Petak, 13.11.2015.

12:36

"Merkelova saterana u ćošak, puč se već dogodio"

Među demohrišćanima ključa – trojica vodećih političara "torpeduju" političku kulturu dobrodošlice, za koju se Angela Merkel zalaže u prijemu izbeglica.

Izvor: Tanjug

"Merkelova saterana u æošak, puè se veæ dogodio" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

34 Komentari

Sortiraj po:

Zandar

pre 8 godina

Ameri joj uvalili milion izbeglica, pa ona sad neka gleda kako sve to nahraniti,obuci,smestiti. Samo 10 evra dnevno po glavi izbeglice to ti je 10 miliona evra svaki dan. Treba to izdrzati.

IQ50 zamalo

pre 8 godina

Citat "Nemačka (i Japan) će uvek biti pod kontrolom SAD zbog poraza u drugom svetskom ratu
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (istoričar, 13. novembar 2015 15:35)"

Kontrolom? Nidje veze druze. Postoji nesto sto se zove uticaj a to nikako nije kontrola. Japan i Njemacka su veliki trgovinski partneri sa SAD, saradjuju u oblasti sigurnosti, oslanjaju se jedni na druge jer u tom partnerstvu vide koristi. Druga stvar je sto maloumni balkanski mozak tesko shvata pojam partnerstva. Imam odjecaj da bi mnogi rusofili vise voljelu da zive u Putinistanu bez ikakvih prava i standarda, jer kako biti partner Bogu koji se zove Putin. Rolusofili politicki mazohisti.

branko

pre 8 godina

Stvarno ne razumem njenu politiku u zadnje vreme. Sve sto je doskora radila bilo je za dobro Nemacke kao i EU, sto je i normalno kao i ocekivano. Onda se "nesto" dogodilo?
Mislim drugi svetski se zavrsio pre 70 godina a Frau Merkelova jos oseca neki ogroman teret zbog tog vremena i po mom misljenju to je verovatno i razlog njenog ponasanja. Mislim nema drugog objasnjenja, ili je to ili je ona jednostavno zamrzela i Nemacku i EU.

ja

pre 8 godina

(pojasnjenje, 13. novembar 2015 14:53)
Slazem se da je americka vojska u Nemackoj i to njih 37 000,ali postavlja se pitanje sta bi ta vojska mogla da uradi u realnosti?Da nece mozda da okupira Nemacku ako ovi odluce da naprave otklon od Vasingtona?Oni su tamo i svuda po Evropi iskljucivo po zakonima tih zemalja u kojima se nalaze.Nisu te zemlje Srbija,to su ozbiljne demokratije i nacije sa cijim zakonima nema igranja.Drugo Amerikanci u kongresu se zale zbog toga sto je prevelik broj americkih trupa u Nemackoj za koje im Nemci jos i placaju da budu tu,bas zato sto im se to vise isplati i time manji procenat Bdp-a trose na vojsku,tako da im vise ostaje za ekonomiju,obrazovanje,zdravstvo.Ne bih to onda nazvao okupacijom i ne volim to sto nase podanicke politicare i njihovo ponasanje prenosite na sve te velike evropske narode poput Francuza,Nemaca itd pa ih sve nazivate americkim placenicima.Sto se dolara tice,to su saveznici zajedno sa SSSrom odlucili jos pre kraja 2 sv rata da ce dolar postati globalna valuta,znaci niko nije primorao Ruse na to,a i vidimo da BRIKS radi nesto po tom pitanju i da ce se situacija mozda uskoro promeniti.Ja samo hocu da ukazem na to da USa jeste svetska i najjaca sila trenutno ali ni blizu one moci koju joj nasi ljudi pridaju i koje se boje.Americka dominacija je mnogo slabija i krhkija od dominacije drugih sila kroz istoriju.

Cane

pre 8 godina

Ne samo Merkelova, nego svi Nemci su zatečeni prvo brojem tih ljudi (jer ovo je ipak finalna stanica), a onda reakcijom tih ljudi, jer po reportažama novopridošli odbijaju da se registruju, u smislu ostavljanja podataka, otisaka prstiju i ostalo (što su i svi "regularni iseljenici" morali da završe). Poseban problem priređuje dužina te procedure, jer je jako puno zemalja samo prosledilo te ljude. Razjasniti se sa svim tim ljudima, registrovati ih sve i ostalo, je užasno dug proces. I kad im zakažu drugo viđanje za mart ili april, ovi se sablaznu, kao da nisu svesni koliko ljudi je stiglo i mora biti procesuirano. Izbegli pitaju "šta ja da radim do tada?", ali kako da se skrati to vreme? Ne znam da li su mislili da će i ovde moći bez registracije, dokumenata i ostalog slobodno da se kreću, rade i ostalo.

A na stranu to, što ni sami Nemci nisu još odlučili da li i kako da filtriraju te ljude, da razlikuju ljude koji su izbegli od ratnih razaranja, preko onih koji generalno beže (od Afrike do Afganistana) do onih koji su hteli da prosto dođu ovde i otvore neki biznis. To je zemlja koja ima ogroman i spor birokratski aparat i ako ne smisle neke rezove, ovo će biti agonija za sve. Neverovatno je koliko su spori i koliko komplikuju proces. A EU je nasledila od njih takav proces odlučivanja. Ali izgleda da ne mogu drugačije - kad bi postavili kraće i odlučnije puteve odlučivanja (i to samo u svojoj zemlji, ne EU), onda bi ih odmah optužili za povampireni nacizam.

milan

pre 8 godina

Merkelova je za vreme svoje vladavine već mnoge muškarce "sklonila" sa njenog puta i zašto to momentalno ne radi je sasma jednostavno, još viš problema nego što ih ima u vezi sa izbeglicama mora da izbegne a posebno kada se radi o jednoj važnoj poziciji u toj situaciji kao što je ministar unutrašnjih poslova. Sehofar je populistički političar koji drži tradicionalni stil FJS i bliži je nacionalističkom krilu u CDU nego realnim političarima. Večeras daje Merkelova intervju na Nemačkoj televiziji pa ćemo videti i čuti njene odgovore.

Gedza

pre 8 godina

jel su to ti "dobri " nemci koji su pre 60 godina ljude u gasnim komorama usmrćivali ?
(toma, 13. novembar 2015 13:11)

Ne, u pitanju su deca, unuci i praunuci tih Nemaca i kao takvi ne snose krivicu za zlocine svojih predaka. Krivica danasnjih Nemaca za zlocine nacista je jednaka krivici buducih narastaja Srba za srebrenicki masakr - dakle nepostojeca. Dobar dan zelim.

Octagonale

pre 8 godina

Andjo, ubili te Ameri.

Nisi odmah videla da ce to biti ili nisi htela da vidis... svejedno je.

Nisi smela na Rzsiju da krenes. Mogli su ti pomoci... a USA ti je poslala izbeglice.

Zbogom.

pHe

pre 8 godina

Merkelova je verovala, Merkelova je htela, Merkelova zeli....itd.... DA LI VI STVARNO MISLITE DA ONA RADI PO SVOME ? Nemacka je produzena ruka AMERIKE i nista se ne pita ! Nemacka je okupirana zemlja jos od kraja drugog svetskog rata, ameri su napravili EU i vladaju svetom. Bice kako oni budu hteli ! Ko im se suprotstavi proglase ga za diktatora i humamitarno sruse sa vlasti. Ovo je za neke neupucene...

pojasnjenje

pre 8 godina

Ja stvarno vise ne mogu da se nacudim ovim komentarima o americkim vladarima iz senke i slicno.Ljudi Amerika uopste nije toliko mocna koliko joj vi pridajete tog svemocnog karaktera...
(ja, 13. novembar 2015 13:40)

Evo da se ne bi vise iscudjavao, razmisli o sledecim cinjenicama:

1. americka vojska je okupirala Nemacku 1945. i za razliku od ruske, nikad je nije napustila. Moze li drzava da vodi nezavisnu politiku, ako se na njenoj teritoriji nalazi strana vojska?
2. americki centralna banka, FED, iako privatna firma, jedina na svetu stampa dolare i time sebi pravi mogucnost da prakticno besplatno kupi bilo koju robu, uslugu ili politicku opciju bilo gde u svetu. Ko god se pobuni protiv americkog insistiranja da dolar bude rezervna svetska valuta dobija vojnu intervenciju NATO pakta. A ako je krupniji zalogaj, dobije sankcije i medijsku kampanju protiv sebe.

lknkk

pre 8 godina

Evropa je trenutno u položaju onih svinja iz klanice u Americi (imao je B92 juče vest o tome), gde je prekookeanski 'veliki brat' šutira i zlostavlja neistomiljenike kako hoće.

Dana kada Evropa ustane i otera nasrtljive Jenkije na sopstveni kontinent biće pravi dan oslobođenja, a političar(i) koji to izvedu biće slavljeni zauvek.

Sa Jenkijima slobodno nek' pođu i ostrvljani, ionako su oni mastermind od to dvoje i crv u jabuci EU.

Andrej

pre 8 godina

Ko se malo razume u nemacku politiku zna da nikome od merkelovih vitezova (Sojble, Zehofer, Demizere itd) nije u interesu da obarjau Merkel, je ni jedan od tih nije politicki u stanju da zauzme njenu poziciju.

Pad Merkelove bi znacilo prevremene izbore u Nemackoj u kojoj bi desnicari imali veliki priliv glasova.

A znamo kakva je nemacka desnica - bila i ostala!

Merkelova najveca greska je bila da je verovala u solidarnost Evropske unije te da ce izbeglice biti ravnomerno rasporedjene po uniji. Medjutim EU k'o EU, svako gleda samo svoje nacionalne interese.

Pozdrav.

Imam haubicu jer sam tako u mogućnosti

pre 8 godina

@Paranoja nas brend

Ne, nego je spas da te Ameri verbalno i na svaki drugi način kinje kad se ne slažeš sa njima, i pritom da otvaraju baze u tvojoj zemlji.

Petljanje u sve po čitavom svetu je odraz prave demokratije, nema šta!

Yankee go home!

megatronman

pre 8 godina

Zeznula se u brojci pa umjesto 200 hiljada dolazi dva miliona. I što sad? Ajmo natrag, no kamo? Turska ih neće, nećemo ni mi na Balkanu. Raspašoj...

niko

pre 8 godina

njemackoj trebaju izbjeglice radi dodatne radne snage a da bi se održao postojeci radno mirovinski sustav jer njemci žive sve duže a imaju malo potomaka i nema tko novi da radi. godisnje im treba bar 100 hiljada novih radnika, ali s ovim su se zeznuli, prvo su primili radnika koliko im treba ali pokrenula se seoba naroda i sad bi da zaustave to a neznaju kako a da ispadnu dobri pred ocima cjelog svijeta. u tome je cjeli problem .

ja

pre 8 godina

Ja stvarno vise ne mogu da se nacudim ovim komentarima o americkim vladarima iz senke i slicno.Ljudi Amerika uopste nije toliko mocna koliko joj vi pridajete tog svemocnog karaktera.Pa da mogu tako da upravljaju svima ne bi izgubili skoro svaki rat koji su u zadnjih 50 god pokrenuli,sem kod nas e tu su pobedili,toliko su mocni a 50 km od Majamija imaju Kubu kao socijalisticku zemlju i dinastiju Kastro koja ih prezire.Da su toliko mocni,zar ne bi njega prvog uspeli da obore?Sto se Nemacke tice svidja mi se ovaj trend i mislim da je Angela puno pogresila sto se izbeglica tice i drago mi je sto su se demohriscani pobunili.Nemci ne zele imigrante kao i niko u Evropi.Jedan od razloga pobune je i taj sto antiimigraciona partija po anketama ima 10 posto i stalno raste,uzimajuci birace od Cdu koja je na 34 posto i sve vise pada zbog migranata.

Mirko Kojotovski

pre 8 godina

problem je što ljudi sve manje gledaju tv a sve više su na internetu.Na njihovim drzavnim kanalima nemožete videti demonstracije po Nemačkoj kao i u celoj Evropi incl.Rusiji.Mladi ljudi a i oni sa intelektom su svesni da im GB USA i EU misle loše a da su im Rusi bliži. Svesni su da CDU je samo partija stvorena od usa u gb za njihovu pljačku Nemačke. Nije slučajno se desio VW.Mnoge firme žele ukinuti sankcije Rusiji ali njihovi mentori nedaju.Danas onaj ko želi da vidi i zna ne traži po tv i novinama nego po netu. Danas imaju svi telefone sa kamerama i događaje snimaju i postave na net.Mnoge zabranjene i nepostojece knjige su danas na netu.Za sve to treba imati vremena.Mislim da ćemo mi kao pravoslavci naj....i a Nemci će ostati bez privrede sa unutrašnjim neprijateljem.To je sistem razbijanja veze između Srbije Nemačke sa Rusijom.Mozda glupo to zvuči ali kompletan scenario ide ka tome i konačno veliki rat.Onaj ko to ne vidi biće sam sebi odgovoran

marija

pre 8 godina

Najvažniji razlog što sam bila, skoro pa EUrofanatik, (osim standarda - pravosudje, ljudska prava, zdravstvo,...), bio je brisanje prokletih granica na Balkanu, bez ograda i zidova, da se granice obesmisle.
Sada razočaravajuće podizanje žilet žica, ograda, zatvaranje prelaza,...

EU postaje bunker i ne rešava problem.
Klub je autističan.
Ne, hvala!

danasnja demokratija je prevara

pre 8 godina

Nije Merkel za dobrkodoslicu migranata zato sto je humana i dobra, vec zato sto to MORA da radi. Tako joj naredjuju njeni sefovi od kojih nijedan nije Nemac. Isto ce biti i sa svakim narednim nemackim kancelarom. Biraci glasaju na izborima, ali neko drugi bira ko ce biti vladar.

Ivan

pre 8 godina

Meni je Angela Merkel omiljeni evropski političar i jako mi je žao što je - sada već sasvim sigurno - završila svoj mandat Kancelara. Ali, moram da priznam, pogrešila je po pitanju migranata. Nemci su dobri ali nisu naivni.

Sarita

pre 8 godina

Mislim da je u pitanju medjusobni dogovor. I ona isto misli ali ne moze odmah da se prestroji, zato ako treba, a trebace povuci ce se na ovaj nacin i tako donekle spasiti Nemacku. A sta ce biti sa nama i hiljadama onih koji budu zaustavljeni ili vraceni bas kod nas!?

danasnja demokratija je prevara

pre 8 godina

Nije Merkel za dobrkodoslicu migranata zato sto je humana i dobra, vec zato sto to MORA da radi. Tako joj naredjuju njeni sefovi od kojih nijedan nije Nemac. Isto ce biti i sa svakim narednim nemackim kancelarom. Biraci glasaju na izborima, ali neko drugi bira ko ce biti vladar.

Ivan

pre 8 godina

Meni je Angela Merkel omiljeni evropski političar i jako mi je žao što je - sada već sasvim sigurno - završila svoj mandat Kancelara. Ali, moram da priznam, pogrešila je po pitanju migranata. Nemci su dobri ali nisu naivni.

Sarita

pre 8 godina

Mislim da je u pitanju medjusobni dogovor. I ona isto misli ali ne moze odmah da se prestroji, zato ako treba, a trebace povuci ce se na ovaj nacin i tako donekle spasiti Nemacku. A sta ce biti sa nama i hiljadama onih koji budu zaustavljeni ili vraceni bas kod nas!?

niko

pre 8 godina

njemackoj trebaju izbjeglice radi dodatne radne snage a da bi se održao postojeci radno mirovinski sustav jer njemci žive sve duže a imaju malo potomaka i nema tko novi da radi. godisnje im treba bar 100 hiljada novih radnika, ali s ovim su se zeznuli, prvo su primili radnika koliko im treba ali pokrenula se seoba naroda i sad bi da zaustave to a neznaju kako a da ispadnu dobri pred ocima cjelog svijeta. u tome je cjeli problem .

lknkk

pre 8 godina

Evropa je trenutno u položaju onih svinja iz klanice u Americi (imao je B92 juče vest o tome), gde je prekookeanski 'veliki brat' šutira i zlostavlja neistomiljenike kako hoće.

Dana kada Evropa ustane i otera nasrtljive Jenkije na sopstveni kontinent biće pravi dan oslobođenja, a političar(i) koji to izvedu biće slavljeni zauvek.

Sa Jenkijima slobodno nek' pođu i ostrvljani, ionako su oni mastermind od to dvoje i crv u jabuci EU.

Andrej

pre 8 godina

Ko se malo razume u nemacku politiku zna da nikome od merkelovih vitezova (Sojble, Zehofer, Demizere itd) nije u interesu da obarjau Merkel, je ni jedan od tih nije politicki u stanju da zauzme njenu poziciju.

Pad Merkelove bi znacilo prevremene izbore u Nemackoj u kojoj bi desnicari imali veliki priliv glasova.

A znamo kakva je nemacka desnica - bila i ostala!

Merkelova najveca greska je bila da je verovala u solidarnost Evropske unije te da ce izbeglice biti ravnomerno rasporedjene po uniji. Medjutim EU k'o EU, svako gleda samo svoje nacionalne interese.

Pozdrav.

pHe

pre 8 godina

Merkelova je verovala, Merkelova je htela, Merkelova zeli....itd.... DA LI VI STVARNO MISLITE DA ONA RADI PO SVOME ? Nemacka je produzena ruka AMERIKE i nista se ne pita ! Nemacka je okupirana zemlja jos od kraja drugog svetskog rata, ameri su napravili EU i vladaju svetom. Bice kako oni budu hteli ! Ko im se suprotstavi proglase ga za diktatora i humamitarno sruse sa vlasti. Ovo je za neke neupucene...

Imam haubicu jer sam tako u mogućnosti

pre 8 godina

@Paranoja nas brend

Ne, nego je spas da te Ameri verbalno i na svaki drugi način kinje kad se ne slažeš sa njima, i pritom da otvaraju baze u tvojoj zemlji.

Petljanje u sve po čitavom svetu je odraz prave demokratije, nema šta!

Yankee go home!

megatronman

pre 8 godina

Zeznula se u brojci pa umjesto 200 hiljada dolazi dva miliona. I što sad? Ajmo natrag, no kamo? Turska ih neće, nećemo ni mi na Balkanu. Raspašoj...

Gedza

pre 8 godina

jel su to ti "dobri " nemci koji su pre 60 godina ljude u gasnim komorama usmrćivali ?
(toma, 13. novembar 2015 13:11)

Ne, u pitanju su deca, unuci i praunuci tih Nemaca i kao takvi ne snose krivicu za zlocine svojih predaka. Krivica danasnjih Nemaca za zlocine nacista je jednaka krivici buducih narastaja Srba za srebrenicki masakr - dakle nepostojeca. Dobar dan zelim.

marija

pre 8 godina

Najvažniji razlog što sam bila, skoro pa EUrofanatik, (osim standarda - pravosudje, ljudska prava, zdravstvo,...), bio je brisanje prokletih granica na Balkanu, bez ograda i zidova, da se granice obesmisle.
Sada razočaravajuće podizanje žilet žica, ograda, zatvaranje prelaza,...

EU postaje bunker i ne rešava problem.
Klub je autističan.
Ne, hvala!

Octagonale

pre 8 godina

Andjo, ubili te Ameri.

Nisi odmah videla da ce to biti ili nisi htela da vidis... svejedno je.

Nisi smela na Rzsiju da krenes. Mogli su ti pomoci... a USA ti je poslala izbeglice.

Zbogom.

pojasnjenje

pre 8 godina

Ja stvarno vise ne mogu da se nacudim ovim komentarima o americkim vladarima iz senke i slicno.Ljudi Amerika uopste nije toliko mocna koliko joj vi pridajete tog svemocnog karaktera...
(ja, 13. novembar 2015 13:40)

Evo da se ne bi vise iscudjavao, razmisli o sledecim cinjenicama:

1. americka vojska je okupirala Nemacku 1945. i za razliku od ruske, nikad je nije napustila. Moze li drzava da vodi nezavisnu politiku, ako se na njenoj teritoriji nalazi strana vojska?
2. americki centralna banka, FED, iako privatna firma, jedina na svetu stampa dolare i time sebi pravi mogucnost da prakticno besplatno kupi bilo koju robu, uslugu ili politicku opciju bilo gde u svetu. Ko god se pobuni protiv americkog insistiranja da dolar bude rezervna svetska valuta dobija vojnu intervenciju NATO pakta. A ako je krupniji zalogaj, dobije sankcije i medijsku kampanju protiv sebe.

Cane

pre 8 godina

Ne samo Merkelova, nego svi Nemci su zatečeni prvo brojem tih ljudi (jer ovo je ipak finalna stanica), a onda reakcijom tih ljudi, jer po reportažama novopridošli odbijaju da se registruju, u smislu ostavljanja podataka, otisaka prstiju i ostalo (što su i svi "regularni iseljenici" morali da završe). Poseban problem priređuje dužina te procedure, jer je jako puno zemalja samo prosledilo te ljude. Razjasniti se sa svim tim ljudima, registrovati ih sve i ostalo, je užasno dug proces. I kad im zakažu drugo viđanje za mart ili april, ovi se sablaznu, kao da nisu svesni koliko ljudi je stiglo i mora biti procesuirano. Izbegli pitaju "šta ja da radim do tada?", ali kako da se skrati to vreme? Ne znam da li su mislili da će i ovde moći bez registracije, dokumenata i ostalog slobodno da se kreću, rade i ostalo.

A na stranu to, što ni sami Nemci nisu još odlučili da li i kako da filtriraju te ljude, da razlikuju ljude koji su izbegli od ratnih razaranja, preko onih koji generalno beže (od Afrike do Afganistana) do onih koji su hteli da prosto dođu ovde i otvore neki biznis. To je zemlja koja ima ogroman i spor birokratski aparat i ako ne smisle neke rezove, ovo će biti agonija za sve. Neverovatno je koliko su spori i koliko komplikuju proces. A EU je nasledila od njih takav proces odlučivanja. Ali izgleda da ne mogu drugačije - kad bi postavili kraće i odlučnije puteve odlučivanja (i to samo u svojoj zemlji, ne EU), onda bi ih odmah optužili za povampireni nacizam.

Mirko Kojotovski

pre 8 godina

problem je što ljudi sve manje gledaju tv a sve više su na internetu.Na njihovim drzavnim kanalima nemožete videti demonstracije po Nemačkoj kao i u celoj Evropi incl.Rusiji.Mladi ljudi a i oni sa intelektom su svesni da im GB USA i EU misle loše a da su im Rusi bliži. Svesni su da CDU je samo partija stvorena od usa u gb za njihovu pljačku Nemačke. Nije slučajno se desio VW.Mnoge firme žele ukinuti sankcije Rusiji ali njihovi mentori nedaju.Danas onaj ko želi da vidi i zna ne traži po tv i novinama nego po netu. Danas imaju svi telefone sa kamerama i događaje snimaju i postave na net.Mnoge zabranjene i nepostojece knjige su danas na netu.Za sve to treba imati vremena.Mislim da ćemo mi kao pravoslavci naj....i a Nemci će ostati bez privrede sa unutrašnjim neprijateljem.To je sistem razbijanja veze između Srbije Nemačke sa Rusijom.Mozda glupo to zvuči ali kompletan scenario ide ka tome i konačno veliki rat.Onaj ko to ne vidi biće sam sebi odgovoran

ja

pre 8 godina

Ja stvarno vise ne mogu da se nacudim ovim komentarima o americkim vladarima iz senke i slicno.Ljudi Amerika uopste nije toliko mocna koliko joj vi pridajete tog svemocnog karaktera.Pa da mogu tako da upravljaju svima ne bi izgubili skoro svaki rat koji su u zadnjih 50 god pokrenuli,sem kod nas e tu su pobedili,toliko su mocni a 50 km od Majamija imaju Kubu kao socijalisticku zemlju i dinastiju Kastro koja ih prezire.Da su toliko mocni,zar ne bi njega prvog uspeli da obore?Sto se Nemacke tice svidja mi se ovaj trend i mislim da je Angela puno pogresila sto se izbeglica tice i drago mi je sto su se demohriscani pobunili.Nemci ne zele imigrante kao i niko u Evropi.Jedan od razloga pobune je i taj sto antiimigraciona partija po anketama ima 10 posto i stalno raste,uzimajuci birace od Cdu koja je na 34 posto i sve vise pada zbog migranata.

branko

pre 8 godina

Stvarno ne razumem njenu politiku u zadnje vreme. Sve sto je doskora radila bilo je za dobro Nemacke kao i EU, sto je i normalno kao i ocekivano. Onda se "nesto" dogodilo?
Mislim drugi svetski se zavrsio pre 70 godina a Frau Merkelova jos oseca neki ogroman teret zbog tog vremena i po mom misljenju to je verovatno i razlog njenog ponasanja. Mislim nema drugog objasnjenja, ili je to ili je ona jednostavno zamrzela i Nemacku i EU.

ja

pre 8 godina

(pojasnjenje, 13. novembar 2015 14:53)
Slazem se da je americka vojska u Nemackoj i to njih 37 000,ali postavlja se pitanje sta bi ta vojska mogla da uradi u realnosti?Da nece mozda da okupira Nemacku ako ovi odluce da naprave otklon od Vasingtona?Oni su tamo i svuda po Evropi iskljucivo po zakonima tih zemalja u kojima se nalaze.Nisu te zemlje Srbija,to su ozbiljne demokratije i nacije sa cijim zakonima nema igranja.Drugo Amerikanci u kongresu se zale zbog toga sto je prevelik broj americkih trupa u Nemackoj za koje im Nemci jos i placaju da budu tu,bas zato sto im se to vise isplati i time manji procenat Bdp-a trose na vojsku,tako da im vise ostaje za ekonomiju,obrazovanje,zdravstvo.Ne bih to onda nazvao okupacijom i ne volim to sto nase podanicke politicare i njihovo ponasanje prenosite na sve te velike evropske narode poput Francuza,Nemaca itd pa ih sve nazivate americkim placenicima.Sto se dolara tice,to su saveznici zajedno sa SSSrom odlucili jos pre kraja 2 sv rata da ce dolar postati globalna valuta,znaci niko nije primorao Ruse na to,a i vidimo da BRIKS radi nesto po tom pitanju i da ce se situacija mozda uskoro promeniti.Ja samo hocu da ukazem na to da USa jeste svetska i najjaca sila trenutno ali ni blizu one moci koju joj nasi ljudi pridaju i koje se boje.Americka dominacija je mnogo slabija i krhkija od dominacije drugih sila kroz istoriju.

milan

pre 8 godina

Merkelova je za vreme svoje vladavine već mnoge muškarce "sklonila" sa njenog puta i zašto to momentalno ne radi je sasma jednostavno, još viš problema nego što ih ima u vezi sa izbeglicama mora da izbegne a posebno kada se radi o jednoj važnoj poziciji u toj situaciji kao što je ministar unutrašnjih poslova. Sehofar je populistički političar koji drži tradicionalni stil FJS i bliži je nacionalističkom krilu u CDU nego realnim političarima. Večeras daje Merkelova intervju na Nemačkoj televiziji pa ćemo videti i čuti njene odgovore.

Zandar

pre 8 godina

Ameri joj uvalili milion izbeglica, pa ona sad neka gleda kako sve to nahraniti,obuci,smestiti. Samo 10 evra dnevno po glavi izbeglice to ti je 10 miliona evra svaki dan. Treba to izdrzati.

IQ50 zamalo

pre 8 godina

Citat "Nemačka (i Japan) će uvek biti pod kontrolom SAD zbog poraza u drugom svetskom ratu
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (istoričar, 13. novembar 2015 15:35)"

Kontrolom? Nidje veze druze. Postoji nesto sto se zove uticaj a to nikako nije kontrola. Japan i Njemacka su veliki trgovinski partneri sa SAD, saradjuju u oblasti sigurnosti, oslanjaju se jedni na druge jer u tom partnerstvu vide koristi. Druga stvar je sto maloumni balkanski mozak tesko shvata pojam partnerstva. Imam odjecaj da bi mnogi rusofili vise voljelu da zive u Putinistanu bez ikakvih prava i standarda, jer kako biti partner Bogu koji se zove Putin. Rolusofili politicki mazohisti.

Ivan

pre 8 godina

Meni je Angela Merkel omiljeni evropski političar i jako mi je žao što je - sada već sasvim sigurno - završila svoj mandat Kancelara. Ali, moram da priznam, pogrešila je po pitanju migranata. Nemci su dobri ali nisu naivni.

danasnja demokratija je prevara

pre 8 godina

Nije Merkel za dobrkodoslicu migranata zato sto je humana i dobra, vec zato sto to MORA da radi. Tako joj naredjuju njeni sefovi od kojih nijedan nije Nemac. Isto ce biti i sa svakim narednim nemackim kancelarom. Biraci glasaju na izborima, ali neko drugi bira ko ce biti vladar.

ja

pre 8 godina

Ja stvarno vise ne mogu da se nacudim ovim komentarima o americkim vladarima iz senke i slicno.Ljudi Amerika uopste nije toliko mocna koliko joj vi pridajete tog svemocnog karaktera.Pa da mogu tako da upravljaju svima ne bi izgubili skoro svaki rat koji su u zadnjih 50 god pokrenuli,sem kod nas e tu su pobedili,toliko su mocni a 50 km od Majamija imaju Kubu kao socijalisticku zemlju i dinastiju Kastro koja ih prezire.Da su toliko mocni,zar ne bi njega prvog uspeli da obore?Sto se Nemacke tice svidja mi se ovaj trend i mislim da je Angela puno pogresila sto se izbeglica tice i drago mi je sto su se demohriscani pobunili.Nemci ne zele imigrante kao i niko u Evropi.Jedan od razloga pobune je i taj sto antiimigraciona partija po anketama ima 10 posto i stalno raste,uzimajuci birace od Cdu koja je na 34 posto i sve vise pada zbog migranata.

Mirko Kojotovski

pre 8 godina

problem je što ljudi sve manje gledaju tv a sve više su na internetu.Na njihovim drzavnim kanalima nemožete videti demonstracije po Nemačkoj kao i u celoj Evropi incl.Rusiji.Mladi ljudi a i oni sa intelektom su svesni da im GB USA i EU misle loše a da su im Rusi bliži. Svesni su da CDU je samo partija stvorena od usa u gb za njihovu pljačku Nemačke. Nije slučajno se desio VW.Mnoge firme žele ukinuti sankcije Rusiji ali njihovi mentori nedaju.Danas onaj ko želi da vidi i zna ne traži po tv i novinama nego po netu. Danas imaju svi telefone sa kamerama i događaje snimaju i postave na net.Mnoge zabranjene i nepostojece knjige su danas na netu.Za sve to treba imati vremena.Mislim da ćemo mi kao pravoslavci naj....i a Nemci će ostati bez privrede sa unutrašnjim neprijateljem.To je sistem razbijanja veze između Srbije Nemačke sa Rusijom.Mozda glupo to zvuči ali kompletan scenario ide ka tome i konačno veliki rat.Onaj ko to ne vidi biće sam sebi odgovoran

pHe

pre 8 godina

Merkelova je verovala, Merkelova je htela, Merkelova zeli....itd.... DA LI VI STVARNO MISLITE DA ONA RADI PO SVOME ? Nemacka je produzena ruka AMERIKE i nista se ne pita ! Nemacka je okupirana zemlja jos od kraja drugog svetskog rata, ameri su napravili EU i vladaju svetom. Bice kako oni budu hteli ! Ko im se suprotstavi proglase ga za diktatora i humamitarno sruse sa vlasti. Ovo je za neke neupucene...

Gedza

pre 8 godina

jel su to ti "dobri " nemci koji su pre 60 godina ljude u gasnim komorama usmrćivali ?
(toma, 13. novembar 2015 13:11)

Ne, u pitanju su deca, unuci i praunuci tih Nemaca i kao takvi ne snose krivicu za zlocine svojih predaka. Krivica danasnjih Nemaca za zlocine nacista je jednaka krivici buducih narastaja Srba za srebrenicki masakr - dakle nepostojeca. Dobar dan zelim.

marija

pre 8 godina

Najvažniji razlog što sam bila, skoro pa EUrofanatik, (osim standarda - pravosudje, ljudska prava, zdravstvo,...), bio je brisanje prokletih granica na Balkanu, bez ograda i zidova, da se granice obesmisle.
Sada razočaravajuće podizanje žilet žica, ograda, zatvaranje prelaza,...

EU postaje bunker i ne rešava problem.
Klub je autističan.
Ne, hvala!

niko

pre 8 godina

njemackoj trebaju izbjeglice radi dodatne radne snage a da bi se održao postojeci radno mirovinski sustav jer njemci žive sve duže a imaju malo potomaka i nema tko novi da radi. godisnje im treba bar 100 hiljada novih radnika, ali s ovim su se zeznuli, prvo su primili radnika koliko im treba ali pokrenula se seoba naroda i sad bi da zaustave to a neznaju kako a da ispadnu dobri pred ocima cjelog svijeta. u tome je cjeli problem .

ja

pre 8 godina

(pojasnjenje, 13. novembar 2015 14:53)
Slazem se da je americka vojska u Nemackoj i to njih 37 000,ali postavlja se pitanje sta bi ta vojska mogla da uradi u realnosti?Da nece mozda da okupira Nemacku ako ovi odluce da naprave otklon od Vasingtona?Oni su tamo i svuda po Evropi iskljucivo po zakonima tih zemalja u kojima se nalaze.Nisu te zemlje Srbija,to su ozbiljne demokratije i nacije sa cijim zakonima nema igranja.Drugo Amerikanci u kongresu se zale zbog toga sto je prevelik broj americkih trupa u Nemackoj za koje im Nemci jos i placaju da budu tu,bas zato sto im se to vise isplati i time manji procenat Bdp-a trose na vojsku,tako da im vise ostaje za ekonomiju,obrazovanje,zdravstvo.Ne bih to onda nazvao okupacijom i ne volim to sto nase podanicke politicare i njihovo ponasanje prenosite na sve te velike evropske narode poput Francuza,Nemaca itd pa ih sve nazivate americkim placenicima.Sto se dolara tice,to su saveznici zajedno sa SSSrom odlucili jos pre kraja 2 sv rata da ce dolar postati globalna valuta,znaci niko nije primorao Ruse na to,a i vidimo da BRIKS radi nesto po tom pitanju i da ce se situacija mozda uskoro promeniti.Ja samo hocu da ukazem na to da USa jeste svetska i najjaca sila trenutno ali ni blizu one moci koju joj nasi ljudi pridaju i koje se boje.Americka dominacija je mnogo slabija i krhkija od dominacije drugih sila kroz istoriju.

Imam haubicu jer sam tako u mogućnosti

pre 8 godina

@Paranoja nas brend

Ne, nego je spas da te Ameri verbalno i na svaki drugi način kinje kad se ne slažeš sa njima, i pritom da otvaraju baze u tvojoj zemlji.

Petljanje u sve po čitavom svetu je odraz prave demokratije, nema šta!

Yankee go home!

Sarita

pre 8 godina

Mislim da je u pitanju medjusobni dogovor. I ona isto misli ali ne moze odmah da se prestroji, zato ako treba, a trebace povuci ce se na ovaj nacin i tako donekle spasiti Nemacku. A sta ce biti sa nama i hiljadama onih koji budu zaustavljeni ili vraceni bas kod nas!?

lknkk

pre 8 godina

Evropa je trenutno u položaju onih svinja iz klanice u Americi (imao je B92 juče vest o tome), gde je prekookeanski 'veliki brat' šutira i zlostavlja neistomiljenike kako hoće.

Dana kada Evropa ustane i otera nasrtljive Jenkije na sopstveni kontinent biće pravi dan oslobođenja, a političar(i) koji to izvedu biće slavljeni zauvek.

Sa Jenkijima slobodno nek' pođu i ostrvljani, ionako su oni mastermind od to dvoje i crv u jabuci EU.

IQ50 zamalo

pre 8 godina

Citat "Nemačka (i Japan) će uvek biti pod kontrolom SAD zbog poraza u drugom svetskom ratu
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (istoričar, 13. novembar 2015 15:35)"

Kontrolom? Nidje veze druze. Postoji nesto sto se zove uticaj a to nikako nije kontrola. Japan i Njemacka su veliki trgovinski partneri sa SAD, saradjuju u oblasti sigurnosti, oslanjaju se jedni na druge jer u tom partnerstvu vide koristi. Druga stvar je sto maloumni balkanski mozak tesko shvata pojam partnerstva. Imam odjecaj da bi mnogi rusofili vise voljelu da zive u Putinistanu bez ikakvih prava i standarda, jer kako biti partner Bogu koji se zove Putin. Rolusofili politicki mazohisti.

milan

pre 8 godina

Merkelova je za vreme svoje vladavine već mnoge muškarce "sklonila" sa njenog puta i zašto to momentalno ne radi je sasma jednostavno, još viš problema nego što ih ima u vezi sa izbeglicama mora da izbegne a posebno kada se radi o jednoj važnoj poziciji u toj situaciji kao što je ministar unutrašnjih poslova. Sehofar je populistički političar koji drži tradicionalni stil FJS i bliži je nacionalističkom krilu u CDU nego realnim političarima. Večeras daje Merkelova intervju na Nemačkoj televiziji pa ćemo videti i čuti njene odgovore.

Octagonale

pre 8 godina

Andjo, ubili te Ameri.

Nisi odmah videla da ce to biti ili nisi htela da vidis... svejedno je.

Nisi smela na Rzsiju da krenes. Mogli su ti pomoci... a USA ti je poslala izbeglice.

Zbogom.

branko

pre 8 godina

Stvarno ne razumem njenu politiku u zadnje vreme. Sve sto je doskora radila bilo je za dobro Nemacke kao i EU, sto je i normalno kao i ocekivano. Onda se "nesto" dogodilo?
Mislim drugi svetski se zavrsio pre 70 godina a Frau Merkelova jos oseca neki ogroman teret zbog tog vremena i po mom misljenju to je verovatno i razlog njenog ponasanja. Mislim nema drugog objasnjenja, ili je to ili je ona jednostavno zamrzela i Nemacku i EU.

pojasnjenje

pre 8 godina

Ja stvarno vise ne mogu da se nacudim ovim komentarima o americkim vladarima iz senke i slicno.Ljudi Amerika uopste nije toliko mocna koliko joj vi pridajete tog svemocnog karaktera...
(ja, 13. novembar 2015 13:40)

Evo da se ne bi vise iscudjavao, razmisli o sledecim cinjenicama:

1. americka vojska je okupirala Nemacku 1945. i za razliku od ruske, nikad je nije napustila. Moze li drzava da vodi nezavisnu politiku, ako se na njenoj teritoriji nalazi strana vojska?
2. americki centralna banka, FED, iako privatna firma, jedina na svetu stampa dolare i time sebi pravi mogucnost da prakticno besplatno kupi bilo koju robu, uslugu ili politicku opciju bilo gde u svetu. Ko god se pobuni protiv americkog insistiranja da dolar bude rezervna svetska valuta dobija vojnu intervenciju NATO pakta. A ako je krupniji zalogaj, dobije sankcije i medijsku kampanju protiv sebe.

Andrej

pre 8 godina

Ko se malo razume u nemacku politiku zna da nikome od merkelovih vitezova (Sojble, Zehofer, Demizere itd) nije u interesu da obarjau Merkel, je ni jedan od tih nije politicki u stanju da zauzme njenu poziciju.

Pad Merkelove bi znacilo prevremene izbore u Nemackoj u kojoj bi desnicari imali veliki priliv glasova.

A znamo kakva je nemacka desnica - bila i ostala!

Merkelova najveca greska je bila da je verovala u solidarnost Evropske unije te da ce izbeglice biti ravnomerno rasporedjene po uniji. Medjutim EU k'o EU, svako gleda samo svoje nacionalne interese.

Pozdrav.

megatronman

pre 8 godina

Zeznula se u brojci pa umjesto 200 hiljada dolazi dva miliona. I što sad? Ajmo natrag, no kamo? Turska ih neće, nećemo ni mi na Balkanu. Raspašoj...

Cane

pre 8 godina

Ne samo Merkelova, nego svi Nemci su zatečeni prvo brojem tih ljudi (jer ovo je ipak finalna stanica), a onda reakcijom tih ljudi, jer po reportažama novopridošli odbijaju da se registruju, u smislu ostavljanja podataka, otisaka prstiju i ostalo (što su i svi "regularni iseljenici" morali da završe). Poseban problem priređuje dužina te procedure, jer je jako puno zemalja samo prosledilo te ljude. Razjasniti se sa svim tim ljudima, registrovati ih sve i ostalo, je užasno dug proces. I kad im zakažu drugo viđanje za mart ili april, ovi se sablaznu, kao da nisu svesni koliko ljudi je stiglo i mora biti procesuirano. Izbegli pitaju "šta ja da radim do tada?", ali kako da se skrati to vreme? Ne znam da li su mislili da će i ovde moći bez registracije, dokumenata i ostalog slobodno da se kreću, rade i ostalo.

A na stranu to, što ni sami Nemci nisu još odlučili da li i kako da filtriraju te ljude, da razlikuju ljude koji su izbegli od ratnih razaranja, preko onih koji generalno beže (od Afrike do Afganistana) do onih koji su hteli da prosto dođu ovde i otvore neki biznis. To je zemlja koja ima ogroman i spor birokratski aparat i ako ne smisle neke rezove, ovo će biti agonija za sve. Neverovatno je koliko su spori i koliko komplikuju proces. A EU je nasledila od njih takav proces odlučivanja. Ali izgleda da ne mogu drugačije - kad bi postavili kraće i odlučnije puteve odlučivanja (i to samo u svojoj zemlji, ne EU), onda bi ih odmah optužili za povampireni nacizam.

Zandar

pre 8 godina

Ameri joj uvalili milion izbeglica, pa ona sad neka gleda kako sve to nahraniti,obuci,smestiti. Samo 10 evra dnevno po glavi izbeglice to ti je 10 miliona evra svaki dan. Treba to izdrzati.