Zapad ne veruje Dačićevoj vladi

Ambasadori zemalja članica EU u Beogradu imali su prethodnih 48 sati intenzivne konsultacije u vezi s formiranjem vlade SNS-SPS-URS s Ivicom Dačićem na čelu.

Prikazati ovde celokupan tekst članka

Pošaljite komentar

  1. izvinite a ko pa njemu veruje???
     (joka, 1. jul 2012 11:05)

    # Link komentara

  2. Mislim da je clanak tendenciozan i subjektivan, bez obzira sta ja mislio o dacicu&company
    (Vladimir Pula, 1. jul 2012 02:20)

    # Link komentara

  3. perice nikada se nije pricalo o jeftinijem gorivu...razlog skupog goriva je akciza od 50 dinara...a ne rus
     (muamua, 30. jun 2012 17:37)

    # Link komentara

  4. Oni ne mogu da vode državu ka evrointegracijama ali lopovi iz DS-a mogu. Smešni ste ko cirkus
    (Bojan, 30. jun 2012 16:48)

    # Link komentara

  5. Ponovo potcenjujemo diplomate sa zapada . Znaju oni bolje od nas zasto su Tomislav Nikolic i Ivica Dacic prvo isli po misljenje u Moskvu . Jos u februara ove godinel iz vrhova PUPSa su curele informacije da je koalicija SNS - SPS gotova stvar. " Pregovori " zadnjih mesec ipo dana su bili samo gluma za plebs . Najvece razocarenje za mene je Boris Tadic . Covek poznaje samo teoretsku psihologiju , zivotna psihologija mu je potpuno strana . Ivica , zvani koferce , ga je provozao kao m.....a.
     (mile iz Lajkovca, 30. jun 2012 16:30)

    # Link komentara

  6. a ko to kaze da njemu zapad neveruje.
    (maxim IV divizija, 30. jun 2012 16:21)

    # Link komentara

  7. zapad ne treba da se meša, ali može da ima svoje mišljenje. s druge strane, rusi mogu i da se mešaju, i da imaju svoje interese.
    na prijemu kod nemca sinoć, konuzin se nije odvajao od dačića, samo što mu niije prilepio etiketu "ne diraj, moja svojina"!
    (njihovo i naše, 30. jun 2012 13:54)

    # Link komentara

  8. Sta oni ima da se mesaju u izbornu volju naroda. Ako im je toliko stalo do DS i njihovih placenika slobodno neka ih povedu sa sobom, ovde je narod rekao sta misli o njima.
     (Vladimir, 30. jun 2012 11:53)

    # Link komentara

  9. Kakvi nezvanicni EU- informanti takvi i novinari "danas ",mlate praznu slamu.Srbiji su potrebne korenite drustvene promene u pravcu EU- normi ,oni kazu da se ugled BoTe u EU- istanjio ,dobro jutro,zato sto je istanjio zivot gradjana koji danas izgleda ko prozirni list narod ga je i poslao na otpad a to ce sigurno uraditi i DS-.Nova vlada mora da bude nemilosrdna prema drustvenim stetocinama i kao sto je Toma i najavio da ucine sve da se nasa PAMET iz sveta sto pre vrati jer ovde pameti odavno nema,zuti su pretvorili sve u zabokrecinu,mediji treba konacno da se probude i postanu nosioci budjenja svesti i stvaralastva.
    (krstivoje, 30. jun 2012 11:18)

    # Link komentara

  10. Ako Telekom i Eps budu prodati Rusima odmah narod treba da se pobuni.Narocito ako to bude bud zasto kao sto je Nis prodat,i gde su Rusi otplatili 500mil evra ulozenih u Nis za 2 do 3 god od prodaje goriva.A da ne pricam da nema nista od jeftinijeg goriva o cemu se pricalo.
     (perica, 30. jun 2012 08:51)

    # Link komentara

  11. Zanimljiv clanak, ali sa gomilom nelogicnosti i nagadjanja. Slazem se za Djilasa, to je valjda svima bilo jasno jos 6. maja,samo Borisu izgleda nije. A ruke nece dizati od nas, to definitvno nema smisla. Pa zasto bi se odrekli uticaja i napravili neprijatelja od nas? Cenim i da mogu vrlo lako da uzdemaju novu vladu i da ubrzaju njeno rusenje ako im ne bude po volji.
     (Dusan, 30. jun 2012 08:51)

    # Link komentara

  12. Ko piše ove gluposti i traumira narod. Čuj pregovori će početi najmanje 6 meseci nego što se nadala bivša vlada.
     (Koča, 30. jun 2012 07:10)

    # Link komentara

  13. Zar iko moze da poveruje da ce vlada u kojoj su Mirin poslusnik,Velja,Milanka Karic,i ostala bratija,da ista dobro donese ovoj drzavi.To moze poverovati samo neko ko ne poznaje tu ideologiju i te likove koji politiku dozivljavaju kao licnu sansu za bahatost,licno bogacenje,uhlebljenje rodbine i prijatelja,iznosenja para van Srbije,jer od cegabi velika Mama i njen sin ziveli obzirom da u Rusiji nema gajbica za nosenje.Nazalost ovoje jos jedna od niza prevara ovog napacenog a politicki nepismenog naroda, i bojimse uvertira pred svrsen cin koji neminovno sledi.
    (aleksandar grozni, 30. jun 2012 05:49)

    # Link komentara

  14. А ови до сада су били велики стрчњаци. Нема од нас ништа. Ови нови ће само да наставе где су прошли стали у млаћењу празне сламе.
    (Кривокапић, 30. jun 2012 02:22)

    # Link komentara

  15. koji to "zapad"? ja nikog nisam cuo nigde da nesto kritikuje. svi kazu da "ce da vide kako se ovi ponasaju". znaci, sve je ovo glupiranje.
    ko gubi, ima i prava da se ljuti!
    (Nikola Tomić, 30. jun 2012 01:43)

    # Link komentara

  16. javio Šaper...
     (Beogradjanin, 30. jun 2012 01:42)

    # Link komentara

  17. Verovatno ga se sećaju iz nekih Vlada koje je vodio SPS
     (Nebojsa, 30. jun 2012 01:38)

    # Link komentara

  18. Пошптени људи знају који су послови за нову Владу НАЈВАЖНИЈИ (поред борбе против корупције, криминала, као и убрзаног пута за ЕУ), а то су :
    1). ЗАПОСЛИТИ незапослене (отворити нова радна места у пољопривреди, прерађивачкој индустрији, туризму,..);
    2).Замрзнути плате у државним и јавним службама, док се не ПРЕПОЛОВИ број незапослених.
    3). повећати за 10% плате запосленима у профитабилним фирмама;
    4). па повећати минималне пензије са 15 на 20.000.динара, а замрзнути ове преко просечне плате (40.000) и ограничити на два просечне (80.000).
    (ЕКОНОМСКА ПОЛИТИКА, 30. jun 2012 00:56)

    # Link komentara

  19. Ne formira se Vlada "po babu, ni po stričevima", nego po volji naroda. Treba dati šansu svakome. Zapad će to nadam se prihvatiti.
    (Bojan, 30. jun 2012 00:44)

    # Link komentara

  20. Ma ko sisa zapad dal on veruje ili ne ja ne verujem njima to je kljucno
    (Toma, 30. jun 2012 00:30)

    # Link komentara

  21. ambasadori, neimenovani izvori, veci deo teksta boldovan...
    sjajno!
    (Sassa, 30. jun 2012 00:16)

    # Link komentara

  22. Sutra je subota, neradni dan u Svedskoj. Sutra cu raditi prekovremeno i uz sve dodatke posle placenog poreza imati od te dnevnice da iskesiram Samsung Galaxy S3. I dok se vi u Srbiji mucite da skrpite kraj s´krajem u Svedskoj to nije problem. Da parodija bude veca, zemlje su sa skoro istim brojem stanovnika. Vi se uvek zalite na premijera, predsednika i slicno, kod nas to nije slucaj. Zasto? Eto u cemu je primarna razlika izmedju "tamo i ovde". Jedna zemlja bez zajednickog nacionalnog cilja ne moze da prosperira. U 2000km dugackoj zemlji, i onaj sa juga i onaj sa severa misle i rade isto. Srbija zbog toga klacka, jer i unutar porodica postoje radnici a i krivinasi. To se braco moja zove, lose vaspitanje i nista vise!
    (swedroid, 30. jun 2012 00:04)

    # Link komentara

  23. Niste nam dali naš (vojvođanski) deo Telekoma - e, sad će vam Rusi uzeti i vaš i naš deo. Doduše, mi ćemo svoj deo brzo vratiti, a vi vaš nećete narednih bar 100 godina!
    (struja, 29. jun 2012 23:50)

    # Link komentara

  24. "Samo Vi dignite ruke od nas, to nam je jedini spas. Molim vas sto pre.
    Adio
    (Ekser, 29. jun 2012 22:47)"

    Grešiš. Za vas, radikale, to će biti početak noćne more.
    I to kakve noćne more...
    (Srbenda, 29. jun 2012 23:37)

    # Link komentara

  25. Москва слезам не верит.
    (A ja "Danasu" ne verujem odavno, 29. jun 2012 23:22)

    # Link komentara

  26. Molim evropske diplomate da nas postede demokratskih evropskih integracija jer smo vec pocrkali.
    Mnoge zemlje nemaju propise kao mi sto ih imamo,pocev od obrazovanja,zdravstva,..... a pre svega privrede(izvozno orjentisane).
    Mi imali 200 000 losih privatizacija,vi rekli samo 20,a stali su omrstili brk.
    Revizija,pa revizija revizije pa ako je sve cisto,parem mozemo biti drzava sa prefixsom pravna,a ne mafijaska.
    Frka nije sad nastala zbog vlade jer su vec rekli da im je sve jedno,nego je nastala zbog teksta zakletve specijalnih jedinica
    (Klopka, 29. jun 2012 23:14)

    # Link komentara

  27. "Naravno da će morati naporno da radi,jer je bivši predsednik Boris Tadić stvorio loš imidž Srbiji,rekavši da NIJE nešto ponosan što je predsednik Srbije!
    (LJILJANA M, 29. jun 2012 21:12)"

    Ozbiljno je stvorio loš imidž Srbiji? Gde? Kod koga?
    Mislio sam da su joj za loš imidž krivi ratni huškači, izazivači ratova, oni koji su izvršili genocid u Srebrenici, i slična ekipa, kad - jok?
    Jedino Tadić?
    Čovek bi morao biti radikal ispranog mozga da tako nešto odvali...
    (kaiser, 29. jun 2012 23:12)

    # Link komentara

  28. Bilo bi dobro da smo se opametili a nazalost nismo!Da li iko veruje da ova Vlada moze da donese boljitak? Da li su najveci pesimisti mogli da prognoziraju ovu nebulozu blago receno? Sacekacemo njihove rezultate i reagovati ako ne budu dobri, dacemo im sansu, znamo ko su, oprostili jesmo a zaboravili naravno nismo, idemo dalje, ceracemo se ocigledno jos! Ne znam zasto nismo normalni i kome teramo inat? Ta znamo da nismo ni najlepsi ni najpametniji a zasto ne znamo sta je Nas interes? Dakle, Nas je 99%, necemo vise nikada dozvoliti da Nam oligarsi oduzimaju pravo na zivot! Jedan jedini zivot imamo i ne mozemo ga vise traciti zarad interesa politickih grupacija! U ovoj zemlji mora da se promeni sistem, istoj mora da se postavi zdrav temelj i vladavina prava! Druge Nam nema, ili mi ili oni! Naravno mi, pravo i pravda su na Nasoj strani!
    (gordana, 29. jun 2012 23:11)

    # Link komentara

  29. Samo Vi dignite ruke od nas, to nam je jedini spas. Molim vas sto pre.
    Adio
    (Ekser, 29. jun 2012 22:47)

    # Link komentara

  30. EU je svesna da je volja naroda koja je iskazana na ovim izborima delimicno i posledica njenog delovanja u Srbiji. Te hoce Srbiju u EU ekspresno, te nece ekspresno, te hoce da Srbija ispuni uslove koji za nasu zemlju nisu najprihvatljiviji, te nece.
    Sada dolazimo mi Srbi u situaciju da nam Rusi i, po nekim pricama, Austrijanci (Hypo Alpe Adrija grupa - a SNS zna o cemu se radi) prave vladu i kroje buducnost. Nemam protiv Rusa nista, ali desetak zadnjih godina se nadam da cemo uci u EU, jer sam ja licno opredeljan za Evropu. Zasto ne i EU i Rusija?
    Gospodo iz EU, sada ste u problemu u Srbiji, a sa Crnom Gorom, uprkos Vasem stavu da je tamo stepen organizovanog kriminala , korupcije i bezvlasca na veoma visokom nivou, zapocinjete pregovore o pridruzivanju. Srbiju ste gusili, usporavali i saplitali kada god Vam se ukazala prilika, iako ste za partnera imali vladu koja je iz sve snage radila na ispunjenju Vasih, ponekad, nerazumnih uslova. Sta sada? Nova vlada se izjasnila da je Kosovo prioritet. Normalno. Korzika,Katalonija,Baskija,Irska..Razmislite.
    Zasto niste olaksali onima koji su zeleli potpunu saradnju sa Vama, vec ste svojim postupcima ozlojedili ovaj narod, pa su rezultati izbora takvi kavi jesu. Ko pre devojci, njegova je devojka. Vi ste nas terali od sebe, a Rusi to iskoristili. Nema sada zaljenja, vec ubrzajte procese evropske integracije za Srbiju, inace ni Djilas, ni Tadic, ni bilo ko drugi koga pokusate da progurate u prvi plan nece moci nista da urade.
    (duki, 29. jun 2012 22:40)

    # Link komentara

  31. Zapadne diplomate su sumnjičave prema ovoj vladi, što znači da konačno možemo bar neku najmanju nadu da imamo da će ova raditi u Srpskom interesu!
    (Dahija, 29. jun 2012 22:35)

    # Link komentara

  32. Да ли је ово стварно текст из дневних новина?! Неки уредник је ово одобрио да се штампа? А шта тек рећи за оне које преносе овакве најблаже речено будалаштине!
    (неук, 29. jun 2012 22:34)

    # Link komentara

  33. Pa nece bas biti da se ne zna ko je uticao da se sastavi ovakva vlada. Cim se Dacic vratio iz Moskve poceo je da se prenemaze, jasno je bilo zbog cega. Vidim da se nesto veceras raspisala ruska peta kolona, puno ih pozdravljam i uz izvinjenje pitam u kojoj valuti stede novac? dragim rubljama ili mrskim evrima?
     (samo pitam..., 29. jun 2012 22:30)

    # Link komentara

  34. svi EU zvanicnici,zaklinjali se javno,mi ne uticemo na sastav vlade,pa ko je tu lud,ta EU nas ponizava i misli da smo mi toliki glupani,ali za njihovu misao potpomazu,nasi zapadni radnici LDP,DS,koji javno prozivaju srpski narod,kao najneobrazovaniji,ne znaju da smo jih procitali,kad-ikad
    (lazar, 29. jun 2012 21:09)

    Lazare zapad ne misli da smo mi glupani ONI TO ZNAJU..ZATO CE I DICI RUKE OD NAS...
    (filossof, 29. jun 2012 22:26)

    # Link komentara

  35. Priče o Zapadu mi postaju izlizane i sve manje me zanimaju.
    Realno, ništa nisam imao od toga što je EU podržavala prethodnu vlast.
    Mislim da je EU pogrešila što je stavila "sva jaja u jednu korpu", odnosno što podržava samo jedne te iste. Ti isti su sad gubitnici.
    (Mix, 29. jun 2012 22:23)

    # Link komentara

  36. Imam već dovoljno godina da znam da je za napredak društva i zajednice potrebno vreme. Ali kod nas tako sporo ide i da smo mi u nekim stvarima još u šezdesetim godinama prošlog veka. Kažu nada umire zadnja i ja sad vidim da umirem pre nje.
     (goran, 29. jun 2012 22:10)

    # Link komentara

  37. Suplje price .Sta znaci "nece reci naglas" a ovamo posalju svog izaslanika,tj "izvor"da prica okolo sta se govorilo.Nema nijednave vlade od 90tih koja nije izabrana uz pomoc i odobravanje tzv zapada.Tako je i sa ovom.
    (Milan, 29. jun 2012 22:07)

    # Link komentara

  38. Ovo su glubosti kabineta bivseg Predsednika,koje objavljuju njegovi mediji.Posto njegova stranka kontrolise gotovo sve medije u Srbiji,ovo mozemo shvatiti kao manipulaciju javnog mnjenja.Ispada sada da je Dacic u bivsoj vladi bio nepozeljan,a vlada je bila pozeljna.Takodje nema vise podele na Zapad i Istok,to je vazilo u vreme Hladnog rata.
    (miami, 29. jun 2012 22:06)

    # Link komentara

  39. Mislim da niko ozbiljno ne veruje da ova vlada ima kapacitete da izvrši potrebne reforme i Srbiju približi EU. Druga je stvar što se to ne govori direktno, nego u stilu videćemo, imaju šansu da se dogažu da nisu oni nekadašnji.Naravno da zapadna pragmatična politika nikada potpuno ne zatvara vrata, ali postavlja uslove.
    (mirko, 29. jun 2012 22:03)

    # Link komentara

  40. Već je jednom Vašington pustio niz vodu SPS-vce , zašto ne bi opet ? Dačića više ne može da spasi ni to što je agent ruske tajne službe , jednostavno mora biti "sklonjen".
    (Status:Tango α, 29. jun 2012 22:00)

    # Link komentara

  41. U tekstu stoji,da zapad želi Dragana Đilasa na čelu Demokratske stranke,da li će ih gospodin Boris Tadić poslušati,i dati ostavku.
    (Jale, 29. jun 2012 21:58)

    # Link komentara

  42. Jaoooooooo, nama...crna Srbijo
    (90-e, 29. jun 2012 21:56)

    # Link komentara

  43. Navikla muljavina da se provlaci na lazima, prevarama i obmanama koje prolaze medju zatucanim delom populacije Srbije i mislio da to prolazi medju razumom? Da taj lik zeli i misli ista dobro Srbiji ne bi gurao nos u prvi plan i drzao bi se u zaledjini!
    (466453, 29. jun 2012 21:51)

    # Link komentara

  44. Pa, normalno. Ovoj vladi ne veruje niko ko ima makar dva grama mozga. Čuj, da Vučić i Velja donesu neki boljitak...pa, u to može da poveruje samo Milanka Karić.
    (Rale, 29. jun 2012 21:50)

    # Link komentara

  45. Ni ja - a komene pita...
    (dragan, 29. jun 2012 21:47)

    # Link komentara

  46. hahhahahah a sta izjavi mas...nesto mi danas istrcao pred rudu
     (muamua, 29. jun 2012 21:46)

    # Link komentara

  47. Auuu, pa mnogo je bilo stalo EU do srpske ekonomije kad je podržavala Tadića dok je njegova vlada uništavala srpsku privredu i zaduživala se do ivice bankrota da isplati plate u javnom sektoru!!!
    Ja sam bila za EU, bila sam za strane investicije, bila sam za DS... ali to po meni nije značilo uništavanje srpske privrede, poljoprivrede, zdravstva, školstva... a EU je intenzivno insistirala i podržavala korake koji su upravo vodili ka tome.
    Ako su protiv Dačića, to nije zbog srpske ekonomije nego iz ko zna kojih razloga... ili se samo foliraju jer su i EU diplomate samo političari premazani svim bojama i upakovani u malo bolje pakovanje od srpskih.
    (okoreli protovnik Dačića, 29. jun 2012 21:44)

    # Link komentara

  48. Znaci SPS sa DS-om je dobra, proevropska, demokratska itd. ali SPS sa SNS-om je neka drugacija partija - nazadna, neevropska, nacionalisticka itd?!
    Ako je gospoda za zapada zelala DS na vlasti, trebalo je o tome da razmisljaju dok je DS bila na vlasti, tj. da prema Srbiji vode politiku koja bi omogucili da gradjani budu zadovoljni. Kako ocekivati da u situaciji koja je na ivici bankrotstva drzave, DS dobije dovoljan broj glasova kako bi i dalje mogla biti na vlasti?
    (Toplica, 29. jun 2012 21:44)

    # Link komentara

  49. Sve je jasno - Rusi su dali pare Dacicu za prorusku vladu, a za uzvrat dobijaju EPS, Telekom i Sartid, a samim tim i Srbiju koja ce biti potpuno zavisna od njih. Mi za uzvrat dobijamo coveka koji studira na prevaru, Dinkica, Mrkonjica i Ilica koji za 20 godina nisu nista uradili za Srbiju, bivseg arkanovca Pelevica, ministra prosvete koji privatnim fakultetima daje mesta u studentskim domovima...
    (Dushkic, 29. jun 2012 21:41)

    # Link komentara

  50. Dakle, ovako,zapadni diplomati se neće mešati ali će podržati tajkuna djilasa da ostane na vlasti u BGD, digli su ruke od Tadića koji je doveo zemlju gde se ona sada nalazi, ali će podržati Djilasa unutar DS. Sve to, ali se neće mešati. Dakle, kontradikcija unutar same sebe. Od Tadića su digli ruke iako je bio uspešan(!!!!???) te će nova vlada biti neuspešna. U čemu? Gora od Tadićevaca ne može. Hoće li Sutanovac i dalje na crno da pristupa NATO-u?
    Mislim da se tzv. strani diplomati (svakako se misli na EU diplomate) plaše da će se srpska vlada više baviti unutrašnjim problemima i samom zemljom nego daljem ulagivanju EU. To je za njih svakako poraz jer kopali su protiv srpskog naroda da bi sada sami sebi rupu iskopali. Zašto je stradala Vorlik? Ponovila se priča sa Montgomerijem i on je dobio nogu kada je izgubio planirane izbore.
    Lično, uopšte nemam simpatije prema komunistima, sps, niti prema radikalima, sns, imao sam velike simpatije prema DS, gušio sam se pred skupštinom, glasao za nih da bi nas doveli do propasti. Da moje dete sa prosekom 9,8 nema posao, da mora u pečalbu. Alal im ispeh! I hvala stranim diplomatama na pomoći!
    Ako ovaj komentar ne pojavi zahvaljujem se stranim diplomatima na potvrdi onoga što sam napisao.
    (profesor, 29. jun 2012 21:39)

    # Link komentara

  51. Evropske zemlje i Ameriku uopste ne zanima ekonomija Srbije i da li ce zemlja uci u dublju krizu ili ce se izvuci iz nje. Sto se tice nove vlade njih jedino zanima da li ce ta vlada pristati na ucene i priznati nezavisnost Kosova (ne direktno) ali sklapanjem sporazuma koji povecavaju drzavnost Kosova kao nezavisne drzave. Takodje ih zanima da li ce srpska vlada podleci pritisku da utice na Republiku srpsku u cilju centralizacije Bosne i Hercegovine. U tom smislu dobro je sto strani ambasadori ne veruju Dacicevoj vladi. Sada se postavlja pitanje: Sta im je Tadic obecao?
    (Dejan P., 29. jun 2012 21:39)

    # Link komentara

  52. T.t Milojka! Nije nego! Sta hoce Zapad? Nije im smetao (Dacic)dok je bio u Vladi Ds-a, a sada im smeta? Sta je Tadic ucinio kao predsednik da Svet ima postovanje prema prvima do njega? Sada je jasno da Svet nije hteo Tadica za predsednika ali ni za premijera! A ko je trojanac? Pa, Djilas,naravno! Sta misli (Dj) da ce mu Zapad sacuvati Beograd? NJET!!!
    (boki, 29. jun 2012 21:37)

    # Link komentara

  53. EU, koja EU?
    Jel ona u kojoj sefovi drzava ne mogu da se dogovore ni da zajedno kazu dobar dan?
    Jel ona u kojoj se pljuje siromasni jug, iako se taj pogadi sever obogatio na racun juga?
    Jel ona koja nam svake godine izmisli neki novi nebuilozni zadatak za ispunjenje?
    Veliki broj zakona, propisa, iskustava iz EU su jako dobri, ali nam za njihovu primenu oni uopste nisu potrebni. Potrebni smo sami sebi!
    (milan, 29. jun 2012 21:33)

    # Link komentara

  54. ma da je zapadu stalo do nas , ne bismo bili tu gde smo! jaaaa dnu dna! razbili ste nam SFRJ , SRJ ,SCG ,oduzeli Kosovo . nisam za Dačića , al me kao gradjanina Srbije uopšte ne zanima da l imate poverenja u nas! mi u vas nemamo! Jedino što mi je drago za ovu vladu , je to što je neće voditi Crnogoci i Beogradjani .
     (dušan, 29. jun 2012 21:29)

    # Link komentara

  55. A zasto je bolje da eps ili telekom privatizuju npr. Nemci nego Rusi? Dab je sreca da ta preduzeca ne moramo uopste da prodajemo.
    (Milan, 29. jun 2012 21:19)

    # Link komentara

  56. Kao sto rece neko iz vladajuceg tabora: glasali smo, gledajmo.
    (beloNaCrno, 29. jun 2012 21:16)

    # Link komentara

  57. Zapad ceni ljude koji drze rec, koji nisu prevrtljivi. Oni koji u finisu predizborne kampanje izvuku svom koalicionom partneru tepih ispod nogu tako sto kazu 'ne zna se ko ce biti predsednik ali se zna ko ce biti premijer' u prevodu - glasajte za Tomu da mi dodjemo na vlast, zapad ne veruje. Zapad veruje onima koji vlast osvajaju na osnovu svog programa i znanja , a ne podmuklim prevratima. Takvi 'politicari' su kod njih postojali u srednjem veku (citajte Makijavelija), ne i danas. U Srbiji na zalost postoje.
    (Deki, 29. jun 2012 21:13)

    # Link komentara

  58. "Dačić će morati naporno da radi kako bi stekao poštovanje na Zapadu"

    Naravno da će morati naporno da radi,jer je bivši predsednik Boris Tadić stvorio loš imidž Srbiji,rekavši da NIJE nešto ponosan što je predsednik Srbije!
    (LJILJANA M, 29. jun 2012 21:12)

    # Link komentara

  59. Iskreno se nadam da ova vlada neće ispuniti NJIHOVA očekivanja i da će na tu EU farsu biti stavljena tačka. Ali bojim se da njihove gazde na to neće tek tako pristati, i da će uslediti čitav niz perfidnih pritisaka i ucena u svim domenima (ne isključujem mogućnost izolacije, sankcija, pa ni vojne intervencije pod već nekim trivijalnim izgovorom, poput 1999.). Trebaće nam jako puno i snage i ljudskog dostojanstva da se tome odupremo, jer će podmetanja stizati pre svega instrumentalizacijom indoktriniranih u našim redovima. Da je Đilas njihov čovek i da ozbiljno računaju na njega kao na Tadićevog naslednika odavno je jasno.
    (Skeptik, 29. jun 2012 21:12)

    # Link komentara

  60. svi EU zvanicnici,zaklinjali se javno,mi ne uticemo na sastav vlade,pa ko je tu lud,ta EU nas ponizava i misli da smo mi toliki glupani,ali za njihovu misao potpomazu,nasi zapadni radnici LDP,DS,koji javno prozivaju srpski narod,kao najneobrazovaniji,ne znaju da smo jih procitali,kad-ikad
    (lazar, 29. jun 2012 21:09)

    # Link komentara

  61. S moje tacke gledista, u stagnaciji ili u nazadovanju istrajavamo proteklih cetiri godine- zaduzili smo se vise nego sto mozemo da vratimo, nista vise ne proizvodimo,a za izlazak iz zemlje, bez obzira na bezvizni rezim, nemamo para. Ako su Tadic i kompanija znali da se, prema misljenju stranih diplomata, uhvate u kostac sa ekonomskim problemima i ovakvi rezultati rada jesu uspesni, onda neka primene isti recept i u svojim zemljama.Da i oni ovako napreduju, kao mi pod vladom DS-a.
    (jasna Jasna, 29. jun 2012 21:08)

    # Link komentara

  62. Ode i ova decenija uzalud.
    (NSHC, 29. jun 2012 21:08)

    # Link komentara

  63. U novoj vladi nece biti ljudi koji su spremni da bezuslovno priznaju nezavisnost Kosova.Zbog toga su najvise zabrinuti ovi iz Evropske unije.Koliko je Evropska unija licemerna najbolje se moze videti u njihovim zahtevima da se Srbija decentralizuje pod izgovorom brzeg puta u uniju.Sa druge strane ta ista Evropska unija zahteva centralizaciju BiH pod izgovorom brzeg pristupanja uniji.Pa ko je ovde lud? Centralizacija BiH ce sigurno znaciti i ukidanje Republike Srpske,a sa druge strane zna se,siroka autonomija Vojvodine a moguce i Sandzaka.
    (Steafan, 29. jun 2012 21:05)

    # Link komentara

  64. e ovaj list Danas ce da nas prosvetli ,,imali smo 12 godina ocajnih ,zivimo u ocaju i bedi,,,od svih tih reformi ostali su nam samo dugovi,rupa u budzetu ,recesija,ne uspele privatizacije,,,bukvalno jad cemer i beda ,,,tako da gore i ne moze da bude,,,pa neka se nesto promeni pa makar i neki novi likovu u starim dobrim foteljama,,jer ovi predhodni su samo imali ne uspeh za ne uspehom da li namerno ili iz svoje koristi,,pokazace vreme ili mozda i nece
    (bugi, 29. jun 2012 21:02)

    # Link komentara

  65. Zapad ocigledno ne vidi da je g. Djilas mnogo desnije orijentisan od svih koji ce uci u ovu vladu.
    (besna glista, 29. jun 2012 20:58)

    # Link komentara

  66. Zakunite se. Znaci Djulijani se zalozio da Djilas nasledi Tadica.
    (nije spin nego fels, 29. jun 2012 20:57)

    # Link komentara

  67. Pita li neko naseg ambasadora o demokratskom kapacitetu Vlade u Francuskoj, Nemackoj...? Kroje nam Vladu godinama i gde su nas doveli? Opametili smo se napokon, nista nam dobro nisu doneli i necemo ih ni slusati. I dosadiste vise sa tim evropskim integracijama. Pa pogledajte Grcku, Spaniju, Italiju, kandidata Hrvatsku, a o Bugarskoj i da ne pricam. Pred bankrotom. Pa mi necemo u EU pre 2020. a do tada ko zna sta ce biti sa EU i da li ce je biti. Nego uticaj Rusije njih boli, a ne ko ulazi u Vladu.
     (veliki strumf, 29. jun 2012 20:56)

    # Link komentara

Politika

"Ima dosta problema u vezi s poglavljem 35"

8.10.2015. | 12:33 | Izvor: Tanjug | Komentari: 0
foto: Tanjug

Beograd -- Premijer Srbije Aleksandar Vučić očekuje ove godine otvaranje poglavlja 32 i 35, a početkom sledeće 23 i 24 u procesu pridruživanja Srbije Evropskoj uniji.

  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.