Utorak, 25.08.2015.

16:43

"U novoj fazi ponuditi izbeglicama ostanak"

Iako izbeglice prvenstveno žele da odu u zemlje zapadne Evrope, u narednoj fazi im treba ponuditi da ostanu u Srbiji.

Izvor: B92

"U novoj fazi ponuditi izbeglicama ostanak" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

115 Komentari

Sortiraj po:

gdje sam rodjen tu je sve sirotinja

pre 8 godina

Ja stvarno nemam ništa protiv izbeglica, većina su ljudi koje je muka naterala preko pola sveta, ali mi nije jasna naša država. Pa, ja nemam hleba da jedem i nikakav posao mi država niti je omogućila niti pokušava da mi omogući i sprečava me u svakom pokušaju da bilo šta napravim. E, ta i takva država, koja ne brine za svoje građane hoće da udomljava izbeglice iz belog sveta.

otvoreno srce

pre 8 godina

Puna podrska predlogu o naseljavanju pistih predela zemlje!!!!!! Mnogi prelepi predeli ove zemlje su pusti . Imao sam priliku da upoznam Srbiju uzduz i popreko ,i video tugu napustenih i sela se starim stanovnistvom. Okolina Valjeva , Uba, Loznice .. pogledajte sela sa puno infrastruktrom Koceljevo , Pambukovica , Novaci , zeljni mladog i radno sposobnog ljudstva. Ova prilika se ne sme propustiti

bab el mandeb

pre 8 godina

ahahahah pazi komentar-najveci broj su visoko obrazovani:barem tako kazu...Dobar dan,ja sam Pera sa Vrske Cuke,doktor nauka ali sam slucajno pocepao pasos,nemam ni diplomu,ako hocete da mi verujete na rec,samo me primite u zemlju i dajte mi tih trista evrica,stan i bilo koji posao,ne mora da radim na univerzitetu,majke mi ,verujete mi na rec.

Rajko

pre 8 godina

Da li je nama Vrana popila mozak? Srbija, zemlja iz koje odlaze ljudi zbog nemanja posla i mnogih drugih problema koje zemlja Srbija ne može da im reši, ima likove poput ove žene, koja očigledno ne živi život običnog čoveka, i kojoj fali "gladnih usta" u zemlji Srbiji. Mi smo očigledno lud narod, kada nas ovakvi predstavljaju!

milica

pre 8 godina

Ja ne verujem sta citam?! Ovo je klasican primer kad neko lupi pa ostane ziv! Gde cete ih naseliti a da se ne pobuni okolno stanovnistvo? Mislite li da ce se uklopiti (ipak smo mi previse razliciti)? Sta cete im ponuditi? Hocemo li svi mi da ih izdrzavamo ili ce morati da rade? GDE ce da rade kada je polovina Srbije nezaposlena u tim slabo razvijenim i slabo naseljenim opstinama? Ljudi koji trenutno prolaze kroz nasu zemlju su mahom visokoobrazovani (barem tako kazu), mislite li da ce oni prihvatiti da ne znam obradjuju zemlju ili sta vec? I najvaznije, da li ste pitali sopstveni narod sta o tome misli, nije ovo vasa drzva, vec drzava svih nas! Bas me interesuje da li na jedno pitanje doticna gospodja ima odgovor????? E, da, samo da dodam da mi je inace zaista zao ljudi, verujem da su prosli pakao, i slazem se da im treba pomoci da prodju, dakle da prodju, ali za sve drugo treba dobro dobro promisliti!

Mladen Mladenovic

pre 8 godina

Kad čujem izjave ovako neodgovornih ljudi, koji ne snose nikakve konsekvence za svoje izjave ili svoj rad, osetim mučninu u stomaku?! Znam da ovoj gospodji, u opisu radnog mesta piše to što je izgovorila. Da li su njeni stavovi samo u cilju opravdavanja svojih velikih pronadležnosti ili, ova gospodja zaista misli ovo što je izgovorila?

Basta

pre 8 godina

Vidim da imate "pametne" političare kao i mi Hrvati. Niste se mogli nosit s "domaćim" Albancima, a hoćete Arape koji imaju možda i veći natalitet od Albanaca. Zbogom pameti!

Miško

pre 8 godina

Draga, lepa gospodjo, srpski narod ima razumevanja sa sve muke ovih jadnih nesrećnika... Ali morate uvažiti antropološke razlike izmedju nih i nas. Tradiciju, kulturu, veru, navike... Mi se mnogo razlikujemo od njih. Drugo, šta mi njima možemo da ponudimo da bi se uklopili? Radna mesta? Iole pristojan smeštaj, školovanje, adaptaciju...
Samo sredjene i bogate države zapadne Evrope mogu da ih integrišu u svoja društva i to na duži rok (drugu i treću generaciju). Sve ostalo je iluzija, lepa želja, ali ipak, iluzija...Ne bi bilo dobro ni za njih, ni za nas.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (sredoje, 25. avgust 2015 20:24)

Koje "antropološke razlike između nas i njih" Sredoje, da nemaju možda repove i rogove ???

lyn

pre 8 godina

Ovako nešto se moglo i očekivat da će netko reći, ne brinite, imamo i mi u Hrvatskoj takvih, samo kod nas govore da treba naselit otoke...

daddy_cool

pre 8 godina

Delovi Srbije koji su pusti? Zasto ne podsticete srpsku poljoprivredu, zasto ne date olaksice skolovanim mladim ljudima i buducim preduzetnicima? Zasto nemate nacionalnu strategiju za povecanje prirodnog prirastaja? Gospodjo, vi ne zasluzujete ni da obitavate na margini drustvene sfere. Prodali ste veri za veceru svojim EU mentorima.

Lily

pre 8 godina

Ne znam koliko je vas boravilo po trećem svetu ali pošto ja jesam, mislim da mogu da doprinesem- ne radi se o par stotina hiljada ljudi koji bi u Evropu već par milijardi!!! Samo Sirijaca je trenutno raseljeno 10 miliona. Sirijci su tek 60% azilanata koji kroz Srbiju prolaze. Kroz nas je do sad protutnjalo bar 250.000 ljudi. Svakog dana stiže po par hiljada. Ako ikome od njih u EU odbiju azil, vratiće ga nama. Prva smo sigurna zemlja van EU u koju je moguća deportacija. Mi s druge strane nemamo kome da deportujemo jer su Makedonci proglašeni za nesigurne kao i Grci. Dakle mrka kapa. A ni pare za tako šta nemamo. Ne znam koji je vama ljudi. Inače nije samo zapad kriv što se treći svet raspada. Krivi su i prenaseljenost, zaostalost i svašta nešto što ne biste želeli kod svoje kuće

Miki

pre 8 godina

Ako im ponudite da ostanu, sta ce ti ljudi da rade? Nestace i tolerancije jer ljudi ih vide kao prolaznike a ne kao pretnju. Ako ostanu ovde to ce se promeniti.

sredoje

pre 8 godina

Draga, lepa gospodjo, srpski narod ima razumevanja sa sve muke ovih jadnih nesrećnika... Ali morate uvažiti antropološke razlike izmedju nih i nas. Tradiciju, kulturu, veru, navike... Mi se mnogo razlikujemo od njih. Drugo, šta mi njima možemo da ponudimo da bi se uklopili? Radna mesta? Iole pristojan smeštaj, školovanje, adaptaciju...
Samo sredjene i bogate države zapadne Evrope mogu da ih integrišu u svoja društva i to na duži rok (drugu i treću generaciju). Sve ostalo je iluzija, lepa želja, ali ipak, iluzija...Ne bi bilo dobro ni za njih, ni za nas.

Lazar

pre 8 godina

Ja zaista nemam problema sa ovom idejom, cak sta vise ako bi me neko pitao ja bi je i podrzao, medjutim, razumem skepticnost i ksenofobiju ali zaista ne vidim razloga zasto Srbija koja je velicine Beneluksa ( Belgija, Holandija i Luxenburg ) koje zajedno imaju ±30miliona stanovnika, nebi mogla da prihvati koju hiljadu novih gradjana na svojih +7miliona!? Naravno, ne bi nikako podrzao ideju da se svi trpaju i koncetrisu u jednu opstinu ili regiju, trebalo bi ih pametno "razvodniti" i integrirati, nauciti ih jezik i kulturu i dati im sanse da nakon tri do pet godina integracije i bez ikakvog sudara sa zakonima Srbije, polazu integracione ispite i tako i steknu pravo na Srpsko drzavljanstvo! Mislim da je to uredan i fin nacin da se ljudima da sansa a i da Srbija dobije nove ljudske kapacitete! Velika Britanija, SAD, Francuska, Njemacka, Spanija su postale mocne upravo zbog svoje brojnosti a u njihovim drzavama je skoro polovina stanovnika dosla iz njihovih kolonija i svi su ponosni gradjani tih drzava. Dakle nije problem u tim ljudima, nego je pitanje dali smo mi zreli da prihvatimo nove ljude i ucinimo od njih primerne gradjanine!? Mi Srbi smo cudan narod, vadimo oci i jedni drugima , a tek nismo bili ni u stanju od albanaca da napravimo primerne Srbe. Mozda bi to trebala da nam bude skola i da ne pravimo iste greske, nego ove ljude odma da ucinimo ponosnim i dostojanstvenim buducim gradjanima nase zajednicke drzave Srbije!

bezimena kojoj su počeli da objavljuju komentare

pre 8 godina

A zašto?!
(prozorljiv u prošlost:-), 25. avgust 2015 16:58)

Zato što naš vrli premijer ima brata Arapina, koji ulaže (ne znam šta) u bgh2o, u dve kule, pa će biti i dva minareta, na kojima će se vijoriti zelene zastave itd.

Ukratko, hteli ste arapske pare, a sa, i za, njima stižu i Arapi. Niste valjda očekivali Fince?

Tja...

pre 8 godina

Savetuje druge da paze šta pričaju, a ona sama priča neverovatne stvari. Da se mi za početak nekako izmirimo sa muslimanima iz Pazara i Tuzle, a za one iz Homsa ćemo malo lakše. U prevodu - jel znaš ti ženo šta trabunjaš?! Gde je granica naše gluposti? Ovo se ne priča za pare - ovo je obična, lična glupost. Uništićete nam državu, ehej bre!!! Ako opet dobijete na izborima, ja vraćam državljanstvo! Idem i ja u Nemačku sa Sirijcima.

simo

pre 8 godina

Posle uvedite i zakon da svako javno preduzece treba da zaposli bar 10% radnika iz Sirije... u ovoj zemlji samo posten covek nema nikakva prava. Fuj gadite mi se.

Baquero

pre 8 godina

Nemoj da vam prodaju priču kako niko nije lud da ostane u ubogoj Srbiji zato što još uvek nije počela da dolazi prava beda i sirotinja kojoj su sela po Staroj planini Hollywood! Ko je malo putovao ovim svetom zna o čemu govorim.

Žaki

pre 8 godina

A smejali mi se mnogi kada sam govorio da zemlju đuture prodamo Japanu, sa pravom građanstva, državljanstva i da svako nastavi da živi tu gde već živi. Pri tom svako ponaosob po bar trista hiljada eurića (tročlana porodica milionče)! Ovde dođu giganti Sony, Micubiši... Doduše nisu se svi smejali, šta više često sam imao većinu pozitivnih ocena! Jednom je to čak bilo 530 "za" i svega 10-ak "protiv". Prilično dobro me je narod razumeo a evo i dokaza. Svakako nam neke strukture rade o glavi. Ovde se ne pitaju strukture, pitamo se mi jer su oni samo naše sluge, izvršioci naše volje za koju ulogu su i postavljeni! Referendum na moj predlog bi vam sve rekao. Svakako nemamo državu. Ovo je privatna prćija nekoliko oligarha, Srbija je "narodna" tj. srpska samo fiktivno... na papiru a njom se igraju interesne grupe. Pokušajte da prošetate livadama Srema!? Isteraće vas i reći da je privatno vlasništvo... kakvi narodno kakvi bakrači. Doći će i moj predlog jednom na red ali možda je već sad kasno. Ostaće imena ovih vladara u istoriji.

Dragi

pre 8 godina

Naravno da ostanu u Srbiji, da još smanje plate koje su u Srbiji ionako "prevelike". Zato liberali i pozdravljaju ovake ideje, navodno kao vid humanizma, a uz to će, kao, da podignu i ekonomiju. I dok Srbi bežu u zapad, odatle i bela kuga a ne što narod izumire, na njihovo mesto će da nasele druge narode, nešto što je u jugoistočnoj Evropi (po nekima Balkan) veoma opasno - jer u jugoistočnoj Evropi, od Mađarske i Slovenije do Grčke i Turske, integracija ne funkcioniše, već svaki narod ostaje među sobom, te koji se narod umnoži, taj narod stvara svoju državu. Ako nam je zemlja pusta da ne znamo šta ćemo sa njom, pustimo je, neka se priroda obnavlja, ionako smo prognali skoro sve šume i prašume iz ovo malo Srbije koja nam je ostala, a šuma i zelenilo ima za koju deceniju još jako da nam zatreba. Globalno zagrejavanje je fakt, i ako ovako nastavi, za sto godina imaćemo iste klimatske uslove kao što danas na bližem istoku i severnoj Africi. Što onda više sume imali, to bolje, jer šume ohlade zemlju i sprečavaju sušu. Dakle, ako imamo višak zemlje, vratimo je prirodi. Zemlja je najvažniji kapital koji postoji, jedino lud čovek daje svoju zemlju. Mi ne znamo šta može sve da bude, da se desi, i ako se sutradan zaista desi nešto glupo, blagosloven onaj što tad imao malo zemlje i njive. Jedino što mi se u svemu ovome ne sviđa, ovake teme prozivaju ksenofobiju i etnofiletizam. To su ideologije neljudskosti koje ne bi trebale da imaju mesto u Srba.

LjudskaPrava

pre 8 godina

Brankice Janković, njima je potrebno od sad pa zauvek: pravo na krov nad glavom, pravo na rad, pravo na školovanje, pravo na zdravstvene usluge, pravo da učestvuju u političkom životu, pravo da biraju, pravo da upravljaju. KO ĆE TO PLATITI? PLAĆATI NA DALJE?

lazar

pre 8 godina

Ja ne mogu da verujem sta sam upravo procitao, pa to bi bio najgori moguci scenario u istoriji Srbije. Da li je moguce da neko ovo moze da izjavi...

Komša

pre 8 godina

Nego šta.Sve da im se ponudi a mi da idemo negde.Da zbunimo ove što su planirali postepeno da nas oteraju odavde.
Kakva bi to pometnja bila - ostali bi im 30 godina praznog hoda.

humanista

pre 8 godina

Lepo je to sto ste rekli Brankice,ali sta ce biti sa mojom porodicom.Supruga mi ne radi imala 2 teske operacije,sin zavrsio fakultet,specijalizaciji,polozio drzavni i za njega nema posla,a ja ja sam obogaljeni ratni vojni invalid,koga samo u cirkusu mogu da zaposle.Smisao svega ovoga sto sam napisao je.A zasto Ne brinete o Svojim gradjanima,dajte mi precizan odgovor a ne sarenu lazu.Inace saosecam sa svim izbeglim raseljenim i uopste na bilo koji nacin nesretnim ljudima,ali osim saosecanja ne mogu nista vise da im dam.Redakciji Hvala ako ovo objave,a ljudski bi trebalo.

boboncin

pre 8 godina

Hahaha..pa sta cete s njima..stopa nezaposlenosti je katastrofalna..sta ce da rade???
Mozda da kupuju stanove Beograd na vodi!! Hahaaha

Nisam odavde

pre 8 godina

Da li postoji pravni ili bilo koji drugi način da neko kome date azil a zatim i državljanstvo, mora da ostane u tim napuštenim delovima zemlje, a da se kasnije ne preseli recimo u neki od gradova koji nemaju problem nenastanjenosti? Ukoliko se preseli u neki grad, kako ga država može "kazniti"? Oduzimanjem državljanstva? Ja ne znam, pa zato pitam, možda neko zna.

Pod pretpostavkom da su nam napuštena sela, pitam se i da li će neko ko je do pre par godina živeo lagodno od nafte, hteti da se bavi poljoprivredom ovde? Čime će ga država motivisati da postane zemljoradnik ili stočar? Ili će se ići ciljano sa namerom da se nasele ljudi koji su se i u Siriji bavili poljoprivredom? Recimo, proizvodnjom pamuka i maslinovog ulja.

Na kraju, kako će država da realizuje ovaj "projekat"? Otkupom napuštene, jeftine seoske poljoprivredne zemlje i kuća? Ekonomskim podsticajima?
Ako je tako, zašto to isto ne uvede, primera radi, za siromašne mnogočlane srpske porodice koje bi želele da žive i rade u opustelim selima i time im omogućila da prehranjuju svoje porodice i žive od svog rada? I ne samo za mnogočlane porodice, već i za sve one koji bi želeli da žive i rade na selu, a nemaju mogućnosti i sredstava za to.

Svakog dana na tv-u vidimo poneku priču o našim ljudima koji imaju po petoro i više dece, a žive u neviđenoj bedi i sirotinji. Zašto se njima ne bi moglo pomoći da nasele opustele krajeve zemlje ako to žele?

ВојводаизВојводине

pre 8 godina

Ako hoćemo da budemo deo Evrope moramo prihvatiti emigrante koje ta ista Evropa ne želi! Šta je tu čudno? Ne govori ova gospoja ovo slučajno dobila je ona platu iz EU fondova koju mora da zaradi!
Srbija će kao bivša država, a sada ponosna kolonija prihvatiti emigrante jer jednostavno EU neće dozvoliti da oni prežu granicu sa Mađarskom ili Hrvatskom.

Nikola

pre 8 godina

Ne hvala. U americi i rusiji ima mnogo više praznog prostora, tamo ih treba slati. U americi trenutno ima samo 10.000 izbeglica iz Sirije, realno na njihovu veličinu (i umešanost) trebali bi da ih sve prihvate.

milan

pre 8 godina

Srbiji je jedini spas za opstanak sto veca integracija migranata u srpsko drustvo. Ukoliko ovoga u narednim decenijama ne bude bela kuga ce nas zbrisati.

Mare

pre 8 godina

A sto im ne ponudi neka druga drzava nego bas mi.
(Sasa, 25. avgust 2015 16:48)

pa gde ces zemlju koja ima:
-veci suficit
-veci ekonomski rast
-veci dzi bi pi
-veci broj pohvala od strane svih evropskih lidera
-veci broj smestajnih kapaciteta za izbegle
-veci broj direktnih investicija
-veci broj sposobnih vlastodrzaca

od nase zemlje

Koja

pre 8 godina

Imao sam dilemu da li su ovi političari mnogo pametni pa nas sve zezaju ili je obrnuto. Ovo me sad zbunjuje jer je u pitanju nova medicinska kategorija. Priča je beznadežno šuplja i jadna da se jedino nadam da ce im i akcija biti takva.

socijala

pre 8 godina

Uz sve postovanje i empatiju prema ljudima koji beze od ratnih sukoba, ovo ne bi bila dobra ideja dugorocno za Srbiju. Predloziti im da se nastane ovde znaci otvoriti put i njihovoj rodbini koja nije s njima da im se pridruze, i sl. Demografski to je lose za nas. Ti ljudi zele na Zapad, pa neka idu tamo gde su naumili i treba ih bez velike procedure dovesti do granica Madjarske, HR i Bugarske pa neka im oni resavaju status u EU. Mi jos nismo clanica i ne trebamo da preuzimamo obaveze koje nam nisu u interesu.

Djoka sa potoka

pre 8 godina

Ova žena ne veruje sama sebi šta priča,ludilo,pa od čega će da žive ti jadnici što ostanu ovde.Ženo božija pa imamo najveću nezaposlenost u Evropi o čemu ti pričaš.

glas razuma

pre 8 godina

G djo Brankice za cije interese vi radite? Samo nam jos oni fale. Sedamstotinapedeset hiljada Srba ne radi. Treba li da dodamo jos 100000 izbeglica. Nase izbeglice jos nismo zbrinuli. Zeno sta vi pricate? Razmislite malo.

Vlada

pre 8 godina

Ljudi, nama je potrebno stanovnistvo, vidite da nestajemo! To su uglavnom obrazovani ljudi, fini svet koji zeli da se uklopi u nas nacin zivota.

хуманост за паре

pre 8 godina

Дивим се памети и хуманости госпође Јанковић. Надам се да ће личним примером свима нама показати шта треба да радимо и да ће у свом стану удомити једну породицу.

tanja

pre 8 godina

Neka gospodjica govori samo u svoje ime, i neka im ponudi ostanak u svom stanu, a možda i da im da svoj posao.. Pita li iko ovaj narod šta on misli?

djordjevic

pre 8 godina

Klasican primer rada nase drzave...

Jel ova gospodja trazila od nekoga da izracuna koliko bi Srbiju kostao, u proseku, svaki imigrant koji bi resio da ostane? Ko bi mu dao zemlju? Kucu? Stan? Zdravstvenu zastitu? Gde bi se deca skolovala? Kada se izracuna koliko bi to kostalo, onda je logicno i da se rutinski sracuna koliko bi to u proskeu kostalo gradjane Srbije koji placaju porez. E pa kad se to sve izracuna, i ako ta cena ispadne podnosljiva (a to ce malo sutra jer nemamo ni za sebe), onda neka ostanu...Tj kad se prvo odradi bezbednosna procena. A zna se koliko su po okolinu bezbedni siromasni i religiozni ljudi koji nemaju dodirnih tacaka sa drzavom u kojom zive- drugim recima, nikoga lakse nije izmanipulisati.

Tako da bi ova gospodja trebala ili sto pre da odradi gore navedenu analizu (sto naravno teoretske sanse nema da uradi) ili da se bori iz sve snage za sto brzi transport imigranata iz Srbije...A dok su kod nas, naravno, treba im obezbediti hranu, smestaj i osnovno zdravstvo- jer su ljudi i ako ih neko razume- to smo mi.

da komsiji crkne krava

pre 8 godina

(only fools and horses, 25. avgust 2015 16:57)
Da si ti ziv i zdrav, zvanicno 30.000 Srba godisnje izbegne odavde (nezvanicno 50.000) tako da - to je pocelo odavno, pa se nastavilo nakon krace pauze pocetkom 2000-ih.

Tesko nama...

pre 8 godina

Nema sta da im se nudi,ostace oni ovde jer sve zemlje oko nas zatvaraju granice.Biti human po ovom pitanju je mac sa dve ostrice i veliki rizik,videcemo to i sami.

krug dvojke

pre 8 godina

prvo utvrditi cije je vlasnistvo tih "pustih" podrucja i onda ih ponuditi drzavljanima srbije. zbog cega gospodja poverenica preskace nase drzavljane i nudi zemlju strancima?
sta se ovde desava?!

Oggy

pre 8 godina

Da se nasele u puste delove Srbije???
Da im se obezbedi socijala, škola, džamija,...
Da naprave novo Kosovo?
Sve do ovog članka sam podržavao izbeglice i govorio "jadni ljudi, treba da im se pomogne", ali sad sam se već uplašio gde ovo može da ode.

Да ли јхе она нормална?

pre 8 godina

"...nadležni treba da reaguju u skladu sa zakonom i da procene da li su vrednosti koje bi bile promovisane na tim skupovima u skladu sa zakonima i Ustavom."
Устав се не бави "вредностима" - То је само манипулација оних који су себи присвојили право да они кроје норме целој Србији.
Госпођа, ако има своју приватну земљу, може да је уступи коме хоће, за осталу не би смела да "соли памет" никоме - то би требало да је противуставно.

Smokvica

pre 8 godina

Super,treba im dati da se nasele ovde.Za manje od deset godina bice vecinsko stanovnistvo ovde,mi cemo biti manjina. Na primeru Kosova nista nismo naucili.Prodacemo zemlju za par miliona donacije.I tremamo da dozivimo sudbinu Palestine,bolje nismo ni zasluzili.

Panto

pre 8 godina

Boze Sacuvaj sta ovi ljudi rade. Strasno. Ma pusti sve. Nas narod nema posla a nemA ni za leba. Pusti Jos istih takvih da ih mi pomazemo a ne mozemo ni sebi da pomognemo. Mi da pomazemo a nismo ni napravili ovaj problem. Zalosno. Pa nije problem pomoci im sad Ali sramota je bez pitanja Srpskog naroda ostaviti ih da zive u Srbiji.

ff

pre 8 godina

Ako vec nemamo pojma sta da radimo,pogledajmo sta rade drugi. Pa Amerika sa 400 miliona ljudi ce 2016 primiti 5000 migranata a unutrasnjost im je prakticno nenaseljena. Mi sa 7 miliona ljudi bi mogli proporcionalno.

maksimum018

pre 8 godina

nemam nista protiv ljudi, ali zasto mi da pravimo sebi probleme, amerika, nemacka, francuska i britanija su zemlje koje su uticale najvise na ratove u zemljama iz kojih izbeglice dolaze, neka lepo i preuzmu ljude, zarade na oruzju, nafti i ko zna cemu jos a mi da primimo ljude i izdrzavamo od socijalne pomoci koju nemamo dovoljno trenutno ni za svoje ljude.

I onda za 20 godina kad ova deca porastu ko sme da garantuje da 1% njih nece biti deo neke teroristicke organizacije, ne kazem da hoce ali to su mislili i na zapadu pa sad imaju probleme.

Nemoj da tovarimo sebi probleme na vrat kad nam ne trebaju. Organizujte im voz koji ide svakog dana od Preseva do Subotice i posaljimo ih dalje, pomognimo im koliko mozemo ali nemoj da stvaramo probleme kad nas se ne ticu.

Menjamo vlast dok jos nije kasno i dok ne budemo islamizovani i pre vremene

pre 8 godina

Zasto bas privatni centar mora biti u glavnom gradu. Da li tako radi i Nemacka, Francuska, UK.. pa prihvatne centre za hiljada azilanta prave u Berlinu, Parizu, Londonu...

AleksandarSubotica

pre 8 godina

Tačno sam znao da će pre ili kasnije na ovo doći. Kakva bre ponuda za ostajanje jeste li vi normalni, tako smo i Albancima nudili, i to ne samo davali napuštene kuće već i prodavali pa vi vidite gde smo sad!

Pera

pre 8 godina

Koji je interes nase drzave i naseg naroda da ove ljude ostavljamo sebi na teret? Smatram da pojedinci sa javne scene neodgovorno interpretiraju necije interese koji se ne poklapaju sa interesima naseg naroda.

Sid

pre 8 godina

Meni je ovo zaista u domenu fantastike!

Nemam nista protiv tih ljudi ali ono sto sam juce video, budimo realni prema sebi prvo, situacija je bolesna, citav grad centar je pod izbeglicama!
Pitanje , sta ce nadlezni da urade a zima je na pragu!!!!!!!

gemini

pre 8 godina

Dali ova drzava ima uopste NACIONALNU STRATEGIJU? Dali ova vlada misli o buducnosti Srbije? Ne znam i prosto ne mogu da shvatim ovakve izjave.

Malo su promašili tajming

pre 8 godina

Ovo mi lici na fazu Dva - omeksavanje terena.
(Petar, 25. avgust 2015 16:50)

Ne, ovo je faza B3. Prvo je išlo čišćenje terena, pa je trebalo da se izgrade stanovi za BG na vodi, pa da stignu emigranti kojima će se ponuditi da ostanu. Samo što su imigranti stigli pre izgradnje stanova.

Radisa

pre 8 godina

A ko ce u tim pustim delovima Srbije da finansira izgradnju stambenih naselja kao i putnu i ostalu insfrastukturu? Ko ce da ulaze u nova radna mesta neophodna tim ljudima da prezive? Kakve nastavne planove u skolama ce pohadjati njihova deca i na kom jeziku?

Nikola

pre 8 godina

Da li vi razumete moguće posledice onoga šta predlažete? Tako smo naseljavali albance 50-60god na Kosovu a sada to nije naše, zašto mislite da se to neće ponoviti? Možda bi vasa ideja imala smisla ako su to izbeglice-hrišćani, ljudi koji bi se sigurno lakše integrisali ali takav predlog bi sigurno zvučao loše vama?! Lično, ja sam protiv toga, suviše nas je malo za tako nešto a i sami imamo problema koliko hoćemo, da ne pominjem manjak posla i za nas a šta bi sa njima radili, još par hiljada na socijali? Loš vam je predlog i to je najpristojnije sto mogu da kazem.

dejan-minhen

pre 8 godina

u zemlje u koje oni žele, samoopredeljenje je jako bitno i na visokom nivou. ljudi su se opredelili da žele na zapad. srbija kao kandidat za EU strogo da poštuje visoke evropske standarde.

Jumko

pre 8 godina

Kako gospodja misli da natera ljude koji žele da ostanu u Srbiji, da nasele puste, siromašne, infrastrukturno razorene južne krajeve?! Kojim metodom? Ko i želi da ostane, ostaće u BG, eventualno NS i još će više sniziti cenu rada...

Nagoričanin

pre 8 godina

Potpuno se slažem sa poverenicom, jedino mislim da Srbija ne može da primi sve izbeglice, šta ako ih bude sedam miliona, zato predlažem da se jasno kaže - tri miliona u redu, više od toga ne može, mala smo zemlja.

Janko

pre 8 godina

Sve je to super, drzava pomaze izbeglicama koliko moze (usput ce nesto i da ucari od EU). Ali ko brine o nasim ljudima koji svaki dan rovare po kontejnerima? Ne prodje dan da ne vidim u svojoj ulici nekog nesrecnika kako trazi koricu hleba da utoli glad. Lepo je biti fin prema arapima a ko brine za nasu bedu, da li ljudi sa nasom licnom kartom imaju sta da pojedu, popiju, da ih pregleda lekar, da se okupaju? Bitno samo da nas potapse veliki brat sto brinemo o strancima umesto njih koji su i izazvali Arapsko prolece koje je i dovelo do tolike migracije stanovnista.

Pipi duga carapa

pre 8 godina

Pre nego sto da ovakve izjave treba da pita gradjane sta misle o tome. Nije nju niko tu postavio da daje svoje licne opservacije nego da sprovodi volju gradjana. Isto vazi za sve njih koji su u administrativnim polugama sistema. Ovo mi placamo, a ne ona iz svog dzepa. Gradjani Srbije nisu nicim doprineli sukobima na Bliskom istoku i u Africi, prema tome nemaju nikakvu moralnu obavezu prema onima cijoj je propasti doprineo neko drugi. E, taj drugi neka ih prima i obezbedjuje smestaj i sve sto im je potrebno.

Tool

pre 8 godina

Evo ja predlažem da Poverenica Brankica Janković primi u svoju kuću bar 2-3 sirijske porodice i da ih izdržava narednih 5-10 godina. Najlakše je biti human preko ledja siromašnih poreskih obveznika.

Душан

pre 8 godina

Кад Србија буде власништво Бранкице Јанковић онда може да нуди останак мигрантима,овако Бранкице прикочи.

aman zaman!

pre 8 godina

Taman su mediji malo spustili loptu i danas je bilo vesti o tome kako izbeglice ipak i izlaze iz Srbije i prelaze u Madjarsku, a sad ste se vi javili da ponovo podgrejete one najniže strasti.
Svako od nas ima pravo da priželjkuje što god mu drago, pa tako i da izbeglice dolaze, prolaze, izlaze, šta god, ali vi sa svoje pozicije nemate pravo da sugerišete ostanak ovih ljudi u Srbiji, jer veoma dobro znate kakav će to efekat da izazove. Možda vas za taj efekat nije briga, ali da sam ja na Vučićevom mestu, leteli biste prvom prilikom kao kufer s te pozicije. Osim, ako niste njegov glasnogovornik.

Adam

pre 8 godina

Bravo! Vise ljudi treba da prica ovakvu ljudsku pricu.

U istoriji, drustva koka su se zatvarala uvek su propadala. Samo otvorena drustva mogu da racunaju na dugotrajnost i prosperitet. Vrlo brzo cemo videti da li smo zatvpreno ili otvoreno drustvo.

Ja imam mali biznis na selu ali niko ne zeli ovde da radi. Moje imanje nije zabit i samo je 8km od grada.Svi u gradu fantaziraju i obecavaju kako ce da dodju i da pomognu. Par normalnih radnika kratko su se zadrzavali jer su nalazili bolje i stalne poslove. Jedan realan model je da deo ovih ljudi nadje perspektivu po manjim naseljima i selima. Drzava bi od ovoga mogla da ima drasticnu korist.

Мина

pre 8 godina

Не не треба да остану, већ ако се бринете за опустела српска села пропишите одређене бенефиције, олакшице за привређивање на индивидуалним привредним газдинствима, па тиме привуците наше грађане који су се, увелико због безперспективности живота на селу, запутили у градове( иако да су имали избора то сигурно не би урадили). Читајте Рајса, све нам је рекао.

sl0

pre 8 godina

Lako mi je za tebe,ko zna koliku platu ti imas,ali sta s onima koji prezivljavaju????Ostanu li te izbeglice,sta ce one da rade,od cega da zive,od pomoci drzave?????Nasa deca odlaze u Evropu jer ovde ne vide perspektivu.....O CEMU MI PRICAMO

sale

pre 8 godina

Kada su srpske izbeglice krenule ka Srbiji, Milosevic im je zatvorio put i nije dao da idu u Beograd. Ova njegova odluka je mnogo puta osudjivana. Poslao ih je na Kosovo.
Iako ih na Kosovo ovog puta ne mozemo poslati, moramo ipak razmisliti o tome da ih posaljemo u nerazvijene sredine kao sto je i Milosevic tada uradio. Na selima ima dovoljno kuca i starackih domacinstava. Dolazak izbeglica bi mogao da ih preporodi.

eu auuu

pre 8 godina

Pocelo je!
Sami smo sebi najveci neprijatelji.
Ja sa zvrsenim fakultetom nemam posao o zasnivanju porodice ne mogu ni da pomisljam, a oni bi da prime jos nezaposlenih socijalaca!

only fools and horses

pre 8 godina

Eto, počinje. Prvo probni baloni, pa izjava ambasadora, pa izjava premijera, pa tapšanje po ramenu, i na kraju proglašavanju velikog uspeha. U stvari kraj će biti novo izbeglištvo, ovaj put Srbi će bežati iz regije koja se nekad zvala Srbija.

sofronije

pre 8 godina

Eh, da ste samo bili tako humani i prema nasim izbeglicama iz Hrvatske, Bosne, Kosova... Ah, da, razumem... tad vas niko nije platio da budete humani...

ziceU

pre 8 godina

" Svakog gosta 3 dana dosta!"
U redu, u nevolji su... Ali zasto kod nas da bude sabirni centar? Pomoci im koliko mozemo, i ispratiti na granicu!

Stevan

pre 8 godina

Da li je ova zena normalna - kakva bezbedonosna procena kad je preko 70% muskarci mladji od 35 godina, vojno sposobni, bez i jednog dokumenta ko su i sta su. Jel hoce da se po Srbiji puca iz kalasnjikova i vice Alahu Egber....Boze sakloni me od ovakve pameti. Izbeglicama koji nisu ID ekstremisti sva pomoc i sreca u zemljama zapadne Evrope koje imaju gde da ih prime i cime da ih finansiraju i NATO vojsku koja ce da gusi ISIS pobunu kad pocne.

Petar

pre 8 godina

Ovo mi lici na fazu Dva - omeksavanje terena.
Faza Jedan je bio probni balon - Otvorice se trajni centar za migrante.
Faza Tri je implementacija ideje.

sofronije

pre 8 godina

Eh, da ste samo bili tako humani i prema nasim izbeglicama iz Hrvatske, Bosne, Kosova... Ah, da, razumem... tad vas niko nije platio da budete humani...

eu auuu

pre 8 godina

Pocelo je!
Sami smo sebi najveci neprijatelji.
Ja sa zvrsenim fakultetom nemam posao o zasnivanju porodice ne mogu ni da pomisljam, a oni bi da prime jos nezaposlenih socijalaca!

Petar

pre 8 godina

Ovo mi lici na fazu Dva - omeksavanje terena.
Faza Jedan je bio probni balon - Otvorice se trajni centar za migrante.
Faza Tri je implementacija ideje.

Stevan

pre 8 godina

Da li je ova zena normalna - kakva bezbedonosna procena kad je preko 70% muskarci mladji od 35 godina, vojno sposobni, bez i jednog dokumenta ko su i sta su. Jel hoce da se po Srbiji puca iz kalasnjikova i vice Alahu Egber....Boze sakloni me od ovakve pameti. Izbeglicama koji nisu ID ekstremisti sva pomoc i sreca u zemljama zapadne Evrope koje imaju gde da ih prime i cime da ih finansiraju i NATO vojsku koja ce da gusi ISIS pobunu kad pocne.

only fools and horses

pre 8 godina

Eto, počinje. Prvo probni baloni, pa izjava ambasadora, pa izjava premijera, pa tapšanje po ramenu, i na kraju proglašavanju velikog uspeha. U stvari kraj će biti novo izbeglištvo, ovaj put Srbi će bežati iz regije koja se nekad zvala Srbija.

Душан

pre 8 godina

Кад Србија буде власништво Бранкице Јанковић онда може да нуди останак мигрантима,овако Бранкице прикочи.

Tool

pre 8 godina

Evo ja predlažem da Poverenica Brankica Janković primi u svoju kuću bar 2-3 sirijske porodice i da ih izdržava narednih 5-10 godina. Najlakše je biti human preko ledja siromašnih poreskih obveznika.

Nikola

pre 8 godina

Da li vi razumete moguće posledice onoga šta predlažete? Tako smo naseljavali albance 50-60god na Kosovu a sada to nije naše, zašto mislite da se to neće ponoviti? Možda bi vasa ideja imala smisla ako su to izbeglice-hrišćani, ljudi koji bi se sigurno lakše integrisali ali takav predlog bi sigurno zvučao loše vama?! Lično, ja sam protiv toga, suviše nas je malo za tako nešto a i sami imamo problema koliko hoćemo, da ne pominjem manjak posla i za nas a šta bi sa njima radili, još par hiljada na socijali? Loš vam je predlog i to je najpristojnije sto mogu da kazem.

krug dvojke

pre 8 godina

prvo utvrditi cije je vlasnistvo tih "pustih" podrucja i onda ih ponuditi drzavljanima srbije. zbog cega gospodja poverenica preskace nase drzavljane i nudi zemlju strancima?
sta se ovde desava?!

Oggy

pre 8 godina

Da se nasele u puste delove Srbije???
Da im se obezbedi socijala, škola, džamija,...
Da naprave novo Kosovo?
Sve do ovog članka sam podržavao izbeglice i govorio "jadni ljudi, treba da im se pomogne", ali sad sam se već uplašio gde ovo može da ode.

sl0

pre 8 godina

Lako mi je za tebe,ko zna koliku platu ti imas,ali sta s onima koji prezivljavaju????Ostanu li te izbeglice,sta ce one da rade,od cega da zive,od pomoci drzave?????Nasa deca odlaze u Evropu jer ovde ne vide perspektivu.....O CEMU MI PRICAMO

Pera

pre 8 godina

Koji je interes nase drzave i naseg naroda da ove ljude ostavljamo sebi na teret? Smatram da pojedinci sa javne scene neodgovorno interpretiraju necije interese koji se ne poklapaju sa interesima naseg naroda.

Radisa

pre 8 godina

A ko ce u tim pustim delovima Srbije da finansira izgradnju stambenih naselja kao i putnu i ostalu insfrastukturu? Ko ce da ulaze u nova radna mesta neophodna tim ljudima da prezive? Kakve nastavne planove u skolama ce pohadjati njihova deca i na kom jeziku?

simo

pre 8 godina

Posle uvedite i zakon da svako javno preduzece treba da zaposli bar 10% radnika iz Sirije... u ovoj zemlji samo posten covek nema nikakva prava. Fuj gadite mi se.

maksimum018

pre 8 godina

nemam nista protiv ljudi, ali zasto mi da pravimo sebi probleme, amerika, nemacka, francuska i britanija su zemlje koje su uticale najvise na ratove u zemljama iz kojih izbeglice dolaze, neka lepo i preuzmu ljude, zarade na oruzju, nafti i ko zna cemu jos a mi da primimo ljude i izdrzavamo od socijalne pomoci koju nemamo dovoljno trenutno ni za svoje ljude.

I onda za 20 godina kad ova deca porastu ko sme da garantuje da 1% njih nece biti deo neke teroristicke organizacije, ne kazem da hoce ali to su mislili i na zapadu pa sad imaju probleme.

Nemoj da tovarimo sebi probleme na vrat kad nam ne trebaju. Organizujte im voz koji ide svakog dana od Preseva do Subotice i posaljimo ih dalje, pomognimo im koliko mozemo ali nemoj da stvaramo probleme kad nas se ne ticu.

ff

pre 8 godina

Ako vec nemamo pojma sta da radimo,pogledajmo sta rade drugi. Pa Amerika sa 400 miliona ljudi ce 2016 primiti 5000 migranata a unutrasnjost im je prakticno nenaseljena. Mi sa 7 miliona ljudi bi mogli proporcionalno.

Мина

pre 8 godina

Не не треба да остану, већ ако се бринете за опустела српска села пропишите одређене бенефиције, олакшице за привређивање на индивидуалним привредним газдинствима, па тиме привуците наше грађане који су се, увелико због безперспективности живота на селу, запутили у градове( иако да су имали избора то сигурно не би урадили). Читајте Рајса, све нам је рекао.

AleksandarSubotica

pre 8 godina

Tačno sam znao da će pre ili kasnije na ovo doći. Kakva bre ponuda za ostajanje jeste li vi normalni, tako smo i Albancima nudili, i to ne samo davali napuštene kuće već i prodavali pa vi vidite gde smo sad!

Sid

pre 8 godina

Meni je ovo zaista u domenu fantastike!

Nemam nista protiv tih ljudi ali ono sto sam juce video, budimo realni prema sebi prvo, situacija je bolesna, citav grad centar je pod izbeglicama!
Pitanje , sta ce nadlezni da urade a zima je na pragu!!!!!!!

Smokvica

pre 8 godina

Super,treba im dati da se nasele ovde.Za manje od deset godina bice vecinsko stanovnistvo ovde,mi cemo biti manjina. Na primeru Kosova nista nismo naucili.Prodacemo zemlju za par miliona donacije.I tremamo da dozivimo sudbinu Palestine,bolje nismo ni zasluzili.

Pipi duga carapa

pre 8 godina

Pre nego sto da ovakve izjave treba da pita gradjane sta misle o tome. Nije nju niko tu postavio da daje svoje licne opservacije nego da sprovodi volju gradjana. Isto vazi za sve njih koji su u administrativnim polugama sistema. Ovo mi placamo, a ne ona iz svog dzepa. Gradjani Srbije nisu nicim doprineli sukobima na Bliskom istoku i u Africi, prema tome nemaju nikakvu moralnu obavezu prema onima cijoj je propasti doprineo neko drugi. E, taj drugi neka ih prima i obezbedjuje smestaj i sve sto im je potrebno.

Tja...

pre 8 godina

Savetuje druge da paze šta pričaju, a ona sama priča neverovatne stvari. Da se mi za početak nekako izmirimo sa muslimanima iz Pazara i Tuzle, a za one iz Homsa ćemo malo lakše. U prevodu - jel znaš ti ženo šta trabunjaš?! Gde je granica naše gluposti? Ovo se ne priča za pare - ovo je obična, lična glupost. Uništićete nam državu, ehej bre!!! Ako opet dobijete na izborima, ja vraćam državljanstvo! Idem i ja u Nemačku sa Sirijcima.

Jumko

pre 8 godina

Kako gospodja misli da natera ljude koji žele da ostanu u Srbiji, da nasele puste, siromašne, infrastrukturno razorene južne krajeve?! Kojim metodom? Ko i želi da ostane, ostaće u BG, eventualno NS i još će više sniziti cenu rada...

Baquero

pre 8 godina

Nemoj da vam prodaju priču kako niko nije lud da ostane u ubogoj Srbiji zato što još uvek nije počela da dolazi prava beda i sirotinja kojoj su sela po Staroj planini Hollywood! Ko je malo putovao ovim svetom zna o čemu govorim.

lazar

pre 8 godina

Ja ne mogu da verujem sta sam upravo procitao, pa to bi bio najgori moguci scenario u istoriji Srbije. Da li je moguce da neko ovo moze da izjavi...

bezimena kojoj su počeli da objavljuju komentare

pre 8 godina

A zašto?!
(prozorljiv u prošlost:-), 25. avgust 2015 16:58)

Zato što naš vrli premijer ima brata Arapina, koji ulaže (ne znam šta) u bgh2o, u dve kule, pa će biti i dva minareta, na kojima će se vijoriti zelene zastave itd.

Ukratko, hteli ste arapske pare, a sa, i za, njima stižu i Arapi. Niste valjda očekivali Fince?

Malo su promašili tajming

pre 8 godina

Ovo mi lici na fazu Dva - omeksavanje terena.
(Petar, 25. avgust 2015 16:50)

Ne, ovo je faza B3. Prvo je išlo čišćenje terena, pa je trebalo da se izgrade stanovi za BG na vodi, pa da stignu emigranti kojima će se ponuditi da ostanu. Samo što su imigranti stigli pre izgradnje stanova.

humanista

pre 8 godina

Lepo je to sto ste rekli Brankice,ali sta ce biti sa mojom porodicom.Supruga mi ne radi imala 2 teske operacije,sin zavrsio fakultet,specijalizaciji,polozio drzavni i za njega nema posla,a ja ja sam obogaljeni ratni vojni invalid,koga samo u cirkusu mogu da zaposle.Smisao svega ovoga sto sam napisao je.A zasto Ne brinete o Svojim gradjanima,dajte mi precizan odgovor a ne sarenu lazu.Inace saosecam sa svim izbeglim raseljenim i uopste na bilo koji nacin nesretnim ljudima,ali osim saosecanja ne mogu nista vise da im dam.Redakciji Hvala ako ovo objave,a ljudski bi trebalo.

aman zaman!

pre 8 godina

Taman su mediji malo spustili loptu i danas je bilo vesti o tome kako izbeglice ipak i izlaze iz Srbije i prelaze u Madjarsku, a sad ste se vi javili da ponovo podgrejete one najniže strasti.
Svako od nas ima pravo da priželjkuje što god mu drago, pa tako i da izbeglice dolaze, prolaze, izlaze, šta god, ali vi sa svoje pozicije nemate pravo da sugerišete ostanak ovih ljudi u Srbiji, jer veoma dobro znate kakav će to efekat da izazove. Možda vas za taj efekat nije briga, ali da sam ja na Vučićevom mestu, leteli biste prvom prilikom kao kufer s te pozicije. Osim, ako niste njegov glasnogovornik.

Janko

pre 8 godina

Sve je to super, drzava pomaze izbeglicama koliko moze (usput ce nesto i da ucari od EU). Ali ko brine o nasim ljudima koji svaki dan rovare po kontejnerima? Ne prodje dan da ne vidim u svojoj ulici nekog nesrecnika kako trazi koricu hleba da utoli glad. Lepo je biti fin prema arapima a ko brine za nasu bedu, da li ljudi sa nasom licnom kartom imaju sta da pojedu, popiju, da ih pregleda lekar, da se okupaju? Bitno samo da nas potapse veliki brat sto brinemo o strancima umesto njih koji su i izazvali Arapsko prolece koje je i dovelo do tolike migracije stanovnista.

ziceU

pre 8 godina

" Svakog gosta 3 dana dosta!"
U redu, u nevolji su... Ali zasto kod nas da bude sabirni centar? Pomoci im koliko mozemo, i ispratiti na granicu!

Miki

pre 8 godina

Ako im ponudite da ostanu, sta ce ti ljudi da rade? Nestace i tolerancije jer ljudi ih vide kao prolaznike a ne kao pretnju. Ako ostanu ovde to ce se promeniti.

glas razuma

pre 8 godina

G djo Brankice za cije interese vi radite? Samo nam jos oni fale. Sedamstotinapedeset hiljada Srba ne radi. Treba li da dodamo jos 100000 izbeglica. Nase izbeglice jos nismo zbrinuli. Zeno sta vi pricate? Razmislite malo.

sredoje

pre 8 godina

Draga, lepa gospodjo, srpski narod ima razumevanja sa sve muke ovih jadnih nesrećnika... Ali morate uvažiti antropološke razlike izmedju nih i nas. Tradiciju, kulturu, veru, navike... Mi se mnogo razlikujemo od njih. Drugo, šta mi njima možemo da ponudimo da bi se uklopili? Radna mesta? Iole pristojan smeštaj, školovanje, adaptaciju...
Samo sredjene i bogate države zapadne Evrope mogu da ih integrišu u svoja društva i to na duži rok (drugu i treću generaciju). Sve ostalo je iluzija, lepa želja, ali ipak, iluzija...Ne bi bilo dobro ni za njih, ni za nas.

tanja

pre 8 godina

Neka gospodjica govori samo u svoje ime, i neka im ponudi ostanak u svom stanu, a možda i da im da svoj posao.. Pita li iko ovaj narod šta on misli?

daddy_cool

pre 8 godina

Delovi Srbije koji su pusti? Zasto ne podsticete srpsku poljoprivredu, zasto ne date olaksice skolovanim mladim ljudima i buducim preduzetnicima? Zasto nemate nacionalnu strategiju za povecanje prirodnog prirastaja? Gospodjo, vi ne zasluzujete ni da obitavate na margini drustvene sfere. Prodali ste veri za veceru svojim EU mentorima.

ВојводаизВојводине

pre 8 godina

Ako hoćemo da budemo deo Evrope moramo prihvatiti emigrante koje ta ista Evropa ne želi! Šta je tu čudno? Ne govori ova gospoja ovo slučajno dobila je ona platu iz EU fondova koju mora da zaradi!
Srbija će kao bivša država, a sada ponosna kolonija prihvatiti emigrante jer jednostavno EU neće dozvoliti da oni prežu granicu sa Mađarskom ili Hrvatskom.

boboncin

pre 8 godina

Hahaha..pa sta cete s njima..stopa nezaposlenosti je katastrofalna..sta ce da rade???
Mozda da kupuju stanove Beograd na vodi!! Hahaaha

Nikola

pre 8 godina

Ne hvala. U americi i rusiji ima mnogo više praznog prostora, tamo ih treba slati. U americi trenutno ima samo 10.000 izbeglica iz Sirije, realno na njihovu veličinu (i umešanost) trebali bi da ih sve prihvate.

LjudskaPrava

pre 8 godina

Brankice Janković, njima je potrebno od sad pa zauvek: pravo na krov nad glavom, pravo na rad, pravo na školovanje, pravo na zdravstvene usluge, pravo da učestvuju u političkom životu, pravo da biraju, pravo da upravljaju. KO ĆE TO PLATITI? PLAĆATI NA DALJE?

Nisam odavde

pre 8 godina

Da li postoji pravni ili bilo koji drugi način da neko kome date azil a zatim i državljanstvo, mora da ostane u tim napuštenim delovima zemlje, a da se kasnije ne preseli recimo u neki od gradova koji nemaju problem nenastanjenosti? Ukoliko se preseli u neki grad, kako ga država može "kazniti"? Oduzimanjem državljanstva? Ja ne znam, pa zato pitam, možda neko zna.

Pod pretpostavkom da su nam napuštena sela, pitam se i da li će neko ko je do pre par godina živeo lagodno od nafte, hteti da se bavi poljoprivredom ovde? Čime će ga država motivisati da postane zemljoradnik ili stočar? Ili će se ići ciljano sa namerom da se nasele ljudi koji su se i u Siriji bavili poljoprivredom? Recimo, proizvodnjom pamuka i maslinovog ulja.

Na kraju, kako će država da realizuje ovaj "projekat"? Otkupom napuštene, jeftine seoske poljoprivredne zemlje i kuća? Ekonomskim podsticajima?
Ako je tako, zašto to isto ne uvede, primera radi, za siromašne mnogočlane srpske porodice koje bi želele da žive i rade u opustelim selima i time im omogućila da prehranjuju svoje porodice i žive od svog rada? I ne samo za mnogočlane porodice, već i za sve one koji bi želeli da žive i rade na selu, a nemaju mogućnosti i sredstava za to.

Svakog dana na tv-u vidimo poneku priču o našim ljudima koji imaju po petoro i više dece, a žive u neviđenoj bedi i sirotinji. Zašto se njima ne bi moglo pomoći da nasele opustele krajeve zemlje ako to žele?

Mare

pre 8 godina

A sto im ne ponudi neka druga drzava nego bas mi.
(Sasa, 25. avgust 2015 16:48)

pa gde ces zemlju koja ima:
-veci suficit
-veci ekonomski rast
-veci dzi bi pi
-veci broj pohvala od strane svih evropskih lidera
-veci broj smestajnih kapaciteta za izbegle
-veci broj direktnih investicija
-veci broj sposobnih vlastodrzaca

od nase zemlje

хуманост за паре

pre 8 godina

Дивим се памети и хуманости госпође Јанковић. Надам се да ће личним примером свима нама показати шта треба да радимо и да ће у свом стану удомити једну породицу.

Djoka sa potoka

pre 8 godina

Ova žena ne veruje sama sebi šta priča,ludilo,pa od čega će da žive ti jadnici što ostanu ovde.Ženo božija pa imamo najveću nezaposlenost u Evropi o čemu ti pričaš.

Koja

pre 8 godina

Imao sam dilemu da li su ovi političari mnogo pametni pa nas sve zezaju ili je obrnuto. Ovo me sad zbunjuje jer je u pitanju nova medicinska kategorija. Priča je beznadežno šuplja i jadna da se jedino nadam da ce im i akcija biti takva.

milica

pre 8 godina

Ja ne verujem sta citam?! Ovo je klasican primer kad neko lupi pa ostane ziv! Gde cete ih naseliti a da se ne pobuni okolno stanovnistvo? Mislite li da ce se uklopiti (ipak smo mi previse razliciti)? Sta cete im ponuditi? Hocemo li svi mi da ih izdrzavamo ili ce morati da rade? GDE ce da rade kada je polovina Srbije nezaposlena u tim slabo razvijenim i slabo naseljenim opstinama? Ljudi koji trenutno prolaze kroz nasu zemlju su mahom visokoobrazovani (barem tako kazu), mislite li da ce oni prihvatiti da ne znam obradjuju zemlju ili sta vec? I najvaznije, da li ste pitali sopstveni narod sta o tome misli, nije ovo vasa drzva, vec drzava svih nas! Bas me interesuje da li na jedno pitanje doticna gospodja ima odgovor????? E, da, samo da dodam da mi je inace zaista zao ljudi, verujem da su prosli pakao, i slazem se da im treba pomoci da prodju, dakle da prodju, ali za sve drugo treba dobro dobro promisliti!

Žaki

pre 8 godina

A smejali mi se mnogi kada sam govorio da zemlju đuture prodamo Japanu, sa pravom građanstva, državljanstva i da svako nastavi da živi tu gde već živi. Pri tom svako ponaosob po bar trista hiljada eurića (tročlana porodica milionče)! Ovde dođu giganti Sony, Micubiši... Doduše nisu se svi smejali, šta više često sam imao većinu pozitivnih ocena! Jednom je to čak bilo 530 "za" i svega 10-ak "protiv". Prilično dobro me je narod razumeo a evo i dokaza. Svakako nam neke strukture rade o glavi. Ovde se ne pitaju strukture, pitamo se mi jer su oni samo naše sluge, izvršioci naše volje za koju ulogu su i postavljeni! Referendum na moj predlog bi vam sve rekao. Svakako nemamo državu. Ovo je privatna prćija nekoliko oligarha, Srbija je "narodna" tj. srpska samo fiktivno... na papiru a njom se igraju interesne grupe. Pokušajte da prošetate livadama Srema!? Isteraće vas i reći da je privatno vlasništvo... kakvi narodno kakvi bakrači. Doći će i moj predlog jednom na red ali možda je već sad kasno. Ostaće imena ovih vladara u istoriji.

Basta

pre 8 godina

Vidim da imate "pametne" političare kao i mi Hrvati. Niste se mogli nosit s "domaćim" Albancima, a hoćete Arape koji imaju možda i veći natalitet od Albanaca. Zbogom pameti!

Komša

pre 8 godina

Nego šta.Sve da im se ponudi a mi da idemo negde.Da zbunimo ove što su planirali postepeno da nas oteraju odavde.
Kakva bi to pometnja bila - ostali bi im 30 godina praznog hoda.

gemini

pre 8 godina

Dali ova drzava ima uopste NACIONALNU STRATEGIJU? Dali ova vlada misli o buducnosti Srbije? Ne znam i prosto ne mogu da shvatim ovakve izjave.

bab el mandeb

pre 8 godina

ahahahah pazi komentar-najveci broj su visoko obrazovani:barem tako kazu...Dobar dan,ja sam Pera sa Vrske Cuke,doktor nauka ali sam slucajno pocepao pasos,nemam ni diplomu,ako hocete da mi verujete na rec,samo me primite u zemlju i dajte mi tih trista evrica,stan i bilo koji posao,ne mora da radim na univerzitetu,majke mi ,verujete mi na rec.

Menjamo vlast dok jos nije kasno i dok ne budemo islamizovani i pre vremene

pre 8 godina

Zasto bas privatni centar mora biti u glavnom gradu. Da li tako radi i Nemacka, Francuska, UK.. pa prihvatne centre za hiljada azilanta prave u Berlinu, Parizu, Londonu...

Да ли јхе она нормална?

pre 8 godina

"...nadležni treba da reaguju u skladu sa zakonom i da procene da li su vrednosti koje bi bile promovisane na tim skupovima u skladu sa zakonima i Ustavom."
Устав се не бави "вредностима" - То је само манипулација оних који су себи присвојили право да они кроје норме целој Србији.
Госпођа, ако има своју приватну земљу, може да је уступи коме хоће, за осталу не би смела да "соли памет" никоме - то би требало да је противуставно.

Dragi

pre 8 godina

Naravno da ostanu u Srbiji, da još smanje plate koje su u Srbiji ionako "prevelike". Zato liberali i pozdravljaju ovake ideje, navodno kao vid humanizma, a uz to će, kao, da podignu i ekonomiju. I dok Srbi bežu u zapad, odatle i bela kuga a ne što narod izumire, na njihovo mesto će da nasele druge narode, nešto što je u jugoistočnoj Evropi (po nekima Balkan) veoma opasno - jer u jugoistočnoj Evropi, od Mađarske i Slovenije do Grčke i Turske, integracija ne funkcioniše, već svaki narod ostaje među sobom, te koji se narod umnoži, taj narod stvara svoju državu. Ako nam je zemlja pusta da ne znamo šta ćemo sa njom, pustimo je, neka se priroda obnavlja, ionako smo prognali skoro sve šume i prašume iz ovo malo Srbije koja nam je ostala, a šuma i zelenilo ima za koju deceniju još jako da nam zatreba. Globalno zagrejavanje je fakt, i ako ovako nastavi, za sto godina imaćemo iste klimatske uslove kao što danas na bližem istoku i severnoj Africi. Što onda više sume imali, to bolje, jer šume ohlade zemlju i sprečavaju sušu. Dakle, ako imamo višak zemlje, vratimo je prirodi. Zemlja je najvažniji kapital koji postoji, jedino lud čovek daje svoju zemlju. Mi ne znamo šta može sve da bude, da se desi, i ako se sutradan zaista desi nešto glupo, blagosloven onaj što tad imao malo zemlje i njive. Jedino što mi se u svemu ovome ne sviđa, ovake teme prozivaju ksenofobiju i etnofiletizam. To su ideologije neljudskosti koje ne bi trebale da imaju mesto u Srba.

dejan-minhen

pre 8 godina

u zemlje u koje oni žele, samoopredeljenje je jako bitno i na visokom nivou. ljudi su se opredelili da žele na zapad. srbija kao kandidat za EU strogo da poštuje visoke evropske standarde.

Tesko nama...

pre 8 godina

Nema sta da im se nudi,ostace oni ovde jer sve zemlje oko nas zatvaraju granice.Biti human po ovom pitanju je mac sa dve ostrice i veliki rizik,videcemo to i sami.

socijala

pre 8 godina

Uz sve postovanje i empatiju prema ljudima koji beze od ratnih sukoba, ovo ne bi bila dobra ideja dugorocno za Srbiju. Predloziti im da se nastane ovde znaci otvoriti put i njihovoj rodbini koja nije s njima da im se pridruze, i sl. Demografski to je lose za nas. Ti ljudi zele na Zapad, pa neka idu tamo gde su naumili i treba ih bez velike procedure dovesti do granica Madjarske, HR i Bugarske pa neka im oni resavaju status u EU. Mi jos nismo clanica i ne trebamo da preuzimamo obaveze koje nam nisu u interesu.

djordjevic

pre 8 godina

Klasican primer rada nase drzave...

Jel ova gospodja trazila od nekoga da izracuna koliko bi Srbiju kostao, u proseku, svaki imigrant koji bi resio da ostane? Ko bi mu dao zemlju? Kucu? Stan? Zdravstvenu zastitu? Gde bi se deca skolovala? Kada se izracuna koliko bi to kostalo, onda je logicno i da se rutinski sracuna koliko bi to u proskeu kostalo gradjane Srbije koji placaju porez. E pa kad se to sve izracuna, i ako ta cena ispadne podnosljiva (a to ce malo sutra jer nemamo ni za sebe), onda neka ostanu...Tj kad se prvo odradi bezbednosna procena. A zna se koliko su po okolinu bezbedni siromasni i religiozni ljudi koji nemaju dodirnih tacaka sa drzavom u kojom zive- drugim recima, nikoga lakse nije izmanipulisati.

Tako da bi ova gospodja trebala ili sto pre da odradi gore navedenu analizu (sto naravno teoretske sanse nema da uradi) ili da se bori iz sve snage za sto brzi transport imigranata iz Srbije...A dok su kod nas, naravno, treba im obezbediti hranu, smestaj i osnovno zdravstvo- jer su ljudi i ako ih neko razume- to smo mi.

lyn

pre 8 godina

Ovako nešto se moglo i očekivat da će netko reći, ne brinite, imamo i mi u Hrvatskoj takvih, samo kod nas govore da treba naselit otoke...

Panto

pre 8 godina

Boze Sacuvaj sta ovi ljudi rade. Strasno. Ma pusti sve. Nas narod nema posla a nemA ni za leba. Pusti Jos istih takvih da ih mi pomazemo a ne mozemo ni sebi da pomognemo. Mi da pomazemo a nismo ni napravili ovaj problem. Zalosno. Pa nije problem pomoci im sad Ali sramota je bez pitanja Srpskog naroda ostaviti ih da zive u Srbiji.

Rajko

pre 8 godina

Da li je nama Vrana popila mozak? Srbija, zemlja iz koje odlaze ljudi zbog nemanja posla i mnogih drugih problema koje zemlja Srbija ne može da im reši, ima likove poput ove žene, koja očigledno ne živi život običnog čoveka, i kojoj fali "gladnih usta" u zemlji Srbiji. Mi smo očigledno lud narod, kada nas ovakvi predstavljaju!

Mladen Mladenovic

pre 8 godina

Kad čujem izjave ovako neodgovornih ljudi, koji ne snose nikakve konsekvence za svoje izjave ili svoj rad, osetim mučninu u stomaku?! Znam da ovoj gospodji, u opisu radnog mesta piše to što je izgovorila. Da li su njeni stavovi samo u cilju opravdavanja svojih velikih pronadležnosti ili, ova gospodja zaista misli ovo što je izgovorila?

Lily

pre 8 godina

Ne znam koliko je vas boravilo po trećem svetu ali pošto ja jesam, mislim da mogu da doprinesem- ne radi se o par stotina hiljada ljudi koji bi u Evropu već par milijardi!!! Samo Sirijaca je trenutno raseljeno 10 miliona. Sirijci su tek 60% azilanata koji kroz Srbiju prolaze. Kroz nas je do sad protutnjalo bar 250.000 ljudi. Svakog dana stiže po par hiljada. Ako ikome od njih u EU odbiju azil, vratiće ga nama. Prva smo sigurna zemlja van EU u koju je moguća deportacija. Mi s druge strane nemamo kome da deportujemo jer su Makedonci proglašeni za nesigurne kao i Grci. Dakle mrka kapa. A ni pare za tako šta nemamo. Ne znam koji je vama ljudi. Inače nije samo zapad kriv što se treći svet raspada. Krivi su i prenaseljenost, zaostalost i svašta nešto što ne biste želeli kod svoje kuće

sale

pre 8 godina

Kada su srpske izbeglice krenule ka Srbiji, Milosevic im je zatvorio put i nije dao da idu u Beograd. Ova njegova odluka je mnogo puta osudjivana. Poslao ih je na Kosovo.
Iako ih na Kosovo ovog puta ne mozemo poslati, moramo ipak razmisliti o tome da ih posaljemo u nerazvijene sredine kao sto je i Milosevic tada uradio. Na selima ima dovoljno kuca i starackih domacinstava. Dolazak izbeglica bi mogao da ih preporodi.

da komsiji crkne krava

pre 8 godina

(only fools and horses, 25. avgust 2015 16:57)
Da si ti ziv i zdrav, zvanicno 30.000 Srba godisnje izbegne odavde (nezvanicno 50.000) tako da - to je pocelo odavno, pa se nastavilo nakon krace pauze pocetkom 2000-ih.

Nagoričanin

pre 8 godina

Potpuno se slažem sa poverenicom, jedino mislim da Srbija ne može da primi sve izbeglice, šta ako ih bude sedam miliona, zato predlažem da se jasno kaže - tri miliona u redu, više od toga ne može, mala smo zemlja.

gdje sam rodjen tu je sve sirotinja

pre 8 godina

Ja stvarno nemam ništa protiv izbeglica, većina su ljudi koje je muka naterala preko pola sveta, ali mi nije jasna naša država. Pa, ja nemam hleba da jedem i nikakav posao mi država niti je omogućila niti pokušava da mi omogući i sprečava me u svakom pokušaju da bilo šta napravim. E, ta i takva država, koja ne brine za svoje građane hoće da udomljava izbeglice iz belog sveta.

Adam

pre 8 godina

Bravo! Vise ljudi treba da prica ovakvu ljudsku pricu.

U istoriji, drustva koka su se zatvarala uvek su propadala. Samo otvorena drustva mogu da racunaju na dugotrajnost i prosperitet. Vrlo brzo cemo videti da li smo zatvpreno ili otvoreno drustvo.

Ja imam mali biznis na selu ali niko ne zeli ovde da radi. Moje imanje nije zabit i samo je 8km od grada.Svi u gradu fantaziraju i obecavaju kako ce da dodju i da pomognu. Par normalnih radnika kratko su se zadrzavali jer su nalazili bolje i stalne poslove. Jedan realan model je da deo ovih ljudi nadje perspektivu po manjim naseljima i selima. Drzava bi od ovoga mogla da ima drasticnu korist.

Lazar

pre 8 godina

Ja zaista nemam problema sa ovom idejom, cak sta vise ako bi me neko pitao ja bi je i podrzao, medjutim, razumem skepticnost i ksenofobiju ali zaista ne vidim razloga zasto Srbija koja je velicine Beneluksa ( Belgija, Holandija i Luxenburg ) koje zajedno imaju ±30miliona stanovnika, nebi mogla da prihvati koju hiljadu novih gradjana na svojih +7miliona!? Naravno, ne bi nikako podrzao ideju da se svi trpaju i koncetrisu u jednu opstinu ili regiju, trebalo bi ih pametno "razvodniti" i integrirati, nauciti ih jezik i kulturu i dati im sanse da nakon tri do pet godina integracije i bez ikakvog sudara sa zakonima Srbije, polazu integracione ispite i tako i steknu pravo na Srpsko drzavljanstvo! Mislim da je to uredan i fin nacin da se ljudima da sansa a i da Srbija dobije nove ljudske kapacitete! Velika Britanija, SAD, Francuska, Njemacka, Spanija su postale mocne upravo zbog svoje brojnosti a u njihovim drzavama je skoro polovina stanovnika dosla iz njihovih kolonija i svi su ponosni gradjani tih drzava. Dakle nije problem u tim ljudima, nego je pitanje dali smo mi zreli da prihvatimo nove ljude i ucinimo od njih primerne gradjanine!? Mi Srbi smo cudan narod, vadimo oci i jedni drugima , a tek nismo bili ni u stanju od albanaca da napravimo primerne Srbe. Mozda bi to trebala da nam bude skola i da ne pravimo iste greske, nego ove ljude odma da ucinimo ponosnim i dostojanstvenim buducim gradjanima nase zajednicke drzave Srbije!

Miško

pre 8 godina

Draga, lepa gospodjo, srpski narod ima razumevanja sa sve muke ovih jadnih nesrećnika... Ali morate uvažiti antropološke razlike izmedju nih i nas. Tradiciju, kulturu, veru, navike... Mi se mnogo razlikujemo od njih. Drugo, šta mi njima možemo da ponudimo da bi se uklopili? Radna mesta? Iole pristojan smeštaj, školovanje, adaptaciju...
Samo sredjene i bogate države zapadne Evrope mogu da ih integrišu u svoja društva i to na duži rok (drugu i treću generaciju). Sve ostalo je iluzija, lepa želja, ali ipak, iluzija...Ne bi bilo dobro ni za njih, ni za nas.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (sredoje, 25. avgust 2015 20:24)

Koje "antropološke razlike između nas i njih" Sredoje, da nemaju možda repove i rogove ???

Vlada

pre 8 godina

Ljudi, nama je potrebno stanovnistvo, vidite da nestajemo! To su uglavnom obrazovani ljudi, fini svet koji zeli da se uklopi u nas nacin zivota.

milan

pre 8 godina

Srbiji je jedini spas za opstanak sto veca integracija migranata u srpsko drustvo. Ukoliko ovoga u narednim decenijama ne bude bela kuga ce nas zbrisati.

otvoreno srce

pre 8 godina

Puna podrska predlogu o naseljavanju pistih predela zemlje!!!!!! Mnogi prelepi predeli ove zemlje su pusti . Imao sam priliku da upoznam Srbiju uzduz i popreko ,i video tugu napustenih i sela se starim stanovnistvom. Okolina Valjeva , Uba, Loznice .. pogledajte sela sa puno infrastruktrom Koceljevo , Pambukovica , Novaci , zeljni mladog i radno sposobnog ljudstva. Ova prilika se ne sme propustiti

sale

pre 8 godina

Kada su srpske izbeglice krenule ka Srbiji, Milosevic im je zatvorio put i nije dao da idu u Beograd. Ova njegova odluka je mnogo puta osudjivana. Poslao ih je na Kosovo.
Iako ih na Kosovo ovog puta ne mozemo poslati, moramo ipak razmisliti o tome da ih posaljemo u nerazvijene sredine kao sto je i Milosevic tada uradio. Na selima ima dovoljno kuca i starackih domacinstava. Dolazak izbeglica bi mogao da ih preporodi.

Adam

pre 8 godina

Bravo! Vise ljudi treba da prica ovakvu ljudsku pricu.

U istoriji, drustva koka su se zatvarala uvek su propadala. Samo otvorena drustva mogu da racunaju na dugotrajnost i prosperitet. Vrlo brzo cemo videti da li smo zatvpreno ili otvoreno drustvo.

Ja imam mali biznis na selu ali niko ne zeli ovde da radi. Moje imanje nije zabit i samo je 8km od grada.Svi u gradu fantaziraju i obecavaju kako ce da dodju i da pomognu. Par normalnih radnika kratko su se zadrzavali jer su nalazili bolje i stalne poslove. Jedan realan model je da deo ovih ljudi nadje perspektivu po manjim naseljima i selima. Drzava bi od ovoga mogla da ima drasticnu korist.

Nagoričanin

pre 8 godina

Potpuno se slažem sa poverenicom, jedino mislim da Srbija ne može da primi sve izbeglice, šta ako ih bude sedam miliona, zato predlažem da se jasno kaže - tri miliona u redu, više od toga ne može, mala smo zemlja.

Lazar

pre 8 godina

Ja zaista nemam problema sa ovom idejom, cak sta vise ako bi me neko pitao ja bi je i podrzao, medjutim, razumem skepticnost i ksenofobiju ali zaista ne vidim razloga zasto Srbija koja je velicine Beneluksa ( Belgija, Holandija i Luxenburg ) koje zajedno imaju ±30miliona stanovnika, nebi mogla da prihvati koju hiljadu novih gradjana na svojih +7miliona!? Naravno, ne bi nikako podrzao ideju da se svi trpaju i koncetrisu u jednu opstinu ili regiju, trebalo bi ih pametno "razvodniti" i integrirati, nauciti ih jezik i kulturu i dati im sanse da nakon tri do pet godina integracije i bez ikakvog sudara sa zakonima Srbije, polazu integracione ispite i tako i steknu pravo na Srpsko drzavljanstvo! Mislim da je to uredan i fin nacin da se ljudima da sansa a i da Srbija dobije nove ljudske kapacitete! Velika Britanija, SAD, Francuska, Njemacka, Spanija su postale mocne upravo zbog svoje brojnosti a u njihovim drzavama je skoro polovina stanovnika dosla iz njihovih kolonija i svi su ponosni gradjani tih drzava. Dakle nije problem u tim ljudima, nego je pitanje dali smo mi zreli da prihvatimo nove ljude i ucinimo od njih primerne gradjanine!? Mi Srbi smo cudan narod, vadimo oci i jedni drugima , a tek nismo bili ni u stanju od albanaca da napravimo primerne Srbe. Mozda bi to trebala da nam bude skola i da ne pravimo iste greske, nego ove ljude odma da ucinimo ponosnim i dostojanstvenim buducim gradjanima nase zajednicke drzave Srbije!

Vlada

pre 8 godina

Ljudi, nama je potrebno stanovnistvo, vidite da nestajemo! To su uglavnom obrazovani ljudi, fini svet koji zeli da se uklopi u nas nacin zivota.

milan

pre 8 godina

Srbiji je jedini spas za opstanak sto veca integracija migranata u srpsko drustvo. Ukoliko ovoga u narednim decenijama ne bude bela kuga ce nas zbrisati.

Miško

pre 8 godina

Draga, lepa gospodjo, srpski narod ima razumevanja sa sve muke ovih jadnih nesrećnika... Ali morate uvažiti antropološke razlike izmedju nih i nas. Tradiciju, kulturu, veru, navike... Mi se mnogo razlikujemo od njih. Drugo, šta mi njima možemo da ponudimo da bi se uklopili? Radna mesta? Iole pristojan smeštaj, školovanje, adaptaciju...
Samo sredjene i bogate države zapadne Evrope mogu da ih integrišu u svoja društva i to na duži rok (drugu i treću generaciju). Sve ostalo je iluzija, lepa želja, ali ipak, iluzija...Ne bi bilo dobro ni za njih, ni za nas.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (sredoje, 25. avgust 2015 20:24)

Koje "antropološke razlike između nas i njih" Sredoje, da nemaju možda repove i rogove ???

eu auuu

pre 8 godina

Pocelo je!
Sami smo sebi najveci neprijatelji.
Ja sa zvrsenim fakultetom nemam posao o zasnivanju porodice ne mogu ni da pomisljam, a oni bi da prime jos nezaposlenih socijalaca!

otvoreno srce

pre 8 godina

Puna podrska predlogu o naseljavanju pistih predela zemlje!!!!!! Mnogi prelepi predeli ove zemlje su pusti . Imao sam priliku da upoznam Srbiju uzduz i popreko ,i video tugu napustenih i sela se starim stanovnistvom. Okolina Valjeva , Uba, Loznice .. pogledajte sela sa puno infrastruktrom Koceljevo , Pambukovica , Novaci , zeljni mladog i radno sposobnog ljudstva. Ova prilika se ne sme propustiti

sofronije

pre 8 godina

Eh, da ste samo bili tako humani i prema nasim izbeglicama iz Hrvatske, Bosne, Kosova... Ah, da, razumem... tad vas niko nije platio da budete humani...

Petar

pre 8 godina

Ovo mi lici na fazu Dva - omeksavanje terena.
Faza Jedan je bio probni balon - Otvorice se trajni centar za migrante.
Faza Tri je implementacija ideje.

Stevan

pre 8 godina

Da li je ova zena normalna - kakva bezbedonosna procena kad je preko 70% muskarci mladji od 35 godina, vojno sposobni, bez i jednog dokumenta ko su i sta su. Jel hoce da se po Srbiji puca iz kalasnjikova i vice Alahu Egber....Boze sakloni me od ovakve pameti. Izbeglicama koji nisu ID ekstremisti sva pomoc i sreca u zemljama zapadne Evrope koje imaju gde da ih prime i cime da ih finansiraju i NATO vojsku koja ce da gusi ISIS pobunu kad pocne.

ff

pre 8 godina

Ako vec nemamo pojma sta da radimo,pogledajmo sta rade drugi. Pa Amerika sa 400 miliona ljudi ce 2016 primiti 5000 migranata a unutrasnjost im je prakticno nenaseljena. Mi sa 7 miliona ljudi bi mogli proporcionalno.

only fools and horses

pre 8 godina

Eto, počinje. Prvo probni baloni, pa izjava ambasadora, pa izjava premijera, pa tapšanje po ramenu, i na kraju proglašavanju velikog uspeha. U stvari kraj će biti novo izbeglištvo, ovaj put Srbi će bežati iz regije koja se nekad zvala Srbija.

Tool

pre 8 godina

Evo ja predlažem da Poverenica Brankica Janković primi u svoju kuću bar 2-3 sirijske porodice i da ih izdržava narednih 5-10 godina. Najlakše je biti human preko ledja siromašnih poreskih obveznika.

ВојводаизВојводине

pre 8 godina

Ako hoćemo da budemo deo Evrope moramo prihvatiti emigrante koje ta ista Evropa ne želi! Šta je tu čudno? Ne govori ova gospoja ovo slučajno dobila je ona platu iz EU fondova koju mora da zaradi!
Srbija će kao bivša država, a sada ponosna kolonija prihvatiti emigrante jer jednostavno EU neće dozvoliti da oni prežu granicu sa Mađarskom ili Hrvatskom.

Nikola

pre 8 godina

Da li vi razumete moguće posledice onoga šta predlažete? Tako smo naseljavali albance 50-60god na Kosovu a sada to nije naše, zašto mislite da se to neće ponoviti? Možda bi vasa ideja imala smisla ako su to izbeglice-hrišćani, ljudi koji bi se sigurno lakše integrisali ali takav predlog bi sigurno zvučao loše vama?! Lično, ja sam protiv toga, suviše nas je malo za tako nešto a i sami imamo problema koliko hoćemo, da ne pominjem manjak posla i za nas a šta bi sa njima radili, još par hiljada na socijali? Loš vam je predlog i to je najpristojnije sto mogu da kazem.

dejan-minhen

pre 8 godina

u zemlje u koje oni žele, samoopredeljenje je jako bitno i na visokom nivou. ljudi su se opredelili da žele na zapad. srbija kao kandidat za EU strogo da poštuje visoke evropske standarde.

bezimena kojoj su počeli da objavljuju komentare

pre 8 godina

A zašto?!
(prozorljiv u prošlost:-), 25. avgust 2015 16:58)

Zato što naš vrli premijer ima brata Arapina, koji ulaže (ne znam šta) u bgh2o, u dve kule, pa će biti i dva minareta, na kojima će se vijoriti zelene zastave itd.

Ukratko, hteli ste arapske pare, a sa, i za, njima stižu i Arapi. Niste valjda očekivali Fince?

Smokvica

pre 8 godina

Super,treba im dati da se nasele ovde.Za manje od deset godina bice vecinsko stanovnistvo ovde,mi cemo biti manjina. Na primeru Kosova nista nismo naucili.Prodacemo zemlju za par miliona donacije.I tremamo da dozivimo sudbinu Palestine,bolje nismo ni zasluzili.

Žaki

pre 8 godina

A smejali mi se mnogi kada sam govorio da zemlju đuture prodamo Japanu, sa pravom građanstva, državljanstva i da svako nastavi da živi tu gde već živi. Pri tom svako ponaosob po bar trista hiljada eurića (tročlana porodica milionče)! Ovde dođu giganti Sony, Micubiši... Doduše nisu se svi smejali, šta više često sam imao većinu pozitivnih ocena! Jednom je to čak bilo 530 "za" i svega 10-ak "protiv". Prilično dobro me je narod razumeo a evo i dokaza. Svakako nam neke strukture rade o glavi. Ovde se ne pitaju strukture, pitamo se mi jer su oni samo naše sluge, izvršioci naše volje za koju ulogu su i postavljeni! Referendum na moj predlog bi vam sve rekao. Svakako nemamo državu. Ovo je privatna prćija nekoliko oligarha, Srbija je "narodna" tj. srpska samo fiktivno... na papiru a njom se igraju interesne grupe. Pokušajte da prošetate livadama Srema!? Isteraće vas i reći da je privatno vlasništvo... kakvi narodno kakvi bakrači. Doći će i moj predlog jednom na red ali možda je već sad kasno. Ostaće imena ovih vladara u istoriji.

Душан

pre 8 godina

Кад Србија буде власништво Бранкице Јанковић онда може да нуди останак мигрантима,овако Бранкице прикочи.

хуманост за паре

pre 8 godina

Дивим се памети и хуманости госпође Јанковић. Надам се да ће личним примером свима нама показати шта треба да радимо и да ће у свом стану удомити једну породицу.

aman zaman!

pre 8 godina

Taman su mediji malo spustili loptu i danas je bilo vesti o tome kako izbeglice ipak i izlaze iz Srbije i prelaze u Madjarsku, a sad ste se vi javili da ponovo podgrejete one najniže strasti.
Svako od nas ima pravo da priželjkuje što god mu drago, pa tako i da izbeglice dolaze, prolaze, izlaze, šta god, ali vi sa svoje pozicije nemate pravo da sugerišete ostanak ovih ljudi u Srbiji, jer veoma dobro znate kakav će to efekat da izazove. Možda vas za taj efekat nije briga, ali da sam ja na Vučićevom mestu, leteli biste prvom prilikom kao kufer s te pozicije. Osim, ako niste njegov glasnogovornik.

krug dvojke

pre 8 godina

prvo utvrditi cije je vlasnistvo tih "pustih" podrucja i onda ih ponuditi drzavljanima srbije. zbog cega gospodja poverenica preskace nase drzavljane i nudi zemlju strancima?
sta se ovde desava?!

Oggy

pre 8 godina

Da se nasele u puste delove Srbije???
Da im se obezbedi socijala, škola, džamija,...
Da naprave novo Kosovo?
Sve do ovog članka sam podržavao izbeglice i govorio "jadni ljudi, treba da im se pomogne", ali sad sam se već uplašio gde ovo može da ode.

Pipi duga carapa

pre 8 godina

Pre nego sto da ovakve izjave treba da pita gradjane sta misle o tome. Nije nju niko tu postavio da daje svoje licne opservacije nego da sprovodi volju gradjana. Isto vazi za sve njih koji su u administrativnim polugama sistema. Ovo mi placamo, a ne ona iz svog dzepa. Gradjani Srbije nisu nicim doprineli sukobima na Bliskom istoku i u Africi, prema tome nemaju nikakvu moralnu obavezu prema onima cijoj je propasti doprineo neko drugi. E, taj drugi neka ih prima i obezbedjuje smestaj i sve sto im je potrebno.

Мина

pre 8 godina

Не не треба да остану, већ ако се бринете за опустела српска села пропишите одређене бенефиције, олакшице за привређивање на индивидуалним привредним газдинствима, па тиме привуците наше грађане који су се, увелико због безперспективности живота на селу, запутили у градове( иако да су имали избора то сигурно не би урадили). Читајте Рајса, све нам је рекао.

Radisa

pre 8 godina

A ko ce u tim pustim delovima Srbije da finansira izgradnju stambenih naselja kao i putnu i ostalu insfrastukturu? Ko ce da ulaze u nova radna mesta neophodna tim ljudima da prezive? Kakve nastavne planove u skolama ce pohadjati njihova deca i na kom jeziku?

Tja...

pre 8 godina

Savetuje druge da paze šta pričaju, a ona sama priča neverovatne stvari. Da se mi za početak nekako izmirimo sa muslimanima iz Pazara i Tuzle, a za one iz Homsa ćemo malo lakše. U prevodu - jel znaš ti ženo šta trabunjaš?! Gde je granica naše gluposti? Ovo se ne priča za pare - ovo je obična, lična glupost. Uništićete nam državu, ehej bre!!! Ako opet dobijete na izborima, ja vraćam državljanstvo! Idem i ja u Nemačku sa Sirijcima.

Jumko

pre 8 godina

Kako gospodja misli da natera ljude koji žele da ostanu u Srbiji, da nasele puste, siromašne, infrastrukturno razorene južne krajeve?! Kojim metodom? Ko i želi da ostane, ostaće u BG, eventualno NS i još će više sniziti cenu rada...

maksimum018

pre 8 godina

nemam nista protiv ljudi, ali zasto mi da pravimo sebi probleme, amerika, nemacka, francuska i britanija su zemlje koje su uticale najvise na ratove u zemljama iz kojih izbeglice dolaze, neka lepo i preuzmu ljude, zarade na oruzju, nafti i ko zna cemu jos a mi da primimo ljude i izdrzavamo od socijalne pomoci koju nemamo dovoljno trenutno ni za svoje ljude.

I onda za 20 godina kad ova deca porastu ko sme da garantuje da 1% njih nece biti deo neke teroristicke organizacije, ne kazem da hoce ali to su mislili i na zapadu pa sad imaju probleme.

Nemoj da tovarimo sebi probleme na vrat kad nam ne trebaju. Organizujte im voz koji ide svakog dana od Preseva do Subotice i posaljimo ih dalje, pomognimo im koliko mozemo ali nemoj da stvaramo probleme kad nas se ne ticu.

Pera

pre 8 godina

Koji je interes nase drzave i naseg naroda da ove ljude ostavljamo sebi na teret? Smatram da pojedinci sa javne scene neodgovorno interpretiraju necije interese koji se ne poklapaju sa interesima naseg naroda.

Sid

pre 8 godina

Meni je ovo zaista u domenu fantastike!

Nemam nista protiv tih ljudi ali ono sto sam juce video, budimo realni prema sebi prvo, situacija je bolesna, citav grad centar je pod izbeglicama!
Pitanje , sta ce nadlezni da urade a zima je na pragu!!!!!!!

socijala

pre 8 godina

Uz sve postovanje i empatiju prema ljudima koji beze od ratnih sukoba, ovo ne bi bila dobra ideja dugorocno za Srbiju. Predloziti im da se nastane ovde znaci otvoriti put i njihovoj rodbini koja nije s njima da im se pridruze, i sl. Demografski to je lose za nas. Ti ljudi zele na Zapad, pa neka idu tamo gde su naumili i treba ih bez velike procedure dovesti do granica Madjarske, HR i Bugarske pa neka im oni resavaju status u EU. Mi jos nismo clanica i ne trebamo da preuzimamo obaveze koje nam nisu u interesu.

lazar

pre 8 godina

Ja ne mogu da verujem sta sam upravo procitao, pa to bi bio najgori moguci scenario u istoriji Srbije. Da li je moguce da neko ovo moze da izjavi...

Dragi

pre 8 godina

Naravno da ostanu u Srbiji, da još smanje plate koje su u Srbiji ionako "prevelike". Zato liberali i pozdravljaju ovake ideje, navodno kao vid humanizma, a uz to će, kao, da podignu i ekonomiju. I dok Srbi bežu u zapad, odatle i bela kuga a ne što narod izumire, na njihovo mesto će da nasele druge narode, nešto što je u jugoistočnoj Evropi (po nekima Balkan) veoma opasno - jer u jugoistočnoj Evropi, od Mađarske i Slovenije do Grčke i Turske, integracija ne funkcioniše, već svaki narod ostaje među sobom, te koji se narod umnoži, taj narod stvara svoju državu. Ako nam je zemlja pusta da ne znamo šta ćemo sa njom, pustimo je, neka se priroda obnavlja, ionako smo prognali skoro sve šume i prašume iz ovo malo Srbije koja nam je ostala, a šuma i zelenilo ima za koju deceniju još jako da nam zatreba. Globalno zagrejavanje je fakt, i ako ovako nastavi, za sto godina imaćemo iste klimatske uslove kao što danas na bližem istoku i severnoj Africi. Što onda više sume imali, to bolje, jer šume ohlade zemlju i sprečavaju sušu. Dakle, ako imamo višak zemlje, vratimo je prirodi. Zemlja je najvažniji kapital koji postoji, jedino lud čovek daje svoju zemlju. Mi ne znamo šta može sve da bude, da se desi, i ako se sutradan zaista desi nešto glupo, blagosloven onaj što tad imao malo zemlje i njive. Jedino što mi se u svemu ovome ne sviđa, ovake teme prozivaju ksenofobiju i etnofiletizam. To su ideologije neljudskosti koje ne bi trebale da imaju mesto u Srba.

Baquero

pre 8 godina

Nemoj da vam prodaju priču kako niko nije lud da ostane u ubogoj Srbiji zato što još uvek nije počela da dolazi prava beda i sirotinja kojoj su sela po Staroj planini Hollywood! Ko je malo putovao ovim svetom zna o čemu govorim.

Lily

pre 8 godina

Ne znam koliko je vas boravilo po trećem svetu ali pošto ja jesam, mislim da mogu da doprinesem- ne radi se o par stotina hiljada ljudi koji bi u Evropu već par milijardi!!! Samo Sirijaca je trenutno raseljeno 10 miliona. Sirijci su tek 60% azilanata koji kroz Srbiju prolaze. Kroz nas je do sad protutnjalo bar 250.000 ljudi. Svakog dana stiže po par hiljada. Ako ikome od njih u EU odbiju azil, vratiće ga nama. Prva smo sigurna zemlja van EU u koju je moguća deportacija. Mi s druge strane nemamo kome da deportujemo jer su Makedonci proglašeni za nesigurne kao i Grci. Dakle mrka kapa. A ni pare za tako šta nemamo. Ne znam koji je vama ljudi. Inače nije samo zapad kriv što se treći svet raspada. Krivi su i prenaseljenost, zaostalost i svašta nešto što ne biste želeli kod svoje kuće

AleksandarSubotica

pre 8 godina

Tačno sam znao da će pre ili kasnije na ovo doći. Kakva bre ponuda za ostajanje jeste li vi normalni, tako smo i Albancima nudili, i to ne samo davali napuštene kuće već i prodavali pa vi vidite gde smo sad!

Malo su promašili tajming

pre 8 godina

Ovo mi lici na fazu Dva - omeksavanje terena.
(Petar, 25. avgust 2015 16:50)

Ne, ovo je faza B3. Prvo je išlo čišćenje terena, pa je trebalo da se izgrade stanovi za BG na vodi, pa da stignu emigranti kojima će se ponuditi da ostanu. Samo što su imigranti stigli pre izgradnje stanova.

Menjamo vlast dok jos nije kasno i dok ne budemo islamizovani i pre vremene

pre 8 godina

Zasto bas privatni centar mora biti u glavnom gradu. Da li tako radi i Nemacka, Francuska, UK.. pa prihvatne centre za hiljada azilanta prave u Berlinu, Parizu, Londonu...

Nikola

pre 8 godina

Ne hvala. U americi i rusiji ima mnogo više praznog prostora, tamo ih treba slati. U americi trenutno ima samo 10.000 izbeglica iz Sirije, realno na njihovu veličinu (i umešanost) trebali bi da ih sve prihvate.

boboncin

pre 8 godina

Hahaha..pa sta cete s njima..stopa nezaposlenosti je katastrofalna..sta ce da rade???
Mozda da kupuju stanove Beograd na vodi!! Hahaaha

LjudskaPrava

pre 8 godina

Brankice Janković, njima je potrebno od sad pa zauvek: pravo na krov nad glavom, pravo na rad, pravo na školovanje, pravo na zdravstvene usluge, pravo da učestvuju u političkom životu, pravo da biraju, pravo da upravljaju. KO ĆE TO PLATITI? PLAĆATI NA DALJE?

simo

pre 8 godina

Posle uvedite i zakon da svako javno preduzece treba da zaposli bar 10% radnika iz Sirije... u ovoj zemlji samo posten covek nema nikakva prava. Fuj gadite mi se.

Miki

pre 8 godina

Ako im ponudite da ostanu, sta ce ti ljudi da rade? Nestace i tolerancije jer ljudi ih vide kao prolaznike a ne kao pretnju. Ako ostanu ovde to ce se promeniti.

bab el mandeb

pre 8 godina

ahahahah pazi komentar-najveci broj su visoko obrazovani:barem tako kazu...Dobar dan,ja sam Pera sa Vrske Cuke,doktor nauka ali sam slucajno pocepao pasos,nemam ni diplomu,ako hocete da mi verujete na rec,samo me primite u zemlju i dajte mi tih trista evrica,stan i bilo koji posao,ne mora da radim na univerzitetu,majke mi ,verujete mi na rec.

sl0

pre 8 godina

Lako mi je za tebe,ko zna koliku platu ti imas,ali sta s onima koji prezivljavaju????Ostanu li te izbeglice,sta ce one da rade,od cega da zive,od pomoci drzave?????Nasa deca odlaze u Evropu jer ovde ne vide perspektivu.....O CEMU MI PRICAMO

Panto

pre 8 godina

Boze Sacuvaj sta ovi ljudi rade. Strasno. Ma pusti sve. Nas narod nema posla a nemA ni za leba. Pusti Jos istih takvih da ih mi pomazemo a ne mozemo ni sebi da pomognemo. Mi da pomazemo a nismo ni napravili ovaj problem. Zalosno. Pa nije problem pomoci im sad Ali sramota je bez pitanja Srpskog naroda ostaviti ih da zive u Srbiji.

Tesko nama...

pre 8 godina

Nema sta da im se nudi,ostace oni ovde jer sve zemlje oko nas zatvaraju granice.Biti human po ovom pitanju je mac sa dve ostrice i veliki rizik,videcemo to i sami.

djordjevic

pre 8 godina

Klasican primer rada nase drzave...

Jel ova gospodja trazila od nekoga da izracuna koliko bi Srbiju kostao, u proseku, svaki imigrant koji bi resio da ostane? Ko bi mu dao zemlju? Kucu? Stan? Zdravstvenu zastitu? Gde bi se deca skolovala? Kada se izracuna koliko bi to kostalo, onda je logicno i da se rutinski sracuna koliko bi to u proskeu kostalo gradjane Srbije koji placaju porez. E pa kad se to sve izracuna, i ako ta cena ispadne podnosljiva (a to ce malo sutra jer nemamo ni za sebe), onda neka ostanu...Tj kad se prvo odradi bezbednosna procena. A zna se koliko su po okolinu bezbedni siromasni i religiozni ljudi koji nemaju dodirnih tacaka sa drzavom u kojom zive- drugim recima, nikoga lakse nije izmanipulisati.

Tako da bi ova gospodja trebala ili sto pre da odradi gore navedenu analizu (sto naravno teoretske sanse nema da uradi) ili da se bori iz sve snage za sto brzi transport imigranata iz Srbije...A dok su kod nas, naravno, treba im obezbediti hranu, smestaj i osnovno zdravstvo- jer su ljudi i ako ih neko razume- to smo mi.

sredoje

pre 8 godina

Draga, lepa gospodjo, srpski narod ima razumevanja sa sve muke ovih jadnih nesrećnika... Ali morate uvažiti antropološke razlike izmedju nih i nas. Tradiciju, kulturu, veru, navike... Mi se mnogo razlikujemo od njih. Drugo, šta mi njima možemo da ponudimo da bi se uklopili? Radna mesta? Iole pristojan smeštaj, školovanje, adaptaciju...
Samo sredjene i bogate države zapadne Evrope mogu da ih integrišu u svoja društva i to na duži rok (drugu i treću generaciju). Sve ostalo je iluzija, lepa želja, ali ipak, iluzija...Ne bi bilo dobro ni za njih, ni za nas.

Rajko

pre 8 godina

Da li je nama Vrana popila mozak? Srbija, zemlja iz koje odlaze ljudi zbog nemanja posla i mnogih drugih problema koje zemlja Srbija ne može da im reši, ima likove poput ove žene, koja očigledno ne živi život običnog čoveka, i kojoj fali "gladnih usta" u zemlji Srbiji. Mi smo očigledno lud narod, kada nas ovakvi predstavljaju!

daddy_cool

pre 8 godina

Delovi Srbije koji su pusti? Zasto ne podsticete srpsku poljoprivredu, zasto ne date olaksice skolovanim mladim ljudima i buducim preduzetnicima? Zasto nemate nacionalnu strategiju za povecanje prirodnog prirastaja? Gospodjo, vi ne zasluzujete ni da obitavate na margini drustvene sfere. Prodali ste veri za veceru svojim EU mentorima.

ziceU

pre 8 godina

" Svakog gosta 3 dana dosta!"
U redu, u nevolji su... Ali zasto kod nas da bude sabirni centar? Pomoci im koliko mozemo, i ispratiti na granicu!

Janko

pre 8 godina

Sve je to super, drzava pomaze izbeglicama koliko moze (usput ce nesto i da ucari od EU). Ali ko brine o nasim ljudima koji svaki dan rovare po kontejnerima? Ne prodje dan da ne vidim u svojoj ulici nekog nesrecnika kako trazi koricu hleba da utoli glad. Lepo je biti fin prema arapima a ko brine za nasu bedu, da li ljudi sa nasom licnom kartom imaju sta da pojedu, popiju, da ih pregleda lekar, da se okupaju? Bitno samo da nas potapse veliki brat sto brinemo o strancima umesto njih koji su i izazvali Arapsko prolece koje je i dovelo do tolike migracije stanovnista.

gemini

pre 8 godina

Dali ova drzava ima uopste NACIONALNU STRATEGIJU? Dali ova vlada misli o buducnosti Srbije? Ne znam i prosto ne mogu da shvatim ovakve izjave.

Да ли јхе она нормална?

pre 8 godina

"...nadležni treba da reaguju u skladu sa zakonom i da procene da li su vrednosti koje bi bile promovisane na tim skupovima u skladu sa zakonima i Ustavom."
Устав се не бави "вредностима" - То је само манипулација оних који су себи присвојили право да они кроје норме целој Србији.
Госпођа, ако има своју приватну земљу, може да је уступи коме хоће, за осталу не би смела да "соли памет" никоме - то би требало да је противуставно.

tanja

pre 8 godina

Neka gospodjica govori samo u svoje ime, i neka im ponudi ostanak u svom stanu, a možda i da im da svoj posao.. Pita li iko ovaj narod šta on misli?

Djoka sa potoka

pre 8 godina

Ova žena ne veruje sama sebi šta priča,ludilo,pa od čega će da žive ti jadnici što ostanu ovde.Ženo božija pa imamo najveću nezaposlenost u Evropi o čemu ti pričaš.

glas razuma

pre 8 godina

G djo Brankice za cije interese vi radite? Samo nam jos oni fale. Sedamstotinapedeset hiljada Srba ne radi. Treba li da dodamo jos 100000 izbeglica. Nase izbeglice jos nismo zbrinuli. Zeno sta vi pricate? Razmislite malo.

humanista

pre 8 godina

Lepo je to sto ste rekli Brankice,ali sta ce biti sa mojom porodicom.Supruga mi ne radi imala 2 teske operacije,sin zavrsio fakultet,specijalizaciji,polozio drzavni i za njega nema posla,a ja ja sam obogaljeni ratni vojni invalid,koga samo u cirkusu mogu da zaposle.Smisao svega ovoga sto sam napisao je.A zasto Ne brinete o Svojim gradjanima,dajte mi precizan odgovor a ne sarenu lazu.Inace saosecam sa svim izbeglim raseljenim i uopste na bilo koji nacin nesretnim ljudima,ali osim saosecanja ne mogu nista vise da im dam.Redakciji Hvala ako ovo objave,a ljudski bi trebalo.

Nisam odavde

pre 8 godina

Da li postoji pravni ili bilo koji drugi način da neko kome date azil a zatim i državljanstvo, mora da ostane u tim napuštenim delovima zemlje, a da se kasnije ne preseli recimo u neki od gradova koji nemaju problem nenastanjenosti? Ukoliko se preseli u neki grad, kako ga država može "kazniti"? Oduzimanjem državljanstva? Ja ne znam, pa zato pitam, možda neko zna.

Pod pretpostavkom da su nam napuštena sela, pitam se i da li će neko ko je do pre par godina živeo lagodno od nafte, hteti da se bavi poljoprivredom ovde? Čime će ga država motivisati da postane zemljoradnik ili stočar? Ili će se ići ciljano sa namerom da se nasele ljudi koji su se i u Siriji bavili poljoprivredom? Recimo, proizvodnjom pamuka i maslinovog ulja.

Na kraju, kako će država da realizuje ovaj "projekat"? Otkupom napuštene, jeftine seoske poljoprivredne zemlje i kuća? Ekonomskim podsticajima?
Ako je tako, zašto to isto ne uvede, primera radi, za siromašne mnogočlane srpske porodice koje bi želele da žive i rade u opustelim selima i time im omogućila da prehranjuju svoje porodice i žive od svog rada? I ne samo za mnogočlane porodice, već i za sve one koji bi želeli da žive i rade na selu, a nemaju mogućnosti i sredstava za to.

Svakog dana na tv-u vidimo poneku priču o našim ljudima koji imaju po petoro i više dece, a žive u neviđenoj bedi i sirotinji. Zašto se njima ne bi moglo pomoći da nasele opustele krajeve zemlje ako to žele?

Komša

pre 8 godina

Nego šta.Sve da im se ponudi a mi da idemo negde.Da zbunimo ove što su planirali postepeno da nas oteraju odavde.
Kakva bi to pometnja bila - ostali bi im 30 godina praznog hoda.

Mladen Mladenovic

pre 8 godina

Kad čujem izjave ovako neodgovornih ljudi, koji ne snose nikakve konsekvence za svoje izjave ili svoj rad, osetim mučninu u stomaku?! Znam da ovoj gospodji, u opisu radnog mesta piše to što je izgovorila. Da li su njeni stavovi samo u cilju opravdavanja svojih velikih pronadležnosti ili, ova gospodja zaista misli ovo što je izgovorila?

lyn

pre 8 godina

Ovako nešto se moglo i očekivat da će netko reći, ne brinite, imamo i mi u Hrvatskoj takvih, samo kod nas govore da treba naselit otoke...

milica

pre 8 godina

Ja ne verujem sta citam?! Ovo je klasican primer kad neko lupi pa ostane ziv! Gde cete ih naseliti a da se ne pobuni okolno stanovnistvo? Mislite li da ce se uklopiti (ipak smo mi previse razliciti)? Sta cete im ponuditi? Hocemo li svi mi da ih izdrzavamo ili ce morati da rade? GDE ce da rade kada je polovina Srbije nezaposlena u tim slabo razvijenim i slabo naseljenim opstinama? Ljudi koji trenutno prolaze kroz nasu zemlju su mahom visokoobrazovani (barem tako kazu), mislite li da ce oni prihvatiti da ne znam obradjuju zemlju ili sta vec? I najvaznije, da li ste pitali sopstveni narod sta o tome misli, nije ovo vasa drzva, vec drzava svih nas! Bas me interesuje da li na jedno pitanje doticna gospodja ima odgovor????? E, da, samo da dodam da mi je inace zaista zao ljudi, verujem da su prosli pakao, i slazem se da im treba pomoci da prodju, dakle da prodju, ali za sve drugo treba dobro dobro promisliti!

Koja

pre 8 godina

Imao sam dilemu da li su ovi političari mnogo pametni pa nas sve zezaju ili je obrnuto. Ovo me sad zbunjuje jer je u pitanju nova medicinska kategorija. Priča je beznadežno šuplja i jadna da se jedino nadam da ce im i akcija biti takva.

da komsiji crkne krava

pre 8 godina

(only fools and horses, 25. avgust 2015 16:57)
Da si ti ziv i zdrav, zvanicno 30.000 Srba godisnje izbegne odavde (nezvanicno 50.000) tako da - to je pocelo odavno, pa se nastavilo nakon krace pauze pocetkom 2000-ih.

Basta

pre 8 godina

Vidim da imate "pametne" političare kao i mi Hrvati. Niste se mogli nosit s "domaćim" Albancima, a hoćete Arape koji imaju možda i veći natalitet od Albanaca. Zbogom pameti!

Mare

pre 8 godina

A sto im ne ponudi neka druga drzava nego bas mi.
(Sasa, 25. avgust 2015 16:48)

pa gde ces zemlju koja ima:
-veci suficit
-veci ekonomski rast
-veci dzi bi pi
-veci broj pohvala od strane svih evropskih lidera
-veci broj smestajnih kapaciteta za izbegle
-veci broj direktnih investicija
-veci broj sposobnih vlastodrzaca

od nase zemlje

gdje sam rodjen tu je sve sirotinja

pre 8 godina

Ja stvarno nemam ništa protiv izbeglica, većina su ljudi koje je muka naterala preko pola sveta, ali mi nije jasna naša država. Pa, ja nemam hleba da jedem i nikakav posao mi država niti je omogućila niti pokušava da mi omogući i sprečava me u svakom pokušaju da bilo šta napravim. E, ta i takva država, koja ne brine za svoje građane hoće da udomljava izbeglice iz belog sveta.