Vučić: Nova vlada za dve nedelje

Vršilac dužnosti predsednika SNS Aleksandar Vučić izjavio je posle sednice Glavnog odbora partije, da će nova vlada biti formirana u periodu od 15. do 24.jula.

Prikazati ovde celokupan tekst članka

Pošaljite komentar

  1. Savet dobronamernog DS-ovca. SNS samo da podrzava vladu, ne ulazite u nju, za cetri meseca, ionako ce Dacic da leti, zajedno sa svom kamarilom, tada formirajte samostalno vladu, bez ikakvih primesa, niko vam tada ne moze nista.
    (Predrag, 2. jul 2012 07:57)

    # Link komentara

  2. Demokrate mnogo se bre sikirate šta će drugi da urade, a uradiće sigurno nešto ... Svaki naslov, priča, vest i komentar (od kako je Ivica ostavio Maricu u šumu pa Vuk mora da je teši s'junačke pesme) su isključivo protiv pobedničke Srbije. Toliko patetike svaki dan nije zdravo za organizam ... Stisnite zube, stegnite kajš, pogledajte protivnika u oči i čestitajte pobedu.
    (pepe, 2. jul 2012 05:02)

    # Link komentara

  3. Musliman sam i ne opterecujem se stim.Otisao sam u inostranstvo kad sam morao negde 91 i igrom slucaja u inostranstvu sam bas kako mi kazemo napravio puno novca,mlad sam jos uvek.Ali i dalje redovno pratim vesti inadam se da ce u Srbiji doci razum.Prolazi na vreme prestanita mrzeti.
    (s, 2. jul 2012 03:44)

    # Link komentara

  4. Podrzavam DS i glasao sam za DS. Ali moram da kazem da je Vucic u pravu i da ne treba da trpi ucene Dacica. Ima dobro iskustvo od ranije i sada vidi kako je prosla DS sa SPS. Ako bih morao da biram izmedju SPS i SNS moj izbor bi bio SNS.
     (Dule, 1. jul 2012 23:24)

    # Link komentara

  5. Preobuceni radikali, ili kako ih jos nazivaju radikali sa malo mozga, izgleda da ne zasluzuju taj poslednji epitet. Vucic prica sta navodno hoce SNS, ali ministri nece biti iz SNS jer ta partija takvih kadrova nema. Oni koji su navodno unistili srbiju za vreme DSa ponovo ce se dokopati fotelja da bi nastavili da kraduckaju.

    Narod da zivi bolje od politicara? Hahahahahaha. Vucicu gde ti zivis?
    (nesa usa, 1. jul 2012 22:18)

    # Link komentara

  6. Teško ovo da bude, sve teže izgleda, što bi rekao Radovan...
    - Radovane, kako ti nije žao što ti je ćerka vec 5 godina u drugom stanju.
    - Ima da bude i 10 al neće da rodi dok se ne uda!
    (Johnny, 1. jul 2012 22:04)

    # Link komentara

  7. Mala bara,mnogo krokodila.Nema

    nista od vlade.To je gomila neracionalnih egoista.G. Tadicu i prvaci DS,idite na godisnji ,i odmorite se a kada vas budu molili da se vratite,terajte inat.takve postuju.izbore ste izgubili jer ste se ulagivali narodu koji je veci lopov i licemer od Vas,te je to shvatio kao slabost.zato DJilas ima dobar rejting.
     (nikad izvini!, 1. jul 2012 20:38)

    # Link komentara

  8. Sve mi vise izgleda da ce Labelo preveslati Dačića, i u munjevitom obrtu sastaviti vladu sa DS! Taman da mu vrati za ono pre cetiri godine :)
    (Sync, 1. jul 2012 20:32)

    # Link komentara

  9. sumnjam da ce se dogovoriti o vladi.
    (grozde, 1. jul 2012 20:12)

    # Link komentara

  10. SNS kao najveca stranka zeli (logicno)da vodi glavnu rech, ali inteligento ne zeli da uzme nikakvu odgovornost...jer u sluchaju kraha u ekonomiji nadlja Dinkic,a u za sve ostalo nadrlja Dacic.Genijalno.
    (KiSSeli, 1. jul 2012 20:08)

    # Link komentara

  11. Jos od zavrsetka izbora, SNS se ni u jednom momentu nije ponasala halapljivo kada je vlast u pitanju. Stanoviste da se ne ulazi u vladu po svaku cenu, ostalo je i dalje prisutno, sto ukazuje na stabilnost politike SNS-a. Ako takva stabilnost bude prenesena i na novu vladu, onda nema sumnje da ce ona biti uspesna.
    (Slavko, 1. jul 2012 19:50)

    # Link komentara

  12. Kiliko sam shvatio prioritet nove vlade bice ekonomska i socij.pilitika obzirom.da su te.resore prepustili Mladji za kog su do juce govorili da je grobar srpske privrede vidim se vec kao upokojen...
     (Milan, 1. jul 2012 19:28)

    # Link komentara

  13. Procitao sam pazljivo sve komentare i dosao do jednog zakljucka, a to je da zemlji Srbiji treba pod hitno zameniti ime. Da se sa punim pravom zove UDBINstan.
    (barracuda, 1. jul 2012 19:19)

    # Link komentara

  14. Šta je frka aaaa?
    Leto je uzelo maha treba se ići na godišnji (Španija, Francuska, Sejšeli...), pa reko na brzinu da sastavite vladu.
    (Miško, 1. jul 2012 19:06)

    # Link komentara

  15. Pa ne zuri Aco, polako imas vremena (kao i svi mi) :-/
     (Cope RAF, 1. jul 2012 18:10)

    # Link komentara

  16. kako ste počeli, oduvaće vas DS na sledećim izborima...
    (Pajser, 1. jul 2012 18:10)

    # Link komentara

  17. Sudiću vladu po delima. Dakle, šta god pričali o Kosovu, gledaću da li se razlikuju po delima od Tadića. Evromantre su gubljenje vremena, ceniću samo ekonomske pokazatelje. Sve jeftine obmane, pravljenje građana budalama a la DS i propagandu razotkrivam (ako mi budu objavljivali komentare). U suštini, ako ne naprave rez u odnosu na prošlu vladu - pukli su. Samo diskontinuitetom imaju neke šanse.
     (Dela, 1. jul 2012 18:10)

    # Link komentara

  18. Najbolje da ova prirodna koalicija "ljudi od reci" Vucica, Dinkica, Karica, Milosevica, julovaca, pezionera, arkanovaca... sto pre formira da se narod podseti sta ja manje, a sta vise lose i da traju sto krace, a DS da se otrezni i procisti od korova i vidi da ako ne radi kako treba i u interesu boljeg standarda naroda, moze da bude zamenjen i losijima od sebe kad vec nema bolje alternative. Ovoj zemlji nedostaje Zoran Djindjic, vizionar, hrabar, odlucan, svestran..., covek za kog smo pokazali da ga ne zasluzujemo.
    (D30, 1. jul 2012 18:06)

    # Link komentara

  19. Ovi koi kukkaju da lose stanje i tako dalje,a kako bilo kad DS preuzeo vlast od SPS i SRS.Nesto brzo zaboravili,plate 5 maraka,za mleko trebalo da ustanes 5 jutro.nije bio benzina a cena 3 marke,nista nie radio,avioni ne lateli,redove pred Grcku ambasadu,ko mog da kupi benzin vozio Yugo,prodavnicama nista,a sad svi odmax dobili amneziju!!!Ko prica da DS 12 godina na vlasti, pricate ne istinu kad dio Djindjic Kostunica stalno smetao, kad Kostunica bio premjer a V.Ilic minista zaboravili ste,a kasnije koalicia DS i SPS,ko drzao ministarstva zdravlja,finansie,ekonomiki i infrastrukture-Mrkonic,policie,pensioni fond,nisu oni bili clanovi DS!!!E sad vidite radikal-naprednjaci kako je biti u koaliciji,ne svidja vama da Dacic uzima vecinu resora?!DS jeste gresio,mogao i vise uraditi,ali ko ne radi taj ne gresi.Godinama prave kucu a moze za minut srusiti.DS kad mi malo ocistio svoje redove ipak najbolja stranka i po strucnosti i po znanju!
    (petar, 1. jul 2012 18:04)

    # Link komentara

  20. Ako stvarno urade ovako kako prica vucic onda ima nade za srbiju.
    (lauda71, 1. jul 2012 17:55)

    # Link komentara

  21. Ko ne shvata šta Vučić priča, ja ću da mu objasnim: Ješćemo stiropor.
    (Sax, 1. jul 2012 17:53)

    # Link komentara

  22. ??????? Sta drugo reci....
     (nesa, 1. jul 2012 17:43)

    # Link komentara

  23. OOoo kojim promenama vi pricate, kad ce 95 % ministara iz prethodne vlade ponovo biti tu, vi koji ste glasali za SNS jel ste to zeleli,ne kapiram uopste,jel ste za njih glasali da beze i kriju se od odgovornosti, veciti demagog aca vucic
    (Boban, 1. jul 2012 17:28)

    # Link komentara

  24. Nova vlada, nova energija, sve će to rezultirati pozitivnim pomacima u sferi ekonomije i privrede a samim tim i u celom društvu.
    (micamala, 1. jul 2012 17:25)

    # Link komentara

  25. Тако се то ради! Браво Александре! Само немој да све остане на речима.
    (Дејанн, 1. jul 2012 17:21)

    # Link komentara

  26. Jel sa onim Dinkicem kome si donosio zatvorsko odelo?
     (Ljubisa livac, 1. jul 2012 17:19)

    # Link komentara

  27. Glavni odbor SNS-a dao je ovlašćenje Aleksandru Vučiću da odlučuje, što je i prirodno, jer ne može odbor da se sastaje svaki dan. Mislim da dolaze bolji dana za građane.
    (Bence, 1. jul 2012 17:18)

    # Link komentara

  28. E hvala bogi vala da docekamo i taj dan.
    (tasmanijski djavo, 1. jul 2012 17:15)

    # Link komentara

  29. neko definitivno nesto mora da promeni,sobzirom u kakvom se stanju Srbija nalazi,prethodni su imali sansu da nesto naprave ,urade ali nisu,sada da vidimo ove druge,,,ne menja se Srbija kampanjom
    (bugi, 1. jul 2012 17:14)

    # Link komentara

  30. Dobro bre ljudi, pa gde srljate sa tim komentarima?

    Ja sam glasao za DS i bilo mi je žao što rezultati nisu drugačiji, ali bez obzira na to mislim da svaka, pa i ova vlada zaslužuje određeno vreme da pokaže koliko je zrela i spremna da se suoči sa problemima u kojima se naša država nalazi.

    Mislim da bismo svi trebali da verujemo da će ova i svaka naredna vlada učiniti sve da se se popravi materijalno stanje stanovništva i odbrane nacionalni interesi. Jedino takvo razmišljanje može naše društvo povući napred, a novoj vladi dati dovoljno vremena i prostora da nešto napravi.

    Osuđivanje unapred, stalna podmetanja i provokacije možda koriste nekoj stranci pojedinačno, ali mi kao društvo od toga svakako nemamo koristi i takve nastupe svrstavam u domen psihopatologije, a za tu oblast nisam stručan.

    U interesu je i vlade, a i nas, da se situacija u državi menja na bolje. Zato bez obzira na to za koga sam glasao, želim novoj vladi (ma ko da se u njoj nalazio) puno sreće i uspeha u periodu koji je pred nama, jer jedino tako i mi možemo očekivati bolji život.
    (Miloš, 1. jul 2012 17:07)

    # Link komentara

  31. " Kad niste uspeli da formirate vladu 50 dana a zamajavali ste nas svim i svacim pustite i 50 dana drugima pa ukoliko vlade nema idemo na izbore.
    (kostass, 1. jul 2012 15:58)"

    Jel to nešto novo?

    Zar nije Vučić rekao da već imate sve osim detalja, i da će vlada biti za par dana?

    Zašto vam treba 50 dana za detalje? Ili samo imamo različitu percepciju reči "par dana"?

    Ajde, da vas ne držim u nedoumici - jedina promena koju ćete možda izvršiti je onaj fikus koji se suši u hodniku - on će biti iznet iz hodnika.

    O kakvim promenama vi govorite, kad vam odmah prvog dana treba onoliko para koliko nas je prethodna vlada zadužila za 2 godine?

    U mom kraju se to ne naziva štednjom, neznam kod vas. Kod nas se to naziva drugačije.

    Samo opušteno, čak će te se i vi čuditi šta vas je snašlo, mi i ne moramo.
    (lorimer, 1. jul 2012 16:49)

    # Link komentara

  32. Ma, nemaju oni pojma u šta su se upleli, naprosto puknem od smeha kad pomislim ko će da vodi državu, gomila nesposobnih ljudi. Hajde sad lepo se sastavite kako ste naumili pa ispunite sve ono što ste godinama obećavali i pljuvali druge kako nemaju pojma.
    Kako god da se skrpite, sreće nema, preti nam najgori scenario do sada. Živi bili pa videli.
    (Ljuba, 1. jul 2012 16:46)

    # Link komentara

  33. Za ove prethodne znamo da nisu valjali, sada i SNS dobija šansu. Na njima je da opravdaju ogromno poverenje koje su dobili od građana.
    (kox, 1. jul 2012 16:45)

    # Link komentara

  34. Svesne jedino svoje nesposobnosti ja mislim da je njih uhvatila frka od odgovornosti.
    (Kvazimoodo, 1. jul 2012 16:35)

    # Link komentara

  35. u startu nesposobni,IZBORE!!!
     (lcd, 1. jul 2012 16:26)

    # Link komentara

  36. Hhahahah koja laz ..prvo rekli za par dana, pa onda za nedelju dana, sad dve nedelje, a svi znamo da ce to biti u zadnji cas kao i sve kod nas u Srbiji.Reci lepo nema nista od vlade do septembra jer moramo da se dogovorimo ko ce da krade i otima, a ko da kraducka u odredjenim ministarstvima.
    (Mirko, 1. jul 2012 16:26)

    # Link komentara

  37. Znaci dobicemo mesto DS SNS,ostalo isto.Promene?!
    (korenito, 1. jul 2012 16:24)

    # Link komentara

  38. Aleksandar Vucic, veciti demagog i covek koji nikad nista u zivotu nije radio osim sto je bio politicar
    (iggy, 1. jul 2012 16:22)

    # Link komentara

  39. narod je glasao za promene. Sad je na onima koji su dobili poverenje da to i opravdaju. treba im dati šansu.
    (Kazimir, 1. jul 2012 16:17)

    # Link komentara

  40. Nesto ne verujem u njegove reci ali bar je dobro da se cuju...u prethodnom periodu niko nije smeo ni da pomene da bi jadan narod trebao i morao malo bolje da zivi...
    (Monarhista, 1. jul 2012 16:16)

    # Link komentara

  41. "Mlad je čovek i poprilično sposoban.
    (Sindikat, 1. jul 2012 15:21)"

    Slažem se, malo je onih koji su pre 30-te godine života stekli stan od 200 kvadrata na NBGD, a pre toga zatvorili pola srpskih medija, kako pisanih, tako i elektronskih. I sve to bez ijednog dana poznatog radnog staža u struci.
    (kanibal, 1. jul 2012 16:05)

    # Link komentara

  42. pravi CIRKUS
    (Eho, 1. jul 2012 16:03)

    # Link komentara

  43. Vlada do 25-og? Mesec dana od Dacicevog dobijanja mandata da formira vladu? I barem 15 dana pre toga ste znali da ce te praviti vladu? A za koliko rekoste vi sposobno nazadnjaci da mozete da napravite vladu? Mozete li jednom u zivotu da izgovorite ISTINU za bilo sta...barem ime i prezime?
    (Zare, 1. jul 2012 16:03)

    # Link komentara

  44. Ne znam sta samo mislite da postignete ovakvim komentarima vi iz DS-stranke. Vasih komentara je 95% ovde i to sve kao sta ce sad sto nije sad, nemaju kadrove, ne mogu ovo, ono. Oladite vi smutljivci ... Kad niste uspeli da formirate vladu 50 dana a zamajavali ste nas svim i svacim pustite i 50 dana drugima pa ukoliko vlade nema idemo na izbore. Samo se mislim kako li bi poceli da velicate Vucica kad bi vam rekao da ce formirati vlast sa DS-om. Pa vi bi mu i NOBELA dodelili. Ali jos uvek je moguca vlada DS-SPS-URS-LDP-SPO itd. Sto ja mislim da bi i trebalo da se desi pa kad krene narod da stvarno pocisti one koji su i krivi za ovo stanje a SNS bi tada dobio neogranicenu vlast za vladanje. Ovako se moze dogodite da on u tom narodnom buntu (a vi DS ovce cete ga sigurno sa vasim prijateljima iz inozemstva izvesti kao i prosli put) SNS nadrlja ni kriv ni duzan. Zato ako SNS moze da bude glavni u kreaciji promena treba da prihvati vladu ako ne ne treba. A Ako je cilj SPS-a i SNS-a jaka i nezavisna Srbija onda ce se dogovoriti.
    (kostass, 1. jul 2012 15:58)

    # Link komentara

  45. Koliko puta je ovaj čovek garantovao ostavkom da bi do sada trebao svaki atom da prestane da mu postoji.
    (Dr Smislov, 1. jul 2012 15:56)

    # Link komentara

  46. Ma nema nista od toga,gubljenje vremena. Novi izbori,novi pokret,novi ljudi koji ce da zbrisu ove politicke klanove i promene ovaj nesrecni sistem. Sve mora da se menja,iz korena.Dosta smo ih trpeli,dosta su nam godina uzeli,dosta su nas pljackali!!! Stop politickoj tiraniji! DOSTA!
     (dosta, 1. jul 2012 15:55)

    # Link komentara

  47. Hajde da vidimo ta hapsenja politickih kriminalaca koji su ojadilli Srbiju i narod... DS to nije uradio i zato nam se ovo i desava... Kada to uradi vlast koja god bude formirana, imace podrsku opljackanog naroda koji zivi u nakaradnom sistemu...
     (tralalalala, 1. jul 2012 15:54)

    # Link komentara

  48. sta se ovde desava?! jel ovo neka sala.... stranka sa najvise mandata a nema je u vladi????
     (zoxbaker, 1. jul 2012 15:49)

    # Link komentara

  49. Kao da slušam Tadića...
    (Observer, 1. jul 2012 15:36)

    # Link komentara

  50. Tadic je imao laganih 10% prednosti 5 dana pred drugi krug. Onda mu je Vesna Pesic rebnula 6% a Kostun gurnuo njegovih 6% i eto Tomi pobede sa 2% razlike. Dzabe mu bili svi performansi da izbegne pobedu; sad i on i Tadic u neobranom grozdju. Nit ovaj zna sta mu je posao kao predsedniku, nit ovaj moze da veruje da je izgubio. BoTa ne verue a Undertaker koma.
     (Major Kursula, 1. jul 2012 15:36)

    # Link komentara

  51. Ova Vlada će biti kao rijaliti šou ili skrivena kamera , očekujte neočekivano !
    (Bruka a meni je muka, 1. jul 2012 15:32)

    # Link komentara

  52. Političari uozbiljite se, formirajte vladu i krenite da rešavate probleme ovog društva već jednom. Inače ne znam šta svi kukate za ovakvom vladom gde ste bili na biralištima 6.maja, jel imaju većinu? Imaju. Inače toliko vas mrzi Mladjana Dinkića a on uporno prelazi cenzus već 12 godina i posle vam čudno što je u vladi pa neće sigurno da bude upravnik pozorišta.
    (Laponac, 1. jul 2012 15:24)

    # Link komentara

  53. To je bio sou za javnost, videcemo sta ce posle doci. Naprednjaci kao i socijalisti nece propustiti priliku da vladaju pa makoliko to kratko bilo.
    (milan, 1. jul 2012 15:24)

    # Link komentara

  54. Mislim da će se mnogi iznenaditi pozitivnim rezultatima vlade.
    (Tonka, 1. jul 2012 15:22)

    # Link komentara

  55. vladu treba što pre formirati i prekinuti ovu agoniju u državi. Drago mi je što će Vučić biti deo vlade jer ga izuzetno cenim. Mlad je čovek i poprilično sposoban.
    (Sindikat, 1. jul 2012 15:21)

    # Link komentara

  56. Ne čini to Aleksandre, 90%...ili svih 100% onih koji su glasali za Vas, nisu hteli u vladu sa onim kome si na prugastom odelu i broj dodelio. I na konferenciji za štampu sa Dačićem, izraz tvog lica je sve govorio. Čini mi se da tvoja mržnja (politička) prema DS nije tolika kao prema Dinkiću, a i gradjanima bi bila takva vlada sa DS-om prihvatljivija...naravno ako ponude stručne, poštene i časne ljude. Ne možeš dozvoliti da te u vladi nadglasavaju i smeju ti se iza ledja...no, videćemo.
    (Sin Dragan, 1. jul 2012 15:21)

    # Link komentara

  57. tako se odgovorni politicar ponasa,bez lazne skromnosti.Ono sto se nekoliko godina pricalo,i sad je Vucic ponovio.Takav lider vlade nam treba.
    (anna, 1. jul 2012 15:20)

    # Link komentara

  58. Ovo je jos jedan nas politicki izum,vecinska podrska manjinskoj vladi
    (ilic1971, 1. jul 2012 15:19)

    # Link komentara

  59. Posle kog datuma se raspisuju novi izbori?
    Zna li neko tacno da mi kaze kako zakon propisuje.
    (dragana, 1. jul 2012 15:09)

    # Link komentara

  60. Dobro je za Srbiju da se promeni malo vlast pa da vidimo da nisu ni demokrate bogom dani. Ljudi realno ovi ne mogu da nas razočaraju jer nešto puno nas nisu ni očarali, mogu samo da nas iznenade ako budu dobri i urade zaista nešto za zemlju.
    (Marko Runjajic, 1. jul 2012 15:06)

    # Link komentara

  61. Napraviće se vlada. Ciljevi su odlični. Mora se krenuti napred.
    (vujadinn, 1. jul 2012 15:02)

    # Link komentara

  62. Aktivirali se komentatori DS-a. Zaboravljaju ko su "strućnjaci" DS-a u današnjoj vladi. Cvetković (premijer na Tadićevo dugme), Malović (reforma pravosuđa nad kojom se ceo svet zgražava), Šutanovac (uništena vojska, pogibije, a čovek investira u svoj stan sa firmom koja je sa njegovim ministarstvom obrnula 40 miliona evra), Dulić (ortoped bez prakse, planira i izgrađuje po Srbiji, a na drugostepene odluke njegovog organa uprave u katastarskim stvarima čeka se godinama), Petrović (advokat nam sređuje poljoprivredu), itd... Jedini koji imaju prelaznu ocenu su Jeremić i Ljajić (koji se ovog puta kladio na pogrešnog konja). I samo da umesto pomenutih neznalica dobijemo stručne i pametne ljude u vladi - biće to veliki uspeh. A što se krađe tiče - vlast se na ovom polju pokazala kao do sada neprevaziđena upravo zbog članova vlade iz DS-a. Posle reforme pravosuđa, ali istinske, koju obećaše iz SNS-a (DS bi ostao na vlasti samo da nisu činili bezakonje u reformi pravosuđa i da je Trivan manje istupala u javnosti), a EU je zahteva - mnogo afera će se otkriti i tek tada će se videti kakve štetočine je Srbija imala u vlasti, naročito u poslednje četiri godine. Nisam član nijedne stranke od 1997.g. Niti simpatizer bilo koje. Izborni sistem je katastrofalan, omogućava delovanje i udruživanje stranaka po pravilima mafije sa početka 20-og veka u USA. Stvari, jednostavno, tako stoje.
    (Nikola Kosanović, 1. jul 2012 14:58)

    # Link komentara

  63. "Njegova vlada se zaduzila 5 milijardi za 4 godine, .
    (MT, 1. jul 2012 12:32)"

    Zato će se ova zadužiti za 3 milijarde u prvih par meseci. Samo posmatrajte.
    O reformi javnog sektora i štednji na svim stavkama neće biti ni reči.
    (lorimer, 1. jul 2012 14:57)

    # Link komentara

  64. Dobra stvar je što će DS otići u opoziciju i što će se videti šta je sve radjeno u prethodnih pet godina. Sa svimostalim nisam specijalno oduševljen ali tako je kako je, tako smo glasali, bolja vlada nije mogla.
    (Super Mario, 1. jul 2012 14:56)

    # Link komentara

  65. Vučiću,odmah startuj na prvu loptu,daj program da vidimo šta nudiš.Šta bi sa istagom o krađi glasova,ja ti neverujem više,ako si izdao Šešelja tako ćeš i narod,a znaš i sam da je SNS-u napravio DS do tada ste ti i tvoji gospoda-drugovi bili u SRS-i vrati malo pamćenje nazad pozdrav radikal.
    (q-gera-b, 1. jul 2012 14:50)

    # Link komentara

  66. sta je sa dzakovima i listicima??
    (mm, 1. jul 2012 14:48)

    # Link komentara

  67. Vučić zna da onaj ko sad uzme vladu pada
    ispod cenzusa na narednim izborima(ma kad oni bili).
    Zato ovaj govor.Vučić zapravo unapred svu krivicu
    svaljuje na svoje partijske kolege jer zna da se u
    ovakvoj situaciji malo može učiniti pa pravi odstupnicu
    za jedinog čoveka do koga mu je stalo na celoj kugli
    zemaljskoj tj za samoga sebe.
    Uvek kada je neka kriza kad nema dobrih rešenja svi
    su zato krivi izuzev Vučića koji je jedini pametan
    najsposbniji tj nema mu ravnog.Kakav narcis!
    (Mefistofeles, 1. jul 2012 14:44)

    # Link komentara

  68. Vucic je 100% na pravom putu! Efikasna i odgovorna vlada sa najboljim kadrovima! Strucnost iznad svega za svaki resor u vladi sa velikom dozom patriotizma. Kritike da je DS vodio drzavu dobro, ne znam samo za koga? Nikada nismo bili u tezoj situaciji-ekonomskoj, moralnoj, politickoj...Premijer vlade Ivica Dacic treba dobro da razmisli koga treba staviti na koje ministarstvo!!! Hocemo vladu nacionalnog spasa!!!
    (Marko, 1. jul 2012 14:44)

    # Link komentara

  69. SPS,SNS i DS formirajte vladu i stranke s 5 odsto mrs u p.... m...... i gotovo,moli Peru,Ziku,Balinta i ostalu gamad zato ne mozemo da podjemo napred dok se sve mini stranke udome pa ne odgovara ovo mesto jer decku se ne svidja taj posao pa ne odgovara ovaj posao,Tadicu,Dacicu i ti Nikolicu koje ste vi koze,strasno i ne morate da mi objavite komentar ionako nikad to niste uradili bas me briga
     (goga, 1. jul 2012 14:43)

    # Link komentara

  70. To znaci da jos prica nije gotova, i da Dacic nece tako lako dobiti premijersko mesto.
    I nije iskljuceno kao sto je Tadic ostao bez strateskog partnera, isto tako ostane i Ivica.
    Opet traze treceg za preferans.
    Novi izbori nisu iskljuceni.
    (Ivan 81, 1. jul 2012 14:42)

    # Link komentara

  71. A onda je mrmot zamotao čokoladu u foliju...
     (zile, 1. jul 2012 14:41)

    # Link komentara

  72. @Vodenicar
    Kakav bre preokret pa oni su minijatura???
    Vljda samo DS+SNS a tu sigurno neće biti mesta
    za Čedu.A na sledećim izborima cenzus 20 posto
    kako bi te kombi strančice(SPO,LDP,LSV,DSS,URS)
    nestale jednom za sva vremena ...
    (Miksa, 1. jul 2012 14:36)

    # Link komentara

  73. Ma da.
     (Igrac, 1. jul 2012 14:36)

    # Link komentara

  74. Vučiću, sve je to lepo rečeno i mislim da su se gradjani toga naslušali tokom godina. Lepe i obećavajuće reči je imao i Koštunica, još lepše je imao Tadić i svi drugi koji su preuzimali vlast, ali posle par nedelja, od obećanja po običaju nema i ne bude ništa... A i kako da bude kada vlast delite sa ljudima koji su direktni proizvodjači kriminalaca i tajkuna u Srbiji. Zar neko misli da će Dačić uskratiti pravo na monopol Miškoviću kada je ovaj nastao u vreme SPS tokom devedesetih? Isti, čak i bolji odnos će sada biti sa Milanom Beko, sa Perčevićevim Interkomercom kojim će se sve javne nabavke "sredjivati", sa Kostićem, Spasojevićem i drugim "gigantima" koji su do prvog miliona došli za vreme Miloševićeve vladavine. Zar mislite da je Karić Milanka tu zbog Srbije ili zbog iznalaženja načina da im se vrati ekstraprofit koji im je Dinkić uzeo. Zar neko veruje da će Velja Ilić preći u antialkoholičare i ministra pristojnog rečnika? Mogao bih do sutra o ovome, ali nema svrhe jer od promena na bolje neće biti ništa, a i ne može sa socijalistima. Socijalisti su nasamarili Tadića, tako će i Nikolića. Dačić je bio ministar unutrašnjih poslova i šta je uradio? Nije to ministarstvo samo policija, nego je i borba protiv svake negativne pojave u društvu, kao što su kriminal i korupcija. Sramota da je više afera "Insajder" razotkrio i pokrenuo nego oni čiji je to posao.
    (B.Mikić, 1. jul 2012 14:36)

    # Link komentara

  75. Cini mi se onako za sad mi se lagano cini da ni od ove vlade nece biti nista i da ce onako 5 do 12 kada bude kraj roka pre novih izbora iskociti vlada SNS - DS ....
    (denko, 1. jul 2012 14:34)

    # Link komentara

  76. Sad će lepo Dačić i Dinkić da podele kolač a ti prepošteni moj Vučicu ćeš deliti dozvole za kioske po Bulevaru, ali ne u Kralja Aleksandra u Beogradu nego u nekom gradu gde ste na vlasti u lokalu
     (Zvezdarac, 1. jul 2012 14:30)

    # Link komentara

  77. sad bi najbolja fora bila da sns ispali sps oko vlade, kao sto su oni ispalili ds i da se ponove izbori posle kojih bi sps definitivno otisao u istoriju, a i mnogi drugi, jer su posle ovih izbora mnoge maske pale. mada kod nasih politicara to nema veze, nemaju oni ni casti, ni obraza, ni morala.
    (fm12, 1. jul 2012 14:28)

    # Link komentara

  78. Vidim, javlja mi se -

    Kostunica premijer

    :D
    (ivan, 1. jul 2012 14:28)

    # Link komentara

  79. ma vi u stvari i ne znate sta vas je snaslo. Vi u stvari niste ni hteli da dobijete ove izbore. Kanda vas je narod malo z.....
    Sada ne znate sta da radite. Nemate kadrove. Od svih obecanja, promene ce da "vode" ljudi koji su do juce sedeli u vladi, a vi cete biti samo podpredsednik i ministarka spoljnih poslova.
    Pa ljudi vi ste smesni kao crtani film bre.
    Vasa politika je teska demagogija i balon od sapunice.
    Predsednik vam se setka po belom svetu, ako je spojio tri dana u Srbiji od izbora, a zemlja nam se raspada.
    Nego htedoh da vas priupitam posto nam je vecina naroda senilna, kamo se dedose onih 100 milijardi? A da, pardon u narednih 10 godina. To je 10 po godini tako da ove tri koje fale u stvari nece predstavljati nikakav problem, jel da?
    Ili ste mislili da cemo 100 milijardi dobiti posle deset godina pa planirate da sledecu kampanju bazirate na istom obecanju?
    Jel ste o tim promenama pricali? O tom zalaganju?
    Pa vi ste toliko fenomenalni da vas ni Ajnstajn ne bi izmislio.
    Dno dna zemljo Srbijo. Popadosno skroz s ovima.
    (dosta bre vise, 1. jul 2012 14:25)

    # Link komentara

  80. Vucicu,sve si lepo objasnio,videcemo sta cete od toga ostvariti.Bilo bi fenomenalno kada bi tvoje reci ugledale stvarnost.Pazite se samo Dace,on je prevejan,nije toliko koliko je do sada imao lake protivnike i istomisljenike.Ne treba zaboraviti da i ministri bivsi/sadasnji,koji su umesani u kriminal moraju biti krivicno gonjeni.Vlada koja ce biti sastavljena je prilicno bogata takvima.Obecali ste narodu,Vucicu.A sad svi na posao.
    (laki, 1. jul 2012 14:21)

    # Link komentara

  81. nisam ni u jedno partiji ali sam glasao za SNS/jednostavno trebaju da dodju drugi na vlast. ovo u NS me razocaralo, da ostane korumpirani Canak, da su odmah u noc objavili ko ce ko biti na direktorsim foteljama. Gde su ti konkursi za izbor direktora??? Ako se vrlo brzo ne izglasa nepoverenje u tu "skrojenu na brzinu vladu", mislim da ce narod izaci na ulice.
    (u NS i BG nije sve zavrseno, 1. jul 2012 14:21)

    # Link komentara

  82. Zas SNS ima program? A istovetan govor kao i svih koji su do sada formirali vladu pa kad su seli u stolice sve su to zaboravili...
     (Miki.In, 1. jul 2012 14:20)

    # Link komentara

  83. velja alijas PUTARINA i mladja alijas NACIONALNA STEDIONICA borci protiv korupcije !!! i bogoljub alijas MOBTEL glavni savetnik u vladi za borbu protiv korupcije !!! bice zanimljiva ta borba ...
    (SUPER HIK, 1. jul 2012 14:18)

    # Link komentara

  84. Eee, naprednjaci moji dragi. Bolje je vama u opoziciji. Doci ce i taj dan, za jedno dve godine, kada vas Mladja otkaci, a onda vas nece biti zbog njega. I bolje je za DS da malo odmori.
     (Steva iz Curuga, 1. jul 2012 14:18)

    # Link komentara

  85. pa u pravu ste sto se tice toga ali svi ce prihvatiti vas program
    (brestovcan2, 1. jul 2012 14:15)

    # Link komentara

  86. Najači govor koji sam čuo u poslednjih 25 godina ,ako bude tako svaka čast svako dobro
     (koki, 1. jul 2012 14:13)

    # Link komentara

  87. Ne loži se Vučiću,prevariće će te Mlađan.Šta ćeš onda?
     (Djoka, 1. jul 2012 14:11)

    # Link komentara

  88. Dvaput citao i izmedju redova procitao da ovi i SPS se nisu bas dogovorili oko sastavljanja Vlade, cirkus Izbori 2012 se nastavlja
    (vracharac, 1. jul 2012 14:11)

    # Link komentara

  89. e moj Vučiću,dozvolili ste da se rehabilituje najveći Dinkić.Čovek koji je razorio srpsku ekonomiju.Najbolje bi bilo da ste to sve što zahtevate od SPS prvo ponudili najvećoj stranci pored vas tj. DS-u i konačno sve ove male stranke što ucenjuju poslali u istoriju.ako oni ne pristanu na pošten dogovor a ja ti nekako verujem da si iskren da raspišete nove izbore.Mislim da bi na jesen dobili bar 100 poslanika i onda bi mogli kako hocete.Osveta je najgora stvar i vrlo kratko vreme nakon toga je čovek srećan.trebali ste biti racionalniji i gledati malo više unapred.Takvu grešku sa SPS i Dinkićem je napravio i Tadić.Vi izgleda želit da učite na svojim greškama.
    (milan, 1. jul 2012 14:05)

    # Link komentara

  90. Najbolje posle svega vidjenog proteklih nedelja bi ipak bilo vlada SNS-DS!Najpostenije za gradjane,za drzavu,..da se svi prilepci i mini stranke a maxi ucenjivaci uklone,a ove dve najjajce stranke zaborave medjusobne nesuglasice i krenu da rade u interesu izvlacenja drzave iz krize.Ako im je zaista do nas gradjana i drzave a ne samo do funkcija,tako bi trebalo biti,mada,..
    (Gradjanin obicni, 1. jul 2012 14:03)

    # Link komentara

  91. Seti se, moj Aco. Nevjera ti uz koljeno sedi, ispod skuta pije ladno vino.
    (Miskoroki, 1. jul 2012 13:58)

    # Link komentara

  92. @zivojin: Pa, ako bi odustali od vlade ispali bi da su kukavice, našem narodu ne možeš ugoditi.SNS ne može samostalno formirati vladu, znači sa nekim moraju,a sve je bolje od koalicije sa DS-om.
    (Mimica, 1. jul 2012 13:54)

    # Link komentara

  93. ovo je sad pritisak na dacica, isti onaj koji je oon pravio taducu, a cilj je da sns u vladu uvuce i dss. jadna si Srbijo
     (srbin, 1. jul 2012 13:51)

    # Link komentara

  94. Nista vi ne mozete da uradite,sklopili ste pakt sa djavolom! Oni koji ce sa vama sedeti u Vladi i njihovi sticenici su prvi koje bi trebalo hapsiti. SNS je primio otpadnike iz svih stranaka,sa njima sigurno nece moci da menja Srbiju. Oni su tu da bi se ogrebali za neki milioncic! Sistem je truo,to mora da se menja,mesetari su svuda oko nas! DOSTA!
     (dosta, 1. jul 2012 13:50)

    # Link komentara

  95. sada je valjda jasno da su svi osim LDPa na jednoj strani i DSSa, SRSa i Dveri isti i jedino sto nude je "nece to sad raditi tadic nego toma" sto sustinski ne donosi nikakve promene.....na sledecim izborima budite pametniji i izaberite kosovo ili evropu, posto smo skontali da jedno s drugim ne moze, dakle imate izbor izmedju LDPa i ekipe DSS SRS Dveri sto je danas jedino drugacije od DS SNS URS SPS
    (tomislav, 1. jul 2012 13:46)

    # Link komentara

  96. СНС је већ понижена. Пристала је да премијер буде Ивица Дачић, председник странке која је на изборима била трећа! И за какве се промене СНС залаже када улази у стару власт, уместо ДС-а, али са функцијама које су без значаја и одговорности? Како да промене изврше људи из СПС-а и Г17 који су највише од свих у овој назови држави огрезли у криминалу? Нису ваљда корумпирани само у ДС-у, а у Г17 и у СПС-у све саме цвећке? Уосталом, СНС је већ био на власти у неким општинама у Србији и пре последњих избора па ситуација није ништа боља када су неспособност и лоповлук у питању.
    (Jovan Ristić, 1. jul 2012 13:42)

    # Link komentara

  97. Velika koalicija je jedino pravo resenje pojacana preokretom i manjinama i to bi bilo 2/3 mesta.u Skupstini.Mogao bi se i Ustav menjati.A ovi ucenjivaci Srbije izvesti na odgovornost.
    (rikoset, 1. jul 2012 13:40)

    # Link komentara

  98. Ma nema nista od vlade idemo na nove izbore ili ako je bude trajace godinu dana
    (Sale, 1. jul 2012 13:39)

    # Link komentara

  99. SNS ce zavrsiti na sljedecim izborima duplo losije nego sto je na ovim prosao DS ukoliko bude ignorisao izrezirane konkurse,korupciju,nepotizam i stranacko zaposljavanje.Znam mnogo ljudi koji je dalo glas SNS,a koji nikad za njih ne bi glasalo da je situacija u zemlji "normalna".Ti su ljudi redovno glasali za DS i njima slicne,ali brate nisu vise mogli da podnesu ovoliki sepen korupcije,nepotizma,stranackog zaposljavanja i izreziranih konkursa.DS odnosno njihov kadar je sudjelovao u svemu tome i zato je prosao kako je prosao.
    (Darko, 1. jul 2012 13:37)

    # Link komentara

  100. Pitam se da li je i poslednjem glasacu u Srbiji sad jasno kakav shljam su ovi nasi politicari i koliko je besmisleno glasati za njih i njihove tange frange kombinacije.
    (falkon, 1. jul 2012 13:37)

    # Link komentara

  101. Politika je k.... izvinite sto psujem...
     (Dejan, 1. jul 2012 13:34)

    # Link komentara

  102. Dosli su na vlast da bismo mi ziveli bolje nego oni?
    Zato su Nikolici u porodicnom biznisu zvanom politika, da bi meni bilo bolje nego njima?
    Bas smo ovce kad se usudjuju da nam ovako vredjaju i to malo pameti sto nam do sada nisu popili!
    (Svet M, 1. jul 2012 13:32)

    # Link komentara

  103. ovi iz SNS nikako da nam otkriju izbornu kradju,Toma je obecao to ako pobedi,zakleo se "casna mi grobarska rec"a secate se onih 100 mlrd evra? ahahahaahaaha,ali dobro nista me ne cudi u zadnjih 20 g svi politicari su nesto obecavali pa nisu ispunili,to im je omiljeni sport,ali me cudi od tako "postene" stranke(NIKADA NISTA NISU UKRALI,KUNU SE,pogotovo mali Aca) kao sto je SNS,i na kraju ovaj narod proguta svaku pricu
    (beep, 1. jul 2012 13:31)

    # Link komentara

  104. Za ovo ste krivi ti Tadicu i Nikolicu,i ti DJilase i Vucicu,dok ste se svadjali u kampanji mali Sloba je skupljao poene.Apelujem da izadjemo ponovo na izbore zakopate ratne sekire i povedete Srbiju jednom velikom koalicijom na svim nivoima,da se ovaj ucenjivacki lobi vise razbije...
    (objavite,ako hocete..., 1. jul 2012 13:29)

    # Link komentara

  105. Zasto lepo ne priznas da DS ima najbolje kadrove u stranci i oko stranke, nego se stalno pozivas na vec otrcane populisticke fraze?!
    Imali su i oni mnogo promasaja u zadnje 4 godine, ali moras da priznas da su mnogo i dobrih stvari uradili...
    Ovo je priprema za veliku koaliciju SNS i DS!
    Taman da oterate u vecna lovista Mladju i Ivicu, jer i sam znas da sa njima 'leba nema!
    Opameti se Aco, jer narod ne moze vise da ceka, a ima mnogo posla!
    (Dusko, 1. jul 2012 13:28)

    # Link komentara

  106. Преко 50 дана је требало да се под/намире Дачић и СПС.
    Сад се намирују и уцјењују Вучић/Николић и СНС. Ко зна колико времена ће требати?
    Остајем при прогнози, да ће се влада ИПАК ФОРМИРАТИ 5 минута прије законског рока.
    Тако је то кад народ гласа, слушајући само блејање свог' стада и звоно овна предводника.
    (M. Н. Лазар, 1. jul 2012 13:28)

    # Link komentara

  107. "Vučić: Vlade nema bez programa SNS"

    Šta, imate program?
    (Marko, 1. jul 2012 13:28)

    # Link komentara

  108. Kasno ste se probudili gospodine Vucicu. Olako ste ponudili Dacicu sa 14,5% glasova mesto premijera.
    Mogu da Vam kazem da to nigde u svetu ne postoji sa 24% glasova prepustiti mesto permijera onome
    koji ima 14,5%. Kako vidim postali ste svesni da ce Vas to u novoj vladi veoma muciti i boleti.
    Koje vi promene ocekujete ako ste u predizbornoj kampanji Dinkica hteli hapsiti ako dodjete Vi na celo
    vlade ili sa Milosvicevim potrckom i Arkanovcima nemozete praviti vladu. Tesko cete izaci na kraj
    sa kosovskom mafijom i bogatasima. Zloupotrebiliste podrsku Kostunice i okrenuliste se najopasnijem
    politicaru u zemlji koji je u stanju da ide preko leseva. Steta je sto ste se mnogo izvredjali sa DS-om
    jer samo ste tako mogli unistiti partiju koja je veliko zlo za nasu Srbiju. Vi kao najvisi funkcioner u SNS
    imate pravo da se korigujete u razgovorima sa SPS-om i zatrazite mesto premijera, tako biste
    rizikovali nove izbore, jer sa Dacicem DS nebi pravio vladu i ta partija posle svega sta je Dacic
    u zadnjih 55 dana ucinio, bila bi na eventualnim izborima proslost za Srbiju. Mozda je ovako nesto
    i bio Vas cilj Dacica poslati u istoriju, ako jeste svaka Vam cast a ako nije onda imate jos jedan popravni ispit. Vama je stalo do misljenja Evrope kako oni vide politicku situaciju u Srbiji. Mogu da Vam siguram
    da posle saznanja da bi Dacic mogao postati premijer, misljenja su veoma crna.
    (Srboljub Matic, 1. jul 2012 13:26)

    # Link komentara

  109. Aca mnogo ljut, ali sta je bilo, bilo je.Ajde malo pozurite, nema vise Mitrovic love ni za FARMU ni za DVOR. To je najgledanije u zemlji Srbiji i eto vam sanse da vam raste rejting.
    Nisu vise ni Dacic, ni Dinkic, ni lazovi, ni lopovi.Sad su preko noci postali rodoljubi u sluzbi naroda i drzave.
    (pozuri malo Aco, 1. jul 2012 13:26)

    # Link komentara

  110. Dali premijersko mesto, MUP, cele finansije, lokalnu samoupravu a osvojili najvise glasova. Ovo je za verovali ili ne.
    (hm....., 1. jul 2012 13:25)

    # Link komentara

  111. Gospodin Vučić se, bar sudeći na osnovu njegovog govora datog u okviru vesti, nalazi pred jednim od najvećih problema pred kojim političar verovatno uopšte i mođe da se nađe.

    A to je da treba na nekin način da uskladi proklamovane programe i ideje svog političkog pokreta sa interesima grupa (bogatijih ljudi najčešće) koji su finansirali i na druge načine pomogli njegov dolazak na vlast.

    Jedino ako ni sami programi i ideje nisu bili ukras, koji su trebali da dovedu interesnu grupu finansijera blizu centrima vlasti.
    (Pera, 1. jul 2012 13:25)

    # Link komentara

  112. Aco, sve si lepo rekao! Posto od toga nema nista, znaci slede novi izbori!
    (H2O, 1. jul 2012 13:24)

    # Link komentara

  113. Cinjenice:
    1. Prethodne cetiri godine je bilo katastrofalno. Zivimo sve gore, a likovi iz te Vlade se sepure, isticu se bahatoscu, odlaze cak i na Pink. Ni trunke brige za to sta komsija Pera maze deci na leba, ili ne maze nista.
    2. Koalicija koja se najavljuje - dokaz da moze da bude jos gore. Koji, bre, Dinkic !? Koji, bre, Obradovic, Mrki, Sundudukovic, Dacic !? Koji su njihovi rezultati. Ne zaboravite da je Mladja zasluzan ne samo za finansije i ekonomiju, nego i za zdravstbo. Ljudim nemojte da se razboljevate, na....li ste !!! A tek skolstvo !?
    3. SNS je posebna cinjenica. Su cim, braco i drugovi !!!
    4. Vojvodina ce se urediti, kako-tako. Ipak, tamo je mnogo vise razuna.
    RESENjE (ako ga, uopste,ima):
    Zamolite neke (ne sve) ljude iz Djindjiceve vlade da se vrate (Pitic, Matkovic, Djelic).
    Zamolite sposobne ljude nezavisnih stavova da pomognu: Nebojsu Popova (prosveta), Gorana Svolanovica (MIP), Olju Beckovic (informisanje), Jovu Bakica, ...
    Napravite Djindjica od blata.
    Sta ce biti???
    Naravno - nista !!!
    (Harold, 1. jul 2012 13:23)

    # Link komentara

  114. sns tvrdi pazar. shvataju da je situacija u zemlji ocajna, i ako ne urade nesto konkretno puci ce na sledecim izborima. moram priznati (i ako nisam simpatizer istih) jedan od boljih govora ace. po ovome izgleda da im nije stalo samo tek do funkcija, a da li ce tako i biti videcemo. u svakom slucaju ako previse zatezu da bi pokazali apetite sps-a i urs-a, bojim se da bi mogli da oteraju u nove izbore.
    (musketar, 1. jul 2012 13:21)

    # Link komentara

  115. E sada idemo koalicija SNS+DS+PREOKRET i kompletne i bezrezervne promene i odgovornost.Dosta sa ucenjivanjem ovih malih a i sa propadanjem Srbije.
    (vodenicar, 1. jul 2012 13:20)

    # Link komentara

  116. Hahahaha, kako mi je zao ovih ljudi sto nemaju ni pojma za koga su glasali! Pa kako to mislite da Kostunica, sada vec zagovornik vojne i delimicno politicke neutralnosti, udje u vladu sa Nikolicem, jednim od, bar na recima, najvecih zagovornika evropske buducnosti Srbije??? Ocigledno je neko u veeeliiikoj zabludi... Srecom nisam glasao ni za koga pa ce me bar postedeti razocaranja koje je zagarantovano...
    (Marko, 1. jul 2012 13:20)

    # Link komentara

  117. Jaoooooooooo koja tuga,uzas,katastrofa od vlade....ako Dinkic bude ministar finansija ili bude u bilo kakvoj vezi sa finansijama ove zemlje ja istog trenutka pakujem kofere i peske tutanj sto dalje odavde.
    (Mirko, 1. jul 2012 13:18)

    # Link komentara

  118. Ako u Vladi nema DSS onda sam odmah u startu protiv vas.Kostinica doveo Tomu za Preds.a time i spasao SNs i sada nista .E nece moci tako.
    (radovan, 1. jul 2012 13:17)

    # Link komentara

  119. "Građani treba da žive bolje od političara"

    Onda da se za početak trampimo za stanove, meni bi baš odgovarao taj od 200m2 na NBGd za koga niko nezna kako si do njega došao.

    Vidi ovako momak, ako sad planirate 4 godine da se pravdate rezultatima prethodne vlade, onda batalite posao odmah sad.

    Nema nikoga ko ne zna stanje u državi, znali ste ga i vi kad ste se kandidovali na izborima.

    A to što nemate stručnjake, već samo partijske vojnike da ih stavite u Vladu, to je vaš problem. Počev od onog staljiniste Antića, pa do Arkanovog generala Pelevića.

    A te fore da niste tu samo da bi ste vladali i bogatili, ostavi za decu iz nekog vrtića kad ga budeš obišao.
    (sumorni, 1. jul 2012 13:14)

    # Link komentara

  120. Па, тако и треба да буде, јер је СНС освојио највећи број мандата, тј. управо је гласао за те циљеве и програме.
    (Селаковићка, 1. jul 2012 13:13)

    # Link komentara

  121. Ljudi vec vidim rasplet DS-SNS-Manjine 100% Krenuo je mocni premijer sa 6% glasova koliko je osvojio sps da ucenjuje. E moj KALE KALE
    (EU, 1. jul 2012 13:09)

    # Link komentara

  122. Sta je sad?Opet ti je drugi kriv...samo ovaj put zato sto ste na vlasti!Ako ti ne odgovara, pa niko te za ruke ne drzi....resi muke i nas i sebe!
    (dusandu, 1. jul 2012 13:09)

    # Link komentara

  123. Da obican covek zivi bolje od politicara. Morao bih biti idiot, pa poverovati u ovu demagogiju.
    (Danilo, 1. jul 2012 13:07)

    # Link komentara

  124. nećemo ovo, hoćemo ono, sve to liči na dačićev bunar želja u koji će se ubaciti pregršt ljudi odavno kompromitovanih i željnih povratka u vlast.
    za promene je potrebno mnogo više od toga.
    (vlas, vlas, 1. jul 2012 13:05)

    # Link komentara

  125. @zivojin

    Mislio sam da je svrha bavljenja politikom da se vodi drzava, a ne da se dobijaju politicki poeni i sirova vlast. Vas stav da SNS ne treba da formira Vladu jer je sada teska situacija i da ce zbog toga izgubiti popularnost na duze staze govori u prilog tome da DS mozda i nije tako lose vodio drzavu, vec je bila losa situacija, tj. kriza. To znaci i da vama nije do toga da u drzavi bude bolje, vec da SNS bude dobro pozicioniran.
    (Pera, 1. jul 2012 13:03)

    # Link komentara

  126. ajmo predizborno obecanje oko neke izborne kradje! joj da imam neki medij, svaki dan bi ovo trazio!
     (maksa, 1. jul 2012 13:03)

    # Link komentara

  127. E sada ce tek da krene trgovina, Dacic pristao na njihovo cekanje, a sada narode moj cekaj ti da se dobro istrguje sa tvojim zivotom i tvojom sudbinom. Nema nista od napredka, daj samo da podele funkcije, a narod, pa ko pita narod, ko ga je pitao i za ovakvu koaliciju, NIKO!!! Samo vi gurajte tako, vi imate vremena, ni dana nemate radnog staza, samo ste radili u politici za sebe i vase porodice, samo znate, ne zaboravite da dolazi jesen i otreznjenje ovog naroda, koga su vrucine uspavale, a kada se probudi, kada dodju hladniji dani, bojim se da ce biti bezte noge da vas ne u....m.
    (mirjana, 1. jul 2012 13:02)

    # Link komentara

  128. Super je sve to samo Aco sta bi sa izbornom kradjom? Sta bi?
     (NSHC, 1. jul 2012 12:59)

    # Link komentara

  129. SNS nema kadrove da nesto vise ucini na poboljsanju stanja u zemlji. Koalicioni partneri su im nuzno zlo, lopovske stranke koje su upropastile DS pa ce i njih. Kako bude prolazilo vreme, i ako budu radili posteno podrska u narodu ce im sve vise padati - pitanje da li ce vlada izdrzati do sledecih izbora. U takvoj situaciji ce onda svaki i najmanji funkcioner SNS juriti da pokrade sto vise jer mu je ovo prva i poslednja prilika da bude na vlasti...
    (Uros, 1. jul 2012 12:57)

    # Link komentara

  130. Ako ste pametni pregovarajte sa Tadicem i napravite jaku koaliciju. Sve sitne partije van i to je to. Ako vam smeta Tadic bolje idite na varijantu sa Cedom jer ste obecali da ce Dinkic u zatvor. Ne bude li hapsenja lovatora i prevaranata iz bivse vlasti moj glas nikada vise necete dobiti ne vi nego ni niko drugi jer cete se svrstati sa prethodnicima.
    (Mr.soje, 1. jul 2012 12:57)

    # Link komentara

  131. ho, ho, ho... vidim i ovde ce da bude napeto.
    (malisa, 1. jul 2012 12:57)

    # Link komentara

  132. Moderna varijanta Centralne otadzbinske uprave...
    (djura, 1. jul 2012 12:56)

    # Link komentara

  133. Dobre vibracije. Iznenadjen sam, ajde nastavite u ovom duhu.
    (Milan, 1. jul 2012 12:54)

    # Link komentara

  134. E ovo je vazan dan za srbiju,sazreo covek,pun energije koju zeli da usmeri za dobrobit naroda,najvaznije je da je na celu najvece stranke i da je ustanju da tu energiju usmeri na pravi put.Nije narod dzaba u Tomi prepoznao spas.
    (krstivoje, 1. jul 2012 12:53)

    # Link komentara

  135. E Vucicu, ovakvom ponudom Dacicu si srozao svoju partiju na najnize moguce grane...S druge strane, dobio si ono sto ti licno najvise odgovara, da konacno budes u vlasti a da bas mnogo i ne moras da odlucujes, jer si i sam svestan da ne mozes da vodis drzavu..O Dacicu ne bih mnogo pricao, jer je sada jasno zasto nije ostala ista vlada..Razlog je iskljucivo licna ambicija. Ne znam koliko je dobro ili lose radila predhodna vlada, ali je na poslednjim izborima dobila jos vise glasova, samo je unutar bivse koalicije odnos u broju poslanika nesto promenjen. I dzabe price o volji naroda kada oni prave koalicije po sistemu ko da bolju ponudu..Jedno sam siguran, za ovu novu vladu niko nije glasao. Zelim svima puno srece...
    (Zoran, 1. jul 2012 12:53)

    # Link komentara

  136. lepo kazete, ali GDE JE TAJ PLAN I PROGRAM koji nudite????
     (maksa, 1. jul 2012 12:50)

    # Link komentara

  137. O Tadiću možemo da mislimo i ovo i ono, ali je bar pokazao karakter kada je odbio da Ivici prepusti vođenje vlade. Ako je tačno pola od one podele ministarstava koje smo videli po medijima, SNS će pokazati da je najobičnija krpa koja je spremna da pogazi sve svoje principe zbog malo vlasti
    (Ja, 1. jul 2012 12:47)

    # Link komentara

  138. Zbogom Srbijo,you asked for it!!
    (Daki, 1. jul 2012 12:47)

    # Link komentara

  139. Nove vlade nece biti,slede novi izbori...
    (Fokus, 1. jul 2012 12:45)

    # Link komentara

  140. Pozdrav dušebrižnicima koji vidim ovde da su obnevideli od žutila pa samo opleli po SNS za sve i svašta.Spominju dug 1999 godine.Pa vi bi ste bili presrećni da se vratite u te godine.Od tada i dolaska ovih raspikuća od DS,mi smo potonuli da više nemožemo ni da hoćemo.7 giganata koje smo imali je prodato,83 milijarde evra koje je ušlo u Srbiju od kad je DS došao na vlast 2000.godina je nestalo.Odgovor tražite kod Đilasa,Šutanovca,Dulića,Petrovića i društva iz zadnje garniture DS.....
    (Rajko golubar, 1. jul 2012 12:40)

    # Link komentara

  141. SNS ne moite da kukate da prethodna vlast sve unistila!A sta bilo kad DS dosao na vlast posle bombardovanja, plate 5 maraka, ne bilo ni benzina,ni mleka ako ne ustanes 5 jutros,ne bilo posla,ne leteli avioni,vozili Yugo ko imao pare za benzin kostala 3 marke litar.A sad uporedite?Nije sve dobro ne mozete sto sruseno 90x da napravite za 10 godine.Kad pricate da DS 12 na vlasti nie istina,zaboravili kad Kostunica bio na vlasti i V.Ilic ministar,Kostunica stalno kocio Djindjica,a prethodna vlada koaliciona sa SPS,pogledajte ko je bio ministri,infrastrukture,obrazovanja,zdravstva,policije,finansije, gde tu vidite DS.Zaboravljate svetsku krizu koju Srbija nije lose peosla.Jeste gresili ,ko ne radi taj ne gresi!!!Ali vam stalno kriv DS.A sto ste radili 90x radikal-naprednjaci?!A sad ste vlast aide uradite nesto ako mozete,sto sumnjam.Lako je kritikovati tesko je graditi.Kucu gradite godinama,a srusite za 1 minut,isto je sa drjavom samo treba jos vise vreme.Brzo zaboravili sta bilo 90x,i kao je sad,ako moglo i bolje!
    (petar, 1. jul 2012 12:40)

    # Link komentara

  142. Femka se Vučić što bi se reklo. Da se nisu dogovorili sa Dačićem on ne bi ni išao kod Tome po mandat.
    (Deki, 1. jul 2012 12:34)

    # Link komentara

  143. Vladu ce formirati SNS i DS!!! Oni moraju da spuste Dacica i Dinkica na zemlju!!! Ipak je najbolje za Srbiju u ovim teskim trenucima da odgovornost preuzmu dve najjace stranke!!! Nema logike da trece-plasirani i sesto-plasirani sprovedu sve obuhvatne reforme. Toma i Boris moraju da preuzmu odgovornost i da donesu teske ali jedino ispravne odluke za spas Srbije!!!
    (DARKO, 1. jul 2012 12:34)

    # Link komentara

  144. Vucicu, ovo si izjavio pre samo 10 dana!!! Pre nego ste poceli pregovore:

    "Što se nas tiče, spemni smo da vladu formiramo u roku od nekoliko dana, ali za to su nam potrebni partneri, a od partnera ni traga, ni glasa, ne javljaju se. Čim budemo imali takvu vrstu odgovora obavestićemo vas i za nekoliko dana ćemo obaviti posao", rekao je Vučić.

    I sad kad su se pojavili...sta sad...uplasili ste se sto su se pojavili??? Malo si se zaleteo??? Treba preseci..a..frka? Koje ste zentare vi iz SNS-a. Ili volis crvena slova u kalendaru, pa cekas Ivanjdan ( 7.), Petrovdan (12.)..i samo da ti kazem da ti je poslednji voz Velika Gospoina (28.08.)
    Sinoc Dacic i Dinkic pricali neformalno!?? Pa takva ce i vlada da bude ..neformalna..Na sva usta ste prozivali DS da je spor u resavanju vlade, a sta cete vi? Vi bar imate tri stranke koje su zvanicno pristale da podele resore, sta je sad sporno??? Ponasas se kao da si ti dobio mandat, ali da te podsetim da se taj papir nalazi kod malog Slobe - Cercila, i da ces malo teze sada da odigras to sto ste mislili..
    Nije ni cudo sto te Djilas ocistio u Beogradu. Pokri se usima..
    (1%, 1. jul 2012 12:34)

    # Link komentara

  145. Budimo realni. Ne radi se o vladi Zorana Djindjica, ni o vladi Zorana Zivkovica pa cak ni o vladi Vojislava Kostunice. Radi se o vladi Mirka Cv etkovica. Njegova vlada se zaduzila 5 milijardi za 4 godine, proizvela anarhiju u sistemu zbog nikakvog uticaja premijera i mogucnosti da svaki ministar radi sta hoce a da niko ne kontrolise budzet jer Diana Dragutinovic a kasnije i Cvetkovic nisu smeli da kazu NE za izvlacenje para iz budzeta i pravljenje deficita.
    (MT, 1. jul 2012 12:32)

    # Link komentara

  146. Izbore je izgubio Tadić i ne treba da bude premijer. Izbore nije dobio Nikolić, samo je imao malo više glasova od Tadića. Tamo gde se kandidovao Vučić izgubio je. Nikolić kao nije više predsednik SNS-a i kao Vučić vodi stranku. Šio mi ga Djura. Jorgovanka od kandidata za premijera možda će biti ministar vera... "Lopov" Dinkić i "upropastitellj" Dačić skupljaju kajmak. BELA KNJIGA i drugi programi SNS-a na policu stranačkih "planova", ako ih je uopšte bilo vredno i pročitati. I deca kada prave timove na poljančetu to rade sa više digniteta i časti. Nikolić je ostvario svoj san. Otićiće u penziju kao PREDSEDNIK a kakav predsednik njemu nije važno. Nama jeste i otrezniće se nacija, ako joj to podje za rukom uopšte. Trebaju nam promene ali oni koji to mogu i umeju neće da se prljaju na ovoj političkoj sceni, TUGA I JAD!!! Predlažem da se inicira ujedinjenje Srbije sa Republikom Srpskom i Kosovom. Tamo ima sposobnijih ljudi možda nam i pomognu. Sa ovima nas tek čekaju razočarenja i budalaštine koje već isplivavaju po sistemu manjih ka većim! Živi bili pa videli. Koliko žemo to biti videće se!!!
    (Djordje, 1. jul 2012 12:31)

    # Link komentara

  147. Vucicu,respect.
    (Dodo, 1. jul 2012 12:30)

    # Link komentara

  148. E , jedva cekam da vidim obecana HAPSENJA onih sto su opljckali i osiromasili Srbiju ! Vucic i Nikolic su to obecali... Samo, sta ce sa koalicionim partnerima...?
     (radnik, 1. jul 2012 12:28)

    # Link komentara

  149. ... Gospodo koja pominjete dugove, da li znate u kom stanju su bili spoljni dug i privreda 1999? Koliki je bio kredibilitet zemlje u medjunarodnim okvirima? Guglujte malo vise. Prejadno.
    (wortha, 1. jul 2012 11:01)

    ...Prisetimo se samo kakvo je stanje nasledila Djindjićeva vlada (od SPS-a). Ako se ne sećate, zemlja je bila opustošena od bombardovanja, devizne rezerve su iznosile četvrt miliona dolara, privrede praktično nije bilo, javna preduzeća su bila na ivici kolapsa... Oni koji tvrde da "nikada nije bilo gore" očigledno pate od amnezije.
    (Krag, 1. jul 2012 11:22)

    Kao neko ko je glasao za DS dvadeset godina da bi 2012 apstinirao, moram da vas podsetim da je od smene SM (kada sam konacno pomislio da nam dolaze bolja vremena) pa do danas:
    - spoljni dug vise nego dupliran
    - prodato sve što je moglo da se proda
    - ugašeno na destine hiljada preduzeća kako društvenih tako i privatnih
    - izgubljeno je više stotina hiljada radnih mesta
    - odnos broja zaposlenih i penzionera je poremećen do te mera da ne postoji realna ekonomska računica kako to može biti održivo
    - otvoreno je i izmišljeno na desetine hiljada radnih mesta u državnoj i paradržavnoj administraciji koje opterećuju ionako tanak budžet
    - kapitalno nije napravljeno ništa posebno, sem možda tog mosta na Adi koji je preskup i na kredit
    - kad pominjete devizne rezerve pogledajte prvo njihovu strukturu

    Ako sam 2000-te mogao i da se nadam, ne znam danas na čemu da baziram neku nadu a da to ne bude čista iluzija i utopija.
    (ima li dna ili još padamo, 1. jul 2012 12:26)

    # Link komentara

  150. sviđa mi se što Vučić uvek otvoreno i javno kaže šta mu smeta i šta želi. Biće valjda bolja vlada od prethodne
    (Vaske, 1. jul 2012 12:26)

    # Link komentara

  151. Jel neko od vas sto ste komentarisali ovu vest uopste procitao istu ? Covek na vrlo jednostavan nacin demantuje sve ono sto se spekulisalo ovih dana a to je da ce sva jaka i bitna ministarstva da prepusti socijalistima i dinkicu, i da sam hoce da preuzme ista tj odgovornost kao predsednik stranke koja je osvojila najvise glasova na izborima. Opet ponavljam, ljudi , manite se radikala i tadica, oni su proslost, shvatite to vec jednom ...
    (Sale, 1. jul 2012 12:24)

    # Link komentara

  152. Je l normalno da jedna stranka kontrolise i MUP i tajnu policiju???? i to posle silnih afera??
    (igor, 1. jul 2012 12:21)

    # Link komentara

  153. Pa ja nisam glasao za Dacica i Dinkica, vec za promene u Srbiji!!!! Jel' su to promene Vucicu, Dacic i Dinkic, ljudi koje gledamo godinama, ovaj drugi unistio ekonomiju Srbije, zavio nas u crno, nema kuce u Srbiji koja nema nekog na birou zbog njega. Ivica vas izvozao na staru foru, evo ja kao pregovaram sa DS-om a nabijam cenu kod SNS-a. Ali najgora stvar sto ste vi pali na tu foru.
    (jel' me neko cuje, 1. jul 2012 12:19)

    # Link komentara

  154. Kako vas nije sramota...do juce ste slali Dinkica u zatvor,nazivali ga lopovom....rekli kako imate dokaze,a sad pravite vladu sa istim...DOKLE VISE,NEVEROVATNI STE,
    ISTI KAO I SVI OSTALI...
    (djidji, 1. jul 2012 12:18)

    # Link komentara

  155. Ako ste dobili izbore kao sto tvrdite pravite vladu, ako ce vam Mira markovic biti ministar kulture Tomo uzmi mandat i raspisi nove izbore.
    (chuburac, 1. jul 2012 12:14)

    # Link komentara

  156. Da ima i malo pameti, odustali bi od vlade. Ulazak u vladu koja treba da obezbedi minimum 3 milijarde eura do kraja godine nije pametan politicki potez. Srbija da iznese na prodaju sve sto ima nece dobiti taj novac. Zaduzivanje je moguce, ali na besramno visokim kamatama. I za par godina opet , jos veca bula. Nezaposlenost, koja je sada preko 25% preci ce do kraja godine i 40%. Mozda i vise ako se otpusti sva birokratija koja je visak. Ja ne patim od amnezije, ali tvrdim da je 2000 godina bila bajka u odnosu na danasnju realnost koja se vesto krije i blisku buducnost.
    (zivojin, 1. jul 2012 12:13)

    # Link komentara

  157. Demagog u akciji
    (eBora, 1. jul 2012 12:11)

    # Link komentara

  158. Daj vise formirajte tu vladu pa da imamo kvalitetan rialiti na nacionalnoj televiziji... Mozda nam jos i povecaju pretplatu zbog kvalitetnog programa...
     (mad-max, 1. jul 2012 12:07)

    # Link komentara

  159. Sigurno je da će danas kod naprednjaka,na sednici GO biti živo. A sve u svetlu zadnjeg poteza Dačića gde je u NS dao podršku kandidata DS za gradonačelnika NS.Dačić će morati da prekine svaku saradnju sa DS ako hoće da pravi vladu sa SNS. Neće moći da sedi na dve stolice....
    (sabahudin, 1. jul 2012 12:06)

    # Link komentara

  160. Sva ona predizborna obećanja, kletve i osude, sve one teške reči za političke protivnike i koalicije ostavljena su po strani jer su poslužila svojoj svrsi. Sada je vreme da se tuđi glasovi i poverenje unovče zarad ličnih koristi glasnih govornika, bivših huškača, sada divnih mirotvoraca.
    (Vladimir, 1. jul 2012 11:59)

    # Link komentara

  161. Za očekivati je da glavni odbor stranke da podršku rukovodstvu da nastavi dalje pregovore oko formiranja vlade sa SPS.
    (pOSMATRAČ, 1. jul 2012 11:59)

    # Link komentara

  162. Kao clan SNS , u prvi mah sam bio zadovoljan jer smo formirali vlast ali sada sam razocaran jer ne samo da smo sve dali SPS-u i Dinkicu vec nam je Dacic zabio noz u ledja u NS i Bg .Dakle SPS je uzeo sve i istisnuo SNS planski na margine .Dovoljno je to sto Dacic u NS nije hteo da podrzi Naprednjake vec Canka i Pajtica i pored toga sto su ih ovi izbacili iz Pokrajinske vlade .
    (Razocaran, 1. jul 2012 11:52)

    # Link komentara

  163. Sram vas bilo naprednjaci zbog ovog ulaska sa Dinkicem u Vladu koga ste toliko pljuvali, govorili da je lopov i onda kao sad je dobar i postavljate ga na isto mesto sa koga je 12 godina sistematski i fino razarao srpsku ekonomiju. Glasao sam za vas u nadi da ste stvarno iskreni da promenite stvari, a vi ste pak pokazali da ste isti i da su vam samo fotelje bitne.
    (Bojan, 1. jul 2012 11:51)

    # Link komentara

  164. U predizbornoj kampanji ste se kleli da cete u vladu ako pobedite dovesti strucne nestranacke kadrove za spas naroda i Srbije.Sad vidim ostavili vam koalicioni partneri koske.Jedino sto ce Aca da ide u komsiluk kod nebioloskog tate na Dedinje, jer mu kao ministru odbrane pripada tamo vila.
    Onaj Stefanovic koga planirate za predsednika Skupstine, kao papagaj ponavlja samo da je vazno da je DS otisla u opoziciju, ne zna recenicu da sastavi.Jos ako onog experta sa prestiznog pristinskog univerziteta, Jorgovanku, postavite za guvernerku,onda neka vam je sa srecom.
    (gde su vam kadrovi, 1. jul 2012 11:33)

    # Link komentara

  165. Sada će nova vlada da se "vadi" na prethodnu, kako je sve opustošila itd. itd. Verovatno ste dobili glasove zato što ste obećali da će te sve srediti, pa izvolite...bez kuknjave, molim vas. Da vidimo koliko ste sposobni. Prisetimo se samo kakvo je stanje nasledila Djindjićeva vlada (od SPS-a). Ako se ne sećate, zemlja je bila opustošena od bombardovanja, devizne rezerve su iznosile četvrt miliona dolara, privrede praktično nije bilo, javna preduzeća su bila na ivici kolapsa... Oni koji tvrde da "nikada nije bilo gore" očigledno pate od amnezije.
    (Krag, 1. jul 2012 11:22)

    # Link komentara

  166. Njima je samo bilo vazno da se eliminise DS, sve drugo ce lako da se dogovore. Samo da nema predstavnika gradjanske Srbije.
     (kakav narod-takva vlast, 1. jul 2012 11:21)

    # Link komentara

  167. Pretpostavljam da je ovo samo formalne prirode, posto vlada bez SNS-a i ne postoji. Glasaci su vec odlucili.
    (Dragana, 1. jul 2012 11:20)

    # Link komentara

  168. radi stabilnosti u vladu treba da udje dss i onda ih ne moze oboriti niko.
     (zivela vidovdanska vlada!, 1. jul 2012 11:10)

    # Link komentara

  169. SNS je potpuno na putu nestanka - gde su sad svi ti stiropori i dzakovi? Glasaju za to da stranka koja je jedva presla cenzus vodi ekonomiju zemlje... vise ni njihovi simpatizeri ne dolaze da ostave komentar. Gospodo koja pominjete dugove, da li znate u kom stanju su bili spoljni dug i privreda 1999? Koliki je bio kredibilitet zemlje u medjunarodnim okvirima? Guglujte malo vise. Prejadno.
    (wortha, 1. jul 2012 11:01)

    # Link komentara

  170. dobili ste i predsednicke i parlamentarnr izbore. 20 godina iz debele opozicione hladovine pricate bajke. zasto sad ne preuzmete drzavu u ruke i ispravite sve sto je ds ( zajedno sa dacicem i dinkicem ) zabrljao ?
    napravicete sporazum sa đavolom, i proci cete kao i tadic.
    (nesha, 1. jul 2012 10:55)

    # Link komentara

  171. Od prethodne vlade ne moze biti gora.
     (Lesa, 1. jul 2012 10:55)

    # Link komentara

  172. Zar sa Dinkicem Vucicu?
    (zorz, 1. jul 2012 10:50)

    # Link komentara

  173. Nisam glasao za SNS, ali kako je Tomislav Nikolic postao predsednik, mislim da je najkorektnije da najveca stranka, SNS napravi Vladu. Razlog za to je sledeci: predsednik je iz SNS, imaju najvise glasova - to su dobili zbog loseg rada prethodne Vlade. Ako je tako, onda krenite sa promenama koje ste najavili i na osnovu cega ste dobili glasove. Nemojte da uzimate URS kod sebe, ili ako vam trebaju za vecinu, nemojte da im dajete kljucna ministarstva. Uzmite ekonomiju i finansije u svoje ruke i pokazite sta znate. Ako uradite dobro, dobro cete proci na sledecim izborima. U suprotnom, sklonite se. Ako postavite URS na kljucna mesta sada, izgubicemo jos 4 godine. Dakle, preuzmite sada potpunu odgovornost i manite se sutrasnjih izgovora zbog URS-a.
    (Pera, 1. jul 2012 10:43)

    # Link komentara

  174. Sad se vidi ono o cemu se pricalo sve vreme unazad par godina. SNS nema ni kapacitet, ni volje da bude u vlasti. Sve je jasnije da su preobuceni radikal, umesto belom knjigom, mahali sveskom sa praznim listovima. Doduse, ja sam to znao jos onda, ali ocigledno da imamo narod kakav samo moze da pozeli politicka elita - ne bih bas sad ovde da mu dajem razne epitete...
    (Timocanin, 1. jul 2012 10:34)

    # Link komentara

  175. Ulaskom u vladu SNS preuzima odgovornost za dobrobit običnih ljudi.
    (golman, 1. jul 2012 10:28)

    # Link komentara

  176. Danas će se razrešiti mnoge dileme. Najmanja je ona da li SNS ide uvlast. Ide sigurno, za to su se izborili, ali o kadrovskim rešenjima će biti teža odluka - treba promeniti Vučićev stav vezan za njegovo neslaganje sa Dačićem, zbog događaja od pre 4 godine. Verujem da će Vučić odlučiti u interesu građana. Oni mnogo očekuju od njega.
    (Miloš, 1. jul 2012 10:26)

    # Link komentara

  177. Verujem da će naprednjaci doneti odluku da svojim učešćem u vladi, pokrenu promene u Srbiji koje će dovesti do privredno ekonomskog oporavka države i time omoguće bolji život građanima.
    (Marta, 1. jul 2012 10:26)

    # Link komentara

  178. U Vladu nikako bez Kostunice ...on je garant dobrih odnosa sa Rusijom a i bez njega Toma nikada ne bi postao Predsednik .
    (radovan, 1. jul 2012 10:16)

    # Link komentara

  179. Bice to dobra vlada, ali ce imati mnogo teskih zadataka.Predhodna vlada je opustosila sve.Da je da krenu od nule pa bi se lakse izborili nego sto imaju tolike dugove.Nadam se da ce ovaj tim u vladi moci da se izbori sa svim teskim pitanjima.
    (froggy, 1. jul 2012 10:15)

    # Link komentara

  180. SNS!! Imate predsednika, dobili ste najvise glasova na parlamentarnim izborima, a sad vas nema nigde! Ej! Dacic i Dinkic vam uzese sve. Pa deca ce vam se smejati! Sta bi sa vasim kandidatom za premijera, sta ce Vucic dobiti? Totalno ste se srozali! Glasove ste dobili da budete na celu, a bicete leva noga Vlade. Bruka! Sto Dacic nije podrzao vaseg kandidata?
    (Shuluburic, 1. jul 2012 10:13)

    # Link komentara

  181. Ova vlada ce se truditi da resi sve opno sto prosla nije. Ne sumljam da ce doci do promena, i da ce nam krenuti na bolje.
    (papiric, 1. jul 2012 10:12)

    # Link komentara

  182. SNS bi bio na dobitku ako ne bi ni usao u Vladu, vec je samo podrzavao kao manjinsku neko vreme, a onda joj ubrzo uskratio tu podrsku. Na dobitku bi bila i Srbija.
    (POSMATRAC, 1. jul 2012 10:08)

    # Link komentara

  183. Ako dozvolite Dacicu da bude i Premijer i Ministar policije, i ako dozvolite Dinkicu da nesmetano nastavi sa svojom vise nepodnosljivom partokratijom na sledecem izborima procicete gore nego DS...
    (Mislite o tome..., 1. jul 2012 10:06)

    # Link komentara

  184. ne razumem. jel vi hocete da upravljate zemljom ili nemate plana i kadra? sramota ove zemlje! e srbijo koga si izabrala da ti kroji buducnost!
     (maksa, 1. jul 2012 10:00)

    # Link komentara

Politika

"Ima dosta problema u vezi s poglavljem 35"

8.10.2015. | 12:33 | Izvor: Tanjug | Komentari: 0
foto: Tanjug

Beograd -- Premijer Srbije Aleksandar Vučić očekuje ove godine otvaranje poglavlja 32 i 35, a početkom sledeće 23 i 24 u procesu pridruživanja Srbije Evropskoj uniji.

  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.