Četvrtak, 04.09.2014.

13:55

"Vlada još odmerava koliko da reže"

Vlada Srbije će u ponedeljak, 8. septembra, objaviti predloge mera za uštede u budžetu i dati osnovne smernice Nacrta rebalansa budžeta.

Izvor: B92

"Vlada još odmerava koliko da reže" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

97 Komentari

Sortiraj po:

Koala

pre 9 godina

Zabranite otvaranje izmišljenih ćerki firmi koje služe za umanjivanje poreske osnovice kako tajkuni ne bi plaćali ekstra porez, povećajte kazne za neizdavanje fiskalnih računa ali i efikasnost inspekcijskih službi, zabranite "ucenjivanje" proizvođača od strane trgovinskih lanaca kroz plaćanje mesta u polici i raznih izmišljotina kako se ne bi dalje uništavala naša proizvodna preduzeća.

TRex

pre 9 godina

Ako se ipak odluči za smanjenje penzija, onda to ne sme da bude linearno, a najniže ( nap. ispod 20.000) je nemoralno i nehumano smanjivati, jer one obezbedjuju bar biološki opstanak.

Meggy

pre 9 godina

Smrznem se kad pomislim da će matorima da smanje penziju, ipak nas dotiraju! Ali mi je više stalo da nam deca žive u zemlji koja ima održivi razvoj, nego da budemo "svima i dužni i ružni" i stalno da nas ucenjuju!

Lena

pre 9 godina

Kada se tako lepo premjer i ministar dogovaraju, ministre upitaj AV sta je uradio kada je bio u opoziciji i dobio prosecnu platu (mislim da je tada bila oko 12.000 dinara). Eto ja znam kupio je pampers pelene, a ja se jos tada ponadala da ce dati tu prosecnu platu u neki humanitarni fond. E tada sam uvidela ko je AV i ja mu nista ne verujem, jedino zna itekako da ono sto mu se ponudi kao eksperiment uzme a da narodu ne kaze ni hvala. Narode ako se onaj koji je od prvih dana u skupstinskoj klupi nije naucio sta je NAROD onda mu ne treba dati vlast i vladavinu nad narodom; jer narod nisu pampers pelene, jer naprednjaci su se itekako ostrvili na narod a to im ako ikako mislimo na nasa pokoljenja ne smemo zaboraviti.
Penzionerka sam i pomazem mojoj deci i unucima i neka mi ne uzimaju od penzije jer niti cu ja mojim unucima vise moci pomoci a niti ce oni njima obezbediti radna mesta - unuci mi imaju 30 i 25 godina ali posla nigde osim sezonskih na njivama (kisna godina je i za njih kao sezonce bila katastrofalna), ali ipak i taj posao neko treba da radi i to je rad i neka AV nepodastava mlade ljude da ne traze sami posao. Nemojte reci da posao moraju sami da obezbede jer ni jedna bogata Nemacka i Amerika nemaju samo poslovodje i imaoce kapitala vec radnike, uostalom ako je to tako kako politicari tvrde cemu onda biroi za zaposljavanje - ponuda i traznja radnih mesta. Ova vlast je zaboravila na narod, sirotinju i radnike.

Ceca

pre 9 godina

Nažalost izgleda da će ipak siva prognoza da bude neophodna, smanjenje plata i penzija u paketu! Samo da se stabilizuju finansije i krene na bolje! Znali smo da ovo podizanje penzija i zapošljavanje da velika vrata prethodnih 10-tak godina nemože bez posledica da prođe!

Anastasija

pre 9 godina

Stvar je ozbiljna i treba "dva puta meriti, a jednom seći", ali mi se čini da je moglo prvo skinuti plate u javnim preduzećima, gde ima stvarno prostora, a onda penzionere!

Roach

pre 9 godina

Neke prethodne vlasti su se zaduživale sa enormno skupim kreditima koji, danas, dolaze na naplatu. Tim , prethodnim Vladama, osnovni plan i program je bio kako opstati još koji dan, mesec, godinu na vlasti. Nisu marili za vapaje privrednika i ekonomista da , se takvom politikom, ide pravo u propast tj bankrot.
Danas smo tu gde jesmo i ovo je prva Vlada koja je počela da rešava ove nagomilane probleme. Vruć je krompir u njihovim rukama. Štednje mora biti na svim platnim razredima. Mere nisu popularne ali su iznuđene. ZAto, moja puna podrška ekonomskim reformama.

Joka

pre 9 godina

Treba pazljivo razmotriti sta i kako raditi i zastiti najnizi sloj gradjana jer on najvise biva pogodjen u reformama!Sve ovo sada sto nam se dogadja je posledica decenijski lose vodjene politike gde se drzava nerezonski zaduzivala i povecavala javni sektor ne razmisljajuci do cega ce to dovesti a oni koji su najvise krivi za to sada sa mesta opozicije kritikuju svaku meru stednje a zbog njih nam i jeste ovako!

Siniša

pre 9 godina

"Imamo situaciju da čitavi gradovi ne plaćaju PDV i da se u njima retko izdaju fiskalni računi", rekao je Vujović i naglasio da to mora da se promeni."

E moji premijeri, ministri i ekonomi... Izdaju se fiskalni racuni, ali ih nema kao pre jer je oslabila kupovna moc gradjana, pa ljudi sve redje kupuju, a kad i kupuju, kupuju najosnovnije.
Da bi se punio budzet, treba jacati kupovnu moc gradjana, a sta vi radite?? Povecavate cene proizvoda, goriva, struje i svega ostalog, povecali ste PDV, a plate i penzije cete da rezete! Kako vi zavrsiste fakultete??
P.S. Samo slusajte ovu Kenedijevu! Vidite koliko požuruje da nam sve oduzmete kako bi nam bilo bolje!
Rekoh ja najbolje resenje za Srbiju: dati Fikretu Abdicu drzavljanstvo i postaviti ga za ministra privrede, ekonomije i za guvernera i NARAVNO SAMO GA GLEDATI kako covek radi i drzati jezik za zubima. Jer tamo gde vi gurnete prste i progovorite tu se sve suši, nebitno kojoj stranci pripadali..

Crudelta

pre 9 godina

Ovakve promene i rezovi nece nista doneti,tacnije samo ce pogoditi one najugrozenije.Kod nas u zemlji prosek plate uglavnom dize javni sektor u kome ima previse ljudi.Pominju se cifre od 750000,a maksimum sto je potrbno je oko 350-400000.Lepo otpustiti i svesti na toliki broj uz smanjenje plate i videce napredak i ustedu.Bilo bi bolno ali ne moze drugacije a i posteno kako je dobar deo javnog sektora dosao do posla tako nek i ostane bez njega.Jer ako privatnik nekome da platu i 5000e on verovatno ima neku racunicu a placati ovoliko ljudi u javnom sektoru od cega pola samo pije kafe ili igra igrice pa to nema nigde.A ako misle da ce povecanjem poreza,akciza i sl. nesto postici,hoce smanjice ionako bedni standard,kupovna moc je kod vecine katastrofa,i povecace samo sivu ekonomiju i rad na crno.Nigde u svetu mislim na normalno uredjene drzave javni sektor nije ovoliko zastupljen.Jer racunica je prosta,drzava ne moze da ima korist od njega posto daje svoje pare,i umesto da smanje porez na plate i na privatni sektor ne bi li ga povecali oni viskomim nametima teraju pola privatnika na zatvaranje jer ispada samo da rade da bi platili drzavi porez i koje kakve takse.Ma budalastina...

homosapiens

pre 9 godina

Ovako to ide, moji EKONOMISTI :
meni srežete platu, ja jer nemam para NE KUPIM patike, ne kupim košulju, prestanem da pušum, odreknem se sira, ređe kupujem i manje kupujem mesa, račune platim kad mogu... i tako dalje.
Na svim ovim mojim neostvarenim prometima država je izgubila 20% , al mnogo gore je to što je KOMPLET PRIVREDA IZGUBILA OBRT.
Doktori moji, to što ćete državnom sektoru skresati plate, neće napuniti budžet nego obrnuto - komplet privreda koja puni taj budžet će da uspori! Da smanji svoj obrt!
SNS botovi - razmislite malo svojom glavom, pre nego što krenete da hvalite "reforme" .
Ovim potezom, tvrdim, desiće se suprotno od onoga što oni žele!

Jeca

pre 9 godina

Kakve nam je sve dugove ostavila prosla vlada bice dobro ako i za 5 godina podignemo ekonomiju!Dok mi sada moramo da stezemo kais oni koji su nas u ovo stanje doveli uzivaju po belom svetu i zive raskosno!Od njih treba vratiti pare koje su uzeli preko ledja gradjana!

von Braun

pre 9 godina

Mozemo da negiramo stvarnost, ali sve je vise svetskih ljudi koji dolaze u nasu zemlju i pohvaljuju politiku koju vodimo prema svetu. Politiku ne zameranja i sklanjanja dok se veliki tuku. Da smo ovako radili mnogo ranije nebi bili tu gde jesmo. Ovo je jedina istina iako mnogima nije milo.

Dimitrijana

pre 9 godina

ko je vec neophodno da se smanje plate i penzije, onda treba pronaci najbolji modul i maksimalno zastititi najugrozenije kategorije.
(Jovana, 4. septembar 2014 14:51)

Ne licitiraj sa tudjim zaradama i penzijama jer nije ti to pos'o.
Eto ako vec volis da licitiras ponudi ovoj nesposobnjackojnaprednjackoj vladi da raspisu ZAJAM kao za vreme Milosevica i tu ponudi svu tvoju imovinu sto imas jer i to je bilo postenije nego li ovo OTIMANJE koje ce penzionere i radnike snaci ponovo posle vise od sezdeset godina otimacine od naroda - istorija nam se ponavlja.

Tek režem

pre 9 godina

Srezao sam 30% ranije potrošnje, a planiram još 20% do kraja godine. Ako treba da se negde potroši 100 evra za nešto, možemo da pregovaramo. Teži su pregovori ako je uvozna roba u pitanju.

juznobacki okrug

pre 9 godina

reforma koja se bazira na losim podacima je labava kao i ceo sistem (ako uopste postoji). npr da li znate koliko ljudi radi za minimalac- ne znate- jer oni ne rade za minimalac, vec za 10 hiljada. a znate li zasto?! zato sto bezobrazni pojedinci- sljam drustva- ima dil sa vasim inspekcijama koje vam salju podatke. vratite dostojanstvo ljudima jer u suprotnom ciljate u prazno!

Krojač svoje sreće

pre 9 godina

Srezao sam šoping svega od večeras. Ne zbog ove odluke, nego zbog one o Kosovu. Ništa lično, stvar kapitala, meni više ostaje.

Silver Surfer

pre 9 godina

@ Nina

Kako kresanje plate bilo kome moze da garantuje da cemo u nekoj bliskoj buducnosti ziveti u normalnoj i sredjenoj drzavi? Ako je kresanje plata stvarno povezano sa nekakvim boljim zivotom u buducnosti, u sta iskreno sumnjam, onda bi najbolje bilo da nam ukinu plate na godinu dana pa da onda progledamo. Medjutim, ovakva mera je potpuno besmislena. Isto kao i solidarni porez.

ewa

pre 9 godina

@(Nina, 4. septembar 2014 20:54)
Apsolutno se slazem sa vasim recima, ali treba imati u vidu da sa ovakvim cenama i ovakvim platama necemo ni imati decu. Stednja mora da se sprovede, ali i ona mora da bude socijalno odgovorna. Najsiromasniji i najnemocniji slojevi drustva moraju biti zasticeni, a stednja mora da otpocne najpre u drzavnoj administraciji i javnim preduzecima. Prvo treba utvrditi platne razrede i odnos 1:5 ili 1:7 izmedju najnize i najvise plate, pa tek ako to ne ublazi budzetski deficit ici na umanjivanje zarada. Narodu bodu oci plate sa sest cifara...

Zoooki

pre 9 godina

@ Nama na biroima za zapošljavanje ne mogu da smanje ništa, za sada. Žuti su nas zakucali za biro, uništili preduzeća i privredu, pa nas to ne dotiče.
(Nenad011, 04. septembar 2014 14:47)

Nenade, koliko vidim, ti si zaposlen kao sns bot.

Predrag Marjanovic

pre 9 godina

Ne palite se, on pojma nema i jos i ne moze dok faraon ne kaze kako a za sada mu nista ne pada pametno. Cela vlada je u poltronima, ulizicama i neznalicama, vreme je za RESTART, dosta ste tlacili.

Tika

pre 9 godina

Koliko su samo napredni krenuli komentarima podrske nesposobnima.
Dobili su nalog za propagandu smrti postenih ljudi koji svojim penzijama cak i unuke izdrzavaju.Svi oni su se ocigledno dobro snasli u mnogobrojnim izmisljenim odborima i agencijama.
Bice mnogo posla za ovdasnje pravosudje ali i za sud u Strazburu.
Koja borba protiv korupcije?

Nina

pre 9 godina

Da sada ne sprovedemo reforme i mere stednje mi bi smo za godinu dana bankrotirali i ne bi smo se oporavili decenijama!Ako ove mere znace da ce nasoj deci biti bolje i da cemo ziveti u normalnoj,sredjenoj drzavi ja ih onda podrzavam!Kasa je prazna,drzava prezaduzena i jedino sto nam preostaje je da stedimo sto vise mozemo!

siki82

pre 9 godina

Za jednu zemlju koja je maltene na dnu,da bi se digla sa tog dna neophodne su drastične mere i reforme,odut rebalans budžeta.Treba samo biti strpljiv.

Logika

pre 9 godina

"Sve je kao u "BAJERNU" !
(Predrag, 4. septembar 2014 16:14) "

Sve je kao u institutu "Laza Lazarević", sada je Napoleon neko od one dvojce u ćošku :)

Ko će biti Napoleon u sledećoj izmeni ?

siki82

pre 9 godina

Za jedni zemlju koja je maltene na samom dnu,da bi se podigla sa tog dna potrebne su drastične mere i reforme,otuda i rebalans budžeta.Treba samo biti strpljiv.

Džoni

pre 9 godina

Plate u javnom sektoru imate prava da kao poslodavac smanjite pa kome se ne sviđa neka napusti i odeali uvek ima izbora, ali penzije je sramno smanjivati jer penzioneri nemaju drugi izbor a te penzije su već zaradili!

laki78

pre 9 godina

Ovakve mere su cist poraz drzave.Ono malo srednje klase ce se konacno pridruziti sirotinji.Evo ja sa faksom,konjosem u drzavnoj firmi koja je pritom i uspesna i pravi profit svake godine.Od 2010 godine naf fakticki padaju plate,a sad ce i nominalno.Pa zar sam ka kriv i ja treba da ispastam tudju nesposobnost?Evo obecavam da cu nakon smanjenja plata posao konacno shvatiti neozbiljno i zajebavati se.Bice ono kakva plata takva vrata.

Dina

pre 9 godina

Svi znamo da mere stednje moraju da se sprovedu a svi znamo da se moraju sprovesti zbog decenijskog nedomacinskog ponasanja prema drzavnoj kasi i zaduzivanja zemlje skupim kreditima!Onima koji su nam ovakvo stanje ostavili trebalo bi zabraniti da ucestvuju u politici i da se bave ekonomijom!

Jos cemo scerati evrofanatici

pre 9 godina

A narod odmerava cime da gadja vladu!

Posle 15 godina bajke o EU zivimo kao crvi!

Sami sebi uvodimo sankcije umesto da stimulisemo izvoz u Rusiju!

Postećete i vi "građani" kada vas skinemo

pre 9 godina

Secite na sebi ono što imate, vi najveće plate imate. Ja kao građanin neću više da trpim vaše eksperimente i mere štednje.

Sada ćete podići cenu struje i sve će poskupeti !
To više ne može da se izdrži.

branka

pre 9 godina

gadi mu se od pomisli radi cega i koga moja posteno zaradjena penzija treba da se smanji. ono sto je istina a zvuci bljutavo,bez dana bolovanja,faks zavrsen sa 22 god. plata za preporod srbije,sati i dani volonterskog rada, tri nedelje 24 satnog dezurstva za vreme bombardovanja, i sta sad. neko smatra da treba da se smanji....neko se igra sa procentom delom novca koji ce da mi oduzme. mislim da nece moci. ako neko zeli neka da dobrovoljno. ja sam dosta dala otadzbini,a sad neka daju oni koji su svoj patriotizam dobro naplatili. a sve ih znam.

Ne verujem sta citam

pre 9 godina

Da li je moguce da ima onih koji podrzavaju smanjenje ( kao sto se moze procitati u komentarima)? Da li stvarno mislite da ce se smanjenjem plata i penzija situacija u budzetu popraviti? Da li je tako bilo i sa 'solidarnim porezom"? Naravno, da nije, jer ovi su nezasiti, pa je rupa u budzetu jos veca. Zapitajte se zasto? Zato sto oni samo znaju da kradu, a za ostalo su nesposobni.

Vasa

pre 9 godina

Tako su govorili i kad su PDV uvodili.Da ce onda imati para i smanjiti dugove.Slazemo se da su potrebne ove mere.Ali se bojim da se ne izjalove...kao predhodne.

Zoran

pre 9 godina

"Da li je moguce da ima onih koji podrzavaju smanjenje ( kao sto se moze procitati u komentarima)? Da li stvarno mislite da ce se smanjenjem plata i penzija situacija u budzetu popraviti?"

Podrzavam, jer ove plate nisu visoke, ali su nezaradjene.
Da li ce stvarno smanjenje plata da ustedi nesto? Pa ako one nece, ond anece ni samnjenje voznog parka, ni otkazi po drzavnim rpeduzecima... Ali svi oni zajedno ce da smanje.

memorija

pre 9 godina

Koliko mogu da vidim, nama spasa nema, jer od silnih "prijatelja" ni zbogom ni dovidjenja, a kamoli para... Evo 2 i po godine slusamo o arapskim, evropskim, ruskim i ne znam vise kojim parama, investicijama, idejama, a NISTA se ne realizuje! Pa dodjemo do toga da se skidaju penzije, smanjuju plate, menja minuli rad! Dosao min. privrede koji je diplomirao na UNIONu (sa koliko godina!?), sa firmama u blokadi (uspesan, zaradjivao po 30 hiljada evra mesecno!?) i pricamo o privatizaciji 502 firme koje niko nije umeo ili hteo da privatizuje. Napredni nemaju pojma o poslu, ne gase fime da bi zaposlili gomile svojih poslusnika, zute nisu hteli da otpustaju, ovde se vise ne zna ko je lud! Kad su Kori i ovaj Vujovic prihvatili da udju u vladu jasno je da posla i para nema vise ni na strani, a leba se mora jesti! I ko dozvoljava da se najvisi drzavni organi iz sve snage bave lokalnim izborima u Majdanpeku, da li je moguce da su toliko bitni za opstanak nesposobnog Vucica i njegovih klimoglavaca???

Miroslav Sarcanski

pre 9 godina

Ministar kao sa zaboravlja koliko nas kosta svaki izgubljeni dan - deo u generisanju novog deficita, a deo u kamatama na ranije stvoreni dug. A javni sektor i posebno javna preduzeca sa bezbrojnim rukovodocima mogu da barem neko vreme da odahnu.
Kao da svi ocekuju da ce Premijer dovesti nekog investitora koji ce zaposliti veliki broj ljudi i obezbediti nove budzetske prihode. A taj investitor nikako da stigne.
Taj sistem neodgovornosti koji je zapoceo jos devedesetih, a petooktobarska vlast ga nastavila,a i ovo novi, kao da nema kraja.
Zato je neophodno poceti sa rezovima ODMAH. Inace, ce nas mladi i jos nerodjeni pamtiti po velikom zlu koje smo im ostavili u nasledje.

cccccc

pre 9 godina

Ukinite Nacionalnu sluzbu za zaposljavanje...samo primaju plate bezveze.Zapravo kod nas u Paracinu sa vezom...pola njih je zaposleno preko nekadasnjeg URS-a.

Neva

pre 9 godina

@Nenad011

"...Zuti su nas zakucali za drvo..."

A zeleni?A PUPS?A SPS?A SRS?A DSS? A SNS?A JUL?A G17+?....

Blago Vama ako su Vam zuti za sve krivi...Sad cemo mozda svi da procvetamo,pa i Vi?

tamo

pre 9 godina

Isti su i ovi i prethodni. I jedni i drugi guraju armije poslusnika na budzet, kradu sta stignu i nadaju se cudu. E pa ovi su u malo goroj situaciji posto im se priblizio bankrot.
Da podvucem, u biti nema nikakve razlike izmedju ovih i prethodnih, samo su ovi vremenski blizi bankrotu.

stasa

pre 9 godina

E pa pljunite me u usta ako u ponedeljak Aca, Sport Bili, ne stane pred mikrofon i kaze :" JA NE DOZVOLJAVAM da se diraju penzije". Znaci,ovo rezi, 10%,30%,20%,fiskalni savet, analiticari, udri, ....nista od tog...Aca sve to rezira da bi na kraju ON BIO SPASITELJ! Hvala Aco sine, znam te..znamo te....od prvog vagona!

G.T.

pre 9 godina

Koliko vidim, ministar nema nameru da smanji preglomazni javni sektor u koga su udomili gomilu stranačkih praznoglavaca, koji ne rade ništa, ali primaju žestoke zarade. Izgleda da je cilj Vlade da smanji penzije i plate onima koji rade, da bi se finansirali neradnici. Stalno se priča da su penzije nerazumno povećane, ali one su pale više od 50% i još će padati jer pada i dinar, a cene rastu. A što se tiče bolje naplate poreza, mislim da je Srbija jedina zemlja koja onoga koji nema od čega da plati porez, kažnjava sa 50000 dinara! DNO DNA. Kada budete očistili javni sektor od parazita, kada budete ukinuli sve te nepotrebne agencije u kojima se ne radi ništa a primaju astronomske plate, kada sve oni koji pljačkaju državu osudite i oduzmete im nelegalno stečenu imovinu, kada budete prfesionalizovali javni sektor, tek tada će se stanje stabilizovati, a do tada ćemo sve više da tonemo. A zašto to Vlada ne sprovodi? Pa zato što ne mogu da daju otkaze svojoj deci i stranačkim vojnicima, zato što je važnije imati stabilno biračko telo, nego uraditi nešto što je suštnski važno za zemlju. Bilo kako bilo, mi kao društvo sve više tonemo, i može se lako desiti da se srska kriza razreši na grčki način. Nema nažalost ova vlada kapaciteta da uradi suštinske stvari, jer suštinske reforme pogađaju mnoge iz njihovih redova, naročito one iz SPS-a. Zato ovde neće biti stabilizacije, već ćemo sve više ići ka dnu.

Šizika

pre 9 godina

Vlada mora da nastavi započeti proces reformi ma koliko one bile bolne. U tom smislu smanjenje plata i penzija treba prihvatiti kao neophodnu, ali kratkotrajnu meru jer čim zemlja izađe iz ekonomske krize plate i penzije će početi da rastu.

Paki

pre 9 godina

Kako su nedavno krenuli sa najavama plaćanja struje, tako neka krenu sa naplatama poreza naših vajnih biznismena i u buduše ne dozvole da se ti dugovi za porez gomilaju. Posle toga druge mere, a zavlačenje ruke u džepove stanovnika kao krajnja mera

Majkl

pre 9 godina

Vidim da ima dosta komentara (pored dežurnih h8 i DSbot) o tome kako bi trebalo pobećati potrošnju jer je to dobro i tome sl. Slažem se, trebalo bi povećati potrošnju, ali je uslov za to privredni rast. Ako nema rasta, ode inflacija u nebo povećanjem potrošnje i/ili smanjivanjem prihoda/povećanjem rashoda. Politika prethodnih vlada čini rezanje prihoda javnog sektora apsolutno neophodnim.

foxfire

pre 9 godina

Bravo stvarno ste pokazali umece u vodjenju drzave.Ako je ovo plan za izlazak iz krize i bolje sutra,onda Vi pojma nemate.Stigli smo do dna zahvaljujuci Vama i predhodnima,ovo je samo ocajnicki potez pre bankrota.Smanjicete plate i penzije samo da ne otpustite ove Vase preko veze.Nemate nikakav plan za izlazak iz krize samo slusate naredjenja MMFa a ovamo ministar daje izjavu: ,,Necemo da nam MMF diktira"

Kiti

pre 9 godina

Ako se finansijska konsolidacija mora pokrenuti smanjenjem penzija i plata u javnom sektoru, onda ne vidim neki problem u tome ako ce to doneti ustede koej su potrebne drzavi i budzetu.

mare

pre 9 godina

Prvo da se smanje rashodi nepotrebni,kao sto su bonus od 10000 dinara svakom zaposlenom u MUP u koji je Dacic odobrio kao ministar policije,da se ukinu isplate plate radnicima EPS a sa Kosova koji sede kuci po Srbiji,a primaju plate,da se ukinu minimalac bivsim radnicima sa Kosova koji punih 15 godina primaju a zive po Srbiji,tek onda smanjiti plate pa na karaju ako se mora i penzije.

Srbin 100%

pre 9 godina

Pored mera za podsticaj pokretanju privredne aktivnosti nuznost nalaze da dodje do smanjenja rashoda drzave,jer su usvojene mere dugorocnog karaktera i tek treba da vidimo njihove efekte,a nama je potrebno da se sada smanji deficit u budzeti koji ozbiljno urgozava monetarnu i fiskalnu stabilnost

Jelena

pre 9 godina

ma kolko da su prethodne vlade ulozile napor da "sprece odliv mozgova" i mene kao naucnuka su strpali sa javnim sektorom. mi inace imamo kategorizaciju plata po tome koliko objavljujemo, a sa ovim se svede na dzaba smo se trudili... jedino da se (kao doktori nauka) nadamo platnim razredima, jer se ovako svodimo na drzavnu administraciju.

koliko ja pratim istoriju svaka vlada je pricala "penzije necemo dirati", pa me samo tesi da ce ovi zestoko da se opeku ovim potezom!

Vladaimir Petrovic

pre 9 godina

Dokle god ne skresete bezobrazno visoke plate od po 300.000 i vise na 100.000 nista vam ne verujem. Ako smo toliko u krizi kako to da mesecna primanja ljuljete jorgovanke iznose 500.000 i njene zamenice, a o ostalim savetnicima i da ne govorim.

Boris

pre 9 godina

Bilo koja odluka koja bude doneta povodom smanjenja plata i penzija je nuzna i treba imati u vidu da ce to biti kratkotrajna mera posle koje ce cim izadjemo iz recesije plate i penzije poceti da rastu. Mislim da ce nasa privreda iz krize izaci u 2016. godini ako Vlada nastavi zapoceti tempo reformi, a nevidim nista na putu sto bi te reforme moglo da zaustavi, tako da duboko verujem da ce plate i penzije vec 2016. godine preci nivo na kome se sada nalaze.
(Ekonomista i privrednik, 4. septembar 2014 14:36)

Ako si ti ekonomista i privrednik, a nisi SNS bot, posle ovakvog komentara bolje menjaj zanimanje...

nema

pre 9 godina

Za one sa jeftinijim ulaznicama, već je smanjeno i to svima, pa i nezaposlenima, kroz povećanje svih mogućih dažbina, i kursa dinara. Ovo će biti samo populistička mera, dozirana tako da onim kojima se skida ne bude mnogo, a da se zadovolje oni koji nisu na državnim jaslama, tobožnjom pravdom. A glavni pos'o čerupanja se odrađuje kroz povećanja troškova za sve gradjane. Utiska sam da bi za javni sektor bilo jeftinije da su im skinuli 30% ovako sve brinući o njima i penzionerima uzece im više na poreze, račune, registracije........

Bojan

pre 9 godina

Evo Hrvati ce povecavati plate kako bi povecali javnu potrosnju i potstakli privredu i proizvodnju, a ustetece kresanjem administracije, smanjivanjem uprave... logicno!A ovi nasi megatrendovci smanjuju plate, time ce smanjiti potrosnju cime se se privredna proizvodnja smanjiti i ugroziti privreda...nelogicno!Mozda je i to cilj, unistenje privrede, nova otpustanja, visak jeftine radne snage, a sa novim zakonom o radu postajemo Banglades, robovi u sopstvenoj zemlji!!!E botovi radikalski necete jos dugo!!!!!!!!!!!

S A S A 50

pre 9 godina

Da ste hteli imali ste prilike da ustedite, npr. u gradskoj upravi i opstinskim upravama, na platama pomocnika i nacelnika bar po 200 eura da im srezete platice i da im ostane mnogo vise od profesionalnog osoblja.
Miste hteli da svojim poltronima i partijasima rezete ali ce narod da glas na IZBORIMA po oprobanom receptu MENJAJ.
DO POBEDE MENJAJ SVE I SVAKOGA KO nije shvatio sta treba da radi.
Sasa 50

Lena

pre 9 godina

... na ovakve poteze vlasti pitam se da je to bilo koja prethodna vlast nameravala da uradi, pa cak i uradila razapeli bi ih na sve krstve sveta.
Ako vodja ne zna gde lazi najveci problem onda neka da ostavku a ne da lomi koplja na sirotinji. Nije on od juce u politici.
Gde mu je zakon o poreklu imovine, gde su tajkuni da odgovaraju za velike pljacke, gde su agencije koje su ucestvovale u pljackaskoj privatizaciji, prodaji i preprodaji najvecih firmi, gde su oni koji su prodali cak i fabricke masine koje su mogli dati radnicima da zapocnu barem neki zanatski posao, gde su tolike agencije, gde su toliki silni kumovi i rodjaci koji su zaposleni u svim javnim preduzecimam, to je sto narod zna a tek sto se ne zna gde odlazi nas toliki novac, gde je Kipar i Dinkara sa obecanjem da ce naci izneti novac kojem se ne/znaju tragovi - a kazu da se novac moze naci samo kada se ide njegovim putem...

milos

pre 9 godina

A Vujovic kao nesto odlucuje?! Ej, za mesec dana pozajmili 900 milki eura! Strucnjaci po MMF standardu. JorgoBanka, Fikus Vujovic, UNION Sertic i glavni izvodjac radova AV! I samo da se osvrnem na bota dana: Kejnz. Pa da padnes od smeha!

Zoki

pre 9 godina

Lako je smanjiti penzije i zavlacenjem ruke u tudji dzep resavati pitanje rebalansa budzeta. Ajde ministre malo zapni da se naplati porez od velikih duznika i ne treba smanjivati penzije. Otpustite sve kadrove koji su zaposleni u upravi od kada su naprednjaci dosli na vlast i ne treba smanjivati plate.

Sosa

pre 9 godina

Bilo koja odluka koja bude doneta povodom smanjenja plata i penzija je nuzna i treba imati u vidu da ce to biti kratkotrajna mera posle koje ce cim izadjemo iz recesije plate i penzije poceti da rastu. Mislim da ce nasa privreda iz krize izaci u 2016. godini ako Vlada nastavi zapoceti tempo reformi, a nevidim nista na putu sto bi te reforme moglo da zaustavi, tako da duboko verujem da ce plate i penzije vec 2016. godine preci nivo na kome se sada nalaze.
(Ekonomista i privrednik, 4. septembar 2014 14:36)

Ko je i kada rekao da ce to biti 'kratkorocna mera'?????
Jedino ako mislis da ce nam nase oduzeto vratiti pred nove izbore kao obecanje da ce vratiti ono sto nam je 'prosla vlast' uzela, jer ovi koji nam uzimaju i ne znaju da su na vlasti - ekonomski, privrednicki i naprednjackopostenjacki - podsetite ih barem da su vec skoro polovinu mandata na vlasti a ne kratkorocno.

Necu_u_Tor

pre 9 godina

A zasto niko nece da kaze da se i plate i penzije konstantno smanjuju vec nekoliko godina? Ako se uzme Evro kao relevantan (nije problem, moze i $ ili ChF), za koliko su smanjena primanja u nazovi javnim sluzbama? Na prosecnu platu u Beogradu, to je bar 50-60 evra u poslednje 3 godine, sto je vise od 10% svakako, a da se i tacno izracunati. I to naravno, niko ne spominje, jer je presvetla guvernerka izjavila "da ne panicimo".

Drugo, u toj grupi su uvek i lekari i profesori, i vojska i vatrogasci i policija, i sudstvo (govorim naravno o srecom ipak vecini nekorumpiranih) koji se uvek neopravdano mesaju sa mastiljarima i raznoraznim besmislenim odborima, koji imaju svrhu kao i piletu gojzerice.

Dosta bre vise sa lazima i izvrtanjem istine!

zdrav razum

pre 9 godina

Meko srce neće smanjiti plate i penzije. Srećom je to dobro za Srbiju jer pad plata i penzija vodi u manju platežnu moć, manju potrošnju, manji priliv od poreza, pad zaposlenosti zbog manje zarade... Ukinite subvencije povlašćenima i eto nama opstanka bez smanjenja plata i penzija.

Li Osvald

pre 9 godina

Misliš li novi ministre da ce to u "dogovoru" sa premijerom da nas (a i vas) spasi katastrofe u koju ćete gurnuti zemlju!!! Bogami moze Vucic da dovodi koga hoce i obecava kule i gradove, ovim ste ga ugasili. Nadam se zauvek!

svetla buducnost

pre 9 godina

Kako je naveo, odluka još nije doneta, ali će biti timska, odnosno biće doneta u dogovoru sa premijerom Aleksandrom Vučićem.

Opis timskog rada nase Vlade:

"Strucnjaci" iz Vlade sede i caskaju, u jednom momentu se otvaraju vrata i ulazi Presvetli. Zavlada muk, cuje se samo let muve:

"Tisina tamo - zaori se salom! (muva pada u nesvest od straha, a posle nje i neki strucnjaci iz vlade).

Vucic: Ja i Ja smo dugo vecali, i posle 72 casa neprekidnog vecanja, obojica smo se slozili da uradimo ovako! Ako me pitate kako, ja vam kazem tako!!!

I TACKA!!!!

Nenad011

pre 9 godina

Nama na biroima za zapošljavanje ne mogu da smanje ništa, za sada. Žuti su nas zakucali za biro, uništili preduzeća i privredu, pa nas to ne dotiče.

Dz.M.Kejnz!

pre 9 godina

Ako nesto treba da se smanjuje to su plate u javnim preduzecima, pre svega! Neophodna je bolja organizacija preduzeca, promena kadrova, smanjenje zaposlenih, smanjenje plata itd. itd., penzije sa druge strane takodje treba smanjiti i to progresivnom metodom ukoliko zelite ravnomerno opterecenje socijalne klase od koje Srbija zivi a to su na zalost penzioneri. Ovo su teski rezovi, ali zbog ozbiljnosti ljudi na vlasti svih proteklih godina, ovako nesto je neophodno.

Ekonomista!

pre 9 godina

Nevezano za politicke stavove, ovo je neophodna mera, sto bi prost narod rekao :"Seci usi, krpi...". Srbija je nezvanicno bankrotirala 2010.-e i to prema recima dekana jednog od drzavnih ekonomskih fakulteta. Ekonomija je ruinirana, o javnim finansijama kao delu ekonomije ne bih posebno ni da pricam. Ovo su teske odluke, ali moraju se doneti!

Ekonomista i privrednik

pre 9 godina

Bilo koja odluka koja bude doneta povodom smanjenja plata i penzija je nuzna i treba imati u vidu da ce to biti kratkotrajna mera posle koje ce cim izadjemo iz recesije plate i penzije poceti da rastu. Mislim da ce nasa privreda iz krize izaci u 2016. godini ako Vlada nastavi zapoceti tempo reformi, a nevidim nista na putu sto bi te reforme moglo da zaustavi, tako da duboko verujem da ce plate i penzije vec 2016. godine preci nivo na kome se sada nalaze.

svetla buducnost

pre 9 godina

Kako je naveo, odluka još nije doneta, ali će biti timska, odnosno biće doneta u dogovoru sa premijerom Aleksandrom Vučićem.

Opis timskog rada nase Vlade:

"Strucnjaci" iz Vlade sede i caskaju, u jednom momentu se otvaraju vrata i ulazi Presvetli. Zavlada muk, cuje se samo let muve:

"Tisina tamo - zaori se salom! (muva pada u nesvest od straha, a posle nje i neki strucnjaci iz vlade).

Vucic: Ja i Ja smo dugo vecali, i posle 72 casa neprekidnog vecanja, obojica smo se slozili da uradimo ovako! Ako me pitate kako, ja vam kazem tako!!!

I TACKA!!!!

Dz.M.Kejnz!

pre 9 godina

Ako nesto treba da se smanjuje to su plate u javnim preduzecima, pre svega! Neophodna je bolja organizacija preduzeca, promena kadrova, smanjenje zaposlenih, smanjenje plata itd. itd., penzije sa druge strane takodje treba smanjiti i to progresivnom metodom ukoliko zelite ravnomerno opterecenje socijalne klase od koje Srbija zivi a to su na zalost penzioneri. Ovo su teski rezovi, ali zbog ozbiljnosti ljudi na vlasti svih proteklih godina, ovako nesto je neophodno.

Nenad011

pre 9 godina

Nama na biroima za zapošljavanje ne mogu da smanje ništa, za sada. Žuti su nas zakucali za biro, uništili preduzeća i privredu, pa nas to ne dotiče.

siki82

pre 9 godina

Za jednu zemlju koja je maltene na dnu,da bi se digla sa tog dna neophodne su drastične mere i reforme,odut rebalans budžeta.Treba samo biti strpljiv.

Ekonomista i privrednik

pre 9 godina

Bilo koja odluka koja bude doneta povodom smanjenja plata i penzija je nuzna i treba imati u vidu da ce to biti kratkotrajna mera posle koje ce cim izadjemo iz recesije plate i penzije poceti da rastu. Mislim da ce nasa privreda iz krize izaci u 2016. godini ako Vlada nastavi zapoceti tempo reformi, a nevidim nista na putu sto bi te reforme moglo da zaustavi, tako da duboko verujem da ce plate i penzije vec 2016. godine preci nivo na kome se sada nalaze.

Zoran

pre 9 godina

"Da li je moguce da ima onih koji podrzavaju smanjenje ( kao sto se moze procitati u komentarima)? Da li stvarno mislite da ce se smanjenjem plata i penzija situacija u budzetu popraviti?"

Podrzavam, jer ove plate nisu visoke, ali su nezaradjene.
Da li ce stvarno smanjenje plata da ustedi nesto? Pa ako one nece, ond anece ni samnjenje voznog parka, ni otkazi po drzavnim rpeduzecima... Ali svi oni zajedno ce da smanje.

Dina

pre 9 godina

Svi znamo da mere stednje moraju da se sprovedu a svi znamo da se moraju sprovesti zbog decenijskog nedomacinskog ponasanja prema drzavnoj kasi i zaduzivanja zemlje skupim kreditima!Onima koji su nam ovakvo stanje ostavili trebalo bi zabraniti da ucestvuju u politici i da se bave ekonomijom!

Ekonomista!

pre 9 godina

Nevezano za politicke stavove, ovo je neophodna mera, sto bi prost narod rekao :"Seci usi, krpi...". Srbija je nezvanicno bankrotirala 2010.-e i to prema recima dekana jednog od drzavnih ekonomskih fakulteta. Ekonomija je ruinirana, o javnim finansijama kao delu ekonomije ne bih posebno ni da pricam. Ovo su teske odluke, ali moraju se doneti!

siki82

pre 9 godina

Za jedni zemlju koja je maltene na samom dnu,da bi se podigla sa tog dna potrebne su drastične mere i reforme,otuda i rebalans budžeta.Treba samo biti strpljiv.

Majkl

pre 9 godina

Vidim da ima dosta komentara (pored dežurnih h8 i DSbot) o tome kako bi trebalo pobećati potrošnju jer je to dobro i tome sl. Slažem se, trebalo bi povećati potrošnju, ali je uslov za to privredni rast. Ako nema rasta, ode inflacija u nebo povećanjem potrošnje i/ili smanjivanjem prihoda/povećanjem rashoda. Politika prethodnih vlada čini rezanje prihoda javnog sektora apsolutno neophodnim.

Nina

pre 9 godina

Da sada ne sprovedemo reforme i mere stednje mi bi smo za godinu dana bankrotirali i ne bi smo se oporavili decenijama!Ako ove mere znace da ce nasoj deci biti bolje i da cemo ziveti u normalnoj,sredjenoj drzavi ja ih onda podrzavam!Kasa je prazna,drzava prezaduzena i jedino sto nam preostaje je da stedimo sto vise mozemo!

Bojan

pre 9 godina

Evo Hrvati ce povecavati plate kako bi povecali javnu potrosnju i potstakli privredu i proizvodnju, a ustetece kresanjem administracije, smanjivanjem uprave... logicno!A ovi nasi megatrendovci smanjuju plate, time ce smanjiti potrosnju cime se se privredna proizvodnja smanjiti i ugroziti privreda...nelogicno!Mozda je i to cilj, unistenje privrede, nova otpustanja, visak jeftine radne snage, a sa novim zakonom o radu postajemo Banglades, robovi u sopstvenoj zemlji!!!E botovi radikalski necete jos dugo!!!!!!!!!!!

Boris

pre 9 godina

Bilo koja odluka koja bude doneta povodom smanjenja plata i penzija je nuzna i treba imati u vidu da ce to biti kratkotrajna mera posle koje ce cim izadjemo iz recesije plate i penzije poceti da rastu. Mislim da ce nasa privreda iz krize izaci u 2016. godini ako Vlada nastavi zapoceti tempo reformi, a nevidim nista na putu sto bi te reforme moglo da zaustavi, tako da duboko verujem da ce plate i penzije vec 2016. godine preci nivo na kome se sada nalaze.
(Ekonomista i privrednik, 4. septembar 2014 14:36)

Ako si ti ekonomista i privrednik, a nisi SNS bot, posle ovakvog komentara bolje menjaj zanimanje...

Šizika

pre 9 godina

Vlada mora da nastavi započeti proces reformi ma koliko one bile bolne. U tom smislu smanjenje plata i penzija treba prihvatiti kao neophodnu, ali kratkotrajnu meru jer čim zemlja izađe iz ekonomske krize plate i penzije će početi da rastu.

Kiti

pre 9 godina

Ako se finansijska konsolidacija mora pokrenuti smanjenjem penzija i plata u javnom sektoru, onda ne vidim neki problem u tome ako ce to doneti ustede koej su potrebne drzavi i budzetu.

Zoki

pre 9 godina

Lako je smanjiti penzije i zavlacenjem ruke u tudji dzep resavati pitanje rebalansa budzeta. Ajde ministre malo zapni da se naplati porez od velikih duznika i ne treba smanjivati penzije. Otpustite sve kadrove koji su zaposleni u upravi od kada su naprednjaci dosli na vlast i ne treba smanjivati plate.

stasa

pre 9 godina

E pa pljunite me u usta ako u ponedeljak Aca, Sport Bili, ne stane pred mikrofon i kaze :" JA NE DOZVOLJAVAM da se diraju penzije". Znaci,ovo rezi, 10%,30%,20%,fiskalni savet, analiticari, udri, ....nista od tog...Aca sve to rezira da bi na kraju ON BIO SPASITELJ! Hvala Aco sine, znam te..znamo te....od prvog vagona!

Neva

pre 9 godina

@Nenad011

"...Zuti su nas zakucali za drvo..."

A zeleni?A PUPS?A SPS?A SRS?A DSS? A SNS?A JUL?A G17+?....

Blago Vama ako su Vam zuti za sve krivi...Sad cemo mozda svi da procvetamo,pa i Vi?

tamo

pre 9 godina

Isti su i ovi i prethodni. I jedni i drugi guraju armije poslusnika na budzet, kradu sta stignu i nadaju se cudu. E pa ovi su u malo goroj situaciji posto im se priblizio bankrot.
Da podvucem, u biti nema nikakve razlike izmedju ovih i prethodnih, samo su ovi vremenski blizi bankrotu.

foxfire

pre 9 godina

Bravo stvarno ste pokazali umece u vodjenju drzave.Ako je ovo plan za izlazak iz krize i bolje sutra,onda Vi pojma nemate.Stigli smo do dna zahvaljujuci Vama i predhodnima,ovo je samo ocajnicki potez pre bankrota.Smanjicete plate i penzije samo da ne otpustite ove Vase preko veze.Nemate nikakav plan za izlazak iz krize samo slusate naredjenja MMFa a ovamo ministar daje izjavu: ,,Necemo da nam MMF diktira"

G.T.

pre 9 godina

Koliko vidim, ministar nema nameru da smanji preglomazni javni sektor u koga su udomili gomilu stranačkih praznoglavaca, koji ne rade ništa, ali primaju žestoke zarade. Izgleda da je cilj Vlade da smanji penzije i plate onima koji rade, da bi se finansirali neradnici. Stalno se priča da su penzije nerazumno povećane, ali one su pale više od 50% i još će padati jer pada i dinar, a cene rastu. A što se tiče bolje naplate poreza, mislim da je Srbija jedina zemlja koja onoga koji nema od čega da plati porez, kažnjava sa 50000 dinara! DNO DNA. Kada budete očistili javni sektor od parazita, kada budete ukinuli sve te nepotrebne agencije u kojima se ne radi ništa a primaju astronomske plate, kada sve oni koji pljačkaju državu osudite i oduzmete im nelegalno stečenu imovinu, kada budete prfesionalizovali javni sektor, tek tada će se stanje stabilizovati, a do tada ćemo sve više da tonemo. A zašto to Vlada ne sprovodi? Pa zato što ne mogu da daju otkaze svojoj deci i stranačkim vojnicima, zato što je važnije imati stabilno biračko telo, nego uraditi nešto što je suštnski važno za zemlju. Bilo kako bilo, mi kao društvo sve više tonemo, i može se lako desiti da se srska kriza razreši na grčki način. Nema nažalost ova vlada kapaciteta da uradi suštinske stvari, jer suštinske reforme pogađaju mnoge iz njihovih redova, naročito one iz SPS-a. Zato ovde neće biti stabilizacije, već ćemo sve više ići ka dnu.

Tika

pre 9 godina

Koliko su samo napredni krenuli komentarima podrske nesposobnima.
Dobili su nalog za propagandu smrti postenih ljudi koji svojim penzijama cak i unuke izdrzavaju.Svi oni su se ocigledno dobro snasli u mnogobrojnim izmisljenim odborima i agencijama.
Bice mnogo posla za ovdasnje pravosudje ali i za sud u Strazburu.
Koja borba protiv korupcije?

milos

pre 9 godina

A Vujovic kao nesto odlucuje?! Ej, za mesec dana pozajmili 900 milki eura! Strucnjaci po MMF standardu. JorgoBanka, Fikus Vujovic, UNION Sertic i glavni izvodjac radova AV! I samo da se osvrnem na bota dana: Kejnz. Pa da padnes od smeha!

cccccc

pre 9 godina

Ukinite Nacionalnu sluzbu za zaposljavanje...samo primaju plate bezveze.Zapravo kod nas u Paracinu sa vezom...pola njih je zaposleno preko nekadasnjeg URS-a.

Necu_u_Tor

pre 9 godina

A zasto niko nece da kaze da se i plate i penzije konstantno smanjuju vec nekoliko godina? Ako se uzme Evro kao relevantan (nije problem, moze i $ ili ChF), za koliko su smanjena primanja u nazovi javnim sluzbama? Na prosecnu platu u Beogradu, to je bar 50-60 evra u poslednje 3 godine, sto je vise od 10% svakako, a da se i tacno izracunati. I to naravno, niko ne spominje, jer je presvetla guvernerka izjavila "da ne panicimo".

Drugo, u toj grupi su uvek i lekari i profesori, i vojska i vatrogasci i policija, i sudstvo (govorim naravno o srecom ipak vecini nekorumpiranih) koji se uvek neopravdano mesaju sa mastiljarima i raznoraznim besmislenim odborima, koji imaju svrhu kao i piletu gojzerice.

Dosta bre vise sa lazima i izvrtanjem istine!

Predrag Marjanovic

pre 9 godina

Ne palite se, on pojma nema i jos i ne moze dok faraon ne kaze kako a za sada mu nista ne pada pametno. Cela vlada je u poltronima, ulizicama i neznalicama, vreme je za RESTART, dosta ste tlacili.

memorija

pre 9 godina

Koliko mogu da vidim, nama spasa nema, jer od silnih "prijatelja" ni zbogom ni dovidjenja, a kamoli para... Evo 2 i po godine slusamo o arapskim, evropskim, ruskim i ne znam vise kojim parama, investicijama, idejama, a NISTA se ne realizuje! Pa dodjemo do toga da se skidaju penzije, smanjuju plate, menja minuli rad! Dosao min. privrede koji je diplomirao na UNIONu (sa koliko godina!?), sa firmama u blokadi (uspesan, zaradjivao po 30 hiljada evra mesecno!?) i pricamo o privatizaciji 502 firme koje niko nije umeo ili hteo da privatizuje. Napredni nemaju pojma o poslu, ne gase fime da bi zaposlili gomile svojih poslusnika, zute nisu hteli da otpustaju, ovde se vise ne zna ko je lud! Kad su Kori i ovaj Vujovic prihvatili da udju u vladu jasno je da posla i para nema vise ni na strani, a leba se mora jesti! I ko dozvoljava da se najvisi drzavni organi iz sve snage bave lokalnim izborima u Majdanpeku, da li je moguce da su toliko bitni za opstanak nesposobnog Vucica i njegovih klimoglavaca???

branka

pre 9 godina

gadi mu se od pomisli radi cega i koga moja posteno zaradjena penzija treba da se smanji. ono sto je istina a zvuci bljutavo,bez dana bolovanja,faks zavrsen sa 22 god. plata za preporod srbije,sati i dani volonterskog rada, tri nedelje 24 satnog dezurstva za vreme bombardovanja, i sta sad. neko smatra da treba da se smanji....neko se igra sa procentom delom novca koji ce da mi oduzme. mislim da nece moci. ako neko zeli neka da dobrovoljno. ja sam dosta dala otadzbini,a sad neka daju oni koji su svoj patriotizam dobro naplatili. a sve ih znam.

Vladaimir Petrovic

pre 9 godina

Dokle god ne skresete bezobrazno visoke plate od po 300.000 i vise na 100.000 nista vam ne verujem. Ako smo toliko u krizi kako to da mesecna primanja ljuljete jorgovanke iznose 500.000 i njene zamenice, a o ostalim savetnicima i da ne govorim.

Ne verujem sta citam

pre 9 godina

Da li je moguce da ima onih koji podrzavaju smanjenje ( kao sto se moze procitati u komentarima)? Da li stvarno mislite da ce se smanjenjem plata i penzija situacija u budzetu popraviti? Da li je tako bilo i sa 'solidarnim porezom"? Naravno, da nije, jer ovi su nezasiti, pa je rupa u budzetu jos veca. Zapitajte se zasto? Zato sto oni samo znaju da kradu, a za ostalo su nesposobni.

mare

pre 9 godina

Prvo da se smanje rashodi nepotrebni,kao sto su bonus od 10000 dinara svakom zaposlenom u MUP u koji je Dacic odobrio kao ministar policije,da se ukinu isplate plate radnicima EPS a sa Kosova koji sede kuci po Srbiji,a primaju plate,da se ukinu minimalac bivsim radnicima sa Kosova koji punih 15 godina primaju a zive po Srbiji,tek onda smanjiti plate pa na karaju ako se mora i penzije.

laki78

pre 9 godina

Ovakve mere su cist poraz drzave.Ono malo srednje klase ce se konacno pridruziti sirotinji.Evo ja sa faksom,konjosem u drzavnoj firmi koja je pritom i uspesna i pravi profit svake godine.Od 2010 godine naf fakticki padaju plate,a sad ce i nominalno.Pa zar sam ka kriv i ja treba da ispastam tudju nesposobnost?Evo obecavam da cu nakon smanjenja plata posao konacno shvatiti neozbiljno i zajebavati se.Bice ono kakva plata takva vrata.

zdrav razum

pre 9 godina

Meko srce neće smanjiti plate i penzije. Srećom je to dobro za Srbiju jer pad plata i penzija vodi u manju platežnu moć, manju potrošnju, manji priliv od poreza, pad zaposlenosti zbog manje zarade... Ukinite subvencije povlašćenima i eto nama opstanka bez smanjenja plata i penzija.

Postećete i vi "građani" kada vas skinemo

pre 9 godina

Secite na sebi ono što imate, vi najveće plate imate. Ja kao građanin neću više da trpim vaše eksperimente i mere štednje.

Sada ćete podići cenu struje i sve će poskupeti !
To više ne može da se izdrži.

Li Osvald

pre 9 godina

Misliš li novi ministre da ce to u "dogovoru" sa premijerom da nas (a i vas) spasi katastrofe u koju ćete gurnuti zemlju!!! Bogami moze Vucic da dovodi koga hoce i obecava kule i gradove, ovim ste ga ugasili. Nadam se zauvek!

Logika

pre 9 godina

"Sve je kao u "BAJERNU" !
(Predrag, 4. septembar 2014 16:14) "

Sve je kao u institutu "Laza Lazarević", sada je Napoleon neko od one dvojce u ćošku :)

Ko će biti Napoleon u sledećoj izmeni ?

S A S A 50

pre 9 godina

Da ste hteli imali ste prilike da ustedite, npr. u gradskoj upravi i opstinskim upravama, na platama pomocnika i nacelnika bar po 200 eura da im srezete platice i da im ostane mnogo vise od profesionalnog osoblja.
Miste hteli da svojim poltronima i partijasima rezete ali ce narod da glas na IZBORIMA po oprobanom receptu MENJAJ.
DO POBEDE MENJAJ SVE I SVAKOGA KO nije shvatio sta treba da radi.
Sasa 50

Jelena

pre 9 godina

ma kolko da su prethodne vlade ulozile napor da "sprece odliv mozgova" i mene kao naucnuka su strpali sa javnim sektorom. mi inace imamo kategorizaciju plata po tome koliko objavljujemo, a sa ovim se svede na dzaba smo se trudili... jedino da se (kao doktori nauka) nadamo platnim razredima, jer se ovako svodimo na drzavnu administraciju.

koliko ja pratim istoriju svaka vlada je pricala "penzije necemo dirati", pa me samo tesi da ce ovi zestoko da se opeku ovim potezom!

Lena

pre 9 godina

... na ovakve poteze vlasti pitam se da je to bilo koja prethodna vlast nameravala da uradi, pa cak i uradila razapeli bi ih na sve krstve sveta.
Ako vodja ne zna gde lazi najveci problem onda neka da ostavku a ne da lomi koplja na sirotinji. Nije on od juce u politici.
Gde mu je zakon o poreklu imovine, gde su tajkuni da odgovaraju za velike pljacke, gde su agencije koje su ucestvovale u pljackaskoj privatizaciji, prodaji i preprodaji najvecih firmi, gde su oni koji su prodali cak i fabricke masine koje su mogli dati radnicima da zapocnu barem neki zanatski posao, gde su tolike agencije, gde su toliki silni kumovi i rodjaci koji su zaposleni u svim javnim preduzecimam, to je sto narod zna a tek sto se ne zna gde odlazi nas toliki novac, gde je Kipar i Dinkara sa obecanjem da ce naci izneti novac kojem se ne/znaju tragovi - a kazu da se novac moze naci samo kada se ide njegovim putem...

Jos cemo scerati evrofanatici

pre 9 godina

A narod odmerava cime da gadja vladu!

Posle 15 godina bajke o EU zivimo kao crvi!

Sami sebi uvodimo sankcije umesto da stimulisemo izvoz u Rusiju!

Sosa

pre 9 godina

Bilo koja odluka koja bude doneta povodom smanjenja plata i penzija je nuzna i treba imati u vidu da ce to biti kratkotrajna mera posle koje ce cim izadjemo iz recesije plate i penzije poceti da rastu. Mislim da ce nasa privreda iz krize izaci u 2016. godini ako Vlada nastavi zapoceti tempo reformi, a nevidim nista na putu sto bi te reforme moglo da zaustavi, tako da duboko verujem da ce plate i penzije vec 2016. godine preci nivo na kome se sada nalaze.
(Ekonomista i privrednik, 4. septembar 2014 14:36)

Ko je i kada rekao da ce to biti 'kratkorocna mera'?????
Jedino ako mislis da ce nam nase oduzeto vratiti pred nove izbore kao obecanje da ce vratiti ono sto nam je 'prosla vlast' uzela, jer ovi koji nam uzimaju i ne znaju da su na vlasti - ekonomski, privrednicki i naprednjackopostenjacki - podsetite ih barem da su vec skoro polovinu mandata na vlasti a ne kratkorocno.

nema

pre 9 godina

Za one sa jeftinijim ulaznicama, već je smanjeno i to svima, pa i nezaposlenima, kroz povećanje svih mogućih dažbina, i kursa dinara. Ovo će biti samo populistička mera, dozirana tako da onim kojima se skida ne bude mnogo, a da se zadovolje oni koji nisu na državnim jaslama, tobožnjom pravdom. A glavni pos'o čerupanja se odrađuje kroz povećanja troškova za sve gradjane. Utiska sam da bi za javni sektor bilo jeftinije da su im skinuli 30% ovako sve brinući o njima i penzionerima uzece im više na poreze, račune, registracije........

Paki

pre 9 godina

Kako su nedavno krenuli sa najavama plaćanja struje, tako neka krenu sa naplatama poreza naših vajnih biznismena i u buduše ne dozvole da se ti dugovi za porez gomilaju. Posle toga druge mere, a zavlačenje ruke u džepove stanovnika kao krajnja mera

Džoni

pre 9 godina

Plate u javnom sektoru imate prava da kao poslodavac smanjite pa kome se ne sviđa neka napusti i odeali uvek ima izbora, ali penzije je sramno smanjivati jer penzioneri nemaju drugi izbor a te penzije su već zaradili!

Vasa

pre 9 godina

Tako su govorili i kad su PDV uvodili.Da ce onda imati para i smanjiti dugove.Slazemo se da su potrebne ove mere.Ali se bojim da se ne izjalove...kao predhodne.

Zoooki

pre 9 godina

@ Nama na biroima za zapošljavanje ne mogu da smanje ništa, za sada. Žuti su nas zakucali za biro, uništili preduzeća i privredu, pa nas to ne dotiče.
(Nenad011, 04. septembar 2014 14:47)

Nenade, koliko vidim, ti si zaposlen kao sns bot.

Miroslav Sarcanski

pre 9 godina

Ministar kao sa zaboravlja koliko nas kosta svaki izgubljeni dan - deo u generisanju novog deficita, a deo u kamatama na ranije stvoreni dug. A javni sektor i posebno javna preduzeca sa bezbrojnim rukovodocima mogu da barem neko vreme da odahnu.
Kao da svi ocekuju da ce Premijer dovesti nekog investitora koji ce zaposliti veliki broj ljudi i obezbediti nove budzetske prihode. A taj investitor nikako da stigne.
Taj sistem neodgovornosti koji je zapoceo jos devedesetih, a petooktobarska vlast ga nastavila,a i ovo novi, kao da nema kraja.
Zato je neophodno poceti sa rezovima ODMAH. Inace, ce nas mladi i jos nerodjeni pamtiti po velikom zlu koje smo im ostavili u nasledje.

juznobacki okrug

pre 9 godina

reforma koja se bazira na losim podacima je labava kao i ceo sistem (ako uopste postoji). npr da li znate koliko ljudi radi za minimalac- ne znate- jer oni ne rade za minimalac, vec za 10 hiljada. a znate li zasto?! zato sto bezobrazni pojedinci- sljam drustva- ima dil sa vasim inspekcijama koje vam salju podatke. vratite dostojanstvo ljudima jer u suprotnom ciljate u prazno!

Silver Surfer

pre 9 godina

@ Nina

Kako kresanje plate bilo kome moze da garantuje da cemo u nekoj bliskoj buducnosti ziveti u normalnoj i sredjenoj drzavi? Ako je kresanje plata stvarno povezano sa nekakvim boljim zivotom u buducnosti, u sta iskreno sumnjam, onda bi najbolje bilo da nam ukinu plate na godinu dana pa da onda progledamo. Medjutim, ovakva mera je potpuno besmislena. Isto kao i solidarni porez.

ewa

pre 9 godina

@(Nina, 4. septembar 2014 20:54)
Apsolutno se slazem sa vasim recima, ali treba imati u vidu da sa ovakvim cenama i ovakvim platama necemo ni imati decu. Stednja mora da se sprovede, ali i ona mora da bude socijalno odgovorna. Najsiromasniji i najnemocniji slojevi drustva moraju biti zasticeni, a stednja mora da otpocne najpre u drzavnoj administraciji i javnim preduzecima. Prvo treba utvrditi platne razrede i odnos 1:5 ili 1:7 izmedju najnize i najvise plate, pa tek ako to ne ublazi budzetski deficit ici na umanjivanje zarada. Narodu bodu oci plate sa sest cifara...

homosapiens

pre 9 godina

Ovako to ide, moji EKONOMISTI :
meni srežete platu, ja jer nemam para NE KUPIM patike, ne kupim košulju, prestanem da pušum, odreknem se sira, ređe kupujem i manje kupujem mesa, račune platim kad mogu... i tako dalje.
Na svim ovim mojim neostvarenim prometima država je izgubila 20% , al mnogo gore je to što je KOMPLET PRIVREDA IZGUBILA OBRT.
Doktori moji, to što ćete državnom sektoru skresati plate, neće napuniti budžet nego obrnuto - komplet privreda koja puni taj budžet će da uspori! Da smanji svoj obrt!
SNS botovi - razmislite malo svojom glavom, pre nego što krenete da hvalite "reforme" .
Ovim potezom, tvrdim, desiće se suprotno od onoga što oni žele!

Krojač svoje sreće

pre 9 godina

Srezao sam šoping svega od večeras. Ne zbog ove odluke, nego zbog one o Kosovu. Ništa lično, stvar kapitala, meni više ostaje.

Dimitrijana

pre 9 godina

ko je vec neophodno da se smanje plate i penzije, onda treba pronaci najbolji modul i maksimalno zastititi najugrozenije kategorije.
(Jovana, 4. septembar 2014 14:51)

Ne licitiraj sa tudjim zaradama i penzijama jer nije ti to pos'o.
Eto ako vec volis da licitiras ponudi ovoj nesposobnjackojnaprednjackoj vladi da raspisu ZAJAM kao za vreme Milosevica i tu ponudi svu tvoju imovinu sto imas jer i to je bilo postenije nego li ovo OTIMANJE koje ce penzionere i radnike snaci ponovo posle vise od sezdeset godina otimacine od naroda - istorija nam se ponavlja.

Srbin 100%

pre 9 godina

Pored mera za podsticaj pokretanju privredne aktivnosti nuznost nalaze da dodje do smanjenja rashoda drzave,jer su usvojene mere dugorocnog karaktera i tek treba da vidimo njihove efekte,a nama je potrebno da se sada smanji deficit u budzeti koji ozbiljno urgozava monetarnu i fiskalnu stabilnost

Lena

pre 9 godina

Kada se tako lepo premjer i ministar dogovaraju, ministre upitaj AV sta je uradio kada je bio u opoziciji i dobio prosecnu platu (mislim da je tada bila oko 12.000 dinara). Eto ja znam kupio je pampers pelene, a ja se jos tada ponadala da ce dati tu prosecnu platu u neki humanitarni fond. E tada sam uvidela ko je AV i ja mu nista ne verujem, jedino zna itekako da ono sto mu se ponudi kao eksperiment uzme a da narodu ne kaze ni hvala. Narode ako se onaj koji je od prvih dana u skupstinskoj klupi nije naucio sta je NAROD onda mu ne treba dati vlast i vladavinu nad narodom; jer narod nisu pampers pelene, jer naprednjaci su se itekako ostrvili na narod a to im ako ikako mislimo na nasa pokoljenja ne smemo zaboraviti.
Penzionerka sam i pomazem mojoj deci i unucima i neka mi ne uzimaju od penzije jer niti cu ja mojim unucima vise moci pomoci a niti ce oni njima obezbediti radna mesta - unuci mi imaju 30 i 25 godina ali posla nigde osim sezonskih na njivama (kisna godina je i za njih kao sezonce bila katastrofalna), ali ipak i taj posao neko treba da radi i to je rad i neka AV nepodastava mlade ljude da ne traze sami posao. Nemojte reci da posao moraju sami da obezbede jer ni jedna bogata Nemacka i Amerika nemaju samo poslovodje i imaoce kapitala vec radnike, uostalom ako je to tako kako politicari tvrde cemu onda biroi za zaposljavanje - ponuda i traznja radnih mesta. Ova vlast je zaboravila na narod, sirotinju i radnike.

Siniša

pre 9 godina

"Imamo situaciju da čitavi gradovi ne plaćaju PDV i da se u njima retko izdaju fiskalni računi", rekao je Vujović i naglasio da to mora da se promeni."

E moji premijeri, ministri i ekonomi... Izdaju se fiskalni racuni, ali ih nema kao pre jer je oslabila kupovna moc gradjana, pa ljudi sve redje kupuju, a kad i kupuju, kupuju najosnovnije.
Da bi se punio budzet, treba jacati kupovnu moc gradjana, a sta vi radite?? Povecavate cene proizvoda, goriva, struje i svega ostalog, povecali ste PDV, a plate i penzije cete da rezete! Kako vi zavrsiste fakultete??
P.S. Samo slusajte ovu Kenedijevu! Vidite koliko požuruje da nam sve oduzmete kako bi nam bilo bolje!
Rekoh ja najbolje resenje za Srbiju: dati Fikretu Abdicu drzavljanstvo i postaviti ga za ministra privrede, ekonomije i za guvernera i NARAVNO SAMO GA GLEDATI kako covek radi i drzati jezik za zubima. Jer tamo gde vi gurnete prste i progovorite tu se sve suši, nebitno kojoj stranci pripadali..

Tek režem

pre 9 godina

Srezao sam 30% ranije potrošnje, a planiram još 20% do kraja godine. Ako treba da se negde potroši 100 evra za nešto, možemo da pregovaramo. Teži su pregovori ako je uvozna roba u pitanju.

Crudelta

pre 9 godina

Ovakve promene i rezovi nece nista doneti,tacnije samo ce pogoditi one najugrozenije.Kod nas u zemlji prosek plate uglavnom dize javni sektor u kome ima previse ljudi.Pominju se cifre od 750000,a maksimum sto je potrbno je oko 350-400000.Lepo otpustiti i svesti na toliki broj uz smanjenje plate i videce napredak i ustedu.Bilo bi bolno ali ne moze drugacije a i posteno kako je dobar deo javnog sektora dosao do posla tako nek i ostane bez njega.Jer ako privatnik nekome da platu i 5000e on verovatno ima neku racunicu a placati ovoliko ljudi u javnom sektoru od cega pola samo pije kafe ili igra igrice pa to nema nigde.A ako misle da ce povecanjem poreza,akciza i sl. nesto postici,hoce smanjice ionako bedni standard,kupovna moc je kod vecine katastrofa,i povecace samo sivu ekonomiju i rad na crno.Nigde u svetu mislim na normalno uredjene drzave javni sektor nije ovoliko zastupljen.Jer racunica je prosta,drzava ne moze da ima korist od njega posto daje svoje pare,i umesto da smanje porez na plate i na privatni sektor ne bi li ga povecali oni viskomim nametima teraju pola privatnika na zatvaranje jer ispada samo da rade da bi platili drzavi porez i koje kakve takse.Ma budalastina...

Anastasija

pre 9 godina

Stvar je ozbiljna i treba "dva puta meriti, a jednom seći", ali mi se čini da je moglo prvo skinuti plate u javnim preduzećima, gde ima stvarno prostora, a onda penzionere!

TRex

pre 9 godina

Ako se ipak odluči za smanjenje penzija, onda to ne sme da bude linearno, a najniže ( nap. ispod 20.000) je nemoralno i nehumano smanjivati, jer one obezbedjuju bar biološki opstanak.

Joka

pre 9 godina

Treba pazljivo razmotriti sta i kako raditi i zastiti najnizi sloj gradjana jer on najvise biva pogodjen u reformama!Sve ovo sada sto nam se dogadja je posledica decenijski lose vodjene politike gde se drzava nerezonski zaduzivala i povecavala javni sektor ne razmisljajuci do cega ce to dovesti a oni koji su najvise krivi za to sada sa mesta opozicije kritikuju svaku meru stednje a zbog njih nam i jeste ovako!

Koala

pre 9 godina

Zabranite otvaranje izmišljenih ćerki firmi koje služe za umanjivanje poreske osnovice kako tajkuni ne bi plaćali ekstra porez, povećajte kazne za neizdavanje fiskalnih računa ali i efikasnost inspekcijskih službi, zabranite "ucenjivanje" proizvođača od strane trgovinskih lanaca kroz plaćanje mesta u polici i raznih izmišljotina kako se ne bi dalje uništavala naša proizvodna preduzeća.

Jeca

pre 9 godina

Kakve nam je sve dugove ostavila prosla vlada bice dobro ako i za 5 godina podignemo ekonomiju!Dok mi sada moramo da stezemo kais oni koji su nas u ovo stanje doveli uzivaju po belom svetu i zive raskosno!Od njih treba vratiti pare koje su uzeli preko ledja gradjana!

Meggy

pre 9 godina

Smrznem se kad pomislim da će matorima da smanje penziju, ipak nas dotiraju! Ali mi je više stalo da nam deca žive u zemlji koja ima održivi razvoj, nego da budemo "svima i dužni i ružni" i stalno da nas ucenjuju!

Ceca

pre 9 godina

Nažalost izgleda da će ipak siva prognoza da bude neophodna, smanjenje plata i penzija u paketu! Samo da se stabilizuju finansije i krene na bolje! Znali smo da ovo podizanje penzija i zapošljavanje da velika vrata prethodnih 10-tak godina nemože bez posledica da prođe!

von Braun

pre 9 godina

Mozemo da negiramo stvarnost, ali sve je vise svetskih ljudi koji dolaze u nasu zemlju i pohvaljuju politiku koju vodimo prema svetu. Politiku ne zameranja i sklanjanja dok se veliki tuku. Da smo ovako radili mnogo ranije nebi bili tu gde jesmo. Ovo je jedina istina iako mnogima nije milo.

Roach

pre 9 godina

Neke prethodne vlasti su se zaduživale sa enormno skupim kreditima koji, danas, dolaze na naplatu. Tim , prethodnim Vladama, osnovni plan i program je bio kako opstati još koji dan, mesec, godinu na vlasti. Nisu marili za vapaje privrednika i ekonomista da , se takvom politikom, ide pravo u propast tj bankrot.
Danas smo tu gde jesmo i ovo je prva Vlada koja je počela da rešava ove nagomilane probleme. Vruć je krompir u njihovim rukama. Štednje mora biti na svim platnim razredima. Mere nisu popularne ali su iznuđene. ZAto, moja puna podrška ekonomskim reformama.

svetla buducnost

pre 9 godina

Kako je naveo, odluka još nije doneta, ali će biti timska, odnosno biće doneta u dogovoru sa premijerom Aleksandrom Vučićem.

Opis timskog rada nase Vlade:

"Strucnjaci" iz Vlade sede i caskaju, u jednom momentu se otvaraju vrata i ulazi Presvetli. Zavlada muk, cuje se samo let muve:

"Tisina tamo - zaori se salom! (muva pada u nesvest od straha, a posle nje i neki strucnjaci iz vlade).

Vucic: Ja i Ja smo dugo vecali, i posle 72 casa neprekidnog vecanja, obojica smo se slozili da uradimo ovako! Ako me pitate kako, ja vam kazem tako!!!

I TACKA!!!!

Neva

pre 9 godina

@Nenad011

"...Zuti su nas zakucali za drvo..."

A zeleni?A PUPS?A SPS?A SRS?A DSS? A SNS?A JUL?A G17+?....

Blago Vama ako su Vam zuti za sve krivi...Sad cemo mozda svi da procvetamo,pa i Vi?

Tika

pre 9 godina

Koliko su samo napredni krenuli komentarima podrske nesposobnima.
Dobili su nalog za propagandu smrti postenih ljudi koji svojim penzijama cak i unuke izdrzavaju.Svi oni su se ocigledno dobro snasli u mnogobrojnim izmisljenim odborima i agencijama.
Bice mnogo posla za ovdasnje pravosudje ali i za sud u Strazburu.
Koja borba protiv korupcije?

Jos cemo scerati evrofanatici

pre 9 godina

A narod odmerava cime da gadja vladu!

Posle 15 godina bajke o EU zivimo kao crvi!

Sami sebi uvodimo sankcije umesto da stimulisemo izvoz u Rusiju!

zdrav razum

pre 9 godina

Meko srce neće smanjiti plate i penzije. Srećom je to dobro za Srbiju jer pad plata i penzija vodi u manju platežnu moć, manju potrošnju, manji priliv od poreza, pad zaposlenosti zbog manje zarade... Ukinite subvencije povlašćenima i eto nama opstanka bez smanjenja plata i penzija.

Zoki

pre 9 godina

Lako je smanjiti penzije i zavlacenjem ruke u tudji dzep resavati pitanje rebalansa budzeta. Ajde ministre malo zapni da se naplati porez od velikih duznika i ne treba smanjivati penzije. Otpustite sve kadrove koji su zaposleni u upravi od kada su naprednjaci dosli na vlast i ne treba smanjivati plate.

cccccc

pre 9 godina

Ukinite Nacionalnu sluzbu za zaposljavanje...samo primaju plate bezveze.Zapravo kod nas u Paracinu sa vezom...pola njih je zaposleno preko nekadasnjeg URS-a.

Logika

pre 9 godina

"Sve je kao u "BAJERNU" !
(Predrag, 4. septembar 2014 16:14) "

Sve je kao u institutu "Laza Lazarević", sada je Napoleon neko od one dvojce u ćošku :)

Ko će biti Napoleon u sledećoj izmeni ?

laki78

pre 9 godina

Ovakve mere su cist poraz drzave.Ono malo srednje klase ce se konacno pridruziti sirotinji.Evo ja sa faksom,konjosem u drzavnoj firmi koja je pritom i uspesna i pravi profit svake godine.Od 2010 godine naf fakticki padaju plate,a sad ce i nominalno.Pa zar sam ka kriv i ja treba da ispastam tudju nesposobnost?Evo obecavam da cu nakon smanjenja plata posao konacno shvatiti neozbiljno i zajebavati se.Bice ono kakva plata takva vrata.

Miroslav Sarcanski

pre 9 godina

Ministar kao sa zaboravlja koliko nas kosta svaki izgubljeni dan - deo u generisanju novog deficita, a deo u kamatama na ranije stvoreni dug. A javni sektor i posebno javna preduzeca sa bezbrojnim rukovodocima mogu da barem neko vreme da odahnu.
Kao da svi ocekuju da ce Premijer dovesti nekog investitora koji ce zaposliti veliki broj ljudi i obezbediti nove budzetske prihode. A taj investitor nikako da stigne.
Taj sistem neodgovornosti koji je zapoceo jos devedesetih, a petooktobarska vlast ga nastavila,a i ovo novi, kao da nema kraja.
Zato je neophodno poceti sa rezovima ODMAH. Inace, ce nas mladi i jos nerodjeni pamtiti po velikom zlu koje smo im ostavili u nasledje.

Ekonomista i privrednik

pre 9 godina

Bilo koja odluka koja bude doneta povodom smanjenja plata i penzija je nuzna i treba imati u vidu da ce to biti kratkotrajna mera posle koje ce cim izadjemo iz recesije plate i penzije poceti da rastu. Mislim da ce nasa privreda iz krize izaci u 2016. godini ako Vlada nastavi zapoceti tempo reformi, a nevidim nista na putu sto bi te reforme moglo da zaustavi, tako da duboko verujem da ce plate i penzije vec 2016. godine preci nivo na kome se sada nalaze.

branka

pre 9 godina

gadi mu se od pomisli radi cega i koga moja posteno zaradjena penzija treba da se smanji. ono sto je istina a zvuci bljutavo,bez dana bolovanja,faks zavrsen sa 22 god. plata za preporod srbije,sati i dani volonterskog rada, tri nedelje 24 satnog dezurstva za vreme bombardovanja, i sta sad. neko smatra da treba da se smanji....neko se igra sa procentom delom novca koji ce da mi oduzme. mislim da nece moci. ako neko zeli neka da dobrovoljno. ja sam dosta dala otadzbini,a sad neka daju oni koji su svoj patriotizam dobro naplatili. a sve ih znam.

Postećete i vi "građani" kada vas skinemo

pre 9 godina

Secite na sebi ono što imate, vi najveće plate imate. Ja kao građanin neću više da trpim vaše eksperimente i mere štednje.

Sada ćete podići cenu struje i sve će poskupeti !
To više ne može da se izdrži.

Predrag Marjanovic

pre 9 godina

Ne palite se, on pojma nema i jos i ne moze dok faraon ne kaze kako a za sada mu nista ne pada pametno. Cela vlada je u poltronima, ulizicama i neznalicama, vreme je za RESTART, dosta ste tlacili.

Džoni

pre 9 godina

Plate u javnom sektoru imate prava da kao poslodavac smanjite pa kome se ne sviđa neka napusti i odeali uvek ima izbora, ali penzije je sramno smanjivati jer penzioneri nemaju drugi izbor a te penzije su već zaradili!

Nenad011

pre 9 godina

Nama na biroima za zapošljavanje ne mogu da smanje ništa, za sada. Žuti su nas zakucali za biro, uništili preduzeća i privredu, pa nas to ne dotiče.

Boris

pre 9 godina

Bilo koja odluka koja bude doneta povodom smanjenja plata i penzija je nuzna i treba imati u vidu da ce to biti kratkotrajna mera posle koje ce cim izadjemo iz recesije plate i penzije poceti da rastu. Mislim da ce nasa privreda iz krize izaci u 2016. godini ako Vlada nastavi zapoceti tempo reformi, a nevidim nista na putu sto bi te reforme moglo da zaustavi, tako da duboko verujem da ce plate i penzije vec 2016. godine preci nivo na kome se sada nalaze.
(Ekonomista i privrednik, 4. septembar 2014 14:36)

Ako si ti ekonomista i privrednik, a nisi SNS bot, posle ovakvog komentara bolje menjaj zanimanje...

stasa

pre 9 godina

E pa pljunite me u usta ako u ponedeljak Aca, Sport Bili, ne stane pred mikrofon i kaze :" JA NE DOZVOLJAVAM da se diraju penzije". Znaci,ovo rezi, 10%,30%,20%,fiskalni savet, analiticari, udri, ....nista od tog...Aca sve to rezira da bi na kraju ON BIO SPASITELJ! Hvala Aco sine, znam te..znamo te....od prvog vagona!

tamo

pre 9 godina

Isti su i ovi i prethodni. I jedni i drugi guraju armije poslusnika na budzet, kradu sta stignu i nadaju se cudu. E pa ovi su u malo goroj situaciji posto im se priblizio bankrot.
Da podvucem, u biti nema nikakve razlike izmedju ovih i prethodnih, samo su ovi vremenski blizi bankrotu.

mare

pre 9 godina

Prvo da se smanje rashodi nepotrebni,kao sto su bonus od 10000 dinara svakom zaposlenom u MUP u koji je Dacic odobrio kao ministar policije,da se ukinu isplate plate radnicima EPS a sa Kosova koji sede kuci po Srbiji,a primaju plate,da se ukinu minimalac bivsim radnicima sa Kosova koji punih 15 godina primaju a zive po Srbiji,tek onda smanjiti plate pa na karaju ako se mora i penzije.

foxfire

pre 9 godina

Bravo stvarno ste pokazali umece u vodjenju drzave.Ako je ovo plan za izlazak iz krize i bolje sutra,onda Vi pojma nemate.Stigli smo do dna zahvaljujuci Vama i predhodnima,ovo je samo ocajnicki potez pre bankrota.Smanjicete plate i penzije samo da ne otpustite ove Vase preko veze.Nemate nikakav plan za izlazak iz krize samo slusate naredjenja MMFa a ovamo ministar daje izjavu: ,,Necemo da nam MMF diktira"

nema

pre 9 godina

Za one sa jeftinijim ulaznicama, već je smanjeno i to svima, pa i nezaposlenima, kroz povećanje svih mogućih dažbina, i kursa dinara. Ovo će biti samo populistička mera, dozirana tako da onim kojima se skida ne bude mnogo, a da se zadovolje oni koji nisu na državnim jaslama, tobožnjom pravdom. A glavni pos'o čerupanja se odrađuje kroz povećanja troškova za sve gradjane. Utiska sam da bi za javni sektor bilo jeftinije da su im skinuli 30% ovako sve brinući o njima i penzionerima uzece im više na poreze, račune, registracije........

G.T.

pre 9 godina

Koliko vidim, ministar nema nameru da smanji preglomazni javni sektor u koga su udomili gomilu stranačkih praznoglavaca, koji ne rade ništa, ali primaju žestoke zarade. Izgleda da je cilj Vlade da smanji penzije i plate onima koji rade, da bi se finansirali neradnici. Stalno se priča da su penzije nerazumno povećane, ali one su pale više od 50% i još će padati jer pada i dinar, a cene rastu. A što se tiče bolje naplate poreza, mislim da je Srbija jedina zemlja koja onoga koji nema od čega da plati porez, kažnjava sa 50000 dinara! DNO DNA. Kada budete očistili javni sektor od parazita, kada budete ukinuli sve te nepotrebne agencije u kojima se ne radi ništa a primaju astronomske plate, kada sve oni koji pljačkaju državu osudite i oduzmete im nelegalno stečenu imovinu, kada budete prfesionalizovali javni sektor, tek tada će se stanje stabilizovati, a do tada ćemo sve više da tonemo. A zašto to Vlada ne sprovodi? Pa zato što ne mogu da daju otkaze svojoj deci i stranačkim vojnicima, zato što je važnije imati stabilno biračko telo, nego uraditi nešto što je suštnski važno za zemlju. Bilo kako bilo, mi kao društvo sve više tonemo, i može se lako desiti da se srska kriza razreši na grčki način. Nema nažalost ova vlada kapaciteta da uradi suštinske stvari, jer suštinske reforme pogađaju mnoge iz njihovih redova, naročito one iz SPS-a. Zato ovde neće biti stabilizacije, već ćemo sve više ići ka dnu.

Paki

pre 9 godina

Kako su nedavno krenuli sa najavama plaćanja struje, tako neka krenu sa naplatama poreza naših vajnih biznismena i u buduše ne dozvole da se ti dugovi za porez gomilaju. Posle toga druge mere, a zavlačenje ruke u džepove stanovnika kao krajnja mera

Vasa

pre 9 godina

Tako su govorili i kad su PDV uvodili.Da ce onda imati para i smanjiti dugove.Slazemo se da su potrebne ove mere.Ali se bojim da se ne izjalove...kao predhodne.

Lena

pre 9 godina

... na ovakve poteze vlasti pitam se da je to bilo koja prethodna vlast nameravala da uradi, pa cak i uradila razapeli bi ih na sve krstve sveta.
Ako vodja ne zna gde lazi najveci problem onda neka da ostavku a ne da lomi koplja na sirotinji. Nije on od juce u politici.
Gde mu je zakon o poreklu imovine, gde su tajkuni da odgovaraju za velike pljacke, gde su agencije koje su ucestvovale u pljackaskoj privatizaciji, prodaji i preprodaji najvecih firmi, gde su oni koji su prodali cak i fabricke masine koje su mogli dati radnicima da zapocnu barem neki zanatski posao, gde su tolike agencije, gde su toliki silni kumovi i rodjaci koji su zaposleni u svim javnim preduzecimam, to je sto narod zna a tek sto se ne zna gde odlazi nas toliki novac, gde je Kipar i Dinkara sa obecanjem da ce naci izneti novac kojem se ne/znaju tragovi - a kazu da se novac moze naci samo kada se ide njegovim putem...

memorija

pre 9 godina

Koliko mogu da vidim, nama spasa nema, jer od silnih "prijatelja" ni zbogom ni dovidjenja, a kamoli para... Evo 2 i po godine slusamo o arapskim, evropskim, ruskim i ne znam vise kojim parama, investicijama, idejama, a NISTA se ne realizuje! Pa dodjemo do toga da se skidaju penzije, smanjuju plate, menja minuli rad! Dosao min. privrede koji je diplomirao na UNIONu (sa koliko godina!?), sa firmama u blokadi (uspesan, zaradjivao po 30 hiljada evra mesecno!?) i pricamo o privatizaciji 502 firme koje niko nije umeo ili hteo da privatizuje. Napredni nemaju pojma o poslu, ne gase fime da bi zaposlili gomile svojih poslusnika, zute nisu hteli da otpustaju, ovde se vise ne zna ko je lud! Kad su Kori i ovaj Vujovic prihvatili da udju u vladu jasno je da posla i para nema vise ni na strani, a leba se mora jesti! I ko dozvoljava da se najvisi drzavni organi iz sve snage bave lokalnim izborima u Majdanpeku, da li je moguce da su toliko bitni za opstanak nesposobnog Vucica i njegovih klimoglavaca???

Ne verujem sta citam

pre 9 godina

Da li je moguce da ima onih koji podrzavaju smanjenje ( kao sto se moze procitati u komentarima)? Da li stvarno mislite da ce se smanjenjem plata i penzija situacija u budzetu popraviti? Da li je tako bilo i sa 'solidarnim porezom"? Naravno, da nije, jer ovi su nezasiti, pa je rupa u budzetu jos veca. Zapitajte se zasto? Zato sto oni samo znaju da kradu, a za ostalo su nesposobni.

S A S A 50

pre 9 godina

Da ste hteli imali ste prilike da ustedite, npr. u gradskoj upravi i opstinskim upravama, na platama pomocnika i nacelnika bar po 200 eura da im srezete platice i da im ostane mnogo vise od profesionalnog osoblja.
Miste hteli da svojim poltronima i partijasima rezete ali ce narod da glas na IZBORIMA po oprobanom receptu MENJAJ.
DO POBEDE MENJAJ SVE I SVAKOGA KO nije shvatio sta treba da radi.
Sasa 50

Bojan

pre 9 godina

Evo Hrvati ce povecavati plate kako bi povecali javnu potrosnju i potstakli privredu i proizvodnju, a ustetece kresanjem administracije, smanjivanjem uprave... logicno!A ovi nasi megatrendovci smanjuju plate, time ce smanjiti potrosnju cime se se privredna proizvodnja smanjiti i ugroziti privreda...nelogicno!Mozda je i to cilj, unistenje privrede, nova otpustanja, visak jeftine radne snage, a sa novim zakonom o radu postajemo Banglades, robovi u sopstvenoj zemlji!!!E botovi radikalski necete jos dugo!!!!!!!!!!!

Necu_u_Tor

pre 9 godina

A zasto niko nece da kaze da se i plate i penzije konstantno smanjuju vec nekoliko godina? Ako se uzme Evro kao relevantan (nije problem, moze i $ ili ChF), za koliko su smanjena primanja u nazovi javnim sluzbama? Na prosecnu platu u Beogradu, to je bar 50-60 evra u poslednje 3 godine, sto je vise od 10% svakako, a da se i tacno izracunati. I to naravno, niko ne spominje, jer je presvetla guvernerka izjavila "da ne panicimo".

Drugo, u toj grupi su uvek i lekari i profesori, i vojska i vatrogasci i policija, i sudstvo (govorim naravno o srecom ipak vecini nekorumpiranih) koji se uvek neopravdano mesaju sa mastiljarima i raznoraznim besmislenim odborima, koji imaju svrhu kao i piletu gojzerice.

Dosta bre vise sa lazima i izvrtanjem istine!

Dz.M.Kejnz!

pre 9 godina

Ako nesto treba da se smanjuje to su plate u javnim preduzecima, pre svega! Neophodna je bolja organizacija preduzeca, promena kadrova, smanjenje zaposlenih, smanjenje plata itd. itd., penzije sa druge strane takodje treba smanjiti i to progresivnom metodom ukoliko zelite ravnomerno opterecenje socijalne klase od koje Srbija zivi a to su na zalost penzioneri. Ovo su teski rezovi, ali zbog ozbiljnosti ljudi na vlasti svih proteklih godina, ovako nesto je neophodno.

Jelena

pre 9 godina

ma kolko da su prethodne vlade ulozile napor da "sprece odliv mozgova" i mene kao naucnuka su strpali sa javnim sektorom. mi inace imamo kategorizaciju plata po tome koliko objavljujemo, a sa ovim se svede na dzaba smo se trudili... jedino da se (kao doktori nauka) nadamo platnim razredima, jer se ovako svodimo na drzavnu administraciju.

koliko ja pratim istoriju svaka vlada je pricala "penzije necemo dirati", pa me samo tesi da ce ovi zestoko da se opeku ovim potezom!

Nina

pre 9 godina

Da sada ne sprovedemo reforme i mere stednje mi bi smo za godinu dana bankrotirali i ne bi smo se oporavili decenijama!Ako ove mere znace da ce nasoj deci biti bolje i da cemo ziveti u normalnoj,sredjenoj drzavi ja ih onda podrzavam!Kasa je prazna,drzava prezaduzena i jedino sto nam preostaje je da stedimo sto vise mozemo!

Ekonomista!

pre 9 godina

Nevezano za politicke stavove, ovo je neophodna mera, sto bi prost narod rekao :"Seci usi, krpi...". Srbija je nezvanicno bankrotirala 2010.-e i to prema recima dekana jednog od drzavnih ekonomskih fakulteta. Ekonomija je ruinirana, o javnim finansijama kao delu ekonomije ne bih posebno ni da pricam. Ovo su teske odluke, ali moraju se doneti!

siki82

pre 9 godina

Za jednu zemlju koja je maltene na dnu,da bi se digla sa tog dna neophodne su drastične mere i reforme,odut rebalans budžeta.Treba samo biti strpljiv.

Kiti

pre 9 godina

Ako se finansijska konsolidacija mora pokrenuti smanjenjem penzija i plata u javnom sektoru, onda ne vidim neki problem u tome ako ce to doneti ustede koej su potrebne drzavi i budzetu.

Šizika

pre 9 godina

Vlada mora da nastavi započeti proces reformi ma koliko one bile bolne. U tom smislu smanjenje plata i penzija treba prihvatiti kao neophodnu, ali kratkotrajnu meru jer čim zemlja izađe iz ekonomske krize plate i penzije će početi da rastu.

Dina

pre 9 godina

Svi znamo da mere stednje moraju da se sprovedu a svi znamo da se moraju sprovesti zbog decenijskog nedomacinskog ponasanja prema drzavnoj kasi i zaduzivanja zemlje skupim kreditima!Onima koji su nam ovakvo stanje ostavili trebalo bi zabraniti da ucestvuju u politici i da se bave ekonomijom!

siki82

pre 9 godina

Za jedni zemlju koja je maltene na samom dnu,da bi se podigla sa tog dna potrebne su drastične mere i reforme,otuda i rebalans budžeta.Treba samo biti strpljiv.

Majkl

pre 9 godina

Vidim da ima dosta komentara (pored dežurnih h8 i DSbot) o tome kako bi trebalo pobećati potrošnju jer je to dobro i tome sl. Slažem se, trebalo bi povećati potrošnju, ali je uslov za to privredni rast. Ako nema rasta, ode inflacija u nebo povećanjem potrošnje i/ili smanjivanjem prihoda/povećanjem rashoda. Politika prethodnih vlada čini rezanje prihoda javnog sektora apsolutno neophodnim.

Zoran

pre 9 godina

"Da li je moguce da ima onih koji podrzavaju smanjenje ( kao sto se moze procitati u komentarima)? Da li stvarno mislite da ce se smanjenjem plata i penzija situacija u budzetu popraviti?"

Podrzavam, jer ove plate nisu visoke, ali su nezaradjene.
Da li ce stvarno smanjenje plata da ustedi nesto? Pa ako one nece, ond anece ni samnjenje voznog parka, ni otkazi po drzavnim rpeduzecima... Ali svi oni zajedno ce da smanje.

Srbin 100%

pre 9 godina

Pored mera za podsticaj pokretanju privredne aktivnosti nuznost nalaze da dodje do smanjenja rashoda drzave,jer su usvojene mere dugorocnog karaktera i tek treba da vidimo njihove efekte,a nama je potrebno da se sada smanji deficit u budzeti koji ozbiljno urgozava monetarnu i fiskalnu stabilnost

Jeca

pre 9 godina

Kakve nam je sve dugove ostavila prosla vlada bice dobro ako i za 5 godina podignemo ekonomiju!Dok mi sada moramo da stezemo kais oni koji su nas u ovo stanje doveli uzivaju po belom svetu i zive raskosno!Od njih treba vratiti pare koje su uzeli preko ledja gradjana!

von Braun

pre 9 godina

Mozemo da negiramo stvarnost, ali sve je vise svetskih ljudi koji dolaze u nasu zemlju i pohvaljuju politiku koju vodimo prema svetu. Politiku ne zameranja i sklanjanja dok se veliki tuku. Da smo ovako radili mnogo ranije nebi bili tu gde jesmo. Ovo je jedina istina iako mnogima nije milo.

Ceca

pre 9 godina

Nažalost izgleda da će ipak siva prognoza da bude neophodna, smanjenje plata i penzija u paketu! Samo da se stabilizuju finansije i krene na bolje! Znali smo da ovo podizanje penzija i zapošljavanje da velika vrata prethodnih 10-tak godina nemože bez posledica da prođe!

Roach

pre 9 godina

Neke prethodne vlasti su se zaduživale sa enormno skupim kreditima koji, danas, dolaze na naplatu. Tim , prethodnim Vladama, osnovni plan i program je bio kako opstati još koji dan, mesec, godinu na vlasti. Nisu marili za vapaje privrednika i ekonomista da , se takvom politikom, ide pravo u propast tj bankrot.
Danas smo tu gde jesmo i ovo je prva Vlada koja je počela da rešava ove nagomilane probleme. Vruć je krompir u njihovim rukama. Štednje mora biti na svim platnim razredima. Mere nisu popularne ali su iznuđene. ZAto, moja puna podrška ekonomskim reformama.

Meggy

pre 9 godina

Smrznem se kad pomislim da će matorima da smanje penziju, ipak nas dotiraju! Ali mi je više stalo da nam deca žive u zemlji koja ima održivi razvoj, nego da budemo "svima i dužni i ružni" i stalno da nas ucenjuju!

Zoooki

pre 9 godina

@ Nama na biroima za zapošljavanje ne mogu da smanje ništa, za sada. Žuti su nas zakucali za biro, uništili preduzeća i privredu, pa nas to ne dotiče.
(Nenad011, 04. septembar 2014 14:47)

Nenade, koliko vidim, ti si zaposlen kao sns bot.

Sosa

pre 9 godina

Bilo koja odluka koja bude doneta povodom smanjenja plata i penzija je nuzna i treba imati u vidu da ce to biti kratkotrajna mera posle koje ce cim izadjemo iz recesije plate i penzije poceti da rastu. Mislim da ce nasa privreda iz krize izaci u 2016. godini ako Vlada nastavi zapoceti tempo reformi, a nevidim nista na putu sto bi te reforme moglo da zaustavi, tako da duboko verujem da ce plate i penzije vec 2016. godine preci nivo na kome se sada nalaze.
(Ekonomista i privrednik, 4. septembar 2014 14:36)

Ko je i kada rekao da ce to biti 'kratkorocna mera'?????
Jedino ako mislis da ce nam nase oduzeto vratiti pred nove izbore kao obecanje da ce vratiti ono sto nam je 'prosla vlast' uzela, jer ovi koji nam uzimaju i ne znaju da su na vlasti - ekonomski, privrednicki i naprednjackopostenjacki - podsetite ih barem da su vec skoro polovinu mandata na vlasti a ne kratkorocno.

Siniša

pre 9 godina

"Imamo situaciju da čitavi gradovi ne plaćaju PDV i da se u njima retko izdaju fiskalni računi", rekao je Vujović i naglasio da to mora da se promeni."

E moji premijeri, ministri i ekonomi... Izdaju se fiskalni racuni, ali ih nema kao pre jer je oslabila kupovna moc gradjana, pa ljudi sve redje kupuju, a kad i kupuju, kupuju najosnovnije.
Da bi se punio budzet, treba jacati kupovnu moc gradjana, a sta vi radite?? Povecavate cene proizvoda, goriva, struje i svega ostalog, povecali ste PDV, a plate i penzije cete da rezete! Kako vi zavrsiste fakultete??
P.S. Samo slusajte ovu Kenedijevu! Vidite koliko požuruje da nam sve oduzmete kako bi nam bilo bolje!
Rekoh ja najbolje resenje za Srbiju: dati Fikretu Abdicu drzavljanstvo i postaviti ga za ministra privrede, ekonomije i za guvernera i NARAVNO SAMO GA GLEDATI kako covek radi i drzati jezik za zubima. Jer tamo gde vi gurnete prste i progovorite tu se sve suši, nebitno kojoj stranci pripadali..

Anastasija

pre 9 godina

Stvar je ozbiljna i treba "dva puta meriti, a jednom seći", ali mi se čini da je moglo prvo skinuti plate u javnim preduzećima, gde ima stvarno prostora, a onda penzionere!

milos

pre 9 godina

A Vujovic kao nesto odlucuje?! Ej, za mesec dana pozajmili 900 milki eura! Strucnjaci po MMF standardu. JorgoBanka, Fikus Vujovic, UNION Sertic i glavni izvodjac radova AV! I samo da se osvrnem na bota dana: Kejnz. Pa da padnes od smeha!

Silver Surfer

pre 9 godina

@ Nina

Kako kresanje plate bilo kome moze da garantuje da cemo u nekoj bliskoj buducnosti ziveti u normalnoj i sredjenoj drzavi? Ako je kresanje plata stvarno povezano sa nekakvim boljim zivotom u buducnosti, u sta iskreno sumnjam, onda bi najbolje bilo da nam ukinu plate na godinu dana pa da onda progledamo. Medjutim, ovakva mera je potpuno besmislena. Isto kao i solidarni porez.

juznobacki okrug

pre 9 godina

reforma koja se bazira na losim podacima je labava kao i ceo sistem (ako uopste postoji). npr da li znate koliko ljudi radi za minimalac- ne znate- jer oni ne rade za minimalac, vec za 10 hiljada. a znate li zasto?! zato sto bezobrazni pojedinci- sljam drustva- ima dil sa vasim inspekcijama koje vam salju podatke. vratite dostojanstvo ljudima jer u suprotnom ciljate u prazno!

homosapiens

pre 9 godina

Ovako to ide, moji EKONOMISTI :
meni srežete platu, ja jer nemam para NE KUPIM patike, ne kupim košulju, prestanem da pušum, odreknem se sira, ređe kupujem i manje kupujem mesa, račune platim kad mogu... i tako dalje.
Na svim ovim mojim neostvarenim prometima država je izgubila 20% , al mnogo gore je to što je KOMPLET PRIVREDA IZGUBILA OBRT.
Doktori moji, to što ćete državnom sektoru skresati plate, neće napuniti budžet nego obrnuto - komplet privreda koja puni taj budžet će da uspori! Da smanji svoj obrt!
SNS botovi - razmislite malo svojom glavom, pre nego što krenete da hvalite "reforme" .
Ovim potezom, tvrdim, desiće se suprotno od onoga što oni žele!

Li Osvald

pre 9 godina

Misliš li novi ministre da ce to u "dogovoru" sa premijerom da nas (a i vas) spasi katastrofe u koju ćete gurnuti zemlju!!! Bogami moze Vucic da dovodi koga hoce i obecava kule i gradove, ovim ste ga ugasili. Nadam se zauvek!

Vladaimir Petrovic

pre 9 godina

Dokle god ne skresete bezobrazno visoke plate od po 300.000 i vise na 100.000 nista vam ne verujem. Ako smo toliko u krizi kako to da mesecna primanja ljuljete jorgovanke iznose 500.000 i njene zamenice, a o ostalim savetnicima i da ne govorim.

ewa

pre 9 godina

@(Nina, 4. septembar 2014 20:54)
Apsolutno se slazem sa vasim recima, ali treba imati u vidu da sa ovakvim cenama i ovakvim platama necemo ni imati decu. Stednja mora da se sprovede, ali i ona mora da bude socijalno odgovorna. Najsiromasniji i najnemocniji slojevi drustva moraju biti zasticeni, a stednja mora da otpocne najpre u drzavnoj administraciji i javnim preduzecima. Prvo treba utvrditi platne razrede i odnos 1:5 ili 1:7 izmedju najnize i najvise plate, pa tek ako to ne ublazi budzetski deficit ici na umanjivanje zarada. Narodu bodu oci plate sa sest cifara...

Krojač svoje sreće

pre 9 godina

Srezao sam šoping svega od večeras. Ne zbog ove odluke, nego zbog one o Kosovu. Ništa lično, stvar kapitala, meni više ostaje.

Tek režem

pre 9 godina

Srezao sam 30% ranije potrošnje, a planiram još 20% do kraja godine. Ako treba da se negde potroši 100 evra za nešto, možemo da pregovaramo. Teži su pregovori ako je uvozna roba u pitanju.

Joka

pre 9 godina

Treba pazljivo razmotriti sta i kako raditi i zastiti najnizi sloj gradjana jer on najvise biva pogodjen u reformama!Sve ovo sada sto nam se dogadja je posledica decenijski lose vodjene politike gde se drzava nerezonski zaduzivala i povecavala javni sektor ne razmisljajuci do cega ce to dovesti a oni koji su najvise krivi za to sada sa mesta opozicije kritikuju svaku meru stednje a zbog njih nam i jeste ovako!

TRex

pre 9 godina

Ako se ipak odluči za smanjenje penzija, onda to ne sme da bude linearno, a najniže ( nap. ispod 20.000) je nemoralno i nehumano smanjivati, jer one obezbedjuju bar biološki opstanak.

Dimitrijana

pre 9 godina

ko je vec neophodno da se smanje plate i penzije, onda treba pronaci najbolji modul i maksimalno zastititi najugrozenije kategorije.
(Jovana, 4. septembar 2014 14:51)

Ne licitiraj sa tudjim zaradama i penzijama jer nije ti to pos'o.
Eto ako vec volis da licitiras ponudi ovoj nesposobnjackojnaprednjackoj vladi da raspisu ZAJAM kao za vreme Milosevica i tu ponudi svu tvoju imovinu sto imas jer i to je bilo postenije nego li ovo OTIMANJE koje ce penzionere i radnike snaci ponovo posle vise od sezdeset godina otimacine od naroda - istorija nam se ponavlja.

Crudelta

pre 9 godina

Ovakve promene i rezovi nece nista doneti,tacnije samo ce pogoditi one najugrozenije.Kod nas u zemlji prosek plate uglavnom dize javni sektor u kome ima previse ljudi.Pominju se cifre od 750000,a maksimum sto je potrbno je oko 350-400000.Lepo otpustiti i svesti na toliki broj uz smanjenje plate i videce napredak i ustedu.Bilo bi bolno ali ne moze drugacije a i posteno kako je dobar deo javnog sektora dosao do posla tako nek i ostane bez njega.Jer ako privatnik nekome da platu i 5000e on verovatno ima neku racunicu a placati ovoliko ljudi u javnom sektoru od cega pola samo pije kafe ili igra igrice pa to nema nigde.A ako misle da ce povecanjem poreza,akciza i sl. nesto postici,hoce smanjice ionako bedni standard,kupovna moc je kod vecine katastrofa,i povecace samo sivu ekonomiju i rad na crno.Nigde u svetu mislim na normalno uredjene drzave javni sektor nije ovoliko zastupljen.Jer racunica je prosta,drzava ne moze da ima korist od njega posto daje svoje pare,i umesto da smanje porez na plate i na privatni sektor ne bi li ga povecali oni viskomim nametima teraju pola privatnika na zatvaranje jer ispada samo da rade da bi platili drzavi porez i koje kakve takse.Ma budalastina...

Lena

pre 9 godina

Kada se tako lepo premjer i ministar dogovaraju, ministre upitaj AV sta je uradio kada je bio u opoziciji i dobio prosecnu platu (mislim da je tada bila oko 12.000 dinara). Eto ja znam kupio je pampers pelene, a ja se jos tada ponadala da ce dati tu prosecnu platu u neki humanitarni fond. E tada sam uvidela ko je AV i ja mu nista ne verujem, jedino zna itekako da ono sto mu se ponudi kao eksperiment uzme a da narodu ne kaze ni hvala. Narode ako se onaj koji je od prvih dana u skupstinskoj klupi nije naucio sta je NAROD onda mu ne treba dati vlast i vladavinu nad narodom; jer narod nisu pampers pelene, jer naprednjaci su se itekako ostrvili na narod a to im ako ikako mislimo na nasa pokoljenja ne smemo zaboraviti.
Penzionerka sam i pomazem mojoj deci i unucima i neka mi ne uzimaju od penzije jer niti cu ja mojim unucima vise moci pomoci a niti ce oni njima obezbediti radna mesta - unuci mi imaju 30 i 25 godina ali posla nigde osim sezonskih na njivama (kisna godina je i za njih kao sezonce bila katastrofalna), ali ipak i taj posao neko treba da radi i to je rad i neka AV nepodastava mlade ljude da ne traze sami posao. Nemojte reci da posao moraju sami da obezbede jer ni jedna bogata Nemacka i Amerika nemaju samo poslovodje i imaoce kapitala vec radnike, uostalom ako je to tako kako politicari tvrde cemu onda biroi za zaposljavanje - ponuda i traznja radnih mesta. Ova vlast je zaboravila na narod, sirotinju i radnike.

Koala

pre 9 godina

Zabranite otvaranje izmišljenih ćerki firmi koje služe za umanjivanje poreske osnovice kako tajkuni ne bi plaćali ekstra porez, povećajte kazne za neizdavanje fiskalnih računa ali i efikasnost inspekcijskih službi, zabranite "ucenjivanje" proizvođača od strane trgovinskih lanaca kroz plaćanje mesta u polici i raznih izmišljotina kako se ne bi dalje uništavala naša proizvodna preduzeća.