Sreda, 29.08.2012.

15:02

VizEr uvodi četiri leta iz Beograda

Mađarska niskotarifna aviokompanija Viz er najavila je da će uvećati flotu kupovinom još jednog aviona i uvesti još četiri linije - za Bazel, Rodos, Krf i Rim.

Izvor: Beta

VizEr uvodi èetiri leta iz Beograda IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

69 Komentari

Sortiraj po:

milan

pre 11 godina

Ukoliko niste obavesteni iz Nisa mozete da letite ka nekoliko evropskih metropola....do podgorice je 98e povratna karta,a let traje 30min,sto je fenomenalno....vozio sam se barcele prosle godine zbog posla......do londona 200e,do moske 200e,do rima 200e...pa mislim da je vise nego povoljno,ako zatreba.I prilicno su dobro popunjena mesta,na moje iznenadjenje,nazalost nije dovoljno marketinski zastupljeno da se moze leteti iz Nisa !!!

Bane

pre 11 godina

Lepe vesti u svakom slucaju. Zao mi je sto nema letova iz Beograda za Madrid i Barselonu, ali nekako je i razumljivo ipak tu avioni bi slabo bili popunjeni, siromasni smo za putovanja u nekom vecem procentu, a u Spaniji nema toliko nase dijaspore.Ima letova za Spaniju iz Temisvara jer ogroman broj Rumuna sada zivi i radi u Spaniji.
Ali mi nikako nije jasno zasto Wizz ne uvede let iz Beograda za Pariz tamo ima bas bas nase dijaspore, i letovi bi bili popunjeni. A i mi koji volimo da neki dinar spucamo u putovanja bi bili presrecni.Jat i Air France su na toj liniji monopolisti i karte su preskupe. Zato ako neko iz Wizza ovo cita neka razmislja o opciji Beograd-Paris i to sto pre. A inace za Wizzair sve 5, i usluga i kvalitet i cena, a da i sedista mogu na se nagnu tako da ko nije leteo nek ne izmislja i ne pljuje bez veze.

Daniel

pre 11 godina

@Laki
Laki nisam imao prilike da letim sa njima ali po komentarima bi rekao da su podeljena misljenja, ali svakako niko ne treba da ocekuje prvu klasu za tako male pare.Kako bi rekao nas narod: ,,Koliko para, toliko muzike''.Juce sam analizirao kupovinu karte (Wizz air-a)i dosao sam do sledeceg zakljucka.Kada izaberes datum i odes na sledeci korak pisace ti cena sa taksama i nakdnadom za rezervaciju.Ako cekiras kartu preko interneta ne placas nista, ali ako placas na aerodromu onda ti uracunavaju naknadu.Prtljag ti nije uracunat tako da ako ti let traje manje od 1:50 minuta placas 1650 dinara, a ako je let 1:50 i duze onda placas za prtljag 2200 dinara ali mora se imati na umu da ove cene vaze samo u jednom pravcu i max. tezina prtljaga je do 32 kg.Sa sobom mozes kao rucni prtljag max. tezine do 10 kg.Mislim da je to to, ako sam nesto izostavio ispravite me.Pozdrav!

uk

pre 11 godina

Slazem se sa par drugih kupaca koji lete na relaciji Luton-Beograd. Odnos vrednost usluge-novac nije vredan. Mnooogo prostora za poboljsanje pocev od vremena leta do neudobnuh uspravnih stolica. Ipak se na ovoj relaciji sedi skoro 3h te nije isti dozivljaj kao neko ko leti za npr Rim.

banat uber alles

pre 11 godina

iz temišvara imate letove za italiju i španiju po veoma pristupačnim cenama pa ko voli nek' izvoli...mrdnite se iz "prestonice"...

Laki

pre 11 godina

Posto nikad nisam putovao ovom kompanijom, moze li mi neko reci sta je uracunato u cenu karte, da li su tu ukljucene i aerodromske taxe, da li se posebno placa za prtljag i cekiranje i kako funkcionise predaja prtljaga i cekiranje? Gledao sam njihov sajt i cene su zaista dobre ali nisam bas ukapirao da li je to krajnja cena i kako sve to funkcionise. Bio bih zahvalan da neko ko ima iskustva sa njima ostavi objasnjenje.
Hvala unapred.

urmas

pre 11 godina

Nije tačno da mogu da se kupe karte za Basel već sada. Probajte!
Inače, imam pozitivno iskustvo za Wizz-om. Putovao sam iz jednog u drugo "selo": Cork - Wroclaw.

Ivana

pre 11 godina

Moje iskustvo sa Wizz-om je bilo odlicno. U maju sam povratnu kartu do Rima platila 7.000 dinara, sa sve prtljagom. Jat i Alitailja su u tom trenutku prodavale karte po dvostruko visoj ceni. Avion odlican, let sjajan i posada korektna.

Marko

pre 11 godina

Letim nekoliko puta godisnje za London i Dubai i moram priznati da nisam zadovoljan ni Wizzom a ni sa Fly Dubai.Ponekad Wizz jeste jeftiniji od Jata na liniji za Lodon ali cesto se mogu naci jeftinije Jatove karte.Doci do Lutona je uglavnom veliki problem a sistem cekiranja na Lutonu je jednom recju katastrofa.U svakom slucaju sve mi je mnogo jednostavnije kada idem sa Jatom i dodjem na Heathrow.
Sto se tice Fly Dubaia on je samo u pocetku imao jeftiniju cenu karte od nekada Jatove a sada je skuplji.Kada se doda sve sto se dokupi i cinjenica da se slece na Terminal 2 jednostavno za Dubai se ne isplati ici sa Fly Dubai.Nije to destinacija gde se nosi par kg stvari.Ukoliko postoji visak prtljaga nije dovoljno sto ga naplate vec traze da se kupi neka njihova torba koja je preskupa.A free shop na terminalu 2 skoro i da ne postoji.Ko god ide iz Dubaia obavezno tamo kupuje jer je sve mnogo jeftinije od regularnih radnji,ali sa Terminala 2 to nije moguce.Leteo sam samo 2 puta sa njima za Dubai i sada presao na Turkish ili Austrian,ne tresem se jer imam 5 kg viska prtljaga,prenesem sta god hocu i ko covek mogu da kupujem po Terminalu 1.Iskreno,nadam se da ce Jat ponovo uvesti liniju za Dubai-Terminal 1.

Veliot

pre 11 godina

Leteo za Malme prosle godine, sasvim ok, moji stalno putuju na relaciji Malme-Beograd, nikakvi problemi, sasvim solidna usluga. Sendvic i kafa su po 3 evra pa ako neko bas ne moze da izdrzi dva sata a da ne zdere, onda nece crci za ta tri evra. Moj let je doduse i u odlasku i u dolasku kasnio pola sata ali isto mi se desilo i sa Lufthanzom, tako da to nije ekskluzivitet low cost kompanija. U Rim idem poslednjim Wizzovim letom sad u septembru :)

Pozdravljam nove destinacije, i takodje predlazem: Pariz, PRAG, Barselona, Madrid, Berlin... Lisabon i Maltu ne smem da pominjem jer ni regularne kompanije ne lete direktno iz Beograda :)

Dusan

pre 11 godina

Ne kontam ovo za Rim, pa i do sad je wizzar vozio za RIm. Evo bili smo u RImu u aprilu bas Beograd-Rim, cena karte 12000 dinara. POvratna naravno.
Sve super bilo, nikakav peh nismo imali, avioni novi, sve super. Preporuka svima!

sk

pre 11 godina

Neko je napisao da je Oslo promasena destinacija i da Norwegian vise nema letove iz Beograda, i ja samo zelim da kazem da su to gluposti. U Skandinaviji zivi mnogo nasih ljudi (iz cele bivse Jugoslavije) i najjednostavnije je putovati sa Norwegian-om, koji za Beograd leti iz svih glavnih skandinavskih gradova preko leta, a zimi samo iz Osla za Beograd. Ako bi WzzAir uveo tu liniju Bg-Oslo bio bi to pun pogodak jer bi se pojacala konkurencija i mozda bi cene bile nize, i mozda bi mnogi od nas cesce putovali kuci kod svojih :D :D

Ljubisa

pre 11 godina

Ja sam pre dva meseca leteo Wizz-om za Madrid iz Temisvara i zadovoljan sam uslugom, za novac koji sam dao dobio sam adekvatnu uslugu. Steta sto iz Beograda nema direktan let za Madrid i Barselonu.

andreas kisser

pre 11 godina

iako izgleda da cu dobiti dosta minusa, ja moram da sagledam situaciju iz drugog, negativnijeg ugla. ok, moja iskustva sa njima se svode samo na let za/iz london/luton, ali sa wizzairom mnogo toga ne stima. zivim u britaniji i dosta putujem tom linijom, ali i ka drugim destinacijama sa londonskih aerodroma drugim low-cost kompanijama, sto turisticki, sto privatno - i mogu reci da sam veoma nezadovoljan politikom menadzmenta wizzaira! imam utisak da izmedju njih i jata vlada neka vrsta precutnog sporazuma, tipa 'mi smo "low-cost", vi ste komercijalni prevoznik i jedni drugima ne zalazimo u zabran'. rezultat toga je da su wizzairovi letovi dosta skupi za low-cost kompaniju! imajuci u vidu da se do lutona i iz londona tesko dolazi (a ja zivim u kembridzu, odakle je gotovo neizvodljivo), letovi u 8 ujutro sa lutona i u 6 ujutro iz beograda su preskupi! proverite, cena povratne karte je manje vise konstantna (jos jedna nelogicnost ako su vec low-cost) i sa prtljagom iznosi oko 275 funti! ok je to kad imate vise letova tokom dana, pa je jedan rano ujutro jeftin, onaj usred dana skup i recimo treci kasno uvece negde izmedju; to i jeste politika low-cost, imate izbor pa je ono najnepovoljnije jeftino. ali wizzair se sa samo jednim polaskom ponasa kao klasican monopolista i po meni tu nece biti poboljsanja dok ne ulete ryanair ili easyjet. ovako, ja licno svima preporucujem jatov let sa/ka hitrou u normalna vremena. nesto skuplje, ali sveukupno manje maltertiranja. usluga ista

dragance

pre 11 godina

Kako volim ove komentare od "gastarbajtera" i slicnih, gde pominju "sela" i "varosice" i zele linije za "metropole". Da mi je samo znati iz kojih metropola u Srbiji oni poticu...

Prijatelj

pre 11 godina

Sa wizzair nikada vise.JAT je bi medju najboljima na svetu. Mi smo stalno gundjali protiv JAT-a,a treba doziveti nevaspitanje wizzaira. Od naseg prevoznika je bolji Turkish.Oni su stvarno veliki veoma dobar servs a pored toga u svakom avionu jedna od stjuardesa je i medicinska sestra pa kvalifikovano ospblje pruza prvu pomoc. Moj savet Pojacajte i popravite nam JAT. Pozdrav

Ivan

pre 11 godina

Svima koji ne shvataju zasto se ukida Rim ili ne uvodi Trst i ostalo.Radim u prodaji avio karata i da vam slikovito objasnim.Da bi recimo Wizzu bilo isplativo da 2 puta nedeljno leti za Rim ,on mora da proda najmanje 15 000 karata da bi linija opstala.U isto vreme Jat i Alitalia drugacije racunaju rentabilnost i 8 000 karata je dovoljno da opstane linija sa 2 rotacije nedeljno.Plus Jat i Alitalia na toj liniji imaju tranzitne putnike i samo oko 40 % putnika Rim ima kao krajnju destinaciju.Za raliku od njih Wizz ne racuna na tranzitne putnike vec samo na one koji idu od mesta A do mesta B.
Jednostavno mi smo siromasna zemlja,kod nas se najmanje karata proda u turisticke svrhe,uglavnom su to posete prijateljima,rodjacima,poslovni putnici i nasi ljudi koji zive van Srbije.Sve ovo je najvise skoncentrisano upravo tamo gde leti Wizz.
U Italiji recimo nema toliko nasih ljudi kao u Skandinaviji da bi linije opstale.Trst je na godisnjem nivou za Jat bio skroz nerentabilan.
Razlika je u racunici regularnih avio kompanija i low costera koja destinacija je rentabilna a koja nije i zbog tog razloga i postoje regularne kompanije jer da njih nema letelo bi se samo tamo gde je savrsena popunjenost na godisnjem nivou.
Svakako da ce i Wizz i drugi uvoditi nove linije ukoliko je moguce prodati odredjen broj karata.

luca

pre 11 godina

ne znam sta se ljudi toliko odusevljavaju low cost kompanijama. moje iskustvo letenjem wizz air-a za London je rezultiralo totalnim razocaranjem i cvrstom odlukom da cu low cost kompanije koristiti samo u slucaju krajnje nuzde : satnica leta veoma losa, sedista u avionu pod pravim uglom bez mogucnosti pomeranja, naplata svega i svacega: bukiranja, cekiranja, prtljaga, obroka u avionu sto cenu karte cini jedva povoljnijom od cene karte redovnih prevoznika, aerodromska usluga krajnje nedolicna (govorim o Luton aerodromu): 30 letova na 5 saltera za cekiranje gde se ceka najmanje sat vremena, urlanje radnika za putnicima koji zbog guzve kasne na let, ponovo red za security controlu svi na jedna vrata. Na samom letu, razglas se ne iskljucuje od raznih reklamnih ponuda.
Sve u svemu: strasno!

low-cost

pre 11 godina

Pa zar drzava ne cini dovoljno sto placa Crnogorcima (tj. subvencionise letove Montenegroerlajnza) da bi leteli iz Nisa. Niko ne sprecava nijednu kompaniju da leti iz Nisa, stavise Direktorat vazduhoplovstva bi jedva docekao da se neko prijavi za letove, ali izgleda da svi smatraju da bi pravili gubitke ako bi bilo gde leteli iz Nisa, inace bi leteli, zar ne ?

Radoš zvani Džoni

pre 11 godina

Greška je u naslovu, umesto Oslo piše Rim. Za Rim su odlučili da postane sezonska (letnja) destinacija, kao Krf i Rodos. Ovo sa Krfom i Rodosom je dobra ideja, videćemo da li će da zaživi usled lobiranja domaćih interesnih grupa (da li će im dozvoliti Jat, Genex, Direktorat...).
@Dragan Stevanovic
Od septembra kreće niskotarifni Air One iz Milana. Ali, istina je da sa Severa Italije nema neke veze.
@nemanja nis
Nemanja, ako niskotarifni Wizz, koji kao i svi LCC inače leti sa sekundarnih i tercijarnih aerodroma, nema interes da leti iz Niša, onda bih rekao da je nešto do potencijala tržišta.

uk

pre 11 godina

Jedva cekam pa da sve ove lesinarske turisticke agencije prsnu skroz posto i ono malo ljudi sto putuje preko njih na letovannje to radi zbog carter letova

Parizer

pre 11 godina

Ajde dajte Pariz. Bar tri puta godisnje moram da koristim Brisel da bih stigao do Pariza. Cenu puta mi duplira TGV. I nisam jedini. Pola aviona koji leti iz Brisela, su ljudi koji putuju sa severa Francuske. Mislim da bi ta destinacija bila pravi pogodak. Inace ste super. Od usluge do cena.

Djordje

pre 11 godina

Letova u "metropole" nema iz dva razloga: Srbija je siromasna zemlja po zapadnim standardima u koju i iz koje putuje jako malo ljudi da bi bilo finansijski isplativo. Drugi razlog je drzava Srbija i njena birokratija sa zakonima iz 18-og vijeka, koja stoji na putu svakome ko zeli da ulozi u zemlju bez da podmazuje dzepove vlastima.

Peca

pre 11 godina

Lete za sva neka sela a od metropola nista.Rim je i dalje bio kao redovna linija a Rodos i te ostale su sezonske destinacije.Oslo, promasena destinacija, leteo je Norvegian low cost i prekinuli su.Paris, Milano, Berlin, Barselona, Madrid pored ovih seoskih destinacija.Informacija od nika Pilot da Wizzair ima narudzbinu od 120 A320 je malo preterana, obzirom da je kompanija bila pred bankrotom, tako da nije bas sve tako sjajno.

Dragan Stevanovic

pre 11 godina

Jednostavno ne mogu da razumem da ne postoji nijedan let iz Beograda za sever Italije . Normalno ne racunam Milano gde leti JAT i Alitalia i koji kosta kao oko u glavi . Na severoistoku Italie zivi manje vise 30/40 hiljada gastarbajtera i ima 5 internacionalnih aerodroma.Venecija , Treviso , Verona ,Bologna i Bergamo .Ne mogu da razumem da cak ni Wizzair koji ima letove za 30 destinacija iz Treviza i Bergama ne nalazi kao isplativo da uvede let za ili iz Beograda . Cisto sumnjam da ne moze da napuni avion samo sa turistima za Veneciju ili Veronu 2 puta nedeljno .
Nekad je postojao let Jat-a iz Trsta pa su i to ukinuli...Bas bih voleo da mi neko objasni tu komercijalnu logiku .
Gaster sa severa Italije

pilot

pre 11 godina

WizzAir ne kupuje jedan avion, od ima već poodavno narudžbinu kod Airbusa, mislim da je ostalo za isporuku još 120 A320ica. Kako bude rasla flota uvodiće još dosta letova i iz Beograda.

Dejch

pre 11 godina

Svaka cast. Leteo sa njima vise puta iz Beograda. Da je srece da postoji jos ovakvih kompanija u Srbiji.
Vrlo povoljni, ljubazni, pouzdani. Veliki plus za Wizzair i sve najbolje........

ja

pre 11 godina

Bravo, jos malo Francuske i Spanije, pa da i mi vidimo sveta sa ovim low cost kompanijama. Svaka cast za Krf i Rodos, dosta su se agencije i JAT izivljavali sa carterima.

Iggy

pre 11 godina

Bas sam pre neki dan gledao karte za Basel kod Swiss-a (Beograd-Cirih-Bazel vozom) i cene su poprilicne! Nadam se da ce Wizz do Bazela biti znatno pristupacniji. Inace, Wizz-om sam prosle godine putovao za Stokholm i sve je bilo odlicno, tako i treba, solidan autobus do odredista bez luksuza i pompe za male pare. Jedino je Skavsta malo daleko od Stokholma, ali ce se u Bazel moci bukvalno peske sa aerodroma!

Mudrisa

pre 11 godina

Uvođenje linije za Bazel će biti pun pogodak Wizz Air-a. Naime, aerodrom Bazel-Muluz se nalazi na tromeđi Francuske, Nemačke i Švajcarske, samim tim radi se o aerodromu kome gravitira veliki broj ljudi poreklom sa naših prostora. JAT je jedno vreme, po letnjem redu vožnje, imao direktnu liniju za Bazel i prema ličnom iskustvu avion je bio dobro popunjen što i nije čudo kada se uzme u obzir broj naših ljudi u tom regionu. Međutim, nakon par meseci postojanja, linija je volšebno nestala i nikada se više nije pojavila u redu letenja. Ne mogu da verujem da je ova linija bila manje isplativa od recimo letova za Skoplje, Sarajevo, Solun ili Ljubljanu. Prema tome, Wizz Air će lepo iskoristiti šansu koja mu se ukazala i omogućiće velikom broju naših ljudi u inostranstvu, ali i rodbini iz Srbije da se za manje pare prevezu do odredišta.

amsterdamac

pre 11 godina

@Hocemo i Amsterdam a ne sve neke penzionerske letove (Oslo, Krf, Bazel...)
(sremac, 29. avgust 2012 16:28)

Da stvarno zelis u A'dam video bi da postoji let za Eindhoven, a Holandija nije velika zemlja, sat vremena voznje imas odatle.

pera

pre 11 godina

Sve je to bilo lepo kada je pocelo. Sada, druga prica. Poceli su sa preterivanjem. Na pojedinim letovima je karta za JAT jeftinija. Osoblje, uglavnom ok, ali od kada su uveli nase, druga prica. Devojke pomislile da su kosmonauti, a ne konobarice u avionu. Generalno, nista specijalno.

Wizz air putnik

pre 11 godina

Pa let za Rim je postojao i pre, letelo se dva puta sedmicno utorkom i subotom, tako da to nije nova linija a dosadasnja je realno ukinuta.
Kako sada stvari stoje Wizz air leti iz Beograda samo za severnu i centralnu evropu gde ima gastarbajtera a letovi za krf i rodos uopste nece biti toliko low cost tako da...

Jelena

pre 11 godina

Letela sam Wizz Air-om, odlicno su organizovani, usluga sasvim u redu.Pored Rodosa i Krfa, trebalo bi da uvedu u sezoni i malo Sicilije, Spanije i Turske.Van sezone, kao redovne linije, pored Rima, meni je interesantan Pariz, Firenca, Moskva.

dobar vic

pre 11 godina

Kompanija ce udvostruciti flotu kupovinom jos jednog aviona?! Ok, pise kasnije u tekstu koliko ukupno letelica ima Wizzair, ali ova recenica mi je ipak bila simpaticna. :)

Dejch

pre 11 godina

Svaka cast. Leteo sa njima vise puta iz Beograda. Da je srece da postoji jos ovakvih kompanija u Srbiji.
Vrlo povoljni, ljubazni, pouzdani. Veliki plus za Wizzair i sve najbolje........

ja

pre 11 godina

Bravo, jos malo Francuske i Spanije, pa da i mi vidimo sveta sa ovim low cost kompanijama. Svaka cast za Krf i Rodos, dosta su se agencije i JAT izivljavali sa carterima.

amsterdamac

pre 11 godina

@Hocemo i Amsterdam a ne sve neke penzionerske letove (Oslo, Krf, Bazel...)
(sremac, 29. avgust 2012 16:28)

Da stvarno zelis u A'dam video bi da postoji let za Eindhoven, a Holandija nije velika zemlja, sat vremena voznje imas odatle.

Mudrisa

pre 11 godina

Uvođenje linije za Bazel će biti pun pogodak Wizz Air-a. Naime, aerodrom Bazel-Muluz se nalazi na tromeđi Francuske, Nemačke i Švajcarske, samim tim radi se o aerodromu kome gravitira veliki broj ljudi poreklom sa naših prostora. JAT je jedno vreme, po letnjem redu vožnje, imao direktnu liniju za Bazel i prema ličnom iskustvu avion je bio dobro popunjen što i nije čudo kada se uzme u obzir broj naših ljudi u tom regionu. Međutim, nakon par meseci postojanja, linija je volšebno nestala i nikada se više nije pojavila u redu letenja. Ne mogu da verujem da je ova linija bila manje isplativa od recimo letova za Skoplje, Sarajevo, Solun ili Ljubljanu. Prema tome, Wizz Air će lepo iskoristiti šansu koja mu se ukazala i omogućiće velikom broju naših ljudi u inostranstvu, ali i rodbini iz Srbije da se za manje pare prevezu do odredišta.

dobar vic

pre 11 godina

Kompanija ce udvostruciti flotu kupovinom jos jednog aviona?! Ok, pise kasnije u tekstu koliko ukupno letelica ima Wizzair, ali ova recenica mi je ipak bila simpaticna. :)

pera

pre 11 godina

Sve je to bilo lepo kada je pocelo. Sada, druga prica. Poceli su sa preterivanjem. Na pojedinim letovima je karta za JAT jeftinija. Osoblje, uglavnom ok, ali od kada su uveli nase, druga prica. Devojke pomislile da su kosmonauti, a ne konobarice u avionu. Generalno, nista specijalno.

Jelena

pre 11 godina

Letela sam Wizz Air-om, odlicno su organizovani, usluga sasvim u redu.Pored Rodosa i Krfa, trebalo bi da uvedu u sezoni i malo Sicilije, Spanije i Turske.Van sezone, kao redovne linije, pored Rima, meni je interesantan Pariz, Firenca, Moskva.

pilot

pre 11 godina

WizzAir ne kupuje jedan avion, od ima već poodavno narudžbinu kod Airbusa, mislim da je ostalo za isporuku još 120 A320ica. Kako bude rasla flota uvodiće još dosta letova i iz Beograda.

Djordje

pre 11 godina

Letova u "metropole" nema iz dva razloga: Srbija je siromasna zemlja po zapadnim standardima u koju i iz koje putuje jako malo ljudi da bi bilo finansijski isplativo. Drugi razlog je drzava Srbija i njena birokratija sa zakonima iz 18-og vijeka, koja stoji na putu svakome ko zeli da ulozi u zemlju bez da podmazuje dzepove vlastima.

Dragan Stevanovic

pre 11 godina

Jednostavno ne mogu da razumem da ne postoji nijedan let iz Beograda za sever Italije . Normalno ne racunam Milano gde leti JAT i Alitalia i koji kosta kao oko u glavi . Na severoistoku Italie zivi manje vise 30/40 hiljada gastarbajtera i ima 5 internacionalnih aerodroma.Venecija , Treviso , Verona ,Bologna i Bergamo .Ne mogu da razumem da cak ni Wizzair koji ima letove za 30 destinacija iz Treviza i Bergama ne nalazi kao isplativo da uvede let za ili iz Beograda . Cisto sumnjam da ne moze da napuni avion samo sa turistima za Veneciju ili Veronu 2 puta nedeljno .
Nekad je postojao let Jat-a iz Trsta pa su i to ukinuli...Bas bih voleo da mi neko objasni tu komercijalnu logiku .
Gaster sa severa Italije

Wizz air putnik

pre 11 godina

Pa let za Rim je postojao i pre, letelo se dva puta sedmicno utorkom i subotom, tako da to nije nova linija a dosadasnja je realno ukinuta.
Kako sada stvari stoje Wizz air leti iz Beograda samo za severnu i centralnu evropu gde ima gastarbajtera a letovi za krf i rodos uopste nece biti toliko low cost tako da...

Iggy

pre 11 godina

Bas sam pre neki dan gledao karte za Basel kod Swiss-a (Beograd-Cirih-Bazel vozom) i cene su poprilicne! Nadam se da ce Wizz do Bazela biti znatno pristupacniji. Inace, Wizz-om sam prosle godine putovao za Stokholm i sve je bilo odlicno, tako i treba, solidan autobus do odredista bez luksuza i pompe za male pare. Jedino je Skavsta malo daleko od Stokholma, ali ce se u Bazel moci bukvalno peske sa aerodroma!

Parizer

pre 11 godina

Ajde dajte Pariz. Bar tri puta godisnje moram da koristim Brisel da bih stigao do Pariza. Cenu puta mi duplira TGV. I nisam jedini. Pola aviona koji leti iz Brisela, su ljudi koji putuju sa severa Francuske. Mislim da bi ta destinacija bila pravi pogodak. Inace ste super. Od usluge do cena.

Dusan

pre 11 godina

Ne kontam ovo za Rim, pa i do sad je wizzar vozio za RIm. Evo bili smo u RImu u aprilu bas Beograd-Rim, cena karte 12000 dinara. POvratna naravno.
Sve super bilo, nikakav peh nismo imali, avioni novi, sve super. Preporuka svima!

dragance

pre 11 godina

Kako volim ove komentare od "gastarbajtera" i slicnih, gde pominju "sela" i "varosice" i zele linije za "metropole". Da mi je samo znati iz kojih metropola u Srbiji oni poticu...

Ivan

pre 11 godina

Svima koji ne shvataju zasto se ukida Rim ili ne uvodi Trst i ostalo.Radim u prodaji avio karata i da vam slikovito objasnim.Da bi recimo Wizzu bilo isplativo da 2 puta nedeljno leti za Rim ,on mora da proda najmanje 15 000 karata da bi linija opstala.U isto vreme Jat i Alitalia drugacije racunaju rentabilnost i 8 000 karata je dovoljno da opstane linija sa 2 rotacije nedeljno.Plus Jat i Alitalia na toj liniji imaju tranzitne putnike i samo oko 40 % putnika Rim ima kao krajnju destinaciju.Za raliku od njih Wizz ne racuna na tranzitne putnike vec samo na one koji idu od mesta A do mesta B.
Jednostavno mi smo siromasna zemlja,kod nas se najmanje karata proda u turisticke svrhe,uglavnom su to posete prijateljima,rodjacima,poslovni putnici i nasi ljudi koji zive van Srbije.Sve ovo je najvise skoncentrisano upravo tamo gde leti Wizz.
U Italiji recimo nema toliko nasih ljudi kao u Skandinaviji da bi linije opstale.Trst je na godisnjem nivou za Jat bio skroz nerentabilan.
Razlika je u racunici regularnih avio kompanija i low costera koja destinacija je rentabilna a koja nije i zbog tog razloga i postoje regularne kompanije jer da njih nema letelo bi se samo tamo gde je savrsena popunjenost na godisnjem nivou.
Svakako da ce i Wizz i drugi uvoditi nove linije ukoliko je moguce prodati odredjen broj karata.

uk

pre 11 godina

Jedva cekam pa da sve ove lesinarske turisticke agencije prsnu skroz posto i ono malo ljudi sto putuje preko njih na letovannje to radi zbog carter letova

andreas kisser

pre 11 godina

iako izgleda da cu dobiti dosta minusa, ja moram da sagledam situaciju iz drugog, negativnijeg ugla. ok, moja iskustva sa njima se svode samo na let za/iz london/luton, ali sa wizzairom mnogo toga ne stima. zivim u britaniji i dosta putujem tom linijom, ali i ka drugim destinacijama sa londonskih aerodroma drugim low-cost kompanijama, sto turisticki, sto privatno - i mogu reci da sam veoma nezadovoljan politikom menadzmenta wizzaira! imam utisak da izmedju njih i jata vlada neka vrsta precutnog sporazuma, tipa 'mi smo "low-cost", vi ste komercijalni prevoznik i jedni drugima ne zalazimo u zabran'. rezultat toga je da su wizzairovi letovi dosta skupi za low-cost kompaniju! imajuci u vidu da se do lutona i iz londona tesko dolazi (a ja zivim u kembridzu, odakle je gotovo neizvodljivo), letovi u 8 ujutro sa lutona i u 6 ujutro iz beograda su preskupi! proverite, cena povratne karte je manje vise konstantna (jos jedna nelogicnost ako su vec low-cost) i sa prtljagom iznosi oko 275 funti! ok je to kad imate vise letova tokom dana, pa je jedan rano ujutro jeftin, onaj usred dana skup i recimo treci kasno uvece negde izmedju; to i jeste politika low-cost, imate izbor pa je ono najnepovoljnije jeftino. ali wizzair se sa samo jednim polaskom ponasa kao klasican monopolista i po meni tu nece biti poboljsanja dok ne ulete ryanair ili easyjet. ovako, ja licno svima preporucujem jatov let sa/ka hitrou u normalna vremena. nesto skuplje, ali sveukupno manje maltertiranja. usluga ista

Prijatelj

pre 11 godina

Sa wizzair nikada vise.JAT je bi medju najboljima na svetu. Mi smo stalno gundjali protiv JAT-a,a treba doziveti nevaspitanje wizzaira. Od naseg prevoznika je bolji Turkish.Oni su stvarno veliki veoma dobar servs a pored toga u svakom avionu jedna od stjuardesa je i medicinska sestra pa kvalifikovano ospblje pruza prvu pomoc. Moj savet Pojacajte i popravite nam JAT. Pozdrav

Marko

pre 11 godina

Letim nekoliko puta godisnje za London i Dubai i moram priznati da nisam zadovoljan ni Wizzom a ni sa Fly Dubai.Ponekad Wizz jeste jeftiniji od Jata na liniji za Lodon ali cesto se mogu naci jeftinije Jatove karte.Doci do Lutona je uglavnom veliki problem a sistem cekiranja na Lutonu je jednom recju katastrofa.U svakom slucaju sve mi je mnogo jednostavnije kada idem sa Jatom i dodjem na Heathrow.
Sto se tice Fly Dubaia on je samo u pocetku imao jeftiniju cenu karte od nekada Jatove a sada je skuplji.Kada se doda sve sto se dokupi i cinjenica da se slece na Terminal 2 jednostavno za Dubai se ne isplati ici sa Fly Dubai.Nije to destinacija gde se nosi par kg stvari.Ukoliko postoji visak prtljaga nije dovoljno sto ga naplate vec traze da se kupi neka njihova torba koja je preskupa.A free shop na terminalu 2 skoro i da ne postoji.Ko god ide iz Dubaia obavezno tamo kupuje jer je sve mnogo jeftinije od regularnih radnji,ali sa Terminala 2 to nije moguce.Leteo sam samo 2 puta sa njima za Dubai i sada presao na Turkish ili Austrian,ne tresem se jer imam 5 kg viska prtljaga,prenesem sta god hocu i ko covek mogu da kupujem po Terminalu 1.Iskreno,nadam se da ce Jat ponovo uvesti liniju za Dubai-Terminal 1.

low-cost

pre 11 godina

Pa zar drzava ne cini dovoljno sto placa Crnogorcima (tj. subvencionise letove Montenegroerlajnza) da bi leteli iz Nisa. Niko ne sprecava nijednu kompaniju da leti iz Nisa, stavise Direktorat vazduhoplovstva bi jedva docekao da se neko prijavi za letove, ali izgleda da svi smatraju da bi pravili gubitke ako bi bilo gde leteli iz Nisa, inace bi leteli, zar ne ?

Ljubisa

pre 11 godina

Ja sam pre dva meseca leteo Wizz-om za Madrid iz Temisvara i zadovoljan sam uslugom, za novac koji sam dao dobio sam adekvatnu uslugu. Steta sto iz Beograda nema direktan let za Madrid i Barselonu.

Veliot

pre 11 godina

Leteo za Malme prosle godine, sasvim ok, moji stalno putuju na relaciji Malme-Beograd, nikakvi problemi, sasvim solidna usluga. Sendvic i kafa su po 3 evra pa ako neko bas ne moze da izdrzi dva sata a da ne zdere, onda nece crci za ta tri evra. Moj let je doduse i u odlasku i u dolasku kasnio pola sata ali isto mi se desilo i sa Lufthanzom, tako da to nije ekskluzivitet low cost kompanija. U Rim idem poslednjim Wizzovim letom sad u septembru :)

Pozdravljam nove destinacije, i takodje predlazem: Pariz, PRAG, Barselona, Madrid, Berlin... Lisabon i Maltu ne smem da pominjem jer ni regularne kompanije ne lete direktno iz Beograda :)

Radoš zvani Džoni

pre 11 godina

Greška je u naslovu, umesto Oslo piše Rim. Za Rim su odlučili da postane sezonska (letnja) destinacija, kao Krf i Rodos. Ovo sa Krfom i Rodosom je dobra ideja, videćemo da li će da zaživi usled lobiranja domaćih interesnih grupa (da li će im dozvoliti Jat, Genex, Direktorat...).
@Dragan Stevanovic
Od septembra kreće niskotarifni Air One iz Milana. Ali, istina je da sa Severa Italije nema neke veze.
@nemanja nis
Nemanja, ako niskotarifni Wizz, koji kao i svi LCC inače leti sa sekundarnih i tercijarnih aerodroma, nema interes da leti iz Niša, onda bih rekao da je nešto do potencijala tržišta.

luca

pre 11 godina

ne znam sta se ljudi toliko odusevljavaju low cost kompanijama. moje iskustvo letenjem wizz air-a za London je rezultiralo totalnim razocaranjem i cvrstom odlukom da cu low cost kompanije koristiti samo u slucaju krajnje nuzde : satnica leta veoma losa, sedista u avionu pod pravim uglom bez mogucnosti pomeranja, naplata svega i svacega: bukiranja, cekiranja, prtljaga, obroka u avionu sto cenu karte cini jedva povoljnijom od cene karte redovnih prevoznika, aerodromska usluga krajnje nedolicna (govorim o Luton aerodromu): 30 letova na 5 saltera za cekiranje gde se ceka najmanje sat vremena, urlanje radnika za putnicima koji zbog guzve kasne na let, ponovo red za security controlu svi na jedna vrata. Na samom letu, razglas se ne iskljucuje od raznih reklamnih ponuda.
Sve u svemu: strasno!

Ivana

pre 11 godina

Moje iskustvo sa Wizz-om je bilo odlicno. U maju sam povratnu kartu do Rima platila 7.000 dinara, sa sve prtljagom. Jat i Alitailja su u tom trenutku prodavale karte po dvostruko visoj ceni. Avion odlican, let sjajan i posada korektna.

sk

pre 11 godina

Neko je napisao da je Oslo promasena destinacija i da Norwegian vise nema letove iz Beograda, i ja samo zelim da kazem da su to gluposti. U Skandinaviji zivi mnogo nasih ljudi (iz cele bivse Jugoslavije) i najjednostavnije je putovati sa Norwegian-om, koji za Beograd leti iz svih glavnih skandinavskih gradova preko leta, a zimi samo iz Osla za Beograd. Ako bi WzzAir uveo tu liniju Bg-Oslo bio bi to pun pogodak jer bi se pojacala konkurencija i mozda bi cene bile nize, i mozda bi mnogi od nas cesce putovali kuci kod svojih :D :D

banat uber alles

pre 11 godina

iz temišvara imate letove za italiju i španiju po veoma pristupačnim cenama pa ko voli nek' izvoli...mrdnite se iz "prestonice"...

Peca

pre 11 godina

Lete za sva neka sela a od metropola nista.Rim je i dalje bio kao redovna linija a Rodos i te ostale su sezonske destinacije.Oslo, promasena destinacija, leteo je Norvegian low cost i prekinuli su.Paris, Milano, Berlin, Barselona, Madrid pored ovih seoskih destinacija.Informacija od nika Pilot da Wizzair ima narudzbinu od 120 A320 je malo preterana, obzirom da je kompanija bila pred bankrotom, tako da nije bas sve tako sjajno.

Bane

pre 11 godina

Lepe vesti u svakom slucaju. Zao mi je sto nema letova iz Beograda za Madrid i Barselonu, ali nekako je i razumljivo ipak tu avioni bi slabo bili popunjeni, siromasni smo za putovanja u nekom vecem procentu, a u Spaniji nema toliko nase dijaspore.Ima letova za Spaniju iz Temisvara jer ogroman broj Rumuna sada zivi i radi u Spaniji.
Ali mi nikako nije jasno zasto Wizz ne uvede let iz Beograda za Pariz tamo ima bas bas nase dijaspore, i letovi bi bili popunjeni. A i mi koji volimo da neki dinar spucamo u putovanja bi bili presrecni.Jat i Air France su na toj liniji monopolisti i karte su preskupe. Zato ako neko iz Wizza ovo cita neka razmislja o opciji Beograd-Paris i to sto pre. A inace za Wizzair sve 5, i usluga i kvalitet i cena, a da i sedista mogu na se nagnu tako da ko nije leteo nek ne izmislja i ne pljuje bez veze.

urmas

pre 11 godina

Nije tačno da mogu da se kupe karte za Basel već sada. Probajte!
Inače, imam pozitivno iskustvo za Wizz-om. Putovao sam iz jednog u drugo "selo": Cork - Wroclaw.

Daniel

pre 11 godina

@Laki
Laki nisam imao prilike da letim sa njima ali po komentarima bi rekao da su podeljena misljenja, ali svakako niko ne treba da ocekuje prvu klasu za tako male pare.Kako bi rekao nas narod: ,,Koliko para, toliko muzike''.Juce sam analizirao kupovinu karte (Wizz air-a)i dosao sam do sledeceg zakljucka.Kada izaberes datum i odes na sledeci korak pisace ti cena sa taksama i nakdnadom za rezervaciju.Ako cekiras kartu preko interneta ne placas nista, ali ako placas na aerodromu onda ti uracunavaju naknadu.Prtljag ti nije uracunat tako da ako ti let traje manje od 1:50 minuta placas 1650 dinara, a ako je let 1:50 i duze onda placas za prtljag 2200 dinara ali mora se imati na umu da ove cene vaze samo u jednom pravcu i max. tezina prtljaga je do 32 kg.Sa sobom mozes kao rucni prtljag max. tezine do 10 kg.Mislim da je to to, ako sam nesto izostavio ispravite me.Pozdrav!

Laki

pre 11 godina

Posto nikad nisam putovao ovom kompanijom, moze li mi neko reci sta je uracunato u cenu karte, da li su tu ukljucene i aerodromske taxe, da li se posebno placa za prtljag i cekiranje i kako funkcionise predaja prtljaga i cekiranje? Gledao sam njihov sajt i cene su zaista dobre ali nisam bas ukapirao da li je to krajnja cena i kako sve to funkcionise. Bio bih zahvalan da neko ko ima iskustva sa njima ostavi objasnjenje.
Hvala unapred.

uk

pre 11 godina

Slazem se sa par drugih kupaca koji lete na relaciji Luton-Beograd. Odnos vrednost usluge-novac nije vredan. Mnooogo prostora za poboljsanje pocev od vremena leta do neudobnuh uspravnih stolica. Ipak se na ovoj relaciji sedi skoro 3h te nije isti dozivljaj kao neko ko leti za npr Rim.

milan

pre 11 godina

Ukoliko niste obavesteni iz Nisa mozete da letite ka nekoliko evropskih metropola....do podgorice je 98e povratna karta,a let traje 30min,sto je fenomenalno....vozio sam se barcele prosle godine zbog posla......do londona 200e,do moske 200e,do rima 200e...pa mislim da je vise nego povoljno,ako zatreba.I prilicno su dobro popunjena mesta,na moje iznenadjenje,nazalost nije dovoljno marketinski zastupljeno da se moze leteti iz Nisa !!!

Peca

pre 11 godina

Lete za sva neka sela a od metropola nista.Rim je i dalje bio kao redovna linija a Rodos i te ostale su sezonske destinacije.Oslo, promasena destinacija, leteo je Norvegian low cost i prekinuli su.Paris, Milano, Berlin, Barselona, Madrid pored ovih seoskih destinacija.Informacija od nika Pilot da Wizzair ima narudzbinu od 120 A320 je malo preterana, obzirom da je kompanija bila pred bankrotom, tako da nije bas sve tako sjajno.

Prijatelj

pre 11 godina

Sa wizzair nikada vise.JAT je bi medju najboljima na svetu. Mi smo stalno gundjali protiv JAT-a,a treba doziveti nevaspitanje wizzaira. Od naseg prevoznika je bolji Turkish.Oni su stvarno veliki veoma dobar servs a pored toga u svakom avionu jedna od stjuardesa je i medicinska sestra pa kvalifikovano ospblje pruza prvu pomoc. Moj savet Pojacajte i popravite nam JAT. Pozdrav

pera

pre 11 godina

Sve je to bilo lepo kada je pocelo. Sada, druga prica. Poceli su sa preterivanjem. Na pojedinim letovima je karta za JAT jeftinija. Osoblje, uglavnom ok, ali od kada su uveli nase, druga prica. Devojke pomislile da su kosmonauti, a ne konobarice u avionu. Generalno, nista specijalno.

luca

pre 11 godina

ne znam sta se ljudi toliko odusevljavaju low cost kompanijama. moje iskustvo letenjem wizz air-a za London je rezultiralo totalnim razocaranjem i cvrstom odlukom da cu low cost kompanije koristiti samo u slucaju krajnje nuzde : satnica leta veoma losa, sedista u avionu pod pravim uglom bez mogucnosti pomeranja, naplata svega i svacega: bukiranja, cekiranja, prtljaga, obroka u avionu sto cenu karte cini jedva povoljnijom od cene karte redovnih prevoznika, aerodromska usluga krajnje nedolicna (govorim o Luton aerodromu): 30 letova na 5 saltera za cekiranje gde se ceka najmanje sat vremena, urlanje radnika za putnicima koji zbog guzve kasne na let, ponovo red za security controlu svi na jedna vrata. Na samom letu, razglas se ne iskljucuje od raznih reklamnih ponuda.
Sve u svemu: strasno!

dragance

pre 11 godina

Kako volim ove komentare od "gastarbajtera" i slicnih, gde pominju "sela" i "varosice" i zele linije za "metropole". Da mi je samo znati iz kojih metropola u Srbiji oni poticu...

Wizz air putnik

pre 11 godina

Pa let za Rim je postojao i pre, letelo se dva puta sedmicno utorkom i subotom, tako da to nije nova linija a dosadasnja je realno ukinuta.
Kako sada stvari stoje Wizz air leti iz Beograda samo za severnu i centralnu evropu gde ima gastarbajtera a letovi za krf i rodos uopste nece biti toliko low cost tako da...

Dejch

pre 11 godina

Svaka cast. Leteo sa njima vise puta iz Beograda. Da je srece da postoji jos ovakvih kompanija u Srbiji.
Vrlo povoljni, ljubazni, pouzdani. Veliki plus za Wizzair i sve najbolje........

Marko

pre 11 godina

Letim nekoliko puta godisnje za London i Dubai i moram priznati da nisam zadovoljan ni Wizzom a ni sa Fly Dubai.Ponekad Wizz jeste jeftiniji od Jata na liniji za Lodon ali cesto se mogu naci jeftinije Jatove karte.Doci do Lutona je uglavnom veliki problem a sistem cekiranja na Lutonu je jednom recju katastrofa.U svakom slucaju sve mi je mnogo jednostavnije kada idem sa Jatom i dodjem na Heathrow.
Sto se tice Fly Dubaia on je samo u pocetku imao jeftiniju cenu karte od nekada Jatove a sada je skuplji.Kada se doda sve sto se dokupi i cinjenica da se slece na Terminal 2 jednostavno za Dubai se ne isplati ici sa Fly Dubai.Nije to destinacija gde se nosi par kg stvari.Ukoliko postoji visak prtljaga nije dovoljno sto ga naplate vec traze da se kupi neka njihova torba koja je preskupa.A free shop na terminalu 2 skoro i da ne postoji.Ko god ide iz Dubaia obavezno tamo kupuje jer je sve mnogo jeftinije od regularnih radnji,ali sa Terminala 2 to nije moguce.Leteo sam samo 2 puta sa njima za Dubai i sada presao na Turkish ili Austrian,ne tresem se jer imam 5 kg viska prtljaga,prenesem sta god hocu i ko covek mogu da kupujem po Terminalu 1.Iskreno,nadam se da ce Jat ponovo uvesti liniju za Dubai-Terminal 1.

Djordje

pre 11 godina

Letova u "metropole" nema iz dva razloga: Srbija je siromasna zemlja po zapadnim standardima u koju i iz koje putuje jako malo ljudi da bi bilo finansijski isplativo. Drugi razlog je drzava Srbija i njena birokratija sa zakonima iz 18-og vijeka, koja stoji na putu svakome ko zeli da ulozi u zemlju bez da podmazuje dzepove vlastima.

banat uber alles

pre 11 godina

iz temišvara imate letove za italiju i španiju po veoma pristupačnim cenama pa ko voli nek' izvoli...mrdnite se iz "prestonice"...

andreas kisser

pre 11 godina

iako izgleda da cu dobiti dosta minusa, ja moram da sagledam situaciju iz drugog, negativnijeg ugla. ok, moja iskustva sa njima se svode samo na let za/iz london/luton, ali sa wizzairom mnogo toga ne stima. zivim u britaniji i dosta putujem tom linijom, ali i ka drugim destinacijama sa londonskih aerodroma drugim low-cost kompanijama, sto turisticki, sto privatno - i mogu reci da sam veoma nezadovoljan politikom menadzmenta wizzaira! imam utisak da izmedju njih i jata vlada neka vrsta precutnog sporazuma, tipa 'mi smo "low-cost", vi ste komercijalni prevoznik i jedni drugima ne zalazimo u zabran'. rezultat toga je da su wizzairovi letovi dosta skupi za low-cost kompaniju! imajuci u vidu da se do lutona i iz londona tesko dolazi (a ja zivim u kembridzu, odakle je gotovo neizvodljivo), letovi u 8 ujutro sa lutona i u 6 ujutro iz beograda su preskupi! proverite, cena povratne karte je manje vise konstantna (jos jedna nelogicnost ako su vec low-cost) i sa prtljagom iznosi oko 275 funti! ok je to kad imate vise letova tokom dana, pa je jedan rano ujutro jeftin, onaj usred dana skup i recimo treci kasno uvece negde izmedju; to i jeste politika low-cost, imate izbor pa je ono najnepovoljnije jeftino. ali wizzair se sa samo jednim polaskom ponasa kao klasican monopolista i po meni tu nece biti poboljsanja dok ne ulete ryanair ili easyjet. ovako, ja licno svima preporucujem jatov let sa/ka hitrou u normalna vremena. nesto skuplje, ali sveukupno manje maltertiranja. usluga ista

Jelena

pre 11 godina

Letela sam Wizz Air-om, odlicno su organizovani, usluga sasvim u redu.Pored Rodosa i Krfa, trebalo bi da uvedu u sezoni i malo Sicilije, Spanije i Turske.Van sezone, kao redovne linije, pored Rima, meni je interesantan Pariz, Firenca, Moskva.

amsterdamac

pre 11 godina

@Hocemo i Amsterdam a ne sve neke penzionerske letove (Oslo, Krf, Bazel...)
(sremac, 29. avgust 2012 16:28)

Da stvarno zelis u A'dam video bi da postoji let za Eindhoven, a Holandija nije velika zemlja, sat vremena voznje imas odatle.

Dragan Stevanovic

pre 11 godina

Jednostavno ne mogu da razumem da ne postoji nijedan let iz Beograda za sever Italije . Normalno ne racunam Milano gde leti JAT i Alitalia i koji kosta kao oko u glavi . Na severoistoku Italie zivi manje vise 30/40 hiljada gastarbajtera i ima 5 internacionalnih aerodroma.Venecija , Treviso , Verona ,Bologna i Bergamo .Ne mogu da razumem da cak ni Wizzair koji ima letove za 30 destinacija iz Treviza i Bergama ne nalazi kao isplativo da uvede let za ili iz Beograda . Cisto sumnjam da ne moze da napuni avion samo sa turistima za Veneciju ili Veronu 2 puta nedeljno .
Nekad je postojao let Jat-a iz Trsta pa su i to ukinuli...Bas bih voleo da mi neko objasni tu komercijalnu logiku .
Gaster sa severa Italije

dobar vic

pre 11 godina

Kompanija ce udvostruciti flotu kupovinom jos jednog aviona?! Ok, pise kasnije u tekstu koliko ukupno letelica ima Wizzair, ali ova recenica mi je ipak bila simpaticna. :)

ja

pre 11 godina

Bravo, jos malo Francuske i Spanije, pa da i mi vidimo sveta sa ovim low cost kompanijama. Svaka cast za Krf i Rodos, dosta su se agencije i JAT izivljavali sa carterima.

uk

pre 11 godina

Jedva cekam pa da sve ove lesinarske turisticke agencije prsnu skroz posto i ono malo ljudi sto putuje preko njih na letovannje to radi zbog carter letova

Parizer

pre 11 godina

Ajde dajte Pariz. Bar tri puta godisnje moram da koristim Brisel da bih stigao do Pariza. Cenu puta mi duplira TGV. I nisam jedini. Pola aviona koji leti iz Brisela, su ljudi koji putuju sa severa Francuske. Mislim da bi ta destinacija bila pravi pogodak. Inace ste super. Od usluge do cena.

low-cost

pre 11 godina

Pa zar drzava ne cini dovoljno sto placa Crnogorcima (tj. subvencionise letove Montenegroerlajnza) da bi leteli iz Nisa. Niko ne sprecava nijednu kompaniju da leti iz Nisa, stavise Direktorat vazduhoplovstva bi jedva docekao da se neko prijavi za letove, ali izgleda da svi smatraju da bi pravili gubitke ako bi bilo gde leteli iz Nisa, inace bi leteli, zar ne ?

Iggy

pre 11 godina

Bas sam pre neki dan gledao karte za Basel kod Swiss-a (Beograd-Cirih-Bazel vozom) i cene su poprilicne! Nadam se da ce Wizz do Bazela biti znatno pristupacniji. Inace, Wizz-om sam prosle godine putovao za Stokholm i sve je bilo odlicno, tako i treba, solidan autobus do odredista bez luksuza i pompe za male pare. Jedino je Skavsta malo daleko od Stokholma, ali ce se u Bazel moci bukvalno peske sa aerodroma!

Mudrisa

pre 11 godina

Uvođenje linije za Bazel će biti pun pogodak Wizz Air-a. Naime, aerodrom Bazel-Muluz se nalazi na tromeđi Francuske, Nemačke i Švajcarske, samim tim radi se o aerodromu kome gravitira veliki broj ljudi poreklom sa naših prostora. JAT je jedno vreme, po letnjem redu vožnje, imao direktnu liniju za Bazel i prema ličnom iskustvu avion je bio dobro popunjen što i nije čudo kada se uzme u obzir broj naših ljudi u tom regionu. Međutim, nakon par meseci postojanja, linija je volšebno nestala i nikada se više nije pojavila u redu letenja. Ne mogu da verujem da je ova linija bila manje isplativa od recimo letova za Skoplje, Sarajevo, Solun ili Ljubljanu. Prema tome, Wizz Air će lepo iskoristiti šansu koja mu se ukazala i omogućiće velikom broju naših ljudi u inostranstvu, ali i rodbini iz Srbije da se za manje pare prevezu do odredišta.

urmas

pre 11 godina

Nije tačno da mogu da se kupe karte za Basel već sada. Probajte!
Inače, imam pozitivno iskustvo za Wizz-om. Putovao sam iz jednog u drugo "selo": Cork - Wroclaw.

Laki

pre 11 godina

Posto nikad nisam putovao ovom kompanijom, moze li mi neko reci sta je uracunato u cenu karte, da li su tu ukljucene i aerodromske taxe, da li se posebno placa za prtljag i cekiranje i kako funkcionise predaja prtljaga i cekiranje? Gledao sam njihov sajt i cene su zaista dobre ali nisam bas ukapirao da li je to krajnja cena i kako sve to funkcionise. Bio bih zahvalan da neko ko ima iskustva sa njima ostavi objasnjenje.
Hvala unapred.

Ivan

pre 11 godina

Svima koji ne shvataju zasto se ukida Rim ili ne uvodi Trst i ostalo.Radim u prodaji avio karata i da vam slikovito objasnim.Da bi recimo Wizzu bilo isplativo da 2 puta nedeljno leti za Rim ,on mora da proda najmanje 15 000 karata da bi linija opstala.U isto vreme Jat i Alitalia drugacije racunaju rentabilnost i 8 000 karata je dovoljno da opstane linija sa 2 rotacije nedeljno.Plus Jat i Alitalia na toj liniji imaju tranzitne putnike i samo oko 40 % putnika Rim ima kao krajnju destinaciju.Za raliku od njih Wizz ne racuna na tranzitne putnike vec samo na one koji idu od mesta A do mesta B.
Jednostavno mi smo siromasna zemlja,kod nas se najmanje karata proda u turisticke svrhe,uglavnom su to posete prijateljima,rodjacima,poslovni putnici i nasi ljudi koji zive van Srbije.Sve ovo je najvise skoncentrisano upravo tamo gde leti Wizz.
U Italiji recimo nema toliko nasih ljudi kao u Skandinaviji da bi linije opstale.Trst je na godisnjem nivou za Jat bio skroz nerentabilan.
Razlika je u racunici regularnih avio kompanija i low costera koja destinacija je rentabilna a koja nije i zbog tog razloga i postoje regularne kompanije jer da njih nema letelo bi se samo tamo gde je savrsena popunjenost na godisnjem nivou.
Svakako da ce i Wizz i drugi uvoditi nove linije ukoliko je moguce prodati odredjen broj karata.

Dusan

pre 11 godina

Ne kontam ovo za Rim, pa i do sad je wizzar vozio za RIm. Evo bili smo u RImu u aprilu bas Beograd-Rim, cena karte 12000 dinara. POvratna naravno.
Sve super bilo, nikakav peh nismo imali, avioni novi, sve super. Preporuka svima!

Radoš zvani Džoni

pre 11 godina

Greška je u naslovu, umesto Oslo piše Rim. Za Rim su odlučili da postane sezonska (letnja) destinacija, kao Krf i Rodos. Ovo sa Krfom i Rodosom je dobra ideja, videćemo da li će da zaživi usled lobiranja domaćih interesnih grupa (da li će im dozvoliti Jat, Genex, Direktorat...).
@Dragan Stevanovic
Od septembra kreće niskotarifni Air One iz Milana. Ali, istina je da sa Severa Italije nema neke veze.
@nemanja nis
Nemanja, ako niskotarifni Wizz, koji kao i svi LCC inače leti sa sekundarnih i tercijarnih aerodroma, nema interes da leti iz Niša, onda bih rekao da je nešto do potencijala tržišta.

uk

pre 11 godina

Slazem se sa par drugih kupaca koji lete na relaciji Luton-Beograd. Odnos vrednost usluge-novac nije vredan. Mnooogo prostora za poboljsanje pocev od vremena leta do neudobnuh uspravnih stolica. Ipak se na ovoj relaciji sedi skoro 3h te nije isti dozivljaj kao neko ko leti za npr Rim.

pilot

pre 11 godina

WizzAir ne kupuje jedan avion, od ima već poodavno narudžbinu kod Airbusa, mislim da je ostalo za isporuku još 120 A320ica. Kako bude rasla flota uvodiće još dosta letova i iz Beograda.

Daniel

pre 11 godina

@Laki
Laki nisam imao prilike da letim sa njima ali po komentarima bi rekao da su podeljena misljenja, ali svakako niko ne treba da ocekuje prvu klasu za tako male pare.Kako bi rekao nas narod: ,,Koliko para, toliko muzike''.Juce sam analizirao kupovinu karte (Wizz air-a)i dosao sam do sledeceg zakljucka.Kada izaberes datum i odes na sledeci korak pisace ti cena sa taksama i nakdnadom za rezervaciju.Ako cekiras kartu preko interneta ne placas nista, ali ako placas na aerodromu onda ti uracunavaju naknadu.Prtljag ti nije uracunat tako da ako ti let traje manje od 1:50 minuta placas 1650 dinara, a ako je let 1:50 i duze onda placas za prtljag 2200 dinara ali mora se imati na umu da ove cene vaze samo u jednom pravcu i max. tezina prtljaga je do 32 kg.Sa sobom mozes kao rucni prtljag max. tezine do 10 kg.Mislim da je to to, ako sam nesto izostavio ispravite me.Pozdrav!

Veliot

pre 11 godina

Leteo za Malme prosle godine, sasvim ok, moji stalno putuju na relaciji Malme-Beograd, nikakvi problemi, sasvim solidna usluga. Sendvic i kafa su po 3 evra pa ako neko bas ne moze da izdrzi dva sata a da ne zdere, onda nece crci za ta tri evra. Moj let je doduse i u odlasku i u dolasku kasnio pola sata ali isto mi se desilo i sa Lufthanzom, tako da to nije ekskluzivitet low cost kompanija. U Rim idem poslednjim Wizzovim letom sad u septembru :)

Pozdravljam nove destinacije, i takodje predlazem: Pariz, PRAG, Barselona, Madrid, Berlin... Lisabon i Maltu ne smem da pominjem jer ni regularne kompanije ne lete direktno iz Beograda :)

sk

pre 11 godina

Neko je napisao da je Oslo promasena destinacija i da Norwegian vise nema letove iz Beograda, i ja samo zelim da kazem da su to gluposti. U Skandinaviji zivi mnogo nasih ljudi (iz cele bivse Jugoslavije) i najjednostavnije je putovati sa Norwegian-om, koji za Beograd leti iz svih glavnih skandinavskih gradova preko leta, a zimi samo iz Osla za Beograd. Ako bi WzzAir uveo tu liniju Bg-Oslo bio bi to pun pogodak jer bi se pojacala konkurencija i mozda bi cene bile nize, i mozda bi mnogi od nas cesce putovali kuci kod svojih :D :D

Ljubisa

pre 11 godina

Ja sam pre dva meseca leteo Wizz-om za Madrid iz Temisvara i zadovoljan sam uslugom, za novac koji sam dao dobio sam adekvatnu uslugu. Steta sto iz Beograda nema direktan let za Madrid i Barselonu.

Ivana

pre 11 godina

Moje iskustvo sa Wizz-om je bilo odlicno. U maju sam povratnu kartu do Rima platila 7.000 dinara, sa sve prtljagom. Jat i Alitailja su u tom trenutku prodavale karte po dvostruko visoj ceni. Avion odlican, let sjajan i posada korektna.

Bane

pre 11 godina

Lepe vesti u svakom slucaju. Zao mi je sto nema letova iz Beograda za Madrid i Barselonu, ali nekako je i razumljivo ipak tu avioni bi slabo bili popunjeni, siromasni smo za putovanja u nekom vecem procentu, a u Spaniji nema toliko nase dijaspore.Ima letova za Spaniju iz Temisvara jer ogroman broj Rumuna sada zivi i radi u Spaniji.
Ali mi nikako nije jasno zasto Wizz ne uvede let iz Beograda za Pariz tamo ima bas bas nase dijaspore, i letovi bi bili popunjeni. A i mi koji volimo da neki dinar spucamo u putovanja bi bili presrecni.Jat i Air France su na toj liniji monopolisti i karte su preskupe. Zato ako neko iz Wizza ovo cita neka razmislja o opciji Beograd-Paris i to sto pre. A inace za Wizzair sve 5, i usluga i kvalitet i cena, a da i sedista mogu na se nagnu tako da ko nije leteo nek ne izmislja i ne pljuje bez veze.

milan

pre 11 godina

Ukoliko niste obavesteni iz Nisa mozete da letite ka nekoliko evropskih metropola....do podgorice je 98e povratna karta,a let traje 30min,sto je fenomenalno....vozio sam se barcele prosle godine zbog posla......do londona 200e,do moske 200e,do rima 200e...pa mislim da je vise nego povoljno,ako zatreba.I prilicno su dobro popunjena mesta,na moje iznenadjenje,nazalost nije dovoljno marketinski zastupljeno da se moze leteti iz Nisa !!!