Gužve na šalterima zbog reprograma

Beograd -- Danas zvanično ističe rok za mogućnost sklapanja konačnog reprograma duga za struju, koji je EPS ponudio potrošačima.

Izvor: B92, Tanjug
Pošaljite komentar
  1. @milan r slazem se, ali problem je sto nemam gde da drugde da zivim u ocekivanju da ce sve doci na svoje. Bio sam bez struje 8 meseci ove godine, i to nikom ne bih pozeleo. Sve one sitne stvari na koje smo navikli a uzimamo zdravo za gotovo. Kupanje toplom vodom. Kuvani obrok. Punjenje telefona. Pranje vesa u masini. Svetlo. Muzika. Tisina, mrak, hladnoca. I kad se ne greje, a u stanu nista ne radi, mnogo je hladnije. I sad kad imam struju, ne grejem se jer nemam da placam, ali je toplije nego da ne radi komp, tv. Primetim razliku kad odem iz sobe u kojoj sam, u drugu koja je prazna. I ako mi je samo kamata bila gotovo pola dugovanja, kome da se zalim, i kako da zivim u medjuvremenu? Primoran sam na ovaj reprogram. Dal cu uspeti da placam, ne znam. Samo da preguram zimu. I koliko god smesno zvucalo, hepi sam kad upalim svetlo u wc dok shoram, kad skuvam neku supicu. Upalim tv. Kad ubodem telefon da se puni, mogu da ga koristim do mile volje sad, bez razmisljana gde cu u komsiluku da ga punim danas. A period bez struje je jako tezak, mrak, tisina, i ne preostaje ti nista drugo nego da razmisljas i tones sve dublje u depresiju. Bez posla, bez nade, bez izlaza. Ocaj u pravom smislu te reci.
     (Zeleni Zub, 1. decembar 2013 09:26)

    # Link komentara

  2. U Sr.Mitrovci šalteri su u subotu radili do 14 časova a danas ne rade....Zašto
    (Aleksandar, 1. decembar 2013 09:06)

    # Link komentara

  3. Mene zanima kako u Vojvodini odmah iskljucujete struju za dug od 5000 din,a tamo neki u Srbiji imaju dug od 500.000 din i vise,njega ne iskljucujute.Zato i zelimo da se odcepimo od parazita Srbije. ajde objavite ako smete.
     (johnyblack, 1. decembar 2013 08:26)

    # Link komentara

  4. Nema niko ustavno pravo da vam iskljuci struju i ostavi vas bez elementarnih uslova za zivot, ma koliki da je dug !!!!
    (Srbenda, 30. novembar 2013 16:33)

    E, pa zemljače, stvarno si Srbenda u nedostatku bolje reči. Gde je granica? Mogu li i u samoposluzi da uzimam šta mi treba, ipak me neko ustavno pravo štiti da mogu da jedem, to je još elementarnije od struje... Na benzinskoj pumpi? U kafani? U banci?

    Uzgred, znate li kako se plaća struja u Kini - prepaid karticama koje se ubacuju u strujomer koji otkucava na dole. Kada kredit istekne - klik i gotovo. Pa ako ti se to desilo uveče ili vikendom kada njihov EPS ne radi, ti se misli što nisi kupio novu karticu na vreme, ili prelazi pola grada do jedinog dežurnog mesta... A probaj da se divlje priključih, pa da vidiš narodnu miliciju.
    (Miloš, 1. decembar 2013 01:47)

    # Link komentara

  5. Da li se otpisuje 40% glavnice racuna ili je ta suma uvecana za neku kamatu pa smanjuju 40%. Ali mi se cini da sam budala koja sve racune placa pre roka.
     (zoran, 30. novembar 2013 21:07)

    # Link komentara

  6. ljudi ne znam dokle cete da kukate na ovo ili ono, jedini nacin da se nesto promeni je osnovati stranku gradjana i napraviti drzavu kakva nam odgovara, sve ostalo je mlacenje prazne slame...
    (miki, 30. novembar 2013 14:47)

    meni odgovara princip da ti placas struju i za mene. E to je glavni problem u ovoj drzavi sto bi svi nesto na mufte bilo da je struja, bus plus ili rtv pretplata. Evo kod mene u zgradi sigurno trecina se ilegalno kaci na kablovsku. I stalno neki izgovori za neplacanje.
     (nekoizmase, 30. novembar 2013 19:37)

    # Link komentara

  7. Zasto cekati poslednji dan?!I onda haos.Ne vredi pricati sta treba,sta bilo bolje....I ja sam jedna od korisnika reprograma i slazem se da je jako lose odradjen,ali nemamo izbora ili tako ili u mraku.
     (Gaga, 30. novembar 2013 19:15)

    # Link komentara

  8. More sledi vama tuzba redovnih platisa, da vratite 40% sa pripadajucim kamatama!!!…!!
    (Niko, 30. novembar 2013 19:07)

    # Link komentara

  9. @(Ovca, 30. novembar 2013 14:56)

    Bravo. Jedini komentar koji je pogodio suštinu. Svim tim dužnicima na zapadu bi već odavno struja bila isključena. Ovako ko je plaćao struju u Srbiji ispadne budala. Mogao je da uštedi 40%...
    (Ivan, 30. novembar 2013 19:04)

    # Link komentara

  10. ja ću ipak da sačekam da me tuže,pa ću da se pozovem na zastarelost potraživanja...
     (miki, 30. novembar 2013 18:49)

    # Link komentara

  11. Ovakav nacin rada EPSA sa reprogramima i oprostajima pojedinim korisnicima uz diskutabilan obracun kamata otstupa od svih zakonskih postupaka i jedini osteceni u ovoj zemlji su oni gradjani koji redovno i posteno placaju svoja dugovanja. A nadlezna ministarka bi mogla da se malo pozabavi i svojom delatnoscu i sredi haos u EPSU.
    (Stevka, 30. novembar 2013 18:17)

    # Link komentara

  12. Još jedan primer lakrdije od države - EPS. Mnogo je problema.
    Oni koji ne plaćaju - nagrađeni. Oni koji plaćaju (ponovo) ispali budale. Nekima isključuju struju na prvu, koji nemaju vezu naravno. Drugima ne isključuju ni za desetostruke iznose.
    Mnogo je toga još. Previše zaposlenih, od toga pola direktori, prevelike plate, previše beneficija, krađe koje se tolerišu, dužnici koji se tolerišu, najzaostalija administracija, najneljubazniji službenici, bavljenje socijalnim pitanjima (ipak dobro je barem da ne gaje piliće kao Srbijagas).
    (daevon, 30. novembar 2013 17:28)

    # Link komentara

  13. Ko ce da stigne na red,ovo je katastrofa od guzve!Da li ce nadlezni produziti bar za jos pet dana ovu akciju!Mi koji radimo nemamo sanse da se organizujemo a poslodavci nemaju razumevanja za nas!Niko ne zeli da bude duzan a pogotovu da ostane bez el.energije,zato bi trebalo omoguciti svima da ovo pravo iskoriste!bice bolje i eps-u i narodu!
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Dragan, 30. novembar 2013 12:10)
    Nisi mogao da se organizujes od 15. avgusta do danas? Salteri su radili svim danima (i nedeljom) zadnjih 3 meseca. Ja sam moj reprogram sklopio pre 15 dana (nedelja), zive duse nije bilo...
    (Zloca, 30. novembar 2013 17:07)

    # Link komentara

  14. ma vazi, mi sto placamo redovno ispadosmo ovce. lepo ne placamo nagomila se i dobijemo i popust sto smo neplatise, strasno...
     (duki, 30. novembar 2013 17:00)

    # Link komentara

  15. Kada cu iz Panceva moci da platim struju za stan u Beogradu ? 10 km vazdusne linije ne mogu da dobace EPS racunari !!! Da li postoji jedno EPS snabdevanje sa jednin racunom ili svaka EDB ima svoje EPS snabdevanje ? Da li je tako nesto moguce u firmi u kojoj niko nema platu manju od prosecne za zemlju. Pitao sam u Elektrovojvodini, pitao sam u Masarikovoj, svi samo blenu i odgovaraju da nemaju pojma. I za to dobijaju debelu platu !!!
    (Nemam taj program, 30. novembar 2013 16:39)

    # Link komentara

  16. ovo je veliki udarac za nas koji placamo redovno. bukvalno nam govore da smo magarci. oprastaju im 40%? zasto? nagradjuju ih jer nisu hteli da placaju? pa se sad bune! sramota za sve pravedne gradjane ove raspale drzave. izlaze u susret na pr. mojim komsijama koji imaju kuću od 300 kvadrata,nov auto,letovanje...a nisu htelj da placaju struju. e pa vise je ni ja necu plaćati redovno! nepravda!
     (it is I, 30. novembar 2013 16:35)

    # Link komentara

  17. Nema niko ustavno pravo da vam iskljuci struju i ostavi vas bez elementarnih uslova za zivot, ma koliki da je dug !!!!
    (Srbenda, 30. novembar 2013 16:33)

    # Link komentara

  18. Svima ovima sto se zale na strasne guzve mogu samo da porucim ko vam kriv kad ste cekali zadnji dan.
    (Sephiroth, 30. novembar 2013 16:23)

    # Link komentara

  19. Kao i uvek gradjani će svoja dugovanja da isplate a privreda neće i opet ce imati struje!
     (knight, 30. novembar 2013 15:24)

    # Link komentara

  20. Pa ti onda i dalje plaćaj redovno struju...
    (Ovca, 30. novembar 2013 14:56)

    # Link komentara

  21. ljudi ne znam dokle cete da kukate na ovo ili ono, jedini nacin da se nesto promeni je osnovati stranku gradjana i napraviti drzavu kakva nam odgovara, sve ostalo je mlacenje prazne slame...
     (miki, 30. novembar 2013 14:47)

    # Link komentara

  22. Kako se trenira strogoca na gradjanima...Odma tuzbe,pa na sud,pa plenidba!Voleli bi da je tako i sa efikasnoscu bar slicnom,za one odgovorne za milione i milione uzete iz drzavnih Fondova za razvoj,na primer...Ko je iz Fonda dobio a ko vratio pare,da li se zna!Sta je sa transparentnoscu tog Fonda i slicnih institucija!Da li ce se ponovo traziti dokapitalizacija tog Fonda!Da li ima slucajeva kada registruju firmu,povuku novac a onda ugase te firme...Ko to kontrolise i kako!Razvijamo mi odredjene pojedince i njihove firme,ali gradjanima Srbije samo prevaljujemo dugove!Sve su to pitanja,koja nas zanimaju...pored ovog za struju!Lako je sirotinju isprepadati i njima uzeti i ono malo sto imaju...Zbog takvih ,obogacenih, smo mi vec dugo u mraku,pa nas zato niko i ne vidi...
    (ne vide..., 30. novembar 2013 12:40)

    # Link komentara

  23. Ko ce da stigne na red,ovo je katastrofa od guzve!Da li ce nadlezni produziti bar za jos pet dana ovu akciju!Mi koji radimo nemamo sanse da se organizujemo a poslodavci nemaju razumevanja za nas!Niko ne zeli da bude duzan a pogotovu da ostane bez el.energije,zato bi trebalo omoguciti svima da ovo pravo iskoriste!bice bolje i eps-u i narodu!
     (Dragan, 30. novembar 2013 12:10)

    # Link komentara

  24. Reprogram je ogromna prevara gradjana a objasnicu i zasto. Od 90-tih na ovamo pljacka, nerad, namestanja u javnim nabavkama, viskovi radnika i svi ostali gubici su se pokrivali pljackaskim kamatama na kamate.

    Odlukama Ustavnog i Vrhovnog kasacionog suda obracun kamata je ocenjen kao nezakonit na sta se rukovodsvo EPS-a, Ministarstvo energetike i Agencija za energetiku oglusuju tako sto sudske odluke ZELE da primene samo na rok od godinu dana unazad u slucaju da se zakljuci sporazum ako ne kamate ostaju iako se primenjuju vise od 10 godina. Imao sam prilike da vidim zaduzenja gde je iznos kamate u dugu preko 90% i da je u nekim godinama mesecna kamata po obracunu bila i 30%.

    Borba protiv javasluka u Javnim preduzecima tako postaje jedna velika farsa a sav teret samovolje i lopovluka pada na teret gradjana. Svako ko potpise ovakav sporazum dace legitimitet u krsenju zakona a sebi staviti omcu oko vrata.

    Dokaz [link]

    Tako vlast sustinski pokazuje kako jedno bahato preduzece rasadnik politickih vojnika moze sve i uopste se ne ustrucava da pokaze kako je jace od bilo kog zakona ili sudske instance a od velikih obecanja g-dje Mihajlovic da ce se izboriti protiv svih nezakonitosti a u korist gradjana OSTADE SAMO KOMEDIJA.
    (Milan R, 30. novembar 2013 11:33)

    # Link komentara

  25. zovem danas eps snabdevanje da najzad utvrdim dugovanje...
    to je zaista sramota kako se u ovoj drzavi tretiraju kupci, u ovom slucaju elektricne energije. da imam ikakovog izbora ne bi od njih kupovao struju. ova sramota sa dva racuna...pa to je kriminal...
    ma sta mene briga kakav su oni imali problem ili jos imaju. nemojte da uvodite novi sistem ako nije spreman. bavim se programiranjem ceo zivot i znam da je ovo moglo bolje da se izvede. ovo bi bila sramota za svakoga osim za srpsku vlast i narod.
    (dex, 30. novembar 2013 11:17)

    # Link komentara

  26. U ovom epsu su svi bez mozga kako se samo zaposlise meni nije jasno i treba da propadne . Kod mene u komsiluku su svi potpisali taj reprogram ali niko ne placa te rate evo vec 2 meseca niko ni dinara . Stvarno ne vidim svrhu toga . Preveliki su to dugovi nikakav reprogram ne treba nego plata od jedno 2000 evra mesecno pa videcete kako sve ima da se isplati za 2 do 3 meseca ovako mrka kapa .
    (gile, 30. novembar 2013 10:41)

    # Link komentara