1. Pala je od bola jer su je preterano zabolele noge!? Kakav je to preokret,a uz to je neuhranjena!!! Zena ima mesecno 40000 za njih 3, ato znaci 444 po osobi, kad se odbiju racuni oko 300rsd dnevno!!! Majko i da je 600 nije ni za minimum,radnica hitne pomoci je upravu!!! Otac moze vaznu ulogu u zivotu da ima,ali ne mora!!! Draga majko nije sramota biti siromasan, nego je sramota stideti se jer nemas mogucnosti da ti bude bolje i omalovaziti pomoc osobe koja je imala iskrene namere. PODRSKA RADNICI HITNE POMOCI!!!!!
    (Marija, 6. novembar 2015 17:43)

    # Link komentara

  2. (besna glista, 6. novembar 2015 07:55)

    prostom dedukcijom, ispada da svi ovi se kriju iza premijera..... kako ono bese kuku Radoosave....
    (i tako to, 6. novembar 2015 10:25)

    # Link komentara

  3. Lažu roditelji, da im ne bi oduzeli decu!
    (Smuleco, 6. novembar 2015 10:25)

    # Link komentara

  4. celo svoje osnovno i srednje obrazovanje prvi obrok mi je bila uzina u skoli. jednostavno nissm navikso da ustanem u 6h da bi doruvkovao. i ja potpisujem da 80 posto dece to isto tako radi. zbog toga je suludo da imaju prvi cas fizickog u prvoj smeni.
     (novisad, 6. novembar 2015 10:22)

    # Link komentara

  5. @mikis
    Svako ko ima iq makar 80 moze sam da zakljuci ko laze.Dete se onesvestilo jer ga zabolela noga a ne zato sto je gladno kako je rekla?Pa sta mislite da je istina?Deca izmislili da ih napustio otac?
    (ivan78bg, 6. novembar 2015 09:52)

    # Link komentara

  6. Kada sam isao u skolu a to je u ono najgore vreme devedesetih nije bilo deteta koje je bilo gladno. Tesko jeste bilo, mnoge porodice mozda nisu imali za sve sto pozele, ali u mojoj skoli nije bilo gladne dece. Skoro veliki deo skolovanja smo dobijali uzinu. Nekada djevreci nekada perece ali nikada nismo bili gladni. Danas je daleko od te krize, tako da price kako su mnoga deca gladna nisu tacne. Sigurno da ima, prvenstveno zbog nemara nekih roditelja ali generalno mi nismo drustvo koje gladuje. Sta vise jedino sto i radimo i za sta imamo para je da krkamo(nezdravo). Ono zbog cega smo nezadovoljni kao drustvo je da vecina nasih novca i ode na hranu. Vise malo oskudavamo u oblačenju, putovanjima itd. Da skratim, nismo Norveska ali nismo ni Kostarika. Treba da tezimo ka Norveskoj ali potrebno ce biti mnogo godina da se priblizimo tom standardu.
     (Mxyed, 6. novembar 2015 09:47)

    # Link komentara

  7. Ma, naša su deca sita. Politički je nekorektno reći da su gladna! Nahranimo ove na "privremenom" smeštaju!
    (Nikola Draganić, 6. novembar 2015 09:47)

    # Link komentara

  8. Dobra fora, malo im 40.000 dinara INVALIDSKE PENZIJE, pa Srbijo znate li sa kojim primanjima porodice žive kod nas.
    Nego najjače bi bilo da tuže ovu sestru za omalovažavanje i nanošenje bola, pa da pojačaju mesečna primanja. Žalosno ali istinito.
    (radnik, 6. novembar 2015 09:39)

    # Link komentara

  9. jer deca nisu naucena da je dorucak najbitniji obrok.
    @(klo, 5. novembar 2015 21:19)

    I dobro je što nisu, ko kaže da je doručak najbitniji obrok? Nauka svakako ne. Ne postoji 'najbitniji' obrok, postoji samo redovna i neredovna ishrana. Prvo rezultuje u tome da su, pre svega, glikogenske zalihe u organizmu uvek popunjene. Koliko često, u kom vremenu i u kojim količinama treba unositi hranu je potpuno individualno i zavisi od metabolizma, stanja organizma, aktivnosti itd.

    Detetu koje ide u drugu smenu i ima čas fizičkog u 14h su mnogo važniji ručak u 13h i večera (ili najbolje užina sat-dva nakon većeg fizičkog napora) nego bilo koji doručak - doručak može slobodno i da preskoči. Zapravo, za decu je večera mnogo 'važniji' obrok jer je sinteza gradivnih blokova iz belančevina i geneza hormona rasta najaktivnija za vreme spavanja pa je za rast najpovoljnije imati spremne zalihe belančevina - noću.
    (Aleksandar, 6. novembar 2015 09:27)

    # Link komentara

  10. Srbi, pravite decu ako ce da ih hrani, nije bitno ! Ali ne zaboravite da, pre hleba i mleka, platite porez da vam ne bi dosli privatni uterivaci ! I naravno, ne zaboravite da sve dokumentujete na Fb !
    (Molbi vas vasa crkva i vasa Poreska uprava, 6. novembar 2015 09:15)

    # Link komentara

  11. Zivim u norveskoj, vec 9 godina, i vjerovali ili ne i ovdje ima sovijalno ugrozene djece i nemarnih rodditelja. E sad ne u tolikoj mjeri ali ima. Razlika je sto te ovdje komsija, rodjak, skola bilo ko ko primjeti prijavi a onda te socijalne sluzbe obave svoj posao. Djecu odizamju ako su roditelji narkomani , alkoholicari ili ako je neki teski nemar, a zbog nemastine skoro nikad. Razlika je sto kod nas niko ne prijavljuje, nikog nije briga, kao nisu moja i zdravo, a Srbija koliko god bila siromasna, kao drzava sigurno ima i sredstava i mogucnosti da pomogne svakom djetetu kome je pomoc potrebna. Mora i drustvo da reaguje i natavno da nadlezne sluzbe obave svoj posao, a od piskaranja po novinama i licnih promocija med. sestara i sl nema vajde. Par dana po novinama i niko ih se vise i ne sjeca. E pa sta je istina ne znam, ali ako jeste tosto se pise neka je sramota i tetke i striceve i komsije , a ne samo da se pljuje po drzavi. To nije nista novo nista nerjesivo, samo smo kao narod oguglali i postali letargicni na sve, nazalost.
    (Aca, 6. novembar 2015 09:11)

    # Link komentara

  12. Gladni ili ne, nikada necu razumeti ljude koji se sa tako bednim primanjima odluce da stvaraju potomstvo.
    (Glas razuma, 6. novembar 2015 09:06)

    # Link komentara

  13. Na zalost kao i obicno ispadne kriv onaj koji govori istini...kao da mi u KG ne znamo o cemu se radi. Podrska humanoj Maji Paunovic
    (sumadinac, 6. novembar 2015 09:06)

    # Link komentara

  14. @ja
    Zasto se deca dodeljuju majkama? U dobrom delu slucajeva zato sto otac ne zeli da sa decom ima bilo kakve veze. U najboljem slucaju je OK da ih vidja ponekad bez bilo kakvih materijalnih i moralnih obaveza. Na to i drzava a i okolina gledaju blagonaklono.
    Na zapadu bi bio slican slucaj da se ne primenjuje zakon.
    Ima i slucajeva kada majka napusti decu, ali je to mnogo redje.
    (Anja, 6. novembar 2015 09:04)

    # Link komentara

  15. Selim se napokon ! Srbijo dno dna ! Zgrozen sam bizarnošću kojom se sluze ljudi u ovoj " drzavi"
     (Deki, 6. novembar 2015 09:02)

    # Link komentara

  16. Majo, tvoj pokusaj zasluzuje veliki respekt, a ne javnu blamazu.
    U ovoj zemlji postoji jedan mozak za sve aktivnosti u drustvu, pa svako ko pokusa da sam razmislja i radi dobije svoje.
    Ovde postoji monopol i na pokretanje humanitarnih akcija.
    Veliki pozdrav, nisi sama...
    (moro, 6. novembar 2015 09:01)

    # Link komentara

  17. "Zabolele su je noge naglo i ona se onesvestila. Na času fizičkog."
    U ovo treba neko da poveruje?
    (Mufljuz, 6. novembar 2015 08:08)

    # Link komentara

  18. sramota coveka reci da je gladan, a ponos da je kriminalac!
    (kk, 6. novembar 2015 08:07)

    # Link komentara

  19. Lepo upakovana izjava, ali, sta je prava istina? Hocemo li saznati da li su deca stvarno toliko ugrozena kako je to pretstavila Maja Paunovic? Hocemo li saznati da li je Maja Paunovic zloupotrebila FB mrezu za licnu korist? Ljudi, koje je ganula prica o gladnim i ugrozenim devojcicama, zasluzuju da saznaju da li je, jos jednom, zloupotrebljeno njihovo poverenje i empatija prema tudjoj nesreci.
    (mikis, 6. novembar 2015 08:00)

    # Link komentara

  20. I dalje je sve nas sramota da kažemo da nam deca u Srbiji gladuju!!!!
    (iVANA, 5. novembar 2015 23:45)

    Ma ne, sramota nas je koliko nam dobro ide!
    (Paul Kersey, 6. novembar 2015 07:57)

    # Link komentara

  21. Bice da je kriv nastavnik fizickog....
    (Kotlokrp, 6. novembar 2015 07:57)

    # Link komentara

  22. Sta je pozadina? Za pocetak, ono sto je evidentno i sto svi verovatno znaju i zbog cega je ova prica i otisla u javnost - dete je gladno jer roditelji, pojedinacno ili zajedno, ne mogu da mu obezbede ono sto bi trebalo da ima dete u tom dobu odrastanja. A iza toga, da su se roditelji uplasili da ce im socijalni (ne)radnici uzeti decu pa su poceli da prilagodjavaju iskaze. Izgleda da je to pozadina i pojavljivanja oca, iz cijeg iskaza ispada da oni svi zive zajedno uprkos prvobitnoj tvrdnji majke i dece. Pa onda ide sve ono sto znamo o nasoj socijalnoj sluzbi - koliko bismo sretali manje gladne dece kao i manje prica o porodicnom nasilju da oni rade svoj posao umesto sto iz svojih brloga izvire samo onda kada nanjuse neku materijalnu korist? A iza svega, totalna propast naseg drustva i drzave. Sta mislite, koliko gladne dece bi se moglo nahraniti svaki dan za jedan Rolex ili dzip bilo koje metrese bilo kojeg naseg politicara?
    (besna glista, 6. novembar 2015 07:55)

    # Link komentara

  23. I koja je prica istinita...
     (jolly roger, 6. novembar 2015 07:37)

    # Link komentara

  24. Sta hocete da kazete ovim tekstom? Da je medicinska sestra preterala i da toga nema u srbiji.Ja licno mislum da je zena reagovala iz srca i da je iskreno videla da devojcicama treba ponoc i hrana. Poznato je da sit gladnom ne veruje. A tako i Vi da svojim komentarima uz Farmu, Parove i uz ostale moralne niskosti ne vidite stvarnost i ne vidite koliko gladne dece ima. Samo napred sve se vraca
    (Nenad, 6. novembar 2015 07:08)

    # Link komentara

  25. Ovde je ljudi sve jasno, ja mislim da tih 40000 hiljada ne zadovoljava ni majcino lecenje a kamoli nesto drugo. Roditelje je sigurno sramota sto je ovo dobilo ovakav publicitet, jer i ja sam imao nesto slicno u poridici ali smo se borili i i na kraju se izborili, takav je zivot !!!! Devojcicama stvarno treba pomoc i to nesto moze samo da doda malo Socijalna pomoc. Daju tolike pare za Rome i emigrante( nista nemam protiv njih) ali stvarno ovde treba malo pomoci !!!!
    (miljan, 6. novembar 2015 07:02)

    # Link komentara

  26. Pitajte to one koji su za povecanje nataliteta.Nigde nije pomenuto "planiranje porodice".Ovako reklamira se da od jednog siromaha stvorimo sto vise siromaha,oni bogati 1-2 dece.
     (Dragan, 6. novembar 2015 06:29)

    # Link komentara

  27. Trideset pet miliona je dao Grad Beograd za organizaciju koncerta Robi Vilijamsa.
    Sve drugo sto bi rekao je nepotrebno.
    (Ivan, 6. novembar 2015 06:25)

    # Link komentara

  28. A i čitava priča nije politički korektna u ovom momentu. Ne uklapa se u saznanja građana kako u stvari živimo veoma dobro, a što gledamo i slušamo na TV-u. Dakle, zaključak je da su se ova deca onesvešćivala od ludila bogatstva i preteranog unosa hrane. U Srbiji nema siromaštva. A što bi Čeda rekao i nema razlike u oblačenju. Deco, uozbiljite se.
     (zoran b.zoran b., 6. novembar 2015 05:36)

    # Link komentara

  29. @ja
    U pravu si potpuno . Ja sam se razveo 1993 god. i dobio sam decu na sudu , dve cerke , jedna 5, druga 10 godina . Svi koji su me znali ili culi za to da je sud dao decu meni su se cudili . Danas su mi deca školovani , svoji ljudi i imam i unucice . Znaci da i ocevi mogu da podizu decu bez nekih vecih problema . Razvodi nisu dobra priča ,svakako ali je uvek bolji dobar razvod nego los brak . Ipak u razvodima deca najvise propate . A sto se Srbije tice , kod nas jos nije briga o porodici i socijalna pomoc na nivou bogatih zemalja. I nece ni biti dok se svi ne osvestimo i shvatimo da porezi , takse , kazne, carina , akcize moraju da se placaju da bi drzava napunila kasu iz koje ce davati socijalnu pomoc , Pogledajmo Švedsku , ko sme tamo da ne plati sve sto sam nabrojao? A svi znamo da kazemo kako je tamo super i visok im je standard . Normalno kad drzava ima sve fondove pune i moze da izadje svima u susret . Tamo nema tiga da deca u razvedenim brakovima gladuju i da drzava ne vodi brigu o bolesnom samohranom roditelju . Mora i kod nas da se probudi svest. .
     (002, 6. novembar 2015 04:26)

    # Link komentara

  30. Ne zaboraviti ko je na vlasti tamo ovo je verovatno izjava pod pritiskom. Providno
    (Akipaki, 6. novembar 2015 02:48)

    # Link komentara

  31. Narode moj! Sve je super u p.... mа.....u! Ne talasaj jer nema potrebe! Jel vidis kako je sve divno!!!!
    (hifi, 6. novembar 2015 02:36)

    # Link komentara

  32. @TABAK Nemoj tako brate,nikad se ne zna,navijam za drugaciji epilog u svakom slucaju.Cinjenica jeste da mladi ljudi(ali i ostale starosne kategorije ruku na srce)nemaju nikakvu buducnost u ovim nasim banana zemljama,ali kada bi se mi svi podigli i ucinili nesto za sve nas i buduce generacije mozda bi bila druga pjesma!
     (bambolinka, 6. novembar 2015 02:18)

    # Link komentara

  33. (marija, 5. novembar 2015 22:21)

    A šta ako otac ne radi? Možda je zato i otišao, da ne bi četvoro živelo od 40 hiljada, već troje. Ako ne može da im pomogne, bar da im ne odmaže.
    I nigde ne piše da su razvedeni.
    (Ja, 6. novembar 2015 01:54)

    # Link komentara

  34. Žalosno je da je "uspeh" u Srbiji ne biti gladan.
     (tizu, 6. novembar 2015 01:52)

    # Link komentara

  35. a zasto ih prosto ne ostavite na miru ?
     (tok, 6. novembar 2015 01:01)

    # Link komentara

  36. Ako oni imaju 40000,to je super.Znam porodicu gde smohrana majka sa tom dijagnozom izdrzava stednjoskolca I sebe sa 13 200 dinara!!!Tolika joj invalidska penzija.
    (Jasmina Stoiljkovic, 6. novembar 2015 00:55)

    # Link komentara

  37. Roditelji izgledaju zbrinuto i pristojno. Ne izgledaju kao ljudi bez osnovnih uvjeta za zivot. To je jedna obicna gradska obitelj koja je zbog bolesti majke/supruge zapala u poteskoce. Problem se uvecao zbog rastave i zbog progresije bolesti. Naravno da se od tog primanja moze skromno zivjeti, ali kad je samohrani roditelj u kolicima onda je sve teze. Zdrav covjek uvijek moze nesto dodatno zaraditi i sam si pomoci. Ovi ljudi sigurno trebaju pomoc ali su prikazani u losijem stanju (vjerujem iz najbolje namjere) nego sto stvarno jesu i sad im je neugodno. Oni trebaju bar malu pomoc drustva i nemaju se cega sramiti. Nisu nikome nista lose ucinili.
    (zvon, 6. novembar 2015 00:45)

    # Link komentara

  38. Roditelji izgledaju zbrinuto i pristojno. Ne izgledaju kao ljudi bez osnovnih uvjeta za zivot. To je jedna obicna gradska obitelj koja je zbog bolesti majke/supruge zapala u poteskoce. Problem se uvecao zbog rastave i zbog progresije bolesti. Naravno da se od tog primanja moze skromno zivjeti, ali kad je samohrani roditelj u kolicima onda je sve teze. Zdrav covjek uvijek moze nesto dodatno zaraditi i sam si pomoci. Ovi ljudi sigurno trebaju pomoc ali su prikazani u losijem stanju (vjerujem iz najbolje namjere) nego sto stvarno jesu i sad im je neugodno. Oni trebaju bar malu pomoc drustva i nemaju se cega sramiti. Nisu nikome nista lose ucinili.
    (zvon, 6. novembar 2015 00:41)

    # Link komentara

  39. Gadi mi se i od kontrolisanih medija, korumpiranih političara, Srpske države i njenih kvazi elita... Takav odnos prema narodu nije ništa, nego najveći prezir i mržnja! Podcenjujete narod i do sad je uspevalo.Ali ...
     (Diplomac, 6. novembar 2015 00:39)

    # Link komentara

  40. NE postoji vise pravo na privatan zivot :ljubav,siromastvo,intimu,tugu...sve to moraju svi da vide...Zar je u Srbiji do ove objave na Facebook-u bilo ljudi Koji nisu znali da ima toliko gladnih?
    Eto sad ste se vi neupuceni prosvetili i sta sad? hoce li nekome biti bolje od ove objave? dobra dela kad se cine ne lupa se u dobos...a to sto je neko bolestan siromasan i sl.ne mora od toga da se pravi spanska serija ,to je neciji zivot.
    (plavusica, 6. novembar 2015 00:20)

    # Link komentara

  41. Maja Paunovic je ucinila sto je mogla za te devojcice ali i za svu decu koja su negde po Srbiji gladna dok se popovi, politicari i mnogi drugi razbacuju parama. Vazno je da se sada zbog stida ovih roditelja ne osuje drvlje i kamenje na maju Paunovic. Drvlje i kamenje je za one koji zbog politike ne vade iz usta Kosovo i Beograd na vodi.
    (Stevan, 6. novembar 2015 00:18)

    # Link komentara

  42. Čekaj..ovde se svi živi zgražavaju životu njih 3 sa 40000..pa sa koliko vi živite,kad Vam je to nenormalno niska cifra?.ja i supruga ukupno 75000..minus chf kredit za stan 25000,ostaje 50000 za sve režije,vrtiće,škole,knjige,auto delove,gaće,čarape,praškove,goriva,drva,i opet ostane za hranu,ne mislim da smo siromašni..jeste,fali 10-20000 svakog meseca za normalniji život,ali opet..od koliko novca vi to živite?
    (uskoro švedjanin, 5. novembar 2015 23:10)

    A da li ti boluješ od ovakve bolesti i da li znaš koliko košta lečenje? Tako da od njenih 40000 slobodno odmah oduzmi 25000 mesečno na njeno lečenje i videćeš sa koliko para treba da prežiive njih 3 (to je mnogo manje od tvojih 50000) i kada se na sve to i njima oduzme za režije ko zna koliko im ostaje za hranu i život...
    (Asterix, 6. novembar 2015 00:11)

    # Link komentara

  43. pozadina price je da od 90ihpa ovamo raznorazna bagra odra srbiju
     (rex, 5. novembar 2015 23:58)

    # Link komentara

  44. Svaka čast Maji Paunović, respekt.
     (Saša, 5. novembar 2015 23:54)

    # Link komentara

  45. @uskoro švedjanin,

    pretpostavljam da niko od vas nema multipleks sklerozu.
    Da li uopšte znate kakva je to bolest i koliki su troškovi oko bolesne majke???
    (marija, 5. novembar 2015 23:50)

    # Link komentara

  46. I dalje je sve nas sramota da kažemo da nam deca u Srbiji gladuju!!!!
    (iVANA, 5. novembar 2015 23:45)

    # Link komentara

  47. Njpotrebniji je otac, kaže bolesna majka.

    I večito pitanje u zemlji Srbiji,
    da li otac plaća almentaciju za decu ako je pobegao kao što je rečeno,
    i da li zemlja Srbija ikad pomisli na samohrane majke???
    (marija, 5. novembar 2015 22:21)



    A meni je večno pitanje u Srbiji zašto se pri razvodu deca uvek po defaultu dodeljuju na staranje majci, čak i ako majka zbog zdravstvenih razloga nije u stanju da se brine o njima? Da su deca sa ocem, ne bi imao izbora nego da ih hrani.
    (ja, 5. novembar 2015 23:44)

    # Link komentara

  48. Ja sam bio gladan do sedmog razreda osnovne skole i nikad moji nisu kukali niti sam ja kukao zbog toga. Trudili su se i dali mi koliko su mogli. Otac mi je radio sve samo da imamo mi da jedemo, a ikad bi zaradio nisu mu placali. Ja nisam imao ni tih 40 000. Znao sam da danima jedem samo krompir i nikad mi se nije desilo da mi bude lose, a bio sam aktivan vise nego danasnja djeca. Problem je sto danasnja djeca vise vole markirane patike da kupe nego da im roditelji kupe hranu. Poremetio se sistem pravih vrijednosti.
     (dada, 5. novembar 2015 23:19)

    # Link komentara

  49. raspitajte se malo o bolesti majke -multiplasklerozi....o tome koliko drzava pomaze i izlazi u susret ljudima obolelima od ove teske bolesti,koliko kostaju lekovi,nega pa sve ostalo...bice vam dosta toga jasno...
     (tuzno, 5. novembar 2015 23:17)

    # Link komentara

  50. Da,toga sam se i plasila. Devojcice ce uzeti od majke i ko zna kako ce zavrsiti, a medicinskoj radnici,njenoj humanosti,mogu samo zamisliti kako ce ova drzava da presudi. B92 neka ostane dosledan i ovu sagu isprati do kraja. Bojim se da nece imati srecan kraj. Srbijo, ako boga znas,progledaj !!!
    (maja d., 5. novembar 2015 23:16)

    # Link komentara

  51. Čekaj..ovde se svi živi zgražavaju životu njih 3 sa 40000..pa sa koliko vi živite,kad Vam je to nenormalno niska cifra?.ja i supruga ukupno 75000..minus chf kredit za stan 25000,ostaje 50000 za sve režije,vrtiće,škole,knjige,auto delove,gaće,čarape,praškove,goriva,drva,i opet ostane za hranu,ne mislim da smo siromašni..jeste,fali 10-20000 svakog meseca za normalniji život,ali opet..od koliko novca vi to živite?
    (uskoro švedjanin, 5. novembar 2015 23:10)

    # Link komentara

  52. odrastao sam u stvarno skromnim uslovima (samohrana majka sa troje dece devedesetih) pa mogu slobodno da kazem da sa ovim primanjima u Kragujevcu ako ima svoju kucu ova porodica nije teska sirotinja. Skromno jeste al iz priloga se jasno vidi da su druge stvari tu vise bitne
     (ja, 5. novembar 2015 22:45)

    # Link komentara

  53. Na zalost i ja sam bila gladna, nekad u osnovnoj skoli a vrlo cesto u gimnaziji... devedesetih. I niko me nije pitao za zdravlje. Strasno je bilo, i znam kako je to. Treba da se uci, a nemas snage ni koncentracije, a narocito za fizicko...
    (Na-zalost, 5. novembar 2015 22:37)

    # Link komentara

  54. Ne znam vise kako da definisem ovu zemlju i drzavu.
    (nex, 5. novembar 2015 22:35)

    # Link komentara

  55. Njpotrebniji je otac, kaže bolesna majka.

    I večito pitanje u zemlji Srbiji,
    da li otac plaća almentaciju za decu ako je pobegao kao što je rečeno,
    i da li zemlja Srbija ikad pomisli na samohrane majke???
    (marija, 5. novembar 2015 22:21)

    # Link komentara

  56. Njih tri žive od penzije od 40.000 din.
    A otac ne reče koliko plaća alimentaciju za dve maloletne devojčice?!
    (Dantes, 5. novembar 2015 22:21)

    # Link komentara

  57. ja RADIM ZA 25000din ZATO CU I OSTATI SAM DO KRAJA ZIVOTA DA NE BI bas od svoje dece PRAVIO glavnu vest u OVOJ banana drzavi!
     (TABAK!!!!, 5. novembar 2015 22:01)

    # Link komentara

  58. Ovo nije intervju, niti istraživanje. Ovo je demanti.

    Demanti nije nužno i istina.

    Snimite gde devojčice žive i kako su obučene, pa da onda sudimo.

    Majka se plaši da joj ne uzmu decu.
    Vidimo da je u bolnici. Takođe, ima nerešen odnos sa bivšim mužem. Vidimo potisnut bes.

    Otac je posramljen. On ne radi, a deca su kod njega. Šta jedu, ako on nema novac za hranu?

    Škola sebe štiti.
    Verovatno i škola pokojnog Alekse tvrdi da je sa njegovim roditeljima imala "saradnju". Pustite me njihovih priča!

    Socijalnih radnika ni na vidiku.

    Decu niko ništa ne pita.

    I, šta ćemo sad?
    (U zemlji čuda, 5. novembar 2015 21:52)

    # Link komentara

  59. Mislim da ovde ima svega po malo.
    - 40 000 za dvoje dece školskog uzrasta je zaista jako malo, ali nije baš beznadežna situacija (u smislu da ih ima dosta i sa manje)
    - priča je malo naduvana (ona iz hitne pomoći je dala emocijama oduška)
    - kad se raščulo, roditelje je verovatno sramota što se o njima priča pa situaciju predstavljaju boljom nego što jeste
    - a može biti i da je zaboravila da doručkuje
    - a ne mora biti ni da se zbog gladi onesvestila (mislim, na fizičkom se onesvestila, ne na času matematike)
    (Ja, 5. novembar 2015 21:51)

    # Link komentara

  60. "Biti siromašan nije sramota, ali sramiti se toga jeste".

    Bendžamin Frenklin
     (BeKo, 5. novembar 2015 21:31)

    # Link komentara

  61. O kakvom preokretu pričate? Roditelje je vjerovatno sramota, nisu očekivali toliki publicitet, a djevojčice su i dalje gladne... To je slika našeg duštva, dok se ostala djeca takmiče, ko će imati noviji i skuplji smartfon, patike..., druga djeca doslovno gladuju i ne mogu zadovoljiti osnovne ljudske potrebe.
    (danguba, 5. novembar 2015 21:20)

    # Link komentara

  62. I sad Srbija zanemela - posto kad patimo cutimo, pa to rade i roditelji (zamisli blama da su po novinama jer su im deca gladna) - cuti i citalastvo.
    Sta to dodje, poziv na dalje bivtvovanje bas takvo kakvo je?
    (Petar, 5. novembar 2015 21:19)

    # Link komentara

  63. Malograđanski mentalitet-da te je sramota što si socijalni slučaj.
    (Nikola S, 5. novembar 2015 21:19)

    # Link komentara

  64. Svejedno, bolesna majka sa dva deteta koja idu u školu
    žive od 40.000 mesečno je jako malo.
    Znam da puno ljudi ima i manje, 40.000 za pristojan život je miterija.
    Plati režije, plati hranu, plati lekove, obuci ih...
    nije čudno da su polugladne.
    (djole, 5. novembar 2015 21:19)

    # Link komentara

  65. Ja radim u skoli, kada bi samo znali koliko su ovakve situacije svakodnevne. Neke zbog nemastine, a neke, prosto, jer deca nisu naucena da je dorucak najbitniji obrok.
     (klo, 5. novembar 2015 21:19)

    # Link komentara

  66. 'Prosvećena' Srbija, zapravo ona koja misli da je rabljenje pojma 'empatija' takvom čini, ponovo su ispali ovce :)
    Nego, da još neko ispsuje Kosovo (svaka je prilika, kod 'prosvećenih' žitelja tora, za to dobra), pa da krene komentarisanje kako Bog, odnosno +evropski put' zapoveda? Jer, zašto bi se verovalo roditeljima, kad imamo aktiviste?
    (Briselsko stado, 5. novembar 2015 21:07)

    # Link komentara

  67. Ne treba pomagati nikome.
    (nismo burzoazija, 5. novembar 2015 20:51)

    # Link komentara

  68. Kada se plate racuni od minimum 10.000 dinara sve skupa sa enormnim odricanjima ostane 30.000 hiljada za hranu za mesec dana, odecu i ostalo potrebno. Dakle nemoguce jer od tih para njih troje treba da jede.
    (Hm, 5. novembar 2015 20:50)

    # Link komentara