Petak, 16.08.2013.

19:50

"Lidl" kupio zemljište u Beogradu

Nemački diskontni lanac "Lidl" kupio je zemljište u Beogradu za izgradnju supermarketa, saznaje portal "eKapija" u predstavništvu te kompanije u Srbiji.

Izvor: eKapija

"Lidl" kupio zemljište u Beogradu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

student iz EU

pre 10 godina

Lidl prodaje robu u rangu od solidne do totalnog krsa. Par puta sam imala problema od njihovih mlecnih proizvoda, meso nikad ne kupujem od njih. Mesne preradjevine ne jedam a tek njihove ne. Opet, imaju sasvim pristojan izbor sireva, paste (nije barilla ali moze da prodje),integralnog peciva, zitarica & makrobiotickih zezalica, konzervirane zimnice i sl. Sokovi i alkohol kako kad, kako naletis, mada moram da priznam, imaju feenomenalno jeftin i kvalitetan organski sok od jabuka.No-name kozmetika onako, zavisi sta, samponi su OK. U EU to jeste prodavnica za studente i sirotinju, mada otkako je kriza, mogu se videti i "dobrostojeci". Dakle, ako se probere i kombinuje sa nabavkom u drugim ducanima & na pijaci, moze da ustedi.
Sve je to kvalitet koji bi u Srbiji lako mogao da se proizvodi i prodaje po slicnim cenama, da nam proizvodnja nije unistena a distribucija monopolizovana. I tako srbi ne znaju za bolje ili vece smece placaju skuplje, pa se raduju dolasku Lidla. Tuzno je to. Ali ajde, da ne mracim, sto bi Srbija jedina u Evropi bila uskracena za jednu takvu prodavnicu.
PS: i jeste ugodja malo depreseivan u radnjama poput Lidla i Aldija u EU. Zna da bude prljvo, kutije se vuku po podu, ljudi pohabane odece i sl. Po skoro istoj ceni mogu se naci no-name proizvodi normalnih trgovisnkih lanaca. Ali opet, koga briga za atmosferu kad kupuje i to mu ne kvari dan, samo napred.

Ana

pre 10 godina

A oni kojima smeta sto se kese kupuju, da znate da se kese placaju u vecini evropskih zemalja, a ima i onih u kojima su PLASTICNE kese zabranjene i prodaju se iskljucivo reciklazne organske kese koje se raspadaju i kostaju 10 c. Trend je da se u kupovinu ponese torba.

pony

pre 10 godina

@komercijala - Ovaj "budjavi lanac", kako ga nazvaste, nema politicku podrsku i ne gura se nista posebno. Realnost je da u Srbiji skoro NIKO vise ne kupuje nekretnine i vlasnici lokacija, muljare, opstinari i slicni su se razleteli da im prodaju zemljiste, sto svoje, sto tudje. Onda jos pozovu neuke novinare i kazu im da dolazi Lidl. I svi prenebregavaju proste cinjenice koje je sam Lidl izneo. Oni ne zure i strategija im je da otvore prvih 15-20 radnji odjednom. To moze biti 2015, 2016. ili 2017. U Beogradu je zemljiste za njihz preskupo, jer oni grade samo prizemlje, a prodavci prodaju lokaciju za vise spratova. Ali ocito se nadje po nesto. Definitivan kandidat je lokacija Interexa na Tosinom bunaru - oni posluju lose, a lokacija odgovara Nemcima.

medojed

pre 10 godina

@Edo: "nepoznati proizvođači, kvalitet meni vrlo sumnjiv, 90% prerađevine, meso u životu ne bih kupio"

Ti očito u Lidlu nisi nikada bio, takvi su mi najbolji koji komentiraju. Ja obično uzimam piletinu koja je od Perutnine Ptuj (Slovenska), svinjetina je mislim iz Hrvatske, uglavnom na svakom proizvodu uredno piše proizvođač pa ko voli nek izvoli.

neny

pre 10 godina

LIDL u Nemackoj drzi lokacije svuda. Vrlo cesto se nalazi direktno preko puta ALDI-a ( isto diskont) i REWE-a( skuplju market) na rubovima gradova, gde su i veliki parkinzi. Ljudi idu iz jedne radnje u drugu i kupuju ciljano ono sto je na akciji ili cega nema kod konkurenata. Sto se Srbije tice, bili bi ludi a da ne budu skuplji od LIDL-a u okruzenju. Dovoljno je da bude 10-15% jeftiniji od Maksija, IDEe ili Merkatora i srpski kupci ce ih obozavati. Pitanje je, da li je nekih desetak Lidla dovoljno da pokrene sve cene na dole....

NY-City

pre 10 godina

Lidl je sinonim za sirotinju.
(Kvalitet i cena, 16. avgust 2013 20:25)

Pa Srbi i Srbija su sirotinja! Mozda jos gore od sirotinje.

Komša

pre 10 godina

Pa dobro.Ne može da škodi.Naravno,postoji verovatnoća da će se veoma brzo "prilagoditi" tržištu i da će mnoge artikle prodavati skuplje nego u svojim prodavnicama u okruženju ali škoditi nam neće jer niko nije prisiljen da kupuje samo kod njih.
Pre par dana smo se vratili iz Grčke.Neskvik za klince,koji ovde košta preko 400 din smo u Lidlu kupili za 1,7 € . Sirevi(kačkavalji) nemačkih proizvodjača su dosta jeftiniji nego ovde kao i vakumirane pršute(nemačke).Primetio sam da su im cene 10-20 % jeftinije od ostalih hipermarketa što se takvih proizvoda tiče ali cene voća i povrća iste ili jače-"prilagodili" se valjda.Za ostale proizvode ne znam.

mi smo bre Srbadija

pre 10 godina

Nema ti vece pokondirene tikve od Srbina gastarbajtera, skoro u svakom selu u Nemackoj postoji Lidl i Aldi koji rade sa profitom ali Srbinu je ispod casti i da pogleda u te brljoge a ne da nesto kupi. To ti je brate samo za Nemce koji jedva prezivljavaju nece tu i srpska gospoda da kupuje
jer su navikli samo na robu prve klase.

Frane

pre 10 godina

Lidl u Splitu postoji od 2006g. Sto reci,mnogo puta sam prosao i 100% jeftinije nego u HR konkurencije. Jasno, Lidl nije za velike mjesecne nabavke namirnica, ali je apsolutno pogodan za raznu robu siroke potrosnje koja je kvalitetom i cijenom podosta povoljnija od tkz "domacih" konkurenata. To su Diskonti od 600 do 1000 kvadratnih metara. Sve u svemu, za mnoge proizvode cete proci neusporedivo jeftinije od dosadasnjih cijena. Mnogi cete ga brzo zavoljeti, u to nema sumnje. Zdravi i veseli bili !

zoran

pre 10 godina

Vlasnik parcele je PKB??Malo sutra..vlasnik je država Srbija...a PKB korisnik...opet niko od fizičkih lica nije uzeo pare..već muljanje sa državom i njenim zemljištem..hoće li se desiti..da stvarni vlasnik zemljišta..jedanput uzme pare..jer svi koji su došli Metro..Idea..Lidl..su dobili na poklon zemlju..od države..baš smo zemlja pogodna za investicije..

Generic H2 (Server)

pre 10 godina

Dovoljno je pogledat koje marke se nalaze u lidlu pa zakljucit sam.

http://www.lidl.hr/cps/rde/xchg/SID-37D32326-56C26B96/lidl_hr/hs.xsl/16804.htm

A sta ce to znacit da domace proizvodjace? Zar ljudi misle da lidl ima neku magiju pa ima nize cijene od svih? Lidl ima najnize cijene jer ima i najnizu kvalitetu proizvoda, amen.

Ana

pre 10 godina

Škart. Nisam tamo kupovao ni kad sam bio imigrant. Lidl je sinonim za sirotinju.
(Kvalitet i cena,) - U pravu si; ja predlazem da se raspise peticija za otvaranje Harrods food halla u Srbiji, pariskog Fauchona, Fortnum&Masona i sl...to nama treba, a ne radnje za sirotinju!
A za one koji nisu nikad bili, u LIDL-u proizvodi stoje,kao i drugde, na policama.

Cirih

pre 10 godina

Jaooo,srbende moje!Sve uvek najbolje znate!!
Zivim u Svajcarskoj a kupujem u nemackoj i za hranu kada bih je u svajcarskoj kupovao trebalo bi mi mesecno 1000-1200 fr(ja,zena i dvoje dece) a kada idem u nemacku(25km) mi treba oko 600-800 fr PLAFON.I da,kupujem izmedju ostalog i u Lidlu zasto bi recimo MARS iliSNIKERS kupio u drugoj radji ako je u lidlu oko 1e a na drugom mestu je vise(u Svajcarskoj je 3-4fr).Jednostavno mi je muka od nasih ljudi koja se gadi Lidl a ne izlaze iz njega!Kad ih sretnes pitas;Odkud vi ovde ?..."Pa,jaooo pa mi smo 1 put da vidimo sta ima"...a onda obicno pitam :Gde li je brasno ovde (ili bilo sta drugo)... onda sledi ono "E to ti je tamo vidis..ides 2 regal..treca polica..." a prvi put smo ovde...ma vazi...

potrosac

pre 10 godina

Lidl je za sirotinju a takva kompanija treba Srbiji.Kvalitet proizvoda u Lidlu nije sami vrh. Carefour je ono sto sto treba Srbiji. Kvalitet na zavidnom nivou a cene nisu visoke

nemac

pre 10 godina

Moji Srbi,sanjate nesto.Lidl je jedan od trg.lanaca,ni manje ni vise.Cene ce biti prilagodjene ostalim trg.prodavnicama i dzabe se nadate nizim. Pa niko nije lud da ne zaradi ako moze.A moze,u Srbiji sve moze,
samo ne trzisne cene! Nekada smo se smejali "potrosackom drustvu" na zapadu
a odavno smo jos i gori...

Milan Bad Nauheim Deutschland

pre 10 godina

Od 1981 god. zivim pedesetak metara od objekta Lidl, i nikada, ali apsolutno NIKADA nisam imao problema u Lidlu. Koliko primecujem, ovde ima osoba koje komentarisu nesto, a da nisu nikada ni videli ni bili u slicnim marketima. U stvari Srbima ne odgovara generalno - nista. Jednostavno ne valja kada je skupo, a sada ne valja ako ce biti jeftinije. I gospodo nije istina da u Lidlu kupuje sirotinja. Apsolutna laz. Radim u jednoj klinici, sebe nikako ne smatram sirotinjom(prema proseku plate), a i svakodnevno gledam na parking ispred Lidla. Verujte da tu ima sarene klijentele, kao i svugde i u celom svetu. Zato dosta skepticizma i vecite srpske teme o teorijama zavere. Samo se jos vise zaglupljujete.

Arsenije

pre 10 godina

@(Darko, 16. avgust, 21:12)
To sto je isti artikal u Lidlu 100, a u Maxiju 150-200 dinara, ne znaci da je proizvodjac dobio od Lidla 60, a od Maxija 100 dinara. U oba slucaja proizvodjac je dobio isto, a razlika u ceni je trgovacka marza. Dakle, iz ugla proizvodjaca je isto, jedino se stvar razlikuje izugla kupca, da li je zadovoljan sto je nesto platio 50 ili 100% skuplje (da posle prica: "Ima se, moze se.") ili je zadovoljan kad nesto plati znatno jeftinije, a visak novca iskoristi za nesto drugo.

Edo

pre 10 godina

Kad kupujete u Lidlu, znate da se blizu dna. Neuredno, u kutijama, nepoznati proizvođači, kvalitet meni vrlo sumnjiv, 90% prerađevine, meso u životu ne bih kupio, dirinče 2-3 radnika u prodavnici od jutra do sutra, besplatnih kesa nema... Lidl je prodavnica za lumpenproleterijat. Ovo je iskustvo iz Belgije, gde sam imao i Lidl i Delez (u Lidl sam otišao 2x). Čudi me radost, bolje da razmislimo o kupovini "manje i bolje".

milan

pre 10 godina

Slažem se da treba kupovati kod njih ako budu jeftiniji od ostalih.
Pre neki dan su me odrali u tempu, cene su im paprene (posle sam uporedio sa disovim cenama), a je se začudio što je tako prazno i samo 4 kase rade.

slavonac

pre 10 godina

nezelim vam kvariti srecu ali ja u gradu imam sve lance koji postoje u hrvatskoj,ja i zena juce obisli cjeli grad zbog nabavke u lokalu koji drzimo(fastfood) i svagdje smo kupovali ponesto na akcijama ali u lidlu nismo nasli nista sto mozemo ponuditi u lokalu a da nas neko negada i sto je najgore na cjelu trgovinu jedan radnik kojeg nikad nema,jako lose i jako cudna roba,nakraju sve kupili u konzumu i kauflandu,bolje da vam dode kaufland

Александар Џунић

pre 10 godina

Сваки страни супермаркет је секира у ахилову тетиву наше пољопровреде. Ту (доведени) министар пољопривреде аминује све што му нареди премијер (потављен од стране америчког и/или британског амбасадора). И тако... Запад уваљује ГМО и остале хипер субвенционисане производе, тајкуни и политичари деле мито, министар пољопровреде бива плаћен да ћути, народ се храни ђубретом тек једва доступним свом џепу, а наши пољопривредници лагано нестају, а ми коментаришемо сву ову тугу и беду у коју смо уваљени.

Zarko

pre 10 godina

Ako krenu sa cenama kao u Hrvatskoj 2018-e ce biti zatvoreni svi objekti Lidl Srbija supermarketa :-) Ali ako budu udarili sa nizim cenama Kodi ce otici sa sve kravatom. Volim da kupujem u Lidlu,ali ne bas sve. Cokolada je bolja od milke,kobasice,kukuruz,coca cola,namazi,kafe...to je ok,cak i super. Ali sto dalje od omeksivaca,dezodoransa,brijaca i sl. Kako god DOBRODOSLI U SRBIJU:-)

medojed

pre 10 godina

U principu budite sretni da i vama dolazi Lidl. U Hrvatskoj se jako proširio i postao popularan jer je zapravo jedina prava konkurencija Konzumu i Todoriću. Budući da nikada u životu nisam ušao u Konzum (niti namjeravam) ne znam gdje bih kupovao namirnice da nema Lidla, vjerojatno u Intersparu koji nije baš uvijek jeftin te npr. u Zagrebu postoje samo 2 ili 3 dok Lidla ima barem 10-ak. Inače, u Lidlu je roba gotovo sva njihova (oko 70%), tj. porijeklom iz Njemačke, kvalitetna i prilično jeftinija nego kod konkurencije te imaju i dobar izbor. Npr. mlijeka ima 4-5 vrsta koje se prodaje pod njihovim robnim markama, ali su proizvođači različiti - jedno iz Karlovca, jedno iz BiH, jedno iz Hamburga itd pa svatko bira što hoće. Onih ostalih 30% je poznata roba - možete kupiti npr. original Nutellu za 20 kn ili do nje stoji Lidlova Nussa za 10 kn koja je okusom identična, a ne kao razna druga šećerna sr**a koja se prodaju drugdje. Prodavaonice su im dobro uređene, dosta ih ima i podzemne garaže, na blagajnama paze da se ne rade gužve, kusur uvijek vraćaju točan u lipu (čak i zaokruže na više?!).
Pozitivno je i što imaju dosta druge robe poput dječje odjeće, alata (sav ima 3 god. garancije), elektronike i sl. vrlo visoke kvalitete za dobru cijenu. A koliko znam od nekih poznanika, radnici su prilično zadovoljni, plaće oko 1000 eura, uglavnom, ponajbolji lanac u HR.

vladimir

pre 10 godina

ljudi nemojte odmah negativno razmisljati. Ovo je pozitivna stvar jer nam treba konkurencija na trzistu, radi obaranja cena. Pa ko je bio negde dalje van zemlje video je da su cene svih proizvoda svuda jeftinije od nasih. Ovo moze samo biti olaksanje. Mi imamo samo par trgovinskih lanaca i oni se ponasaju kao sultani, rade sta hoce, formiraju nerealne cene. Sto vise igraca na terenu vece su sanse za smanjivanje marzi i borbu za kupce.

zloinaopacke

pre 10 godina

Hrana u Lidlu Nemackoj nije vise jeftinija nego kod nas, ali je veci i kvalitetniji izbor namirnica (ne racunamo povrce i voce, koje je ovde - Nemacka, bezukusno).

Da napunite korpu do vrha potrebno je oko 130eura.

Gotova zamrznuta hrana i junk food (konzerve,slatkisi) je uglavnom jeftinija nego kod nas.

Mozda nasim ljudima nece svideti to da se kese naplacuju i imate od plasticnih, preko platnenih, do krpenih i na kraju onih montaznih korpi i cena varira od 10 centi do par eura :)

Jedina prednost je to sto su radnici i sistem usluge brzi, ne morate da cekate radnika da vam izmeri povrce/voce vec se to automatski radi na kasi, cim se stvori malo veca guzva odmah se otvaraju dodatne kase itd.

Lidl ima finu liniju svojih proizvoda, koji su jeftini, ali su zato pristojnog kvaliteta

Lepo je sto stizu, ali su trebali malo ranije, pre tri godine je moglo za 40 eura da se napuni korpa do vrha, sto je bilo upola jeftinije nego kod nas, sada smo tu negde.

Brussel

pre 10 godina

super, pocetak dolaska SNJ hrane i u nase prostore,
Izbegavam takve prodavnice samo za nesto provereno odem, kvalitet je uzas. Zdravlje je najbitnije.

somi

pre 10 godina

lidl je u Hr vec 10-tak god i nikakve srece s njima,uvjek prazno,samo jedna kasa radi,roba nidje veze,sve sto je jeftino kupis dodjes kuci i bacis jer nema okusa,jedino sto mi se kod njih svidja su stalne akcije na alate,kucnu potrepstinu i tehniku al i to je u malim kolicinama npr.jedna veca polica.

vick

pre 10 godina

Čitam komentare i ne mogu da verujem! Pa pola vas nije videlo ništa dalje od pijačne tezge! Bitno je da ulazi trgovinski lanac koji ne drži neki lokalni kriminalac, a što se tiče robe koja se prodaje u istom?? U svakom slučaju je mnogo bolja i kvalitetnija od većine domaćih robnih marki.

Veliki brat

pre 10 godina

Problem cena u Tempu i još nekim velikim marketima je što oni proizvođačima papreno naplaćuju tzv. "iznajmljivanje" police za robu.
A isti ti artikli su skuplji u malim radnjama jer ima više posrednika u lancu, a i opala im prodaja značajno pa moraju nekako da održe zaradu.
Pogledajte cene npr. pića u diskontima i u Tempu i sve će vam biti jasno.

Lidl se tu može uklopiti sa nižim cenama samo ako uzima robu baš na velike količine i time obezbedi adekvatan popust od proizvođača.
Ili ako uzima robu proizvođača koja je na akcijama (tipa ističe rok za 10-15 dana), pa se onda to proda za nekoliko dana, i svi zadovoljni.

Jedino je problem što kod nas mnogi ne čuvaju prehrambene namirnice kako treba, pa ćemo videti kakav je Lidl po tom pitanju. Na primer, u Tempu kad su akcije suhomesnatih proizvoda, oni stoje u kolicima van rashladnih vitrina, i ta hrana vrlo često bude delimično problematična (npr. ako vam je imunitet oslabio i pojedete nešto tako, eto problema sa stomakom).

Samouk

pre 10 godina

Jbt, kakva drama sto ce lanac koji ima limene hangarcice i prodaje robu na gajbe doci i otvoriti radnje. Ima taj lanac svoju pricu i logiku, ali pise se o njihovom dolasku kao da stize na granice lek za sve bolesne zemlje Srbije. Aman ljudi ...
(Lemi, 16. avgust 2013 20:16)

Lemi, ako bude 30% jeftiniji od ovih u "staklu", kupovaću sa osmehom...

Sasvim solidno

pre 10 godina

Imam jedan Lidl na putu do kuce s posla. Besplatan veliki parking, skroman ali potpun asortiman, uvek sveze povrce i voce i to po znatno nizim cenama nego u svedskim lancima. Mozda to nekome nije interesantno ali cini mi se da je i Srbiji ona klasicna pijaca pomalo zamrla i da ljudi kupuju voce i povrce po supermarketima. Takodje je i ponuda mleka, mlecnih proizvoda, mesa i suhomesnatih proizvoda solidna i povoljnija. Vise sam nego siguran bi sva roba trebalo biti znacajno jeftinija u poredenju s svim ostalim lancima inace otvaranje Lidla ne bi imalo smisla. Nije istina da je Lidl prodavnica za sirotinju kako tu neko rece. Prosto imaju mnogo skromniju opremu u radnji, zatvorene frizidere i vrlo stalan i dovoljan asortiman koji se distribuira po celoj Evropi sto omogucava i nize cene. Ko voli da placa skuplje neka ide u fensi prodavnice.

info

pre 10 godina

Za znatiželjna: lokacija je kod naselja Borča Greda pre naselja Mali Zbeg, na samom Zrenjaninskom putu pre nove petlje za most Zemun-Borča... Vlasnik parcele je PKB Korporacija.

Industriestraße

pre 10 godina

Sa sedam prodavnica na sedam miliona gradjana, tesko da ce nekome konkurisati. Sto se tice izgleda Lidlove prodavnice, mene to ne interesuje posto ja ne kupujem prodavnicu nego kupujem samo robu. Sto se same robe tice nesto mi se svidja, nesto ne,i ne moram ja da kupujem iskljucivo sve kod Lidla. Licno znam kao musterija da Lidl nije sirotinjska prodavnica a jos manje eksluzivna radnja samo za upper class publiku. Tu dolaze ljudi koji jednostavno ne zele da za istu robu na drugom mestu plate visu cenu. Lidlov konkurent vlasnik ALDI -lanca je jednom prilikom na pitanje novinara - ko su vase musterije, odgovorio- mi imamo samo dve vrste musterija. Jedni su koji moraju da raspolazu sa novcem i drugi su oni koji znaju da raspolazu sa novcem. To isto vazi i za Lidl (barem u Nemackoj gde zivim)

Sanja

pre 10 godina

mi smo jednom u lidlu pazarili i pola pobacali.skart. radije kupujemo ove trgovacke marke, jeftino a super kvalitetno. ovo iz lidla je katastrofa!

woody86

pre 10 godina

Secam se 2008e godine,mesto pored Barse,I JA UZIVAM U SNU,LADNO KUPUJEM 24 limenke po 0.33,ZA CELIH 4,88e,DOK JE PLASTIKANA OD 2 LITRA BILA KOD NAS 150 din. ISPUNJEN SAN LIDL DODJI MOLIM TE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tanja

pre 10 godina

Sto se svi toliko zgrazate od Lidla? Nisam nesto ekstaticna sto dolazi, u principu me bas briga, ali ako ce hrana biti jefitinija nego u drugim prodavnicama naravno da mi je drago. Svi pljuju po Lidlu, a niko da konkretno napise sta to nije uredu s njim? Bila sam u njihovim prodavnicama u vise zemalja i zaista ne vidim u cemu je problem - ogromni market nalik Tempu, u kom je dosta namirnica visestruko jeftinije nego u gradu. Nisam primetila ni da prodaju neki skart, prodaju iste robne marke i proizvode, sa ispravnim rokom, kao i drugi lanci samo uglavnom nesto jeftinije. Niti vidim zasto bi Lidl bio "sinonim za sirotinju". Ja sam visa srednja klasa (recimo), pa svejedno kad idem u vecu kupovinu namirnica necu ici u market ispred svoje zgrade nego u neki veliki i jeftiniji market. Mislim da je to potpuno normalno za ljude bilo kakvih primanja. Definitivno nisam jos upoznala toliko malogradjansku osobu da misli da je stvar prestiza naci prodavnicu sa najvecom cenom iste stvari i tu je kupiti.
A to sto hrana nije estetski aranzirana po rafovima je stvarno toliko glupa primedba da nemam reci. Mislim ne idem u prodavnicu da se lepo provedem nego da pokupujem sta mi treba, i iskreno me boli uvo da mi police sa uloscima, omeksivacima i majonezom budu lepe, bitno mi je da bude ok izbor, da hrana bude ispravna i bude sto je jefitinije moguce.

sale

pre 10 godina

od lidla je gori jedino aldi u kome uvek radi samo jedan kasir i gde cene odgovaraju mnogo bolje snabdevenim marketima. ovde na zapadu lidl i aldi su sinonim sa sirotinju, za socijalu - dakle za vecinu gradjana srbije.

nase somboled mleko od 86 dinara ne moze da se meri po kvalitetu sa mlekom iz lidla za 55 ceni (holandija, nemacka). to je obicna bela boja, isto vazi za vecinu proizvoda.

Босанац

pre 10 godina

Smesni su mi ovi likovi sto kazu kako je lidl skart... Slabog kvaliteta ili sta ti ja znam... To oni poznati prepametni prepotentni srbi poznati po dubokom novcaniku i svakakvim mogucnostima... Kao prvo lidl ima jako povoljne cene... Kao drugo lidl ispunjava sve higijenske uslove i uslove kvaliteta u svim drzavama u kojim posluje! Sta to vam nije dovoljno? Ljudi moji niste ni svesni sta kupujete u raznoraznim deltama i tempo radnjama pa kao lidl nece da valja. Kao trece najvece skandale oko hrane recimo u scajcarskoj nema lidl ili aldi ili ko vec nego svajcarski "visokokvalitetni" preskupi lanci kojima se desava da se u hlebu nadje metal ili u mesu crvi... E sad ta hrana kosta i duplo vise nego recimo u lidlu, dal je skuplja sto su ponekad crvi u njoj ja ne bi znao, ali takve stvari se ne desvaju lidlu... Isto tako u njemackoj... Austriji... Zbog cega je tako, jer recimo meso u lidlu se isprazni do podne i ajde nova tura i tako u nedogled... A to sto im je ambalaza takva kakva je pa se cokolada kupi iz kartona a ne sa predobre police... E to bas zabole korisnika koji na kraju dobije isto samo jeftinije... Mnogo je bitno kakva je ambalaza... Ali samo napred srpski strucnjaci... Jedan napisa sta ce nam prodavnice, tu je samo za njih profit... Pa da neka je a potrosacu mnogo znace niske cene... Samo neko van realnosti moze da kaze da u srbiji nisu potrebni lanci kao lidl i aldi...

Darko

pre 10 godina

Da bi Lidl napravio neki realni bum sa cenama, kompletan lanac - od proizvođača, preko distributera do prodavca mora biti sinhronizovan i usklađen. Recite mi, realno, ko bi svoju robu prodao za 25 dinara u Lidl-u, kada to isto može za 50 ili 100 u Maksiju ili Ideji? Prema tome, ne očekujem ništa spektakularno, osim par proizvoda iz EU koji će ići u ograničenim količinama po reklamnoj ceni.

Milan Krstic

pre 10 godina

Joj kakbo bi se radovao da cene budu dostupne...aaaliiii...kapitalisti su to...videli da mnoge trgovinske firme mlate pare pa sto ne bi i oni...ja mislim da je pre ovo..lova brate,lova...

komercijala

pre 10 godina

Ovaj budjavi lanac ima toliku politicku podrsku da je to strasno. Pa ciju ce robu prodavati ? Koliko ce ljudi koji u Srbiji nesto ili bilo sta proizvode izgubiti posao. Roba trecerazredna, objekti ispod svakog nivoa, ima jeftine robe sumnjivog kvaliteta, bilo sta da hocete da prodajete, ulazak ce biti nedostupan cak i za neke multinacionalne kompanije

Grunf

pre 10 godina

Sjajna vest.Jedva čekam da s eotvore,samo da drže cene kao u zapadnoj Evropi.Ovi ostali ako se Lidl bude držao cene zapadne evrope mogu odmah da se zatvore.Lidl požurite.

sasa

pre 10 godina

koliko cujem cene su im smesne po nemackoj.kisela voda cini mi se ispod evra za 6 flasa a kod nas je preko 2,pa kazite da ne bi dobro dosle nize cene svacijem budzetu.

dejan

pre 10 godina

u vrbasu su placali 100 000 evra za rusenje kuca da bi na tom zemljistu izgradili mega market lidl.jedan je trazio 200 000 evra za kucu i dobio,a kuca mu je ocajna ne vredi vise od 10 000 evra.i za te pare je kupio stan u novom sadu.

Jovan

pre 10 godina

da se kladimo u 100 EUR da mu je zamljiste prodao Miskovic? ovaj covek je neunistiv.
hapse ga on dovede H&M, Carrefour,...siguran sam I Lidl. samo je on sposoban za ovako nesto. on I njegovi menadzeri...

zaposlite ih malo da rade za Srbiju, ocigledno znaju da namlate pare...

kix

pre 10 godina

Jaaadni smo. Cela srbija se raduje, i govori u top-vestima o tome, da dolazi jedna kompanija, koja ne proizvodi nista, samo prodaje, i naravno radi zbog profita. O ovome treba da govore ekonomisti, drugi trgovacki lanci, proizvodjaci, ali Nikako obicni gradjani, koji idu tamo jedino da trose pare. Sistem vrednosti u srbiji je totalno poremecen

Nikola

pre 10 godina

Ako neko iz Lidla cita ove komentare, poruka za ljude iz kompanije:
Dodjite u Obrenovac. Ispunjava sve uslove koje trazite a uz to sa izgradnjom novog autoputa i mosta postace jedno od bitnijih saobracajnih cvorista sa tendencijom znacajnog razvoja.

Lemi

pre 10 godina

Jbt, kakva drama sto ce lanac koji ima limene hangarcice i prodaje robu na gajbe doci i otvoriti radnje. Ima taj lanac svoju pricu i logiku, ali pise se o njihovom dolasku kao da stize na granice lek za sve bolesne zemlje Srbije. Aman ljudi ...

sasa

pre 10 godina

koliko cujem cene su im smesne po nemackoj.kisela voda cini mi se ispod evra za 6 flasa a kod nas je preko 2,pa kazite da ne bi dobro dosle nize cene svacijem budzetu.

Lemi

pre 10 godina

Jbt, kakva drama sto ce lanac koji ima limene hangarcice i prodaje robu na gajbe doci i otvoriti radnje. Ima taj lanac svoju pricu i logiku, ali pise se o njihovom dolasku kao da stize na granice lek za sve bolesne zemlje Srbije. Aman ljudi ...

tanja

pre 10 godina

Sto se svi toliko zgrazate od Lidla? Nisam nesto ekstaticna sto dolazi, u principu me bas briga, ali ako ce hrana biti jefitinija nego u drugim prodavnicama naravno da mi je drago. Svi pljuju po Lidlu, a niko da konkretno napise sta to nije uredu s njim? Bila sam u njihovim prodavnicama u vise zemalja i zaista ne vidim u cemu je problem - ogromni market nalik Tempu, u kom je dosta namirnica visestruko jeftinije nego u gradu. Nisam primetila ni da prodaju neki skart, prodaju iste robne marke i proizvode, sa ispravnim rokom, kao i drugi lanci samo uglavnom nesto jeftinije. Niti vidim zasto bi Lidl bio "sinonim za sirotinju". Ja sam visa srednja klasa (recimo), pa svejedno kad idem u vecu kupovinu namirnica necu ici u market ispred svoje zgrade nego u neki veliki i jeftiniji market. Mislim da je to potpuno normalno za ljude bilo kakvih primanja. Definitivno nisam jos upoznala toliko malogradjansku osobu da misli da je stvar prestiza naci prodavnicu sa najvecom cenom iste stvari i tu je kupiti.
A to sto hrana nije estetski aranzirana po rafovima je stvarno toliko glupa primedba da nemam reci. Mislim ne idem u prodavnicu da se lepo provedem nego da pokupujem sta mi treba, i iskreno me boli uvo da mi police sa uloscima, omeksivacima i majonezom budu lepe, bitno mi je da bude ok izbor, da hrana bude ispravna i bude sto je jefitinije moguce.

dejan

pre 10 godina

u vrbasu su placali 100 000 evra za rusenje kuca da bi na tom zemljistu izgradili mega market lidl.jedan je trazio 200 000 evra za kucu i dobio,a kuca mu je ocajna ne vredi vise od 10 000 evra.i za te pare je kupio stan u novom sadu.

Босанац

pre 10 godina

Smesni su mi ovi likovi sto kazu kako je lidl skart... Slabog kvaliteta ili sta ti ja znam... To oni poznati prepametni prepotentni srbi poznati po dubokom novcaniku i svakakvim mogucnostima... Kao prvo lidl ima jako povoljne cene... Kao drugo lidl ispunjava sve higijenske uslove i uslove kvaliteta u svim drzavama u kojim posluje! Sta to vam nije dovoljno? Ljudi moji niste ni svesni sta kupujete u raznoraznim deltama i tempo radnjama pa kao lidl nece da valja. Kao trece najvece skandale oko hrane recimo u scajcarskoj nema lidl ili aldi ili ko vec nego svajcarski "visokokvalitetni" preskupi lanci kojima se desava da se u hlebu nadje metal ili u mesu crvi... E sad ta hrana kosta i duplo vise nego recimo u lidlu, dal je skuplja sto su ponekad crvi u njoj ja ne bi znao, ali takve stvari se ne desvaju lidlu... Isto tako u njemackoj... Austriji... Zbog cega je tako, jer recimo meso u lidlu se isprazni do podne i ajde nova tura i tako u nedogled... A to sto im je ambalaza takva kakva je pa se cokolada kupi iz kartona a ne sa predobre police... E to bas zabole korisnika koji na kraju dobije isto samo jeftinije... Mnogo je bitno kakva je ambalaza... Ali samo napred srpski strucnjaci... Jedan napisa sta ce nam prodavnice, tu je samo za njih profit... Pa da neka je a potrosacu mnogo znace niske cene... Samo neko van realnosti moze da kaze da u srbiji nisu potrebni lanci kao lidl i aldi...

kix

pre 10 godina

Jaaadni smo. Cela srbija se raduje, i govori u top-vestima o tome, da dolazi jedna kompanija, koja ne proizvodi nista, samo prodaje, i naravno radi zbog profita. O ovome treba da govore ekonomisti, drugi trgovacki lanci, proizvodjaci, ali Nikako obicni gradjani, koji idu tamo jedino da trose pare. Sistem vrednosti u srbiji je totalno poremecen

Samouk

pre 10 godina

Jbt, kakva drama sto ce lanac koji ima limene hangarcice i prodaje robu na gajbe doci i otvoriti radnje. Ima taj lanac svoju pricu i logiku, ali pise se o njihovom dolasku kao da stize na granice lek za sve bolesne zemlje Srbije. Aman ljudi ...
(Lemi, 16. avgust 2013 20:16)

Lemi, ako bude 30% jeftiniji od ovih u "staklu", kupovaću sa osmehom...

Nikola

pre 10 godina

Ako neko iz Lidla cita ove komentare, poruka za ljude iz kompanije:
Dodjite u Obrenovac. Ispunjava sve uslove koje trazite a uz to sa izgradnjom novog autoputa i mosta postace jedno od bitnijih saobracajnih cvorista sa tendencijom znacajnog razvoja.

woody86

pre 10 godina

Secam se 2008e godine,mesto pored Barse,I JA UZIVAM U SNU,LADNO KUPUJEM 24 limenke po 0.33,ZA CELIH 4,88e,DOK JE PLASTIKANA OD 2 LITRA BILA KOD NAS 150 din. ISPUNJEN SAN LIDL DODJI MOLIM TE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sasvim solidno

pre 10 godina

Imam jedan Lidl na putu do kuce s posla. Besplatan veliki parking, skroman ali potpun asortiman, uvek sveze povrce i voce i to po znatno nizim cenama nego u svedskim lancima. Mozda to nekome nije interesantno ali cini mi se da je i Srbiji ona klasicna pijaca pomalo zamrla i da ljudi kupuju voce i povrce po supermarketima. Takodje je i ponuda mleka, mlecnih proizvoda, mesa i suhomesnatih proizvoda solidna i povoljnija. Vise sam nego siguran bi sva roba trebalo biti znacajno jeftinija u poredenju s svim ostalim lancima inace otvaranje Lidla ne bi imalo smisla. Nije istina da je Lidl prodavnica za sirotinju kako tu neko rece. Prosto imaju mnogo skromniju opremu u radnji, zatvorene frizidere i vrlo stalan i dovoljan asortiman koji se distribuira po celoj Evropi sto omogucava i nize cene. Ko voli da placa skuplje neka ide u fensi prodavnice.

Industriestraße

pre 10 godina

Sa sedam prodavnica na sedam miliona gradjana, tesko da ce nekome konkurisati. Sto se tice izgleda Lidlove prodavnice, mene to ne interesuje posto ja ne kupujem prodavnicu nego kupujem samo robu. Sto se same robe tice nesto mi se svidja, nesto ne,i ne moram ja da kupujem iskljucivo sve kod Lidla. Licno znam kao musterija da Lidl nije sirotinjska prodavnica a jos manje eksluzivna radnja samo za upper class publiku. Tu dolaze ljudi koji jednostavno ne zele da za istu robu na drugom mestu plate visu cenu. Lidlov konkurent vlasnik ALDI -lanca je jednom prilikom na pitanje novinara - ko su vase musterije, odgovorio- mi imamo samo dve vrste musterija. Jedni su koji moraju da raspolazu sa novcem i drugi su oni koji znaju da raspolazu sa novcem. To isto vazi i za Lidl (barem u Nemackoj gde zivim)

Milan Bad Nauheim Deutschland

pre 10 godina

Od 1981 god. zivim pedesetak metara od objekta Lidl, i nikada, ali apsolutno NIKADA nisam imao problema u Lidlu. Koliko primecujem, ovde ima osoba koje komentarisu nesto, a da nisu nikada ni videli ni bili u slicnim marketima. U stvari Srbima ne odgovara generalno - nista. Jednostavno ne valja kada je skupo, a sada ne valja ako ce biti jeftinije. I gospodo nije istina da u Lidlu kupuje sirotinja. Apsolutna laz. Radim u jednoj klinici, sebe nikako ne smatram sirotinjom(prema proseku plate), a i svakodnevno gledam na parking ispred Lidla. Verujte da tu ima sarene klijentele, kao i svugde i u celom svetu. Zato dosta skepticizma i vecite srpske teme o teorijama zavere. Samo se jos vise zaglupljujete.

Cirih

pre 10 godina

Jaooo,srbende moje!Sve uvek najbolje znate!!
Zivim u Svajcarskoj a kupujem u nemackoj i za hranu kada bih je u svajcarskoj kupovao trebalo bi mi mesecno 1000-1200 fr(ja,zena i dvoje dece) a kada idem u nemacku(25km) mi treba oko 600-800 fr PLAFON.I da,kupujem izmedju ostalog i u Lidlu zasto bi recimo MARS iliSNIKERS kupio u drugoj radji ako je u lidlu oko 1e a na drugom mestu je vise(u Svajcarskoj je 3-4fr).Jednostavno mi je muka od nasih ljudi koja se gadi Lidl a ne izlaze iz njega!Kad ih sretnes pitas;Odkud vi ovde ?..."Pa,jaooo pa mi smo 1 put da vidimo sta ima"...a onda obicno pitam :Gde li je brasno ovde (ili bilo sta drugo)... onda sledi ono "E to ti je tamo vidis..ides 2 regal..treca polica..." a prvi put smo ovde...ma vazi...

info

pre 10 godina

Za znatiželjna: lokacija je kod naselja Borča Greda pre naselja Mali Zbeg, na samom Zrenjaninskom putu pre nove petlje za most Zemun-Borča... Vlasnik parcele je PKB Korporacija.

Jovan

pre 10 godina

da se kladimo u 100 EUR da mu je zamljiste prodao Miskovic? ovaj covek je neunistiv.
hapse ga on dovede H&M, Carrefour,...siguran sam I Lidl. samo je on sposoban za ovako nesto. on I njegovi menadzeri...

zaposlite ih malo da rade za Srbiju, ocigledno znaju da namlate pare...

NY-City

pre 10 godina

Lidl je sinonim za sirotinju.
(Kvalitet i cena, 16. avgust 2013 20:25)

Pa Srbi i Srbija su sirotinja! Mozda jos gore od sirotinje.

medojed

pre 10 godina

U principu budite sretni da i vama dolazi Lidl. U Hrvatskoj se jako proširio i postao popularan jer je zapravo jedina prava konkurencija Konzumu i Todoriću. Budući da nikada u životu nisam ušao u Konzum (niti namjeravam) ne znam gdje bih kupovao namirnice da nema Lidla, vjerojatno u Intersparu koji nije baš uvijek jeftin te npr. u Zagrebu postoje samo 2 ili 3 dok Lidla ima barem 10-ak. Inače, u Lidlu je roba gotovo sva njihova (oko 70%), tj. porijeklom iz Njemačke, kvalitetna i prilično jeftinija nego kod konkurencije te imaju i dobar izbor. Npr. mlijeka ima 4-5 vrsta koje se prodaje pod njihovim robnim markama, ali su proizvođači različiti - jedno iz Karlovca, jedno iz BiH, jedno iz Hamburga itd pa svatko bira što hoće. Onih ostalih 30% je poznata roba - možete kupiti npr. original Nutellu za 20 kn ili do nje stoji Lidlova Nussa za 10 kn koja je okusom identična, a ne kao razna druga šećerna sr**a koja se prodaju drugdje. Prodavaonice su im dobro uređene, dosta ih ima i podzemne garaže, na blagajnama paze da se ne rade gužve, kusur uvijek vraćaju točan u lipu (čak i zaokruže na više?!).
Pozitivno je i što imaju dosta druge robe poput dječje odjeće, alata (sav ima 3 god. garancije), elektronike i sl. vrlo visoke kvalitete za dobru cijenu. A koliko znam od nekih poznanika, radnici su prilično zadovoljni, plaće oko 1000 eura, uglavnom, ponajbolji lanac u HR.

Grunf

pre 10 godina

Sjajna vest.Jedva čekam da s eotvore,samo da drže cene kao u zapadnoj Evropi.Ovi ostali ako se Lidl bude držao cene zapadne evrope mogu odmah da se zatvore.Lidl požurite.

Frane

pre 10 godina

Lidl u Splitu postoji od 2006g. Sto reci,mnogo puta sam prosao i 100% jeftinije nego u HR konkurencije. Jasno, Lidl nije za velike mjesecne nabavke namirnica, ali je apsolutno pogodan za raznu robu siroke potrosnje koja je kvalitetom i cijenom podosta povoljnija od tkz "domacih" konkurenata. To su Diskonti od 600 do 1000 kvadratnih metara. Sve u svemu, za mnoge proizvode cete proci neusporedivo jeftinije od dosadasnjih cijena. Mnogi cete ga brzo zavoljeti, u to nema sumnje. Zdravi i veseli bili !

Darko

pre 10 godina

Da bi Lidl napravio neki realni bum sa cenama, kompletan lanac - od proizvođača, preko distributera do prodavca mora biti sinhronizovan i usklađen. Recite mi, realno, ko bi svoju robu prodao za 25 dinara u Lidl-u, kada to isto može za 50 ili 100 u Maksiju ili Ideji? Prema tome, ne očekujem ništa spektakularno, osim par proizvoda iz EU koji će ići u ograničenim količinama po reklamnoj ceni.

nemac

pre 10 godina

Moji Srbi,sanjate nesto.Lidl je jedan od trg.lanaca,ni manje ni vise.Cene ce biti prilagodjene ostalim trg.prodavnicama i dzabe se nadate nizim. Pa niko nije lud da ne zaradi ako moze.A moze,u Srbiji sve moze,
samo ne trzisne cene! Nekada smo se smejali "potrosackom drustvu" na zapadu
a odavno smo jos i gori...

mi smo bre Srbadija

pre 10 godina

Nema ti vece pokondirene tikve od Srbina gastarbajtera, skoro u svakom selu u Nemackoj postoji Lidl i Aldi koji rade sa profitom ali Srbinu je ispod casti i da pogleda u te brljoge a ne da nesto kupi. To ti je brate samo za Nemce koji jedva prezivljavaju nece tu i srpska gospoda da kupuje
jer su navikli samo na robu prve klase.

sale

pre 10 godina

od lidla je gori jedino aldi u kome uvek radi samo jedan kasir i gde cene odgovaraju mnogo bolje snabdevenim marketima. ovde na zapadu lidl i aldi su sinonim sa sirotinju, za socijalu - dakle za vecinu gradjana srbije.

nase somboled mleko od 86 dinara ne moze da se meri po kvalitetu sa mlekom iz lidla za 55 ceni (holandija, nemacka). to je obicna bela boja, isto vazi za vecinu proizvoda.

Arsenije

pre 10 godina

@(Darko, 16. avgust, 21:12)
To sto je isti artikal u Lidlu 100, a u Maxiju 150-200 dinara, ne znaci da je proizvodjac dobio od Lidla 60, a od Maxija 100 dinara. U oba slucaja proizvodjac je dobio isto, a razlika u ceni je trgovacka marza. Dakle, iz ugla proizvodjaca je isto, jedino se stvar razlikuje izugla kupca, da li je zadovoljan sto je nesto platio 50 ili 100% skuplje (da posle prica: "Ima se, moze se.") ili je zadovoljan kad nesto plati znatno jeftinije, a visak novca iskoristi za nesto drugo.

Ana

pre 10 godina

Škart. Nisam tamo kupovao ni kad sam bio imigrant. Lidl je sinonim za sirotinju.
(Kvalitet i cena,) - U pravu si; ja predlazem da se raspise peticija za otvaranje Harrods food halla u Srbiji, pariskog Fauchona, Fortnum&Masona i sl...to nama treba, a ne radnje za sirotinju!
A za one koji nisu nikad bili, u LIDL-u proizvodi stoje,kao i drugde, na policama.

komercijala

pre 10 godina

Ovaj budjavi lanac ima toliku politicku podrsku da je to strasno. Pa ciju ce robu prodavati ? Koliko ce ljudi koji u Srbiji nesto ili bilo sta proizvode izgubiti posao. Roba trecerazredna, objekti ispod svakog nivoa, ima jeftine robe sumnjivog kvaliteta, bilo sta da hocete da prodajete, ulazak ce biti nedostupan cak i za neke multinacionalne kompanije

milan

pre 10 godina

Slažem se da treba kupovati kod njih ako budu jeftiniji od ostalih.
Pre neki dan su me odrali u tempu, cene su im paprene (posle sam uporedio sa disovim cenama), a je se začudio što je tako prazno i samo 4 kase rade.

Sanja

pre 10 godina

mi smo jednom u lidlu pazarili i pola pobacali.skart. radije kupujemo ove trgovacke marke, jeftino a super kvalitetno. ovo iz lidla je katastrofa!

vick

pre 10 godina

Čitam komentare i ne mogu da verujem! Pa pola vas nije videlo ništa dalje od pijačne tezge! Bitno je da ulazi trgovinski lanac koji ne drži neki lokalni kriminalac, a što se tiče robe koja se prodaje u istom?? U svakom slučaju je mnogo bolja i kvalitetnija od većine domaćih robnih marki.

potrosac

pre 10 godina

Lidl je za sirotinju a takva kompanija treba Srbiji.Kvalitet proizvoda u Lidlu nije sami vrh. Carefour je ono sto sto treba Srbiji. Kvalitet na zavidnom nivou a cene nisu visoke

Zarko

pre 10 godina

Ako krenu sa cenama kao u Hrvatskoj 2018-e ce biti zatvoreni svi objekti Lidl Srbija supermarketa :-) Ali ako budu udarili sa nizim cenama Kodi ce otici sa sve kravatom. Volim da kupujem u Lidlu,ali ne bas sve. Cokolada je bolja od milke,kobasice,kukuruz,coca cola,namazi,kafe...to je ok,cak i super. Ali sto dalje od omeksivaca,dezodoransa,brijaca i sl. Kako god DOBRODOSLI U SRBIJU:-)

Александар Џунић

pre 10 godina

Сваки страни супермаркет је секира у ахилову тетиву наше пољопровреде. Ту (доведени) министар пољопривреде аминује све што му нареди премијер (потављен од стране америчког и/или британског амбасадора). И тако... Запад уваљује ГМО и остале хипер субвенционисане производе, тајкуни и политичари деле мито, министар пољопровреде бива плаћен да ћути, народ се храни ђубретом тек једва доступним свом џепу, а наши пољопривредници лагано нестају, а ми коментаришемо сву ову тугу и беду у коју смо уваљени.

Generic H2 (Server)

pre 10 godina

Dovoljno je pogledat koje marke se nalaze u lidlu pa zakljucit sam.

http://www.lidl.hr/cps/rde/xchg/SID-37D32326-56C26B96/lidl_hr/hs.xsl/16804.htm

A sta ce to znacit da domace proizvodjace? Zar ljudi misle da lidl ima neku magiju pa ima nize cijene od svih? Lidl ima najnize cijene jer ima i najnizu kvalitetu proizvoda, amen.

zloinaopacke

pre 10 godina

Hrana u Lidlu Nemackoj nije vise jeftinija nego kod nas, ali je veci i kvalitetniji izbor namirnica (ne racunamo povrce i voce, koje je ovde - Nemacka, bezukusno).

Da napunite korpu do vrha potrebno je oko 130eura.

Gotova zamrznuta hrana i junk food (konzerve,slatkisi) je uglavnom jeftinija nego kod nas.

Mozda nasim ljudima nece svideti to da se kese naplacuju i imate od plasticnih, preko platnenih, do krpenih i na kraju onih montaznih korpi i cena varira od 10 centi do par eura :)

Jedina prednost je to sto su radnici i sistem usluge brzi, ne morate da cekate radnika da vam izmeri povrce/voce vec se to automatski radi na kasi, cim se stvori malo veca guzva odmah se otvaraju dodatne kase itd.

Lidl ima finu liniju svojih proizvoda, koji su jeftini, ali su zato pristojnog kvaliteta

Lepo je sto stizu, ali su trebali malo ranije, pre tri godine je moglo za 40 eura da se napuni korpa do vrha, sto je bilo upola jeftinije nego kod nas, sada smo tu negde.

neny

pre 10 godina

LIDL u Nemackoj drzi lokacije svuda. Vrlo cesto se nalazi direktno preko puta ALDI-a ( isto diskont) i REWE-a( skuplju market) na rubovima gradova, gde su i veliki parkinzi. Ljudi idu iz jedne radnje u drugu i kupuju ciljano ono sto je na akciji ili cega nema kod konkurenata. Sto se Srbije tice, bili bi ludi a da ne budu skuplji od LIDL-a u okruzenju. Dovoljno je da bude 10-15% jeftiniji od Maksija, IDEe ili Merkatora i srpski kupci ce ih obozavati. Pitanje je, da li je nekih desetak Lidla dovoljno da pokrene sve cene na dole....

medojed

pre 10 godina

@Edo: "nepoznati proizvođači, kvalitet meni vrlo sumnjiv, 90% prerađevine, meso u životu ne bih kupio"

Ti očito u Lidlu nisi nikada bio, takvi su mi najbolji koji komentiraju. Ja obično uzimam piletinu koja je od Perutnine Ptuj (Slovenska), svinjetina je mislim iz Hrvatske, uglavnom na svakom proizvodu uredno piše proizvođač pa ko voli nek izvoli.

Milan Krstic

pre 10 godina

Joj kakbo bi se radovao da cene budu dostupne...aaaliiii...kapitalisti su to...videli da mnoge trgovinske firme mlate pare pa sto ne bi i oni...ja mislim da je pre ovo..lova brate,lova...

slavonac

pre 10 godina

nezelim vam kvariti srecu ali ja u gradu imam sve lance koji postoje u hrvatskoj,ja i zena juce obisli cjeli grad zbog nabavke u lokalu koji drzimo(fastfood) i svagdje smo kupovali ponesto na akcijama ali u lidlu nismo nasli nista sto mozemo ponuditi u lokalu a da nas neko negada i sto je najgore na cjelu trgovinu jedan radnik kojeg nikad nema,jako lose i jako cudna roba,nakraju sve kupili u konzumu i kauflandu,bolje da vam dode kaufland

Komša

pre 10 godina

Pa dobro.Ne može da škodi.Naravno,postoji verovatnoća da će se veoma brzo "prilagoditi" tržištu i da će mnoge artikle prodavati skuplje nego u svojim prodavnicama u okruženju ali škoditi nam neće jer niko nije prisiljen da kupuje samo kod njih.
Pre par dana smo se vratili iz Grčke.Neskvik za klince,koji ovde košta preko 400 din smo u Lidlu kupili za 1,7 € . Sirevi(kačkavalji) nemačkih proizvodjača su dosta jeftiniji nego ovde kao i vakumirane pršute(nemačke).Primetio sam da su im cene 10-20 % jeftinije od ostalih hipermarketa što se takvih proizvoda tiče ali cene voća i povrća iste ili jače-"prilagodili" se valjda.Za ostale proizvode ne znam.

zoran

pre 10 godina

Vlasnik parcele je PKB??Malo sutra..vlasnik je država Srbija...a PKB korisnik...opet niko od fizičkih lica nije uzeo pare..već muljanje sa državom i njenim zemljištem..hoće li se desiti..da stvarni vlasnik zemljišta..jedanput uzme pare..jer svi koji su došli Metro..Idea..Lidl..su dobili na poklon zemlju..od države..baš smo zemlja pogodna za investicije..

Edo

pre 10 godina

Kad kupujete u Lidlu, znate da se blizu dna. Neuredno, u kutijama, nepoznati proizvođači, kvalitet meni vrlo sumnjiv, 90% prerađevine, meso u životu ne bih kupio, dirinče 2-3 radnika u prodavnici od jutra do sutra, besplatnih kesa nema... Lidl je prodavnica za lumpenproleterijat. Ovo je iskustvo iz Belgije, gde sam imao i Lidl i Delez (u Lidl sam otišao 2x). Čudi me radost, bolje da razmislimo o kupovini "manje i bolje".

vladimir

pre 10 godina

ljudi nemojte odmah negativno razmisljati. Ovo je pozitivna stvar jer nam treba konkurencija na trzistu, radi obaranja cena. Pa ko je bio negde dalje van zemlje video je da su cene svih proizvoda svuda jeftinije od nasih. Ovo moze samo biti olaksanje. Mi imamo samo par trgovinskih lanaca i oni se ponasaju kao sultani, rade sta hoce, formiraju nerealne cene. Sto vise igraca na terenu vece su sanse za smanjivanje marzi i borbu za kupce.

somi

pre 10 godina

lidl je u Hr vec 10-tak god i nikakve srece s njima,uvjek prazno,samo jedna kasa radi,roba nidje veze,sve sto je jeftino kupis dodjes kuci i bacis jer nema okusa,jedino sto mi se kod njih svidja su stalne akcije na alate,kucnu potrepstinu i tehniku al i to je u malim kolicinama npr.jedna veca polica.

Ana

pre 10 godina

A oni kojima smeta sto se kese kupuju, da znate da se kese placaju u vecini evropskih zemalja, a ima i onih u kojima su PLASTICNE kese zabranjene i prodaju se iskljucivo reciklazne organske kese koje se raspadaju i kostaju 10 c. Trend je da se u kupovinu ponese torba.

Brussel

pre 10 godina

super, pocetak dolaska SNJ hrane i u nase prostore,
Izbegavam takve prodavnice samo za nesto provereno odem, kvalitet je uzas. Zdravlje je najbitnije.

Veliki brat

pre 10 godina

Problem cena u Tempu i još nekim velikim marketima je što oni proizvođačima papreno naplaćuju tzv. "iznajmljivanje" police za robu.
A isti ti artikli su skuplji u malim radnjama jer ima više posrednika u lancu, a i opala im prodaja značajno pa moraju nekako da održe zaradu.
Pogledajte cene npr. pića u diskontima i u Tempu i sve će vam biti jasno.

Lidl se tu može uklopiti sa nižim cenama samo ako uzima robu baš na velike količine i time obezbedi adekvatan popust od proizvođača.
Ili ako uzima robu proizvođača koja je na akcijama (tipa ističe rok za 10-15 dana), pa se onda to proda za nekoliko dana, i svi zadovoljni.

Jedino je problem što kod nas mnogi ne čuvaju prehrambene namirnice kako treba, pa ćemo videti kakav je Lidl po tom pitanju. Na primer, u Tempu kad su akcije suhomesnatih proizvoda, oni stoje u kolicima van rashladnih vitrina, i ta hrana vrlo često bude delimično problematična (npr. ako vam je imunitet oslabio i pojedete nešto tako, eto problema sa stomakom).

pony

pre 10 godina

@komercijala - Ovaj "budjavi lanac", kako ga nazvaste, nema politicku podrsku i ne gura se nista posebno. Realnost je da u Srbiji skoro NIKO vise ne kupuje nekretnine i vlasnici lokacija, muljare, opstinari i slicni su se razleteli da im prodaju zemljiste, sto svoje, sto tudje. Onda jos pozovu neuke novinare i kazu im da dolazi Lidl. I svi prenebregavaju proste cinjenice koje je sam Lidl izneo. Oni ne zure i strategija im je da otvore prvih 15-20 radnji odjednom. To moze biti 2015, 2016. ili 2017. U Beogradu je zemljiste za njihz preskupo, jer oni grade samo prizemlje, a prodavci prodaju lokaciju za vise spratova. Ali ocito se nadje po nesto. Definitivan kandidat je lokacija Interexa na Tosinom bunaru - oni posluju lose, a lokacija odgovara Nemcima.

student iz EU

pre 10 godina

Lidl prodaje robu u rangu od solidne do totalnog krsa. Par puta sam imala problema od njihovih mlecnih proizvoda, meso nikad ne kupujem od njih. Mesne preradjevine ne jedam a tek njihove ne. Opet, imaju sasvim pristojan izbor sireva, paste (nije barilla ali moze da prodje),integralnog peciva, zitarica & makrobiotickih zezalica, konzervirane zimnice i sl. Sokovi i alkohol kako kad, kako naletis, mada moram da priznam, imaju feenomenalno jeftin i kvalitetan organski sok od jabuka.No-name kozmetika onako, zavisi sta, samponi su OK. U EU to jeste prodavnica za studente i sirotinju, mada otkako je kriza, mogu se videti i "dobrostojeci". Dakle, ako se probere i kombinuje sa nabavkom u drugim ducanima & na pijaci, moze da ustedi.
Sve je to kvalitet koji bi u Srbiji lako mogao da se proizvodi i prodaje po slicnim cenama, da nam proizvodnja nije unistena a distribucija monopolizovana. I tako srbi ne znaju za bolje ili vece smece placaju skuplje, pa se raduju dolasku Lidla. Tuzno je to. Ali ajde, da ne mracim, sto bi Srbija jedina u Evropi bila uskracena za jednu takvu prodavnicu.
PS: i jeste ugodja malo depreseivan u radnjama poput Lidla i Aldija u EU. Zna da bude prljvo, kutije se vuku po podu, ljudi pohabane odece i sl. Po skoro istoj ceni mogu se naci no-name proizvodi normalnih trgovisnkih lanaca. Ali opet, koga briga za atmosferu kad kupuje i to mu ne kvari dan, samo napred.

kix

pre 10 godina

Jaaadni smo. Cela srbija se raduje, i govori u top-vestima o tome, da dolazi jedna kompanija, koja ne proizvodi nista, samo prodaje, i naravno radi zbog profita. O ovome treba da govore ekonomisti, drugi trgovacki lanci, proizvodjaci, ali Nikako obicni gradjani, koji idu tamo jedino da trose pare. Sistem vrednosti u srbiji je totalno poremecen

Lemi

pre 10 godina

Jbt, kakva drama sto ce lanac koji ima limene hangarcice i prodaje robu na gajbe doci i otvoriti radnje. Ima taj lanac svoju pricu i logiku, ali pise se o njihovom dolasku kao da stize na granice lek za sve bolesne zemlje Srbije. Aman ljudi ...

Sanja

pre 10 godina

mi smo jednom u lidlu pazarili i pola pobacali.skart. radije kupujemo ove trgovacke marke, jeftino a super kvalitetno. ovo iz lidla je katastrofa!

Jovan

pre 10 godina

da se kladimo u 100 EUR da mu je zamljiste prodao Miskovic? ovaj covek je neunistiv.
hapse ga on dovede H&M, Carrefour,...siguran sam I Lidl. samo je on sposoban za ovako nesto. on I njegovi menadzeri...

zaposlite ih malo da rade za Srbiju, ocigledno znaju da namlate pare...

komercijala

pre 10 godina

Ovaj budjavi lanac ima toliku politicku podrsku da je to strasno. Pa ciju ce robu prodavati ? Koliko ce ljudi koji u Srbiji nesto ili bilo sta proizvode izgubiti posao. Roba trecerazredna, objekti ispod svakog nivoa, ima jeftine robe sumnjivog kvaliteta, bilo sta da hocete da prodajete, ulazak ce biti nedostupan cak i za neke multinacionalne kompanije

sale

pre 10 godina

od lidla je gori jedino aldi u kome uvek radi samo jedan kasir i gde cene odgovaraju mnogo bolje snabdevenim marketima. ovde na zapadu lidl i aldi su sinonim sa sirotinju, za socijalu - dakle za vecinu gradjana srbije.

nase somboled mleko od 86 dinara ne moze da se meri po kvalitetu sa mlekom iz lidla za 55 ceni (holandija, nemacka). to je obicna bela boja, isto vazi za vecinu proizvoda.

Edo

pre 10 godina

Kad kupujete u Lidlu, znate da se blizu dna. Neuredno, u kutijama, nepoznati proizvođači, kvalitet meni vrlo sumnjiv, 90% prerađevine, meso u životu ne bih kupio, dirinče 2-3 radnika u prodavnici od jutra do sutra, besplatnih kesa nema... Lidl je prodavnica za lumpenproleterijat. Ovo je iskustvo iz Belgije, gde sam imao i Lidl i Delez (u Lidl sam otišao 2x). Čudi me radost, bolje da razmislimo o kupovini "manje i bolje".

dejan

pre 10 godina

u vrbasu su placali 100 000 evra za rusenje kuca da bi na tom zemljistu izgradili mega market lidl.jedan je trazio 200 000 evra za kucu i dobio,a kuca mu je ocajna ne vredi vise od 10 000 evra.i za te pare je kupio stan u novom sadu.

Milan Krstic

pre 10 godina

Joj kakbo bi se radovao da cene budu dostupne...aaaliiii...kapitalisti su to...videli da mnoge trgovinske firme mlate pare pa sto ne bi i oni...ja mislim da je pre ovo..lova brate,lova...

potrosac

pre 10 godina

Lidl je za sirotinju a takva kompanija treba Srbiji.Kvalitet proizvoda u Lidlu nije sami vrh. Carefour je ono sto sto treba Srbiji. Kvalitet na zavidnom nivou a cene nisu visoke

Darko

pre 10 godina

Da bi Lidl napravio neki realni bum sa cenama, kompletan lanac - od proizvođača, preko distributera do prodavca mora biti sinhronizovan i usklađen. Recite mi, realno, ko bi svoju robu prodao za 25 dinara u Lidl-u, kada to isto može za 50 ili 100 u Maksiju ili Ideji? Prema tome, ne očekujem ništa spektakularno, osim par proizvoda iz EU koji će ići u ograničenim količinama po reklamnoj ceni.

Nikola

pre 10 godina

Ako neko iz Lidla cita ove komentare, poruka za ljude iz kompanije:
Dodjite u Obrenovac. Ispunjava sve uslove koje trazite a uz to sa izgradnjom novog autoputa i mosta postace jedno od bitnijih saobracajnih cvorista sa tendencijom znacajnog razvoja.

woody86

pre 10 godina

Secam se 2008e godine,mesto pored Barse,I JA UZIVAM U SNU,LADNO KUPUJEM 24 limenke po 0.33,ZA CELIH 4,88e,DOK JE PLASTIKANA OD 2 LITRA BILA KOD NAS 150 din. ISPUNJEN SAN LIDL DODJI MOLIM TE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Samouk

pre 10 godina

Jbt, kakva drama sto ce lanac koji ima limene hangarcice i prodaje robu na gajbe doci i otvoriti radnje. Ima taj lanac svoju pricu i logiku, ali pise se o njihovom dolasku kao da stize na granice lek za sve bolesne zemlje Srbije. Aman ljudi ...
(Lemi, 16. avgust 2013 20:16)

Lemi, ako bude 30% jeftiniji od ovih u "staklu", kupovaću sa osmehom...

sasa

pre 10 godina

koliko cujem cene su im smesne po nemackoj.kisela voda cini mi se ispod evra za 6 flasa a kod nas je preko 2,pa kazite da ne bi dobro dosle nize cene svacijem budzetu.

tanja

pre 10 godina

Sto se svi toliko zgrazate od Lidla? Nisam nesto ekstaticna sto dolazi, u principu me bas briga, ali ako ce hrana biti jefitinija nego u drugim prodavnicama naravno da mi je drago. Svi pljuju po Lidlu, a niko da konkretno napise sta to nije uredu s njim? Bila sam u njihovim prodavnicama u vise zemalja i zaista ne vidim u cemu je problem - ogromni market nalik Tempu, u kom je dosta namirnica visestruko jeftinije nego u gradu. Nisam primetila ni da prodaju neki skart, prodaju iste robne marke i proizvode, sa ispravnim rokom, kao i drugi lanci samo uglavnom nesto jeftinije. Niti vidim zasto bi Lidl bio "sinonim za sirotinju". Ja sam visa srednja klasa (recimo), pa svejedno kad idem u vecu kupovinu namirnica necu ici u market ispred svoje zgrade nego u neki veliki i jeftiniji market. Mislim da je to potpuno normalno za ljude bilo kakvih primanja. Definitivno nisam jos upoznala toliko malogradjansku osobu da misli da je stvar prestiza naci prodavnicu sa najvecom cenom iste stvari i tu je kupiti.
A to sto hrana nije estetski aranzirana po rafovima je stvarno toliko glupa primedba da nemam reci. Mislim ne idem u prodavnicu da se lepo provedem nego da pokupujem sta mi treba, i iskreno me boli uvo da mi police sa uloscima, omeksivacima i majonezom budu lepe, bitno mi je da bude ok izbor, da hrana bude ispravna i bude sto je jefitinije moguce.

Grunf

pre 10 godina

Sjajna vest.Jedva čekam da s eotvore,samo da drže cene kao u zapadnoj Evropi.Ovi ostali ako se Lidl bude držao cene zapadne evrope mogu odmah da se zatvore.Lidl požurite.

Brussel

pre 10 godina

super, pocetak dolaska SNJ hrane i u nase prostore,
Izbegavam takve prodavnice samo za nesto provereno odem, kvalitet je uzas. Zdravlje je najbitnije.

Ana

pre 10 godina

Škart. Nisam tamo kupovao ni kad sam bio imigrant. Lidl je sinonim za sirotinju.
(Kvalitet i cena,) - U pravu si; ja predlazem da se raspise peticija za otvaranje Harrods food halla u Srbiji, pariskog Fauchona, Fortnum&Masona i sl...to nama treba, a ne radnje za sirotinju!
A za one koji nisu nikad bili, u LIDL-u proizvodi stoje,kao i drugde, na policama.

somi

pre 10 godina

lidl je u Hr vec 10-tak god i nikakve srece s njima,uvjek prazno,samo jedna kasa radi,roba nidje veze,sve sto je jeftino kupis dodjes kuci i bacis jer nema okusa,jedino sto mi se kod njih svidja su stalne akcije na alate,kucnu potrepstinu i tehniku al i to je u malim kolicinama npr.jedna veca polica.

slavonac

pre 10 godina

nezelim vam kvariti srecu ali ja u gradu imam sve lance koji postoje u hrvatskoj,ja i zena juce obisli cjeli grad zbog nabavke u lokalu koji drzimo(fastfood) i svagdje smo kupovali ponesto na akcijama ali u lidlu nismo nasli nista sto mozemo ponuditi u lokalu a da nas neko negada i sto je najgore na cjelu trgovinu jedan radnik kojeg nikad nema,jako lose i jako cudna roba,nakraju sve kupili u konzumu i kauflandu,bolje da vam dode kaufland

Босанац

pre 10 godina

Smesni su mi ovi likovi sto kazu kako je lidl skart... Slabog kvaliteta ili sta ti ja znam... To oni poznati prepametni prepotentni srbi poznati po dubokom novcaniku i svakakvim mogucnostima... Kao prvo lidl ima jako povoljne cene... Kao drugo lidl ispunjava sve higijenske uslove i uslove kvaliteta u svim drzavama u kojim posluje! Sta to vam nije dovoljno? Ljudi moji niste ni svesni sta kupujete u raznoraznim deltama i tempo radnjama pa kao lidl nece da valja. Kao trece najvece skandale oko hrane recimo u scajcarskoj nema lidl ili aldi ili ko vec nego svajcarski "visokokvalitetni" preskupi lanci kojima se desava da se u hlebu nadje metal ili u mesu crvi... E sad ta hrana kosta i duplo vise nego recimo u lidlu, dal je skuplja sto su ponekad crvi u njoj ja ne bi znao, ali takve stvari se ne desvaju lidlu... Isto tako u njemackoj... Austriji... Zbog cega je tako, jer recimo meso u lidlu se isprazni do podne i ajde nova tura i tako u nedogled... A to sto im je ambalaza takva kakva je pa se cokolada kupi iz kartona a ne sa predobre police... E to bas zabole korisnika koji na kraju dobije isto samo jeftinije... Mnogo je bitno kakva je ambalaza... Ali samo napred srpski strucnjaci... Jedan napisa sta ce nam prodavnice, tu je samo za njih profit... Pa da neka je a potrosacu mnogo znace niske cene... Samo neko van realnosti moze da kaze da u srbiji nisu potrebni lanci kao lidl i aldi...

Александар Џунић

pre 10 godina

Сваки страни супермаркет је секира у ахилову тетиву наше пољопровреде. Ту (доведени) министар пољопривреде аминује све што му нареди премијер (потављен од стране америчког и/или британског амбасадора). И тако... Запад уваљује ГМО и остале хипер субвенционисане производе, тајкуни и политичари деле мито, министар пољопровреде бива плаћен да ћути, народ се храни ђубретом тек једва доступним свом џепу, а наши пољопривредници лагано нестају, а ми коментаришемо сву ову тугу и беду у коју смо уваљени.

Sasvim solidno

pre 10 godina

Imam jedan Lidl na putu do kuce s posla. Besplatan veliki parking, skroman ali potpun asortiman, uvek sveze povrce i voce i to po znatno nizim cenama nego u svedskim lancima. Mozda to nekome nije interesantno ali cini mi se da je i Srbiji ona klasicna pijaca pomalo zamrla i da ljudi kupuju voce i povrce po supermarketima. Takodje je i ponuda mleka, mlecnih proizvoda, mesa i suhomesnatih proizvoda solidna i povoljnija. Vise sam nego siguran bi sva roba trebalo biti znacajno jeftinija u poredenju s svim ostalim lancima inace otvaranje Lidla ne bi imalo smisla. Nije istina da je Lidl prodavnica za sirotinju kako tu neko rece. Prosto imaju mnogo skromniju opremu u radnji, zatvorene frizidere i vrlo stalan i dovoljan asortiman koji se distribuira po celoj Evropi sto omogucava i nize cene. Ko voli da placa skuplje neka ide u fensi prodavnice.

Generic H2 (Server)

pre 10 godina

Dovoljno je pogledat koje marke se nalaze u lidlu pa zakljucit sam.

http://www.lidl.hr/cps/rde/xchg/SID-37D32326-56C26B96/lidl_hr/hs.xsl/16804.htm

A sta ce to znacit da domace proizvodjace? Zar ljudi misle da lidl ima neku magiju pa ima nize cijene od svih? Lidl ima najnize cijene jer ima i najnizu kvalitetu proizvoda, amen.

mi smo bre Srbadija

pre 10 godina

Nema ti vece pokondirene tikve od Srbina gastarbajtera, skoro u svakom selu u Nemackoj postoji Lidl i Aldi koji rade sa profitom ali Srbinu je ispod casti i da pogleda u te brljoge a ne da nesto kupi. To ti je brate samo za Nemce koji jedva prezivljavaju nece tu i srpska gospoda da kupuje
jer su navikli samo na robu prve klase.

NY-City

pre 10 godina

Lidl je sinonim za sirotinju.
(Kvalitet i cena, 16. avgust 2013 20:25)

Pa Srbi i Srbija su sirotinja! Mozda jos gore od sirotinje.

info

pre 10 godina

Za znatiželjna: lokacija je kod naselja Borča Greda pre naselja Mali Zbeg, na samom Zrenjaninskom putu pre nove petlje za most Zemun-Borča... Vlasnik parcele je PKB Korporacija.

Industriestraße

pre 10 godina

Sa sedam prodavnica na sedam miliona gradjana, tesko da ce nekome konkurisati. Sto se tice izgleda Lidlove prodavnice, mene to ne interesuje posto ja ne kupujem prodavnicu nego kupujem samo robu. Sto se same robe tice nesto mi se svidja, nesto ne,i ne moram ja da kupujem iskljucivo sve kod Lidla. Licno znam kao musterija da Lidl nije sirotinjska prodavnica a jos manje eksluzivna radnja samo za upper class publiku. Tu dolaze ljudi koji jednostavno ne zele da za istu robu na drugom mestu plate visu cenu. Lidlov konkurent vlasnik ALDI -lanca je jednom prilikom na pitanje novinara - ko su vase musterije, odgovorio- mi imamo samo dve vrste musterija. Jedni su koji moraju da raspolazu sa novcem i drugi su oni koji znaju da raspolazu sa novcem. To isto vazi i za Lidl (barem u Nemackoj gde zivim)

Milan Bad Nauheim Deutschland

pre 10 godina

Od 1981 god. zivim pedesetak metara od objekta Lidl, i nikada, ali apsolutno NIKADA nisam imao problema u Lidlu. Koliko primecujem, ovde ima osoba koje komentarisu nesto, a da nisu nikada ni videli ni bili u slicnim marketima. U stvari Srbima ne odgovara generalno - nista. Jednostavno ne valja kada je skupo, a sada ne valja ako ce biti jeftinije. I gospodo nije istina da u Lidlu kupuje sirotinja. Apsolutna laz. Radim u jednoj klinici, sebe nikako ne smatram sirotinjom(prema proseku plate), a i svakodnevno gledam na parking ispred Lidla. Verujte da tu ima sarene klijentele, kao i svugde i u celom svetu. Zato dosta skepticizma i vecite srpske teme o teorijama zavere. Samo se jos vise zaglupljujete.

Cirih

pre 10 godina

Jaooo,srbende moje!Sve uvek najbolje znate!!
Zivim u Svajcarskoj a kupujem u nemackoj i za hranu kada bih je u svajcarskoj kupovao trebalo bi mi mesecno 1000-1200 fr(ja,zena i dvoje dece) a kada idem u nemacku(25km) mi treba oko 600-800 fr PLAFON.I da,kupujem izmedju ostalog i u Lidlu zasto bi recimo MARS iliSNIKERS kupio u drugoj radji ako je u lidlu oko 1e a na drugom mestu je vise(u Svajcarskoj je 3-4fr).Jednostavno mi je muka od nasih ljudi koja se gadi Lidl a ne izlaze iz njega!Kad ih sretnes pitas;Odkud vi ovde ?..."Pa,jaooo pa mi smo 1 put da vidimo sta ima"...a onda obicno pitam :Gde li je brasno ovde (ili bilo sta drugo)... onda sledi ono "E to ti je tamo vidis..ides 2 regal..treca polica..." a prvi put smo ovde...ma vazi...

medojed

pre 10 godina

U principu budite sretni da i vama dolazi Lidl. U Hrvatskoj se jako proširio i postao popularan jer je zapravo jedina prava konkurencija Konzumu i Todoriću. Budući da nikada u životu nisam ušao u Konzum (niti namjeravam) ne znam gdje bih kupovao namirnice da nema Lidla, vjerojatno u Intersparu koji nije baš uvijek jeftin te npr. u Zagrebu postoje samo 2 ili 3 dok Lidla ima barem 10-ak. Inače, u Lidlu je roba gotovo sva njihova (oko 70%), tj. porijeklom iz Njemačke, kvalitetna i prilično jeftinija nego kod konkurencije te imaju i dobar izbor. Npr. mlijeka ima 4-5 vrsta koje se prodaje pod njihovim robnim markama, ali su proizvođači različiti - jedno iz Karlovca, jedno iz BiH, jedno iz Hamburga itd pa svatko bira što hoće. Onih ostalih 30% je poznata roba - možete kupiti npr. original Nutellu za 20 kn ili do nje stoji Lidlova Nussa za 10 kn koja je okusom identična, a ne kao razna druga šećerna sr**a koja se prodaju drugdje. Prodavaonice su im dobro uređene, dosta ih ima i podzemne garaže, na blagajnama paze da se ne rade gužve, kusur uvijek vraćaju točan u lipu (čak i zaokruže na više?!).
Pozitivno je i što imaju dosta druge robe poput dječje odjeće, alata (sav ima 3 god. garancije), elektronike i sl. vrlo visoke kvalitete za dobru cijenu. A koliko znam od nekih poznanika, radnici su prilično zadovoljni, plaće oko 1000 eura, uglavnom, ponajbolji lanac u HR.

Zarko

pre 10 godina

Ako krenu sa cenama kao u Hrvatskoj 2018-e ce biti zatvoreni svi objekti Lidl Srbija supermarketa :-) Ali ako budu udarili sa nizim cenama Kodi ce otici sa sve kravatom. Volim da kupujem u Lidlu,ali ne bas sve. Cokolada je bolja od milke,kobasice,kukuruz,coca cola,namazi,kafe...to je ok,cak i super. Ali sto dalje od omeksivaca,dezodoransa,brijaca i sl. Kako god DOBRODOSLI U SRBIJU:-)

Arsenije

pre 10 godina

@(Darko, 16. avgust, 21:12)
To sto je isti artikal u Lidlu 100, a u Maxiju 150-200 dinara, ne znaci da je proizvodjac dobio od Lidla 60, a od Maxija 100 dinara. U oba slucaja proizvodjac je dobio isto, a razlika u ceni je trgovacka marza. Dakle, iz ugla proizvodjaca je isto, jedino se stvar razlikuje izugla kupca, da li je zadovoljan sto je nesto platio 50 ili 100% skuplje (da posle prica: "Ima se, moze se.") ili je zadovoljan kad nesto plati znatno jeftinije, a visak novca iskoristi za nesto drugo.

nemac

pre 10 godina

Moji Srbi,sanjate nesto.Lidl je jedan od trg.lanaca,ni manje ni vise.Cene ce biti prilagodjene ostalim trg.prodavnicama i dzabe se nadate nizim. Pa niko nije lud da ne zaradi ako moze.A moze,u Srbiji sve moze,
samo ne trzisne cene! Nekada smo se smejali "potrosackom drustvu" na zapadu
a odavno smo jos i gori...

medojed

pre 10 godina

@Edo: "nepoznati proizvođači, kvalitet meni vrlo sumnjiv, 90% prerađevine, meso u životu ne bih kupio"

Ti očito u Lidlu nisi nikada bio, takvi su mi najbolji koji komentiraju. Ja obično uzimam piletinu koja je od Perutnine Ptuj (Slovenska), svinjetina je mislim iz Hrvatske, uglavnom na svakom proizvodu uredno piše proizvođač pa ko voli nek izvoli.

Veliki brat

pre 10 godina

Problem cena u Tempu i još nekim velikim marketima je što oni proizvođačima papreno naplaćuju tzv. "iznajmljivanje" police za robu.
A isti ti artikli su skuplji u malim radnjama jer ima više posrednika u lancu, a i opala im prodaja značajno pa moraju nekako da održe zaradu.
Pogledajte cene npr. pića u diskontima i u Tempu i sve će vam biti jasno.

Lidl se tu može uklopiti sa nižim cenama samo ako uzima robu baš na velike količine i time obezbedi adekvatan popust od proizvođača.
Ili ako uzima robu proizvođača koja je na akcijama (tipa ističe rok za 10-15 dana), pa se onda to proda za nekoliko dana, i svi zadovoljni.

Jedino je problem što kod nas mnogi ne čuvaju prehrambene namirnice kako treba, pa ćemo videti kakav je Lidl po tom pitanju. Na primer, u Tempu kad su akcije suhomesnatih proizvoda, oni stoje u kolicima van rashladnih vitrina, i ta hrana vrlo često bude delimično problematična (npr. ako vam je imunitet oslabio i pojedete nešto tako, eto problema sa stomakom).

vick

pre 10 godina

Čitam komentare i ne mogu da verujem! Pa pola vas nije videlo ništa dalje od pijačne tezge! Bitno je da ulazi trgovinski lanac koji ne drži neki lokalni kriminalac, a što se tiče robe koja se prodaje u istom?? U svakom slučaju je mnogo bolja i kvalitetnija od većine domaćih robnih marki.

vladimir

pre 10 godina

ljudi nemojte odmah negativno razmisljati. Ovo je pozitivna stvar jer nam treba konkurencija na trzistu, radi obaranja cena. Pa ko je bio negde dalje van zemlje video je da su cene svih proizvoda svuda jeftinije od nasih. Ovo moze samo biti olaksanje. Mi imamo samo par trgovinskih lanaca i oni se ponasaju kao sultani, rade sta hoce, formiraju nerealne cene. Sto vise igraca na terenu vece su sanse za smanjivanje marzi i borbu za kupce.

milan

pre 10 godina

Slažem se da treba kupovati kod njih ako budu jeftiniji od ostalih.
Pre neki dan su me odrali u tempu, cene su im paprene (posle sam uporedio sa disovim cenama), a je se začudio što je tako prazno i samo 4 kase rade.

Komša

pre 10 godina

Pa dobro.Ne može da škodi.Naravno,postoji verovatnoća da će se veoma brzo "prilagoditi" tržištu i da će mnoge artikle prodavati skuplje nego u svojim prodavnicama u okruženju ali škoditi nam neće jer niko nije prisiljen da kupuje samo kod njih.
Pre par dana smo se vratili iz Grčke.Neskvik za klince,koji ovde košta preko 400 din smo u Lidlu kupili za 1,7 € . Sirevi(kačkavalji) nemačkih proizvodjača su dosta jeftiniji nego ovde kao i vakumirane pršute(nemačke).Primetio sam da su im cene 10-20 % jeftinije od ostalih hipermarketa što se takvih proizvoda tiče ali cene voća i povrća iste ili jače-"prilagodili" se valjda.Za ostale proizvode ne znam.

pony

pre 10 godina

@komercijala - Ovaj "budjavi lanac", kako ga nazvaste, nema politicku podrsku i ne gura se nista posebno. Realnost je da u Srbiji skoro NIKO vise ne kupuje nekretnine i vlasnici lokacija, muljare, opstinari i slicni su se razleteli da im prodaju zemljiste, sto svoje, sto tudje. Onda jos pozovu neuke novinare i kazu im da dolazi Lidl. I svi prenebregavaju proste cinjenice koje je sam Lidl izneo. Oni ne zure i strategija im je da otvore prvih 15-20 radnji odjednom. To moze biti 2015, 2016. ili 2017. U Beogradu je zemljiste za njihz preskupo, jer oni grade samo prizemlje, a prodavci prodaju lokaciju za vise spratova. Ali ocito se nadje po nesto. Definitivan kandidat je lokacija Interexa na Tosinom bunaru - oni posluju lose, a lokacija odgovara Nemcima.

Ana

pre 10 godina

A oni kojima smeta sto se kese kupuju, da znate da se kese placaju u vecini evropskih zemalja, a ima i onih u kojima su PLASTICNE kese zabranjene i prodaju se iskljucivo reciklazne organske kese koje se raspadaju i kostaju 10 c. Trend je da se u kupovinu ponese torba.

student iz EU

pre 10 godina

Lidl prodaje robu u rangu od solidne do totalnog krsa. Par puta sam imala problema od njihovih mlecnih proizvoda, meso nikad ne kupujem od njih. Mesne preradjevine ne jedam a tek njihove ne. Opet, imaju sasvim pristojan izbor sireva, paste (nije barilla ali moze da prodje),integralnog peciva, zitarica & makrobiotickih zezalica, konzervirane zimnice i sl. Sokovi i alkohol kako kad, kako naletis, mada moram da priznam, imaju feenomenalno jeftin i kvalitetan organski sok od jabuka.No-name kozmetika onako, zavisi sta, samponi su OK. U EU to jeste prodavnica za studente i sirotinju, mada otkako je kriza, mogu se videti i "dobrostojeci". Dakle, ako se probere i kombinuje sa nabavkom u drugim ducanima & na pijaci, moze da ustedi.
Sve je to kvalitet koji bi u Srbiji lako mogao da se proizvodi i prodaje po slicnim cenama, da nam proizvodnja nije unistena a distribucija monopolizovana. I tako srbi ne znaju za bolje ili vece smece placaju skuplje, pa se raduju dolasku Lidla. Tuzno je to. Ali ajde, da ne mracim, sto bi Srbija jedina u Evropi bila uskracena za jednu takvu prodavnicu.
PS: i jeste ugodja malo depreseivan u radnjama poput Lidla i Aldija u EU. Zna da bude prljvo, kutije se vuku po podu, ljudi pohabane odece i sl. Po skoro istoj ceni mogu se naci no-name proizvodi normalnih trgovisnkih lanaca. Ali opet, koga briga za atmosferu kad kupuje i to mu ne kvari dan, samo napred.

zloinaopacke

pre 10 godina

Hrana u Lidlu Nemackoj nije vise jeftinija nego kod nas, ali je veci i kvalitetniji izbor namirnica (ne racunamo povrce i voce, koje je ovde - Nemacka, bezukusno).

Da napunite korpu do vrha potrebno je oko 130eura.

Gotova zamrznuta hrana i junk food (konzerve,slatkisi) je uglavnom jeftinija nego kod nas.

Mozda nasim ljudima nece svideti to da se kese naplacuju i imate od plasticnih, preko platnenih, do krpenih i na kraju onih montaznih korpi i cena varira od 10 centi do par eura :)

Jedina prednost je to sto su radnici i sistem usluge brzi, ne morate da cekate radnika da vam izmeri povrce/voce vec se to automatski radi na kasi, cim se stvori malo veca guzva odmah se otvaraju dodatne kase itd.

Lidl ima finu liniju svojih proizvoda, koji su jeftini, ali su zato pristojnog kvaliteta

Lepo je sto stizu, ali su trebali malo ranije, pre tri godine je moglo za 40 eura da se napuni korpa do vrha, sto je bilo upola jeftinije nego kod nas, sada smo tu negde.

zoran

pre 10 godina

Vlasnik parcele je PKB??Malo sutra..vlasnik je država Srbija...a PKB korisnik...opet niko od fizičkih lica nije uzeo pare..već muljanje sa državom i njenim zemljištem..hoće li se desiti..da stvarni vlasnik zemljišta..jedanput uzme pare..jer svi koji su došli Metro..Idea..Lidl..su dobili na poklon zemlju..od države..baš smo zemlja pogodna za investicije..

Frane

pre 10 godina

Lidl u Splitu postoji od 2006g. Sto reci,mnogo puta sam prosao i 100% jeftinije nego u HR konkurencije. Jasno, Lidl nije za velike mjesecne nabavke namirnica, ali je apsolutno pogodan za raznu robu siroke potrosnje koja je kvalitetom i cijenom podosta povoljnija od tkz "domacih" konkurenata. To su Diskonti od 600 do 1000 kvadratnih metara. Sve u svemu, za mnoge proizvode cete proci neusporedivo jeftinije od dosadasnjih cijena. Mnogi cete ga brzo zavoljeti, u to nema sumnje. Zdravi i veseli bili !

neny

pre 10 godina

LIDL u Nemackoj drzi lokacije svuda. Vrlo cesto se nalazi direktno preko puta ALDI-a ( isto diskont) i REWE-a( skuplju market) na rubovima gradova, gde su i veliki parkinzi. Ljudi idu iz jedne radnje u drugu i kupuju ciljano ono sto je na akciji ili cega nema kod konkurenata. Sto se Srbije tice, bili bi ludi a da ne budu skuplji od LIDL-a u okruzenju. Dovoljno je da bude 10-15% jeftiniji od Maksija, IDEe ili Merkatora i srpski kupci ce ih obozavati. Pitanje je, da li je nekih desetak Lidla dovoljno da pokrene sve cene na dole....