Subota, 25.06.2016.

16:29

"Ako je neko hteo u EU pre 15 godina, ne mora da znači..."

Razvod Britanije i EU će biti veoma komplikovan i dug, a da li će Srbija moći da izbegne domino efekat i nastavi svoj EU put bez posledica posle Bregzita?

Izvor: B92

"Ako je neko hteo u EU pre 15 godina, ne mora da znaèi..." IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

19 Komentari

Sortiraj po:

Urbini

pre 7 godina

Šokiran se svaki put kad dođem na B92 i vidim da jedna malobrojna manjina nameće stavove o Evroazijskoj uniji. Mi u Hrvatskoj se samo slatko nasmijemo s koliko naivnosti i neozbiljnosti ako ne i neodgovornosti za sudbinu vaše zemlje i djece vi ispoljavate! Živite u srcu Europe, gastarbajteri vam na zapadu, uvozite tehnologiju, imate trgovinu sa zapadom i onda vašim Dverima i ostalim pravoslavnim talibanima padne na pamet sudeći temelje srpskog razvoja! Oprostite ali ja kao vas susjed smatram da idete u pogrešnom pravcu i da EU nema alternativu! U HR su se slile milijarde eura i jaz u razvoju između HR i SRyb postat će jos veći, za koju godinu kad vam naraste na 450-500 EUR u HR će imati prosjek 1100-1200 EUR. Zašto se napada EU bez ikakve kritike i rezona kad i vi dobijate milione nepovratne pomoći iz EU fondova. Sto vam je dala Rusija? Pa oni bi jos od vas uzeli jer ste za njih i ovakvi osiromašeni - Amerika!

Aleksandar

pre 7 godina

Na izborima u aprilu za evrounijatske partije je glasalo preko 80% glasača,a prema anketama urađenim nekoliko dana posle izbora oko 45% građana je za članstvo.Što znači da je preko 50% građana protiv ili uzdržano po pitanju članstva...
(depos, 25. jun 2016 22:22)

Ne, ako bismo verovali nenavedenim anketama, to znači da preko 50% građana pati neke vrste šizofrenije. Nema drugog logičnog objašnjenja zašto bi glasali u tolikom broju za stranke koje se zalažu za nešto za šta su, navodno, građani izričito protiv.

depos

pre 7 godina

Bez obzira na svu dreku desnicara ipak je vecina ljudi za mrsku vam EU sto su pokazali poslednji rezultati izbora SRS i Dveri koji su bili iskljucivo protiv EU zajedno su dobili koliko glasova? Ako govoris o onima onda oni moraju da slusaju pre svega svoj narod koji je hteli vi da priznate to ili ne je vecinski za EU (to kazu programi stranka koje imaju vecinu u parlamentu). Nisam SNS bot ali jesam za EU i njene vrednosti, a samim tim i za EU.(Freuden, 25. jun 2016 19:29)Nisi u pravu,jer izbori i referendum su dve različite stvari.Na izborima građani nisu glasali za ili protiv EU,već za političke partije.Na izborima u aprilu za evrounijatske partije je glasalo preko 80% glasača,a prema anketama urađenim nekoliko dana posle izbora oko 45% građana je za članstvo.Što znači da je preko 50% građana protiv ili uzdržano po pitanju članstva.A primer Britanije je odličan pokazatelj kako stvari nisu uvek onako kako se čini,jer i na tamošnjim izborima,održanim nedavno,političke partije i političari,koje podržavaju ostanak u uniji su odneli ubedljivu pobedu,a videli smo kako se završio referendum.Nadam se da sam pojasnio neke stvari.

nijebitno

pre 7 godina

Ljudi ovde samo mlate o platama u EU a ne pricaju troskove..npr zemlja da ne navodim koja gde mi zive rodjaci od 90tih oni placaju za obicnu hondu civic 2200 eura godisnje registraciju plus obavezno osiguranje plus 700 eura to sto taj isti auto vozi i njen sin..znaci 2900 samo registracija godisnje za jedan auto..bugarska je 1989 imala veci GDP nego sad ako se racuna inflacija dolara ,pa i slovenika i hrvatska..I jedna druga od kad su usli u EU nemaju nikakav ekonomski rast..vecno se navodi primer ceske i slovacke a zaboravlja da cekoslovacka 1989 bila u prvih 30 ekonomalih sila..imala veci 40% veci gdp per capita od sfrj...Grci od kad su usli se guse u dugu,u italiji nikad gore od drugog svetskog rata i da ne nabrajam dalje..o EU ima korist samo nemacka kojoj je EU trziste za robu i gde su zasticeni carinama i propisima od kineza i juzno korejanaca i jos par zemalja.

demokratija

pre 7 godina

Ne postoje evropske vrednosti,već evropski(eu)standardi,koje treba dostići.A kada govorimo o evropskim standardima mislimo na zapadnu Evropu.Problem nastaje 2004-e godine kada u uniju na silu,a znamo ko je to uradio,ulaze postkomunističke zemlje,koje su i danas daleko od standarda zapadnih članica.Pod standardima se podrazumeva visok nivo demokratije,poštovanje ljudskih prava,vladavina prava,sloboda medija,nezavisne institucije,pa tek na kraju ekonomski standardi.U Srbiji se samo gleda na finasijski efekat,kako kod naroda,tako i kod vlastodržaca,dok se ostale stvari zanemaruju.

Antibot

pre 7 godina

Pravni Sistem i Sudstvo koje funkcionise i koje je za svakog isto bio on Beskucnik ili Milioner treba da imamo i bez EU. A Srbiji ce EU doprineti Evropske Zakone,Evropske Poreze,Evropske cene a ne i plate. Ulazak u Evropsku Uniji najvise ce doprineti jos vece Iseljenje ljudi koji zude za poslovima u Inostranstvu.Mozda ce prosecna plata porasti na primer na oko 600 - 800 evra ali to nece zaustaviti ljude da recimo potraze posao u Drzavama gde su plate oko 2000.

Freuden

pre 7 godina

@Dan ko su to oni? Ja ne verujem u neke teorije zavere zar su Hrvatska i Bugarska jedine zemlje parametri ili imamo jos neke drzave sa kojima mozemo i treba da se poredimo, tj. da tezimo njihovom standardu. Ja ne verujem kao ti da bi nam evroazijska unija donela bog zna sta, a kako to znam pa pogledaj samo ocigledan primer NIS-a koji je bukvalno poklonjen rusima i sta mi sad imamo od toga? Ja cu ti odgovoriti nemamo NISTA. Bez obzira na svu dreku desnicara ipak je vecina ljudi za mrsku vam EU sto su pokazali poslednji rezultati izbora SRS i Dveri koji su bili iskljucivo protiv EU zajedno su dobili koliko glasova? Ako govoris o onima onda oni moraju da slusaju pre svega svoj narod koji je hteli vi da priznate to ili ne je vecinski za EU (to kazu programi stranka koje imaju vecinu u parlamentu). Nisam SNS bot ali jesam za EU i njene vrednosti, a samim tim i za EU.

Glas Srbije

pre 7 godina

Ako nam je sistem cilj a ne sama EU sta se onda kog vraga mlatimo i pristajemo na kojekakve ucene. Lepo usvojimo sta nam odgovara i gotovo a zadrzimo nasu teritriju i nasu politiku saradnje sa svima koji to zele. Prosto.

Neko iz mase

pre 7 godina

Lažu nas EU političari da nas žele u EU. Lažu nas naši političari da nas EU želi. Lažemo sami sebe nas niko od njih ne laže.

Meister Jakob

pre 7 godina

Ja stvarno ne znam šta stalno navodite Hrvatsku, Bugarsku i Rumunjsku da im nije bolje otkako smo ušli u EU.
Kod nas u Hrvatskoj je socijalna pomoć skoro duplo veća nego plaća za koju crnči 80% Srba.
Osim toga nama je prošle godine EU poklonila 1 milijardu eura, u EU budžet smo uplatili 850 miliona a izvukli 1.8 milijardu. Koliko sam upoznat ta lova je namijenjena popravljanju željezničkih pruga koje ovakve kakve su sad su 10x bolje nego u Srbiji.
Vi i sami znate da je kod vas najveći problem korupcija, nije da u Hrvaskoj nije bilo ili da nema korupcije, ali tako nešto mi u Hrvatskoj nikad nismo imali, čak i za vrijeme Tuđmanove diktature, evo npr. neko vrijeme je bila frka na šta je otišlo 28 miliona za Prokop ali ubrzo se je o tome prestalo pričati. Pa onda ovo s noćnim ilegalnim rušenjem, isto frka od par dana i sad se više ni o tome ne priča, sve se radi otvoreno, svi sve znaju i niko ništa ne poduzima.
Vi bi trebali napraviti akciju ko u Italiji koja je imala strašne probleme s mafijom, i onda su napravili munjevitu akciju i uhapsili 350 najglavnijih mafijaša, zatvorili ih u kaveze i osudili na drakonske kazne.

Borka

pre 7 godina

EU je ista kao SFRJ. Trajala je dok se nije odvojila prvo Slovenija i cepala se dok se skroz nisu odvojile sve bivse republike. A sve zemlje koje teze ka EU to rade iz sopstvenih interesa. Vezu se sve zemlje za Nemacku posto je ona ekonomska sila, ali jos ove godine jer je Vucic rekao da ce Srbija biti sampion ekonomskog razvoja. Onda ce puci Nemacka pa sve zemlje Evrope. Vucic je rekao da sve sto kaze tako bude i sve sto obeca ispuni. Isto kao kad mu je seik dao, ako se secate, kredit od 3 milijarde evra sa izuzetno niskom kamatnom stopom od 2 posto.

3breze

pre 7 godina

Nadjite intervju Najdžel Faraža u kome govori o Srbiji.
"Meni je sasvim jasno zasto bi srpski politicari voleli da udju u EU - svaki od politicara koji udje u EU parlament postaje milioner, ali zasto bi to hteli drzavljani srbije???"

SSUUUU

pre 7 godina

Meni je kao građaninu EU jedino bitno da kad šetam po EU ne moram da se prilagođavam okolini jer ima slična vrednovanja mojim. Zakoni su takođe slični. Dolaskom u Srbiju sam u 'mutnom vodi', totalni osećaj nesigurnosti iz navedenih aspekta. Samo zato što je sve jeftino u poređenju sa navedenim nema težinu da se osećam lepo i komforno. Život je važniji od sitnih zadovoljstva i to je razlog zašto turističke posete iz EU nisu bar 10 puta obimnije nego što su.

Dan

pre 7 godina

"Naš problem je što mislimo da je EU lek za sve". U čije ime govorite? Naša vlast, i ova i prethodna svakako ne misli da je to lek, jer i slep vidi kako je u Hrvatskoj, Bugarskoj itd. Nego oni navaljuju u Evropu jer im je rečeno da jedino tako mogu da računaju na saradnju i političku podršku, tako da to rade prvenstveno iz ličnih političkih i materijalnih interesa.

Dan

pre 7 godina

"Naš problem je što mislimo da je EU lek za sve". U čije ime govorite? Naša vlast, i ova i prethodna svakako ne misli da je to lek, jer i slep vidi kako je u Hrvatskoj, Bugarskoj itd. Nego oni navaljuju u Evropu jer im je rečeno da jedino tako mogu da računaju na saradnju i političku podršku, tako da to rade prvenstveno iz ličnih političkih i materijalnih interesa.

Meister Jakob

pre 7 godina

Ja stvarno ne znam šta stalno navodite Hrvatsku, Bugarsku i Rumunjsku da im nije bolje otkako smo ušli u EU.
Kod nas u Hrvatskoj je socijalna pomoć skoro duplo veća nego plaća za koju crnči 80% Srba.
Osim toga nama je prošle godine EU poklonila 1 milijardu eura, u EU budžet smo uplatili 850 miliona a izvukli 1.8 milijardu. Koliko sam upoznat ta lova je namijenjena popravljanju željezničkih pruga koje ovakve kakve su sad su 10x bolje nego u Srbiji.
Vi i sami znate da je kod vas najveći problem korupcija, nije da u Hrvaskoj nije bilo ili da nema korupcije, ali tako nešto mi u Hrvatskoj nikad nismo imali, čak i za vrijeme Tuđmanove diktature, evo npr. neko vrijeme je bila frka na šta je otišlo 28 miliona za Prokop ali ubrzo se je o tome prestalo pričati. Pa onda ovo s noćnim ilegalnim rušenjem, isto frka od par dana i sad se više ni o tome ne priča, sve se radi otvoreno, svi sve znaju i niko ništa ne poduzima.
Vi bi trebali napraviti akciju ko u Italiji koja je imala strašne probleme s mafijom, i onda su napravili munjevitu akciju i uhapsili 350 najglavnijih mafijaša, zatvorili ih u kaveze i osudili na drakonske kazne.

Neko iz mase

pre 7 godina

Lažu nas EU političari da nas žele u EU. Lažu nas naši političari da nas EU želi. Lažemo sami sebe nas niko od njih ne laže.

Borka

pre 7 godina

EU je ista kao SFRJ. Trajala je dok se nije odvojila prvo Slovenija i cepala se dok se skroz nisu odvojile sve bivse republike. A sve zemlje koje teze ka EU to rade iz sopstvenih interesa. Vezu se sve zemlje za Nemacku posto je ona ekonomska sila, ali jos ove godine jer je Vucic rekao da ce Srbija biti sampion ekonomskog razvoja. Onda ce puci Nemacka pa sve zemlje Evrope. Vucic je rekao da sve sto kaze tako bude i sve sto obeca ispuni. Isto kao kad mu je seik dao, ako se secate, kredit od 3 milijarde evra sa izuzetno niskom kamatnom stopom od 2 posto.

3breze

pre 7 godina

Nadjite intervju Najdžel Faraža u kome govori o Srbiji.
"Meni je sasvim jasno zasto bi srpski politicari voleli da udju u EU - svaki od politicara koji udje u EU parlament postaje milioner, ali zasto bi to hteli drzavljani srbije???"

Glas Srbije

pre 7 godina

Ako nam je sistem cilj a ne sama EU sta se onda kog vraga mlatimo i pristajemo na kojekakve ucene. Lepo usvojimo sta nam odgovara i gotovo a zadrzimo nasu teritriju i nasu politiku saradnje sa svima koji to zele. Prosto.

Antibot

pre 7 godina

Pravni Sistem i Sudstvo koje funkcionise i koje je za svakog isto bio on Beskucnik ili Milioner treba da imamo i bez EU. A Srbiji ce EU doprineti Evropske Zakone,Evropske Poreze,Evropske cene a ne i plate. Ulazak u Evropsku Uniji najvise ce doprineti jos vece Iseljenje ljudi koji zude za poslovima u Inostranstvu.Mozda ce prosecna plata porasti na primer na oko 600 - 800 evra ali to nece zaustaviti ljude da recimo potraze posao u Drzavama gde su plate oko 2000.

SSUUUU

pre 7 godina

Meni je kao građaninu EU jedino bitno da kad šetam po EU ne moram da se prilagođavam okolini jer ima slična vrednovanja mojim. Zakoni su takođe slični. Dolaskom u Srbiju sam u 'mutnom vodi', totalni osećaj nesigurnosti iz navedenih aspekta. Samo zato što je sve jeftino u poređenju sa navedenim nema težinu da se osećam lepo i komforno. Život je važniji od sitnih zadovoljstva i to je razlog zašto turističke posete iz EU nisu bar 10 puta obimnije nego što su.

Freuden

pre 7 godina

@Dan ko su to oni? Ja ne verujem u neke teorije zavere zar su Hrvatska i Bugarska jedine zemlje parametri ili imamo jos neke drzave sa kojima mozemo i treba da se poredimo, tj. da tezimo njihovom standardu. Ja ne verujem kao ti da bi nam evroazijska unija donela bog zna sta, a kako to znam pa pogledaj samo ocigledan primer NIS-a koji je bukvalno poklonjen rusima i sta mi sad imamo od toga? Ja cu ti odgovoriti nemamo NISTA. Bez obzira na svu dreku desnicara ipak je vecina ljudi za mrsku vam EU sto su pokazali poslednji rezultati izbora SRS i Dveri koji su bili iskljucivo protiv EU zajedno su dobili koliko glasova? Ako govoris o onima onda oni moraju da slusaju pre svega svoj narod koji je hteli vi da priznate to ili ne je vecinski za EU (to kazu programi stranka koje imaju vecinu u parlamentu). Nisam SNS bot ali jesam za EU i njene vrednosti, a samim tim i za EU.

nijebitno

pre 7 godina

Ljudi ovde samo mlate o platama u EU a ne pricaju troskove..npr zemlja da ne navodim koja gde mi zive rodjaci od 90tih oni placaju za obicnu hondu civic 2200 eura godisnje registraciju plus obavezno osiguranje plus 700 eura to sto taj isti auto vozi i njen sin..znaci 2900 samo registracija godisnje za jedan auto..bugarska je 1989 imala veci GDP nego sad ako se racuna inflacija dolara ,pa i slovenika i hrvatska..I jedna druga od kad su usli u EU nemaju nikakav ekonomski rast..vecno se navodi primer ceske i slovacke a zaboravlja da cekoslovacka 1989 bila u prvih 30 ekonomalih sila..imala veci 40% veci gdp per capita od sfrj...Grci od kad su usli se guse u dugu,u italiji nikad gore od drugog svetskog rata i da ne nabrajam dalje..o EU ima korist samo nemacka kojoj je EU trziste za robu i gde su zasticeni carinama i propisima od kineza i juzno korejanaca i jos par zemalja.

demokratija

pre 7 godina

Ne postoje evropske vrednosti,već evropski(eu)standardi,koje treba dostići.A kada govorimo o evropskim standardima mislimo na zapadnu Evropu.Problem nastaje 2004-e godine kada u uniju na silu,a znamo ko je to uradio,ulaze postkomunističke zemlje,koje su i danas daleko od standarda zapadnih članica.Pod standardima se podrazumeva visok nivo demokratije,poštovanje ljudskih prava,vladavina prava,sloboda medija,nezavisne institucije,pa tek na kraju ekonomski standardi.U Srbiji se samo gleda na finasijski efekat,kako kod naroda,tako i kod vlastodržaca,dok se ostale stvari zanemaruju.

depos

pre 7 godina

Bez obzira na svu dreku desnicara ipak je vecina ljudi za mrsku vam EU sto su pokazali poslednji rezultati izbora SRS i Dveri koji su bili iskljucivo protiv EU zajedno su dobili koliko glasova? Ako govoris o onima onda oni moraju da slusaju pre svega svoj narod koji je hteli vi da priznate to ili ne je vecinski za EU (to kazu programi stranka koje imaju vecinu u parlamentu). Nisam SNS bot ali jesam za EU i njene vrednosti, a samim tim i za EU.(Freuden, 25. jun 2016 19:29)Nisi u pravu,jer izbori i referendum su dve različite stvari.Na izborima građani nisu glasali za ili protiv EU,već za političke partije.Na izborima u aprilu za evrounijatske partije je glasalo preko 80% glasača,a prema anketama urađenim nekoliko dana posle izbora oko 45% građana je za članstvo.Što znači da je preko 50% građana protiv ili uzdržano po pitanju članstva.A primer Britanije je odličan pokazatelj kako stvari nisu uvek onako kako se čini,jer i na tamošnjim izborima,održanim nedavno,političke partije i političari,koje podržavaju ostanak u uniji su odneli ubedljivu pobedu,a videli smo kako se završio referendum.Nadam se da sam pojasnio neke stvari.

Urbini

pre 7 godina

Šokiran se svaki put kad dođem na B92 i vidim da jedna malobrojna manjina nameće stavove o Evroazijskoj uniji. Mi u Hrvatskoj se samo slatko nasmijemo s koliko naivnosti i neozbiljnosti ako ne i neodgovornosti za sudbinu vaše zemlje i djece vi ispoljavate! Živite u srcu Europe, gastarbajteri vam na zapadu, uvozite tehnologiju, imate trgovinu sa zapadom i onda vašim Dverima i ostalim pravoslavnim talibanima padne na pamet sudeći temelje srpskog razvoja! Oprostite ali ja kao vas susjed smatram da idete u pogrešnom pravcu i da EU nema alternativu! U HR su se slile milijarde eura i jaz u razvoju između HR i SRyb postat će jos veći, za koju godinu kad vam naraste na 450-500 EUR u HR će imati prosjek 1100-1200 EUR. Zašto se napada EU bez ikakve kritike i rezona kad i vi dobijate milione nepovratne pomoći iz EU fondova. Sto vam je dala Rusija? Pa oni bi jos od vas uzeli jer ste za njih i ovakvi osiromašeni - Amerika!

Aleksandar

pre 7 godina

Na izborima u aprilu za evrounijatske partije je glasalo preko 80% glasača,a prema anketama urađenim nekoliko dana posle izbora oko 45% građana je za članstvo.Što znači da je preko 50% građana protiv ili uzdržano po pitanju članstva...
(depos, 25. jun 2016 22:22)

Ne, ako bismo verovali nenavedenim anketama, to znači da preko 50% građana pati neke vrste šizofrenije. Nema drugog logičnog objašnjenja zašto bi glasali u tolikom broju za stranke koje se zalažu za nešto za šta su, navodno, građani izričito protiv.

Meister Jakob

pre 7 godina

Ja stvarno ne znam šta stalno navodite Hrvatsku, Bugarsku i Rumunjsku da im nije bolje otkako smo ušli u EU.
Kod nas u Hrvatskoj je socijalna pomoć skoro duplo veća nego plaća za koju crnči 80% Srba.
Osim toga nama je prošle godine EU poklonila 1 milijardu eura, u EU budžet smo uplatili 850 miliona a izvukli 1.8 milijardu. Koliko sam upoznat ta lova je namijenjena popravljanju željezničkih pruga koje ovakve kakve su sad su 10x bolje nego u Srbiji.
Vi i sami znate da je kod vas najveći problem korupcija, nije da u Hrvaskoj nije bilo ili da nema korupcije, ali tako nešto mi u Hrvatskoj nikad nismo imali, čak i za vrijeme Tuđmanove diktature, evo npr. neko vrijeme je bila frka na šta je otišlo 28 miliona za Prokop ali ubrzo se je o tome prestalo pričati. Pa onda ovo s noćnim ilegalnim rušenjem, isto frka od par dana i sad se više ni o tome ne priča, sve se radi otvoreno, svi sve znaju i niko ništa ne poduzima.
Vi bi trebali napraviti akciju ko u Italiji koja je imala strašne probleme s mafijom, i onda su napravili munjevitu akciju i uhapsili 350 najglavnijih mafijaša, zatvorili ih u kaveze i osudili na drakonske kazne.

Dan

pre 7 godina

"Naš problem je što mislimo da je EU lek za sve". U čije ime govorite? Naša vlast, i ova i prethodna svakako ne misli da je to lek, jer i slep vidi kako je u Hrvatskoj, Bugarskoj itd. Nego oni navaljuju u Evropu jer im je rečeno da jedino tako mogu da računaju na saradnju i političku podršku, tako da to rade prvenstveno iz ličnih političkih i materijalnih interesa.

SSUUUU

pre 7 godina

Meni je kao građaninu EU jedino bitno da kad šetam po EU ne moram da se prilagođavam okolini jer ima slična vrednovanja mojim. Zakoni su takođe slični. Dolaskom u Srbiju sam u 'mutnom vodi', totalni osećaj nesigurnosti iz navedenih aspekta. Samo zato što je sve jeftino u poređenju sa navedenim nema težinu da se osećam lepo i komforno. Život je važniji od sitnih zadovoljstva i to je razlog zašto turističke posete iz EU nisu bar 10 puta obimnije nego što su.

Freuden

pre 7 godina

@Dan ko su to oni? Ja ne verujem u neke teorije zavere zar su Hrvatska i Bugarska jedine zemlje parametri ili imamo jos neke drzave sa kojima mozemo i treba da se poredimo, tj. da tezimo njihovom standardu. Ja ne verujem kao ti da bi nam evroazijska unija donela bog zna sta, a kako to znam pa pogledaj samo ocigledan primer NIS-a koji je bukvalno poklonjen rusima i sta mi sad imamo od toga? Ja cu ti odgovoriti nemamo NISTA. Bez obzira na svu dreku desnicara ipak je vecina ljudi za mrsku vam EU sto su pokazali poslednji rezultati izbora SRS i Dveri koji su bili iskljucivo protiv EU zajedno su dobili koliko glasova? Ako govoris o onima onda oni moraju da slusaju pre svega svoj narod koji je hteli vi da priznate to ili ne je vecinski za EU (to kazu programi stranka koje imaju vecinu u parlamentu). Nisam SNS bot ali jesam za EU i njene vrednosti, a samim tim i za EU.

Urbini

pre 7 godina

Šokiran se svaki put kad dođem na B92 i vidim da jedna malobrojna manjina nameće stavove o Evroazijskoj uniji. Mi u Hrvatskoj se samo slatko nasmijemo s koliko naivnosti i neozbiljnosti ako ne i neodgovornosti za sudbinu vaše zemlje i djece vi ispoljavate! Živite u srcu Europe, gastarbajteri vam na zapadu, uvozite tehnologiju, imate trgovinu sa zapadom i onda vašim Dverima i ostalim pravoslavnim talibanima padne na pamet sudeći temelje srpskog razvoja! Oprostite ali ja kao vas susjed smatram da idete u pogrešnom pravcu i da EU nema alternativu! U HR su se slile milijarde eura i jaz u razvoju između HR i SRyb postat će jos veći, za koju godinu kad vam naraste na 450-500 EUR u HR će imati prosjek 1100-1200 EUR. Zašto se napada EU bez ikakve kritike i rezona kad i vi dobijate milione nepovratne pomoći iz EU fondova. Sto vam je dala Rusija? Pa oni bi jos od vas uzeli jer ste za njih i ovakvi osiromašeni - Amerika!

Neko iz mase

pre 7 godina

Lažu nas EU političari da nas žele u EU. Lažu nas naši političari da nas EU želi. Lažemo sami sebe nas niko od njih ne laže.

Borka

pre 7 godina

EU je ista kao SFRJ. Trajala je dok se nije odvojila prvo Slovenija i cepala se dok se skroz nisu odvojile sve bivse republike. A sve zemlje koje teze ka EU to rade iz sopstvenih interesa. Vezu se sve zemlje za Nemacku posto je ona ekonomska sila, ali jos ove godine jer je Vucic rekao da ce Srbija biti sampion ekonomskog razvoja. Onda ce puci Nemacka pa sve zemlje Evrope. Vucic je rekao da sve sto kaze tako bude i sve sto obeca ispuni. Isto kao kad mu je seik dao, ako se secate, kredit od 3 milijarde evra sa izuzetno niskom kamatnom stopom od 2 posto.

3breze

pre 7 godina

Nadjite intervju Najdžel Faraža u kome govori o Srbiji.
"Meni je sasvim jasno zasto bi srpski politicari voleli da udju u EU - svaki od politicara koji udje u EU parlament postaje milioner, ali zasto bi to hteli drzavljani srbije???"

Glas Srbije

pre 7 godina

Ako nam je sistem cilj a ne sama EU sta se onda kog vraga mlatimo i pristajemo na kojekakve ucene. Lepo usvojimo sta nam odgovara i gotovo a zadrzimo nasu teritriju i nasu politiku saradnje sa svima koji to zele. Prosto.

nijebitno

pre 7 godina

Ljudi ovde samo mlate o platama u EU a ne pricaju troskove..npr zemlja da ne navodim koja gde mi zive rodjaci od 90tih oni placaju za obicnu hondu civic 2200 eura godisnje registraciju plus obavezno osiguranje plus 700 eura to sto taj isti auto vozi i njen sin..znaci 2900 samo registracija godisnje za jedan auto..bugarska je 1989 imala veci GDP nego sad ako se racuna inflacija dolara ,pa i slovenika i hrvatska..I jedna druga od kad su usli u EU nemaju nikakav ekonomski rast..vecno se navodi primer ceske i slovacke a zaboravlja da cekoslovacka 1989 bila u prvih 30 ekonomalih sila..imala veci 40% veci gdp per capita od sfrj...Grci od kad su usli se guse u dugu,u italiji nikad gore od drugog svetskog rata i da ne nabrajam dalje..o EU ima korist samo nemacka kojoj je EU trziste za robu i gde su zasticeni carinama i propisima od kineza i juzno korejanaca i jos par zemalja.

Antibot

pre 7 godina

Pravni Sistem i Sudstvo koje funkcionise i koje je za svakog isto bio on Beskucnik ili Milioner treba da imamo i bez EU. A Srbiji ce EU doprineti Evropske Zakone,Evropske Poreze,Evropske cene a ne i plate. Ulazak u Evropsku Uniji najvise ce doprineti jos vece Iseljenje ljudi koji zude za poslovima u Inostranstvu.Mozda ce prosecna plata porasti na primer na oko 600 - 800 evra ali to nece zaustaviti ljude da recimo potraze posao u Drzavama gde su plate oko 2000.

demokratija

pre 7 godina

Ne postoje evropske vrednosti,već evropski(eu)standardi,koje treba dostići.A kada govorimo o evropskim standardima mislimo na zapadnu Evropu.Problem nastaje 2004-e godine kada u uniju na silu,a znamo ko je to uradio,ulaze postkomunističke zemlje,koje su i danas daleko od standarda zapadnih članica.Pod standardima se podrazumeva visok nivo demokratije,poštovanje ljudskih prava,vladavina prava,sloboda medija,nezavisne institucije,pa tek na kraju ekonomski standardi.U Srbiji se samo gleda na finasijski efekat,kako kod naroda,tako i kod vlastodržaca,dok se ostale stvari zanemaruju.

Aleksandar

pre 7 godina

Na izborima u aprilu za evrounijatske partije je glasalo preko 80% glasača,a prema anketama urađenim nekoliko dana posle izbora oko 45% građana je za članstvo.Što znači da je preko 50% građana protiv ili uzdržano po pitanju članstva...
(depos, 25. jun 2016 22:22)

Ne, ako bismo verovali nenavedenim anketama, to znači da preko 50% građana pati neke vrste šizofrenije. Nema drugog logičnog objašnjenja zašto bi glasali u tolikom broju za stranke koje se zalažu za nešto za šta su, navodno, građani izričito protiv.

depos

pre 7 godina

Bez obzira na svu dreku desnicara ipak je vecina ljudi za mrsku vam EU sto su pokazali poslednji rezultati izbora SRS i Dveri koji su bili iskljucivo protiv EU zajedno su dobili koliko glasova? Ako govoris o onima onda oni moraju da slusaju pre svega svoj narod koji je hteli vi da priznate to ili ne je vecinski za EU (to kazu programi stranka koje imaju vecinu u parlamentu). Nisam SNS bot ali jesam za EU i njene vrednosti, a samim tim i za EU.(Freuden, 25. jun 2016 19:29)Nisi u pravu,jer izbori i referendum su dve različite stvari.Na izborima građani nisu glasali za ili protiv EU,već za političke partije.Na izborima u aprilu za evrounijatske partije je glasalo preko 80% glasača,a prema anketama urađenim nekoliko dana posle izbora oko 45% građana je za članstvo.Što znači da je preko 50% građana protiv ili uzdržano po pitanju članstva.A primer Britanije je odličan pokazatelj kako stvari nisu uvek onako kako se čini,jer i na tamošnjim izborima,održanim nedavno,političke partije i političari,koje podržavaju ostanak u uniji su odneli ubedljivu pobedu,a videli smo kako se završio referendum.Nadam se da sam pojasnio neke stvari.