1. A jel moze raja da se okuplja ako ponese stiropor?
    (sale@bcn, 16. decembar 2015 13:52)

    # Link komentara

  2. Koliko galame oko nekih stvari koje moraju da budu uređene zakonom, ako narod želi nešto da proslavi ko mu može zabraniti isto tako ako je nezadovoljan ko mu može zabraniti da mirno iskaže svoj protest.
    (lokica, 16. decembar 2015 13:45)

    # Link komentara

  3. E pa botovi, ne ide to tako kako vam je naredjeno da mislite, opste je poznato da sto se vise steze, veca je spontana eksplozija posle, sta da vam kazem, mozda ce vam i paljenje Skupstine izgledati kao naivna decja igra, naspram onog sto bi moglo da vam se dogodi!
    (obavestite Slinu!, 16. decembar 2015 13:43)

    # Link komentara

  4. a da l je neko plasirao vest u javnost da se to ne moze desavati??
    (samo pitam, 16. decembar 2015 13:42)

    # Link komentara

  5. Ko hoce moze da odrzava mitinge, s tim u vezi i bezbednost ce morati da bude na vrhuncu zadatka, ne zelimo vise paljenje Skupstine i ostale brutalne stvari!
    (fajaaa, 16. decembar 2015 13:07)

    # Link komentara

  6. Bitno je da se ovim zakonom onemogući da se javna okupljanja koriste za vandalizam i koje kakve ne zakonite radnje ili jos nesto gore.
    (djokara, 16. decembar 2015 13:06)

    # Link komentara

  7. Bitno je spreciti da se organizuju skupovi na kojima bi se prikazao vandalizam ili nasilje, a ne da se zabrane uopste!
    (mare, 16. decembar 2015 13:06)

    # Link komentara

  8. Nisu ni sva javna okupljanja dobronamerna
    (Bojana, 16. decembar 2015 13:03)

    # Link komentara

  9. Ja podrzavam javna okupljanja,pod uslovom da nemaju nasilan kontekst
    (Santa, 16. decembar 2015 13:02)

    # Link komentara

  10. Ako Nole osvoji titulu na Rolan Garosu prvi ce premijer da organizuje javno okupljanje
    (Ivan, 16. decembar 2015 13:01)

    # Link komentara

  11. Zakon je jasan po tom pitanju i nista nije drugaciji nego kod ostalih Evropskih zemalja, samo ga treba postovati.
    (nemanja43, 16. decembar 2015 13:01)

    # Link komentara

  12. Javni skupovi ne smeju ni na koji nacin da ugrozavaju bezbednost gradjana i ne smeju se odrzavati na mestima gde remete red i mir gradjana.
    (Viktorija, 16. decembar 2015 12:56)

    # Link komentara

  13. ovo je doprinos vlade 1. otvorenom poglavlju, mislim da to rade extra, jer u stvari ova vlada nece u eu, hoce samo pare, ali oni hoce u rusiju. tako to radi i putin veliki svom narodu.
    (roxi, 16. decembar 2015 12:47)

    # Link komentara

  14. Ovim tempom i intenzitetom ponižavanja naroda, teško da će i dočekati izbore. Neće im pomoći nikakva zabrana okupljanja.
    (Botičeli, 16. decembar 2015 12:46)

    # Link komentara

  15. Završeno je vreme mitinga po ulicama, paralisanje saobraćaja i zabrane kretanja ljudi
    (Mladen, 16. decembar 2015 12:45)

    # Link komentara

  16. Bitno je da se ovim zakonom onemogući da se javna okupljanja koriste za vandalizam ili nešto gore.
    (jovan, 16. decembar 2015 12:43)

    # Link komentara

  17. Počeo je strah od izlaska na ulice. Vlast oseća da je nezadovoljstvo naroda naraslo do tačke pucanja.
    (Sofronije, 16. decembar 2015 12:36)

    # Link komentara

  18. Mislim da je sasvim uredu proslaviti ako budemo imali povoda,ali da se time ne urozava red i bezbednost ljudi.
    (masa sa medvedom, 16. decembar 2015 12:33)

    # Link komentara

  19. Šta je? Frka! Na vidiku je gubljenje izbora pa onda udri po narodu.
    (majski izbori, 16. decembar 2015 12:32)

    # Link komentara

  20. Mora se znati za red.
    (hektor, 16. decembar 2015 12:31)

    # Link komentara

  21. Drzava nam postaje sve skockanija i bolje uredjena
    (Bane, 16. decembar 2015 12:30)

    # Link komentara

  22. Postajemo kulturna i uredjena država, bez bahanalisanja i smanjenim brojem huligana.
    (Smokvica, 16. decembar 2015 12:27)

    # Link komentara

  23. @Ako je SNS u dilemi da li je moguć novi 5. oktobar ili ne, evo ja ću da im dam svoje skromno mišljenje. U Srbiji je mnogo nepismenog naroda pa je zbog toga SNS i uspeo da dođe na vlast. Lagali su narod obećanjima, a sada vrše totalnu kontrolu medija i koriste ih za svakodnevno reklamiranje.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)


    Слажем се 100 посто! Потписујем сваку твоју реч.

    Само једно питање... И када је ДС долазио на власт народ је био подједнако неписмен. Да ли можеш то да ми објасниш? Ја сам Бели листић и не гласам ни за кога... Немам за кога али ме занима објашњење о "неписменом народу" под призмом разних странака које су владале или владају Србијом. Да ли је народ 2008. био писменији па изгласао једне а онда под тим које је изгласао накнадно онеписменио па гласао за друге?


    Молим модерацију да ми објави коментар.
    (Бели, 16. decembar 2015 12:26)

    # Link komentara

  24. Okupljanja i treba da budu zabranjena svuda , zna se gde je mesto za to!
    (Inna, 16. decembar 2015 12:24)

    # Link komentara

  25. Podrzavam javne skupove,osim ako nisu nasilni
    (Coa, 16. decembar 2015 12:23)

    # Link komentara

  26. Gotov je !
    (ganja, 16. decembar 2015 12:23)

    # Link komentara

  27. Sasvim je logicno da okupljanja ne mogu da budu bilo gde!
    (Sanja, 16. decembar 2015 12:23)

    # Link komentara

  28. Botovi, molim vas prestanite da se potpisujete ženskim imenima kada šaljete vođine komentare.
    (Ana, ali stvarno, 16. decembar 2015 12:22)

    # Link komentara

  29. Čemu tolika mržnja i komentari u negativnom kontekstu??!! Očigledno je da se svetu ne može ugoditi, ali sejati mržnju je odraz neozbiljnosti i nezrelosti!
    (Draga, 16. decembar 2015 12:22)

    # Link komentara

  30. Meni su javni skupovi ok,osim ako nemaju za cilj neko rusenje,ili bilo kakav drugi oblik vandalizma
    (Ana, 16. decembar 2015 12:22)

    # Link komentara

  31. To jesu lepi trenuci ali ne treba remetiti javni red i mir!
    (Mara, 16. decembar 2015 12:21)

    # Link komentara

  32. Neko se to nama malo uprpio, a? Nekome se to priviđa 6. oktobar, hmmmm?
    (Lacerta, 16. decembar 2015 12:21)

    # Link komentara

  33. Ma ok je okupljanje,ali kazite nam ljudi sta se desava sa ljudima otetim iz ambasade? Tu mislim prvenstveno na naseg ministra. Pusti vesti i reklame, idi izvlaci ljude iz problema. Nema slikanja i poziranja.
    (Rade, 16. decembar 2015 12:20)

    # Link komentara

  34. Ova vlast je maksimalno tolerantna prema javnom okupljanju
    (Bojan, 16. decembar 2015 12:20)

    # Link komentara

  35. Kad Nole osvoji Rolan Garos ide svi pred skupstinu
    (Vuk, 16. decembar 2015 12:19)

    # Link komentara

  36. Marta 1933. nesto slicno je pocelo da se dogadja u Nemackoj. Samo kazem.
     (Valkarin, 16. decembar 2015 12:15)

    # Link komentara

  37. Ostavke! Najgora vlada u istoriji Srbije!
     (MAČAK, 16. decembar 2015 12:10)

    # Link komentara

  38. "Nije zabranio okupljanje i proslave, samo što nekima sve smeta. Neka odu na taj divni zapad, pa tamo se uvere kako to funkcioniše.
    (Lepa, 16. decembar 2015 10:34)"
    Alo bre pastirice, slušaj ovamo! Nije ti bre ovo ovde ostavio ni tvoj ćaća, a ponajmanje tvoj vučić, pa da ti nekoga šalješ na istok ili zapad. Šta misliš botino, gde ćeš ti moći da odeš kada ovi tvoji fekalnom motkom uskoro budu najureni? Misli malo o tome botino!
    (niste ni svesni koliko ste GOTOVI)
    (Aleksandar, 16. decembar 2015 12:09)

    # Link komentara

  39. postajemo jedna uredjena i stabilna drzava
    (vladica, 16. decembar 2015 12:09)

    # Link komentara

  40. Ne sme se dozvoliti da kako kome padne na pamet blokira glavne autoputeve, i u ovoj oblasti treba svakako da se uvede red.
    (deus, 16. decembar 2015 12:02)

    # Link komentara

  41. ovo nije u skladu sa clanom 11 evropske konv o ljud pravima
     (Slobodan Zika Jalovina, 16. decembar 2015 12:02)

    # Link komentara

  42. Skup i kontra skup i kontra kontra skup. Ma idi begaj, samo nam jos to fali.
    (Postis, 16. decembar 2015 12:02)

    # Link komentara

  43. Ne radi se samo o tome ako osvoje nesto vec i da sve bude mora biti regulisano kako se ne bi dolazilo do bilo kakvih nemilih scena!
    (dina, 16. decembar 2015 12:01)

    # Link komentara

  44. Ako je SNS u dilemi da li je moguć novi 5. oktobar ili ne, evo ja ću da im dam svoje skromno mišljenje. U Srbiji je mnogo nepismenog naroda pa je zbog toga SNS i uspeo da dođe na vlast. Lagali su narod obećanjima, a sada vrše totalnu kontrolu medija i koriste ih za svakodnevno reklamiranje. Prete policijom i vojskom sopstvenom narodu. E sad, kad pogledamo unazad, Slobo je radio to isto i u početku mu je dobro išlo, ali i onaj najnepismeniji narod je vremenom shvatio šta im vlast radi. Mislim da će tako biti i u ovom slučaju i to mnogo brže nego u Slobovom.
     (Fox, 16. decembar 2015 12:00)

    # Link komentara

  45. ni milosevic nije branio spontano javno okupljanje...cisto da podsetim neke "demokrate"
    (Boki,Nis, 16. decembar 2015 11:55)

    # Link komentara

  46. Pa s obzirom na kvalitet koji pokazujemo u mnogim sportovima, sportovima koji mogu da okupe narod na ulici, necemo se jos dugo okupljati.
    (Novosadjanka mala, 16. decembar 2015 11:50)

    # Link komentara

  47. Svaki skup mora da bude prijavljen i policija pravi bezbedonosno proveru da li je bezbedan da se održi.
    (pekinska patka, 16. decembar 2015 11:45)

    # Link komentara

  48. Narod ce moci da se okupi samo da proslavi uspehe vlade i sportista
    (Micko, 16. decembar 2015 11:45)

    # Link komentara

  49. Kad se budemo spontano okupili protiv vas prenosiće CNN live
     (Dr.Primarijus Hasanagić, 16. decembar 2015 11:44)

    # Link komentara

  50. A ako sam nezadovoljan jer mi uzimate od plate, jer mi direktno izbijate iz dzepa povecanjem poreza, vecom cenom benzina, namirnica, taksama na sve zivo? Niste prvi koji su ovako poceli, ali vas kraj ce biti mnogo bolniji, mnogo ste se osilili.
    (del, 16. decembar 2015 11:43)

    # Link komentara

  51. "Normalno je da se održavaju skupovi ispred parlamenta, Vlade Srbije i drugih institucija, ali nije normalno ispred škola, ispred vrtića, vojnih i policijskih objekata"

    Ja se u potpunosti slazem! Parlament, Vlada Srbije i ostale "institucije" i onako ne rade nista korisno. Blokiranje "rada" takvih institucija ne steti nikome.
    (Goran, 16. decembar 2015 11:41)

    # Link komentara

  52. Ne može samo kad radikali šutnu sa posla a kad treba da bude "hleba i igara za široke narodne mase " tad može
     (Stigao sam "Godoo", 16. decembar 2015 11:41)

    # Link komentara

  53. Javni red mora da se zna.. To je kao da si učesnik u saobraćaju, propisi moraju da se poštuju!
    (veverica, 16. decembar 2015 11:39)

    # Link komentara

  54. Prava su prava, red je red.
    (ljiljana, 16. decembar 2015 11:38)

    # Link komentara

  55. Okipljanja i slavlja zbog uspeha nasih sportista nikada nije bio problem, mislim da se tu strahuje samo zbog nekih bahanalija koje mogu da se dese pod dejstvom alkohola. Naravno da treba da izadjemo, ali i da budemo svesni ponasanja i da sve prodje u miru!
    (inna, 16. decembar 2015 11:37)

    # Link komentara

  56. Srbija treba da ima uredjene Zakone ako zelimo red i mir, a to nam je valjda glavni cilj
    (fvb, 16. decembar 2015 11:36)

    # Link komentara

  57. Cirkuzantu jedan!
    (Juri, 16. decembar 2015 11:36)

    # Link komentara

  58. Fudbaleri i ne očekuju okupljanje jer nikada nisu osvojili ništa, a što se tiče zakona naravno da ne može da se okupljanjima blokiraju gradske saobraćajnice pa ljudi ne mogu da dođu do posla ili da odu kući
    (kursula, 16. decembar 2015 11:34)

    # Link komentara

  59. U Srbiji mora biti zakonski rešeno i pitanje javnih okuplanja pa je zato donet ovaj nacrt zakona, normalno je da svako okupljanje treba da prođe mirno.
    (Steva, 16. decembar 2015 11:32)

    # Link komentara

  60. Uvek je to moglo, posebno kada reprezentacije slave i gradjani s anjima, ko može masi da zabrani okupljanje i tada kao i mimo toga.
    (EDIPON, 16. decembar 2015 11:32)

    # Link komentara

  61. Ma, osnovno pravo naroda da iskaze raspolozenje. Niko ne zabranjuje građanima da se spontano okupljaju.
    (sanjica, 16. decembar 2015 11:31)

    # Link komentara

  62. sad kad ste dosli na vlast nema okupljanja.
    A ranije je bilo moguce okupljanje lezanje ispred skupstine na stiroporu....
     (buster, 16. decembar 2015 11:31)

    # Link komentara

  63. Srbija je veoma ponosna na svoje poreklo i uspehe.
    (radoman, 16. decembar 2015 11:30)

    # Link komentara

  64. Ako je ovo nacrt zakona, znači da će se o njemu tek raspravljati. Svako ima pravo da pita ono što mu nije jasno, ali Zakon se mora doneti u dobrobit svih građana - samih učesnika okupljanja za ličnu i sigurnost ostalih.
    (Miki, 16. decembar 2015 11:30)

    # Link komentara

  65. U prevodu...da se ne bi ponovio 5.oktobar, zacementirati poziciju.
    (spaceman, 16. decembar 2015 09:44)

    Nijedan zakon nece spreciti 6.Oktobar
    (Bgd, 16. decembar 2015 11:30)

    # Link komentara

  66. "Kad nema zakona, Vlada ne radi ništa.Kad donese zakon, taj zakon je bespotreban. Ko će još narodu da ugodi.Pa u stranim državama imate zakon i o tome kako ulicu da pređete.
    (Jasmina, 16. decembar 2015 10:35)"

    Onda i ti i Vlada idite u strane države pa tamo donosite i poštujte takve zakone. Ovde nam takvi kao vi ne trebaju. Možete povesti i onih 1.5 miliona koji su glasali za Vladu. Ni oni nam ne trebaju. Srbija će biti pametnija bez njih...
    (Zmaj, 16. decembar 2015 11:27)

    # Link komentara

  67. Svako javno okupljnje je u duhu demokratije, a mi i jesmo demokratska zemlja.
    (zrrrr, 16. decembar 2015 11:26)

    # Link komentara

  68. zasto nam taj zakon treba ako je realnost vec pokrivena zakonom o javnom redu i miru?
     (vodjin decko vredja razum, 16. decembar 2015 11:26)

    # Link komentara

  69. Ukoliko je sve mirno, spontano, nije nikakav problem a posebno sto nije nista zabranjeno!
    (jelica, 16. decembar 2015 11:23)

    # Link komentara

  70. ja se sjećam okupljanja po Beogradu kada su ovi bili radikalna opozicija uglavnom je sve gorjelo pa to oni prema sebi donose zakon, mada su ovi napredna opozicija koja miruje u svom staništu svih 365 dana u godini.
    (barbarez, 16. decembar 2015 11:21)

    # Link komentara

  71. Mislim da se ovim zakonom samo detaljnije regulise deo koji se odnosi na javno okupljanje, i da je dobro da se polazi od principa "jedno pravo ne ugrožava drugo pravo", jer zasto bi neko n.p.r zaustavljao saobracaj na autoputu, to nije u redu prema onim gradjanima koji ne ucestvuju u takvom okupljanju.
    (Dusan00, 16. decembar 2015 11:19)

    # Link komentara

  72. Sad Hrvatska ambasada moze odahnuti?
    (jipi, 16. decembar 2015 11:19)

    # Link komentara

  73. Ne može svako da protestuje kako mu padne na pamet i da blokira glavne saobraćajnice i autoputeve, i u ovoj oblasti treba da se uvede red.
    (Andjela, 16. decembar 2015 11:18)

    # Link komentara

  74. Konačno nešto konkretno i efikasno.
    (Milena, 16. decembar 2015 11:18)

    # Link komentara

  75. Javna okupljavnja, protesti i radosti se odrzavaju nebrojano puta godisnje, kako u glavnom gradu, tako i u drugim delovima zemlje, pa je vazno da ova oblast bude dobro zakonski uokvirena...
    (Memica, 16. decembar 2015 11:18)

    # Link komentara

  76. Znaci plase se novog 5. Oktobra.
    (Zeljko, 16. decembar 2015 11:17)

    # Link komentara

  77. Lepo je rečeno da nema ograničenja...
    (Miki, 16. decembar 2015 11:16)

    # Link komentara

  78. Skupovi će biti dozvoljeni kao i sada, SNS-u je sve dozvoljeno, a ostalima ništa, licemerni diktatori, sve ste gori i gori.
    (ZoranNS, 16. decembar 2015 11:16)

    # Link komentara

  79. Svaki spontani nacin okupljanja ljudi koji iskazuju zadovoljstvo i srecu zbog postignutog uspeha, odnoano koji ne poziva na nasilje i mrznju, je dozvoljen. Samo da se postuje Zakon o javnom redu i miru.
    (Marela, 16. decembar 2015 11:16)

    # Link komentara

  80. Ovakav zakon vise nego drugi zahteva javnu raspravu!
    (Mima, 16. decembar 2015 11:14)

    # Link komentara

  81. vlast jos jednom pokazuje da nema precis i bitnijih stvari. Dajte nam posla,kakva crna okupljanja
     (sax, 16. decembar 2015 11:13)

    # Link komentara

  82. Stvarno ne razumem zašto se diže velika buka oko ovog nacrta zakona kada je i do sada bilo isto ovako.
    (Milan, 16. decembar 2015 11:12)

    # Link komentara

  83. Vrlo dobro da je i ova oblast resena i uređena zakonom. Sada nam preostaje da sačekamo nastavak uspeha naših sportista, pa da se okupimo i radujemo svi zajedno.
    (Sanela, 16. decembar 2015 11:12)

    # Link komentara

  84. Srbija je zemlja koja ima jako dobro uradjene i napisane zakone. Sve je tretirano i obuhvaceno. Ponekad se desi da u sprovodjenju tih zakona nesto manjka, jer smo na putu celokupnih drustevnih reformi, pa negde ima zastoja, ali nastojimo da budemo bolji iz dana u dan. Jedan od nasih zadataka, kada je u pitanju clanstvo u EU jeste i uskladjivanje zakonodavstva sa evropskim zakonima, tako da verujem da ce ovaj novi zakon biti funkcionalan, moderan i u evropskom duhu!
    (Kako-se-trazi, 16. decembar 2015 11:11)

    # Link komentara

  85. Svaki skup mora da bude prijavljen i policija pravi bezbedonosno proveru da li je bezbedan da se održi, i to je normalno ne samo kod nas nego i u drugim zemljama .
    (Lav, 16. decembar 2015 11:11)

    # Link komentara

  86. Sve je isto kao što je i pre bilo. Ministar nije rekao ništa zabrinjavajuće.
    (Teodora, 16. decembar 2015 11:10)

    # Link komentara

  87. Nista nije zabranjeno nego samo malo bolje odredjeno, ne budite zluradi!
    (kima, 16. decembar 2015 11:09)

    # Link komentara

  88. Ne radi se samo o sportu nego da bilo ko moze da se okupi ako je to mirno, a naravno da nista nije zabranjeno!
    (ujce, 16. decembar 2015 11:08)

    # Link komentara

  89. Da bi se napravio dobar i kvalitetan, sprovodljiv i autentican zakon potrebno je vise misljenja i dosta vremena, ali kad ga jednom oformimo, bice to super!
    (Simka, 16. decembar 2015 11:08)

    # Link komentara

  90. Tako je u mnogim zemljama rešeno pitanje okupljanja, ne razumem zašto je to problem u Srbiji, dosta je bilo da se ljudi okupljaju gde im padne napamet, mora da postoji red u državi,iz tog razloga cenim rad sadašnje vlade.
    (jelena@markovic, 16. decembar 2015 11:08)

    # Link komentara

  91. Zakon treba da bude napravljen detaljno i sveobuhvatno, a kako rece Stefanovic bice podlozan promenama usled misljenja vise ljudi!
    (MetlaStana, 16. decembar 2015 11:06)

    # Link komentara

  92. Ljudi mogu da izađu, raduju se, vrate se svojim kućima, u bilo kom trenutnu bez ograničenja, zašto da ne proslave neki rezultat.
    (Dragan, 16. decembar 2015 11:05)

    # Link komentara

  93. Samo neka nasi sportisti osvajaju kao i do sada medalje pa ce biti okupljanja i slavlja. Nas narod je veoma ponosan na svoje poreklo i uspehe. Prema tome okupljanje je osnovno pravo naroda da iskaze raspolozenje. Podrska za sportiste da osvoje sve sto postoju i svetu u svim sportovima kojima se takmice i da 2016 godina bude godina sportskih okupljanja.
    (Kripl, 16. decembar 2015 11:05)

    # Link komentara

  94. U nasoj zemlji i to pitanje mora biti regulisano ali i normalno je da svako okupljanje treba da bude mirno sto se i moze urediti
    (kana, 16. decembar 2015 11:05)

    # Link komentara

  95. Srbija je slobodna zemljka, koju krase veliki ljudi, poput naših sportista. I normalno je da je dopušteno proslaviti njihove uspehe.
    (Maja, 16. decembar 2015 11:04)

    # Link komentara

  96. Pa vazno je da nema problema kad je reprezentacija ili sportisti u pitanju!
    (Medalja, 16. decembar 2015 11:04)

    # Link komentara

  97. "Žašto bi ja rizikovao svoj život na autoputu da bi neki politički motivisan poljoprivrednik vozio traktor od 150000 evra po jemu?
    (Laki, 16. decembar 2015 10:48)"

    "Žato" što su takvi poljoprivrednici odhranili i tvog tatu i tebe i tvoju decu.
    (Marko, 16. decembar 2015 11:01)

    # Link komentara

  98. Ovako, kad se skupe botovi da proslave Beograd na vodi, to je ok, a kada ljudi samo rasire transparente protiv tog prijekta onda se parkiraju dva tramvaja da ih zaklone i rastera ih policija.
    (Botiša, 16. decembar 2015 11:00)

    # Link komentara

  99. Ako zelimo da budemo uredjena drzava, svi propisi i zakoni moraju biti jasno formulisani i tumaceni.
    (Vlada, 16. decembar 2015 11:00)

    # Link komentara

  100. Pa naravno mogu građani se okupe kada god žele.Srbija je napokon na pravom putu razvoja i napretka.I nije sve tako kako ljudi pričaju.
    (Diona, 16. decembar 2015 11:00)

    # Link komentara

  101. Mnogi tumace rec demokratija na sasvim pogresan nacin. Nije demokratski da se okupi kad ko hoce i gde god hoce, to nije demokratija, to je anarhija!
    (Marina, 16. decembar 2015 10:59)

    # Link komentara

  102. Papir trpi sve Stefanovicu, ali se cesto desi da covek zbog papira ne istrpi.
    (Emil Cioran, 16. decembar 2015 10:58)

    # Link komentara

  103. Stvarno je doktor, ume, objašnjava ima pogled...Jednom rečju; doktor??? Bravo doco, okupljanje je opijum za mase???
    (Dirty, 16. decembar 2015 10:57)

    # Link komentara

  104. Ako se ovo radi u svim evropskim drzavama, onda trebamo i mi tako da radimo.
    (Aleksandar, 16. decembar 2015 10:56)

    # Link komentara

  105. Je li to vas strah okupljanja gradjana?
    (Aster Blistok, 16. decembar 2015 10:56)

    # Link komentara

  106. Srbija treba da ima ovakve Zakone, ako zelimo red i mir, a to nam je glavni cilj.
    (Irina, 16. decembar 2015 10:56)

    # Link komentara

  107. Dobro je da je vlada raspoložena da razmotri sve predloge vezano za zakon o okupljanju. Važno je da zakon bude što bolji i maksimalno primenjiv.
    (Veljko, 16. decembar 2015 10:55)

    # Link komentara

  108. Dakle, gradjani, imate pravo da se radujete i da se vratite svojim kucama.
    Ako slucajno hocete da se okupljate a da povod nije neko radovanje - e to ne moze!
    Nista gore nego kad radikal umisli da je demokrata...
    (Nepristojko, 16. decembar 2015 10:55)

    # Link komentara

  109. Zasto uopste donositi ovaj zakon? Demokratija je vladavina natoda pa okupljanje nebi trebao biti problem??? Na zapadu su nervozni kad se 10 ljudi skupi na trgu bez odobrenja velikog brata.
    Samo su Rusi bili naivni pa Lenjinu dozvolili neke revolucije...
    (arkimedes, 16. decembar 2015 10:53)

    # Link komentara

  110. Znaci za spontano okupljanje samo ako reprezentacija nesto osvoji...dobro,nije strogo precizirano npr da samo u slucaju ako fudbaleri nesto osvoje :(
    (Depresionista, 16. decembar 2015 10:49)

    # Link komentara

  111. Treba proslaviti velike uspehe naših sportista oni su najbolji ambasadori naše zemlje.
    (Gale, 16. decembar 2015 10:48)

    # Link komentara

  112. Žašto bi ja rizikovao svoj život na autoputu da bi neki politički motivisan poljoprivrednik vozio traktor od 150000 evra po jemu?
    (Laki, 16. decembar 2015 10:48)

    # Link komentara

  113. Tako se to radi u normalnoj, uredjenoj drzavi!
    (branislav, 16. decembar 2015 10:44)

    # Link komentara

  114. Posle svake prijave skupa nadleznim organima, gradjani mogu nesmetano da se raduju uspesima nase reprezentacije. Nikome nije zabranjeno okuplanje i izrazavanje zadovoljstva. Ovo su samo mere bezbednosti nase drzave.
    (Galileo, 16. decembar 2015 10:43)

    # Link komentara

  115. trazili ste radikale i dobili ste ih!sta ste ocekivali od premijera?pa on nije od juce,pa on je radikal ljudi!
    (teks, 16. decembar 2015 10:43)

    # Link komentara

  116. Kim Jong-un Likes this!
    (Milenko, 16. decembar 2015 10:42)

    # Link komentara

  117. Zasto bi i bilo zabranjeno okupljanje gradjana, ako je ono mirno i spontano, a pogotovu povod postizanje uspeha od strane nase reprezentacije. Bez ogranicenja, ljudi mogu da se raduju uspehu koji ne remeti nikakav javni red i mir.
    (Uspeh, 16. decembar 2015 10:41)

    # Link komentara

  118. Jedini dogadjaj koji bi mogao da okupi ogroman broj ljudi ( i tu mislim na broj od preko 100000 ) je da reprezentacija u fudbalu nesto uradi, sto se na zalost nece desiti!
    (Marko, 16. decembar 2015 10:39)

    # Link komentara

  119. Mene je sramota gluposti koje ovaj pajac izjavljuje....
     (Tup tup-tup tup, 16. decembar 2015 10:36)

    # Link komentara

  120. Kad nema zakona, Vlada ne radi ništa.Kad donese zakon, taj zakon je bespotreban. Ko će još narodu da ugodi.Pa u stranim državama imate zakon i o tome kako ulicu da pređete.
    (Jasmina, 16. decembar 2015 10:35)

    # Link komentara

  121. Nije zabranio okupljanje i proslave, samo što nekima sve smeta. Neka odu na taj divni zapad, pa tamo se uvere kako to funkcioniše.
    (Lepa, 16. decembar 2015 10:34)

    # Link komentara

  122. Ovo je odlična vest za sve građane Srbije!
    (janez, 16. decembar 2015 10:34)

    # Link komentara

  123. Ovoj predlog zakona samo dodatno pojasnjava i regulise javna okupljanja,a svi oni koji to vide drugacije su zlonamerni.
    (Veljo, 16. decembar 2015 10:33)

    # Link komentara

  124. Режим укида право на штрајк, протесте итд...….. увођење полиског часа је следеће
     (ИБАРСКИ ВУК, 16. decembar 2015 10:33)

    # Link komentara

  125. Ako se oslanjamo na nase fudbalere, nikada ne necemo okupiti.
    (Milan, 16. decembar 2015 10:31)

    # Link komentara

  126. "Za sve one koji zagovaraju suprotne stavove od ministra a zaklinju se u Ameriku i evro-atlansku demokratiju neka vide kakvi su tamo propisi na tu temu pa neka tim povodom naprave protestno oklupljanje ispred SAD ambasade.
    (Rambo, 16. decembar 2015 09:53)"
    Taj zakon je pravljen zbog tebe i tvojih preobucenih radikala, jer kada ste se poslednji put okupili 'spontano' ispred SAD ambasade, zapalili ste je i opljackali, kao i pola grada!
    (Miskec, 16. decembar 2015 10:18)

    # Link komentara

  127. Mora da se zna neki red,znamo svi sta se desava po Beogradu cim su neka okupljanja,kako se lupa grad i pravi haos.
    (neki, 16. decembar 2015 10:14)

    # Link komentara

  128. Sasvim je normalno da se skupovi svedu na minimum iz vise razloga. Smatram da je sasvim uredu proslaviti ako budemo imali povoda...
    (Milena, 16. decembar 2015 10:13)

    # Link komentara

  129. Demokratski i liberalniji zakon. Nema vise ni blokiranja puteva.
    (Vuske, 16. decembar 2015 10:13)

    # Link komentara

  130. Možda bi trebalo „kontra skupove“„ drugačije tretirati?
    (Joka, 16. decembar 2015 10:12)

    # Link komentara

  131. Ljudi moji ovi su totalno izgubili kompas. Pa tako će pući na sledećim izborima da toga nisu ni svesni. Narod je toliko ogorčen da je to strašno. Svaki dan neki rijaliti a posla i firmi sve manje i manje.. Radite ništo bre, ubiste se više od demagogije i prazne priče ...
     (mikica, 16. decembar 2015 10:12)

    # Link komentara

  132. Jasno rečeno:"jedno pravo ne ugrožava drugo pravo" - jer ako jedno ugrožava drugo, to više nije pravo, i čovek nema mogućnost da ostvari to pravo. Dovoljno od mene.
    (stojanka uzelac, 16. decembar 2015 10:12)

    # Link komentara

  133. Da se tačno precizira u zakonu kako se uostalom i vidi u ovom nacrtu, gde se i kako može okupljati!
    (Mine, 16. decembar 2015 10:11)

    # Link komentara

  134. Prvo sportski uspeh pažnje vredan, pa okupljanje ... Srećno sportisti!
    (Kale, 16. decembar 2015 10:09)

    # Link komentara

  135. Čemu drama kad je do sada bilo isto ovako.
    (Steva, 16. decembar 2015 10:09)

    # Link komentara

  136. Oko 300 jvnih okupljanja dnevno u Srbiji???
     (mandrake1204, 16. decembar 2015 10:08)

    # Link komentara

  137. Skupovi se moraju urediti, ipak tezimo uredjenoj i organizovanoj drzavi.
    (Joksan, 16. decembar 2015 09:55)

    # Link komentara

  138. Ura, ura fiskultura, biće žurka ta,ta,ta... Neka dodju sportisti!
    (aca, 16. decembar 2015 09:55)

    # Link komentara

  139. Za sve one koji zagovaraju suprotne stavove od ministra a zaklinju se u Ameriku i evro-atlansku demokratiju neka vide kakvi su tamo propisi na tu temu pa neka tim povodom naprave protestno oklupljanje ispred SAD ambasade.
    (Rambo, 16. decembar 2015 09:53)

    # Link komentara

  140. Sad kada je to rešeno,čekamo prvu lepu vest iz sporta,pa da proslavimo kako dolikuje.
    (Jakob, 16. decembar 2015 09:51)

    # Link komentara

  141. U prevodu...da se ne bi ponovio 5.oktobar, zacementirati poziciju.
     (spaceman, 16. decembar 2015 09:44)

    # Link komentara

  142. Kad osvojimo svetsko a baše na našem novom stadionu svi ćemo da slavimo po gradu...
     (Bajka, 16. decembar 2015 09:34)

    # Link komentara

  143. Ja se ne radujem od kad si ti zajahao vlast
     (Stevan, 16. decembar 2015 09:32)

    # Link komentara

  144. Nesino vidjenje demokratije sta je normalno a sta nije!Da se okupe i vrate kucama-jos je samo falilo da kao ucitelj kaze:niko ne sme da vas bije. Pred Parlamentom, Vladom smijete da se okupljate ali da politicare Vladu podrzavate,sto je normalno.Da kritikujete,negodujete?E to nije normalno.
    (Milan, 16. decembar 2015 09:31)

    # Link komentara

  145. Mene samo zanima ko je toliko jak i vodi vlast kada vam se stalno stavljaju reči u usta. Demagogija konstantno, ovo vreme vaše kada prođe po tome ćete ostati zapamćeni....
     (Nikola, 16. decembar 2015 09:28)

    # Link komentara

  146. Bravo zabrana okupljanja, zna se sve sta rade i sa kakvom namerom...
     (Ametist, 16. decembar 2015 09:16)

    # Link komentara

  147. Polako s okupljane ! - Kad nam Bas dozlogrdi,a blizu je, ima da bude velika zurka !
    (Dzukela, 16. decembar 2015 09:15)

    # Link komentara

  148. 75%. Neka vam je sa srecom i taj "zakon".
    (Kirito, 16. decembar 2015 09:11)

    # Link komentara

  149. Znaci sada ide prava represija.
    (Igor, 16. decembar 2015 09:10)

    # Link komentara

  150. ma ajde,,,a kad će izbori?
     (newking, 16. decembar 2015 09:10)

    # Link komentara

  151. E,kada je sve po zakonu mozemo mirno da spavamo.
     (realan, 16. decembar 2015 09:09)

    # Link komentara

  152. Sad, kad nikne vrtic kod skupstine...
    (mrzimdevedesete, 16. decembar 2015 09:08)

    # Link komentara

  153. Nema demokratije...
    (El Professore, 16. decembar 2015 09:07)

    # Link komentara

  154. A sto onda pravite zakon za oblast koja je vec regulisana drugim zakonima??? Da li to da shvatimo da nam vlada i poslanici ponovo naplacaju rad za nesto sto su ranije uradili i vec naplatili?
    (Jovan, 16. decembar 2015 09:06)

    # Link komentara

  155. Mogu, ali na kraju da se vrate kućama, kako kaže gdin ministar, verovatno da se ne bi predugo okupljali. Paranoja je nešto što je u genskom kodu naših političara. Izgleda da nemaju baš čistu savest.
     (Ćopavi komarac, 16. decembar 2015 09:05)

    # Link komentara

  156. "Normalno je da se održavaju skupovi ispred parlamenta, Vlade Srbije i drugih institucija, ali nije normalno ispred škola, ispred vrtića, vojnih i policijskih objekata",istakao je ministar.

    Kako neko sme da kaze da je normalno da se skupovi odrzavaju ispred zgrade Vlade?
    Pa to nisu cak ni skupovi vec protesti.
    A ako neko protestuje znaci da nije zadovoljan radom ili angazovanjem tih ljudi iz Vlade,sto nikako ne sme biti prihvaceno kao normalna stvar.
     (vlada91, 16. decembar 2015 09:04)

    # Link komentara

  157. ali fudbalska, i to svetsko prvenstvo :)
     (jova, 16. decembar 2015 09:04)

    # Link komentara

  158. Uvod u diktaturu?
     (dragan, 16. decembar 2015 09:03)

    # Link komentara

  159. Pa ne štrajkuju i ne okupljaju se, primera radi, ljudi sa sela na autoputu zato što vole, nego, da bi bili primećeni i da bi preneli svoju poruku! Pozdravljam zabrane ispred vrtića i škola, to je skroz na mestu!
    (IKA, 16. decembar 2015 09:03)

    # Link komentara

  160. Cekaj, donose zakon za koji kaze da ce moci da se krsi?
     (milence, 16. decembar 2015 09:02)

    # Link komentara

  161. Gradjani mogu slobodno da se spontano okupe, da se raduju i da se vrate svojim kucama, ali ne mogu da se spontano okupe i da su ogorceni i da ne idu kuci dok se ne podnesu ostavke. Sasvim jasno.
    (Alexa, 16. decembar 2015 09:02)

    # Link komentara

  162. Nesa Stefanovic-Krcun.
     (Samo je sljaka iznad nas..., 16. decembar 2015 08:58)

    # Link komentara

  163. Десиће се вама спонтано окупљање народа.
     (Стева, 16. decembar 2015 08:57)

    # Link komentara

  164. "Tim povodom Stefanović je istakao i da ne treba da se brinemo zbog pravnog vakuma, jer je ta oblast regulisana brojnim zakonima, među kojima je i Zakon o javnom redu i miru."

    A zakon o okupljanju je bio potreban zbog... ? Ah da, mislite da ćete doveka. Možda još jedan ciklus, uzimajući u obzir intelektualni kapacitet ovog naroda, ali posle toga vam neće ni policijski čas ništa vredeti.
    (larso, 16. decembar 2015 08:56)

    # Link komentara

  165. Ovaj priziva "spontano" okupljanje kao tamo nekog 5. oktobra...
     (Može biti samo je*an, 16. decembar 2015 08:53)

    # Link komentara

  166. Ajde neka osvoji reprezentacija nešto, lako ćemo posle.
    (Sveta, 16. decembar 2015 08:48)

    # Link komentara

  167. Znaci pusticete zemljoraradnike ispred skupstine? Koje sad drzite blokirane na putevima, da ne bi usli u grad.
     (Cink, 16. decembar 2015 08:48)

    # Link komentara

  168. ok, mislim da je vreme za novi 5 oktobar. samo da nasa reprezentacija jos nesto osvoji i na konju smo
     (henk.mudi, 16. decembar 2015 08:47)

    # Link komentara

  169. Opa. Je li ovo zakonska potpora za odbijanje bubrega u slucaju nekih protesta?
    (odjeljenje za lobotomiju, 16. decembar 2015 08:47)

    # Link komentara

  170. nije sto si doktor ali stvarno si genije.
    (miki, 16. decembar 2015 08:41)

    # Link komentara