Ponedeljak, 31.08.2015.

12:34

Šta su žandarmi rekli na suđenju?

Pred Višim sudom u Beogradu nastavljeno je suđenje osmorici pripadnika Žandarmerije koji se terete za napad na braću premijera i gradonačelnika Beograda.

Izvor: Beta

Šta su žandarmi rekli na suðenju? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

149 Komentari

Sortiraj po:

Ljiljana, London

pre 8 godina

Iz aviona se vidi da zandarmi nisu krivi. Ovo se u sustini dogadja svim nasim gradjanima, samo sto neki slucajevi stignu do medija, mnogi ne. Pitanje je, kad ih osude (jer znajuci nas Nesud, cisto sumnjam da ce bracu slavnih da kazne), da li ce gradjani da: a) slegnu ramenima i komentarisu b) urade nesto mnogo aktivnije? Gradjana je vise nego vlasti, zapamtite to.

Aster Blistok

pre 8 godina

Bilion botovskih minusa govori dosta o ovom slucaju i to vrlo glasno. Jedno je jasno, podrzavaju vodjinog brata. Jeli se treba dvoumiti ko ovde nije u pravu? Vrsi se presedan i krsi se zakon zbog jednog sendvica i soka, malo li je?

stari merkator

pre 8 godina

Gde su sad advokati patriote? Da naprave ekipu za odbranu žandarma.
Jer to je sad odbrana Srbije. Odbrana od bahate vlasti porodice Vučić.
Nema Srđe Popovića. On bi to uradio.
Izvrgao bi ruglu i Vučića i Vučićevo pravosuđe.
Ništa više ne možemo očekivati od Zaštitnika građana. Njega su 'pacifikovali' tako da bi sad čak bilo dobro i da ga smene i dovedu svog čoveka. Da bar znamo da nemamo Zaštitnika građana.

Bečlija

pre 8 godina

Neki Sima dole kaže: "sramota za žandarmeriju da ovako postupa zbog sitnica"???
Pa zbog takvih sitnica: pretnje policiji, potezanje pištolja, ne slušaju komande da se legitimišu, da se smire u drugim državama bi dobili po metak. I još drugi botovi podržavaju bahacenje malog brata velikog vodje? Jedva čekam izbore, ako se već narod ranije ne podigne i smeni ih sa vlasti. Pisao bih još, ali se bojim da mi se komentar neće objaviti i da će me hapsiti, jer govorim samo ono što misli 95% gradjana Srbije

zoran

pre 8 godina

ovi zandarmi treba da odlazu ovo sudjenje koliko mogu posto se iz aviona vidi da je ovo politicki proces. kad zglajznu ove ... sa vlasti imacete fer sudjenje i biti oslobodjeni.

Milan

pre 8 godina

- Mi smo sluzbena lica i imamo zadatak da obezbedjujemo ova dva gradjanina, iako ne postoji zakonski osnov za to;
- Mi smo sluzbena lica, pojma nemamo otkud ova dvojica sa nama, ali smo u svakom slucaju na njihovoj strani jer su simpaticni momci;
- Mi smo gradjani, krenuli kod mame jednog od ove dvojice na rucak. Inace pojma nemamo ko je zena;
- Mi smo gradjani, krenuli kod brata na posao.

U kojoj od ovih varijanti koje iznosite mesecima u medijima mislite da je dozvoljeno ne legitimisati se i potezati pistolj na policiju? Dogovorite se.

Peja

pre 8 godina

Situacija je jasna. Oduditi Andreja Vucica i Predraga Malog zbog napada na sluzbeno lice pri vresenju duznosti. Kobre takodje osuditi za napad na sluzbeno lice i ne postupanje po pravilu sluzbe. Vucica osuditi, jer je prvo ustupio svoje licno obezbedjenje bratu, a zatim jer je pokusao da ometa istragu i da svali krivicu na nevine zandare!

Beli Galeb

pre 8 godina

Mogu oni da negiraju krivicu, ali činjenica je da su prekršili svoja ovlašćenja i moraju da snose odgovornost. Žandarmi su dužni da štite gradjane, a ne da ih tuku bez ikakvog razloga.

gogolj

pre 8 godina

Ništa ja tu ne razumem...
1. Obezbeđenje nije vršilo službenu dužnost, zato što navodno nisu bili na dužnosti pošto po zakonu brat premijera i brat gradonačelnika nemaju pravo na to obezbeđenje... Kakvo sad ometanje vršenja službene dužnosti??
2. Ne postupanje po naredbi službenog lica na zadatku, vređanje, opiranje, primena sile, upiranje oružia u službeno lice - "pokušaj ubistva", remećenje javnog reda i mira, ne posedovanje lične karte i još ko zna šta??? I kome se sudi?
3. Data reč premijera da neće biti podignuta optužnica???
4. Čemu kontra glasanje botova?? Da se nekome zadovolji sujeta? Da kaže "aah, pa nije strašno, vidi glasove komentara..." Ne razumem čemu to botovanje, kada si znamo... Šta, kao tako će se promeniti mišljenje jevnosti... Svašta.

Ja sam u čudu i zbunjen. Gde mi to živimo? Ovako se gube GLASOVI! Šta bi bilo sutra, da svi izađemo na ulicu zbog ovog slučaja i tražimo smenu vlasti? Ko bi ih štitio? Ostatak žandarma?? O.o

ssone

pre 8 godina

Kada bi pustili snimak od pocetka vidi se kako doticni napadaju zandarme, ali taj snimak je bio kratko na internetu i nestao. To je SNS pravda i istina, pokazuju nam samo ono sto im odgovara a sve ostalo nestaje kao da ga nikad nije bilo. Zivimo u matriksu, paralelnom svetu.

N

pre 8 godina

koliko trolova, samo lupaju minuse! Ej deca treba da nam zive u ovoj drzavi, a vi se prodali za pare! Kako je u opste moguce da ima ovoliko botova?!
jadan smo mi narod, kad se pogleda sira slika...

takojekakoje

pre 8 godina

ne volim policiju ali ako su i mene tukli nek i njih malo tuku eto bez razloga su i mene.žandarme savetujem tužba protiv države u strazburu

Mika

pre 8 godina

Kao prvo šta ta braća traže na paradi ponosa. Imali su neki specijalni zadatak (tražili su obraz, dveri, naše). Koji neka kažu. U nekoj drugoj zapadnoj demokratiji (USA) recimo čim neko ko se upozorava od strane policije mrdne rukom dobije metak bez upozorenja. Oni su dobro prošli. Bolje je da se pokriju po glavi i da ćute. Osim toga nadležni su sakrili video materijal na kome se vidi njihovo bahato ponašanje. Znamo da je sve u službi ovog režima i Vučića pa me neće iznenaditi da ovi žandarmi budu kažnjeni.

razuma bez

pre 8 godina

Pre par godina, potpuno nesvesno, sledeci svoju dnevnu rutinu povratka sposla, upadnem u neko podrucje koje je zbog nekakve utakmice obezbedjivala zandarmerija...

Dobar dan, dobar dan.
Kuda gospodine? Kuci.
Ne moze ovuda, zatvoreno za prolaz. Hvala lepo, dovidjenja, dovidjenja..

Niko me nije od zandarmerije popreko pogledao, a kamo li tukao..

E sad, zamisljam, sta bi bilo da sam "insistirao" da prodjem bas tu...

op ozi cija

pre 8 godina

Zandarmi bi trebali izaci na ulice i mirnim protestom podrzati kolege. Ukoliko to ne urade onda zasluzuju sve sto im nalogodavci urade. Botovi i nedostatak protesta su uvod u diktaruru.

srrrrrdjan

pre 8 godina

U ovom trouglu: da li je doslo do prekomerne upotrebe sile od strane zandarmerije (a jeste!), ili je vojno obezbedjenje neopravdano obezbedjivalo osobe koje nije smelo da obezbedjuje (a jeste !), ili su dva brata okurazena aktuelnim pozicijama njihove brace pokusala da malo grublje prodju kroz zastitni kordon (a jesu!)...od velike pomoci bi nam bilo neutralno misljenje zastitnika gradjana, posto u jednom gradjanskom drustvu niko ne sme navijacki da se postavlja izmedju vojske, policije i obicnih gradjana. Ali BOT-ovima je tada bilo bitnije koliko zaradjuje Sasa Jankovic i da li je krao klikere u osnovnoj skoli...

John

pre 8 godina

(milos, 31. avgust 2015 16:01)

Nikad. Jer kad se promeni vlast, botovaće i za njih. U "svaka čast Vućiću..." nije stvar u Vučiću, nego u svaka čast bilo kome. Sada je to on, sutra će biti neko drugi.

Milun

pre 8 godina

velika sramota za nasu zandarmeriju ako ovako reaguju zbog sitnica.
(Sima, 31. avgust 2015 15:08)

Da u pravu si bote, baš je sramota da ovako reaguju zbog probijanja kordona, odbijanja da se legitimišu, pretnji, gađanja flašom i potezanja pištolja. Sve sitnice. Nego, osim što dobijate sendviče za ta s..nja koja pišete, jel pomislite nekada gde će te vi ili vaša deca živeti i kako to što radite utiče na masu?

tetreb

pre 8 godina

Da nije snimaka mogli bi da s e izvuku, ovako lažu a dokaze ima druga strana.Svi mi treba da znamo zakon o policiji i njihovom radu.Kako ga ne znamo tako nas lažu optuženi žandarmi.__Zakonitost u radu je na prvom mestu svih njihovoh upustava o radu -udaranje ljudi je samo ako se fizički napadne policajac,rečima ne, i to ako je očigledno, ako digne ruku da se štiti od udarca to nije napad na policajca već samo odbrana, zato žanndarmi lažu vidi s ena svakom snimku da kao besni napadaju već poražene gradjane.I znamo mi te žendarme dobro,tuku oni i to u masi njih više protiv pojedinaca, nisu cvećke, oni se hvale kako prebijaju navijače i ljude u svoji akcijama.

Čekajte ljudi...

pre 8 godina

Zar se ne pita neko zašto bi ova "gospoda" trebala da imaju neki poseban tretman samo zato što su im braća na položajima?
Ako se policija ili specijalne jedinice ponašaju bahato ili brutalno - to je drugi problem.

Razdvojite ovo na dva slučaja, i posmatrajte tu dvojicu kao obične građane (jer to i jesu) a onda im pre izricanja kazne uzeti kao otežavajuću okolnost to što su braća funkcionera i kao takvi ne bi trebali ra rade to što su radili. Ja nisam sudija, ali ova dvojica bi trebali mnooogo dobre advokate da nađu.

Drugi slučaj, koji veze nema sa tom dvojicom - je slučaj koji bi se bavio brutalnošću policije. I zaključci tog slučaja treba da se javno objave i da se ubuduće tako tretira svaka policijska brutalnost prema "običnim smrtnicima".

krikri

pre 8 godina

Neverovatno koliko botova na temi koja se tice Vucica i njegove familije! Ljudi, mnogo ste naivni... To se malo suptilnije radi...

Pravda za zandarme !

Ja

pre 8 godina

Sad ću da pitam druga koji živi u Americi šta bi mu se desilo da policajca koji obezbeđuje visokorizičan skup gađa flašom.
Javljam šta će odgovoriti.

Torlak

pre 8 godina

Čitam oprecne komentare. Ali ono što sam ja video je da jeste dobio pendrek sa ledja na snimku.pošto je to koliko čitam komentare sporno. Ali sam siguran da ga nije dobio zato što je grickao semenke i šetao sa prijateljima. Svakako je postojao dobar razlog što je sve tako ispalo. Sa druge strane, ono što je usledilo sigurno govori nešto. Ali treba imati dovoljno razuma da bi se shvatilo,a očigledno je da veliki broj ljudi ga nema. Te večeri premijer kaže da su se izvinili i da se tu završava sve. Nema gonjenja i sl. Međutim, diže se prijava. Saša Janković podnosi neke dokaze, traži dokaze biva opstruiran na svakom koraku. Onda, kad sve to nadje u medijima,posezu za prošlošću zaštitnika građana. I tu, otprilike, sav "posao" staje. Slučajno? Zapitajte se, vi,koji bi ljude na krst srama zbog obavljanja posla. I zašto baš kod niškog odreda pokušavaju građani, to što su pokušali? I da li je i to bilo slučajno.

stranac 1952

pre 8 godina

Da sam na mestu ovih žandara, sva četvorica bi naučila da čita i piše kineski - na brzaka! U ovakvim slučajevima pravosuđe ima da se postavi na stran policajca, jer nije pitanje samo zašto i kako su prešli kordon, nego ko! U nekim zemljama to se imenuje nejednakost pred zakonom, u Srbiji - srpska posla!:(

ovde nesto fali

pre 8 godina

Znaci optuzeni zandarm Djordjevic je rekao da je dobio udarac pesnicom u bradu, ali da to nije prijavio kao povredu niti isao kod doktora kako bi dobio uverenje o potvrdi jer su odmah svi, po nalogu, otisli kod premijera gde su pitani sta se desilo i posto je izmedju ostlih Djordjevic rekao da je dobio udarac u bradu premijer mu je, obecajuci se direktno rekao : "LAZES"! Uz to premijer je rekao postoje cuo od zandarma sta se desilo da je sada sve gotovo i da se vrate svojim zadacima!!! Dakle ovde je od pocetka sve jasno i da prava istina ne sme da se sazna jer ona jasno kaze da se cak i rodjaci politicara na vlast bahate i ponasaju kako im volja, pa sta tek onda rade sami politicari na vlasti kad se rodbina ovako ponasa!!!??? Zapitajte se da se iko od vas obicnih ovako poneo, zapravo ne ovako vec samo da se oglusio o naredjenje zandarma na duznosti ili da mu je nesto iz benignog zezanja dobacio, kako bi se proveo!? Zivimo u mraku, u jednoj perfidnoj diktaturi gde je samo privid da postoji sloboda izrazavanja, slobodni mediji i sloboda misljenja, ali na zalost u zemlji neukih, ocajnih i naivnih ljudi ovo prolazi!!! I jos da se zna ZUTI su bili zlo i unistili su sve sto su mogli ali ovi nisu nista bolji pri cemu jos vrse i mentalno silovanje nacije!

milan

pre 8 godina

Verujem sve do poslednjdg izgovorenog slova zandarmima. Ubedjen sam da je andrej vucic lagao sve od pocetka. Na snimcima se vide i drugi gradjani. Zasto njih nisu tukli zandarmi
To me navodi da je andrej vucic izazivao, ili provocirao pripadnike zandarmerije i oglusivao se na savete, pretio i ko zna sta jos. Milion posto sam siguran da zandarmi nisu zloupotrebilu svoj polozaj, a za suprotnu stran verujem da ih je provocirao. Nece zandarmi mirne prolaznike sto se moglo i videti na snimcima

sasa

pre 8 godina

pravda za zandare,lljudi obavljali duznost a sad ce da naj.....u,ode psiha,stambeni kredit,porodica...citav zivot,mnogo dajemo ovoj drzavi a sta dobijamo,sve afere se zataskaju kako vodji odgovara....

Združenost

pre 8 godina

Snimci jasno pokazuju preteranu upotrebu sile, a to je bilo obeležje iz doba Miloševića. Stoga ovakvi postupci moraju biti ocenjeni kao krivično delo koje sa sobom nosi kaznu.

sovuljaga

pre 8 godina

NoxGakovo,vredjas i ti inteligenciju svakome ko je sam zavrsio bar osnovnu skolu a nije falsifikovao svedocanstva i diplome.Nadam se da je bar ukusan....sendvic!

Metodije

pre 8 godina

Istina će se utvrdiditi sudskim procesom, ali žandarmima se ne piše dobro zato što postoje snimci koji pobijaju njihovo negiranje krivice.

boško

pre 8 godina

Da a ko je doveo žandarmeriju iz niša i zbog čega ,isti onaj koji je organizovao gej paradu, od koga su žandarmi dobili naređenje da prebiju svaku grupu koja prolazi tim ulicama i ide na skup pokreta dveri kod hrama SVETOG SAVE. Da su prebili mene ili nekog od vas nikada niko ne bi saznao.

nesh_d

pre 8 godina

Cela Srbija.. ali CELA SRBIJA zna sta se tu desilo. Bahata braca sa bahatim obezbedjenjem glume da su Bogom dani i da su nedodirljivi, da mogu da prete i da rade sta hoce ! Sto je najgore.. ako osude zandarme ispasce i da mogu ! E to ce biti KAP u prepunoj casi ! E to ce biti KAP od koje Vrhovni vodja NIKADA vise od mene u zivotu nece dobiti glas !!! A treba svi tako da ucinimo..

Branko

pre 8 godina

@kanadjanka

Molim Vas, recite mi da li je u skladu sa zakonom pokusati probiti policijski kordon koji je tu postavljen radi vrsenja duznosti? Da li je u skladu sa zakonom ne postovati zakon koji kaze da je zabranjeno remetiti uniformisano lice u vrsenju duznosti a upravo su to radili ovi Zandarmi. Vrsili su duznost, stajali su tamo gde su ih postavili i postavili kordon kako ne bi prosao niko ko bi mogao da ugrozi bezbednost onih sto su se setali (da ne ulazimo u to da li podrzavamo ili ne tu grupaciju). Kada sam bio u Areni da gledam rukometno finale Evropskom prvenstva, usao sam na pogresni ulaz i pokusao sam da dodjem do svojeg sedista setajuci se spoljnim prstenom. Naisao sam na kordon Zandarmerije koji je cuvao Hrvatske navijace (igrali su za trece mesto tog dana). Kada sam ih upitao da li mogu samo da prodjem da bih dosao do svojeg sedista on su me popreko pogledali i rekli da NIKO ne moze da prodje, tako da sam ja morao da idem ceo krug oko Arene kako bih dosao do svog mesta. To je kordon! Sto se Kobri tice, pravo je pitanje ko je dodelio vojnu zastitu dvojici civila, koji je po zakonu ne mogu imati. Dakle, to je jos jedno krsenje zakona, za koje niko nece odgovarati.

Dakle, ja Vas gospodjo pitam, da li sam ja lud i ne razmisljam pravilno u skladu sa logickim rasudjivanjem ili ste vi gospodjo instruktuirani da pisete ovakve komentare pod raznim pseudonima za dnevnicu i hladni obrok.

Hvala na paznji.

Saglasan

pre 8 godina

Sve dok bude makar 3% onih koji nalaze opravdanje bilo koje vrste za ono sto su ovi uradili,srbija ce biti i mora biti dno dna, poslendji na lestvici civilizacijskog razvoja u 21om veku.n (Petar, 31. avgust 2015 14:48) Ако мислите на браћу - оног малог и брата оног великог и благоглагољивог, слажем се са Вама хиљаду посто. Ако ја грешим и мислите на оне друге - грешите хиљаду посто.

Senka

pre 8 godina

Svi smo gledali snimke i svojim ocima videli prekomernu upotrebu sile. Da su u pitanju obicni gradjani bilo bi pojeo vuk magarca, ovako to proci verovatno nece.

loko

pre 8 godina

"... I da se razumemo, Vojna ovlascenja su veca nego policijska tako da je ovde sve jasno ko je kriv i ko koga nije hteo da poslusa!..."
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kosmonaut, 31. avgust 2015 14:31) # Link komentara

A sta traze vojna lica na sluzbenoj duznosti sa bratom premijera? Otkud pravo bratu premijera na vojno obezbedjenje? I gde si ti to jos video da vojna lica probijaju kordon policije?
I pazi ti njega... nelogicno mu je... A logicno ti je da mu je neko marnuo licnu kartu, otvorio firmu, radio par godina, zaduzio je, pokrao novce, a ovaj se sad setio da mu nema licne karte?
To ti ona logika od 1500 din, sendvic i sok?

John

pre 8 godina

(Kosmonaut, 31. avgust 2015 14:31)

U miru vojna ovlašćenja su jednaka nuli. Vojna policija nema pravo da hapsi nikoga sem vojnih lica. Prema civilima nemaju ama baš nikakva ovlašćenja.
A što se tiče pitanja o vređanju i psovanju, bilo bi na mestu da su sa druge strane bili obični građani kao što su i komentatori. Npr. ja nikada nisam vređao i psovao policiju (ne pred njima). Ali sa druge strane je bila vojna policija. A oni nisu baš obični grafani.

a koje boje su te kantice i lopatice?

pre 8 godina

kao prvo Policija je vrsila svoju duznost i u tom vrsenju je ovaj put zaista prekrsila svija ovlascenja(setite se snimka Vucic okrenut ka zidu a ovaj ga bije pendrekom...nepotrebno)Kao drugo ovi koji su se oglusili o naredjenje policije treba da odgovaraju.
Jednom recju...SVI SU KRIVI ...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (darko, 31. avgust 2015 14:09)

Ne bas .. Vucic prvo gadja policajca flasom i dobija pendrek u ledja - sasvim zasluzeno jer to je napad na sluzbeno lice pri vrsenju duznosti .. da nije taj ***** premijerov brat, bila bi krivicna protiv njega ...

a koje boje su te kantice i lopatice?

pre 8 godina

Na snimku se tacno vidi i pistolj koji je izbijen iz ruke, a zatim jedan policajac sutira taj isti pistolj da ga ovaj ne bi ponovo uzeo u ruke .. Inace, ne znam o kakvom prebijanju se radi, jedan pendrek u ledja nakon sto je gadjao policajca nije prebijanje, nije ni prekomerna upotreba sile .. Jedino sto tu smeta je da su ga bar prebili onako kako treba - da mesec dana jede na cevcicu, pa da pricate o prebijanju, ovde nema govora o prebijanju, a iskreno, za tu flasu u policajca premalo je dobio batina ...

kula od kajrata

pre 8 godina

Jel znači ovo da sada svi koji su dobili batine na gay paradi, stadionu... Imaju pravo da tuže žandarmeriju zato što su probijali kordon i dobili po glavi?

scout

pre 8 godina

Koju duznost su vrsili vojnici prilikom incidenta?
Setnja sa ortacima? Jeleckinje-barackinje sa kordonom?
Pravda za zandarme! I ako nisam verovao da cu u zivotu izgovoriti tu recenicu.

Kosmonaut

pre 8 godina

Meni je neverovatna prica pandura da su ovi prisli i poceli da ih vredjaju iz cista mira i psuju!? Ajde neka se svako od vas upita kada je poslednji put prisao panduru i opsovao ga a da je ovaj samo stajao i nije radio nista?
panduri su se bahatili kada su vojnici izvadili legitimacije, provocirali i na kraju je doslo do sukoba. I da se razumemo, Vojna ovlascenja su veca nego policijska tako da je ovde sve jasno ko je kriv i ko koga nije hteo da poslusa!
A sto se tice vodje, sutra ga mozete razapeti na terazijama, zabole me ali vojsku mi ne dirajte!

komentator

pre 8 godina

Na njegovo ''rasformirati'' građani treba da odgovore sa ''razvlastiti''. KAKO? Svi na glasanje! Oni sve rade da se izbori obesmisle, jer mogu da dobiju samo 1/4, sa kojom vladaju i unistavaju SVE.

Mr Bojangles

pre 8 godina

Namenjeno za Rajko, 31. avgust 2015 13:47
Rajko, prijatelju, ja nikada ne bih mogao da doživim ništa slično zato što niti sam ohol, niti sam bahat, a ponajmanje sam bezobrazan da bih isprovocirao policiju/žandarmeriju/kogagod da upotrebi bilo kakvu silu.
Inače, ja mislim da je istina, po dobrom starom običaju, negde na pola puta... žandarmi nisu cveće, a to pogotovo nisu ta famozna "četiri građanina".

krsto

pre 8 godina

Policija je u pravu!Trebali su da sede kod kuce i da gledaju sretne ljude,,,....sve ostalo je politika.Dosta je vise sile samo zato sto si neciji brat.

Petar

pre 8 godina

Sve dok bude makar 3% onih koji nalaze opravdanje bilo koje vrste za ono sto su ovi uradili,srbija ce biti i mora biti dno dna, poslendji na lestvici civilizacijskog razvoja u 21om veku.

Simon

pre 8 godina

Da li će sudije poverovati u priču "mi smo samo hteli da prođemo, legitimisali smo se svi a žandarmi su nas bez razloga isprebijali"? Šta kao, kada su videli da su u pitanju Kobre i braća političara rešili su da se potuku sa vama? Pa nemojte molim vas možda vas ti ljudi i ne poznaju... zamislite. A i da vas poznaju, oni rade po naređenju, nema prolaza. Da su legitimisali vojnu jedinicu pa ih potom napali isto ne verujem. Svejedno tog dana ljudi su imali takvo naređenje i ceo Beograd ga je poštovao. Svi su išli 200 metara ili 500 metara okolo, bez problema ili prigovora, samo na informaciju od inače tog dana ljubaznih žandarma. Pa tim istim žandarmima je tog dana pao kamen sa srca da ne moraju da se mlate sa gomilma likova koji su protiv gej parade, to sigurno nije lako i zamislite njihovo olakšanje da sve tako prolazi kako je prošli. Nego ste se eto vi našli...

darko

pre 8 godina

kao prvo Policija je vrsila svoju duznost i u tom vrsenju je ovaj put zaista prekrsila svija ovlascenja(setite se snimka Vucic okrenut ka zidu a ovaj ga bije pendrekom...nepotrebno)Kao drugo ovi koji su se oglusili o naredjenje policije treba da odgovaraju.
Jednom recju...SVI SU KRIVI ...

Vlada

pre 8 godina

Jedino pitanje je da li je policija prekoračila ovlašcenja, ili je upotrebila prekomernu silu, ili je uradila oboje. Ostalo je pravno irelevantno.

voša

pre 8 godina

Da se razumemo:Policiju ne volim, ni zandarmetiju (pamtim im devedesete).
ALI:
Oni su tog dana samo vrsili svoju duznost. Optuzeni su "da su kao saizvršioci počinili krivično delo napada na vojno lice u vršenju službe".
Koja vojna lica? Od kada su brace politicara vojna lica? I zasto te brace imaju vojno obezbedjenje koje im po zakonu ne pripada?
Zandarmi ce biti osudjeni za ovo krivicno delo koje povlaci PET GODINA ROBIJE.
ALO?!?
A zar NEKO ne rece isto vece: "Sve je u redu, zandarmi su se izvinili i na tome ce ostati"?
Jos uvek ima ljudi u ovoj zemlji KOJI NEMAJU KRATKO PAMCENJE!!!
(KG, 31. avgust 2015 13:16)

...apsolutno tako...sve što si naveo je istina.
....

jegood

pre 8 godina

Naravno da ce na ovom sudjenju, tj. u nasem pravnom sistemu ispasti da su zandarmi krivi a da Kobre i dva brata naravno nisu krivi ni po jednoj tacki. I pre sudjenja se to unapred znalo, bolje je da se sto pre zavrsi ova unapred resena situacija. Odgovornost Gasica se ni u jednom momentu nece spomenuti. Eh, da je to jedini slucaj, takvih je na dnevnom nivou mnogo...

Милосав

pre 8 godina

Где се изгуби "нови пронађени документ који није достављен тужиоцу"? После два сусрета са Вучићем, заштитник грађана га више не спомиње.
Пример из Ниша, 26.08.2015.
"Iako je policajac urednika “Južnih vesti” Predraga Blagojevića dva puta udario po glavi samo zato što nije imao ličnu kartu, Sektor unutrašnje kontrole MUP-a zaključio je da policajac nije 'prekoračio službena ovlašćenja'.".

igy

pre 8 godina

Niko ne kapira problem! Hteli su da IH legitimisu. Ali Njegovom bratu je bila ukradena licna karta pa nije mogao da se legitimize I tako je Sve pocelo...

Kosmodisk

pre 8 godina

I sad ce ovo advokati razvlaciti tako u nedogled. Postoji snimak, sve se jasno vidi, ne bi bio prvi put da policajci prekorace svoja ovlascenja, ima ih tu raznih !

ilke

pre 8 godina

Pre koju godinu ministar policije odlikuje policajca koji se izdirao na povredjeno lice. Znam da je lomio po Beogradu, ali zna se i sta je posao policajca. Sada ovi rade svoj posao i umesto odlikovanja dobice robiju. "Vodja" i "Stradija" vise nisu satire, vec predvidjanja koja su se obistinila.

Rumpel Stickin

pre 8 godina

Upravo sada dolazi do izražaja činjenica da je pravda selektivna i da je zakon izmišljen za guliju tj običan narod... nažalost kod nas nema pravde za običnog čoveka, ako su mu se kojim slučajem putevi ukrstili sa nekim poznatim i "viđenijim" građaninom i da mora istinu da dokazuje preko suda, običan građanin je osuđen na propast...nema tog suda koji će da ga zaštiti...

keepwalking72

pre 8 godina

Pitam se da je neki navijac samo pokusao da prodje pored kordona kako bi prosao ne smem ni da zamislim sta bi bilo da je bacio flasu u njihovom pravcu.da li bi neko reagovao,da li bi bio huligan ili zrtva ..

nama je lepo (taman kako smo zasluzili)

pre 8 godina

"Napad na vojno lice u vrsenju sluzbene duznosti" A policajci su sta??Pili pivo isored prodavnice pa rešili da maltretiraju prolaznike!? Ili su mozda bili na službenoj dužnosti, sa svim svojim obeležjima za razliku od dva "brata" i njihova dva "ortaka" koji opijeni moci misle da mogu da gaze koga hoce.

cicko

pre 8 godina

Nije bitno koga su napali vazno je da se izvuce pouka da uniforma nikoga ne stiti od bahatog ponasanja i prolivanja krvi. Ocekujem da budu ostro kaznjeni za primer drugima.

zimzeleni

pre 8 godina

E moj Vučiću... a još nismo ni došlli do slučajeva kao što su džak (ili: mačka u džaku) i Beograd na vodi. Vidim, i borba protiv korupcije traje svom snagom, osim Miškovića priveli ste na desetine... Sve će to doći na naplatu, to mahanje šarenim lažama i zaluđivanje gladnog naroda.

Kanadjanka

pre 8 godina

Da li je u skladu sa zakonom i ovlascenjima prebiti nekog, a taj neko zeli da obidje kolonu onih sto paradiraju? pre bih rekla da je to prekoracenje ovlascenja!

parkinson

pre 8 godina

Ima tu nešto vrlo važno a da se ne spominje !? Aleksandar je odmah posle incidenta rekao da ga je cela Srbija čula, kako se neće podići nikakva optužnica, jer je došlo do nesporazuma ! E zašto je Aleksandar promenuo mišljenje ?

vujadin

pre 8 godina

A do kog kolena treba da poznajemo rodbinu? I ciju tacno?
Jer to postaje zahtevno, 250 poslanika, jedno 500 gradonacelnika, 100 top tajkuna, 1000 onako, tajkuna. Pa jos 10.000 mafijsa i mantijasa.
Pa njihova deca zene, roditelji braca, sestre...
To je bre oko 100.000 ljudi koji pocinju sa znas ti ko sam ja i koga cu sad da zovem.

Zivela Zandarmerija

DAVOR

pre 8 godina

Naj tuznije je sto ni oni kao cuvari javnog reda i mira nemaju poverenje u Srpsko pravosudje pa odbijaju saradnju sa tuziocem optuzujuci ga da je pristrasan.

isprani mozgovi

pre 8 godina

" počinili krivično delo napada na vojno lice u vršenju službe"
pa dajte dogovorite se, da li su bili sa prijateljima u šetnji (kako je tvrdio veliki vodja) ili su po službenoj dužnosti štitili brata velikog vodje i brata Malog vodje

Silver Surfer

pre 8 godina

Zasto bi bilo koji pripadnik Zandarmerije ili bilo koje druge policijske jedinice morao da zna ko je brat premijera ili brat gradonacelnika? Zar oni nisu obicni gradjani kao i svi drugi? Kakvu su to sluzbenu duznost obavljali pripadnici vojske kada je receno da su to drugovi premijerovog brata? Odakle im pravo da insistiraju na prolazu na mestu koje je policija blokirala zbog obezbrdjivanja skupa visokog rizika? Sta bi se desilo da su ih pripadnici Zandarmerije propustili a da su potom premijerov brat i ostali u toj druzini napadnuti i teze povredjeni? Zar se onda ne bi pitali kako to pripadnici Zandarmerije obavaljaju svoju duznost?
Ovo je samo demonstracija moci jednog coveka koji je na vlasti. Ali, ocigledno je da, opijen tom moci, zaboravlja ne tako davnu politicku proslost. A ona nam pokazuje da su geadjani upravo kaznjavali one koji nisu mogli da zauzdaju svoju glad za vlascu. Takodje, sudstvo je na ozbiljnom ispitu. Medjutim, ono nikad nije bilo nezavisno a tesko je uzdati se u pojedinacnu hrabrost nekog sudije i njegovu spremnost da sudi po zakonu. Sto bi, valjda, trebalo da bude nesto normalno. Ali, ovde se priznaju lazni doktorati cak i onda kada postoje jasni dokazi da su u pitanju falsifikati pa sudjenje mimo zakona i nije nesto sto posebno cudi. A i neki gradjani, pred zakonom su, jednakiji od drugih.

Rajko

pre 8 godina

Kažu optuženi pripadnici žandarmerije da nisu primenili prekomernu silu? Pitam se, samo se pitam, kako li izgleda kada je primene? Ovde čitam sramotne komentare, očigledno mrzitelja ovog režima. Strašno. Čovek prosto da poželi da svi oni koji opravdavaju besomučno prebijanje dožive nešto slično i da se podsete svog komentara ovog događaja. Osumnjičeni žandarmi nisu pokazali ni viteštvo, jer je veliki broj njih nasrtao palicama na već oborene ljude, što je odavalo jezivu sliku!

John

pre 8 godina

Ovako se gube glasovi. Ništa "ovi" od "onih" nisu naučili.
Zar mislite da će bilo ko od ovih žandarma glasati za "ove". A tu su i njihove porodice, rođaci, prijatelji, komšije, kolege...

Imam sličan primer upravo iz komšiluka. Komšija, tada student, bio u Otporu. Policija dođe i uhapsi ga i malo ubiju Boga u njemu. Komentar druge komšinice, zaluđenog Slobinog glasača "Šta im je ono dete skrivilo?" (znala ga otkako se rodio - tu priča o stranim plaćenicima nije mogla da upali) Pogađajte, nije izašla na izbore...

bezimena kojoj su počeli da objavljuju komentare

pre 8 godina

Podrška policiji!

Ova farsa, koju je po nalogu AV tužilaštvo smislilo, je teška uvreda svih zdravorazumnih i poštenih gradjana Srbije!

dejan

pre 8 godina

Postavili kordon i izdali naredjenje i sta tu nije jasno.Zandari nisu krivi nista vec bagra sto je navikla(kao i mnogi pre njih)da im se svako sklanja sa puta.E pa partiska knjizica ne prolazi bas svuda i to je recept za ozdravljenje ove zemlje,samo jednostavno postovanje zakona ove zemlje bez protekcije.

Perspektiva

pre 8 godina

Jutros sam se setio ove priče i pomislio kako eto bilo malo po novinama i prestade prica. Ali nije daleko od toga izgleda, zalim ljude koji rade svoj posao a maltretira ih neko jer je u krvnom srodstvu sa nekim ko obavlja političku funkciju...

nikola

pre 8 godina

Ovi žandari su samo kolatelarna šteta preuzimanja kontrole nad žandardmerijom od strane velike braće. Mala braća su i došla da provociraju i pokušaju da naprave incident

toni bler,moj dobar drugar

pre 8 godina

Serbia Leone, u svom najboljem izdanju..prava i pravde nigde, diktatura tek počinje...a ovce glupave ćute, bleje uz parove i farme. ćute,trpe i zaboravljaju sve...

Alek

pre 8 godina

Prvih 10 komentara od običnog sveta, potpuno neostrašćeni i realni. Sada čekamo "spontanu reakciju" iz "komande" (2 soka na ovu vrućinu) SNS-a, da nam dokažu bezgrešnost njihovog Lidera.

i.j.kv

pre 8 godina

Steta sto nemamo direktan prenos na Pink televiziji direktno iz suda,da se vidi sav besmisao Srpske drzave,pravosudja i policije.Kako pobedjuju politicari i njihova familija drzavu i dokazuju da je nasa Srbija skrpljena i sklepana od temelja do krova.Besmisao ovog sudskog procesa je jasna verovatno 1% gradjana ove drzave.Novinari su tu da jos vise pomognu urusavanju i onako propale Srbije.Brat premijera,sin premijera,brat gradonacelnika,predsednikovi sinovi.Seseljevi sinovi,Draskoviceva supruga...Krkobabici do treceg kolena...braca Ilici...nisu silazili sa naslovnih strana novina,televizije...tako je zadnjih 25 godina potrosenih na izludjivanje,propast,urusavanje naroda i drzave Srbije.Danas se sudi pripadnicima Zandarmerije koji su prekoracili svoja ovlascenja,moguce...a ta fina gospoda familija sa sve vojnih komandosa koji u civilnim automobilima nose duge cevi u demokratskoj drzavi,hahaha.To su karteli Balkanskih kasaba koji su se domogli samog vrha vlasti i bahatosti,ali imaju srecu da je ovaj jadan osiromasen i nepismen narod zaokupljen Farmom,Parovima i ostalim kulturnim sadrzajima nasih medija pa ne mogu da se odluce sta je danas normalno a sta ne.Normalno je da se napada uniformisano lice tj vise od 10 lica koji su pokusali prvi put da bezbedno ocuvaju skup ljudi koji su razliciti s.opredeljenja od nas vecine koji to jos uvek ne mozemo da prihvatimo.Sacuvati 1000 ljudi od miliona a biti porazen o 4 coveka,moja drzavo,moja zemljo.

Dileja

pre 8 godina

U ovoj drzavi svako ko posteno radi svoj posao, moze da odgovara. Oni koji muljaju, lazu, izdaju, kradu, otimaju...ti nece odgovarati. Oni su "uzorni gradjani".

Marko

pre 8 godina

Podrška pripadnicima žandarmerije koji su bili na svom zadatku i časno ga obavljali. Za svaku osudu je ponašanje bahate braće koja su umislila da su uhvatila Boga za bradu.

KG

pre 8 godina

Da se razumemo:Policiju ne volim, ni zandarmetiju (pamtim im devedesete).
ALI:
Oni su tog dana samo vrsili svoju duznost. Optuzeni su "da su kao saizvršioci počinili krivično delo napada na vojno lice u vršenju službe".
Koja vojna lica? Od kada su brace politicara vojna lica? I zasto te brace imaju vojno obezbedjenje koje im po zakonu ne pripada?
Zandarmi ce biti osudjeni za ovo krivicno delo koje povlaci PET GODINA ROBIJE.
ALO?!?
A zar NEKO ne rece isto vece: "Sve je u redu, zandarmi su se izvinili i na tome ce ostati"?
Jos uvek ima ljudi u ovoj zemlji KOJI NEMAJU KRATKO PAMCENJE!!!

Washington

pre 8 godina

Svi znamo tacno sta se ovde desilo ali neko zeli da napravi zrtve od ove dvojice. Ne budite smesni. Braca premijera i gradonacelnika i jos se druze! Pa mozes mislit sta je njima u glavi kakav mocni trip imaju. Tuzno je sto narod sve ovo gleda a nista ne cini.

Sutra ce ovakvi likovi decu da vam gaze po ulicama a vasa deca ce da budu kriva i optuzena.

Marko

pre 8 godina

Podrška pripadnicima žandarmerije koji su bili na svom zadatku i časno ga obavljali. Za svaku osudu je ponašanje bahate braće koja su umislila da su uhvatila Boga za bradu.

KG

pre 8 godina

Da se razumemo:Policiju ne volim, ni zandarmetiju (pamtim im devedesete).
ALI:
Oni su tog dana samo vrsili svoju duznost. Optuzeni su "da su kao saizvršioci počinili krivično delo napada na vojno lice u vršenju službe".
Koja vojna lica? Od kada su brace politicara vojna lica? I zasto te brace imaju vojno obezbedjenje koje im po zakonu ne pripada?
Zandarmi ce biti osudjeni za ovo krivicno delo koje povlaci PET GODINA ROBIJE.
ALO?!?
A zar NEKO ne rece isto vece: "Sve je u redu, zandarmi su se izvinili i na tome ce ostati"?
Jos uvek ima ljudi u ovoj zemlji KOJI NEMAJU KRATKO PAMCENJE!!!

Washington

pre 8 godina

Svi znamo tacno sta se ovde desilo ali neko zeli da napravi zrtve od ove dvojice. Ne budite smesni. Braca premijera i gradonacelnika i jos se druze! Pa mozes mislit sta je njima u glavi kakav mocni trip imaju. Tuzno je sto narod sve ovo gleda a nista ne cini.

Sutra ce ovakvi likovi decu da vam gaze po ulicama a vasa deca ce da budu kriva i optuzena.

isprani mozgovi

pre 8 godina

" počinili krivično delo napada na vojno lice u vršenju službe"
pa dajte dogovorite se, da li su bili sa prijateljima u šetnji (kako je tvrdio veliki vodja) ili su po službenoj dužnosti štitili brata velikog vodje i brata Malog vodje

Rajko

pre 8 godina

Kažu optuženi pripadnici žandarmerije da nisu primenili prekomernu silu? Pitam se, samo se pitam, kako li izgleda kada je primene? Ovde čitam sramotne komentare, očigledno mrzitelja ovog režima. Strašno. Čovek prosto da poželi da svi oni koji opravdavaju besomučno prebijanje dožive nešto slično i da se podsete svog komentara ovog događaja. Osumnjičeni žandarmi nisu pokazali ni viteštvo, jer je veliki broj njih nasrtao palicama na već oborene ljude, što je odavalo jezivu sliku!

Kanadjanka

pre 8 godina

Da li je u skladu sa zakonom i ovlascenjima prebiti nekog, a taj neko zeli da obidje kolonu onih sto paradiraju? pre bih rekla da je to prekoracenje ovlascenja!

Vlada

pre 8 godina

Jedino pitanje je da li je policija prekoračila ovlašcenja, ili je upotrebila prekomernu silu, ili je uradila oboje. Ostalo je pravno irelevantno.

Kosmodisk

pre 8 godina

I sad ce ovo advokati razvlaciti tako u nedogled. Postoji snimak, sve se jasno vidi, ne bi bio prvi put da policajci prekorace svoja ovlascenja, ima ih tu raznih !

Petar

pre 8 godina

Sve dok bude makar 3% onih koji nalaze opravdanje bilo koje vrste za ono sto su ovi uradili,srbija ce biti i mora biti dno dna, poslendji na lestvici civilizacijskog razvoja u 21om veku.

cicko

pre 8 godina

Nije bitno koga su napali vazno je da se izvuce pouka da uniforma nikoga ne stiti od bahatog ponasanja i prolivanja krvi. Ocekujem da budu ostro kaznjeni za primer drugima.

Združenost

pre 8 godina

Snimci jasno pokazuju preteranu upotrebu sile, a to je bilo obeležje iz doba Miloševića. Stoga ovakvi postupci moraju biti ocenjeni kao krivično delo koje sa sobom nosi kaznu.

Beli Galeb

pre 8 godina

Mogu oni da negiraju krivicu, ali činjenica je da su prekršili svoja ovlašćenja i moraju da snose odgovornost. Žandarmi su dužni da štite gradjane, a ne da ih tuku bez ikakvog razloga.

Kosmonaut

pre 8 godina

Meni je neverovatna prica pandura da su ovi prisli i poceli da ih vredjaju iz cista mira i psuju!? Ajde neka se svako od vas upita kada je poslednji put prisao panduru i opsovao ga a da je ovaj samo stajao i nije radio nista?
panduri su se bahatili kada su vojnici izvadili legitimacije, provocirali i na kraju je doslo do sukoba. I da se razumemo, Vojna ovlascenja su veca nego policijska tako da je ovde sve jasno ko je kriv i ko koga nije hteo da poslusa!
A sto se tice vodje, sutra ga mozete razapeti na terazijama, zabole me ali vojsku mi ne dirajte!

Dileja

pre 8 godina

U ovoj drzavi svako ko posteno radi svoj posao, moze da odgovara. Oni koji muljaju, lazu, izdaju, kradu, otimaju...ti nece odgovarati. Oni su "uzorni gradjani".

Senka

pre 8 godina

Svi smo gledali snimke i svojim ocima videli prekomernu upotrebu sile. Da su u pitanju obicni gradjani bilo bi pojeo vuk magarca, ovako to proci verovatno nece.

Metodije

pre 8 godina

Istina će se utvrdiditi sudskim procesom, ali žandarmima se ne piše dobro zato što postoje snimci koji pobijaju njihovo negiranje krivice.

tetreb

pre 8 godina

Da nije snimaka mogli bi da s e izvuku, ovako lažu a dokaze ima druga strana.Svi mi treba da znamo zakon o policiji i njihovom radu.Kako ga ne znamo tako nas lažu optuženi žandarmi.__Zakonitost u radu je na prvom mestu svih njihovoh upustava o radu -udaranje ljudi je samo ako se fizički napadne policajac,rečima ne, i to ako je očigledno, ako digne ruku da se štiti od udarca to nije napad na policajca već samo odbrana, zato žanndarmi lažu vidi s ena svakom snimku da kao besni napadaju već poražene gradjane.I znamo mi te žendarme dobro,tuku oni i to u masi njih više protiv pojedinaca, nisu cvećke, oni se hvale kako prebijaju navijače i ljude u svoji akcijama.

Perspektiva

pre 8 godina

Jutros sam se setio ove priče i pomislio kako eto bilo malo po novinama i prestade prica. Ali nije daleko od toga izgleda, zalim ljude koji rade svoj posao a maltretira ih neko jer je u krvnom srodstvu sa nekim ko obavlja političku funkciju...

bezimena kojoj su počeli da objavljuju komentare

pre 8 godina

Podrška policiji!

Ova farsa, koju je po nalogu AV tužilaštvo smislilo, je teška uvreda svih zdravorazumnih i poštenih gradjana Srbije!

dejan

pre 8 godina

Postavili kordon i izdali naredjenje i sta tu nije jasno.Zandari nisu krivi nista vec bagra sto je navikla(kao i mnogi pre njih)da im se svako sklanja sa puta.E pa partiska knjizica ne prolazi bas svuda i to je recept za ozdravljenje ove zemlje,samo jednostavno postovanje zakona ove zemlje bez protekcije.

Silver Surfer

pre 8 godina

Zasto bi bilo koji pripadnik Zandarmerije ili bilo koje druge policijske jedinice morao da zna ko je brat premijera ili brat gradonacelnika? Zar oni nisu obicni gradjani kao i svi drugi? Kakvu su to sluzbenu duznost obavljali pripadnici vojske kada je receno da su to drugovi premijerovog brata? Odakle im pravo da insistiraju na prolazu na mestu koje je policija blokirala zbog obezbrdjivanja skupa visokog rizika? Sta bi se desilo da su ih pripadnici Zandarmerije propustili a da su potom premijerov brat i ostali u toj druzini napadnuti i teze povredjeni? Zar se onda ne bi pitali kako to pripadnici Zandarmerije obavaljaju svoju duznost?
Ovo je samo demonstracija moci jednog coveka koji je na vlasti. Ali, ocigledno je da, opijen tom moci, zaboravlja ne tako davnu politicku proslost. A ona nam pokazuje da su geadjani upravo kaznjavali one koji nisu mogli da zauzdaju svoju glad za vlascu. Takodje, sudstvo je na ozbiljnom ispitu. Medjutim, ono nikad nije bilo nezavisno a tesko je uzdati se u pojedinacnu hrabrost nekog sudije i njegovu spremnost da sudi po zakonu. Sto bi, valjda, trebalo da bude nesto normalno. Ali, ovde se priznaju lazni doktorati cak i onda kada postoje jasni dokazi da su u pitanju falsifikati pa sudjenje mimo zakona i nije nesto sto posebno cudi. A i neki gradjani, pred zakonom su, jednakiji od drugih.

Alek

pre 8 godina

Prvih 10 komentara od običnog sveta, potpuno neostrašćeni i realni. Sada čekamo "spontanu reakciju" iz "komande" (2 soka na ovu vrućinu) SNS-a, da nam dokažu bezgrešnost njihovog Lidera.

nikola

pre 8 godina

Ovi žandari su samo kolatelarna šteta preuzimanja kontrole nad žandardmerijom od strane velike braće. Mala braća su i došla da provociraju i pokušaju da naprave incident

vujadin

pre 8 godina

A do kog kolena treba da poznajemo rodbinu? I ciju tacno?
Jer to postaje zahtevno, 250 poslanika, jedno 500 gradonacelnika, 100 top tajkuna, 1000 onako, tajkuna. Pa jos 10.000 mafijsa i mantijasa.
Pa njihova deca zene, roditelji braca, sestre...
To je bre oko 100.000 ljudi koji pocinju sa znas ti ko sam ja i koga cu sad da zovem.

Zivela Zandarmerija

nesh_d

pre 8 godina

Cela Srbija.. ali CELA SRBIJA zna sta se tu desilo. Bahata braca sa bahatim obezbedjenjem glume da su Bogom dani i da su nedodirljivi, da mogu da prete i da rade sta hoce ! Sto je najgore.. ako osude zandarme ispasce i da mogu ! E to ce biti KAP u prepunoj casi ! E to ce biti KAP od koje Vrhovni vodja NIKADA vise od mene u zivotu nece dobiti glas !!! A treba svi tako da ucinimo..

DAVOR

pre 8 godina

Naj tuznije je sto ni oni kao cuvari javnog reda i mira nemaju poverenje u Srpsko pravosudje pa odbijaju saradnju sa tuziocem optuzujuci ga da je pristrasan.

loko

pre 8 godina

"... I da se razumemo, Vojna ovlascenja su veca nego policijska tako da je ovde sve jasno ko je kriv i ko koga nije hteo da poslusa!..."
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kosmonaut, 31. avgust 2015 14:31) # Link komentara

A sta traze vojna lica na sluzbenoj duznosti sa bratom premijera? Otkud pravo bratu premijera na vojno obezbedjenje? I gde si ti to jos video da vojna lica probijaju kordon policije?
I pazi ti njega... nelogicno mu je... A logicno ti je da mu je neko marnuo licnu kartu, otvorio firmu, radio par godina, zaduzio je, pokrao novce, a ovaj se sad setio da mu nema licne karte?
To ti ona logika od 1500 din, sendvic i sok?

voša

pre 8 godina

Da se razumemo:Policiju ne volim, ni zandarmetiju (pamtim im devedesete).
ALI:
Oni su tog dana samo vrsili svoju duznost. Optuzeni su "da su kao saizvršioci počinili krivično delo napada na vojno lice u vršenju službe".
Koja vojna lica? Od kada su brace politicara vojna lica? I zasto te brace imaju vojno obezbedjenje koje im po zakonu ne pripada?
Zandarmi ce biti osudjeni za ovo krivicno delo koje povlaci PET GODINA ROBIJE.
ALO?!?
A zar NEKO ne rece isto vece: "Sve je u redu, zandarmi su se izvinili i na tome ce ostati"?
Jos uvek ima ljudi u ovoj zemlji KOJI NEMAJU KRATKO PAMCENJE!!!
(KG, 31. avgust 2015 13:16)

...apsolutno tako...sve što si naveo je istina.
....

i.j.kv

pre 8 godina

Steta sto nemamo direktan prenos na Pink televiziji direktno iz suda,da se vidi sav besmisao Srpske drzave,pravosudja i policije.Kako pobedjuju politicari i njihova familija drzavu i dokazuju da je nasa Srbija skrpljena i sklepana od temelja do krova.Besmisao ovog sudskog procesa je jasna verovatno 1% gradjana ove drzave.Novinari su tu da jos vise pomognu urusavanju i onako propale Srbije.Brat premijera,sin premijera,brat gradonacelnika,predsednikovi sinovi.Seseljevi sinovi,Draskoviceva supruga...Krkobabici do treceg kolena...braca Ilici...nisu silazili sa naslovnih strana novina,televizije...tako je zadnjih 25 godina potrosenih na izludjivanje,propast,urusavanje naroda i drzave Srbije.Danas se sudi pripadnicima Zandarmerije koji su prekoracili svoja ovlascenja,moguce...a ta fina gospoda familija sa sve vojnih komandosa koji u civilnim automobilima nose duge cevi u demokratskoj drzavi,hahaha.To su karteli Balkanskih kasaba koji su se domogli samog vrha vlasti i bahatosti,ali imaju srecu da je ovaj jadan osiromasen i nepismen narod zaokupljen Farmom,Parovima i ostalim kulturnim sadrzajima nasih medija pa ne mogu da se odluce sta je danas normalno a sta ne.Normalno je da se napada uniformisano lice tj vise od 10 lica koji su pokusali prvi put da bezbedno ocuvaju skup ljudi koji su razliciti s.opredeljenja od nas vecine koji to jos uvek ne mozemo da prihvatimo.Sacuvati 1000 ljudi od miliona a biti porazen o 4 coveka,moja drzavo,moja zemljo.

igy

pre 8 godina

Niko ne kapira problem! Hteli su da IH legitimisu. Ali Njegovom bratu je bila ukradena licna karta pa nije mogao da se legitimize I tako je Sve pocelo...

nama je lepo (taman kako smo zasluzili)

pre 8 godina

"Napad na vojno lice u vrsenju sluzbene duznosti" A policajci su sta??Pili pivo isored prodavnice pa rešili da maltretiraju prolaznike!? Ili su mozda bili na službenoj dužnosti, sa svim svojim obeležjima za razliku od dva "brata" i njihova dva "ortaka" koji opijeni moci misle da mogu da gaze koga hoce.

darko

pre 8 godina

kao prvo Policija je vrsila svoju duznost i u tom vrsenju je ovaj put zaista prekrsila svija ovlascenja(setite se snimka Vucic okrenut ka zidu a ovaj ga bije pendrekom...nepotrebno)Kao drugo ovi koji su se oglusili o naredjenje policije treba da odgovaraju.
Jednom recju...SVI SU KRIVI ...

scout

pre 8 godina

Koju duznost su vrsili vojnici prilikom incidenta?
Setnja sa ortacima? Jeleckinje-barackinje sa kordonom?
Pravda za zandarme! I ako nisam verovao da cu u zivotu izgovoriti tu recenicu.

parkinson

pre 8 godina

Ima tu nešto vrlo važno a da se ne spominje !? Aleksandar je odmah posle incidenta rekao da ga je cela Srbija čula, kako se neće podići nikakva optužnica, jer je došlo do nesporazuma ! E zašto je Aleksandar promenuo mišljenje ?

a koje boje su te kantice i lopatice?

pre 8 godina

Na snimku se tacno vidi i pistolj koji je izbijen iz ruke, a zatim jedan policajac sutira taj isti pistolj da ga ovaj ne bi ponovo uzeo u ruke .. Inace, ne znam o kakvom prebijanju se radi, jedan pendrek u ledja nakon sto je gadjao policajca nije prebijanje, nije ni prekomerna upotreba sile .. Jedino sto tu smeta je da su ga bar prebili onako kako treba - da mesec dana jede na cevcicu, pa da pricate o prebijanju, ovde nema govora o prebijanju, a iskreno, za tu flasu u policajca premalo je dobio batina ...

toni bler,moj dobar drugar

pre 8 godina

Serbia Leone, u svom najboljem izdanju..prava i pravde nigde, diktatura tek počinje...a ovce glupave ćute, bleje uz parove i farme. ćute,trpe i zaboravljaju sve...

ovde nesto fali

pre 8 godina

Znaci optuzeni zandarm Djordjevic je rekao da je dobio udarac pesnicom u bradu, ali da to nije prijavio kao povredu niti isao kod doktora kako bi dobio uverenje o potvrdi jer su odmah svi, po nalogu, otisli kod premijera gde su pitani sta se desilo i posto je izmedju ostlih Djordjevic rekao da je dobio udarac u bradu premijer mu je, obecajuci se direktno rekao : "LAZES"! Uz to premijer je rekao postoje cuo od zandarma sta se desilo da je sada sve gotovo i da se vrate svojim zadacima!!! Dakle ovde je od pocetka sve jasno i da prava istina ne sme da se sazna jer ona jasno kaze da se cak i rodjaci politicara na vlast bahate i ponasaju kako im volja, pa sta tek onda rade sami politicari na vlasti kad se rodbina ovako ponasa!!!??? Zapitajte se da se iko od vas obicnih ovako poneo, zapravo ne ovako vec samo da se oglusio o naredjenje zandarma na duznosti ili da mu je nesto iz benignog zezanja dobacio, kako bi se proveo!? Zivimo u mraku, u jednoj perfidnoj diktaturi gde je samo privid da postoji sloboda izrazavanja, slobodni mediji i sloboda misljenja, ali na zalost u zemlji neukih, ocajnih i naivnih ljudi ovo prolazi!!! I jos da se zna ZUTI su bili zlo i unistili su sve sto su mogli ali ovi nisu nista bolji pri cemu jos vrse i mentalno silovanje nacije!

Branko

pre 8 godina

@kanadjanka

Molim Vas, recite mi da li je u skladu sa zakonom pokusati probiti policijski kordon koji je tu postavljen radi vrsenja duznosti? Da li je u skladu sa zakonom ne postovati zakon koji kaze da je zabranjeno remetiti uniformisano lice u vrsenju duznosti a upravo su to radili ovi Zandarmi. Vrsili su duznost, stajali su tamo gde su ih postavili i postavili kordon kako ne bi prosao niko ko bi mogao da ugrozi bezbednost onih sto su se setali (da ne ulazimo u to da li podrzavamo ili ne tu grupaciju). Kada sam bio u Areni da gledam rukometno finale Evropskom prvenstva, usao sam na pogresni ulaz i pokusao sam da dodjem do svojeg sedista setajuci se spoljnim prstenom. Naisao sam na kordon Zandarmerije koji je cuvao Hrvatske navijace (igrali su za trece mesto tog dana). Kada sam ih upitao da li mogu samo da prodjem da bih dosao do svojeg sedista on su me popreko pogledali i rekli da NIKO ne moze da prodje, tako da sam ja morao da idem ceo krug oko Arene kako bih dosao do svog mesta. To je kordon! Sto se Kobri tice, pravo je pitanje ko je dodelio vojnu zastitu dvojici civila, koji je po zakonu ne mogu imati. Dakle, to je jos jedno krsenje zakona, za koje niko nece odgovarati.

Dakle, ja Vas gospodjo pitam, da li sam ja lud i ne razmisljam pravilno u skladu sa logickim rasudjivanjem ili ste vi gospodjo instruktuirani da pisete ovakve komentare pod raznim pseudonima za dnevnicu i hladni obrok.

Hvala na paznji.

zimzeleni

pre 8 godina

E moj Vučiću... a još nismo ni došlli do slučajeva kao što su džak (ili: mačka u džaku) i Beograd na vodi. Vidim, i borba protiv korupcije traje svom snagom, osim Miškovića priveli ste na desetine... Sve će to doći na naplatu, to mahanje šarenim lažama i zaluđivanje gladnog naroda.

op ozi cija

pre 8 godina

Zandarmi bi trebali izaci na ulice i mirnim protestom podrzati kolege. Ukoliko to ne urade onda zasluzuju sve sto im nalogodavci urade. Botovi i nedostatak protesta su uvod u diktaruru.

razuma bez

pre 8 godina

Pre par godina, potpuno nesvesno, sledeci svoju dnevnu rutinu povratka sposla, upadnem u neko podrucje koje je zbog nekakve utakmice obezbedjivala zandarmerija...

Dobar dan, dobar dan.
Kuda gospodine? Kuci.
Ne moze ovuda, zatvoreno za prolaz. Hvala lepo, dovidjenja, dovidjenja..

Niko me nije od zandarmerije popreko pogledao, a kamo li tukao..

E sad, zamisljam, sta bi bilo da sam "insistirao" da prodjem bas tu...

komentator

pre 8 godina

Na njegovo ''rasformirati'' građani treba da odgovore sa ''razvlastiti''. KAKO? Svi na glasanje! Oni sve rade da se izbori obesmisle, jer mogu da dobiju samo 1/4, sa kojom vladaju i unistavaju SVE.

Mika

pre 8 godina

Kao prvo šta ta braća traže na paradi ponosa. Imali su neki specijalni zadatak (tražili su obraz, dveri, naše). Koji neka kažu. U nekoj drugoj zapadnoj demokratiji (USA) recimo čim neko ko se upozorava od strane policije mrdne rukom dobije metak bez upozorenja. Oni su dobro prošli. Bolje je da se pokriju po glavi i da ćute. Osim toga nadležni su sakrili video materijal na kome se vidi njihovo bahato ponašanje. Znamo da je sve u službi ovog režima i Vučića pa me neće iznenaditi da ovi žandarmi budu kažnjeni.

jegood

pre 8 godina

Naravno da ce na ovom sudjenju, tj. u nasem pravnom sistemu ispasti da su zandarmi krivi a da Kobre i dva brata naravno nisu krivi ni po jednoj tacki. I pre sudjenja se to unapred znalo, bolje je da se sto pre zavrsi ova unapred resena situacija. Odgovornost Gasica se ni u jednom momentu nece spomenuti. Eh, da je to jedini slucaj, takvih je na dnevnom nivou mnogo...

Milun

pre 8 godina

velika sramota za nasu zandarmeriju ako ovako reaguju zbog sitnica.
(Sima, 31. avgust 2015 15:08)

Da u pravu si bote, baš je sramota da ovako reaguju zbog probijanja kordona, odbijanja da se legitimišu, pretnji, gađanja flašom i potezanja pištolja. Sve sitnice. Nego, osim što dobijate sendviče za ta s..nja koja pišete, jel pomislite nekada gde će te vi ili vaša deca živeti i kako to što radite utiče na masu?

Simon

pre 8 godina

Da li će sudije poverovati u priču "mi smo samo hteli da prođemo, legitimisali smo se svi a žandarmi su nas bez razloga isprebijali"? Šta kao, kada su videli da su u pitanju Kobre i braća političara rešili su da se potuku sa vama? Pa nemojte molim vas možda vas ti ljudi i ne poznaju... zamislite. A i da vas poznaju, oni rade po naređenju, nema prolaza. Da su legitimisali vojnu jedinicu pa ih potom napali isto ne verujem. Svejedno tog dana ljudi su imali takvo naređenje i ceo Beograd ga je poštovao. Svi su išli 200 metara ili 500 metara okolo, bez problema ili prigovora, samo na informaciju od inače tog dana ljubaznih žandarma. Pa tim istim žandarmima je tog dana pao kamen sa srca da ne moraju da se mlate sa gomilma likova koji su protiv gej parade, to sigurno nije lako i zamislite njihovo olakšanje da sve tako prolazi kako je prošli. Nego ste se eto vi našli...

Mr Bojangles

pre 8 godina

Namenjeno za Rajko, 31. avgust 2015 13:47
Rajko, prijatelju, ja nikada ne bih mogao da doživim ništa slično zato što niti sam ohol, niti sam bahat, a ponajmanje sam bezobrazan da bih isprovocirao policiju/žandarmeriju/kogagod da upotrebi bilo kakvu silu.
Inače, ja mislim da je istina, po dobrom starom običaju, negde na pola puta... žandarmi nisu cveće, a to pogotovo nisu ta famozna "četiri građanina".

John

pre 8 godina

Ovako se gube glasovi. Ništa "ovi" od "onih" nisu naučili.
Zar mislite da će bilo ko od ovih žandarma glasati za "ove". A tu su i njihove porodice, rođaci, prijatelji, komšije, kolege...

Imam sličan primer upravo iz komšiluka. Komšija, tada student, bio u Otporu. Policija dođe i uhapsi ga i malo ubiju Boga u njemu. Komentar druge komšinice, zaluđenog Slobinog glasača "Šta im je ono dete skrivilo?" (znala ga otkako se rodio - tu priča o stranim plaćenicima nije mogla da upali) Pogađajte, nije izašla na izbore...

ssone

pre 8 godina

Kada bi pustili snimak od pocetka vidi se kako doticni napadaju zandarme, ali taj snimak je bio kratko na internetu i nestao. To je SNS pravda i istina, pokazuju nam samo ono sto im odgovara a sve ostalo nestaje kao da ga nikad nije bilo. Zivimo u matriksu, paralelnom svetu.

krikri

pre 8 godina

Neverovatno koliko botova na temi koja se tice Vucica i njegove familije! Ljudi, mnogo ste naivni... To se malo suptilnije radi...

Pravda za zandarme !

sasa

pre 8 godina

pravda za zandare,lljudi obavljali duznost a sad ce da naj.....u,ode psiha,stambeni kredit,porodica...citav zivot,mnogo dajemo ovoj drzavi a sta dobijamo,sve afere se zataskaju kako vodji odgovara....

ilke

pre 8 godina

Pre koju godinu ministar policije odlikuje policajca koji se izdirao na povredjeno lice. Znam da je lomio po Beogradu, ali zna se i sta je posao policajca. Sada ovi rade svoj posao i umesto odlikovanja dobice robiju. "Vodja" i "Stradija" vise nisu satire, vec predvidjanja koja su se obistinila.

a koje boje su te kantice i lopatice?

pre 8 godina

kao prvo Policija je vrsila svoju duznost i u tom vrsenju je ovaj put zaista prekrsila svija ovlascenja(setite se snimka Vucic okrenut ka zidu a ovaj ga bije pendrekom...nepotrebno)Kao drugo ovi koji su se oglusili o naredjenje policije treba da odgovaraju.
Jednom recju...SVI SU KRIVI ...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (darko, 31. avgust 2015 14:09)

Ne bas .. Vucic prvo gadja policajca flasom i dobija pendrek u ledja - sasvim zasluzeno jer to je napad na sluzbeno lice pri vrsenju duznosti .. da nije taj ***** premijerov brat, bila bi krivicna protiv njega ...

N

pre 8 godina

koliko trolova, samo lupaju minuse! Ej deca treba da nam zive u ovoj drzavi, a vi se prodali za pare! Kako je u opste moguce da ima ovoliko botova?!
jadan smo mi narod, kad se pogleda sira slika...

Ja

pre 8 godina

Sad ću da pitam druga koji živi u Americi šta bi mu se desilo da policajca koji obezbeđuje visokorizičan skup gađa flašom.
Javljam šta će odgovoriti.

milan

pre 8 godina

Verujem sve do poslednjdg izgovorenog slova zandarmima. Ubedjen sam da je andrej vucic lagao sve od pocetka. Na snimcima se vide i drugi gradjani. Zasto njih nisu tukli zandarmi
To me navodi da je andrej vucic izazivao, ili provocirao pripadnike zandarmerije i oglusivao se na savete, pretio i ko zna sta jos. Milion posto sam siguran da zandarmi nisu zloupotrebilu svoj polozaj, a za suprotnu stran verujem da ih je provocirao. Nece zandarmi mirne prolaznike sto se moglo i videti na snimcima

gogolj

pre 8 godina

Ništa ja tu ne razumem...
1. Obezbeđenje nije vršilo službenu dužnost, zato što navodno nisu bili na dužnosti pošto po zakonu brat premijera i brat gradonačelnika nemaju pravo na to obezbeđenje... Kakvo sad ometanje vršenja službene dužnosti??
2. Ne postupanje po naredbi službenog lica na zadatku, vređanje, opiranje, primena sile, upiranje oružia u službeno lice - "pokušaj ubistva", remećenje javnog reda i mira, ne posedovanje lične karte i još ko zna šta??? I kome se sudi?
3. Data reč premijera da neće biti podignuta optužnica???
4. Čemu kontra glasanje botova?? Da se nekome zadovolji sujeta? Da kaže "aah, pa nije strašno, vidi glasove komentara..." Ne razumem čemu to botovanje, kada si znamo... Šta, kao tako će se promeniti mišljenje jevnosti... Svašta.

Ja sam u čudu i zbunjen. Gde mi to živimo? Ovako se gube GLASOVI! Šta bi bilo sutra, da svi izađemo na ulicu zbog ovog slučaja i tražimo smenu vlasti? Ko bi ih štitio? Ostatak žandarma?? O.o

krsto

pre 8 godina

Policija je u pravu!Trebali su da sede kod kuce i da gledaju sretne ljude,,,....sve ostalo je politika.Dosta je vise sile samo zato sto si neciji brat.

keepwalking72

pre 8 godina

Pitam se da je neki navijac samo pokusao da prodje pored kordona kako bi prosao ne smem ni da zamislim sta bi bilo da je bacio flasu u njihovom pravcu.da li bi neko reagovao,da li bi bio huligan ili zrtva ..

sovuljaga

pre 8 godina

NoxGakovo,vredjas i ti inteligenciju svakome ko je sam zavrsio bar osnovnu skolu a nije falsifikovao svedocanstva i diplome.Nadam se da je bar ukusan....sendvic!

Peja

pre 8 godina

Situacija je jasna. Oduditi Andreja Vucica i Predraga Malog zbog napada na sluzbeno lice pri vresenju duznosti. Kobre takodje osuditi za napad na sluzbeno lice i ne postupanje po pravilu sluzbe. Vucica osuditi, jer je prvo ustupio svoje licno obezbedjenje bratu, a zatim jer je pokusao da ometa istragu i da svali krivicu na nevine zandare!

Torlak

pre 8 godina

Čitam oprecne komentare. Ali ono što sam ja video je da jeste dobio pendrek sa ledja na snimku.pošto je to koliko čitam komentare sporno. Ali sam siguran da ga nije dobio zato što je grickao semenke i šetao sa prijateljima. Svakako je postojao dobar razlog što je sve tako ispalo. Sa druge strane, ono što je usledilo sigurno govori nešto. Ali treba imati dovoljno razuma da bi se shvatilo,a očigledno je da veliki broj ljudi ga nema. Te večeri premijer kaže da su se izvinili i da se tu završava sve. Nema gonjenja i sl. Međutim, diže se prijava. Saša Janković podnosi neke dokaze, traži dokaze biva opstruiran na svakom koraku. Onda, kad sve to nadje u medijima,posezu za prošlošću zaštitnika građana. I tu, otprilike, sav "posao" staje. Slučajno? Zapitajte se, vi,koji bi ljude na krst srama zbog obavljanja posla. I zašto baš kod niškog odreda pokušavaju građani, to što su pokušali? I da li je i to bilo slučajno.

Rumpel Stickin

pre 8 godina

Upravo sada dolazi do izražaja činjenica da je pravda selektivna i da je zakon izmišljen za guliju tj običan narod... nažalost kod nas nema pravde za običnog čoveka, ako su mu se kojim slučajem putevi ukrstili sa nekim poznatim i "viđenijim" građaninom i da mora istinu da dokazuje preko suda, običan građanin je osuđen na propast...nema tog suda koji će da ga zaštiti...

Saglasan

pre 8 godina

Sve dok bude makar 3% onih koji nalaze opravdanje bilo koje vrste za ono sto su ovi uradili,srbija ce biti i mora biti dno dna, poslendji na lestvici civilizacijskog razvoja u 21om veku.n (Petar, 31. avgust 2015 14:48) Ако мислите на браћу - оног малог и брата оног великог и благоглагољивог, слажем се са Вама хиљаду посто. Ако ја грешим и мислите на оне друге - грешите хиљаду посто.

Milan

pre 8 godina

- Mi smo sluzbena lica i imamo zadatak da obezbedjujemo ova dva gradjanina, iako ne postoji zakonski osnov za to;
- Mi smo sluzbena lica, pojma nemamo otkud ova dvojica sa nama, ali smo u svakom slucaju na njihovoj strani jer su simpaticni momci;
- Mi smo gradjani, krenuli kod mame jednog od ove dvojice na rucak. Inace pojma nemamo ko je zena;
- Mi smo gradjani, krenuli kod brata na posao.

U kojoj od ovih varijanti koje iznosite mesecima u medijima mislite da je dozvoljeno ne legitimisati se i potezati pistolj na policiju? Dogovorite se.

srrrrrdjan

pre 8 godina

U ovom trouglu: da li je doslo do prekomerne upotrebe sile od strane zandarmerije (a jeste!), ili je vojno obezbedjenje neopravdano obezbedjivalo osobe koje nije smelo da obezbedjuje (a jeste !), ili su dva brata okurazena aktuelnim pozicijama njihove brace pokusala da malo grublje prodju kroz zastitni kordon (a jesu!)...od velike pomoci bi nam bilo neutralno misljenje zastitnika gradjana, posto u jednom gradjanskom drustvu niko ne sme navijacki da se postavlja izmedju vojske, policije i obicnih gradjana. Ali BOT-ovima je tada bilo bitnije koliko zaradjuje Sasa Jankovic i da li je krao klikere u osnovnoj skoli...

stranac 1952

pre 8 godina

Da sam na mestu ovih žandara, sva četvorica bi naučila da čita i piše kineski - na brzaka! U ovakvim slučajevima pravosuđe ima da se postavi na stran policajca, jer nije pitanje samo zašto i kako su prešli kordon, nego ko! U nekim zemljama to se imenuje nejednakost pred zakonom, u Srbiji - srpska posla!:(

takojekakoje

pre 8 godina

ne volim policiju ali ako su i mene tukli nek i njih malo tuku eto bez razloga su i mene.žandarme savetujem tužba protiv države u strazburu

zoran

pre 8 godina

ovi zandarmi treba da odlazu ovo sudjenje koliko mogu posto se iz aviona vidi da je ovo politicki proces. kad zglajznu ove ... sa vlasti imacete fer sudjenje i biti oslobodjeni.

kula od kajrata

pre 8 godina

Jel znači ovo da sada svi koji su dobili batine na gay paradi, stadionu... Imaju pravo da tuže žandarmeriju zato što su probijali kordon i dobili po glavi?

John

pre 8 godina

(milos, 31. avgust 2015 16:01)

Nikad. Jer kad se promeni vlast, botovaće i za njih. U "svaka čast Vućiću..." nije stvar u Vučiću, nego u svaka čast bilo kome. Sada je to on, sutra će biti neko drugi.

boško

pre 8 godina

Da a ko je doveo žandarmeriju iz niša i zbog čega ,isti onaj koji je organizovao gej paradu, od koga su žandarmi dobili naređenje da prebiju svaku grupu koja prolazi tim ulicama i ide na skup pokreta dveri kod hrama SVETOG SAVE. Da su prebili mene ili nekog od vas nikada niko ne bi saznao.

Čekajte ljudi...

pre 8 godina

Zar se ne pita neko zašto bi ova "gospoda" trebala da imaju neki poseban tretman samo zato što su im braća na položajima?
Ako se policija ili specijalne jedinice ponašaju bahato ili brutalno - to je drugi problem.

Razdvojite ovo na dva slučaja, i posmatrajte tu dvojicu kao obične građane (jer to i jesu) a onda im pre izricanja kazne uzeti kao otežavajuću okolnost to što su braća funkcionera i kao takvi ne bi trebali ra rade to što su radili. Ja nisam sudija, ali ova dvojica bi trebali mnooogo dobre advokate da nađu.

Drugi slučaj, koji veze nema sa tom dvojicom - je slučaj koji bi se bavio brutalnošću policije. I zaključci tog slučaja treba da se javno objave i da se ubuduće tako tretira svaka policijska brutalnost prema "običnim smrtnicima".

Милосав

pre 8 godina

Где се изгуби "нови пронађени документ који није достављен тужиоцу"? После два сусрета са Вучићем, заштитник грађана га више не спомиње.
Пример из Ниша, 26.08.2015.
"Iako je policajac urednika “Južnih vesti” Predraga Blagojevića dva puta udario po glavi samo zato što nije imao ličnu kartu, Sektor unutrašnje kontrole MUP-a zaključio je da policajac nije 'prekoračio službena ovlašćenja'.".

John

pre 8 godina

(Kosmonaut, 31. avgust 2015 14:31)

U miru vojna ovlašćenja su jednaka nuli. Vojna policija nema pravo da hapsi nikoga sem vojnih lica. Prema civilima nemaju ama baš nikakva ovlašćenja.
A što se tiče pitanja o vređanju i psovanju, bilo bi na mestu da su sa druge strane bili obični građani kao što su i komentatori. Npr. ja nikada nisam vređao i psovao policiju (ne pred njima). Ali sa druge strane je bila vojna policija. A oni nisu baš obični grafani.

Bečlija

pre 8 godina

Neki Sima dole kaže: "sramota za žandarmeriju da ovako postupa zbog sitnica"???
Pa zbog takvih sitnica: pretnje policiji, potezanje pištolja, ne slušaju komande da se legitimišu, da se smire u drugim državama bi dobili po metak. I još drugi botovi podržavaju bahacenje malog brata velikog vodje? Jedva čekam izbore, ako se već narod ranije ne podigne i smeni ih sa vlasti. Pisao bih još, ali se bojim da mi se komentar neće objaviti i da će me hapsiti, jer govorim samo ono što misli 95% gradjana Srbije

stari merkator

pre 8 godina

Gde su sad advokati patriote? Da naprave ekipu za odbranu žandarma.
Jer to je sad odbrana Srbije. Odbrana od bahate vlasti porodice Vučić.
Nema Srđe Popovića. On bi to uradio.
Izvrgao bi ruglu i Vučića i Vučićevo pravosuđe.
Ništa više ne možemo očekivati od Zaštitnika građana. Njega su 'pacifikovali' tako da bi sad čak bilo dobro i da ga smene i dovedu svog čoveka. Da bar znamo da nemamo Zaštitnika građana.

Aster Blistok

pre 8 godina

Bilion botovskih minusa govori dosta o ovom slucaju i to vrlo glasno. Jedno je jasno, podrzavaju vodjinog brata. Jeli se treba dvoumiti ko ovde nije u pravu? Vrsi se presedan i krsi se zakon zbog jednog sendvica i soka, malo li je?

Ljiljana, London

pre 8 godina

Iz aviona se vidi da zandarmi nisu krivi. Ovo se u sustini dogadja svim nasim gradjanima, samo sto neki slucajevi stignu do medija, mnogi ne. Pitanje je, kad ih osude (jer znajuci nas Nesud, cisto sumnjam da ce bracu slavnih da kazne), da li ce gradjani da: a) slegnu ramenima i komentarisu b) urade nesto mnogo aktivnije? Gradjana je vise nego vlasti, zapamtite to.

Marko

pre 8 godina

Podrška pripadnicima žandarmerije koji su bili na svom zadatku i časno ga obavljali. Za svaku osudu je ponašanje bahate braće koja su umislila da su uhvatila Boga za bradu.

Washington

pre 8 godina

Svi znamo tacno sta se ovde desilo ali neko zeli da napravi zrtve od ove dvojice. Ne budite smesni. Braca premijera i gradonacelnika i jos se druze! Pa mozes mislit sta je njima u glavi kakav mocni trip imaju. Tuzno je sto narod sve ovo gleda a nista ne cini.

Sutra ce ovakvi likovi decu da vam gaze po ulicama a vasa deca ce da budu kriva i optuzena.

isprani mozgovi

pre 8 godina

" počinili krivično delo napada na vojno lice u vršenju službe"
pa dajte dogovorite se, da li su bili sa prijateljima u šetnji (kako je tvrdio veliki vodja) ili su po službenoj dužnosti štitili brata velikog vodje i brata Malog vodje

KG

pre 8 godina

Da se razumemo:Policiju ne volim, ni zandarmetiju (pamtim im devedesete).
ALI:
Oni su tog dana samo vrsili svoju duznost. Optuzeni su "da su kao saizvršioci počinili krivično delo napada na vojno lice u vršenju službe".
Koja vojna lica? Od kada su brace politicara vojna lica? I zasto te brace imaju vojno obezbedjenje koje im po zakonu ne pripada?
Zandarmi ce biti osudjeni za ovo krivicno delo koje povlaci PET GODINA ROBIJE.
ALO?!?
A zar NEKO ne rece isto vece: "Sve je u redu, zandarmi su se izvinili i na tome ce ostati"?
Jos uvek ima ljudi u ovoj zemlji KOJI NEMAJU KRATKO PAMCENJE!!!

bezimena kojoj su počeli da objavljuju komentare

pre 8 godina

Podrška policiji!

Ova farsa, koju je po nalogu AV tužilaštvo smislilo, je teška uvreda svih zdravorazumnih i poštenih gradjana Srbije!

Dileja

pre 8 godina

U ovoj drzavi svako ko posteno radi svoj posao, moze da odgovara. Oni koji muljaju, lazu, izdaju, kradu, otimaju...ti nece odgovarati. Oni su "uzorni gradjani".

dejan

pre 8 godina

Postavili kordon i izdali naredjenje i sta tu nije jasno.Zandari nisu krivi nista vec bagra sto je navikla(kao i mnogi pre njih)da im se svako sklanja sa puta.E pa partiska knjizica ne prolazi bas svuda i to je recept za ozdravljenje ove zemlje,samo jednostavno postovanje zakona ove zemlje bez protekcije.

DAVOR

pre 8 godina

Naj tuznije je sto ni oni kao cuvari javnog reda i mira nemaju poverenje u Srpsko pravosudje pa odbijaju saradnju sa tuziocem optuzujuci ga da je pristrasan.

nikola

pre 8 godina

Ovi žandari su samo kolatelarna šteta preuzimanja kontrole nad žandardmerijom od strane velike braće. Mala braća su i došla da provociraju i pokušaju da naprave incident

John

pre 8 godina

Ovako se gube glasovi. Ništa "ovi" od "onih" nisu naučili.
Zar mislite da će bilo ko od ovih žandarma glasati za "ove". A tu su i njihove porodice, rođaci, prijatelji, komšije, kolege...

Imam sličan primer upravo iz komšiluka. Komšija, tada student, bio u Otporu. Policija dođe i uhapsi ga i malo ubiju Boga u njemu. Komentar druge komšinice, zaluđenog Slobinog glasača "Šta im je ono dete skrivilo?" (znala ga otkako se rodio - tu priča o stranim plaćenicima nije mogla da upali) Pogađajte, nije izašla na izbore...

Perspektiva

pre 8 godina

Jutros sam se setio ove priče i pomislio kako eto bilo malo po novinama i prestade prica. Ali nije daleko od toga izgleda, zalim ljude koji rade svoj posao a maltretira ih neko jer je u krvnom srodstvu sa nekim ko obavlja političku funkciju...

Silver Surfer

pre 8 godina

Zasto bi bilo koji pripadnik Zandarmerije ili bilo koje druge policijske jedinice morao da zna ko je brat premijera ili brat gradonacelnika? Zar oni nisu obicni gradjani kao i svi drugi? Kakvu su to sluzbenu duznost obavljali pripadnici vojske kada je receno da su to drugovi premijerovog brata? Odakle im pravo da insistiraju na prolazu na mestu koje je policija blokirala zbog obezbrdjivanja skupa visokog rizika? Sta bi se desilo da su ih pripadnici Zandarmerije propustili a da su potom premijerov brat i ostali u toj druzini napadnuti i teze povredjeni? Zar se onda ne bi pitali kako to pripadnici Zandarmerije obavaljaju svoju duznost?
Ovo je samo demonstracija moci jednog coveka koji je na vlasti. Ali, ocigledno je da, opijen tom moci, zaboravlja ne tako davnu politicku proslost. A ona nam pokazuje da su geadjani upravo kaznjavali one koji nisu mogli da zauzdaju svoju glad za vlascu. Takodje, sudstvo je na ozbiljnom ispitu. Medjutim, ono nikad nije bilo nezavisno a tesko je uzdati se u pojedinacnu hrabrost nekog sudije i njegovu spremnost da sudi po zakonu. Sto bi, valjda, trebalo da bude nesto normalno. Ali, ovde se priznaju lazni doktorati cak i onda kada postoje jasni dokazi da su u pitanju falsifikati pa sudjenje mimo zakona i nije nesto sto posebno cudi. A i neki gradjani, pred zakonom su, jednakiji od drugih.

Alek

pre 8 godina

Prvih 10 komentara od običnog sveta, potpuno neostrašćeni i realni. Sada čekamo "spontanu reakciju" iz "komande" (2 soka na ovu vrućinu) SNS-a, da nam dokažu bezgrešnost njihovog Lidera.

voša

pre 8 godina

Da se razumemo:Policiju ne volim, ni zandarmetiju (pamtim im devedesete).
ALI:
Oni su tog dana samo vrsili svoju duznost. Optuzeni su "da su kao saizvršioci počinili krivično delo napada na vojno lice u vršenju službe".
Koja vojna lica? Od kada su brace politicara vojna lica? I zasto te brace imaju vojno obezbedjenje koje im po zakonu ne pripada?
Zandarmi ce biti osudjeni za ovo krivicno delo koje povlaci PET GODINA ROBIJE.
ALO?!?
A zar NEKO ne rece isto vece: "Sve je u redu, zandarmi su se izvinili i na tome ce ostati"?
Jos uvek ima ljudi u ovoj zemlji KOJI NEMAJU KRATKO PAMCENJE!!!
(KG, 31. avgust 2015 13:16)

...apsolutno tako...sve što si naveo je istina.
....

i.j.kv

pre 8 godina

Steta sto nemamo direktan prenos na Pink televiziji direktno iz suda,da se vidi sav besmisao Srpske drzave,pravosudja i policije.Kako pobedjuju politicari i njihova familija drzavu i dokazuju da je nasa Srbija skrpljena i sklepana od temelja do krova.Besmisao ovog sudskog procesa je jasna verovatno 1% gradjana ove drzave.Novinari su tu da jos vise pomognu urusavanju i onako propale Srbije.Brat premijera,sin premijera,brat gradonacelnika,predsednikovi sinovi.Seseljevi sinovi,Draskoviceva supruga...Krkobabici do treceg kolena...braca Ilici...nisu silazili sa naslovnih strana novina,televizije...tako je zadnjih 25 godina potrosenih na izludjivanje,propast,urusavanje naroda i drzave Srbije.Danas se sudi pripadnicima Zandarmerije koji su prekoracili svoja ovlascenja,moguce...a ta fina gospoda familija sa sve vojnih komandosa koji u civilnim automobilima nose duge cevi u demokratskoj drzavi,hahaha.To su karteli Balkanskih kasaba koji su se domogli samog vrha vlasti i bahatosti,ali imaju srecu da je ovaj jadan osiromasen i nepismen narod zaokupljen Farmom,Parovima i ostalim kulturnim sadrzajima nasih medija pa ne mogu da se odluce sta je danas normalno a sta ne.Normalno je da se napada uniformisano lice tj vise od 10 lica koji su pokusali prvi put da bezbedno ocuvaju skup ljudi koji su razliciti s.opredeljenja od nas vecine koji to jos uvek ne mozemo da prihvatimo.Sacuvati 1000 ljudi od miliona a biti porazen o 4 coveka,moja drzavo,moja zemljo.

toni bler,moj dobar drugar

pre 8 godina

Serbia Leone, u svom najboljem izdanju..prava i pravde nigde, diktatura tek počinje...a ovce glupave ćute, bleje uz parove i farme. ćute,trpe i zaboravljaju sve...

Ja

pre 8 godina

Sad ću da pitam druga koji živi u Americi šta bi mu se desilo da policajca koji obezbeđuje visokorizičan skup gađa flašom.
Javljam šta će odgovoriti.

zimzeleni

pre 8 godina

E moj Vučiću... a još nismo ni došlli do slučajeva kao što su džak (ili: mačka u džaku) i Beograd na vodi. Vidim, i borba protiv korupcije traje svom snagom, osim Miškovića priveli ste na desetine... Sve će to doći na naplatu, to mahanje šarenim lažama i zaluđivanje gladnog naroda.

komentator

pre 8 godina

Na njegovo ''rasformirati'' građani treba da odgovore sa ''razvlastiti''. KAKO? Svi na glasanje! Oni sve rade da se izbori obesmisle, jer mogu da dobiju samo 1/4, sa kojom vladaju i unistavaju SVE.

Simon

pre 8 godina

Da li će sudije poverovati u priču "mi smo samo hteli da prođemo, legitimisali smo se svi a žandarmi su nas bez razloga isprebijali"? Šta kao, kada su videli da su u pitanju Kobre i braća političara rešili su da se potuku sa vama? Pa nemojte molim vas možda vas ti ljudi i ne poznaju... zamislite. A i da vas poznaju, oni rade po naređenju, nema prolaza. Da su legitimisali vojnu jedinicu pa ih potom napali isto ne verujem. Svejedno tog dana ljudi su imali takvo naređenje i ceo Beograd ga je poštovao. Svi su išli 200 metara ili 500 metara okolo, bez problema ili prigovora, samo na informaciju od inače tog dana ljubaznih žandarma. Pa tim istim žandarmima je tog dana pao kamen sa srca da ne moraju da se mlate sa gomilma likova koji su protiv gej parade, to sigurno nije lako i zamislite njihovo olakšanje da sve tako prolazi kako je prošli. Nego ste se eto vi našli...

Mr Bojangles

pre 8 godina

Namenjeno za Rajko, 31. avgust 2015 13:47
Rajko, prijatelju, ja nikada ne bih mogao da doživim ništa slično zato što niti sam ohol, niti sam bahat, a ponajmanje sam bezobrazan da bih isprovocirao policiju/žandarmeriju/kogagod da upotrebi bilo kakvu silu.
Inače, ja mislim da je istina, po dobrom starom običaju, negde na pola puta... žandarmi nisu cveće, a to pogotovo nisu ta famozna "četiri građanina".

jegood

pre 8 godina

Naravno da ce na ovom sudjenju, tj. u nasem pravnom sistemu ispasti da su zandarmi krivi a da Kobre i dva brata naravno nisu krivi ni po jednoj tacki. I pre sudjenja se to unapred znalo, bolje je da se sto pre zavrsi ova unapred resena situacija. Odgovornost Gasica se ni u jednom momentu nece spomenuti. Eh, da je to jedini slucaj, takvih je na dnevnom nivou mnogo...

vujadin

pre 8 godina

A do kog kolena treba da poznajemo rodbinu? I ciju tacno?
Jer to postaje zahtevno, 250 poslanika, jedno 500 gradonacelnika, 100 top tajkuna, 1000 onako, tajkuna. Pa jos 10.000 mafijsa i mantijasa.
Pa njihova deca zene, roditelji braca, sestre...
To je bre oko 100.000 ljudi koji pocinju sa znas ti ko sam ja i koga cu sad da zovem.

Zivela Zandarmerija

darko

pre 8 godina

kao prvo Policija je vrsila svoju duznost i u tom vrsenju je ovaj put zaista prekrsila svija ovlascenja(setite se snimka Vucic okrenut ka zidu a ovaj ga bije pendrekom...nepotrebno)Kao drugo ovi koji su se oglusili o naredjenje policije treba da odgovaraju.
Jednom recju...SVI SU KRIVI ...

igy

pre 8 godina

Niko ne kapira problem! Hteli su da IH legitimisu. Ali Njegovom bratu je bila ukradena licna karta pa nije mogao da se legitimize I tako je Sve pocelo...

ilke

pre 8 godina

Pre koju godinu ministar policije odlikuje policajca koji se izdirao na povredjeno lice. Znam da je lomio po Beogradu, ali zna se i sta je posao policajca. Sada ovi rade svoj posao i umesto odlikovanja dobice robiju. "Vodja" i "Stradija" vise nisu satire, vec predvidjanja koja su se obistinila.

Rajko

pre 8 godina

Kažu optuženi pripadnici žandarmerije da nisu primenili prekomernu silu? Pitam se, samo se pitam, kako li izgleda kada je primene? Ovde čitam sramotne komentare, očigledno mrzitelja ovog režima. Strašno. Čovek prosto da poželi da svi oni koji opravdavaju besomučno prebijanje dožive nešto slično i da se podsete svog komentara ovog događaja. Osumnjičeni žandarmi nisu pokazali ni viteštvo, jer je veliki broj njih nasrtao palicama na već oborene ljude, što je odavalo jezivu sliku!

nesh_d

pre 8 godina

Cela Srbija.. ali CELA SRBIJA zna sta se tu desilo. Bahata braca sa bahatim obezbedjenjem glume da su Bogom dani i da su nedodirljivi, da mogu da prete i da rade sta hoce ! Sto je najgore.. ako osude zandarme ispasce i da mogu ! E to ce biti KAP u prepunoj casi ! E to ce biti KAP od koje Vrhovni vodja NIKADA vise od mene u zivotu nece dobiti glas !!! A treba svi tako da ucinimo..

takojekakoje

pre 8 godina

ne volim policiju ali ako su i mene tukli nek i njih malo tuku eto bez razloga su i mene.žandarme savetujem tužba protiv države u strazburu

Saglasan

pre 8 godina

Sve dok bude makar 3% onih koji nalaze opravdanje bilo koje vrste za ono sto su ovi uradili,srbija ce biti i mora biti dno dna, poslendji na lestvici civilizacijskog razvoja u 21om veku.n (Petar, 31. avgust 2015 14:48) Ако мислите на браћу - оног малог и брата оног великог и благоглагољивог, слажем се са Вама хиљаду посто. Ако ја грешим и мислите на оне друге - грешите хиљаду посто.

milan

pre 8 godina

Verujem sve do poslednjdg izgovorenog slova zandarmima. Ubedjen sam da je andrej vucic lagao sve od pocetka. Na snimcima se vide i drugi gradjani. Zasto njih nisu tukli zandarmi
To me navodi da je andrej vucic izazivao, ili provocirao pripadnike zandarmerije i oglusivao se na savete, pretio i ko zna sta jos. Milion posto sam siguran da zandarmi nisu zloupotrebilu svoj polozaj, a za suprotnu stran verujem da ih je provocirao. Nece zandarmi mirne prolaznike sto se moglo i videti na snimcima

Rumpel Stickin

pre 8 godina

Upravo sada dolazi do izražaja činjenica da je pravda selektivna i da je zakon izmišljen za guliju tj običan narod... nažalost kod nas nema pravde za običnog čoveka, ako su mu se kojim slučajem putevi ukrstili sa nekim poznatim i "viđenijim" građaninom i da mora istinu da dokazuje preko suda, običan građanin je osuđen na propast...nema tog suda koji će da ga zaštiti...

Branko

pre 8 godina

@kanadjanka

Molim Vas, recite mi da li je u skladu sa zakonom pokusati probiti policijski kordon koji je tu postavljen radi vrsenja duznosti? Da li je u skladu sa zakonom ne postovati zakon koji kaze da je zabranjeno remetiti uniformisano lice u vrsenju duznosti a upravo su to radili ovi Zandarmi. Vrsili su duznost, stajali su tamo gde su ih postavili i postavili kordon kako ne bi prosao niko ko bi mogao da ugrozi bezbednost onih sto su se setali (da ne ulazimo u to da li podrzavamo ili ne tu grupaciju). Kada sam bio u Areni da gledam rukometno finale Evropskom prvenstva, usao sam na pogresni ulaz i pokusao sam da dodjem do svojeg sedista setajuci se spoljnim prstenom. Naisao sam na kordon Zandarmerije koji je cuvao Hrvatske navijace (igrali su za trece mesto tog dana). Kada sam ih upitao da li mogu samo da prodjem da bih dosao do svojeg sedista on su me popreko pogledali i rekli da NIKO ne moze da prodje, tako da sam ja morao da idem ceo krug oko Arene kako bih dosao do svog mesta. To je kordon! Sto se Kobri tice, pravo je pitanje ko je dodelio vojnu zastitu dvojici civila, koji je po zakonu ne mogu imati. Dakle, to je jos jedno krsenje zakona, za koje niko nece odgovarati.

Dakle, ja Vas gospodjo pitam, da li sam ja lud i ne razmisljam pravilno u skladu sa logickim rasudjivanjem ili ste vi gospodjo instruktuirani da pisete ovakve komentare pod raznim pseudonima za dnevnicu i hladni obrok.

Hvala na paznji.

loko

pre 8 godina

"... I da se razumemo, Vojna ovlascenja su veca nego policijska tako da je ovde sve jasno ko je kriv i ko koga nije hteo da poslusa!..."
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kosmonaut, 31. avgust 2015 14:31) # Link komentara

A sta traze vojna lica na sluzbenoj duznosti sa bratom premijera? Otkud pravo bratu premijera na vojno obezbedjenje? I gde si ti to jos video da vojna lica probijaju kordon policije?
I pazi ti njega... nelogicno mu je... A logicno ti je da mu je neko marnuo licnu kartu, otvorio firmu, radio par godina, zaduzio je, pokrao novce, a ovaj se sad setio da mu nema licne karte?
To ti ona logika od 1500 din, sendvic i sok?

N

pre 8 godina

koliko trolova, samo lupaju minuse! Ej deca treba da nam zive u ovoj drzavi, a vi se prodali za pare! Kako je u opste moguce da ima ovoliko botova?!
jadan smo mi narod, kad se pogleda sira slika...

ovde nesto fali

pre 8 godina

Znaci optuzeni zandarm Djordjevic je rekao da je dobio udarac pesnicom u bradu, ali da to nije prijavio kao povredu niti isao kod doktora kako bi dobio uverenje o potvrdi jer su odmah svi, po nalogu, otisli kod premijera gde su pitani sta se desilo i posto je izmedju ostlih Djordjevic rekao da je dobio udarac u bradu premijer mu je, obecajuci se direktno rekao : "LAZES"! Uz to premijer je rekao postoje cuo od zandarma sta se desilo da je sada sve gotovo i da se vrate svojim zadacima!!! Dakle ovde je od pocetka sve jasno i da prava istina ne sme da se sazna jer ona jasno kaze da se cak i rodjaci politicara na vlast bahate i ponasaju kako im volja, pa sta tek onda rade sami politicari na vlasti kad se rodbina ovako ponasa!!!??? Zapitajte se da se iko od vas obicnih ovako poneo, zapravo ne ovako vec samo da se oglusio o naredjenje zandarma na duznosti ili da mu je nesto iz benignog zezanja dobacio, kako bi se proveo!? Zivimo u mraku, u jednoj perfidnoj diktaturi gde je samo privid da postoji sloboda izrazavanja, slobodni mediji i sloboda misljenja, ali na zalost u zemlji neukih, ocajnih i naivnih ljudi ovo prolazi!!! I jos da se zna ZUTI su bili zlo i unistili su sve sto su mogli ali ovi nisu nista bolji pri cemu jos vrse i mentalno silovanje nacije!

John

pre 8 godina

(milos, 31. avgust 2015 16:01)

Nikad. Jer kad se promeni vlast, botovaće i za njih. U "svaka čast Vućiću..." nije stvar u Vučiću, nego u svaka čast bilo kome. Sada je to on, sutra će biti neko drugi.

Čekajte ljudi...

pre 8 godina

Zar se ne pita neko zašto bi ova "gospoda" trebala da imaju neki poseban tretman samo zato što su im braća na položajima?
Ako se policija ili specijalne jedinice ponašaju bahato ili brutalno - to je drugi problem.

Razdvojite ovo na dva slučaja, i posmatrajte tu dvojicu kao obične građane (jer to i jesu) a onda im pre izricanja kazne uzeti kao otežavajuću okolnost to što su braća funkcionera i kao takvi ne bi trebali ra rade to što su radili. Ja nisam sudija, ali ova dvojica bi trebali mnooogo dobre advokate da nađu.

Drugi slučaj, koji veze nema sa tom dvojicom - je slučaj koji bi se bavio brutalnošću policije. I zaključci tog slučaja treba da se javno objave i da se ubuduće tako tretira svaka policijska brutalnost prema "običnim smrtnicima".

scout

pre 8 godina

Koju duznost su vrsili vojnici prilikom incidenta?
Setnja sa ortacima? Jeleckinje-barackinje sa kordonom?
Pravda za zandarme! I ako nisam verovao da cu u zivotu izgovoriti tu recenicu.

a koje boje su te kantice i lopatice?

pre 8 godina

Na snimku se tacno vidi i pistolj koji je izbijen iz ruke, a zatim jedan policajac sutira taj isti pistolj da ga ovaj ne bi ponovo uzeo u ruke .. Inace, ne znam o kakvom prebijanju se radi, jedan pendrek u ledja nakon sto je gadjao policajca nije prebijanje, nije ni prekomerna upotreba sile .. Jedino sto tu smeta je da su ga bar prebili onako kako treba - da mesec dana jede na cevcicu, pa da pricate o prebijanju, ovde nema govora o prebijanju, a iskreno, za tu flasu u policajca premalo je dobio batina ...

parkinson

pre 8 godina

Ima tu nešto vrlo važno a da se ne spominje !? Aleksandar je odmah posle incidenta rekao da ga je cela Srbija čula, kako se neće podići nikakva optužnica, jer je došlo do nesporazuma ! E zašto je Aleksandar promenuo mišljenje ?

Милосав

pre 8 godina

Где се изгуби "нови пронађени документ који није достављен тужиоцу"? После два сусрета са Вучићем, заштитник грађана га више не спомиње.
Пример из Ниша, 26.08.2015.
"Iako je policajac urednika “Južnih vesti” Predraga Blagojevića dva puta udario po glavi samo zato što nije imao ličnu kartu, Sektor unutrašnje kontrole MUP-a zaključio je da policajac nije 'prekoračio službena ovlašćenja'.".

Mika

pre 8 godina

Kao prvo šta ta braća traže na paradi ponosa. Imali su neki specijalni zadatak (tražili su obraz, dveri, naše). Koji neka kažu. U nekoj drugoj zapadnoj demokratiji (USA) recimo čim neko ko se upozorava od strane policije mrdne rukom dobije metak bez upozorenja. Oni su dobro prošli. Bolje je da se pokriju po glavi i da ćute. Osim toga nadležni su sakrili video materijal na kome se vidi njihovo bahato ponašanje. Znamo da je sve u službi ovog režima i Vučića pa me neće iznenaditi da ovi žandarmi budu kažnjeni.

srrrrrdjan

pre 8 godina

U ovom trouglu: da li je doslo do prekomerne upotrebe sile od strane zandarmerije (a jeste!), ili je vojno obezbedjenje neopravdano obezbedjivalo osobe koje nije smelo da obezbedjuje (a jeste !), ili su dva brata okurazena aktuelnim pozicijama njihove brace pokusala da malo grublje prodju kroz zastitni kordon (a jesu!)...od velike pomoci bi nam bilo neutralno misljenje zastitnika gradjana, posto u jednom gradjanskom drustvu niko ne sme navijacki da se postavlja izmedju vojske, policije i obicnih gradjana. Ali BOT-ovima je tada bilo bitnije koliko zaradjuje Sasa Jankovic i da li je krao klikere u osnovnoj skoli...

nama je lepo (taman kako smo zasluzili)

pre 8 godina

"Napad na vojno lice u vrsenju sluzbene duznosti" A policajci su sta??Pili pivo isored prodavnice pa rešili da maltretiraju prolaznike!? Ili su mozda bili na službenoj dužnosti, sa svim svojim obeležjima za razliku od dva "brata" i njihova dva "ortaka" koji opijeni moci misle da mogu da gaze koga hoce.

keepwalking72

pre 8 godina

Pitam se da je neki navijac samo pokusao da prodje pored kordona kako bi prosao ne smem ni da zamislim sta bi bilo da je bacio flasu u njihovom pravcu.da li bi neko reagovao,da li bi bio huligan ili zrtva ..

gogolj

pre 8 godina

Ništa ja tu ne razumem...
1. Obezbeđenje nije vršilo službenu dužnost, zato što navodno nisu bili na dužnosti pošto po zakonu brat premijera i brat gradonačelnika nemaju pravo na to obezbeđenje... Kakvo sad ometanje vršenja službene dužnosti??
2. Ne postupanje po naredbi službenog lica na zadatku, vređanje, opiranje, primena sile, upiranje oružia u službeno lice - "pokušaj ubistva", remećenje javnog reda i mira, ne posedovanje lične karte i još ko zna šta??? I kome se sudi?
3. Data reč premijera da neće biti podignuta optužnica???
4. Čemu kontra glasanje botova?? Da se nekome zadovolji sujeta? Da kaže "aah, pa nije strašno, vidi glasove komentara..." Ne razumem čemu to botovanje, kada si znamo... Šta, kao tako će se promeniti mišljenje jevnosti... Svašta.

Ja sam u čudu i zbunjen. Gde mi to živimo? Ovako se gube GLASOVI! Šta bi bilo sutra, da svi izađemo na ulicu zbog ovog slučaja i tražimo smenu vlasti? Ko bi ih štitio? Ostatak žandarma?? O.o

sasa

pre 8 godina

pravda za zandare,lljudi obavljali duznost a sad ce da naj.....u,ode psiha,stambeni kredit,porodica...citav zivot,mnogo dajemo ovoj drzavi a sta dobijamo,sve afere se zataskaju kako vodji odgovara....

zoran

pre 8 godina

ovi zandarmi treba da odlazu ovo sudjenje koliko mogu posto se iz aviona vidi da je ovo politicki proces. kad zglajznu ove ... sa vlasti imacete fer sudjenje i biti oslobodjeni.

Peja

pre 8 godina

Situacija je jasna. Oduditi Andreja Vucica i Predraga Malog zbog napada na sluzbeno lice pri vresenju duznosti. Kobre takodje osuditi za napad na sluzbeno lice i ne postupanje po pravilu sluzbe. Vucica osuditi, jer je prvo ustupio svoje licno obezbedjenje bratu, a zatim jer je pokusao da ometa istragu i da svali krivicu na nevine zandare!

sovuljaga

pre 8 godina

NoxGakovo,vredjas i ti inteligenciju svakome ko je sam zavrsio bar osnovnu skolu a nije falsifikovao svedocanstva i diplome.Nadam se da je bar ukusan....sendvic!

krsto

pre 8 godina

Policija je u pravu!Trebali su da sede kod kuce i da gledaju sretne ljude,,,....sve ostalo je politika.Dosta je vise sile samo zato sto si neciji brat.

razuma bez

pre 8 godina

Pre par godina, potpuno nesvesno, sledeci svoju dnevnu rutinu povratka sposla, upadnem u neko podrucje koje je zbog nekakve utakmice obezbedjivala zandarmerija...

Dobar dan, dobar dan.
Kuda gospodine? Kuci.
Ne moze ovuda, zatvoreno za prolaz. Hvala lepo, dovidjenja, dovidjenja..

Niko me nije od zandarmerije popreko pogledao, a kamo li tukao..

E sad, zamisljam, sta bi bilo da sam "insistirao" da prodjem bas tu...

boško

pre 8 godina

Da a ko je doveo žandarmeriju iz niša i zbog čega ,isti onaj koji je organizovao gej paradu, od koga su žandarmi dobili naređenje da prebiju svaku grupu koja prolazi tim ulicama i ide na skup pokreta dveri kod hrama SVETOG SAVE. Da su prebili mene ili nekog od vas nikada niko ne bi saznao.

op ozi cija

pre 8 godina

Zandarmi bi trebali izaci na ulice i mirnim protestom podrzati kolege. Ukoliko to ne urade onda zasluzuju sve sto im nalogodavci urade. Botovi i nedostatak protesta su uvod u diktaruru.

Milan

pre 8 godina

- Mi smo sluzbena lica i imamo zadatak da obezbedjujemo ova dva gradjanina, iako ne postoji zakonski osnov za to;
- Mi smo sluzbena lica, pojma nemamo otkud ova dvojica sa nama, ali smo u svakom slucaju na njihovoj strani jer su simpaticni momci;
- Mi smo gradjani, krenuli kod mame jednog od ove dvojice na rucak. Inace pojma nemamo ko je zena;
- Mi smo gradjani, krenuli kod brata na posao.

U kojoj od ovih varijanti koje iznosite mesecima u medijima mislite da je dozvoljeno ne legitimisati se i potezati pistolj na policiju? Dogovorite se.

krikri

pre 8 godina

Neverovatno koliko botova na temi koja se tice Vucica i njegove familije! Ljudi, mnogo ste naivni... To se malo suptilnije radi...

Pravda za zandarme !

ssone

pre 8 godina

Kada bi pustili snimak od pocetka vidi se kako doticni napadaju zandarme, ali taj snimak je bio kratko na internetu i nestao. To je SNS pravda i istina, pokazuju nam samo ono sto im odgovara a sve ostalo nestaje kao da ga nikad nije bilo. Zivimo u matriksu, paralelnom svetu.

Milun

pre 8 godina

velika sramota za nasu zandarmeriju ako ovako reaguju zbog sitnica.
(Sima, 31. avgust 2015 15:08)

Da u pravu si bote, baš je sramota da ovako reaguju zbog probijanja kordona, odbijanja da se legitimišu, pretnji, gađanja flašom i potezanja pištolja. Sve sitnice. Nego, osim što dobijate sendviče za ta s..nja koja pišete, jel pomislite nekada gde će te vi ili vaša deca živeti i kako to što radite utiče na masu?

John

pre 8 godina

(Kosmonaut, 31. avgust 2015 14:31)

U miru vojna ovlašćenja su jednaka nuli. Vojna policija nema pravo da hapsi nikoga sem vojnih lica. Prema civilima nemaju ama baš nikakva ovlašćenja.
A što se tiče pitanja o vređanju i psovanju, bilo bi na mestu da su sa druge strane bili obični građani kao što su i komentatori. Npr. ja nikada nisam vređao i psovao policiju (ne pred njima). Ali sa druge strane je bila vojna policija. A oni nisu baš obični grafani.

stranac 1952

pre 8 godina

Da sam na mestu ovih žandara, sva četvorica bi naučila da čita i piše kineski - na brzaka! U ovakvim slučajevima pravosuđe ima da se postavi na stran policajca, jer nije pitanje samo zašto i kako su prešli kordon, nego ko! U nekim zemljama to se imenuje nejednakost pred zakonom, u Srbiji - srpska posla!:(

Torlak

pre 8 godina

Čitam oprecne komentare. Ali ono što sam ja video je da jeste dobio pendrek sa ledja na snimku.pošto je to koliko čitam komentare sporno. Ali sam siguran da ga nije dobio zato što je grickao semenke i šetao sa prijateljima. Svakako je postojao dobar razlog što je sve tako ispalo. Sa druge strane, ono što je usledilo sigurno govori nešto. Ali treba imati dovoljno razuma da bi se shvatilo,a očigledno je da veliki broj ljudi ga nema. Te večeri premijer kaže da su se izvinili i da se tu završava sve. Nema gonjenja i sl. Međutim, diže se prijava. Saša Janković podnosi neke dokaze, traži dokaze biva opstruiran na svakom koraku. Onda, kad sve to nadje u medijima,posezu za prošlošću zaštitnika građana. I tu, otprilike, sav "posao" staje. Slučajno? Zapitajte se, vi,koji bi ljude na krst srama zbog obavljanja posla. I zašto baš kod niškog odreda pokušavaju građani, to što su pokušali? I da li je i to bilo slučajno.

a koje boje su te kantice i lopatice?

pre 8 godina

kao prvo Policija je vrsila svoju duznost i u tom vrsenju je ovaj put zaista prekrsila svija ovlascenja(setite se snimka Vucic okrenut ka zidu a ovaj ga bije pendrekom...nepotrebno)Kao drugo ovi koji su se oglusili o naredjenje policije treba da odgovaraju.
Jednom recju...SVI SU KRIVI ...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (darko, 31. avgust 2015 14:09)

Ne bas .. Vucic prvo gadja policajca flasom i dobija pendrek u ledja - sasvim zasluzeno jer to je napad na sluzbeno lice pri vrsenju duznosti .. da nije taj ***** premijerov brat, bila bi krivicna protiv njega ...

kula od kajrata

pre 8 godina

Jel znači ovo da sada svi koji su dobili batine na gay paradi, stadionu... Imaju pravo da tuže žandarmeriju zato što su probijali kordon i dobili po glavi?

Bečlija

pre 8 godina

Neki Sima dole kaže: "sramota za žandarmeriju da ovako postupa zbog sitnica"???
Pa zbog takvih sitnica: pretnje policiji, potezanje pištolja, ne slušaju komande da se legitimišu, da se smire u drugim državama bi dobili po metak. I još drugi botovi podržavaju bahacenje malog brata velikog vodje? Jedva čekam izbore, ako se već narod ranije ne podigne i smeni ih sa vlasti. Pisao bih još, ali se bojim da mi se komentar neće objaviti i da će me hapsiti, jer govorim samo ono što misli 95% gradjana Srbije

Kanadjanka

pre 8 godina

Da li je u skladu sa zakonom i ovlascenjima prebiti nekog, a taj neko zeli da obidje kolonu onih sto paradiraju? pre bih rekla da je to prekoracenje ovlascenja!

cicko

pre 8 godina

Nije bitno koga su napali vazno je da se izvuce pouka da uniforma nikoga ne stiti od bahatog ponasanja i prolivanja krvi. Ocekujem da budu ostro kaznjeni za primer drugima.

Kosmonaut

pre 8 godina

Meni je neverovatna prica pandura da su ovi prisli i poceli da ih vredjaju iz cista mira i psuju!? Ajde neka se svako od vas upita kada je poslednji put prisao panduru i opsovao ga a da je ovaj samo stajao i nije radio nista?
panduri su se bahatili kada su vojnici izvadili legitimacije, provocirali i na kraju je doslo do sukoba. I da se razumemo, Vojna ovlascenja su veca nego policijska tako da je ovde sve jasno ko je kriv i ko koga nije hteo da poslusa!
A sto se tice vodje, sutra ga mozete razapeti na terazijama, zabole me ali vojsku mi ne dirajte!

Kosmodisk

pre 8 godina

I sad ce ovo advokati razvlaciti tako u nedogled. Postoji snimak, sve se jasno vidi, ne bi bio prvi put da policajci prekorace svoja ovlascenja, ima ih tu raznih !

Beli Galeb

pre 8 godina

Mogu oni da negiraju krivicu, ali činjenica je da su prekršili svoja ovlašćenja i moraju da snose odgovornost. Žandarmi su dužni da štite gradjane, a ne da ih tuku bez ikakvog razloga.

Petar

pre 8 godina

Sve dok bude makar 3% onih koji nalaze opravdanje bilo koje vrste za ono sto su ovi uradili,srbija ce biti i mora biti dno dna, poslendji na lestvici civilizacijskog razvoja u 21om veku.

Senka

pre 8 godina

Svi smo gledali snimke i svojim ocima videli prekomernu upotrebu sile. Da su u pitanju obicni gradjani bilo bi pojeo vuk magarca, ovako to proci verovatno nece.

Združenost

pre 8 godina

Snimci jasno pokazuju preteranu upotrebu sile, a to je bilo obeležje iz doba Miloševića. Stoga ovakvi postupci moraju biti ocenjeni kao krivično delo koje sa sobom nosi kaznu.

Metodije

pre 8 godina

Istina će se utvrdiditi sudskim procesom, ali žandarmima se ne piše dobro zato što postoje snimci koji pobijaju njihovo negiranje krivice.

tetreb

pre 8 godina

Da nije snimaka mogli bi da s e izvuku, ovako lažu a dokaze ima druga strana.Svi mi treba da znamo zakon o policiji i njihovom radu.Kako ga ne znamo tako nas lažu optuženi žandarmi.__Zakonitost u radu je na prvom mestu svih njihovoh upustava o radu -udaranje ljudi je samo ako se fizički napadne policajac,rečima ne, i to ako je očigledno, ako digne ruku da se štiti od udarca to nije napad na policajca već samo odbrana, zato žanndarmi lažu vidi s ena svakom snimku da kao besni napadaju već poražene gradjane.I znamo mi te žendarme dobro,tuku oni i to u masi njih više protiv pojedinaca, nisu cvećke, oni se hvale kako prebijaju navijače i ljude u svoji akcijama.

Vlada

pre 8 godina

Jedino pitanje je da li je policija prekoračila ovlašcenja, ili je upotrebila prekomernu silu, ili je uradila oboje. Ostalo je pravno irelevantno.

stari merkator

pre 8 godina

Gde su sad advokati patriote? Da naprave ekipu za odbranu žandarma.
Jer to je sad odbrana Srbije. Odbrana od bahate vlasti porodice Vučić.
Nema Srđe Popovića. On bi to uradio.
Izvrgao bi ruglu i Vučića i Vučićevo pravosuđe.
Ništa više ne možemo očekivati od Zaštitnika građana. Njega su 'pacifikovali' tako da bi sad čak bilo dobro i da ga smene i dovedu svog čoveka. Da bar znamo da nemamo Zaštitnika građana.

Aster Blistok

pre 8 godina

Bilion botovskih minusa govori dosta o ovom slucaju i to vrlo glasno. Jedno je jasno, podrzavaju vodjinog brata. Jeli se treba dvoumiti ko ovde nije u pravu? Vrsi se presedan i krsi se zakon zbog jednog sendvica i soka, malo li je?

Ljiljana, London

pre 8 godina

Iz aviona se vidi da zandarmi nisu krivi. Ovo se u sustini dogadja svim nasim gradjanima, samo sto neki slucajevi stignu do medija, mnogi ne. Pitanje je, kad ih osude (jer znajuci nas Nesud, cisto sumnjam da ce bracu slavnih da kazne), da li ce gradjani da: a) slegnu ramenima i komentarisu b) urade nesto mnogo aktivnije? Gradjana je vise nego vlasti, zapamtite to.