Petak, 29.04.2016.

12:05

Dveri-DSS ispod cenzusa za tačno jedan glas

Koaliciji Dveri-DSS za prelazak cenzusa nedostaje tačno jedan glas, pokazuju dostupni podaci iz Republičke izborne komisije.

Izvor: B92

Dveri-DSS ispod cenzusa za taèno jedan glas IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

187 Komentari

Sortiraj po:

darko

pre 7 godina

Da su neka stranka imali bi minimum 7%.DSS koji je vedrio i oblacio politickim nebom a sada ni uz pomoc jos jedne sebi slicne stranke nemaju dovoljno glasova. Mene vise brine sto svi kukaju a Vucic ima vise glasova nego na proslim izborima.

Alexa

pre 7 godina

Ovo je čist bezobrazluk. Recimo ja i supruga smo poreklom sa Kosova. Danas vec vise od dve decenije zivimo u Beogradu, na Palululi. Na Kosovu u Zvecanu se uredno nalazimo u birackom spisku a glasamo na Paliluli u Beogradu. Uopste nije usamljen slucaj sa birackim spiskovima a svi ti podaci se u peoracunu procenata uzimaju kao tacni a kao fali jedan glas. Evidentno da fali za dvotrecinsku vecinu da se Kosovo i Metohija izbace iz Ustava Srbije. A upravo oni sto DSS i Dveri nazivaju laznim patriotama su u svemu lazni. Žalosno je sto je nas narod neobrazivan i lako ga je izmanipulisati..

Mali Radojica

pre 7 godina

Zavetnici, one tobožnje ruske stranke Inat stranka i još nekoliko do sada nepoznatih stranaka formirane su sa zadatkom da stvaraju zabunu i da Dverima i DSS oduzmu deo glasača, što su i odradili.

ZORAN

pre 7 godina

Nije mi dozvoljeno ucesce na izborima navodno zbog 'neispravnosti' licne isprave inace koja je u redovnom postupku produzetka sto sam dokazao overenom potvrdom MUPa.Obavestio sam RIK koji me ponovo upucuje na biracko mesto jel sam nezakonito uskracen prava glasa, ali izborni stab je ostao dosledan prvobitnoj odluci.Ponovo obavestavam RIK koji me upucuje na pravo pismenog prigovora u zakonskom roku,a nije bio u stanju da mi obezbedi pravo ucesca na izborima.Da li je to kradja s obzirom da je u pitanju samo 1 glas?

LeMi

pre 7 godina

Novica@
zato što su Zavetnici i osmišljeni da odvuku deo glasova tzv desnice u Srbiji. i da popune prazninu tamo gde je nekad bila SRS, za svaki slucaj..

Cle

pre 7 godina

Matematika je totalno pogresna ovde ako govorimo o procentima na 2 decimale kako je ovde dato dss-dveri imaju 5 jer njihov tacan broj jeste 4.999947%

Dalje ldp-sds-lsv ne trebaju niti jedan glas ukoliko na ponovljenim izborima izadje republicki prosek jer njima treba 5% od ukupnog broja glasova a ne 5% I na ponovljenim izborima. S druge strane ako izadju svi glasaci trebace im 194 glasa.

Da nebude zabune drugu listu nemogu da izbace.

Takodje ako se gleda tacan broj dss-dverima nedostaje 0.75 glasa pa ako se to logikom zakljucije na jedan glas 4.9999947% mora da se zakljuci na 5%

Komar

pre 7 godina

Ako se malo bolje razmisli ovako Dveri sigurno ulaze u Skupstinu. Dovoljno je na ponovljenom glasanju svaki 20. glasac glasa zanjih + 1 i oni prolaze. A to ce se desiti zbog medijske paznje.

Dobro pamtim sve

pre 7 godina

Iskustvo nas je naucilo da Sloba nije pao zbog inflacije od 3200000000% , nije pao ni zbog ratova koje je gubio, ni zbog opste bede i neimastine... PAO JE ZBOG KRADJE GLASOVA. Srbina mozes jahati ceo zivot i maltretirati , mozes ga ostaviti bez posla, mozes ga oterati u rat ili egzil - Srbin cuti i trpi , ali je ekstremno netolerantan na kradju glasova ... To im izgleda njihovi marketinski strucnjaci nisu objasnili

Srbin

pre 7 godina

A Gdin Obradovicu vasa politika izgleda pala u vodu ili menjate ono sto ste pricali od osnivanja narodnog pokreta Dveri presli ste u politicku partiju pa sada i u koaliciju sa onima istima za koje ste govorili da su prodali Srbiju . Zao mi je je vas i svih koje ste iskoristili ! Zivela Srbija !

Antigona

pre 7 godina

Ne volim Dveri, a tu rusofilsku ideologiju ne podnosim, to je za mene drugi svet. Ali, ali, ali. Nesto sto iznad svega ne volim je nepravda, laz i lopovluk, tako da ako Dveri pozovu na proteste ja cu izaći da stanem uz demokratiju. Nisi se ti Vucicu izborio za demokratiju u ovoj zemlji, nego mi koje je Milosevic tukao šmrkovima 90-ih, tako da ti ovo sto radis nece proći.

milan

pre 7 godina

nakon ovoliko vesti o riku uopste nemam poverenja da su izbori bili regularni...neverovatno da se u 21 veku desava ovoliko malverzacija u toku izbora... glasao sam za dveri a pitam se kome je otisao moj glas

joooj

pre 7 godina

Ljudi!!! Glasalo je skoro 3 800 000, malo više od 50% punoletnih (izašlih na izbore). Našao sam na jednom sajtu informaciju da Srbija u 2016 ima oko 7 050 000 stanovnika. Znači kada bi hipotetički izašli svi punoletni na glasanje (100% izlaznost) to bi značilo da ima oko 7 500 000 samo punoletnih. A gde su stanovnici ispod 18 god. Neko je ostavio ovde primer jednog grada u Srbiji sa 70 000 stanovnika sa svim okolnim selima a kao u tom gradu glasalo je 67 000 ljudi. Znači da ostaje samo 3000 maloletnih. Teška, organizovana prevara!!

...

pre 7 godina

dakle ako se dokaze da 1 glasac nije trebao da glasa zato so je mrtav dveri su iznad cenzusa. pravnici, dajte one pozive i dokazite da ljudi nisu zivi... umanjujete ukupan broj, dveri iznad cenzusa...

...

pre 7 godina

ovo moze lako da se pretvoru u Majdan... ljudi, braco, sestre, pamet u glavu. Nismo mi u svadji sa drugim ljudima. Politicari su u svadji sa drugim politicarima. Sve nas je AV posvadjao i on jedini treba da odgovara za ovo u svemu prema Ustavu i Zakonu Republike Srbije. Zivela Srbija! Sve najgore lopovima (koji god da su)

ko je u stvari kriv?

pre 7 godina

član RIK-a predložen od dveri-dss se ograđuje i izvinjava zbog ponašanja svog šefa. To znači da RIK funkcioniše bez problema i prigovora članova koji su iz svih partija...

Deer Beer

pre 7 godina

1 glas!?
Ne postoji verovatnoća da se ovo desi, već, isključivo, NAMERA.
Ovo je, do sada, najbrutalnija poruka režima svima nama!
Pamet u glavu ljudi.

popeye

pre 7 godina

Људи, имате глас, имате и свој образ и част, гласајте сад за њих иако нисте. Инат нас је одржао.

ima_li_nade_za_nas

pre 7 godina

ako smo se prvi put kad se desilo "jednom u hiljadu godina" i kao pojedinci ujedinili i odbranili ono sto ovakva 'drzava' nije mogla, onda moramo i sada da zaustavimo ovu poplavu besmisla, primitivizma i lopovluka. Moramo sada da budemo mudri, svesni i savesni. Nije ovo pitanje jedne stranke ocigledno vec principa, dostojanstva u buducnosti zemlje. Posto ocigledno da zakona tj postovanja zakona u ovoj zemlji nema onda ne preostaje nista drugo nego da ljudi u ovih 0.04 izbornih mesta masovno pojave na biralistima i glasaju DVERI!!! Ako je Slobin pad poceo 96-e kradjom izbora i kad smo svi mesicamo se borili da se ta ocigledna kradja razotkrije i spreci, moramo to i sada... "ne dugujes to banci al' dugujes svojoj deci"!!!

Marko

pre 7 godina

Ja sam glasao za DJB. I opet cu. Dosta je bilo gledanja Srb kako posrce. Treba nam moderna i uredjena drzava a ne Dveri. Za njih je i Seselj demokrata.

Da se zna

pre 7 godina

U Nisu, u opstini Medijana, na mom izbornom mestu izbori se ponavljaju. Dveri, iz mog doma imate 3 glasa. Nije vise vazno koju opciju podrzavamo, svi smo se borili za demokratiju, za postovanje volje naroda. Ovo im se ne sme dozvoliti.

klopp

pre 7 godina

Jednom u hiljadu godina poplave (tj. dvaput jednom u hiljadu godina), jednom u hiljadu godina zakrčeni putevi od snega, jednom u hiljadu godina ovo...Sve to u 4 godine...

BeKo

pre 7 godina

@(ZoranJ, 29. april 2016 13:15)

Nisam baš kompetentan ali tvoj glas se može anulirati. To se desilo na 10 biračkih mesta zato što su članovi odbora loše odradili svoj posao i nisu pravilno ili uopšte popunili zapisnik sa biračkog mesta. Pošto nijedan građanin ili lista nisu podneli prigovor za tih 10 biračkih mesta RIK ne može po ZAKONU da ponovi izbore već samo da anulira glasove sa tih biračkih mesta. To može biti između 5000 i 10000 hiljada glasova(npr. na biračkom mestu gde sam bio član birackog odbora izašlo je 960 glasača).

да да

pre 7 godina

Распустити пву снс-овску рик и расписати нове изборе јер ово је чист лоповлук !!! Ово нема ни на флориди !!!

lakrdijash

pre 7 godina

@(Siki, 29. april 2016 13:47)

ne zameri, ali losa ti je matematika, to sve vazi pod uslovom da izadje 100% ljudi na biralista. ali ako izadje sadasnji prosek 55% onda treba oko od upisanih XY biraca pa 55%, pa od njih 5% pa plus taj jedan sto ne dostaje. A da kazemo da sigurno nece izaci preko 70% glasaca, znaci onda od 70% treba 5% + 1 glas, dakle dovoljno je da namaknu 600-700 glasova. I zasluzili su, ne oni, nego mi kao narod da ne budemo ovce i magarci

Posmatrac

pre 7 godina

Ja ne znam, ko je hijerarhijski iznad Presednika izborne komisije
Ko je gledao prenos, video je da on svakog minuta prima poruke na dva mobilna telefona.
Cije instrukcije ceka, i sta je to toliko vaznije u tom trenutku?

Bivši član dss

pre 7 godina

Bravo za RIK. Srbija nikad nije imala tako nezavisnu ustanovu. Večeras je naše veče, večeras slavimo do zore. Sve iskrene srpske patrijote će pozdraviti odluku RIK. Viđamo se za 4 godine. Ćao zdravo dveri i dss.

Uros

pre 7 godina

Mogu da razumem zasto botovi stancuju svoje retardirane komentare, ali nikako, ali nikako ne mogu da razumem ove IDIOTE koji i dalje misle da se sudbina surovo poigrala sa koalicijom DSS-Dveri a nisu botovi.

Ako vi zaista ali ZAISTA mislite da je u pitanju samo jedan glas, a ne vidite sumu od drveta, i ne kapirate da je pokradeno HILJADE glasova na razlicite nacine, a gle cuda, skoro svi glasovi odose lopovima iz SNS-a, e pa onda zasluzujemo da budemo kradeni, mrcvareni i lagani od prodavaca magle, beskupuloznih pozera i priucenih burazersko-lopovskih kadrova i u naredna tri zivota.

Ovo ne sme da prodje, ovo je vredjanje inteligencije, integriteta i samih postulata na kojima pocivaju drustvene vrednosti danasnjice.

ko je u stvari kriv?

pre 7 godina

član sam jedne gradske izborne komisije. ne branim nikog, samo pojašnjavam funkcionisanje. komisija donosi odluke glasanjem svih članova imenovanih na predlog stranaka. ni jedna stranka nema apsolutnu većinu. svi učesnici na izborima koji su predali 2/3 liste imaju predstavnike u proširenom sastavu komisije. sve liste bez izuzetka imaju svoje predstavnike u biračkim odborima na biračkim mestima.
samo se pitam...gde su oni bili kada se popunjavao zapisnik o radu biračkih odbora, koji mora da bude potpisan od strane svih članova. svi članovi imaju pravo prigovora na sacinjavanje zapisnika. procedure su vrlo jasne i ne postoji šansa da se, ukoliko član biračkog odbora reaguje, nepravilnost sakrije. komisija ne sme da menja zapisnike već mora upisane podatke da unese u statistiku.
članovi biračkog odbora svi do jednog su jedini odgovorni!

bljak

pre 7 godina

"prvi put u hiljadu godina", da, u hiljadugodisnjoj istoriji demokratije u Srba, jos kad je na izborima u Zeti za Velikog Zupana, Stefanu Nemanji zafalio jedan glas...

Vladа M

pre 7 godina

Teoretski sada mogu i SDS da ispadnu. Ako izađu svi na ponovljene izbore i niko ne glasa za njih biće 194 glasa ispod cenzusa. Ali ako izađu na nivou prosečne izlaznosti i niko ne glasa za njih, biće 236 glasova iznad cenzusa.

Dusanko

pre 7 godina

Ajde malo ozbiljnosti u konentarima. Dveri se jedine zalagale protiv neoliberalne americke politike koju vodi Vucic i morao su biti ispod cenzusa makar imali milion glasova. Vise me brine sto narod kao alternativu ima seselja koji saradjuje sa vucicom i daje narodu laznu nadu. Seselju ne smeta 50% snsa ili to sto je predsednik RIKa clan snsa ali mu smetaju oni koji koji se bore za cenzus.
mislite malo o tome

kvasac

pre 7 godina

I dakle sad ova vlast uzima sebi njihovih 180 000 glasova, tih 13 poslanika. Jel tako?
Ovo je zaista sramota i gradjani treba da izadju na ulice na proteste!

purple.c0mrade

pre 7 godina

Zadatak za one koji veruju u to da Dveri-DSS nisu preshli cenzus za 3/4 glasa - uzmite papir i olovku u ruke i izrachunajte: kolika je verovatnoca u promilima da se ovako neshto desi?

krkela

pre 7 godina

Ja sam na ovim izborima glasao za Dveri DSS iz prostog razloga sto imaju generalno stav o svemu. I svidja mi se njihova "patriotska raspodela novca" tj ulaganje u domace firme a ne strane. Dali su dosta dobrih nacina da se popravi ekonomija i imaju dobre ljude povezanih sa ekonomijom. Nisu vise tolika desnica kao nekad.

Veseli

pre 7 godina

Sećam se jednog crtanog ,"Mornar Popaj", u crtanom Popaj i Badža su na nekom glasanju imali identičan broj glasova, ali su saznali da neka baka nije glasala, pa su otišli kod nje da je pitaju zašto nije glasala, pa su se utrkivali ko će joj više pomoći oko radova oko kuće, u kući,....
Nešto me podseti ova situacija na taj crtać, a beše mu sigurno 25-30 godina. :-)
Što se tiče samih izbora, krajnje sumnjivo, toliko slučajnosti....

Бранко Крстић

pre 7 godina

Поносим се што сам дао глас за Двери.
И што пишем и потписујем се ћирилицом.
А лопов краде од онога од кога има шта да украде!

ZoranJ

pre 7 godina

Hoće li neko kompetentan da izađe pred glasače i da objasni recimo princip anuliranja rezultata. Da li to znači da ja recimo glasam na svom biračkom mestu, onda ovi što broje glasove nešto zabrljaju pa onda RIK anulira sve, pa i moj glas sa tog biračkog mesta. Koji genije je dao, i to zakonski, pravo nekome da zbog brljotine treće strane moj glas anulira. Ne dam moj glas. Koliko ja znam biraju se poslanici u Narodnu skupštinu, dakle narodnu a ne partijsku, šta ima tamo neka komisija u kojoj sede predstavnici partija da moj glas anulira. Ako se brljavilo, molim lepo, predsednik komisije na biračkom mestu 6 meseci zatvora, ostali članovi po 3 meseca, a izbori da se ponove na tom biračkom mestu. Zamislite, oni imaju pravo da anuliraju moj i glas svih nas, briljantno rešenje!

Gradjanin

pre 7 godina

Strasno je da postoji i 188.000 ljudi od vazecih listica 3.659.804, koji su uputili glas tom zlu.
Neka su i usli u Parlament i neka nisu. Za mene je zabrinjavajuce da iko glasa ljude bez programa, ciji je jedini program mrznja prema komsijama i EU, tacnije, prema svemu realnom i normalnom za Srbiju.

DK

pre 7 godina

Ako postoji vise od 3000 listica koji se ne nalaze u kutijama (da zaboravimo na trenutak kako do toga uopste moze doci), kako uopste jedan glas moze da odluci? Sta ako je od tih 3000 pola bilo za DSS/Dveri? Dovoljna je jedna rec da sve ovo opise - sprdnja.

BotKiller

pre 7 godina

Evo ja cu da im dam svoj glas na ponovljenim izborima, iako sam politicki neopredeljen i nisam izasao na izbore 12 godina... Imate moju podrsku da sedite u Skupstini, nista vise.

ekser

pre 7 godina

Tragikomično je koliko ljudi u Srbiji ne znaju ništa o izbornom zakonodavstvu i procedurama. Još je tragičnije koliko se manipuliše očiglednim činjenicama. Sve stranke imaju svoje predstavnike u RIK. Prava istina je da smo elementarni nepismeni. Da se RIK doslovno drži zakona, izbori bi bili poništeni na još stotinjak mjesta. To bi još manje odgovaralo strankama koje se bore za cenzus. Oni, kao gubitnici ovih izbora, jako teško mogu da motivišu birače da izađu na ponovljene izbore. A to što je prelazak cenzusa u medijima predstavljen kao uspeh, govori o stanju opozicije u Srbiji.

planet of the apes

pre 7 godina

karma strikes again... dok je nama naseg AV stalno cemo imati desavanja jednom u hiljadu godina ili prvi put u istoriji (poplave, cenzus...)

bosko jedina opozicija

pre 7 godina

vucic majstor! znaci ne smeta mu ni ds, ni ceda, ni canak, radule, cak ni seselj! lako ce s njima! jasno i zasto!

ali zato mu smeta bosko! znaci, bosko je jedina opozicija! nemam sta drugo da zakljucim!

vrnjacka banja

pre 7 godina

Vucic: "prvi put u hiljadu godina" , recenica kojom je pravdao sve lose rezultate, sad predsednik RIK isto izjavljuje. Slucajnost? Ovi izgleda prizivaju novi peti oktobar.

Demokrata

pre 7 godina

Da mi je neko rekao pre 10 dana da ću glasati za Dveri, ne bi mu verovao. Na mom biračkom mestu se ponavlja glasanje i sa zadovoljstvom ću glasati ovoga puta za Dveri. Vučiću u inat.

Siki

pre 7 godina

Matematika kaze da Dver i DSS treba da osvoje jos 983 glasa od ponovljenih 19631 da bi sigurno presle cenzus, a SDS-LDP-SDS 194 glasa da bi ostali iznad cenzusa. Ako se to ne dogodi, onda smo stvarno gori od Severne Koreje.

Toronto

pre 7 godina

Jedina prava opoziciona partija je izbacena na sumljiv nacin iz parlamenta. Imali bi mali broj u parlamentu ali zna se da bi ostro kritikovali vladu.

milan

pre 7 godina

Nije problem u prebrojavanju glasova, problem je u verifikaciji birackih mesta, nuliranju pojedinih i ponovnom glasanju na pojedinim. Znaci stranke na osnovu ova tri parametra mogu biti 1 plus ili 1 minus cenzusa. Tada se radi kradja. A posebno je pitanje glasanja na KiM. To je tek katastrofa od namestanja.

cz

pre 7 godina

Ono sto brine je sto su ljudi kradju izveli u direktnom tv prenosu i jos se smeju prilikom verifikacije glasova sa birackih mesta gde nema zapisnika, gde se jedan covek potpisao umesto svih clanova komisije, glas vise u kutiji nego glasalih - nema veze(prvi prenos ne znam tacno biracko mesto), sami prave zapisnike...
Ako im ovo prodje mi smo zavrsili, ne smem ni da zamislim sta ce da rade na sledecim izborima.
PS. Novinari slobodno napisite neki objektivan tekst o radu RIK-a, nece premijer da vas hapsi, valjda

Petar

pre 7 godina

1000, 500 ili 100 glasova bih mozda jos i donekle svario i uzeo kao mogucnost, ali jedan glas....e pa svaka cast inteligenciji koja je smislila na ovaj nacin da "sredi" rezultate.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sale, 29. april 2016 12:26)

To se zove panika.Svaka vlast se odrodi od relanosti naroda i vidjeno je ve ctoliko puta. Problem je sto tebi izgledao kao jedan glas,a oni su smutili ko zna koje desetine hiljada i njihova percepcija je drugacija.

Priučeni Tamanitelj Botova

pre 7 godina

Citat iz vesti od 23.04.2016.godine:
..."Republička izborna komisija utvrdila je sinoć konačni broj birača u Srbiji za sve jedinice lokalne samouprave i na svim biračkim mestima koji iznosi 6.739.441"...

Postavlja se pitanje - koliki je TAČAN broj glasača koji su izašli na ove izbore - ne u procentima, nego po broju (koliko ljudi)?
Negde sam pročitao da je to nešto preko 57%, na drugom mestu da je preko 56%, a negde da je reč o "samo" 53,6%...
To su sve samo relativna, i tako neprecizna šuketanja! Hoću TAČAN broj!!!
Onda je može TAČNO utvrditi, koliko glasova predstavlja prelazak čuvenog cenzusa, a sve drugo je obično lakrdijašenje i pokazivanje gluposti.

marija

pre 7 godina

Jednom u hiljadu godina i bas u Srbiji pod nazadnjacima!
Ma da, a mi se kopcamo na ledjima.
Ispipavate moze li vam proci, treba Vucicu sigurna pozicija da promeni Ustav, NATO i KiM.
Ne moze!!!!!!!!!

gass

pre 7 godina

taj jedan minusni glas, tumačim kao perverznu poruku velikog vođe svima nama: Ja sam Bog, ne možete mi ništa.

Verujem da će mu baš ovaj glas doći glave.

banjaluka

pre 7 godina

Pa da li je moguce? Nisam glasao za Dveri, ali je ovo zaista vredjanje inteligencije ovog naroda! 5 dana im treba da objave rezultate, vidimo svi da se sumnjive igre igraju i na kraju ostaje koalicija ispod crte za 1 glas! Jel oni misle da smo mi toliko naivni?

Miki

pre 7 godina

Samo u Srbiji se dese u dve poplave u 1000 godina i nasteluje da neko ne predje cenzus za 1 glas.
A to jednom u 1000 godina pricaj tvom tati, znaš ti dobro ko ti je "tata"

zoran

pre 7 godina

1. Glasovi se broje na izbornom mestu a ne u skupstini.
2. Rik nema nadleznost da broji glasove
3. Preglasavanjem moze da se sutra proglasi da pocinje zima i da je zemlja ravna ploca samo je bitno ko drzi silu i vecinu.
4. Rik nije u propisanom vremenu proglasila izborne rezultate.
Ako nekoga zanima nisam glasao tako da mogu netralno da komentarisem.
Ovo je smesno, na glasackom mestu se posle brojanja potpisuje zapisnik koji ima nekoliko kopija. Da li je moguce da je neko potpisao zapisnik koji steti njegovoj stranci. Zasto Sns u surdulici ima vise glasova nego u zapisniku : mozda su lose brojali, mozda su pogresno upisali, mozda je kontrolor snsa primio pare da proda glasove. Sve i da je tako ako je zapisnik regularno potpisan od avih clanova i sve kopije su iste onda je taj zapisnik jedini legitiman, listici postaju nebitni. Ovde se krsi zakon samo tako. Ovi izbori su nelegalni

riseofthereds186

pre 7 godina

Nisam za ovu opciju ali bi namerno sad glasao sad za njih na ovim ponistenim izbornim mestima, jer ovo sta sns radi je postalo degutantno. Promenice nam Ustav.

Poznavalac prilika u Aziji

pre 7 godina

U istoriji demokratije nije zabelezeno da nekome nedostaje jedan glas da predje cenzus. Ko u ovo moze da poveruje, ima ozbiljan problem sa nedostatkom intiligencije.

Ranzo Bistrooki

pre 7 godina

Ovo je bukvalno test pomeranja granica izdrzljivosti naroda. I uspece, sigurno. Potpisujem da NISTA nece da se desi, osim losih komentara na portalima, sto ionako nista ne menja...

milanovac

pre 7 godina

Sami zakljucite: RIK se prvi put u izbornoj noci oglasi u 00.30, 98% prrbrojanih rezultata su vec imali u ponedeljak. Svi izborni stabovi su imali rezultat prema kojima su svi iznad cenzusa, osim SNS!. Dveri su od pocetka upozoravali na mahinacije, pogotovo na KiM. Brojanje se oduzilo, predsednik Rik na sastanku u SNS, zatim rezimski mediji pripremaju javnost za kradju, objavljuju kako Dss-dveri "vise" na ivici. Javlja se i Seselj, i pljuje u lice svojim biracima. I kulminacija je ono sinoc. Obradovic niti je psovao niti je vredjao, vec je rekao ono sto svi mislimo. Sramota!

VladimirUE

pre 7 godina

Nije ovde samo jedan glas u pitanju, vec desetine hiljada nepostojecih glasova koji su pripali sns na Kosovu ali i drugim mestima, i jos na desetine hiljada ljudi koji su naterani da glasaju za sns zbog posla. Ovo je kradja velikih razmera kakve nije bilo jos od Milosevicevog vremena. Otpor kradji!!!

Ciceron

pre 7 godina

Hahahaha bahato. Ovo je sramota! Ocigledno je pocinjena velika kradja. Ono sto mene zanima je da li ce se opozicione stranke zadovoljiti ukoliko svi predju cenzus nakon onih 15 birackih mesta gde se bude ponavljalo i da ce sve utihnuti. Ja se iskreno nadam da nece. Poenta je da imamo dokaze da se kralo, na razne nacine, a to je nedopustivo. Ko zna kakvi su stvarno rezultati izbora i koliko su naprednjaci sebi namakli procenata.

Boki

pre 7 godina

Ovo je stvarno smesno. Pa mi smo crtani film a ne drzava. Interesuje me kada ce gospoda iz RIK-a na barem desetogodisnju robiju, tako da nikom vise u buducnosti ne padne napamet da pravi ovakve gluposti.
Izborna kradja obesmisljava izbore, oduzima legitimitet svima, i ostavlja iza sebe samo diktaturu. Bas me briga za poslanike, ali nase glasove, volju obicnih ljudi, koje i inace niko nista ne pita osim na dan izbora, ne smemo dozvoliti da nam oduzmu. Demonstracije i hapsenje svih iz RIK-a.

Тони Старк

pre 7 godina

Србија је држава која ме у 2016. години тера да гозивим и да се борим за ДСС-Двери хахахах, ја ем верујем. Ми смо за посматрање.
Поведите на улицу, ето ме.

Mile

pre 7 godina

Tri dana prave kombinacije kako bi isterali dve stranke ispod cenzusa. To na sta lici prebrojavanje glasova i ove sednice Rika, to ne postoji na ovoj planeti. Sve stranke opozicije moraju da izadju na ulicu i ovo ne treba da se zavrsi ovako dok se ne raspisu novi izbori, jer je ocigledno da se kralo ne samo u toku izbora, nego i zadnja tri dana.

BeKo

pre 7 godina

Malopre sam gledao na Al Jazeeri objašnjenje Miladina Kovačevića kako RIK ne može da poništi izborno mesto iako je ono očigledno neregularno jer niko od učesnika izbora nije uložio primedbu. Tako je 10 izbornih mesta anulirano tj. na tim mestima je poništena volja birača i oni su džabe izlazili na izbore zato što se birački odbor posvađao, napio ili ih je jednostavno mrzelo da broje glasove.
Kada se sve sabere ipak su stranke same krive jer ih očigledno ne interesuje volja birača a nemoguće da ni jednoj od 20 listi nije zasmetalo što nema regularnih rezultata sa 10 mesta. A naravno članovi odbora će naplatiti svoj "rad".
Ipak sam bio u pravu što sam bojkotovao izbore jer moj glas nije u onih 3,7 miliona i njega ne mogu da razvlače i "anuliraju".

Srbin...nazalost

pre 7 godina

Nisu presli cenzus i gotovo. Policija da spreci pritiske i da omoguci ponovno glasanje. Pa nismo mi Zanzibar.
(Sanja, 29. april 2016 12:13)

Naravno da nismo, Zanzibar je pojam drzave za nas.

matematika je prosta stvar...

pre 7 godina

Nadam se da je sada svima jasna prica o ogromnom broju listica za glasanje sa nepostojecim stanarima... Kako rece predsednik RIK-a "ako ne postoje nece glasati...", ali zaboravi da naglasi da ukupan broj sa njima (nepostojecima) ostaje, a samim tim i broj glasaca neophodan za cenzus...

Vukašin

pre 7 godina

Veliki autogol Vučića.

Uspeo je da zatalasa vodu u mirnoj bari, a to mu ne treba.

Ovaj narod može dugo da trpi, dosta ološa se izmenjalo na njegovoj grbači, ali ovakve nepravde neće proći nekažnjeno.

Ovo je početak kraja vladavine AV, uradio je jedinu stvar koju nije trebao.

Peca pereca

pre 7 godina

Da se 'legitimišem', ja sam glasao za DJB, ali ova igranka sa brojanjem sve dok se Dverim a možda i ČBČ, ne gurnu ispod cenzusa postaje i više nego degutantna. Realno, ako bi na mom biračkom mestu bili ponovljeni izbori ja bih svoj glas dao Dverima i na taj način omogućio da se u Parlamentu čuje glas građanske desnice, a u drugu ruku smanjio mogućnost radikalizacije na desnici koja kreatore ovakvog poteza očigledno ne brine. A i što bi, njihovi su domovi 'preko bare',

rodjeni

pre 7 godina

pa jel hocete opet da kazete da RIK ne radi po zakonu? svi imaju uvid u prebrojavanje glasova, i uvek ce oni koji nisu presli cenzus da vicu kako su ih pokrali! ali to je Volja gradjana, ako se na nekog ljutite onda se ljutite na gradjane sto vam nisu dali poverenje a ne na druge stranke ili RIK. JEDAN glas, jedan glas...sto niste imali 100 vise pa ne bi bio problem.

StefanBu

pre 7 godina

Nisam mjihov pristalica, ali ovo je srsmota sta radi ova vlast. 550 glasa nije puno i treba da se ljudi organizuju i izadju i podrze ih, jer ce biti zestoka opozicija Vucicu.

Antibot

pre 7 godina

Šešelj, tradicionalni režimski opozicionar, optužuje Dveri kako ih Amerikanci guraju u parlament, a ne seti se ni jednom rečju da spomene da je najmoćniji američki čovek u Srbiji Aleksandar Vučić.

Sale

pre 7 godina

1000, 500 ili 100 glasova bih mozda jos i donekle svario i uzeo kao mogucnost, ali jedan glas....e pa svaka cast inteligenciji koja je smislila na ovaj nacin da "sredi" rezultate.

anonymous

pre 7 godina

Vucic: 10 dana cu se baviti kampanjom - slagao, bavi se 50 dana. Izaci cu na duel sa opozicijom u toku kampanje - slagao, nije izasao. Nisam uvredio nikoga u kampanji - slagao, nazivao Obradovica ludakom. Ovo je istorijski rezultat i najregularniji izbori - slagao, osvojio 27 mandata manje, a izbori obelezeni brojnim manipulacijama. Ovo je samo potvrda. Demagogija u koju verujemo.

bora

pre 7 godina

Matematika je jasna DSS ispod cenzusa za jedan glas,SNSu jos 6 mandata,sad su se popeli na 137.U ponovnom glasanju na biralistima sada DSSu treba preko 500 glasova da bi prosli cenzus.Zato narode pokazite da vas niko ne moze gaziti pa ni AV svi na biralista i glsajte za DSS da pokazemo da je narod demokraski orijentisan pod autokratskom vlascu.

Mali_Vuk

pre 7 godina

Sad kapiram zasto je brojanje (citaj stelovanje) trajalo 4 dana. Ali uspjeli su. Ono sto mene zabrinjava jeste cinjenica da ne reaguju ni zapad ni istok. Mada I ovo je dokaz da demokratije vise nema, samo intreresi svetom vladaju.

charlie

pre 7 godina

SNS-u su poslanička mesta životno pitanje pošto su mnogo obećavali samo da bi dobili izbore.Malo li je trideset mesta više u skupštini,trideset nahranjenih stranačkih sokolova,ako prođe ova podvala sa jednim glasom manje za DSS.Treba namiriti ovolike botove koji su dan-noć komentarima hvalisali velikog vođu.Pa neće ljudi čitav život raditi za sendvič i sokić.

riseofthereds186

pre 7 godina

Nisam za ovu opciju ali bi namerno sad glasao sad za njih na ovim ponistenim izbornim mestima, jer ovo sta sns radi je postalo degutantno. Promenice nam Ustav.

Srbin...nazalost

pre 7 godina

Nisu presli cenzus i gotovo. Policija da spreci pritiske i da omoguci ponovno glasanje. Pa nismo mi Zanzibar.
(Sanja, 29. april 2016 12:13)

Naravno da nismo, Zanzibar je pojam drzave za nas.

Poznavalac prilika u Aziji

pre 7 godina

U istoriji demokratije nije zabelezeno da nekome nedostaje jedan glas da predje cenzus. Ko u ovo moze da poveruje, ima ozbiljan problem sa nedostatkom intiligencije.

Sale

pre 7 godina

1000, 500 ili 100 glasova bih mozda jos i donekle svario i uzeo kao mogucnost, ali jedan glas....e pa svaka cast inteligenciji koja je smislila na ovaj nacin da "sredi" rezultate.

Mali_Vuk

pre 7 godina

Sad kapiram zasto je brojanje (citaj stelovanje) trajalo 4 dana. Ali uspjeli su. Ono sto mene zabrinjava jeste cinjenica da ne reaguju ni zapad ni istok. Mada I ovo je dokaz da demokratije vise nema, samo intreresi svetom vladaju.

Antibot

pre 7 godina

Šešelj, tradicionalni režimski opozicionar, optužuje Dveri kako ih Amerikanci guraju u parlament, a ne seti se ni jednom rečju da spomene da je najmoćniji američki čovek u Srbiji Aleksandar Vučić.

charlie

pre 7 godina

SNS-u su poslanička mesta životno pitanje pošto su mnogo obećavali samo da bi dobili izbore.Malo li je trideset mesta više u skupštini,trideset nahranjenih stranačkih sokolova,ako prođe ova podvala sa jednim glasom manje za DSS.Treba namiriti ovolike botove koji su dan-noć komentarima hvalisali velikog vođu.Pa neće ljudi čitav život raditi za sendvič i sokić.

joooj

pre 7 godina

Ljudi!!! Glasalo je skoro 3 800 000, malo više od 50% punoletnih (izašlih na izbore). Našao sam na jednom sajtu informaciju da Srbija u 2016 ima oko 7 050 000 stanovnika. Znači kada bi hipotetički izašli svi punoletni na glasanje (100% izlaznost) to bi značilo da ima oko 7 500 000 samo punoletnih. A gde su stanovnici ispod 18 god. Neko je ostavio ovde primer jednog grada u Srbiji sa 70 000 stanovnika sa svim okolnim selima a kao u tom gradu glasalo je 67 000 ljudi. Znači da ostaje samo 3000 maloletnih. Teška, organizovana prevara!!

Deer Beer

pre 7 godina

1 glas!?
Ne postoji verovatnoća da se ovo desi, već, isključivo, NAMERA.
Ovo je, do sada, najbrutalnija poruka režima svima nama!
Pamet u glavu ljudi.

VladimirUE

pre 7 godina

Nije ovde samo jedan glas u pitanju, vec desetine hiljada nepostojecih glasova koji su pripali sns na Kosovu ali i drugim mestima, i jos na desetine hiljada ljudi koji su naterani da glasaju za sns zbog posla. Ovo je kradja velikih razmera kakve nije bilo jos od Milosevicevog vremena. Otpor kradji!!!

gass

pre 7 godina

taj jedan minusni glas, tumačim kao perverznu poruku velikog vođe svima nama: Ja sam Bog, ne možete mi ništa.

Verujem da će mu baš ovaj glas doći glave.

Uros

pre 7 godina

Mogu da razumem zasto botovi stancuju svoje retardirane komentare, ali nikako, ali nikako ne mogu da razumem ove IDIOTE koji i dalje misle da se sudbina surovo poigrala sa koalicijom DSS-Dveri a nisu botovi.

Ako vi zaista ali ZAISTA mislite da je u pitanju samo jedan glas, a ne vidite sumu od drveta, i ne kapirate da je pokradeno HILJADE glasova na razlicite nacine, a gle cuda, skoro svi glasovi odose lopovima iz SNS-a, e pa onda zasluzujemo da budemo kradeni, mrcvareni i lagani od prodavaca magle, beskupuloznih pozera i priucenih burazersko-lopovskih kadrova i u naredna tri zivota.

Ovo ne sme da prodje, ovo je vredjanje inteligencije, integriteta i samih postulata na kojima pocivaju drustvene vrednosti danasnjice.

Antigona

pre 7 godina

Ne volim Dveri, a tu rusofilsku ideologiju ne podnosim, to je za mene drugi svet. Ali, ali, ali. Nesto sto iznad svega ne volim je nepravda, laz i lopovluk, tako da ako Dveri pozovu na proteste ja cu izaći da stanem uz demokratiju. Nisi se ti Vucicu izborio za demokratiju u ovoj zemlji, nego mi koje je Milosevic tukao šmrkovima 90-ih, tako da ti ovo sto radis nece proći.

Ciceron

pre 7 godina

Hahahaha bahato. Ovo je sramota! Ocigledno je pocinjena velika kradja. Ono sto mene zanima je da li ce se opozicione stranke zadovoljiti ukoliko svi predju cenzus nakon onih 15 birackih mesta gde se bude ponavljalo i da ce sve utihnuti. Ja se iskreno nadam da nece. Poenta je da imamo dokaze da se kralo, na razne nacine, a to je nedopustivo. Ko zna kakvi su stvarno rezultati izbora i koliko su naprednjaci sebi namakli procenata.

BotKiller

pre 7 godina

Evo ja cu da im dam svoj glas na ponovljenim izborima, iako sam politicki neopredeljen i nisam izasao na izbore 12 godina... Imate moju podrsku da sedite u Skupstini, nista vise.

popeye

pre 7 godina

Људи, имате глас, имате и свој образ и част, гласајте сад за њих иако нисте. Инат нас је одржао.

Siki

pre 7 godina

Matematika kaze da Dver i DSS treba da osvoje jos 983 glasa od ponovljenih 19631 da bi sigurno presle cenzus, a SDS-LDP-SDS 194 glasa da bi ostali iznad cenzusa. Ako se to ne dogodi, onda smo stvarno gori od Severne Koreje.

Ranzo Bistrooki

pre 7 godina

Ovo je bukvalno test pomeranja granica izdrzljivosti naroda. I uspece, sigurno. Potpisujem da NISTA nece da se desi, osim losih komentara na portalima, sto ionako nista ne menja...

Demokrata

pre 7 godina

Da mi je neko rekao pre 10 dana da ću glasati za Dveri, ne bi mu verovao. Na mom biračkom mestu se ponavlja glasanje i sa zadovoljstvom ću glasati ovoga puta za Dveri. Vučiću u inat.

...

pre 7 godina

ovo moze lako da se pretvoru u Majdan... ljudi, braco, sestre, pamet u glavu. Nismo mi u svadji sa drugim ljudima. Politicari su u svadji sa drugim politicarima. Sve nas je AV posvadjao i on jedini treba da odgovara za ovo u svemu prema Ustavu i Zakonu Republike Srbije. Zivela Srbija! Sve najgore lopovima (koji god da su)

marija

pre 7 godina

Jednom u hiljadu godina i bas u Srbiji pod nazadnjacima!
Ma da, a mi se kopcamo na ledjima.
Ispipavate moze li vam proci, treba Vucicu sigurna pozicija da promeni Ustav, NATO i KiM.
Ne moze!!!!!!!!!

Dusanko

pre 7 godina

Ajde malo ozbiljnosti u konentarima. Dveri se jedine zalagale protiv neoliberalne americke politike koju vodi Vucic i morao su biti ispod cenzusa makar imali milion glasova. Vise me brine sto narod kao alternativu ima seselja koji saradjuje sa vucicom i daje narodu laznu nadu. Seselju ne smeta 50% snsa ili to sto je predsednik RIKa clan snsa ali mu smetaju oni koji koji se bore za cenzus.
mislite malo o tome

Бранко Крстић

pre 7 godina

Поносим се што сам дао глас за Двери.
И што пишем и потписујем се ћирилицом.
А лопов краде од онога од кога има шта да украде!

Dobro pamtim sve

pre 7 godina

Iskustvo nas je naucilo da Sloba nije pao zbog inflacije od 3200000000% , nije pao ni zbog ratova koje je gubio, ni zbog opste bede i neimastine... PAO JE ZBOG KRADJE GLASOVA. Srbina mozes jahati ceo zivot i maltretirati , mozes ga ostaviti bez posla, mozes ga oterati u rat ili egzil - Srbin cuti i trpi , ali je ekstremno netolerantan na kradju glasova ... To im izgleda njihovi marketinski strucnjaci nisu objasnili

Mile

pre 7 godina

Tri dana prave kombinacije kako bi isterali dve stranke ispod cenzusa. To na sta lici prebrojavanje glasova i ove sednice Rika, to ne postoji na ovoj planeti. Sve stranke opozicije moraju da izadju na ulicu i ovo ne treba da se zavrsi ovako dok se ne raspisu novi izbori, jer je ocigledno da se kralo ne samo u toku izbora, nego i zadnja tri dana.

StefanBu

pre 7 godina

Nisam mjihov pristalica, ali ovo je srsmota sta radi ova vlast. 550 glasa nije puno i treba da se ljudi organizuju i izadju i podrze ih, jer ce biti zestoka opozicija Vucicu.

да да

pre 7 godina

Распустити пву снс-овску рик и расписати нове изборе јер ово је чист лоповлук !!! Ово нема ни на флориди !!!

Boki

pre 7 godina

Ovo je stvarno smesno. Pa mi smo crtani film a ne drzava. Interesuje me kada ce gospoda iz RIK-a na barem desetogodisnju robiju, tako da nikom vise u buducnosti ne padne napamet da pravi ovakve gluposti.
Izborna kradja obesmisljava izbore, oduzima legitimitet svima, i ostavlja iza sebe samo diktaturu. Bas me briga za poslanike, ali nase glasove, volju obicnih ljudi, koje i inace niko nista ne pita osim na dan izbora, ne smemo dozvoliti da nam oduzmu. Demonstracije i hapsenje svih iz RIK-a.

anonymous

pre 7 godina

Vucic: 10 dana cu se baviti kampanjom - slagao, bavi se 50 dana. Izaci cu na duel sa opozicijom u toku kampanje - slagao, nije izasao. Nisam uvredio nikoga u kampanji - slagao, nazivao Obradovica ludakom. Ovo je istorijski rezultat i najregularniji izbori - slagao, osvojio 27 mandata manje, a izbori obelezeni brojnim manipulacijama. Ovo je samo potvrda. Demagogija u koju verujemo.

Posmatrac

pre 7 godina

Ja ne znam, ko je hijerarhijski iznad Presednika izborne komisije
Ko je gledao prenos, video je da on svakog minuta prima poruke na dva mobilna telefona.
Cije instrukcije ceka, i sta je to toliko vaznije u tom trenutku?

Vukašin

pre 7 godina

Veliki autogol Vučića.

Uspeo je da zatalasa vodu u mirnoj bari, a to mu ne treba.

Ovaj narod može dugo da trpi, dosta ološa se izmenjalo na njegovoj grbači, ali ovakve nepravde neće proći nekažnjeno.

Ovo je početak kraja vladavine AV, uradio je jedinu stvar koju nije trebao.

Da se zna

pre 7 godina

U Nisu, u opstini Medijana, na mom izbornom mestu izbori se ponavljaju. Dveri, iz mog doma imate 3 glasa. Nije vise vazno koju opciju podrzavamo, svi smo se borili za demokratiju, za postovanje volje naroda. Ovo im se ne sme dozvoliti.

ko je u stvari kriv?

pre 7 godina

član RIK-a predložen od dveri-dss se ograđuje i izvinjava zbog ponašanja svog šefa. To znači da RIK funkcioniše bez problema i prigovora članova koji su iz svih partija...

milan

pre 7 godina

nakon ovoliko vesti o riku uopste nemam poverenja da su izbori bili regularni...neverovatno da se u 21 veku desava ovoliko malverzacija u toku izbora... glasao sam za dveri a pitam se kome je otisao moj glas

rodjeni

pre 7 godina

pa jel hocete opet da kazete da RIK ne radi po zakonu? svi imaju uvid u prebrojavanje glasova, i uvek ce oni koji nisu presli cenzus da vicu kako su ih pokrali! ali to je Volja gradjana, ako se na nekog ljutite onda se ljutite na gradjane sto vam nisu dali poverenje a ne na druge stranke ili RIK. JEDAN glas, jedan glas...sto niste imali 100 vise pa ne bi bio problem.

cz

pre 7 godina

Ono sto brine je sto su ljudi kradju izveli u direktnom tv prenosu i jos se smeju prilikom verifikacije glasova sa birackih mesta gde nema zapisnika, gde se jedan covek potpisao umesto svih clanova komisije, glas vise u kutiji nego glasalih - nema veze(prvi prenos ne znam tacno biracko mesto), sami prave zapisnike...
Ako im ovo prodje mi smo zavrsili, ne smem ni da zamislim sta ce da rade na sledecim izborima.
PS. Novinari slobodno napisite neki objektivan tekst o radu RIK-a, nece premijer da vas hapsi, valjda

Srbin

pre 7 godina

A Gdin Obradovicu vasa politika izgleda pala u vodu ili menjate ono sto ste pricali od osnivanja narodnog pokreta Dveri presli ste u politicku partiju pa sada i u koaliciju sa onima istima za koje ste govorili da su prodali Srbiju . Zao mi je je vas i svih koje ste iskoristili ! Zivela Srbija !

DK

pre 7 godina

Ako postoji vise od 3000 listica koji se ne nalaze u kutijama (da zaboravimo na trenutak kako do toga uopste moze doci), kako uopste jedan glas moze da odluci? Sta ako je od tih 3000 pola bilo za DSS/Dveri? Dovoljna je jedna rec da sve ovo opise - sprdnja.

banjaluka

pre 7 godina

Pa da li je moguce? Nisam glasao za Dveri, ali je ovo zaista vredjanje inteligencije ovog naroda! 5 dana im treba da objave rezultate, vidimo svi da se sumnjive igre igraju i na kraju ostaje koalicija ispod crte za 1 glas! Jel oni misle da smo mi toliko naivni?

Petar

pre 7 godina

1000, 500 ili 100 glasova bih mozda jos i donekle svario i uzeo kao mogucnost, ali jedan glas....e pa svaka cast inteligenciji koja je smislila na ovaj nacin da "sredi" rezultate.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sale, 29. april 2016 12:26)

To se zove panika.Svaka vlast se odrodi od relanosti naroda i vidjeno je ve ctoliko puta. Problem je sto tebi izgledao kao jedan glas,a oni su smutili ko zna koje desetine hiljada i njihova percepcija je drugacija.

Veseli

pre 7 godina

Sećam se jednog crtanog ,"Mornar Popaj", u crtanom Popaj i Badža su na nekom glasanju imali identičan broj glasova, ali su saznali da neka baka nije glasala, pa su otišli kod nje da je pitaju zašto nije glasala, pa su se utrkivali ko će joj više pomoći oko radova oko kuće, u kući,....
Nešto me podseti ova situacija na taj crtać, a beše mu sigurno 25-30 godina. :-)
Što se tiče samih izbora, krajnje sumnjivo, toliko slučajnosti....

klopp

pre 7 godina

Jednom u hiljadu godina poplave (tj. dvaput jednom u hiljadu godina), jednom u hiljadu godina zakrčeni putevi od snega, jednom u hiljadu godina ovo...Sve to u 4 godine...

milanovac

pre 7 godina

Sami zakljucite: RIK se prvi put u izbornoj noci oglasi u 00.30, 98% prrbrojanih rezultata su vec imali u ponedeljak. Svi izborni stabovi su imali rezultat prema kojima su svi iznad cenzusa, osim SNS!. Dveri su od pocetka upozoravali na mahinacije, pogotovo na KiM. Brojanje se oduzilo, predsednik Rik na sastanku u SNS, zatim rezimski mediji pripremaju javnost za kradju, objavljuju kako Dss-dveri "vise" na ivici. Javlja se i Seselj, i pljuje u lice svojim biracima. I kulminacija je ono sinoc. Obradovic niti je psovao niti je vredjao, vec je rekao ono sto svi mislimo. Sramota!

...

pre 7 godina

dakle ako se dokaze da 1 glasac nije trebao da glasa zato so je mrtav dveri su iznad cenzusa. pravnici, dajte one pozive i dokazite da ljudi nisu zivi... umanjujete ukupan broj, dveri iznad cenzusa...

vrnjacka banja

pre 7 godina

Vucic: "prvi put u hiljadu godina" , recenica kojom je pravdao sve lose rezultate, sad predsednik RIK isto izjavljuje. Slucajnost? Ovi izgleda prizivaju novi peti oktobar.

zoran

pre 7 godina

1. Glasovi se broje na izbornom mestu a ne u skupstini.
2. Rik nema nadleznost da broji glasove
3. Preglasavanjem moze da se sutra proglasi da pocinje zima i da je zemlja ravna ploca samo je bitno ko drzi silu i vecinu.
4. Rik nije u propisanom vremenu proglasila izborne rezultate.
Ako nekoga zanima nisam glasao tako da mogu netralno da komentarisem.
Ovo je smesno, na glasackom mestu se posle brojanja potpisuje zapisnik koji ima nekoliko kopija. Da li je moguce da je neko potpisao zapisnik koji steti njegovoj stranci. Zasto Sns u surdulici ima vise glasova nego u zapisniku : mozda su lose brojali, mozda su pogresno upisali, mozda je kontrolor snsa primio pare da proda glasove. Sve i da je tako ako je zapisnik regularno potpisan od avih clanova i sve kopije su iste onda je taj zapisnik jedini legitiman, listici postaju nebitni. Ovde se krsi zakon samo tako. Ovi izbori su nelegalni

bljak

pre 7 godina

"prvi put u hiljadu godina", da, u hiljadugodisnjoj istoriji demokratije u Srba, jos kad je na izborima u Zeti za Velikog Zupana, Stefanu Nemanji zafalio jedan glas...

bora

pre 7 godina

Matematika je jasna DSS ispod cenzusa za jedan glas,SNSu jos 6 mandata,sad su se popeli na 137.U ponovnom glasanju na biralistima sada DSSu treba preko 500 glasova da bi prosli cenzus.Zato narode pokazite da vas niko ne moze gaziti pa ni AV svi na biralista i glsajte za DSS da pokazemo da je narod demokraski orijentisan pod autokratskom vlascu.

planet of the apes

pre 7 godina

karma strikes again... dok je nama naseg AV stalno cemo imati desavanja jednom u hiljadu godina ili prvi put u istoriji (poplave, cenzus...)

Miki

pre 7 godina

Samo u Srbiji se dese u dve poplave u 1000 godina i nasteluje da neko ne predje cenzus za 1 glas.
A to jednom u 1000 godina pricaj tvom tati, znaš ti dobro ko ti je "tata"

ZoranJ

pre 7 godina

Hoće li neko kompetentan da izađe pred glasače i da objasni recimo princip anuliranja rezultata. Da li to znači da ja recimo glasam na svom biračkom mestu, onda ovi što broje glasove nešto zabrljaju pa onda RIK anulira sve, pa i moj glas sa tog biračkog mesta. Koji genije je dao, i to zakonski, pravo nekome da zbog brljotine treće strane moj glas anulira. Ne dam moj glas. Koliko ja znam biraju se poslanici u Narodnu skupštinu, dakle narodnu a ne partijsku, šta ima tamo neka komisija u kojoj sede predstavnici partija da moj glas anulira. Ako se brljavilo, molim lepo, predsednik komisije na biračkom mestu 6 meseci zatvora, ostali članovi po 3 meseca, a izbori da se ponove na tom biračkom mestu. Zamislite, oni imaju pravo da anuliraju moj i glas svih nas, briljantno rešenje!

kvasac

pre 7 godina

I dakle sad ova vlast uzima sebi njihovih 180 000 glasova, tih 13 poslanika. Jel tako?
Ovo je zaista sramota i gradjani treba da izadju na ulice na proteste!

ekser

pre 7 godina

Tragikomično je koliko ljudi u Srbiji ne znaju ništa o izbornom zakonodavstvu i procedurama. Još je tragičnije koliko se manipuliše očiglednim činjenicama. Sve stranke imaju svoje predstavnike u RIK. Prava istina je da smo elementarni nepismeni. Da se RIK doslovno drži zakona, izbori bi bili poništeni na još stotinjak mjesta. To bi još manje odgovaralo strankama koje se bore za cenzus. Oni, kao gubitnici ovih izbora, jako teško mogu da motivišu birače da izađu na ponovljene izbore. A to što je prelazak cenzusa u medijima predstavljen kao uspeh, govori o stanju opozicije u Srbiji.

bosko jedina opozicija

pre 7 godina

vucic majstor! znaci ne smeta mu ni ds, ni ceda, ni canak, radule, cak ni seselj! lako ce s njima! jasno i zasto!

ali zato mu smeta bosko! znaci, bosko je jedina opozicija! nemam sta drugo da zakljucim!

Priučeni Tamanitelj Botova

pre 7 godina

Citat iz vesti od 23.04.2016.godine:
..."Republička izborna komisija utvrdila je sinoć konačni broj birača u Srbiji za sve jedinice lokalne samouprave i na svim biračkim mestima koji iznosi 6.739.441"...

Postavlja se pitanje - koliki je TAČAN broj glasača koji su izašli na ove izbore - ne u procentima, nego po broju (koliko ljudi)?
Negde sam pročitao da je to nešto preko 57%, na drugom mestu da je preko 56%, a negde da je reč o "samo" 53,6%...
To su sve samo relativna, i tako neprecizna šuketanja! Hoću TAČAN broj!!!
Onda je može TAČNO utvrditi, koliko glasova predstavlja prelazak čuvenog cenzusa, a sve drugo je obično lakrdijašenje i pokazivanje gluposti.

Peca pereca

pre 7 godina

Da se 'legitimišem', ja sam glasao za DJB, ali ova igranka sa brojanjem sve dok se Dverim a možda i ČBČ, ne gurnu ispod cenzusa postaje i više nego degutantna. Realno, ako bi na mom biračkom mestu bili ponovljeni izbori ja bih svoj glas dao Dverima i na taj način omogućio da se u Parlamentu čuje glas građanske desnice, a u drugu ruku smanjio mogućnost radikalizacije na desnici koja kreatore ovakvog poteza očigledno ne brine. A i što bi, njihovi su domovi 'preko bare',

Toronto

pre 7 godina

Jedina prava opoziciona partija je izbacena na sumljiv nacin iz parlamenta. Imali bi mali broj u parlamentu ali zna se da bi ostro kritikovali vladu.

lakrdijash

pre 7 godina

@(Siki, 29. april 2016 13:47)

ne zameri, ali losa ti je matematika, to sve vazi pod uslovom da izadje 100% ljudi na biralista. ali ako izadje sadasnji prosek 55% onda treba oko od upisanih XY biraca pa 55%, pa od njih 5% pa plus taj jedan sto ne dostaje. A da kazemo da sigurno nece izaci preko 70% glasaca, znaci onda od 70% treba 5% + 1 glas, dakle dovoljno je da namaknu 600-700 glasova. I zasluzili su, ne oni, nego mi kao narod da ne budemo ovce i magarci

ima_li_nade_za_nas

pre 7 godina

ako smo se prvi put kad se desilo "jednom u hiljadu godina" i kao pojedinci ujedinili i odbranili ono sto ovakva 'drzava' nije mogla, onda moramo i sada da zaustavimo ovu poplavu besmisla, primitivizma i lopovluka. Moramo sada da budemo mudri, svesni i savesni. Nije ovo pitanje jedne stranke ocigledno vec principa, dostojanstva u buducnosti zemlje. Posto ocigledno da zakona tj postovanja zakona u ovoj zemlji nema onda ne preostaje nista drugo nego da ljudi u ovih 0.04 izbornih mesta masovno pojave na biralistima i glasaju DVERI!!! Ako je Slobin pad poceo 96-e kradjom izbora i kad smo svi mesicamo se borili da se ta ocigledna kradja razotkrije i spreci, moramo to i sada... "ne dugujes to banci al' dugujes svojoj deci"!!!

Bivši član dss

pre 7 godina

Bravo za RIK. Srbija nikad nije imala tako nezavisnu ustanovu. Večeras je naše veče, večeras slavimo do zore. Sve iskrene srpske patrijote će pozdraviti odluku RIK. Viđamo se za 4 godine. Ćao zdravo dveri i dss.

krkela

pre 7 godina

Ja sam na ovim izborima glasao za Dveri DSS iz prostog razloga sto imaju generalno stav o svemu. I svidja mi se njihova "patriotska raspodela novca" tj ulaganje u domace firme a ne strane. Dali su dosta dobrih nacina da se popravi ekonomija i imaju dobre ljude povezanih sa ekonomijom. Nisu vise tolika desnica kao nekad.

Komar

pre 7 godina

Ako se malo bolje razmisli ovako Dveri sigurno ulaze u Skupstinu. Dovoljno je na ponovljenom glasanju svaki 20. glasac glasa zanjih + 1 i oni prolaze. A to ce se desiti zbog medijske paznje.

milan

pre 7 godina

Nije problem u prebrojavanju glasova, problem je u verifikaciji birackih mesta, nuliranju pojedinih i ponovnom glasanju na pojedinim. Znaci stranke na osnovu ova tri parametra mogu biti 1 plus ili 1 minus cenzusa. Tada se radi kradja. A posebno je pitanje glasanja na KiM. To je tek katastrofa od namestanja.

Тони Старк

pre 7 godina

Србија је држава која ме у 2016. години тера да гозивим и да се борим за ДСС-Двери хахахах, ја ем верујем. Ми смо за посматрање.
Поведите на улицу, ето ме.

purple.c0mrade

pre 7 godina

Zadatak za one koji veruju u to da Dveri-DSS nisu preshli cenzus za 3/4 glasa - uzmite papir i olovku u ruke i izrachunajte: kolika je verovatnoca u promilima da se ovako neshto desi?

BeKo

pre 7 godina

@(ZoranJ, 29. april 2016 13:15)

Nisam baš kompetentan ali tvoj glas se može anulirati. To se desilo na 10 biračkih mesta zato što su članovi odbora loše odradili svoj posao i nisu pravilno ili uopšte popunili zapisnik sa biračkog mesta. Pošto nijedan građanin ili lista nisu podneli prigovor za tih 10 biračkih mesta RIK ne može po ZAKONU da ponovi izbore već samo da anulira glasove sa tih biračkih mesta. To može biti između 5000 i 10000 hiljada glasova(npr. na biračkom mestu gde sam bio član birackog odbora izašlo je 960 glasača).

matematika je prosta stvar...

pre 7 godina

Nadam se da je sada svima jasna prica o ogromnom broju listica za glasanje sa nepostojecim stanarima... Kako rece predsednik RIK-a "ako ne postoje nece glasati...", ali zaboravi da naglasi da ukupan broj sa njima (nepostojecima) ostaje, a samim tim i broj glasaca neophodan za cenzus...

Vladа M

pre 7 godina

Teoretski sada mogu i SDS da ispadnu. Ako izađu svi na ponovljene izbore i niko ne glasa za njih biće 194 glasa ispod cenzusa. Ali ako izađu na nivou prosečne izlaznosti i niko ne glasa za njih, biće 236 glasova iznad cenzusa.

Gradjanin

pre 7 godina

Strasno je da postoji i 188.000 ljudi od vazecih listica 3.659.804, koji su uputili glas tom zlu.
Neka su i usli u Parlament i neka nisu. Za mene je zabrinjavajuce da iko glasa ljude bez programa, ciji je jedini program mrznja prema komsijama i EU, tacnije, prema svemu realnom i normalnom za Srbiju.

ko je u stvari kriv?

pre 7 godina

član sam jedne gradske izborne komisije. ne branim nikog, samo pojašnjavam funkcionisanje. komisija donosi odluke glasanjem svih članova imenovanih na predlog stranaka. ni jedna stranka nema apsolutnu većinu. svi učesnici na izborima koji su predali 2/3 liste imaju predstavnike u proširenom sastavu komisije. sve liste bez izuzetka imaju svoje predstavnike u biračkim odborima na biračkim mestima.
samo se pitam...gde su oni bili kada se popunjavao zapisnik o radu biračkih odbora, koji mora da bude potpisan od strane svih članova. svi članovi imaju pravo prigovora na sacinjavanje zapisnika. procedure su vrlo jasne i ne postoji šansa da se, ukoliko član biračkog odbora reaguje, nepravilnost sakrije. komisija ne sme da menja zapisnike već mora upisane podatke da unese u statistiku.
članovi biračkog odbora svi do jednog su jedini odgovorni!

Marko

pre 7 godina

Ja sam glasao za DJB. I opet cu. Dosta je bilo gledanja Srb kako posrce. Treba nam moderna i uredjena drzava a ne Dveri. Za njih je i Seselj demokrata.

Cle

pre 7 godina

Matematika je totalno pogresna ovde ako govorimo o procentima na 2 decimale kako je ovde dato dss-dveri imaju 5 jer njihov tacan broj jeste 4.999947%

Dalje ldp-sds-lsv ne trebaju niti jedan glas ukoliko na ponovljenim izborima izadje republicki prosek jer njima treba 5% od ukupnog broja glasova a ne 5% I na ponovljenim izborima. S druge strane ako izadju svi glasaci trebace im 194 glasa.

Da nebude zabune drugu listu nemogu da izbace.

Takodje ako se gleda tacan broj dss-dverima nedostaje 0.75 glasa pa ako se to logikom zakljucije na jedan glas 4.9999947% mora da se zakljuci na 5%

BeKo

pre 7 godina

Malopre sam gledao na Al Jazeeri objašnjenje Miladina Kovačevića kako RIK ne može da poništi izborno mesto iako je ono očigledno neregularno jer niko od učesnika izbora nije uložio primedbu. Tako je 10 izbornih mesta anulirano tj. na tim mestima je poništena volja birača i oni su džabe izlazili na izbore zato što se birački odbor posvađao, napio ili ih je jednostavno mrzelo da broje glasove.
Kada se sve sabere ipak su stranke same krive jer ih očigledno ne interesuje volja birača a nemoguće da ni jednoj od 20 listi nije zasmetalo što nema regularnih rezultata sa 10 mesta. A naravno članovi odbora će naplatiti svoj "rad".
Ipak sam bio u pravu što sam bojkotovao izbore jer moj glas nije u onih 3,7 miliona i njega ne mogu da razvlače i "anuliraju".

ZORAN

pre 7 godina

Nije mi dozvoljeno ucesce na izborima navodno zbog 'neispravnosti' licne isprave inace koja je u redovnom postupku produzetka sto sam dokazao overenom potvrdom MUPa.Obavestio sam RIK koji me ponovo upucuje na biracko mesto jel sam nezakonito uskracen prava glasa, ali izborni stab je ostao dosledan prvobitnoj odluci.Ponovo obavestavam RIK koji me upucuje na pravo pismenog prigovora u zakonskom roku,a nije bio u stanju da mi obezbedi pravo ucesca na izborima.Da li je to kradja s obzirom da je u pitanju samo 1 glas?

Alexa

pre 7 godina

Ovo je čist bezobrazluk. Recimo ja i supruga smo poreklom sa Kosova. Danas vec vise od dve decenije zivimo u Beogradu, na Palululi. Na Kosovu u Zvecanu se uredno nalazimo u birackom spisku a glasamo na Paliluli u Beogradu. Uopste nije usamljen slucaj sa birackim spiskovima a svi ti podaci se u peoracunu procenata uzimaju kao tacni a kao fali jedan glas. Evidentno da fali za dvotrecinsku vecinu da se Kosovo i Metohija izbace iz Ustava Srbije. A upravo oni sto DSS i Dveri nazivaju laznim patriotama su u svemu lazni. Žalosno je sto je nas narod neobrazivan i lako ga je izmanipulisati..

Mali Radojica

pre 7 godina

Zavetnici, one tobožnje ruske stranke Inat stranka i još nekoliko do sada nepoznatih stranaka formirane su sa zadatkom da stvaraju zabunu i da Dverima i DSS oduzmu deo glasača, što su i odradili.

LeMi

pre 7 godina

Novica@
zato što su Zavetnici i osmišljeni da odvuku deo glasova tzv desnice u Srbiji. i da popune prazninu tamo gde je nekad bila SRS, za svaki slucaj..

darko

pre 7 godina

Da su neka stranka imali bi minimum 7%.DSS koji je vedrio i oblacio politickim nebom a sada ni uz pomoc jos jedne sebi slicne stranke nemaju dovoljno glasova. Mene vise brine sto svi kukaju a Vucic ima vise glasova nego na proslim izborima.

rodjeni

pre 7 godina

pa jel hocete opet da kazete da RIK ne radi po zakonu? svi imaju uvid u prebrojavanje glasova, i uvek ce oni koji nisu presli cenzus da vicu kako su ih pokrali! ali to je Volja gradjana, ako se na nekog ljutite onda se ljutite na gradjane sto vam nisu dali poverenje a ne na druge stranke ili RIK. JEDAN glas, jedan glas...sto niste imali 100 vise pa ne bi bio problem.

Srbin

pre 7 godina

A Gdin Obradovicu vasa politika izgleda pala u vodu ili menjate ono sto ste pricali od osnivanja narodnog pokreta Dveri presli ste u politicku partiju pa sada i u koaliciju sa onima istima za koje ste govorili da su prodali Srbiju . Zao mi je je vas i svih koje ste iskoristili ! Zivela Srbija !

riseofthereds186

pre 7 godina

Nisam za ovu opciju ali bi namerno sad glasao sad za njih na ovim ponistenim izbornim mestima, jer ovo sta sns radi je postalo degutantno. Promenice nam Ustav.

Srbin...nazalost

pre 7 godina

Nisu presli cenzus i gotovo. Policija da spreci pritiske i da omoguci ponovno glasanje. Pa nismo mi Zanzibar.
(Sanja, 29. april 2016 12:13)

Naravno da nismo, Zanzibar je pojam drzave za nas.

joooj

pre 7 godina

Ljudi!!! Glasalo je skoro 3 800 000, malo više od 50% punoletnih (izašlih na izbore). Našao sam na jednom sajtu informaciju da Srbija u 2016 ima oko 7 050 000 stanovnika. Znači kada bi hipotetički izašli svi punoletni na glasanje (100% izlaznost) to bi značilo da ima oko 7 500 000 samo punoletnih. A gde su stanovnici ispod 18 god. Neko je ostavio ovde primer jednog grada u Srbiji sa 70 000 stanovnika sa svim okolnim selima a kao u tom gradu glasalo je 67 000 ljudi. Znači da ostaje samo 3000 maloletnih. Teška, organizovana prevara!!

Dusanko

pre 7 godina

Ajde malo ozbiljnosti u konentarima. Dveri se jedine zalagale protiv neoliberalne americke politike koju vodi Vucic i morao su biti ispod cenzusa makar imali milion glasova. Vise me brine sto narod kao alternativu ima seselja koji saradjuje sa vucicom i daje narodu laznu nadu. Seselju ne smeta 50% snsa ili to sto je predsednik RIKa clan snsa ali mu smetaju oni koji koji se bore za cenzus.
mislite malo o tome

charlie

pre 7 godina

SNS-u su poslanička mesta životno pitanje pošto su mnogo obećavali samo da bi dobili izbore.Malo li je trideset mesta više u skupštini,trideset nahranjenih stranačkih sokolova,ako prođe ova podvala sa jednim glasom manje za DSS.Treba namiriti ovolike botove koji su dan-noć komentarima hvalisali velikog vođu.Pa neće ljudi čitav život raditi za sendvič i sokić.

BotKiller

pre 7 godina

Evo ja cu da im dam svoj glas na ponovljenim izborima, iako sam politicki neopredeljen i nisam izasao na izbore 12 godina... Imate moju podrsku da sedite u Skupstini, nista vise.

Petar

pre 7 godina

1000, 500 ili 100 glasova bih mozda jos i donekle svario i uzeo kao mogucnost, ali jedan glas....e pa svaka cast inteligenciji koja je smislila na ovaj nacin da "sredi" rezultate.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sale, 29. april 2016 12:26)

To se zove panika.Svaka vlast se odrodi od relanosti naroda i vidjeno je ve ctoliko puta. Problem je sto tebi izgledao kao jedan glas,a oni su smutili ko zna koje desetine hiljada i njihova percepcija je drugacija.

DK

pre 7 godina

Ako postoji vise od 3000 listica koji se ne nalaze u kutijama (da zaboravimo na trenutak kako do toga uopste moze doci), kako uopste jedan glas moze da odluci? Sta ako je od tih 3000 pola bilo za DSS/Dveri? Dovoljna je jedna rec da sve ovo opise - sprdnja.

ZoranJ

pre 7 godina

Hoće li neko kompetentan da izađe pred glasače i da objasni recimo princip anuliranja rezultata. Da li to znači da ja recimo glasam na svom biračkom mestu, onda ovi što broje glasove nešto zabrljaju pa onda RIK anulira sve, pa i moj glas sa tog biračkog mesta. Koji genije je dao, i to zakonski, pravo nekome da zbog brljotine treće strane moj glas anulira. Ne dam moj glas. Koliko ja znam biraju se poslanici u Narodnu skupštinu, dakle narodnu a ne partijsku, šta ima tamo neka komisija u kojoj sede predstavnici partija da moj glas anulira. Ako se brljavilo, molim lepo, predsednik komisije na biračkom mestu 6 meseci zatvora, ostali članovi po 3 meseca, a izbori da se ponove na tom biračkom mestu. Zamislite, oni imaju pravo da anuliraju moj i glas svih nas, briljantno rešenje!

BeKo

pre 7 godina

Malopre sam gledao na Al Jazeeri objašnjenje Miladina Kovačevića kako RIK ne može da poništi izborno mesto iako je ono očigledno neregularno jer niko od učesnika izbora nije uložio primedbu. Tako je 10 izbornih mesta anulirano tj. na tim mestima je poništena volja birača i oni su džabe izlazili na izbore zato što se birački odbor posvađao, napio ili ih je jednostavno mrzelo da broje glasove.
Kada se sve sabere ipak su stranke same krive jer ih očigledno ne interesuje volja birača a nemoguće da ni jednoj od 20 listi nije zasmetalo što nema regularnih rezultata sa 10 mesta. A naravno članovi odbora će naplatiti svoj "rad".
Ipak sam bio u pravu što sam bojkotovao izbore jer moj glas nije u onih 3,7 miliona i njega ne mogu da razvlače i "anuliraju".

Ciceron

pre 7 godina

Hahahaha bahato. Ovo je sramota! Ocigledno je pocinjena velika kradja. Ono sto mene zanima je da li ce se opozicione stranke zadovoljiti ukoliko svi predju cenzus nakon onih 15 birackih mesta gde se bude ponavljalo i da ce sve utihnuti. Ja se iskreno nadam da nece. Poenta je da imamo dokaze da se kralo, na razne nacine, a to je nedopustivo. Ko zna kakvi su stvarno rezultati izbora i koliko su naprednjaci sebi namakli procenata.

planet of the apes

pre 7 godina

karma strikes again... dok je nama naseg AV stalno cemo imati desavanja jednom u hiljadu godina ili prvi put u istoriji (poplave, cenzus...)

marija

pre 7 godina

Jednom u hiljadu godina i bas u Srbiji pod nazadnjacima!
Ma da, a mi se kopcamo na ledjima.
Ispipavate moze li vam proci, treba Vucicu sigurna pozicija da promeni Ustav, NATO i KiM.
Ne moze!!!!!!!!!

Ranzo Bistrooki

pre 7 godina

Ovo je bukvalno test pomeranja granica izdrzljivosti naroda. I uspece, sigurno. Potpisujem da NISTA nece da se desi, osim losih komentara na portalima, sto ionako nista ne menja...

Demokrata

pre 7 godina

Da mi je neko rekao pre 10 dana da ću glasati za Dveri, ne bi mu verovao. Na mom biračkom mestu se ponavlja glasanje i sa zadovoljstvom ću glasati ovoga puta za Dveri. Vučiću u inat.

Mali_Vuk

pre 7 godina

Sad kapiram zasto je brojanje (citaj stelovanje) trajalo 4 dana. Ali uspjeli su. Ono sto mene zabrinjava jeste cinjenica da ne reaguju ni zapad ni istok. Mada I ovo je dokaz da demokratije vise nema, samo intreresi svetom vladaju.

milan

pre 7 godina

Nije problem u prebrojavanju glasova, problem je u verifikaciji birackih mesta, nuliranju pojedinih i ponovnom glasanju na pojedinim. Znaci stranke na osnovu ova tri parametra mogu biti 1 plus ili 1 minus cenzusa. Tada se radi kradja. A posebno je pitanje glasanja na KiM. To je tek katastrofa od namestanja.

Antibot

pre 7 godina

Šešelj, tradicionalni režimski opozicionar, optužuje Dveri kako ih Amerikanci guraju u parlament, a ne seti se ni jednom rečju da spomene da je najmoćniji američki čovek u Srbiji Aleksandar Vučić.

VladimirUE

pre 7 godina

Nije ovde samo jedan glas u pitanju, vec desetine hiljada nepostojecih glasova koji su pripali sns na Kosovu ali i drugim mestima, i jos na desetine hiljada ljudi koji su naterani da glasaju za sns zbog posla. Ovo je kradja velikih razmera kakve nije bilo jos od Milosevicevog vremena. Otpor kradji!!!

gass

pre 7 godina

taj jedan minusni glas, tumačim kao perverznu poruku velikog vođe svima nama: Ja sam Bog, ne možete mi ništa.

Verujem da će mu baš ovaj glas doći glave.

StefanBu

pre 7 godina

Nisam mjihov pristalica, ali ovo je srsmota sta radi ova vlast. 550 glasa nije puno i treba da se ljudi organizuju i izadju i podrze ih, jer ce biti zestoka opozicija Vucicu.

Siki

pre 7 godina

Matematika kaze da Dver i DSS treba da osvoje jos 983 glasa od ponovljenih 19631 da bi sigurno presle cenzus, a SDS-LDP-SDS 194 glasa da bi ostali iznad cenzusa. Ako se to ne dogodi, onda smo stvarno gori od Severne Koreje.

cz

pre 7 godina

Ono sto brine je sto su ljudi kradju izveli u direktnom tv prenosu i jos se smeju prilikom verifikacije glasova sa birackih mesta gde nema zapisnika, gde se jedan covek potpisao umesto svih clanova komisije, glas vise u kutiji nego glasalih - nema veze(prvi prenos ne znam tacno biracko mesto), sami prave zapisnike...
Ako im ovo prodje mi smo zavrsili, ne smem ni da zamislim sta ce da rade na sledecim izborima.
PS. Novinari slobodno napisite neki objektivan tekst o radu RIK-a, nece premijer da vas hapsi, valjda

Toronto

pre 7 godina

Jedina prava opoziciona partija je izbacena na sumljiv nacin iz parlamenta. Imali bi mali broj u parlamentu ali zna se da bi ostro kritikovali vladu.

popeye

pre 7 godina

Људи, имате глас, имате и свој образ и част, гласајте сад за њих иако нисте. Инат нас је одржао.

Marko

pre 7 godina

Ja sam glasao za DJB. I opet cu. Dosta je bilo gledanja Srb kako posrce. Treba nam moderna i uredjena drzava a ne Dveri. Za njih je i Seselj demokrata.

Sale

pre 7 godina

1000, 500 ili 100 glasova bih mozda jos i donekle svario i uzeo kao mogucnost, ali jedan glas....e pa svaka cast inteligenciji koja je smislila na ovaj nacin da "sredi" rezultate.

bosko jedina opozicija

pre 7 godina

vucic majstor! znaci ne smeta mu ni ds, ni ceda, ni canak, radule, cak ni seselj! lako ce s njima! jasno i zasto!

ali zato mu smeta bosko! znaci, bosko je jedina opozicija! nemam sta drugo da zakljucim!

Бранко Крстић

pre 7 godina

Поносим се што сам дао глас за Двери.
И што пишем и потписујем се ћирилицом.
А лопов краде од онога од кога има шта да украде!

Poznavalac prilika u Aziji

pre 7 godina

U istoriji demokratije nije zabelezeno da nekome nedostaje jedan glas da predje cenzus. Ko u ovo moze da poveruje, ima ozbiljan problem sa nedostatkom intiligencije.

Uros

pre 7 godina

Mogu da razumem zasto botovi stancuju svoje retardirane komentare, ali nikako, ali nikako ne mogu da razumem ove IDIOTE koji i dalje misle da se sudbina surovo poigrala sa koalicijom DSS-Dveri a nisu botovi.

Ako vi zaista ali ZAISTA mislite da je u pitanju samo jedan glas, a ne vidite sumu od drveta, i ne kapirate da je pokradeno HILJADE glasova na razlicite nacine, a gle cuda, skoro svi glasovi odose lopovima iz SNS-a, e pa onda zasluzujemo da budemo kradeni, mrcvareni i lagani od prodavaca magle, beskupuloznih pozera i priucenih burazersko-lopovskih kadrova i u naredna tri zivota.

Ovo ne sme da prodje, ovo je vredjanje inteligencije, integriteta i samih postulata na kojima pocivaju drustvene vrednosti danasnjice.

zoran

pre 7 godina

1. Glasovi se broje na izbornom mestu a ne u skupstini.
2. Rik nema nadleznost da broji glasove
3. Preglasavanjem moze da se sutra proglasi da pocinje zima i da je zemlja ravna ploca samo je bitno ko drzi silu i vecinu.
4. Rik nije u propisanom vremenu proglasila izborne rezultate.
Ako nekoga zanima nisam glasao tako da mogu netralno da komentarisem.
Ovo je smesno, na glasackom mestu se posle brojanja potpisuje zapisnik koji ima nekoliko kopija. Da li je moguce da je neko potpisao zapisnik koji steti njegovoj stranci. Zasto Sns u surdulici ima vise glasova nego u zapisniku : mozda su lose brojali, mozda su pogresno upisali, mozda je kontrolor snsa primio pare da proda glasove. Sve i da je tako ako je zapisnik regularno potpisan od avih clanova i sve kopije su iste onda je taj zapisnik jedini legitiman, listici postaju nebitni. Ovde se krsi zakon samo tako. Ovi izbori su nelegalni

banjaluka

pre 7 godina

Pa da li je moguce? Nisam glasao za Dveri, ali je ovo zaista vredjanje inteligencije ovog naroda! 5 dana im treba da objave rezultate, vidimo svi da se sumnjive igre igraju i na kraju ostaje koalicija ispod crte za 1 glas! Jel oni misle da smo mi toliko naivni?

Priučeni Tamanitelj Botova

pre 7 godina

Citat iz vesti od 23.04.2016.godine:
..."Republička izborna komisija utvrdila je sinoć konačni broj birača u Srbiji za sve jedinice lokalne samouprave i na svim biračkim mestima koji iznosi 6.739.441"...

Postavlja se pitanje - koliki je TAČAN broj glasača koji su izašli na ove izbore - ne u procentima, nego po broju (koliko ljudi)?
Negde sam pročitao da je to nešto preko 57%, na drugom mestu da je preko 56%, a negde da je reč o "samo" 53,6%...
To su sve samo relativna, i tako neprecizna šuketanja! Hoću TAČAN broj!!!
Onda je može TAČNO utvrditi, koliko glasova predstavlja prelazak čuvenog cenzusa, a sve drugo je obično lakrdijašenje i pokazivanje gluposti.

Deer Beer

pre 7 godina

1 glas!?
Ne postoji verovatnoća da se ovo desi, već, isključivo, NAMERA.
Ovo je, do sada, najbrutalnija poruka režima svima nama!
Pamet u glavu ljudi.

Bivši član dss

pre 7 godina

Bravo za RIK. Srbija nikad nije imala tako nezavisnu ustanovu. Večeras je naše veče, večeras slavimo do zore. Sve iskrene srpske patrijote će pozdraviti odluku RIK. Viđamo se za 4 godine. Ćao zdravo dveri i dss.

Boki

pre 7 godina

Ovo je stvarno smesno. Pa mi smo crtani film a ne drzava. Interesuje me kada ce gospoda iz RIK-a na barem desetogodisnju robiju, tako da nikom vise u buducnosti ne padne napamet da pravi ovakve gluposti.
Izborna kradja obesmisljava izbore, oduzima legitimitet svima, i ostavlja iza sebe samo diktaturu. Bas me briga za poslanike, ali nase glasove, volju obicnih ljudi, koje i inace niko nista ne pita osim na dan izbora, ne smemo dozvoliti da nam oduzmu. Demonstracije i hapsenje svih iz RIK-a.

bora

pre 7 godina

Matematika je jasna DSS ispod cenzusa za jedan glas,SNSu jos 6 mandata,sad su se popeli na 137.U ponovnom glasanju na biralistima sada DSSu treba preko 500 glasova da bi prosli cenzus.Zato narode pokazite da vas niko ne moze gaziti pa ni AV svi na biralista i glsajte za DSS da pokazemo da je narod demokraski orijentisan pod autokratskom vlascu.

Vukašin

pre 7 godina

Veliki autogol Vučića.

Uspeo je da zatalasa vodu u mirnoj bari, a to mu ne treba.

Ovaj narod može dugo da trpi, dosta ološa se izmenjalo na njegovoj grbači, ali ovakve nepravde neće proći nekažnjeno.

Ovo je početak kraja vladavine AV, uradio je jedinu stvar koju nije trebao.

Mile

pre 7 godina

Tri dana prave kombinacije kako bi isterali dve stranke ispod cenzusa. To na sta lici prebrojavanje glasova i ove sednice Rika, to ne postoji na ovoj planeti. Sve stranke opozicije moraju da izadju na ulicu i ovo ne treba da se zavrsi ovako dok se ne raspisu novi izbori, jer je ocigledno da se kralo ne samo u toku izbora, nego i zadnja tri dana.

Gradjanin

pre 7 godina

Strasno je da postoji i 188.000 ljudi od vazecih listica 3.659.804, koji su uputili glas tom zlu.
Neka su i usli u Parlament i neka nisu. Za mene je zabrinjavajuce da iko glasa ljude bez programa, ciji je jedini program mrznja prema komsijama i EU, tacnije, prema svemu realnom i normalnom za Srbiju.

Miki

pre 7 godina

Samo u Srbiji se dese u dve poplave u 1000 godina i nasteluje da neko ne predje cenzus za 1 glas.
A to jednom u 1000 godina pricaj tvom tati, znaš ti dobro ko ti je "tata"

bljak

pre 7 godina

"prvi put u hiljadu godina", da, u hiljadugodisnjoj istoriji demokratije u Srba, jos kad je na izborima u Zeti za Velikog Zupana, Stefanu Nemanji zafalio jedan glas...

да да

pre 7 godina

Распустити пву снс-овску рик и расписати нове изборе јер ово је чист лоповлук !!! Ово нема ни на флориди !!!

vrnjacka banja

pre 7 godina

Vucic: "prvi put u hiljadu godina" , recenica kojom je pravdao sve lose rezultate, sad predsednik RIK isto izjavljuje. Slucajnost? Ovi izgleda prizivaju novi peti oktobar.

Peca pereca

pre 7 godina

Da se 'legitimišem', ja sam glasao za DJB, ali ova igranka sa brojanjem sve dok se Dverim a možda i ČBČ, ne gurnu ispod cenzusa postaje i više nego degutantna. Realno, ako bi na mom biračkom mestu bili ponovljeni izbori ja bih svoj glas dao Dverima i na taj način omogućio da se u Parlamentu čuje glas građanske desnice, a u drugu ruku smanjio mogućnost radikalizacije na desnici koja kreatore ovakvog poteza očigledno ne brine. A i što bi, njihovi su domovi 'preko bare',

milanovac

pre 7 godina

Sami zakljucite: RIK se prvi put u izbornoj noci oglasi u 00.30, 98% prrbrojanih rezultata su vec imali u ponedeljak. Svi izborni stabovi su imali rezultat prema kojima su svi iznad cenzusa, osim SNS!. Dveri su od pocetka upozoravali na mahinacije, pogotovo na KiM. Brojanje se oduzilo, predsednik Rik na sastanku u SNS, zatim rezimski mediji pripremaju javnost za kradju, objavljuju kako Dss-dveri "vise" na ivici. Javlja se i Seselj, i pljuje u lice svojim biracima. I kulminacija je ono sinoc. Obradovic niti je psovao niti je vredjao, vec je rekao ono sto svi mislimo. Sramota!

matematika je prosta stvar...

pre 7 godina

Nadam se da je sada svima jasna prica o ogromnom broju listica za glasanje sa nepostojecim stanarima... Kako rece predsednik RIK-a "ako ne postoje nece glasati...", ali zaboravi da naglasi da ukupan broj sa njima (nepostojecima) ostaje, a samim tim i broj glasaca neophodan za cenzus...

...

pre 7 godina

ovo moze lako da se pretvoru u Majdan... ljudi, braco, sestre, pamet u glavu. Nismo mi u svadji sa drugim ljudima. Politicari su u svadji sa drugim politicarima. Sve nas je AV posvadjao i on jedini treba da odgovara za ovo u svemu prema Ustavu i Zakonu Republike Srbije. Zivela Srbija! Sve najgore lopovima (koji god da su)

anonymous

pre 7 godina

Vucic: 10 dana cu se baviti kampanjom - slagao, bavi se 50 dana. Izaci cu na duel sa opozicijom u toku kampanje - slagao, nije izasao. Nisam uvredio nikoga u kampanji - slagao, nazivao Obradovica ludakom. Ovo je istorijski rezultat i najregularniji izbori - slagao, osvojio 27 mandata manje, a izbori obelezeni brojnim manipulacijama. Ovo je samo potvrda. Demagogija u koju verujemo.

krkela

pre 7 godina

Ja sam na ovim izborima glasao za Dveri DSS iz prostog razloga sto imaju generalno stav o svemu. I svidja mi se njihova "patriotska raspodela novca" tj ulaganje u domace firme a ne strane. Dali su dosta dobrih nacina da se popravi ekonomija i imaju dobre ljude povezanih sa ekonomijom. Nisu vise tolika desnica kao nekad.

Da se zna

pre 7 godina

U Nisu, u opstini Medijana, na mom izbornom mestu izbori se ponavljaju. Dveri, iz mog doma imate 3 glasa. Nije vise vazno koju opciju podrzavamo, svi smo se borili za demokratiju, za postovanje volje naroda. Ovo im se ne sme dozvoliti.

milan

pre 7 godina

nakon ovoliko vesti o riku uopste nemam poverenja da su izbori bili regularni...neverovatno da se u 21 veku desava ovoliko malverzacija u toku izbora... glasao sam za dveri a pitam se kome je otisao moj glas

Dobro pamtim sve

pre 7 godina

Iskustvo nas je naucilo da Sloba nije pao zbog inflacije od 3200000000% , nije pao ni zbog ratova koje je gubio, ni zbog opste bede i neimastine... PAO JE ZBOG KRADJE GLASOVA. Srbina mozes jahati ceo zivot i maltretirati , mozes ga ostaviti bez posla, mozes ga oterati u rat ili egzil - Srbin cuti i trpi , ali je ekstremno netolerantan na kradju glasova ... To im izgleda njihovi marketinski strucnjaci nisu objasnili

Veseli

pre 7 godina

Sećam se jednog crtanog ,"Mornar Popaj", u crtanom Popaj i Badža su na nekom glasanju imali identičan broj glasova, ali su saznali da neka baka nije glasala, pa su otišli kod nje da je pitaju zašto nije glasala, pa su se utrkivali ko će joj više pomoći oko radova oko kuće, u kući,....
Nešto me podseti ova situacija na taj crtać, a beše mu sigurno 25-30 godina. :-)
Što se tiče samih izbora, krajnje sumnjivo, toliko slučajnosti....

purple.c0mrade

pre 7 godina

Zadatak za one koji veruju u to da Dveri-DSS nisu preshli cenzus za 3/4 glasa - uzmite papir i olovku u ruke i izrachunajte: kolika je verovatnoca u promilima da se ovako neshto desi?

Posmatrac

pre 7 godina

Ja ne znam, ko je hijerarhijski iznad Presednika izborne komisije
Ko je gledao prenos, video je da on svakog minuta prima poruke na dva mobilna telefona.
Cije instrukcije ceka, i sta je to toliko vaznije u tom trenutku?

kvasac

pre 7 godina

I dakle sad ova vlast uzima sebi njihovih 180 000 glasova, tih 13 poslanika. Jel tako?
Ovo je zaista sramota i gradjani treba da izadju na ulice na proteste!

klopp

pre 7 godina

Jednom u hiljadu godina poplave (tj. dvaput jednom u hiljadu godina), jednom u hiljadu godina zakrčeni putevi od snega, jednom u hiljadu godina ovo...Sve to u 4 godine...

...

pre 7 godina

dakle ako se dokaze da 1 glasac nije trebao da glasa zato so je mrtav dveri su iznad cenzusa. pravnici, dajte one pozive i dokazite da ljudi nisu zivi... umanjujete ukupan broj, dveri iznad cenzusa...

Тони Старк

pre 7 godina

Србија је држава која ме у 2016. години тера да гозивим и да се борим за ДСС-Двери хахахах, ја ем верујем. Ми смо за посматрање.
Поведите на улицу, ето ме.

ko je u stvari kriv?

pre 7 godina

član RIK-a predložen od dveri-dss se ograđuje i izvinjava zbog ponašanja svog šefa. To znači da RIK funkcioniše bez problema i prigovora članova koji su iz svih partija...

ekser

pre 7 godina

Tragikomično je koliko ljudi u Srbiji ne znaju ništa o izbornom zakonodavstvu i procedurama. Još je tragičnije koliko se manipuliše očiglednim činjenicama. Sve stranke imaju svoje predstavnike u RIK. Prava istina je da smo elementarni nepismeni. Da se RIK doslovno drži zakona, izbori bi bili poništeni na još stotinjak mjesta. To bi još manje odgovaralo strankama koje se bore za cenzus. Oni, kao gubitnici ovih izbora, jako teško mogu da motivišu birače da izađu na ponovljene izbore. A to što je prelazak cenzusa u medijima predstavljen kao uspeh, govori o stanju opozicije u Srbiji.

Antigona

pre 7 godina

Ne volim Dveri, a tu rusofilsku ideologiju ne podnosim, to je za mene drugi svet. Ali, ali, ali. Nesto sto iznad svega ne volim je nepravda, laz i lopovluk, tako da ako Dveri pozovu na proteste ja cu izaći da stanem uz demokratiju. Nisi se ti Vucicu izborio za demokratiju u ovoj zemlji, nego mi koje je Milosevic tukao šmrkovima 90-ih, tako da ti ovo sto radis nece proći.

Komar

pre 7 godina

Ako se malo bolje razmisli ovako Dveri sigurno ulaze u Skupstinu. Dovoljno je na ponovljenom glasanju svaki 20. glasac glasa zanjih + 1 i oni prolaze. A to ce se desiti zbog medijske paznje.

darko

pre 7 godina

Da su neka stranka imali bi minimum 7%.DSS koji je vedrio i oblacio politickim nebom a sada ni uz pomoc jos jedne sebi slicne stranke nemaju dovoljno glasova. Mene vise brine sto svi kukaju a Vucic ima vise glasova nego na proslim izborima.

ko je u stvari kriv?

pre 7 godina

član sam jedne gradske izborne komisije. ne branim nikog, samo pojašnjavam funkcionisanje. komisija donosi odluke glasanjem svih članova imenovanih na predlog stranaka. ni jedna stranka nema apsolutnu većinu. svi učesnici na izborima koji su predali 2/3 liste imaju predstavnike u proširenom sastavu komisije. sve liste bez izuzetka imaju svoje predstavnike u biračkim odborima na biračkim mestima.
samo se pitam...gde su oni bili kada se popunjavao zapisnik o radu biračkih odbora, koji mora da bude potpisan od strane svih članova. svi članovi imaju pravo prigovora na sacinjavanje zapisnika. procedure su vrlo jasne i ne postoji šansa da se, ukoliko član biračkog odbora reaguje, nepravilnost sakrije. komisija ne sme da menja zapisnike već mora upisane podatke da unese u statistiku.
članovi biračkog odbora svi do jednog su jedini odgovorni!

BeKo

pre 7 godina

@(ZoranJ, 29. april 2016 13:15)

Nisam baš kompetentan ali tvoj glas se može anulirati. To se desilo na 10 biračkih mesta zato što su članovi odbora loše odradili svoj posao i nisu pravilno ili uopšte popunili zapisnik sa biračkog mesta. Pošto nijedan građanin ili lista nisu podneli prigovor za tih 10 biračkih mesta RIK ne može po ZAKONU da ponovi izbore već samo da anulira glasove sa tih biračkih mesta. To može biti između 5000 i 10000 hiljada glasova(npr. na biračkom mestu gde sam bio član birackog odbora izašlo je 960 glasača).

ima_li_nade_za_nas

pre 7 godina

ako smo se prvi put kad se desilo "jednom u hiljadu godina" i kao pojedinci ujedinili i odbranili ono sto ovakva 'drzava' nije mogla, onda moramo i sada da zaustavimo ovu poplavu besmisla, primitivizma i lopovluka. Moramo sada da budemo mudri, svesni i savesni. Nije ovo pitanje jedne stranke ocigledno vec principa, dostojanstva u buducnosti zemlje. Posto ocigledno da zakona tj postovanja zakona u ovoj zemlji nema onda ne preostaje nista drugo nego da ljudi u ovih 0.04 izbornih mesta masovno pojave na biralistima i glasaju DVERI!!! Ako je Slobin pad poceo 96-e kradjom izbora i kad smo svi mesicamo se borili da se ta ocigledna kradja razotkrije i spreci, moramo to i sada... "ne dugujes to banci al' dugujes svojoj deci"!!!

lakrdijash

pre 7 godina

@(Siki, 29. april 2016 13:47)

ne zameri, ali losa ti je matematika, to sve vazi pod uslovom da izadje 100% ljudi na biralista. ali ako izadje sadasnji prosek 55% onda treba oko od upisanih XY biraca pa 55%, pa od njih 5% pa plus taj jedan sto ne dostaje. A da kazemo da sigurno nece izaci preko 70% glasaca, znaci onda od 70% treba 5% + 1 glas, dakle dovoljno je da namaknu 600-700 glasova. I zasluzili su, ne oni, nego mi kao narod da ne budemo ovce i magarci

Vladа M

pre 7 godina

Teoretski sada mogu i SDS da ispadnu. Ako izađu svi na ponovljene izbore i niko ne glasa za njih biće 194 glasa ispod cenzusa. Ali ako izađu na nivou prosečne izlaznosti i niko ne glasa za njih, biće 236 glasova iznad cenzusa.

Cle

pre 7 godina

Matematika je totalno pogresna ovde ako govorimo o procentima na 2 decimale kako je ovde dato dss-dveri imaju 5 jer njihov tacan broj jeste 4.999947%

Dalje ldp-sds-lsv ne trebaju niti jedan glas ukoliko na ponovljenim izborima izadje republicki prosek jer njima treba 5% od ukupnog broja glasova a ne 5% I na ponovljenim izborima. S druge strane ako izadju svi glasaci trebace im 194 glasa.

Da nebude zabune drugu listu nemogu da izbace.

Takodje ako se gleda tacan broj dss-dverima nedostaje 0.75 glasa pa ako se to logikom zakljucije na jedan glas 4.9999947% mora da se zakljuci na 5%

Mali Radojica

pre 7 godina

Zavetnici, one tobožnje ruske stranke Inat stranka i još nekoliko do sada nepoznatih stranaka formirane su sa zadatkom da stvaraju zabunu i da Dverima i DSS oduzmu deo glasača, što su i odradili.

ZORAN

pre 7 godina

Nije mi dozvoljeno ucesce na izborima navodno zbog 'neispravnosti' licne isprave inace koja je u redovnom postupku produzetka sto sam dokazao overenom potvrdom MUPa.Obavestio sam RIK koji me ponovo upucuje na biracko mesto jel sam nezakonito uskracen prava glasa, ali izborni stab je ostao dosledan prvobitnoj odluci.Ponovo obavestavam RIK koji me upucuje na pravo pismenog prigovora u zakonskom roku,a nije bio u stanju da mi obezbedi pravo ucesca na izborima.Da li je to kradja s obzirom da je u pitanju samo 1 glas?

LeMi

pre 7 godina

Novica@
zato što su Zavetnici i osmišljeni da odvuku deo glasova tzv desnice u Srbiji. i da popune prazninu tamo gde je nekad bila SRS, za svaki slucaj..

Alexa

pre 7 godina

Ovo je čist bezobrazluk. Recimo ja i supruga smo poreklom sa Kosova. Danas vec vise od dve decenije zivimo u Beogradu, na Palululi. Na Kosovu u Zvecanu se uredno nalazimo u birackom spisku a glasamo na Paliluli u Beogradu. Uopste nije usamljen slucaj sa birackim spiskovima a svi ti podaci se u peoracunu procenata uzimaju kao tacni a kao fali jedan glas. Evidentno da fali za dvotrecinsku vecinu da se Kosovo i Metohija izbace iz Ustava Srbije. A upravo oni sto DSS i Dveri nazivaju laznim patriotama su u svemu lazni. Žalosno je sto je nas narod neobrazivan i lako ga je izmanipulisati..