Petak, 21.09.2012.

09:54

Karte za prevoz idu na 70 dinara

Sa početkom nove grejne sezone stižu i veći računi. Mesečna karta za zaposlene biće oko 3.200 dinara. Topli radijatori u stanu od 60 kvadrata - 5.920 dinara.

Izvor: Novosti

Karte za prevoz idu na 70 dinara IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

105 Komentari

Sortiraj po:

Zoran

pre 11 godina

Veliki ekonomisti se utrkuju da daju predloge kako da namaknu budzet gospoda iz vlade, naravno da nikoga ne interesuje mnogo kako ce se platiti nameti. Placati 100E 12 meseci za grejanje sa cenom hrane najvisoj u Evropi i nasim platama je izivljavanje na narodu. Nisam glasac ali ne zato sto ne zelim da glasam nego nema za koga da se glasa ovde ce i bog sa djavolom u koaliciju zbog vlasti. Ne kaze nas narod za dzabe lazu k`o pred izbore. Navikli politicari da narod trpi i cuti 10 godina dok se ne pobuni. Kada bi jednu garnituru vlasti srusili cim pocne da radi ovakve stvari mozda bi se sledeci zapitali kako da sacuvaju fotelje ovako uzima koliko ko hoce pod cuvenim izgovorom Srpskih politicara to je za vase dobro mozda to ne vidite sada ali za nekoliko godina. I tako prodje vec 20 godina slusamo isti izgovor i sve je gore i gore.

Radule

pre 11 godina

sto smo mi zaposleni budale pa da placamo vise cenu mesecne karte od onih koji su povlasceni,pa vozimo se istim busom,svaku rupu na putu osetimo istim udarom a pritom vecina nas zaposlenih izdvaja barem jos 1.500din za nocni bus gde ne vazi bus plus karta,ok dignite nam cene karata ali makar nama zaposlenima omogucite da se sa tom istom kartom vozimo i nocnim prevozom...ako do toga ne dodje,ja otvoreno kazem da cu se svercovati u prevozu a bio sam redovan platisa bus plus mesecne markice

Malo statistike

pre 11 godina

@Milica

Prvo procitaj link koji si postavila.Ucesce pojedinacnih karata u prihodu GSP-a je 7,3%. Ni tada nisu povecavanje mesecne karte. Poslednji put cena mesecnih povecanja 1 oktobra 2010. I dalje se ne povecava cena za penzionere,studente, ne zaposlene kojih ima 68%.Povecava se samo za zaposlena lica

phreak

pre 11 godina

Nije najveći problem što topli radijatori u stanu od 60 kvadrata koštaju 5.920 dinara, već to što i hladni radijatori koštaju isto toliko. Kada bi se grejanje plaćalo po utrošku ovoga ne bi bilo a ljudi bi mogli da se opredele kako će se grejati.

Vojvodinac

pre 11 godina

Da ne bi cepidlacili, uzmimo za primer stan od 61 kvadrata, mesecno grejanje je bilo 5000 a sada je 6000 dinara, sto je na godisnjem nivou (ili po grejnoj sezoni) sa 60000 na 72000 dinara.
Sa tim novcem bez problema se greje kuca od 90 kvadrata sa dobrom izolacijom, centralnim grejanjem i kotlom na cvrsta goriva (drvo, ugalj).
Ove cene su daleko od prihvatljivih, ove godine broj domacinstava koja otkazuju centralno grejanje ce se povecati, a Toplane moraju naci metod kako da obracunaju ljidima koji placaju cele godine, i onda pred grejnu sezonu, u Novembru, posle poskupljenja nemaju novca, do kada se imaju prava grejati, s obzirom da su placali 10 meseci, ili ako otkazu u martu, na kraju grejne sezone, koliko jos moraju placati, jer su se grejali cele sezone?!!

Milica

pre 11 godina

A mi smo svi izgubili pamćenje, a?! Cena prevoza je podignuta poslednji put pre manje od godinu dana, tj. 1.11.2011. Evo i linka, sa vašeg sajta za podsećenje:

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=10&dd=21&nav_id=551422

Eto ja onako

pre 11 godina

@dex

Grad kupuje 150 novih autobusa,zglobnih nisko podnih na bio gprivo.Drugo ovde mnogi pisu o Metrou.Pa projektovanje metroa nije projektovanje zgrade.To traje.

dex

pre 11 godina

Ovo je za nepoverovati! Cena mesecne karte se približila onoj u EU,bez i jednog kilometra Metroa,umesto još novih trolejbusa i tramavaja na struju,grad kupuje 400 novih autobusa na naftu???

ice9

pre 11 godina

30e mesecno za onnaaaaaako djubre od prevoza!! Koga bre vi zezate vise aloooo,kupite prvo autobuse koji nisu nakrivljeni do pola poda pa onda dizite cene sram vas bilo!

Dzoni

pre 11 godina

Mora most da se plati..tako cemo I mi u Kgu kroz skuplje grejanje da platimo dream tim u vaterpolu..lokalna vlast se zaduzila do neba (duguju vec 50 miliona eura ili 10 puta vise nego pre 5 godina) al nek ide zivot..ko ce da misli o velikom racunu ako budemo prvaci.

N.

pre 11 godina

70 dinara za jednu voznju nije visoka cena karte, tesko da je bilo gde u Evropi i blizu toga. Sa druge strane, cena mesecne karte u odnosu na cenu pojedinacne jeste jako visoka i slicna mnogo razvijenijim gradovima i sistemima za gradski prevoz. Definitivno bi trebalo sniziti cenu mesecne karte, a cak i povecati cenu pojedinance uz, naravno, male promene koje nalaze zdrav razum, a to je da jedna karta vazi, recimo, 60 minuta te da se ne mora, ukoliko se preseda, koristiti nova. Beograd je, ipak, veliki grad i veliki broj ljudi koji koristi gradski prevoz preseda.

Uz ove i mozda jos neke promene bilo bi, cini mi se, i manje problema sa korisnicima, veci procenat naplacenih karata i bar malo vise zadovoljnih gradjana. A i vise novca u gradskoj kasi. Strasno je sto grad subvencionise GSP i toplane sa skoro 10 miliona evra svaki mesec. Pa to je jedan most godisnje, deo obilaznice,koliko vrtica, skola, da ne nabrajamo sta bi se sa tim novcem moglo uciniti...

Najvecu korist od poskupljenaj ima firma koja je uvela BUS PLUS sistem

pre 11 godina

Najvecu korist od poskupljenja gradskog prevoza ima preduzce koje je uvelo BUS PLUS sistem. Jer smo citali da od prihoda od prodaje karata 75 % novca ide samo GSP . Znaci GSP mora da placa skupo gorivo, popravlja autobuse, kupuje nova vozila sa 75 % zarade, dok firma koja je uvela BUS pLUS ima obavezu da prodaje karte, zaposli kontrolore i da im platu i da zamene ili ugrade nove citace bus plus kartica .

Aleksandar

pre 11 godina

za (Samo kazem..., 21. septembar 2012 20:37)

Isto je i u Beogradu, 24 sata grejanje radi samo kada je ispod -10 (i za Novu Godinu, da se ne ohladi pečenje:)

prokleta avlija

pre 11 godina

kada su proslog puta podigli cene grejanja i prevoza ovde je bilo preko 500 komentara,ovoliko mali broj komentara samo moze da znaci da je preko 80% gradjana prestalo da placa infostan i prevoz tako da ih ova vest uopste ne pogadja...

Ognjen

pre 11 godina

1.BUS PLUS na svom zvanicnom sajtu nema reference!!!
2.Na njihovom sajtu se navodi sledece"Na uređaju za kontrolu štampa se doplatna karta i kartica se stavlja na crnu listu. Kontrolor doplatnu kartu izdaje i onim putnicima koji uopšte nemaju kartu. Ukoliko putnik ne poseduje voznu ispravu, odnosno odbije da je preda na proveru, dužan je da ovlašćenom licu pruži podatke o svom identitetu (ličnu kartu ili neki drugi važeći dokument sa slikom)."

Putnik nije u obavezi da se legitimise posebno ne pred privatnim licem i privatnom firmom.to moze uciniti jedino uz saglasnost vlasnika.
Po tom ispada da i putnik ima pravo da legitimise kontrolora,jer kontrolor nije sluzbeno lice.
Para policija poznata kao komunalci mogu da izvrse proveru lica,ali ne i kontroloru da ustupaju podatke jer ne postoji saglasnost vlasnika dokumenta i tu se prica zavrsava.Djilas je u nekoliko slucajeva sa svojim vecem,instrumentom upravljanja prekrsio ustav i republicke zakone,sve u cilju sprovodjenja demokratske diktature.
Primecujem,da gradonacelnik moze bez saglasnosti veca da donosi i ukida odluke,prakticno se radi o samovolji.
Upravo je saopsteno da ce srbija u narednom periodu dobiti jeftiniji gas za 50 dinara i to su svi mediji objavili.Kako sad poskupljenje?
Republika je obavestila javnost da ce se oporezivanje goriva ukinuti javnim gradskim preduzecima koji je iznosio 18%.Ako ovih 18% nije dovoljno za peglanje,ja nemam pojma sta je?! Dinkicu,vrati porez na gorivo javnim prevoznicima,da DJ ne brine

Petar

pre 11 godina

Na zalost,svi mi koji smo u gradskoj upravi izuzev sefova i nacelnika,uksraceno nam je pravo na novcanu naknadu u visini mesecne markice
(to je inace zaradjen novac i nije nikakva rec o poklonu) svi smo osudjeni da moramo imati bus plus i ako ga ne koristimo.
do sad sam nju ustupljivao zeni,ali vise ni to ne moze.
BTV,ovi sto rade u privatnom sektoru,svega njih 15% dobija naknadu za prevoz,ostali svi placaju sami.
Nemas kome da se zalis,tako je sistem osmisljan,nasilnicki,a onda se pitamo zasto je radnik olupao sefa,pravnicu ili racunovodju.
Njih ne zanima zakon i niko ih do sad nije klepio po usima,a to jeste posao za republickog javnog tuzioca.
U zakonu jasno pise u visini,a na tebije da biras.Sad ti Djilkas nije ostavio nikakav izbor,osim da povedes sudski spor.Nas radnike nema ko da zastiti

bojan

pre 11 godina

Koliko autobusa gsp-a ima plin? Pa jel nije bilo pametnije 10miliona potrositi na ugradnju plina i tako smanjiti troskove nego u bus plus sistem a da pritom ni prethodnom sistemu naplate nije bog zna sta falilo???

pera

pre 11 godina

@Dragan

Ja sam mislio isto sto i ti, dok moj prijatelj nije iskljucio grejanje na 6-om spratu 11-ospratnice, prosto otisao u toplanu i pitao. Ja sam otisao, objasnio da ne zelim grejanje i ljudi su dosli i odvezali radijatore. O njihovom trosku. Objasnjeno mi je da ako budem zeleo ponovo da ukljucim grejanje, moracu da platim retroaktivno 6 meseci unazad (na taj nacin se stite od ljudi koji bi ukljucivali grejanje samo u sezoni grejanja).

Idi i pitaj, ne znam kako stvari stoje kod tebe.

Moram da dodam da sam ulozio dodatno u izolaciju stana nakon toga, jer nisam bio siguran koliko ce efikasno biti moje grejanje i iskreno, cena grejanja je ispala mnogo ispod mog ocekivanja.

Mile

pre 11 godina

Ре: Flavie sa Slavije, 21. septembar 2012 21:42

У престоници није било промене, информиши се...

Није ми јасно како поскупљује превоз када је раније за цену карте требало 60 дин (од којих је 10 дин ишло на штампу, које данас нема), тако да је преоз увођењем БусПлуса поскупео за 10 дин и сада ће опет за 10 дин. Никоме ништа. Важно је да смо пуни пара и да нам неће бити проблем.

Milutin

pre 11 godina

Mislim da je cena karte visoka, ali je bitnije da prevoz bude po meri građana. Hoću da kažem - neka bude 70din, ali neka važi vremenski sat ipo, a ne za jednu vožnju. Čemu bus plus sistem u raspalim vozilima, ako ja moram da otkucavam kartu u svakom prevozu a ne da platim da se prevezem do mesta gde sam krenuo.

ivana

pre 11 godina

grejanje i busplus ce nas unistiti. I ja sam u stanu i drago mi je sto imam CG, i sto ne moram da brinem o plinu ili o grejanju na struju. Ali, bilo bi mi jos draze da imam neke koristi od tog grejanja. Radijatori su u redu i kod mene i na celoj vertikali, ali se uvek smrzavamo. Kad mi neko kaze: ,,blizu ti je toplana, tebi je u kuci banja'', samo mu kazem da je lud i da poseti moj frizider od stana. I znam da nisam jedina koja mora da placa 8000 hiljada, ali da makar mogu da se otkravim u ovom stanu, a ne da prezimim sa cebetom na ramenima. Tako je vec nekoliko godina unazad i nastavice se.
BusPlus, kao sto smo vec ustanovili je budalastina. Ukidanje onih zona, evo kao sto vidimo nam se vratilo, taman sad svi iz svih zona da vratimo izgubljene pare.

Samo kazem...

pre 11 godina

U Beogradu se placa 12 meseci grejanje sa odrzavanjem (mi placamo i na +40 stepeni!).
(Mnogo sam srecan, mnogo., 21. septembar 2012 12:28)

U Pirotu se placa isto tako, samo vi imate u sezoni 24h grejanje, kod nas ti je brale od 7 ujutro (racunaj 8) do 8 uvece. Nocu tri jorgana pa kako kome...

aa

pre 11 godina

3200 karta za prevoz. kakva glupost. Ovim ce ljudi samo manje kupovati a vise se svercovati. Inace umesto da dizete cenu dizite naplativost. Svaki 3 putnik se cekira

nije lose

pre 11 godina

Ovo poskupljenje je dobro za zaposlene koji idu kolima na posao jer im poslodavci plaćaju putne troskove prema ceni mesečne karte GSPa.

Po stvarnom utrosku

pre 11 godina

(mina, 21. septembar 2012 17:11)

Bas tako, i za vodu treba uvesti da svako placa koliko potrosi, a ne da troclano domacinstvo placa toplu i hladnu vodu 3000 din mesecno, a stan koji se izdaje a u njemu zivi 5 osoba, placa 1000 din (kao da zivi 1 osoba).

mina

pre 11 godina

Kada smo već kod teme,kada će uvesti merače na radijatorima za utrošak grejanja? Kada će svaki stan imati merač za utrošak obične vode - da komšije 'ne vade oči' jedni drugima koliko je ko članova domaćinstva prijavio za vodu?

Slovenec

pre 11 godina

Samo jedno pitanje: koliko je cena 1 m3 gasa za potrošača u Srbiji? U Sloveniji je od 0,60 do 0,66 € (sa uračunatim PDV), ovisno o dobavljaču. Tržište je liberalizirano 2007. godine pa danas ima devet dobavljača gasa. Potrošač može sam da bira svog dobavljača. Do sada razlike u ceni izmedju različitih dobavljača nisu bile baš velike (do najviše 10%)ali se ovog meseca pojavio novi prodavač gasa koji nudi 1 m3 za 0,48 € (sa uračunatim PDV) što je skoro 15% niže od drugog najjeftinijeg a čak 25% niže od najskupljeg ponudjača.

dushanbgd

pre 11 godina

za zaposlene cena ide gore - 80% zaposlenih sami placaju mesecnu kartu, odnosno poslodavca to ne interesuje.
dalje, sta cemo sa onima koji rade na crno?

cones

pre 11 godina

"Beograd će nastaviti dotiranje svakog meseca i GSP i privatnih prevoznika sa preko milijardu dinara, kako sugrađani ne bi plaćali ekonomsku cenu karata." Pa koja je onda ekonomska cena karata?? 200,300, 500 dinara po jednoj voznji? Zar nije lakse uvesti red u tog dinosaurusa zvanog GSP, otpusiti viskove, smanjiti troskove, manje krasti?!

Ogromna laz.

pre 11 godina

evo da pojasnim ja za grejanje stana u kuci stara gradnja ali uradjena stolariji i izolacija o mom trosku a ne grada ili ne znam koga vec idu obove zgrada. Sa stedljivim grejanjem znaci nemam od pet ujutru do deset uvece ili kad je minus 24h je na godisnjem nivou ni manje ni vise nego 210000 dinara koje moram odmah da dam a ne na mesecnom nivou kroz 12 uplata nego odma pare na sunce pa crevo pustam.Zatim
(vas bol je manji od naseg koji nemamo cg, 21. septembar 2012 13:14)

Grejanje stana za 6 meseci grejne sezone 210.000 din (35.000 mesecno).
Jedino ako imate stan ili kucu od 500m2, ili grejete non stop bazen.
Ja placam grejanje (na struju) stana od 55m2 30.000 din (5.000 mesecno).

buljubasa

pre 11 godina

Dzaba vam poskupljenje ako necete imati nijedan ispravan naplatni uredjaj u busu. Previse stezete, kad krene bujica gladnih onda nema spasa.

Aleksandar

pre 11 godina

Gde ste lopovi? Opet vam nije dovoljno? Ako budem video nekog politicara, clana stranke, simpatizere, njihove telohranitelje i ostale njihove krpelje u mojoj prodavnici, znate kada cu im prodati nesto? Nikada.

Bejn

pre 11 godina

Gradska uprava ocigledno zeli da subvencionise kupovinu dzipova na ovaj nacin. Javni prevoz ce postati toliko skup i toliko los (a alternative nema), jos cete dobijati batine kao bonus. Parking ce takodje da poskupi, kao i nasumicne saobracajne kazne (napravili vi prekrsaj ili ne). Bicikle ce da zabrane jer zagadjuju okolinu, ili ce da uvedu posebnu taksu za to. Posto vozaci dzipova imaju apsolutnu slobodu kretanja, nisu duzni da placaju parking i saobracajne kazne, jedino resenje je da se uzme neki terenac. Ovo vazi i za Audije i sva kola preko 15k evra.

Jole

pre 11 godina

I jos da dodam da grejanje u Beogradu nije 24-casovno, vec 12-13 sati u najboljem slucaju. Nocu smrzavanje. Ako je gas toliko skup, onda bi trebalo omoguciti ljudima da kontrolisu kolicinu toplote koju potrose, a to zaposlenima u Beogradskim elektranama nimalo ne odgovara, jer bi preko 50% stanovnika odmah iskljucilo grejanje. Oni zele fiksni reket.

Citajte tekst a ne.....

pre 11 godina

Cekajte bre ljudi.Ne kacite se za naslov vec procitajte tekst. Za zaposlene ide cena gore. Sta vas bre briga kada vam poslodavac placa. Za studente, penzionere, ne zaposlene cena ostaje ista.Pojedinacna karta ce biti skuplja za 10 dinara.. Od poslednjeg poskupljenja je proslo bez malo dvegodine.Koliko je skocilo gorivo za to vremekoliki je kurs evra zbog rezervnih delova. Kada bi se GSP proivatizovao cene prevoza bi bile 100% vece jer grad subvencionise prevoz

Dragan

pre 11 godina

@pera

Al si pametan do moga, hvala ti sto si nas prosvetlio...
Ne postoji mogucnost pojedinacnog iskljucenja sa sistema daljinskog grejanja, znaci mozes stati sa placanjem ali ti zaracunavaju dug. Posle toga ide prinudna naplata, zaplena imovine ili cak i prodaja stana (vec se desavalo, cini mi se u Cacku).

Dejan

pre 11 godina

A kad cete svoje nevaspitane i bahate vozace da vaspitate i da ih naterate da nose uniforme koje smo im MI kupili???

Na ponovljeno pitanje jedne starije gospodje, koji je broj autobusa (sramota kako su autobusi oblezeni, nekad i rukom ispisano) njoj vozac, pricajuci ujedno telefonom kaze: "pa rek'o sam ti, oces elaborat da ti napisem"!!!

Bagra nevaspitana i bezobrazna!

Perun

pre 11 godina

Ima da platite. Ili ce da biju po rebrima. :-) Cujem i ovi iz toplana krenuli na box.
I oprostice Vam sto su Vas tukli. Kad platite. Kucam i pitam se jel se ovo meni - nama.desava.

milos

pre 11 godina

Grejanje je jos i jeftino, jer ljudi nisu svesni da cena koju oni plaćaju ne pokriva trošak proizvornje već Grad pokriva razliku.
Mora da postoji neka optimizacija sistema, kao sto je uvodjenje kalorimetara, jer u nekik stsnovima ljudi otvsraju prozore jer je prevrće!
Naravno i sistem zasebnog grejanja svakog stana jer na taj nacin onaj ko ne placa moze da se isključi bez štete po druge korisnike.

Za GSP nemam sta da dodam, očigledno je neko ko trenutno ima veliku moć u gradu stavio šapu na javni prevoz

Simon

pre 11 godina

Meni nije jasno zasto su onda kupovali nove tramvaje, autobuse kada je ocigledno da nema novca i da narod to ne moze da isfinasira, ne mogu da verujem koliko ljudi mogu da odu daleko i sve u svrhu marketinga. Jednostavno treba da se vozimo u onome sto objektivno mozemo da platimo.Beograd je postao jako skup grad za zivot, eto to se promenilo za vreme novog gradonacelnika.

Nina

pre 11 godina

Evo sinoc sam cekala 58-icu koja se uopste nije pojavila, sto nije nimalo cudno jer se ne zna ko pije a ko placa ( ustvari i zna se - mi placamo a oni piju ) ali je zato devojka koja je cekala zajedno sa mnom poslala 3 poruke za obavestenje i dobila 3 dezinformacije. Bus smo cekale oko 40 min. i nije se uopste pojavio.

vas bol je manji od naseg koji nemamo cg

pre 11 godina

ne kontam coveka koji kaze placa cele godine 98 dinara po m2 pa zar bi ti lakse bilo da platis odmah punu cenu pa sest meseci nista ?
evo da pojasnim ja za grejanje stana u kuci stara gradnja ali uradjena stolariji i izolacija o mom trosku a ne grada ili ne znam koga vec idu obove zgrada. Sa stedljivim grejanjem znaci nemam od pet ujutru do deset uvece ili kad je minus 24h je na godisnjem nivou ni manje ni vise nego 210000 dinara koje moram odmah da dam a ne na mesecnom nivou kroz 12 uplata nego odma pare na sunce pa crevo pustam.Zatim vi nemate troskove odrzavanja sistema kao sto imamo mi koji sami moramo da se grejemo. isto tako vas ne zanima nista vezano za to a mene cesto glava boli a nemam alternativu. I ono sto je najvaznije vas grad subveniose a mene jok znaci ja sam gradjanin drugog reda u svakom pogledu. Sve u svemu cutite i uzivajte ne znate kako je kad se odresi kesa odjednom i kako to boli

Steva

pre 11 godina

A što se svi bunite? Pa očigledno su svi zadovoljni sa Đilasom, čim je izabran ponovo. Nije bio dovoljan ni preskup most, ni preskupo plaćanje parkinga, ni sumnjiv tender za bus-plus, ni seča platana u Bulevaru, ni krajnje nestručno i diletantsko organizovanje opravki najbitnijih saobraćajnica koje onda traje mesecima umesto nekoliko dana...

Evo, sada se dešava ono što sam pisao ovde na B92 istog dana kada je ukinuta skuplja zona GSP-a: sačekaće neko vreme i uvesti svima da plaćamo tu skupu zonu. A zona je ukinuta jer su shvatili da u BUS plus sistemu, kako su ga oni (diletantski)zamislili, to ne mogu da kontrolišu.

Da prevoz košta npr. 500 dinara mesečno, svi bi ga plaćali. Ovako, vidite i sami šta se dešava.

Dakle, ćutite i uživajte, kako ste glasali tako vam je. To je demokratija, zar ne?

Goran

pre 11 godina

Nije grad za svakoga.Ako nemas dovoljna primanja za zivot u gradu,onda se lapo vratite na selo.Mozete da se ljutite koliko hocete ali takoje.

Mnogo sam srecan, mnogo.

pre 11 godina

Beograđani treba da budu srećni zbog svojih računa za grejanje. Kod nas u Somboru će račun za grejanje stana od 55kvm biti preko 10.000 dinara. Razmislite o tome...
(Zorislav, 21. septembar 2012 10:56)

U Somboru se placa 6 meseci samo odrzavanje (bez grejanja) + 6 meseci grejanje sa odrzavanjem.
U Beogradu se placa 12 meseci grejanje sa odrzavanjem (mi placamo i na +40 stepeni!).

pera

pre 11 godina

Samo lenji i apaticni placaju grejanje preko toplane.

Svako drugo grejanje, pa i na struju je visestruko jeftinije.

Ja sam proslu zimu, a znamo kakva je bila, grejao stan od 50kvm za 8500din za sezonu. Dakle, osam i po hiljada dinara za celu sezonu. U stanu je bilo konstantnih 23-24C.

Isto to bi me kostalo 45.000 din preko toplane.

Racun za toplanu sluzi da se napuni opstinski budzet i placa nerad i zaposljavanje rodjaka.

Aleksandar

pre 11 godina

Iako gradjani polagano stradaju sa ovakvim postupcima politicara, na kraju ce politicari nastradati od strane gradjana. Nisu svesni sta ih ceka.

A ljudi su i dalje budale, sto veruju bilo kom politicaru.

Jole

pre 11 godina

Samo da se zna, grejanje u Beogradu se placa 12 meseci, a grejna sezona traje 6 meseci. Tako da su troskovi grejanja stana od 60 kvadrata 11.840 dinara mesecno ili 71.040 dinara po grejnoj sezoni. Grejanje u Beogradu nije opciono.

Beda iskače sa svih strana ko čupavac

pre 11 godina

Kako su parkinzi puni i sve moguće je izzonirano imate dovoljno novca da možete da subvencionišete umesto što poskupljujete.

Srecni ste vi!

pre 11 godina

Beograđani treba da budu srećni zbog svojih računa za grejanje. Kod nas u Somboru će račun za grejanje stana od 55kvm biti preko 10.000 dinara. Razmislite o tome...
(Zorislav, 21. septembar 2012 10:56)

Da, ali vi placate samo za vreme grejne sezone, a mi svih 12 meseci!

Živela demagogija

pre 11 godina

Pre samo par meseci pred izbore ukinuli su drugu zonu koja je koštala 3200 i to predstavljali kao veliki uspeh i pomoć ljudima koji žive u drugoj zoni, a sad ćemo svi da plaćamo tu cenu.Bravo.

Mita

pre 11 godina

Koji lešinari...a ja ih pitam jel platila Delta pdv na prodaju Maxi-ja i koliko?Nek nam daju tu informaciju,pa da znamo...a ne prolaze im stotine miliona evra i nikom ništa,a gledaju ostale da skinu do gole kože...

normalno je da će se šverc povećati

pre 11 godina

Podignućeš cenu prevoza.Prvo vrati onih 10% posto što stavljate ti i tvoji pajtosi u džep.Karta u jednom pravcu koja sad košta 60 din je pljačka.

Takođe ovo je krađa neviđenih razmera.Svako poskupljenje za bilo koji procenat je ujedno i povećanje prihoda za BUS PLUS. Neće biti da su se troškovi bus plus-a pvećali takođe za isti procent kao i troškovi GSP-a.

A sad mi kaži kako ću ja kao osoba koja je dobila otkaz da plaća tu nenormalno visoku cenu mesečne karte za gsp. Od roditelja i njihovih crkavice ne mogu da tražim.Kako god voziti se GSP-om nije luksuz nego potreba.

Nenad (Retenzija)

pre 11 godina

Nije mi jasno kako je cena karte za GSP 2002 godine bila 3 dinara za jednu neprekidnu vožnju a sada 60 dinara i treba da poskupu na 70 dinara.Bez obzira na nisku startnu osnovu kada je možda Grad subvencionirao GSP ali rast od 35x za deset godina je mnogo. To je rast od 3500%!!! A koliko je iznosila prosečna plata u Beogradu tada i sada. Ja osećam ovaj finansijski udar rasta cene karte za GSP jer mi je 2002 godine plata bila veća nego sada a za gsp ću uskoro da izdvajam 15% svoje plate.Posebna je priča koliko se u javnim preduzećima drapa, a ni GSP nije bio izuzetak, bolje da zapuše rupe na buretu nego da dolivaju još više vode. O Bus-plusu treba otvoriti posebnu stranicu.

BusPlus sistem

pre 11 godina

Uslisili su Vam zelju... nije 100 nego 98dinara. Hvala Vam na pomoci.
Za koji i kakav prevoz trazite vise novca? Pa vec je preskup ali Vam nije dosta jer moraju da se namire i GSP i komunalci i BusPlus i SMS sistem.
Saberite racune jednog domacinstva sa dve markice za prevoz na mesecnom nivou. InfoStan ce sada biti oko 7.000, Kablovska i internet (osnovni paket) 2.400, Struja 3.000, telefon 700, mobilni telefoni (sada ih svi imaju, takvo vreme doslo) 1.000.
Shvatate li Vi, gradski oci, da su samo obaveze za jedan mesec u nasem voljenom gradu 20.000din.
Nemaju svi platu i prihod kao Vi i Vasa preduzeca.
Dozovite se pameti jer i mi koji smo ostali uz Vas ima da okrenemo curak.
Sramota.

Ja sam

pre 11 godina

A treba ,,nahraniti" i BUS-PLUS sa 9%, pa novozaposlene lazarevcane, pa nove klime u rashodovanim autobusima, pa naduvane cene delova od firmi koje su u vlasnistvu politicara iz pojedinih stranaka, pa novokupljene mini-buseve koji nigde ne rade, pa novozaposlenu familiju rukovodstva GSP-a, pa kamate na minus od 5 milijardi,pa...!!!

Ocigledno mi!

pre 11 godina

Znaci za stan od 80m2 mesecno za Cg oko 9000 din x12 meseci (sa pdv). Nece biti poskupljenja drugih komunalnih usluga, a grejanje cini 80% cene Infostana. Ko je ovde lud?!

rage

pre 11 godina

"Sigurno je takođe da drugih poskupljenja do kraja godine neće biti. Takav je stav gradonačelnika i Gradskog veća, imajući u vidu sveukupnu ekonomsku situaciju."

Hvala Gradskim vlastima na razumevanju, a posebno Najpopularnijem medju Nepopularnima!

pera

pre 11 godina

"Mesečna karta za zaposlene biće oko 3.200 dinara". Po srednjem kursu 116 dinara za 1 evro, na godišnjem nivou to je 27,58x12=330 evra. Cena godišnje karte u Beču za zaposlene je 365 evra, a kakav je tamo prevoz a kakav je kod nas. Pa vi vidite ko tu koga i zbog čega...

Zorislav

pre 11 godina

Beograđani treba da budu srećni zbog svojih računa za grejanje. Kod nas u Somboru će račun za grejanje stana od 55kvm biti preko 10.000 dinara. Razmislite o tome...

pera

pre 11 godina

"Mesečna karta za zaposlene biće oko 3.200 dinara". Po srednjem kursu 116 dinara za 1 evro, na godišnjem nivou to je 27,58x12=330 evra. Cena godišnje karte u Beču za zaposlene je 365 evra, a kakav je tamo prevoz a kakav je kod nas. Pa vi vidite ko tu koga i zbog čega...

Nenad (Retenzija)

pre 11 godina

Nije mi jasno kako je cena karte za GSP 2002 godine bila 3 dinara za jednu neprekidnu vožnju a sada 60 dinara i treba da poskupu na 70 dinara.Bez obzira na nisku startnu osnovu kada je možda Grad subvencionirao GSP ali rast od 35x za deset godina je mnogo. To je rast od 3500%!!! A koliko je iznosila prosečna plata u Beogradu tada i sada. Ja osećam ovaj finansijski udar rasta cene karte za GSP jer mi je 2002 godine plata bila veća nego sada a za gsp ću uskoro da izdvajam 15% svoje plate.Posebna je priča koliko se u javnim preduzećima drapa, a ni GSP nije bio izuzetak, bolje da zapuše rupe na buretu nego da dolivaju još više vode. O Bus-plusu treba otvoriti posebnu stranicu.

Živela demagogija

pre 11 godina

Pre samo par meseci pred izbore ukinuli su drugu zonu koja je koštala 3200 i to predstavljali kao veliki uspeh i pomoć ljudima koji žive u drugoj zoni, a sad ćemo svi da plaćamo tu cenu.Bravo.

BusPlus sistem

pre 11 godina

Uslisili su Vam zelju... nije 100 nego 98dinara. Hvala Vam na pomoci.
Za koji i kakav prevoz trazite vise novca? Pa vec je preskup ali Vam nije dosta jer moraju da se namire i GSP i komunalci i BusPlus i SMS sistem.
Saberite racune jednog domacinstva sa dve markice za prevoz na mesecnom nivou. InfoStan ce sada biti oko 7.000, Kablovska i internet (osnovni paket) 2.400, Struja 3.000, telefon 700, mobilni telefoni (sada ih svi imaju, takvo vreme doslo) 1.000.
Shvatate li Vi, gradski oci, da su samo obaveze za jedan mesec u nasem voljenom gradu 20.000din.
Nemaju svi platu i prihod kao Vi i Vasa preduzeca.
Dozovite se pameti jer i mi koji smo ostali uz Vas ima da okrenemo curak.
Sramota.

Nina

pre 11 godina

Evo sinoc sam cekala 58-icu koja se uopste nije pojavila, sto nije nimalo cudno jer se ne zna ko pije a ko placa ( ustvari i zna se - mi placamo a oni piju ) ali je zato devojka koja je cekala zajedno sa mnom poslala 3 poruke za obavestenje i dobila 3 dezinformacije. Bus smo cekale oko 40 min. i nije se uopste pojavio.

Ja sam

pre 11 godina

A treba ,,nahraniti" i BUS-PLUS sa 9%, pa novozaposlene lazarevcane, pa nove klime u rashodovanim autobusima, pa naduvane cene delova od firmi koje su u vlasnistvu politicara iz pojedinih stranaka, pa novokupljene mini-buseve koji nigde ne rade, pa novozaposlenu familiju rukovodstva GSP-a, pa kamate na minus od 5 milijardi,pa...!!!

Srecni ste vi!

pre 11 godina

Beograđani treba da budu srećni zbog svojih računa za grejanje. Kod nas u Somboru će račun za grejanje stana od 55kvm biti preko 10.000 dinara. Razmislite o tome...
(Zorislav, 21. septembar 2012 10:56)

Da, ali vi placate samo za vreme grejne sezone, a mi svih 12 meseci!

Jole

pre 11 godina

Samo da se zna, grejanje u Beogradu se placa 12 meseci, a grejna sezona traje 6 meseci. Tako da su troskovi grejanja stana od 60 kvadrata 11.840 dinara mesecno ili 71.040 dinara po grejnoj sezoni. Grejanje u Beogradu nije opciono.

Mita

pre 11 godina

Koji lešinari...a ja ih pitam jel platila Delta pdv na prodaju Maxi-ja i koliko?Nek nam daju tu informaciju,pa da znamo...a ne prolaze im stotine miliona evra i nikom ništa,a gledaju ostale da skinu do gole kože...

Steva

pre 11 godina

A što se svi bunite? Pa očigledno su svi zadovoljni sa Đilasom, čim je izabran ponovo. Nije bio dovoljan ni preskup most, ni preskupo plaćanje parkinga, ni sumnjiv tender za bus-plus, ni seča platana u Bulevaru, ni krajnje nestručno i diletantsko organizovanje opravki najbitnijih saobraćajnica koje onda traje mesecima umesto nekoliko dana...

Evo, sada se dešava ono što sam pisao ovde na B92 istog dana kada je ukinuta skuplja zona GSP-a: sačekaće neko vreme i uvesti svima da plaćamo tu skupu zonu. A zona je ukinuta jer su shvatili da u BUS plus sistemu, kako su ga oni (diletantski)zamislili, to ne mogu da kontrolišu.

Da prevoz košta npr. 500 dinara mesečno, svi bi ga plaćali. Ovako, vidite i sami šta se dešava.

Dakle, ćutite i uživajte, kako ste glasali tako vam je. To je demokratija, zar ne?

normalno je da će se šverc povećati

pre 11 godina

Podignućeš cenu prevoza.Prvo vrati onih 10% posto što stavljate ti i tvoji pajtosi u džep.Karta u jednom pravcu koja sad košta 60 din je pljačka.

Takođe ovo je krađa neviđenih razmera.Svako poskupljenje za bilo koji procenat je ujedno i povećanje prihoda za BUS PLUS. Neće biti da su se troškovi bus plus-a pvećali takođe za isti procent kao i troškovi GSP-a.

A sad mi kaži kako ću ja kao osoba koja je dobila otkaz da plaća tu nenormalno visoku cenu mesečne karte za gsp. Od roditelja i njihovih crkavice ne mogu da tražim.Kako god voziti se GSP-om nije luksuz nego potreba.

Dejan

pre 11 godina

A kad cete svoje nevaspitane i bahate vozace da vaspitate i da ih naterate da nose uniforme koje smo im MI kupili???

Na ponovljeno pitanje jedne starije gospodje, koji je broj autobusa (sramota kako su autobusi oblezeni, nekad i rukom ispisano) njoj vozac, pricajuci ujedno telefonom kaze: "pa rek'o sam ti, oces elaborat da ti napisem"!!!

Bagra nevaspitana i bezobrazna!

rage

pre 11 godina

"Sigurno je takođe da drugih poskupljenja do kraja godine neće biti. Takav je stav gradonačelnika i Gradskog veća, imajući u vidu sveukupnu ekonomsku situaciju."

Hvala Gradskim vlastima na razumevanju, a posebno Najpopularnijem medju Nepopularnima!

Ocigledno mi!

pre 11 godina

Znaci za stan od 80m2 mesecno za Cg oko 9000 din x12 meseci (sa pdv). Nece biti poskupljenja drugih komunalnih usluga, a grejanje cini 80% cene Infostana. Ko je ovde lud?!

Simon

pre 11 godina

Meni nije jasno zasto su onda kupovali nove tramvaje, autobuse kada je ocigledno da nema novca i da narod to ne moze da isfinasira, ne mogu da verujem koliko ljudi mogu da odu daleko i sve u svrhu marketinga. Jednostavno treba da se vozimo u onome sto objektivno mozemo da platimo.Beograd je postao jako skup grad za zivot, eto to se promenilo za vreme novog gradonacelnika.

Jole

pre 11 godina

I jos da dodam da grejanje u Beogradu nije 24-casovno, vec 12-13 sati u najboljem slucaju. Nocu smrzavanje. Ako je gas toliko skup, onda bi trebalo omoguciti ljudima da kontrolisu kolicinu toplote koju potrose, a to zaposlenima u Beogradskim elektranama nimalo ne odgovara, jer bi preko 50% stanovnika odmah iskljucilo grejanje. Oni zele fiksni reket.

buljubasa

pre 11 godina

Dzaba vam poskupljenje ako necete imati nijedan ispravan naplatni uredjaj u busu. Previse stezete, kad krene bujica gladnih onda nema spasa.

Mnogo sam srecan, mnogo.

pre 11 godina

Beograđani treba da budu srećni zbog svojih računa za grejanje. Kod nas u Somboru će račun za grejanje stana od 55kvm biti preko 10.000 dinara. Razmislite o tome...
(Zorislav, 21. septembar 2012 10:56)

U Somboru se placa 6 meseci samo odrzavanje (bez grejanja) + 6 meseci grejanje sa odrzavanjem.
U Beogradu se placa 12 meseci grejanje sa odrzavanjem (mi placamo i na +40 stepeni!).

Bejn

pre 11 godina

Gradska uprava ocigledno zeli da subvencionise kupovinu dzipova na ovaj nacin. Javni prevoz ce postati toliko skup i toliko los (a alternative nema), jos cete dobijati batine kao bonus. Parking ce takodje da poskupi, kao i nasumicne saobracajne kazne (napravili vi prekrsaj ili ne). Bicikle ce da zabrane jer zagadjuju okolinu, ili ce da uvedu posebnu taksu za to. Posto vozaci dzipova imaju apsolutnu slobodu kretanja, nisu duzni da placaju parking i saobracajne kazne, jedino resenje je da se uzme neki terenac. Ovo vazi i za Audije i sva kola preko 15k evra.

cones

pre 11 godina

"Beograd će nastaviti dotiranje svakog meseca i GSP i privatnih prevoznika sa preko milijardu dinara, kako sugrađani ne bi plaćali ekonomsku cenu karata." Pa koja je onda ekonomska cena karata?? 200,300, 500 dinara po jednoj voznji? Zar nije lakse uvesti red u tog dinosaurusa zvanog GSP, otpusiti viskove, smanjiti troskove, manje krasti?!

milos

pre 11 godina

Grejanje je jos i jeftino, jer ljudi nisu svesni da cena koju oni plaćaju ne pokriva trošak proizvornje već Grad pokriva razliku.
Mora da postoji neka optimizacija sistema, kao sto je uvodjenje kalorimetara, jer u nekik stsnovima ljudi otvsraju prozore jer je prevrće!
Naravno i sistem zasebnog grejanja svakog stana jer na taj nacin onaj ko ne placa moze da se isključi bez štete po druge korisnike.

Za GSP nemam sta da dodam, očigledno je neko ko trenutno ima veliku moć u gradu stavio šapu na javni prevoz

Perun

pre 11 godina

Ima da platite. Ili ce da biju po rebrima. :-) Cujem i ovi iz toplana krenuli na box.
I oprostice Vam sto su Vas tukli. Kad platite. Kucam i pitam se jel se ovo meni - nama.desava.

Aleksandar

pre 11 godina

Iako gradjani polagano stradaju sa ovakvim postupcima politicara, na kraju ce politicari nastradati od strane gradjana. Nisu svesni sta ih ceka.

A ljudi su i dalje budale, sto veruju bilo kom politicaru.

Beda iskače sa svih strana ko čupavac

pre 11 godina

Kako su parkinzi puni i sve moguće je izzonirano imate dovoljno novca da možete da subvencionišete umesto što poskupljujete.

pera

pre 11 godina

Samo lenji i apaticni placaju grejanje preko toplane.

Svako drugo grejanje, pa i na struju je visestruko jeftinije.

Ja sam proslu zimu, a znamo kakva je bila, grejao stan od 50kvm za 8500din za sezonu. Dakle, osam i po hiljada dinara za celu sezonu. U stanu je bilo konstantnih 23-24C.

Isto to bi me kostalo 45.000 din preko toplane.

Racun za toplanu sluzi da se napuni opstinski budzet i placa nerad i zaposljavanje rodjaka.

Aleksandar

pre 11 godina

Gde ste lopovi? Opet vam nije dovoljno? Ako budem video nekog politicara, clana stranke, simpatizere, njihove telohranitelje i ostale njihove krpelje u mojoj prodavnici, znate kada cu im prodati nesto? Nikada.

dushanbgd

pre 11 godina

za zaposlene cena ide gore - 80% zaposlenih sami placaju mesecnu kartu, odnosno poslodavca to ne interesuje.
dalje, sta cemo sa onima koji rade na crno?

mina

pre 11 godina

Kada smo već kod teme,kada će uvesti merače na radijatorima za utrošak grejanja? Kada će svaki stan imati merač za utrošak obične vode - da komšije 'ne vade oči' jedni drugima koliko je ko članova domaćinstva prijavio za vodu?

Dragan

pre 11 godina

@pera

Al si pametan do moga, hvala ti sto si nas prosvetlio...
Ne postoji mogucnost pojedinacnog iskljucenja sa sistema daljinskog grejanja, znaci mozes stati sa placanjem ali ti zaracunavaju dug. Posle toga ide prinudna naplata, zaplena imovine ili cak i prodaja stana (vec se desavalo, cini mi se u Cacku).

aa

pre 11 godina

3200 karta za prevoz. kakva glupost. Ovim ce ljudi samo manje kupovati a vise se svercovati. Inace umesto da dizete cenu dizite naplativost. Svaki 3 putnik se cekira

Ogromna laz.

pre 11 godina

evo da pojasnim ja za grejanje stana u kuci stara gradnja ali uradjena stolariji i izolacija o mom trosku a ne grada ili ne znam koga vec idu obove zgrada. Sa stedljivim grejanjem znaci nemam od pet ujutru do deset uvece ili kad je minus 24h je na godisnjem nivou ni manje ni vise nego 210000 dinara koje moram odmah da dam a ne na mesecnom nivou kroz 12 uplata nego odma pare na sunce pa crevo pustam.Zatim
(vas bol je manji od naseg koji nemamo cg, 21. septembar 2012 13:14)

Grejanje stana za 6 meseci grejne sezone 210.000 din (35.000 mesecno).
Jedino ako imate stan ili kucu od 500m2, ili grejete non stop bazen.
Ja placam grejanje (na struju) stana od 55m2 30.000 din (5.000 mesecno).

prokleta avlija

pre 11 godina

kada su proslog puta podigli cene grejanja i prevoza ovde je bilo preko 500 komentara,ovoliko mali broj komentara samo moze da znaci da je preko 80% gradjana prestalo da placa infostan i prevoz tako da ih ova vest uopste ne pogadja...

Slovenec

pre 11 godina

Samo jedno pitanje: koliko je cena 1 m3 gasa za potrošača u Srbiji? U Sloveniji je od 0,60 do 0,66 € (sa uračunatim PDV), ovisno o dobavljaču. Tržište je liberalizirano 2007. godine pa danas ima devet dobavljača gasa. Potrošač može sam da bira svog dobavljača. Do sada razlike u ceni izmedju različitih dobavljača nisu bile baš velike (do najviše 10%)ali se ovog meseca pojavio novi prodavač gasa koji nudi 1 m3 za 0,48 € (sa uračunatim PDV) što je skoro 15% niže od drugog najjeftinijeg a čak 25% niže od najskupljeg ponudjača.

Goran

pre 11 godina

Nije grad za svakoga.Ako nemas dovoljna primanja za zivot u gradu,onda se lapo vratite na selo.Mozete da se ljutite koliko hocete ali takoje.

Ognjen

pre 11 godina

1.BUS PLUS na svom zvanicnom sajtu nema reference!!!
2.Na njihovom sajtu se navodi sledece"Na uređaju za kontrolu štampa se doplatna karta i kartica se stavlja na crnu listu. Kontrolor doplatnu kartu izdaje i onim putnicima koji uopšte nemaju kartu. Ukoliko putnik ne poseduje voznu ispravu, odnosno odbije da je preda na proveru, dužan je da ovlašćenom licu pruži podatke o svom identitetu (ličnu kartu ili neki drugi važeći dokument sa slikom)."

Putnik nije u obavezi da se legitimise posebno ne pred privatnim licem i privatnom firmom.to moze uciniti jedino uz saglasnost vlasnika.
Po tom ispada da i putnik ima pravo da legitimise kontrolora,jer kontrolor nije sluzbeno lice.
Para policija poznata kao komunalci mogu da izvrse proveru lica,ali ne i kontroloru da ustupaju podatke jer ne postoji saglasnost vlasnika dokumenta i tu se prica zavrsava.Djilas je u nekoliko slucajeva sa svojim vecem,instrumentom upravljanja prekrsio ustav i republicke zakone,sve u cilju sprovodjenja demokratske diktature.
Primecujem,da gradonacelnik moze bez saglasnosti veca da donosi i ukida odluke,prakticno se radi o samovolji.
Upravo je saopsteno da ce srbija u narednom periodu dobiti jeftiniji gas za 50 dinara i to su svi mediji objavili.Kako sad poskupljenje?
Republika je obavestila javnost da ce se oporezivanje goriva ukinuti javnim gradskim preduzecima koji je iznosio 18%.Ako ovih 18% nije dovoljno za peglanje,ja nemam pojma sta je?! Dinkicu,vrati porez na gorivo javnim prevoznicima,da DJ ne brine

Po stvarnom utrosku

pre 11 godina

(mina, 21. septembar 2012 17:11)

Bas tako, i za vodu treba uvesti da svako placa koliko potrosi, a ne da troclano domacinstvo placa toplu i hladnu vodu 3000 din mesecno, a stan koji se izdaje a u njemu zivi 5 osoba, placa 1000 din (kao da zivi 1 osoba).

Petar

pre 11 godina

Na zalost,svi mi koji smo u gradskoj upravi izuzev sefova i nacelnika,uksraceno nam je pravo na novcanu naknadu u visini mesecne markice
(to je inace zaradjen novac i nije nikakva rec o poklonu) svi smo osudjeni da moramo imati bus plus i ako ga ne koristimo.
do sad sam nju ustupljivao zeni,ali vise ni to ne moze.
BTV,ovi sto rade u privatnom sektoru,svega njih 15% dobija naknadu za prevoz,ostali svi placaju sami.
Nemas kome da se zalis,tako je sistem osmisljan,nasilnicki,a onda se pitamo zasto je radnik olupao sefa,pravnicu ili racunovodju.
Njih ne zanima zakon i niko ih do sad nije klepio po usima,a to jeste posao za republickog javnog tuzioca.
U zakonu jasno pise u visini,a na tebije da biras.Sad ti Djilkas nije ostavio nikakav izbor,osim da povedes sudski spor.Nas radnike nema ko da zastiti

nije lose

pre 11 godina

Ovo poskupljenje je dobro za zaposlene koji idu kolima na posao jer im poslodavci plaćaju putne troskove prema ceni mesečne karte GSPa.

Milutin

pre 11 godina

Mislim da je cena karte visoka, ali je bitnije da prevoz bude po meri građana. Hoću da kažem - neka bude 70din, ali neka važi vremenski sat ipo, a ne za jednu vožnju. Čemu bus plus sistem u raspalim vozilima, ako ja moram da otkucavam kartu u svakom prevozu a ne da platim da se prevezem do mesta gde sam krenuo.

Zorislav

pre 11 godina

Beograđani treba da budu srećni zbog svojih računa za grejanje. Kod nas u Somboru će račun za grejanje stana od 55kvm biti preko 10.000 dinara. Razmislite o tome...

pera

pre 11 godina

@Dragan

Ja sam mislio isto sto i ti, dok moj prijatelj nije iskljucio grejanje na 6-om spratu 11-ospratnice, prosto otisao u toplanu i pitao. Ja sam otisao, objasnio da ne zelim grejanje i ljudi su dosli i odvezali radijatore. O njihovom trosku. Objasnjeno mi je da ako budem zeleo ponovo da ukljucim grejanje, moracu da platim retroaktivno 6 meseci unazad (na taj nacin se stite od ljudi koji bi ukljucivali grejanje samo u sezoni grejanja).

Idi i pitaj, ne znam kako stvari stoje kod tebe.

Moram da dodam da sam ulozio dodatno u izolaciju stana nakon toga, jer nisam bio siguran koliko ce efikasno biti moje grejanje i iskreno, cena grejanja je ispala mnogo ispod mog ocekivanja.

Aleksandar

pre 11 godina

za (Samo kazem..., 21. septembar 2012 20:37)

Isto je i u Beogradu, 24 sata grejanje radi samo kada je ispod -10 (i za Novu Godinu, da se ne ohladi pečenje:)

bojan

pre 11 godina

Koliko autobusa gsp-a ima plin? Pa jel nije bilo pametnije 10miliona potrositi na ugradnju plina i tako smanjiti troskove nego u bus plus sistem a da pritom ni prethodnom sistemu naplate nije bog zna sta falilo???

Samo kazem...

pre 11 godina

U Beogradu se placa 12 meseci grejanje sa odrzavanjem (mi placamo i na +40 stepeni!).
(Mnogo sam srecan, mnogo., 21. septembar 2012 12:28)

U Pirotu se placa isto tako, samo vi imate u sezoni 24h grejanje, kod nas ti je brale od 7 ujutro (racunaj 8) do 8 uvece. Nocu tri jorgana pa kako kome...

Najvecu korist od poskupljenaj ima firma koja je uvela BUS PLUS sistem

pre 11 godina

Najvecu korist od poskupljenja gradskog prevoza ima preduzce koje je uvelo BUS PLUS sistem. Jer smo citali da od prihoda od prodaje karata 75 % novca ide samo GSP . Znaci GSP mora da placa skupo gorivo, popravlja autobuse, kupuje nova vozila sa 75 % zarade, dok firma koja je uvela BUS pLUS ima obavezu da prodaje karte, zaposli kontrolore i da im platu i da zamene ili ugrade nove citace bus plus kartica .

vas bol je manji od naseg koji nemamo cg

pre 11 godina

ne kontam coveka koji kaze placa cele godine 98 dinara po m2 pa zar bi ti lakse bilo da platis odmah punu cenu pa sest meseci nista ?
evo da pojasnim ja za grejanje stana u kuci stara gradnja ali uradjena stolariji i izolacija o mom trosku a ne grada ili ne znam koga vec idu obove zgrada. Sa stedljivim grejanjem znaci nemam od pet ujutru do deset uvece ili kad je minus 24h je na godisnjem nivou ni manje ni vise nego 210000 dinara koje moram odmah da dam a ne na mesecnom nivou kroz 12 uplata nego odma pare na sunce pa crevo pustam.Zatim vi nemate troskove odrzavanja sistema kao sto imamo mi koji sami moramo da se grejemo. isto tako vas ne zanima nista vezano za to a mene cesto glava boli a nemam alternativu. I ono sto je najvaznije vas grad subveniose a mene jok znaci ja sam gradjanin drugog reda u svakom pogledu. Sve u svemu cutite i uzivajte ne znate kako je kad se odresi kesa odjednom i kako to boli

ivana

pre 11 godina

grejanje i busplus ce nas unistiti. I ja sam u stanu i drago mi je sto imam CG, i sto ne moram da brinem o plinu ili o grejanju na struju. Ali, bilo bi mi jos draze da imam neke koristi od tog grejanja. Radijatori su u redu i kod mene i na celoj vertikali, ali se uvek smrzavamo. Kad mi neko kaze: ,,blizu ti je toplana, tebi je u kuci banja'', samo mu kazem da je lud i da poseti moj frizider od stana. I znam da nisam jedina koja mora da placa 8000 hiljada, ali da makar mogu da se otkravim u ovom stanu, a ne da prezimim sa cebetom na ramenima. Tako je vec nekoliko godina unazad i nastavice se.
BusPlus, kao sto smo vec ustanovili je budalastina. Ukidanje onih zona, evo kao sto vidimo nam se vratilo, taman sad svi iz svih zona da vratimo izgubljene pare.

Mile

pre 11 godina

Ре: Flavie sa Slavije, 21. septembar 2012 21:42

У престоници није било промене, информиши се...

Није ми јасно како поскупљује превоз када је раније за цену карте требало 60 дин (од којих је 10 дин ишло на штампу, које данас нема), тако да је преоз увођењем БусПлуса поскупео за 10 дин и сада ће опет за 10 дин. Никоме ништа. Важно је да смо пуни пара и да нам неће бити проблем.

Citajte tekst a ne.....

pre 11 godina

Cekajte bre ljudi.Ne kacite se za naslov vec procitajte tekst. Za zaposlene ide cena gore. Sta vas bre briga kada vam poslodavac placa. Za studente, penzionere, ne zaposlene cena ostaje ista.Pojedinacna karta ce biti skuplja za 10 dinara.. Od poslednjeg poskupljenja je proslo bez malo dvegodine.Koliko je skocilo gorivo za to vremekoliki je kurs evra zbog rezervnih delova. Kada bi se GSP proivatizovao cene prevoza bi bile 100% vece jer grad subvencionise prevoz

ice9

pre 11 godina

30e mesecno za onnaaaaaako djubre od prevoza!! Koga bre vi zezate vise aloooo,kupite prvo autobuse koji nisu nakrivljeni do pola poda pa onda dizite cene sram vas bilo!

Dzoni

pre 11 godina

Mora most da se plati..tako cemo I mi u Kgu kroz skuplje grejanje da platimo dream tim u vaterpolu..lokalna vlast se zaduzila do neba (duguju vec 50 miliona eura ili 10 puta vise nego pre 5 godina) al nek ide zivot..ko ce da misli o velikom racunu ako budemo prvaci.

dex

pre 11 godina

Ovo je za nepoverovati! Cena mesecne karte se približila onoj u EU,bez i jednog kilometra Metroa,umesto još novih trolejbusa i tramavaja na struju,grad kupuje 400 novih autobusa na naftu???

N.

pre 11 godina

70 dinara za jednu voznju nije visoka cena karte, tesko da je bilo gde u Evropi i blizu toga. Sa druge strane, cena mesecne karte u odnosu na cenu pojedinacne jeste jako visoka i slicna mnogo razvijenijim gradovima i sistemima za gradski prevoz. Definitivno bi trebalo sniziti cenu mesecne karte, a cak i povecati cenu pojedinance uz, naravno, male promene koje nalaze zdrav razum, a to je da jedna karta vazi, recimo, 60 minuta te da se ne mora, ukoliko se preseda, koristiti nova. Beograd je, ipak, veliki grad i veliki broj ljudi koji koristi gradski prevoz preseda.

Uz ove i mozda jos neke promene bilo bi, cini mi se, i manje problema sa korisnicima, veci procenat naplacenih karata i bar malo vise zadovoljnih gradjana. A i vise novca u gradskoj kasi. Strasno je sto grad subvencionise GSP i toplane sa skoro 10 miliona evra svaki mesec. Pa to je jedan most godisnje, deo obilaznice,koliko vrtica, skola, da ne nabrajamo sta bi se sa tim novcem moglo uciniti...

phreak

pre 11 godina

Nije najveći problem što topli radijatori u stanu od 60 kvadrata koštaju 5.920 dinara, već to što i hladni radijatori koštaju isto toliko. Kada bi se grejanje plaćalo po utrošku ovoga ne bi bilo a ljudi bi mogli da se opredele kako će se grejati.

Radule

pre 11 godina

sto smo mi zaposleni budale pa da placamo vise cenu mesecne karte od onih koji su povlasceni,pa vozimo se istim busom,svaku rupu na putu osetimo istim udarom a pritom vecina nas zaposlenih izdvaja barem jos 1.500din za nocni bus gde ne vazi bus plus karta,ok dignite nam cene karata ali makar nama zaposlenima omogucite da se sa tom istom kartom vozimo i nocnim prevozom...ako do toga ne dodje,ja otvoreno kazem da cu se svercovati u prevozu a bio sam redovan platisa bus plus mesecne markice

Milica

pre 11 godina

A mi smo svi izgubili pamćenje, a?! Cena prevoza je podignuta poslednji put pre manje od godinu dana, tj. 1.11.2011. Evo i linka, sa vašeg sajta za podsećenje:

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=10&dd=21&nav_id=551422

Vojvodinac

pre 11 godina

Da ne bi cepidlacili, uzmimo za primer stan od 61 kvadrata, mesecno grejanje je bilo 5000 a sada je 6000 dinara, sto je na godisnjem nivou (ili po grejnoj sezoni) sa 60000 na 72000 dinara.
Sa tim novcem bez problema se greje kuca od 90 kvadrata sa dobrom izolacijom, centralnim grejanjem i kotlom na cvrsta goriva (drvo, ugalj).
Ove cene su daleko od prihvatljivih, ove godine broj domacinstava koja otkazuju centralno grejanje ce se povecati, a Toplane moraju naci metod kako da obracunaju ljidima koji placaju cele godine, i onda pred grejnu sezonu, u Novembru, posle poskupljenja nemaju novca, do kada se imaju prava grejati, s obzirom da su placali 10 meseci, ili ako otkazu u martu, na kraju grejne sezone, koliko jos moraju placati, jer su se grejali cele sezone?!!

Malo statistike

pre 11 godina

@Milica

Prvo procitaj link koji si postavila.Ucesce pojedinacnih karata u prihodu GSP-a je 7,3%. Ni tada nisu povecavanje mesecne karte. Poslednji put cena mesecnih povecanja 1 oktobra 2010. I dalje se ne povecava cena za penzionere,studente, ne zaposlene kojih ima 68%.Povecava se samo za zaposlena lica

Zoran

pre 11 godina

Veliki ekonomisti se utrkuju da daju predloge kako da namaknu budzet gospoda iz vlade, naravno da nikoga ne interesuje mnogo kako ce se platiti nameti. Placati 100E 12 meseci za grejanje sa cenom hrane najvisoj u Evropi i nasim platama je izivljavanje na narodu. Nisam glasac ali ne zato sto ne zelim da glasam nego nema za koga da se glasa ovde ce i bog sa djavolom u koaliciju zbog vlasti. Ne kaze nas narod za dzabe lazu k`o pred izbore. Navikli politicari da narod trpi i cuti 10 godina dok se ne pobuni. Kada bi jednu garnituru vlasti srusili cim pocne da radi ovakve stvari mozda bi se sledeci zapitali kako da sacuvaju fotelje ovako uzima koliko ko hoce pod cuvenim izgovorom Srpskih politicara to je za vase dobro mozda to ne vidite sada ali za nekoliko godina. I tako prodje vec 20 godina slusamo isti izgovor i sve je gore i gore.

Eto ja onako

pre 11 godina

@dex

Grad kupuje 150 novih autobusa,zglobnih nisko podnih na bio gprivo.Drugo ovde mnogi pisu o Metrou.Pa projektovanje metroa nije projektovanje zgrade.To traje.

Goran

pre 11 godina

Nije grad za svakoga.Ako nemas dovoljna primanja za zivot u gradu,onda se lapo vratite na selo.Mozete da se ljutite koliko hocete ali takoje.

Citajte tekst a ne.....

pre 11 godina

Cekajte bre ljudi.Ne kacite se za naslov vec procitajte tekst. Za zaposlene ide cena gore. Sta vas bre briga kada vam poslodavac placa. Za studente, penzionere, ne zaposlene cena ostaje ista.Pojedinacna karta ce biti skuplja za 10 dinara.. Od poslednjeg poskupljenja je proslo bez malo dvegodine.Koliko je skocilo gorivo za to vremekoliki je kurs evra zbog rezervnih delova. Kada bi se GSP proivatizovao cene prevoza bi bile 100% vece jer grad subvencionise prevoz

Zorislav

pre 11 godina

Beograđani treba da budu srećni zbog svojih računa za grejanje. Kod nas u Somboru će račun za grejanje stana od 55kvm biti preko 10.000 dinara. Razmislite o tome...

vas bol je manji od naseg koji nemamo cg

pre 11 godina

ne kontam coveka koji kaze placa cele godine 98 dinara po m2 pa zar bi ti lakse bilo da platis odmah punu cenu pa sest meseci nista ?
evo da pojasnim ja za grejanje stana u kuci stara gradnja ali uradjena stolariji i izolacija o mom trosku a ne grada ili ne znam koga vec idu obove zgrada. Sa stedljivim grejanjem znaci nemam od pet ujutru do deset uvece ili kad je minus 24h je na godisnjem nivou ni manje ni vise nego 210000 dinara koje moram odmah da dam a ne na mesecnom nivou kroz 12 uplata nego odma pare na sunce pa crevo pustam.Zatim vi nemate troskove odrzavanja sistema kao sto imamo mi koji sami moramo da se grejemo. isto tako vas ne zanima nista vezano za to a mene cesto glava boli a nemam alternativu. I ono sto je najvaznije vas grad subveniose a mene jok znaci ja sam gradjanin drugog reda u svakom pogledu. Sve u svemu cutite i uzivajte ne znate kako je kad se odresi kesa odjednom i kako to boli

pera

pre 11 godina

Samo lenji i apaticni placaju grejanje preko toplane.

Svako drugo grejanje, pa i na struju je visestruko jeftinije.

Ja sam proslu zimu, a znamo kakva je bila, grejao stan od 50kvm za 8500din za sezonu. Dakle, osam i po hiljada dinara za celu sezonu. U stanu je bilo konstantnih 23-24C.

Isto to bi me kostalo 45.000 din preko toplane.

Racun za toplanu sluzi da se napuni opstinski budzet i placa nerad i zaposljavanje rodjaka.

Srecni ste vi!

pre 11 godina

Beograđani treba da budu srećni zbog svojih računa za grejanje. Kod nas u Somboru će račun za grejanje stana od 55kvm biti preko 10.000 dinara. Razmislite o tome...
(Zorislav, 21. septembar 2012 10:56)

Da, ali vi placate samo za vreme grejne sezone, a mi svih 12 meseci!

Samo kazem...

pre 11 godina

U Beogradu se placa 12 meseci grejanje sa odrzavanjem (mi placamo i na +40 stepeni!).
(Mnogo sam srecan, mnogo., 21. septembar 2012 12:28)

U Pirotu se placa isto tako, samo vi imate u sezoni 24h grejanje, kod nas ti je brale od 7 ujutro (racunaj 8) do 8 uvece. Nocu tri jorgana pa kako kome...

N.

pre 11 godina

70 dinara za jednu voznju nije visoka cena karte, tesko da je bilo gde u Evropi i blizu toga. Sa druge strane, cena mesecne karte u odnosu na cenu pojedinacne jeste jako visoka i slicna mnogo razvijenijim gradovima i sistemima za gradski prevoz. Definitivno bi trebalo sniziti cenu mesecne karte, a cak i povecati cenu pojedinance uz, naravno, male promene koje nalaze zdrav razum, a to je da jedna karta vazi, recimo, 60 minuta te da se ne mora, ukoliko se preseda, koristiti nova. Beograd je, ipak, veliki grad i veliki broj ljudi koji koristi gradski prevoz preseda.

Uz ove i mozda jos neke promene bilo bi, cini mi se, i manje problema sa korisnicima, veci procenat naplacenih karata i bar malo vise zadovoljnih gradjana. A i vise novca u gradskoj kasi. Strasno je sto grad subvencionise GSP i toplane sa skoro 10 miliona evra svaki mesec. Pa to je jedan most godisnje, deo obilaznice,koliko vrtica, skola, da ne nabrajamo sta bi se sa tim novcem moglo uciniti...

milos

pre 11 godina

Grejanje je jos i jeftino, jer ljudi nisu svesni da cena koju oni plaćaju ne pokriva trošak proizvornje već Grad pokriva razliku.
Mora da postoji neka optimizacija sistema, kao sto je uvodjenje kalorimetara, jer u nekik stsnovima ljudi otvsraju prozore jer je prevrće!
Naravno i sistem zasebnog grejanja svakog stana jer na taj nacin onaj ko ne placa moze da se isključi bez štete po druge korisnike.

Za GSP nemam sta da dodam, očigledno je neko ko trenutno ima veliku moć u gradu stavio šapu na javni prevoz

Steva

pre 11 godina

A što se svi bunite? Pa očigledno su svi zadovoljni sa Đilasom, čim je izabran ponovo. Nije bio dovoljan ni preskup most, ni preskupo plaćanje parkinga, ni sumnjiv tender za bus-plus, ni seča platana u Bulevaru, ni krajnje nestručno i diletantsko organizovanje opravki najbitnijih saobraćajnica koje onda traje mesecima umesto nekoliko dana...

Evo, sada se dešava ono što sam pisao ovde na B92 istog dana kada je ukinuta skuplja zona GSP-a: sačekaće neko vreme i uvesti svima da plaćamo tu skupu zonu. A zona je ukinuta jer su shvatili da u BUS plus sistemu, kako su ga oni (diletantski)zamislili, to ne mogu da kontrolišu.

Da prevoz košta npr. 500 dinara mesečno, svi bi ga plaćali. Ovako, vidite i sami šta se dešava.

Dakle, ćutite i uživajte, kako ste glasali tako vam je. To je demokratija, zar ne?

Ogromna laz.

pre 11 godina

evo da pojasnim ja za grejanje stana u kuci stara gradnja ali uradjena stolariji i izolacija o mom trosku a ne grada ili ne znam koga vec idu obove zgrada. Sa stedljivim grejanjem znaci nemam od pet ujutru do deset uvece ili kad je minus 24h je na godisnjem nivou ni manje ni vise nego 210000 dinara koje moram odmah da dam a ne na mesecnom nivou kroz 12 uplata nego odma pare na sunce pa crevo pustam.Zatim
(vas bol je manji od naseg koji nemamo cg, 21. septembar 2012 13:14)

Grejanje stana za 6 meseci grejne sezone 210.000 din (35.000 mesecno).
Jedino ako imate stan ili kucu od 500m2, ili grejete non stop bazen.
Ja placam grejanje (na struju) stana od 55m2 30.000 din (5.000 mesecno).

nije lose

pre 11 godina

Ovo poskupljenje je dobro za zaposlene koji idu kolima na posao jer im poslodavci plaćaju putne troskove prema ceni mesečne karte GSPa.

Mnogo sam srecan, mnogo.

pre 11 godina

Beograđani treba da budu srećni zbog svojih računa za grejanje. Kod nas u Somboru će račun za grejanje stana od 55kvm biti preko 10.000 dinara. Razmislite o tome...
(Zorislav, 21. septembar 2012 10:56)

U Somboru se placa 6 meseci samo odrzavanje (bez grejanja) + 6 meseci grejanje sa odrzavanjem.
U Beogradu se placa 12 meseci grejanje sa odrzavanjem (mi placamo i na +40 stepeni!).

Simon

pre 11 godina

Meni nije jasno zasto su onda kupovali nove tramvaje, autobuse kada je ocigledno da nema novca i da narod to ne moze da isfinasira, ne mogu da verujem koliko ljudi mogu da odu daleko i sve u svrhu marketinga. Jednostavno treba da se vozimo u onome sto objektivno mozemo da platimo.Beograd je postao jako skup grad za zivot, eto to se promenilo za vreme novog gradonacelnika.

Eto ja onako

pre 11 godina

@dex

Grad kupuje 150 novih autobusa,zglobnih nisko podnih na bio gprivo.Drugo ovde mnogi pisu o Metrou.Pa projektovanje metroa nije projektovanje zgrade.To traje.

normalno je da će se šverc povećati

pre 11 godina

Podignućeš cenu prevoza.Prvo vrati onih 10% posto što stavljate ti i tvoji pajtosi u džep.Karta u jednom pravcu koja sad košta 60 din je pljačka.

Takođe ovo je krađa neviđenih razmera.Svako poskupljenje za bilo koji procenat je ujedno i povećanje prihoda za BUS PLUS. Neće biti da su se troškovi bus plus-a pvećali takođe za isti procent kao i troškovi GSP-a.

A sad mi kaži kako ću ja kao osoba koja je dobila otkaz da plaća tu nenormalno visoku cenu mesečne karte za gsp. Od roditelja i njihovih crkavice ne mogu da tražim.Kako god voziti se GSP-om nije luksuz nego potreba.

BusPlus sistem

pre 11 godina

Uslisili su Vam zelju... nije 100 nego 98dinara. Hvala Vam na pomoci.
Za koji i kakav prevoz trazite vise novca? Pa vec je preskup ali Vam nije dosta jer moraju da se namire i GSP i komunalci i BusPlus i SMS sistem.
Saberite racune jednog domacinstva sa dve markice za prevoz na mesecnom nivou. InfoStan ce sada biti oko 7.000, Kablovska i internet (osnovni paket) 2.400, Struja 3.000, telefon 700, mobilni telefoni (sada ih svi imaju, takvo vreme doslo) 1.000.
Shvatate li Vi, gradski oci, da su samo obaveze za jedan mesec u nasem voljenom gradu 20.000din.
Nemaju svi platu i prihod kao Vi i Vasa preduzeca.
Dozovite se pameti jer i mi koji smo ostali uz Vas ima da okrenemo curak.
Sramota.

Ja sam

pre 11 godina

A treba ,,nahraniti" i BUS-PLUS sa 9%, pa novozaposlene lazarevcane, pa nove klime u rashodovanim autobusima, pa naduvane cene delova od firmi koje su u vlasnistvu politicara iz pojedinih stranaka, pa novokupljene mini-buseve koji nigde ne rade, pa novozaposlenu familiju rukovodstva GSP-a, pa kamate na minus od 5 milijardi,pa...!!!

Mita

pre 11 godina

Koji lešinari...a ja ih pitam jel platila Delta pdv na prodaju Maxi-ja i koliko?Nek nam daju tu informaciju,pa da znamo...a ne prolaze im stotine miliona evra i nikom ništa,a gledaju ostale da skinu do gole kože...

Dejan

pre 11 godina

A kad cete svoje nevaspitane i bahate vozace da vaspitate i da ih naterate da nose uniforme koje smo im MI kupili???

Na ponovljeno pitanje jedne starije gospodje, koji je broj autobusa (sramota kako su autobusi oblezeni, nekad i rukom ispisano) njoj vozac, pricajuci ujedno telefonom kaze: "pa rek'o sam ti, oces elaborat da ti napisem"!!!

Bagra nevaspitana i bezobrazna!

Dragan

pre 11 godina

@pera

Al si pametan do moga, hvala ti sto si nas prosvetlio...
Ne postoji mogucnost pojedinacnog iskljucenja sa sistema daljinskog grejanja, znaci mozes stati sa placanjem ali ti zaracunavaju dug. Posle toga ide prinudna naplata, zaplena imovine ili cak i prodaja stana (vec se desavalo, cini mi se u Cacku).

Nenad (Retenzija)

pre 11 godina

Nije mi jasno kako je cena karte za GSP 2002 godine bila 3 dinara za jednu neprekidnu vožnju a sada 60 dinara i treba da poskupu na 70 dinara.Bez obzira na nisku startnu osnovu kada je možda Grad subvencionirao GSP ali rast od 35x za deset godina je mnogo. To je rast od 3500%!!! A koliko je iznosila prosečna plata u Beogradu tada i sada. Ja osećam ovaj finansijski udar rasta cene karte za GSP jer mi je 2002 godine plata bila veća nego sada a za gsp ću uskoro da izdvajam 15% svoje plate.Posebna je priča koliko se u javnim preduzećima drapa, a ni GSP nije bio izuzetak, bolje da zapuše rupe na buretu nego da dolivaju još više vode. O Bus-plusu treba otvoriti posebnu stranicu.

aa

pre 11 godina

3200 karta za prevoz. kakva glupost. Ovim ce ljudi samo manje kupovati a vise se svercovati. Inace umesto da dizete cenu dizite naplativost. Svaki 3 putnik se cekira

pera

pre 11 godina

"Mesečna karta za zaposlene biće oko 3.200 dinara". Po srednjem kursu 116 dinara za 1 evro, na godišnjem nivou to je 27,58x12=330 evra. Cena godišnje karte u Beču za zaposlene je 365 evra, a kakav je tamo prevoz a kakav je kod nas. Pa vi vidite ko tu koga i zbog čega...

Jole

pre 11 godina

Samo da se zna, grejanje u Beogradu se placa 12 meseci, a grejna sezona traje 6 meseci. Tako da su troskovi grejanja stana od 60 kvadrata 11.840 dinara mesecno ili 71.040 dinara po grejnoj sezoni. Grejanje u Beogradu nije opciono.

buljubasa

pre 11 godina

Dzaba vam poskupljenje ako necete imati nijedan ispravan naplatni uredjaj u busu. Previse stezete, kad krene bujica gladnih onda nema spasa.

Aleksandar

pre 11 godina

Gde ste lopovi? Opet vam nije dovoljno? Ako budem video nekog politicara, clana stranke, simpatizere, njihove telohranitelje i ostale njihove krpelje u mojoj prodavnici, znate kada cu im prodati nesto? Nikada.

dushanbgd

pre 11 godina

za zaposlene cena ide gore - 80% zaposlenih sami placaju mesecnu kartu, odnosno poslodavca to ne interesuje.
dalje, sta cemo sa onima koji rade na crno?

Po stvarnom utrosku

pre 11 godina

(mina, 21. septembar 2012 17:11)

Bas tako, i za vodu treba uvesti da svako placa koliko potrosi, a ne da troclano domacinstvo placa toplu i hladnu vodu 3000 din mesecno, a stan koji se izdaje a u njemu zivi 5 osoba, placa 1000 din (kao da zivi 1 osoba).

Milutin

pre 11 godina

Mislim da je cena karte visoka, ali je bitnije da prevoz bude po meri građana. Hoću da kažem - neka bude 70din, ali neka važi vremenski sat ipo, a ne za jednu vožnju. Čemu bus plus sistem u raspalim vozilima, ako ja moram da otkucavam kartu u svakom prevozu a ne da platim da se prevezem do mesta gde sam krenuo.

Bejn

pre 11 godina

Gradska uprava ocigledno zeli da subvencionise kupovinu dzipova na ovaj nacin. Javni prevoz ce postati toliko skup i toliko los (a alternative nema), jos cete dobijati batine kao bonus. Parking ce takodje da poskupi, kao i nasumicne saobracajne kazne (napravili vi prekrsaj ili ne). Bicikle ce da zabrane jer zagadjuju okolinu, ili ce da uvedu posebnu taksu za to. Posto vozaci dzipova imaju apsolutnu slobodu kretanja, nisu duzni da placaju parking i saobracajne kazne, jedino resenje je da se uzme neki terenac. Ovo vazi i za Audije i sva kola preko 15k evra.

Najvecu korist od poskupljenaj ima firma koja je uvela BUS PLUS sistem

pre 11 godina

Najvecu korist od poskupljenja gradskog prevoza ima preduzce koje je uvelo BUS PLUS sistem. Jer smo citali da od prihoda od prodaje karata 75 % novca ide samo GSP . Znaci GSP mora da placa skupo gorivo, popravlja autobuse, kupuje nova vozila sa 75 % zarade, dok firma koja je uvela BUS pLUS ima obavezu da prodaje karte, zaposli kontrolore i da im platu i da zamene ili ugrade nove citace bus plus kartica .

rage

pre 11 godina

"Sigurno je takođe da drugih poskupljenja do kraja godine neće biti. Takav je stav gradonačelnika i Gradskog veća, imajući u vidu sveukupnu ekonomsku situaciju."

Hvala Gradskim vlastima na razumevanju, a posebno Najpopularnijem medju Nepopularnima!

Ocigledno mi!

pre 11 godina

Znaci za stan od 80m2 mesecno za Cg oko 9000 din x12 meseci (sa pdv). Nece biti poskupljenja drugih komunalnih usluga, a grejanje cini 80% cene Infostana. Ko je ovde lud?!

Živela demagogija

pre 11 godina

Pre samo par meseci pred izbore ukinuli su drugu zonu koja je koštala 3200 i to predstavljali kao veliki uspeh i pomoć ljudima koji žive u drugoj zoni, a sad ćemo svi da plaćamo tu cenu.Bravo.

Aleksandar

pre 11 godina

Iako gradjani polagano stradaju sa ovakvim postupcima politicara, na kraju ce politicari nastradati od strane gradjana. Nisu svesni sta ih ceka.

A ljudi su i dalje budale, sto veruju bilo kom politicaru.

Perun

pre 11 godina

Ima da platite. Ili ce da biju po rebrima. :-) Cujem i ovi iz toplana krenuli na box.
I oprostice Vam sto su Vas tukli. Kad platite. Kucam i pitam se jel se ovo meni - nama.desava.

cones

pre 11 godina

"Beograd će nastaviti dotiranje svakog meseca i GSP i privatnih prevoznika sa preko milijardu dinara, kako sugrađani ne bi plaćali ekonomsku cenu karata." Pa koja je onda ekonomska cena karata?? 200,300, 500 dinara po jednoj voznji? Zar nije lakse uvesti red u tog dinosaurusa zvanog GSP, otpusiti viskove, smanjiti troskove, manje krasti?!

Slovenec

pre 11 godina

Samo jedno pitanje: koliko je cena 1 m3 gasa za potrošača u Srbiji? U Sloveniji je od 0,60 do 0,66 € (sa uračunatim PDV), ovisno o dobavljaču. Tržište je liberalizirano 2007. godine pa danas ima devet dobavljača gasa. Potrošač može sam da bira svog dobavljača. Do sada razlike u ceni izmedju različitih dobavljača nisu bile baš velike (do najviše 10%)ali se ovog meseca pojavio novi prodavač gasa koji nudi 1 m3 za 0,48 € (sa uračunatim PDV) što je skoro 15% niže od drugog najjeftinijeg a čak 25% niže od najskupljeg ponudjača.

ice9

pre 11 godina

30e mesecno za onnaaaaaako djubre od prevoza!! Koga bre vi zezate vise aloooo,kupite prvo autobuse koji nisu nakrivljeni do pola poda pa onda dizite cene sram vas bilo!

Beda iskače sa svih strana ko čupavac

pre 11 godina

Kako su parkinzi puni i sve moguće je izzonirano imate dovoljno novca da možete da subvencionišete umesto što poskupljujete.

Nina

pre 11 godina

Evo sinoc sam cekala 58-icu koja se uopste nije pojavila, sto nije nimalo cudno jer se ne zna ko pije a ko placa ( ustvari i zna se - mi placamo a oni piju ) ali je zato devojka koja je cekala zajedno sa mnom poslala 3 poruke za obavestenje i dobila 3 dezinformacije. Bus smo cekale oko 40 min. i nije se uopste pojavio.

Jole

pre 11 godina

I jos da dodam da grejanje u Beogradu nije 24-casovno, vec 12-13 sati u najboljem slucaju. Nocu smrzavanje. Ako je gas toliko skup, onda bi trebalo omoguciti ljudima da kontrolisu kolicinu toplote koju potrose, a to zaposlenima u Beogradskim elektranama nimalo ne odgovara, jer bi preko 50% stanovnika odmah iskljucilo grejanje. Oni zele fiksni reket.

ivana

pre 11 godina

grejanje i busplus ce nas unistiti. I ja sam u stanu i drago mi je sto imam CG, i sto ne moram da brinem o plinu ili o grejanju na struju. Ali, bilo bi mi jos draze da imam neke koristi od tog grejanja. Radijatori su u redu i kod mene i na celoj vertikali, ali se uvek smrzavamo. Kad mi neko kaze: ,,blizu ti je toplana, tebi je u kuci banja'', samo mu kazem da je lud i da poseti moj frizider od stana. I znam da nisam jedina koja mora da placa 8000 hiljada, ali da makar mogu da se otkravim u ovom stanu, a ne da prezimim sa cebetom na ramenima. Tako je vec nekoliko godina unazad i nastavice se.
BusPlus, kao sto smo vec ustanovili je budalastina. Ukidanje onih zona, evo kao sto vidimo nam se vratilo, taman sad svi iz svih zona da vratimo izgubljene pare.

pera

pre 11 godina

@Dragan

Ja sam mislio isto sto i ti, dok moj prijatelj nije iskljucio grejanje na 6-om spratu 11-ospratnice, prosto otisao u toplanu i pitao. Ja sam otisao, objasnio da ne zelim grejanje i ljudi su dosli i odvezali radijatore. O njihovom trosku. Objasnjeno mi je da ako budem zeleo ponovo da ukljucim grejanje, moracu da platim retroaktivno 6 meseci unazad (na taj nacin se stite od ljudi koji bi ukljucivali grejanje samo u sezoni grejanja).

Idi i pitaj, ne znam kako stvari stoje kod tebe.

Moram da dodam da sam ulozio dodatno u izolaciju stana nakon toga, jer nisam bio siguran koliko ce efikasno biti moje grejanje i iskreno, cena grejanja je ispala mnogo ispod mog ocekivanja.

bojan

pre 11 godina

Koliko autobusa gsp-a ima plin? Pa jel nije bilo pametnije 10miliona potrositi na ugradnju plina i tako smanjiti troskove nego u bus plus sistem a da pritom ni prethodnom sistemu naplate nije bog zna sta falilo???

Petar

pre 11 godina

Na zalost,svi mi koji smo u gradskoj upravi izuzev sefova i nacelnika,uksraceno nam je pravo na novcanu naknadu u visini mesecne markice
(to je inace zaradjen novac i nije nikakva rec o poklonu) svi smo osudjeni da moramo imati bus plus i ako ga ne koristimo.
do sad sam nju ustupljivao zeni,ali vise ni to ne moze.
BTV,ovi sto rade u privatnom sektoru,svega njih 15% dobija naknadu za prevoz,ostali svi placaju sami.
Nemas kome da se zalis,tako je sistem osmisljan,nasilnicki,a onda se pitamo zasto je radnik olupao sefa,pravnicu ili racunovodju.
Njih ne zanima zakon i niko ih do sad nije klepio po usima,a to jeste posao za republickog javnog tuzioca.
U zakonu jasno pise u visini,a na tebije da biras.Sad ti Djilkas nije ostavio nikakav izbor,osim da povedes sudski spor.Nas radnike nema ko da zastiti

Ognjen

pre 11 godina

1.BUS PLUS na svom zvanicnom sajtu nema reference!!!
2.Na njihovom sajtu se navodi sledece"Na uređaju za kontrolu štampa se doplatna karta i kartica se stavlja na crnu listu. Kontrolor doplatnu kartu izdaje i onim putnicima koji uopšte nemaju kartu. Ukoliko putnik ne poseduje voznu ispravu, odnosno odbije da je preda na proveru, dužan je da ovlašćenom licu pruži podatke o svom identitetu (ličnu kartu ili neki drugi važeći dokument sa slikom)."

Putnik nije u obavezi da se legitimise posebno ne pred privatnim licem i privatnom firmom.to moze uciniti jedino uz saglasnost vlasnika.
Po tom ispada da i putnik ima pravo da legitimise kontrolora,jer kontrolor nije sluzbeno lice.
Para policija poznata kao komunalci mogu da izvrse proveru lica,ali ne i kontroloru da ustupaju podatke jer ne postoji saglasnost vlasnika dokumenta i tu se prica zavrsava.Djilas je u nekoliko slucajeva sa svojim vecem,instrumentom upravljanja prekrsio ustav i republicke zakone,sve u cilju sprovodjenja demokratske diktature.
Primecujem,da gradonacelnik moze bez saglasnosti veca da donosi i ukida odluke,prakticno se radi o samovolji.
Upravo je saopsteno da ce srbija u narednom periodu dobiti jeftiniji gas za 50 dinara i to su svi mediji objavili.Kako sad poskupljenje?
Republika je obavestila javnost da ce se oporezivanje goriva ukinuti javnim gradskim preduzecima koji je iznosio 18%.Ako ovih 18% nije dovoljno za peglanje,ja nemam pojma sta je?! Dinkicu,vrati porez na gorivo javnim prevoznicima,da DJ ne brine

Dzoni

pre 11 godina

Mora most da se plati..tako cemo I mi u Kgu kroz skuplje grejanje da platimo dream tim u vaterpolu..lokalna vlast se zaduzila do neba (duguju vec 50 miliona eura ili 10 puta vise nego pre 5 godina) al nek ide zivot..ko ce da misli o velikom racunu ako budemo prvaci.

dex

pre 11 godina

Ovo je za nepoverovati! Cena mesecne karte se približila onoj u EU,bez i jednog kilometra Metroa,umesto još novih trolejbusa i tramavaja na struju,grad kupuje 400 novih autobusa na naftu???

Milica

pre 11 godina

A mi smo svi izgubili pamćenje, a?! Cena prevoza je podignuta poslednji put pre manje od godinu dana, tj. 1.11.2011. Evo i linka, sa vašeg sajta za podsećenje:

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=10&dd=21&nav_id=551422

phreak

pre 11 godina

Nije najveći problem što topli radijatori u stanu od 60 kvadrata koštaju 5.920 dinara, već to što i hladni radijatori koštaju isto toliko. Kada bi se grejanje plaćalo po utrošku ovoga ne bi bilo a ljudi bi mogli da se opredele kako će se grejati.

Radule

pre 11 godina

sto smo mi zaposleni budale pa da placamo vise cenu mesecne karte od onih koji su povlasceni,pa vozimo se istim busom,svaku rupu na putu osetimo istim udarom a pritom vecina nas zaposlenih izdvaja barem jos 1.500din za nocni bus gde ne vazi bus plus karta,ok dignite nam cene karata ali makar nama zaposlenima omogucite da se sa tom istom kartom vozimo i nocnim prevozom...ako do toga ne dodje,ja otvoreno kazem da cu se svercovati u prevozu a bio sam redovan platisa bus plus mesecne markice

mina

pre 11 godina

Kada smo već kod teme,kada će uvesti merače na radijatorima za utrošak grejanja? Kada će svaki stan imati merač za utrošak obične vode - da komšije 'ne vade oči' jedni drugima koliko je ko članova domaćinstva prijavio za vodu?

Mile

pre 11 godina

Ре: Flavie sa Slavije, 21. septembar 2012 21:42

У престоници није било промене, информиши се...

Није ми јасно како поскупљује превоз када је раније за цену карте требало 60 дин (од којих је 10 дин ишло на штампу, које данас нема), тако да је преоз увођењем БусПлуса поскупео за 10 дин и сада ће опет за 10 дин. Никоме ништа. Важно је да смо пуни пара и да нам неће бити проблем.

Aleksandar

pre 11 godina

za (Samo kazem..., 21. septembar 2012 20:37)

Isto je i u Beogradu, 24 sata grejanje radi samo kada je ispod -10 (i za Novu Godinu, da se ne ohladi pečenje:)

prokleta avlija

pre 11 godina

kada su proslog puta podigli cene grejanja i prevoza ovde je bilo preko 500 komentara,ovoliko mali broj komentara samo moze da znaci da je preko 80% gradjana prestalo da placa infostan i prevoz tako da ih ova vest uopste ne pogadja...

Vojvodinac

pre 11 godina

Da ne bi cepidlacili, uzmimo za primer stan od 61 kvadrata, mesecno grejanje je bilo 5000 a sada je 6000 dinara, sto je na godisnjem nivou (ili po grejnoj sezoni) sa 60000 na 72000 dinara.
Sa tim novcem bez problema se greje kuca od 90 kvadrata sa dobrom izolacijom, centralnim grejanjem i kotlom na cvrsta goriva (drvo, ugalj).
Ove cene su daleko od prihvatljivih, ove godine broj domacinstava koja otkazuju centralno grejanje ce se povecati, a Toplane moraju naci metod kako da obracunaju ljidima koji placaju cele godine, i onda pred grejnu sezonu, u Novembru, posle poskupljenja nemaju novca, do kada se imaju prava grejati, s obzirom da su placali 10 meseci, ili ako otkazu u martu, na kraju grejne sezone, koliko jos moraju placati, jer su se grejali cele sezone?!!

Malo statistike

pre 11 godina

@Milica

Prvo procitaj link koji si postavila.Ucesce pojedinacnih karata u prihodu GSP-a je 7,3%. Ni tada nisu povecavanje mesecne karte. Poslednji put cena mesecnih povecanja 1 oktobra 2010. I dalje se ne povecava cena za penzionere,studente, ne zaposlene kojih ima 68%.Povecava se samo za zaposlena lica

Zoran

pre 11 godina

Veliki ekonomisti se utrkuju da daju predloge kako da namaknu budzet gospoda iz vlade, naravno da nikoga ne interesuje mnogo kako ce se platiti nameti. Placati 100E 12 meseci za grejanje sa cenom hrane najvisoj u Evropi i nasim platama je izivljavanje na narodu. Nisam glasac ali ne zato sto ne zelim da glasam nego nema za koga da se glasa ovde ce i bog sa djavolom u koaliciju zbog vlasti. Ne kaze nas narod za dzabe lazu k`o pred izbore. Navikli politicari da narod trpi i cuti 10 godina dok se ne pobuni. Kada bi jednu garnituru vlasti srusili cim pocne da radi ovakve stvari mozda bi se sledeci zapitali kako da sacuvaju fotelje ovako uzima koliko ko hoce pod cuvenim izgovorom Srpskih politicara to je za vase dobro mozda to ne vidite sada ali za nekoliko godina. I tako prodje vec 20 godina slusamo isti izgovor i sve je gore i gore.