Subota, 15.09.2012.

14:49

Dačić:Gde je bio Fiskani savet pre?

Premijer Srbije Ivica Dačić izjavio je da poštuje stav Fiskalnog saveta koji tvrdi da će vladine mere samo uvećati budžetski deficit države.

Izvor: Beta

Daèiæ:Gde je bio Fiskani savet pre? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

78 Komentari

Sortiraj po:

Slobix

pre 11 godina

Fiskalni savet ima već nekoliko izveštaja, samo nema ko da čita niti da sluša. Ne pada mu na pamet... Majko moja, a koga li on sluša?! Bal ludaka... Dačić ih nipodaštava, Dinkić izjavljuje da više veruje Fiskalnom savetu nego MMF-u, neko je tu svakako lud.

Coco Bill

pre 11 godina

Komentaotori voleo bi da vas vidim da prezivite sa 15000 dinara ali oni nemaju za internet pa njihov glas se ovde i ne cuje.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dzoni, 15. septembar 2012 17:07)

Slažem se ja stobom, ali ih neće nahraniti ni Dačićeva demagogija.

Коста

pre 11 godina

Све што је премијер рекао уреду је изузев да 50000 пензионера прима испод 15.000 динара и ево зашто. Закон о ПИО је уређен начин стицања пензија и утврђивање висине пензија. Тиме је уређен износ пензија свим категоријама запослених који имају право на пензију, и оним са пуним радним стажом и оним са непуним и оним са породичним пензијама и сл. Стога би премијер требао да погледа структуру оних који примају 15.000 па би дошао до закључка, зашто им је тако ниска пензија. А затим би погледао пензионере са пуним радним стажом чије су пензије 21.000 динара! Дакле за пуни радни стаж у индустрији 21.000 динара! Како ће овим људима да помогне. Просто, у ПИО се мора другачије вредновати пун стаж од непуног а категорије које имамју испод минимума - пензионери или не - свеједно, морају се помоћи на други начин. Свакако не преко фонда ПИО прерасподелом унутар њега. И овде као и у другим областима треба уредити системски две различите каљтегорије: пензије и најнижи приход који обезбеђује егзистенцију било којој категорији у Србији. Тако је то уосталом у уређенијим државама социјалне правде.

Putnik

pre 11 godina

Slatkorecivi premijer je kao pilot naseg aviona u kome samo on ima padobran. a nema goriva. Dok smo visoko , on uziva i vazno mu je da samo on bude na pilotskom sedistu. Kad avion dodje blizu zemlje, on ce iskociti i otvoriti padobran, a mi kako nam bude.

iks-ypsilon

pre 11 godina

Nije to "neoliberalizam" (neka u kabinetu premijera obrate pažnju na ovo kada se pišu izjave za javnost) - stvarni naziv te ideologije koja je za deregulaciju tržišta i zakidanje socijalnih davanja države ima mračno ime i zove se neokonzervatizam a njegove pristalice nisu nikakvi "neoliberali" kako se lažno predstavljaju već jednostavno "neokoni".

Ako će se premijer Dačić boriti protiv neokona koji rade samo za tajkune i protiv opšteg dobra, onda ima moj glas na sledećim izborima!

Liberalizam je generalno dobra stvar za građane, samo su neokoni medijskim spinovanjem uzurpirali naziv "neoliberalizam" da bi, poput vuka u jagnjećoj koži, svoju ideologiju predstavili kao nešto dobro za društva.

Aleksandar

pre 11 godina

Dacic se sve vise ponasa kao Palma. U stvari, izmedju njih i nema neke razlike osim sto Palma nema "ni tri razreda osnovne skole", a Dacicevo je obrazovanje bilo bubanje i hvatanje precica kroz Savez studenata. Samo napred Ivice, dodaj gas na putu u propast.
E, da pitao bit te sta znaci ta kovanica "neoliberalno"? Ako znas, povlacim svoj komentar.

Pedja

pre 11 godina

Prica sa pijace u Cacku!!!
Stoji ciga i prodaje stare sijalice koje ne rade za 5 din.po komadu.LJudi prolaze ,gledaju znatizeljno i pokusavaju da saznaju kakva je svrha prodavati sijalice koje nesluze nicemu.Resi ti tako jedan gospodin da se zrtvuje i ponudi 50 din.za deset komada.Kupi on pohabane sijalice i usput dok je kupovao pita prodavca cemu sluze i kakva je svrha?Prodavac ga pogleda i stavi prst na slepoocnicu i kaze mu:Razmisli malo,pa za preduzece bre!!! Ziva istina,tako da sa fiskalnim savetom,ili bez njega nama se crno pise ,jer sve je uruseno i opljackano.Ko prezivi pricace....

zeks

pre 11 godina

Ovakvim izjavama nekada nas je uveseljavao Mika Špiljak ali bar nismo bili gladni.Samouvereni a neuki Dačić verovatno uveseljava one kojima od njegovih istupa ne zavisi sudbina.Za nas je ovo crni humor.

Макаров

pre 11 godina

Доста демагогије и популизма!

А где јеБИо Дачић последњих 4-5 година!????????

Трули популизам доводи народ у безнађе , народ умире јер нема шта да једе и од лудила, полудесмо од шарлатана који се коцкају са нашим животима!


Доста приче, делајте!

sve I svasta

pre 11 godina

ha ha ha ha ha ha

prvo citam Mladja podize bivse gigante, posle toga Ivicino predavanje o neoliberalizmu praceno neverovatnom kolicinom gluposti u vezi FS, u ponedeljak verovatno Vucic sprema neko demagosko prosvetljenje napacene nacije, a u utorak opet malo Djilas vs Tadic....i tako dan za danom na javnim mjestima s'gitarom....ili jos bolje....smejem se a plakao bi...

Komšija

pre 11 godina

Tragična smo mi zemlja. Pa evo šta je radio fiskalni savet u proteklih godinu dana kako postoji (a ne četiri godine) sa istog ovog B92 sajta: http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=06&dd=28&nav_id=521987 - kritika Dinkićevog zakona o decentralizaciji, "Ekonomista Milojko Arsić izjavio je da su kritike Fiskalnog saveta i Medjunarodnog monetarnog fonda za novi način finansiranja lokalnih samouprava, koji su predložili Ujedinjeni regioni Srbije (URS), u značajnoj meri utemeljene i potkrepljene bilansnim analizama."Ono što je gotovo sigurno je da će izmenjeni Zakon o finansiranju lokalnih samouprava povećati budžetski deficit u odnosu na nivo koji je planiran za sledeću godinu", rekao je Arsić. On je naveo da je moguće da će se naknadno, nekim merama, smanjiti taj deficit, odnosno da neće iznositi 40 milijardi dinara, ali da je ipak malo verovatno da će se potpuno otkloniti uticaj tog zakona na fiskalni deficit. "

Dakle šta je radio fiskalni savet: upozoravao da će Dinkić svojom politikom da otera državu u propast, što je ovaj i učinio, a onda ga je Ivica postavio za ministra finansija i sad se čudi ...

Jadna smo mi zemlja, a i B92 je zaista bez mnogo muke mogao da pokopa premijera koji je ovom izjavom pokazao neviđeno nepoznavanje posla, citirajući sam sebe od pre godinu dana ...

Pera

pre 11 godina

Dacicu, la....., ti si bio potpredsednik te vlade Mirka Cvetkovica, a vrlo dobro znas zasto se savet nije oglasavao - jer nije postojao -"Narodna skupština je 31. marta 2011. godine donela odluku o izboru članova Fiskalnog saveta, a polaganjem zakletve pred Narodnom skupštinom, 5. aprila 2011. godine, Fiskalni savet je preuzeo dužnost." (izvor: http://fiskalnisavet.rs/lat/o-fiskalnom-savetu) - dakle postojao je godinu dana u vreme te vlade, i u tom periodu se i oglasavao, sto moze da se procita i na njihovom sajtu!

Saša

pre 11 godina

Dačić je demagog, i to je jedino za šta je stručan, to nije sporno, ali kad sam video ko su članovi Fiskalnog saveta odmah mi je pripala muka. Trio fantastikus: ko-osnivač CES Mecona (gde je direktor bio Mirko Cvetković), čudo od deteta (nešto kao Radujko) i vanredni profesor na Megatrendu. Užas.
http://fiskalnisavet.rs/lat/clanovi

lorimer

pre 11 godina

"Naš premijer ako zaista želi da radi za interes naroda i građana zašto se ne ispita rad Fiskalnog saveta, čemu Fiskalni savet uopšte služi, i kakva je svrha postojanja takvog saveta? Vreme je da se ukinu svi bespotrebni saveti, agencije koje rade na štetu države. Vreme je da Srbija napokon izađe iz krize. Mislim da će ova Vlada zaista raditi za interes naroda i države.
(Lara Kroft, 15. septembar 2012 15:23) "

Fiskalni savet služi da bi držao radikale lepljivih prstiju podalje od državnog novca, pošto je očigledno da ova vlada namerava da radi isključivo za svoj lični interes.

sns spin šegrt

pre 11 godina

" Učili da pišu, govore ? Sređivali utiske ? Skupljali hrabrost?
Ne znam ko je ovde u pravu, ali vidim da se svi slažu da jednoj državnoj agenciji treba više od godinu dana da proradi, i da sve vreme zaposleni primaju platu. U privredi to nije moguće, tako da se pitam, ko su ovi koji komentarišu i ovi koji preporučuju ?
(spin majstori, 15. septembar 2012 20:56) "

Osim što vest nije fiskalni savet i njegova reakcija već nešto drugo, i ostatak spina vam je na nivou deteta predškolskog uzrasta.

Fiskalni savet ako se nije oglašavao i nije imao potrebu da se oglašava. Budžetski deficit je bio u granicama dozvoljenog, i zatvarao se sa mnogo manjim iznosom nego koji je potreban ovima.

Ako se prethodna "neoliberalna" vlada za 4 godine zadužila za 5 mlrd Evra, a ova "populističko socijalna" toliko planira da uzajmi prve godine, onda imate problem sa percepcijom dobrog i lošeg. Plusa i minusa. Belog i crnog.

Pa da vidimo kako to stvarno izgleda - Jorgovanka nema blage veze šta da radi sa NBS već zove Jelašića da prepisuje od njega. Vučiću čupaju uši i lupaju šamare čak i oni koji to bivšoj vladi nisu mogli. Borba protiv korupcije se pretvorila u obračun sa onima koji su pokrali nešto što su ovi novi planirali da pokradu pa su sad ljuti. Borba protiv nezaposlenosti je počela otpuštanjem državnih agronoma.

O čemu tačno vi onda pričate i čime se tačno bavite?

Sve Po Starom

pre 11 godina

Mali Sloba! Samo je pitanje vremena kada ce izjednaciti zapad sa neoliberalnim kapitaliznom i opet nas gurnuti prema istoku kao mu mentor...

ZoranNS

pre 11 godina

Kao ministar policije sticao je slavu i ugled, kao premijer ga sve brže troši. Izjave daje logikom ministra policije, sve nekontrolisanih više izjava, a tek je počeo.

spin majstori

pre 11 godina

"Bilo je tesko da cujes nesto od Fiskalnog saveta prethodne cetiri godine zato sto postoji tek od 5. aprila 2011. godine.
(ridjobradi, 15. septembar 2012 15:13) "

Hahahaha.... pa šta su radili GODINU DANA (tačnije 14 meseci do prvog javljanja nakon prvog kruga izbora) ? Učili da pišu, govore ? Sređivali utiske ? Skupljali hrabrost?
Ne znam ko je ovde u pravu, ali vidim da se svi slažu da jednoj državnoj agenciji treba više od godinu dana da proradi, i da sve vreme zaposleni primaju platu. U privredi to nije moguće, tako da se pitam, ko su ovi koji komentarišu i ovi koji preporučuju ?

Ivan

pre 11 godina

Ja ne znam ali ovaj vaš premijer se samo svađa sa nekim a malo meda daje...zapamtite i kod nas je Sanader vikao na sve a na kraju je ispalo da je pokrao pola države...

pander

pre 11 godina

Nazalost situacija je takva da nam je budzet prazan,ali valjda ce i ovaj napaceni narod docekati bolje dane,nadam se da ce zasluzni za sve ovo biti izvedeni pred lice pravde

Radashin

pre 11 godina

Ma kako Dacica nije sramota da ovako prica. Pa fiskalni savet je dva meseca pre izbora rekao da je Srbija presla dozvoljenu granicu od 45% BDP, na sta je gospodin Cvetkovic, prethodni premijer i partner Ivice Dacica, javno rekao da to "sto Fiskalni savet prica" nije istina jer FS navodno nije koristio valjanu metodu obracuna, nakon cega je DS uzeo dodatnih milijardu evra kredita na ime Republike Srbije pred izbore, za potrebe izborne propagande. Pa zar SPS misli da smo svi toliko zaboravni, pa se ne secamo sta je bilo pre godinu dana? Pa zar ima logike napraviti ustedu od 195 milijardi dinara, a istovremeno povecati troskove za 215 milijardi dinara, i pricati da je taj predlog Vlade dobra metoda odbrane od krize, pa ko je toliko glup da nasedne, ima li takvih uopste?

Flavie sa Slavije

pre 11 godina

Da li u Srbiji postoji institucija koja ce ovog da pregleda, nikako da sastavi bar dve prostoprosirene a da ne kaze neku novu glupost, koga smo mi dobili a nismo birali.

Време Отомана није прошло

pre 11 godina

Г-дин Дачић као да није чуо за фискални савет до сада јер му тај савет не одобрава арчење хародних пара (буджета) Србије). Гласачи СПС-а, као нтерсне социјанле групе које традиционално грамзиво кидишу на буджет Србије тј. запослени у МУП-у, Пореској управи и образовању ће кроз повечане плате, стварајати дефицит 25 милијарди (верватно и више..), тј. дрпати ће више из буджета Србије, иако је резултат рада тих запослених, више криминала у Србији, мања наплата пореза, најлошије образовање у региону. Све је на српску жалост као у време окупације Отомана, који су окупирали Србију a jањичари и дахије су живели на на рачун окупиране српске раје. Раја плаћа а дахије и јањичари добро живе на рачун Србије.

Hajduk Stanko

pre 11 godina

@Ja
Cemu tolika frka oko stava stranke koja ima 6%birackog tela?Razlog je jednostavno sto istina boli.Cuj zemlje J.Amerike,lako je Cavezu da laje okolo kad ima toliko nafte.Brazil,Argentina ogromne zemlje koje mogu da zive same od sebe koliko imaju resursa.Cela Evropa jede argentinsku govedinu.Indonezija je jedna od zemalja cija je privreda u velikom usponu a ima ih "samo"trista miliona.Ajmo da prepisujemo od stvarno uspesnih ne mora to da bude Nemacka neka bude recimo Finska,Poljska.Kad se toliko dicimo da smo zemlja seljaka i poljoprivrede zasto nam je hrana toliko skupa?Slobodno trsiste i socijaldemokratija nemaju veze sa neoliberalizmom.Neka premijer uradi nesto po pitanju monopola i uvoznog lobija a visoku politiku i inat neka ostavi velikim igracima,mali smo mi za sve te globalne igre.

Tike tike tačke

pre 11 godina

Uvek vam je neko drugi kriv!!!!!Dokle bre ovako ako nešto neznaš radi ona što znaš!!!A pusti nekog da radi posao koZNA DA RADI!!!!!!ALI vecini Vas Vas je bitna samo plata i privilegije a je..š narod neka crkne!Treba Vas izgleda MOCUGOM OTERATI!!!!!Blizu je OKTOBAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!Isto se ponašate kao Velja.Mrka,DINKIC,Krkobabic,sve stručnak do stručnjaka"ZA SVOJ DZEP"Kako Vas nije sramota,kako se možete pogledati u ogledalu????Zar vas nije stid i sramota,zbog narodnih kuhinja,zbog ljudi koji nemaju od čega da žive?Zbog penzionera?Zbog dece koja ce postati ROBOVI da bi sta VI i BRATIJA napunili džepove?????Ali Vam Premieru udarila slava u glavu,prvo necete sa MMF-om onda ocete,necete,isto kao ku..a!Dajte ljudi uozbiljite se pohvatajte lopove pa makar to bio neznam ko!!!!Jednom se red mora znati u državi,jer ovako neznam dli cete dugo ????Sidjite medju narod nemojte samo gde Vas vode Vaši sekretari raspitajte se i malo manje pevanja i više rada!hajd u zdravlje.Molim da objavite!

Неко споља

pre 11 godina

Alarm! Premije ne zna kada je bio osnovan fiskalni savet i nije čuo upozorenja, koja smo od istog slušali svakih mesec dana. Apropo banaka, MMF i činjenice da penzioneri sa manje od 15000 RSD ne mogu da stignu ni do kontejnera, to su reči političara koje bi voleli da čuju u mnogim zemljama EU, ali da bi naš Ivica to sproveo, treba da ima bar malo kinte u džepu. A pošto je državna kasa presušila, savetujem penzionerima da ugrabe tu 13. penziju, jer će od nje živeti od sledećeg proleća na neodređeno vreme. Do kraja godine će penzije stizati od famoznog ruskog kredita, u međuvremenu ćemo nešto da prodamo, taman da izdrži do proleća kada stižu fantastične rate i kamate na otplatu. E tad stupa na scenu Jorgovanka, sa sve svežom bojom i papirom a 15000 RSD tada će vredeti taman 75 EUR. Pa sad vi vidite, sedmi, dvanaesti ili stoti uslov za Kosovo, gej parada, naplaćivanje SMS BUS PLUS i tome slično.

Ja

pre 11 godina

Recite sta vam pase ali konacno u Srbiji neko zove stvari svojim imenom: LDP = neoliberali. A da ne govorim o svjetskim finansijskim krugovima poput MMF-a. Mi moramo da posaljemo nase ekonomiste u zemlje J. Amerike pa da nauce sta i ko su ti ljudi iz Wall Streeta i sta stvarno znaci kada te oni "savjetuju".
Glupo je mrziti Zapad u cijelini; treba da shvatimo gdje je problem, a on se nalazi kod ovih neolibrista kojima se svidja sve ono sto procitaju u Wall Street Journalu ili sto im kaze MMF. Vrijeme je za trijeznjenje. Novi zakon o NBS je prvi signal u tom pravcu, naredni mora biti oslobadjanje od duznickog ropstva. Ova vlada ce biti patriotska samo ako bude znala osloboditi narod od kandzi onih istih krugova, koji su vec skoro dosli glave Argentini, Islandu i slicnim drzavama, koje dobro znaju sta znaci pojam ekonomski ubica.

back to 90s

pre 11 godina

zar Vam ovo ne lici na onu Slobinu iy 90 tih.....Mali Sloba ...sve vise na tatu lici...Ovog puta ce biti zesce ....Da bezimo dok je vreme.........

aca_bg

pre 11 godina

Ovo pitanje o iznosenju novca u inostranstvo bi trebao da postavi svom ministru ekonomije koji je arhitekta unistavanja domacih banaka da bi se stvorio prostor za strane banke. Dakle strane banke, postojuci zakon, ne iznose novac nego vracaju dugove svojim maticama bankama. Uzput iznose i profit sto je njihovo Bogom i Zakonom dato pravo. Sta je sporno? Jesu li one krive sto smo mi svojom gluposcu (i uz pomoc G17 "eksperata" koji su dobili milione u akcijama tih istih banaka) omogucili da se 80% najprofitabilnije delatnosti stavi u ruke stranaca? Taj sto je to omogucio Vam sedi sa leve strane na sednicama Vlade pa ga pitajte zasto se to desava. Sto se tice te nesretne penzije...Samo time sto je inflacija za 7% veca od planirane Vi ste Dacicu (i Vas neizbezni Krkobabic) oteli tim penzionerima bar dve penzije. Sada im dajete crkavicu koju ce tokom zime dati na grejanje a celoj drzavi prodajete robinhudovske stoseve. Vrlo lako ste mogli da otpustite deset hiljada kancelarijskih moljaca iz Vasih kancelarija i da od tog novca isplatite i tri penzije ovim nesretnicima. Nista niste uradili na smanjenju rashoda drzave a prostora ima na sve strane. I dokle vise da pricate o "prosloj Vladi" ? Pa Vi ste sedeli u toj Vladi a Vasa stranka je glasala za svaku pogubnu meru koja je prosla Skupstinu. I sta sada? Kriv je fiskalni savet?? Sramota!

milan

pre 11 godina

To je Dacicu za tebe vec visoka skola i ostavi komentare po toj temi ne lezi ti. Cudno svo smo culi za fiskalni savet i njihove kritike i za predhodnu vladu, samo svemocni Dacic nije.

olga

pre 11 godina

Dačić je u pravu.Nije ova vlada napravila toliku rupu u budžetu nego prethodna.Zato što je zakon prekršen neko bi morao krivično da odgovara.Vi novinari bi trebalo da pitate Cvetkovića ili Nikezića koji mu je bio savtenik za toliko nenamensko trošenje novca građana,a ne da kritikujete novu vladu koja je sve to nasledila.

Gordan

pre 11 godina

Postoje institucije koje drzava formira, a onda ih niti slusa, niti uvazava, vec joj otvoreno smetaju.

Tako je bilo i sa Vericom Barac, zana pricala 10 godina sta su problemi, niko nista nije uradio, pa se sad svi o jadu zabavljaju sa njenim famoznim izvestajima o sistemskoj korupciji, koji svi pogresno nazivaju "24 privatizacije" a ustvari se radi o primerima slabost sistema, na koje se niko nije obazirao dok to nije pocela da trazi EU.

Neka neko objasni gospodinu premijeru da je fiskalni savet telo NJEGOVE vlade i NJEGOVE drzave o kojoj toliko brine. Ili neka lepo ukinu i taj savet kad vec radi u korist "licnih interesa" a ne drzave i vlade.

Ovakve izjave, da nisu tragicne, bile bi u najmanju ruku smesne.

jovancha

pre 11 godina

Onaj stari Dacic opet jase. Zasto mu neko od novinara ne objasni da njegov posao nije da se svadja vec da objasnava sta radi jer on sluzi narodu a ne obrnuto? S obzirom da Rusija i Kina nece popuniti rupetinu u budzetu, a sa EU i MMF je trenutno u svadji, ja se plasim da ce socijalisti opet da puste stampariju u pogon.

Miroslav

pre 11 godina

Pa naravno da nisi kad je osnovan krajem 2010 da bi poceo sa radom 2011. Informisi se malo ipak si ti premijer a ne samo ministar policije http://fiskalnisavet.rs/lat/o-fiskalnom-savetu

Miloš

pre 11 godina

"Pitao bih Fiskalni savet i MMF da li je normalno da u uslovima krize strane banke iz zemlje iznesu 1,5 milijardi evra, što nisu iznele toliki novac iz svojih zemalja i doneli ga u Srbiju"

Svako sa svojim parama može da radi šta želi. To nije pitanje za MMF, Fiskalni savet ili premijera. Bolje pitanje je zašto uslovi poslovanja u Srbiji nisu takvi da privlači strani kapital, umesto što ga tera u inostranstvo.

Ali, pošto je podela kolača u bankarskom sektoru u zemlji direktna posledica SPS-ovog poimanja bankarstva 90-ih godina (ko je lud da štedi u Beobanci...), ja bih na premijerovom mestu ćutao makar o ovoj temi.

Predrag

pre 11 godina

Dacic je smesniji od Cvetkovica.
Onaj je bar cutao,a ovaj ne zatvara usta, a pojma nema.
Kupite mu jednu kafanu i neka peva ...

Srbiji treba Premijer.
Deset dobrih premijera nam treba.

Metro

pre 11 godina

Znam, da Vam ne pada na pamet, da slušate bilo čije savete. Radije pravite dugove, koje će morati da otplate mlađi sugrađani, zatim naša deca itd - ako se blagovremeno ne budu svi oni, koji mogu stvoriti značajan novac svojim radom, razbežali. ŽIVELE PLAVE LEGITIMACIJE!

Dragan Lo

pre 11 godina

A pa mi smo snađeni već neko duže vreme, recimo 25 godina već. Od tih 25 godina, gospodin Dačić nije bio na vlasti 8 godina..ne punih.

gost

pre 11 godina

Znači MMF zateže pa sad opet drvlje i kamenje na njih.
Zanči ako je predhodno (ista) vlada pravila deficit morate i ova sadašnja (ista) vlada da nastavi da prvi deficit, jer ne znate drugačije.
Znači nemate rešenje više.
Znači mi smo ugasili a vi ćete da uživate i dalje kao i do sada.

Milan

pre 11 godina

"...iako za njega nisam čuo prethodne četiri godine...", "Fiskalni savet se nije javio prethodne četiri godine..."
Premijeru da li je moguce da ste ovo izgovorili?
Narodna skupština je 31. marta 2011. godine donela odluku o izboru članova Fiskalnog saveta, a polaganjem zakletve pred Narodnom skupštinom, 5. aprila 2011. godine, Fiskalni savet je preuzeo dužnost.
O koje cetiri godine vi pricate?
Kakav demagog. Veoma opasan po nas.

Peta

pre 11 godina

Covek je nepopravljivi demagog. Iz ove Daciceve izjave se najbolje vidi koliko se malo zanimao za ekonomska pitanja. To mu ni najmanje nije smetalo da postane premijer. Da ga je interesovalo, i te kako bi se setio javno izrecenih upozorenja Fiskalnog saveta o stanju i izgledima javnih finansija iz februara i maja ove i dece.mbra prosle godine. Sto se banaka tice, pa Srbija je jedna od zemalja koja jos uvek belezi rast kreditne aktivnosti, koji se doduse usporava. Interesantno je da je nasim politicarima uvek neko drugi kriv.

Barkley

pre 11 godina

Ne slozim se uvek sa stavovima Fiskalnog saveta, ali je sada Dacic bas lupio veliku glupost. Pa oni su osnovani 2011, zakletvu su polozili 5. aprila, o kojih cetiri godine on prica??? Pored toga, na njihovom sajtu se moze naci dosta izvestaja u kojima su kritikovali prethodnu vlast. MOgao je makar malo da se informise pre nego sto je poceo da lupa.

Niki

pre 11 godina

Ivice postujem sto si se barem oglasio na kritike saveta (ma koliko bile glupave pojedine tvoje izjave). Savet se oglasavao, do duse sa umerenijom notom i prema Cveletu, ali Cveletu nije padalo napamet da se pravda.

Dule NS

pre 11 godina

-A dokle ćeš ti sve živo da pravdaš prethodnom vladom (čiji si i ti član bio)?
-Kada misliš da prestaneš da pričaš i galamiš i da počneš da RADIŠ nešto korisno??
-Šta se ti svađaš stalno sa svima redom? Počni bolje da trošiš tu energiju na POSAO za koji si se toliko gurao!
Nećemo da te slušamo više svaki dan!
Da je ovo normalna zemlja dzaboravili bi da svi vi političari uopšte i postojite jer vas ne bi gledali i slušali svakog dana na televiziji pošto vi od posla ne bi imali vremana za tv nastupe!
To mi hoćemo a ne da nam političari budu estradne zvezde i zabavljači!!!

-Ovaj mali Sloba je bre deset puta gori od svog učitelja!

Pero

pre 11 godina

Ovo je takva demagogija da to vredja inteligenciju svakoga ko ima vise od dve sive celije u glavi. Ali zna Ivica Provala Dacic da to ionako nisu njegovi biraci. Ivice, kralju, sto bi rekao dr Arslanagic: "deder popij nesto, uvatice te meze"!

german

pre 11 godina

Pa druže Dačiću, ko vam brani da ukinete Fiskalni savet ako nećete da ih slušate šta govore? I bili biste u pravu kad biste ih ukinuli, nisu potrebni nikakvi ekseprti, dovoljno bi bilo da odete u neku školu, na primer, u četvrti osnovne i da pitate decu da li može npr. da se isplati 13. penzija ako nema para ni za 12., i oni bi znali da vam daju pravilan odgovor (ali da, možda bi i ta deca bili neki "neoliberali"). Evo šta je FS govorio u doba prethodne Vlade (u kojoj naravno sadašnji premijer nije sedeo) http://fiskalnisavet.rs/lat/ - naravno, ne u 4 godine prethodne Vlade, pošto su osnovani 2011.

Lara Kroft

pre 11 godina

Naš premijer ako zaista želi da radi za interes naroda i građana zašto se ne ispita rad Fiskalnog saveta, čemu Fiskalni savet uopšte služi, i kakva je svrha postojanja takvog saveta? Vreme je da se ukinu svi bespotrebni saveti, agencije koje rade na štetu države. Vreme je da Srbija napokon izađe iz krize. Mislim da će ova Vlada zaista raditi za interes naroda i države.

kakva surova realnost

pre 11 godina

Šta god mislio o Dačiću i kakvo god imao mišljenje o rebalansu rekao im je sve što bi im i ja kazao.
Koji bre fiskalni savet i i stvarno šta su radili do sad i ko to finansira? katastrofa je ako smo mi te finansirali iz budžeta.
A ovom Jovanoviću bolje je da ćuti, jer da sam ja navlasti prvo bih njega pitao za njegovo bogatstvo. Jer smo ista generacija,istim ulicama smo šetali. Dok sam ja na vreme zvršio fakultet i nekako se zaposlio, danas bez posla, on je postao simbol onga protiv čega sam se ja borio.

ridjobradi

pre 11 godina

"Poštujem stavove Fiskalnog saveta koji nije zadovoljan rebalansom budžeta, iako za njega nisam čuo prethodne četiri godine i koji se nije oglašavao u vreme Vlade Mirka Cvetkovića kada je deficit napravljen"

Bilo je tesko da cujes nesto od Fiskalnog saveta prethodne cetiri godine zato sto postoji tek od 5. aprila 2011. godine.

Man Not Machine

pre 11 godina

A de si pa ti bio? Ladio si u istoj toj vladi koja je opljackala narod do gaca, a sad nam solis pamet o neoliberalzmu, kao ti znas sta je to.

Bole

pre 11 godina

Jeste, ajde smenite i ukinite sve kojikazu da ne znate sta radite, jer kad nema tih koji ukazuju na vase propuste i neznanje vi onda radite najbolje. Pojma nemate... Jadni mi kada pravnik govori o ekonomiji, odbrani, ekonom tehnologiji, tehnolog o privredi... Sve sami selektori...

ridjobradi

pre 11 godina

"Poštujem stavove Fiskalnog saveta koji nije zadovoljan rebalansom budžeta, iako za njega nisam čuo prethodne četiri godine i koji se nije oglašavao u vreme Vlade Mirka Cvetkovića kada je deficit napravljen"

Bilo je tesko da cujes nesto od Fiskalnog saveta prethodne cetiri godine zato sto postoji tek od 5. aprila 2011. godine.

german

pre 11 godina

Pa druže Dačiću, ko vam brani da ukinete Fiskalni savet ako nećete da ih slušate šta govore? I bili biste u pravu kad biste ih ukinuli, nisu potrebni nikakvi ekseprti, dovoljno bi bilo da odete u neku školu, na primer, u četvrti osnovne i da pitate decu da li može npr. da se isplati 13. penzija ako nema para ni za 12., i oni bi znali da vam daju pravilan odgovor (ali da, možda bi i ta deca bili neki "neoliberali"). Evo šta je FS govorio u doba prethodne Vlade (u kojoj naravno sadašnji premijer nije sedeo) http://fiskalnisavet.rs/lat/ - naravno, ne u 4 godine prethodne Vlade, pošto su osnovani 2011.

Predrag

pre 11 godina

Dacic je smesniji od Cvetkovica.
Onaj je bar cutao,a ovaj ne zatvara usta, a pojma nema.
Kupite mu jednu kafanu i neka peva ...

Srbiji treba Premijer.
Deset dobrih premijera nam treba.

Man Not Machine

pre 11 godina

A de si pa ti bio? Ladio si u istoj toj vladi koja je opljackala narod do gaca, a sad nam solis pamet o neoliberalzmu, kao ti znas sta je to.

Dule NS

pre 11 godina

-A dokle ćeš ti sve živo da pravdaš prethodnom vladom (čiji si i ti član bio)?
-Kada misliš da prestaneš da pričaš i galamiš i da počneš da RADIŠ nešto korisno??
-Šta se ti svađaš stalno sa svima redom? Počni bolje da trošiš tu energiju na POSAO za koji si se toliko gurao!
Nećemo da te slušamo više svaki dan!
Da je ovo normalna zemlja dzaboravili bi da svi vi političari uopšte i postojite jer vas ne bi gledali i slušali svakog dana na televiziji pošto vi od posla ne bi imali vremana za tv nastupe!
To mi hoćemo a ne da nam političari budu estradne zvezde i zabavljači!!!

-Ovaj mali Sloba je bre deset puta gori od svog učitelja!

Milan

pre 11 godina

"...iako za njega nisam čuo prethodne četiri godine...", "Fiskalni savet se nije javio prethodne četiri godine..."
Premijeru da li je moguce da ste ovo izgovorili?
Narodna skupština je 31. marta 2011. godine donela odluku o izboru članova Fiskalnog saveta, a polaganjem zakletve pred Narodnom skupštinom, 5. aprila 2011. godine, Fiskalni savet je preuzeo dužnost.
O koje cetiri godine vi pricate?
Kakav demagog. Veoma opasan po nas.

Bole

pre 11 godina

Jeste, ajde smenite i ukinite sve kojikazu da ne znate sta radite, jer kad nema tih koji ukazuju na vase propuste i neznanje vi onda radite najbolje. Pojma nemate... Jadni mi kada pravnik govori o ekonomiji, odbrani, ekonom tehnologiji, tehnolog o privredi... Sve sami selektori...

Pero

pre 11 godina

Ovo je takva demagogija da to vredja inteligenciju svakoga ko ima vise od dve sive celije u glavi. Ali zna Ivica Provala Dacic da to ionako nisu njegovi biraci. Ivice, kralju, sto bi rekao dr Arslanagic: "deder popij nesto, uvatice te meze"!

Miloš

pre 11 godina

"Pitao bih Fiskalni savet i MMF da li je normalno da u uslovima krize strane banke iz zemlje iznesu 1,5 milijardi evra, što nisu iznele toliki novac iz svojih zemalja i doneli ga u Srbiju"

Svako sa svojim parama može da radi šta želi. To nije pitanje za MMF, Fiskalni savet ili premijera. Bolje pitanje je zašto uslovi poslovanja u Srbiji nisu takvi da privlači strani kapital, umesto što ga tera u inostranstvo.

Ali, pošto je podela kolača u bankarskom sektoru u zemlji direktna posledica SPS-ovog poimanja bankarstva 90-ih godina (ko je lud da štedi u Beobanci...), ja bih na premijerovom mestu ćutao makar o ovoj temi.

Barkley

pre 11 godina

Ne slozim se uvek sa stavovima Fiskalnog saveta, ali je sada Dacic bas lupio veliku glupost. Pa oni su osnovani 2011, zakletvu su polozili 5. aprila, o kojih cetiri godine on prica??? Pored toga, na njihovom sajtu se moze naci dosta izvestaja u kojima su kritikovali prethodnu vlast. MOgao je makar malo da se informise pre nego sto je poceo da lupa.

Gordan

pre 11 godina

Postoje institucije koje drzava formira, a onda ih niti slusa, niti uvazava, vec joj otvoreno smetaju.

Tako je bilo i sa Vericom Barac, zana pricala 10 godina sta su problemi, niko nista nije uradio, pa se sad svi o jadu zabavljaju sa njenim famoznim izvestajima o sistemskoj korupciji, koji svi pogresno nazivaju "24 privatizacije" a ustvari se radi o primerima slabost sistema, na koje se niko nije obazirao dok to nije pocela da trazi EU.

Neka neko objasni gospodinu premijeru da je fiskalni savet telo NJEGOVE vlade i NJEGOVE drzave o kojoj toliko brine. Ili neka lepo ukinu i taj savet kad vec radi u korist "licnih interesa" a ne drzave i vlade.

Ovakve izjave, da nisu tragicne, bile bi u najmanju ruku smesne.

Peta

pre 11 godina

Covek je nepopravljivi demagog. Iz ove Daciceve izjave se najbolje vidi koliko se malo zanimao za ekonomska pitanja. To mu ni najmanje nije smetalo da postane premijer. Da ga je interesovalo, i te kako bi se setio javno izrecenih upozorenja Fiskalnog saveta o stanju i izgledima javnih finansija iz februara i maja ove i dece.mbra prosle godine. Sto se banaka tice, pa Srbija je jedna od zemalja koja jos uvek belezi rast kreditne aktivnosti, koji se doduse usporava. Interesantno je da je nasim politicarima uvek neko drugi kriv.

Ivan

pre 11 godina

Ja ne znam ali ovaj vaš premijer se samo svađa sa nekim a malo meda daje...zapamtite i kod nas je Sanader vikao na sve a na kraju je ispalo da je pokrao pola države...

Miroslav

pre 11 godina

Pa naravno da nisi kad je osnovan krajem 2010 da bi poceo sa radom 2011. Informisi se malo ipak si ti premijer a ne samo ministar policije http://fiskalnisavet.rs/lat/o-fiskalnom-savetu

Radashin

pre 11 godina

Ma kako Dacica nije sramota da ovako prica. Pa fiskalni savet je dva meseca pre izbora rekao da je Srbija presla dozvoljenu granicu od 45% BDP, na sta je gospodin Cvetkovic, prethodni premijer i partner Ivice Dacica, javno rekao da to "sto Fiskalni savet prica" nije istina jer FS navodno nije koristio valjanu metodu obracuna, nakon cega je DS uzeo dodatnih milijardu evra kredita na ime Republike Srbije pred izbore, za potrebe izborne propagande. Pa zar SPS misli da smo svi toliko zaboravni, pa se ne secamo sta je bilo pre godinu dana? Pa zar ima logike napraviti ustedu od 195 milijardi dinara, a istovremeno povecati troskove za 215 milijardi dinara, i pricati da je taj predlog Vlade dobra metoda odbrane od krize, pa ko je toliko glup da nasedne, ima li takvih uopste?

aca_bg

pre 11 godina

Ovo pitanje o iznosenju novca u inostranstvo bi trebao da postavi svom ministru ekonomije koji je arhitekta unistavanja domacih banaka da bi se stvorio prostor za strane banke. Dakle strane banke, postojuci zakon, ne iznose novac nego vracaju dugove svojim maticama bankama. Uzput iznose i profit sto je njihovo Bogom i Zakonom dato pravo. Sta je sporno? Jesu li one krive sto smo mi svojom gluposcu (i uz pomoc G17 "eksperata" koji su dobili milione u akcijama tih istih banaka) omogucili da se 80% najprofitabilnije delatnosti stavi u ruke stranaca? Taj sto je to omogucio Vam sedi sa leve strane na sednicama Vlade pa ga pitajte zasto se to desava. Sto se tice te nesretne penzije...Samo time sto je inflacija za 7% veca od planirane Vi ste Dacicu (i Vas neizbezni Krkobabic) oteli tim penzionerima bar dve penzije. Sada im dajete crkavicu koju ce tokom zime dati na grejanje a celoj drzavi prodajete robinhudovske stoseve. Vrlo lako ste mogli da otpustite deset hiljada kancelarijskih moljaca iz Vasih kancelarija i da od tog novca isplatite i tri penzije ovim nesretnicima. Nista niste uradili na smanjenju rashoda drzave a prostora ima na sve strane. I dokle vise da pricate o "prosloj Vladi" ? Pa Vi ste sedeli u toj Vladi a Vasa stranka je glasala za svaku pogubnu meru koja je prosla Skupstinu. I sta sada? Kriv je fiskalni savet?? Sramota!

Komšija

pre 11 godina

Tragična smo mi zemlja. Pa evo šta je radio fiskalni savet u proteklih godinu dana kako postoji (a ne četiri godine) sa istog ovog B92 sajta: http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=06&dd=28&nav_id=521987 - kritika Dinkićevog zakona o decentralizaciji, "Ekonomista Milojko Arsić izjavio je da su kritike Fiskalnog saveta i Medjunarodnog monetarnog fonda za novi način finansiranja lokalnih samouprava, koji su predložili Ujedinjeni regioni Srbije (URS), u značajnoj meri utemeljene i potkrepljene bilansnim analizama."Ono što je gotovo sigurno je da će izmenjeni Zakon o finansiranju lokalnih samouprava povećati budžetski deficit u odnosu na nivo koji je planiran za sledeću godinu", rekao je Arsić. On je naveo da je moguće da će se naknadno, nekim merama, smanjiti taj deficit, odnosno da neće iznositi 40 milijardi dinara, ali da je ipak malo verovatno da će se potpuno otkloniti uticaj tog zakona na fiskalni deficit. "

Dakle šta je radio fiskalni savet: upozoravao da će Dinkić svojom politikom da otera državu u propast, što je ovaj i učinio, a onda ga je Ivica postavio za ministra finansija i sad se čudi ...

Jadna smo mi zemlja, a i B92 je zaista bez mnogo muke mogao da pokopa premijera koji je ovom izjavom pokazao neviđeno nepoznavanje posla, citirajući sam sebe od pre godinu dana ...

sve I svasta

pre 11 godina

ha ha ha ha ha ha

prvo citam Mladja podize bivse gigante, posle toga Ivicino predavanje o neoliberalizmu praceno neverovatnom kolicinom gluposti u vezi FS, u ponedeljak verovatno Vucic sprema neko demagosko prosvetljenje napacene nacije, a u utorak opet malo Djilas vs Tadic....i tako dan za danom na javnim mjestima s'gitarom....ili jos bolje....smejem se a plakao bi...

Flavie sa Slavije

pre 11 godina

Da li u Srbiji postoji institucija koja ce ovog da pregleda, nikako da sastavi bar dve prostoprosirene a da ne kaze neku novu glupost, koga smo mi dobili a nismo birali.

Hajduk Stanko

pre 11 godina

@Ja
Cemu tolika frka oko stava stranke koja ima 6%birackog tela?Razlog je jednostavno sto istina boli.Cuj zemlje J.Amerike,lako je Cavezu da laje okolo kad ima toliko nafte.Brazil,Argentina ogromne zemlje koje mogu da zive same od sebe koliko imaju resursa.Cela Evropa jede argentinsku govedinu.Indonezija je jedna od zemalja cija je privreda u velikom usponu a ima ih "samo"trista miliona.Ajmo da prepisujemo od stvarno uspesnih ne mora to da bude Nemacka neka bude recimo Finska,Poljska.Kad se toliko dicimo da smo zemlja seljaka i poljoprivrede zasto nam je hrana toliko skupa?Slobodno trsiste i socijaldemokratija nemaju veze sa neoliberalizmom.Neka premijer uradi nesto po pitanju monopola i uvoznog lobija a visoku politiku i inat neka ostavi velikim igracima,mali smo mi za sve te globalne igre.

Pera

pre 11 godina

Dacicu, la....., ti si bio potpredsednik te vlade Mirka Cvetkovica, a vrlo dobro znas zasto se savet nije oglasavao - jer nije postojao -"Narodna skupština je 31. marta 2011. godine donela odluku o izboru članova Fiskalnog saveta, a polaganjem zakletve pred Narodnom skupštinom, 5. aprila 2011. godine, Fiskalni savet je preuzeo dužnost." (izvor: http://fiskalnisavet.rs/lat/o-fiskalnom-savetu) - dakle postojao je godinu dana u vreme te vlade, i u tom periodu se i oglasavao, sto moze da se procita i na njihovom sajtu!

gost

pre 11 godina

Znači MMF zateže pa sad opet drvlje i kamenje na njih.
Zanči ako je predhodno (ista) vlada pravila deficit morate i ova sadašnja (ista) vlada da nastavi da prvi deficit, jer ne znate drugačije.
Znači nemate rešenje više.
Znači mi smo ugasili a vi ćete da uživate i dalje kao i do sada.

Неко споља

pre 11 godina

Alarm! Premije ne zna kada je bio osnovan fiskalni savet i nije čuo upozorenja, koja smo od istog slušali svakih mesec dana. Apropo banaka, MMF i činjenice da penzioneri sa manje od 15000 RSD ne mogu da stignu ni do kontejnera, to su reči političara koje bi voleli da čuju u mnogim zemljama EU, ali da bi naš Ivica to sproveo, treba da ima bar malo kinte u džepu. A pošto je državna kasa presušila, savetujem penzionerima da ugrabe tu 13. penziju, jer će od nje živeti od sledećeg proleća na neodređeno vreme. Do kraja godine će penzije stizati od famoznog ruskog kredita, u međuvremenu ćemo nešto da prodamo, taman da izdrži do proleća kada stižu fantastične rate i kamate na otplatu. E tad stupa na scenu Jorgovanka, sa sve svežom bojom i papirom a 15000 RSD tada će vredeti taman 75 EUR. Pa sad vi vidite, sedmi, dvanaesti ili stoti uslov za Kosovo, gej parada, naplaćivanje SMS BUS PLUS i tome slično.

Lara Kroft

pre 11 godina

Naš premijer ako zaista želi da radi za interes naroda i građana zašto se ne ispita rad Fiskalnog saveta, čemu Fiskalni savet uopšte služi, i kakva je svrha postojanja takvog saveta? Vreme je da se ukinu svi bespotrebni saveti, agencije koje rade na štetu države. Vreme je da Srbija napokon izađe iz krize. Mislim da će ova Vlada zaista raditi za interes naroda i države.

jovancha

pre 11 godina

Onaj stari Dacic opet jase. Zasto mu neko od novinara ne objasni da njegov posao nije da se svadja vec da objasnava sta radi jer on sluzi narodu a ne obrnuto? S obzirom da Rusija i Kina nece popuniti rupetinu u budzetu, a sa EU i MMF je trenutno u svadji, ja se plasim da ce socijalisti opet da puste stampariju u pogon.

ZoranNS

pre 11 godina

Kao ministar policije sticao je slavu i ugled, kao premijer ga sve brže troši. Izjave daje logikom ministra policije, sve nekontrolisanih više izjava, a tek je počeo.

back to 90s

pre 11 godina

zar Vam ovo ne lici na onu Slobinu iy 90 tih.....Mali Sloba ...sve vise na tatu lici...Ovog puta ce biti zesce ....Da bezimo dok je vreme.........

sns spin šegrt

pre 11 godina

" Učili da pišu, govore ? Sređivali utiske ? Skupljali hrabrost?
Ne znam ko je ovde u pravu, ali vidim da se svi slažu da jednoj državnoj agenciji treba više od godinu dana da proradi, i da sve vreme zaposleni primaju platu. U privredi to nije moguće, tako da se pitam, ko su ovi koji komentarišu i ovi koji preporučuju ?
(spin majstori, 15. septembar 2012 20:56) "

Osim što vest nije fiskalni savet i njegova reakcija već nešto drugo, i ostatak spina vam je na nivou deteta predškolskog uzrasta.

Fiskalni savet ako se nije oglašavao i nije imao potrebu da se oglašava. Budžetski deficit je bio u granicama dozvoljenog, i zatvarao se sa mnogo manjim iznosom nego koji je potreban ovima.

Ako se prethodna "neoliberalna" vlada za 4 godine zadužila za 5 mlrd Evra, a ova "populističko socijalna" toliko planira da uzajmi prve godine, onda imate problem sa percepcijom dobrog i lošeg. Plusa i minusa. Belog i crnog.

Pa da vidimo kako to stvarno izgleda - Jorgovanka nema blage veze šta da radi sa NBS već zove Jelašića da prepisuje od njega. Vučiću čupaju uši i lupaju šamare čak i oni koji to bivšoj vladi nisu mogli. Borba protiv korupcije se pretvorila u obračun sa onima koji su pokrali nešto što su ovi novi planirali da pokradu pa su sad ljuti. Borba protiv nezaposlenosti je počela otpuštanjem državnih agronoma.

O čemu tačno vi onda pričate i čime se tačno bavite?

Dragan Lo

pre 11 godina

A pa mi smo snađeni već neko duže vreme, recimo 25 godina već. Od tih 25 godina, gospodin Dačić nije bio na vlasti 8 godina..ne punih.

Tike tike tačke

pre 11 godina

Uvek vam je neko drugi kriv!!!!!Dokle bre ovako ako nešto neznaš radi ona što znaš!!!A pusti nekog da radi posao koZNA DA RADI!!!!!!ALI vecini Vas Vas je bitna samo plata i privilegije a je..š narod neka crkne!Treba Vas izgleda MOCUGOM OTERATI!!!!!Blizu je OKTOBAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!Isto se ponašate kao Velja.Mrka,DINKIC,Krkobabic,sve stručnak do stručnjaka"ZA SVOJ DZEP"Kako Vas nije sramota,kako se možete pogledati u ogledalu????Zar vas nije stid i sramota,zbog narodnih kuhinja,zbog ljudi koji nemaju od čega da žive?Zbog penzionera?Zbog dece koja ce postati ROBOVI da bi sta VI i BRATIJA napunili džepove?????Ali Vam Premieru udarila slava u glavu,prvo necete sa MMF-om onda ocete,necete,isto kao ku..a!Dajte ljudi uozbiljite se pohvatajte lopove pa makar to bio neznam ko!!!!Jednom se red mora znati u državi,jer ovako neznam dli cete dugo ????Sidjite medju narod nemojte samo gde Vas vode Vaši sekretari raspitajte se i malo manje pevanja i više rada!hajd u zdravlje.Molim da objavite!

Niki

pre 11 godina

Ivice postujem sto si se barem oglasio na kritike saveta (ma koliko bile glupave pojedine tvoje izjave). Savet se oglasavao, do duse sa umerenijom notom i prema Cveletu, ali Cveletu nije padalo napamet da se pravda.

milan

pre 11 godina

To je Dacicu za tebe vec visoka skola i ostavi komentare po toj temi ne lezi ti. Cudno svo smo culi za fiskalni savet i njihove kritike i za predhodnu vladu, samo svemocni Dacic nije.

olga

pre 11 godina

Dačić je u pravu.Nije ova vlada napravila toliku rupu u budžetu nego prethodna.Zato što je zakon prekršen neko bi morao krivično da odgovara.Vi novinari bi trebalo da pitate Cvetkovića ili Nikezića koji mu je bio savtenik za toliko nenamensko trošenje novca građana,a ne da kritikujete novu vladu koja je sve to nasledila.

Време Отомана није прошло

pre 11 godina

Г-дин Дачић као да није чуо за фискални савет до сада јер му тај савет не одобрава арчење хародних пара (буджета) Србије). Гласачи СПС-а, као нтерсне социјанле групе које традиционално грамзиво кидишу на буджет Србије тј. запослени у МУП-у, Пореској управи и образовању ће кроз повечане плате, стварајати дефицит 25 милијарди (верватно и више..), тј. дрпати ће више из буджета Србије, иако је резултат рада тих запослених, више криминала у Србији, мања наплата пореза, најлошије образовање у региону. Све је на српску жалост као у време окупације Отомана, који су окупирали Србију a jањичари и дахије су живели на на рачун окупиране српске раје. Раја плаћа а дахије и јањичари добро живе на рачун Србије.

Sve Po Starom

pre 11 godina

Mali Sloba! Samo je pitanje vremena kada ce izjednaciti zapad sa neoliberalnim kapitaliznom i opet nas gurnuti prema istoku kao mu mentor...

kakva surova realnost

pre 11 godina

Šta god mislio o Dačiću i kakvo god imao mišljenje o rebalansu rekao im je sve što bi im i ja kazao.
Koji bre fiskalni savet i i stvarno šta su radili do sad i ko to finansira? katastrofa je ako smo mi te finansirali iz budžeta.
A ovom Jovanoviću bolje je da ćuti, jer da sam ja navlasti prvo bih njega pitao za njegovo bogatstvo. Jer smo ista generacija,istim ulicama smo šetali. Dok sam ja na vreme zvršio fakultet i nekako se zaposlio, danas bez posla, on je postao simbol onga protiv čega sam se ja borio.

lorimer

pre 11 godina

"Naš premijer ako zaista želi da radi za interes naroda i građana zašto se ne ispita rad Fiskalnog saveta, čemu Fiskalni savet uopšte služi, i kakva je svrha postojanja takvog saveta? Vreme je da se ukinu svi bespotrebni saveti, agencije koje rade na štetu države. Vreme je da Srbija napokon izađe iz krize. Mislim da će ova Vlada zaista raditi za interes naroda i države.
(Lara Kroft, 15. septembar 2012 15:23) "

Fiskalni savet služi da bi držao radikale lepljivih prstiju podalje od državnog novca, pošto je očigledno da ova vlada namerava da radi isključivo za svoj lični interes.

Saša

pre 11 godina

Dačić je demagog, i to je jedino za šta je stručan, to nije sporno, ali kad sam video ko su članovi Fiskalnog saveta odmah mi je pripala muka. Trio fantastikus: ko-osnivač CES Mecona (gde je direktor bio Mirko Cvetković), čudo od deteta (nešto kao Radujko) i vanredni profesor na Megatrendu. Užas.
http://fiskalnisavet.rs/lat/clanovi

Ja

pre 11 godina

Recite sta vam pase ali konacno u Srbiji neko zove stvari svojim imenom: LDP = neoliberali. A da ne govorim o svjetskim finansijskim krugovima poput MMF-a. Mi moramo da posaljemo nase ekonomiste u zemlje J. Amerike pa da nauce sta i ko su ti ljudi iz Wall Streeta i sta stvarno znaci kada te oni "savjetuju".
Glupo je mrziti Zapad u cijelini; treba da shvatimo gdje je problem, a on se nalazi kod ovih neolibrista kojima se svidja sve ono sto procitaju u Wall Street Journalu ili sto im kaze MMF. Vrijeme je za trijeznjenje. Novi zakon o NBS je prvi signal u tom pravcu, naredni mora biti oslobadjanje od duznickog ropstva. Ova vlada ce biti patriotska samo ako bude znala osloboditi narod od kandzi onih istih krugova, koji su vec skoro dosli glave Argentini, Islandu i slicnim drzavama, koje dobro znaju sta znaci pojam ekonomski ubica.

spin majstori

pre 11 godina

"Bilo je tesko da cujes nesto od Fiskalnog saveta prethodne cetiri godine zato sto postoji tek od 5. aprila 2011. godine.
(ridjobradi, 15. septembar 2012 15:13) "

Hahahaha.... pa šta su radili GODINU DANA (tačnije 14 meseci do prvog javljanja nakon prvog kruga izbora) ? Učili da pišu, govore ? Sređivali utiske ? Skupljali hrabrost?
Ne znam ko je ovde u pravu, ali vidim da se svi slažu da jednoj državnoj agenciji treba više od godinu dana da proradi, i da sve vreme zaposleni primaju platu. U privredi to nije moguće, tako da se pitam, ko su ovi koji komentarišu i ovi koji preporučuju ?

Metro

pre 11 godina

Znam, da Vam ne pada na pamet, da slušate bilo čije savete. Radije pravite dugove, koje će morati da otplate mlađi sugrađani, zatim naša deca itd - ako se blagovremeno ne budu svi oni, koji mogu stvoriti značajan novac svojim radom, razbežali. ŽIVELE PLAVE LEGITIMACIJE!

pander

pre 11 godina

Nazalost situacija je takva da nam je budzet prazan,ali valjda ce i ovaj napaceni narod docekati bolje dane,nadam se da ce zasluzni za sve ovo biti izvedeni pred lice pravde

Aleksandar

pre 11 godina

Dacic se sve vise ponasa kao Palma. U stvari, izmedju njih i nema neke razlike osim sto Palma nema "ni tri razreda osnovne skole", a Dacicevo je obrazovanje bilo bubanje i hvatanje precica kroz Savez studenata. Samo napred Ivice, dodaj gas na putu u propast.
E, da pitao bit te sta znaci ta kovanica "neoliberalno"? Ako znas, povlacim svoj komentar.

Putnik

pre 11 godina

Slatkorecivi premijer je kao pilot naseg aviona u kome samo on ima padobran. a nema goriva. Dok smo visoko , on uziva i vazno mu je da samo on bude na pilotskom sedistu. Kad avion dodje blizu zemlje, on ce iskociti i otvoriti padobran, a mi kako nam bude.

iks-ypsilon

pre 11 godina

Nije to "neoliberalizam" (neka u kabinetu premijera obrate pažnju na ovo kada se pišu izjave za javnost) - stvarni naziv te ideologije koja je za deregulaciju tržišta i zakidanje socijalnih davanja države ima mračno ime i zove se neokonzervatizam a njegove pristalice nisu nikakvi "neoliberali" kako se lažno predstavljaju već jednostavno "neokoni".

Ako će se premijer Dačić boriti protiv neokona koji rade samo za tajkune i protiv opšteg dobra, onda ima moj glas na sledećim izborima!

Liberalizam je generalno dobra stvar za građane, samo su neokoni medijskim spinovanjem uzurpirali naziv "neoliberalizam" da bi, poput vuka u jagnjećoj koži, svoju ideologiju predstavili kao nešto dobro za društva.

zeks

pre 11 godina

Ovakvim izjavama nekada nas je uveseljavao Mika Špiljak ali bar nismo bili gladni.Samouvereni a neuki Dačić verovatno uveseljava one kojima od njegovih istupa ne zavisi sudbina.Za nas je ovo crni humor.

Коста

pre 11 godina

Све што је премијер рекао уреду је изузев да 50000 пензионера прима испод 15.000 динара и ево зашто. Закон о ПИО је уређен начин стицања пензија и утврђивање висине пензија. Тиме је уређен износ пензија свим категоријама запослених који имају право на пензију, и оним са пуним радним стажом и оним са непуним и оним са породичним пензијама и сл. Стога би премијер требао да погледа структуру оних који примају 15.000 па би дошао до закључка, зашто им је тако ниска пензија. А затим би погледао пензионере са пуним радним стажом чије су пензије 21.000 динара! Дакле за пуни радни стаж у индустрији 21.000 динара! Како ће овим људима да помогне. Просто, у ПИО се мора другачије вредновати пун стаж од непуног а категорије које имамју испод минимума - пензионери или не - свеједно, морају се помоћи на други начин. Свакако не преко фонда ПИО прерасподелом унутар њега. И овде као и у другим областима треба уредити системски две различите каљтегорије: пензије и најнижи приход који обезбеђује егзистенцију било којој категорији у Србији. Тако је то уосталом у уређенијим државама социјалне правде.

Макаров

pre 11 godina

Доста демагогије и популизма!

А где јеБИо Дачић последњих 4-5 година!????????

Трули популизам доводи народ у безнађе , народ умире јер нема шта да једе и од лудила, полудесмо од шарлатана који се коцкају са нашим животима!


Доста приче, делајте!

Pedja

pre 11 godina

Prica sa pijace u Cacku!!!
Stoji ciga i prodaje stare sijalice koje ne rade za 5 din.po komadu.LJudi prolaze ,gledaju znatizeljno i pokusavaju da saznaju kakva je svrha prodavati sijalice koje nesluze nicemu.Resi ti tako jedan gospodin da se zrtvuje i ponudi 50 din.za deset komada.Kupi on pohabane sijalice i usput dok je kupovao pita prodavca cemu sluze i kakva je svrha?Prodavac ga pogleda i stavi prst na slepoocnicu i kaze mu:Razmisli malo,pa za preduzece bre!!! Ziva istina,tako da sa fiskalnim savetom,ili bez njega nama se crno pise ,jer sve je uruseno i opljackano.Ko prezivi pricace....

Coco Bill

pre 11 godina

Komentaotori voleo bi da vas vidim da prezivite sa 15000 dinara ali oni nemaju za internet pa njihov glas se ovde i ne cuje.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dzoni, 15. septembar 2012 17:07)

Slažem se ja stobom, ali ih neće nahraniti ni Dačićeva demagogija.

Slobix

pre 11 godina

Fiskalni savet ima već nekoliko izveštaja, samo nema ko da čita niti da sluša. Ne pada mu na pamet... Majko moja, a koga li on sluša?! Bal ludaka... Dačić ih nipodaštava, Dinkić izjavljuje da više veruje Fiskalnom savetu nego MMF-u, neko je tu svakako lud.

Lara Kroft

pre 11 godina

Naš premijer ako zaista želi da radi za interes naroda i građana zašto se ne ispita rad Fiskalnog saveta, čemu Fiskalni savet uopšte služi, i kakva je svrha postojanja takvog saveta? Vreme je da se ukinu svi bespotrebni saveti, agencije koje rade na štetu države. Vreme je da Srbija napokon izađe iz krize. Mislim da će ova Vlada zaista raditi za interes naroda i države.

kakva surova realnost

pre 11 godina

Šta god mislio o Dačiću i kakvo god imao mišljenje o rebalansu rekao im je sve što bi im i ja kazao.
Koji bre fiskalni savet i i stvarno šta su radili do sad i ko to finansira? katastrofa je ako smo mi te finansirali iz budžeta.
A ovom Jovanoviću bolje je da ćuti, jer da sam ja navlasti prvo bih njega pitao za njegovo bogatstvo. Jer smo ista generacija,istim ulicama smo šetali. Dok sam ja na vreme zvršio fakultet i nekako se zaposlio, danas bez posla, on je postao simbol onga protiv čega sam se ja borio.

olga

pre 11 godina

Dačić je u pravu.Nije ova vlada napravila toliku rupu u budžetu nego prethodna.Zato što je zakon prekršen neko bi morao krivično da odgovara.Vi novinari bi trebalo da pitate Cvetkovića ili Nikezića koji mu je bio savtenik za toliko nenamensko trošenje novca građana,a ne da kritikujete novu vladu koja je sve to nasledila.

Ja

pre 11 godina

Recite sta vam pase ali konacno u Srbiji neko zove stvari svojim imenom: LDP = neoliberali. A da ne govorim o svjetskim finansijskim krugovima poput MMF-a. Mi moramo da posaljemo nase ekonomiste u zemlje J. Amerike pa da nauce sta i ko su ti ljudi iz Wall Streeta i sta stvarno znaci kada te oni "savjetuju".
Glupo je mrziti Zapad u cijelini; treba da shvatimo gdje je problem, a on se nalazi kod ovih neolibrista kojima se svidja sve ono sto procitaju u Wall Street Journalu ili sto im kaze MMF. Vrijeme je za trijeznjenje. Novi zakon o NBS je prvi signal u tom pravcu, naredni mora biti oslobadjanje od duznickog ropstva. Ova vlada ce biti patriotska samo ako bude znala osloboditi narod od kandzi onih istih krugova, koji su vec skoro dosli glave Argentini, Islandu i slicnim drzavama, koje dobro znaju sta znaci pojam ekonomski ubica.

spin majstori

pre 11 godina

"Bilo je tesko da cujes nesto od Fiskalnog saveta prethodne cetiri godine zato sto postoji tek od 5. aprila 2011. godine.
(ridjobradi, 15. septembar 2012 15:13) "

Hahahaha.... pa šta su radili GODINU DANA (tačnije 14 meseci do prvog javljanja nakon prvog kruga izbora) ? Učili da pišu, govore ? Sređivali utiske ? Skupljali hrabrost?
Ne znam ko je ovde u pravu, ali vidim da se svi slažu da jednoj državnoj agenciji treba više od godinu dana da proradi, i da sve vreme zaposleni primaju platu. U privredi to nije moguće, tako da se pitam, ko su ovi koji komentarišu i ovi koji preporučuju ?

Bole

pre 11 godina

Jeste, ajde smenite i ukinite sve kojikazu da ne znate sta radite, jer kad nema tih koji ukazuju na vase propuste i neznanje vi onda radite najbolje. Pojma nemate... Jadni mi kada pravnik govori o ekonomiji, odbrani, ekonom tehnologiji, tehnolog o privredi... Sve sami selektori...

german

pre 11 godina

Pa druže Dačiću, ko vam brani da ukinete Fiskalni savet ako nećete da ih slušate šta govore? I bili biste u pravu kad biste ih ukinuli, nisu potrebni nikakvi ekseprti, dovoljno bi bilo da odete u neku školu, na primer, u četvrti osnovne i da pitate decu da li može npr. da se isplati 13. penzija ako nema para ni za 12., i oni bi znali da vam daju pravilan odgovor (ali da, možda bi i ta deca bili neki "neoliberali"). Evo šta je FS govorio u doba prethodne Vlade (u kojoj naravno sadašnji premijer nije sedeo) http://fiskalnisavet.rs/lat/ - naravno, ne u 4 godine prethodne Vlade, pošto su osnovani 2011.

ridjobradi

pre 11 godina

"Poštujem stavove Fiskalnog saveta koji nije zadovoljan rebalansom budžeta, iako za njega nisam čuo prethodne četiri godine i koji se nije oglašavao u vreme Vlade Mirka Cvetkovića kada je deficit napravljen"

Bilo je tesko da cujes nesto od Fiskalnog saveta prethodne cetiri godine zato sto postoji tek od 5. aprila 2011. godine.

Saša

pre 11 godina

Dačić je demagog, i to je jedino za šta je stručan, to nije sporno, ali kad sam video ko su članovi Fiskalnog saveta odmah mi je pripala muka. Trio fantastikus: ko-osnivač CES Mecona (gde je direktor bio Mirko Cvetković), čudo od deteta (nešto kao Radujko) i vanredni profesor na Megatrendu. Užas.
http://fiskalnisavet.rs/lat/clanovi

Predrag

pre 11 godina

Dacic je smesniji od Cvetkovica.
Onaj je bar cutao,a ovaj ne zatvara usta, a pojma nema.
Kupite mu jednu kafanu i neka peva ...

Srbiji treba Premijer.
Deset dobrih premijera nam treba.

Dule NS

pre 11 godina

-A dokle ćeš ti sve živo da pravdaš prethodnom vladom (čiji si i ti član bio)?
-Kada misliš da prestaneš da pričaš i galamiš i da počneš da RADIŠ nešto korisno??
-Šta se ti svađaš stalno sa svima redom? Počni bolje da trošiš tu energiju na POSAO za koji si se toliko gurao!
Nećemo da te slušamo više svaki dan!
Da je ovo normalna zemlja dzaboravili bi da svi vi političari uopšte i postojite jer vas ne bi gledali i slušali svakog dana na televiziji pošto vi od posla ne bi imali vremana za tv nastupe!
To mi hoćemo a ne da nam političari budu estradne zvezde i zabavljači!!!

-Ovaj mali Sloba je bre deset puta gori od svog učitelja!

Man Not Machine

pre 11 godina

A de si pa ti bio? Ladio si u istoj toj vladi koja je opljackala narod do gaca, a sad nam solis pamet o neoliberalzmu, kao ti znas sta je to.

Miloš

pre 11 godina

"Pitao bih Fiskalni savet i MMF da li je normalno da u uslovima krize strane banke iz zemlje iznesu 1,5 milijardi evra, što nisu iznele toliki novac iz svojih zemalja i doneli ga u Srbiju"

Svako sa svojim parama može da radi šta želi. To nije pitanje za MMF, Fiskalni savet ili premijera. Bolje pitanje je zašto uslovi poslovanja u Srbiji nisu takvi da privlači strani kapital, umesto što ga tera u inostranstvo.

Ali, pošto je podela kolača u bankarskom sektoru u zemlji direktna posledica SPS-ovog poimanja bankarstva 90-ih godina (ko je lud da štedi u Beobanci...), ja bih na premijerovom mestu ćutao makar o ovoj temi.

Pero

pre 11 godina

Ovo je takva demagogija da to vredja inteligenciju svakoga ko ima vise od dve sive celije u glavi. Ali zna Ivica Provala Dacic da to ionako nisu njegovi biraci. Ivice, kralju, sto bi rekao dr Arslanagic: "deder popij nesto, uvatice te meze"!

sns spin šegrt

pre 11 godina

" Učili da pišu, govore ? Sređivali utiske ? Skupljali hrabrost?
Ne znam ko je ovde u pravu, ali vidim da se svi slažu da jednoj državnoj agenciji treba više od godinu dana da proradi, i da sve vreme zaposleni primaju platu. U privredi to nije moguće, tako da se pitam, ko su ovi koji komentarišu i ovi koji preporučuju ?
(spin majstori, 15. septembar 2012 20:56) "

Osim što vest nije fiskalni savet i njegova reakcija već nešto drugo, i ostatak spina vam je na nivou deteta predškolskog uzrasta.

Fiskalni savet ako se nije oglašavao i nije imao potrebu da se oglašava. Budžetski deficit je bio u granicama dozvoljenog, i zatvarao se sa mnogo manjim iznosom nego koji je potreban ovima.

Ako se prethodna "neoliberalna" vlada za 4 godine zadužila za 5 mlrd Evra, a ova "populističko socijalna" toliko planira da uzajmi prve godine, onda imate problem sa percepcijom dobrog i lošeg. Plusa i minusa. Belog i crnog.

Pa da vidimo kako to stvarno izgleda - Jorgovanka nema blage veze šta da radi sa NBS već zove Jelašića da prepisuje od njega. Vučiću čupaju uši i lupaju šamare čak i oni koji to bivšoj vladi nisu mogli. Borba protiv korupcije se pretvorila u obračun sa onima koji su pokrali nešto što su ovi novi planirali da pokradu pa su sad ljuti. Borba protiv nezaposlenosti je počela otpuštanjem državnih agronoma.

O čemu tačno vi onda pričate i čime se tačno bavite?

milan

pre 11 godina

To je Dacicu za tebe vec visoka skola i ostavi komentare po toj temi ne lezi ti. Cudno svo smo culi za fiskalni savet i njihove kritike i za predhodnu vladu, samo svemocni Dacic nije.

Ivan

pre 11 godina

Ja ne znam ali ovaj vaš premijer se samo svađa sa nekim a malo meda daje...zapamtite i kod nas je Sanader vikao na sve a na kraju je ispalo da je pokrao pola države...

Milan

pre 11 godina

"...iako za njega nisam čuo prethodne četiri godine...", "Fiskalni savet se nije javio prethodne četiri godine..."
Premijeru da li je moguce da ste ovo izgovorili?
Narodna skupština je 31. marta 2011. godine donela odluku o izboru članova Fiskalnog saveta, a polaganjem zakletve pred Narodnom skupštinom, 5. aprila 2011. godine, Fiskalni savet je preuzeo dužnost.
O koje cetiri godine vi pricate?
Kakav demagog. Veoma opasan po nas.

Niki

pre 11 godina

Ivice postujem sto si se barem oglasio na kritike saveta (ma koliko bile glupave pojedine tvoje izjave). Savet se oglasavao, do duse sa umerenijom notom i prema Cveletu, ali Cveletu nije padalo napamet da se pravda.

Sve Po Starom

pre 11 godina

Mali Sloba! Samo je pitanje vremena kada ce izjednaciti zapad sa neoliberalnim kapitaliznom i opet nas gurnuti prema istoku kao mu mentor...

lorimer

pre 11 godina

"Naš premijer ako zaista želi da radi za interes naroda i građana zašto se ne ispita rad Fiskalnog saveta, čemu Fiskalni savet uopšte služi, i kakva je svrha postojanja takvog saveta? Vreme je da se ukinu svi bespotrebni saveti, agencije koje rade na štetu države. Vreme je da Srbija napokon izađe iz krize. Mislim da će ova Vlada zaista raditi za interes naroda i države.
(Lara Kroft, 15. septembar 2012 15:23) "

Fiskalni savet služi da bi držao radikale lepljivih prstiju podalje od državnog novca, pošto je očigledno da ova vlada namerava da radi isključivo za svoj lični interes.

back to 90s

pre 11 godina

zar Vam ovo ne lici na onu Slobinu iy 90 tih.....Mali Sloba ...sve vise na tatu lici...Ovog puta ce biti zesce ....Da bezimo dok je vreme.........

Време Отомана није прошло

pre 11 godina

Г-дин Дачић као да није чуо за фискални савет до сада јер му тај савет не одобрава арчење хародних пара (буджета) Србије). Гласачи СПС-а, као нтерсне социјанле групе које традиционално грамзиво кидишу на буджет Србије тј. запослени у МУП-у, Пореској управи и образовању ће кроз повечане плате, стварајати дефицит 25 милијарди (верватно и више..), тј. дрпати ће више из буджета Србије, иако је резултат рада тих запослених, више криминала у Србији, мања наплата пореза, најлошије образовање у региону. Све је на српску жалост као у време окупације Отомана, који су окупирали Србију a jањичари и дахије су живели на на рачун окупиране српске раје. Раја плаћа а дахије и јањичари добро живе на рачун Србије.

gost

pre 11 godina

Znači MMF zateže pa sad opet drvlje i kamenje na njih.
Zanči ako je predhodno (ista) vlada pravila deficit morate i ova sadašnja (ista) vlada da nastavi da prvi deficit, jer ne znate drugačije.
Znači nemate rešenje više.
Znači mi smo ugasili a vi ćete da uživate i dalje kao i do sada.

ZoranNS

pre 11 godina

Kao ministar policije sticao je slavu i ugled, kao premijer ga sve brže troši. Izjave daje logikom ministra policije, sve nekontrolisanih više izjava, a tek je počeo.

sve I svasta

pre 11 godina

ha ha ha ha ha ha

prvo citam Mladja podize bivse gigante, posle toga Ivicino predavanje o neoliberalizmu praceno neverovatnom kolicinom gluposti u vezi FS, u ponedeljak verovatno Vucic sprema neko demagosko prosvetljenje napacene nacije, a u utorak opet malo Djilas vs Tadic....i tako dan za danom na javnim mjestima s'gitarom....ili jos bolje....smejem se a plakao bi...

Peta

pre 11 godina

Covek je nepopravljivi demagog. Iz ove Daciceve izjave se najbolje vidi koliko se malo zanimao za ekonomska pitanja. To mu ni najmanje nije smetalo da postane premijer. Da ga je interesovalo, i te kako bi se setio javno izrecenih upozorenja Fiskalnog saveta o stanju i izgledima javnih finansija iz februara i maja ove i dece.mbra prosle godine. Sto se banaka tice, pa Srbija je jedna od zemalja koja jos uvek belezi rast kreditne aktivnosti, koji se doduse usporava. Interesantno je da je nasim politicarima uvek neko drugi kriv.

Barkley

pre 11 godina

Ne slozim se uvek sa stavovima Fiskalnog saveta, ali je sada Dacic bas lupio veliku glupost. Pa oni su osnovani 2011, zakletvu su polozili 5. aprila, o kojih cetiri godine on prica??? Pored toga, na njihovom sajtu se moze naci dosta izvestaja u kojima su kritikovali prethodnu vlast. MOgao je makar malo da se informise pre nego sto je poceo da lupa.

Gordan

pre 11 godina

Postoje institucije koje drzava formira, a onda ih niti slusa, niti uvazava, vec joj otvoreno smetaju.

Tako je bilo i sa Vericom Barac, zana pricala 10 godina sta su problemi, niko nista nije uradio, pa se sad svi o jadu zabavljaju sa njenim famoznim izvestajima o sistemskoj korupciji, koji svi pogresno nazivaju "24 privatizacije" a ustvari se radi o primerima slabost sistema, na koje se niko nije obazirao dok to nije pocela da trazi EU.

Neka neko objasni gospodinu premijeru da je fiskalni savet telo NJEGOVE vlade i NJEGOVE drzave o kojoj toliko brine. Ili neka lepo ukinu i taj savet kad vec radi u korist "licnih interesa" a ne drzave i vlade.

Ovakve izjave, da nisu tragicne, bile bi u najmanju ruku smesne.

Неко споља

pre 11 godina

Alarm! Premije ne zna kada je bio osnovan fiskalni savet i nije čuo upozorenja, koja smo od istog slušali svakih mesec dana. Apropo banaka, MMF i činjenice da penzioneri sa manje od 15000 RSD ne mogu da stignu ni do kontejnera, to su reči političara koje bi voleli da čuju u mnogim zemljama EU, ali da bi naš Ivica to sproveo, treba da ima bar malo kinte u džepu. A pošto je državna kasa presušila, savetujem penzionerima da ugrabe tu 13. penziju, jer će od nje živeti od sledećeg proleća na neodređeno vreme. Do kraja godine će penzije stizati od famoznog ruskog kredita, u međuvremenu ćemo nešto da prodamo, taman da izdrži do proleća kada stižu fantastične rate i kamate na otplatu. E tad stupa na scenu Jorgovanka, sa sve svežom bojom i papirom a 15000 RSD tada će vredeti taman 75 EUR. Pa sad vi vidite, sedmi, dvanaesti ili stoti uslov za Kosovo, gej parada, naplaćivanje SMS BUS PLUS i tome slično.

pander

pre 11 godina

Nazalost situacija je takva da nam je budzet prazan,ali valjda ce i ovaj napaceni narod docekati bolje dane,nadam se da ce zasluzni za sve ovo biti izvedeni pred lice pravde

iks-ypsilon

pre 11 godina

Nije to "neoliberalizam" (neka u kabinetu premijera obrate pažnju na ovo kada se pišu izjave za javnost) - stvarni naziv te ideologije koja je za deregulaciju tržišta i zakidanje socijalnih davanja države ima mračno ime i zove se neokonzervatizam a njegove pristalice nisu nikakvi "neoliberali" kako se lažno predstavljaju već jednostavno "neokoni".

Ako će se premijer Dačić boriti protiv neokona koji rade samo za tajkune i protiv opšteg dobra, onda ima moj glas na sledećim izborima!

Liberalizam je generalno dobra stvar za građane, samo su neokoni medijskim spinovanjem uzurpirali naziv "neoliberalizam" da bi, poput vuka u jagnjećoj koži, svoju ideologiju predstavili kao nešto dobro za društva.

Metro

pre 11 godina

Znam, da Vam ne pada na pamet, da slušate bilo čije savete. Radije pravite dugove, koje će morati da otplate mlađi sugrađani, zatim naša deca itd - ako se blagovremeno ne budu svi oni, koji mogu stvoriti značajan novac svojim radom, razbežali. ŽIVELE PLAVE LEGITIMACIJE!

jovancha

pre 11 godina

Onaj stari Dacic opet jase. Zasto mu neko od novinara ne objasni da njegov posao nije da se svadja vec da objasnava sta radi jer on sluzi narodu a ne obrnuto? S obzirom da Rusija i Kina nece popuniti rupetinu u budzetu, a sa EU i MMF je trenutno u svadji, ja se plasim da ce socijalisti opet da puste stampariju u pogon.

aca_bg

pre 11 godina

Ovo pitanje o iznosenju novca u inostranstvo bi trebao da postavi svom ministru ekonomije koji je arhitekta unistavanja domacih banaka da bi se stvorio prostor za strane banke. Dakle strane banke, postojuci zakon, ne iznose novac nego vracaju dugove svojim maticama bankama. Uzput iznose i profit sto je njihovo Bogom i Zakonom dato pravo. Sta je sporno? Jesu li one krive sto smo mi svojom gluposcu (i uz pomoc G17 "eksperata" koji su dobili milione u akcijama tih istih banaka) omogucili da se 80% najprofitabilnije delatnosti stavi u ruke stranaca? Taj sto je to omogucio Vam sedi sa leve strane na sednicama Vlade pa ga pitajte zasto se to desava. Sto se tice te nesretne penzije...Samo time sto je inflacija za 7% veca od planirane Vi ste Dacicu (i Vas neizbezni Krkobabic) oteli tim penzionerima bar dve penzije. Sada im dajete crkavicu koju ce tokom zime dati na grejanje a celoj drzavi prodajete robinhudovske stoseve. Vrlo lako ste mogli da otpustite deset hiljada kancelarijskih moljaca iz Vasih kancelarija i da od tog novca isplatite i tri penzije ovim nesretnicima. Nista niste uradili na smanjenju rashoda drzave a prostora ima na sve strane. I dokle vise da pricate o "prosloj Vladi" ? Pa Vi ste sedeli u toj Vladi a Vasa stranka je glasala za svaku pogubnu meru koja je prosla Skupstinu. I sta sada? Kriv je fiskalni savet?? Sramota!

Tike tike tačke

pre 11 godina

Uvek vam je neko drugi kriv!!!!!Dokle bre ovako ako nešto neznaš radi ona što znaš!!!A pusti nekog da radi posao koZNA DA RADI!!!!!!ALI vecini Vas Vas je bitna samo plata i privilegije a je..š narod neka crkne!Treba Vas izgleda MOCUGOM OTERATI!!!!!Blizu je OKTOBAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!Isto se ponašate kao Velja.Mrka,DINKIC,Krkobabic,sve stručnak do stručnjaka"ZA SVOJ DZEP"Kako Vas nije sramota,kako se možete pogledati u ogledalu????Zar vas nije stid i sramota,zbog narodnih kuhinja,zbog ljudi koji nemaju od čega da žive?Zbog penzionera?Zbog dece koja ce postati ROBOVI da bi sta VI i BRATIJA napunili džepove?????Ali Vam Premieru udarila slava u glavu,prvo necete sa MMF-om onda ocete,necete,isto kao ku..a!Dajte ljudi uozbiljite se pohvatajte lopove pa makar to bio neznam ko!!!!Jednom se red mora znati u državi,jer ovako neznam dli cete dugo ????Sidjite medju narod nemojte samo gde Vas vode Vaši sekretari raspitajte se i malo manje pevanja i više rada!hajd u zdravlje.Molim da objavite!

Коста

pre 11 godina

Све што је премијер рекао уреду је изузев да 50000 пензионера прима испод 15.000 динара и ево зашто. Закон о ПИО је уређен начин стицања пензија и утврђивање висине пензија. Тиме је уређен износ пензија свим категоријама запослених који имају право на пензију, и оним са пуним радним стажом и оним са непуним и оним са породичним пензијама и сл. Стога би премијер требао да погледа структуру оних који примају 15.000 па би дошао до закључка, зашто им је тако ниска пензија. А затим би погледао пензионере са пуним радним стажом чије су пензије 21.000 динара! Дакле за пуни радни стаж у индустрији 21.000 динара! Како ће овим људима да помогне. Просто, у ПИО се мора другачије вредновати пун стаж од непуног а категорије које имамју испод минимума - пензионери или не - свеједно, морају се помоћи на други начин. Свакако не преко фонда ПИО прерасподелом унутар њега. И овде као и у другим областима треба уредити системски две различите каљтегорије: пензије и најнижи приход који обезбеђује егзистенцију било којој категорији у Србији. Тако је то уосталом у уређенијим државама социјалне правде.

Miroslav

pre 11 godina

Pa naravno da nisi kad je osnovan krajem 2010 da bi poceo sa radom 2011. Informisi se malo ipak si ti premijer a ne samo ministar policije http://fiskalnisavet.rs/lat/o-fiskalnom-savetu

Hajduk Stanko

pre 11 godina

@Ja
Cemu tolika frka oko stava stranke koja ima 6%birackog tela?Razlog je jednostavno sto istina boli.Cuj zemlje J.Amerike,lako je Cavezu da laje okolo kad ima toliko nafte.Brazil,Argentina ogromne zemlje koje mogu da zive same od sebe koliko imaju resursa.Cela Evropa jede argentinsku govedinu.Indonezija je jedna od zemalja cija je privreda u velikom usponu a ima ih "samo"trista miliona.Ajmo da prepisujemo od stvarno uspesnih ne mora to da bude Nemacka neka bude recimo Finska,Poljska.Kad se toliko dicimo da smo zemlja seljaka i poljoprivrede zasto nam je hrana toliko skupa?Slobodno trsiste i socijaldemokratija nemaju veze sa neoliberalizmom.Neka premijer uradi nesto po pitanju monopola i uvoznog lobija a visoku politiku i inat neka ostavi velikim igracima,mali smo mi za sve te globalne igre.

Flavie sa Slavije

pre 11 godina

Da li u Srbiji postoji institucija koja ce ovog da pregleda, nikako da sastavi bar dve prostoprosirene a da ne kaze neku novu glupost, koga smo mi dobili a nismo birali.

Pera

pre 11 godina

Dacicu, la....., ti si bio potpredsednik te vlade Mirka Cvetkovica, a vrlo dobro znas zasto se savet nije oglasavao - jer nije postojao -"Narodna skupština je 31. marta 2011. godine donela odluku o izboru članova Fiskalnog saveta, a polaganjem zakletve pred Narodnom skupštinom, 5. aprila 2011. godine, Fiskalni savet je preuzeo dužnost." (izvor: http://fiskalnisavet.rs/lat/o-fiskalnom-savetu) - dakle postojao je godinu dana u vreme te vlade, i u tom periodu se i oglasavao, sto moze da se procita i na njihovom sajtu!

Komšija

pre 11 godina

Tragična smo mi zemlja. Pa evo šta je radio fiskalni savet u proteklih godinu dana kako postoji (a ne četiri godine) sa istog ovog B92 sajta: http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=06&dd=28&nav_id=521987 - kritika Dinkićevog zakona o decentralizaciji, "Ekonomista Milojko Arsić izjavio je da su kritike Fiskalnog saveta i Medjunarodnog monetarnog fonda za novi način finansiranja lokalnih samouprava, koji su predložili Ujedinjeni regioni Srbije (URS), u značajnoj meri utemeljene i potkrepljene bilansnim analizama."Ono što je gotovo sigurno je da će izmenjeni Zakon o finansiranju lokalnih samouprava povećati budžetski deficit u odnosu na nivo koji je planiran za sledeću godinu", rekao je Arsić. On je naveo da je moguće da će se naknadno, nekim merama, smanjiti taj deficit, odnosno da neće iznositi 40 milijardi dinara, ali da je ipak malo verovatno da će se potpuno otkloniti uticaj tog zakona na fiskalni deficit. "

Dakle šta je radio fiskalni savet: upozoravao da će Dinkić svojom politikom da otera državu u propast, što je ovaj i učinio, a onda ga je Ivica postavio za ministra finansija i sad se čudi ...

Jadna smo mi zemlja, a i B92 je zaista bez mnogo muke mogao da pokopa premijera koji je ovom izjavom pokazao neviđeno nepoznavanje posla, citirajući sam sebe od pre godinu dana ...

Dragan Lo

pre 11 godina

A pa mi smo snađeni već neko duže vreme, recimo 25 godina već. Od tih 25 godina, gospodin Dačić nije bio na vlasti 8 godina..ne punih.

Radashin

pre 11 godina

Ma kako Dacica nije sramota da ovako prica. Pa fiskalni savet je dva meseca pre izbora rekao da je Srbija presla dozvoljenu granicu od 45% BDP, na sta je gospodin Cvetkovic, prethodni premijer i partner Ivice Dacica, javno rekao da to "sto Fiskalni savet prica" nije istina jer FS navodno nije koristio valjanu metodu obracuna, nakon cega je DS uzeo dodatnih milijardu evra kredita na ime Republike Srbije pred izbore, za potrebe izborne propagande. Pa zar SPS misli da smo svi toliko zaboravni, pa se ne secamo sta je bilo pre godinu dana? Pa zar ima logike napraviti ustedu od 195 milijardi dinara, a istovremeno povecati troskove za 215 milijardi dinara, i pricati da je taj predlog Vlade dobra metoda odbrane od krize, pa ko je toliko glup da nasedne, ima li takvih uopste?

Макаров

pre 11 godina

Доста демагогије и популизма!

А где јеБИо Дачић последњих 4-5 година!????????

Трули популизам доводи народ у безнађе , народ умире јер нема шта да једе и од лудила, полудесмо од шарлатана који се коцкају са нашим животима!


Доста приче, делајте!

zeks

pre 11 godina

Ovakvim izjavama nekada nas je uveseljavao Mika Špiljak ali bar nismo bili gladni.Samouvereni a neuki Dačić verovatno uveseljava one kojima od njegovih istupa ne zavisi sudbina.Za nas je ovo crni humor.

Pedja

pre 11 godina

Prica sa pijace u Cacku!!!
Stoji ciga i prodaje stare sijalice koje ne rade za 5 din.po komadu.LJudi prolaze ,gledaju znatizeljno i pokusavaju da saznaju kakva je svrha prodavati sijalice koje nesluze nicemu.Resi ti tako jedan gospodin da se zrtvuje i ponudi 50 din.za deset komada.Kupi on pohabane sijalice i usput dok je kupovao pita prodavca cemu sluze i kakva je svrha?Prodavac ga pogleda i stavi prst na slepoocnicu i kaze mu:Razmisli malo,pa za preduzece bre!!! Ziva istina,tako da sa fiskalnim savetom,ili bez njega nama se crno pise ,jer sve je uruseno i opljackano.Ko prezivi pricace....

Aleksandar

pre 11 godina

Dacic se sve vise ponasa kao Palma. U stvari, izmedju njih i nema neke razlike osim sto Palma nema "ni tri razreda osnovne skole", a Dacicevo je obrazovanje bilo bubanje i hvatanje precica kroz Savez studenata. Samo napred Ivice, dodaj gas na putu u propast.
E, da pitao bit te sta znaci ta kovanica "neoliberalno"? Ako znas, povlacim svoj komentar.

Putnik

pre 11 godina

Slatkorecivi premijer je kao pilot naseg aviona u kome samo on ima padobran. a nema goriva. Dok smo visoko , on uziva i vazno mu je da samo on bude na pilotskom sedistu. Kad avion dodje blizu zemlje, on ce iskociti i otvoriti padobran, a mi kako nam bude.

Coco Bill

pre 11 godina

Komentaotori voleo bi da vas vidim da prezivite sa 15000 dinara ali oni nemaju za internet pa njihov glas se ovde i ne cuje.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dzoni, 15. septembar 2012 17:07)

Slažem se ja stobom, ali ih neće nahraniti ni Dačićeva demagogija.

Slobix

pre 11 godina

Fiskalni savet ima već nekoliko izveštaja, samo nema ko da čita niti da sluša. Ne pada mu na pamet... Majko moja, a koga li on sluša?! Bal ludaka... Dačić ih nipodaštava, Dinkić izjavljuje da više veruje Fiskalnom savetu nego MMF-u, neko je tu svakako lud.