Subota, 11.06.2016.

18:15

Više hiljada građana na trećem protestu zbog Savamale FOTO

Ispred Skupštine grada Beograda održan je protest "Čiji grad?" u organizaciji inicijative "Ne da(vi)mo Beograd", zbog rušenja objekata u centralnoj Savamali.

Izvor: B92

Više hiljada graðana na treæem protestu zbog Savamale FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

93 Komentari

Sortiraj po:

vidoje

pre 7 godina

samo u Srbiji se protestuje protiv investicija, cistoce, uredjene drzave.
naravno da ne podrzavam rusenje u savamali na nacin kako se dogodilo, ali svakako podrzavam investicije i svako ulepsavanje prljavog i neurednog Beograda.

Lab

pre 7 godina

Postoji više od nas u svakom protestu. Ljudi se bude iz dubokog stanja apatije i osećanja nemoći. Sada vidimo da imamo snage, više nego oni. Ovo je užasna situacija, u kojoj vlada radi protiv volje naroda, bahato i nezakonito, a narod mora da se bori da uzme tu volju nazad, i da se zakoni postuju.

Nisam ovca

pre 7 godina

@jabucilo
"Slažem se s tobom da su nam beli listići došli glave."

A kako su vam to beli listici dosli glave ? Molim malo matematike da mi pokazete kako bi to SNS imao manje glasova da sam ja izasao na izbore ? I kako znate da ne bih glasao za njih da sam malo gluplji i da sam izasao ?
Vec vise puta postavljam pitanje tog racuna ali niko od onih koji krive bele listice i apstinente, ne odgovara. Probajte vi.

Jabučilo

pre 7 godina

Meni je više preko glave blokiranja grada. Te švajcarci, te taksisti, te maraton, te biciklisti, te politički demonstranti svih boja...

Iako ovaj protest podržavam i smatram da Savamalu treba isterati do kraja uz kazne za odgovorne, nije u redu bahato blokirati ulice.

Jabučilo

pre 7 godina

Ne razumem zasto te desetine hiljada gradjana jednostavno nisu glasali za nekoga osim sns? Jednostavnije im je da protestvuju? Zasto ne kulturno i demokratski?... 
(Tanja, 12. jun 2016 11:57) 

Slažem se s tobom da su nam beli listići došli glave. Ja sam, recimo, glasao protiv SNS, a lista koju sam zaokružio (iako u normalnim okolnostima ne bih) ušla je u Skupštinu.

A ovi protesti se održavaju mimo institucija sistema baš zato što se vlast pravi slepa i gluva za očigledan kriminal koji je prvo poricala. Zatim se tokom protesta ispostavilo da je taj kriminal baš vlast i organizovala. Sledeći korak je krivična odgovornost za počinioce.

Tijanic Goran

pre 7 godina

Draga @Tanja.
Zivim u demokratskom drustvu ( Francuska), gde vrlo cesto padne na pamet nekima da izadju na ulice, da nesto kukaju, traze, blokiraju, dernjaju se iz sveg glasa. I vidis, zacudo, ovde to zovu DEMOKRATIJA. Nije ona samo pravo da iskoristimo deset minuta naseg zivota, dok zaokruzujemo ime na izbornom listicu. Ona je nasa duznost svakog trenutka posle, dok se borimo da je odrzimo. Demokratija je najlosiji drzavni poredak, ako izuzmemo sve ostale (Churchill). I zato, podrska Beogradu!!!

Jabučilo

pre 7 godina

Prosli put 10.000 sada 20.000 protest raste.LJudi se oslobadjaju straha to i plsi gospodara Vucica.Gotov je.
(ivan78bg, 12. jun 2016 09:24)

Nije strah, nego apatija i gubitak vere. Ali polako se i to menja. Sledeći put će nas biti još više.

Neko

pre 7 godina

Znam da ćete mi na ovaj komentar lupati minuse, ali ljudi, ja sam svako veče prolazila tuda kako bih otišla na stanicu, tu se najveće ruglo okupljalo! To su bile kafane i restorani gde su se sve pijandure okupljale...a da ne pričam čega sam se sve nagledala u kolima parkiranim ispred i u tim uličicama. Ja sam protiv bilo kakvog nasilnog rušenja, već je resenje kažnjavanje i zatvaranje tih objekata i pretvaranje tih objekata u nešto mnogo korisnije. Ja podržavam da se obala renovira, jer do sada je izgledala odvratno i bilo me je sramota gledati je. A šta je DS uradio po tom pitanju, osim što je isto toliko pljačkao kao i svaka dosadašnja stranka? Pa nista! Naravno da ce se pljačkati i sa ovim projektom,ali to nije nikakvo iznenađenje. Podržavam protest da se uhapse odgovorni, kao i da se određene osobe smaknu sa svojih pozicija. Ali ne žalim kad vidim one objekte srušene, jer me barem nijedan pijani manijak nije do sad spopao. (hvala na objavi komentara)

Tarabicka

pre 7 godina

Ne razumem zasto te desetine hiljada gradjana jednostavno nisu glasali za nekoga osim sns? Jednostavnije im je da protestvuju? Zasto ne kulturno i demokratski?...
(Tanja, 12. jun 2016 11:57)

Tanja, jel treba da ti se nacrta??

Prvo, protesti su demokratska tekovina, a odrzavaju se onda kad je vlast gluva za zahteve gradjana!!!

Nasa vlast vec mesec i po laze i izvrdava, iako se zna ko je nedelo pocinio, sto im pogorsava situaciju, a umesto da prizna i snosi krivicnu i politicku odgovornost, naziva cirkuzantima ljude koji se usudjuju da traze pravdu!

Da te podsetim, ovde se ne radi o rusenju nekoliko udzerica, nego o kriminalno -teroristickom aktu odradjenom od strane ljudi na vlasti, a posledica je i smrt jednog coveka!!!

To ti nije dosta?

Bojan B

pre 7 godina

@Neko
Ma,nije problem da se ruši,ako je nelegalno.Ali,zna se kako se to radi.Daš ljudima,rok da se isele,pa tek onda rušiš,a ne kao kriminalci to radiš u pola noći,i pritom uništiš imovinu,koja se unutra nalazila.Plus,što nisu svi objekti nelegalni.To ćemo svi mi građani da platimo,kad državu budu tužili vlasnici.

luzzio

pre 7 godina

Za Tanja@
Licis na AV, cak mozda si i on licno? Smeniti legalno? Nije ukrao 50%? Znaci li to da moze da se ponasa kako hoce??? Ovo sto je napravljeno sa Savamalom nije vidjeno ni u jednoj modernoj drzavi u poslednjih 500 godina! Nije ni u drzavama tipa Kolumbije, Nikaragve, Sri Lanke, S.Koreje itd...I primi k znanju; narod brani svoj GOLI OPSTANAK, da mu sutra na vrata ne zakucaju kriminalci sa fantomkama, da ga ne podrumiraju bez razloga, i da mu policija ne kaze NISMO NADLEZNI? DA LI SAD KAPIRAS??? Hvala

yale

pre 7 godina

Nikolic je samo hteo da ocisti ruglo i ruglo pretvori u lepoticu pa je bespravno gradio (po sopstveni recima) a ovi su isto samo hteli da pretvore ruglo u lepoticu pa su bespravno rusili (po sopstvenim recima) elem kako god okrenes uvek samo rade u interesu naroda pa jos hocete i zakonito.

Joca

pre 7 godina

Nije "vise hiljada gradjana",nego oko 20.000 , zasto i u cije ime prekrajate pravu istinu ?! Pogledajte snimak koji traje citavih 14 min u toku koga gradjani za sve to vreme non stop prolaze i to u 6 redova. Jel ta kolicina ljudi po vama iznosi "vise hiljada gradjana" ? Stvarno Vas ne razumem.

Hm

pre 7 godina

Nisam nikada glasao za SNS, oduvek za DS, i zato mislim da imam pravo da pitam gde je bila ta Struka 70 godina dok je tamo stojao krs i olupine? Posle decenija i decenija neko se seti da uzurpira taj deo i da zaradi dobre pare na tome i Struka se sad budi? E pa gospodo Struko vi ste zapravo najvise krivi, cutali ste kad je trebalo da govorite, sada nemate vise kredibilitet ni za sta. Sve bre radimo sa zakasnjenjem. Muka mi je vise i od "struke" i od "nestruke" i od "vlasti" i od "opozicije".
Ko u onom posleratnom vicu - dva seljaka se 1948. dovikuju sa brda na brdo: jedan vice drugom "Komunisto" a drugi vice prvom "Kapitalisto" dok u brdima odjekuje "isto, isto...".

Tanja

pre 7 godina

Ne razumem zasto te desetine hiljada gradjana jednostavno nisu glasali za nekoga osim sns? Jednostavnije im je da protestvuju? Zasto ne kulturno i demokratski? Zasto smo uvek rusitelji sopstvene drzave ko god da je na vlasti?! Pa smeni ga na izborima pobogu to je valjda najlakse???? I nemojte mi samo reci da jw neko ukrao 50%, 5,6 da ali ovoliko ne.

Heh

pre 7 godina

20k ljudi u gradu koji ima preko 2m stanovnika.Kap u moru.
Cini mi se da je vecini Beogradjana lepo.
Postali ste apaticni dragi moji Beogradjani.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (srdjan, 12. jun 2016 09:03)

Juce 10k, danas 20k....sutra ko zna. Srbija je vec jako dugo apaticna i dobro je da se polako budi, ali postoje i drugi problemi. npr jedan moj poznanik je bio na protestu i iskljucio se kod Slavije. Usao je u neki autobus koji je cekao da ljudi prodju, a u autobusu niko nije znao sta se desava...jedino su komentarisali da je "valjda neki protest u pitanju". Ali ljudi iz protesta u protest polako saznaju o cemu se radi i prikljucuju se. Zato nas je sve vise svaki put.

nista manje od toga.

pre 7 godina

Samo puna krivicna odgovornost za kriminalnu grupu koja je porusila objekte u Savamali. Po svemu sto znamo iza resetaka bi trebalo da bude od 30 do 50 ljudi, ukljucujuci i nacelnike policije, komunalne policije, ministra unutrasnjih poslova.

lee

pre 7 godina

Na žalost pravne institucije u zemlji ne funkcionišu,tako da je protest jedino rešenje da se nešto pokrene.Da nije bilo protesta,pojedinih novinara i javnih ličnosti sve bi bilo zaboravljeno.Vreme je da političari koji stoje iz rušenja snose posledice,kako bi novi ne bi smeli to isto da rade.

lola

pre 7 godina

Kakva tuga sto nemamo na celu drzave lidere koji bi umeli da kanalisu ovoliku energiju kako bi bila iskoriscena kao konstruktivna a ne ovako destruktivna.

Web Design

pre 7 godina

(Maratonac, 12. jun 2016 09:04)
Nazalost, ni plusevi ni minusi nece pomoci! Procitao sam na ovom portalu toliko puta u prethodne 2 godine da je gotov, a on pobedi ubedljivo na izborima. Broj negativnih ili pozitivnih komentara (uslovno receno) nece nista promeniti.

Dorcolac

pre 7 godina

To su uradili neki kompletni idioti iz samog vrha gradske vlasti,na čijem je čelu najbolji gradonačelnik u istoriji Beograda.To što su uradili je veliko zlo,ali oni nisu imali loše namere.Samo su hteli da očiste ruglo u vidu objekata u vlasništvu kriminalaca,koji su ih koristili da bi u njima ostvarili profit. Pritom su ti isti sumnjivi tipovi neprestano pisali nekakve zahteve za legalizaciju i smarali nadležne organe. Vučić kaze da ne zna nista o rusenju, ali je siguran da policija u tome nije ucestvovala.Po njemu uzasno je to sto su uradili, ali bi on u po bela dana to isto uradio da su mu dali bager. Niko nije vezivan,a telefoni su ljudima oduzeti na samo desetak minuta.Bilo je samo nekoliko lica skrivenih fantomkama,a osim toga-i Miloševića su specijalne jedinice hapsile u fantomkama. Krivci će biti kažnjeni po zakonu i premijer ni slučajno ne želi da utiče na institucije sistema. Savamala je poput helikoptera jedna izmisljena i ludacki vodjena afera od strane njegovih neprijatelja da mu napakoste kako je rekao. Protesti nisu gradjanski, vec politicki. Finansirani su spolja od strane sila mraka i bezumlja koji mu rade o glavi, a sve da se prekine blagostanje koje je ova vlada uspostavila.Upitan za budućnost Siniše Malog, Vučić je rekao da nije njega označio kao krivca, već da je rekao da je u pitanju vrh beogradske vlasti. Na tako sraman nacin je Gašić otisao a bio je najbolji ministar odbrane. Ne dirajte Sinisu Malog, tucite mene

Pravo i pravda

pre 7 godina

Ko je GLAS građana u jednoj državi?

Zamišljeno je da to bude SKUPŠTINA.

Ako je taj mehanizam u kvaru, onda su to NOVINARI.

Ako je i taj put zatvoren, ostaju: Zaštitnik gradjana, Poverenik za ravnopravnost i Poverenik za zaštitu informacija od javnog značaja.

Ako su i oni blokirani, ostaje ULICA.

Dokle će ULICA BITI GLAS JAVNOSTI U OVOJ DRŽAVI?

Vlastodršci svih boja u Srbiji, zar ništa niste naučili?

Zašto?

Prcreca

pre 7 godina

Svaka čast za borbu, ali ne kontam što se narod nije protestovao i za druge stvari npr kao što je smanjenje plata i penzija, povećanje poreza, prodaja zemlje, uvođenje akciza itd? Država treba da služi narodu, kao i narod njoj, ali to se za Srbiju i naše političare ne podrazumeva, oni bi samo da uzimaju od naroda, a kad treba nešto da se uradi za narod, npr vraćanje plata i penzija prave se ludi i kažu da za to mogućnosti nema.

dr Dule 013

pre 7 godina

Podrska protestantima, i generalno protestima, tako treba da se okupljamo za najmanji pokusaj kradje, lopovluka ove bahate vlasti. Narode na ulici se bori za prava, za bolji zivot, I NIJE SRAMOTA IZACI, naprotiv, ne budite crne ovce za sisanje!

Sloboda

pre 7 godina

Prvo su hteli da to nekako prodje neopazeno, zato se desilo u noci izbora. Zato nista danima o tome nisu govorili.
Zatim su hteli da umanje vaznost tog dogadjaja nadajuci se da ce ljudi odustati, a gradjani zaboraviti, kao i mnoge druge dogadjaje.
E, kada vide da nece biti toga, onda ce kao biti reseno sve, pa ispipavaju "puls" naroda, da vide na sta ce da zagrize i sta ce da prihvati.
I ovaj cuveni "ples" vlasti sa gradjanima je jako opasan. Mnogo stvari prodje. A ako ne, zrtvuju se mozda pojedini ljudi ali se i dalje rade stvari koje su naumljene...
P.S. Podrska protestima, i cestitam na istrajnosti.

Bivsi PPV

pre 7 godina

Čiji grad? 
SNS grad, 38% su dobili u Beogradu. 
(Brazilska patka, 11. jun 2016 22:06) 

Znači, 62% su PROTIV njih! To je NAŠ GRAD!
(Lik, 12. jun 2016 00:30)

Izvinite sto se mesam,ali dobili su 38 % od 55% izaslih biraca na izbore sto mu dodje oko 20% ukupnog broja stanovnika Beograda. GOTOV JEEEEEEEEE

srdjan

pre 7 godina

20k ljudi u gradu koji ima preko 2m stanovnika.Kap u moru.
Cini mi se da je vecini Beogradjana lepo.
Postali ste apaticni dragi moji Beogradjani.

elemental

pre 7 godina

@srdjan, mozda 20 000 deluje malo, ali to je mnogo za ovaj apaticni narod. Jer danas ni jedna stranka sem SNS, i mozda jedva SPS ne moze da skupi toliko ljudi. A evo skupila je jedna NVO koju finansiraju gradjani koji su dosli da podrze tu ideju, a ne iz interesa kao clanovi stranaka.

Maksimilian

pre 7 godina

Slično je i u drugim gradovima. U Rumi je na gradski trg postavljen bilbord 5x3, umesto svetiljke. Ko je bilbord postavio ne zna se, niti šta će se reklamirati. Trg je postao ruglo.

hm?

pre 7 godina

Posto zivimo u unutrasnjosti, da nisam jutros procitao ovaj clanak i video slike ne bih znao da se protest i odrzao. Sve u svemu, dok se Vucic bavi Pajticem, Radulovicem, Sandom, Cedom i ostalim potrosenim politicarima, u Beogradu mu se dogadja narod. Pocetak kraja.

Dejan

pre 7 godina

Radio sam danas, nisam mogao da dodjem. I jako, jako mi je krivo! Dolazim na sledeci, makar dao otkaz. Sve ste nam uzeli, moj grad vam ne dam! Bravo, Dudo, bravo Dusice!

Milan

pre 7 godina

Cim vlast ovoliko optuzuje protestante ("strani placenici", "uvezeni protesti" itd), znaci da im forsiranje slucaja Savamala jako smeta. A zasto bi im smetalo, ako sve navodno rade po zakonu i ako su cisti?

sasac

pre 7 godina

Posto se na ovom slucaju vidi sprega izmedju politicara koji su na vlasti u Beogradu, biznismena, momaka pod fantomkama, policije , komunalne policije, eps-a koji je iskljucio struju .. pada mi na pamet jedan izraz..ORGANIZOVANI KRIMINAL...i to u svojoj izvornoj definiciji. Nesto mi se javlja i CIKAGO 30tih.... a mislim i da znam ko je Al Kapone..

Ime,prezime,itd,itd.

pre 7 godina

E sad vi lupajte minuse (ako mi puste komentar),ali postoji jedan obrazac koji se ponavlja uvek posle potpisivanja nekog stetnog sporazuma po drzavu Srbiju:

1.Dejtonski sporazum (i operacija "Oluja") - na sledecim izborima (lokalni 1996.) sledi izborna kradja,pa masovni gradjanski protesti protiv iste te kradje.

2.Kumanovski sporazum - na sledecim izborima (savezni i predsednicki 2000.) ponovo sledi kradja izbora i jos masovniji gradjanski prostesti.

3.Briselski sporazum - na sledecim izborima (ovim poslednjim odrzanim 2016.) ovog puta samo prica o izbornoj kradji i slucaj "Savamala" u izbornoj noci i opet gradjanski protesti.

srbomrzac, izdajnik, plaćenik, antirus...

pre 7 godina

Sledeći put, neka nas bude JOŠ VIŠE...!
Obavezno poneti pištaljke, čegrtaljke, šerpe i lonce...
Iz iskustva znamo da TO deluje lekovito na vlast!

srbomrzac, izdajnik, plaćenik, antirus...

pre 7 godina

Sledeći put, neka nas bude JOŠ VIŠE...!
Obavezno poneti pištaljke, čegrtaljke, šerpe i lonce...
Iz iskustva znamo da TO deluje lekovito na vlast!

sasac

pre 7 godina

Posto se na ovom slucaju vidi sprega izmedju politicara koji su na vlasti u Beogradu, biznismena, momaka pod fantomkama, policije , komunalne policije, eps-a koji je iskljucio struju .. pada mi na pamet jedan izraz..ORGANIZOVANI KRIMINAL...i to u svojoj izvornoj definiciji. Nesto mi se javlja i CIKAGO 30tih.... a mislim i da znam ko je Al Kapone..

Milan

pre 7 godina

Cim vlast ovoliko optuzuje protestante ("strani placenici", "uvezeni protesti" itd), znaci da im forsiranje slucaja Savamala jako smeta. A zasto bi im smetalo, ako sve navodno rade po zakonu i ako su cisti?

Dejan

pre 7 godina

Radio sam danas, nisam mogao da dodjem. I jako, jako mi je krivo! Dolazim na sledeci, makar dao otkaz. Sve ste nam uzeli, moj grad vam ne dam! Bravo, Dudo, bravo Dusice!

Ime,prezime,itd,itd.

pre 7 godina

E sad vi lupajte minuse (ako mi puste komentar),ali postoji jedan obrazac koji se ponavlja uvek posle potpisivanja nekog stetnog sporazuma po drzavu Srbiju:

1.Dejtonski sporazum (i operacija "Oluja") - na sledecim izborima (lokalni 1996.) sledi izborna kradja,pa masovni gradjanski protesti protiv iste te kradje.

2.Kumanovski sporazum - na sledecim izborima (savezni i predsednicki 2000.) ponovo sledi kradja izbora i jos masovniji gradjanski prostesti.

3.Briselski sporazum - na sledecim izborima (ovim poslednjim odrzanim 2016.) ovog puta samo prica o izbornoj kradji i slucaj "Savamala" u izbornoj noci i opet gradjanski protesti.

hm?

pre 7 godina

Posto zivimo u unutrasnjosti, da nisam jutros procitao ovaj clanak i video slike ne bih znao da se protest i odrzao. Sve u svemu, dok se Vucic bavi Pajticem, Radulovicem, Sandom, Cedom i ostalim potrosenim politicarima, u Beogradu mu se dogadja narod. Pocetak kraja.

Tanja

pre 7 godina

Ne razumem zasto te desetine hiljada gradjana jednostavno nisu glasali za nekoga osim sns? Jednostavnije im je da protestvuju? Zasto ne kulturno i demokratski? Zasto smo uvek rusitelji sopstvene drzave ko god da je na vlasti?! Pa smeni ga na izborima pobogu to je valjda najlakse???? I nemojte mi samo reci da jw neko ukrao 50%, 5,6 da ali ovoliko ne.

Bivsi PPV

pre 7 godina

Čiji grad? 
SNS grad, 38% su dobili u Beogradu. 
(Brazilska patka, 11. jun 2016 22:06) 

Znači, 62% su PROTIV njih! To je NAŠ GRAD!
(Lik, 12. jun 2016 00:30)

Izvinite sto se mesam,ali dobili su 38 % od 55% izaslih biraca na izbore sto mu dodje oko 20% ukupnog broja stanovnika Beograda. GOTOV JEEEEEEEEE

elemental

pre 7 godina

@srdjan, mozda 20 000 deluje malo, ali to je mnogo za ovaj apaticni narod. Jer danas ni jedna stranka sem SNS, i mozda jedva SPS ne moze da skupi toliko ljudi. A evo skupila je jedna NVO koju finansiraju gradjani koji su dosli da podrze tu ideju, a ne iz interesa kao clanovi stranaka.

Dorcolac

pre 7 godina

To su uradili neki kompletni idioti iz samog vrha gradske vlasti,na čijem je čelu najbolji gradonačelnik u istoriji Beograda.To što su uradili je veliko zlo,ali oni nisu imali loše namere.Samo su hteli da očiste ruglo u vidu objekata u vlasništvu kriminalaca,koji su ih koristili da bi u njima ostvarili profit. Pritom su ti isti sumnjivi tipovi neprestano pisali nekakve zahteve za legalizaciju i smarali nadležne organe. Vučić kaze da ne zna nista o rusenju, ali je siguran da policija u tome nije ucestvovala.Po njemu uzasno je to sto su uradili, ali bi on u po bela dana to isto uradio da su mu dali bager. Niko nije vezivan,a telefoni su ljudima oduzeti na samo desetak minuta.Bilo je samo nekoliko lica skrivenih fantomkama,a osim toga-i Miloševića su specijalne jedinice hapsile u fantomkama. Krivci će biti kažnjeni po zakonu i premijer ni slučajno ne želi da utiče na institucije sistema. Savamala je poput helikoptera jedna izmisljena i ludacki vodjena afera od strane njegovih neprijatelja da mu napakoste kako je rekao. Protesti nisu gradjanski, vec politicki. Finansirani su spolja od strane sila mraka i bezumlja koji mu rade o glavi, a sve da se prekine blagostanje koje je ova vlada uspostavila.Upitan za budućnost Siniše Malog, Vučić je rekao da nije njega označio kao krivca, već da je rekao da je u pitanju vrh beogradske vlasti. Na tako sraman nacin je Gašić otisao a bio je najbolji ministar odbrane. Ne dirajte Sinisu Malog, tucite mene

srdjan

pre 7 godina

20k ljudi u gradu koji ima preko 2m stanovnika.Kap u moru.
Cini mi se da je vecini Beogradjana lepo.
Postali ste apaticni dragi moji Beogradjani.

Sloboda

pre 7 godina

Prvo su hteli da to nekako prodje neopazeno, zato se desilo u noci izbora. Zato nista danima o tome nisu govorili.
Zatim su hteli da umanje vaznost tog dogadjaja nadajuci se da ce ljudi odustati, a gradjani zaboraviti, kao i mnoge druge dogadjaje.
E, kada vide da nece biti toga, onda ce kao biti reseno sve, pa ispipavaju "puls" naroda, da vide na sta ce da zagrize i sta ce da prihvati.
I ovaj cuveni "ples" vlasti sa gradjanima je jako opasan. Mnogo stvari prodje. A ako ne, zrtvuju se mozda pojedini ljudi ali se i dalje rade stvari koje su naumljene...
P.S. Podrska protestima, i cestitam na istrajnosti.

Joca

pre 7 godina

Nije "vise hiljada gradjana",nego oko 20.000 , zasto i u cije ime prekrajate pravu istinu ?! Pogledajte snimak koji traje citavih 14 min u toku koga gradjani za sve to vreme non stop prolaze i to u 6 redova. Jel ta kolicina ljudi po vama iznosi "vise hiljada gradjana" ? Stvarno Vas ne razumem.

Pravo i pravda

pre 7 godina

Ko je GLAS građana u jednoj državi?

Zamišljeno je da to bude SKUPŠTINA.

Ako je taj mehanizam u kvaru, onda su to NOVINARI.

Ako je i taj put zatvoren, ostaju: Zaštitnik gradjana, Poverenik za ravnopravnost i Poverenik za zaštitu informacija od javnog značaja.

Ako su i oni blokirani, ostaje ULICA.

Dokle će ULICA BITI GLAS JAVNOSTI U OVOJ DRŽAVI?

Vlastodršci svih boja u Srbiji, zar ništa niste naučili?

Zašto?

Heh

pre 7 godina

20k ljudi u gradu koji ima preko 2m stanovnika.Kap u moru.
Cini mi se da je vecini Beogradjana lepo.
Postali ste apaticni dragi moji Beogradjani.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (srdjan, 12. jun 2016 09:03)

Juce 10k, danas 20k....sutra ko zna. Srbija je vec jako dugo apaticna i dobro je da se polako budi, ali postoje i drugi problemi. npr jedan moj poznanik je bio na protestu i iskljucio se kod Slavije. Usao je u neki autobus koji je cekao da ljudi prodju, a u autobusu niko nije znao sta se desava...jedino su komentarisali da je "valjda neki protest u pitanju". Ali ljudi iz protesta u protest polako saznaju o cemu se radi i prikljucuju se. Zato nas je sve vise svaki put.

Jabučilo

pre 7 godina

Meni je više preko glave blokiranja grada. Te švajcarci, te taksisti, te maraton, te biciklisti, te politički demonstranti svih boja...

Iako ovaj protest podržavam i smatram da Savamalu treba isterati do kraja uz kazne za odgovorne, nije u redu bahato blokirati ulice.

Maksimilian

pre 7 godina

Slično je i u drugim gradovima. U Rumi je na gradski trg postavljen bilbord 5x3, umesto svetiljke. Ko je bilbord postavio ne zna se, niti šta će se reklamirati. Trg je postao ruglo.

dr Dule 013

pre 7 godina

Podrska protestantima, i generalno protestima, tako treba da se okupljamo za najmanji pokusaj kradje, lopovluka ove bahate vlasti. Narode na ulici se bori za prava, za bolji zivot, I NIJE SRAMOTA IZACI, naprotiv, ne budite crne ovce za sisanje!

nista manje od toga.

pre 7 godina

Samo puna krivicna odgovornost za kriminalnu grupu koja je porusila objekte u Savamali. Po svemu sto znamo iza resetaka bi trebalo da bude od 30 do 50 ljudi, ukljucujuci i nacelnike policije, komunalne policije, ministra unutrasnjih poslova.

luzzio

pre 7 godina

Za Tanja@
Licis na AV, cak mozda si i on licno? Smeniti legalno? Nije ukrao 50%? Znaci li to da moze da se ponasa kako hoce??? Ovo sto je napravljeno sa Savamalom nije vidjeno ni u jednoj modernoj drzavi u poslednjih 500 godina! Nije ni u drzavama tipa Kolumbije, Nikaragve, Sri Lanke, S.Koreje itd...I primi k znanju; narod brani svoj GOLI OPSTANAK, da mu sutra na vrata ne zakucaju kriminalci sa fantomkama, da ga ne podrumiraju bez razloga, i da mu policija ne kaze NISMO NADLEZNI? DA LI SAD KAPIRAS??? Hvala

lee

pre 7 godina

Na žalost pravne institucije u zemlji ne funkcionišu,tako da je protest jedino rešenje da se nešto pokrene.Da nije bilo protesta,pojedinih novinara i javnih ličnosti sve bi bilo zaboravljeno.Vreme je da političari koji stoje iz rušenja snose posledice,kako bi novi ne bi smeli to isto da rade.

Prcreca

pre 7 godina

Svaka čast za borbu, ali ne kontam što se narod nije protestovao i za druge stvari npr kao što je smanjenje plata i penzija, povećanje poreza, prodaja zemlje, uvođenje akciza itd? Država treba da služi narodu, kao i narod njoj, ali to se za Srbiju i naše političare ne podrazumeva, oni bi samo da uzimaju od naroda, a kad treba nešto da se uradi za narod, npr vraćanje plata i penzija prave se ludi i kažu da za to mogućnosti nema.

Tarabicka

pre 7 godina

Ne razumem zasto te desetine hiljada gradjana jednostavno nisu glasali za nekoga osim sns? Jednostavnije im je da protestvuju? Zasto ne kulturno i demokratski?...
(Tanja, 12. jun 2016 11:57)

Tanja, jel treba da ti se nacrta??

Prvo, protesti su demokratska tekovina, a odrzavaju se onda kad je vlast gluva za zahteve gradjana!!!

Nasa vlast vec mesec i po laze i izvrdava, iako se zna ko je nedelo pocinio, sto im pogorsava situaciju, a umesto da prizna i snosi krivicnu i politicku odgovornost, naziva cirkuzantima ljude koji se usudjuju da traze pravdu!

Da te podsetim, ovde se ne radi o rusenju nekoliko udzerica, nego o kriminalno -teroristickom aktu odradjenom od strane ljudi na vlasti, a posledica je i smrt jednog coveka!!!

To ti nije dosta?

Bojan B

pre 7 godina

@Neko
Ma,nije problem da se ruši,ako je nelegalno.Ali,zna se kako se to radi.Daš ljudima,rok da se isele,pa tek onda rušiš,a ne kao kriminalci to radiš u pola noći,i pritom uništiš imovinu,koja se unutra nalazila.Plus,što nisu svi objekti nelegalni.To ćemo svi mi građani da platimo,kad državu budu tužili vlasnici.

Nisam ovca

pre 7 godina

@jabucilo
"Slažem se s tobom da su nam beli listići došli glave."

A kako su vam to beli listici dosli glave ? Molim malo matematike da mi pokazete kako bi to SNS imao manje glasova da sam ja izasao na izbore ? I kako znate da ne bih glasao za njih da sam malo gluplji i da sam izasao ?
Vec vise puta postavljam pitanje tog racuna ali niko od onih koji krive bele listice i apstinente, ne odgovara. Probajte vi.

yale

pre 7 godina

Nikolic je samo hteo da ocisti ruglo i ruglo pretvori u lepoticu pa je bespravno gradio (po sopstveni recima) a ovi su isto samo hteli da pretvore ruglo u lepoticu pa su bespravno rusili (po sopstvenim recima) elem kako god okrenes uvek samo rade u interesu naroda pa jos hocete i zakonito.

Tijanic Goran

pre 7 godina

Draga @Tanja.
Zivim u demokratskom drustvu ( Francuska), gde vrlo cesto padne na pamet nekima da izadju na ulice, da nesto kukaju, traze, blokiraju, dernjaju se iz sveg glasa. I vidis, zacudo, ovde to zovu DEMOKRATIJA. Nije ona samo pravo da iskoristimo deset minuta naseg zivota, dok zaokruzujemo ime na izbornom listicu. Ona je nasa duznost svakog trenutka posle, dok se borimo da je odrzimo. Demokratija je najlosiji drzavni poredak, ako izuzmemo sve ostale (Churchill). I zato, podrska Beogradu!!!

Web Design

pre 7 godina

(Maratonac, 12. jun 2016 09:04)
Nazalost, ni plusevi ni minusi nece pomoci! Procitao sam na ovom portalu toliko puta u prethodne 2 godine da je gotov, a on pobedi ubedljivo na izborima. Broj negativnih ili pozitivnih komentara (uslovno receno) nece nista promeniti.

Jabučilo

pre 7 godina

Prosli put 10.000 sada 20.000 protest raste.LJudi se oslobadjaju straha to i plsi gospodara Vucica.Gotov je.
(ivan78bg, 12. jun 2016 09:24)

Nije strah, nego apatija i gubitak vere. Ali polako se i to menja. Sledeći put će nas biti još više.

Hm

pre 7 godina

Nisam nikada glasao za SNS, oduvek za DS, i zato mislim da imam pravo da pitam gde je bila ta Struka 70 godina dok je tamo stojao krs i olupine? Posle decenija i decenija neko se seti da uzurpira taj deo i da zaradi dobre pare na tome i Struka se sad budi? E pa gospodo Struko vi ste zapravo najvise krivi, cutali ste kad je trebalo da govorite, sada nemate vise kredibilitet ni za sta. Sve bre radimo sa zakasnjenjem. Muka mi je vise i od "struke" i od "nestruke" i od "vlasti" i od "opozicije".
Ko u onom posleratnom vicu - dva seljaka se 1948. dovikuju sa brda na brdo: jedan vice drugom "Komunisto" a drugi vice prvom "Kapitalisto" dok u brdima odjekuje "isto, isto...".

lola

pre 7 godina

Kakva tuga sto nemamo na celu drzave lidere koji bi umeli da kanalisu ovoliku energiju kako bi bila iskoriscena kao konstruktivna a ne ovako destruktivna.

Jabučilo

pre 7 godina

Ne razumem zasto te desetine hiljada gradjana jednostavno nisu glasali za nekoga osim sns? Jednostavnije im je da protestvuju? Zasto ne kulturno i demokratski?... 
(Tanja, 12. jun 2016 11:57) 

Slažem se s tobom da su nam beli listići došli glave. Ja sam, recimo, glasao protiv SNS, a lista koju sam zaokružio (iako u normalnim okolnostima ne bih) ušla je u Skupštinu.

A ovi protesti se održavaju mimo institucija sistema baš zato što se vlast pravi slepa i gluva za očigledan kriminal koji je prvo poricala. Zatim se tokom protesta ispostavilo da je taj kriminal baš vlast i organizovala. Sledeći korak je krivična odgovornost za počinioce.

Lab

pre 7 godina

Postoji više od nas u svakom protestu. Ljudi se bude iz dubokog stanja apatije i osećanja nemoći. Sada vidimo da imamo snage, više nego oni. Ovo je užasna situacija, u kojoj vlada radi protiv volje naroda, bahato i nezakonito, a narod mora da se bori da uzme tu volju nazad, i da se zakoni postuju.

Neko

pre 7 godina

Znam da ćete mi na ovaj komentar lupati minuse, ali ljudi, ja sam svako veče prolazila tuda kako bih otišla na stanicu, tu se najveće ruglo okupljalo! To su bile kafane i restorani gde su se sve pijandure okupljale...a da ne pričam čega sam se sve nagledala u kolima parkiranim ispred i u tim uličicama. Ja sam protiv bilo kakvog nasilnog rušenja, već je resenje kažnjavanje i zatvaranje tih objekata i pretvaranje tih objekata u nešto mnogo korisnije. Ja podržavam da se obala renovira, jer do sada je izgledala odvratno i bilo me je sramota gledati je. A šta je DS uradio po tom pitanju, osim što je isto toliko pljačkao kao i svaka dosadašnja stranka? Pa nista! Naravno da ce se pljačkati i sa ovim projektom,ali to nije nikakvo iznenađenje. Podržavam protest da se uhapse odgovorni, kao i da se određene osobe smaknu sa svojih pozicija. Ali ne žalim kad vidim one objekte srušene, jer me barem nijedan pijani manijak nije do sad spopao. (hvala na objavi komentara)

vidoje

pre 7 godina

samo u Srbiji se protestuje protiv investicija, cistoce, uredjene drzave.
naravno da ne podrzavam rusenje u savamali na nacin kako se dogodilo, ali svakako podrzavam investicije i svako ulepsavanje prljavog i neurednog Beograda.

srbomrzac, izdajnik, plaćenik, antirus...

pre 7 godina

Sledeći put, neka nas bude JOŠ VIŠE...!
Obavezno poneti pištaljke, čegrtaljke, šerpe i lonce...
Iz iskustva znamo da TO deluje lekovito na vlast!

Ime,prezime,itd,itd.

pre 7 godina

E sad vi lupajte minuse (ako mi puste komentar),ali postoji jedan obrazac koji se ponavlja uvek posle potpisivanja nekog stetnog sporazuma po drzavu Srbiju:

1.Dejtonski sporazum (i operacija "Oluja") - na sledecim izborima (lokalni 1996.) sledi izborna kradja,pa masovni gradjanski protesti protiv iste te kradje.

2.Kumanovski sporazum - na sledecim izborima (savezni i predsednicki 2000.) ponovo sledi kradja izbora i jos masovniji gradjanski prostesti.

3.Briselski sporazum - na sledecim izborima (ovim poslednjim odrzanim 2016.) ovog puta samo prica o izbornoj kradji i slucaj "Savamala" u izbornoj noci i opet gradjanski protesti.

sasac

pre 7 godina

Posto se na ovom slucaju vidi sprega izmedju politicara koji su na vlasti u Beogradu, biznismena, momaka pod fantomkama, policije , komunalne policije, eps-a koji je iskljucio struju .. pada mi na pamet jedan izraz..ORGANIZOVANI KRIMINAL...i to u svojoj izvornoj definiciji. Nesto mi se javlja i CIKAGO 30tih.... a mislim i da znam ko je Al Kapone..

Dorcolac

pre 7 godina

To su uradili neki kompletni idioti iz samog vrha gradske vlasti,na čijem je čelu najbolji gradonačelnik u istoriji Beograda.To što su uradili je veliko zlo,ali oni nisu imali loše namere.Samo su hteli da očiste ruglo u vidu objekata u vlasništvu kriminalaca,koji su ih koristili da bi u njima ostvarili profit. Pritom su ti isti sumnjivi tipovi neprestano pisali nekakve zahteve za legalizaciju i smarali nadležne organe. Vučić kaze da ne zna nista o rusenju, ali je siguran da policija u tome nije ucestvovala.Po njemu uzasno je to sto su uradili, ali bi on u po bela dana to isto uradio da su mu dali bager. Niko nije vezivan,a telefoni su ljudima oduzeti na samo desetak minuta.Bilo je samo nekoliko lica skrivenih fantomkama,a osim toga-i Miloševića su specijalne jedinice hapsile u fantomkama. Krivci će biti kažnjeni po zakonu i premijer ni slučajno ne želi da utiče na institucije sistema. Savamala je poput helikoptera jedna izmisljena i ludacki vodjena afera od strane njegovih neprijatelja da mu napakoste kako je rekao. Protesti nisu gradjanski, vec politicki. Finansirani su spolja od strane sila mraka i bezumlja koji mu rade o glavi, a sve da se prekine blagostanje koje je ova vlada uspostavila.Upitan za budućnost Siniše Malog, Vučić je rekao da nije njega označio kao krivca, već da je rekao da je u pitanju vrh beogradske vlasti. Na tako sraman nacin je Gašić otisao a bio je najbolji ministar odbrane. Ne dirajte Sinisu Malog, tucite mene

Bivsi PPV

pre 7 godina

Čiji grad? 
SNS grad, 38% su dobili u Beogradu. 
(Brazilska patka, 11. jun 2016 22:06) 

Znači, 62% su PROTIV njih! To je NAŠ GRAD!
(Lik, 12. jun 2016 00:30)

Izvinite sto se mesam,ali dobili su 38 % od 55% izaslih biraca na izbore sto mu dodje oko 20% ukupnog broja stanovnika Beograda. GOTOV JEEEEEEEEE

Dejan

pre 7 godina

Radio sam danas, nisam mogao da dodjem. I jako, jako mi je krivo! Dolazim na sledeci, makar dao otkaz. Sve ste nam uzeli, moj grad vam ne dam! Bravo, Dudo, bravo Dusice!

elemental

pre 7 godina

@srdjan, mozda 20 000 deluje malo, ali to je mnogo za ovaj apaticni narod. Jer danas ni jedna stranka sem SNS, i mozda jedva SPS ne moze da skupi toliko ljudi. A evo skupila je jedna NVO koju finansiraju gradjani koji su dosli da podrze tu ideju, a ne iz interesa kao clanovi stranaka.

hm?

pre 7 godina

Posto zivimo u unutrasnjosti, da nisam jutros procitao ovaj clanak i video slike ne bih znao da se protest i odrzao. Sve u svemu, dok se Vucic bavi Pajticem, Radulovicem, Sandom, Cedom i ostalim potrosenim politicarima, u Beogradu mu se dogadja narod. Pocetak kraja.

Milan

pre 7 godina

Cim vlast ovoliko optuzuje protestante ("strani placenici", "uvezeni protesti" itd), znaci da im forsiranje slucaja Savamala jako smeta. A zasto bi im smetalo, ako sve navodno rade po zakonu i ako su cisti?

srdjan

pre 7 godina

20k ljudi u gradu koji ima preko 2m stanovnika.Kap u moru.
Cini mi se da je vecini Beogradjana lepo.
Postali ste apaticni dragi moji Beogradjani.

Sloboda

pre 7 godina

Prvo su hteli da to nekako prodje neopazeno, zato se desilo u noci izbora. Zato nista danima o tome nisu govorili.
Zatim su hteli da umanje vaznost tog dogadjaja nadajuci se da ce ljudi odustati, a gradjani zaboraviti, kao i mnoge druge dogadjaje.
E, kada vide da nece biti toga, onda ce kao biti reseno sve, pa ispipavaju "puls" naroda, da vide na sta ce da zagrize i sta ce da prihvati.
I ovaj cuveni "ples" vlasti sa gradjanima je jako opasan. Mnogo stvari prodje. A ako ne, zrtvuju se mozda pojedini ljudi ali se i dalje rade stvari koje su naumljene...
P.S. Podrska protestima, i cestitam na istrajnosti.

Pravo i pravda

pre 7 godina

Ko je GLAS građana u jednoj državi?

Zamišljeno je da to bude SKUPŠTINA.

Ako je taj mehanizam u kvaru, onda su to NOVINARI.

Ako je i taj put zatvoren, ostaju: Zaštitnik gradjana, Poverenik za ravnopravnost i Poverenik za zaštitu informacija od javnog značaja.

Ako su i oni blokirani, ostaje ULICA.

Dokle će ULICA BITI GLAS JAVNOSTI U OVOJ DRŽAVI?

Vlastodršci svih boja u Srbiji, zar ništa niste naučili?

Zašto?

Heh

pre 7 godina

20k ljudi u gradu koji ima preko 2m stanovnika.Kap u moru.
Cini mi se da je vecini Beogradjana lepo.
Postali ste apaticni dragi moji Beogradjani.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (srdjan, 12. jun 2016 09:03)

Juce 10k, danas 20k....sutra ko zna. Srbija je vec jako dugo apaticna i dobro je da se polako budi, ali postoje i drugi problemi. npr jedan moj poznanik je bio na protestu i iskljucio se kod Slavije. Usao je u neki autobus koji je cekao da ljudi prodju, a u autobusu niko nije znao sta se desava...jedino su komentarisali da je "valjda neki protest u pitanju". Ali ljudi iz protesta u protest polako saznaju o cemu se radi i prikljucuju se. Zato nas je sve vise svaki put.

Maksimilian

pre 7 godina

Slično je i u drugim gradovima. U Rumi je na gradski trg postavljen bilbord 5x3, umesto svetiljke. Ko je bilbord postavio ne zna se, niti šta će se reklamirati. Trg je postao ruglo.

lee

pre 7 godina

Na žalost pravne institucije u zemlji ne funkcionišu,tako da je protest jedino rešenje da se nešto pokrene.Da nije bilo protesta,pojedinih novinara i javnih ličnosti sve bi bilo zaboravljeno.Vreme je da političari koji stoje iz rušenja snose posledice,kako bi novi ne bi smeli to isto da rade.

Joca

pre 7 godina

Nije "vise hiljada gradjana",nego oko 20.000 , zasto i u cije ime prekrajate pravu istinu ?! Pogledajte snimak koji traje citavih 14 min u toku koga gradjani za sve to vreme non stop prolaze i to u 6 redova. Jel ta kolicina ljudi po vama iznosi "vise hiljada gradjana" ? Stvarno Vas ne razumem.

dr Dule 013

pre 7 godina

Podrska protestantima, i generalno protestima, tako treba da se okupljamo za najmanji pokusaj kradje, lopovluka ove bahate vlasti. Narode na ulici se bori za prava, za bolji zivot, I NIJE SRAMOTA IZACI, naprotiv, ne budite crne ovce za sisanje!

Web Design

pre 7 godina

(Maratonac, 12. jun 2016 09:04)
Nazalost, ni plusevi ni minusi nece pomoci! Procitao sam na ovom portalu toliko puta u prethodne 2 godine da je gotov, a on pobedi ubedljivo na izborima. Broj negativnih ili pozitivnih komentara (uslovno receno) nece nista promeniti.

Prcreca

pre 7 godina

Svaka čast za borbu, ali ne kontam što se narod nije protestovao i za druge stvari npr kao što je smanjenje plata i penzija, povećanje poreza, prodaja zemlje, uvođenje akciza itd? Država treba da služi narodu, kao i narod njoj, ali to se za Srbiju i naše političare ne podrazumeva, oni bi samo da uzimaju od naroda, a kad treba nešto da se uradi za narod, npr vraćanje plata i penzija prave se ludi i kažu da za to mogućnosti nema.

nista manje od toga.

pre 7 godina

Samo puna krivicna odgovornost za kriminalnu grupu koja je porusila objekte u Savamali. Po svemu sto znamo iza resetaka bi trebalo da bude od 30 do 50 ljudi, ukljucujuci i nacelnike policije, komunalne policije, ministra unutrasnjih poslova.

Hm

pre 7 godina

Nisam nikada glasao za SNS, oduvek za DS, i zato mislim da imam pravo da pitam gde je bila ta Struka 70 godina dok je tamo stojao krs i olupine? Posle decenija i decenija neko se seti da uzurpira taj deo i da zaradi dobre pare na tome i Struka se sad budi? E pa gospodo Struko vi ste zapravo najvise krivi, cutali ste kad je trebalo da govorite, sada nemate vise kredibilitet ni za sta. Sve bre radimo sa zakasnjenjem. Muka mi je vise i od "struke" i od "nestruke" i od "vlasti" i od "opozicije".
Ko u onom posleratnom vicu - dva seljaka se 1948. dovikuju sa brda na brdo: jedan vice drugom "Komunisto" a drugi vice prvom "Kapitalisto" dok u brdima odjekuje "isto, isto...".

Tarabicka

pre 7 godina

Ne razumem zasto te desetine hiljada gradjana jednostavno nisu glasali za nekoga osim sns? Jednostavnije im je da protestvuju? Zasto ne kulturno i demokratski?...
(Tanja, 12. jun 2016 11:57)

Tanja, jel treba da ti se nacrta??

Prvo, protesti su demokratska tekovina, a odrzavaju se onda kad je vlast gluva za zahteve gradjana!!!

Nasa vlast vec mesec i po laze i izvrdava, iako se zna ko je nedelo pocinio, sto im pogorsava situaciju, a umesto da prizna i snosi krivicnu i politicku odgovornost, naziva cirkuzantima ljude koji se usudjuju da traze pravdu!

Da te podsetim, ovde se ne radi o rusenju nekoliko udzerica, nego o kriminalno -teroristickom aktu odradjenom od strane ljudi na vlasti, a posledica je i smrt jednog coveka!!!

To ti nije dosta?

Bojan B

pre 7 godina

@Neko
Ma,nije problem da se ruši,ako je nelegalno.Ali,zna se kako se to radi.Daš ljudima,rok da se isele,pa tek onda rušiš,a ne kao kriminalci to radiš u pola noći,i pritom uništiš imovinu,koja se unutra nalazila.Plus,što nisu svi objekti nelegalni.To ćemo svi mi građani da platimo,kad državu budu tužili vlasnici.

lola

pre 7 godina

Kakva tuga sto nemamo na celu drzave lidere koji bi umeli da kanalisu ovoliku energiju kako bi bila iskoriscena kao konstruktivna a ne ovako destruktivna.

luzzio

pre 7 godina

Za Tanja@
Licis na AV, cak mozda si i on licno? Smeniti legalno? Nije ukrao 50%? Znaci li to da moze da se ponasa kako hoce??? Ovo sto je napravljeno sa Savamalom nije vidjeno ni u jednoj modernoj drzavi u poslednjih 500 godina! Nije ni u drzavama tipa Kolumbije, Nikaragve, Sri Lanke, S.Koreje itd...I primi k znanju; narod brani svoj GOLI OPSTANAK, da mu sutra na vrata ne zakucaju kriminalci sa fantomkama, da ga ne podrumiraju bez razloga, i da mu policija ne kaze NISMO NADLEZNI? DA LI SAD KAPIRAS??? Hvala

yale

pre 7 godina

Nikolic je samo hteo da ocisti ruglo i ruglo pretvori u lepoticu pa je bespravno gradio (po sopstveni recima) a ovi su isto samo hteli da pretvore ruglo u lepoticu pa su bespravno rusili (po sopstvenim recima) elem kako god okrenes uvek samo rade u interesu naroda pa jos hocete i zakonito.

Tijanic Goran

pre 7 godina

Draga @Tanja.
Zivim u demokratskom drustvu ( Francuska), gde vrlo cesto padne na pamet nekima da izadju na ulice, da nesto kukaju, traze, blokiraju, dernjaju se iz sveg glasa. I vidis, zacudo, ovde to zovu DEMOKRATIJA. Nije ona samo pravo da iskoristimo deset minuta naseg zivota, dok zaokruzujemo ime na izbornom listicu. Ona je nasa duznost svakog trenutka posle, dok se borimo da je odrzimo. Demokratija je najlosiji drzavni poredak, ako izuzmemo sve ostale (Churchill). I zato, podrska Beogradu!!!

Jabučilo

pre 7 godina

Ne razumem zasto te desetine hiljada gradjana jednostavno nisu glasali za nekoga osim sns? Jednostavnije im je da protestvuju? Zasto ne kulturno i demokratski?... 
(Tanja, 12. jun 2016 11:57) 

Slažem se s tobom da su nam beli listići došli glave. Ja sam, recimo, glasao protiv SNS, a lista koju sam zaokružio (iako u normalnim okolnostima ne bih) ušla je u Skupštinu.

A ovi protesti se održavaju mimo institucija sistema baš zato što se vlast pravi slepa i gluva za očigledan kriminal koji je prvo poricala. Zatim se tokom protesta ispostavilo da je taj kriminal baš vlast i organizovala. Sledeći korak je krivična odgovornost za počinioce.

Neko

pre 7 godina

Znam da ćete mi na ovaj komentar lupati minuse, ali ljudi, ja sam svako veče prolazila tuda kako bih otišla na stanicu, tu se najveće ruglo okupljalo! To su bile kafane i restorani gde su se sve pijandure okupljale...a da ne pričam čega sam se sve nagledala u kolima parkiranim ispred i u tim uličicama. Ja sam protiv bilo kakvog nasilnog rušenja, već je resenje kažnjavanje i zatvaranje tih objekata i pretvaranje tih objekata u nešto mnogo korisnije. Ja podržavam da se obala renovira, jer do sada je izgledala odvratno i bilo me je sramota gledati je. A šta je DS uradio po tom pitanju, osim što je isto toliko pljačkao kao i svaka dosadašnja stranka? Pa nista! Naravno da ce se pljačkati i sa ovim projektom,ali to nije nikakvo iznenađenje. Podržavam protest da se uhapse odgovorni, kao i da se određene osobe smaknu sa svojih pozicija. Ali ne žalim kad vidim one objekte srušene, jer me barem nijedan pijani manijak nije do sad spopao. (hvala na objavi komentara)

Jabučilo

pre 7 godina

Prosli put 10.000 sada 20.000 protest raste.LJudi se oslobadjaju straha to i plsi gospodara Vucica.Gotov je.
(ivan78bg, 12. jun 2016 09:24)

Nije strah, nego apatija i gubitak vere. Ali polako se i to menja. Sledeći put će nas biti još više.

Lab

pre 7 godina

Postoji više od nas u svakom protestu. Ljudi se bude iz dubokog stanja apatije i osećanja nemoći. Sada vidimo da imamo snage, više nego oni. Ovo je užasna situacija, u kojoj vlada radi protiv volje naroda, bahato i nezakonito, a narod mora da se bori da uzme tu volju nazad, i da se zakoni postuju.

Tanja

pre 7 godina

Ne razumem zasto te desetine hiljada gradjana jednostavno nisu glasali za nekoga osim sns? Jednostavnije im je da protestvuju? Zasto ne kulturno i demokratski? Zasto smo uvek rusitelji sopstvene drzave ko god da je na vlasti?! Pa smeni ga na izborima pobogu to je valjda najlakse???? I nemojte mi samo reci da jw neko ukrao 50%, 5,6 da ali ovoliko ne.

Jabučilo

pre 7 godina

Meni je više preko glave blokiranja grada. Te švajcarci, te taksisti, te maraton, te biciklisti, te politički demonstranti svih boja...

Iako ovaj protest podržavam i smatram da Savamalu treba isterati do kraja uz kazne za odgovorne, nije u redu bahato blokirati ulice.

Nisam ovca

pre 7 godina

@jabucilo
"Slažem se s tobom da su nam beli listići došli glave."

A kako su vam to beli listici dosli glave ? Molim malo matematike da mi pokazete kako bi to SNS imao manje glasova da sam ja izasao na izbore ? I kako znate da ne bih glasao za njih da sam malo gluplji i da sam izasao ?
Vec vise puta postavljam pitanje tog racuna ali niko od onih koji krive bele listice i apstinente, ne odgovara. Probajte vi.

vidoje

pre 7 godina

samo u Srbiji se protestuje protiv investicija, cistoce, uredjene drzave.
naravno da ne podrzavam rusenje u savamali na nacin kako se dogodilo, ali svakako podrzavam investicije i svako ulepsavanje prljavog i neurednog Beograda.