Ponedeljak, 09.11.2015.

16:48

Unesko: Ko je kako glasao o Kosovu

Kosovo nije primljeno u Unesko, a na glasanju su od 142 članice 92 glasale za, dok ih je 50 bilo protiv. Uzdržanih je bilo 29.

Izvor: B92

Unesko: Ko je kako glasao o Kosovu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

167 Komentari

Sortiraj po:

Rade

pre 8 godina

Hvala svakome ko nije glasao ZA. Hvala Srpskoj koja je sprecila glas ZA BiH, hvala S. Koreji koja nam nije uzela na zub to sto je Srbija glasala za Biserkin izvestaj protiv njih, hvala J. Koreji i Japanu koji inace gotovo bespogovorno prate stav SAD, hvala i Grckoj koja je pod svojevrsnim finansijskim protektoratom sponzora ove inicijative...

Ovo jeste samo prva runda kao sto neki navode, ali je veoma vazna runda i kao u boksingu svaka runda se racuna u zavrsnom bodovanju. Zivot je borba sa neizvesnim ishodom, ali nase je da se borimo dok smo zivi za ono u sta verujemo. Plan im je bio prvo clanstvo u UNESKO (jer je tu procedura najlaksa), potom nestalno clanstvo u UN, pa na kraju uslovljavanje Srbije da odustane od ruskog veta za punopravno clanstvo Kosova u UN.

Ovo je Srbiji u najmanju ruku obezbedilo jos dve mirne godine daljih pregovora sa EU i sa Pristinom bez potezanja pitanja priznanja Kosova kao Damoklovog maca oko vrata. Uz to, ovaj njihov neuspeh je razbio i iluziju da je kosovska nezavisnost gotova stvar koju medjunarodne institucije samo treba da verifikuju i podjednako opasnu paralelu sa prijemom Palestine (koja je glasala PROTIV, havala joj na tome, uzvrativsi tako na nasu podrsku njihovom prijemu).

pro

pre 8 godina

Potpuno nebitne zemlje koje su glasale ZA:
Avganistan, Albanija, Andora, Bahami, Bahrein, Belize, Benin, Brunej Darusalam, Burkina Faso, Kostarika, Obala Slonovače, Džibuti, El Salvador, UAE, Estonija, Makedonija, Fiđi, Gabon, Gambija, Gana, Grenada, Gvineja, Gvajana, Haiti, Honduras, Kukova Ostrva, Salomonska Ostrva, Irska, Island, Jordan, Kuvajt, Lesoto, Letonija, LIberija, Libija, Litvanija, Luksemburg, Malezija, Malavi, Malta, Monako, Crna Gora, Nauru, Niger, Novi Zeland, Oman, Palaos, Panama, Papua Nova Gvineja, Katar, Dominikanska Republika, Tanzanija, Ruanda, Sent Lucija, Sent Kits i Nevis, San Marino, Samoa, Senegal, Sijera Leone, Slovenija, Somalija, Sudan, Čad, Tajland, Istočni Timor, Togo, Tonga, Tuvalu, Vanuatu, Jemen.

Broj bitnijih zemalja za Srbiju koje su glasale ZA:
Nemačka, Saudijska Arabija, Australija, Austrija, Belgija, Bugarska, Kanada, Hrvatska, Danska,Finska, Francuska, Mađarska, Italija, Norveška, Pakistan, Holandija, Portugal, Češka, Velika Britanija, Švedska, Švajcarska, Turska.

22 bitne i 72 nebitne zemlje, prve imaju svoj stav, i to je nešto što treba da nas zabrine, ostalo je lako rešivo.

Okarina

pre 8 godina

Srbija je tokom rata na Kosovo porusila preko 2 hiljada dzamija i drugih verskih i kulturnih objekta i prema tome nema nikakvo pravo da nekome zabrani clanstvo u UNESCO. Sve Latinske i Africke zemlje su glasali protiv, dok su evropske glasali za. Prema tome razmislite ko vas podrzava.
(Ka, 9. novembar 2015 21:09)


Dve hiljade? Ne sitničarimo, bar pet hiljada su srušili zli Srbi. Da se nađemo na 4000? Toliko su zli da su sami sebe proterali sa Kosova.

Nadam se da će vama narko dilerima i ostaloj bagri sa Kosmeta uskoro doći kraj, normalan narod tamo sam upoznao u vojsci '95 nažalost i tada je vladao teror manjine pune prljavog novca nad većinom...

Radmila

pre 8 godina

Najveci duznici su SAD. Prvo neka placaju svetu sve sto treba pa onda neka svima sole pamet. A bilo bi najbolje da su kao duznici jos i glasali!

Patria

pre 8 godina

Mnogi su iznenadjeni Poljacima i njihovim glasanjem. Papa i Vatikan nisu i nece priznati Kosovo. Poljaci su mozda i najveci katolici u Evropi. Tamo gde je jak uticaj Vatikana, tamo su glasali u nasu korist, ili nisu glasali. Hvala hriscanima.

isprani mozgovi velike albanije

pre 8 godina

@Ka

Dve hiljade dzamija su Srbi porusili na Kosovu? Ma nije, nego dva miliona dzamija i proterali su 20 miliona neduznih Albanaca, potomaka Ilira, bla, bla...

muka mi licemera

pre 8 godina

@Urbini

Susjed, razumemo opterecenost Srbima ali ovoliko da vam se od toga suzi svest je zaista previse. Zanimljivo da vam albansko trosenje para i vremena na nacionalisticke egzibicije dok su istovremeno najbedniji u Evropi, bedniji duplo cak i od Srbije uopste ne smeta. Da li znate koliko njih bezi iz "drzave kosova"? Srbija se NIJE obavezala da nece blokirati albansku paradrzavu u medjunarodnim organizacijama niti je duzna da asistira u albanskim pokusajima da legalizuju svoju paradrzavu i nejasno je zasto lazete u vezi toga. Zanimljivo je i da vam nije "neprijateljski stav koji ugrozava koegzistenciju dva naroda" to sto Albanci na teritoriji Srbije izgradjuju monoetnicku "drzavu' iz koje su proterali 60% Srba koji su tamo ziveli ili sto srpsku kulturnu bastinu pokusavaju da svojataju i vec je uveliko samoproglasavaju za "kosovarsku" i"albansko-ilirsku". Nestabilnost regiona generisu dvostruki standardi i nasilnicka politika u vezi Kosova gde se bez dogovora i sporazuma namecu resenja za sta je primer i ovaj pokusaj uguravanja "republjik koosva" u UNESCO. I odakle vam to u vezi Rumunije i Grcke? Zasto izmisljate? Nego, zasto sve ovo sto ste napisali u komentaru niste primenili kada su Srbi u Hrvatskoj bili u pitanju? Zasto niste priznali srpsku paradrzavu u Hrvatskoj i podrzali clanstvo iste u UNESCO-u? Kako niste brinuli o "koegzistenciji dviju naroda" kada ste aplaudirali "oluji"? Daleko ste vi iz Hrvatske da bilo kome delite lekcije.

todos

pre 8 godina

Kakva pobeda. Čak ni USA nisu verovatno namerno učestvovali jer znaju pravu sliku na terenu pa samim tim ih je i bilo sramota. Pozdravljam. Samo koliko ljudi ima na našoj strani. Neverovatno. Obožavam Španiju i Slovačku pa čak i Poljsku, obožavam Latinoameričke države...

kvatro

pre 8 godina

@Ka
Celo KiM sa Turskom nema 2000 dzamija tako da nemoj da siris dezinformacije. Neke jesu srusene u borbama najcesce minareti jel ste na njih stavljali mitraljeze i pucali po ljudima. Nemoj da siris lazi jel da je to istina tvoj CNN bi to odmah iskoristio. Ono sto ste vi radili sa crkvama i grobljima je odraz vaseg vaspitanja i inteligencije. Ja se samo pitam kako vi imate obraza da trazite prijem u UNESKO. A sto je i najvaznije nijedan stari i vredan verski objekat niste napravili. Sve su napravili Srbi ili Turci. Jedino sto bih vam dao da cuvate i odrzavate su Enver Hodzini bunkeri jel nazalost to je jedina vasa istorija.

Ertz

pre 8 godina

Moram hitno da bežim negde iz ove zemlje. Ovog puta od naroda. Šta ste više navalili sa Kosovom i Rusima? Da li stvarno toliko vlada neznanje i manjak svesti? Rusi su nas uvek kao podržavali tokom istorije u manje važnim pitanjima, a kad zugusti nema ih, to jest, dogovore se sa našim protivnicima. Jel postojala Rusija kad smo 500 godina bili pod Turcima? Pa gde su bili? Kad nam je bilo teško oni su sklapali mir sa njima, a ratovali su kada su njihovi interesi bili ugroženi. Gde su bili kad smo bombardovani? U početku se kao usprotiviše, a onda se dogovoriše sa Amerikancima. Da li ste zaboravili? Sad brinemo o Kosovu gde žive ogromnom, neuporedivom većinom Albanci. Zemlja pripada ljudima koji u njoj žive, tako je svuda u svetu. I ja ne podnosim njihovo ponašanje i politiku, čak i oni ispadoše pametniji. Trebalo je mnogo ranije misliti. Mnogo pre, recimo, one katastrofalne izreke "bolje grob, nego rob". Danas molimo i robovi da budemo, ali nas neće. Pitam se da li će ikada proraditi svest u ovom narodu i pravi nacionalni interes. Kuća ti se ruši, Srbine, a ti gledaš u tudju. Gde si pošao?!

Исконски Црногорац

pre 8 godina

Пољска, католичка земља, чланица ЕУ и НАТО, традиционално антируски настројена, данас гласала уздржано.

БЈР Македонија и БЈР Црна Гора гласале против нас, у корист Арбанаса.

Памти, Србине.

Realista

pre 8 godina

dati rok od mesec dana svakoj zemlji koja je priznala 'Kosovo' da promeni odluku, odnosno ili da je ne priznaje ili da nema stav. Za mesec dana ko ne povuce odluku, Srbija mu uvodi sankcije, oni nama ne moraju ako im je smesno. Sankcije - zabrana da izvoze svoju robu - proizvode u Srbiju; zabrana rada ili obustava rada kompanija, pravnih lica iz tih zemalja u Srbiji; zabrana fizickim licima iz tih zemalja koji nemaju srpska dokumenta da rade, zive, cirkulisu u Srbiji; zabrana rada ambasada ili bilo koje javne ustanove cija je 'matica' neka od tih zemalja...
(milos, 9. novembar 2015 22:59)

# Link komentara

Po ovoj tvojoj ideji, gore bi vas izolirao od međunarodne zajednice kad je uvela sankcije Miloševiću....kakva autodestrukcija...ccccc...A jel ti palo na pamet da razmislis da lovu od BG na vodi "ulupate" u vaše firme na kosovu, pa mic po mic, godinu po godinu, preuzmete kosovo nazad....ma kakvi, glavno da je novih "Venecija", igara za široke mase,političkog uhljebljivanja, demagogija i izolacije, odnosno svega što jednu modernu državu gura NAZAD i daje šansu trećerazrednim političarima da CARUJU....

gogolj

pre 8 godina

pisao mi kaznu policajac u Tivtu. Ja odbio da potpišem jer je kao moju državu napisao Republika Kosovo. Ja kažem dok ne ispravi u Srbija ne potpisujem. On kaže "A jedno ti je to Srbija. Potpiši..." Uzeo mi dokumenta.
Sutradan u policijskoj stanici, komandir me pred njim pita zašto sam odbio da potpišem. Kad sam objasnio, komandir mu reče "valjda čovek bolje od tebe zna gde živi", i vrati mi dokumenta.

partizan ponos Srbijeee

pre 8 godina

ljudi jednostavno je ,vecina drzava koje su glasale za su male drzave koje zavise od nekog,pogledaj te protiv rusija,kina ,indija ,brazil.argentina...to je vise od 50 pisto ljudi na svetu protiv .... crna gora - neverica iz kategorije najvecih...

mitar

pre 8 godina

mnogo boli glas CG, znam da se narod CG (naglasavam-isti narod kao i mi Srbi) ne slaze sa ovakvom odlukom njihovih korumpiranih predstavnika (da ne kazem nesto mnogo ruznije). Ali svakako boli...Samo da im se ne desi sutra da se cesaju po glavi i pitaju kako je doslo do toga da se nadju u istoj situaciji kao i mi danas..

Mikelli

pre 8 godina

Zemlje koje su forsirale nezavisnost Kosova danas su lobisti za njihov ulaz u svetske institucije. Većina zemalja su glasale pod pritiskom.

Tuzno & Istinito

pre 8 godina

Ne znam cemu ovo odlaganje 'smrtne presude' tzv. Kosovu (sada bez zvezdice pored imena, ukoliko se ne varam). Cekamo li povoljan trenutak da ga povratimo? Il' cemo ovako lagano da se bockamo, kraduckamo, poboljsavamo gol razliku, zataskavamo sustinske stvari...Hocete vi da zivite tamo? Ja necu sigurno. Ovo sto nam se godinama desava sa Kosmetom je stanje odrzive neodrzivosti koje koci I destabilizuje. La guera infinita. Corava rabota.

Dragan

pre 8 godina

@Urbini Sta nam sve naprica,na koju to susjednu drzavu mislis,Kosovo nije drzva,to je samo americkobritanski protektorat koji u buducoj konstelaciji snaga u svijetu nema snase da opstane,pominjes Rumuniju i Grcku,EU,pa covjece da li vidis da je EU na ivici opstanka,oko izbjeglicke krize su odjednom svi poceli da vode svoju politiku,podizu ograde,desne i ksenofobicne stranke u svim drzavama dobijaju sve vise glasova,jednostavno ovakva politika je dugorocno osudjena na propast,samo da te jos podsjetim da ovo nije 1999.godina,od tada su se MNOGE stvari promijenile,znam da ti nije drago,sta da se radi!

Ozi

pre 8 godina

Hvala svim drzavama koje su glasale protiv i onima koje su bile uzdrzane.
Nesto gledam spisak i razmisljam: Super je to sto su ove drzave glasale protiv, ali realno, da li biste isli da zivite i radite i u jednu od tih drzava sa spiska? Iskreno, ne.
Ok, ako proširimo spisak i na one uzdrzane, onda Japan definitivno.
Zivim u Australiji i lepo je ovde. Tuzan sam sto glasaju protiv Srbije a ja im placam porez.
Dvolican sam, znam. Ali ako svi vi iskreno odgovorite na moje pitanje, videcete da biste i vi rado otisli u USA, Svedsku, Norvesku, Nemacku, Austriju, Australiju, Novi Zeland. Zar nisam u pravu?

Intelektualac iz dijaspore

pre 8 godina

Pisem kasno pa ne znam dali ce moj post biti objavljen.Da sam na mestu nasih vlasti,koliko sutra bih odjurio u Vasington,London,Berlin i Pariz i pitao ih "ZASTO" i "DOKLE"...i nista vise.Ali bih MORAO da idem,islo se meni ili ne,zbog Srbije!Jer vreme je da ovo ludilo koje traje vec 24 godine jednom prestane!

"braca"

pre 8 godina

Ja zivim u CG i ovdje sam rodjen,ali ne mogu vam opisati koliko me sramota,sada vec mrzim ove ljude,dal je moguce da ovo radimo,stajemo na stranu kosova.Braco imate svo pravo svijeta da se ljutite,a mene je i dalje stid,a cak je i tuzno sta mi radimo...

miki

pre 8 godina

Hvala USA sto nisu glasali da se Kosovo* primi u UNESCO.

Znam da nisu platili clanarinu, a mogli su (ili neko drugi da plati, znate vec ko), a nisu je platili i samim tim glasali "za" ako im je vec stalo da Kosovo bude primljeno u UNESCO.
A vi botovi i trolovi dobro razmislite o tome!

Nadam se da ce mi komentar iz petog pokusaja biti objavljen!

Darko BG

pre 8 godina

Ne znam, da li ste vi ljudi
normalani? Ovo vam dođe kao glasanje za pesmu evrovizije. Kakav bre UNESCO...? Zamlaćuju nas koje kakvim glupostima, a ovamo sve ostale ptarske institucije šljakaju već godinama. Priznate od naše države.

WTF-ologist

pre 8 godina

Assad na strain Srbije. Blago vama g. Dacicu. Kakvo drustvo
(komunikacija, 9. novembar 2015 21:53)

Pogledjte, šta je najbitnije jednom prosečnom srpskom 'evro-talibanu'. Asad!? Koja blamaža!

milos

pre 8 godina

sve ostvrske drzave glasale za prijem, dok najmnogoljudnije protiv. a kad nasi namestaju evroviziju englezi se bune do besvesti. cist debilizam.

anticenzura

pre 8 godina

Nakon svega mi treba da pojacamo diplomatsku aktivnost,pa podezimo borbu Kurda za drzavu,osudimo genocid nad Jermenima,postavimo pitanje demokratije u Cg,postovanje prava albanaca u Makedonij i slicne stvari.
Al nasa vlast jw nikakva pa ne ocekujmo nista.
Sto se tice cg,tamo Milo ima vecinu jer ga podrzavaju,tako da nema potrebe da nam se bilo ko izvinjava. Daleko im lepa kuca. Meni je brat Srbin iz Cg,a ne montenegrin!

E-krem

pre 8 godina

Spanonosne latinoameričke zemlje: Argentina, Bolivija, Brazil, Čile, Kuba, Ekvador, Gvatemala, Meksiko, Nikaragva, Paragvaj, Urugvaj, Venecuela.

Basta demokratije.krem de la krem.

Urbini

pre 8 godina

Srbi tko zna po koji puta u deliriju, prebrojavaju države, broje njihovo stanovnistvo i bave se trivijalnim stvarima dok ljudi bježe iz zemlje, porodice propadaju a vi se nasladujete neprijateljskim činom prema vašem prvom susjedu i to onom u kojem živi brojna srpska zajednica!!! Helou! Jeste li vi svjesni da ovakvim neprijateljskim stavom prema Kosovu ugrožavate koegzistenciju dviju zajednica i igrate se njihovom budućnosti? Ako se Srbija obavezala Briselskom sporazumom da neće spriječiti ulazak Kosova u međunarodne ustanove onda je ovo kršenje tog sporazuma i Srbija bi mogla snositi sankcije. Ovim činom Srbija je jos jednom pokazala da joj vise paše nestabilnost Balkana i da kao takva ne provodi svoju EU politiku prema susjedima. Bojim se da je ovim potezom ugroženo otvaranje prvog poglavlja sa EU. Toliko o vjerodostojnosti i neprijateljskim radnjama prema Kosovu. I na kraju, ovakvo ponasanje Srbije je već dozlogrdilo kako Grcima tako i Rumunjima, pitanje je mjeseca kada ce promjeniti mišljenje bas zbog ovakve neprijateljske politike današnje elite u Srbiji.

Vlado

pre 8 godina

kakva zabluda ... nisu narodi glasali vec prestavnici vlada ! da su sve drzave organizovale referendum, pa za Kosovo ne bi glasalo ni 10 drzava ! ne znam sta ovo tera medije da konstantno zavade narod ! pa nisu krivi francuzi sto im je prestavnik glasao za Kosovo ! pa zar to znaci da sada moramo da mrzimo celi francuski narod ? nikada !

milos

pre 8 godina

dati rok od mesec dana svakoj zemlji koja je priznala 'Kosovo' da promeni odluku, odnosno ili da je ne priznaje ili da nema stav. Za mesec dana ko ne povuce odluku, Srbija mu uvodi sankcije, oni nama ne moraju ako im je smesno. Sankcije - zabrana da izvoze svoju robu - proizvode u Srbiju; zabrana rada ili obustava rada kompanija, pravnih lica iz tih zemalja u Srbiji; zabrana fizickim licima iz tih zemalja koji nemaju srpska dokumenta da rade, zive, cirkulisu u Srbiji; zabrana rada ambasada ili bilo koje javne ustanove cija je 'matica' neka od tih zemalja...

Aleksa

pre 8 godina

Alo ljudi kakve veze ima narod u Crnoj Gori sa vladom koja donosi odluke? Ako stvarno mislite da je odraz njihov stava prema Kosovu vi ste u zabludi.

Socijaldemokrata

pre 8 godina

Nisu primljeno jer su SAD tako zelele! Sve je ovo jedna velika farsa! Svi znamo da maga... radi kako oni kazu, ovo je bila usluga za sve ono sto on radi za legalizaciju tkz. Kosova. I ovo je samo odlaganje.

Milos

pre 8 godina

Zec, 09. novembar 2015 18:30)
A vi ste faktor?Kad ste ulazili u EU vas tradicionalni mentor (nemacka) nije nasla za shodno da skokne na proslavu, nego imala preca posla.A ovo za sedenje na vise stolica se slazem, jedan je bio Tito.

Ka

pre 8 godina

Srbija je tokom rata na Kosovo porusila preko 2 hiljada dzamija i drugih verskih i kulturnih objekta i prema tome nema nikakvo pravo da nekome zabrani clanstvo u UNESCO. Sve Latinske i Africke zemlje su glasali protiv, dok su evropske glasali za. Prema tome razmislite ko vas podrzava.

levac

pre 8 godina

Sve je to dobro za sada.Mozda dobro.Samo se cena ovoga jos nezna.Ali brzo ce se znati.Ko se poslednji smeje najsladje se smeje.Polako samo da ne kujaye malo kasnije.

car dusan

pre 8 godina

zec.,..pa tebi je kratka pamet,svi ti zapadni prijatelji vec stotinama godina nas ubijaju,pa tako i nedavno 99.pa kadija te tuzi kadija ti sudi,zato nemoj pravome srbinu da solis pamet,zna se gde mu je srce.

Real

pre 8 godina

Al opet neki oce sa ovima sto nas mrze koliko mogu. Opet neki oce sa svabama i kompanijom.
Valjda ti ljudi nemaju nikakvog obraza, valjda su im samo pare bitne u zivotu i nemaju nikakvu drugu radost u zivotu.

tony

pre 8 godina

mnogi pominju slovacku... pa, slovacka moze kako hoce. zasto!? zato sto vecina krupnog kapitala u slovackoj nije americko vec upravo dolazi iz drzava koje su bile protiv. poljaci i cesi su nam takodje naklonjeni kao i slovaci ali onaj koji zaposljava i puni budzet - naredjuje. sta mislite, nemacki narod je protiv nas!? greska. gotive nas mnogo vise nego sto to mozete i da pretpostavite. daleko nas vise cene i gotive nego hrvate recimo, posebno istocna nemacka. za njih je sloba heroj. ziveo sam tamo i znam. ali, nemacka je okupirana drzava i po njoj ameri i englezi rade sta im je volja. sto se ove nase "brace" iz komsiluka tice. isto kao i sa cesima, naredjenje i ucena. tako to ide. i cg i mk imaju i tek ce imati albanski problem. kako god, sve ovo treba zatefteriti i kad zatreba vratiti sa kamatama. posebno komsiluku.

MIlos

pre 8 godina

Vidim, gotovo svi komentatori uz prijatelji iz EU i NATO stavljaju navodnike. Pa zasto uopce mislite da vam moraju biti prijatelji? Niti ste u EU a niti u NATO. Sjedite vec godinama na dvije i vise stolica, jednu pricu prodajete Brusselsu, jednu Moskvi, jednu Pekingu, i svaka je drugacija. Izgubili ste kredibilitet potpuno vojnom paradom u cast Putinu i nedavnom posjetom Vucica Moskvi. U EU vas vise apsolutno nitko ne dozivljava, ali vi i dalje umisljate da ste faktor i da vas se pita. Cudi me to. Volio bih da mi admin objavi post i da se nadje neki komentator koji to moze objasniti.
(Zec, 9. novembar 2015 18:30) # Link komentara

Gospodine Zec ja cu vam objasniti. Nasi politicari pogotovu ovi sto su trenutno na vlasi uporno Nemacku, SAD, VB i ostale zemlje nazivaju prijateljima. Zbog cega nije ni nama jasno. Ajde da kazu partneri ili nesto slicno. Zato se mi vec nekoliko meseci (a bogami i godina) od kad je ova ekipa na vlasti zezamo sa tim prijatelji. Niti su oni nama prijatelji, niti smo mi njima prijatelji, niti mi zelimo da budemo sa njima prijatelji, niti oni zele sa nama da budu prijatelji. Podrska za NATO je 11% ankete za EU variraju al to je negde fifti fifti (sada da se urade verovatno bi vise bilo protiv nego za bas zbog ovog glasanja) tako da je pravo pitanje moj gospodine Zec zasto nasa vlada i vlast uporno naziva te zemlje nasim prijateljima kada oni to nisu. Pozdrav i svako dobro gospodine Zec.

Baca Lala

pre 8 godina

"Devet članica Uneska nije prisustvovalo glasanju zbog neplaćenih članarina, a među njima su Sjedinjene Američke Države, Izrael i Gvineja Bisao." - ovo mnogo govori o tome oko cega se mi ložimo... i sta je nama glavna vest...

Madrid

pre 8 godina

I ja sam iz CG i naravno da ne podrzavam ovo ali se mi ne pitamo nista, e i za studiranje Crnogoraca u Srbiji-svakako da treba da budu tretirani kao strani drzavljani-zasto bi mi imali ista prava kao i studenti iz Srbije kad nasa vlada priznaje Kosovo i glasa za ulazak u Unesko. Najbolje bi bilo kad bi se milogorcima duplo naplacivali fakulteti u Srb !

Sllay

pre 8 godina

Sta nas briga, sutra da se desi treci svetski rat, bar znamo na koga mozemo da racunamo, a obzirom da su u nasoj grupi Rusija i Kina, ne treba da se brinemo, a ovi koji su u suprotnom bloku , da ne kazem banana drzave bivse SFRJ neka se zamisle koliko ce se SAD zaloziti za njih, samo da ne bude da Srbija ponovo spasava kao Hrvate u II Svetskom ratu

branko

pre 8 godina

Studenti iz Crne Gore da studiraju kao strani drzavljani!!!
(Rudnicanin, 9. novembar 2015 17:07)
----
Nego kako im ide Srpski jezik, jel tesko?

Pravdić

pre 8 godina

Spanonosne latinoameričke zemlje: Argentina, Bolivija, Brazil, Čile, Kuba, Ekvador, Gvatemala, Meksiko, Nikaragva, Paragvaj, Urugvaj, Venecuela.

Zec

pre 8 godina

Vidim, gotovo svi komentatori uz prijatelji iz EU i NATO stavljaju navodnike. Pa zasto uopce mislite da vam moraju biti prijatelji? Niti ste u EU a niti u NATO. Sjedite vec godinama na dvije i vise stolica, jednu pricu prodajete Brusselsu, jednu Moskvi, jednu Pekingu, i svaka je drugacija. Izgubili ste kredibilitet potpuno vojnom paradom u cast Putinu i nedavnom posjetom Vucica Moskvi. U EU vas vise apsolutno nitko ne dozivljava, ali vi i dalje umisljate da ste faktor i da vas se pita. Cudi me to. Volio bih da mi admin objavi post i da se nadje neki komentator koji to moze objasniti.

zoran

pre 8 godina

KIM jong un nije glasao da KIM bude primljeno u Unesko. Hvala narodu Severne Koreje
(malimarko, 09. novembar 2015 17:01)

Nije glasao narod nego predstavnik te drzave .

Сср

pre 8 godina

Људи,немојте да зе заносите.ово је само представа како би се управо они који су продали косово одржали на власти.косово може поново да затражи опет чланство за пар година.

miki

pre 8 godina

Imali smo srece da neke prozapdne drzave su bile uzdrazane ili nisu glasale. Npr uzdrazene su bile Juzna Koreja, Japan, Poljska koje su ipak vise nastrojene SAD nego Rusiji. Azerbejdzan nije glasao a oni su veliki saveznici i prijatelji Turkse koja je glasala za. Ukrajina je bila postena nije glasala iako smo nekim postpucima povredil tu drzavu narocito kada su neke nase stranke isle na Krim a neki cak iz SNS su isle pre neki mesec kao posmatraci na izbore u Ukrajini u separatiskim delovima drzave.

Mare

pre 8 godina

vidim da su partneri Er Srbije i Beograda na vodi(UAE) bas lepo glasali! samo nek im prodaju preduzeca i partnerishu sa njima,daleko ce da doguraju kad im "partneri"rade o glavi i vlasti i narodu i zemlji u kojoj posluju...

Владо Бања Лука

pre 8 godina

Велико хвала свим државама које су биле против, или бар уздржане. Поред Русије и Кине, ја бих се овим путем посебно захвалио Сирији и њиховом предсједнику хероју Асаду на достојанственом држању и гласу против. P.S. иако тајкун Додик оптужује СДС и ПДП да су издајничке странке, српски представници у заједничким БХ институцијама нису дозволиле бламирање, те је БиХ била бар уздржана (фактички против). За разлику од Сло, Хрв, ЦГ, Мак и Мађарске...

Bavarska Princeza

pre 8 godina

Južna Afrika, Angola, Argentina, Jermenija, Belorusija, Bolivija, Bocvana, Brazil, Čile, Kina, Kipar, Kongo, Kuba, Ekvador, Eritreja, Španija, Etiopija, Ruska Federacija, Gruzija, Gvatemala, Ekvatorijalna Gvineja, Indija, Indonezija, Kazahstan, Kirgistan, Liban, Maroko, Mauricijus, Mozambik, Meksiko, Mjanmar, Namibija, Nikaragva, Uganda, Palestina, Paragvaj, Filipini, Sirija, Moldavija, Demokratska Republika Kongo, Narodna Demokratska Republika Laos, Narodna Demokratska Republika (Severna) Koreja, Srbija, Slovačka, Južni Sudan, Šri Lanka, Surinam, Urugvaj, Venecuela, Zimbabve - HVALA ! ! !

D1V1

pre 8 godina

Ako uzmemo podatke iz enciklopedije:
South Africa (0.69%), Angola (0.27%), Argentina (0.55%), Armenia (0.045%),
Belarus (0.13%), Bolivia (0.14%), Botswana (0.028%), Brazil (2.62%), Chile (0.24%), China (18.4%), Cyprus (0.011%), Republic of the Congo (0.057%), Cuba (0.15%), Ecuador (0.2%), Eritrea (0.074%), Spain (0.63%), Ethiopia (1.13%), Russia (1.96%), Georgia (0.061%), Guatemala (0.2%), Equatorial Guinea (0.01%), India (16.62%), Indonesia (3.26%), Kazakhstan (0.23%), Kyrgyzstan (0.075%), Lebanon (0.058%), Morocco (0.46%), Mauritius (0.018%), Mozambique (0.32%), Mexico (1.54%), Myanmar (0.66%), Namibia (0.032%), Nicaragua (0.08%), Uganda (0.45%), Palestine (0.057%), Paraguay (0.087%), Philippines (1.29%), Syria (0.32%), Moldova (0.049%), Democratic Republic of the Congo (0.93%), Laos (0.087%), North Korea (0.33%), Serbia (0.1%), Slovakia (0.075%), South Sudan (0.11%), Sri Lanka (0.28%), Suriname (0.0073%), Uruguay (0.046%), venezuela (0.43%), Zimbabwe (0.18%)
U sumi: 55.7773% svjeske populacije je glasalo protiv

Vesna 315

pre 8 godina

@ Sandzaklija

I Srbija je glasala za prijem Palestine pre neku godinu.

Pogledaj Link:

http://www.theguardian.com/world/2011/nov/01/unesco-countries-vote-palestinian-membership

Pozdrav

Mxyed

pre 8 godina

Cela Juzna Amerika za nas. To je sloboda i ponos. Ako igde budem ziveo van Srbije to ce biti neka zemlja tamo. Iznenadili me Filipini, ipak su oni americka kolonija. To jedino ne razumem.

djuro

pre 8 godina

A crnogorci ovde uzivaju velike povlastice.... Bas lepo!
(Milivoje vrati se, 09. novembar 2015 17:38)

Ne uživaju Crnogorci, nego Srbi iz Crne Gore!! Ogromna je to razlika.. Ovi prvi su samoizmišljeni, ili već ko zna!?.. Zato ne lupetaj i ne odriče se naroda svoga, gde god da živi..

PG

pre 8 godina

veliko izvinjenje za glas crne gore!

mislim da ne znate koliko se crvenimo zbog odluka nase vlade, al pokoljenja djela sude pa ce i ovi zauzet adekvatno mjesto!

Veky

pre 8 godina

Sve države u komšiluku bile za prijem Kosova, čak i CG i Bugarska ?. BiH je bila uzdržana zbog manjeg BH entiteta, inače bi i Bosna glasala ZA. Nema šta, svi su na srpskoj strani.

Aleksandar

pre 8 godina

Ljutko& A ja ne znam kako Vama da se nacrta..a zar mislite da im UNESCKO moze nesto i kad bi bili clan...zar Vi ne shvatate da ce NATO i SAD da brane KOSOVO bez obzira na sve ,jer to njihov projekat i gledace kroz prste,pa na kraju i srusili Decane u nekim "spontanim" demnostracijam ili pobuni...oni ce sve grehe amortizovati,sve zlocine,sve prevare..samo kako bi prestavili Kosovo kao drzavu...njima je cilj potpuna izolacija interesa Srbije i ne misle nista da nam daju,nikakve ustupke NISTA,jer ako daju,dace nam i za pravo u nekoj buducnosti da nesto trazimo nazad..i hoce potpunu predaju oko Kosova,a znaju da bez naseg potpisa nema nista,jer za 50god. svasta se moze desiti... kako je bio presedan oko kosova,tako ce biti ,mozda presedan sutra i za povlacenje priznanja..ko zna...jer u medjunardonom pravu od 1999god je nastao haos,i cista anarhija...nista vise nije sigurno,niko vise nije bezbedan..vec cuti,budi ponizan i trpi, ,bori se nekako,kad oni kazu "ovo nema veze sa ovim,ova odluka nema veze sa onom odlukom ,mi Srbiju postujemo i podrzavamo" a cine drugacije.atako i MI mi smo za EU ,podrzavamo EU podrzavamo SAD...ali kad dodje vreme ,kao sto je bilo danas,svim silama za nasa prava i interese,sutra opet ista prica kao i uvek,oni nas podrzavaju mi njih... i tako...licemrno nema sta,ali to su njihova pravila... pa videcemo dokle tako...a do tad mi moramo postati drzava u ekonomskom i vojnom smislu...a sa ovakvim mentalitetom kod nas i kod politicara...bice tesko...

Crnogorac

pre 8 godina

Mislite li vi stvarno da većina CG podržava tkz. Kosovo?
Ovo sve radi vlast, a ta vlast opstaje kriminalom i zahvaljujući manjini koja ih iz straha ili interesa podržava.
Ali ni to neće još dugo. U svakom slučaju, mene je sramota ove moderne Crne Gore...

Penny

pre 8 godina

A da malo iskulirate sa napadima na Crnu Goru?! Rezim u CG ce uraditi sve da bi zaostrilio situaciju i podele jer samo tako moze odrzati svoju vlast...

Stevan

pre 8 godina

Jedna mala i siromasna Moldavija je glasala protiv prijema a male i jadne banane crna gora i makedonija za. Prezirem ovu vlast koja ima prijateljske odnose sa njima.

NScentar

pre 8 godina

Kako vidim, drzave koje nisu glasale za KiM u UNESCO su siromasne, ili pro- socialisticke. Bogate drzave svet su u velicini bili za. Neznam tacno sta to govori, ali interesantno. Ali nema Asrbija tu ista da se diplomastki hvali, da nije bilo Rusije, KiM bi danas bio u tu UN organizaciju. Bice jedan dan, to znamo.

Saldzo

pre 8 godina

Ukratko:

- protiv glasale clanice BRICKS i njihovi saveznici i prijatelji, drzave koje imaju svoje problematicne provincije, luda braca Slovaci i Severna Koreja u inat Amerima

- za glasali nasi "prijatelji" iz EU, NATO i arapskih zemalja saveznika SAD i oni koji su ucenjeni od doticnih, pa moraju

- uzdrzani bili oni koji bi glasali protiv, ali nisu hteli da se zameraju zapadu. Tako da nisu dali dvotrecinsku vecinu i bar su sacuvali obraz i svaka im cast (najdraze mi je za Rumuniju, Japan, Grcku i Poljsku sto su ispali ljudi)

Sada da malo razmislimo na koju cemo stranu ubuduce i da nam vise ne prosipaju suplju pricu ko su nam prijatelji i sa kim bi valjalo da budemo.

Beli

pre 8 godina

Velicanstvena pobeda g. Vucica, cime je on stao uz rame jednom Zivojinu Misicu ili Petru Bojovicu !
(Odusevljen, 9. novembar 2015 16:59)

Sta sve covek mora da pise za sendvic i crvenu.

charlotte sometimes

pre 8 godina

Crnogorcima definitivno treba ukinuti povlastice u ovoj zemlji. Za pocetak da ne zauzimaju mesta na drzavnim fakultetima i u domovima za dzabe.

Ljutko

pre 8 godina

Pa vi ne shvatate ljudi moji i ne znam kako da vam nacrtam. Prijemom tog prokletog Kosova u ovu organizaciju će opstanak naše kulturne baštine biti skoro zagarantovan, ovako, mogu da rade šta žele jer ne pripadaju organizaciji koja se bori za zaštitu spomenika i kulture. Tek sada ćemo videti šta je uništavanje. Žao mi nas je jer smo ovakvi, nedorasli politici koplikovanijoj od one pijačarske.

DEDA CVETKO

pre 8 godina

Palestina glasala protiv. A izrael?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Sandzaklija, 9. novembar 2015 17:07)


Lepo kaze clanak: Izrael je jedna od devet drzava koje su suspendovale placanje clanarine Unesku i zbog toga su ostale bez prava glasanja. Dakle, Izrael je, kao i SAD, bio odsutan sa glasanja.

Da li bi Izrael glasao za ili protiv, to je cisto spekulativno pitanje. Licno sam uveren da Izrael NIKADA ne bi glasao "ZA", jer bi time otvorio Pandorinu kutiju i mogucnost da se jednog dana jevrejska sveta mesta proglase muslimanskim. Takodje, sasvim je moguce da bi glasao protiv da bi Obaminoj administraciji - koju Izraelci vole kao kvocka uzicu - brknuo prst u oko. Sa druge strane, tesko bi bilo poverovati da bi Izrael zajedno sa Palestincima glasao za istu stvar.

Mnogo je verovatnije da bi se Izrael mudro uzdrzao od glasanja ili da ne bi ni bio prisutan. Dakle, krajnji ishod bi bio isti kao sto je sada.

U svakom slucaju, verovatnoca da bi Izrael glasao protiv Srbije je izuzetno slaba i granici se sa cistom hipotetikom.

bata

pre 8 godina

"Devet članica Uneska nije prisustvovalo glasanju zbog neplaćenih članarina, a među njima su Sjedinjene Američke Države, Izrael i Gvineja Bisao."

Siromasni Ameri nemaju za clanarinu .

rastko

pre 8 godina

Kako premijer komentariše to što su njegovi prijatelji iz UAE glasali "za"? I šta će promeniti u dosadašnjim prijateljskim odnosima sa cg (namerno mala slova) i M. Djukanovićem?

Tasa Bubanj

pre 8 godina

UAE i Saudijska Arabija ZA? Bruka i sramota. Svaki mesec neki princ,seik...dolaze da poboljsamo odnose a ovamo noz i ledja. Vucicu reaguj:)

dragan

pre 8 godina

Hvala Slovackoj i Spaniji posebno, jedine dve zemlje EU koje su glasale protiv, a sigurno nije lako biti unutra, a suprotstaviti se, bez obzira sto Spanija to radi zbog Katalonije.

Beli

pre 8 godina

Velicanstvena pobeda g. Vucica, cime je on stao uz rame jednom Zivojinu Misicu ili Petru Bojovicu !
(Odusevljen, 9. novembar 2015 16:59)

Sta sve covek mora da pise za sendvic i crvenu.

dragan

pre 8 godina

Hvala Slovackoj i Spaniji posebno, jedine dve zemlje EU koje su glasale protiv, a sigurno nije lako biti unutra, a suprotstaviti se, bez obzira sto Spanija to radi zbog Katalonije.

charlotte sometimes

pre 8 godina

Crnogorcima definitivno treba ukinuti povlastice u ovoj zemlji. Za pocetak da ne zauzimaju mesta na drzavnim fakultetima i u domovima za dzabe.

Saldzo

pre 8 godina

Ukratko:

- protiv glasale clanice BRICKS i njihovi saveznici i prijatelji, drzave koje imaju svoje problematicne provincije, luda braca Slovaci i Severna Koreja u inat Amerima

- za glasali nasi "prijatelji" iz EU, NATO i arapskih zemalja saveznika SAD i oni koji su ucenjeni od doticnih, pa moraju

- uzdrzani bili oni koji bi glasali protiv, ali nisu hteli da se zameraju zapadu. Tako da nisu dali dvotrecinsku vecinu i bar su sacuvali obraz i svaka im cast (najdraze mi je za Rumuniju, Japan, Grcku i Poljsku sto su ispali ljudi)

Sada da malo razmislimo na koju cemo stranu ubuduce i da nam vise ne prosipaju suplju pricu ko su nam prijatelji i sa kim bi valjalo da budemo.

Tasa Bubanj

pre 8 godina

UAE i Saudijska Arabija ZA? Bruka i sramota. Svaki mesec neki princ,seik...dolaze da poboljsamo odnose a ovamo noz i ledja. Vucicu reaguj:)

Stevan

pre 8 godina

Jedna mala i siromasna Moldavija je glasala protiv prijema a male i jadne banane crna gora i makedonija za. Prezirem ovu vlast koja ima prijateljske odnose sa njima.

Crnogorac

pre 8 godina

Mislite li vi stvarno da većina CG podržava tkz. Kosovo?
Ovo sve radi vlast, a ta vlast opstaje kriminalom i zahvaljujući manjini koja ih iz straha ili interesa podržava.
Ali ni to neće još dugo. U svakom slučaju, mene je sramota ove moderne Crne Gore...

Madrid

pre 8 godina

I ja sam iz CG i naravno da ne podrzavam ovo ali se mi ne pitamo nista, e i za studiranje Crnogoraca u Srbiji-svakako da treba da budu tretirani kao strani drzavljani-zasto bi mi imali ista prava kao i studenti iz Srbije kad nasa vlada priznaje Kosovo i glasa za ulazak u Unesko. Najbolje bi bilo kad bi se milogorcima duplo naplacivali fakulteti u Srb !

PG

pre 8 godina

veliko izvinjenje za glas crne gore!

mislim da ne znate koliko se crvenimo zbog odluka nase vlade, al pokoljenja djela sude pa ce i ovi zauzet adekvatno mjesto!

Bavarska Princeza

pre 8 godina

Južna Afrika, Angola, Argentina, Jermenija, Belorusija, Bolivija, Bocvana, Brazil, Čile, Kina, Kipar, Kongo, Kuba, Ekvador, Eritreja, Španija, Etiopija, Ruska Federacija, Gruzija, Gvatemala, Ekvatorijalna Gvineja, Indija, Indonezija, Kazahstan, Kirgistan, Liban, Maroko, Mauricijus, Mozambik, Meksiko, Mjanmar, Namibija, Nikaragva, Uganda, Palestina, Paragvaj, Filipini, Sirija, Moldavija, Demokratska Republika Kongo, Narodna Demokratska Republika Laos, Narodna Demokratska Republika (Severna) Koreja, Srbija, Slovačka, Južni Sudan, Šri Lanka, Surinam, Urugvaj, Venecuela, Zimbabve - HVALA ! ! !

tony

pre 8 godina

mnogi pominju slovacku... pa, slovacka moze kako hoce. zasto!? zato sto vecina krupnog kapitala u slovackoj nije americko vec upravo dolazi iz drzava koje su bile protiv. poljaci i cesi su nam takodje naklonjeni kao i slovaci ali onaj koji zaposljava i puni budzet - naredjuje. sta mislite, nemacki narod je protiv nas!? greska. gotive nas mnogo vise nego sto to mozete i da pretpostavite. daleko nas vise cene i gotive nego hrvate recimo, posebno istocna nemacka. za njih je sloba heroj. ziveo sam tamo i znam. ali, nemacka je okupirana drzava i po njoj ameri i englezi rade sta im je volja. sto se ove nase "brace" iz komsiluka tice. isto kao i sa cesima, naredjenje i ucena. tako to ide. i cg i mk imaju i tek ce imati albanski problem. kako god, sve ovo treba zatefteriti i kad zatreba vratiti sa kamatama. posebno komsiluku.

D1V1

pre 8 godina

Ako uzmemo podatke iz enciklopedije:
South Africa (0.69%), Angola (0.27%), Argentina (0.55%), Armenia (0.045%),
Belarus (0.13%), Bolivia (0.14%), Botswana (0.028%), Brazil (2.62%), Chile (0.24%), China (18.4%), Cyprus (0.011%), Republic of the Congo (0.057%), Cuba (0.15%), Ecuador (0.2%), Eritrea (0.074%), Spain (0.63%), Ethiopia (1.13%), Russia (1.96%), Georgia (0.061%), Guatemala (0.2%), Equatorial Guinea (0.01%), India (16.62%), Indonesia (3.26%), Kazakhstan (0.23%), Kyrgyzstan (0.075%), Lebanon (0.058%), Morocco (0.46%), Mauritius (0.018%), Mozambique (0.32%), Mexico (1.54%), Myanmar (0.66%), Namibia (0.032%), Nicaragua (0.08%), Uganda (0.45%), Palestine (0.057%), Paraguay (0.087%), Philippines (1.29%), Syria (0.32%), Moldova (0.049%), Democratic Republic of the Congo (0.93%), Laos (0.087%), North Korea (0.33%), Serbia (0.1%), Slovakia (0.075%), South Sudan (0.11%), Sri Lanka (0.28%), Suriname (0.0073%), Uruguay (0.046%), venezuela (0.43%), Zimbabwe (0.18%)
U sumi: 55.7773% svjeske populacije je glasalo protiv

branko

pre 8 godina

Studenti iz Crne Gore da studiraju kao strani drzavljani!!!
(Rudnicanin, 9. novembar 2015 17:07)
----
Nego kako im ide Srpski jezik, jel tesko?

Mare

pre 8 godina

vidim da su partneri Er Srbije i Beograda na vodi(UAE) bas lepo glasali! samo nek im prodaju preduzeca i partnerishu sa njima,daleko ce da doguraju kad im "partneri"rade o glavi i vlasti i narodu i zemlji u kojoj posluju...

Pravdić

pre 8 godina

Spanonosne latinoameričke zemlje: Argentina, Bolivija, Brazil, Čile, Kuba, Ekvador, Gvatemala, Meksiko, Nikaragva, Paragvaj, Urugvaj, Venecuela.

bata

pre 8 godina

"Devet članica Uneska nije prisustvovalo glasanju zbog neplaćenih članarina, a među njima su Sjedinjene Američke Države, Izrael i Gvineja Bisao."

Siromasni Ameri nemaju za clanarinu .

rastko

pre 8 godina

Kako premijer komentariše to što su njegovi prijatelji iz UAE glasali "za"? I šta će promeniti u dosadašnjim prijateljskim odnosima sa cg (namerno mala slova) i M. Djukanovićem?

Mxyed

pre 8 godina

Cela Juzna Amerika za nas. To je sloboda i ponos. Ako igde budem ziveo van Srbije to ce biti neka zemlja tamo. Iznenadili me Filipini, ipak su oni americka kolonija. To jedino ne razumem.

Sllay

pre 8 godina

Sta nas briga, sutra da se desi treci svetski rat, bar znamo na koga mozemo da racunamo, a obzirom da su u nasoj grupi Rusija i Kina, ne treba da se brinemo, a ovi koji su u suprotnom bloku , da ne kazem banana drzave bivse SFRJ neka se zamisle koliko ce se SAD zaloziti za njih, samo da ne bude da Srbija ponovo spasava kao Hrvate u II Svetskom ratu

Владо Бања Лука

pre 8 godina

Велико хвала свим државама које су биле против, или бар уздржане. Поред Русије и Кине, ја бих се овим путем посебно захвалио Сирији и њиховом предсједнику хероју Асаду на достојанственом држању и гласу против. P.S. иако тајкун Додик оптужује СДС и ПДП да су издајничке странке, српски представници у заједничким БХ институцијама нису дозволиле бламирање, те је БиХ била бар уздржана (фактички против). За разлику од Сло, Хрв, ЦГ, Мак и Мађарске...

djuro

pre 8 godina

A crnogorci ovde uzivaju velike povlastice.... Bas lepo!
(Milivoje vrati se, 09. novembar 2015 17:38)

Ne uživaju Crnogorci, nego Srbi iz Crne Gore!! Ogromna je to razlika.. Ovi prvi su samoizmišljeni, ili već ko zna!?.. Zato ne lupetaj i ne odriče se naroda svoga, gde god da živi..

"braca"

pre 8 godina

Ja zivim u CG i ovdje sam rodjen,ali ne mogu vam opisati koliko me sramota,sada vec mrzim ove ljude,dal je moguce da ovo radimo,stajemo na stranu kosova.Braco imate svo pravo svijeta da se ljutite,a mene je i dalje stid,a cak je i tuzno sta mi radimo...

zoran

pre 8 godina

KIM jong un nije glasao da KIM bude primljeno u Unesko. Hvala narodu Severne Koreje
(malimarko, 09. novembar 2015 17:01)

Nije glasao narod nego predstavnik te drzave .

DEDA CVETKO

pre 8 godina

Palestina glasala protiv. A izrael?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Sandzaklija, 9. novembar 2015 17:07)


Lepo kaze clanak: Izrael je jedna od devet drzava koje su suspendovale placanje clanarine Unesku i zbog toga su ostale bez prava glasanja. Dakle, Izrael je, kao i SAD, bio odsutan sa glasanja.

Da li bi Izrael glasao za ili protiv, to je cisto spekulativno pitanje. Licno sam uveren da Izrael NIKADA ne bi glasao "ZA", jer bi time otvorio Pandorinu kutiju i mogucnost da se jednog dana jevrejska sveta mesta proglase muslimanskim. Takodje, sasvim je moguce da bi glasao protiv da bi Obaminoj administraciji - koju Izraelci vole kao kvocka uzicu - brknuo prst u oko. Sa druge strane, tesko bi bilo poverovati da bi Izrael zajedno sa Palestincima glasao za istu stvar.

Mnogo je verovatnije da bi se Izrael mudro uzdrzao od glasanja ili da ne bi ni bio prisutan. Dakle, krajnji ishod bi bio isti kao sto je sada.

U svakom slucaju, verovatnoca da bi Izrael glasao protiv Srbije je izuzetno slaba i granici se sa cistom hipotetikom.

Aleksandar

pre 8 godina

Ljutko& A ja ne znam kako Vama da se nacrta..a zar mislite da im UNESCKO moze nesto i kad bi bili clan...zar Vi ne shvatate da ce NATO i SAD da brane KOSOVO bez obzira na sve ,jer to njihov projekat i gledace kroz prste,pa na kraju i srusili Decane u nekim "spontanim" demnostracijam ili pobuni...oni ce sve grehe amortizovati,sve zlocine,sve prevare..samo kako bi prestavili Kosovo kao drzavu...njima je cilj potpuna izolacija interesa Srbije i ne misle nista da nam daju,nikakve ustupke NISTA,jer ako daju,dace nam i za pravo u nekoj buducnosti da nesto trazimo nazad..i hoce potpunu predaju oko Kosova,a znaju da bez naseg potpisa nema nista,jer za 50god. svasta se moze desiti... kako je bio presedan oko kosova,tako ce biti ,mozda presedan sutra i za povlacenje priznanja..ko zna...jer u medjunardonom pravu od 1999god je nastao haos,i cista anarhija...nista vise nije sigurno,niko vise nije bezbedan..vec cuti,budi ponizan i trpi, ,bori se nekako,kad oni kazu "ovo nema veze sa ovim,ova odluka nema veze sa onom odlukom ,mi Srbiju postujemo i podrzavamo" a cine drugacije.atako i MI mi smo za EU ,podrzavamo EU podrzavamo SAD...ali kad dodje vreme ,kao sto je bilo danas,svim silama za nasa prava i interese,sutra opet ista prica kao i uvek,oni nas podrzavaju mi njih... i tako...licemrno nema sta,ali to su njihova pravila... pa videcemo dokle tako...a do tad mi moramo postati drzava u ekonomskom i vojnom smislu...a sa ovakvim mentalitetom kod nas i kod politicara...bice tesko...

Veky

pre 8 godina

Sve države u komšiluku bile za prijem Kosova, čak i CG i Bugarska ?. BiH je bila uzdržana zbog manjeg BH entiteta, inače bi i Bosna glasala ZA. Nema šta, svi su na srpskoj strani.

miki

pre 8 godina

Imali smo srece da neke prozapdne drzave su bile uzdrazane ili nisu glasale. Npr uzdrazene su bile Juzna Koreja, Japan, Poljska koje su ipak vise nastrojene SAD nego Rusiji. Azerbejdzan nije glasao a oni su veliki saveznici i prijatelji Turkse koja je glasala za. Ukrajina je bila postena nije glasala iako smo nekim postpucima povredil tu drzavu narocito kada su neke nase stranke isle na Krim a neki cak iz SNS su isle pre neki mesec kao posmatraci na izbore u Ukrajini u separatiskim delovima drzave.

Vesna 315

pre 8 godina

@ Sandzaklija

I Srbija je glasala za prijem Palestine pre neku godinu.

Pogledaj Link:

http://www.theguardian.com/world/2011/nov/01/unesco-countries-vote-palestinian-membership

Pozdrav

Сср

pre 8 godina

Људи,немојте да зе заносите.ово је само представа како би се управо они који су продали косово одржали на власти.косово може поново да затражи опет чланство за пар година.

anticenzura

pre 8 godina

Nakon svega mi treba da pojacamo diplomatsku aktivnost,pa podezimo borbu Kurda za drzavu,osudimo genocid nad Jermenima,postavimo pitanje demokratije u Cg,postovanje prava albanaca u Makedonij i slicne stvari.
Al nasa vlast jw nikakva pa ne ocekujmo nista.
Sto se tice cg,tamo Milo ima vecinu jer ga podrzavaju,tako da nema potrebe da nam se bilo ko izvinjava. Daleko im lepa kuca. Meni je brat Srbin iz Cg,a ne montenegrin!

WTF-ologist

pre 8 godina

Assad na strain Srbije. Blago vama g. Dacicu. Kakvo drustvo
(komunikacija, 9. novembar 2015 21:53)

Pogledjte, šta je najbitnije jednom prosečnom srpskom 'evro-talibanu'. Asad!? Koja blamaža!

Ljutko

pre 8 godina

Pa vi ne shvatate ljudi moji i ne znam kako da vam nacrtam. Prijemom tog prokletog Kosova u ovu organizaciju će opstanak naše kulturne baštine biti skoro zagarantovan, ovako, mogu da rade šta žele jer ne pripadaju organizaciji koja se bori za zaštitu spomenika i kulture. Tek sada ćemo videti šta je uništavanje. Žao mi nas je jer smo ovakvi, nedorasli politici koplikovanijoj od one pijačarske.

milos

pre 8 godina

sve ostvrske drzave glasale za prijem, dok najmnogoljudnije protiv. a kad nasi namestaju evroviziju englezi se bune do besvesti. cist debilizam.

Penny

pre 8 godina

A da malo iskulirate sa napadima na Crnu Goru?! Rezim u CG ce uraditi sve da bi zaostrilio situaciju i podele jer samo tako moze odrzati svoju vlast...

Zec

pre 8 godina

Vidim, gotovo svi komentatori uz prijatelji iz EU i NATO stavljaju navodnike. Pa zasto uopce mislite da vam moraju biti prijatelji? Niti ste u EU a niti u NATO. Sjedite vec godinama na dvije i vise stolica, jednu pricu prodajete Brusselsu, jednu Moskvi, jednu Pekingu, i svaka je drugacija. Izgubili ste kredibilitet potpuno vojnom paradom u cast Putinu i nedavnom posjetom Vucica Moskvi. U EU vas vise apsolutno nitko ne dozivljava, ali vi i dalje umisljate da ste faktor i da vas se pita. Cudi me to. Volio bih da mi admin objavi post i da se nadje neki komentator koji to moze objasniti.

Vlado

pre 8 godina

kakva zabluda ... nisu narodi glasali vec prestavnici vlada ! da su sve drzave organizovale referendum, pa za Kosovo ne bi glasalo ni 10 drzava ! ne znam sta ovo tera medije da konstantno zavade narod ! pa nisu krivi francuzi sto im je prestavnik glasao za Kosovo ! pa zar to znaci da sada moramo da mrzimo celi francuski narod ? nikada !

NScentar

pre 8 godina

Kako vidim, drzave koje nisu glasale za KiM u UNESCO su siromasne, ili pro- socialisticke. Bogate drzave svet su u velicini bili za. Neznam tacno sta to govori, ali interesantno. Ali nema Asrbija tu ista da se diplomastki hvali, da nije bilo Rusije, KiM bi danas bio u tu UN organizaciju. Bice jedan dan, to znamo.

milos

pre 8 godina

dati rok od mesec dana svakoj zemlji koja je priznala 'Kosovo' da promeni odluku, odnosno ili da je ne priznaje ili da nema stav. Za mesec dana ko ne povuce odluku, Srbija mu uvodi sankcije, oni nama ne moraju ako im je smesno. Sankcije - zabrana da izvoze svoju robu - proizvode u Srbiju; zabrana rada ili obustava rada kompanija, pravnih lica iz tih zemalja u Srbiji; zabrana fizickim licima iz tih zemalja koji nemaju srpska dokumenta da rade, zive, cirkulisu u Srbiji; zabrana rada ambasada ili bilo koje javne ustanove cija je 'matica' neka od tih zemalja...

Darko BG

pre 8 godina

Ne znam, da li ste vi ljudi
normalani? Ovo vam dođe kao glasanje za pesmu evrovizije. Kakav bre UNESCO...? Zamlaćuju nas koje kakvim glupostima, a ovamo sve ostale ptarske institucije šljakaju već godinama. Priznate od naše države.

E-krem

pre 8 godina

Spanonosne latinoameričke zemlje: Argentina, Bolivija, Brazil, Čile, Kuba, Ekvador, Gvatemala, Meksiko, Nikaragva, Paragvaj, Urugvaj, Venecuela.

Basta demokratije.krem de la krem.

Urbini

pre 8 godina

Srbi tko zna po koji puta u deliriju, prebrojavaju države, broje njihovo stanovnistvo i bave se trivijalnim stvarima dok ljudi bježe iz zemlje, porodice propadaju a vi se nasladujete neprijateljskim činom prema vašem prvom susjedu i to onom u kojem živi brojna srpska zajednica!!! Helou! Jeste li vi svjesni da ovakvim neprijateljskim stavom prema Kosovu ugrožavate koegzistenciju dviju zajednica i igrate se njihovom budućnosti? Ako se Srbija obavezala Briselskom sporazumom da neće spriječiti ulazak Kosova u međunarodne ustanove onda je ovo kršenje tog sporazuma i Srbija bi mogla snositi sankcije. Ovim činom Srbija je jos jednom pokazala da joj vise paše nestabilnost Balkana i da kao takva ne provodi svoju EU politiku prema susjedima. Bojim se da je ovim potezom ugroženo otvaranje prvog poglavlja sa EU. Toliko o vjerodostojnosti i neprijateljskim radnjama prema Kosovu. I na kraju, ovakvo ponasanje Srbije je već dozlogrdilo kako Grcima tako i Rumunjima, pitanje je mjeseca kada ce promjeniti mišljenje bas zbog ovakve neprijateljske politike današnje elite u Srbiji.

MIlos

pre 8 godina

Vidim, gotovo svi komentatori uz prijatelji iz EU i NATO stavljaju navodnike. Pa zasto uopce mislite da vam moraju biti prijatelji? Niti ste u EU a niti u NATO. Sjedite vec godinama na dvije i vise stolica, jednu pricu prodajete Brusselsu, jednu Moskvi, jednu Pekingu, i svaka je drugacija. Izgubili ste kredibilitet potpuno vojnom paradom u cast Putinu i nedavnom posjetom Vucica Moskvi. U EU vas vise apsolutno nitko ne dozivljava, ali vi i dalje umisljate da ste faktor i da vas se pita. Cudi me to. Volio bih da mi admin objavi post i da se nadje neki komentator koji to moze objasniti.
(Zec, 9. novembar 2015 18:30) # Link komentara

Gospodine Zec ja cu vam objasniti. Nasi politicari pogotovu ovi sto su trenutno na vlasi uporno Nemacku, SAD, VB i ostale zemlje nazivaju prijateljima. Zbog cega nije ni nama jasno. Ajde da kazu partneri ili nesto slicno. Zato se mi vec nekoliko meseci (a bogami i godina) od kad je ova ekipa na vlasti zezamo sa tim prijatelji. Niti su oni nama prijatelji, niti smo mi njima prijatelji, niti mi zelimo da budemo sa njima prijatelji, niti oni zele sa nama da budu prijatelji. Podrska za NATO je 11% ankete za EU variraju al to je negde fifti fifti (sada da se urade verovatno bi vise bilo protiv nego za bas zbog ovog glasanja) tako da je pravo pitanje moj gospodine Zec zasto nasa vlada i vlast uporno naziva te zemlje nasim prijateljima kada oni to nisu. Pozdrav i svako dobro gospodine Zec.

Okarina

pre 8 godina

Srbija je tokom rata na Kosovo porusila preko 2 hiljada dzamija i drugih verskih i kulturnih objekta i prema tome nema nikakvo pravo da nekome zabrani clanstvo u UNESCO. Sve Latinske i Africke zemlje su glasali protiv, dok su evropske glasali za. Prema tome razmislite ko vas podrzava.
(Ka, 9. novembar 2015 21:09)


Dve hiljade? Ne sitničarimo, bar pet hiljada su srušili zli Srbi. Da se nađemo na 4000? Toliko su zli da su sami sebe proterali sa Kosova.

Nadam se da će vama narko dilerima i ostaloj bagri sa Kosmeta uskoro doći kraj, normalan narod tamo sam upoznao u vojsci '95 nažalost i tada je vladao teror manjine pune prljavog novca nad većinom...

miki

pre 8 godina

Hvala USA sto nisu glasali da se Kosovo* primi u UNESCO.

Znam da nisu platili clanarinu, a mogli su (ili neko drugi da plati, znate vec ko), a nisu je platili i samim tim glasali "za" ako im je vec stalo da Kosovo bude primljeno u UNESCO.
A vi botovi i trolovi dobro razmislite o tome!

Nadam se da ce mi komentar iz petog pokusaja biti objavljen!

Исконски Црногорац

pre 8 godina

Пољска, католичка земља, чланица ЕУ и НАТО, традиционално антируски настројена, данас гласала уздржано.

БЈР Македонија и БЈР Црна Гора гласале против нас, у корист Арбанаса.

Памти, Србине.

car dusan

pre 8 godina

zec.,..pa tebi je kratka pamet,svi ti zapadni prijatelji vec stotinama godina nas ubijaju,pa tako i nedavno 99.pa kadija te tuzi kadija ti sudi,zato nemoj pravome srbinu da solis pamet,zna se gde mu je srce.

kvatro

pre 8 godina

@Ka
Celo KiM sa Turskom nema 2000 dzamija tako da nemoj da siris dezinformacije. Neke jesu srusene u borbama najcesce minareti jel ste na njih stavljali mitraljeze i pucali po ljudima. Nemoj da siris lazi jel da je to istina tvoj CNN bi to odmah iskoristio. Ono sto ste vi radili sa crkvama i grobljima je odraz vaseg vaspitanja i inteligencije. Ja se samo pitam kako vi imate obraza da trazite prijem u UNESKO. A sto je i najvaznije nijedan stari i vredan verski objekat niste napravili. Sve su napravili Srbi ili Turci. Jedino sto bih vam dao da cuvate i odrzavate su Enver Hodzini bunkeri jel nazalost to je jedina vasa istorija.

Aleksa

pre 8 godina

Alo ljudi kakve veze ima narod u Crnoj Gori sa vladom koja donosi odluke? Ako stvarno mislite da je odraz njihov stava prema Kosovu vi ste u zabludi.

Milos

pre 8 godina

Zec, 09. novembar 2015 18:30)
A vi ste faktor?Kad ste ulazili u EU vas tradicionalni mentor (nemacka) nije nasla za shodno da skokne na proslavu, nego imala preca posla.A ovo za sedenje na vise stolica se slazem, jedan je bio Tito.

Ka

pre 8 godina

Srbija je tokom rata na Kosovo porusila preko 2 hiljada dzamija i drugih verskih i kulturnih objekta i prema tome nema nikakvo pravo da nekome zabrani clanstvo u UNESCO. Sve Latinske i Africke zemlje su glasali protiv, dok su evropske glasali za. Prema tome razmislite ko vas podrzava.

isprani mozgovi velike albanije

pre 8 godina

@Ka

Dve hiljade dzamija su Srbi porusili na Kosovu? Ma nije, nego dva miliona dzamija i proterali su 20 miliona neduznih Albanaca, potomaka Ilira, bla, bla...

Patria

pre 8 godina

Mnogi su iznenadjeni Poljacima i njihovim glasanjem. Papa i Vatikan nisu i nece priznati Kosovo. Poljaci su mozda i najveci katolici u Evropi. Tamo gde je jak uticaj Vatikana, tamo su glasali u nasu korist, ili nisu glasali. Hvala hriscanima.

gogolj

pre 8 godina

pisao mi kaznu policajac u Tivtu. Ja odbio da potpišem jer je kao moju državu napisao Republika Kosovo. Ja kažem dok ne ispravi u Srbija ne potpisujem. On kaže "A jedno ti je to Srbija. Potpiši..." Uzeo mi dokumenta.
Sutradan u policijskoj stanici, komandir me pred njim pita zašto sam odbio da potpišem. Kad sam objasnio, komandir mu reče "valjda čovek bolje od tebe zna gde živi", i vrati mi dokumenta.

muka mi licemera

pre 8 godina

@Urbini

Susjed, razumemo opterecenost Srbima ali ovoliko da vam se od toga suzi svest je zaista previse. Zanimljivo da vam albansko trosenje para i vremena na nacionalisticke egzibicije dok su istovremeno najbedniji u Evropi, bedniji duplo cak i od Srbije uopste ne smeta. Da li znate koliko njih bezi iz "drzave kosova"? Srbija se NIJE obavezala da nece blokirati albansku paradrzavu u medjunarodnim organizacijama niti je duzna da asistira u albanskim pokusajima da legalizuju svoju paradrzavu i nejasno je zasto lazete u vezi toga. Zanimljivo je i da vam nije "neprijateljski stav koji ugrozava koegzistenciju dva naroda" to sto Albanci na teritoriji Srbije izgradjuju monoetnicku "drzavu' iz koje su proterali 60% Srba koji su tamo ziveli ili sto srpsku kulturnu bastinu pokusavaju da svojataju i vec je uveliko samoproglasavaju za "kosovarsku" i"albansko-ilirsku". Nestabilnost regiona generisu dvostruki standardi i nasilnicka politika u vezi Kosova gde se bez dogovora i sporazuma namecu resenja za sta je primer i ovaj pokusaj uguravanja "republjik koosva" u UNESCO. I odakle vam to u vezi Rumunije i Grcke? Zasto izmisljate? Nego, zasto sve ovo sto ste napisali u komentaru niste primenili kada su Srbi u Hrvatskoj bili u pitanju? Zasto niste priznali srpsku paradrzavu u Hrvatskoj i podrzali clanstvo iste u UNESCO-u? Kako niste brinuli o "koegzistenciji dviju naroda" kada ste aplaudirali "oluji"? Daleko ste vi iz Hrvatske da bilo kome delite lekcije.

Socijaldemokrata

pre 8 godina

Nisu primljeno jer su SAD tako zelele! Sve je ovo jedna velika farsa! Svi znamo da maga... radi kako oni kazu, ovo je bila usluga za sve ono sto on radi za legalizaciju tkz. Kosova. I ovo je samo odlaganje.

Real

pre 8 godina

Al opet neki oce sa ovima sto nas mrze koliko mogu. Opet neki oce sa svabama i kompanijom.
Valjda ti ljudi nemaju nikakvog obraza, valjda su im samo pare bitne u zivotu i nemaju nikakvu drugu radost u zivotu.

Baca Lala

pre 8 godina

"Devet članica Uneska nije prisustvovalo glasanju zbog neplaćenih članarina, a među njima su Sjedinjene Američke Države, Izrael i Gvineja Bisao." - ovo mnogo govori o tome oko cega se mi ložimo... i sta je nama glavna vest...

partizan ponos Srbijeee

pre 8 godina

ljudi jednostavno je ,vecina drzava koje su glasale za su male drzave koje zavise od nekog,pogledaj te protiv rusija,kina ,indija ,brazil.argentina...to je vise od 50 pisto ljudi na svetu protiv .... crna gora - neverica iz kategorije najvecih...

Radmila

pre 8 godina

Najveci duznici su SAD. Prvo neka placaju svetu sve sto treba pa onda neka svima sole pamet. A bilo bi najbolje da su kao duznici jos i glasali!

Ertz

pre 8 godina

Moram hitno da bežim negde iz ove zemlje. Ovog puta od naroda. Šta ste više navalili sa Kosovom i Rusima? Da li stvarno toliko vlada neznanje i manjak svesti? Rusi su nas uvek kao podržavali tokom istorije u manje važnim pitanjima, a kad zugusti nema ih, to jest, dogovore se sa našim protivnicima. Jel postojala Rusija kad smo 500 godina bili pod Turcima? Pa gde su bili? Kad nam je bilo teško oni su sklapali mir sa njima, a ratovali su kada su njihovi interesi bili ugroženi. Gde su bili kad smo bombardovani? U početku se kao usprotiviše, a onda se dogovoriše sa Amerikancima. Da li ste zaboravili? Sad brinemo o Kosovu gde žive ogromnom, neuporedivom većinom Albanci. Zemlja pripada ljudima koji u njoj žive, tako je svuda u svetu. I ja ne podnosim njihovo ponašanje i politiku, čak i oni ispadoše pametniji. Trebalo je mnogo ranije misliti. Mnogo pre, recimo, one katastrofalne izreke "bolje grob, nego rob". Danas molimo i robovi da budemo, ali nas neće. Pitam se da li će ikada proraditi svest u ovom narodu i pravi nacionalni interes. Kuća ti se ruši, Srbine, a ti gledaš u tudju. Gde si pošao?!

pro

pre 8 godina

Potpuno nebitne zemlje koje su glasale ZA:
Avganistan, Albanija, Andora, Bahami, Bahrein, Belize, Benin, Brunej Darusalam, Burkina Faso, Kostarika, Obala Slonovače, Džibuti, El Salvador, UAE, Estonija, Makedonija, Fiđi, Gabon, Gambija, Gana, Grenada, Gvineja, Gvajana, Haiti, Honduras, Kukova Ostrva, Salomonska Ostrva, Irska, Island, Jordan, Kuvajt, Lesoto, Letonija, LIberija, Libija, Litvanija, Luksemburg, Malezija, Malavi, Malta, Monako, Crna Gora, Nauru, Niger, Novi Zeland, Oman, Palaos, Panama, Papua Nova Gvineja, Katar, Dominikanska Republika, Tanzanija, Ruanda, Sent Lucija, Sent Kits i Nevis, San Marino, Samoa, Senegal, Sijera Leone, Slovenija, Somalija, Sudan, Čad, Tajland, Istočni Timor, Togo, Tonga, Tuvalu, Vanuatu, Jemen.

Broj bitnijih zemalja za Srbiju koje su glasale ZA:
Nemačka, Saudijska Arabija, Australija, Austrija, Belgija, Bugarska, Kanada, Hrvatska, Danska,Finska, Francuska, Mađarska, Italija, Norveška, Pakistan, Holandija, Portugal, Češka, Velika Britanija, Švedska, Švajcarska, Turska.

22 bitne i 72 nebitne zemlje, prve imaju svoj stav, i to je nešto što treba da nas zabrine, ostalo je lako rešivo.

Dragan

pre 8 godina

@Urbini Sta nam sve naprica,na koju to susjednu drzavu mislis,Kosovo nije drzva,to je samo americkobritanski protektorat koji u buducoj konstelaciji snaga u svijetu nema snase da opstane,pominjes Rumuniju i Grcku,EU,pa covjece da li vidis da je EU na ivici opstanka,oko izbjeglicke krize su odjednom svi poceli da vode svoju politiku,podizu ograde,desne i ksenofobicne stranke u svim drzavama dobijaju sve vise glasova,jednostavno ovakva politika je dugorocno osudjena na propast,samo da te jos podsjetim da ovo nije 1999.godina,od tada su se MNOGE stvari promijenile,znam da ti nije drago,sta da se radi!

mitar

pre 8 godina

mnogo boli glas CG, znam da se narod CG (naglasavam-isti narod kao i mi Srbi) ne slaze sa ovakvom odlukom njihovih korumpiranih predstavnika (da ne kazem nesto mnogo ruznije). Ali svakako boli...Samo da im se ne desi sutra da se cesaju po glavi i pitaju kako je doslo do toga da se nadju u istoj situaciji kao i mi danas..

Mikelli

pre 8 godina

Zemlje koje su forsirale nezavisnost Kosova danas su lobisti za njihov ulaz u svetske institucije. Većina zemalja su glasale pod pritiskom.

Intelektualac iz dijaspore

pre 8 godina

Pisem kasno pa ne znam dali ce moj post biti objavljen.Da sam na mestu nasih vlasti,koliko sutra bih odjurio u Vasington,London,Berlin i Pariz i pitao ih "ZASTO" i "DOKLE"...i nista vise.Ali bih MORAO da idem,islo se meni ili ne,zbog Srbije!Jer vreme je da ovo ludilo koje traje vec 24 godine jednom prestane!

todos

pre 8 godina

Kakva pobeda. Čak ni USA nisu verovatno namerno učestvovali jer znaju pravu sliku na terenu pa samim tim ih je i bilo sramota. Pozdravljam. Samo koliko ljudi ima na našoj strani. Neverovatno. Obožavam Španiju i Slovačku pa čak i Poljsku, obožavam Latinoameričke države...

levac

pre 8 godina

Sve je to dobro za sada.Mozda dobro.Samo se cena ovoga jos nezna.Ali brzo ce se znati.Ko se poslednji smeje najsladje se smeje.Polako samo da ne kujaye malo kasnije.

Realista

pre 8 godina

dati rok od mesec dana svakoj zemlji koja je priznala 'Kosovo' da promeni odluku, odnosno ili da je ne priznaje ili da nema stav. Za mesec dana ko ne povuce odluku, Srbija mu uvodi sankcije, oni nama ne moraju ako im je smesno. Sankcije - zabrana da izvoze svoju robu - proizvode u Srbiju; zabrana rada ili obustava rada kompanija, pravnih lica iz tih zemalja u Srbiji; zabrana fizickim licima iz tih zemalja koji nemaju srpska dokumenta da rade, zive, cirkulisu u Srbiji; zabrana rada ambasada ili bilo koje javne ustanove cija je 'matica' neka od tih zemalja...
(milos, 9. novembar 2015 22:59)

# Link komentara

Po ovoj tvojoj ideji, gore bi vas izolirao od međunarodne zajednice kad je uvela sankcije Miloševiću....kakva autodestrukcija...ccccc...A jel ti palo na pamet da razmislis da lovu od BG na vodi "ulupate" u vaše firme na kosovu, pa mic po mic, godinu po godinu, preuzmete kosovo nazad....ma kakvi, glavno da je novih "Venecija", igara za široke mase,političkog uhljebljivanja, demagogija i izolacije, odnosno svega što jednu modernu državu gura NAZAD i daje šansu trećerazrednim političarima da CARUJU....

Rade

pre 8 godina

Hvala svakome ko nije glasao ZA. Hvala Srpskoj koja je sprecila glas ZA BiH, hvala S. Koreji koja nam nije uzela na zub to sto je Srbija glasala za Biserkin izvestaj protiv njih, hvala J. Koreji i Japanu koji inace gotovo bespogovorno prate stav SAD, hvala i Grckoj koja je pod svojevrsnim finansijskim protektoratom sponzora ove inicijative...

Ovo jeste samo prva runda kao sto neki navode, ali je veoma vazna runda i kao u boksingu svaka runda se racuna u zavrsnom bodovanju. Zivot je borba sa neizvesnim ishodom, ali nase je da se borimo dok smo zivi za ono u sta verujemo. Plan im je bio prvo clanstvo u UNESKO (jer je tu procedura najlaksa), potom nestalno clanstvo u UN, pa na kraju uslovljavanje Srbije da odustane od ruskog veta za punopravno clanstvo Kosova u UN.

Ovo je Srbiji u najmanju ruku obezbedilo jos dve mirne godine daljih pregovora sa EU i sa Pristinom bez potezanja pitanja priznanja Kosova kao Damoklovog maca oko vrata. Uz to, ovaj njihov neuspeh je razbio i iluziju da je kosovska nezavisnost gotova stvar koju medjunarodne institucije samo treba da verifikuju i podjednako opasnu paralelu sa prijemom Palestine (koja je glasala PROTIV, havala joj na tome, uzvrativsi tako na nasu podrsku njihovom prijemu).

Ozi

pre 8 godina

Hvala svim drzavama koje su glasale protiv i onima koje su bile uzdrzane.
Nesto gledam spisak i razmisljam: Super je to sto su ove drzave glasale protiv, ali realno, da li biste isli da zivite i radite i u jednu od tih drzava sa spiska? Iskreno, ne.
Ok, ako proširimo spisak i na one uzdrzane, onda Japan definitivno.
Zivim u Australiji i lepo je ovde. Tuzan sam sto glasaju protiv Srbije a ja im placam porez.
Dvolican sam, znam. Ali ako svi vi iskreno odgovorite na moje pitanje, videcete da biste i vi rado otisli u USA, Svedsku, Norvesku, Nemacku, Austriju, Australiju, Novi Zeland. Zar nisam u pravu?

Tuzno & Istinito

pre 8 godina

Ne znam cemu ovo odlaganje 'smrtne presude' tzv. Kosovu (sada bez zvezdice pored imena, ukoliko se ne varam). Cekamo li povoljan trenutak da ga povratimo? Il' cemo ovako lagano da se bockamo, kraduckamo, poboljsavamo gol razliku, zataskavamo sustinske stvari...Hocete vi da zivite tamo? Ja necu sigurno. Ovo sto nam se godinama desava sa Kosmetom je stanje odrzive neodrzivosti koje koci I destabilizuje. La guera infinita. Corava rabota.

Ljutko

pre 8 godina

Pa vi ne shvatate ljudi moji i ne znam kako da vam nacrtam. Prijemom tog prokletog Kosova u ovu organizaciju će opstanak naše kulturne baštine biti skoro zagarantovan, ovako, mogu da rade šta žele jer ne pripadaju organizaciji koja se bori za zaštitu spomenika i kulture. Tek sada ćemo videti šta je uništavanje. Žao mi nas je jer smo ovakvi, nedorasli politici koplikovanijoj od one pijačarske.

Zec

pre 8 godina

Vidim, gotovo svi komentatori uz prijatelji iz EU i NATO stavljaju navodnike. Pa zasto uopce mislite da vam moraju biti prijatelji? Niti ste u EU a niti u NATO. Sjedite vec godinama na dvije i vise stolica, jednu pricu prodajete Brusselsu, jednu Moskvi, jednu Pekingu, i svaka je drugacija. Izgubili ste kredibilitet potpuno vojnom paradom u cast Putinu i nedavnom posjetom Vucica Moskvi. U EU vas vise apsolutno nitko ne dozivljava, ali vi i dalje umisljate da ste faktor i da vas se pita. Cudi me to. Volio bih da mi admin objavi post i da se nadje neki komentator koji to moze objasniti.

Urbini

pre 8 godina

Srbi tko zna po koji puta u deliriju, prebrojavaju države, broje njihovo stanovnistvo i bave se trivijalnim stvarima dok ljudi bježe iz zemlje, porodice propadaju a vi se nasladujete neprijateljskim činom prema vašem prvom susjedu i to onom u kojem živi brojna srpska zajednica!!! Helou! Jeste li vi svjesni da ovakvim neprijateljskim stavom prema Kosovu ugrožavate koegzistenciju dviju zajednica i igrate se njihovom budućnosti? Ako se Srbija obavezala Briselskom sporazumom da neće spriječiti ulazak Kosova u međunarodne ustanove onda je ovo kršenje tog sporazuma i Srbija bi mogla snositi sankcije. Ovim činom Srbija je jos jednom pokazala da joj vise paše nestabilnost Balkana i da kao takva ne provodi svoju EU politiku prema susjedima. Bojim se da je ovim potezom ugroženo otvaranje prvog poglavlja sa EU. Toliko o vjerodostojnosti i neprijateljskim radnjama prema Kosovu. I na kraju, ovakvo ponasanje Srbije je već dozlogrdilo kako Grcima tako i Rumunjima, pitanje je mjeseca kada ce promjeniti mišljenje bas zbog ovakve neprijateljske politike današnje elite u Srbiji.

NScentar

pre 8 godina

Kako vidim, drzave koje nisu glasale za KiM u UNESCO su siromasne, ili pro- socialisticke. Bogate drzave svet su u velicini bili za. Neznam tacno sta to govori, ali interesantno. Ali nema Asrbija tu ista da se diplomastki hvali, da nije bilo Rusije, KiM bi danas bio u tu UN organizaciju. Bice jedan dan, to znamo.

Сср

pre 8 godina

Људи,немојте да зе заносите.ово је само представа како би се управо они који су продали косово одржали на власти.косово може поново да затражи опет чланство за пар година.

Mare

pre 8 godina

vidim da su partneri Er Srbije i Beograda na vodi(UAE) bas lepo glasali! samo nek im prodaju preduzeca i partnerishu sa njima,daleko ce da doguraju kad im "partneri"rade o glavi i vlasti i narodu i zemlji u kojoj posluju...

miki

pre 8 godina

Hvala USA sto nisu glasali da se Kosovo* primi u UNESCO.

Znam da nisu platili clanarinu, a mogli su (ili neko drugi da plati, znate vec ko), a nisu je platili i samim tim glasali "za" ako im je vec stalo da Kosovo bude primljeno u UNESCO.
A vi botovi i trolovi dobro razmislite o tome!

Nadam se da ce mi komentar iz petog pokusaja biti objavljen!

Penny

pre 8 godina

A da malo iskulirate sa napadima na Crnu Goru?! Rezim u CG ce uraditi sve da bi zaostrilio situaciju i podele jer samo tako moze odrzati svoju vlast...

Stevan

pre 8 godina

Jedna mala i siromasna Moldavija je glasala protiv prijema a male i jadne banane crna gora i makedonija za. Prezirem ovu vlast koja ima prijateljske odnose sa njima.

E-krem

pre 8 godina

Spanonosne latinoameričke zemlje: Argentina, Bolivija, Brazil, Čile, Kuba, Ekvador, Gvatemala, Meksiko, Nikaragva, Paragvaj, Urugvaj, Venecuela.

Basta demokratije.krem de la krem.

Darko BG

pre 8 godina

Ne znam, da li ste vi ljudi
normalani? Ovo vam dođe kao glasanje za pesmu evrovizije. Kakav bre UNESCO...? Zamlaćuju nas koje kakvim glupostima, a ovamo sve ostale ptarske institucije šljakaju već godinama. Priznate od naše države.

Ka

pre 8 godina

Srbija je tokom rata na Kosovo porusila preko 2 hiljada dzamija i drugih verskih i kulturnih objekta i prema tome nema nikakvo pravo da nekome zabrani clanstvo u UNESCO. Sve Latinske i Africke zemlje su glasali protiv, dok su evropske glasali za. Prema tome razmislite ko vas podrzava.

djuro

pre 8 godina

A crnogorci ovde uzivaju velike povlastice.... Bas lepo!
(Milivoje vrati se, 09. novembar 2015 17:38)

Ne uživaju Crnogorci, nego Srbi iz Crne Gore!! Ogromna je to razlika.. Ovi prvi su samoizmišljeni, ili već ko zna!?.. Zato ne lupetaj i ne odriče se naroda svoga, gde god da živi..

Aleksa

pre 8 godina

Alo ljudi kakve veze ima narod u Crnoj Gori sa vladom koja donosi odluke? Ako stvarno mislite da je odraz njihov stava prema Kosovu vi ste u zabludi.

Sllay

pre 8 godina

Sta nas briga, sutra da se desi treci svetski rat, bar znamo na koga mozemo da racunamo, a obzirom da su u nasoj grupi Rusija i Kina, ne treba da se brinemo, a ovi koji su u suprotnom bloku , da ne kazem banana drzave bivse SFRJ neka se zamisle koliko ce se SAD zaloziti za njih, samo da ne bude da Srbija ponovo spasava kao Hrvate u II Svetskom ratu

Crnogorac

pre 8 godina

Mislite li vi stvarno da većina CG podržava tkz. Kosovo?
Ovo sve radi vlast, a ta vlast opstaje kriminalom i zahvaljujući manjini koja ih iz straha ili interesa podržava.
Ali ni to neće još dugo. U svakom slučaju, mene je sramota ove moderne Crne Gore...

milos

pre 8 godina

dati rok od mesec dana svakoj zemlji koja je priznala 'Kosovo' da promeni odluku, odnosno ili da je ne priznaje ili da nema stav. Za mesec dana ko ne povuce odluku, Srbija mu uvodi sankcije, oni nama ne moraju ako im je smesno. Sankcije - zabrana da izvoze svoju robu - proizvode u Srbiju; zabrana rada ili obustava rada kompanija, pravnih lica iz tih zemalja u Srbiji; zabrana fizickim licima iz tih zemalja koji nemaju srpska dokumenta da rade, zive, cirkulisu u Srbiji; zabrana rada ambasada ili bilo koje javne ustanove cija je 'matica' neka od tih zemalja...

Beli

pre 8 godina

Velicanstvena pobeda g. Vucica, cime je on stao uz rame jednom Zivojinu Misicu ili Petru Bojovicu !
(Odusevljen, 9. novembar 2015 16:59)

Sta sve covek mora da pise za sendvic i crvenu.

PG

pre 8 godina

veliko izvinjenje za glas crne gore!

mislim da ne znate koliko se crvenimo zbog odluka nase vlade, al pokoljenja djela sude pa ce i ovi zauzet adekvatno mjesto!

charlotte sometimes

pre 8 godina

Crnogorcima definitivno treba ukinuti povlastice u ovoj zemlji. Za pocetak da ne zauzimaju mesta na drzavnim fakultetima i u domovima za dzabe.

tony

pre 8 godina

mnogi pominju slovacku... pa, slovacka moze kako hoce. zasto!? zato sto vecina krupnog kapitala u slovackoj nije americko vec upravo dolazi iz drzava koje su bile protiv. poljaci i cesi su nam takodje naklonjeni kao i slovaci ali onaj koji zaposljava i puni budzet - naredjuje. sta mislite, nemacki narod je protiv nas!? greska. gotive nas mnogo vise nego sto to mozete i da pretpostavite. daleko nas vise cene i gotive nego hrvate recimo, posebno istocna nemacka. za njih je sloba heroj. ziveo sam tamo i znam. ali, nemacka je okupirana drzava i po njoj ameri i englezi rade sta im je volja. sto se ove nase "brace" iz komsiluka tice. isto kao i sa cesima, naredjenje i ucena. tako to ide. i cg i mk imaju i tek ce imati albanski problem. kako god, sve ovo treba zatefteriti i kad zatreba vratiti sa kamatama. posebno komsiluku.

zoran

pre 8 godina

KIM jong un nije glasao da KIM bude primljeno u Unesko. Hvala narodu Severne Koreje
(malimarko, 09. novembar 2015 17:01)

Nije glasao narod nego predstavnik te drzave .

Madrid

pre 8 godina

I ja sam iz CG i naravno da ne podrzavam ovo ali se mi ne pitamo nista, e i za studiranje Crnogoraca u Srbiji-svakako da treba da budu tretirani kao strani drzavljani-zasto bi mi imali ista prava kao i studenti iz Srbije kad nasa vlada priznaje Kosovo i glasa za ulazak u Unesko. Najbolje bi bilo kad bi se milogorcima duplo naplacivali fakulteti u Srb !

WTF-ologist

pre 8 godina

Assad na strain Srbije. Blago vama g. Dacicu. Kakvo drustvo
(komunikacija, 9. novembar 2015 21:53)

Pogledjte, šta je najbitnije jednom prosečnom srpskom 'evro-talibanu'. Asad!? Koja blamaža!

Veky

pre 8 godina

Sve države u komšiluku bile za prijem Kosova, čak i CG i Bugarska ?. BiH je bila uzdržana zbog manjeg BH entiteta, inače bi i Bosna glasala ZA. Nema šta, svi su na srpskoj strani.

Vlado

pre 8 godina

kakva zabluda ... nisu narodi glasali vec prestavnici vlada ! da su sve drzave organizovale referendum, pa za Kosovo ne bi glasalo ni 10 drzava ! ne znam sta ovo tera medije da konstantno zavade narod ! pa nisu krivi francuzi sto im je prestavnik glasao za Kosovo ! pa zar to znaci da sada moramo da mrzimo celi francuski narod ? nikada !

Bavarska Princeza

pre 8 godina

Južna Afrika, Angola, Argentina, Jermenija, Belorusija, Bolivija, Bocvana, Brazil, Čile, Kina, Kipar, Kongo, Kuba, Ekvador, Eritreja, Španija, Etiopija, Ruska Federacija, Gruzija, Gvatemala, Ekvatorijalna Gvineja, Indija, Indonezija, Kazahstan, Kirgistan, Liban, Maroko, Mauricijus, Mozambik, Meksiko, Mjanmar, Namibija, Nikaragva, Uganda, Palestina, Paragvaj, Filipini, Sirija, Moldavija, Demokratska Republika Kongo, Narodna Demokratska Republika Laos, Narodna Demokratska Republika (Severna) Koreja, Srbija, Slovačka, Južni Sudan, Šri Lanka, Surinam, Urugvaj, Venecuela, Zimbabve - HVALA ! ! !

D1V1

pre 8 godina

Ako uzmemo podatke iz enciklopedije:
South Africa (0.69%), Angola (0.27%), Argentina (0.55%), Armenia (0.045%),
Belarus (0.13%), Bolivia (0.14%), Botswana (0.028%), Brazil (2.62%), Chile (0.24%), China (18.4%), Cyprus (0.011%), Republic of the Congo (0.057%), Cuba (0.15%), Ecuador (0.2%), Eritrea (0.074%), Spain (0.63%), Ethiopia (1.13%), Russia (1.96%), Georgia (0.061%), Guatemala (0.2%), Equatorial Guinea (0.01%), India (16.62%), Indonesia (3.26%), Kazakhstan (0.23%), Kyrgyzstan (0.075%), Lebanon (0.058%), Morocco (0.46%), Mauritius (0.018%), Mozambique (0.32%), Mexico (1.54%), Myanmar (0.66%), Namibia (0.032%), Nicaragua (0.08%), Uganda (0.45%), Palestine (0.057%), Paraguay (0.087%), Philippines (1.29%), Syria (0.32%), Moldova (0.049%), Democratic Republic of the Congo (0.93%), Laos (0.087%), North Korea (0.33%), Serbia (0.1%), Slovakia (0.075%), South Sudan (0.11%), Sri Lanka (0.28%), Suriname (0.0073%), Uruguay (0.046%), venezuela (0.43%), Zimbabwe (0.18%)
U sumi: 55.7773% svjeske populacije je glasalo protiv

Владо Бања Лука

pre 8 godina

Велико хвала свим државама које су биле против, или бар уздржане. Поред Русије и Кине, ја бих се овим путем посебно захвалио Сирији и њиховом предсједнику хероју Асаду на достојанственом држању и гласу против. P.S. иако тајкун Додик оптужује СДС и ПДП да су издајничке странке, српски представници у заједничким БХ институцијама нису дозволиле бламирање, те је БиХ била бар уздржана (фактички против). За разлику од Сло, Хрв, ЦГ, Мак и Мађарске...

"braca"

pre 8 godina

Ja zivim u CG i ovdje sam rodjen,ali ne mogu vam opisati koliko me sramota,sada vec mrzim ove ljude,dal je moguce da ovo radimo,stajemo na stranu kosova.Braco imate svo pravo svijeta da se ljutite,a mene je i dalje stid,a cak je i tuzno sta mi radimo...

dragan

pre 8 godina

Hvala Slovackoj i Spaniji posebno, jedine dve zemlje EU koje su glasale protiv, a sigurno nije lako biti unutra, a suprotstaviti se, bez obzira sto Spanija to radi zbog Katalonije.

Saldzo

pre 8 godina

Ukratko:

- protiv glasale clanice BRICKS i njihovi saveznici i prijatelji, drzave koje imaju svoje problematicne provincije, luda braca Slovaci i Severna Koreja u inat Amerima

- za glasali nasi "prijatelji" iz EU, NATO i arapskih zemalja saveznika SAD i oni koji su ucenjeni od doticnih, pa moraju

- uzdrzani bili oni koji bi glasali protiv, ali nisu hteli da se zameraju zapadu. Tako da nisu dali dvotrecinsku vecinu i bar su sacuvali obraz i svaka im cast (najdraze mi je za Rumuniju, Japan, Grcku i Poljsku sto su ispali ljudi)

Sada da malo razmislimo na koju cemo stranu ubuduce i da nam vise ne prosipaju suplju pricu ko su nam prijatelji i sa kim bi valjalo da budemo.

Ertz

pre 8 godina

Moram hitno da bežim negde iz ove zemlje. Ovog puta od naroda. Šta ste više navalili sa Kosovom i Rusima? Da li stvarno toliko vlada neznanje i manjak svesti? Rusi su nas uvek kao podržavali tokom istorije u manje važnim pitanjima, a kad zugusti nema ih, to jest, dogovore se sa našim protivnicima. Jel postojala Rusija kad smo 500 godina bili pod Turcima? Pa gde su bili? Kad nam je bilo teško oni su sklapali mir sa njima, a ratovali su kada su njihovi interesi bili ugroženi. Gde su bili kad smo bombardovani? U početku se kao usprotiviše, a onda se dogovoriše sa Amerikancima. Da li ste zaboravili? Sad brinemo o Kosovu gde žive ogromnom, neuporedivom većinom Albanci. Zemlja pripada ljudima koji u njoj žive, tako je svuda u svetu. I ja ne podnosim njihovo ponašanje i politiku, čak i oni ispadoše pametniji. Trebalo je mnogo ranije misliti. Mnogo pre, recimo, one katastrofalne izreke "bolje grob, nego rob". Danas molimo i robovi da budemo, ali nas neće. Pitam se da li će ikada proraditi svest u ovom narodu i pravi nacionalni interes. Kuća ti se ruši, Srbine, a ti gledaš u tudju. Gde si pošao?!

miki

pre 8 godina

Imali smo srece da neke prozapdne drzave su bile uzdrazane ili nisu glasale. Npr uzdrazene su bile Juzna Koreja, Japan, Poljska koje su ipak vise nastrojene SAD nego Rusiji. Azerbejdzan nije glasao a oni su veliki saveznici i prijatelji Turkse koja je glasala za. Ukrajina je bila postena nije glasala iako smo nekim postpucima povredil tu drzavu narocito kada su neke nase stranke isle na Krim a neki cak iz SNS su isle pre neki mesec kao posmatraci na izbore u Ukrajini u separatiskim delovima drzave.

DEDA CVETKO

pre 8 godina

Palestina glasala protiv. A izrael?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Sandzaklija, 9. novembar 2015 17:07)


Lepo kaze clanak: Izrael je jedna od devet drzava koje su suspendovale placanje clanarine Unesku i zbog toga su ostale bez prava glasanja. Dakle, Izrael je, kao i SAD, bio odsutan sa glasanja.

Da li bi Izrael glasao za ili protiv, to je cisto spekulativno pitanje. Licno sam uveren da Izrael NIKADA ne bi glasao "ZA", jer bi time otvorio Pandorinu kutiju i mogucnost da se jednog dana jevrejska sveta mesta proglase muslimanskim. Takodje, sasvim je moguce da bi glasao protiv da bi Obaminoj administraciji - koju Izraelci vole kao kvocka uzicu - brknuo prst u oko. Sa druge strane, tesko bi bilo poverovati da bi Izrael zajedno sa Palestincima glasao za istu stvar.

Mnogo je verovatnije da bi se Izrael mudro uzdrzao od glasanja ili da ne bi ni bio prisutan. Dakle, krajnji ishod bi bio isti kao sto je sada.

U svakom slucaju, verovatnoca da bi Izrael glasao protiv Srbije je izuzetno slaba i granici se sa cistom hipotetikom.

branko

pre 8 godina

Studenti iz Crne Gore da studiraju kao strani drzavljani!!!
(Rudnicanin, 9. novembar 2015 17:07)
----
Nego kako im ide Srpski jezik, jel tesko?

anticenzura

pre 8 godina

Nakon svega mi treba da pojacamo diplomatsku aktivnost,pa podezimo borbu Kurda za drzavu,osudimo genocid nad Jermenima,postavimo pitanje demokratije u Cg,postovanje prava albanaca u Makedonij i slicne stvari.
Al nasa vlast jw nikakva pa ne ocekujmo nista.
Sto se tice cg,tamo Milo ima vecinu jer ga podrzavaju,tako da nema potrebe da nam se bilo ko izvinjava. Daleko im lepa kuca. Meni je brat Srbin iz Cg,a ne montenegrin!

Mxyed

pre 8 godina

Cela Juzna Amerika za nas. To je sloboda i ponos. Ako igde budem ziveo van Srbije to ce biti neka zemlja tamo. Iznenadili me Filipini, ipak su oni americka kolonija. To jedino ne razumem.

Ozi

pre 8 godina

Hvala svim drzavama koje su glasale protiv i onima koje su bile uzdrzane.
Nesto gledam spisak i razmisljam: Super je to sto su ove drzave glasale protiv, ali realno, da li biste isli da zivite i radite i u jednu od tih drzava sa spiska? Iskreno, ne.
Ok, ako proširimo spisak i na one uzdrzane, onda Japan definitivno.
Zivim u Australiji i lepo je ovde. Tuzan sam sto glasaju protiv Srbije a ja im placam porez.
Dvolican sam, znam. Ali ako svi vi iskreno odgovorite na moje pitanje, videcete da biste i vi rado otisli u USA, Svedsku, Norvesku, Nemacku, Austriju, Australiju, Novi Zeland. Zar nisam u pravu?

Aleksandar

pre 8 godina

Ljutko& A ja ne znam kako Vama da se nacrta..a zar mislite da im UNESCKO moze nesto i kad bi bili clan...zar Vi ne shvatate da ce NATO i SAD da brane KOSOVO bez obzira na sve ,jer to njihov projekat i gledace kroz prste,pa na kraju i srusili Decane u nekim "spontanim" demnostracijam ili pobuni...oni ce sve grehe amortizovati,sve zlocine,sve prevare..samo kako bi prestavili Kosovo kao drzavu...njima je cilj potpuna izolacija interesa Srbije i ne misle nista da nam daju,nikakve ustupke NISTA,jer ako daju,dace nam i za pravo u nekoj buducnosti da nesto trazimo nazad..i hoce potpunu predaju oko Kosova,a znaju da bez naseg potpisa nema nista,jer za 50god. svasta se moze desiti... kako je bio presedan oko kosova,tako ce biti ,mozda presedan sutra i za povlacenje priznanja..ko zna...jer u medjunardonom pravu od 1999god je nastao haos,i cista anarhija...nista vise nije sigurno,niko vise nije bezbedan..vec cuti,budi ponizan i trpi, ,bori se nekako,kad oni kazu "ovo nema veze sa ovim,ova odluka nema veze sa onom odlukom ,mi Srbiju postujemo i podrzavamo" a cine drugacije.atako i MI mi smo za EU ,podrzavamo EU podrzavamo SAD...ali kad dodje vreme ,kao sto je bilo danas,svim silama za nasa prava i interese,sutra opet ista prica kao i uvek,oni nas podrzavaju mi njih... i tako...licemrno nema sta,ali to su njihova pravila... pa videcemo dokle tako...a do tad mi moramo postati drzava u ekonomskom i vojnom smislu...a sa ovakvim mentalitetom kod nas i kod politicara...bice tesko...

Pravdić

pre 8 godina

Spanonosne latinoameričke zemlje: Argentina, Bolivija, Brazil, Čile, Kuba, Ekvador, Gvatemala, Meksiko, Nikaragva, Paragvaj, Urugvaj, Venecuela.

Tasa Bubanj

pre 8 godina

UAE i Saudijska Arabija ZA? Bruka i sramota. Svaki mesec neki princ,seik...dolaze da poboljsamo odnose a ovamo noz i ledja. Vucicu reaguj:)

Tuzno & Istinito

pre 8 godina

Ne znam cemu ovo odlaganje 'smrtne presude' tzv. Kosovu (sada bez zvezdice pored imena, ukoliko se ne varam). Cekamo li povoljan trenutak da ga povratimo? Il' cemo ovako lagano da se bockamo, kraduckamo, poboljsavamo gol razliku, zataskavamo sustinske stvari...Hocete vi da zivite tamo? Ja necu sigurno. Ovo sto nam se godinama desava sa Kosmetom je stanje odrzive neodrzivosti koje koci I destabilizuje. La guera infinita. Corava rabota.

milos

pre 8 godina

sve ostvrske drzave glasale za prijem, dok najmnogoljudnije protiv. a kad nasi namestaju evroviziju englezi se bune do besvesti. cist debilizam.

Baca Lala

pre 8 godina

"Devet članica Uneska nije prisustvovalo glasanju zbog neplaćenih članarina, a među njima su Sjedinjene Američke Države, Izrael i Gvineja Bisao." - ovo mnogo govori o tome oko cega se mi ložimo... i sta je nama glavna vest...

Okarina

pre 8 godina

Srbija je tokom rata na Kosovo porusila preko 2 hiljada dzamija i drugih verskih i kulturnih objekta i prema tome nema nikakvo pravo da nekome zabrani clanstvo u UNESCO. Sve Latinske i Africke zemlje su glasali protiv, dok su evropske glasali za. Prema tome razmislite ko vas podrzava.
(Ka, 9. novembar 2015 21:09)


Dve hiljade? Ne sitničarimo, bar pet hiljada su srušili zli Srbi. Da se nađemo na 4000? Toliko su zli da su sami sebe proterali sa Kosova.

Nadam se da će vama narko dilerima i ostaloj bagri sa Kosmeta uskoro doći kraj, normalan narod tamo sam upoznao u vojsci '95 nažalost i tada je vladao teror manjine pune prljavog novca nad većinom...

bata

pre 8 godina

"Devet članica Uneska nije prisustvovalo glasanju zbog neplaćenih članarina, a među njima su Sjedinjene Američke Države, Izrael i Gvineja Bisao."

Siromasni Ameri nemaju za clanarinu .

Socijaldemokrata

pre 8 godina

Nisu primljeno jer su SAD tako zelele! Sve je ovo jedna velika farsa! Svi znamo da maga... radi kako oni kazu, ovo je bila usluga za sve ono sto on radi za legalizaciju tkz. Kosova. I ovo je samo odlaganje.

levac

pre 8 godina

Sve je to dobro za sada.Mozda dobro.Samo se cena ovoga jos nezna.Ali brzo ce se znati.Ko se poslednji smeje najsladje se smeje.Polako samo da ne kujaye malo kasnije.

Vesna 315

pre 8 godina

@ Sandzaklija

I Srbija je glasala za prijem Palestine pre neku godinu.

Pogledaj Link:

http://www.theguardian.com/world/2011/nov/01/unesco-countries-vote-palestinian-membership

Pozdrav

rastko

pre 8 godina

Kako premijer komentariše to što su njegovi prijatelji iz UAE glasali "za"? I šta će promeniti u dosadašnjim prijateljskim odnosima sa cg (namerno mala slova) i M. Djukanovićem?

car dusan

pre 8 godina

zec.,..pa tebi je kratka pamet,svi ti zapadni prijatelji vec stotinama godina nas ubijaju,pa tako i nedavno 99.pa kadija te tuzi kadija ti sudi,zato nemoj pravome srbinu da solis pamet,zna se gde mu je srce.

isprani mozgovi velike albanije

pre 8 godina

@Ka

Dve hiljade dzamija su Srbi porusili na Kosovu? Ma nije, nego dva miliona dzamija i proterali su 20 miliona neduznih Albanaca, potomaka Ilira, bla, bla...

MIlos

pre 8 godina

Vidim, gotovo svi komentatori uz prijatelji iz EU i NATO stavljaju navodnike. Pa zasto uopce mislite da vam moraju biti prijatelji? Niti ste u EU a niti u NATO. Sjedite vec godinama na dvije i vise stolica, jednu pricu prodajete Brusselsu, jednu Moskvi, jednu Pekingu, i svaka je drugacija. Izgubili ste kredibilitet potpuno vojnom paradom u cast Putinu i nedavnom posjetom Vucica Moskvi. U EU vas vise apsolutno nitko ne dozivljava, ali vi i dalje umisljate da ste faktor i da vas se pita. Cudi me to. Volio bih da mi admin objavi post i da se nadje neki komentator koji to moze objasniti.
(Zec, 9. novembar 2015 18:30) # Link komentara

Gospodine Zec ja cu vam objasniti. Nasi politicari pogotovu ovi sto su trenutno na vlasi uporno Nemacku, SAD, VB i ostale zemlje nazivaju prijateljima. Zbog cega nije ni nama jasno. Ajde da kazu partneri ili nesto slicno. Zato se mi vec nekoliko meseci (a bogami i godina) od kad je ova ekipa na vlasti zezamo sa tim prijatelji. Niti su oni nama prijatelji, niti smo mi njima prijatelji, niti mi zelimo da budemo sa njima prijatelji, niti oni zele sa nama da budu prijatelji. Podrska za NATO je 11% ankete za EU variraju al to je negde fifti fifti (sada da se urade verovatno bi vise bilo protiv nego za bas zbog ovog glasanja) tako da je pravo pitanje moj gospodine Zec zasto nasa vlada i vlast uporno naziva te zemlje nasim prijateljima kada oni to nisu. Pozdrav i svako dobro gospodine Zec.

Real

pre 8 godina

Al opet neki oce sa ovima sto nas mrze koliko mogu. Opet neki oce sa svabama i kompanijom.
Valjda ti ljudi nemaju nikakvog obraza, valjda su im samo pare bitne u zivotu i nemaju nikakvu drugu radost u zivotu.

Milos

pre 8 godina

Zec, 09. novembar 2015 18:30)
A vi ste faktor?Kad ste ulazili u EU vas tradicionalni mentor (nemacka) nije nasla za shodno da skokne na proslavu, nego imala preca posla.A ovo za sedenje na vise stolica se slazem, jedan je bio Tito.

pro

pre 8 godina

Potpuno nebitne zemlje koje su glasale ZA:
Avganistan, Albanija, Andora, Bahami, Bahrein, Belize, Benin, Brunej Darusalam, Burkina Faso, Kostarika, Obala Slonovače, Džibuti, El Salvador, UAE, Estonija, Makedonija, Fiđi, Gabon, Gambija, Gana, Grenada, Gvineja, Gvajana, Haiti, Honduras, Kukova Ostrva, Salomonska Ostrva, Irska, Island, Jordan, Kuvajt, Lesoto, Letonija, LIberija, Libija, Litvanija, Luksemburg, Malezija, Malavi, Malta, Monako, Crna Gora, Nauru, Niger, Novi Zeland, Oman, Palaos, Panama, Papua Nova Gvineja, Katar, Dominikanska Republika, Tanzanija, Ruanda, Sent Lucija, Sent Kits i Nevis, San Marino, Samoa, Senegal, Sijera Leone, Slovenija, Somalija, Sudan, Čad, Tajland, Istočni Timor, Togo, Tonga, Tuvalu, Vanuatu, Jemen.

Broj bitnijih zemalja za Srbiju koje su glasale ZA:
Nemačka, Saudijska Arabija, Australija, Austrija, Belgija, Bugarska, Kanada, Hrvatska, Danska,Finska, Francuska, Mađarska, Italija, Norveška, Pakistan, Holandija, Portugal, Češka, Velika Britanija, Švedska, Švajcarska, Turska.

22 bitne i 72 nebitne zemlje, prve imaju svoj stav, i to je nešto što treba da nas zabrine, ostalo je lako rešivo.

Dragan

pre 8 godina

@Urbini Sta nam sve naprica,na koju to susjednu drzavu mislis,Kosovo nije drzva,to je samo americkobritanski protektorat koji u buducoj konstelaciji snaga u svijetu nema snase da opstane,pominjes Rumuniju i Grcku,EU,pa covjece da li vidis da je EU na ivici opstanka,oko izbjeglicke krize su odjednom svi poceli da vode svoju politiku,podizu ograde,desne i ksenofobicne stranke u svim drzavama dobijaju sve vise glasova,jednostavno ovakva politika je dugorocno osudjena na propast,samo da te jos podsjetim da ovo nije 1999.godina,od tada su se MNOGE stvari promijenile,znam da ti nije drago,sta da se radi!

mitar

pre 8 godina

mnogo boli glas CG, znam da se narod CG (naglasavam-isti narod kao i mi Srbi) ne slaze sa ovakvom odlukom njihovih korumpiranih predstavnika (da ne kazem nesto mnogo ruznije). Ali svakako boli...Samo da im se ne desi sutra da se cesaju po glavi i pitaju kako je doslo do toga da se nadju u istoj situaciji kao i mi danas..

todos

pre 8 godina

Kakva pobeda. Čak ni USA nisu verovatno namerno učestvovali jer znaju pravu sliku na terenu pa samim tim ih je i bilo sramota. Pozdravljam. Samo koliko ljudi ima na našoj strani. Neverovatno. Obožavam Španiju i Slovačku pa čak i Poljsku, obožavam Latinoameričke države...

Realista

pre 8 godina

dati rok od mesec dana svakoj zemlji koja je priznala 'Kosovo' da promeni odluku, odnosno ili da je ne priznaje ili da nema stav. Za mesec dana ko ne povuce odluku, Srbija mu uvodi sankcije, oni nama ne moraju ako im je smesno. Sankcije - zabrana da izvoze svoju robu - proizvode u Srbiju; zabrana rada ili obustava rada kompanija, pravnih lica iz tih zemalja u Srbiji; zabrana fizickim licima iz tih zemalja koji nemaju srpska dokumenta da rade, zive, cirkulisu u Srbiji; zabrana rada ambasada ili bilo koje javne ustanove cija je 'matica' neka od tih zemalja...
(milos, 9. novembar 2015 22:59)

# Link komentara

Po ovoj tvojoj ideji, gore bi vas izolirao od međunarodne zajednice kad je uvela sankcije Miloševiću....kakva autodestrukcija...ccccc...A jel ti palo na pamet da razmislis da lovu od BG na vodi "ulupate" u vaše firme na kosovu, pa mic po mic, godinu po godinu, preuzmete kosovo nazad....ma kakvi, glavno da je novih "Venecija", igara za široke mase,političkog uhljebljivanja, demagogija i izolacije, odnosno svega što jednu modernu državu gura NAZAD i daje šansu trećerazrednim političarima da CARUJU....

gogolj

pre 8 godina

pisao mi kaznu policajac u Tivtu. Ja odbio da potpišem jer je kao moju državu napisao Republika Kosovo. Ja kažem dok ne ispravi u Srbija ne potpisujem. On kaže "A jedno ti je to Srbija. Potpiši..." Uzeo mi dokumenta.
Sutradan u policijskoj stanici, komandir me pred njim pita zašto sam odbio da potpišem. Kad sam objasnio, komandir mu reče "valjda čovek bolje od tebe zna gde živi", i vrati mi dokumenta.

Intelektualac iz dijaspore

pre 8 godina

Pisem kasno pa ne znam dali ce moj post biti objavljen.Da sam na mestu nasih vlasti,koliko sutra bih odjurio u Vasington,London,Berlin i Pariz i pitao ih "ZASTO" i "DOKLE"...i nista vise.Ali bih MORAO da idem,islo se meni ili ne,zbog Srbije!Jer vreme je da ovo ludilo koje traje vec 24 godine jednom prestane!

Исконски Црногорац

pre 8 godina

Пољска, католичка земља, чланица ЕУ и НАТО, традиционално антируски настројена, данас гласала уздржано.

БЈР Македонија и БЈР Црна Гора гласале против нас, у корист Арбанаса.

Памти, Србине.

kvatro

pre 8 godina

@Ka
Celo KiM sa Turskom nema 2000 dzamija tako da nemoj da siris dezinformacije. Neke jesu srusene u borbama najcesce minareti jel ste na njih stavljali mitraljeze i pucali po ljudima. Nemoj da siris lazi jel da je to istina tvoj CNN bi to odmah iskoristio. Ono sto ste vi radili sa crkvama i grobljima je odraz vaseg vaspitanja i inteligencije. Ja se samo pitam kako vi imate obraza da trazite prijem u UNESKO. A sto je i najvaznije nijedan stari i vredan verski objekat niste napravili. Sve su napravili Srbi ili Turci. Jedino sto bih vam dao da cuvate i odrzavate su Enver Hodzini bunkeri jel nazalost to je jedina vasa istorija.

muka mi licemera

pre 8 godina

@Urbini

Susjed, razumemo opterecenost Srbima ali ovoliko da vam se od toga suzi svest je zaista previse. Zanimljivo da vam albansko trosenje para i vremena na nacionalisticke egzibicije dok su istovremeno najbedniji u Evropi, bedniji duplo cak i od Srbije uopste ne smeta. Da li znate koliko njih bezi iz "drzave kosova"? Srbija se NIJE obavezala da nece blokirati albansku paradrzavu u medjunarodnim organizacijama niti je duzna da asistira u albanskim pokusajima da legalizuju svoju paradrzavu i nejasno je zasto lazete u vezi toga. Zanimljivo je i da vam nije "neprijateljski stav koji ugrozava koegzistenciju dva naroda" to sto Albanci na teritoriji Srbije izgradjuju monoetnicku "drzavu' iz koje su proterali 60% Srba koji su tamo ziveli ili sto srpsku kulturnu bastinu pokusavaju da svojataju i vec je uveliko samoproglasavaju za "kosovarsku" i"albansko-ilirsku". Nestabilnost regiona generisu dvostruki standardi i nasilnicka politika u vezi Kosova gde se bez dogovora i sporazuma namecu resenja za sta je primer i ovaj pokusaj uguravanja "republjik koosva" u UNESCO. I odakle vam to u vezi Rumunije i Grcke? Zasto izmisljate? Nego, zasto sve ovo sto ste napisali u komentaru niste primenili kada su Srbi u Hrvatskoj bili u pitanju? Zasto niste priznali srpsku paradrzavu u Hrvatskoj i podrzali clanstvo iste u UNESCO-u? Kako niste brinuli o "koegzistenciji dviju naroda" kada ste aplaudirali "oluji"? Daleko ste vi iz Hrvatske da bilo kome delite lekcije.

Patria

pre 8 godina

Mnogi su iznenadjeni Poljacima i njihovim glasanjem. Papa i Vatikan nisu i nece priznati Kosovo. Poljaci su mozda i najveci katolici u Evropi. Tamo gde je jak uticaj Vatikana, tamo su glasali u nasu korist, ili nisu glasali. Hvala hriscanima.

Radmila

pre 8 godina

Najveci duznici su SAD. Prvo neka placaju svetu sve sto treba pa onda neka svima sole pamet. A bilo bi najbolje da su kao duznici jos i glasali!

partizan ponos Srbijeee

pre 8 godina

ljudi jednostavno je ,vecina drzava koje su glasale za su male drzave koje zavise od nekog,pogledaj te protiv rusija,kina ,indija ,brazil.argentina...to je vise od 50 pisto ljudi na svetu protiv .... crna gora - neverica iz kategorije najvecih...

Rade

pre 8 godina

Hvala svakome ko nije glasao ZA. Hvala Srpskoj koja je sprecila glas ZA BiH, hvala S. Koreji koja nam nije uzela na zub to sto je Srbija glasala za Biserkin izvestaj protiv njih, hvala J. Koreji i Japanu koji inace gotovo bespogovorno prate stav SAD, hvala i Grckoj koja je pod svojevrsnim finansijskim protektoratom sponzora ove inicijative...

Ovo jeste samo prva runda kao sto neki navode, ali je veoma vazna runda i kao u boksingu svaka runda se racuna u zavrsnom bodovanju. Zivot je borba sa neizvesnim ishodom, ali nase je da se borimo dok smo zivi za ono u sta verujemo. Plan im je bio prvo clanstvo u UNESKO (jer je tu procedura najlaksa), potom nestalno clanstvo u UN, pa na kraju uslovljavanje Srbije da odustane od ruskog veta za punopravno clanstvo Kosova u UN.

Ovo je Srbiji u najmanju ruku obezbedilo jos dve mirne godine daljih pregovora sa EU i sa Pristinom bez potezanja pitanja priznanja Kosova kao Damoklovog maca oko vrata. Uz to, ovaj njihov neuspeh je razbio i iluziju da je kosovska nezavisnost gotova stvar koju medjunarodne institucije samo treba da verifikuju i podjednako opasnu paralelu sa prijemom Palestine (koja je glasala PROTIV, havala joj na tome, uzvrativsi tako na nasu podrsku njihovom prijemu).

Mikelli

pre 8 godina

Zemlje koje su forsirale nezavisnost Kosova danas su lobisti za njihov ulaz u svetske institucije. Većina zemalja su glasale pod pritiskom.