Sreda, 29.10.2014.

14:47

Vučić: Telekom i deo EPS na prodaju

Premijer Srbije Aleksandar Vučić potvrdio je da Vlada Srbije planira prodaju Telekoma Srbije i manjinskog paketa akcija Elektroprivrede Srbije (EPS).

Izvor: Beta

Vuèiæ: Telekom i deo EPS na prodaju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

155 Komentari

Sortiraj po:

LAKI

pre 9 godina

Nekoliko prethodno donetih odluka Premijera Vucica i njegove Vlade pokazale su se kao dobre,tako da trebalo bi i ovo da rezultira pozitivno po nas.

етиологија

pre 9 godina

Несумњиво ће приватизација допринети само опоравку државе и грађана.

saša

pre 9 godina

JEl sa ovim treba da se ponosimo...da prodamo uspešnu firmu koja ima 5000-10000 zaposlenih i da sutra premijer ide u neku "donju malu" da se slika kako je otvorena firma sa 300 novih mesta....
pa ljudi moji gde je tu zdrav razum ?

Jedna Norveška bogata zemlja - ulaže u Telekomunikacije kao npr Telenor jer vidi to kao "rudno bogastvo"

Telekom Austria takodje ulaze u telekomunikacije

Dojce Telekom ulaze u telekomunikacije...

A mi jedini tvrdimo kako telekom nas ne vredi nista...i da ga prodamo...
pa ljudi...nemojte biti naivni previse....

Dajte recite kad ste TRANSPARENTNI....
NEMAMO PARA KRPIMO RUPE NA BROD KOJI TONE

Budža

pre 9 godina

Ova Vlada svaki sledeći korak 2 puta promisli pa tek onda seče! Telekom je svakako bitno prodati, ali još bitnije novac usmeriti u projekte koji će nam doneti veću poljoprivrednu proizvodnju i više izvoznih proizvoda!

Realista

pre 9 godina

Vlada je donela jedinu moguću odluku da proda Telekom i deo EPS-a, kako bi Srbija izašla iz ogormnih problema koji postoje u funkcionisanju državnih finansija!
(Sonja, 30. oktobar 2014 00:59)

A ovako će da izgleda ovaj isti komentar sledeće godine:
"Vlada je donela jedinu moguću odluku da proda Srbiju i ukine drzavu, kako bi Srbija izašla iz ogormnih problema koji postoje u funkcionisanju državnih finansija!

Bane

pre 9 godina

Sigurno da se Telekom nece prodavati kao sto su neki prodavali NIS i secerane,da ne pricam o drugim privatizacijama!Pitam se zasto tad niste napadali vlasti i onemogucili privatizaciju nego ste dozvolili da na stotine hiljada ljudi ostane bez posla!

Dejan

pre 9 godina

Koliko se secam i Ds-ova vlast je htela da proda Telekom ali nije uspela jer su ga njeni kadrovi upropastili i tada nisam cuo ovako negativne komentare!Kad je Ds hteo da ga proda onda u redu a kada to hoce neko drugi onda napadate!Bas ste dvolicni!

VictorManuel

pre 9 godina

Privatizacijom, za Telekom će se obezbediti nove tehnologije, što je svakako neophodno za razvoj firme i pružanje usluga. EPS je već dugi godina veliki gubitaš i problem za državu. Nadam se da će i pomenute firme doživeti sudbinu JAT-a, gde je za samo godinu dana stvorena ER Srbija koja je postala lider u regionu u svojoj oblasti, a sve zahvaljujući zalaganju Vučića i pronalasku pouzdanog strateškog partnera.

Vanja

pre 9 godina

Muka mi vise od ovih placenih komentatora koji napadaju sve sto uradi Vucic a do juce su podrzavali kada je DS hteo da proda Telekom!Bar ovi botovi iz Ds-a treba da cute da ne bih spominjao njihove "uspesne " privatizacije kada je Srbija opljackana a na stotine hiljada radnika ostalo bez posla!Vi nemate pravo nikom da pricate sta i kako valja privatizovati!

dennis kostadinovitch

pre 9 godina

posto su telekomunikacije i energetika u vrhu profitabilnosti privrednih grana novac dobijen napustanjem ovih aktivnosti srpska drzava ce kao svaki pametni investitor uloziti u jos profitabilniju industriju srpsku vlast. vlast je aktivnost koja u poslednjih sedamdeset godina u srbiji donosi najvece dividende.

Damjan

pre 9 godina

EPS je vrlo specifičan sistem koji se karakteriše time da raspolaže ogromnim proizvodnim resursima kao nijedan sistem u okruženju, pri čemu ima, zahvaljujući dosadašnjoj cenovnoj politici još veće finansijske potencijale, dugoročno. Manjinsko partnersvo EPS-a, hm... možda, ali vrlo mudro i pametno, većinska privatizacija-ni po koju cenu. To bi bio čin ravan veleizdaji zemlje! Telekom-ma neka rade šta god hoće, samo neka postignu dobru cenu.

Dejan

pre 9 godina

Privatizacijom tj prodajom Telekoma ostvaruje se značajna kapitalna dobit a istovremeno se obezbeđuje kvalitet usluge korisnicima i konkurentnost na tržištu. Sa druge strane, strateški partner svake godine skida kajmak. Međutim, tako funcioniše današnji svet. Mislim da dobrim ugovorom koji će štititi naše vojne i celokupne strateške interese Telekom može ići u stratešku većinsku privatizaciju. EPS, sa druge strane ne, nikako. Elektroprivreda je sasvim druga priča.

Srbin100%

pre 9 godina

Drzava nema sredstva za investiranje u Telekom i EPS i ona na ovaj nacin pokusava da omoguci nastavak funkcionisanja ovih preduzeca u uslovima kada se priblizavanjem EU povecava konkurencija sa kojom one ne mogu finansijski da izadju na kraj

ana09

pre 9 godina

Vučić ima ideju i viziju i mislim da će povući Srbiju napred. Samo dobro da se vodi računa kome se prodaje i dobrom kupcu da se proda biće uspešnog poslovanja.

aleksandar grozni

pre 9 godina

Pazi pazi,jel to onaj telekom i eps sto ste pretili zutima da ako se usude da prodaju,da ce nastati opsti bunt po ulicama?.Neverovatno da sve sto ste prisivali zutima kao izdaja,za vas je to jos mnogo u vecem obimu reforma,izgleda da je ipak procenat od prodaje jaci od bilo kog navodnog patriotizma,bruke jedne radikalske.

vojkan

pre 9 godina

Isto kao kod Nis-a , dobiće jednokratno pare to jest u tranšama (država),ubiraće prihode od poreza na plate i pdv, a kajmak će da ide iz zemlje. Pa mi smo direktno ušli u bulu kada smo prodali NIS i ostali bez živih para.

Milaja

pre 9 godina

bio sam protivnik toga, ali na internet treba uvesti zabranu anonimnosti. ove bljuvotine koje SNS botovi pisu za deset-dva'es evra vise ne mogu da se citaju koliko su otuzni. Kakvu zemlju pravite za svoju decu pitate li se?

Bachi

pre 9 godina

Nije problem u prodaji Telekoma, to i treba prodati, problem je u prodaji infrastrukture! Nju treba izdvojiti iz uslužne delatnosti, dati je novoj državnoj firmi koja će tu infrastrukturu iznajmljivati svima pod istim uslovima, a uslužnu delatnost i MTS slobodno prodati.

Ovo za prodaju EPSa je toliko retardirano, da to neću ni da komentarišem.

P.S. Botovi, možete da komentarišete i lupate minuse na svaku vest o velikoj usni, ali je toliki bes u narodu zbog njega, da mu ja dajem još max godinu dana na vlasti, a onda slede izbori na kojima ćete proći kao DS. GOTOV JE!

dzonikg

pre 9 godina

To je to ..kraj ove EU igranke a u stvari pravljenje od Srbije poslusne zapadne kolonije sa dzabe radnom snagom.Do pre nekoliko godina sam imao volje da pisem sa podacima i ostalim i da upozoravam gde Srbija ide a sad je sve izgubilo svaki smisao...Srbija kao drzava vise ne postoji..samo postoji jos narod na koga cepa propaganda 24h dnevno.

Miodrrrrrag

pre 9 godina

Pola para od privatizacije će otići na plate ovih botova, ima ih ko kusih p..a. Ko može, osim plaćenika, da hvali uništenje svoje zemlje?

Zvezdana

pre 9 godina

Sta predstoji srpskoj vladi ako ne uspe prodaja Telekoma ? Predstoji da se zaduzi izdavanjem obveznica u iznosu barem milijardu evra ( za pocetak ) a postoji mogucnost zaduzivanja izdavanjem obveznica na medjunarodnom trzistu pocetkom 2015.godine.Sredstva koja se dobiju potrosit ce se za "krpljenje" budzetskih rupa i refinansiranje prispelih dugova.Ministarstvo finansija je palo na budzetu ! Rashodna strana je trebala doziveti korekcije ali se nisu smele dirati penzije i socijalna prava.Vucic je razocarao penzionere koji sa ga podrzavali ali sada sve manje.Smanjenjem penzija on je pogazio svoja predizborna obecanja i njihovo dostojanstvo i pravo na koliko-toliko normalan zivot.
Ustede su se morale postici na subvencijama,nekim kapitalnim projektima na materijalnim troskovima, gasenjem barem 50 drzavnih Agencija u kojima neki zaposleni primaju po tri plate !Izostale su bitne promene zakona vezane za promene poreza na dohodak a to bi za gradjane znacilo veca primanja.Za vreme ove vlade,i SNS guvernera - ubrzo otkrit ce se velika pljacka u NBS !
Vlada je izneverila penzionere, decu ( vracaju ih iz vrtica jer drzava nije u stanju dalje da pomaze roditeljima ), studente ( strajkuju jer nemaju novca za skolovanje, ispite, takse, naknade ), advokate , lekare, prosvetare.Sta ce se desiti ako gradjani na referendumu o kome se uveliko govori a koji ce se odnositi na poverenje vladi - ta ista vlada izgubi podrsku i brzo padne ? Ima li Srbija spremnu alternativu ?

Laki

pre 9 godina

Izuzetno je važno da se novac koji će Srbija dobiti od prodaje Telekoma i dela EPS, iskoristi za podizanje perfomansi srpske ekonomije i da se taj novac vrati višestruko kroz izvoz i devizni priliv!

Sonja

pre 9 godina

Vlada je donela jedinu moguću odluku da proda Telekom i deo EPS-a, kako bi Srbija izašla iz ogormnih problema koji postoje u funkcionisanju državnih finansija!

rebeka

pre 9 godina

Telekom mora na prodaju, to nikako nije hir to je moranje ove drzave, ali za razliku od silnih privatizacija kojima smo svedoci bili predhodnih godina ova i dela EPS-a bice bez muljacina, oni koji su muljali kaznjeni su na izborima.

bole.bgd

pre 9 godina

prodaja telekoma nemcima - skuplji impulsi, isisavanje novca ka nemačkoj, a investicije tek tolike da se ne zaostaje za konkurentima. tako su radili svuda gde su došli. svaki euro koji nam daju, lepo će izvući nazad. umesto da se telekom širi, šire se drugi na naš račun.

ovim se krpi budžet i ništa više. i slušaju se oni koje ova vlada zapravo sluša.

naš će državni aparat pojesti totalno.

Aleksa

pre 9 godina

Veoma sam zadovoljan ovakvim radom i zalaganjemVlade i Premijera. Jasno je da Vlada ima svoj stav u međunarodnim odnosima i da je taj stav u najvišem interesu Srbije i da strane zemlje to poštuju.

MS

pre 9 godina

Ako mora da se proda, neka se proda, ali pametnom kupcu i pare sigurno neće ići u njihove džepove, kao prethodnim političarima. Daće Bog da posluje i da doprinosi kao air serbija.

IGNJAT

pre 9 godina

Privatizacija firmi koje se nalaze u vlasništvu države, svakako će rasteretiti državni budžet. Iako mnogi osuđuju privatizacije, prvenstveno zbog loših poteza prethodne vlasti po pitanju privatizovanja firmi, ona može doneti napretku države i njenih građana, ako se istoj pristupi odgovorno, a potencijalni kupci ili strateški partneri u potpunosti ispitaju. Na primeru ER Srbije vidimo da se privatizacija dela firme, može obaviti uspešno i za dobro radnika i države.

Soterija

pre 9 godina

Aleksandar Vučić svakako teži ekonomskom jačanju naše države, ekonomskom prosperitetu i razvoju. Ni Telekom ni EPS nisu na prodaju ali će se raditi na pronalaženju strateških partnera koji će potpuno ojačati našu državu. Ekonomske reforme i napredak su najvažniji faktor za ulazak Srbije za EU. Srbija je na pravom putu ekonomskog razvoja i prosperiteta.

Sremac

pre 9 godina

Ovako bi ekonomiju vodila i moja baba sa 4 razreda osnovne skole. Vucic i nesposobna ekipa rasprodaju najvrednije sto imamo, povecali PDV i druge poreze, smanili penzije...Pa sto niste pred izbore rekli da cete to raditi pa da vidim koliko bi glasova dobili. A busali se stranackim strucnjacima, strancima savetnicima a u stvari diplo golo.

Doktor Mladen

pre 9 godina

Zbog poreza na internet na ulicu je izašlo 100.000 Mađara. U Srbiji politikanti sa vlasti mogu još dosta da "rade" da bi se kod nas izašlo na ulicu u tolikom broju. p.s. naravno, nama se "narod" i "ulica" nikada ne mogu desiti bez uticaja spolja, finansijskog i organizacionog, kao što je bilo 5-tog oktobra.

MajkaBaka

pre 9 godina

Neophodno je da se novac od prodaje Telekoma i dela EPs- a uloži u projekte koji će doprneti razvoju ekonomije i privrede Srbije, a ne da se kao što su prethodne vlade radile stavlja u privatne džepove. Zato što pre dovesti strateške partnere i uraditi projekte u koje će novac biti uložen i Vučiću samo napred narod će svaki dobar potez podržati.

Sanja

pre 9 godina

Prodaja za ove dve firme je jedini izlaz za našu državu jer bi se uvelo racionalno poslovanje i država bi imala pristojan prihod od poreza i doprinosa.

Zlatan

pre 9 godina

Samo Vučić neka nastavi sa ovakvim radom kako je započeo. Mislim da ima ideju i viziju i da će povući Srbiju napred. Ne obazirati se na kritike demokrata, oni su pukli i pokušavaju da uhvate poslednji voz.

JASNA

pre 9 godina

*Govoreći o EPS-u, Vučić je kazao da je sasvim sigurno da Srbija neće prodavati većinski paket akcija, ali da traži investitora zainteresovanog za manjinski paket, kao strateški partner.*Uverili smo se vec da takav metod donosi dobit.Imamo ga na primeru ER Srbije.Koja je za godinu dana od gubitasa postala stabilna kompanija koja je uposlila i nove ljude.Tako da isto ocekujem da ce biti i sa Telekomom i Epsom.

Sreten

pre 9 godina

Kada bi svaka prodaja firme u Srbiji donosila prihod kao što sada donosi Air Serbi, ova država bi bila na konju. Sada je kasno da se povrate firme koje su privatizovane u vreme demokrata i koje su opustošene privatizacijom.

Biljana

pre 9 godina

Za razliku od nekih drugih privatizacija koje su radjene za vreme neke prošle vlasti ove privatizacije ili prodaja manjinskih delova će biti pun pogodak.

Draganče

pre 9 godina

Na vlasti su senilci - ne sećaju se šta su obećavali! Ne sećaju se ni to da su oni uzrok propasti države koja je stvarno bila država! Sada im krivi oni iz prethodne vlasti!

Milan

pre 9 godina

Drzava Srbija izgleda kao narkoman ali u poodmakloj fazi. Prodaje i escajg iz kuce za jos jednu dozu. Prodati energetski sistem jedne zemlje bi se kod normalnog naroda prozvalo VELEIZDAJOM.Ali Srbi su se odavno zabavili o svom jadu. Use, nase i podase. To je sve sto Srbe zanima.Ne vidimo dva prsta dalje od nosa.

SaviCA

pre 9 godina

Za razliku od ranijih spornih i pogubnih privatizacija, gde se sve prodavalo bud zašto (tako je prikazivano građanima Srbije) a uz veliki profit za one koji su u prodaji učestvovali, sada je sve transparentno i ni jedna ustanova ni Telekom, ni EPS neće biti prodate već će se za njih naći samo manjinski strateški partner, kako bi se ostvario veći profit i dobit za Srbiju.Premijer svaku svoju posetu stranim državama koeisti kako bi što više obezbedio stranih investicija i stranih kompanija koje bi došle u Srbiju i uposlile građane i naše firme, a samim tim poboljšale ekonomiju i privredu Srbije.

xRade

pre 9 godina

Telekom ce da ode bar za milijardu evra. Taj novac ce investitor naplatiti od gradjana Srbije + kamate za kredit koji je uzeo. znaci nama ide cena impulsa gore. Samo da bi Vucic privremeno zapusio RUPETINU u budzetu kuju je sam razjapio.

Neprofitabilno definitivno

pre 9 godina

1. Svaka fiskalna kasa u Srbiji daje 450 RSD (cini mi se toliko) svakog meseca Telekomu za usluge GPSa
2. Kompletan internet saobracaj u Srbiji (bilo koji provajder) ide preko Telekoma i svi provajderi za to placaju Telekomu
3. Drze gotovo 50% mobilnih brojeva u Srbiji
4. Drze oko 90% fiksnih telefona u Srbiji
5. iznajmljuju bazne stanice i deo ostale infrastrukture VIPu
6. Ali imaju mnoooogo los menadzment (skrojen partijski), mnoooogo se iz njega isisava za raznorazna sponzorstva itd itd
7. Ne mogu vise da nabrajam...
8. Za sve Botove informacija TeleNOR je drzavna firma, ali sa odlicnim menadzmentom. Deo od svake dopune otkucane u Srbiji ode gradjanima Norveske (za vrtice, bolnice, puteve itd)

Moj prijatelj je zavrsio ETF, a pored odlicnog privatnog posla bavi se i telefonima jos od vremena Sony Er. T-10.
Kad sam sa njim popricao o mobilnim telefonima i tom biznisu uposte rekao je: "Da imam 10 milijardi Eura, otisao bih u Vladu i ponudio im toliko za Telekom. Ne bih trepnuo... To je neunistivo, veruj mi.."

Toliko... Al nema veze prodacemo poslednju srebrninu, sto bi se reklo u onoj pesmici ".. samo da igramo..."

Orlando

pre 9 godina

Ovo je zaista dobra odluka aktuelne vlasti. Činjenica je da Telekom propada. Nadam se da će se njegova situacija na ovaj način u potpunosti poboljšati i to u najkraćem mogućem roku.

Dule

pre 9 godina

Pa bolje da prodaju telekom nego da muzu pare za svoje stranke... telekom i EPS kupuju nemci, to je odavno dogovoreno samo sto ce fingirani bilansi telekoma biti veliki problem kasnije...
Vraticemo nemcima mu sve do zadnje pare zbog toga. Voleo bih kada bi menadzment telekoma progovorio o tome kako zadnjih godinu dana prave vestacki obrt i zaradu i to sve po naredjenju!

fishkal

pre 9 godina

Ala ce se notar koji bude sastavljao ugovor o prodaji Telekoma i EPS-a dobro ovajditi za svoj i vodjin dzep. Sada mi je jasno zasto se Seljakovic bori protiv advokata.

LJILJA

pre 9 godina

Vlada ce sigurno dobro otvoriti oci kad bude trazila strateskog partnera.Alo ljudi kriza je I moraju se preduzimati radikalne mere kako ne bi doslo do bankrota.

Sale

pre 9 godina

Prodati deo i dati kontrolu uprave strancima - da. Iz razloga što politika troši materiju svakako, a efikasnost i uopšte ponašanje političkih nameštenika je katastrofalno. Prodati upravljački deo - ne, pa to je jedino što imamo i treba da kontrolišemo razvoj, kao i da, ako je već monopolska pozicija preduzeća, od toga korist ima država, a ne strani vlasnik. Ne slažem se sa prodajom upravljačkog paketa Telekoma, kao ni Komercijalne banke. Trenutan status Komercijalne banke je odličan. Država ima na raspolaganju veliki neraspoređeni profit, iako treba sa vremena na vreme da učestvuje u dokapitalizaciji, i kvalitetnu upravu koju kontrolišu i strani akcionari a ne stranke. Tako treba i sa EPS i Telekomom.

Ekolog

pre 9 godina

Rezultati Vuciceve politike pokazuju da sve sto radi, radi za dobrobit nase drzave i zato pustite coveka da radi ono u cemu je uspesan i svetski priznat.

Paja

pre 9 godina

Nijedna drzava u Evropi nije vlasnik mobilnog operatera nego je trziste slobodno i zbog konkurencije mnogo su nize cene usluga nego kod nas!Pokazalo se da drzava nije dobar poslodavac i da samo stvara gubitke a pored toga drzavne firme sluze i za zaposljavanje stranackog kadra i izvlacenja para preko napucanih nabavki tako da je privatizacija jedino resenje!

Desa

pre 9 godina

Rasprodaja Srbije na delu.
Ne shvataju ljudi da ce tom rasprodajom da budu robovi stranom kapitalu sa stalnim pitanjem kako da se prezivi.
Kriminalno je da se prodaje ono sto je drzavu
prfitabilno, ono sto svakog dana puni budzet.
Ima jo mnogo drugih definicija osim kriminalne.
To treba da se spreci strajkom svih, bilo onih koji su zaposljeni, bilo koji nisu, starih, mladih.

nanosenje dusevnog bola

pre 9 godina

Ocekuhem izvesnu kompenzaciju u novcu jer su moji roditelji platili par hiljada maraka da se postave zice i bandere do nase kuce. Dakle oni su suvlasnici Telekomove imovine, dakle deo para od prodaje ide njima. (Bee-zon, 29. oktobar 2014 17:52)
he,he,takodje i moji,ako ne plate nesto parica ode bandera u ogrev :-D

Marko

pre 9 godina

Sto bi rekao poslanik sns Nenad Popovic pre 3 godine u skupstini`nemozemo da prodamo telekom jer gde bi ulozili te pare ,nijedna investicija nemoze toliko da donosi kao telekom`,to je njegova izjava iz skupstine,potrazite na internetu,a sad je sve na prodaju.

bezimena

pre 9 godina

Kada je u vreme Vlade M. Cvetkovića pominjan Briselski sporazum, prodaja Telekoma i EPS-a, članovi DS-a, na čelu s Tadićem, su upravo od AV&co proglašavani izdajnicima, kojima je prećeno da će da vise na Terazijama!

Zašto je SNS na vlasti!?

Hahaha, poštenjačine!

pre 9 godina

"Na pitanje da li će biti dozvoljeno učešće ofšor kompanijama registrovanim u zemljama gde su vlasnici teško proverivi da učestvuju na tenderima, Vučić je odgovorio da će to zavisiti od uslova tendera."

Pametnom dosta! Svaki komentar, pitanje i sugestija su suvišni...

Lena

pre 9 godina

Aleksandar Vučić zaista teži ka ekonomskom prosperitetu i napretku.EPS neće biti bahato privatizovan,i zaista teži ka ekonomskom napretku i razvoju.EPS --u je potreban strateški partner koji će omogućiti jačanje naše države.Srbija je na dobrom ekonomsku putu da postane lider u regionu.Aleksandar Vučić je jedini premijer koji voli svoj narod i svoju državu.

Romana

pre 9 godina

Za razliku od drugih privatizacija koje su radjene u predhonom periodu i bile cist promasaj kao Sartid, na primer ER Srbija se pokazala uspesnom. Ako se po isto principu bude trazio manjinski partner bice dobro i sa Telekomom.

Realista

pre 9 godina

Svi koji pisu ove glupave komentare nemaju predstavu u kakvom je stanju, zapravo, Telekom. Kupac ce morati mnogo truda i sredstava da ulozi da bi od Telekoma napravio konkurentnu firmu. Sto se tice EPS-a manjinski paket akcija je jedno od boljih resenja, jos ako se novac ulozi na pravi nacin, zaista dobar potez.
(nexus 6, 29. oktobar 2014 17:44)

Jeste, dabome, slazem se....Bas je glup onaj ko kupi telekom i ko ce za veke vekova da sisa debele pare svake godine od gradjana Srbije, a sve samo da bi drzava mogla ovaj mesec da plati penzije! Nego ako nije tajna gde su one pare po koje je Lazar otisao kod seika???? Bese li ono 2 milijarde pre par meseci???? GDE SU PARE??? ALOOOOO????

Milkan

pre 9 godina

Pa nece se Telekom privatizovati kao sto je Ds vrsio privatizacije gde su radnici isterani napolje a firme pokradene i nikom nista!Radnici samo mogu prosperirati od prodaje Telekoma a i gradjani jer ce zbog konkurencije sigurno pasti cene usluga!

Bee-zon

pre 9 godina

Ocekuhem izvesnu kompenzaciju u novcu jer su moji roditelji platili par hiljada maraka da se postave zice i bandere do nase kuce. Dakle oni su suvlasnici Telekomove imovine, dakle deo para od prodaje ide njima.

Petar

pre 9 godina

Vlast nam zapravo kaže: "Mi smo nesposobni da uspešno upravljamo sistemima kao što su EPS i Telekom i zabog toga ćemo ih prodati". Koliko treba da budeš nesposoban da upropastiš firmu (EPS) koja je monopolista na tržištu? Koliko partijskog kadra koji ne radi ništa treba da zaposliš da upropastiš takvu firmu? Koliko treba da budeš nesposoban da upropastiš firmu koja vadi ugalj koji pripada svima nama, a zatim ga koristi za proizvodnju struje koju prodaje za dobre pare?

darko

pre 9 godina

AV sad si preterao to je obecano ozivljavanje privrede i sta sve jos od obecanog zazalio sam sto sam glasao za tebe a sve je gore i gore i nevidi se kraj

Beogradjanin

pre 9 godina

Amerikancima Zelezara-proizvodnja,realna privreda i izvoz,a Rusima-Telekom i EPS,sto znaci da ce mo se zaduzitikod Rusa,koji ce za uzvrat ISISAVATI NOVAC IZ SRBIJE.

tele-kom?

pre 9 godina

To nije tvoje Vucicu da prodajes i ti nikad nisi ni imao vecinu stanovnistva da te podrzi. Od 6.8 miliona upisanih glasaca SNS je u koaliciji sa drugim strankama dobio podrsku samo 1.7 miliona stanovnika.
Sad glasajte lazno na ovu vest koliko hocete, ali 5.1 milion ljudi vam ovo zabranjuje da radite.

darence

pre 9 godina

Sve ovo sto nam se danas desava i sto ovako zivimo je lose vodjena politika od pre 10 godina,kada su demokrate sedele i krojile kapu Srbiji.Ovi ljudi su sad dosli na vlast i zatekli pravi haos u zemlji,pa zar ocekujete da ce sve srediti za kratko vreme.

nexus 6

pre 9 godina

Svi koji pisu ove glupave komentare nemaju predstavu u kakvom je stanju, zapravo, Telekom. Kupac ce morati mnogo truda i sredstava da ulozi da bi od Telekoma napravio konkurentnu firmu. Sto se tice EPS-a manjinski paket akcija je jedno od boljih resenja, jos ako se novac ulozi na pravi nacin, zaista dobar potez.

Žalosna sova

pre 9 godina

Ovakvu ekonomsku politiku (otmi od naroda, prodaj i ono malo što prihoduje) može da vodi i moja pokojna baba. Ovi kvazi političari će nas dokrajčiti.

Mr. Realno

pre 9 godina

Od tih bednih parica koje će dobiti, će samo da pokrpe rupe u budžetu, malo kraducnu i realno ništa konkretno neće uraditi. Niti će ospodobiti neku staru fabriku, niti neku novu izgraditi, niti će pokrenuti bilo kakvu proizvodnju i izvoz.... NIŠTA. A stranci će uložene pare povratiti već za 1-2 godine. I posle će lepo sve pare iz Srbije narednih xy godina da odlaze u džepove stranaca. Umesto da ostanu u zemlji. Hvala Vam političari do neba, što rasprodajete Srbiju kao gajbu pilića. Moja i deca mojih prijatelja će vam do neba biti zahvalna, siguran sam.

krle

pre 9 godina

vidim da su aktivni ovi neradnici koji lupaju minuse...ajde dajte uvid gde su radili svi politicari i sta su doprineli za neko preduzece sem sto su se bavili politikom...alo bre vucicu nije ti to deda ostavio to su svi gradjani izdvajali i stvarali a ti sada sa svojom svitom da prodas..
nista niste bolji od prehodnih nego ste i gori ...sta treba da u srbiji zivim ko rob u nekoj parohiji ...kako je krenulo bice mo to a ne drzava srba...jadno,bedno,zalosno..lupajte sada minuse do mile volje ali shvaticete kasnije sta nas snaslo....
hvala ako objavite komentar

istreseni iz gaca

pre 9 godina

Ma prodajte sve zivo, sta ce nam. Ionako radimo pod robovlasnickim sistemom inostranih kompanija sa skrivenim ugovorima. Malo vam para pa i ono malo sto vredi unovcite. Da ne ostane nista srpsko kao sto je nekad bilo, sve upropastite da za 50 god niko na sveti ne zna ko su bili srbi.

Bojan

pre 9 godina

Ovi bi i rodjenu majku prodali ne bi li jos koji mesec zadrzali foteljice ali to ih to nece spasiti od prevarenih gradjana. Nova vlast (prava narodna) morace da ponisti sve privatizacije od 2000. na ovamo a odgovorne za stanje u zemlji procesuirati.

Drigi

pre 9 godina

Nije potrebno isticati da je od izuzetnog značaja da novac dobijen prodajom Telekoma i manjinskog paketa EPS, bude iskorišten striktno u razvojne projekte koji će doneti veću proizvodnju i izvoz, čeme će se obezbediti bolje punjenje republičkog budžeta!

dovla

pre 9 godina

Smanjivanje plata i penzija, rasprodaja ovo malo uspesnih preduzeca sto nam je ostalo, tajkuni mirno spavaju, Saricevi saradnici u Vladi ... reforme a la Vucic.

milos

pre 9 godina

Zar se nije neko vas onoliko protivio prodaji Telekoma, Vucicu? Tamo negde 2012.? Zorana li? Spominjano je i neko samospaljivanje, nije li? Sta je sad ovo? Je l' tako prodajes i stvari iz svoje kuce? Ko ti je dao dozvolu za ovo? Onih 25% sto su glasali za SNS? Je li?

Marinko

pre 9 godina

Makedonci su loše prošli kad su prodali 100% udela u EPS-u, te je ovo zaista dobar plan da se proda samo manjinski paket,jer onda nema opasnosti od gubljenja kontrole nad važnim segmentom u državi, a podiže se efikasnost rada kompanije koja to godinama nema!

I.T.

pre 9 godina

Čemu tolika kuknjava oko prodaje Telekoma? Pa jeli to Telekom nazivate porodičnim srebrom? Vučić je još pre dve godine otvoreno u radio programu rekao "Srpska javnost ne zna ni za 1% onoga, što se tamo radi...", što mi je dovoljno bilo da shvatim u kakvom je stanju porodično srebro. Telekom odavno nije kompanija za stručne ljude, već mesto za udomljavanje partijskih kadrova i tatine dece, a onom koji ga kupi, trebaće Božja pomoć da bi ga sredio i pretvorio u jaku i konkurentnu kompaniju. Što se EPS-a tiče, dobro je da u isti uđe sveži kapital, da se naprave novi energetski objekti, da dođe profesionalni menadžment, koji će ga transformisati u jaku energetsku kompaniju u kojoj rade profesionalci, a ne kao sada, mesto za pljačku i udomljavnje tatine dece i partijskih kadrova. Država treba da novac dobijen od privatizacije Telekoma uloži u poljoprivredu, da se otvore farme i prerađivačke fabrike u vlasništvu države, naravno sa profesionalnim menadžmentom, jer onda bi i cene hrane bile mnogo pristupačnije za građane, sprečile bi se mahinacije sa hranom, koje trenutno postoje na tržištu, a velike tehnologije, treba ostaviti velikim i moćnim kompanijama, kojima treba maksimalno izaći u susret, ukoliko žele da ovde investiraju. Tu bi uloga Kine mogla da bude od velikog značaja, mada dobro bi bilo ako bi došle i neke američke ICT kompanije. Mi smo propustili priliku da od Telekoma i EPS-a napravimo dobre domaće kompanije, zato proces privatizacije istih, treba što pre privesti kraju.

Maja

pre 9 godina

Strasno! Ko jos prodaje ovako profitabilno preduzece??? To sto vi dajete naloge rukovodiocima za neke nepotrebne i nerentabilne investicije kako bi ga predstavili drugacije, nece proci..

Zuki

pre 9 godina

Fiskalni savet je juce ovo najavio samo nisam ocekivao da ce tako brzo. Ocigledno je dogorelo do nokata. Prodace zadnje sto vredi u drzavi da odloze bankrot iste za godinu dana. Strasno koliko su nesposobni. Razvalise drzavu za dve godine.

Panther

pre 9 godina

Koliko godina su bili monopolisti, pruzali prosecne usluge, kaskali za konkurencijom, imali najjace cene i najnizi kvalitet, telekom nije ni zasluzio da opstane! Jedino su sebi davali za pravo da primaju ogromne plate! Napokon neko da stane na crtu toj gubitaskoj firmi! PRODATI HITNO!

marko

pre 9 godina

Ako firma gde je prosecna plata 65000 dinara ne moze da izadje iz krize onda je privatizujte i iznosite novac slobodno u inostranstvo,nije narod glup!!!Kao bori se premijer protiv kriminala hapse tamo neke,jel osudjen neko,jel nekome konfiskovano nesto,NIJE NAROD GLUP!!

game over

pre 9 godina

Samo pre godinu dana: "Za Telekom Srbija možemo da dobijemo više novca nego što je prethodnoj vladi nuđeno, ali je pitanje šta sa tim novcem, da ga bacimo u bunar? - pita Vučić." http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2013&mm=05&dd=31&nav_id=718932

Zoran

pre 9 godina

Mozete da govorite protiv Vucica koliko god hocete, ali mora mu se odati priznanje da na sve nacine pokusava da pomogne Srbiji. Iskreno receneo, ni jedan politicar do sada nije ulozio ovoliki trud i sproveo ovolike reforme. Ako ce da proda Telekom to sigurno nece biti bilo koji kupac, jer da je tako hteo to je do sada mogao sto puta da uradi. Ta prodaja ce sigurno biti u interesu drzave i naroda.

JasMINKA

pre 9 godina

U svakom slucaju verujem da su ekonomski strucnjaci napravili dobru procenu sta nam valja ciniti, koji su benefiti ovakve odluke, a sigurna sam da nas ovi nece pljackati pri tim privatizacijama ili dokapitalizacijama

saravalovinovacki

pre 9 godina

Znam da mi nećete objaviti komentar ali moram ovo da kažem.

To bi bio ekser u kovčeg srpske države.
Ni po koju cenu to ne treba dozvoliti.

Marijana M

pre 9 godina

Citam komentare i cudom se cudim, nasem narodu nikako ne mozes ugoditi. Kada se iz budzeta daju pare za subvencionisanje rada strateski bitnih kompanija i odrzavanje poslovanja u netrzisnim uslovima a radi cene koja je pristupacna svim ekonomskim kategorijama.. , zasto se to radi? Smatraju da treba da se proda deo akcija EPS-a, uuu pa bice ekonomska cena struje. Ljudi, ne moze i jare i pare

Sijalica

pre 9 godina

Prodajte zlato iz kuce, poslednju crkavicu, a onda cemo kucu na dobos.Vama naprednima je i to cilj da nas dokusurite, ono sto niste zavrsili devedesetih, da zavrsite sada. Ali malo ste se zaigrali, non pasaran!!! O**si.

las vegas

pre 9 godina

OD PRVOG dana je jasno da se Vucic ponasa kao covek koji je izgubio na kocki i iz petnih zila pokusava da se "vadi' i 'povrati". Sta duguje zapadnim zlotvorima zaista je veliko pitanje. On je nesto dobio i sad mora da uzvrati. Drugog odgovora nema. !
MNOGO je interesantno i to njegovo RANIJE BIVSTVOVANJE U LONDONU, gde je "radio' za 2 funte.. Ja bih malo proverio taj njegov boravak tamo kao "studenta' samo ne znam sta je studirao, a nesto mi je sa tim povezano i njegovo rukovodjenje svim beezbednosnim strukturama do skora. Verovatno je " pohvatao" i "isporucio" sve sto je interesovalo najvecu spijunsku mrezu na svetu u Velikoj Britaniji gde je on bio "student".
JA SAMO ONAKO NAGADJAM I NABADAM. Umniji i smeliji bi trebalo da se zamisle KUD PLOVI OVAJ BROD ! Mislim da cemo vrlo skoro uvideti koliko smo NAMAGARCENI!!!

Robin Hud

pre 9 godina

Sramota !!!!
Naravno da oni koji nisu stvarali i nemaju pola dana staza u bilo kakvom realnom sektoru mogu da rasprodaju. To je najlakse. Telekom je profitabilan.

čiča miloje prorok

pre 9 godina

kako vidim ti opet prodaješ nešto što nije tvoje,država ima 58%akcija,radnici 7% a građani 15% ostalih 20% Telekom sam kupuje od Grka,svakom učesniku tendera poslati ovo sa sve opcijom tužbe za prevaru(prodaja tuđe imovine)pa ti vidi ko će se odlučiti da kupi tako nešto,a i tih 20% mora se podeliti srazmerno gore navedenom učešću,neće to lako ići kako ste vi to zamislili

Lelekom

pre 9 godina

Gospodine Vučiću ,
niko Vam nije dao pravo da neznanjem dokusurujete Republiku Srbiju !
Vi svesno idete na to da prodajom Telekoma umanjite budžetske prihode ove države i presipate ih u ruke stranaca .

svetla buducnost

pre 9 godina

Ljudi, daj da ga zaustavimo na vreme, ovaj ce nas dovesti do dna!!!

Prodavati jedno od retkih preduzeca koje pravi profit, treba biti ozbiljno ......... !!!

Neko

pre 9 godina

U cemu se razlikuje ova od prethodne vlasti.
Toma je toboze strajkovao gladju i mahao stiroporom zbog pljacke i prodaje drzavne imovine. Nisu li bile negove reci...Dalje ruke od Telekoma i EPS?

dzoni

pre 9 godina

Koja smo banana..nema dalje...Srbija ce biti novi Banglades ..EU ce da salje pohvale a narod ce da upija EU sargarepe i tako drzi u rezimu tihog umiranja bez da ucini bilo sta.

jak shtih

pre 9 godina

Uzas.
Da prodaju zlatnu koku kad vec nisu mogli da odrze/poboljsaju uslove poslovanja u Srbiji, vec padnu 15 mesta nize. Jake ti racunice Vucicu. I malo dete je moglo jedinu kravu da odvede na pijacu na prodaju. A da mi ovo sprecimo, pre nego sto on sve proda sto mu se nadje pred rukom?

svetla buducnost

pre 9 godina

Ljudi, daj da ga zaustavimo na vreme, ovaj ce nas dovesti do dna!!!

Prodavati jedno od retkih preduzeca koje pravi profit, treba biti ozbiljno ......... !!!

Neko

pre 9 godina

U cemu se razlikuje ova od prethodne vlasti.
Toma je toboze strajkovao gladju i mahao stiroporom zbog pljacke i prodaje drzavne imovine. Nisu li bile negove reci...Dalje ruke od Telekoma i EPS?

Lelekom

pre 9 godina

Gospodine Vučiću ,
niko Vam nije dao pravo da neznanjem dokusurujete Republiku Srbiju !
Vi svesno idete na to da prodajom Telekoma umanjite budžetske prihode ove države i presipate ih u ruke stranaca .

jak shtih

pre 9 godina

Uzas.
Da prodaju zlatnu koku kad vec nisu mogli da odrze/poboljsaju uslove poslovanja u Srbiji, vec padnu 15 mesta nize. Jake ti racunice Vucicu. I malo dete je moglo jedinu kravu da odvede na pijacu na prodaju. A da mi ovo sprecimo, pre nego sto on sve proda sto mu se nadje pred rukom?

milos

pre 9 godina

Zar se nije neko vas onoliko protivio prodaji Telekoma, Vucicu? Tamo negde 2012.? Zorana li? Spominjano je i neko samospaljivanje, nije li? Sta je sad ovo? Je l' tako prodajes i stvari iz svoje kuce? Ko ti je dao dozvolu za ovo? Onih 25% sto su glasali za SNS? Je li?

JasMINKA

pre 9 godina

U svakom slucaju verujem da su ekonomski strucnjaci napravili dobru procenu sta nam valja ciniti, koji su benefiti ovakve odluke, a sigurna sam da nas ovi nece pljackati pri tim privatizacijama ili dokapitalizacijama

Panther

pre 9 godina

Koliko godina su bili monopolisti, pruzali prosecne usluge, kaskali za konkurencijom, imali najjace cene i najnizi kvalitet, telekom nije ni zasluzio da opstane! Jedino su sebi davali za pravo da primaju ogromne plate! Napokon neko da stane na crtu toj gubitaskoj firmi! PRODATI HITNO!

Robin Hud

pre 9 godina

Sramota !!!!
Naravno da oni koji nisu stvarali i nemaju pola dana staza u bilo kakvom realnom sektoru mogu da rasprodaju. To je najlakse. Telekom je profitabilan.

Sreten

pre 9 godina

Kada bi svaka prodaja firme u Srbiji donosila prihod kao što sada donosi Air Serbi, ova država bi bila na konju. Sada je kasno da se povrate firme koje su privatizovane u vreme demokrata i koje su opustošene privatizacijom.

Marinko

pre 9 godina

Makedonci su loše prošli kad su prodali 100% udela u EPS-u, te je ovo zaista dobar plan da se proda samo manjinski paket,jer onda nema opasnosti od gubljenja kontrole nad važnim segmentom u državi, a podiže se efikasnost rada kompanije koja to godinama nema!

game over

pre 9 godina

Samo pre godinu dana: "Za Telekom Srbija možemo da dobijemo više novca nego što je prethodnoj vladi nuđeno, ali je pitanje šta sa tim novcem, da ga bacimo u bunar? - pita Vučić." http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2013&mm=05&dd=31&nav_id=718932

saravalovinovacki

pre 9 godina

Znam da mi nećete objaviti komentar ali moram ovo da kažem.

To bi bio ekser u kovčeg srpske države.
Ni po koju cenu to ne treba dozvoliti.

dzoni

pre 9 godina

Koja smo banana..nema dalje...Srbija ce biti novi Banglades ..EU ce da salje pohvale a narod ce da upija EU sargarepe i tako drzi u rezimu tihog umiranja bez da ucini bilo sta.

las vegas

pre 9 godina

OD PRVOG dana je jasno da se Vucic ponasa kao covek koji je izgubio na kocki i iz petnih zila pokusava da se "vadi' i 'povrati". Sta duguje zapadnim zlotvorima zaista je veliko pitanje. On je nesto dobio i sad mora da uzvrati. Drugog odgovora nema. !
MNOGO je interesantno i to njegovo RANIJE BIVSTVOVANJE U LONDONU, gde je "radio' za 2 funte.. Ja bih malo proverio taj njegov boravak tamo kao "studenta' samo ne znam sta je studirao, a nesto mi je sa tim povezano i njegovo rukovodjenje svim beezbednosnim strukturama do skora. Verovatno je " pohvatao" i "isporucio" sve sto je interesovalo najvecu spijunsku mrezu na svetu u Velikoj Britaniji gde je on bio "student".
JA SAMO ONAKO NAGADJAM I NABADAM. Umniji i smeliji bi trebalo da se zamisle KUD PLOVI OVAJ BROD ! Mislim da cemo vrlo skoro uvideti koliko smo NAMAGARCENI!!!

Sijalica

pre 9 godina

Prodajte zlato iz kuce, poslednju crkavicu, a onda cemo kucu na dobos.Vama naprednima je i to cilj da nas dokusurite, ono sto niste zavrsili devedesetih, da zavrsite sada. Ali malo ste se zaigrali, non pasaran!!! O**si.

MajkaBaka

pre 9 godina

Neophodno je da se novac od prodaje Telekoma i dela EPs- a uloži u projekte koji će doprneti razvoju ekonomije i privrede Srbije, a ne da se kao što su prethodne vlade radile stavlja u privatne džepove. Zato što pre dovesti strateške partnere i uraditi projekte u koje će novac biti uložen i Vučiću samo napred narod će svaki dobar potez podržati.

Romana

pre 9 godina

Za razliku od drugih privatizacija koje su radjene u predhonom periodu i bile cist promasaj kao Sartid, na primer ER Srbija se pokazala uspesnom. Ako se po isto principu bude trazio manjinski partner bice dobro i sa Telekomom.

Zuki

pre 9 godina

Fiskalni savet je juce ovo najavio samo nisam ocekivao da ce tako brzo. Ocigledno je dogorelo do nokata. Prodace zadnje sto vredi u drzavi da odloze bankrot iste za godinu dana. Strasno koliko su nesposobni. Razvalise drzavu za dve godine.

SaviCA

pre 9 godina

Za razliku od ranijih spornih i pogubnih privatizacija, gde se sve prodavalo bud zašto (tako je prikazivano građanima Srbije) a uz veliki profit za one koji su u prodaji učestvovali, sada je sve transparentno i ni jedna ustanova ni Telekom, ni EPS neće biti prodate već će se za njih naći samo manjinski strateški partner, kako bi se ostvario veći profit i dobit za Srbiju.Premijer svaku svoju posetu stranim državama koeisti kako bi što više obezbedio stranih investicija i stranih kompanija koje bi došle u Srbiju i uposlile građane i naše firme, a samim tim poboljšale ekonomiju i privredu Srbije.

Biljana

pre 9 godina

Za razliku od nekih drugih privatizacija koje su radjene za vreme neke prošle vlasti ove privatizacije ili prodaja manjinskih delova će biti pun pogodak.

marko

pre 9 godina

Ako firma gde je prosecna plata 65000 dinara ne moze da izadje iz krize onda je privatizujte i iznosite novac slobodno u inostranstvo,nije narod glup!!!Kao bori se premijer protiv kriminala hapse tamo neke,jel osudjen neko,jel nekome konfiskovano nesto,NIJE NAROD GLUP!!

LJILJA

pre 9 godina

Vlada ce sigurno dobro otvoriti oci kad bude trazila strateskog partnera.Alo ljudi kriza je I moraju se preduzimati radikalne mere kako ne bi doslo do bankrota.

Aleksa

pre 9 godina

Veoma sam zadovoljan ovakvim radom i zalaganjemVlade i Premijera. Jasno je da Vlada ima svoj stav u međunarodnim odnosima i da je taj stav u najvišem interesu Srbije i da strane zemlje to poštuju.

Soterija

pre 9 godina

Aleksandar Vučić svakako teži ekonomskom jačanju naše države, ekonomskom prosperitetu i razvoju. Ni Telekom ni EPS nisu na prodaju ali će se raditi na pronalaženju strateških partnera koji će potpuno ojačati našu državu. Ekonomske reforme i napredak su najvažniji faktor za ulazak Srbije za EU. Srbija je na pravom putu ekonomskog razvoja i prosperiteta.

I.T.

pre 9 godina

Čemu tolika kuknjava oko prodaje Telekoma? Pa jeli to Telekom nazivate porodičnim srebrom? Vučić je još pre dve godine otvoreno u radio programu rekao "Srpska javnost ne zna ni za 1% onoga, što se tamo radi...", što mi je dovoljno bilo da shvatim u kakvom je stanju porodično srebro. Telekom odavno nije kompanija za stručne ljude, već mesto za udomljavanje partijskih kadrova i tatine dece, a onom koji ga kupi, trebaće Božja pomoć da bi ga sredio i pretvorio u jaku i konkurentnu kompaniju. Što se EPS-a tiče, dobro je da u isti uđe sveži kapital, da se naprave novi energetski objekti, da dođe profesionalni menadžment, koji će ga transformisati u jaku energetsku kompaniju u kojoj rade profesionalci, a ne kao sada, mesto za pljačku i udomljavnje tatine dece i partijskih kadrova. Država treba da novac dobijen od privatizacije Telekoma uloži u poljoprivredu, da se otvore farme i prerađivačke fabrike u vlasništvu države, naravno sa profesionalnim menadžmentom, jer onda bi i cene hrane bile mnogo pristupačnije za građane, sprečile bi se mahinacije sa hranom, koje trenutno postoje na tržištu, a velike tehnologije, treba ostaviti velikim i moćnim kompanijama, kojima treba maksimalno izaći u susret, ukoliko žele da ovde investiraju. Tu bi uloga Kine mogla da bude od velikog značaja, mada dobro bi bilo ako bi došle i neke američke ICT kompanije. Mi smo propustili priliku da od Telekoma i EPS-a napravimo dobre domaće kompanije, zato proces privatizacije istih, treba što pre privesti kraju.

Ekolog

pre 9 godina

Rezultati Vuciceve politike pokazuju da sve sto radi, radi za dobrobit nase drzave i zato pustite coveka da radi ono u cemu je uspesan i svetski priznat.

Orlando

pre 9 godina

Ovo je zaista dobra odluka aktuelne vlasti. Činjenica je da Telekom propada. Nadam se da će se njegova situacija na ovaj način u potpunosti poboljšati i to u najkraćem mogućem roku.

MS

pre 9 godina

Ako mora da se proda, neka se proda, ali pametnom kupcu i pare sigurno neće ići u njihove džepove, kao prethodnim političarima. Daće Bog da posluje i da doprinosi kao air serbija.

Drigi

pre 9 godina

Nije potrebno isticati da je od izuzetnog značaja da novac dobijen prodajom Telekoma i manjinskog paketa EPS, bude iskorišten striktno u razvojne projekte koji će doneti veću proizvodnju i izvoz, čeme će se obezbediti bolje punjenje republičkog budžeta!

Marijana M

pre 9 godina

Citam komentare i cudom se cudim, nasem narodu nikako ne mozes ugoditi. Kada se iz budzeta daju pare za subvencionisanje rada strateski bitnih kompanija i odrzavanje poslovanja u netrzisnim uslovima a radi cene koja je pristupacna svim ekonomskim kategorijama.. , zasto se to radi? Smatraju da treba da se proda deo akcija EPS-a, uuu pa bice ekonomska cena struje. Ljudi, ne moze i jare i pare

krle

pre 9 godina

vidim da su aktivni ovi neradnici koji lupaju minuse...ajde dajte uvid gde su radili svi politicari i sta su doprineli za neko preduzece sem sto su se bavili politikom...alo bre vucicu nije ti to deda ostavio to su svi gradjani izdvajali i stvarali a ti sada sa svojom svitom da prodas..
nista niste bolji od prehodnih nego ste i gori ...sta treba da u srbiji zivim ko rob u nekoj parohiji ...kako je krenulo bice mo to a ne drzava srba...jadno,bedno,zalosno..lupajte sada minuse do mile volje ali shvaticete kasnije sta nas snaslo....
hvala ako objavite komentar

Sanja

pre 9 godina

Prodaja za ove dve firme je jedini izlaz za našu državu jer bi se uvelo racionalno poslovanje i država bi imala pristojan prihod od poreza i doprinosa.

istreseni iz gaca

pre 9 godina

Ma prodajte sve zivo, sta ce nam. Ionako radimo pod robovlasnickim sistemom inostranih kompanija sa skrivenim ugovorima. Malo vam para pa i ono malo sto vredi unovcite. Da ne ostane nista srpsko kao sto je nekad bilo, sve upropastite da za 50 god niko na sveti ne zna ko su bili srbi.

Zoran

pre 9 godina

Mozete da govorite protiv Vucica koliko god hocete, ali mora mu se odati priznanje da na sve nacine pokusava da pomogne Srbiji. Iskreno receneo, ni jedan politicar do sada nije ulozio ovoliki trud i sproveo ovolike reforme. Ako ce da proda Telekom to sigurno nece biti bilo koji kupac, jer da je tako hteo to je do sada mogao sto puta da uradi. Ta prodaja ce sigurno biti u interesu drzave i naroda.

čiča miloje prorok

pre 9 godina

kako vidim ti opet prodaješ nešto što nije tvoje,država ima 58%akcija,radnici 7% a građani 15% ostalih 20% Telekom sam kupuje od Grka,svakom učesniku tendera poslati ovo sa sve opcijom tužbe za prevaru(prodaja tuđe imovine)pa ti vidi ko će se odlučiti da kupi tako nešto,a i tih 20% mora se podeliti srazmerno gore navedenom učešću,neće to lako ići kako ste vi to zamislili

JASNA

pre 9 godina

*Govoreći o EPS-u, Vučić je kazao da je sasvim sigurno da Srbija neće prodavati većinski paket akcija, ali da traži investitora zainteresovanog za manjinski paket, kao strateški partner.*Uverili smo se vec da takav metod donosi dobit.Imamo ga na primeru ER Srbije.Koja je za godinu dana od gubitasa postala stabilna kompanija koja je uposlila i nove ljude.Tako da isto ocekujem da ce biti i sa Telekomom i Epsom.

Realista

pre 9 godina

Svi koji pisu ove glupave komentare nemaju predstavu u kakvom je stanju, zapravo, Telekom. Kupac ce morati mnogo truda i sredstava da ulozi da bi od Telekoma napravio konkurentnu firmu. Sto se tice EPS-a manjinski paket akcija je jedno od boljih resenja, jos ako se novac ulozi na pravi nacin, zaista dobar potez.
(nexus 6, 29. oktobar 2014 17:44)

Jeste, dabome, slazem se....Bas je glup onaj ko kupi telekom i ko ce za veke vekova da sisa debele pare svake godine od gradjana Srbije, a sve samo da bi drzava mogla ovaj mesec da plati penzije! Nego ako nije tajna gde su one pare po koje je Lazar otisao kod seika???? Bese li ono 2 milijarde pre par meseci???? GDE SU PARE??? ALOOOOO????

Petar

pre 9 godina

Vlast nam zapravo kaže: "Mi smo nesposobni da uspešno upravljamo sistemima kao što su EPS i Telekom i zabog toga ćemo ih prodati". Koliko treba da budeš nesposoban da upropastiš firmu (EPS) koja je monopolista na tržištu? Koliko partijskog kadra koji ne radi ništa treba da zaposliš da upropastiš takvu firmu? Koliko treba da budeš nesposoban da upropastiš firmu koja vadi ugalj koji pripada svima nama, a zatim ga koristi za proizvodnju struje koju prodaje za dobre pare?

VictorManuel

pre 9 godina

Privatizacijom, za Telekom će se obezbediti nove tehnologije, što je svakako neophodno za razvoj firme i pružanje usluga. EPS je već dugi godina veliki gubitaš i problem za državu. Nadam se da će i pomenute firme doživeti sudbinu JAT-a, gde je za samo godinu dana stvorena ER Srbija koja je postala lider u regionu u svojoj oblasti, a sve zahvaljujući zalaganju Vučića i pronalasku pouzdanog strateškog partnera.

IGNJAT

pre 9 godina

Privatizacija firmi koje se nalaze u vlasništvu države, svakako će rasteretiti državni budžet. Iako mnogi osuđuju privatizacije, prvenstveno zbog loših poteza prethodne vlasti po pitanju privatizovanja firmi, ona može doneti napretku države i njenih građana, ako se istoj pristupi odgovorno, a potencijalni kupci ili strateški partneri u potpunosti ispitaju. Na primeru ER Srbije vidimo da se privatizacija dela firme, može obaviti uspešno i za dobro radnika i države.

Zlatan

pre 9 godina

Samo Vučić neka nastavi sa ovakvim radom kako je započeo. Mislim da ima ideju i viziju i da će povući Srbiju napred. Ne obazirati se na kritike demokrata, oni su pukli i pokušavaju da uhvate poslednji voz.

Maja

pre 9 godina

Strasno! Ko jos prodaje ovako profitabilno preduzece??? To sto vi dajete naloge rukovodiocima za neke nepotrebne i nerentabilne investicije kako bi ga predstavili drugacije, nece proci..

Srbin100%

pre 9 godina

Drzava nema sredstva za investiranje u Telekom i EPS i ona na ovaj nacin pokusava da omoguci nastavak funkcionisanja ovih preduzeca u uslovima kada se priblizavanjem EU povecava konkurencija sa kojom one ne mogu finansijski da izadju na kraj

Vanja

pre 9 godina

Muka mi vise od ovih placenih komentatora koji napadaju sve sto uradi Vucic a do juce su podrzavali kada je DS hteo da proda Telekom!Bar ovi botovi iz Ds-a treba da cute da ne bih spominjao njihove "uspesne " privatizacije kada je Srbija opljackana a na stotine hiljada radnika ostalo bez posla!Vi nemate pravo nikom da pricate sta i kako valja privatizovati!

bezimena

pre 9 godina

Kada je u vreme Vlade M. Cvetkovića pominjan Briselski sporazum, prodaja Telekoma i EPS-a, članovi DS-a, na čelu s Tadićem, su upravo od AV&co proglašavani izdajnicima, kojima je prećeno da će da vise na Terazijama!

Zašto je SNS na vlasti!?

Lena

pre 9 godina

Aleksandar Vučić zaista teži ka ekonomskom prosperitetu i napretku.EPS neće biti bahato privatizovan,i zaista teži ka ekonomskom napretku i razvoju.EPS --u je potreban strateški partner koji će omogućiti jačanje naše države.Srbija je na dobrom ekonomsku putu da postane lider u regionu.Aleksandar Vučić je jedini premijer koji voli svoj narod i svoju državu.

Hahaha, poštenjačine!

pre 9 godina

"Na pitanje da li će biti dozvoljeno učešće ofšor kompanijama registrovanim u zemljama gde su vlasnici teško proverivi da učestvuju na tenderima, Vučić je odgovorio da će to zavisiti od uslova tendera."

Pametnom dosta! Svaki komentar, pitanje i sugestija su suvišni...

ana09

pre 9 godina

Vučić ima ideju i viziju i mislim da će povući Srbiju napred. Samo dobro da se vodi računa kome se prodaje i dobrom kupcu da se proda biće uspešnog poslovanja.

tele-kom?

pre 9 godina

To nije tvoje Vucicu da prodajes i ti nikad nisi ni imao vecinu stanovnistva da te podrzi. Od 6.8 miliona upisanih glasaca SNS je u koaliciji sa drugim strankama dobio podrsku samo 1.7 miliona stanovnika.
Sad glasajte lazno na ovu vest koliko hocete, ali 5.1 milion ljudi vam ovo zabranjuje da radite.

Paja

pre 9 godina

Nijedna drzava u Evropi nije vlasnik mobilnog operatera nego je trziste slobodno i zbog konkurencije mnogo su nize cene usluga nego kod nas!Pokazalo se da drzava nije dobar poslodavac i da samo stvara gubitke a pored toga drzavne firme sluze i za zaposljavanje stranackog kadra i izvlacenja para preko napucanih nabavki tako da je privatizacija jedino resenje!

Bane

pre 9 godina

Sigurno da se Telekom nece prodavati kao sto su neki prodavali NIS i secerane,da ne pricam o drugim privatizacijama!Pitam se zasto tad niste napadali vlasti i onemogucili privatizaciju nego ste dozvolili da na stotine hiljada ljudi ostane bez posla!

Marko

pre 9 godina

Sto bi rekao poslanik sns Nenad Popovic pre 3 godine u skupstini`nemozemo da prodamo telekom jer gde bi ulozili te pare ,nijedna investicija nemoze toliko da donosi kao telekom`,to je njegova izjava iz skupstine,potrazite na internetu,a sad je sve na prodaju.

Sonja

pre 9 godina

Vlada je donela jedinu moguću odluku da proda Telekom i deo EPS-a, kako bi Srbija izašla iz ogormnih problema koji postoje u funkcionisanju državnih finansija!

Laki

pre 9 godina

Izuzetno je važno da se novac koji će Srbija dobiti od prodaje Telekoma i dela EPS, iskoristi za podizanje perfomansi srpske ekonomije i da se taj novac vrati višestruko kroz izvoz i devizni priliv!

Dejan

pre 9 godina

Koliko se secam i Ds-ova vlast je htela da proda Telekom ali nije uspela jer su ga njeni kadrovi upropastili i tada nisam cuo ovako negativne komentare!Kad je Ds hteo da ga proda onda u redu a kada to hoce neko drugi onda napadate!Bas ste dvolicni!

Bojan

pre 9 godina

Ovi bi i rodjenu majku prodali ne bi li jos koji mesec zadrzali foteljice ali to ih to nece spasiti od prevarenih gradjana. Nova vlast (prava narodna) morace da ponisti sve privatizacije od 2000. na ovamo a odgovorne za stanje u zemlji procesuirati.

Milkan

pre 9 godina

Pa nece se Telekom privatizovati kao sto je Ds vrsio privatizacije gde su radnici isterani napolje a firme pokradene i nikom nista!Radnici samo mogu prosperirati od prodaje Telekoma a i gradjani jer ce zbog konkurencije sigurno pasti cene usluga!

darence

pre 9 godina

Sve ovo sto nam se danas desava i sto ovako zivimo je lose vodjena politika od pre 10 godina,kada su demokrate sedele i krojile kapu Srbiji.Ovi ljudi su sad dosli na vlast i zatekli pravi haos u zemlji,pa zar ocekujete da ce sve srediti za kratko vreme.

darko

pre 9 godina

AV sad si preterao to je obecano ozivljavanje privrede i sta sve jos od obecanog zazalio sam sto sam glasao za tebe a sve je gore i gore i nevidi se kraj

nexus 6

pre 9 godina

Svi koji pisu ove glupave komentare nemaju predstavu u kakvom je stanju, zapravo, Telekom. Kupac ce morati mnogo truda i sredstava da ulozi da bi od Telekoma napravio konkurentnu firmu. Sto se tice EPS-a manjinski paket akcija je jedno od boljih resenja, jos ako se novac ulozi na pravi nacin, zaista dobar potez.

Mr. Realno

pre 9 godina

Od tih bednih parica koje će dobiti, će samo da pokrpe rupe u budžetu, malo kraducnu i realno ništa konkretno neće uraditi. Niti će ospodobiti neku staru fabriku, niti neku novu izgraditi, niti će pokrenuti bilo kakvu proizvodnju i izvoz.... NIŠTA. A stranci će uložene pare povratiti već za 1-2 godine. I posle će lepo sve pare iz Srbije narednih xy godina da odlaze u džepove stranaca. Umesto da ostanu u zemlji. Hvala Vam političari do neba, što rasprodajete Srbiju kao gajbu pilića. Moja i deca mojih prijatelja će vam do neba biti zahvalna, siguran sam.

rebeka

pre 9 godina

Telekom mora na prodaju, to nikako nije hir to je moranje ove drzave, ali za razliku od silnih privatizacija kojima smo svedoci bili predhodnih godina ova i dela EPS-a bice bez muljacina, oni koji su muljali kaznjeni su na izborima.

dovla

pre 9 godina

Smanjivanje plata i penzija, rasprodaja ovo malo uspesnih preduzeca sto nam je ostalo, tajkuni mirno spavaju, Saricevi saradnici u Vladi ... reforme a la Vucic.

Žalosna sova

pre 9 godina

Ovakvu ekonomsku politiku (otmi od naroda, prodaj i ono malo što prihoduje) može da vodi i moja pokojna baba. Ovi kvazi političari će nas dokrajčiti.

Desa

pre 9 godina

Rasprodaja Srbije na delu.
Ne shvataju ljudi da ce tom rasprodajom da budu robovi stranom kapitalu sa stalnim pitanjem kako da se prezivi.
Kriminalno je da se prodaje ono sto je drzavu
prfitabilno, ono sto svakog dana puni budzet.
Ima jo mnogo drugih definicija osim kriminalne.
To treba da se spreci strajkom svih, bilo onih koji su zaposljeni, bilo koji nisu, starih, mladih.

Milan

pre 9 godina

Drzava Srbija izgleda kao narkoman ali u poodmakloj fazi. Prodaje i escajg iz kuce za jos jednu dozu. Prodati energetski sistem jedne zemlje bi se kod normalnog naroda prozvalo VELEIZDAJOM.Ali Srbi su se odavno zabavili o svom jadu. Use, nase i podase. To je sve sto Srbe zanima.Ne vidimo dva prsta dalje od nosa.

Neprofitabilno definitivno

pre 9 godina

1. Svaka fiskalna kasa u Srbiji daje 450 RSD (cini mi se toliko) svakog meseca Telekomu za usluge GPSa
2. Kompletan internet saobracaj u Srbiji (bilo koji provajder) ide preko Telekoma i svi provajderi za to placaju Telekomu
3. Drze gotovo 50% mobilnih brojeva u Srbiji
4. Drze oko 90% fiksnih telefona u Srbiji
5. iznajmljuju bazne stanice i deo ostale infrastrukture VIPu
6. Ali imaju mnoooogo los menadzment (skrojen partijski), mnoooogo se iz njega isisava za raznorazna sponzorstva itd itd
7. Ne mogu vise da nabrajam...
8. Za sve Botove informacija TeleNOR je drzavna firma, ali sa odlicnim menadzmentom. Deo od svake dopune otkucane u Srbiji ode gradjanima Norveske (za vrtice, bolnice, puteve itd)

Moj prijatelj je zavrsio ETF, a pored odlicnog privatnog posla bavi se i telefonima jos od vremena Sony Er. T-10.
Kad sam sa njim popricao o mobilnim telefonima i tom biznisu uposte rekao je: "Da imam 10 milijardi Eura, otisao bih u Vladu i ponudio im toliko za Telekom. Ne bih trepnuo... To je neunistivo, veruj mi.."

Toliko... Al nema veze prodacemo poslednju srebrninu, sto bi se reklo u onoj pesmici ".. samo da igramo..."

Sremac

pre 9 godina

Ovako bi ekonomiju vodila i moja baba sa 4 razreda osnovne skole. Vucic i nesposobna ekipa rasprodaju najvrednije sto imamo, povecali PDV i druge poreze, smanili penzije...Pa sto niste pred izbore rekli da cete to raditi pa da vidim koliko bi glasova dobili. A busali se stranackim strucnjacima, strancima savetnicima a u stvari diplo golo.

Budža

pre 9 godina

Ova Vlada svaki sledeći korak 2 puta promisli pa tek onda seče! Telekom je svakako bitno prodati, ali još bitnije novac usmeriti u projekte koji će nam doneti veću poljoprivrednu proizvodnju i više izvoznih proizvoda!

bole.bgd

pre 9 godina

prodaja telekoma nemcima - skuplji impulsi, isisavanje novca ka nemačkoj, a investicije tek tolike da se ne zaostaje za konkurentima. tako su radili svuda gde su došli. svaki euro koji nam daju, lepo će izvući nazad. umesto da se telekom širi, šire se drugi na naš račun.

ovim se krpi budžet i ništa više. i slušaju se oni koje ova vlada zapravo sluša.

naš će državni aparat pojesti totalno.

Dejan

pre 9 godina

Privatizacijom tj prodajom Telekoma ostvaruje se značajna kapitalna dobit a istovremeno se obezbeđuje kvalitet usluge korisnicima i konkurentnost na tržištu. Sa druge strane, strateški partner svake godine skida kajmak. Međutim, tako funcioniše današnji svet. Mislim da dobrim ugovorom koji će štititi naše vojne i celokupne strateške interese Telekom može ići u stratešku većinsku privatizaciju. EPS, sa druge strane ne, nikako. Elektroprivreda je sasvim druga priča.

Doktor Mladen

pre 9 godina

Zbog poreza na internet na ulicu je izašlo 100.000 Mađara. U Srbiji politikanti sa vlasti mogu još dosta da "rade" da bi se kod nas izašlo na ulicu u tolikom broju. p.s. naravno, nama se "narod" i "ulica" nikada ne mogu desiti bez uticaja spolja, finansijskog i organizacionog, kao što je bilo 5-tog oktobra.

Draganče

pre 9 godina

Na vlasti su senilci - ne sećaju se šta su obećavali! Ne sećaju se ni to da su oni uzrok propasti države koja je stvarno bila država! Sada im krivi oni iz prethodne vlasti!

xRade

pre 9 godina

Telekom ce da ode bar za milijardu evra. Taj novac ce investitor naplatiti od gradjana Srbije + kamate za kredit koji je uzeo. znaci nama ide cena impulsa gore. Samo da bi Vucic privremeno zapusio RUPETINU u budzetu kuju je sam razjapio.

nanosenje dusevnog bola

pre 9 godina

Ocekuhem izvesnu kompenzaciju u novcu jer su moji roditelji platili par hiljada maraka da se postave zice i bandere do nase kuce. Dakle oni su suvlasnici Telekomove imovine, dakle deo para od prodaje ide njima. (Bee-zon, 29. oktobar 2014 17:52)
he,he,takodje i moji,ako ne plate nesto parica ode bandera u ogrev :-D

Bee-zon

pre 9 godina

Ocekuhem izvesnu kompenzaciju u novcu jer su moji roditelji platili par hiljada maraka da se postave zice i bandere do nase kuce. Dakle oni su suvlasnici Telekomove imovine, dakle deo para od prodaje ide njima.

fishkal

pre 9 godina

Ala ce se notar koji bude sastavljao ugovor o prodaji Telekoma i EPS-a dobro ovajditi za svoj i vodjin dzep. Sada mi je jasno zasto se Seljakovic bori protiv advokata.

Beogradjanin

pre 9 godina

Amerikancima Zelezara-proizvodnja,realna privreda i izvoz,a Rusima-Telekom i EPS,sto znaci da ce mo se zaduzitikod Rusa,koji ce za uzvrat ISISAVATI NOVAC IZ SRBIJE.

Dule

pre 9 godina

Pa bolje da prodaju telekom nego da muzu pare za svoje stranke... telekom i EPS kupuju nemci, to je odavno dogovoreno samo sto ce fingirani bilansi telekoma biti veliki problem kasnije...
Vraticemo nemcima mu sve do zadnje pare zbog toga. Voleo bih kada bi menadzment telekoma progovorio o tome kako zadnjih godinu dana prave vestacki obrt i zaradu i to sve po naredjenju!

aleksandar grozni

pre 9 godina

Pazi pazi,jel to onaj telekom i eps sto ste pretili zutima da ako se usude da prodaju,da ce nastati opsti bunt po ulicama?.Neverovatno da sve sto ste prisivali zutima kao izdaja,za vas je to jos mnogo u vecem obimu reforma,izgleda da je ipak procenat od prodaje jaci od bilo kog navodnog patriotizma,bruke jedne radikalske.

Milaja

pre 9 godina

bio sam protivnik toga, ali na internet treba uvesti zabranu anonimnosti. ove bljuvotine koje SNS botovi pisu za deset-dva'es evra vise ne mogu da se citaju koliko su otuzni. Kakvu zemlju pravite za svoju decu pitate li se?

Sale

pre 9 godina

Prodati deo i dati kontrolu uprave strancima - da. Iz razloga što politika troši materiju svakako, a efikasnost i uopšte ponašanje političkih nameštenika je katastrofalno. Prodati upravljački deo - ne, pa to je jedino što imamo i treba da kontrolišemo razvoj, kao i da, ako je već monopolska pozicija preduzeća, od toga korist ima država, a ne strani vlasnik. Ne slažem se sa prodajom upravljačkog paketa Telekoma, kao ni Komercijalne banke. Trenutan status Komercijalne banke je odličan. Država ima na raspolaganju veliki neraspoređeni profit, iako treba sa vremena na vreme da učestvuje u dokapitalizaciji, i kvalitetnu upravu koju kontrolišu i strani akcionari a ne stranke. Tako treba i sa EPS i Telekomom.

Bachi

pre 9 godina

Nije problem u prodaji Telekoma, to i treba prodati, problem je u prodaji infrastrukture! Nju treba izdvojiti iz uslužne delatnosti, dati je novoj državnoj firmi koja će tu infrastrukturu iznajmljivati svima pod istim uslovima, a uslužnu delatnost i MTS slobodno prodati.

Ovo za prodaju EPSa je toliko retardirano, da to neću ni da komentarišem.

P.S. Botovi, možete da komentarišete i lupate minuse na svaku vest o velikoj usni, ali je toliki bes u narodu zbog njega, da mu ja dajem još max godinu dana na vlasti, a onda slede izbori na kojima ćete proći kao DS. GOTOV JE!

Miodrrrrrag

pre 9 godina

Pola para od privatizacije će otići na plate ovih botova, ima ih ko kusih p..a. Ko može, osim plaćenika, da hvali uništenje svoje zemlje?

dzonikg

pre 9 godina

To je to ..kraj ove EU igranke a u stvari pravljenje od Srbije poslusne zapadne kolonije sa dzabe radnom snagom.Do pre nekoliko godina sam imao volje da pisem sa podacima i ostalim i da upozoravam gde Srbija ide a sad je sve izgubilo svaki smisao...Srbija kao drzava vise ne postoji..samo postoji jos narod na koga cepa propaganda 24h dnevno.

Zvezdana

pre 9 godina

Sta predstoji srpskoj vladi ako ne uspe prodaja Telekoma ? Predstoji da se zaduzi izdavanjem obveznica u iznosu barem milijardu evra ( za pocetak ) a postoji mogucnost zaduzivanja izdavanjem obveznica na medjunarodnom trzistu pocetkom 2015.godine.Sredstva koja se dobiju potrosit ce se za "krpljenje" budzetskih rupa i refinansiranje prispelih dugova.Ministarstvo finansija je palo na budzetu ! Rashodna strana je trebala doziveti korekcije ali se nisu smele dirati penzije i socijalna prava.Vucic je razocarao penzionere koji sa ga podrzavali ali sada sve manje.Smanjenjem penzija on je pogazio svoja predizborna obecanja i njihovo dostojanstvo i pravo na koliko-toliko normalan zivot.
Ustede su se morale postici na subvencijama,nekim kapitalnim projektima na materijalnim troskovima, gasenjem barem 50 drzavnih Agencija u kojima neki zaposleni primaju po tri plate !Izostale su bitne promene zakona vezane za promene poreza na dohodak a to bi za gradjane znacilo veca primanja.Za vreme ove vlade,i SNS guvernera - ubrzo otkrit ce se velika pljacka u NBS !
Vlada je izneverila penzionere, decu ( vracaju ih iz vrtica jer drzava nije u stanju dalje da pomaze roditeljima ), studente ( strajkuju jer nemaju novca za skolovanje, ispite, takse, naknade ), advokate , lekare, prosvetare.Sta ce se desiti ako gradjani na referendumu o kome se uveliko govori a koji ce se odnositi na poverenje vladi - ta ista vlada izgubi podrsku i brzo padne ? Ima li Srbija spremnu alternativu ?

Realista

pre 9 godina

Vlada je donela jedinu moguću odluku da proda Telekom i deo EPS-a, kako bi Srbija izašla iz ogormnih problema koji postoje u funkcionisanju državnih finansija!
(Sonja, 30. oktobar 2014 00:59)

A ovako će da izgleda ovaj isti komentar sledeće godine:
"Vlada je donela jedinu moguću odluku da proda Srbiju i ukine drzavu, kako bi Srbija izašla iz ogormnih problema koji postoje u funkcionisanju državnih finansija!

dennis kostadinovitch

pre 9 godina

posto su telekomunikacije i energetika u vrhu profitabilnosti privrednih grana novac dobijen napustanjem ovih aktivnosti srpska drzava ce kao svaki pametni investitor uloziti u jos profitabilniju industriju srpsku vlast. vlast je aktivnost koja u poslednjih sedamdeset godina u srbiji donosi najvece dividende.

vojkan

pre 9 godina

Isto kao kod Nis-a , dobiće jednokratno pare to jest u tranšama (država),ubiraće prihode od poreza na plate i pdv, a kajmak će da ide iz zemlje. Pa mi smo direktno ušli u bulu kada smo prodali NIS i ostali bez živih para.

saša

pre 9 godina

JEl sa ovim treba da se ponosimo...da prodamo uspešnu firmu koja ima 5000-10000 zaposlenih i da sutra premijer ide u neku "donju malu" da se slika kako je otvorena firma sa 300 novih mesta....
pa ljudi moji gde je tu zdrav razum ?

Jedna Norveška bogata zemlja - ulaže u Telekomunikacije kao npr Telenor jer vidi to kao "rudno bogastvo"

Telekom Austria takodje ulaze u telekomunikacije

Dojce Telekom ulaze u telekomunikacije...

A mi jedini tvrdimo kako telekom nas ne vredi nista...i da ga prodamo...
pa ljudi...nemojte biti naivni previse....

Dajte recite kad ste TRANSPARENTNI....
NEMAMO PARA KRPIMO RUPE NA BROD KOJI TONE

Damjan

pre 9 godina

EPS je vrlo specifičan sistem koji se karakteriše time da raspolaže ogromnim proizvodnim resursima kao nijedan sistem u okruženju, pri čemu ima, zahvaljujući dosadašnjoj cenovnoj politici još veće finansijske potencijale, dugoročno. Manjinsko partnersvo EPS-a, hm... možda, ali vrlo mudro i pametno, većinska privatizacija-ni po koju cenu. To bi bio čin ravan veleizdaji zemlje! Telekom-ma neka rade šta god hoće, samo neka postignu dobru cenu.

LAKI

pre 9 godina

Nekoliko prethodno donetih odluka Premijera Vucica i njegove Vlade pokazale su se kao dobre,tako da trebalo bi i ovo da rezultira pozitivno po nas.

етиологија

pre 9 godina

Несумњиво ће приватизација допринети само опоравку државе и грађана.

milos

pre 9 godina

Zar se nije neko vas onoliko protivio prodaji Telekoma, Vucicu? Tamo negde 2012.? Zorana li? Spominjano je i neko samospaljivanje, nije li? Sta je sad ovo? Je l' tako prodajes i stvari iz svoje kuce? Ko ti je dao dozvolu za ovo? Onih 25% sto su glasali za SNS? Je li?

game over

pre 9 godina

Samo pre godinu dana: "Za Telekom Srbija možemo da dobijemo više novca nego što je prethodnoj vladi nuđeno, ali je pitanje šta sa tim novcem, da ga bacimo u bunar? - pita Vučić." http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2013&mm=05&dd=31&nav_id=718932

Lelekom

pre 9 godina

Gospodine Vučiću ,
niko Vam nije dao pravo da neznanjem dokusurujete Republiku Srbiju !
Vi svesno idete na to da prodajom Telekoma umanjite budžetske prihode ove države i presipate ih u ruke stranaca .

marko

pre 9 godina

Ako firma gde je prosecna plata 65000 dinara ne moze da izadje iz krize onda je privatizujte i iznosite novac slobodno u inostranstvo,nije narod glup!!!Kao bori se premijer protiv kriminala hapse tamo neke,jel osudjen neko,jel nekome konfiskovano nesto,NIJE NAROD GLUP!!

JasMINKA

pre 9 godina

U svakom slucaju verujem da su ekonomski strucnjaci napravili dobru procenu sta nam valja ciniti, koji su benefiti ovakve odluke, a sigurna sam da nas ovi nece pljackati pri tim privatizacijama ili dokapitalizacijama

istreseni iz gaca

pre 9 godina

Ma prodajte sve zivo, sta ce nam. Ionako radimo pod robovlasnickim sistemom inostranih kompanija sa skrivenim ugovorima. Malo vam para pa i ono malo sto vredi unovcite. Da ne ostane nista srpsko kao sto je nekad bilo, sve upropastite da za 50 god niko na sveti ne zna ko su bili srbi.

Zuki

pre 9 godina

Fiskalni savet je juce ovo najavio samo nisam ocekivao da ce tako brzo. Ocigledno je dogorelo do nokata. Prodace zadnje sto vredi u drzavi da odloze bankrot iste za godinu dana. Strasno koliko su nesposobni. Razvalise drzavu za dve godine.

dzoni

pre 9 godina

Koja smo banana..nema dalje...Srbija ce biti novi Banglades ..EU ce da salje pohvale a narod ce da upija EU sargarepe i tako drzi u rezimu tihog umiranja bez da ucini bilo sta.

Neko

pre 9 godina

U cemu se razlikuje ova od prethodne vlasti.
Toma je toboze strajkovao gladju i mahao stiroporom zbog pljacke i prodaje drzavne imovine. Nisu li bile negove reci...Dalje ruke od Telekoma i EPS?

Sijalica

pre 9 godina

Prodajte zlato iz kuce, poslednju crkavicu, a onda cemo kucu na dobos.Vama naprednima je i to cilj da nas dokusurite, ono sto niste zavrsili devedesetih, da zavrsite sada. Ali malo ste se zaigrali, non pasaran!!! O**si.

svetla buducnost

pre 9 godina

Ljudi, daj da ga zaustavimo na vreme, ovaj ce nas dovesti do dna!!!

Prodavati jedno od retkih preduzeca koje pravi profit, treba biti ozbiljno ......... !!!

jak shtih

pre 9 godina

Uzas.
Da prodaju zlatnu koku kad vec nisu mogli da odrze/poboljsaju uslove poslovanja u Srbiji, vec padnu 15 mesta nize. Jake ti racunice Vucicu. I malo dete je moglo jedinu kravu da odvede na pijacu na prodaju. A da mi ovo sprecimo, pre nego sto on sve proda sto mu se nadje pred rukom?

Realista

pre 9 godina

Svi koji pisu ove glupave komentare nemaju predstavu u kakvom je stanju, zapravo, Telekom. Kupac ce morati mnogo truda i sredstava da ulozi da bi od Telekoma napravio konkurentnu firmu. Sto se tice EPS-a manjinski paket akcija je jedno od boljih resenja, jos ako se novac ulozi na pravi nacin, zaista dobar potez.
(nexus 6, 29. oktobar 2014 17:44)

Jeste, dabome, slazem se....Bas je glup onaj ko kupi telekom i ko ce za veke vekova da sisa debele pare svake godine od gradjana Srbije, a sve samo da bi drzava mogla ovaj mesec da plati penzije! Nego ako nije tajna gde su one pare po koje je Lazar otisao kod seika???? Bese li ono 2 milijarde pre par meseci???? GDE SU PARE??? ALOOOOO????

Panther

pre 9 godina

Koliko godina su bili monopolisti, pruzali prosecne usluge, kaskali za konkurencijom, imali najjace cene i najnizi kvalitet, telekom nije ni zasluzio da opstane! Jedino su sebi davali za pravo da primaju ogromne plate! Napokon neko da stane na crtu toj gubitaskoj firmi! PRODATI HITNO!

las vegas

pre 9 godina

OD PRVOG dana je jasno da se Vucic ponasa kao covek koji je izgubio na kocki i iz petnih zila pokusava da se "vadi' i 'povrati". Sta duguje zapadnim zlotvorima zaista je veliko pitanje. On je nesto dobio i sad mora da uzvrati. Drugog odgovora nema. !
MNOGO je interesantno i to njegovo RANIJE BIVSTVOVANJE U LONDONU, gde je "radio' za 2 funte.. Ja bih malo proverio taj njegov boravak tamo kao "studenta' samo ne znam sta je studirao, a nesto mi je sa tim povezano i njegovo rukovodjenje svim beezbednosnim strukturama do skora. Verovatno je " pohvatao" i "isporucio" sve sto je interesovalo najvecu spijunsku mrezu na svetu u Velikoj Britaniji gde je on bio "student".
JA SAMO ONAKO NAGADJAM I NABADAM. Umniji i smeliji bi trebalo da se zamisle KUD PLOVI OVAJ BROD ! Mislim da cemo vrlo skoro uvideti koliko smo NAMAGARCENI!!!

bezimena

pre 9 godina

Kada je u vreme Vlade M. Cvetkovića pominjan Briselski sporazum, prodaja Telekoma i EPS-a, članovi DS-a, na čelu s Tadićem, su upravo od AV&co proglašavani izdajnicima, kojima je prećeno da će da vise na Terazijama!

Zašto je SNS na vlasti!?

čiča miloje prorok

pre 9 godina

kako vidim ti opet prodaješ nešto što nije tvoje,država ima 58%akcija,radnici 7% a građani 15% ostalih 20% Telekom sam kupuje od Grka,svakom učesniku tendera poslati ovo sa sve opcijom tužbe za prevaru(prodaja tuđe imovine)pa ti vidi ko će se odlučiti da kupi tako nešto,a i tih 20% mora se podeliti srazmerno gore navedenom učešću,neće to lako ići kako ste vi to zamislili

Zoran

pre 9 godina

Mozete da govorite protiv Vucica koliko god hocete, ali mora mu se odati priznanje da na sve nacine pokusava da pomogne Srbiji. Iskreno receneo, ni jedan politicar do sada nije ulozio ovoliki trud i sproveo ovolike reforme. Ako ce da proda Telekom to sigurno nece biti bilo koji kupac, jer da je tako hteo to je do sada mogao sto puta da uradi. Ta prodaja ce sigurno biti u interesu drzave i naroda.

tele-kom?

pre 9 godina

To nije tvoje Vucicu da prodajes i ti nikad nisi ni imao vecinu stanovnistva da te podrzi. Od 6.8 miliona upisanih glasaca SNS je u koaliciji sa drugim strankama dobio podrsku samo 1.7 miliona stanovnika.
Sad glasajte lazno na ovu vest koliko hocete, ali 5.1 milion ljudi vam ovo zabranjuje da radite.

Neprofitabilno definitivno

pre 9 godina

1. Svaka fiskalna kasa u Srbiji daje 450 RSD (cini mi se toliko) svakog meseca Telekomu za usluge GPSa
2. Kompletan internet saobracaj u Srbiji (bilo koji provajder) ide preko Telekoma i svi provajderi za to placaju Telekomu
3. Drze gotovo 50% mobilnih brojeva u Srbiji
4. Drze oko 90% fiksnih telefona u Srbiji
5. iznajmljuju bazne stanice i deo ostale infrastrukture VIPu
6. Ali imaju mnoooogo los menadzment (skrojen partijski), mnoooogo se iz njega isisava za raznorazna sponzorstva itd itd
7. Ne mogu vise da nabrajam...
8. Za sve Botove informacija TeleNOR je drzavna firma, ali sa odlicnim menadzmentom. Deo od svake dopune otkucane u Srbiji ode gradjanima Norveske (za vrtice, bolnice, puteve itd)

Moj prijatelj je zavrsio ETF, a pored odlicnog privatnog posla bavi se i telefonima jos od vremena Sony Er. T-10.
Kad sam sa njim popricao o mobilnim telefonima i tom biznisu uposte rekao je: "Da imam 10 milijardi Eura, otisao bih u Vladu i ponudio im toliko za Telekom. Ne bih trepnuo... To je neunistivo, veruj mi.."

Toliko... Al nema veze prodacemo poslednju srebrninu, sto bi se reklo u onoj pesmici ".. samo da igramo..."

Milan

pre 9 godina

Drzava Srbija izgleda kao narkoman ali u poodmakloj fazi. Prodaje i escajg iz kuce za jos jednu dozu. Prodati energetski sistem jedne zemlje bi se kod normalnog naroda prozvalo VELEIZDAJOM.Ali Srbi su se odavno zabavili o svom jadu. Use, nase i podase. To je sve sto Srbe zanima.Ne vidimo dva prsta dalje od nosa.

xRade

pre 9 godina

Telekom ce da ode bar za milijardu evra. Taj novac ce investitor naplatiti od gradjana Srbije + kamate za kredit koji je uzeo. znaci nama ide cena impulsa gore. Samo da bi Vucic privremeno zapusio RUPETINU u budzetu kuju je sam razjapio.

Draganče

pre 9 godina

Na vlasti su senilci - ne sećaju se šta su obećavali! Ne sećaju se ni to da su oni uzrok propasti države koja je stvarno bila država! Sada im krivi oni iz prethodne vlasti!

Sremac

pre 9 godina

Ovako bi ekonomiju vodila i moja baba sa 4 razreda osnovne skole. Vucic i nesposobna ekipa rasprodaju najvrednije sto imamo, povecali PDV i druge poreze, smanili penzije...Pa sto niste pred izbore rekli da cete to raditi pa da vidim koliko bi glasova dobili. A busali se stranackim strucnjacima, strancima savetnicima a u stvari diplo golo.

krle

pre 9 godina

vidim da su aktivni ovi neradnici koji lupaju minuse...ajde dajte uvid gde su radili svi politicari i sta su doprineli za neko preduzece sem sto su se bavili politikom...alo bre vucicu nije ti to deda ostavio to su svi gradjani izdvajali i stvarali a ti sada sa svojom svitom da prodas..
nista niste bolji od prehodnih nego ste i gori ...sta treba da u srbiji zivim ko rob u nekoj parohiji ...kako je krenulo bice mo to a ne drzava srba...jadno,bedno,zalosno..lupajte sada minuse do mile volje ali shvaticete kasnije sta nas snaslo....
hvala ako objavite komentar

Beogradjanin

pre 9 godina

Amerikancima Zelezara-proizvodnja,realna privreda i izvoz,a Rusima-Telekom i EPS,sto znaci da ce mo se zaduzitikod Rusa,koji ce za uzvrat ISISAVATI NOVAC IZ SRBIJE.

Petar

pre 9 godina

Vlast nam zapravo kaže: "Mi smo nesposobni da uspešno upravljamo sistemima kao što su EPS i Telekom i zabog toga ćemo ih prodati". Koliko treba da budeš nesposoban da upropastiš firmu (EPS) koja je monopolista na tržištu? Koliko partijskog kadra koji ne radi ništa treba da zaposliš da upropastiš takvu firmu? Koliko treba da budeš nesposoban da upropastiš firmu koja vadi ugalj koji pripada svima nama, a zatim ga koristi za proizvodnju struje koju prodaje za dobre pare?

fishkal

pre 9 godina

Ala ce se notar koji bude sastavljao ugovor o prodaji Telekoma i EPS-a dobro ovajditi za svoj i vodjin dzep. Sada mi je jasno zasto se Seljakovic bori protiv advokata.

Bojan

pre 9 godina

Ovi bi i rodjenu majku prodali ne bi li jos koji mesec zadrzali foteljice ali to ih to nece spasiti od prevarenih gradjana. Nova vlast (prava narodna) morace da ponisti sve privatizacije od 2000. na ovamo a odgovorne za stanje u zemlji procesuirati.

Maja

pre 9 godina

Strasno! Ko jos prodaje ovako profitabilno preduzece??? To sto vi dajete naloge rukovodiocima za neke nepotrebne i nerentabilne investicije kako bi ga predstavili drugacije, nece proci..

dovla

pre 9 godina

Smanjivanje plata i penzija, rasprodaja ovo malo uspesnih preduzeca sto nam je ostalo, tajkuni mirno spavaju, Saricevi saradnici u Vladi ... reforme a la Vucic.

Dule

pre 9 godina

Pa bolje da prodaju telekom nego da muzu pare za svoje stranke... telekom i EPS kupuju nemci, to je odavno dogovoreno samo sto ce fingirani bilansi telekoma biti veliki problem kasnije...
Vraticemo nemcima mu sve do zadnje pare zbog toga. Voleo bih kada bi menadzment telekoma progovorio o tome kako zadnjih godinu dana prave vestacki obrt i zaradu i to sve po naredjenju!

Žalosna sova

pre 9 godina

Ovakvu ekonomsku politiku (otmi od naroda, prodaj i ono malo što prihoduje) može da vodi i moja pokojna baba. Ovi kvazi političari će nas dokrajčiti.

darko

pre 9 godina

AV sad si preterao to je obecano ozivljavanje privrede i sta sve jos od obecanog zazalio sam sto sam glasao za tebe a sve je gore i gore i nevidi se kraj

saravalovinovacki

pre 9 godina

Znam da mi nećete objaviti komentar ali moram ovo da kažem.

To bi bio ekser u kovčeg srpske države.
Ni po koju cenu to ne treba dozvoliti.

Robin Hud

pre 9 godina

Sramota !!!!
Naravno da oni koji nisu stvarali i nemaju pola dana staza u bilo kakvom realnom sektoru mogu da rasprodaju. To je najlakse. Telekom je profitabilan.

Doktor Mladen

pre 9 godina

Zbog poreza na internet na ulicu je izašlo 100.000 Mađara. U Srbiji politikanti sa vlasti mogu još dosta da "rade" da bi se kod nas izašlo na ulicu u tolikom broju. p.s. naravno, nama se "narod" i "ulica" nikada ne mogu desiti bez uticaja spolja, finansijskog i organizacionog, kao što je bilo 5-tog oktobra.

Milaja

pre 9 godina

bio sam protivnik toga, ali na internet treba uvesti zabranu anonimnosti. ove bljuvotine koje SNS botovi pisu za deset-dva'es evra vise ne mogu da se citaju koliko su otuzni. Kakvu zemlju pravite za svoju decu pitate li se?

Realista

pre 9 godina

Vlada je donela jedinu moguću odluku da proda Telekom i deo EPS-a, kako bi Srbija izašla iz ogormnih problema koji postoje u funkcionisanju državnih finansija!
(Sonja, 30. oktobar 2014 00:59)

A ovako će da izgleda ovaj isti komentar sledeće godine:
"Vlada je donela jedinu moguću odluku da proda Srbiju i ukine drzavu, kako bi Srbija izašla iz ogormnih problema koji postoje u funkcionisanju državnih finansija!

Lena

pre 9 godina

Aleksandar Vučić zaista teži ka ekonomskom prosperitetu i napretku.EPS neće biti bahato privatizovan,i zaista teži ka ekonomskom napretku i razvoju.EPS --u je potreban strateški partner koji će omogućiti jačanje naše države.Srbija je na dobrom ekonomsku putu da postane lider u regionu.Aleksandar Vučić je jedini premijer koji voli svoj narod i svoju državu.

aleksandar grozni

pre 9 godina

Pazi pazi,jel to onaj telekom i eps sto ste pretili zutima da ako se usude da prodaju,da ce nastati opsti bunt po ulicama?.Neverovatno da sve sto ste prisivali zutima kao izdaja,za vas je to jos mnogo u vecem obimu reforma,izgleda da je ipak procenat od prodaje jaci od bilo kog navodnog patriotizma,bruke jedne radikalske.

bole.bgd

pre 9 godina

prodaja telekoma nemcima - skuplji impulsi, isisavanje novca ka nemačkoj, a investicije tek tolike da se ne zaostaje za konkurentima. tako su radili svuda gde su došli. svaki euro koji nam daju, lepo će izvući nazad. umesto da se telekom širi, šire se drugi na naš račun.

ovim se krpi budžet i ništa više. i slušaju se oni koje ova vlada zapravo sluša.

naš će državni aparat pojesti totalno.

Marinko

pre 9 godina

Makedonci su loše prošli kad su prodali 100% udela u EPS-u, te je ovo zaista dobar plan da se proda samo manjinski paket,jer onda nema opasnosti od gubljenja kontrole nad važnim segmentom u državi, a podiže se efikasnost rada kompanije koja to godinama nema!

Mr. Realno

pre 9 godina

Od tih bednih parica koje će dobiti, će samo da pokrpe rupe u budžetu, malo kraducnu i realno ništa konkretno neće uraditi. Niti će ospodobiti neku staru fabriku, niti neku novu izgraditi, niti će pokrenuti bilo kakvu proizvodnju i izvoz.... NIŠTA. A stranci će uložene pare povratiti već za 1-2 godine. I posle će lepo sve pare iz Srbije narednih xy godina da odlaze u džepove stranaca. Umesto da ostanu u zemlji. Hvala Vam političari do neba, što rasprodajete Srbiju kao gajbu pilića. Moja i deca mojih prijatelja će vam do neba biti zahvalna, siguran sam.

I.T.

pre 9 godina

Čemu tolika kuknjava oko prodaje Telekoma? Pa jeli to Telekom nazivate porodičnim srebrom? Vučić je još pre dve godine otvoreno u radio programu rekao "Srpska javnost ne zna ni za 1% onoga, što se tamo radi...", što mi je dovoljno bilo da shvatim u kakvom je stanju porodično srebro. Telekom odavno nije kompanija za stručne ljude, već mesto za udomljavanje partijskih kadrova i tatine dece, a onom koji ga kupi, trebaće Božja pomoć da bi ga sredio i pretvorio u jaku i konkurentnu kompaniju. Što se EPS-a tiče, dobro je da u isti uđe sveži kapital, da se naprave novi energetski objekti, da dođe profesionalni menadžment, koji će ga transformisati u jaku energetsku kompaniju u kojoj rade profesionalci, a ne kao sada, mesto za pljačku i udomljavnje tatine dece i partijskih kadrova. Država treba da novac dobijen od privatizacije Telekoma uloži u poljoprivredu, da se otvore farme i prerađivačke fabrike u vlasništvu države, naravno sa profesionalnim menadžmentom, jer onda bi i cene hrane bile mnogo pristupačnije za građane, sprečile bi se mahinacije sa hranom, koje trenutno postoje na tržištu, a velike tehnologije, treba ostaviti velikim i moćnim kompanijama, kojima treba maksimalno izaći u susret, ukoliko žele da ovde investiraju. Tu bi uloga Kine mogla da bude od velikog značaja, mada dobro bi bilo ako bi došle i neke američke ICT kompanije. Mi smo propustili priliku da od Telekoma i EPS-a napravimo dobre domaće kompanije, zato proces privatizacije istih, treba što pre privesti kraju.

Miodrrrrrag

pre 9 godina

Pola para od privatizacije će otići na plate ovih botova, ima ih ko kusih p..a. Ko može, osim plaćenika, da hvali uništenje svoje zemlje?

Bachi

pre 9 godina

Nije problem u prodaji Telekoma, to i treba prodati, problem je u prodaji infrastrukture! Nju treba izdvojiti iz uslužne delatnosti, dati je novoj državnoj firmi koja će tu infrastrukturu iznajmljivati svima pod istim uslovima, a uslužnu delatnost i MTS slobodno prodati.

Ovo za prodaju EPSa je toliko retardirano, da to neću ni da komentarišem.

P.S. Botovi, možete da komentarišete i lupate minuse na svaku vest o velikoj usni, ali je toliki bes u narodu zbog njega, da mu ja dajem još max godinu dana na vlasti, a onda slede izbori na kojima ćete proći kao DS. GOTOV JE!

vojkan

pre 9 godina

Isto kao kod Nis-a , dobiće jednokratno pare to jest u tranšama (država),ubiraće prihode od poreza na plate i pdv, a kajmak će da ide iz zemlje. Pa mi smo direktno ušli u bulu kada smo prodali NIS i ostali bez živih para.

dzonikg

pre 9 godina

To je to ..kraj ove EU igranke a u stvari pravljenje od Srbije poslusne zapadne kolonije sa dzabe radnom snagom.Do pre nekoliko godina sam imao volje da pisem sa podacima i ostalim i da upozoravam gde Srbija ide a sad je sve izgubilo svaki smisao...Srbija kao drzava vise ne postoji..samo postoji jos narod na koga cepa propaganda 24h dnevno.

dennis kostadinovitch

pre 9 godina

posto su telekomunikacije i energetika u vrhu profitabilnosti privrednih grana novac dobijen napustanjem ovih aktivnosti srpska drzava ce kao svaki pametni investitor uloziti u jos profitabilniju industriju srpsku vlast. vlast je aktivnost koja u poslednjih sedamdeset godina u srbiji donosi najvece dividende.

Hahaha, poštenjačine!

pre 9 godina

"Na pitanje da li će biti dozvoljeno učešće ofšor kompanijama registrovanim u zemljama gde su vlasnici teško proverivi da učestvuju na tenderima, Vučić je odgovorio da će to zavisiti od uslova tendera."

Pametnom dosta! Svaki komentar, pitanje i sugestija su suvišni...

Zvezdana

pre 9 godina

Sta predstoji srpskoj vladi ako ne uspe prodaja Telekoma ? Predstoji da se zaduzi izdavanjem obveznica u iznosu barem milijardu evra ( za pocetak ) a postoji mogucnost zaduzivanja izdavanjem obveznica na medjunarodnom trzistu pocetkom 2015.godine.Sredstva koja se dobiju potrosit ce se za "krpljenje" budzetskih rupa i refinansiranje prispelih dugova.Ministarstvo finansija je palo na budzetu ! Rashodna strana je trebala doziveti korekcije ali se nisu smele dirati penzije i socijalna prava.Vucic je razocarao penzionere koji sa ga podrzavali ali sada sve manje.Smanjenjem penzija on je pogazio svoja predizborna obecanja i njihovo dostojanstvo i pravo na koliko-toliko normalan zivot.
Ustede su se morale postici na subvencijama,nekim kapitalnim projektima na materijalnim troskovima, gasenjem barem 50 drzavnih Agencija u kojima neki zaposleni primaju po tri plate !Izostale su bitne promene zakona vezane za promene poreza na dohodak a to bi za gradjane znacilo veca primanja.Za vreme ove vlade,i SNS guvernera - ubrzo otkrit ce se velika pljacka u NBS !
Vlada je izneverila penzionere, decu ( vracaju ih iz vrtica jer drzava nije u stanju dalje da pomaze roditeljima ), studente ( strajkuju jer nemaju novca za skolovanje, ispite, takse, naknade ), advokate , lekare, prosvetare.Sta ce se desiti ako gradjani na referendumu o kome se uveliko govori a koji ce se odnositi na poverenje vladi - ta ista vlada izgubi podrsku i brzo padne ? Ima li Srbija spremnu alternativu ?

Damjan

pre 9 godina

EPS je vrlo specifičan sistem koji se karakteriše time da raspolaže ogromnim proizvodnim resursima kao nijedan sistem u okruženju, pri čemu ima, zahvaljujući dosadašnjoj cenovnoj politici još veće finansijske potencijale, dugoročno. Manjinsko partnersvo EPS-a, hm... možda, ali vrlo mudro i pametno, većinska privatizacija-ni po koju cenu. To bi bio čin ravan veleizdaji zemlje! Telekom-ma neka rade šta god hoće, samo neka postignu dobru cenu.

Soterija

pre 9 godina

Aleksandar Vučić svakako teži ekonomskom jačanju naše države, ekonomskom prosperitetu i razvoju. Ni Telekom ni EPS nisu na prodaju ali će se raditi na pronalaženju strateških partnera koji će potpuno ojačati našu državu. Ekonomske reforme i napredak su najvažniji faktor za ulazak Srbije za EU. Srbija je na pravom putu ekonomskog razvoja i prosperiteta.

Bee-zon

pre 9 godina

Ocekuhem izvesnu kompenzaciju u novcu jer su moji roditelji platili par hiljada maraka da se postave zice i bandere do nase kuce. Dakle oni su suvlasnici Telekomove imovine, dakle deo para od prodaje ide njima.

Desa

pre 9 godina

Rasprodaja Srbije na delu.
Ne shvataju ljudi da ce tom rasprodajom da budu robovi stranom kapitalu sa stalnim pitanjem kako da se prezivi.
Kriminalno je da se prodaje ono sto je drzavu
prfitabilno, ono sto svakog dana puni budzet.
Ima jo mnogo drugih definicija osim kriminalne.
To treba da se spreci strajkom svih, bilo onih koji su zaposljeni, bilo koji nisu, starih, mladih.

Drigi

pre 9 godina

Nije potrebno isticati da je od izuzetnog značaja da novac dobijen prodajom Telekoma i manjinskog paketa EPS, bude iskorišten striktno u razvojne projekte koji će doneti veću proizvodnju i izvoz, čeme će se obezbediti bolje punjenje republičkog budžeta!

nanosenje dusevnog bola

pre 9 godina

Ocekuhem izvesnu kompenzaciju u novcu jer su moji roditelji platili par hiljada maraka da se postave zice i bandere do nase kuce. Dakle oni su suvlasnici Telekomove imovine, dakle deo para od prodaje ide njima. (Bee-zon, 29. oktobar 2014 17:52)
he,he,takodje i moji,ako ne plate nesto parica ode bandera u ogrev :-D

Sreten

pre 9 godina

Kada bi svaka prodaja firme u Srbiji donosila prihod kao što sada donosi Air Serbi, ova država bi bila na konju. Sada je kasno da se povrate firme koje su privatizovane u vreme demokrata i koje su opustošene privatizacijom.

Romana

pre 9 godina

Za razliku od drugih privatizacija koje su radjene u predhonom periodu i bile cist promasaj kao Sartid, na primer ER Srbija se pokazala uspesnom. Ako se po isto principu bude trazio manjinski partner bice dobro i sa Telekomom.

Aleksa

pre 9 godina

Veoma sam zadovoljan ovakvim radom i zalaganjemVlade i Premijera. Jasno je da Vlada ima svoj stav u međunarodnim odnosima i da je taj stav u najvišem interesu Srbije i da strane zemlje to poštuju.

Biljana

pre 9 godina

Za razliku od nekih drugih privatizacija koje su radjene za vreme neke prošle vlasti ove privatizacije ili prodaja manjinskih delova će biti pun pogodak.

Marko

pre 9 godina

Sto bi rekao poslanik sns Nenad Popovic pre 3 godine u skupstini`nemozemo da prodamo telekom jer gde bi ulozili te pare ,nijedna investicija nemoze toliko da donosi kao telekom`,to je njegova izjava iz skupstine,potrazite na internetu,a sad je sve na prodaju.

Zlatan

pre 9 godina

Samo Vučić neka nastavi sa ovakvim radom kako je započeo. Mislim da ima ideju i viziju i da će povući Srbiju napred. Ne obazirati se na kritike demokrata, oni su pukli i pokušavaju da uhvate poslednji voz.

MajkaBaka

pre 9 godina

Neophodno je da se novac od prodaje Telekoma i dela EPs- a uloži u projekte koji će doprneti razvoju ekonomije i privrede Srbije, a ne da se kao što su prethodne vlade radile stavlja u privatne džepove. Zato što pre dovesti strateške partnere i uraditi projekte u koje će novac biti uložen i Vučiću samo napred narod će svaki dobar potez podržati.

IGNJAT

pre 9 godina

Privatizacija firmi koje se nalaze u vlasništvu države, svakako će rasteretiti državni budžet. Iako mnogi osuđuju privatizacije, prvenstveno zbog loših poteza prethodne vlasti po pitanju privatizovanja firmi, ona može doneti napretku države i njenih građana, ako se istoj pristupi odgovorno, a potencijalni kupci ili strateški partneri u potpunosti ispitaju. Na primeru ER Srbije vidimo da se privatizacija dela firme, može obaviti uspešno i za dobro radnika i države.

MS

pre 9 godina

Ako mora da se proda, neka se proda, ali pametnom kupcu i pare sigurno neće ići u njihove džepove, kao prethodnim političarima. Daće Bog da posluje i da doprinosi kao air serbija.

Milkan

pre 9 godina

Pa nece se Telekom privatizovati kao sto je Ds vrsio privatizacije gde su radnici isterani napolje a firme pokradene i nikom nista!Radnici samo mogu prosperirati od prodaje Telekoma a i gradjani jer ce zbog konkurencije sigurno pasti cene usluga!

Sale

pre 9 godina

Prodati deo i dati kontrolu uprave strancima - da. Iz razloga što politika troši materiju svakako, a efikasnost i uopšte ponašanje političkih nameštenika je katastrofalno. Prodati upravljački deo - ne, pa to je jedino što imamo i treba da kontrolišemo razvoj, kao i da, ako je već monopolska pozicija preduzeća, od toga korist ima država, a ne strani vlasnik. Ne slažem se sa prodajom upravljačkog paketa Telekoma, kao ni Komercijalne banke. Trenutan status Komercijalne banke je odličan. Država ima na raspolaganju veliki neraspoređeni profit, iako treba sa vremena na vreme da učestvuje u dokapitalizaciji, i kvalitetnu upravu koju kontrolišu i strani akcionari a ne stranke. Tako treba i sa EPS i Telekomom.

nexus 6

pre 9 godina

Svi koji pisu ove glupave komentare nemaju predstavu u kakvom je stanju, zapravo, Telekom. Kupac ce morati mnogo truda i sredstava da ulozi da bi od Telekoma napravio konkurentnu firmu. Sto se tice EPS-a manjinski paket akcija je jedno od boljih resenja, jos ako se novac ulozi na pravi nacin, zaista dobar potez.

SaviCA

pre 9 godina

Za razliku od ranijih spornih i pogubnih privatizacija, gde se sve prodavalo bud zašto (tako je prikazivano građanima Srbije) a uz veliki profit za one koji su u prodaji učestvovali, sada je sve transparentno i ni jedna ustanova ni Telekom, ni EPS neće biti prodate već će se za njih naći samo manjinski strateški partner, kako bi se ostvario veći profit i dobit za Srbiju.Premijer svaku svoju posetu stranim državama koeisti kako bi što više obezbedio stranih investicija i stranih kompanija koje bi došle u Srbiju i uposlile građane i naše firme, a samim tim poboljšale ekonomiju i privredu Srbije.

Ekolog

pre 9 godina

Rezultati Vuciceve politike pokazuju da sve sto radi, radi za dobrobit nase drzave i zato pustite coveka da radi ono u cemu je uspesan i svetski priznat.

Marijana M

pre 9 godina

Citam komentare i cudom se cudim, nasem narodu nikako ne mozes ugoditi. Kada se iz budzeta daju pare za subvencionisanje rada strateski bitnih kompanija i odrzavanje poslovanja u netrzisnim uslovima a radi cene koja je pristupacna svim ekonomskim kategorijama.. , zasto se to radi? Smatraju da treba da se proda deo akcija EPS-a, uuu pa bice ekonomska cena struje. Ljudi, ne moze i jare i pare

darence

pre 9 godina

Sve ovo sto nam se danas desava i sto ovako zivimo je lose vodjena politika od pre 10 godina,kada su demokrate sedele i krojile kapu Srbiji.Ovi ljudi su sad dosli na vlast i zatekli pravi haos u zemlji,pa zar ocekujete da ce sve srediti za kratko vreme.

Paja

pre 9 godina

Nijedna drzava u Evropi nije vlasnik mobilnog operatera nego je trziste slobodno i zbog konkurencije mnogo su nize cene usluga nego kod nas!Pokazalo se da drzava nije dobar poslodavac i da samo stvara gubitke a pored toga drzavne firme sluze i za zaposljavanje stranackog kadra i izvlacenja para preko napucanih nabavki tako da je privatizacija jedino resenje!

JASNA

pre 9 godina

*Govoreći o EPS-u, Vučić je kazao da je sasvim sigurno da Srbija neće prodavati većinski paket akcija, ali da traži investitora zainteresovanog za manjinski paket, kao strateški partner.*Uverili smo se vec da takav metod donosi dobit.Imamo ga na primeru ER Srbije.Koja je za godinu dana od gubitasa postala stabilna kompanija koja je uposlila i nove ljude.Tako da isto ocekujem da ce biti i sa Telekomom i Epsom.

Orlando

pre 9 godina

Ovo je zaista dobra odluka aktuelne vlasti. Činjenica je da Telekom propada. Nadam se da će se njegova situacija na ovaj način u potpunosti poboljšati i to u najkraćem mogućem roku.

Sanja

pre 9 godina

Prodaja za ove dve firme je jedini izlaz za našu državu jer bi se uvelo racionalno poslovanje i država bi imala pristojan prihod od poreza i doprinosa.

LJILJA

pre 9 godina

Vlada ce sigurno dobro otvoriti oci kad bude trazila strateskog partnera.Alo ljudi kriza je I moraju se preduzimati radikalne mere kako ne bi doslo do bankrota.

rebeka

pre 9 godina

Telekom mora na prodaju, to nikako nije hir to je moranje ove drzave, ali za razliku od silnih privatizacija kojima smo svedoci bili predhodnih godina ova i dela EPS-a bice bez muljacina, oni koji su muljali kaznjeni su na izborima.

Sonja

pre 9 godina

Vlada je donela jedinu moguću odluku da proda Telekom i deo EPS-a, kako bi Srbija izašla iz ogormnih problema koji postoje u funkcionisanju državnih finansija!

Laki

pre 9 godina

Izuzetno je važno da se novac koji će Srbija dobiti od prodaje Telekoma i dela EPS, iskoristi za podizanje perfomansi srpske ekonomije i da se taj novac vrati višestruko kroz izvoz i devizni priliv!

Vanja

pre 9 godina

Muka mi vise od ovih placenih komentatora koji napadaju sve sto uradi Vucic a do juce su podrzavali kada je DS hteo da proda Telekom!Bar ovi botovi iz Ds-a treba da cute da ne bih spominjao njihove "uspesne " privatizacije kada je Srbija opljackana a na stotine hiljada radnika ostalo bez posla!Vi nemate pravo nikom da pricate sta i kako valja privatizovati!

ana09

pre 9 godina

Vučić ima ideju i viziju i mislim da će povući Srbiju napred. Samo dobro da se vodi računa kome se prodaje i dobrom kupcu da se proda biće uspešnog poslovanja.

Srbin100%

pre 9 godina

Drzava nema sredstva za investiranje u Telekom i EPS i ona na ovaj nacin pokusava da omoguci nastavak funkcionisanja ovih preduzeca u uslovima kada se priblizavanjem EU povecava konkurencija sa kojom one ne mogu finansijski da izadju na kraj

LAKI

pre 9 godina

Nekoliko prethodno donetih odluka Premijera Vucica i njegove Vlade pokazale su se kao dobre,tako da trebalo bi i ovo da rezultira pozitivno po nas.

етиологија

pre 9 godina

Несумњиво ће приватизација допринети само опоравку државе и грађана.

Dejan

pre 9 godina

Koliko se secam i Ds-ova vlast je htela da proda Telekom ali nije uspela jer su ga njeni kadrovi upropastili i tada nisam cuo ovako negativne komentare!Kad je Ds hteo da ga proda onda u redu a kada to hoce neko drugi onda napadate!Bas ste dvolicni!

Bane

pre 9 godina

Sigurno da se Telekom nece prodavati kao sto su neki prodavali NIS i secerane,da ne pricam o drugim privatizacijama!Pitam se zasto tad niste napadali vlasti i onemogucili privatizaciju nego ste dozvolili da na stotine hiljada ljudi ostane bez posla!

VictorManuel

pre 9 godina

Privatizacijom, za Telekom će se obezbediti nove tehnologije, što je svakako neophodno za razvoj firme i pružanje usluga. EPS je već dugi godina veliki gubitaš i problem za državu. Nadam se da će i pomenute firme doživeti sudbinu JAT-a, gde je za samo godinu dana stvorena ER Srbija koja je postala lider u regionu u svojoj oblasti, a sve zahvaljujući zalaganju Vučića i pronalasku pouzdanog strateškog partnera.

Dejan

pre 9 godina

Privatizacijom tj prodajom Telekoma ostvaruje se značajna kapitalna dobit a istovremeno se obezbeđuje kvalitet usluge korisnicima i konkurentnost na tržištu. Sa druge strane, strateški partner svake godine skida kajmak. Međutim, tako funcioniše današnji svet. Mislim da dobrim ugovorom koji će štititi naše vojne i celokupne strateške interese Telekom može ići u stratešku većinsku privatizaciju. EPS, sa druge strane ne, nikako. Elektroprivreda je sasvim druga priča.

Budža

pre 9 godina

Ova Vlada svaki sledeći korak 2 puta promisli pa tek onda seče! Telekom je svakako bitno prodati, ali još bitnije novac usmeriti u projekte koji će nam doneti veću poljoprivrednu proizvodnju i više izvoznih proizvoda!

saša

pre 9 godina

JEl sa ovim treba da se ponosimo...da prodamo uspešnu firmu koja ima 5000-10000 zaposlenih i da sutra premijer ide u neku "donju malu" da se slika kako je otvorena firma sa 300 novih mesta....
pa ljudi moji gde je tu zdrav razum ?

Jedna Norveška bogata zemlja - ulaže u Telekomunikacije kao npr Telenor jer vidi to kao "rudno bogastvo"

Telekom Austria takodje ulaze u telekomunikacije

Dojce Telekom ulaze u telekomunikacije...

A mi jedini tvrdimo kako telekom nas ne vredi nista...i da ga prodamo...
pa ljudi...nemojte biti naivni previse....

Dajte recite kad ste TRANSPARENTNI....
NEMAMO PARA KRPIMO RUPE NA BROD KOJI TONE