Nedelja, 01.07.2012.

12:03

Dačić brzo zaboravio nebesku Srbiju

Lider SPS Ivica Dačić, kojem je predsednik Tomislav Nikolić dodelio mandat za sastav nove vlade, požurio sa izjavom da ga ne zanima nebeska Srbija, piše "Delo".

Izvor: Beta

Daèiæ brzo zaboravio nebesku Srbiju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

64 Komentari

Sortiraj po:

dzoni

pre 11 godina

@vresnikks
Sve bi to bilo I sad za vreme demokrata da nas nisu zaduzivali kao ludi..dug za 4 godine vise nego dupliran sto je mozda I svetski rekord.

imas

pre 11 godina

ej ludi SPS je jos u IXX veku ,dacic misli samo o ratu,drugi HITLER sin milosevica,sada je vreme biznisa XXI vek,samo ekonomijem se vlada,sta se dobije kat se ratuje,samo bedu i leseve. SPS ?????????

evol

pre 11 godina

Trezili ste Dacica gledajte kako vodi Srbiju nazad, od nacionalizma narod ne moze ziveti. (dragan, 01. jul 2012 14:29)Kakav nacionalizam sps nikada nije bila nacionalna vec populisticka stranka.Kako mogu komunisti da postanu nacionalisti to je nemoguce.Sps je 90-tih koristio nacionalizam,kao i socijalizam i mnoge druge stvari kako bi ostao na vlasti.A ti tzv. nacionalisti koji su glasali ili glasaju za sps su isto komunisti koji su preko noci zamenili titovu sliku sa ikonom.

neca

pre 11 godina

Ne znam sta je navelo SNS da pregovara sa G17 i SPS? Da li su zadovoljni nacinom i rezultatima koje je postigao Dinkic vodeci finansije od 5. oktobra do sada uvedeci PDV i definisuci pojam 'partijskog zaposljavanja'? Da li ih je SPS sarmirao svojom pouzdanoscu i bogatim iskustvom iz proslosti?

go

pre 11 godina

Politicari sa srpske scene podsecaju na cetresetpetogodisnje momke koji su prosli sve prostakluke, ali i dalje pokusavaju mladim devojkama obecati svetlu porodicnu buducnost .

mozak u odlivu

pre 11 godina

Politička scena u Srbiji je jedna zestoka sapunica! Dačić koji je čekao jubilej Slobinog izručivanja u Hag(Sloba je poslat na Vidovdan u Hag) da se osveti Tadiću , medj gradjanstvom smatranog za premudrog, koji je pak zbog izdaje Dačića koju je bilo ''teško'' predvideti, propao u svakom smislu, i povrh svega se počeo da preti dotičnom, koji je i dalje ministar policije, a budući premijer, kako će razotkriti sve tajne SPS-a... Dakle, ja ne znam ko je u celoj našoj priči normalan, tj. da li uopšte takvih ima. Ludilo se očito proširilo i na narod, čim dozvoljava da ovakva kapitalna otelotvorenja primitivizma,gluposti, podmuklosti i koristoljublja upravljaju.

milan

pre 11 godina

to sto je SPS pocistio DS nije nista cudno.
Jednostavno deca komunista bez karijere pocistila su decu komunista od karijere, time su pokazali da su vitalniji.
Nazalost drugih kadrova sem dece i unuka komunista nema na vidiku i to je tragedija Srbije.

vresniks

pre 11 godina

Ne mogu da verujem da su ljudi u Srbiji vec zaboravili kako im je bilo "lepo" kad je SPS vladao 90tih. Galopirajuca inflacija,na kraju rat sa malte ne celim svetom, sankcije, sramota, Hag... Sve je to doneo SPS, u kojem su i danas vise manje isti ljudi. Na celu sa "malim Slobom"

Branko

pre 11 godina

Igrom slučaja sam u prilici da često pratim "slovenačku šampu" i mogu da kažem da daleko bolje opisuju stanje u Srbiji, nego mnogi mediji u samoj Srbiji. Pišu ono što jeste, prikazuju činjenice. Nikakve koristi od toga što će neko napisati ono što ja želim da pročitam ako to nema blage veze sa stvarnošću. Uostalom već povratak u blisku prošlost može da nam kaže ko je posao poštenije i sa više znanja obavio.

Dilber

pre 11 godina

I Toma i Dacic i Vucic kaskaju po 10-15 godina sa razumevanjem konteskta u svetu. Ni ovaj put se nista nece promeniti. Srbija je u tragicnom stanju i ta tragedija se ocitovala u najpogubnijem izboru vlasti. Naravno za celu situacju je najodgovornija demokratska stranka koja je bukvalno predala vlast Tomi i Dacicu sa bezbroj autogolova poslednjih godina.

Milan

pre 11 godina

Kad čitam slovenačku štampu o tome šta se događa kod nas, uvek se pitam da li namerno za analitičare angažuju potpuno neobaveštene ljude ili zaista svi tamo jesu besomučno neobavešteni o svemu što se događa u Srbiji. Bukvalno, kao da živimo na dve različite planete.

Milorad

pre 11 godina

Našim višedecenijskim neprijateljima nije po volji nova Srbija!?
Kaže izreka,da onaj koga hvale naši neprijatelji,nikako ne može biti dobar srpskom narodu,a onaj koga kude je za svoj narod pravi!!!!
Srbija se nije mešala u unutrašnje stvari drugih bivših republika-novokomponovanih država,iako su imali u vlasti ratne zločince,ratne profitere,pripadnike raznih mafija,kriminalce,a o srbomržnji da i ne govorim(Janša,Drnovšek,Kučan,Tudjman,Mesić,Šeks,Izetbegović,Silajdžić,Ganić,Orić,Tači,Haradinaj,a ima ih još gomila...!?).
Ti navedeni ZLOČINCI,a uglavnom su to "velike demokrate" po zapadnim merilima, su zajedno sa SAD,EU i posebno Nemačkom bili glavni uzročnici krvavog rata i nasilnog razbijanja SFRJ!
Stvarno je licemerno,nekulturno i vrlo drsko,da ta šaka boranije prosudjuje ko treba da je na vlasti u Srbiji!
Vlast u Srbiji mora biti PROSRPSKA,a Kosmet i R,Srpska su sastavni deo naše otadžbine,kad-tad!!!Kod Srbije i Srba ne postoji dilema EU ili KiM,postoji samo celovita Srbija,i samo takva može ući u bilo kakve integracije,a sve mi se čini da kada dodje "to vreme" neće ni postojati EU,ALI ZATO POSTOJI EVRO-AZIJSKA INTEGRACIJA,širok je beli svet,imamo mi prijatelja i ko će da investira u Srbiju!!!

Buha

pre 11 godina

Kako smo mi glupi... covek čija je partija bila 3 na izborima treba da nam vodi zemlju?! ja prezirem i vučića i nikolića ali iznad svega poštujem narod u srbiji a on nije na izborima rekao da želi ovakvu vladu! meni stvarno nije jasno kako ljudi mogu biti ravnodušni pred ovakvim ucenjivačkim i najbitnije nelegitimnim pijačarenjem malog ivice kojeg NAROD NE ŽELI!!! Briga me mišljenje analitičara da je on premijer jer je najmudrije odigrao, ovo nije tenis niti šah! volja gradjana je svetinja, bez obzira što nikad ne bih glasao za sns. srbi, ako niste glasali za sps ne dajte da se ovo tek tako lako desi! premijer mora biti iz najveće partije koja čini vladu jer je narod srbije glasao a ne guske iz mošorina! sram vas bilo!

kofercina

pre 11 godina

Vladace oni taman toliko dok narod prikupi snage i evo novog 6.og oktobra.Docice novi ljudi.Od ovih bilo kog da biramo nama nece biti bolje(njima hoce).Žalosno je sto ce mnoge afere zataškati,sada vreme radi za njih.NJima nije nista vazno no da su na vlasti nije bitno skim su u koaliciji.

Deki

pre 11 godina

Po kom demokratskom principu premijer zemlje moze da dodje iz stranke koja je dobila 12% na izborima odnosno 6-7% ukupnog glasackog tela?
Mislim da bi Demokratska stranka u ovom trenutku trebalo da podrzi manjinsku vladu SNS-a sa rokom od godinu dana i da im da sansu koju demokrate nikad nisu imale - da suvereno vladaju i budi odgovorni ili zasluzni za sve sto postignu. To je ispunjenje Vucicevog sna ako se ne varam. Mislim da je godinu dana sasvim dovoljno da SNS ispuni ono sto su obecali gradjanima i za sta su dobili vecinsku podrsku u Srbiji: da podstaknu investcije, povecaju zaposlenost, smanje korupciju, ucine budzet transparentnim, povecaju standard.
Treba im dati sansu, to je mnogo postenije nego da budu u vladi kao manjinski partner i ne budu odgovorni ni za sta, a pobedili su na izborima.
Ako posle godinu dana pokazu rezultat treba im produziti mandat, ako ne Srbija treba da ide na nove izbore.

Ja lično

pre 11 godina

'Zaboravio' je do momenta u kome će mu se učiniti da je vreme da je se ponovo seti. Čovek je najobičniji trgovac. Ovoga puta, pošto je država u takvoj krizi u kakvoj jeste, a ponovo dobija neku šuplju, populističku vladu koja će samo umeti da zemlju dalje zaduži da bi kupila socijalni mir --- kola će se, posle dugo vremena, slomiti na jednom političaru. Taj političar biće Dačić.

ivan

pre 11 godina

Jeste!

Slazem se - zaboravio covek!

Mozda Dacic zaboravi i turbo-folk?

A, ako zaboravi Staljina, Kominternu, Navijace, Partizane, Nesvrstane, socijalizam - onda bi vec ziveli u blagostanju...

Kako god - podrska Dacicu!
Evolucija i napredak jednog drustva idu takvim malim koracima...

Alex

pre 11 godina

pa sta... nebeska srbija i ne postoji. covek razmislja trezveno i u duhu vremena. svaka cast na kritici one nebulozne zandarske zakletve, koju samo niskointeligentna osoba moze smisliti.

Skywalker

pre 11 godina

"Demokratska stranka uprkos tome nije potpuno bez aduta," piše list i dodaje da je "srpska vlada kupovala mir zaduživanjem", kao i da javni dug iznosi oko 55 odsto BDP..."
Dakle, dok su bili na vlasti glavni adut opstanka bilo im je zaduzivanje, a sad im je to zaduzivanje glavni adut za povratak na vlast, jer je kasa prazna. Ali, sad ce nas Dacic baciti u jos vece dugove kako bi opstao na vlasti. Dakle, ovo je strasno, ali nazalost istinito. Inace, da smo normalna drzava ovo im ne bi trebao biti adut za povratak na vlast, vec za odlazak samo na jedno mesto, i to odmah0u zatvor.

Friedrich Wilhelm Viktor Albrecht von Preußen

pre 11 godina

@ (Damjan19, 1. jul 2012 12:22)
Tacno tako kako si napisao.
DS i njegovi biraci (i ja sam za njih glasao do duse proslog puta) da ovi su spopobniji za nijansu, jer Dacic mora da uvede red i disciplinu jer ce i on otici niz WC solje.

Nenad-EU

pre 11 godina

DS ce od 2000. po drugi put u opoziciju a G17 po ko zna koji put u resor finansija...mislite o tome.

Ne branim ja DS ali nisu oni JEDINI krivci.

Mirko

pre 11 godina

Ma daj ljudi nemoj da se lozite sve ce ostati isto...ovamo se kao pljuju i hapse preko novina i nekim obecanjima varaju birace a kad dodje stani pani evo sta dobijemo...dobijemo to da ce ministar finansija biti najveci grobar finansija ove drzave u zadjih pola veka.Ljudi ovo je nas kraj... posle ove vlade nema nazad...bojim se da ce ovo biti 21.12.2012 sto se tice zivota u Srbiji.Voleo bih da gresim ali Dinkic,Dacic...to je dno dna.

Jovan

pre 11 godina

Šta očekivati od Ivice Dačića, "intelektualca" pa uz to i "političara" koji je u stanju da izjavi "ma šta me briga, bre..."! Siguro nije ni svestan koliko je rekao najpre o sebi a zatim i o tome koliko je spreman da učini za dobrobit ovog napaćenog naroda!Badava skupa predizborna kampanja kao i skupi izbori, kad kvazi političari prave koalicije isključivo iz ličnog interesa, boreći se samo za sopstvene pozicije. Sad odjednom, može svako sa svakim, dok su do pre mesec dana jedno drugom se obraćali napogrdnijim imenima, iznoseći "prljav veš" istih ovih sa kojima su sad u koaliciji! Narod, koji ih je izabrao zahvaljujući njihovim predizbornim obećanjima, potpuno su zaboravili, niti im je uopšte više stalo da ispune no šta su obećali. Vlast i samo vlast, to im je sad jedina preokupacija! SRAMOTA!

Harold

pre 11 godina

Slovenci su jos 1990-te rekli pravu istinu.
Slovenci su jos 1990-te predlozili izlaz. (Evropa zdaj!!!)
Oni su to i uradili, i pogledajte gde su oni, a gde smo mi.
A sada ce opet pametni pripadnici srpskog naroda da pljuju po Slovencima, a rezultat ce, naravno za nas, da bude katastrofalan.

Adam

pre 11 godina

Da,tekst ima smisla i jasna je slika naseg besmisla. Dobar politicar je osoba sposobna da osvoji odredjenu kolicinu glasova i manipulise, manevrise, usmerava i utice na politiku vlade. U tome je Dacic nesumljivo dobar. Dobar premijer mora da ima potpuno suprotne osobine od onih koje karakterisu dobrog politicara. Sve u svemu, vreme je za kraj predstave a ova vlada deluje kao odjavna spica. Verujem, da posle njih nista nece biti isto.

crni domino

pre 11 godina

Je...ote, pa oni sve znaju o nama, a mi o njima nista!
I zacudo, u pravu su za sve!
Boris je postao politicki bolestan kada se udruzio sa Dacicem, a mrtav sa izjavom da Srbija moze imati koristi od svetske krize!
Od tada se kreditima kupuje mir, a Dacic nece znati kako da ih vrati.
Nece ga spasiti ni Bajatoviceve unutrasnje rezerve kojih jednostavno nema!

Vreme da se gasi svetlo

pre 11 godina

Sto se Dacica tice, covek je pragmatican i to je dobro. Sto se naroda tice, na**bao je svejedno, pa neka eto konacno proba i "one druge", kad je vec dovoljno glup da misli da su oni bolji i drugaciji! Naravno u osnovi svega je jos od 1945. neizmenjena svest da ce sve "neko" resiti, a da ce on, narod, bez mnogo znoja, ziveti "kao u doba Tita". Takve zablude se sve skuplje placaju, sto vreme vise odmice, ali ima Boga. Svesni i suvisli odavde beze, mi ostali cemo uskoro da pocerkamo, pa ce onda valjda ovde da se naseli neki normalan narod koji ce na osnovu svega sto ova Srbija jos uvek ima, umeti sebi da stvori lep zivot dostojan coveka!

genius

pre 11 godina

U Zapadnim medijima Slobodan Milošević je demonizovan kako bi se u javnosti stvorila Holivudska atmosfera borbe dobra i zla (što su uradili i u Afganistanu, Iraku...). To je, naravno, bila budalaština i opravdanje za ulazak Zapada u svaki sukob na Balkanu gde oni nisu nameravali da okončaju sukob, nego da tu ostanu kada se sukob završi. Nije to njihov proizvod - izraz "Casus belli" su izmislili još stari Rimljani, a to je postojalo još mnogo pre Rima.
Sloba je bio daleko od demona iz pakla, ali samo su njegova nesposobnost, neodlučnost u osudnim momentima kao i potpuni politički autizam poslednjih godina njegove "vladavine" dovoljni da se stavi na stub srama i da ostane upamćen kao "lider za ne poželeti".
Za razliku od njega - Dačić, simpatičan ili ne, daleeeeeeeko je od autističnog političara. Prilagodljiv kao univerzalni daljinac - lako dogovorio i sa Tomom i Borisom, lako će se dogovoriti i sa Vladimirom i sa Hilari, a zato je on prihvatljivo rešenje za Zapad.

Plazma keks

pre 11 godina

Kakav povratak na političku scenu DS-a? Pa oni su svojim neodgovornim radom i neprestanim zaduživanjem, kao i ogromnim političkim zapošljavanjem i krivi što smo sada u krizi. Može se desiti da padnu još dublje od ovog mraka u kome su sada. Jer, saznaće se u ovom periodu sve šta su radili i uradili.
(Damjan19, 1. jul 2012 12:22)


Uradili su to da vise ne moram da stojim u redu za osnovna sredstva za zivot,da plata jednog profesora nije vise 10 maraka,uradili su to da mogu da se bez viza slobodno krecem po evropi a i po vecem delu sveta,uradili su to da je sada drzava iznad kriminala,uradili su hapsenje ljudi zbog kojih cemo se stideti za pamtiveka,mogao bih ovako do sutra...
Mozda nisu sjajno obavljali posao,ali definitivno mnogo sjajnije nego sto su ga obavljali ovi sada,dakle bolje nemamo...

goran

pre 11 godina

Ako je on zaboravio i ne interesuje ga to je njegov problem iliti njegov licni stav...Mi kao narod Srpski nismo zaboravili niti cemo ikad zaboraviti

Ekser

pre 11 godina

Aman ljudi, za poslednjih 12 godina svi su se izredjali na ovoj jadnoj Srbiji, a ponajviše DS i burazeri. Pustimo ove da pokazu sta znaju posto jos samo njih nismo videli na delu. Slovenci imaju svoje brige, neka obestete one koje su gumicom izbrisali iz drzavljanstva a nas neka puste na miru.

Napaltice Srbi svim lopovcinama duplo

pre 11 godina

Varate se. Kada se desi Grcki scenario u Srbiji onda ce narod pootimati direktno od svih lopova i njihovih porodica sve sto su nakrali a tu je DS imao najvecu ulogu i njihovi politicari, bliza porodice i rodbina imaju najdeblje slamarice tako da od cele te vase kvazi analize nema nista.
Ovo je Srbija a dobro se zna kako Srbi resavaju stvari kada im prekipi.
Ovde mozete pisati samo o tome ko ce imati srecu da prezivi i pobegne iz zemlje od lopovcina kada do toga dodje mada ni ti koji pobegnu nisu neuhvatljivi jer ozlojadjenih Srba koj zele da naplate sve ove godne patnje i jada ima u celom svetu.

Dragana10

pre 11 godina

slazemo se svi da sps tj njen celnik ivica dacic i nije olicenje nekih vrednosti u kombinaciji sa ds-om to je katastrofa, zato je vlada koja se formira sa sns dobro prihvacena od strane gradjana jer se nadaju da ce sns ublaziti negativne karakteristike sps-a

Pametni

pre 11 godina

lep i odmeren tekst od strane nase alpske brace. jedino sa cime se ne bih slozio je eventualno da bi grcki scenario mogao da vrati demokrate na vlast, iz prostog razloga sto su upravo oni ti koji su besomucno zaduzili srbiju, i ako se i desi ovde grcki scenario oni su ti koji su mu kumovali. krecem od cinjenice da narod i glasaci nece biti toliko kratkovidi da zaborave tu cinjenicu

Dalibor

pre 11 godina

misli se na grcki scenario jer je u grckoj nova demokratija zaduzila i prezaduzla grcku pa kad je dosao pasok pukao balon i pasok ni kriv ni duzan zglajzao sa vlasti a nova demokratija ponovo uzjahala narod.
takav scenario je vrlo moguc i ovde u slucaju da se sistem slomi demokrate bi iako odgovorne za ovu situaciju glat dobile izbore.
i kod hrvata je bilo slicno recimo hdz je non stop pljackao i zaduzivao hrvate pa ih je opozicija smenila u krenula da vraca dugove a to se nije svidelo narodu pa je opozicija pukla i ponovo dosao hdz koji je vladao do skoro e sad ako bi hrvati opet oterali ove to bi bio kraj za njih ali nije nemoguce da se tako nesto desi.

Damjan19

pre 11 godina

Kakav povratak na političku scenu DS-a? Pa oni su svojim neodgovornim radom i neprestanim zaduživanjem, kao i ogromnim političkim zapošljavanjem i krivi što smo sada u krizi. Može se desiti da padnu još dublje od ovog mraka u kome su sada. Jer, saznaće se u ovom periodu sve šta su radili i uradili.

Fokus

pre 11 godina

Damjan19
A,sta mislis kako ce bilo koja buduca vlada da izmiri budzetske obaveze,pre svega mislim na penzije i plate u javnom sektoru(prosveta,zdravstvo,vojska i policija)?....opet zaduzivanjem,jer tih para u nasoj privredi nema poslednjih 20 godina...

LNS

pre 11 godina

@Damjan19

E moj Damjan19 i ostali koji ovako razmisljaju, i te kako ce se vratiti. Brzo narod zaboravlja. Minimum 4, maksimum 8 i evo ih opet. Kako su se vratili SPS i Radikali (pardon SNS - pokvareni Radikali koji imaju i malo mozga pa su skontali kako mogu jos opstati). Sve dok ne bude bilo dobrog i stvarno nezavisnog sudstva, i pozivanje na javne odgovornosti svakoga ko vrsi javnu funkciju, ne pise nam se dobro. Sve dok ti mozes da upropastis celu drzavo i na kraju nikom nista, tonucemo sve nize i nize. Tu jedino narod moze da preokrene i to javnom presudom svih krivih (i sudija ako treba) i onih za koje se misli da su krivi (mala kolateralna steta uvek u svakoj reformi postoji). Videcemo kako ce se nesposobnjakovici automatski napustiti vlast.

matko

pre 11 godina

Komentator koji akze da ce se saznati sta je sve prethodna vlast radila i uradila nije u pravu jer se nece nista saznati. Politicka oligarhija stiti jadna drugu jer takav ima interes. Potrebno je da se Srbija jako pribliyi EU da bi se bilo sta saznalo . Takav primer imamo u susedstvu u vidu slucaja Sanader kada je otkrivena velika pljacka ali tek kada je EU odlucila da zaista uzme Hrvatsku pod svoje skute. Tako ce biti i sa svima ostalima u regionu! Dotle ne lipsi magarce do zelene trave!

high-low

pre 11 godina

"Demokratska stranka uprkos tome nije potpuno bez aduta," piše list i dodaje da je "srpska vlada kupovala mir zaduživanjem", kao i da javni dug iznosi oko 55 odsto BDP...
hahahaha pa kakav je to crni adut kad su to oni radili... DS je chinio tu prethodnu vladu koja je kupovala mir zaduzivanjem...

Miloš

pre 11 godina

Srpska repriza grčkog sceniraja se neće desiti. Ova nova vlada biće kadra da tako nešto zaustavi, spreči. Čvrsta ruka, poštovanje principa, zakona i reforme će sprečiti tako nešto. I naravno štednja na svakom koraku.

Damjan19

pre 11 godina

Kakav povratak na političku scenu DS-a? Pa oni su svojim neodgovornim radom i neprestanim zaduživanjem, kao i ogromnim političkim zapošljavanjem i krivi što smo sada u krizi. Može se desiti da padnu još dublje od ovog mraka u kome su sada. Jer, saznaće se u ovom periodu sve šta su radili i uradili.

Harold

pre 11 godina

Slovenci su jos 1990-te rekli pravu istinu.
Slovenci su jos 1990-te predlozili izlaz. (Evropa zdaj!!!)
Oni su to i uradili, i pogledajte gde su oni, a gde smo mi.
A sada ce opet pametni pripadnici srpskog naroda da pljuju po Slovencima, a rezultat ce, naravno za nas, da bude katastrofalan.

matko

pre 11 godina

Komentator koji akze da ce se saznati sta je sve prethodna vlast radila i uradila nije u pravu jer se nece nista saznati. Politicka oligarhija stiti jadna drugu jer takav ima interes. Potrebno je da se Srbija jako pribliyi EU da bi se bilo sta saznalo . Takav primer imamo u susedstvu u vidu slucaja Sanader kada je otkrivena velika pljacka ali tek kada je EU odlucila da zaista uzme Hrvatsku pod svoje skute. Tako ce biti i sa svima ostalima u regionu! Dotle ne lipsi magarce do zelene trave!

Buha

pre 11 godina

Kako smo mi glupi... covek čija je partija bila 3 na izborima treba da nam vodi zemlju?! ja prezirem i vučića i nikolića ali iznad svega poštujem narod u srbiji a on nije na izborima rekao da želi ovakvu vladu! meni stvarno nije jasno kako ljudi mogu biti ravnodušni pred ovakvim ucenjivačkim i najbitnije nelegitimnim pijačarenjem malog ivice kojeg NAROD NE ŽELI!!! Briga me mišljenje analitičara da je on premijer jer je najmudrije odigrao, ovo nije tenis niti šah! volja gradjana je svetinja, bez obzira što nikad ne bih glasao za sns. srbi, ako niste glasali za sps ne dajte da se ovo tek tako lako desi! premijer mora biti iz najveće partije koja čini vladu jer je narod srbije glasao a ne guske iz mošorina! sram vas bilo!

Nenad-EU

pre 11 godina

DS ce od 2000. po drugi put u opoziciju a G17 po ko zna koji put u resor finansija...mislite o tome.

Ne branim ja DS ali nisu oni JEDINI krivci.

vresniks

pre 11 godina

Ne mogu da verujem da su ljudi u Srbiji vec zaboravili kako im je bilo "lepo" kad je SPS vladao 90tih. Galopirajuca inflacija,na kraju rat sa malte ne celim svetom, sankcije, sramota, Hag... Sve je to doneo SPS, u kojem su i danas vise manje isti ljudi. Na celu sa "malim Slobom"

Fokus

pre 11 godina

Damjan19
A,sta mislis kako ce bilo koja buduca vlada da izmiri budzetske obaveze,pre svega mislim na penzije i plate u javnom sektoru(prosveta,zdravstvo,vojska i policija)?....opet zaduzivanjem,jer tih para u nasoj privredi nema poslednjih 20 godina...

milan

pre 11 godina

to sto je SPS pocistio DS nije nista cudno.
Jednostavno deca komunista bez karijere pocistila su decu komunista od karijere, time su pokazali da su vitalniji.
Nazalost drugih kadrova sem dece i unuka komunista nema na vidiku i to je tragedija Srbije.

LNS

pre 11 godina

@Damjan19

E moj Damjan19 i ostali koji ovako razmisljaju, i te kako ce se vratiti. Brzo narod zaboravlja. Minimum 4, maksimum 8 i evo ih opet. Kako su se vratili SPS i Radikali (pardon SNS - pokvareni Radikali koji imaju i malo mozga pa su skontali kako mogu jos opstati). Sve dok ne bude bilo dobrog i stvarno nezavisnog sudstva, i pozivanje na javne odgovornosti svakoga ko vrsi javnu funkciju, ne pise nam se dobro. Sve dok ti mozes da upropastis celu drzavo i na kraju nikom nista, tonucemo sve nize i nize. Tu jedino narod moze da preokrene i to javnom presudom svih krivih (i sudija ako treba) i onih za koje se misli da su krivi (mala kolateralna steta uvek u svakoj reformi postoji). Videcemo kako ce se nesposobnjakovici automatski napustiti vlast.

Plazma keks

pre 11 godina

Kakav povratak na političku scenu DS-a? Pa oni su svojim neodgovornim radom i neprestanim zaduživanjem, kao i ogromnim političkim zapošljavanjem i krivi što smo sada u krizi. Može se desiti da padnu još dublje od ovog mraka u kome su sada. Jer, saznaće se u ovom periodu sve šta su radili i uradili.
(Damjan19, 1. jul 2012 12:22)


Uradili su to da vise ne moram da stojim u redu za osnovna sredstva za zivot,da plata jednog profesora nije vise 10 maraka,uradili su to da mogu da se bez viza slobodno krecem po evropi a i po vecem delu sveta,uradili su to da je sada drzava iznad kriminala,uradili su hapsenje ljudi zbog kojih cemo se stideti za pamtiveka,mogao bih ovako do sutra...
Mozda nisu sjajno obavljali posao,ali definitivno mnogo sjajnije nego sto su ga obavljali ovi sada,dakle bolje nemamo...

Vreme da se gasi svetlo

pre 11 godina

Sto se Dacica tice, covek je pragmatican i to je dobro. Sto se naroda tice, na**bao je svejedno, pa neka eto konacno proba i "one druge", kad je vec dovoljno glup da misli da su oni bolji i drugaciji! Naravno u osnovi svega je jos od 1945. neizmenjena svest da ce sve "neko" resiti, a da ce on, narod, bez mnogo znoja, ziveti "kao u doba Tita". Takve zablude se sve skuplje placaju, sto vreme vise odmice, ali ima Boga. Svesni i suvisli odavde beze, mi ostali cemo uskoro da pocerkamo, pa ce onda valjda ovde da se naseli neki normalan narod koji ce na osnovu svega sto ova Srbija jos uvek ima, umeti sebi da stvori lep zivot dostojan coveka!

Dilber

pre 11 godina

I Toma i Dacic i Vucic kaskaju po 10-15 godina sa razumevanjem konteskta u svetu. Ni ovaj put se nista nece promeniti. Srbija je u tragicnom stanju i ta tragedija se ocitovala u najpogubnijem izboru vlasti. Naravno za celu situacju je najodgovornija demokratska stranka koja je bukvalno predala vlast Tomi i Dacicu sa bezbroj autogolova poslednjih godina.

Dalibor

pre 11 godina

misli se na grcki scenario jer je u grckoj nova demokratija zaduzila i prezaduzla grcku pa kad je dosao pasok pukao balon i pasok ni kriv ni duzan zglajzao sa vlasti a nova demokratija ponovo uzjahala narod.
takav scenario je vrlo moguc i ovde u slucaju da se sistem slomi demokrate bi iako odgovorne za ovu situaciju glat dobile izbore.
i kod hrvata je bilo slicno recimo hdz je non stop pljackao i zaduzivao hrvate pa ih je opozicija smenila u krenula da vraca dugove a to se nije svidelo narodu pa je opozicija pukla i ponovo dosao hdz koji je vladao do skoro e sad ako bi hrvati opet oterali ove to bi bio kraj za njih ali nije nemoguce da se tako nesto desi.

Mirko

pre 11 godina

Ma daj ljudi nemoj da se lozite sve ce ostati isto...ovamo se kao pljuju i hapse preko novina i nekim obecanjima varaju birace a kad dodje stani pani evo sta dobijemo...dobijemo to da ce ministar finansija biti najveci grobar finansija ove drzave u zadjih pola veka.Ljudi ovo je nas kraj... posle ove vlade nema nazad...bojim se da ce ovo biti 21.12.2012 sto se tice zivota u Srbiji.Voleo bih da gresim ali Dinkic,Dacic...to je dno dna.

crni domino

pre 11 godina

Je...ote, pa oni sve znaju o nama, a mi o njima nista!
I zacudo, u pravu su za sve!
Boris je postao politicki bolestan kada se udruzio sa Dacicem, a mrtav sa izjavom da Srbija moze imati koristi od svetske krize!
Od tada se kreditima kupuje mir, a Dacic nece znati kako da ih vrati.
Nece ga spasiti ni Bajatoviceve unutrasnje rezerve kojih jednostavno nema!

Milorad

pre 11 godina

Našim višedecenijskim neprijateljima nije po volji nova Srbija!?
Kaže izreka,da onaj koga hvale naši neprijatelji,nikako ne može biti dobar srpskom narodu,a onaj koga kude je za svoj narod pravi!!!!
Srbija se nije mešala u unutrašnje stvari drugih bivših republika-novokomponovanih država,iako su imali u vlasti ratne zločince,ratne profitere,pripadnike raznih mafija,kriminalce,a o srbomržnji da i ne govorim(Janša,Drnovšek,Kučan,Tudjman,Mesić,Šeks,Izetbegović,Silajdžić,Ganić,Orić,Tači,Haradinaj,a ima ih još gomila...!?).
Ti navedeni ZLOČINCI,a uglavnom su to "velike demokrate" po zapadnim merilima, su zajedno sa SAD,EU i posebno Nemačkom bili glavni uzročnici krvavog rata i nasilnog razbijanja SFRJ!
Stvarno je licemerno,nekulturno i vrlo drsko,da ta šaka boranije prosudjuje ko treba da je na vlasti u Srbiji!
Vlast u Srbiji mora biti PROSRPSKA,a Kosmet i R,Srpska su sastavni deo naše otadžbine,kad-tad!!!Kod Srbije i Srba ne postoji dilema EU ili KiM,postoji samo celovita Srbija,i samo takva može ući u bilo kakve integracije,a sve mi se čini da kada dodje "to vreme" neće ni postojati EU,ALI ZATO POSTOJI EVRO-AZIJSKA INTEGRACIJA,širok je beli svet,imamo mi prijatelja i ko će da investira u Srbiju!!!

Alex

pre 11 godina

pa sta... nebeska srbija i ne postoji. covek razmislja trezveno i u duhu vremena. svaka cast na kritici one nebulozne zandarske zakletve, koju samo niskointeligentna osoba moze smisliti.

high-low

pre 11 godina

"Demokratska stranka uprkos tome nije potpuno bez aduta," piše list i dodaje da je "srpska vlada kupovala mir zaduživanjem", kao i da javni dug iznosi oko 55 odsto BDP...
hahahaha pa kakav je to crni adut kad su to oni radili... DS je chinio tu prethodnu vladu koja je kupovala mir zaduzivanjem...

Branko

pre 11 godina

Igrom slučaja sam u prilici da često pratim "slovenačku šampu" i mogu da kažem da daleko bolje opisuju stanje u Srbiji, nego mnogi mediji u samoj Srbiji. Pišu ono što jeste, prikazuju činjenice. Nikakve koristi od toga što će neko napisati ono što ja želim da pročitam ako to nema blage veze sa stvarnošću. Uostalom već povratak u blisku prošlost može da nam kaže ko je posao poštenije i sa više znanja obavio.

Ja lično

pre 11 godina

'Zaboravio' je do momenta u kome će mu se učiniti da je vreme da je se ponovo seti. Čovek je najobičniji trgovac. Ovoga puta, pošto je država u takvoj krizi u kakvoj jeste, a ponovo dobija neku šuplju, populističku vladu koja će samo umeti da zemlju dalje zaduži da bi kupila socijalni mir --- kola će se, posle dugo vremena, slomiti na jednom političaru. Taj političar biće Dačić.

kofercina

pre 11 godina

Vladace oni taman toliko dok narod prikupi snage i evo novog 6.og oktobra.Docice novi ljudi.Od ovih bilo kog da biramo nama nece biti bolje(njima hoce).Žalosno je sto ce mnoge afere zataškati,sada vreme radi za njih.NJima nije nista vazno no da su na vlasti nije bitno skim su u koaliciji.

Milan

pre 11 godina

Kad čitam slovenačku štampu o tome šta se događa kod nas, uvek se pitam da li namerno za analitičare angažuju potpuno neobaveštene ljude ili zaista svi tamo jesu besomučno neobavešteni o svemu što se događa u Srbiji. Bukvalno, kao da živimo na dve različite planete.

Napaltice Srbi svim lopovcinama duplo

pre 11 godina

Varate se. Kada se desi Grcki scenario u Srbiji onda ce narod pootimati direktno od svih lopova i njihovih porodica sve sto su nakrali a tu je DS imao najvecu ulogu i njihovi politicari, bliza porodice i rodbina imaju najdeblje slamarice tako da od cele te vase kvazi analize nema nista.
Ovo je Srbija a dobro se zna kako Srbi resavaju stvari kada im prekipi.
Ovde mozete pisati samo o tome ko ce imati srecu da prezivi i pobegne iz zemlje od lopovcina kada do toga dodje mada ni ti koji pobegnu nisu neuhvatljivi jer ozlojadjenih Srba koj zele da naplate sve ove godne patnje i jada ima u celom svetu.

Jovan

pre 11 godina

Šta očekivati od Ivice Dačića, "intelektualca" pa uz to i "političara" koji je u stanju da izjavi "ma šta me briga, bre..."! Siguro nije ni svestan koliko je rekao najpre o sebi a zatim i o tome koliko je spreman da učini za dobrobit ovog napaćenog naroda!Badava skupa predizborna kampanja kao i skupi izbori, kad kvazi političari prave koalicije isključivo iz ličnog interesa, boreći se samo za sopstvene pozicije. Sad odjednom, može svako sa svakim, dok su do pre mesec dana jedno drugom se obraćali napogrdnijim imenima, iznoseći "prljav veš" istih ovih sa kojima su sad u koaliciji! Narod, koji ih je izabrao zahvaljujući njihovim predizbornim obećanjima, potpuno su zaboravili, niti im je uopšte više stalo da ispune no šta su obećali. Vlast i samo vlast, to im je sad jedina preokupacija! SRAMOTA!

Pametni

pre 11 godina

lep i odmeren tekst od strane nase alpske brace. jedino sa cime se ne bih slozio je eventualno da bi grcki scenario mogao da vrati demokrate na vlast, iz prostog razloga sto su upravo oni ti koji su besomucno zaduzili srbiju, i ako se i desi ovde grcki scenario oni su ti koji su mu kumovali. krecem od cinjenice da narod i glasaci nece biti toliko kratkovidi da zaborave tu cinjenicu

Deki

pre 11 godina

Po kom demokratskom principu premijer zemlje moze da dodje iz stranke koja je dobila 12% na izborima odnosno 6-7% ukupnog glasackog tela?
Mislim da bi Demokratska stranka u ovom trenutku trebalo da podrzi manjinsku vladu SNS-a sa rokom od godinu dana i da im da sansu koju demokrate nikad nisu imale - da suvereno vladaju i budi odgovorni ili zasluzni za sve sto postignu. To je ispunjenje Vucicevog sna ako se ne varam. Mislim da je godinu dana sasvim dovoljno da SNS ispuni ono sto su obecali gradjanima i za sta su dobili vecinsku podrsku u Srbiji: da podstaknu investcije, povecaju zaposlenost, smanje korupciju, ucine budzet transparentnim, povecaju standard.
Treba im dati sansu, to je mnogo postenije nego da budu u vladi kao manjinski partner i ne budu odgovorni ni za sta, a pobedili su na izborima.
Ako posle godinu dana pokazu rezultat treba im produziti mandat, ako ne Srbija treba da ide na nove izbore.

Adam

pre 11 godina

Da,tekst ima smisla i jasna je slika naseg besmisla. Dobar politicar je osoba sposobna da osvoji odredjenu kolicinu glasova i manipulise, manevrise, usmerava i utice na politiku vlade. U tome je Dacic nesumljivo dobar. Dobar premijer mora da ima potpuno suprotne osobine od onih koje karakterisu dobrog politicara. Sve u svemu, vreme je za kraj predstave a ova vlada deluje kao odjavna spica. Verujem, da posle njih nista nece biti isto.

Skywalker

pre 11 godina

"Demokratska stranka uprkos tome nije potpuno bez aduta," piše list i dodaje da je "srpska vlada kupovala mir zaduživanjem", kao i da javni dug iznosi oko 55 odsto BDP..."
Dakle, dok su bili na vlasti glavni adut opstanka bilo im je zaduzivanje, a sad im je to zaduzivanje glavni adut za povratak na vlast, jer je kasa prazna. Ali, sad ce nas Dacic baciti u jos vece dugove kako bi opstao na vlasti. Dakle, ovo je strasno, ali nazalost istinito. Inace, da smo normalna drzava ovo im ne bi trebao biti adut za povratak na vlast, vec za odlazak samo na jedno mesto, i to odmah0u zatvor.

genius

pre 11 godina

U Zapadnim medijima Slobodan Milošević je demonizovan kako bi se u javnosti stvorila Holivudska atmosfera borbe dobra i zla (što su uradili i u Afganistanu, Iraku...). To je, naravno, bila budalaština i opravdanje za ulazak Zapada u svaki sukob na Balkanu gde oni nisu nameravali da okončaju sukob, nego da tu ostanu kada se sukob završi. Nije to njihov proizvod - izraz "Casus belli" su izmislili još stari Rimljani, a to je postojalo još mnogo pre Rima.
Sloba je bio daleko od demona iz pakla, ali samo su njegova nesposobnost, neodlučnost u osudnim momentima kao i potpuni politički autizam poslednjih godina njegove "vladavine" dovoljni da se stavi na stub srama i da ostane upamćen kao "lider za ne poželeti".
Za razliku od njega - Dačić, simpatičan ili ne, daleeeeeeeko je od autističnog političara. Prilagodljiv kao univerzalni daljinac - lako dogovorio i sa Tomom i Borisom, lako će se dogovoriti i sa Vladimirom i sa Hilari, a zato je on prihvatljivo rešenje za Zapad.

Ekser

pre 11 godina

Aman ljudi, za poslednjih 12 godina svi su se izredjali na ovoj jadnoj Srbiji, a ponajviše DS i burazeri. Pustimo ove da pokazu sta znaju posto jos samo njih nismo videli na delu. Slovenci imaju svoje brige, neka obestete one koje su gumicom izbrisali iz drzavljanstva a nas neka puste na miru.

Miloš

pre 11 godina

Srpska repriza grčkog sceniraja se neće desiti. Ova nova vlada biće kadra da tako nešto zaustavi, spreči. Čvrsta ruka, poštovanje principa, zakona i reforme će sprečiti tako nešto. I naravno štednja na svakom koraku.

Friedrich Wilhelm Viktor Albrecht von Preußen

pre 11 godina

@ (Damjan19, 1. jul 2012 12:22)
Tacno tako kako si napisao.
DS i njegovi biraci (i ja sam za njih glasao do duse proslog puta) da ovi su spopobniji za nijansu, jer Dacic mora da uvede red i disciplinu jer ce i on otici niz WC solje.

Dragana10

pre 11 godina

slazemo se svi da sps tj njen celnik ivica dacic i nije olicenje nekih vrednosti u kombinaciji sa ds-om to je katastrofa, zato je vlada koja se formira sa sns dobro prihvacena od strane gradjana jer se nadaju da ce sns ublaziti negativne karakteristike sps-a

goran

pre 11 godina

Ako je on zaboravio i ne interesuje ga to je njegov problem iliti njegov licni stav...Mi kao narod Srpski nismo zaboravili niti cemo ikad zaboraviti

ivan

pre 11 godina

Jeste!

Slazem se - zaboravio covek!

Mozda Dacic zaboravi i turbo-folk?

A, ako zaboravi Staljina, Kominternu, Navijace, Partizane, Nesvrstane, socijalizam - onda bi vec ziveli u blagostanju...

Kako god - podrska Dacicu!
Evolucija i napredak jednog drustva idu takvim malim koracima...

mozak u odlivu

pre 11 godina

Politička scena u Srbiji je jedna zestoka sapunica! Dačić koji je čekao jubilej Slobinog izručivanja u Hag(Sloba je poslat na Vidovdan u Hag) da se osveti Tadiću , medj gradjanstvom smatranog za premudrog, koji je pak zbog izdaje Dačića koju je bilo ''teško'' predvideti, propao u svakom smislu, i povrh svega se počeo da preti dotičnom, koji je i dalje ministar policije, a budući premijer, kako će razotkriti sve tajne SPS-a... Dakle, ja ne znam ko je u celoj našoj priči normalan, tj. da li uopšte takvih ima. Ludilo se očito proširilo i na narod, čim dozvoljava da ovakva kapitalna otelotvorenja primitivizma,gluposti, podmuklosti i koristoljublja upravljaju.

go

pre 11 godina

Politicari sa srpske scene podsecaju na cetresetpetogodisnje momke koji su prosli sve prostakluke, ali i dalje pokusavaju mladim devojkama obecati svetlu porodicnu buducnost .

evol

pre 11 godina

Trezili ste Dacica gledajte kako vodi Srbiju nazad, od nacionalizma narod ne moze ziveti. (dragan, 01. jul 2012 14:29)Kakav nacionalizam sps nikada nije bila nacionalna vec populisticka stranka.Kako mogu komunisti da postanu nacionalisti to je nemoguce.Sps je 90-tih koristio nacionalizam,kao i socijalizam i mnoge druge stvari kako bi ostao na vlasti.A ti tzv. nacionalisti koji su glasali ili glasaju za sps su isto komunisti koji su preko noci zamenili titovu sliku sa ikonom.

neca

pre 11 godina

Ne znam sta je navelo SNS da pregovara sa G17 i SPS? Da li su zadovoljni nacinom i rezultatima koje je postigao Dinkic vodeci finansije od 5. oktobra do sada uvedeci PDV i definisuci pojam 'partijskog zaposljavanja'? Da li ih je SPS sarmirao svojom pouzdanoscu i bogatim iskustvom iz proslosti?

imas

pre 11 godina

ej ludi SPS je jos u IXX veku ,dacic misli samo o ratu,drugi HITLER sin milosevica,sada je vreme biznisa XXI vek,samo ekonomijem se vlada,sta se dobije kat se ratuje,samo bedu i leseve. SPS ?????????

dzoni

pre 11 godina

@vresnikks
Sve bi to bilo I sad za vreme demokrata da nas nisu zaduzivali kao ludi..dug za 4 godine vise nego dupliran sto je mozda I svetski rekord.

Milorad

pre 11 godina

Našim višedecenijskim neprijateljima nije po volji nova Srbija!?
Kaže izreka,da onaj koga hvale naši neprijatelji,nikako ne može biti dobar srpskom narodu,a onaj koga kude je za svoj narod pravi!!!!
Srbija se nije mešala u unutrašnje stvari drugih bivših republika-novokomponovanih država,iako su imali u vlasti ratne zločince,ratne profitere,pripadnike raznih mafija,kriminalce,a o srbomržnji da i ne govorim(Janša,Drnovšek,Kučan,Tudjman,Mesić,Šeks,Izetbegović,Silajdžić,Ganić,Orić,Tači,Haradinaj,a ima ih još gomila...!?).
Ti navedeni ZLOČINCI,a uglavnom su to "velike demokrate" po zapadnim merilima, su zajedno sa SAD,EU i posebno Nemačkom bili glavni uzročnici krvavog rata i nasilnog razbijanja SFRJ!
Stvarno je licemerno,nekulturno i vrlo drsko,da ta šaka boranije prosudjuje ko treba da je na vlasti u Srbiji!
Vlast u Srbiji mora biti PROSRPSKA,a Kosmet i R,Srpska su sastavni deo naše otadžbine,kad-tad!!!Kod Srbije i Srba ne postoji dilema EU ili KiM,postoji samo celovita Srbija,i samo takva može ući u bilo kakve integracije,a sve mi se čini da kada dodje "to vreme" neće ni postojati EU,ALI ZATO POSTOJI EVRO-AZIJSKA INTEGRACIJA,širok je beli svet,imamo mi prijatelja i ko će da investira u Srbiju!!!

Miloš

pre 11 godina

Srpska repriza grčkog sceniraja se neće desiti. Ova nova vlada biće kadra da tako nešto zaustavi, spreči. Čvrsta ruka, poštovanje principa, zakona i reforme će sprečiti tako nešto. I naravno štednja na svakom koraku.

Damjan19

pre 11 godina

Kakav povratak na političku scenu DS-a? Pa oni su svojim neodgovornim radom i neprestanim zaduživanjem, kao i ogromnim političkim zapošljavanjem i krivi što smo sada u krizi. Može se desiti da padnu još dublje od ovog mraka u kome su sada. Jer, saznaće se u ovom periodu sve šta su radili i uradili.

Dragana10

pre 11 godina

slazemo se svi da sps tj njen celnik ivica dacic i nije olicenje nekih vrednosti u kombinaciji sa ds-om to je katastrofa, zato je vlada koja se formira sa sns dobro prihvacena od strane gradjana jer se nadaju da ce sns ublaziti negativne karakteristike sps-a

ivan

pre 11 godina

Jeste!

Slazem se - zaboravio covek!

Mozda Dacic zaboravi i turbo-folk?

A, ako zaboravi Staljina, Kominternu, Navijace, Partizane, Nesvrstane, socijalizam - onda bi vec ziveli u blagostanju...

Kako god - podrska Dacicu!
Evolucija i napredak jednog drustva idu takvim malim koracima...

Pametni

pre 11 godina

lep i odmeren tekst od strane nase alpske brace. jedino sa cime se ne bih slozio je eventualno da bi grcki scenario mogao da vrati demokrate na vlast, iz prostog razloga sto su upravo oni ti koji su besomucno zaduzili srbiju, i ako se i desi ovde grcki scenario oni su ti koji su mu kumovali. krecem od cinjenice da narod i glasaci nece biti toliko kratkovidi da zaborave tu cinjenicu

Milan

pre 11 godina

Kad čitam slovenačku štampu o tome šta se događa kod nas, uvek se pitam da li namerno za analitičare angažuju potpuno neobaveštene ljude ili zaista svi tamo jesu besomučno neobavešteni o svemu što se događa u Srbiji. Bukvalno, kao da živimo na dve različite planete.

Ekser

pre 11 godina

Aman ljudi, za poslednjih 12 godina svi su se izredjali na ovoj jadnoj Srbiji, a ponajviše DS i burazeri. Pustimo ove da pokazu sta znaju posto jos samo njih nismo videli na delu. Slovenci imaju svoje brige, neka obestete one koje su gumicom izbrisali iz drzavljanstva a nas neka puste na miru.

genius

pre 11 godina

U Zapadnim medijima Slobodan Milošević je demonizovan kako bi se u javnosti stvorila Holivudska atmosfera borbe dobra i zla (što su uradili i u Afganistanu, Iraku...). To je, naravno, bila budalaština i opravdanje za ulazak Zapada u svaki sukob na Balkanu gde oni nisu nameravali da okončaju sukob, nego da tu ostanu kada se sukob završi. Nije to njihov proizvod - izraz "Casus belli" su izmislili još stari Rimljani, a to je postojalo još mnogo pre Rima.
Sloba je bio daleko od demona iz pakla, ali samo su njegova nesposobnost, neodlučnost u osudnim momentima kao i potpuni politički autizam poslednjih godina njegove "vladavine" dovoljni da se stavi na stub srama i da ostane upamćen kao "lider za ne poželeti".
Za razliku od njega - Dačić, simpatičan ili ne, daleeeeeeeko je od autističnog političara. Prilagodljiv kao univerzalni daljinac - lako dogovorio i sa Tomom i Borisom, lako će se dogovoriti i sa Vladimirom i sa Hilari, a zato je on prihvatljivo rešenje za Zapad.

high-low

pre 11 godina

"Demokratska stranka uprkos tome nije potpuno bez aduta," piše list i dodaje da je "srpska vlada kupovala mir zaduživanjem", kao i da javni dug iznosi oko 55 odsto BDP...
hahahaha pa kakav je to crni adut kad su to oni radili... DS je chinio tu prethodnu vladu koja je kupovala mir zaduzivanjem...

Harold

pre 11 godina

Slovenci su jos 1990-te rekli pravu istinu.
Slovenci su jos 1990-te predlozili izlaz. (Evropa zdaj!!!)
Oni su to i uradili, i pogledajte gde su oni, a gde smo mi.
A sada ce opet pametni pripadnici srpskog naroda da pljuju po Slovencima, a rezultat ce, naravno za nas, da bude katastrofalan.

Plazma keks

pre 11 godina

Kakav povratak na političku scenu DS-a? Pa oni su svojim neodgovornim radom i neprestanim zaduživanjem, kao i ogromnim političkim zapošljavanjem i krivi što smo sada u krizi. Može se desiti da padnu još dublje od ovog mraka u kome su sada. Jer, saznaće se u ovom periodu sve šta su radili i uradili.
(Damjan19, 1. jul 2012 12:22)


Uradili su to da vise ne moram da stojim u redu za osnovna sredstva za zivot,da plata jednog profesora nije vise 10 maraka,uradili su to da mogu da se bez viza slobodno krecem po evropi a i po vecem delu sveta,uradili su to da je sada drzava iznad kriminala,uradili su hapsenje ljudi zbog kojih cemo se stideti za pamtiveka,mogao bih ovako do sutra...
Mozda nisu sjajno obavljali posao,ali definitivno mnogo sjajnije nego sto su ga obavljali ovi sada,dakle bolje nemamo...

goran

pre 11 godina

Ako je on zaboravio i ne interesuje ga to je njegov problem iliti njegov licni stav...Mi kao narod Srpski nismo zaboravili niti cemo ikad zaboraviti

Napaltice Srbi svim lopovcinama duplo

pre 11 godina

Varate se. Kada se desi Grcki scenario u Srbiji onda ce narod pootimati direktno od svih lopova i njihovih porodica sve sto su nakrali a tu je DS imao najvecu ulogu i njihovi politicari, bliza porodice i rodbina imaju najdeblje slamarice tako da od cele te vase kvazi analize nema nista.
Ovo je Srbija a dobro se zna kako Srbi resavaju stvari kada im prekipi.
Ovde mozete pisati samo o tome ko ce imati srecu da prezivi i pobegne iz zemlje od lopovcina kada do toga dodje mada ni ti koji pobegnu nisu neuhvatljivi jer ozlojadjenih Srba koj zele da naplate sve ove godne patnje i jada ima u celom svetu.

Alex

pre 11 godina

pa sta... nebeska srbija i ne postoji. covek razmislja trezveno i u duhu vremena. svaka cast na kritici one nebulozne zandarske zakletve, koju samo niskointeligentna osoba moze smisliti.

Dalibor

pre 11 godina

misli se na grcki scenario jer je u grckoj nova demokratija zaduzila i prezaduzla grcku pa kad je dosao pasok pukao balon i pasok ni kriv ni duzan zglajzao sa vlasti a nova demokratija ponovo uzjahala narod.
takav scenario je vrlo moguc i ovde u slucaju da se sistem slomi demokrate bi iako odgovorne za ovu situaciju glat dobile izbore.
i kod hrvata je bilo slicno recimo hdz je non stop pljackao i zaduzivao hrvate pa ih je opozicija smenila u krenula da vraca dugove a to se nije svidelo narodu pa je opozicija pukla i ponovo dosao hdz koji je vladao do skoro e sad ako bi hrvati opet oterali ove to bi bio kraj za njih ali nije nemoguce da se tako nesto desi.

Buha

pre 11 godina

Kako smo mi glupi... covek čija je partija bila 3 na izborima treba da nam vodi zemlju?! ja prezirem i vučića i nikolića ali iznad svega poštujem narod u srbiji a on nije na izborima rekao da želi ovakvu vladu! meni stvarno nije jasno kako ljudi mogu biti ravnodušni pred ovakvim ucenjivačkim i najbitnije nelegitimnim pijačarenjem malog ivice kojeg NAROD NE ŽELI!!! Briga me mišljenje analitičara da je on premijer jer je najmudrije odigrao, ovo nije tenis niti šah! volja gradjana je svetinja, bez obzira što nikad ne bih glasao za sns. srbi, ako niste glasali za sps ne dajte da se ovo tek tako lako desi! premijer mora biti iz najveće partije koja čini vladu jer je narod srbije glasao a ne guske iz mošorina! sram vas bilo!

Friedrich Wilhelm Viktor Albrecht von Preußen

pre 11 godina

@ (Damjan19, 1. jul 2012 12:22)
Tacno tako kako si napisao.
DS i njegovi biraci (i ja sam za njih glasao do duse proslog puta) da ovi su spopobniji za nijansu, jer Dacic mora da uvede red i disciplinu jer ce i on otici niz WC solje.

vresniks

pre 11 godina

Ne mogu da verujem da su ljudi u Srbiji vec zaboravili kako im je bilo "lepo" kad je SPS vladao 90tih. Galopirajuca inflacija,na kraju rat sa malte ne celim svetom, sankcije, sramota, Hag... Sve je to doneo SPS, u kojem su i danas vise manje isti ljudi. Na celu sa "malim Slobom"

milan

pre 11 godina

to sto je SPS pocistio DS nije nista cudno.
Jednostavno deca komunista bez karijere pocistila su decu komunista od karijere, time su pokazali da su vitalniji.
Nazalost drugih kadrova sem dece i unuka komunista nema na vidiku i to je tragedija Srbije.

Dilber

pre 11 godina

I Toma i Dacic i Vucic kaskaju po 10-15 godina sa razumevanjem konteskta u svetu. Ni ovaj put se nista nece promeniti. Srbija je u tragicnom stanju i ta tragedija se ocitovala u najpogubnijem izboru vlasti. Naravno za celu situacju je najodgovornija demokratska stranka koja je bukvalno predala vlast Tomi i Dacicu sa bezbroj autogolova poslednjih godina.

LNS

pre 11 godina

@Damjan19

E moj Damjan19 i ostali koji ovako razmisljaju, i te kako ce se vratiti. Brzo narod zaboravlja. Minimum 4, maksimum 8 i evo ih opet. Kako su se vratili SPS i Radikali (pardon SNS - pokvareni Radikali koji imaju i malo mozga pa su skontali kako mogu jos opstati). Sve dok ne bude bilo dobrog i stvarno nezavisnog sudstva, i pozivanje na javne odgovornosti svakoga ko vrsi javnu funkciju, ne pise nam se dobro. Sve dok ti mozes da upropastis celu drzavo i na kraju nikom nista, tonucemo sve nize i nize. Tu jedino narod moze da preokrene i to javnom presudom svih krivih (i sudija ako treba) i onih za koje se misli da su krivi (mala kolateralna steta uvek u svakoj reformi postoji). Videcemo kako ce se nesposobnjakovici automatski napustiti vlast.

Vreme da se gasi svetlo

pre 11 godina

Sto se Dacica tice, covek je pragmatican i to je dobro. Sto se naroda tice, na**bao je svejedno, pa neka eto konacno proba i "one druge", kad je vec dovoljno glup da misli da su oni bolji i drugaciji! Naravno u osnovi svega je jos od 1945. neizmenjena svest da ce sve "neko" resiti, a da ce on, narod, bez mnogo znoja, ziveti "kao u doba Tita". Takve zablude se sve skuplje placaju, sto vreme vise odmice, ali ima Boga. Svesni i suvisli odavde beze, mi ostali cemo uskoro da pocerkamo, pa ce onda valjda ovde da se naseli neki normalan narod koji ce na osnovu svega sto ova Srbija jos uvek ima, umeti sebi da stvori lep zivot dostojan coveka!

Deki

pre 11 godina

Po kom demokratskom principu premijer zemlje moze da dodje iz stranke koja je dobila 12% na izborima odnosno 6-7% ukupnog glasackog tela?
Mislim da bi Demokratska stranka u ovom trenutku trebalo da podrzi manjinsku vladu SNS-a sa rokom od godinu dana i da im da sansu koju demokrate nikad nisu imale - da suvereno vladaju i budi odgovorni ili zasluzni za sve sto postignu. To je ispunjenje Vucicevog sna ako se ne varam. Mislim da je godinu dana sasvim dovoljno da SNS ispuni ono sto su obecali gradjanima i za sta su dobili vecinsku podrsku u Srbiji: da podstaknu investcije, povecaju zaposlenost, smanje korupciju, ucine budzet transparentnim, povecaju standard.
Treba im dati sansu, to je mnogo postenije nego da budu u vladi kao manjinski partner i ne budu odgovorni ni za sta, a pobedili su na izborima.
Ako posle godinu dana pokazu rezultat treba im produziti mandat, ako ne Srbija treba da ide na nove izbore.

matko

pre 11 godina

Komentator koji akze da ce se saznati sta je sve prethodna vlast radila i uradila nije u pravu jer se nece nista saznati. Politicka oligarhija stiti jadna drugu jer takav ima interes. Potrebno je da se Srbija jako pribliyi EU da bi se bilo sta saznalo . Takav primer imamo u susedstvu u vidu slucaja Sanader kada je otkrivena velika pljacka ali tek kada je EU odlucila da zaista uzme Hrvatsku pod svoje skute. Tako ce biti i sa svima ostalima u regionu! Dotle ne lipsi magarce do zelene trave!

kofercina

pre 11 godina

Vladace oni taman toliko dok narod prikupi snage i evo novog 6.og oktobra.Docice novi ljudi.Od ovih bilo kog da biramo nama nece biti bolje(njima hoce).Žalosno je sto ce mnoge afere zataškati,sada vreme radi za njih.NJima nije nista vazno no da su na vlasti nije bitno skim su u koaliciji.

Jovan

pre 11 godina

Šta očekivati od Ivice Dačića, "intelektualca" pa uz to i "političara" koji je u stanju da izjavi "ma šta me briga, bre..."! Siguro nije ni svestan koliko je rekao najpre o sebi a zatim i o tome koliko je spreman da učini za dobrobit ovog napaćenog naroda!Badava skupa predizborna kampanja kao i skupi izbori, kad kvazi političari prave koalicije isključivo iz ličnog interesa, boreći se samo za sopstvene pozicije. Sad odjednom, može svako sa svakim, dok su do pre mesec dana jedno drugom se obraćali napogrdnijim imenima, iznoseći "prljav veš" istih ovih sa kojima su sad u koaliciji! Narod, koji ih je izabrao zahvaljujući njihovim predizbornim obećanjima, potpuno su zaboravili, niti im je uopšte više stalo da ispune no šta su obećali. Vlast i samo vlast, to im je sad jedina preokupacija! SRAMOTA!

Mirko

pre 11 godina

Ma daj ljudi nemoj da se lozite sve ce ostati isto...ovamo se kao pljuju i hapse preko novina i nekim obecanjima varaju birace a kad dodje stani pani evo sta dobijemo...dobijemo to da ce ministar finansija biti najveci grobar finansija ove drzave u zadjih pola veka.Ljudi ovo je nas kraj... posle ove vlade nema nazad...bojim se da ce ovo biti 21.12.2012 sto se tice zivota u Srbiji.Voleo bih da gresim ali Dinkic,Dacic...to je dno dna.

Nenad-EU

pre 11 godina

DS ce od 2000. po drugi put u opoziciju a G17 po ko zna koji put u resor finansija...mislite o tome.

Ne branim ja DS ali nisu oni JEDINI krivci.

Adam

pre 11 godina

Da,tekst ima smisla i jasna je slika naseg besmisla. Dobar politicar je osoba sposobna da osvoji odredjenu kolicinu glasova i manipulise, manevrise, usmerava i utice na politiku vlade. U tome je Dacic nesumljivo dobar. Dobar premijer mora da ima potpuno suprotne osobine od onih koje karakterisu dobrog politicara. Sve u svemu, vreme je za kraj predstave a ova vlada deluje kao odjavna spica. Verujem, da posle njih nista nece biti isto.

Skywalker

pre 11 godina

"Demokratska stranka uprkos tome nije potpuno bez aduta," piše list i dodaje da je "srpska vlada kupovala mir zaduživanjem", kao i da javni dug iznosi oko 55 odsto BDP..."
Dakle, dok su bili na vlasti glavni adut opstanka bilo im je zaduzivanje, a sad im je to zaduzivanje glavni adut za povratak na vlast, jer je kasa prazna. Ali, sad ce nas Dacic baciti u jos vece dugove kako bi opstao na vlasti. Dakle, ovo je strasno, ali nazalost istinito. Inace, da smo normalna drzava ovo im ne bi trebao biti adut za povratak na vlast, vec za odlazak samo na jedno mesto, i to odmah0u zatvor.

Branko

pre 11 godina

Igrom slučaja sam u prilici da često pratim "slovenačku šampu" i mogu da kažem da daleko bolje opisuju stanje u Srbiji, nego mnogi mediji u samoj Srbiji. Pišu ono što jeste, prikazuju činjenice. Nikakve koristi od toga što će neko napisati ono što ja želim da pročitam ako to nema blage veze sa stvarnošću. Uostalom već povratak u blisku prošlost može da nam kaže ko je posao poštenije i sa više znanja obavio.

Fokus

pre 11 godina

Damjan19
A,sta mislis kako ce bilo koja buduca vlada da izmiri budzetske obaveze,pre svega mislim na penzije i plate u javnom sektoru(prosveta,zdravstvo,vojska i policija)?....opet zaduzivanjem,jer tih para u nasoj privredi nema poslednjih 20 godina...

crni domino

pre 11 godina

Je...ote, pa oni sve znaju o nama, a mi o njima nista!
I zacudo, u pravu su za sve!
Boris je postao politicki bolestan kada se udruzio sa Dacicem, a mrtav sa izjavom da Srbija moze imati koristi od svetske krize!
Od tada se kreditima kupuje mir, a Dacic nece znati kako da ih vrati.
Nece ga spasiti ni Bajatoviceve unutrasnje rezerve kojih jednostavno nema!

Ja lično

pre 11 godina

'Zaboravio' je do momenta u kome će mu se učiniti da je vreme da je se ponovo seti. Čovek je najobičniji trgovac. Ovoga puta, pošto je država u takvoj krizi u kakvoj jeste, a ponovo dobija neku šuplju, populističku vladu koja će samo umeti da zemlju dalje zaduži da bi kupila socijalni mir --- kola će se, posle dugo vremena, slomiti na jednom političaru. Taj političar biće Dačić.

neca

pre 11 godina

Ne znam sta je navelo SNS da pregovara sa G17 i SPS? Da li su zadovoljni nacinom i rezultatima koje je postigao Dinkic vodeci finansije od 5. oktobra do sada uvedeci PDV i definisuci pojam 'partijskog zaposljavanja'? Da li ih je SPS sarmirao svojom pouzdanoscu i bogatim iskustvom iz proslosti?

go

pre 11 godina

Politicari sa srpske scene podsecaju na cetresetpetogodisnje momke koji su prosli sve prostakluke, ali i dalje pokusavaju mladim devojkama obecati svetlu porodicnu buducnost .

imas

pre 11 godina

ej ludi SPS je jos u IXX veku ,dacic misli samo o ratu,drugi HITLER sin milosevica,sada je vreme biznisa XXI vek,samo ekonomijem se vlada,sta se dobije kat se ratuje,samo bedu i leseve. SPS ?????????

dzoni

pre 11 godina

@vresnikks
Sve bi to bilo I sad za vreme demokrata da nas nisu zaduzivali kao ludi..dug za 4 godine vise nego dupliran sto je mozda I svetski rekord.

mozak u odlivu

pre 11 godina

Politička scena u Srbiji je jedna zestoka sapunica! Dačić koji je čekao jubilej Slobinog izručivanja u Hag(Sloba je poslat na Vidovdan u Hag) da se osveti Tadiću , medj gradjanstvom smatranog za premudrog, koji je pak zbog izdaje Dačića koju je bilo ''teško'' predvideti, propao u svakom smislu, i povrh svega se počeo da preti dotičnom, koji je i dalje ministar policije, a budući premijer, kako će razotkriti sve tajne SPS-a... Dakle, ja ne znam ko je u celoj našoj priči normalan, tj. da li uopšte takvih ima. Ludilo se očito proširilo i na narod, čim dozvoljava da ovakva kapitalna otelotvorenja primitivizma,gluposti, podmuklosti i koristoljublja upravljaju.

evol

pre 11 godina

Trezili ste Dacica gledajte kako vodi Srbiju nazad, od nacionalizma narod ne moze ziveti. (dragan, 01. jul 2012 14:29)Kakav nacionalizam sps nikada nije bila nacionalna vec populisticka stranka.Kako mogu komunisti da postanu nacionalisti to je nemoguce.Sps je 90-tih koristio nacionalizam,kao i socijalizam i mnoge druge stvari kako bi ostao na vlasti.A ti tzv. nacionalisti koji su glasali ili glasaju za sps su isto komunisti koji su preko noci zamenili titovu sliku sa ikonom.