Ponedeljak, 05.10.2015.

18:09

Šetali Novim Sadom za "republiku Vojvodinu"

Vojvođanska partija i Vojvođanski klub organizovali su u Novom Sadu "Šetnju za Vojvodinu", sa koje je poručeno da bi ta pokrajina trebalo da bude republika.

Izvor: Tanjug

Šetali Novim Sadom za "republiku Vojvodinu" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

48 Komentari

Sortiraj po:

SRBIN

pre 8 godina

Ja sam Srbin iz centralne Srbije i da zivim u Vojvodinu bio bih za nezavisnost bez imalo dileme. Jer u ovakvoj Srbiji zivim samo zato sto moram. I ako ova ideja zazivi u vecoj meri rado cu da se preselim u Vojvodinu i ako treba da se borim u svakom smislu te reci.

Zdeno

pre 8 godina

Vojvodina nije nastala na tlu Srbije a neće ni ostati!!! Dosta je pljačke.... Bolesna je to Srbija! Na žalost! Da nije bolesna nebi nikad trazili REPUBLIKU VOJVODINU!!!

Aleksandar NS

pre 8 godina

Ma idi begaj. Na izborima o.o1% al cu da setam i galamim. Sto bi se ono reklo, kad me roditelji nisu vaspitali kako treba, mozda ce ulica.

Vasilji

pre 8 godina

Gde je slika te shake jada sto su setali ulicom? Iskreno, zivim u Vrscu, i zabole me da li ce mi centar republike biti Beograd ili Novi Sad! U km gledano BG mi je blizi, ali dok moj grad ne dobije svoj centar, ja interesa u tome nemam, a mislim da vecina isto misli. Jedina opcija je podeliti PDV u % na Republički, pokrajinski i opštinski, gde će najveći % imati opština. Ali i u tom slučaju, šta ćemo sa siromašnim opštinama? Sada imamo jedinstven primer gde se stanovnici siromašnih opština masovno sele u NS, pogotovo mladi. Decentralizacija ne isključuje pomoć siromašnim opštinama, jer u protivnom njih neće ni biti. Pre nego što glasate za bilo koju opciju, zapitajte se "gde sam tu ja".

Lala

pre 8 godina

Kakva republika Vojvodina?
Ja zelim Republiku Banat!
Ako ce moj porez iko da uzima - uzimace ga ili moja nacionalna drzava Srbija ili region u kom zivim!
Novi Sad nema apsolutno nista sa mnom! Ne pada mi na pamet da placam dodatnu bespotrebnu parazitsku admijistraciju!
Tacka!
Uzgred, koje su ovo stranke? Prvi put cujem za njih! Kako su oni uopste vest?
Videcemo na izborima sta pravi Vojvodjani zaista misle!

misko

pre 8 godina

Kao sto su svi otisli i napustili srbiju tako ce i Vojvodina, a umesto sto negodujete treba da stavite prst na celo i pitajte se zbog cega su svi otisli? Pametnom dosta.

Sremac za Srem Republiku

pre 8 godina

I ja želim da Srem postane Republika u novoj Republici Vojvodine. Pa de se lepo delimo dok svako selo ne dobije svoje financije i svoju Republiku!

ivan

pre 8 godina

Odvajajte se više, ionako se moj prapradeda bori uzalud u Balkanskim ratovima i Prvom Svetskom ratu i oslobadjao i ujedinjavao gomilu hendikepiranih i nesposobnih plemena u krnju Jugoslaviju. Samo da se mi iz Srbije odvojimo od Beograda i svako u svoju državu.
A sta fali Vojvodini , bese to zgodan ratni plen za tadasnju Srbiju. E sad nisam ja kriv sto je od bogate Vojvodine Srbija za sto godina napravila saharu. Cak ce i da je pokloni seicima na kraju.

marko, nis

pre 8 godina

Puna podrska. Svaki covek ima puno pravo da zeli da zivi bolje. U Vojvodini koja je imala siroka ovlascenja koja su joj ukinuta 1989. zivelo se pristojno, Vojvodina je i 1990 rekla NE Milosevicu i ratovima. Od tada, sve je krenulo na dole i danas je Vojvodina svedena na nista.

Aleksandar

pre 8 godina

Dodju Zika, Mika i Pera i kazu - e sad moze samo ovako, ili! I dobiju clanak u medijima. :) Canak kralj za 0.5% na izborima potplati jos dve frakcije da on izgleda kao neka razumna sredina. :) Lega i igara drugovi komunisti, leba i igara!

Srbijanac iz Čačka

pre 8 godina

Odvajajte se više, ionako se moj prapradeda bori uzalud u Balkanskim ratovima i Prvom Svetskom ratu i oslobadjao i ujedinjavao gomilu hendikepiranih i nesposobnih plemena u krnju Jugoslaviju. Samo da se mi iz Srbije odvojimo od Beograda i svako u svoju državu.

hux flux

pre 8 godina

ciji je cilj da Vojvodina bude republika? vas 100 sto se danas skupilo? sta je sa velikom vecinom koja je protiv toga ili se oni mozda nista ne pitaju?

Pročitajte ceo B92 tekst,i biće vam sve jasno.

pre 8 godina

Alo bre SRBI IZ CENTRALNOG DELA, šta se cimate?
*Da li ste pročitali šta piše u tekstu, ili se šlogirate već u napred.

*Znači radi se samo o federativnom uređenju države Srbije gde će centralni deo i Vojvodina da budu republičke jedinice u jednoj federaciji-SRBIJI.
*I niko ne spominje nezavisnost, nego samo drugi sistem.I mi nećemo da se odvojimo od vas,jer smo isti kao vi,ali hoćemo svoj budžet.
*DA SMO HTELI DA SE ODVOJIMO-OTIŠLI BI VEĆ ODAVNO,I UVEK ĆEMO BITI ZAJEDNO, ALI U DRUGOM SISTEMU!

Lala

pre 8 godina

Ti što "šetaju za republiku ..." neka odšetaju negde dalje, gde god hoće samo što dalje od moje Vojvodine. Generacije Vojvođana su se borile i sanjale dan kada će se ujediniti sa ostatkom srpskog naroda a oni sada žele nekakvu republiku. To je grupa džabalebosa koja na taj način želi da dođe do privilegija u društvu. To treba medijski potpuno ignorisati. Krajnja varijanta je da se proteraju odavde, pa neka šetaju ... na Madagaskaru ...

Алас Талас

pre 8 godina

Cist separatizam, ovo treba u zatvor da ide odmah. Rusenje drzave i ustava je ovo!
(Krang, 05. oktobar 2015 18:28)
Ne, to se zove demokratija. Valjda je proslo vreme da se ide u apsu zbog razlicitosti misljenja, druze Krang.

motika

pre 8 godina

Nije Vam to nikakav separatizam, vec je to zdrava logika. Vojvodjani samo traze da imaju prava na ono sto zarade. Sa time ce se sloziti vecina koja zivi u Vojvodini. Sa druge strane, oni koji se tome protive, sigurno nemaju nikakve patriotske motive, vec cisto materijalne.

patriota

pre 8 godina

A da ukinemo autonomiju to bi bilo mnogo celishodnije! Nebi imali dve vlade duplu administraciju i slicno. Uzice je imalo republiku pa ipak je odlucila da bude bez tih prinadlwznosti. Prema tome jedinstvena Srbija bez komunisticke tvorevibe dve pokrajine. Da zakljucim jedna Srbija bez pokrajina.

dejan-minhen

pre 8 godina

hmm... lepo je da ljudi setaju.. ali do sada je bilo mnogo izbora u Vojvodini.
Ne cini mi se bas da ideja o Republici dobija veliku podrsku.
Izgleda da je lepse da se seta i ceka nesto, nego da se radi!

profesionalni_amater

pre 8 godina

Ima nas raznih za nezavisnost Vojvodine, mnogi od kojih su Srbi. Ne treba biti naivan pa smatrati da je svaki Lala veliki Srbin koji gleda ka Beogradu... Lepo organizovati referendum, pa ako prođe, prođe, ako ne, onda lepo svi svojoj kući i tišina.

Činjenica je da je Vojvodina propala načisto, ali ne zbog Srbije, već zbog Beograda. Učestvovali smo u ratovima u kojim nismo želeli da učestvujemo, plaćali smo ono što nismo želeli da plaćamo. Mislim da je vreme da se održi mirna debata o ovome, da se ultranacionalisti šutnu u ćošak, pa neka mirno svi odluče.

Stefan

pre 8 godina

Ako sam ja nesto naucio jeste da se ovde politicke odluke ne sprovode u ovoj drzavi bez nekog interesa.Neko ocigledno smatra da bi u Vojvodini sa vecom autonomijom mogao sebi da izvuce vecu korist nego sto je danas u mogucnosti.Naravno sve na grbaci naroda koji ce da se zavadi oko ovakvih pitanja

Бацач пламена

pre 8 godina

Право народа на самоопредељење постоји. Пошто Војвођани нису народ, већ регионални назив за становнике Војводине који су, пак, 70% српске народности, никаква република, а још мање независност не долази у обзир, јер већ постоји Република Србија као држава српског народа, а постоји и БиХ као држава српског народа, поред хрватског и муслиманског.
Живим у Војводини, велика већина народа није за одвајање од Србије. Иначе, сматрам да је данашња Војводина имала смисла у великој СФРЈ, али данас нема. А ако се већ буне да им паре иду у Београд, требало би онда Србију поделити на регионе, али тако да се укине Војводина и оснују региони Банат, Срем и Бачка на пример. То би било много логичније ако се узме величина Србије и њен број становника.

vojvodjanin SRB

pre 8 godina

Nasim Novim Sadom ovakvi ne bi trebalo da setaju. Sa ovakvim idejama, ne. Licno nemam nista protiv nekog gradjanina Srbije, ali, ako zelite nekakve republike, drzite se dalje od Republike Srbije, koju ocigledno ne smatrate svojom. Meni je majka iz NS, a otac peto novosadsko koleno, koji je dosao iz Subotice. Kao novosadjanin mogu da kazem da je ovo sramota. Ali, dovoljno govori broj onih koji su setali i lepili kojekakve plakate po Novom Sadu.

patriota

pre 8 godina

A da ukinemo autonomiju to bi bilo mnogo celishodnije! Nebi imali dve vlade duplu administraciju i slicno. Uzice je imalo republiku pa ipak je odlucila da bude bez tih prinadlwznosti. Prema tome jedinstvena Srbija bez komunisticke tvorevibe dve pokrajine. Da zakljucim jedna Srbija bez pokrajina.

Lala

pre 8 godina

Kakva republika Vojvodina?
Ja zelim Republiku Banat!
Ako ce moj porez iko da uzima - uzimace ga ili moja nacionalna drzava Srbija ili region u kom zivim!
Novi Sad nema apsolutno nista sa mnom! Ne pada mi na pamet da placam dodatnu bespotrebnu parazitsku admijistraciju!
Tacka!
Uzgred, koje su ovo stranke? Prvi put cujem za njih! Kako su oni uopste vest?
Videcemo na izborima sta pravi Vojvodjani zaista misle!

Sremac za Srem Republiku

pre 8 godina

I ja želim da Srem postane Republika u novoj Republici Vojvodine. Pa de se lepo delimo dok svako selo ne dobije svoje financije i svoju Republiku!

vojvodjanin SRB

pre 8 godina

Nasim Novim Sadom ovakvi ne bi trebalo da setaju. Sa ovakvim idejama, ne. Licno nemam nista protiv nekog gradjanina Srbije, ali, ako zelite nekakve republike, drzite se dalje od Republike Srbije, koju ocigledno ne smatrate svojom. Meni je majka iz NS, a otac peto novosadsko koleno, koji je dosao iz Subotice. Kao novosadjanin mogu da kazem da je ovo sramota. Ali, dovoljno govori broj onih koji su setali i lepili kojekakve plakate po Novom Sadu.

Бацач пламена

pre 8 godina

Право народа на самоопредељење постоји. Пошто Војвођани нису народ, већ регионални назив за становнике Војводине који су, пак, 70% српске народности, никаква република, а још мање независност не долази у обзир, јер већ постоји Република Србија као држава српског народа, а постоји и БиХ као држава српског народа, поред хрватског и муслиманског.
Живим у Војводини, велика већина народа није за одвајање од Србије. Иначе, сматрам да је данашња Војводина имала смисла у великој СФРЈ, али данас нема. А ако се већ буне да им паре иду у Београд, требало би онда Србију поделити на регионе, али тако да се укине Војводина и оснују региони Банат, Срем и Бачка на пример. То би било много логичније ако се узме величина Србије и њен број становника.

Srbijanac iz Čačka

pre 8 godina

Odvajajte se više, ionako se moj prapradeda bori uzalud u Balkanskim ratovima i Prvom Svetskom ratu i oslobadjao i ujedinjavao gomilu hendikepiranih i nesposobnih plemena u krnju Jugoslaviju. Samo da se mi iz Srbije odvojimo od Beograda i svako u svoju državu.

Aleksandar NS

pre 8 godina

Ma idi begaj. Na izborima o.o1% al cu da setam i galamim. Sto bi se ono reklo, kad me roditelji nisu vaspitali kako treba, mozda ce ulica.

Lala

pre 8 godina

Ti što "šetaju za republiku ..." neka odšetaju negde dalje, gde god hoće samo što dalje od moje Vojvodine. Generacije Vojvođana su se borile i sanjale dan kada će se ujediniti sa ostatkom srpskog naroda a oni sada žele nekakvu republiku. To je grupa džabalebosa koja na taj način želi da dođe do privilegija u društvu. To treba medijski potpuno ignorisati. Krajnja varijanta je da se proteraju odavde, pa neka šetaju ... na Madagaskaru ...

misko

pre 8 godina

Kao sto su svi otisli i napustili srbiju tako ce i Vojvodina, a umesto sto negodujete treba da stavite prst na celo i pitajte se zbog cega su svi otisli? Pametnom dosta.

Vasilji

pre 8 godina

Gde je slika te shake jada sto su setali ulicom? Iskreno, zivim u Vrscu, i zabole me da li ce mi centar republike biti Beograd ili Novi Sad! U km gledano BG mi je blizi, ali dok moj grad ne dobije svoj centar, ja interesa u tome nemam, a mislim da vecina isto misli. Jedina opcija je podeliti PDV u % na Republički, pokrajinski i opštinski, gde će najveći % imati opština. Ali i u tom slučaju, šta ćemo sa siromašnim opštinama? Sada imamo jedinstven primer gde se stanovnici siromašnih opština masovno sele u NS, pogotovo mladi. Decentralizacija ne isključuje pomoć siromašnim opštinama, jer u protivnom njih neće ni biti. Pre nego što glasate za bilo koju opciju, zapitajte se "gde sam tu ja".

hux flux

pre 8 godina

ciji je cilj da Vojvodina bude republika? vas 100 sto se danas skupilo? sta je sa velikom vecinom koja je protiv toga ili se oni mozda nista ne pitaju?

marko, nis

pre 8 godina

Puna podrska. Svaki covek ima puno pravo da zeli da zivi bolje. U Vojvodini koja je imala siroka ovlascenja koja su joj ukinuta 1989. zivelo se pristojno, Vojvodina je i 1990 rekla NE Milosevicu i ratovima. Od tada, sve je krenulo na dole i danas je Vojvodina svedena na nista.

profesionalni_amater

pre 8 godina

Ima nas raznih za nezavisnost Vojvodine, mnogi od kojih su Srbi. Ne treba biti naivan pa smatrati da je svaki Lala veliki Srbin koji gleda ka Beogradu... Lepo organizovati referendum, pa ako prođe, prođe, ako ne, onda lepo svi svojoj kući i tišina.

Činjenica je da je Vojvodina propala načisto, ali ne zbog Srbije, već zbog Beograda. Učestvovali smo u ratovima u kojim nismo želeli da učestvujemo, plaćali smo ono što nismo želeli da plaćamo. Mislim da je vreme da se održi mirna debata o ovome, da se ultranacionalisti šutnu u ćošak, pa neka mirno svi odluče.

Алас Талас

pre 8 godina

Cist separatizam, ovo treba u zatvor da ide odmah. Rusenje drzave i ustava je ovo!
(Krang, 05. oktobar 2015 18:28)
Ne, to se zove demokratija. Valjda je proslo vreme da se ide u apsu zbog razlicitosti misljenja, druze Krang.

Pročitajte ceo B92 tekst,i biće vam sve jasno.

pre 8 godina

Alo bre SRBI IZ CENTRALNOG DELA, šta se cimate?
*Da li ste pročitali šta piše u tekstu, ili se šlogirate već u napred.

*Znači radi se samo o federativnom uređenju države Srbije gde će centralni deo i Vojvodina da budu republičke jedinice u jednoj federaciji-SRBIJI.
*I niko ne spominje nezavisnost, nego samo drugi sistem.I mi nećemo da se odvojimo od vas,jer smo isti kao vi,ali hoćemo svoj budžet.
*DA SMO HTELI DA SE ODVOJIMO-OTIŠLI BI VEĆ ODAVNO,I UVEK ĆEMO BITI ZAJEDNO, ALI U DRUGOM SISTEMU!

motika

pre 8 godina

Nije Vam to nikakav separatizam, vec je to zdrava logika. Vojvodjani samo traze da imaju prava na ono sto zarade. Sa time ce se sloziti vecina koja zivi u Vojvodini. Sa druge strane, oni koji se tome protive, sigurno nemaju nikakve patriotske motive, vec cisto materijalne.

ivan

pre 8 godina

Odvajajte se više, ionako se moj prapradeda bori uzalud u Balkanskim ratovima i Prvom Svetskom ratu i oslobadjao i ujedinjavao gomilu hendikepiranih i nesposobnih plemena u krnju Jugoslaviju. Samo da se mi iz Srbije odvojimo od Beograda i svako u svoju državu.
A sta fali Vojvodini , bese to zgodan ratni plen za tadasnju Srbiju. E sad nisam ja kriv sto je od bogate Vojvodine Srbija za sto godina napravila saharu. Cak ce i da je pokloni seicima na kraju.

dejan-minhen

pre 8 godina

hmm... lepo je da ljudi setaju.. ali do sada je bilo mnogo izbora u Vojvodini.
Ne cini mi se bas da ideja o Republici dobija veliku podrsku.
Izgleda da je lepse da se seta i ceka nesto, nego da se radi!

Stefan

pre 8 godina

Ako sam ja nesto naucio jeste da se ovde politicke odluke ne sprovode u ovoj drzavi bez nekog interesa.Neko ocigledno smatra da bi u Vojvodini sa vecom autonomijom mogao sebi da izvuce vecu korist nego sto je danas u mogucnosti.Naravno sve na grbaci naroda koji ce da se zavadi oko ovakvih pitanja

Aleksandar

pre 8 godina

Dodju Zika, Mika i Pera i kazu - e sad moze samo ovako, ili! I dobiju clanak u medijima. :) Canak kralj za 0.5% na izborima potplati jos dve frakcije da on izgleda kao neka razumna sredina. :) Lega i igara drugovi komunisti, leba i igara!

Zdeno

pre 8 godina

Vojvodina nije nastala na tlu Srbije a neće ni ostati!!! Dosta je pljačke.... Bolesna je to Srbija! Na žalost! Da nije bolesna nebi nikad trazili REPUBLIKU VOJVODINU!!!

SRBIN

pre 8 godina

Ja sam Srbin iz centralne Srbije i da zivim u Vojvodinu bio bih za nezavisnost bez imalo dileme. Jer u ovakvoj Srbiji zivim samo zato sto moram. I ako ova ideja zazivi u vecoj meri rado cu da se preselim u Vojvodinu i ako treba da se borim u svakom smislu te reci.

Pročitajte ceo B92 tekst,i biće vam sve jasno.

pre 8 godina

Alo bre SRBI IZ CENTRALNOG DELA, šta se cimate?
*Da li ste pročitali šta piše u tekstu, ili se šlogirate već u napred.

*Znači radi se samo o federativnom uređenju države Srbije gde će centralni deo i Vojvodina da budu republičke jedinice u jednoj federaciji-SRBIJI.
*I niko ne spominje nezavisnost, nego samo drugi sistem.I mi nećemo da se odvojimo od vas,jer smo isti kao vi,ali hoćemo svoj budžet.
*DA SMO HTELI DA SE ODVOJIMO-OTIŠLI BI VEĆ ODAVNO,I UVEK ĆEMO BITI ZAJEDNO, ALI U DRUGOM SISTEMU!

misko

pre 8 godina

Kao sto su svi otisli i napustili srbiju tako ce i Vojvodina, a umesto sto negodujete treba da stavite prst na celo i pitajte se zbog cega su svi otisli? Pametnom dosta.

patriota

pre 8 godina

A da ukinemo autonomiju to bi bilo mnogo celishodnije! Nebi imali dve vlade duplu administraciju i slicno. Uzice je imalo republiku pa ipak je odlucila da bude bez tih prinadlwznosti. Prema tome jedinstvena Srbija bez komunisticke tvorevibe dve pokrajine. Da zakljucim jedna Srbija bez pokrajina.

marko, nis

pre 8 godina

Puna podrska. Svaki covek ima puno pravo da zeli da zivi bolje. U Vojvodini koja je imala siroka ovlascenja koja su joj ukinuta 1989. zivelo se pristojno, Vojvodina je i 1990 rekla NE Milosevicu i ratovima. Od tada, sve je krenulo na dole i danas je Vojvodina svedena na nista.

motika

pre 8 godina

Nije Vam to nikakav separatizam, vec je to zdrava logika. Vojvodjani samo traze da imaju prava na ono sto zarade. Sa time ce se sloziti vecina koja zivi u Vojvodini. Sa druge strane, oni koji se tome protive, sigurno nemaju nikakve patriotske motive, vec cisto materijalne.

Алас Талас

pre 8 godina

Cist separatizam, ovo treba u zatvor da ide odmah. Rusenje drzave i ustava je ovo!
(Krang, 05. oktobar 2015 18:28)
Ne, to se zove demokratija. Valjda je proslo vreme da se ide u apsu zbog razlicitosti misljenja, druze Krang.

Lala

pre 8 godina

Ti što "šetaju za republiku ..." neka odšetaju negde dalje, gde god hoće samo što dalje od moje Vojvodine. Generacije Vojvođana su se borile i sanjale dan kada će se ujediniti sa ostatkom srpskog naroda a oni sada žele nekakvu republiku. To je grupa džabalebosa koja na taj način želi da dođe do privilegija u društvu. To treba medijski potpuno ignorisati. Krajnja varijanta je da se proteraju odavde, pa neka šetaju ... na Madagaskaru ...

vojvodjanin SRB

pre 8 godina

Nasim Novim Sadom ovakvi ne bi trebalo da setaju. Sa ovakvim idejama, ne. Licno nemam nista protiv nekog gradjanina Srbije, ali, ako zelite nekakve republike, drzite se dalje od Republike Srbije, koju ocigledno ne smatrate svojom. Meni je majka iz NS, a otac peto novosadsko koleno, koji je dosao iz Subotice. Kao novosadjanin mogu da kazem da je ovo sramota. Ali, dovoljno govori broj onih koji su setali i lepili kojekakve plakate po Novom Sadu.

profesionalni_amater

pre 8 godina

Ima nas raznih za nezavisnost Vojvodine, mnogi od kojih su Srbi. Ne treba biti naivan pa smatrati da je svaki Lala veliki Srbin koji gleda ka Beogradu... Lepo organizovati referendum, pa ako prođe, prođe, ako ne, onda lepo svi svojoj kući i tišina.

Činjenica je da je Vojvodina propala načisto, ali ne zbog Srbije, već zbog Beograda. Učestvovali smo u ratovima u kojim nismo želeli da učestvujemo, plaćali smo ono što nismo želeli da plaćamo. Mislim da je vreme da se održi mirna debata o ovome, da se ultranacionalisti šutnu u ćošak, pa neka mirno svi odluče.

Бацач пламена

pre 8 godina

Право народа на самоопредељење постоји. Пошто Војвођани нису народ, већ регионални назив за становнике Војводине који су, пак, 70% српске народности, никаква република, а још мање независност не долази у обзир, јер већ постоји Република Србија као држава српског народа, а постоји и БиХ као држава српског народа, поред хрватског и муслиманског.
Живим у Војводини, велика већина народа није за одвајање од Србије. Иначе, сматрам да је данашња Војводина имала смисла у великој СФРЈ, али данас нема. А ако се већ буне да им паре иду у Београд, требало би онда Србију поделити на регионе, али тако да се укине Војводина и оснују региони Банат, Срем и Бачка на пример. То би било много логичније ако се узме величина Србије и њен број становника.

Zdeno

pre 8 godina

Vojvodina nije nastala na tlu Srbije a neće ni ostati!!! Dosta je pljačke.... Bolesna je to Srbija! Na žalost! Da nije bolesna nebi nikad trazili REPUBLIKU VOJVODINU!!!

Lala

pre 8 godina

Kakva republika Vojvodina?
Ja zelim Republiku Banat!
Ako ce moj porez iko da uzima - uzimace ga ili moja nacionalna drzava Srbija ili region u kom zivim!
Novi Sad nema apsolutno nista sa mnom! Ne pada mi na pamet da placam dodatnu bespotrebnu parazitsku admijistraciju!
Tacka!
Uzgred, koje su ovo stranke? Prvi put cujem za njih! Kako su oni uopste vest?
Videcemo na izborima sta pravi Vojvodjani zaista misle!

hux flux

pre 8 godina

ciji je cilj da Vojvodina bude republika? vas 100 sto se danas skupilo? sta je sa velikom vecinom koja je protiv toga ili se oni mozda nista ne pitaju?

ivan

pre 8 godina

Odvajajte se više, ionako se moj prapradeda bori uzalud u Balkanskim ratovima i Prvom Svetskom ratu i oslobadjao i ujedinjavao gomilu hendikepiranih i nesposobnih plemena u krnju Jugoslaviju. Samo da se mi iz Srbije odvojimo od Beograda i svako u svoju državu.
A sta fali Vojvodini , bese to zgodan ratni plen za tadasnju Srbiju. E sad nisam ja kriv sto je od bogate Vojvodine Srbija za sto godina napravila saharu. Cak ce i da je pokloni seicima na kraju.

Aleksandar NS

pre 8 godina

Ma idi begaj. Na izborima o.o1% al cu da setam i galamim. Sto bi se ono reklo, kad me roditelji nisu vaspitali kako treba, mozda ce ulica.

SRBIN

pre 8 godina

Ja sam Srbin iz centralne Srbije i da zivim u Vojvodinu bio bih za nezavisnost bez imalo dileme. Jer u ovakvoj Srbiji zivim samo zato sto moram. I ako ova ideja zazivi u vecoj meri rado cu da se preselim u Vojvodinu i ako treba da se borim u svakom smislu te reci.

Srbijanac iz Čačka

pre 8 godina

Odvajajte se više, ionako se moj prapradeda bori uzalud u Balkanskim ratovima i Prvom Svetskom ratu i oslobadjao i ujedinjavao gomilu hendikepiranih i nesposobnih plemena u krnju Jugoslaviju. Samo da se mi iz Srbije odvojimo od Beograda i svako u svoju državu.

Vasilji

pre 8 godina

Gde je slika te shake jada sto su setali ulicom? Iskreno, zivim u Vrscu, i zabole me da li ce mi centar republike biti Beograd ili Novi Sad! U km gledano BG mi je blizi, ali dok moj grad ne dobije svoj centar, ja interesa u tome nemam, a mislim da vecina isto misli. Jedina opcija je podeliti PDV u % na Republički, pokrajinski i opštinski, gde će najveći % imati opština. Ali i u tom slučaju, šta ćemo sa siromašnim opštinama? Sada imamo jedinstven primer gde se stanovnici siromašnih opština masovno sele u NS, pogotovo mladi. Decentralizacija ne isključuje pomoć siromašnim opštinama, jer u protivnom njih neće ni biti. Pre nego što glasate za bilo koju opciju, zapitajte se "gde sam tu ja".

Sremac za Srem Republiku

pre 8 godina

I ja želim da Srem postane Republika u novoj Republici Vojvodine. Pa de se lepo delimo dok svako selo ne dobije svoje financije i svoju Republiku!

dejan-minhen

pre 8 godina

hmm... lepo je da ljudi setaju.. ali do sada je bilo mnogo izbora u Vojvodini.
Ne cini mi se bas da ideja o Republici dobija veliku podrsku.
Izgleda da je lepse da se seta i ceka nesto, nego da se radi!

Stefan

pre 8 godina

Ako sam ja nesto naucio jeste da se ovde politicke odluke ne sprovode u ovoj drzavi bez nekog interesa.Neko ocigledno smatra da bi u Vojvodini sa vecom autonomijom mogao sebi da izvuce vecu korist nego sto je danas u mogucnosti.Naravno sve na grbaci naroda koji ce da se zavadi oko ovakvih pitanja

Aleksandar

pre 8 godina

Dodju Zika, Mika i Pera i kazu - e sad moze samo ovako, ili! I dobiju clanak u medijima. :) Canak kralj za 0.5% na izborima potplati jos dve frakcije da on izgleda kao neka razumna sredina. :) Lega i igara drugovi komunisti, leba i igara!