Četvrtak, 03.12.2015.

13:15

Nikolić: Što je čoveku majka, to je Srbiji Rusija

Predsednik Nikolić zahvalio je "u ime naše male Srbije" šefu ruske diplomatije Sergeju Lavrovu na pomoći Rusije i istakao da Srbija neće uvesti sankcije Rusiji.

Izvor: B92

Nikoliæ: Što je èoveku majka, to je Srbiji Rusija IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

171 Komentari

Sortiraj po:

Miško

pre 8 godina

Neko reče, "zbog Engleza smo dobili komuniste."

Jeste, Josif Visarionovič je bio Englez. A ja sam Marokanac.

Ali nije reč o tome, nego o Tomislavu koji ne zna šta se oko njega dešava i sve probleme bi rešio tako što bi poklonio Srbiju Putinu.

Џејмс 007Bond

pre 8 godina

Gluposti!
*Majke su nam: Austrija,Norveška,Nemačka,Italija i Grčka.I one su nam za 13 godina ostavile 21 milijardu dolara.

Lala iz Banata

pre 8 godina

@Ljubivoje I

Vidim imate opsežno znanje istorije.
Ali ga malo, ipak, unapredite pa ćete saznati da su celom Srbijom vladali Turci (bar dva veka) a delovima Srbije i drugi vlastodršci.
Pade mi prvo na pamet sledeću primer.
U Šapcu je stolovao Mađarski kralj Béla of Macsó (unuk Bele IV) u XIII veku u doba dičnih Nemanjića!
Dakle, nije Tito ni prvi a ni jedini... :)

Ante, Zadar

pre 8 godina

@ A rugali smo se Hrvatima zbog Danke Deutschland i Slovence zvali bečkim konjušarima!
(Linux, 3. decembar 2015 22:39)

Eto vidiš, a mi Hrvati dobili najlijepšu obalu na mediteranu i državu prvi red do mora, a Slovenija lijepu uređenu i ekonomski stabilnu alpsku deželu.

A vi, "braćo"? Ne znam kako vam je, u Srbiji sam bio jedan put u životu, al nekako računam, da vam je lijepo tu gdje jeste ne bi valjda toliko gledali u susjedna dvorišta i ista proglašavali svojima, zar ne?

Moj vam je savjet, koliko god da to zvuči iluzorno, da se vi prije svega okrenete sami sebi i da ne gledate u velike sile, a naročito ne u komšije, već zalaganjem i marljivim radom uredite sebi mjesto za život. Ovako, djelujete otužno, nama koji živimo kraj vas, a vjerojatno i sebi samima....

Patetičari napredni

pre 8 godina

Jedan slini kako nema mobilni a drugi kako mu je Rusija mama. A da odete obojica do mame i da se ne vraćate više nikada?

cercil

pre 8 godina

Ruski car Petar Veliki ne u jednom intervijuu rekao da se zona Ruskog iteresa nalazi na zapadnoj granici Bugarske.Drugo zbog Rusa je propao prvi srpski ustanak,zbog rusa smo dobili komuniste koje srpski narod nije hteo(zeleo je monarhiju).
(dragan, 03. decembar 2015 21:48)

zbog Engleza smo dobili komuniste.

Neko iz Banata

pre 8 godina

@heineken
Hvala,druze.
Postuj tudje misljenje(pa makar se i ne slagao sa njim),pa ce i drugi postovati tvoje.A to je vecini ljudi ovde kao jeres,bez obzira na navijacku pripadnost.
P.S: Sad znam da nisi bot :)

Solunac

pre 8 godina

(Dejan, 03. decembar 2015 21:58)

Sinko, toliko malo znaš o istoriji, da me je sramota. To što pričaš su floskule, izmišljotine ruskih podvodača male srpske nepismene dece i omladine. Pročitaj malo o Berlinskom kongresu. Da je bilo kako su Rusi hteli, Srbije danas ne bi bilo. Itd, itd...

milan

pre 8 godina

Pa ako toliko voli rusiju mogao bi da se pridruzi milosevicima, ode tamo da zivi i pusti nas da resavamo svoje probleme. I bez rusije ih imamo previse.

Supergenije

pre 8 godina

Ja stvarno ne znam sta je gore -

Da ovako lupeta zato sto se bio narolj'o votke pre konferencije za stampu, pa kad je izas'o pred novinare zbunio se da l' je njegov posao PR Ruske Federacije ili predsednik Republike Srbije. Vise neke slicne zastave, ko ce ga znati ko je koja drzava.

Il' su mu mozda greskom doturili papir s govorom od Lavrova. A on samo onako uz'o izdeklamov'o sta tamo pise sav zadovoljan sto je uspeo da procita ceo papir do kraja.

Ili je ovo ovako izlupetao, a bio trezan.

...

pre 8 godina

Ал сте се напалили... Као да је битно шта је рекао, реално смо јадни и не знам што је страшно да нам је и председник мукица. Нереално би било да је другачије, нит смо ми нека сила нит држава тренутно.

Nina Bg

pre 8 godina

@Mladen Mladenovic

Ne trpajte nas sve u isti kos!!!

Odrasli smo na ruskim klasicima, voleli njihove velike kompozitore,divili se njihovim sportistima i sjajnim umetnicima.....

Ali, ucili smo i istoriju.....necu da pominjem Sanstefanski mir zakljucen izmedju Turske i Rusije(!) kojim je Bugarska dobila 5-6 srpskih okruga i gradove Pirot,Vranje,Leskovac...

Vraceni su nam na Berlinskom kongresu te iste 1878. cetiri meseca kasnije....
Ali....zato su nas Bugari napadali kad god su mogli (oba svetska rata,i II balkanski...) Zbog njih se srpska vojska u I sv.ratu povlacila kroz Albaniju a ne kroz Makedoniju....pa vi vidite...

I zato,nemojte molim vas da mesate ruske klasike,istoriju i politiku.....
Nemaju veze....

Laufer

pre 8 godina

Nikolicu,

da nisu bili Cirilo i Metodije, nasi balkanski svetitelji,
ne znam kojim pismom bi danas pisali Rusi. Samo znam da su pismenost
primili od njih, odnevsi prvu Bibliju pisanu cirilicnim pismom
i tako stekli pismenost i primili hriscanstvo.
Sad, ko bi trebalo cija majka da bude?!
Mi njima ili oni nama?!

Ljubivoje I

pre 8 godina

Ima jedna knjiga od 230 stranica i zove se Kratka istorija Rusije od najstarijih vremena do kraja XX veka.Knjigu je izdala Boljšaja Rosiska zaciklopedija, Moskva 1999.godine.Knjiga je prevedena na srpski jezik 2009.godine i štampana, izdavač Logos.Ko hoće može da pokuša da nadje tu bratsku vezu izmedju srba i rusa kroz celu istoriju. To preporučukem svima pa i presedniku. Ja sam tu knjigu detaljno pročitao i nisam uspeo da nadjem nikakvo bratstvo. U tu vezu navodim ulazak Crvene armije 1944. kada su na vlast doveli hrvata. Uz njihovu pomoć Srbijom je vladao prvi i poslednji put neko ko nije srbin. Pre toga svi vladari su bili srbi.

ManUtd

pre 8 godina

Unisticete nas ti i tebi slicni... Kao ste za EU a samo nas vise terate u provaliju i pod rusku cizmu. Manite se vise Rusa nikom nista dobro nisu doneli pa nece ni nama.

Dejan

pre 8 godina

Ovaj narod bi trebao da prestane da meri nivo prijateljstva količinom donacija. Šta smo mi, prosjaci? Ne možemo sami da zaradimo? Rusija nam nikada nije nanela štetu i kad god je mogla da pomogne, pomogla je. Uostalom, zamislite se koliko vas uopšte ne bi postojalo da Nikolaj II Romanov nije saveznicima zapretio potpisivanjem separatnog mira sa Nemačkom ukoliko "zapadni prijatelji" ne izbave naše pretke sa albanske obale. Ti naši "zapadni prijatelji" su tada gledali kako poput gladnih kučića crkavamo na stenama, a i opet bi da imaju prilike. Ako već nemaju prilike, onda će nam usput donirati malo osiromašenog uranijuma, porušiti pola države, usput ubiti nekoliko hiljada ljudi. Ne sećam se da je Rusija ikada uradila nešto slično. Mi jesmo bratski slovenski narodi i pra pra majke i očevi su nam isti. Braća smo, a braća se ne ubijaju već pomažu kad i koliko mogu!

Toliko o odnosima sa Rusijom i zapadom. Što se tiče Nikolićeve izjave, u politici se emocije ne ispoljavaju ovako javno ukoliko stvarno nije potrebno, pa samim tim smatram da nije trebao ovako nešto javno da kaže ma koliko bio u pravu.

Jim Morrison

pre 8 godina

Moracu da citiram jedan komentar od ranije; stvarno je vreme da ga sanitarno izolujemo u Bajcetini jer ovo je preslo dara meru. Sramota je da predsednik jedne drzave konstatno daje kontraproduktivne i pateticne izjave iz nekog nepromisljenog ega za kog u modernoj diplomatiji nema ni mesta ni potrebe.

dragan

pre 8 godina

Ruski car Petar Veliki ne u jednom intervijuu rekao da se zona Ruskog iteresa nalazi na zapadnoj granici Bugarske.Drugo zbog Rusa je propao prvi srpski ustanak,zbog rusa smo dobili komuniste koje srpski narod nije hteo(zeleo je monarhiju).

Ћезо рца

pre 8 godina

Срби, чувени мазохисти. Изгледа да више волимо оне који су се трудили да нам затру семе, од оних који нам никада у историји нису зло учинили. Ако је њихова кривица то што нам нису помогли онда када нису били у стању ни сами себи да помогну, онда је ова рапсодија пљувања по Русима и властитом председнику сасвим ОК.

ljubav lažna

pre 8 godina

@Mladen Mladenović
"Ko je odrastao na ruskim klasicima mogao je da oseti bliskost sa ovim narodom. Rusija nam je uvek bila saveznik, i zbog male Srbije ulazila u velike sukobe u kojima su stradali milioni Rusa."
Trt!
U koji je to sukob ušla zbog Srbije?
Možda 1999?
Ja ne pamtim 1948. Ali pamtim 1956. (Mađarska) i 1968. (Čehoslovačka) . A tek kako Ruse pamte Poljaci, Česi, Slovaci, Mađari, Rumuni, Bugari...
Najzad, koliko se to Srba iselilo u Rusiju a koilko u u zapadnoevropske zemlje, USA, Kanadu i Australiju?
Molim?
Ah, da, u Rusiju su se iselili likovi sa poternica: Karić, Mira Marković i slični.
Uzgred, "braća" Rusi neće da nam ih izruče. Ma jel' moguće, a toliko nas vole?

Selma

pre 8 godina

Kako lepo zabavljate gradjane da ne misle na glad! 7 dana price o drzavnom udaru, sad ova festa, na glavu cete coveku sa tim sesti. Da ne pricam o onim poplavama, godinu dana price. Kad vam se sutra razidju gosti, onda vi sedajte u avion pa se vozajte po svetu, bas vas briga za gradjane. Neka se pate gladuju i umiru. Vazno je da vase porodice imaju.

Milan

pre 8 godina

Zivim na kosovu. I lupajte mi minuse koliko hocete. Da nam nije rusa ne bi bilo srbije! Pojeli bi nas odavno! I sad jedva cekaju! Ne mogu da verujem koja je mrznja prema rusiji. Nesrecan smo narod nije ni cudo sto je ovolika rusofobija. Obice nam se o glavu kad tad shvaticemo neke stvari. Kad tad...

Bojan

pre 8 godina

Rusija je Srbiji Rusija. Zemlja sa kojom su nam se interesi uglavnom poklapali kroz istoriju tj neprijatelji su nam bili zajednički. Nešto kao i danas. Nažalost, moram komentarisati pateticne izjave predsednika.

Ghyle

pre 8 godina

A govorili smo devedesetih da su Hrvati ''becki konjusari'' a mi? Ako su oni sluge mi smo ruski robovi, ovakvo otvoreno poltronisanje nisam video. Alo predsednice, nismo mi ti koje su Rusi stvorili, pomesao si nas i Bugare. Mi smo sami stvorili sebi drzavu, oni su Bugarima, Englezi Grcima... E moj predsednice, sta dobijamo zauzvrat? Ovaj put im dajemo Eps dzabe? Malo im je nas gas i nafta? Ne mrzim Ruje, cak suprotno ali ovo je previse.

Miki

pre 8 godina

Gosn Predsednice, pre ce biti maceha, nego majka. Uvek su nas iskoristili za svoje licne interese i poene (Kosovo, Krim, Bosna, Dejton, ...) Tako da prvo ispeci pa reci sledeci put ili ponekad i precuti i to je pametnije.

obrazovani @ Mali Zeka

pre 8 godina

gospodine Mali Zeka, upoznat sam sa svim cinjenicama o kojima pricate, jer sam mogao kao doktor nauka (na ozbiljnom univerzitetu ne na Megableji) da se potpisem i sa dr ali je to manje bitno. problem je sto pored poznavanja cinjenica vi gresite u zakljucku, a to je da svaki put kad su nas ostavli na cedilu Rusi su imali razlog kao sto su imali razlog i da nam pomazu, a to je da se u kao svakoj sahovskoj partiji zarad dobijanja partije zrtvuje pion. u ovom slucaju to je srbija. nisam pomenuo da je aneksija bosne 1908 bila dogovorena izmedju austrije i rusije, jer rusi nisu imali zelje da se kace posle sramotnog poraza od Japana 1905. Majka ne koristi svoju decu kao pione. Da su se kockice losije po nas postavile 2008, Srbija bi tada bila ono sto je danas Ukrajina. Kriza iz neprijateljeve linije fronta, s tim sto bi tada Srbija bila ruski pion iza americke linije fronta, kao sto je danas ukrajina americki pion iza ruske linije fronta, a linija fronta je utvrdjena 2004 godine kad je Rumunija usla u NATO. Dakle gospodine (nisam niciji drug) pored znanja faktografije treba izvoditi i zakljucke

Mladen Mladenović

pre 8 godina

Lepa i odmerena izjava. Uostalom tako oseća većina Srba. Posebno onih koji su školovani po onom starom, "retrogradnom", sistemu, kada se učilo "i ono što nam nikada neće trebati" i, kada se znanje nije merilo samo količinom evra ili dolara, koje može da donese. Ko je odrastao na ruskim klasicima mogao je da oseti bliskost sa ovim narodom. Rusija nam je uvek bila saveznik, i zbog male Srbije ulazila u velike sukobe u kojima su stradali milioni Rusa.

dugorocna vizija interesa

pre 8 godina

Srbija je deo Evrope u svakom smislu: geografski, politicki, kulturno, ekonomski i treba da sledi svoj kontinent. Ogromna vecina drzava je u EU i NATO. 26 drzava je vec u NATO uz tri kandidata. Ceo region je u NATO ili ce uci osim Srbije.
NATO cine u nejvecem broju najrazvijenije drzave sveta u kojima je demokratija na vosokom novou. U svakom slucaju na visem nego drugde u svetu.
Srbija da razmisli sa dugorocnog aspekta

Стефан

pre 8 godina

Без бриге браћо јевропејци, ЕУ ће нам сачувати границе, али оне које нам буде одредила, након што намири своје старе балканске подрепаше. Лаврове, ми смо мазохисти, јави шефу да нас избомбардује и откине нам 15% територије и волећемо вас као Бога.

CenzuraB92

pre 8 godina

Sta ovaj covek prica? Kome je Rusija majka? Pa jel se tako predstavljaju gradjani Srbije? Posle ovakvih nebuloza, kako moze da kaze da je predsednik svih gradjana? Meni Rusija sigurno nije majka,... mozda maceha.

Vitez Kojo

pre 8 godina

Pametno receno. Ovi genijalci sto forsiraju pricu o EU i NATO nek se raspitaju malo sta su nam isti ti radili u proslosti, neminovno je da Srbija mora da tezi EU al svakom ko je iole razuman je jasno da oni u nama vide sve samo ne prijatelje. Neko ko hoce da ti bude prijatelj ne bombarduje te osiromasenim uranijumom, zna se sta je cilj toga... Crna Gora hoce u NATO mozes misliti, i Kosovo bi u NATO ajmo onda i mi manite se glupavih komentara.

Mali Zeka

pre 8 godina

@obrazovan, 3. decembar 2015 15:14

Druže "obrazovani":

- 1812. Napoleon je napao Rusiju

- 1878. je komplikovanija priča, ali, ukratko: srpska dinastija je bila "proevropska", Srbija je poražena 1876, dobila je nekoliko okruga, jer je, pod PRITISKOM Rusije, IPAK 1877. oslobodila Niš, Vranje i Pirot, 1875. su izdati Srbi u Bosni, a 1878. su predati AU Monarhiji i to su, druže "obrazovani", Srbi radili i uradili, a Rusiju su Britanci pritiskali u Crnom moru i pretili, Krimski rat i tako dalje

- 1999. je najmračnija faza najgore ruske katastrofe, kulminacija propasti sistema

Rusi su, naravno pragmatični, stoga vam neću nametati bezbrojne i kontinuirane napore da se pomogne Srbiji i naročito Crnoj Gori da se oslobode umiruće Otomanske imperije, u najmračnijim trenucima... I zato ne gledajte na Rusiju kao na majku Srbiji, već posmatrajte istorijsku korelaciju: jaka Rusija - jaka Srbija.

Inače, Toma je neumesan, krajnje neumesan, a Lavrov je nivo istorijske ličnosti.

EU I NATO

pre 8 godina

Sramota! Kakva Rusija? Ona nama nikad nije bila prijatelj, gleda svoje interese samo, I iskorišćava nas dok smo joj od koristi, nama su prijatelji sa Zapada I Evrope, što se I videlo. Koliko podrške, koliko donacija,ulaganja, sve iz Evrope, ništa iz Rusije. Srbija će postati članica EU uskoro I treba uvesti sankcije Rusiji, pustimo tu Rusiju, mi smo u Evropi, šta imamo od Rusije. Evo I Crna gora je pristupila NATO-u, trebamo ostati neutralni da bi se dokazivali Rusiji? Srbija kako ide ka EU, sve smo popularniji I sve će nam bolje biti, tako I ako idemo ka članstvu u NATO- u biće nam super. Jer Srbiji je I mesto u EU I NATO.

Dragan Pavlović

pre 8 godina

Dokle će nas brukati ovaj dvojac bez kormilara.
Jedan kukumače po Rusiji i Kini da nema telefon,drugi nam svima traži majku u Džingiskaniji.

jaksa

pre 8 godina

Majka je mogla da pomogne detetu,ali nece....osim u mitovima. KOliko su donacija dali? Unesco? da, narod ce dugo ziveti od pobede u Unesc.u. Podrzavaju nas oko Kosova? To nam je majka dala umesto rucka detetu. Dala nam najjeftiniji gas? Nije. Ili dete nije dobro..pa ga mamica ne voli.

Dubravka

pre 8 godina

A sto nam ne isporuci Miru Markovic i sve one milijarde sto je odnela u zlatu, ako su nam stvarno prijatelji.
Vecina Rusa i ne zna gde je Srbija.

Nivni

pre 8 godina

Narod mora da nauči da nema postoji ni majka ni prijatelj ni brat ni drug u medjunarodnoj politici... samo interesi... Risija ima interes da podrzva Srbiju, a Srbija ima interes da ne uvede sankcije Rusiji... Presednik bi to morao da zna! To je prava mera stvari!

Petar

pre 8 godina

Dokle omalovažavanja naše zemlje i potenciranja da smo mali, bespomoćni i nikakvi i to svaki put??? Tako se ne predstavlja zemlja u diplomatiji! Sramota me ovih patetičnih izjava.

Neko iz Banata

pre 8 godina

Meni licno je blizi ruski narod i njihova kultura(bosanci i crnogorci su jos blizi),ali to ne znaci da cu da slepo sledim njihove politicke elite tj. ciljeve i ideje koje promovisu(potpomognute propagandom zarad necijih licnih interesa,najcesce generalizacijom celog naroda),isto vazi i za ovu drugu stranu medalje(SAD i vazali).Tako da ovo sto je doticni master izjavio je vise za kafanu i u najmanju ruku amaterski uzimajuci u obzir da je on preCednik svih gradjana i ovo vodi ka daljoj polarizaciji drustva.Kao nemi posmatrac medjunarodnih odnosa ,ispada da je Nemacka postala moralna gromada u onosu na "saveznike iz II sv.rata", sto je porazavajuce u jednu ruku,a u ujedno i pruza na nadu da ljudi i narodi mogu da se promene i uce na greskama.

Ivan

pre 8 godina

Ovaj covek zaista je toliko patetican i apsolutno nema veze sa diplomatijom, da je najbolje za sve nas da sto pre ODE sa predsednicke funkcije. Meni Rusija nije majka, ni maceha, cak mi je baka pricala da nam Rusi nikad dobro nisu doneli. Valjalo bi da prestane vise da se igra sa patriotskim osecanjima ljudi i da gleda kako ovaj narod zivi i kako ce mu biti bolje. Zalosno je ko nam vodi drzavu!

dejan

pre 8 godina

Bravo predsednice,sve ste u pravu.Zao mi je ovih ljidi koji ostavljaju komentare jer ne shvataju da nije Rusije Kosovo bi bilo u unesko a mi bi smo bili genocidan narod I ko zna sta jos.Rusija jedini I pravi prijatelj Srbije.

ima da nas nema

pre 8 godina

Citam komentare, svi vide kakvi nas vode, svi su svesni da nam i kozu sa koske ukradose, onda pogledam ankete o izborima i SNS 52%. Zasluzujemo i gore od ovoga sto nam se desava, a to ce nas i stici, mnogo brze nego sto mislimo.

ПравимоПроблемПП

pre 8 godina

Молим те,ево молим те не просипај се,искреном пријатељу не мораш сваког дана да понављаш да ти је пријатељ,знају то они и без твог кукумаокања.

banja luka

pre 8 godina

Do kada cete praviti malu Rusiju od Srbije? Ok volim ja Rusiju ali Srbija je Srbija zemlja sa tradicijom I narod koji postoji bar koliko I Rusi!

WTF

pre 8 godina

koliko postujes sebe,toliko ce te postovati drugi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (el guapo, 3. decembar 2015 13:52)

Da, svi znamo koliko nas ovi sa zapada poštuju... Aj' ne pričajte glupost jer (kroz istoriju) nikada velike sile nisu poštovale male države, uvek je vladao zakon jačeg...

vladimir

pre 8 godina

Jos jedan od bisera u bogatoj preCednikovoj zbirci gluposti.Licne stavove izrazavajte kod kuce g. preCednice a vasu ljubav prema Rusiji ne delimo bas svi , a nije ni normalno da toliko favorizujete drugu drzavu.Ako bas toliko patite I ceznete za Rusijom , ko vam brani , idite tamo.

Mirko

pre 8 godina

Rusi nas nisu unistavali bombama i to radioaktivnim koje ce godinama ostavljati posledica po nasu decu i sve gradjane Srbije...tri meseca psihickog i svakog drugog razaranja...nato je karcinom sadasnjice...istina i istina.

Danilo19

pre 8 godina

Ja volim Rusiju ali cemu ove nepromisljene izjave.Pa covece smiri se,vidis da nas sve vreme pritiskaju zato sto se boje da cemo se opredeliti za Ruse.Kao da ih namerno priziva da nam kazu prvo sankcije pa poglavlja itd.Pusti ih da se smiri situacija,krenulo je u tom smeru,za godinu dana i nece biti nikakvih sankcija,Krim vise niko i ne pominje ali nemoj davati glupe izjave u nepotrebno vreme.

Replika

pre 8 godina

On je u ime, kako je rekao, “naše male Srbije”, zahvalio Ruskoj federaciji, a posebno predsedniku Vladimiru Putinu, na borbi protiv svetskog terorizma, izražavajući žaljenje zbog ruskih žrtava, ali i napominjući da je u toj borbi cilj veliki, a da je Srbija spremna da svakome ko se protivi tom zlu pruži svu moguću pomoć.

Vise nego ocita razlika, cak i slepcu, je izmedju onoga sto izjavljuje Vucic, a sta Nikolic.

E sada, da li oni to obojica Srbima stavljaju hladne i tople obloge nije mi poznato, ali Putinu i Ruskim drzavnim zvanicnicima ovakvi dijametralno razliciti stavovi dvojice vodecih ljudi u Srbiji sigurno ne prolaze.

propali pesnik

pre 8 godina

Nas i Rusa 200 miliona.. Neka pukne kome smeta-Rusija ce biti najveca sila sveta.
Nismo se prodali Nemackoj '41-a oni koji su nas bombardovali do juce ne bi se ustrucavali ponovo to da urade da bi ostvarili svoje vojne ciljeve na Balkanu.Ako se donese ispravna odluka-nema potrebe kasnije za zaljenjem.Izrael je okruzen arapskim zemljama-i niko ne sme da udje u rat sa njima zbog podrske Amerike.bice nam svima bolje ako uradimo ono sto je u nasem najboljem interesu,a ne sta nam namecu drugi.Gavrilo je to znao pre 100 godina!

Andra

pre 8 godina

Jadna my majka kome je Rusiija majka! Pitajte celu bivsu istocnu evropu.
Jos uvek su u mentalnom stresu od takvog "roditelja".

G. Nikolicu neka bude majka, MENI NECE NIKKADA!

atymen

pre 8 godina

postujem sto Rusija cini protiv terrorizma..mada i tu ima sigurno neke svoje ciljeve..i planove za posle..ali izmedju dva zla..uvek bi birao zapadnu stranu..Eu..ili Nato..mada i ovaj Eu sa Merkelovom ne celu..deluje dosta nestabilno i slabasno..a sto se nasega Tome diplome tice..mislim da ne treba da shvatimo ozbiljno sta on ima da kaze...

Jah

pre 8 godina

Vidim hrane nas. Nit su oni nama ko Majka nit imamo neke veze sa Rusima. Gotivim Rusiju kao zemlju, ali mi smo samo jedna mala jadna zemlja koja je umislila da je i dalje uticajna ili jaka kao jugoslavija, a u stvarnosti smo zimbabve

DAVOR

pre 8 godina

Covek je vec izdao politickog oca pa sto nebi i majku. Pogotovo kada se uzme u obzir da ga je bas politicki otac vaspitao koliko i kako da podanicki voli svoju politicku majku.

London

pre 8 godina

"Onaj koga narod izabere zaslužuje da državu vodi. Nikakvo nametanje narodu bez njegove slobodne volje ne može da bude sprovedeno", poručio je Nikolić.

Asad je 2000. nasledio oca na vlasti i od tada je učestvovao na "izborima" 2000. i 2007., oba puta je bio jedini kandidat. Oba puta sa lakoćom pobedio. Mandat, ni manje ni više nego sedam godina! Čak i taj lažni mandat mu je istekao 2014.

Na parlamentarnim izborima Asadova stranka ima rezervisanih 170 od 250 mesta. Ostali se bore za 80 mesta.

Kada je narod 2011. tražio slobodne izbore, Asad ih je malo masakrirao.

O kakvoj to izabranoj vlasti govori Nikolić?

Bajcetina zove

pre 8 godina

Jao cutu vise molim te . Hajde zavrsavaj taj mandat pa se posveti onome sto dobro radis , ovo ti nikako ne ide . Dokle ces vise da nas brukas .

Nina Bg

pre 8 godina

Patetika....
Je l' pitao Lavrova da nas uzmu kao neku svoju pokrajinu?
Jeste da smo daleko,ali srce nam/mu je tamo,u Rusiji....

Ili bar njega,naseg predsednika, da nekako usvoje?

Noj rusofil

pre 8 godina

Kako nas ovaj covek ponižava pa to nema nigde! Nijedan državnik koji iole drži do sebe i države ne bi ovako nesto izjavio. I čije interese ti u stvari zastupas? Majčine?

4noge.dobre-2noge.lose

pre 8 godina

kakav predsednik, odma na smetliste istorije! ako je tebi rusija majka - meni nije. je l ti jasno, 'predsednice'? kakvih ima, pa to je strasno!

b

pre 8 godina

E nije, niti će biti. Ti i tvoji prethodnici ste poklonili NIS, zlatnu koku. Sad hoćete EPS.
Sve zarad ličnih interesa. Odseli se kod Mire ako ti je tamo lepo !

dejan89

pre 8 godina

lepi reci ima , bitno je da mi srbi budemo ponosni na nasu neutralnu politiku , i sto zelimo da se slozimo sa svakim , malo me malo nervira sto neke sile zele da nam kazu kako mi trebamo da zivimo i skim da se druzimo.

Noj rusofil

pre 8 godina

Kako nas ovaj covek ponižava pa to nema nigde! Nijedan državnik koji iole drži do sebe i države ne bi ovako nesto izjavio. I čije interese ti u stvari zastupas? Majčine?

Nina Bg

pre 8 godina

Patetika....
Je l' pitao Lavrova da nas uzmu kao neku svoju pokrajinu?
Jeste da smo daleko,ali srce nam/mu je tamo,u Rusiji....

Ili bar njega,naseg predsednika, da nekako usvoje?

banja luka

pre 8 godina

Do kada cete praviti malu Rusiju od Srbije? Ok volim ja Rusiju ali Srbija je Srbija zemlja sa tradicijom I narod koji postoji bar koliko I Rusi!

Andra

pre 8 godina

Jadna my majka kome je Rusiija majka! Pitajte celu bivsu istocnu evropu.
Jos uvek su u mentalnom stresu od takvog "roditelja".

G. Nikolicu neka bude majka, MENI NECE NIKKADA!

Ivan

pre 8 godina

Ovaj covek zaista je toliko patetican i apsolutno nema veze sa diplomatijom, da je najbolje za sve nas da sto pre ODE sa predsednicke funkcije. Meni Rusija nije majka, ni maceha, cak mi je baka pricala da nam Rusi nikad dobro nisu doneli. Valjalo bi da prestane vise da se igra sa patriotskim osecanjima ljudi i da gleda kako ovaj narod zivi i kako ce mu biti bolje. Zalosno je ko nam vodi drzavu!

ima da nas nema

pre 8 godina

Citam komentare, svi vide kakvi nas vode, svi su svesni da nam i kozu sa koske ukradose, onda pogledam ankete o izborima i SNS 52%. Zasluzujemo i gore od ovoga sto nam se desava, a to ce nas i stici, mnogo brze nego sto mislimo.

Petar

pre 8 godina

Dokle omalovažavanja naše zemlje i potenciranja da smo mali, bespomoćni i nikakvi i to svaki put??? Tako se ne predstavlja zemlja u diplomatiji! Sramota me ovih patetičnih izjava.

Dubravka

pre 8 godina

A sto nam ne isporuci Miru Markovic i sve one milijarde sto je odnela u zlatu, ako su nam stvarno prijatelji.
Vecina Rusa i ne zna gde je Srbija.

vladimir

pre 8 godina

Jos jedan od bisera u bogatoj preCednikovoj zbirci gluposti.Licne stavove izrazavajte kod kuce g. preCednice a vasu ljubav prema Rusiji ne delimo bas svi , a nije ni normalno da toliko favorizujete drugu drzavu.Ako bas toliko patite I ceznete za Rusijom , ko vam brani , idite tamo.

ljubav lažna

pre 8 godina

@Mladen Mladenović
"Ko je odrastao na ruskim klasicima mogao je da oseti bliskost sa ovim narodom. Rusija nam je uvek bila saveznik, i zbog male Srbije ulazila u velike sukobe u kojima su stradali milioni Rusa."
Trt!
U koji je to sukob ušla zbog Srbije?
Možda 1999?
Ja ne pamtim 1948. Ali pamtim 1956. (Mađarska) i 1968. (Čehoslovačka) . A tek kako Ruse pamte Poljaci, Česi, Slovaci, Mađari, Rumuni, Bugari...
Najzad, koliko se to Srba iselilo u Rusiju a koilko u u zapadnoevropske zemlje, USA, Kanadu i Australiju?
Molim?
Ah, da, u Rusiju su se iselili likovi sa poternica: Karić, Mira Marković i slični.
Uzgred, "braća" Rusi neće da nam ih izruče. Ma jel' moguće, a toliko nas vole?

Jim Morrison

pre 8 godina

Moracu da citiram jedan komentar od ranije; stvarno je vreme da ga sanitarno izolujemo u Bajcetini jer ovo je preslo dara meru. Sramota je da predsednik jedne drzave konstatno daje kontraproduktivne i pateticne izjave iz nekog nepromisljenog ega za kog u modernoj diplomatiji nema ni mesta ni potrebe.

jaksa

pre 8 godina

Majka je mogla da pomogne detetu,ali nece....osim u mitovima. KOliko su donacija dali? Unesco? da, narod ce dugo ziveti od pobede u Unesc.u. Podrzavaju nas oko Kosova? To nam je majka dala umesto rucka detetu. Dala nam najjeftiniji gas? Nije. Ili dete nije dobro..pa ga mamica ne voli.

Dragan Pavlović

pre 8 godina

Dokle će nas brukati ovaj dvojac bez kormilara.
Jedan kukumače po Rusiji i Kini da nema telefon,drugi nam svima traži majku u Džingiskaniji.

Nivni

pre 8 godina

Narod mora da nauči da nema postoji ni majka ni prijatelj ni brat ni drug u medjunarodnoj politici... samo interesi... Risija ima interes da podrzva Srbiju, a Srbija ima interes da ne uvede sankcije Rusiji... Presednik bi to morao da zna! To je prava mera stvari!

DAVOR

pre 8 godina

Covek je vec izdao politickog oca pa sto nebi i majku. Pogotovo kada se uzme u obzir da ga je bas politicki otac vaspitao koliko i kako da podanicki voli svoju politicku majku.

b

pre 8 godina

E nije, niti će biti. Ti i tvoji prethodnici ste poklonili NIS, zlatnu koku. Sad hoćete EPS.
Sve zarad ličnih interesa. Odseli se kod Mire ako ti je tamo lepo !

milan

pre 8 godina

Pa ako toliko voli rusiju mogao bi da se pridruzi milosevicima, ode tamo da zivi i pusti nas da resavamo svoje probleme. I bez rusije ih imamo previse.

4noge.dobre-2noge.lose

pre 8 godina

kakav predsednik, odma na smetliste istorije! ako je tebi rusija majka - meni nije. je l ti jasno, 'predsednice'? kakvih ima, pa to je strasno!

Bajcetina zove

pre 8 godina

Jao cutu vise molim te . Hajde zavrsavaj taj mandat pa se posveti onome sto dobro radis , ovo ti nikako ne ide . Dokle ces vise da nas brukas .

Ghyle

pre 8 godina

A govorili smo devedesetih da su Hrvati ''becki konjusari'' a mi? Ako su oni sluge mi smo ruski robovi, ovakvo otvoreno poltronisanje nisam video. Alo predsednice, nismo mi ti koje su Rusi stvorili, pomesao si nas i Bugare. Mi smo sami stvorili sebi drzavu, oni su Bugarima, Englezi Grcima... E moj predsednice, sta dobijamo zauzvrat? Ovaj put im dajemo Eps dzabe? Malo im je nas gas i nafta? Ne mrzim Ruje, cak suprotno ali ovo je previse.

Solunac

pre 8 godina

(Dejan, 03. decembar 2015 21:58)

Sinko, toliko malo znaš o istoriji, da me je sramota. To što pričaš su floskule, izmišljotine ruskih podvodača male srpske nepismene dece i omladine. Pročitaj malo o Berlinskom kongresu. Da je bilo kako su Rusi hteli, Srbije danas ne bi bilo. Itd, itd...

Neko iz Banata

pre 8 godina

Meni licno je blizi ruski narod i njihova kultura(bosanci i crnogorci su jos blizi),ali to ne znaci da cu da slepo sledim njihove politicke elite tj. ciljeve i ideje koje promovisu(potpomognute propagandom zarad necijih licnih interesa,najcesce generalizacijom celog naroda),isto vazi i za ovu drugu stranu medalje(SAD i vazali).Tako da ovo sto je doticni master izjavio je vise za kafanu i u najmanju ruku amaterski uzimajuci u obzir da je on preCednik svih gradjana i ovo vodi ka daljoj polarizaciji drustva.Kao nemi posmatrac medjunarodnih odnosa ,ispada da je Nemacka postala moralna gromada u onosu na "saveznike iz II sv.rata", sto je porazavajuce u jednu ruku,a u ujedno i pruza na nadu da ljudi i narodi mogu da se promene i uce na greskama.

Jah

pre 8 godina

Vidim hrane nas. Nit su oni nama ko Majka nit imamo neke veze sa Rusima. Gotivim Rusiju kao zemlju, ali mi smo samo jedna mala jadna zemlja koja je umislila da je i dalje uticajna ili jaka kao jugoslavija, a u stvarnosti smo zimbabve

EU I NATO

pre 8 godina

Sramota! Kakva Rusija? Ona nama nikad nije bila prijatelj, gleda svoje interese samo, I iskorišćava nas dok smo joj od koristi, nama su prijatelji sa Zapada I Evrope, što se I videlo. Koliko podrške, koliko donacija,ulaganja, sve iz Evrope, ništa iz Rusije. Srbija će postati članica EU uskoro I treba uvesti sankcije Rusiji, pustimo tu Rusiju, mi smo u Evropi, šta imamo od Rusije. Evo I Crna gora je pristupila NATO-u, trebamo ostati neutralni da bi se dokazivali Rusiji? Srbija kako ide ka EU, sve smo popularniji I sve će nam bolje biti, tako I ako idemo ka članstvu u NATO- u biće nam super. Jer Srbiji je I mesto u EU I NATO.

Replika

pre 8 godina

On je u ime, kako je rekao, “naše male Srbije”, zahvalio Ruskoj federaciji, a posebno predsedniku Vladimiru Putinu, na borbi protiv svetskog terorizma, izražavajući žaljenje zbog ruskih žrtava, ali i napominjući da je u toj borbi cilj veliki, a da je Srbija spremna da svakome ko se protivi tom zlu pruži svu moguću pomoć.

Vise nego ocita razlika, cak i slepcu, je izmedju onoga sto izjavljuje Vucic, a sta Nikolic.

E sada, da li oni to obojica Srbima stavljaju hladne i tople obloge nije mi poznato, ali Putinu i Ruskim drzavnim zvanicnicima ovakvi dijametralno razliciti stavovi dvojice vodecih ljudi u Srbiji sigurno ne prolaze.

London

pre 8 godina

"Onaj koga narod izabere zaslužuje da državu vodi. Nikakvo nametanje narodu bez njegove slobodne volje ne može da bude sprovedeno", poručio je Nikolić.

Asad je 2000. nasledio oca na vlasti i od tada je učestvovao na "izborima" 2000. i 2007., oba puta je bio jedini kandidat. Oba puta sa lakoćom pobedio. Mandat, ni manje ni više nego sedam godina! Čak i taj lažni mandat mu je istekao 2014.

Na parlamentarnim izborima Asadova stranka ima rezervisanih 170 od 250 mesta. Ostali se bore za 80 mesta.

Kada je narod 2011. tražio slobodne izbore, Asad ih je malo masakrirao.

O kakvoj to izabranoj vlasti govori Nikolić?

CenzuraB92

pre 8 godina

Sta ovaj covek prica? Kome je Rusija majka? Pa jel se tako predstavljaju gradjani Srbije? Posle ovakvih nebuloza, kako moze da kaze da je predsednik svih gradjana? Meni Rusija sigurno nije majka,... mozda maceha.

Miki

pre 8 godina

Gosn Predsednice, pre ce biti maceha, nego majka. Uvek su nas iskoristili za svoje licne interese i poene (Kosovo, Krim, Bosna, Dejton, ...) Tako da prvo ispeci pa reci sledeci put ili ponekad i precuti i to je pametnije.

ManUtd

pre 8 godina

Unisticete nas ti i tebi slicni... Kao ste za EU a samo nas vise terate u provaliju i pod rusku cizmu. Manite se vise Rusa nikom nista dobro nisu doneli pa nece ni nama.

Danilo19

pre 8 godina

Ja volim Rusiju ali cemu ove nepromisljene izjave.Pa covece smiri se,vidis da nas sve vreme pritiskaju zato sto se boje da cemo se opredeliti za Ruse.Kao da ih namerno priziva da nam kazu prvo sankcije pa poglavlja itd.Pusti ih da se smiri situacija,krenulo je u tom smeru,za godinu dana i nece biti nikakvih sankcija,Krim vise niko i ne pominje ali nemoj davati glupe izjave u nepotrebno vreme.

dragan

pre 8 godina

Ruski car Petar Veliki ne u jednom intervijuu rekao da se zona Ruskog iteresa nalazi na zapadnoj granici Bugarske.Drugo zbog Rusa je propao prvi srpski ustanak,zbog rusa smo dobili komuniste koje srpski narod nije hteo(zeleo je monarhiju).

Ljubivoje I

pre 8 godina

Ima jedna knjiga od 230 stranica i zove se Kratka istorija Rusije od najstarijih vremena do kraja XX veka.Knjigu je izdala Boljšaja Rosiska zaciklopedija, Moskva 1999.godine.Knjiga je prevedena na srpski jezik 2009.godine i štampana, izdavač Logos.Ko hoće može da pokuša da nadje tu bratsku vezu izmedju srba i rusa kroz celu istoriju. To preporučukem svima pa i presedniku. Ja sam tu knjigu detaljno pročitao i nisam uspeo da nadjem nikakvo bratstvo. U tu vezu navodim ulazak Crvene armije 1944. kada su na vlast doveli hrvata. Uz njihovu pomoć Srbijom je vladao prvi i poslednji put neko ko nije srbin. Pre toga svi vladari su bili srbi.

Supergenije

pre 8 godina

Ja stvarno ne znam sta je gore -

Da ovako lupeta zato sto se bio narolj'o votke pre konferencije za stampu, pa kad je izas'o pred novinare zbunio se da l' je njegov posao PR Ruske Federacije ili predsednik Republike Srbije. Vise neke slicne zastave, ko ce ga znati ko je koja drzava.

Il' su mu mozda greskom doturili papir s govorom od Lavrova. A on samo onako uz'o izdeklamov'o sta tamo pise sav zadovoljan sto je uspeo da procita ceo papir do kraja.

Ili je ovo ovako izlupetao, a bio trezan.

Nina Bg

pre 8 godina

@Mladen Mladenovic

Ne trpajte nas sve u isti kos!!!

Odrasli smo na ruskim klasicima, voleli njihove velike kompozitore,divili se njihovim sportistima i sjajnim umetnicima.....

Ali, ucili smo i istoriju.....necu da pominjem Sanstefanski mir zakljucen izmedju Turske i Rusije(!) kojim je Bugarska dobila 5-6 srpskih okruga i gradove Pirot,Vranje,Leskovac...

Vraceni su nam na Berlinskom kongresu te iste 1878. cetiri meseca kasnije....
Ali....zato su nas Bugari napadali kad god su mogli (oba svetska rata,i II balkanski...) Zbog njih se srpska vojska u I sv.ratu povlacila kroz Albaniju a ne kroz Makedoniju....pa vi vidite...

I zato,nemojte molim vas da mesate ruske klasike,istoriju i politiku.....
Nemaju veze....

ПравимоПроблемПП

pre 8 godina

Молим те,ево молим те не просипај се,искреном пријатељу не мораш сваког дана да понављаш да ти је пријатељ,знају то они и без твог кукумаокања.

Selma

pre 8 godina

Kako lepo zabavljate gradjane da ne misle na glad! 7 dana price o drzavnom udaru, sad ova festa, na glavu cete coveku sa tim sesti. Da ne pricam o onim poplavama, godinu dana price. Kad vam se sutra razidju gosti, onda vi sedajte u avion pa se vozajte po svetu, bas vas briga za gradjane. Neka se pate gladuju i umiru. Vazno je da vase porodice imaju.

dugorocna vizija interesa

pre 8 godina

Srbija je deo Evrope u svakom smislu: geografski, politicki, kulturno, ekonomski i treba da sledi svoj kontinent. Ogromna vecina drzava je u EU i NATO. 26 drzava je vec u NATO uz tri kandidata. Ceo region je u NATO ili ce uci osim Srbije.
NATO cine u nejvecem broju najrazvijenije drzave sveta u kojima je demokratija na vosokom novou. U svakom slucaju na visem nego drugde u svetu.
Srbija da razmisli sa dugorocnog aspekta

...

pre 8 godina

Ал сте се напалили... Као да је битно шта је рекао, реално смо јадни и не знам што је страшно да нам је и председник мукица. Нереално би било да је другачије, нит смо ми нека сила нит држава тренутно.

Laufer

pre 8 godina

Nikolicu,

da nisu bili Cirilo i Metodije, nasi balkanski svetitelji,
ne znam kojim pismom bi danas pisali Rusi. Samo znam da su pismenost
primili od njih, odnevsi prvu Bibliju pisanu cirilicnim pismom
i tako stekli pismenost i primili hriscanstvo.
Sad, ko bi trebalo cija majka da bude?!
Mi njima ili oni nama?!

Mirko

pre 8 godina

Rusi nas nisu unistavali bombama i to radioaktivnim koje ce godinama ostavljati posledica po nasu decu i sve gradjane Srbije...tri meseca psihickog i svakog drugog razaranja...nato je karcinom sadasnjice...istina i istina.

obrazovani @ Mali Zeka

pre 8 godina

gospodine Mali Zeka, upoznat sam sa svim cinjenicama o kojima pricate, jer sam mogao kao doktor nauka (na ozbiljnom univerzitetu ne na Megableji) da se potpisem i sa dr ali je to manje bitno. problem je sto pored poznavanja cinjenica vi gresite u zakljucku, a to je da svaki put kad su nas ostavli na cedilu Rusi su imali razlog kao sto su imali razlog i da nam pomazu, a to je da se u kao svakoj sahovskoj partiji zarad dobijanja partije zrtvuje pion. u ovom slucaju to je srbija. nisam pomenuo da je aneksija bosne 1908 bila dogovorena izmedju austrije i rusije, jer rusi nisu imali zelje da se kace posle sramotnog poraza od Japana 1905. Majka ne koristi svoju decu kao pione. Da su se kockice losije po nas postavile 2008, Srbija bi tada bila ono sto je danas Ukrajina. Kriza iz neprijateljeve linije fronta, s tim sto bi tada Srbija bila ruski pion iza americke linije fronta, kao sto je danas ukrajina americki pion iza ruske linije fronta, a linija fronta je utvrdjena 2004 godine kad je Rumunija usla u NATO. Dakle gospodine (nisam niciji drug) pored znanja faktografije treba izvoditi i zakljucke

dejan

pre 8 godina

Bravo predsednice,sve ste u pravu.Zao mi je ovih ljidi koji ostavljaju komentare jer ne shvataju da nije Rusije Kosovo bi bilo u unesko a mi bi smo bili genocidan narod I ko zna sta jos.Rusija jedini I pravi prijatelj Srbije.

atymen

pre 8 godina

postujem sto Rusija cini protiv terrorizma..mada i tu ima sigurno neke svoje ciljeve..i planove za posle..ali izmedju dva zla..uvek bi birao zapadnu stranu..Eu..ili Nato..mada i ovaj Eu sa Merkelovom ne celu..deluje dosta nestabilno i slabasno..a sto se nasega Tome diplome tice..mislim da ne treba da shvatimo ozbiljno sta on ima da kaze...

WTF

pre 8 godina

koliko postujes sebe,toliko ce te postovati drugi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (el guapo, 3. decembar 2015 13:52)

Da, svi znamo koliko nas ovi sa zapada poštuju... Aj' ne pričajte glupost jer (kroz istoriju) nikada velike sile nisu poštovale male države, uvek je vladao zakon jačeg...

Mali Zeka

pre 8 godina

@obrazovan, 3. decembar 2015 15:14

Druže "obrazovani":

- 1812. Napoleon je napao Rusiju

- 1878. je komplikovanija priča, ali, ukratko: srpska dinastija je bila "proevropska", Srbija je poražena 1876, dobila je nekoliko okruga, jer je, pod PRITISKOM Rusije, IPAK 1877. oslobodila Niš, Vranje i Pirot, 1875. su izdati Srbi u Bosni, a 1878. su predati AU Monarhiji i to su, druže "obrazovani", Srbi radili i uradili, a Rusiju su Britanci pritiskali u Crnom moru i pretili, Krimski rat i tako dalje

- 1999. je najmračnija faza najgore ruske katastrofe, kulminacija propasti sistema

Rusi su, naravno pragmatični, stoga vam neću nametati bezbrojne i kontinuirane napore da se pomogne Srbiji i naročito Crnoj Gori da se oslobode umiruće Otomanske imperije, u najmračnijim trenucima... I zato ne gledajte na Rusiju kao na majku Srbiji, već posmatrajte istorijsku korelaciju: jaka Rusija - jaka Srbija.

Inače, Toma je neumesan, krajnje neumesan, a Lavrov je nivo istorijske ličnosti.

Dejan

pre 8 godina

Ovaj narod bi trebao da prestane da meri nivo prijateljstva količinom donacija. Šta smo mi, prosjaci? Ne možemo sami da zaradimo? Rusija nam nikada nije nanela štetu i kad god je mogla da pomogne, pomogla je. Uostalom, zamislite se koliko vas uopšte ne bi postojalo da Nikolaj II Romanov nije saveznicima zapretio potpisivanjem separatnog mira sa Nemačkom ukoliko "zapadni prijatelji" ne izbave naše pretke sa albanske obale. Ti naši "zapadni prijatelji" su tada gledali kako poput gladnih kučića crkavamo na stenama, a i opet bi da imaju prilike. Ako već nemaju prilike, onda će nam usput donirati malo osiromašenog uranijuma, porušiti pola države, usput ubiti nekoliko hiljada ljudi. Ne sećam se da je Rusija ikada uradila nešto slično. Mi jesmo bratski slovenski narodi i pra pra majke i očevi su nam isti. Braća smo, a braća se ne ubijaju već pomažu kad i koliko mogu!

Toliko o odnosima sa Rusijom i zapadom. Što se tiče Nikolićeve izjave, u politici se emocije ne ispoljavaju ovako javno ukoliko stvarno nije potrebno, pa samim tim smatram da nije trebao ovako nešto javno da kaže ma koliko bio u pravu.

Стефан

pre 8 godina

Без бриге браћо јевропејци, ЕУ ће нам сачувати границе, али оне које нам буде одредила, након што намири своје старе балканске подрепаше. Лаврове, ми смо мазохисти, јави шефу да нас избомбардује и откине нам 15% територије и волећемо вас као Бога.

Milan

pre 8 godina

Zivim na kosovu. I lupajte mi minuse koliko hocete. Da nam nije rusa ne bi bilo srbije! Pojeli bi nas odavno! I sad jedva cekaju! Ne mogu da verujem koja je mrznja prema rusiji. Nesrecan smo narod nije ni cudo sto je ovolika rusofobija. Obice nam se o glavu kad tad shvaticemo neke stvari. Kad tad...

dejan89

pre 8 godina

lepi reci ima , bitno je da mi srbi budemo ponosni na nasu neutralnu politiku , i sto zelimo da se slozimo sa svakim , malo me malo nervira sto neke sile zele da nam kazu kako mi trebamo da zivimo i skim da se druzimo.

Bojan

pre 8 godina

Rusija je Srbiji Rusija. Zemlja sa kojom su nam se interesi uglavnom poklapali kroz istoriju tj neprijatelji su nam bili zajednički. Nešto kao i danas. Nažalost, moram komentarisati pateticne izjave predsednika.

Ante, Zadar

pre 8 godina

@ A rugali smo se Hrvatima zbog Danke Deutschland i Slovence zvali bečkim konjušarima!
(Linux, 3. decembar 2015 22:39)

Eto vidiš, a mi Hrvati dobili najlijepšu obalu na mediteranu i državu prvi red do mora, a Slovenija lijepu uređenu i ekonomski stabilnu alpsku deželu.

A vi, "braćo"? Ne znam kako vam je, u Srbiji sam bio jedan put u životu, al nekako računam, da vam je lijepo tu gdje jeste ne bi valjda toliko gledali u susjedna dvorišta i ista proglašavali svojima, zar ne?

Moj vam je savjet, koliko god da to zvuči iluzorno, da se vi prije svega okrenete sami sebi i da ne gledate u velike sile, a naročito ne u komšije, već zalaganjem i marljivim radom uredite sebi mjesto za život. Ovako, djelujete otužno, nama koji živimo kraj vas, a vjerojatno i sebi samima....

Patetičari napredni

pre 8 godina

Jedan slini kako nema mobilni a drugi kako mu je Rusija mama. A da odete obojica do mame i da se ne vraćate više nikada?

Ћезо рца

pre 8 godina

Срби, чувени мазохисти. Изгледа да више волимо оне који су се трудили да нам затру семе, од оних који нам никада у историји нису зло учинили. Ако је њихова кривица то што нам нису помогли онда када нису били у стању ни сами себи да помогну, онда је ова рапсодија пљувања по Русима и властитом председнику сасвим ОК.

Џејмс 007Bond

pre 8 godina

Gluposti!
*Majke su nam: Austrija,Norveška,Nemačka,Italija i Grčka.I one su nam za 13 godina ostavile 21 milijardu dolara.

propali pesnik

pre 8 godina

Nas i Rusa 200 miliona.. Neka pukne kome smeta-Rusija ce biti najveca sila sveta.
Nismo se prodali Nemackoj '41-a oni koji su nas bombardovali do juce ne bi se ustrucavali ponovo to da urade da bi ostvarili svoje vojne ciljeve na Balkanu.Ako se donese ispravna odluka-nema potrebe kasnije za zaljenjem.Izrael je okruzen arapskim zemljama-i niko ne sme da udje u rat sa njima zbog podrske Amerike.bice nam svima bolje ako uradimo ono sto je u nasem najboljem interesu,a ne sta nam namecu drugi.Gavrilo je to znao pre 100 godina!

Vitez Kojo

pre 8 godina

Pametno receno. Ovi genijalci sto forsiraju pricu o EU i NATO nek se raspitaju malo sta su nam isti ti radili u proslosti, neminovno je da Srbija mora da tezi EU al svakom ko je iole razuman je jasno da oni u nama vide sve samo ne prijatelje. Neko ko hoce da ti bude prijatelj ne bombarduje te osiromasenim uranijumom, zna se sta je cilj toga... Crna Gora hoce u NATO mozes misliti, i Kosovo bi u NATO ajmo onda i mi manite se glupavih komentara.

Miško

pre 8 godina

Neko reče, "zbog Engleza smo dobili komuniste."

Jeste, Josif Visarionovič je bio Englez. A ja sam Marokanac.

Ali nije reč o tome, nego o Tomislavu koji ne zna šta se oko njega dešava i sve probleme bi rešio tako što bi poklonio Srbiju Putinu.

Mladen Mladenović

pre 8 godina

Lepa i odmerena izjava. Uostalom tako oseća većina Srba. Posebno onih koji su školovani po onom starom, "retrogradnom", sistemu, kada se učilo "i ono što nam nikada neće trebati" i, kada se znanje nije merilo samo količinom evra ili dolara, koje može da donese. Ko je odrastao na ruskim klasicima mogao je da oseti bliskost sa ovim narodom. Rusija nam je uvek bila saveznik, i zbog male Srbije ulazila u velike sukobe u kojima su stradali milioni Rusa.

Neko iz Banata

pre 8 godina

@heineken
Hvala,druze.
Postuj tudje misljenje(pa makar se i ne slagao sa njim),pa ce i drugi postovati tvoje.A to je vecini ljudi ovde kao jeres,bez obzira na navijacku pripadnost.
P.S: Sad znam da nisi bot :)

cercil

pre 8 godina

Ruski car Petar Veliki ne u jednom intervijuu rekao da se zona Ruskog iteresa nalazi na zapadnoj granici Bugarske.Drugo zbog Rusa je propao prvi srpski ustanak,zbog rusa smo dobili komuniste koje srpski narod nije hteo(zeleo je monarhiju).
(dragan, 03. decembar 2015 21:48)

zbog Engleza smo dobili komuniste.

Lala iz Banata

pre 8 godina

@Ljubivoje I

Vidim imate opsežno znanje istorije.
Ali ga malo, ipak, unapredite pa ćete saznati da su celom Srbijom vladali Turci (bar dva veka) a delovima Srbije i drugi vlastodršci.
Pade mi prvo na pamet sledeću primer.
U Šapcu je stolovao Mađarski kralj Béla of Macsó (unuk Bele IV) u XIII veku u doba dičnih Nemanjića!
Dakle, nije Tito ni prvi a ni jedini... :)

dejan

pre 8 godina

Bravo predsednice,sve ste u pravu.Zao mi je ovih ljidi koji ostavljaju komentare jer ne shvataju da nije Rusije Kosovo bi bilo u unesko a mi bi smo bili genocidan narod I ko zna sta jos.Rusija jedini I pravi prijatelj Srbije.

Mirko

pre 8 godina

Rusi nas nisu unistavali bombama i to radioaktivnim koje ce godinama ostavljati posledica po nasu decu i sve gradjane Srbije...tri meseca psihickog i svakog drugog razaranja...nato je karcinom sadasnjice...istina i istina.

dejan89

pre 8 godina

lepi reci ima , bitno je da mi srbi budemo ponosni na nasu neutralnu politiku , i sto zelimo da se slozimo sa svakim , malo me malo nervira sto neke sile zele da nam kazu kako mi trebamo da zivimo i skim da se druzimo.

Milan

pre 8 godina

Zivim na kosovu. I lupajte mi minuse koliko hocete. Da nam nije rusa ne bi bilo srbije! Pojeli bi nas odavno! I sad jedva cekaju! Ne mogu da verujem koja je mrznja prema rusiji. Nesrecan smo narod nije ni cudo sto je ovolika rusofobija. Obice nam se o glavu kad tad shvaticemo neke stvari. Kad tad...

propali pesnik

pre 8 godina

Nas i Rusa 200 miliona.. Neka pukne kome smeta-Rusija ce biti najveca sila sveta.
Nismo se prodali Nemackoj '41-a oni koji su nas bombardovali do juce ne bi se ustrucavali ponovo to da urade da bi ostvarili svoje vojne ciljeve na Balkanu.Ako se donese ispravna odluka-nema potrebe kasnije za zaljenjem.Izrael je okruzen arapskim zemljama-i niko ne sme da udje u rat sa njima zbog podrske Amerike.bice nam svima bolje ako uradimo ono sto je u nasem najboljem interesu,a ne sta nam namecu drugi.Gavrilo je to znao pre 100 godina!

Mladen Mladenović

pre 8 godina

Lepa i odmerena izjava. Uostalom tako oseća većina Srba. Posebno onih koji su školovani po onom starom, "retrogradnom", sistemu, kada se učilo "i ono što nam nikada neće trebati" i, kada se znanje nije merilo samo količinom evra ili dolara, koje može da donese. Ko je odrastao na ruskim klasicima mogao je da oseti bliskost sa ovim narodom. Rusija nam je uvek bila saveznik, i zbog male Srbije ulazila u velike sukobe u kojima su stradali milioni Rusa.

Vitez Kojo

pre 8 godina

Pametno receno. Ovi genijalci sto forsiraju pricu o EU i NATO nek se raspitaju malo sta su nam isti ti radili u proslosti, neminovno je da Srbija mora da tezi EU al svakom ko je iole razuman je jasno da oni u nama vide sve samo ne prijatelje. Neko ko hoce da ti bude prijatelj ne bombarduje te osiromasenim uranijumom, zna se sta je cilj toga... Crna Gora hoce u NATO mozes misliti, i Kosovo bi u NATO ajmo onda i mi manite se glupavih komentara.

Dejan

pre 8 godina

Ovaj narod bi trebao da prestane da meri nivo prijateljstva količinom donacija. Šta smo mi, prosjaci? Ne možemo sami da zaradimo? Rusija nam nikada nije nanela štetu i kad god je mogla da pomogne, pomogla je. Uostalom, zamislite se koliko vas uopšte ne bi postojalo da Nikolaj II Romanov nije saveznicima zapretio potpisivanjem separatnog mira sa Nemačkom ukoliko "zapadni prijatelji" ne izbave naše pretke sa albanske obale. Ti naši "zapadni prijatelji" su tada gledali kako poput gladnih kučića crkavamo na stenama, a i opet bi da imaju prilike. Ako već nemaju prilike, onda će nam usput donirati malo osiromašenog uranijuma, porušiti pola države, usput ubiti nekoliko hiljada ljudi. Ne sećam se da je Rusija ikada uradila nešto slično. Mi jesmo bratski slovenski narodi i pra pra majke i očevi su nam isti. Braća smo, a braća se ne ubijaju već pomažu kad i koliko mogu!

Toliko o odnosima sa Rusijom i zapadom. Što se tiče Nikolićeve izjave, u politici se emocije ne ispoljavaju ovako javno ukoliko stvarno nije potrebno, pa samim tim smatram da nije trebao ovako nešto javno da kaže ma koliko bio u pravu.

WTF

pre 8 godina

koliko postujes sebe,toliko ce te postovati drugi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (el guapo, 3. decembar 2015 13:52)

Da, svi znamo koliko nas ovi sa zapada poštuju... Aj' ne pričajte glupost jer (kroz istoriju) nikada velike sile nisu poštovale male države, uvek je vladao zakon jačeg...

Стефан

pre 8 godina

Без бриге браћо јевропејци, ЕУ ће нам сачувати границе, али оне које нам буде одредила, након што намири своје старе балканске подрепаше. Лаврове, ми смо мазохисти, јави шефу да нас избомбардује и откине нам 15% територије и волећемо вас као Бога.

Ћезо рца

pre 8 godina

Срби, чувени мазохисти. Изгледа да више волимо оне који су се трудили да нам затру семе, од оних који нам никада у историји нису зло учинили. Ако је њихова кривица то што нам нису помогли онда када нису били у стању ни сами себи да помогну, онда је ова рапсодија пљувања по Русима и властитом председнику сасвим ОК.

Noj rusofil

pre 8 godina

Kako nas ovaj covek ponižava pa to nema nigde! Nijedan državnik koji iole drži do sebe i države ne bi ovako nesto izjavio. I čije interese ti u stvari zastupas? Majčine?

Andra

pre 8 godina

Jadna my majka kome je Rusiija majka! Pitajte celu bivsu istocnu evropu.
Jos uvek su u mentalnom stresu od takvog "roditelja".

G. Nikolicu neka bude majka, MENI NECE NIKKADA!

EU I NATO

pre 8 godina

Sramota! Kakva Rusija? Ona nama nikad nije bila prijatelj, gleda svoje interese samo, I iskorišćava nas dok smo joj od koristi, nama su prijatelji sa Zapada I Evrope, što se I videlo. Koliko podrške, koliko donacija,ulaganja, sve iz Evrope, ništa iz Rusije. Srbija će postati članica EU uskoro I treba uvesti sankcije Rusiji, pustimo tu Rusiju, mi smo u Evropi, šta imamo od Rusije. Evo I Crna gora je pristupila NATO-u, trebamo ostati neutralni da bi se dokazivali Rusiji? Srbija kako ide ka EU, sve smo popularniji I sve će nam bolje biti, tako I ako idemo ka članstvu u NATO- u biće nam super. Jer Srbiji je I mesto u EU I NATO.

Nina Bg

pre 8 godina

Patetika....
Je l' pitao Lavrova da nas uzmu kao neku svoju pokrajinu?
Jeste da smo daleko,ali srce nam/mu je tamo,u Rusiji....

Ili bar njega,naseg predsednika, da nekako usvoje?

Mali Zeka

pre 8 godina

@obrazovan, 3. decembar 2015 15:14

Druže "obrazovani":

- 1812. Napoleon je napao Rusiju

- 1878. je komplikovanija priča, ali, ukratko: srpska dinastija je bila "proevropska", Srbija je poražena 1876, dobila je nekoliko okruga, jer je, pod PRITISKOM Rusije, IPAK 1877. oslobodila Niš, Vranje i Pirot, 1875. su izdati Srbi u Bosni, a 1878. su predati AU Monarhiji i to su, druže "obrazovani", Srbi radili i uradili, a Rusiju su Britanci pritiskali u Crnom moru i pretili, Krimski rat i tako dalje

- 1999. je najmračnija faza najgore ruske katastrofe, kulminacija propasti sistema

Rusi su, naravno pragmatični, stoga vam neću nametati bezbrojne i kontinuirane napore da se pomogne Srbiji i naročito Crnoj Gori da se oslobode umiruće Otomanske imperije, u najmračnijim trenucima... I zato ne gledajte na Rusiju kao na majku Srbiji, već posmatrajte istorijsku korelaciju: jaka Rusija - jaka Srbija.

Inače, Toma je neumesan, krajnje neumesan, a Lavrov je nivo istorijske ličnosti.

Ivan

pre 8 godina

Ovaj covek zaista je toliko patetican i apsolutno nema veze sa diplomatijom, da je najbolje za sve nas da sto pre ODE sa predsednicke funkcije. Meni Rusija nije majka, ni maceha, cak mi je baka pricala da nam Rusi nikad dobro nisu doneli. Valjalo bi da prestane vise da se igra sa patriotskim osecanjima ljudi i da gleda kako ovaj narod zivi i kako ce mu biti bolje. Zalosno je ko nam vodi drzavu!

Ljubivoje I

pre 8 godina

Ima jedna knjiga od 230 stranica i zove se Kratka istorija Rusije od najstarijih vremena do kraja XX veka.Knjigu je izdala Boljšaja Rosiska zaciklopedija, Moskva 1999.godine.Knjiga je prevedena na srpski jezik 2009.godine i štampana, izdavač Logos.Ko hoće može da pokuša da nadje tu bratsku vezu izmedju srba i rusa kroz celu istoriju. To preporučukem svima pa i presedniku. Ja sam tu knjigu detaljno pročitao i nisam uspeo da nadjem nikakvo bratstvo. U tu vezu navodim ulazak Crvene armije 1944. kada su na vlast doveli hrvata. Uz njihovu pomoć Srbijom je vladao prvi i poslednji put neko ko nije srbin. Pre toga svi vladari su bili srbi.

banja luka

pre 8 godina

Do kada cete praviti malu Rusiju od Srbije? Ok volim ja Rusiju ali Srbija je Srbija zemlja sa tradicijom I narod koji postoji bar koliko I Rusi!

Dubravka

pre 8 godina

A sto nam ne isporuci Miru Markovic i sve one milijarde sto je odnela u zlatu, ako su nam stvarno prijatelji.
Vecina Rusa i ne zna gde je Srbija.

dragan

pre 8 godina

Ruski car Petar Veliki ne u jednom intervijuu rekao da se zona Ruskog iteresa nalazi na zapadnoj granici Bugarske.Drugo zbog Rusa je propao prvi srpski ustanak,zbog rusa smo dobili komuniste koje srpski narod nije hteo(zeleo je monarhiju).

Solunac

pre 8 godina

(Dejan, 03. decembar 2015 21:58)

Sinko, toliko malo znaš o istoriji, da me je sramota. To što pričaš su floskule, izmišljotine ruskih podvodača male srpske nepismene dece i omladine. Pročitaj malo o Berlinskom kongresu. Da je bilo kako su Rusi hteli, Srbije danas ne bi bilo. Itd, itd...

ljubav lažna

pre 8 godina

@Mladen Mladenović
"Ko je odrastao na ruskim klasicima mogao je da oseti bliskost sa ovim narodom. Rusija nam je uvek bila saveznik, i zbog male Srbije ulazila u velike sukobe u kojima su stradali milioni Rusa."
Trt!
U koji je to sukob ušla zbog Srbije?
Možda 1999?
Ja ne pamtim 1948. Ali pamtim 1956. (Mađarska) i 1968. (Čehoslovačka) . A tek kako Ruse pamte Poljaci, Česi, Slovaci, Mađari, Rumuni, Bugari...
Najzad, koliko se to Srba iselilo u Rusiju a koilko u u zapadnoevropske zemlje, USA, Kanadu i Australiju?
Molim?
Ah, da, u Rusiju su se iselili likovi sa poternica: Karić, Mira Marković i slični.
Uzgred, "braća" Rusi neće da nam ih izruče. Ma jel' moguće, a toliko nas vole?

jaksa

pre 8 godina

Majka je mogla da pomogne detetu,ali nece....osim u mitovima. KOliko su donacija dali? Unesco? da, narod ce dugo ziveti od pobede u Unesc.u. Podrzavaju nas oko Kosova? To nam je majka dala umesto rucka detetu. Dala nam najjeftiniji gas? Nije. Ili dete nije dobro..pa ga mamica ne voli.

dugorocna vizija interesa

pre 8 godina

Srbija je deo Evrope u svakom smislu: geografski, politicki, kulturno, ekonomski i treba da sledi svoj kontinent. Ogromna vecina drzava je u EU i NATO. 26 drzava je vec u NATO uz tri kandidata. Ceo region je u NATO ili ce uci osim Srbije.
NATO cine u nejvecem broju najrazvijenije drzave sveta u kojima je demokratija na vosokom novou. U svakom slucaju na visem nego drugde u svetu.
Srbija da razmisli sa dugorocnog aspekta

Miki

pre 8 godina

Gosn Predsednice, pre ce biti maceha, nego majka. Uvek su nas iskoristili za svoje licne interese i poene (Kosovo, Krim, Bosna, Dejton, ...) Tako da prvo ispeci pa reci sledeci put ili ponekad i precuti i to je pametnije.

Jim Morrison

pre 8 godina

Moracu da citiram jedan komentar od ranije; stvarno je vreme da ga sanitarno izolujemo u Bajcetini jer ovo je preslo dara meru. Sramota je da predsednik jedne drzave konstatno daje kontraproduktivne i pateticne izjave iz nekog nepromisljenog ega za kog u modernoj diplomatiji nema ni mesta ni potrebe.

London

pre 8 godina

"Onaj koga narod izabere zaslužuje da državu vodi. Nikakvo nametanje narodu bez njegove slobodne volje ne može da bude sprovedeno", poručio je Nikolić.

Asad je 2000. nasledio oca na vlasti i od tada je učestvovao na "izborima" 2000. i 2007., oba puta je bio jedini kandidat. Oba puta sa lakoćom pobedio. Mandat, ni manje ni više nego sedam godina! Čak i taj lažni mandat mu je istekao 2014.

Na parlamentarnim izborima Asadova stranka ima rezervisanih 170 od 250 mesta. Ostali se bore za 80 mesta.

Kada je narod 2011. tražio slobodne izbore, Asad ih je malo masakrirao.

O kakvoj to izabranoj vlasti govori Nikolić?

Petar

pre 8 godina

Dokle omalovažavanja naše zemlje i potenciranja da smo mali, bespomoćni i nikakvi i to svaki put??? Tako se ne predstavlja zemlja u diplomatiji! Sramota me ovih patetičnih izjava.

ima da nas nema

pre 8 godina

Citam komentare, svi vide kakvi nas vode, svi su svesni da nam i kozu sa koske ukradose, onda pogledam ankete o izborima i SNS 52%. Zasluzujemo i gore od ovoga sto nam se desava, a to ce nas i stici, mnogo brze nego sto mislimo.

CenzuraB92

pre 8 godina

Sta ovaj covek prica? Kome je Rusija majka? Pa jel se tako predstavljaju gradjani Srbije? Posle ovakvih nebuloza, kako moze da kaze da je predsednik svih gradjana? Meni Rusija sigurno nije majka,... mozda maceha.

ManUtd

pre 8 godina

Unisticete nas ti i tebi slicni... Kao ste za EU a samo nas vise terate u provaliju i pod rusku cizmu. Manite se vise Rusa nikom nista dobro nisu doneli pa nece ni nama.

cercil

pre 8 godina

Ruski car Petar Veliki ne u jednom intervijuu rekao da se zona Ruskog iteresa nalazi na zapadnoj granici Bugarske.Drugo zbog Rusa je propao prvi srpski ustanak,zbog rusa smo dobili komuniste koje srpski narod nije hteo(zeleo je monarhiju).
(dragan, 03. decembar 2015 21:48)

zbog Engleza smo dobili komuniste.

Ghyle

pre 8 godina

A govorili smo devedesetih da su Hrvati ''becki konjusari'' a mi? Ako su oni sluge mi smo ruski robovi, ovakvo otvoreno poltronisanje nisam video. Alo predsednice, nismo mi ti koje su Rusi stvorili, pomesao si nas i Bugare. Mi smo sami stvorili sebi drzavu, oni su Bugarima, Englezi Grcima... E moj predsednice, sta dobijamo zauzvrat? Ovaj put im dajemo Eps dzabe? Malo im je nas gas i nafta? Ne mrzim Ruje, cak suprotno ali ovo je previse.

Ante, Zadar

pre 8 godina

@ A rugali smo se Hrvatima zbog Danke Deutschland i Slovence zvali bečkim konjušarima!
(Linux, 3. decembar 2015 22:39)

Eto vidiš, a mi Hrvati dobili najlijepšu obalu na mediteranu i državu prvi red do mora, a Slovenija lijepu uređenu i ekonomski stabilnu alpsku deželu.

A vi, "braćo"? Ne znam kako vam je, u Srbiji sam bio jedan put u životu, al nekako računam, da vam je lijepo tu gdje jeste ne bi valjda toliko gledali u susjedna dvorišta i ista proglašavali svojima, zar ne?

Moj vam je savjet, koliko god da to zvuči iluzorno, da se vi prije svega okrenete sami sebi i da ne gledate u velike sile, a naročito ne u komšije, već zalaganjem i marljivim radom uredite sebi mjesto za život. Ovako, djelujete otužno, nama koji živimo kraj vas, a vjerojatno i sebi samima....

Neko iz Banata

pre 8 godina

Meni licno je blizi ruski narod i njihova kultura(bosanci i crnogorci su jos blizi),ali to ne znaci da cu da slepo sledim njihove politicke elite tj. ciljeve i ideje koje promovisu(potpomognute propagandom zarad necijih licnih interesa,najcesce generalizacijom celog naroda),isto vazi i za ovu drugu stranu medalje(SAD i vazali).Tako da ovo sto je doticni master izjavio je vise za kafanu i u najmanju ruku amaterski uzimajuci u obzir da je on preCednik svih gradjana i ovo vodi ka daljoj polarizaciji drustva.Kao nemi posmatrac medjunarodnih odnosa ,ispada da je Nemacka postala moralna gromada u onosu na "saveznike iz II sv.rata", sto je porazavajuce u jednu ruku,a u ujedno i pruza na nadu da ljudi i narodi mogu da se promene i uce na greskama.

Nivni

pre 8 godina

Narod mora da nauči da nema postoji ni majka ni prijatelj ni brat ni drug u medjunarodnoj politici... samo interesi... Risija ima interes da podrzva Srbiju, a Srbija ima interes da ne uvede sankcije Rusiji... Presednik bi to morao da zna! To je prava mera stvari!

Dragan Pavlović

pre 8 godina

Dokle će nas brukati ovaj dvojac bez kormilara.
Jedan kukumače po Rusiji i Kini da nema telefon,drugi nam svima traži majku u Džingiskaniji.

obrazovani @ Mali Zeka

pre 8 godina

gospodine Mali Zeka, upoznat sam sa svim cinjenicama o kojima pricate, jer sam mogao kao doktor nauka (na ozbiljnom univerzitetu ne na Megableji) da se potpisem i sa dr ali je to manje bitno. problem je sto pored poznavanja cinjenica vi gresite u zakljucku, a to je da svaki put kad su nas ostavli na cedilu Rusi su imali razlog kao sto su imali razlog i da nam pomazu, a to je da se u kao svakoj sahovskoj partiji zarad dobijanja partije zrtvuje pion. u ovom slucaju to je srbija. nisam pomenuo da je aneksija bosne 1908 bila dogovorena izmedju austrije i rusije, jer rusi nisu imali zelje da se kace posle sramotnog poraza od Japana 1905. Majka ne koristi svoju decu kao pione. Da su se kockice losije po nas postavile 2008, Srbija bi tada bila ono sto je danas Ukrajina. Kriza iz neprijateljeve linije fronta, s tim sto bi tada Srbija bila ruski pion iza americke linije fronta, kao sto je danas ukrajina americki pion iza ruske linije fronta, a linija fronta je utvrdjena 2004 godine kad je Rumunija usla u NATO. Dakle gospodine (nisam niciji drug) pored znanja faktografije treba izvoditi i zakljucke

Bojan

pre 8 godina

Rusija je Srbiji Rusija. Zemlja sa kojom su nam se interesi uglavnom poklapali kroz istoriju tj neprijatelji su nam bili zajednički. Nešto kao i danas. Nažalost, moram komentarisati pateticne izjave predsednika.

milan

pre 8 godina

Pa ako toliko voli rusiju mogao bi da se pridruzi milosevicima, ode tamo da zivi i pusti nas da resavamo svoje probleme. I bez rusije ih imamo previse.

b

pre 8 godina

E nije, niti će biti. Ti i tvoji prethodnici ste poklonili NIS, zlatnu koku. Sad hoćete EPS.
Sve zarad ličnih interesa. Odseli se kod Mire ako ti je tamo lepo !

4noge.dobre-2noge.lose

pre 8 godina

kakav predsednik, odma na smetliste istorije! ako je tebi rusija majka - meni nije. je l ti jasno, 'predsednice'? kakvih ima, pa to je strasno!

Danilo19

pre 8 godina

Ja volim Rusiju ali cemu ove nepromisljene izjave.Pa covece smiri se,vidis da nas sve vreme pritiskaju zato sto se boje da cemo se opredeliti za Ruse.Kao da ih namerno priziva da nam kazu prvo sankcije pa poglavlja itd.Pusti ih da se smiri situacija,krenulo je u tom smeru,za godinu dana i nece biti nikakvih sankcija,Krim vise niko i ne pominje ali nemoj davati glupe izjave u nepotrebno vreme.

ПравимоПроблемПП

pre 8 godina

Молим те,ево молим те не просипај се,искреном пријатељу не мораш сваког дана да понављаш да ти је пријатељ,знају то они и без твог кукумаокања.

Nina Bg

pre 8 godina

@Mladen Mladenovic

Ne trpajte nas sve u isti kos!!!

Odrasli smo na ruskim klasicima, voleli njihove velike kompozitore,divili se njihovim sportistima i sjajnim umetnicima.....

Ali, ucili smo i istoriju.....necu da pominjem Sanstefanski mir zakljucen izmedju Turske i Rusije(!) kojim je Bugarska dobila 5-6 srpskih okruga i gradove Pirot,Vranje,Leskovac...

Vraceni su nam na Berlinskom kongresu te iste 1878. cetiri meseca kasnije....
Ali....zato su nas Bugari napadali kad god su mogli (oba svetska rata,i II balkanski...) Zbog njih se srpska vojska u I sv.ratu povlacila kroz Albaniju a ne kroz Makedoniju....pa vi vidite...

I zato,nemojte molim vas da mesate ruske klasike,istoriju i politiku.....
Nemaju veze....

vladimir

pre 8 godina

Jos jedan od bisera u bogatoj preCednikovoj zbirci gluposti.Licne stavove izrazavajte kod kuce g. preCednice a vasu ljubav prema Rusiji ne delimo bas svi , a nije ni normalno da toliko favorizujete drugu drzavu.Ako bas toliko patite I ceznete za Rusijom , ko vam brani , idite tamo.

atymen

pre 8 godina

postujem sto Rusija cini protiv terrorizma..mada i tu ima sigurno neke svoje ciljeve..i planove za posle..ali izmedju dva zla..uvek bi birao zapadnu stranu..Eu..ili Nato..mada i ovaj Eu sa Merkelovom ne celu..deluje dosta nestabilno i slabasno..a sto se nasega Tome diplome tice..mislim da ne treba da shvatimo ozbiljno sta on ima da kaze...

Laufer

pre 8 godina

Nikolicu,

da nisu bili Cirilo i Metodije, nasi balkanski svetitelji,
ne znam kojim pismom bi danas pisali Rusi. Samo znam da su pismenost
primili od njih, odnevsi prvu Bibliju pisanu cirilicnim pismom
i tako stekli pismenost i primili hriscanstvo.
Sad, ko bi trebalo cija majka da bude?!
Mi njima ili oni nama?!

Jah

pre 8 godina

Vidim hrane nas. Nit su oni nama ko Majka nit imamo neke veze sa Rusima. Gotivim Rusiju kao zemlju, ali mi smo samo jedna mala jadna zemlja koja je umislila da je i dalje uticajna ili jaka kao jugoslavija, a u stvarnosti smo zimbabve

Џејмс 007Bond

pre 8 godina

Gluposti!
*Majke su nam: Austrija,Norveška,Nemačka,Italija i Grčka.I one su nam za 13 godina ostavile 21 milijardu dolara.

Supergenije

pre 8 godina

Ja stvarno ne znam sta je gore -

Da ovako lupeta zato sto se bio narolj'o votke pre konferencije za stampu, pa kad je izas'o pred novinare zbunio se da l' je njegov posao PR Ruske Federacije ili predsednik Republike Srbije. Vise neke slicne zastave, ko ce ga znati ko je koja drzava.

Il' su mu mozda greskom doturili papir s govorom od Lavrova. A on samo onako uz'o izdeklamov'o sta tamo pise sav zadovoljan sto je uspeo da procita ceo papir do kraja.

Ili je ovo ovako izlupetao, a bio trezan.

Bajcetina zove

pre 8 godina

Jao cutu vise molim te . Hajde zavrsavaj taj mandat pa se posveti onome sto dobro radis , ovo ti nikako ne ide . Dokle ces vise da nas brukas .

Replika

pre 8 godina

On je u ime, kako je rekao, “naše male Srbije”, zahvalio Ruskoj federaciji, a posebno predsedniku Vladimiru Putinu, na borbi protiv svetskog terorizma, izražavajući žaljenje zbog ruskih žrtava, ali i napominjući da je u toj borbi cilj veliki, a da je Srbija spremna da svakome ko se protivi tom zlu pruži svu moguću pomoć.

Vise nego ocita razlika, cak i slepcu, je izmedju onoga sto izjavljuje Vucic, a sta Nikolic.

E sada, da li oni to obojica Srbima stavljaju hladne i tople obloge nije mi poznato, ali Putinu i Ruskim drzavnim zvanicnicima ovakvi dijametralno razliciti stavovi dvojice vodecih ljudi u Srbiji sigurno ne prolaze.

DAVOR

pre 8 godina

Covek je vec izdao politickog oca pa sto nebi i majku. Pogotovo kada se uzme u obzir da ga je bas politicki otac vaspitao koliko i kako da podanicki voli svoju politicku majku.

...

pre 8 godina

Ал сте се напалили... Као да је битно шта је рекао, реално смо јадни и не знам што је страшно да нам је и председник мукица. Нереално би било да је другачије, нит смо ми нека сила нит држава тренутно.

Miško

pre 8 godina

Neko reče, "zbog Engleza smo dobili komuniste."

Jeste, Josif Visarionovič je bio Englez. A ja sam Marokanac.

Ali nije reč o tome, nego o Tomislavu koji ne zna šta se oko njega dešava i sve probleme bi rešio tako što bi poklonio Srbiju Putinu.

Selma

pre 8 godina

Kako lepo zabavljate gradjane da ne misle na glad! 7 dana price o drzavnom udaru, sad ova festa, na glavu cete coveku sa tim sesti. Da ne pricam o onim poplavama, godinu dana price. Kad vam se sutra razidju gosti, onda vi sedajte u avion pa se vozajte po svetu, bas vas briga za gradjane. Neka se pate gladuju i umiru. Vazno je da vase porodice imaju.

Patetičari napredni

pre 8 godina

Jedan slini kako nema mobilni a drugi kako mu je Rusija mama. A da odete obojica do mame i da se ne vraćate više nikada?

Neko iz Banata

pre 8 godina

@heineken
Hvala,druze.
Postuj tudje misljenje(pa makar se i ne slagao sa njim),pa ce i drugi postovati tvoje.A to je vecini ljudi ovde kao jeres,bez obzira na navijacku pripadnost.
P.S: Sad znam da nisi bot :)

Lala iz Banata

pre 8 godina

@Ljubivoje I

Vidim imate opsežno znanje istorije.
Ali ga malo, ipak, unapredite pa ćete saznati da su celom Srbijom vladali Turci (bar dva veka) a delovima Srbije i drugi vlastodršci.
Pade mi prvo na pamet sledeću primer.
U Šapcu je stolovao Mađarski kralj Béla of Macsó (unuk Bele IV) u XIII veku u doba dičnih Nemanjića!
Dakle, nije Tito ni prvi a ni jedini... :)