Ponedeljak, 15.06.2015.

08:36

Šta piše u britanskoj rezoluciji o Srebrenici?

Rezolucija o Srebrenici, koju je u Savetu bezbednosti UN pripremila Velika Britanija, predviđa da deca ubuduće u školama uče o genocidu, piše "Blic".

Izvor: Blic

Šta piše u britanskoj rezoluciji o Srebrenici? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

53 Komentari

Sortiraj po:

daki

pre 8 godina

Poslednji cas sve si upravu, zato se raspitaj koliko je nacista povesano u Jugoslaviji i celoj Evropi zbog genocida koji su pocinili. Pored toga Jugoslavija je dobila ogromnu ratnu odstetu od SR Nemacke, a Brant je klecuci trazio oprostaj od zrtava. Mi nase zrtve vec 70 godina oplakujemo u Kragujevcu i uvek je prisutan Ambasador Nemacke, koji nerehabilituje zlocine svog naroda.

Bezimeni kome retko objavljuju komentare

pre 8 godina

A rezolucija 1244? Znali se sta se tamo trazi i da li se clanice UN pridrzavaju toga sto tamo pise? Ako ne, nema smisla pridrzavati se ni ostalih.

pera

pre 8 godina

Hriscanski narodi u evropi i nezna da su na bozic pobijeni 4000 hriscana od strane muslimanima, da bi se to glasno objavilo bilo bi drugacije misljenje u hriscanskom svetu

aseb

pre 8 godina

Nevjerovatno,ali stvarno nevjerovatno da Bosnjaci nikad nisu ni pomislili,da nekazem izjavili da je bilo ikakvih zlocina sa njihove strane.
Na moj komentar dole se javlja jedan da imenujem koji i gdje su to Srbi ubijeni.
Pa kakav si to covjek?
Sram da te bude!
Jel vi to imate ekskluzivno pravo da ubijate bez kazne?
Srba je do sad osudjeno desetine i neka su,ako je neko kriv neka trune u zatvoru,ali sta je sa vama?
Drzite se svi neke suplje price o tome kako ste htjeli suzivot,kako ste zrtve,a u BiH je svugdje prva pala Srpska glava.
Dok su vama Oric,Dudakovic i da nezaboravim rahmetli Celo heroji,pametnom dosta!

poslednji cas

pre 8 godina

Pa, ako je tako u Kragujevcu je na primer oktobra 1941. godine straljan otprilike isti broj Srba medju kojima je vecinom bilo dece, djaka i njihovih roditelja, ali ne i naoruzanih muskaraca kao u Srebrenici, no svejedno, zanemarimo i tu cinjenicu, pa bi tako po toj logici i kragujevacko streljanje trebalo proglasiti za genocid za koga niko jos nije odgovarao, ee, a sta ce sad na sve to reci Nemci i zapad, videcemo, verovatno da su Srbi krivi i za taj zlocin, jer je pre toga stradala nekolicina vojnika od okupatora, o ostalim zlocinima i genocidu nad Srbima, pre svega u hrvatskoj i da ne govorimo.

Darko, Lopare RS

pre 8 godina

21.Jun 1992
U Blječevi: Kosana Zekić, Gojko Jovanović, ...
Ratković: Marjan Pavlović, Milutin Rakić, Borka Milanović, Vinka Maksimović, Radosav Đurić, Živan Prodanović, Stanimir Stanojević, Obren Bogićević, ...
27. Jun 1992
Brađevina: Ljubiša Gajić, Stojan Stevanović, ...
21. Jul 1992
Stanovici: Danica Jovanović, Vidoje Stevović, ...
7. Januar 1993 (pravoslavni božić)
Kravica: Janko Savić, Anđelko Mihajlović, Aleksandar i Radisav Dimitrijević, Slobodan Ilić, ...
1992 - 1995
Srebrenica (zaštitna zona): Vladimir Gajić, Novica Bogićević, Vladimir Stojanović, Mara Božić, Ibran Mustafić, Hamid Salihović, ...
Bil Šiler, Ibran Mustafić i ima ih joše koji su Nasera Orića u tim masakrima vidili i o tome iskaz dali. I opet on nije osuđen ?
Ovi ljudi su ubijeni u svojim kućama, iako su bili miroljubivi, bez neke vojske, nenaoruažani, čekali da proslave rađanje isusa hrista. Dok su u masakru Srebrenice neki bili ratnici, naoruzani, sami se poubijali zbog straha od Srba, a neki su i danas dan još živi a nalaze se na toj spomen ploči. Početkom jula 1995-e se u Srebrenici nalazi 11'673 ljudi. Neka ih je 30'000 tamo ubijeno, ali jedan mali Aldin (16) i jedan mali Vladimir (4) moraju da se zale, ma da su i jedini u ratu nastradali.
Rezolucija i za naše žrtve !

Demir

pre 8 godina

Nije stvar u tome da li je ili nije bio genocid. Naravno da je bio genocid i ceo svet je saglasan s tim. Poenta je priznati. Nemci uce u skolama kako su cinili genocide za vreme II svetskog rata.

deNiro

pre 8 godina

Sramota me je kao Srbina zbog ubistava ratnih zarobljenika koje su pocinili pripadnici VRS.To je velika mrlja na potomke slavne srpske vojske.Ali ja nikada necu priznati termin genocid niti ce to moje dete uciti u skoli.To je politicka a ne pravna definicija sa jasnom politickom pozadinom.

Frenk

pre 8 godina

(deNiro, 15. jun 2015 13:22)

Vidi, upravo je genocid pravni termin. Sud je utvrdio da jeste genocid i to je to.

Zapravo, to nije to. Bilo bi lepo da je to sve, ali nije. Problem je što su onda došli političari, pa "njihovi" urlaju Genocid! Genocid! Genocid!, a "naši" Nije! Nije! Nije!
A i jedni i drugi kao da nisu svesni da ga neće učiniti ništa većim i strašnijim, niti učiniti da ga nestane ako tvrdoglavo ponavljaju to što govore.
U svetu među onima koji se bave Međunarodnim krivičnim pravom vlada konsenzus da je to genocid (čak i ruski profesori). E, ali njih nećemo videti na televiziji da sednu i lepo i polako objasne šta i kako. Ali zato Dodika, Bakira i ostale gledamo 24 sata dnevno, k'o što smo nekad gledali Slobu, Aliju i Franju.
Ne kaže se džabe kad se sretnu pravo i politika da pravo beži glavom bez obzira.
Pravo treba ostaviti pravnicima, koji su rekli svoje. A politiku političarima (mada bi bilo lepo da ućute i da prestanu da se bave stvarima koje ne znaju i ne razumejz)

X

pre 8 godina

... GENOCID ... nema rata u istoriji koji nije bio i genocidan ... oni koji su izazivali krize i ratove krivi su i za genocide, pa makar ih sami i ne počinili ... najveće imperije su i najgenocidnije tvorevine, sprovodile su genocid i nad drugim i nad svojim narodima, bez razlike ... od sadašnjih bliskoistočnih, zadnjih zapadnobalkanskih, srednjeafričkih i indokineskih ratova, pa preko Drugog i Prvog svetskog rata, do svih onih kolonijalnih ratova i genocida, krivci su upravo nacije i države koje sebe danas smatraju demokratskim, a sude drugima ( što je logično, jer ko je još sudio sam sebi ), za ono što su same i proizvele ...

daki

pre 8 godina

Meni je dovoljan onaj snimak gde "Skorpioni" streljaju onu decu i mladice sa ledja. Samo taj snimak prikazite od blagosiljanja jedinice,izvodjenja zrtava iz kamiona pa do streljanja svake godine i bice dovoljno za ljude, a za neljude nema pomoci.

prolaznik

pre 8 godina

@aseb

Kakve su ovo besmislice:
"Zlocin neopravdavam,ali u Srebrenici nije bio genocid,prije osveta.
Znam par ljudi koji su zivjeli u Bratuncu,koji tvrde da vojska nije imala veze sa ubijanjem vec lokalci.Godinama su cekali moment naplate za Kravicu i desetine slicnih zlocina.
Za Srebrenicu ljudi sluze kazne,ima ih jos koji bi trebali,ali zar niko nije kriv za Srpske zrtve. Imaju i oni imena,godine i mjesta gdje su pobijeni. "

Jesi li ti svjestan kakva je logisticka operacija stajala iza ubijanja 8000 ljudi u svega 2-3 dana, pocevsi od dovozenja stotina autobusa i kamiona za prevoz zrtava prije pogubljena, do desetina bagera za pravljenje masovnih gorbnica. Jesi li citao svjedocenja ubica koji su vrsili pogubljenja, o problemima sa pregrijavanje cijevi pusaka, i kako su morali praviti pauze u likvidacijama zbog toga, pa im je trebalo vise vremena nego su planirali.

Upravo zbog takvih kao sto si ti se donosi ova rezolucija...

PS: i da, molim te okaci nam taj spisak, da vidimo imena, godine i mjesta stradanja u kojima su te Srpske zrtve.

John

pre 8 godina

(John, 15. jun 2015 12:16)

Samo vi pritiskajte taj minus. To je mnogo jednostavnije od uključivanja mozga. A isto tako su pre 20 godina neki pritiskali obarač, jer su bili deo rulje koja nema pojma ni o čemu osim da mrzi i koja je ubeđena da "to tako treba" i da se oni bore za SrBstvo.
Za šta li se ovi pritiskivači minusa bore, da mi je znati? Znam za šta misle da se bore, ali to sa realnošću veze nema.

Mare,NS

pre 8 godina

Pod jedan,najostrije osudjujem zlocine u Srebrnici i okolini.

Srbi su streljali bez ikakvog sudjenja,nekoliko hiljada ratnih zarobljenika,sto je nesporno i za to su mnogi vec osudjeni,a nekima se jos uvek sudi.Velika sramota za nas narod.Tacka.

Sa druge strane,Haski sud je NESPORNO utvrdio da su muslimanske snage iz Srebrenice,nacinile zlocine nad Srbima iz okolnih mesta,ali oslobodio Nasera Orica,jer navodno nije bilo dokaza da ih je licno naredio.
Malo cudno,jer im nije smetalo da bez ikakvih dokaza,radi komandne odgovornosti osudi pojedine Srbe na velike zatvorske kazne.Tacka.

Tuzba BiH protiv Srbije za GENOCID je odbijena od strane Medjunarodnog suda uz konstataciju da Srbija NIJE KRIVA,ali da je trebala vise da uradi da se nesto slicno ne desi.Tacka.

Sada bi neko da menja istoriju i odluke sudova.
Ko?

Kolonijalna imperija,koja je istrebila i porobljavala cele narode,uvela robovlasnicko drustvo,a u pocetnom stadijumu kapitalizma terali su desetogodisnju decu da ceo dan rintaju po fabrikama i rudnicima skoro za dz,ne bi li se sto vise obogatili.Tacka.

Ako iko treba da cuti i pokrije se po glavi,to su ovi LICEMERI.Tacka!!!

John

pre 8 godina

(Cofi, 15. jun 2015 11:32)

Srbija je osuđena da nije sprečila genocid. Dosta je laganja kako Srebrenica nema nikakve veze sa Srbijom. Znalo se šta oni ludaci "preko" nameravaju da urade, a odavde niko nije ni prstom mrdnuo da ih spreči u tome.

A što se tiče priča da "prvo treba istina da se utvrdi, pa ćemo onda...", danas je onaj za ubistvo osuđen na 40 godina. Zamislite da sad neko krene da priča "nije to bilo baš tako, nije se utvrdila istina, moraju prvo činjenice da se utvrde"? Ili još gore "sama je kriva"?
E, isti slučaj je i sa Srebrenicom. Nema šta više da se utvrđuje, utvrđeno je da su ih pobili, utvrđeno je ko je naredio i organizovao, a svaka relativizacija je odvratna kao i primer koji sam naveo.

Inače, u haškim dokazima, postoji transkript presretnutog razgovora između jednog od oficira VRS osuđenih za genocid i jednog policijskog višeg oficira. Oficir traži da mu ovaj pošalje još ljudi u Srebrenicu, a ovaj ga otera u materinu i kaže "ne dam", jer zna za šta ovome trebaju ljudi i neće da dozvoli da njegovi učestvuju u tome.
Toliko o tome da su svi Srbi genocidni i da je ovo upravljeno protiv Srba. Još samo da dežurni histerici i negatori to shvate. Ovaj policajac je to shvatio još pre 20 godina. Šta mislite, poriče li i on genocid? Teško, s obzirom da je lično video i lično imao posla sa zločincima.

Coco Bill

pre 8 godina

Sve u svemu ako ovo ne prihvatimo napravićemo opet glupost jer će sve to ponovo da izbije u ptvi plan. Srebrnica se i inače polako "zaboravlja", a za ro je dokaz da proše godine na obeležavanju nisu prisustvovali ambasadori iz SAD, Britanije i Ftncuske, što baš nije bilo pravo rukovodećim ljudima iz federacije, kao i razbim "patritskim udruženjima". Uzgred Merkelova teba da poseti BiH i iz nemačkog protokola stiglo je obaveštenje da nije u planu poseta Srebrnici.

kondorov let

pre 8 godina

@(opet_ja, 15. jun 2015 11:53)

...ovaj tvoj komentar prosledi radikalima, a u suprotnom ako mislis da su krivi za Srebrenicu i sva srpska sela onda ce te Haski tribunal pozvati za svedoka da posvedocis da je Srbija preko JNA ucestvovala u ratnim dejstvima u Bosni i Hercegovini.

Boris

pre 8 godina

Ono cega se pametan stidi, budala se time ponosi. Ako smo se Srbi ponasali uvek kao zrtve, posle Srebrenice to vise nije moguce. Ako zelimo da ocitamo lekcije Hrvatima, Bosancima, i Albancima o casti, postenju i moralu, prvo da resimo to kod sebe. Ili da se ponosimo Srebrenicom, al onda mogu Nemci da se ponose recimo Kragujevcom, Jasenovac moze biti ponos Hrvata i da ne nabrajam.

ogledalo pa onda sudi

pre 8 godina

Jel to ona ista V.Britanija zbog čije je pohlepe u JEDNOJ godini od gladi umrlo 8 miliona Indijaca? Jel to oni nama pričaju o genocidu? Pa oni su ga izmislili. Moralne gromade. Savest sveta... tandara broć. Mir žrtvama i pomirenje svakako ali samo ako se mi sami kao komšije dogovorimo da osudimo sve naše zločince i zločine koji nam okaljaše obraz. Sve dok drugi ne pominju ili čak slave zločine nad Srbima pomirenja nema. Naročito ne sa ovakvim "miriteljima"...

nn

pre 8 godina

Sve se to radi ne u cilju pomirenja, već u cilju ukidanja Republike Srpske. U Srebrenici jeste bio zločin ubijanja ratnih zarobljenika, ali da li je to genocid? Takođe se pominju masovna silovanja u BiH. Ja sam bio u VRS četiri godine, nikoga nisam ubio, a pogotovo ne silovao ili maltretirao. Za te četiri godine nikad nisam čuo za takav sličaj, ako je postojao treba da bude osuđen, ali o nekoj masovnoj pojavi mislim da nema govora.
Protiv ovakve rezolucije se treba boriti ili će sutra deca u školi u Brazilu učiti kako su Srbi počinili genocid nad 8000 bošnjaka iako su i dvadesetom veku izgubili nekoliko miloina ljudi u raznim masakrima nad srpskim narodom.

Bolji Primeri

pre 8 godina

Ekstremni događaji od opšteg istorijskog značaja se karakterišu ekstremnim vrednostima kroz određeni period istorije po trajanju i intenzitetu, i o njima se sa određene distance daju sudovi u formi zakon ili rezolucija na globalnom ili lokalnom nivou. Sa tog aspekta, želeo bih da znam za neku globalno važeću rezoluciju sa definicijom genocid za zločine nad Jermenima u turskoj, nad Srbima i ostalima u Jasenovcu, Srbimaa u Krajini, Vijetnamcima od strane usa u Vijetnamu. Paradigma genocida su pored poznatih nacističkih logora upravo navedeni događaji i mnoga druga nedela zapadne civilizacije, pa zato SB treba da se problemom genocida pozabavi naučno i sistematski ukuliko želi da daje valjane primere u školskim udžbenicima. Ovakav animoziotet prema Srbima već odavno pokazuju britanci, mada za ovaj predlog znaju da ne može da prođe jer svako ume da sabere dva i dva u vezi ovog slučaja.

opet_ja

pre 8 godina

srebrenica je smisljeno proizvedena, iz nekog razloga to bi mogli da nam odgovore generali jna koji su nato placenici, tj gde su branili srbe ,tamo srba vise nema.

RobinHood

pre 8 godina

Ja nisam ucestvovao u ratu,ja nisam ubijao,zlostavljao vojnike i neduzne civile.Iskreno mi je zao zrtava,ali ne zelim da samo zato sto sam Srbin dobijem ispred imena drzave Srbije genocidna drzava,genocidni narod !

dva- tri dana

pre 8 godina

Srebrnica MORA ući u udžbenike. Ne ponovila se nigde nikom. Za dva-tri dana je u njoj na brutalan način ubijeno hiljade ratnih ZAROBLJENIKA, što vojnih, što civilnih

aseb

pre 8 godina

Zlocin neopravdavam,ali u Srebrenici nije bio genocid,prije osveta.
Znam par ljudi koji su zivjeli u Bratuncu,koji tvrde da vojska nije imala veze sa ubijanjem vec lokalci.Godinama su cekali moment naplate za Kravicu i desetine slicnih zlocina.
Za Srebrenicu ljudi sluze kazne,ima ih jos koji bi trebali,ali zar niko nije kriv za Srpske zrtve. Imaju i oni imena,godine i mjesta gdje su pobijeni.
Zivim na zapadu BiH i da imam gdje otici,otisao bi i nikad se nebi okrenuo.Eto bosnjacima njihovog tamnog vilajeta,gdje su oni bezgresni,miroljubivi,ciste savjesti,a sutra bi nas sve pobili da im se ukaze prilika.
Samo kad mi nestanemo imaju veci problem,Hrvate,koji za razliku od nas imaju bezrezervnu podrsku svoje matice.

Baltazar

pre 8 godina

Gde se to u svetu ne uci o kolonijalizmu Engleza a uostalom sustina edukovaja mladih je u tome da se takve stvari ne ponavljaju sto je u slucaju desavanja na nasim prostorima vrlo moguce na osnovu razmisljanja vecine a sto se tice kolonijalizma nerealno.Nakraju krajeva deca svih nacionalnosti bi trebalo o tim stvarima na pravi nacin budu edukovana.

sonja_917

pre 8 godina

Mora se osuduti kriminal bilo koje vrste. U Srebrenici Se dogodio pokolj civila ili drugim recima neduzni ljudi. Sva civilizovana drustva na svetu osuduju zlodjela, jedino kod nas to nije nista. Kako mogu tako reci kad vise od osam hiljada ljudi je tu pobijeno zbog pripadnosti drugoj etnickoj grupi. Neki komentarisu Srbe nijednom ne pominju u tom. Mi smo isto stradavali ali ne smijemo biti emotivni nego trebaju se svi javno izjasniti protiv zlocina od Predsednika drzave do obicnog gradana jer se to zbilja i dogodilo i otici u Srebrenicu i pokloniti se neduznima. Nemozemo se inatiti jer i to ce nas i te kako kostati. U pitanju je zdrav razum sa nase strane. Ta rezolucija uopste nije uperena protiv nas nego da pace da se to vise nikome ne dogada. Zlocin se desio i ne moze se opovrgavati.

mr.w

pre 8 godina

Ne vidim nista sporno u ovome. Srbiji se ovo desava zbog konstantnog negiranja. Da ste sutili (nemorate ptiznati ali ni negirati) nebi nikome palo na pamet da donosi ovakve rezolucije. Ovako Dodik svako malo pljune na zrtve i licitira njihovim brojem. Nadjite i jedan komentar Izetbrgovica,Lagumdzije ili bilo kog vodecrg politicara da negira Kravice . Nema ga. Dajte link.

7 gotovan

pre 8 godina

Da smo pametni prvi bismo to prihvatili i stavili u udzbenike! Ali ne: mi smo drcni i arogantni. Prvo smo pomagali zlocince, onda smo sakrivali kolovodje i na kraju, kad su dolijali, mislimo da mozemo da delimo lekcije naprednijim i zaista demokratskim narodima! Pa ako nisu Englezi demokratska nacija (izmislili su parlament u vreme kad mi nismo culi za gace i carape) ko je? Rusija valda?
Za sve one koji pominju kolonijalnu istoriju zapadnih zemalja: uzmite knjige u ruke (bice to novo iskustvo za vecinu): pise vec! pogotovo kod njih!!!

mackica

pre 8 godina

Donosenje slicne rezolucije direktno je mesanje u rad Haskog tribunala koji jos uvek na optuzenickoj klupi ima nekolicinu optuzenih za zlocin u Srebrenici. Da bi pojedine zemlje izvodile svoje zakljucke potrebno je prvo da ovi procesi dobiju epilog. Englesku bi trebalo opomenuti za ne postovanje suda za ratnne zlocine u bivsoj SFRJ.

prozvan

pre 8 godina

koliko je zena i dece ubijeno u srebrenici, ako neko moze da mi odgovori
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (yytyt, 15. jun 2015 09:25)
U Srebrnici su ubijana i deca od 15-15, 17 godina. Ako to nisu deca, odgovori.
PS. U ovoj rezuluciji se kaže "u ratnim sukobima u BiH uključujući i Srebrnicu" Ne pominje se ni vera ni nacionalnost te dece i tih žena, a ako se neko oseća "više" prozvanim, samo mu Bog može pomoći

MNE

pre 8 godina

Da, u Srebrenici je izvrsen genocid. Genocid je kad ubijete hiljade zarobljenih ljudi i kada ih bagerom zatrpavate kilometrima dalje da to prikrijete. I ne, nad Srbima u Bosni niko to nije radio, ubijani su i Srbi i Hrvati ali nikada tako i na taj nacin. Kada prihvatite to, moci cete dalje. Shvatite vec jednom.

Pedja

pre 8 godina

"Podjela se dešava kada neko negira svoj zločin i ko god to da radi sram da ga bude!"

U potpunosti se slazem. Jedino sto si zaboravio je da je Srbija priznala zlocin u Srebrenici i izvinila se za zrtve, a vi Bosnjaci niste nista priznali, Srbi koji su izginuli od vasih zlocinaca su po vama sami sebe ubili ili sta ? Moze slobodno da vas bude sramota.

aleksandar

pre 8 godina

ubijeno je sigurno vise od 8000 ljudi,i da je ubijena jedna osoba ja bih to nazvao genocidom,pocinili su ga Srbi,ali da englezi govore o tome da deca treba da uce o genocidu u srebrenici je cinizam.o njihovom genocidu nad drugim narodima tokom istorije,ne bi bila dovoljni ni 10 ciklusa obrazovanja,i to da samo da o tome uce

Ros Geler

pre 8 godina

Dobro, slazem se da treba da uce. Ali postoje mnogo veci zlocini koji su se desavali od 1945. pa do sad, a oni se bas uhvatili Srebrenice. Svaka zrtva je strasna, ali toliko preuvelicavati taj zlocin od 8000 zrtava naspram nekih genocida po Africi i Aziji gde su stradale desetine, pa i stotine hiljada ljudi je neumesno.

Karadoz

pre 8 godina

Nikako ne mogu da shvatim to da gradjani a i seljaci zemlje koja nema nista sa ratom u BiH tako pomno prate zbivanja u i oko Srebrenice .. Koji je razlog tome?

Vlada

pre 8 godina

Zabranjuje se negiranje genocida ... Dakle, na silu progurate nesto kao genocid a posle niko vise ne sme to ni da dovede u pitanje. Zapadna demokratija je sve manje demokratija, a sloboda govora postoji samo na papiru! U stvari postoji samo kao deo istorije ocigledno. Danas je sve diktat. Vracamo se polako u srednji vek, samo sto je tada crkva odredjivala o cemu sme a o cemu ne sme da se prica.

zar nije tako?

pre 8 godina

Niko ne negira Jasenovac i Kraljevo, zašto pojedinci negiraju Srebrenicu? Pogledajte snimak kako vojska RS ubija tinejdžere, možda će vam neke biti jasnije?

Vlada

pre 8 godina

Nisam od onih MEGASRBA, Srbendi, patriJota, i onih koji smatraju da je Kosovo i dalje SrBsko, ali mi ovo malo ide na živce!

Mislim ajde mi da pišemo rezoluciju o Britanskom kolonijalizmu i genocidu koji su Britanci vršili nad svojim kolonijama, orobljavanju stanovništva itd itd...

Mislim dokle bre više ta "trgovina" tim nedužnim žrtvama i njihovo korišćenje zarad nekih iščašenih interese nekoga tamo.

Ljudi su nažalost pali, zbog velikih gluposti malih ljudi, i ajde makar neko osnovno poštovanje da pružimo svi (ceo svet) svim žrtvama (ne samo u srebrenici) i da ih pustimo da počivaju u miru,a ne da im se imane provlače kroz medije kad god treba da se digne neka prašina ili da se napravi neka tenzija. Nisu ti ljudi to zaslužili ni za života a ni nakon istog!!!

parz

pre 8 godina

@Vlada, evo ja da ti odgovorim. Kada si porazena strana ima da cutis i trpis, osim ako se pametnom politikom ne uslihtas pobednicima. Dok god 50% ili vise, misli da su Karadjic i Mladic heroji. Dok god si u "ratu" sa NATO paktom...mislim mogu ja i dalje, ali to je sustina.

Реалан

pre 8 godina

Ето, доћи ће Срби и у уџбенике! Па нек сад хвале Ратка Младића они што га сматрају херојем! Не знам само како све ово може бити добро по Србију и РС!

Vlada

pre 8 godina

Nisam od onih MEGASRBA, Srbendi, patriJota, i onih koji smatraju da je Kosovo i dalje SrBsko, ali mi ovo malo ide na živce!

Mislim ajde mi da pišemo rezoluciju o Britanskom kolonijalizmu i genocidu koji su Britanci vršili nad svojim kolonijama, orobljavanju stanovništva itd itd...

Mislim dokle bre više ta "trgovina" tim nedužnim žrtvama i njihovo korišćenje zarad nekih iščašenih interese nekoga tamo.

Ljudi su nažalost pali, zbog velikih gluposti malih ljudi, i ajde makar neko osnovno poštovanje da pružimo svi (ceo svet) svim žrtvama (ne samo u srebrenici) i da ih pustimo da počivaju u miru,a ne da im se imane provlače kroz medije kad god treba da se digne neka prašina ili da se napravi neka tenzija. Nisu ti ljudi to zaslužili ni za života a ni nakon istog!!!

Vlada

pre 8 godina

Zabranjuje se negiranje genocida ... Dakle, na silu progurate nesto kao genocid a posle niko vise ne sme to ni da dovede u pitanje. Zapadna demokratija je sve manje demokratija, a sloboda govora postoji samo na papiru! U stvari postoji samo kao deo istorije ocigledno. Danas je sve diktat. Vracamo se polako u srednji vek, samo sto je tada crkva odredjivala o cemu sme a o cemu ne sme da se prica.

aseb

pre 8 godina

Zlocin neopravdavam,ali u Srebrenici nije bio genocid,prije osveta.
Znam par ljudi koji su zivjeli u Bratuncu,koji tvrde da vojska nije imala veze sa ubijanjem vec lokalci.Godinama su cekali moment naplate za Kravicu i desetine slicnih zlocina.
Za Srebrenicu ljudi sluze kazne,ima ih jos koji bi trebali,ali zar niko nije kriv za Srpske zrtve. Imaju i oni imena,godine i mjesta gdje su pobijeni.
Zivim na zapadu BiH i da imam gdje otici,otisao bi i nikad se nebi okrenuo.Eto bosnjacima njihovog tamnog vilajeta,gdje su oni bezgresni,miroljubivi,ciste savjesti,a sutra bi nas sve pobili da im se ukaze prilika.
Samo kad mi nestanemo imaju veci problem,Hrvate,koji za razliku od nas imaju bezrezervnu podrsku svoje matice.

Pedja

pre 8 godina

"Podjela se dešava kada neko negira svoj zločin i ko god to da radi sram da ga bude!"

U potpunosti se slazem. Jedino sto si zaboravio je da je Srbija priznala zlocin u Srebrenici i izvinila se za zrtve, a vi Bosnjaci niste nista priznali, Srbi koji su izginuli od vasih zlocinaca su po vama sami sebe ubili ili sta ? Moze slobodno da vas bude sramota.

Ros Geler

pre 8 godina

Dobro, slazem se da treba da uce. Ali postoje mnogo veci zlocini koji su se desavali od 1945. pa do sad, a oni se bas uhvatili Srebrenice. Svaka zrtva je strasna, ali toliko preuvelicavati taj zlocin od 8000 zrtava naspram nekih genocida po Africi i Aziji gde su stradale desetine, pa i stotine hiljada ljudi je neumesno.

ogledalo pa onda sudi

pre 8 godina

Jel to ona ista V.Britanija zbog čije je pohlepe u JEDNOJ godini od gladi umrlo 8 miliona Indijaca? Jel to oni nama pričaju o genocidu? Pa oni su ga izmislili. Moralne gromade. Savest sveta... tandara broć. Mir žrtvama i pomirenje svakako ali samo ako se mi sami kao komšije dogovorimo da osudimo sve naše zločince i zločine koji nam okaljaše obraz. Sve dok drugi ne pominju ili čak slave zločine nad Srbima pomirenja nema. Naročito ne sa ovakvim "miriteljima"...

nn

pre 8 godina

Sve se to radi ne u cilju pomirenja, već u cilju ukidanja Republike Srpske. U Srebrenici jeste bio zločin ubijanja ratnih zarobljenika, ali da li je to genocid? Takođe se pominju masovna silovanja u BiH. Ja sam bio u VRS četiri godine, nikoga nisam ubio, a pogotovo ne silovao ili maltretirao. Za te četiri godine nikad nisam čuo za takav sličaj, ako je postojao treba da bude osuđen, ali o nekoj masovnoj pojavi mislim da nema govora.
Protiv ovakve rezolucije se treba boriti ili će sutra deca u školi u Brazilu učiti kako su Srbi počinili genocid nad 8000 bošnjaka iako su i dvadesetom veku izgubili nekoliko miloina ljudi u raznim masakrima nad srpskim narodom.

Реалан

pre 8 godina

Ето, доћи ће Срби и у уџбенике! Па нек сад хвале Ратка Младића они што га сматрају херојем! Не знам само како све ово може бити добро по Србију и РС!

RobinHood

pre 8 godina

Ja nisam ucestvovao u ratu,ja nisam ubijao,zlostavljao vojnike i neduzne civile.Iskreno mi je zao zrtava,ali ne zelim da samo zato sto sam Srbin dobijem ispred imena drzave Srbije genocidna drzava,genocidni narod !

MNE

pre 8 godina

Da, u Srebrenici je izvrsen genocid. Genocid je kad ubijete hiljade zarobljenih ljudi i kada ih bagerom zatrpavate kilometrima dalje da to prikrijete. I ne, nad Srbima u Bosni niko to nije radio, ubijani su i Srbi i Hrvati ali nikada tako i na taj nacin. Kada prihvatite to, moci cete dalje. Shvatite vec jednom.

zar nije tako?

pre 8 godina

Niko ne negira Jasenovac i Kraljevo, zašto pojedinci negiraju Srebrenicu? Pogledajte snimak kako vojska RS ubija tinejdžere, možda će vam neke biti jasnije?

mackica

pre 8 godina

Donosenje slicne rezolucije direktno je mesanje u rad Haskog tribunala koji jos uvek na optuzenickoj klupi ima nekolicinu optuzenih za zlocin u Srebrenici. Da bi pojedine zemlje izvodile svoje zakljucke potrebno je prvo da ovi procesi dobiju epilog. Englesku bi trebalo opomenuti za ne postovanje suda za ratnne zlocine u bivsoj SFRJ.

aleksandar

pre 8 godina

ubijeno je sigurno vise od 8000 ljudi,i da je ubijena jedna osoba ja bih to nazvao genocidom,pocinili su ga Srbi,ali da englezi govore o tome da deca treba da uce o genocidu u srebrenici je cinizam.o njihovom genocidu nad drugim narodima tokom istorije,ne bi bila dovoljni ni 10 ciklusa obrazovanja,i to da samo da o tome uce

Bolji Primeri

pre 8 godina

Ekstremni događaji od opšteg istorijskog značaja se karakterišu ekstremnim vrednostima kroz određeni period istorije po trajanju i intenzitetu, i o njima se sa određene distance daju sudovi u formi zakon ili rezolucija na globalnom ili lokalnom nivou. Sa tog aspekta, želeo bih da znam za neku globalno važeću rezoluciju sa definicijom genocid za zločine nad Jermenima u turskoj, nad Srbima i ostalima u Jasenovcu, Srbimaa u Krajini, Vijetnamcima od strane usa u Vijetnamu. Paradigma genocida su pored poznatih nacističkih logora upravo navedeni događaji i mnoga druga nedela zapadne civilizacije, pa zato SB treba da se problemom genocida pozabavi naučno i sistematski ukuliko želi da daje valjane primere u školskim udžbenicima. Ovakav animoziotet prema Srbima već odavno pokazuju britanci, mada za ovaj predlog znaju da ne može da prođe jer svako ume da sabere dva i dva u vezi ovog slučaja.

7 gotovan

pre 8 godina

Da smo pametni prvi bismo to prihvatili i stavili u udzbenike! Ali ne: mi smo drcni i arogantni. Prvo smo pomagali zlocince, onda smo sakrivali kolovodje i na kraju, kad su dolijali, mislimo da mozemo da delimo lekcije naprednijim i zaista demokratskim narodima! Pa ako nisu Englezi demokratska nacija (izmislili su parlament u vreme kad mi nismo culi za gace i carape) ko je? Rusija valda?
Za sve one koji pominju kolonijalnu istoriju zapadnih zemalja: uzmite knjige u ruke (bice to novo iskustvo za vecinu): pise vec! pogotovo kod njih!!!

dva- tri dana

pre 8 godina

Srebrnica MORA ući u udžbenike. Ne ponovila se nigde nikom. Za dva-tri dana je u njoj na brutalan način ubijeno hiljade ratnih ZAROBLJENIKA, što vojnih, što civilnih

parz

pre 8 godina

@Vlada, evo ja da ti odgovorim. Kada si porazena strana ima da cutis i trpis, osim ako se pametnom politikom ne uslihtas pobednicima. Dok god 50% ili vise, misli da su Karadjic i Mladic heroji. Dok god si u "ratu" sa NATO paktom...mislim mogu ja i dalje, ali to je sustina.

daki

pre 8 godina

Meni je dovoljan onaj snimak gde "Skorpioni" streljaju onu decu i mladice sa ledja. Samo taj snimak prikazite od blagosiljanja jedinice,izvodjenja zrtava iz kamiona pa do streljanja svake godine i bice dovoljno za ljude, a za neljude nema pomoci.

Mare,NS

pre 8 godina

Pod jedan,najostrije osudjujem zlocine u Srebrnici i okolini.

Srbi su streljali bez ikakvog sudjenja,nekoliko hiljada ratnih zarobljenika,sto je nesporno i za to su mnogi vec osudjeni,a nekima se jos uvek sudi.Velika sramota za nas narod.Tacka.

Sa druge strane,Haski sud je NESPORNO utvrdio da su muslimanske snage iz Srebrenice,nacinile zlocine nad Srbima iz okolnih mesta,ali oslobodio Nasera Orica,jer navodno nije bilo dokaza da ih je licno naredio.
Malo cudno,jer im nije smetalo da bez ikakvih dokaza,radi komandne odgovornosti osudi pojedine Srbe na velike zatvorske kazne.Tacka.

Tuzba BiH protiv Srbije za GENOCID je odbijena od strane Medjunarodnog suda uz konstataciju da Srbija NIJE KRIVA,ali da je trebala vise da uradi da se nesto slicno ne desi.Tacka.

Sada bi neko da menja istoriju i odluke sudova.
Ko?

Kolonijalna imperija,koja je istrebila i porobljavala cele narode,uvela robovlasnicko drustvo,a u pocetnom stadijumu kapitalizma terali su desetogodisnju decu da ceo dan rintaju po fabrikama i rudnicima skoro za dz,ne bi li se sto vise obogatili.Tacka.

Ako iko treba da cuti i pokrije se po glavi,to su ovi LICEMERI.Tacka!!!

sonja_917

pre 8 godina

Mora se osuduti kriminal bilo koje vrste. U Srebrenici Se dogodio pokolj civila ili drugim recima neduzni ljudi. Sva civilizovana drustva na svetu osuduju zlodjela, jedino kod nas to nije nista. Kako mogu tako reci kad vise od osam hiljada ljudi je tu pobijeno zbog pripadnosti drugoj etnickoj grupi. Neki komentarisu Srbe nijednom ne pominju u tom. Mi smo isto stradavali ali ne smijemo biti emotivni nego trebaju se svi javno izjasniti protiv zlocina od Predsednika drzave do obicnog gradana jer se to zbilja i dogodilo i otici u Srebrenicu i pokloniti se neduznima. Nemozemo se inatiti jer i to ce nas i te kako kostati. U pitanju je zdrav razum sa nase strane. Ta rezolucija uopste nije uperena protiv nas nego da pace da se to vise nikome ne dogada. Zlocin se desio i ne moze se opovrgavati.

mr.w

pre 8 godina

Ne vidim nista sporno u ovome. Srbiji se ovo desava zbog konstantnog negiranja. Da ste sutili (nemorate ptiznati ali ni negirati) nebi nikome palo na pamet da donosi ovakve rezolucije. Ovako Dodik svako malo pljune na zrtve i licitira njihovim brojem. Nadjite i jedan komentar Izetbrgovica,Lagumdzije ili bilo kog vodecrg politicara da negira Kravice . Nema ga. Dajte link.

Karadoz

pre 8 godina

Nikako ne mogu da shvatim to da gradjani a i seljaci zemlje koja nema nista sa ratom u BiH tako pomno prate zbivanja u i oko Srebrenice .. Koji je razlog tome?

prozvan

pre 8 godina

koliko je zena i dece ubijeno u srebrenici, ako neko moze da mi odgovori
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (yytyt, 15. jun 2015 09:25)
U Srebrnici su ubijana i deca od 15-15, 17 godina. Ako to nisu deca, odgovori.
PS. U ovoj rezuluciji se kaže "u ratnim sukobima u BiH uključujući i Srebrnicu" Ne pominje se ni vera ni nacionalnost te dece i tih žena, a ako se neko oseća "više" prozvanim, samo mu Bog može pomoći

John

pre 8 godina

(Cofi, 15. jun 2015 11:32)

Srbija je osuđena da nije sprečila genocid. Dosta je laganja kako Srebrenica nema nikakve veze sa Srbijom. Znalo se šta oni ludaci "preko" nameravaju da urade, a odavde niko nije ni prstom mrdnuo da ih spreči u tome.

A što se tiče priča da "prvo treba istina da se utvrdi, pa ćemo onda...", danas je onaj za ubistvo osuđen na 40 godina. Zamislite da sad neko krene da priča "nije to bilo baš tako, nije se utvrdila istina, moraju prvo činjenice da se utvrde"? Ili još gore "sama je kriva"?
E, isti slučaj je i sa Srebrenicom. Nema šta više da se utvrđuje, utvrđeno je da su ih pobili, utvrđeno je ko je naredio i organizovao, a svaka relativizacija je odvratna kao i primer koji sam naveo.

Inače, u haškim dokazima, postoji transkript presretnutog razgovora između jednog od oficira VRS osuđenih za genocid i jednog policijskog višeg oficira. Oficir traži da mu ovaj pošalje još ljudi u Srebrenicu, a ovaj ga otera u materinu i kaže "ne dam", jer zna za šta ovome trebaju ljudi i neće da dozvoli da njegovi učestvuju u tome.
Toliko o tome da su svi Srbi genocidni i da je ovo upravljeno protiv Srba. Još samo da dežurni histerici i negatori to shvate. Ovaj policajac je to shvatio još pre 20 godina. Šta mislite, poriče li i on genocid? Teško, s obzirom da je lično video i lično imao posla sa zločincima.

Boris

pre 8 godina

Ono cega se pametan stidi, budala se time ponosi. Ako smo se Srbi ponasali uvek kao zrtve, posle Srebrenice to vise nije moguce. Ako zelimo da ocitamo lekcije Hrvatima, Bosancima, i Albancima o casti, postenju i moralu, prvo da resimo to kod sebe. Ili da se ponosimo Srebrenicom, al onda mogu Nemci da se ponose recimo Kragujevcom, Jasenovac moze biti ponos Hrvata i da ne nabrajam.

Darko, Lopare RS

pre 8 godina

21.Jun 1992
U Blječevi: Kosana Zekić, Gojko Jovanović, ...
Ratković: Marjan Pavlović, Milutin Rakić, Borka Milanović, Vinka Maksimović, Radosav Đurić, Živan Prodanović, Stanimir Stanojević, Obren Bogićević, ...
27. Jun 1992
Brađevina: Ljubiša Gajić, Stojan Stevanović, ...
21. Jul 1992
Stanovici: Danica Jovanović, Vidoje Stevović, ...
7. Januar 1993 (pravoslavni božić)
Kravica: Janko Savić, Anđelko Mihajlović, Aleksandar i Radisav Dimitrijević, Slobodan Ilić, ...
1992 - 1995
Srebrenica (zaštitna zona): Vladimir Gajić, Novica Bogićević, Vladimir Stojanović, Mara Božić, Ibran Mustafić, Hamid Salihović, ...
Bil Šiler, Ibran Mustafić i ima ih joše koji su Nasera Orića u tim masakrima vidili i o tome iskaz dali. I opet on nije osuđen ?
Ovi ljudi su ubijeni u svojim kućama, iako su bili miroljubivi, bez neke vojske, nenaoruažani, čekali da proslave rađanje isusa hrista. Dok su u masakru Srebrenice neki bili ratnici, naoruzani, sami se poubijali zbog straha od Srba, a neki su i danas dan još živi a nalaze se na toj spomen ploči. Početkom jula 1995-e se u Srebrenici nalazi 11'673 ljudi. Neka ih je 30'000 tamo ubijeno, ali jedan mali Aldin (16) i jedan mali Vladimir (4) moraju da se zale, ma da su i jedini u ratu nastradali.
Rezolucija i za naše žrtve !

John

pre 8 godina

(John, 15. jun 2015 12:16)

Samo vi pritiskajte taj minus. To je mnogo jednostavnije od uključivanja mozga. A isto tako su pre 20 godina neki pritiskali obarač, jer su bili deo rulje koja nema pojma ni o čemu osim da mrzi i koja je ubeđena da "to tako treba" i da se oni bore za SrBstvo.
Za šta li se ovi pritiskivači minusa bore, da mi je znati? Znam za šta misle da se bore, ali to sa realnošću veze nema.

deNiro

pre 8 godina

Sramota me je kao Srbina zbog ubistava ratnih zarobljenika koje su pocinili pripadnici VRS.To je velika mrlja na potomke slavne srpske vojske.Ali ja nikada necu priznati termin genocid niti ce to moje dete uciti u skoli.To je politicka a ne pravna definicija sa jasnom politickom pozadinom.

opet_ja

pre 8 godina

srebrenica je smisljeno proizvedena, iz nekog razloga to bi mogli da nam odgovore generali jna koji su nato placenici, tj gde su branili srbe ,tamo srba vise nema.

prolaznik

pre 8 godina

@aseb

Kakve su ovo besmislice:
"Zlocin neopravdavam,ali u Srebrenici nije bio genocid,prije osveta.
Znam par ljudi koji su zivjeli u Bratuncu,koji tvrde da vojska nije imala veze sa ubijanjem vec lokalci.Godinama su cekali moment naplate za Kravicu i desetine slicnih zlocina.
Za Srebrenicu ljudi sluze kazne,ima ih jos koji bi trebali,ali zar niko nije kriv za Srpske zrtve. Imaju i oni imena,godine i mjesta gdje su pobijeni. "

Jesi li ti svjestan kakva je logisticka operacija stajala iza ubijanja 8000 ljudi u svega 2-3 dana, pocevsi od dovozenja stotina autobusa i kamiona za prevoz zrtava prije pogubljena, do desetina bagera za pravljenje masovnih gorbnica. Jesi li citao svjedocenja ubica koji su vrsili pogubljenja, o problemima sa pregrijavanje cijevi pusaka, i kako su morali praviti pauze u likvidacijama zbog toga, pa im je trebalo vise vremena nego su planirali.

Upravo zbog takvih kao sto si ti se donosi ova rezolucija...

PS: i da, molim te okaci nam taj spisak, da vidimo imena, godine i mjesta stradanja u kojima su te Srpske zrtve.

Demir

pre 8 godina

Nije stvar u tome da li je ili nije bio genocid. Naravno da je bio genocid i ceo svet je saglasan s tim. Poenta je priznati. Nemci uce u skolama kako su cinili genocide za vreme II svetskog rata.

aseb

pre 8 godina

Nevjerovatno,ali stvarno nevjerovatno da Bosnjaci nikad nisu ni pomislili,da nekazem izjavili da je bilo ikakvih zlocina sa njihove strane.
Na moj komentar dole se javlja jedan da imenujem koji i gdje su to Srbi ubijeni.
Pa kakav si to covjek?
Sram da te bude!
Jel vi to imate ekskluzivno pravo da ubijate bez kazne?
Srba je do sad osudjeno desetine i neka su,ako je neko kriv neka trune u zatvoru,ali sta je sa vama?
Drzite se svi neke suplje price o tome kako ste htjeli suzivot,kako ste zrtve,a u BiH je svugdje prva pala Srpska glava.
Dok su vama Oric,Dudakovic i da nezaboravim rahmetli Celo heroji,pametnom dosta!

poslednji cas

pre 8 godina

Pa, ako je tako u Kragujevcu je na primer oktobra 1941. godine straljan otprilike isti broj Srba medju kojima je vecinom bilo dece, djaka i njihovih roditelja, ali ne i naoruzanih muskaraca kao u Srebrenici, no svejedno, zanemarimo i tu cinjenicu, pa bi tako po toj logici i kragujevacko streljanje trebalo proglasiti za genocid za koga niko jos nije odgovarao, ee, a sta ce sad na sve to reci Nemci i zapad, videcemo, verovatno da su Srbi krivi i za taj zlocin, jer je pre toga stradala nekolicina vojnika od okupatora, o ostalim zlocinima i genocidu nad Srbima, pre svega u hrvatskoj i da ne govorimo.

Baltazar

pre 8 godina

Gde se to u svetu ne uci o kolonijalizmu Engleza a uostalom sustina edukovaja mladih je u tome da se takve stvari ne ponavljaju sto je u slucaju desavanja na nasim prostorima vrlo moguce na osnovu razmisljanja vecine a sto se tice kolonijalizma nerealno.Nakraju krajeva deca svih nacionalnosti bi trebalo o tim stvarima na pravi nacin budu edukovana.

X

pre 8 godina

... GENOCID ... nema rata u istoriji koji nije bio i genocidan ... oni koji su izazivali krize i ratove krivi su i za genocide, pa makar ih sami i ne počinili ... najveće imperije su i najgenocidnije tvorevine, sprovodile su genocid i nad drugim i nad svojim narodima, bez razlike ... od sadašnjih bliskoistočnih, zadnjih zapadnobalkanskih, srednjeafričkih i indokineskih ratova, pa preko Drugog i Prvog svetskog rata, do svih onih kolonijalnih ratova i genocida, krivci su upravo nacije i države koje sebe danas smatraju demokratskim, a sude drugima ( što je logično, jer ko je još sudio sam sebi ), za ono što su same i proizvele ...

Frenk

pre 8 godina

(deNiro, 15. jun 2015 13:22)

Vidi, upravo je genocid pravni termin. Sud je utvrdio da jeste genocid i to je to.

Zapravo, to nije to. Bilo bi lepo da je to sve, ali nije. Problem je što su onda došli političari, pa "njihovi" urlaju Genocid! Genocid! Genocid!, a "naši" Nije! Nije! Nije!
A i jedni i drugi kao da nisu svesni da ga neće učiniti ništa većim i strašnijim, niti učiniti da ga nestane ako tvrdoglavo ponavljaju to što govore.
U svetu među onima koji se bave Međunarodnim krivičnim pravom vlada konsenzus da je to genocid (čak i ruski profesori). E, ali njih nećemo videti na televiziji da sednu i lepo i polako objasne šta i kako. Ali zato Dodika, Bakira i ostale gledamo 24 sata dnevno, k'o što smo nekad gledali Slobu, Aliju i Franju.
Ne kaže se džabe kad se sretnu pravo i politika da pravo beži glavom bez obzira.
Pravo treba ostaviti pravnicima, koji su rekli svoje. A politiku političarima (mada bi bilo lepo da ućute i da prestanu da se bave stvarima koje ne znaju i ne razumejz)

daki

pre 8 godina

Poslednji cas sve si upravu, zato se raspitaj koliko je nacista povesano u Jugoslaviji i celoj Evropi zbog genocida koji su pocinili. Pored toga Jugoslavija je dobila ogromnu ratnu odstetu od SR Nemacke, a Brant je klecuci trazio oprostaj od zrtava. Mi nase zrtve vec 70 godina oplakujemo u Kragujevcu i uvek je prisutan Ambasador Nemacke, koji nerehabilituje zlocine svog naroda.

pera

pre 8 godina

Hriscanski narodi u evropi i nezna da su na bozic pobijeni 4000 hriscana od strane muslimanima, da bi se to glasno objavilo bilo bi drugacije misljenje u hriscanskom svetu

kondorov let

pre 8 godina

@(opet_ja, 15. jun 2015 11:53)

...ovaj tvoj komentar prosledi radikalima, a u suprotnom ako mislis da su krivi za Srebrenicu i sva srpska sela onda ce te Haski tribunal pozvati za svedoka da posvedocis da je Srbija preko JNA ucestvovala u ratnim dejstvima u Bosni i Hercegovini.

Bezimeni kome retko objavljuju komentare

pre 8 godina

A rezolucija 1244? Znali se sta se tamo trazi i da li se clanice UN pridrzavaju toga sto tamo pise? Ako ne, nema smisla pridrzavati se ni ostalih.

Coco Bill

pre 8 godina

Sve u svemu ako ovo ne prihvatimo napravićemo opet glupost jer će sve to ponovo da izbije u ptvi plan. Srebrnica se i inače polako "zaboravlja", a za ro je dokaz da proše godine na obeležavanju nisu prisustvovali ambasadori iz SAD, Britanije i Ftncuske, što baš nije bilo pravo rukovodećim ljudima iz federacije, kao i razbim "patritskim udruženjima". Uzgred Merkelova teba da poseti BiH i iz nemačkog protokola stiglo je obaveštenje da nije u planu poseta Srebrnici.

Реалан

pre 8 godina

Ето, доћи ће Срби и у уџбенике! Па нек сад хвале Ратка Младића они што га сматрају херојем! Не знам само како све ово може бити добро по Србију и РС!

MNE

pre 8 godina

Da, u Srebrenici je izvrsen genocid. Genocid je kad ubijete hiljade zarobljenih ljudi i kada ih bagerom zatrpavate kilometrima dalje da to prikrijete. I ne, nad Srbima u Bosni niko to nije radio, ubijani su i Srbi i Hrvati ali nikada tako i na taj nacin. Kada prihvatite to, moci cete dalje. Shvatite vec jednom.

dva- tri dana

pre 8 godina

Srebrnica MORA ući u udžbenike. Ne ponovila se nigde nikom. Za dva-tri dana je u njoj na brutalan način ubijeno hiljade ratnih ZAROBLJENIKA, što vojnih, što civilnih

zar nije tako?

pre 8 godina

Niko ne negira Jasenovac i Kraljevo, zašto pojedinci negiraju Srebrenicu? Pogledajte snimak kako vojska RS ubija tinejdžere, možda će vam neke biti jasnije?

7 gotovan

pre 8 godina

Da smo pametni prvi bismo to prihvatili i stavili u udzbenike! Ali ne: mi smo drcni i arogantni. Prvo smo pomagali zlocince, onda smo sakrivali kolovodje i na kraju, kad su dolijali, mislimo da mozemo da delimo lekcije naprednijim i zaista demokratskim narodima! Pa ako nisu Englezi demokratska nacija (izmislili su parlament u vreme kad mi nismo culi za gace i carape) ko je? Rusija valda?
Za sve one koji pominju kolonijalnu istoriju zapadnih zemalja: uzmite knjige u ruke (bice to novo iskustvo za vecinu): pise vec! pogotovo kod njih!!!

parz

pre 8 godina

@Vlada, evo ja da ti odgovorim. Kada si porazena strana ima da cutis i trpis, osim ako se pametnom politikom ne uslihtas pobednicima. Dok god 50% ili vise, misli da su Karadjic i Mladic heroji. Dok god si u "ratu" sa NATO paktom...mislim mogu ja i dalje, ali to je sustina.

mr.w

pre 8 godina

Ne vidim nista sporno u ovome. Srbiji se ovo desava zbog konstantnog negiranja. Da ste sutili (nemorate ptiznati ali ni negirati) nebi nikome palo na pamet da donosi ovakve rezolucije. Ovako Dodik svako malo pljune na zrtve i licitira njihovim brojem. Nadjite i jedan komentar Izetbrgovica,Lagumdzije ili bilo kog vodecrg politicara da negira Kravice . Nema ga. Dajte link.

sonja_917

pre 8 godina

Mora se osuduti kriminal bilo koje vrste. U Srebrenici Se dogodio pokolj civila ili drugim recima neduzni ljudi. Sva civilizovana drustva na svetu osuduju zlodjela, jedino kod nas to nije nista. Kako mogu tako reci kad vise od osam hiljada ljudi je tu pobijeno zbog pripadnosti drugoj etnickoj grupi. Neki komentarisu Srbe nijednom ne pominju u tom. Mi smo isto stradavali ali ne smijemo biti emotivni nego trebaju se svi javno izjasniti protiv zlocina od Predsednika drzave do obicnog gradana jer se to zbilja i dogodilo i otici u Srebrenicu i pokloniti se neduznima. Nemozemo se inatiti jer i to ce nas i te kako kostati. U pitanju je zdrav razum sa nase strane. Ta rezolucija uopste nije uperena protiv nas nego da pace da se to vise nikome ne dogada. Zlocin se desio i ne moze se opovrgavati.

prozvan

pre 8 godina

koliko je zena i dece ubijeno u srebrenici, ako neko moze da mi odgovori
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (yytyt, 15. jun 2015 09:25)
U Srebrnici su ubijana i deca od 15-15, 17 godina. Ako to nisu deca, odgovori.
PS. U ovoj rezuluciji se kaže "u ratnim sukobima u BiH uključujući i Srebrnicu" Ne pominje se ni vera ni nacionalnost te dece i tih žena, a ako se neko oseća "više" prozvanim, samo mu Bog može pomoći

Karadoz

pre 8 godina

Nikako ne mogu da shvatim to da gradjani a i seljaci zemlje koja nema nista sa ratom u BiH tako pomno prate zbivanja u i oko Srebrenice .. Koji je razlog tome?

aleksandar

pre 8 godina

ubijeno je sigurno vise od 8000 ljudi,i da je ubijena jedna osoba ja bih to nazvao genocidom,pocinili su ga Srbi,ali da englezi govore o tome da deca treba da uce o genocidu u srebrenici je cinizam.o njihovom genocidu nad drugim narodima tokom istorije,ne bi bila dovoljni ni 10 ciklusa obrazovanja,i to da samo da o tome uce

Vlada

pre 8 godina

Zabranjuje se negiranje genocida ... Dakle, na silu progurate nesto kao genocid a posle niko vise ne sme to ni da dovede u pitanje. Zapadna demokratija je sve manje demokratija, a sloboda govora postoji samo na papiru! U stvari postoji samo kao deo istorije ocigledno. Danas je sve diktat. Vracamo se polako u srednji vek, samo sto je tada crkva odredjivala o cemu sme a o cemu ne sme da se prica.

aseb

pre 8 godina

Zlocin neopravdavam,ali u Srebrenici nije bio genocid,prije osveta.
Znam par ljudi koji su zivjeli u Bratuncu,koji tvrde da vojska nije imala veze sa ubijanjem vec lokalci.Godinama su cekali moment naplate za Kravicu i desetine slicnih zlocina.
Za Srebrenicu ljudi sluze kazne,ima ih jos koji bi trebali,ali zar niko nije kriv za Srpske zrtve. Imaju i oni imena,godine i mjesta gdje su pobijeni.
Zivim na zapadu BiH i da imam gdje otici,otisao bi i nikad se nebi okrenuo.Eto bosnjacima njihovog tamnog vilajeta,gdje su oni bezgresni,miroljubivi,ciste savjesti,a sutra bi nas sve pobili da im se ukaze prilika.
Samo kad mi nestanemo imaju veci problem,Hrvate,koji za razliku od nas imaju bezrezervnu podrsku svoje matice.

Demir

pre 8 godina

Nije stvar u tome da li je ili nije bio genocid. Naravno da je bio genocid i ceo svet je saglasan s tim. Poenta je priznati. Nemci uce u skolama kako su cinili genocide za vreme II svetskog rata.

prolaznik

pre 8 godina

@aseb

Kakve su ovo besmislice:
"Zlocin neopravdavam,ali u Srebrenici nije bio genocid,prije osveta.
Znam par ljudi koji su zivjeli u Bratuncu,koji tvrde da vojska nije imala veze sa ubijanjem vec lokalci.Godinama su cekali moment naplate za Kravicu i desetine slicnih zlocina.
Za Srebrenicu ljudi sluze kazne,ima ih jos koji bi trebali,ali zar niko nije kriv za Srpske zrtve. Imaju i oni imena,godine i mjesta gdje su pobijeni. "

Jesi li ti svjestan kakva je logisticka operacija stajala iza ubijanja 8000 ljudi u svega 2-3 dana, pocevsi od dovozenja stotina autobusa i kamiona za prevoz zrtava prije pogubljena, do desetina bagera za pravljenje masovnih gorbnica. Jesi li citao svjedocenja ubica koji su vrsili pogubljenja, o problemima sa pregrijavanje cijevi pusaka, i kako su morali praviti pauze u likvidacijama zbog toga, pa im je trebalo vise vremena nego su planirali.

Upravo zbog takvih kao sto si ti se donosi ova rezolucija...

PS: i da, molim te okaci nam taj spisak, da vidimo imena, godine i mjesta stradanja u kojima su te Srpske zrtve.

Boris

pre 8 godina

Ono cega se pametan stidi, budala se time ponosi. Ako smo se Srbi ponasali uvek kao zrtve, posle Srebrenice to vise nije moguce. Ako zelimo da ocitamo lekcije Hrvatima, Bosancima, i Albancima o casti, postenju i moralu, prvo da resimo to kod sebe. Ili da se ponosimo Srebrenicom, al onda mogu Nemci da se ponose recimo Kragujevcom, Jasenovac moze biti ponos Hrvata i da ne nabrajam.

Vlada

pre 8 godina

Nisam od onih MEGASRBA, Srbendi, patriJota, i onih koji smatraju da je Kosovo i dalje SrBsko, ali mi ovo malo ide na živce!

Mislim ajde mi da pišemo rezoluciju o Britanskom kolonijalizmu i genocidu koji su Britanci vršili nad svojim kolonijama, orobljavanju stanovništva itd itd...

Mislim dokle bre više ta "trgovina" tim nedužnim žrtvama i njihovo korišćenje zarad nekih iščašenih interese nekoga tamo.

Ljudi su nažalost pali, zbog velikih gluposti malih ljudi, i ajde makar neko osnovno poštovanje da pružimo svi (ceo svet) svim žrtvama (ne samo u srebrenici) i da ih pustimo da počivaju u miru,a ne da im se imane provlače kroz medije kad god treba da se digne neka prašina ili da se napravi neka tenzija. Nisu ti ljudi to zaslužili ni za života a ni nakon istog!!!

Baltazar

pre 8 godina

Gde se to u svetu ne uci o kolonijalizmu Engleza a uostalom sustina edukovaja mladih je u tome da se takve stvari ne ponavljaju sto je u slucaju desavanja na nasim prostorima vrlo moguce na osnovu razmisljanja vecine a sto se tice kolonijalizma nerealno.Nakraju krajeva deca svih nacionalnosti bi trebalo o tim stvarima na pravi nacin budu edukovana.

John

pre 8 godina

(Cofi, 15. jun 2015 11:32)

Srbija je osuđena da nije sprečila genocid. Dosta je laganja kako Srebrenica nema nikakve veze sa Srbijom. Znalo se šta oni ludaci "preko" nameravaju da urade, a odavde niko nije ni prstom mrdnuo da ih spreči u tome.

A što se tiče priča da "prvo treba istina da se utvrdi, pa ćemo onda...", danas je onaj za ubistvo osuđen na 40 godina. Zamislite da sad neko krene da priča "nije to bilo baš tako, nije se utvrdila istina, moraju prvo činjenice da se utvrde"? Ili još gore "sama je kriva"?
E, isti slučaj je i sa Srebrenicom. Nema šta više da se utvrđuje, utvrđeno je da su ih pobili, utvrđeno je ko je naredio i organizovao, a svaka relativizacija je odvratna kao i primer koji sam naveo.

Inače, u haškim dokazima, postoji transkript presretnutog razgovora između jednog od oficira VRS osuđenih za genocid i jednog policijskog višeg oficira. Oficir traži da mu ovaj pošalje još ljudi u Srebrenicu, a ovaj ga otera u materinu i kaže "ne dam", jer zna za šta ovome trebaju ljudi i neće da dozvoli da njegovi učestvuju u tome.
Toliko o tome da su svi Srbi genocidni i da je ovo upravljeno protiv Srba. Još samo da dežurni histerici i negatori to shvate. Ovaj policajac je to shvatio još pre 20 godina. Šta mislite, poriče li i on genocid? Teško, s obzirom da je lično video i lično imao posla sa zločincima.

John

pre 8 godina

(John, 15. jun 2015 12:16)

Samo vi pritiskajte taj minus. To je mnogo jednostavnije od uključivanja mozga. A isto tako su pre 20 godina neki pritiskali obarač, jer su bili deo rulje koja nema pojma ni o čemu osim da mrzi i koja je ubeđena da "to tako treba" i da se oni bore za SrBstvo.
Za šta li se ovi pritiskivači minusa bore, da mi je znati? Znam za šta misle da se bore, ali to sa realnošću veze nema.

Coco Bill

pre 8 godina

Sve u svemu ako ovo ne prihvatimo napravićemo opet glupost jer će sve to ponovo da izbije u ptvi plan. Srebrnica se i inače polako "zaboravlja", a za ro je dokaz da proše godine na obeležavanju nisu prisustvovali ambasadori iz SAD, Britanije i Ftncuske, što baš nije bilo pravo rukovodećim ljudima iz federacije, kao i razbim "patritskim udruženjima". Uzgred Merkelova teba da poseti BiH i iz nemačkog protokola stiglo je obaveštenje da nije u planu poseta Srebrnici.

deNiro

pre 8 godina

Sramota me je kao Srbina zbog ubistava ratnih zarobljenika koje su pocinili pripadnici VRS.To je velika mrlja na potomke slavne srpske vojske.Ali ja nikada necu priznati termin genocid niti ce to moje dete uciti u skoli.To je politicka a ne pravna definicija sa jasnom politickom pozadinom.

Pedja

pre 8 godina

"Podjela se dešava kada neko negira svoj zločin i ko god to da radi sram da ga bude!"

U potpunosti se slazem. Jedino sto si zaboravio je da je Srbija priznala zlocin u Srebrenici i izvinila se za zrtve, a vi Bosnjaci niste nista priznali, Srbi koji su izginuli od vasih zlocinaca su po vama sami sebe ubili ili sta ? Moze slobodno da vas bude sramota.

Ros Geler

pre 8 godina

Dobro, slazem se da treba da uce. Ali postoje mnogo veci zlocini koji su se desavali od 1945. pa do sad, a oni se bas uhvatili Srebrenice. Svaka zrtva je strasna, ali toliko preuvelicavati taj zlocin od 8000 zrtava naspram nekih genocida po Africi i Aziji gde su stradale desetine, pa i stotine hiljada ljudi je neumesno.

daki

pre 8 godina

Meni je dovoljan onaj snimak gde "Skorpioni" streljaju onu decu i mladice sa ledja. Samo taj snimak prikazite od blagosiljanja jedinice,izvodjenja zrtava iz kamiona pa do streljanja svake godine i bice dovoljno za ljude, a za neljude nema pomoci.

nn

pre 8 godina

Sve se to radi ne u cilju pomirenja, već u cilju ukidanja Republike Srpske. U Srebrenici jeste bio zločin ubijanja ratnih zarobljenika, ali da li je to genocid? Takođe se pominju masovna silovanja u BiH. Ja sam bio u VRS četiri godine, nikoga nisam ubio, a pogotovo ne silovao ili maltretirao. Za te četiri godine nikad nisam čuo za takav sličaj, ako je postojao treba da bude osuđen, ali o nekoj masovnoj pojavi mislim da nema govora.
Protiv ovakve rezolucije se treba boriti ili će sutra deca u školi u Brazilu učiti kako su Srbi počinili genocid nad 8000 bošnjaka iako su i dvadesetom veku izgubili nekoliko miloina ljudi u raznim masakrima nad srpskim narodom.

opet_ja

pre 8 godina

srebrenica je smisljeno proizvedena, iz nekog razloga to bi mogli da nam odgovore generali jna koji su nato placenici, tj gde su branili srbe ,tamo srba vise nema.

RobinHood

pre 8 godina

Ja nisam ucestvovao u ratu,ja nisam ubijao,zlostavljao vojnike i neduzne civile.Iskreno mi je zao zrtava,ali ne zelim da samo zato sto sam Srbin dobijem ispred imena drzave Srbije genocidna drzava,genocidni narod !

mackica

pre 8 godina

Donosenje slicne rezolucije direktno je mesanje u rad Haskog tribunala koji jos uvek na optuzenickoj klupi ima nekolicinu optuzenih za zlocin u Srebrenici. Da bi pojedine zemlje izvodile svoje zakljucke potrebno je prvo da ovi procesi dobiju epilog. Englesku bi trebalo opomenuti za ne postovanje suda za ratnne zlocine u bivsoj SFRJ.

Frenk

pre 8 godina

(deNiro, 15. jun 2015 13:22)

Vidi, upravo je genocid pravni termin. Sud je utvrdio da jeste genocid i to je to.

Zapravo, to nije to. Bilo bi lepo da je to sve, ali nije. Problem je što su onda došli političari, pa "njihovi" urlaju Genocid! Genocid! Genocid!, a "naši" Nije! Nije! Nije!
A i jedni i drugi kao da nisu svesni da ga neće učiniti ništa većim i strašnijim, niti učiniti da ga nestane ako tvrdoglavo ponavljaju to što govore.
U svetu među onima koji se bave Međunarodnim krivičnim pravom vlada konsenzus da je to genocid (čak i ruski profesori). E, ali njih nećemo videti na televiziji da sednu i lepo i polako objasne šta i kako. Ali zato Dodika, Bakira i ostale gledamo 24 sata dnevno, k'o što smo nekad gledali Slobu, Aliju i Franju.
Ne kaže se džabe kad se sretnu pravo i politika da pravo beži glavom bez obzira.
Pravo treba ostaviti pravnicima, koji su rekli svoje. A politiku političarima (mada bi bilo lepo da ućute i da prestanu da se bave stvarima koje ne znaju i ne razumejz)

ogledalo pa onda sudi

pre 8 godina

Jel to ona ista V.Britanija zbog čije je pohlepe u JEDNOJ godini od gladi umrlo 8 miliona Indijaca? Jel to oni nama pričaju o genocidu? Pa oni su ga izmislili. Moralne gromade. Savest sveta... tandara broć. Mir žrtvama i pomirenje svakako ali samo ako se mi sami kao komšije dogovorimo da osudimo sve naše zločince i zločine koji nam okaljaše obraz. Sve dok drugi ne pominju ili čak slave zločine nad Srbima pomirenja nema. Naročito ne sa ovakvim "miriteljima"...

Darko, Lopare RS

pre 8 godina

21.Jun 1992
U Blječevi: Kosana Zekić, Gojko Jovanović, ...
Ratković: Marjan Pavlović, Milutin Rakić, Borka Milanović, Vinka Maksimović, Radosav Đurić, Živan Prodanović, Stanimir Stanojević, Obren Bogićević, ...
27. Jun 1992
Brađevina: Ljubiša Gajić, Stojan Stevanović, ...
21. Jul 1992
Stanovici: Danica Jovanović, Vidoje Stevović, ...
7. Januar 1993 (pravoslavni božić)
Kravica: Janko Savić, Anđelko Mihajlović, Aleksandar i Radisav Dimitrijević, Slobodan Ilić, ...
1992 - 1995
Srebrenica (zaštitna zona): Vladimir Gajić, Novica Bogićević, Vladimir Stojanović, Mara Božić, Ibran Mustafić, Hamid Salihović, ...
Bil Šiler, Ibran Mustafić i ima ih joše koji su Nasera Orića u tim masakrima vidili i o tome iskaz dali. I opet on nije osuđen ?
Ovi ljudi su ubijeni u svojim kućama, iako su bili miroljubivi, bez neke vojske, nenaoruažani, čekali da proslave rađanje isusa hrista. Dok su u masakru Srebrenice neki bili ratnici, naoruzani, sami se poubijali zbog straha od Srba, a neki su i danas dan još živi a nalaze se na toj spomen ploči. Početkom jula 1995-e se u Srebrenici nalazi 11'673 ljudi. Neka ih je 30'000 tamo ubijeno, ali jedan mali Aldin (16) i jedan mali Vladimir (4) moraju da se zale, ma da su i jedini u ratu nastradali.
Rezolucija i za naše žrtve !

daki

pre 8 godina

Poslednji cas sve si upravu, zato se raspitaj koliko je nacista povesano u Jugoslaviji i celoj Evropi zbog genocida koji su pocinili. Pored toga Jugoslavija je dobila ogromnu ratnu odstetu od SR Nemacke, a Brant je klecuci trazio oprostaj od zrtava. Mi nase zrtve vec 70 godina oplakujemo u Kragujevcu i uvek je prisutan Ambasador Nemacke, koji nerehabilituje zlocine svog naroda.

Bolji Primeri

pre 8 godina

Ekstremni događaji od opšteg istorijskog značaja se karakterišu ekstremnim vrednostima kroz određeni period istorije po trajanju i intenzitetu, i o njima se sa određene distance daju sudovi u formi zakon ili rezolucija na globalnom ili lokalnom nivou. Sa tog aspekta, želeo bih da znam za neku globalno važeću rezoluciju sa definicijom genocid za zločine nad Jermenima u turskoj, nad Srbima i ostalima u Jasenovcu, Srbimaa u Krajini, Vijetnamcima od strane usa u Vijetnamu. Paradigma genocida su pored poznatih nacističkih logora upravo navedeni događaji i mnoga druga nedela zapadne civilizacije, pa zato SB treba da se problemom genocida pozabavi naučno i sistematski ukuliko želi da daje valjane primere u školskim udžbenicima. Ovakav animoziotet prema Srbima već odavno pokazuju britanci, mada za ovaj predlog znaju da ne može da prođe jer svako ume da sabere dva i dva u vezi ovog slučaja.

Mare,NS

pre 8 godina

Pod jedan,najostrije osudjujem zlocine u Srebrnici i okolini.

Srbi su streljali bez ikakvog sudjenja,nekoliko hiljada ratnih zarobljenika,sto je nesporno i za to su mnogi vec osudjeni,a nekima se jos uvek sudi.Velika sramota za nas narod.Tacka.

Sa druge strane,Haski sud je NESPORNO utvrdio da su muslimanske snage iz Srebrenice,nacinile zlocine nad Srbima iz okolnih mesta,ali oslobodio Nasera Orica,jer navodno nije bilo dokaza da ih je licno naredio.
Malo cudno,jer im nije smetalo da bez ikakvih dokaza,radi komandne odgovornosti osudi pojedine Srbe na velike zatvorske kazne.Tacka.

Tuzba BiH protiv Srbije za GENOCID je odbijena od strane Medjunarodnog suda uz konstataciju da Srbija NIJE KRIVA,ali da je trebala vise da uradi da se nesto slicno ne desi.Tacka.

Sada bi neko da menja istoriju i odluke sudova.
Ko?

Kolonijalna imperija,koja je istrebila i porobljavala cele narode,uvela robovlasnicko drustvo,a u pocetnom stadijumu kapitalizma terali su desetogodisnju decu da ceo dan rintaju po fabrikama i rudnicima skoro za dz,ne bi li se sto vise obogatili.Tacka.

Ako iko treba da cuti i pokrije se po glavi,to su ovi LICEMERI.Tacka!!!

aseb

pre 8 godina

Nevjerovatno,ali stvarno nevjerovatno da Bosnjaci nikad nisu ni pomislili,da nekazem izjavili da je bilo ikakvih zlocina sa njihove strane.
Na moj komentar dole se javlja jedan da imenujem koji i gdje su to Srbi ubijeni.
Pa kakav si to covjek?
Sram da te bude!
Jel vi to imate ekskluzivno pravo da ubijate bez kazne?
Srba je do sad osudjeno desetine i neka su,ako je neko kriv neka trune u zatvoru,ali sta je sa vama?
Drzite se svi neke suplje price o tome kako ste htjeli suzivot,kako ste zrtve,a u BiH je svugdje prva pala Srpska glava.
Dok su vama Oric,Dudakovic i da nezaboravim rahmetli Celo heroji,pametnom dosta!

poslednji cas

pre 8 godina

Pa, ako je tako u Kragujevcu je na primer oktobra 1941. godine straljan otprilike isti broj Srba medju kojima je vecinom bilo dece, djaka i njihovih roditelja, ali ne i naoruzanih muskaraca kao u Srebrenici, no svejedno, zanemarimo i tu cinjenicu, pa bi tako po toj logici i kragujevacko streljanje trebalo proglasiti za genocid za koga niko jos nije odgovarao, ee, a sta ce sad na sve to reci Nemci i zapad, videcemo, verovatno da su Srbi krivi i za taj zlocin, jer je pre toga stradala nekolicina vojnika od okupatora, o ostalim zlocinima i genocidu nad Srbima, pre svega u hrvatskoj i da ne govorimo.

kondorov let

pre 8 godina

@(opet_ja, 15. jun 2015 11:53)

...ovaj tvoj komentar prosledi radikalima, a u suprotnom ako mislis da su krivi za Srebrenicu i sva srpska sela onda ce te Haski tribunal pozvati za svedoka da posvedocis da je Srbija preko JNA ucestvovala u ratnim dejstvima u Bosni i Hercegovini.

pera

pre 8 godina

Hriscanski narodi u evropi i nezna da su na bozic pobijeni 4000 hriscana od strane muslimanima, da bi se to glasno objavilo bilo bi drugacije misljenje u hriscanskom svetu

X

pre 8 godina

... GENOCID ... nema rata u istoriji koji nije bio i genocidan ... oni koji su izazivali krize i ratove krivi su i za genocide, pa makar ih sami i ne počinili ... najveće imperije su i najgenocidnije tvorevine, sprovodile su genocid i nad drugim i nad svojim narodima, bez razlike ... od sadašnjih bliskoistočnih, zadnjih zapadnobalkanskih, srednjeafričkih i indokineskih ratova, pa preko Drugog i Prvog svetskog rata, do svih onih kolonijalnih ratova i genocida, krivci su upravo nacije i države koje sebe danas smatraju demokratskim, a sude drugima ( što je logično, jer ko je još sudio sam sebi ), za ono što su same i proizvele ...

Bezimeni kome retko objavljuju komentare

pre 8 godina

A rezolucija 1244? Znali se sta se tamo trazi i da li se clanice UN pridrzavaju toga sto tamo pise? Ako ne, nema smisla pridrzavati se ni ostalih.