Crnogorac, a bez stana na Vračaru?

Beograd -- "Svaki Crnogorac koji drži do sebe ima stan u Beogradu. Evo prilike da i vi budete u tom društvu", piše u jednom oglasu za prodaju stanova.

Izvor: B92, Telegraf
Pošaljite komentar
  1. Starnim drzavljanima porez na imovinu da se uveća minimum 500% u odnosu na domicilno stanovništvo (nešto slično kao sto primenjuje poreska uprava prema srpsikim vlasnicima nekretnina na primorju u CG). Preduslov za to je naravno da se ukine sramna odluka Vlade o dvojnom državljanstvu. Takva mera da se primeni i na školarine na Univerzitetima, što bi rezultiralo makar istim ili nešto povoljnijim cenama za studente iz Srbije. I naravno, svi koji nemaju srpsko ..
    Bole !
    1. Imam kucu na moru . U cent placam isti porez na nju kao i moj komsija iz Srbije ! Laz je da su porezi veci za strance .
    2. Vlada Srbije insistira na dvojnom drzavljanstvu a ne Vlada C.G
    3. Svaki student koji je iz C.G a nacionalno se osjeca Crnogorcem placa punu skolarinu kao bilo koji strani student . Uveli ste da se oni studenti koji se osjecaju Srbima ( znaci vasi sunarodnici )oslobadjaju skolarine . I ne sirite vise lazi da se Crnogorci skoluju besplatno . Ne skoluju se vec placaju svaki euro . Kao sto se placa svaka operacija obavljena u Srbiji . Nema nista dzabe !!!
    4, U Srbiji dana nema ama bas nijednog politicara na vlasti i u opoziciji koji je nacionalni Crnogorac . Nijedan . Ako znas makar za jednog - navedi ga .
    5. Danas nema niti jednog direktora iole znacajne firme u Srbiji da je nacionalni Crnogorac . Ako znas - navedi ga .
    6. Prije desetak godina Crnogoraca u Srbiji je bilo oko 200000 . Danas ih ima 70000 . Jesi li se zapitao gdje su toliki ljudi i kako sa taj fenomen u drustvu naziva ???
    (gutenberg, 7. jun 2012 18:41)

    # Link komentara

  2. Dragan Miladinovic, 6. jun 2012 18:12)
    Prvo nauci padeze pa se onda lazno predstavljaj kao Srbin, jado bozija.
    (Stevan, 7. jun 2012 09:36)

    # Link komentara

  3. "BG bi zelio da bude veliki grad, metropola, a pri tome uopste nije sposoban da prihvati razlicitost.
    Zamilsite, ako nije u stanju da prihvati Crnogorce, Bosance i Licane. Onda odes u neku od evropskih metropola i vidis more razlicitih kultura iz citavog svijeta na razlicitim poslovima i sa raznim sudbinama.
    A onda dodjes u BG, trazis "mlijeko" u prodavnici, a svi stanu pa te gledaju.
    Mnogo ljudi zivi na uscu Save u Dunav, ali velikog grada tu nema.
    (Marko-PG, 6. jun 2012 16:20) "

    Care, od 1,5 miliona "beograđana" više od pola danas priča "ijekavicu", tako da tvoja priča ne stoji, ali recimo i da je tačna.
    Mlijeko razumem, ali nisam dužan da znam vaše lokalizme, već vi moje. Kad već dolazite jer je bolje ovde, nemojte da nas vraćate u vaše rodno selo, već prihvatite da su bolje uslove napravili bolji ljudi.
    (sevarlica, 7. jun 2012 09:08)

    # Link komentara

  4. Oglas je kreativni izraz očaja. Pravili su stanove kao da je cela Srbija Menhetn, pa se malo preigrali. Sad niko ne može da proda ni stan od 50 kvadrata za pristojne pare, a kamo li ove lux. Mrtav kapital. Oni koji imaju pare ("ma uvek će se naći onih koji imaju pare, a žele luksuzan stan" :)) ne znaju šta će ni sa sopstevenim neprodatim "poslovno-stambenim kompleksima". Pa, kome da prodaju stanove - radnicima bez posla čije su bagatelno kupljene fabrike razbucali i na zemljištu gradili "komplekse"? I kome da prodaju poslovni prostor? Prostora ima - na sred Terazija zvrje prazne hiljade kvadrata, o Novom Beogradu da ne pričamo - nema posla! Zato su se sad u očajanju okrenuli Crnogorcima i udaraju na njihovu sujetu, nadajući se da će se tamo naći još neki preostali "euro-neuro", da l' od prodaje zemljišta Rusima, da l' od izdavanja apartmana, da l' od šverca... ma ko te pita, samo da se proda.
    (laki, 6. jun 2012 18:54)

    # Link komentara

  5. Prihvaceni su vise nego dobro u Srbiji a oni su nam upravo naneli naj vecu ekonomsku stetu dovodeci svoje prijatelje na rukovodeca mesta i tako unistili nasa preduzeca. To je bas zalosno ali to Srbi niti su videli niti shvatili ko je decenijama bio naj veca stetocina za Srbiju.
    (Gruica, 6. jun 2012 18:52)

    # Link komentara

  6. Ja ovde u Beograd imam komsiju rodom iz Crne Gore i mogu reci sve najbolje i o njemu i njegovom drustvu. Nije bitno odakle je, bitno je kakav je covek.
    (Dragan Miladinovic, 6. jun 2012 18:12)

    # Link komentara

  7. Nekada sam sluzio vojsku u Titogradu i bio sam dobrodosao. Sad sam dozivljen kao okupator.Nekada je bio jedan jezik sada su 2. Neko je priznao Kosovo neko nije. I neko ce reci da smo isti narod. NISMO niti zelim da budemo. Dragi Crnogorci dobrlodosli ste, a zahvalite na dobrodoslici tako sto cete usvojiti nase norme ponasanja, jer ovo je ipak nasa sredina.
    (karlos, 6. jun 2012 17:25)

    # Link komentara

  8. Cim vam ne ide kako zelite ili nijeste zadovoljni sobom odmah vam je krivac neko drugi . I taj drugi - uspjesniji, je po vama jedini krivac za vas neuspjeh .To je ono po sistemu 'mrzi me profesor ' . ' sudije su uvjek protiv nas ' , 'ja sam bio bolji ali se ziri odlucio za drugog . Sigurno je imao vezu ' itd,itd,itd..... Malo mi to lici na nesto sto ne sluti na dobro .
    (gutenberg, 6. jun 2012 12:25)
    ---…--
    Ah pricaj mi o tome.Kao sto su oni vasi pobedili na izboru pesme za Eurosong 2006 i kad vam je cela dvorana zvizdala jer ste namestili ziri a pesma bila katastrofa..i umesto da pobedimo te godine sa pesmom "Ludi letnji ples" nismo ni imali predstavnika zbog vasih i Milovih pulena.
    (Mirko, 6. jun 2012 16:51)

    # Link komentara

  9. BG bi zelio da bude veliki grad, metropola, a pri tome uopste nije sposoban da prihvati razlicitost.
    Zamilsite, ako nije u stanju da prihvati Crnogorce, Bosance i Licane. Onda odes u neku od evropskih metropola i vidis more razlicitih kultura iz citavog svijeta na razlicitim poslovima i sa raznim sudbinama.
    A onda dodjes u BG, trazis "mlijeko" u prodavnici, a svi stanu pa te gledaju.
    Mnogo ljudi zivi na uscu Save u Dunav, ali velikog grada tu nema.
    (Marko-PG, 6. jun 2012 16:20)

    # Link komentara

  10. A kada malo stasa moze da bude i dozivotni presednik ili premier.
    (zivojin, 6. jun 2012 16:09)

    # Link komentara

  11. Dali neko zna koliko se krece kirija u tim stanovima? Ja bi kupio stan, ali posto ne zivim u Srbiju dao bi stan pod kiriju. A uslovi za kupovinu su povoljni, sa 10% ucesca, dzabe.
    (miki, 6. jun 2012 15:54)

    # Link komentara

  12. Q: Zasto Vracarac i Crnogorac idu zajedno u opstinu?

    A: Vracarac zna gde je opstina a Crnogorac zna sve u opstini.
    (Malo bajato a i blizu istine, 6. jun 2012 15:51)

    # Link komentara

  13. Kad se dva crnogorca sretnu u Beogradu, prvo pitaju ,ne gde radis, nego DJE RUKOVODIS. Mislim da srbi zato ne vole bas mnogo crnogorce. Svi se dovlace preko klanovskih veza na vodece pozicije i to iskljucivo drzavne gde nije potrebno ni znanje ni talenat. Pogledajte samo MUP pa ce vam sve biti jasno. Inace imam dosta prijatelja poreklom i CG, iako ih postujem, konstatujem da svi do jednog vise vole kravatu nego radnicke rukavice.
     (boki, 6. jun 2012 14:33)

    # Link komentara

  14. Nama koji od rođenja živimo na Vračaru nije nimalo smešno kada vidimo u šta se naš lepi kraj pretvara. Na svakom ćošku se ili zidalo ili se trenutno zida. ******
    (Beloved, 6. jun 2012 13:22)

    # Link komentara

  15. pa ionako Vracar podseca na Budvu svojim predivnim stilom novogradnje!!!
    (adv, 6. jun 2012 12:40)

    # Link komentara

  16. I sta je tu cudno???
    Vise od pola vlade,svestenika,direktora i svih mogucih rukovodecih pozicija su braca Crnogorci, nisu oni krivi sto Srbija nema svoje ja,pa moze da radi ko sta hoce i kako hoce.Sto u Cg nema vesti tipa svaki Srbin koji drzi do sebe ima kucu ili vikendicu-stan na primorju???
    Nista licno nemam,ali me nervira koliko nepravde u ovoj zemlji ima i ko diktira nacin zivota i dovlaci svoje ljude,dok nasa omladina moli za posao i krpi kraj sa krajem.....
    (It`s probably me, 6. jun 2012 12:27)

    # Link komentara

  17. Prema zadnjem popisu oko 40% kuca i stanova na nasem moru pripada gradjanima Srbije . 40%!!!! . I nikome ne pada napamet da to uzima kao argument protiv gradjana Srbije . Ljudi postano kupili i tu dolaze da zive , ljetuju a i zarade koju paru . I sad treba da Crnogorci kukaju kako ce da sele jer ima mnogo ovih ili onih . Sta je vama . U citavoj Srbiji Crnogoraca ima oko 70000. To je 1% ( zvanican i provjerljiv podatak ). Ako vas 1% ugrozi i ako od 1% vidite toliku opasnost onda nesto tu u vasem poimanju stvarnosti nije sve ok . Mikele u Srbiji ima sigurno puno talentovanijih ljudi od Andrije Milosevica ali te pitam zasto je Andrija popularniji od tih ljudi ?? Je li zato sto je Crnogorac ? Je li zato sto je popularan postao preko neke veze ? Moze li se talenat i sarm nametnuti nekom ako ga nema ?? Jesi li gledao Andriju u pozoristu ? ( da se razumijemo ja momka i ne poznajem licno pa mu ne pravim nikakvu reklamu ).Mnogi komentari su potpuno neshvatljivi . Cim vam ne ide kako zelite ili nijeste zadovoljni sobom odmah vam je krivac neko drugi . I taj drugi - uspjesniji, je po vama jedini krivac za vas neuspjeh .To je ono po sistemu 'mrzi me profesor ' . ' sudije su uvjek protiv nas ' , 'ja sam bio bolji ali se ziri odlucio za drugog . Sigurno je imao vezu ' itd,itd,itd..... Malo mi to lici na nesto sto ne sluti na dobro .
    (gutenberg, 6. jun 2012 12:25)

    # Link komentara

  18. Dajte molim vas prestanite sa malogradjanskim prozivkama, Beograd ima skoro cetiri puta vise stanovnika nego cela Crna Gora. Koliko god da ih se doselilo njihov broj u Beogradu je zanemarljiv.
    (smesno, 5. jun 2012 19:31)
    Opšti komentar je na mestu. Ali Beograd ima 1,3 miliona ljudi (sa prigradskim naseljima 1,6m) tako da ga to čini "samo" dvaput većim od Crne Gore.
    (glen, 6. jun 2012 12:19)

    # Link komentara

  19. @A sto se tice uticaja porodica u nasim karijerama to vam je 100% tacno tu stvarno nema rasprave, ali da vas pita da ste na poziciji bili vi pomogli bratu ili sestri??!! Mi smo jako povezani tu nema sto, kad god poslom moj brat dodje u Beograd i naidje na naseg sve ide po "protokolu" rucak,kafa,pice itd jos ako se utvrdi da smo rodjaci e tek onda veselje nastupa :-))) Dosta imam porodice u Vojvodini tako kad dodjemo kao da samo kod kuce. Desavale su mi se i neprijatne situacije u Srbiji od ljudi kad vide da sam iz CG, al pravo da vam kazem ne obracam paznju na to jer svakakvih ljudi svudje ima. Lose zaboravaljam a dobro pamtim. Svima svako dobro i sve najljepse iz CG!!!
    (Mr Men, 6. jun 2012 09:15) @

    Mr Men, evo moj deda je bio direktor godinama i nije zaposlio ni sina ni ćerku iako su bili bolji kandidati od ostalih, već ih je uputio da se snalaze sami i da se bore za život sami.Sve je to imalo smisla dok je posla bilo dovoljno, a danas ne možeš da se zaposliš godinama zbog raznih rođaka, kumova i "zemljaka". To samo pokazuje zaostalost kulture iz koje takvi praktičari nepotizma dolaze.

    Što se neprijatnih situacija u Srbiji tiče, imao si ih isto koliko u Srbi u Srbiji, jer barabe će uvek naći razlog da te mrze. Isto tako sam ja imao neprijatne situacije u CG i to svaki put kad sam odlazio na letovanje.
    (sevarlica, 6. jun 2012 11:18)

    # Link komentara

  20. Ova reklama govori o veoma slaboj potražnji za stanovima, pa su se odlučili za ovu "štos" reklamu. Ako se neko upeca-super, ako ne-nikom ništa, tj. u svakom slučaju skreće medijsku pažnju na objekat.
    Pametan i obrazovan "Crnogorac" ovakav način obraćanja može da shvati samo kao omalovažavanje, ali reklama se obraća bogatima, a ne pametnima.

    Žalosno je stanje svesti u Srbiji. U čisto komercijalnom pamfletu, komentatori nalaze povod za ispoljavanje mržnje i to prema celom narodu.
    Ništa nismo naučili.
    (Pera, 6. jun 2012 11:15)

    # Link komentara

  21. Ima i ono kupovina na "čojstvo", to je najbolji vid trgovine,ali se to u savremenom svetu ipak ne moze unovčti u banci...a da je dobra fora ,dobra je!!!
    (Sale, 6. jun 2012 11:12)

    # Link komentara

  22. eto resenja za popunjavanje srpskog buzeta. Starnim drzavljanima porez na imovinu da se uveća minimum 500% u odnosu na domicilno stanovništvo (nešto slično kao sto primenjuje poreska uprava prema srpsikim vlasnicima nekretnina na primorju u CG). Preduslov za to je naravno da se ukine sramna odluka Vlade o dvojnom državljanstvu. Takva mera da se primeni i na školarine na Univerzitetima, što bi rezultiralo makar istim ili nešto povoljnijim cenama za studente iz Srbije. I naravno, svi koji nemaju srpsko poreklo (u ovim granicama kakva je Srbija danas minimum 6 kolena unazad, ne mogu da imaju nikakvu značajnu državnu i javnu funkciju u državnim institucijama ili javnim preduzećima, agencijama, sudovima i sl.) i eto rešenja...
    (bole, 6. jun 2012 10:59)

    # Link komentara

  23. Svi smo odnekuda došli gospodo draga. oni koji tvrde da su oduvek u Beogradu nemaju čime drugim da se pohvale i to smatraju jedinim vrednim pomena u svojoj biografiji. Žalosno je da ne kažu da su završili fakultete, postali uspešni advokati lekari i slično, nego su im za to krivi svi drugi a najviše crnogorci. Moj pradeda je u Srbiju iz Rusije došao nakon oktobarske revolucije. Moj deda je nastavio da stvara ono što je njegov otac započeo, školovao se i pošteno radio. Isto to su radili i moji roditelji i preneli to na mene. Ja sam bez ikakvih veza završila fakultet i zaposlila se. Niko mi ne smeta i nikoga ne mrzim jer sam ostvarena.
    (sonja, 6. jun 2012 10:21)

    # Link komentara

  24. Daj te ljudi vise dosadiste tom ljubomorom na crnogorce.Zasto ne vidite koliko drugih ima u BG a da nisu srbi. I jos nesto koliko je srba imalo nekretnine na crnogorskom primoriju pa su se obogatili prodajom rusima da nisu znali sta ih je snaslo od dobijebog novca. A i sada veliki broj poseduje nekretnine u cg pa to u crnoj gori niko ne spominje...
    (vesko, 6. jun 2012 10:00)

    # Link komentara

  25. Izgleda nestvarno, ali u zgradi u kojoj zivim ja sam jedini iz Srbije. Nemam apsolutno nista protiv bilo kog naroda ali ja se stvarno osecam kao stranac u svom stanu i rodnom gradu. Cekam da se cene stanova malo stabilizuju pa da prodam stan. Da nije istinito bilo bi sasavo.
    (Stevan, 6. jun 2012 09:53)

    # Link komentara

  26. sa mne i tzv rs treba uvesti reciprocitet-koliko nasih drzavljana tamo,toliko njihovih ovde !!!
    vojvodina je u naj gorem polozaju-ovde dolaze kriminalci iz mne,bih i tzv rsk !
    (sale novosadjanin, 6. jun 2012 09:47)

    # Link komentara

  27. prodajem stan i vikendicu na cg primorju,ako hocete da budete pravi srbijanac,dogovoricemo se....Dajte vise,prestanite,muka mi je vise od te price o cg
    (pg, 6. jun 2012 09:19)

    # Link komentara

  28. Biti crnogorac ne znaci biti lijen, jeste ima lijenih ljudi u Crnoj Gori ali mi nemojte rec da ih nema u Srbiji ili u bilo kojoj drugoj zemlji na svijetu. Moji djedovi su cio radni vijek proveli po rudnicim i fabrikama po 10 sati dnevno kod nas ili inostranstvu, moj otac i tetka su kao djeca izdrzavali porodicu kad se djed tesko povrijedio u rudniku, ja studiram radim 8 sati dnevno i idem na kurs za italijanski jezik, moj brat takodje studira i radi, cijela moja porodica radi od svitanja do sumraka i sve sto imamo posteno je zaradjeno, a ista je situacija sa oko 95% ljudi koje znam. Nemojte molim vas da vjerujete svemu sto cujete, da crnogorci sve sticu na neposten ili pak lak nacin, to mogu samo par "izabranih". A sto se tice uticaja porodica u nasim karijerama to vam je 100% tacno tu stvarno nema rasprave, ali da vas pita da ste na poziciji bili vi pomogli bratu ili sestri??!! Mi smo jako povezani tu nema sto, kad god poslom moj brat dodje u Beograd i naidje na naseg sve ide po "protokolu" rucak,kafa,pice itd jos ako se utvrdi da smo rodjaci e tek onda veselje nastupa :-))) Dosta imam porodice u Vojvodini tako kad dodjemo kao da samo kod kuce. Desavale su mi se i neprijatne situacije u Srbiji od ljudi kad vide da sam iz CG, al pravo da vam kazem ne obracam paznju na to jer svakakvih ljudi svudje ima. Lose zaboravaljam a dobro pamtim. Svima svako dobro i sve najljepse iz CG!!!
    (Mr Men, 6. jun 2012 09:15)

    # Link komentara

  29. na kraju 2 svjetskog rata, od 47 generala jugoslovenske armije, cak 36 je bilo iz Crne Gore. Bice da ih je MILO doveo kod druga TITA ( cetiri slova u imenu i jedan i drugi imaju).
    Niko ne pise, koliko Srbi imaju kuca po crnogorskom primorju?Fala Bogu, dobro dosli. Nego se pitam dokle ce ovaj narod biti BRAV, pa slusati i forsirati podjele.
    pozz iz Podgorice !
    (Crnogorac, 6. jun 2012 09:09)

    # Link komentara

  30. Sami smo krivi zbog ovoga.
    Neki stranci u Srbiji imaju sva prava, pa i da postanu ministri i predsednici Srbije.
    (Dejan, 6. jun 2012 08:56)

    # Link komentara

  31. Citajuci brojne negativne komentare, predlazem da se umesto PRAJDA treba organizovati paradu Crnogoraca u audijima, mercedesima ... ruta neka bude Kaleniceva pijaca, Njegosevom do Cvetnog trga.
    Kada ako ne 13 jula :) tacno u podne.
    (zoran sumadinac, 6. jun 2012 08:49)

    # Link komentara

  32. @gutenberg, te koje si nabrojao i jos mnogo njih je uspelo zbog svojih talenata slazem se. Razlika je u tome sto su oni preko veze dobili priliku da se dokazu i razviju svoj talenat dok nasa deca ne dobijajau priliku zbog takvih vezica. Nasi talenti venu po nekim zabitima jer su oni preko veze upali u prvi plan. Kazes Andrija Milosevic, ok simpatican lik ali takvih po Srbiji koliko hoces pa mi ti pricaj o radu i talentu. Ajde muci jado...
    (Mikele, 6. jun 2012 08:15)

    # Link komentara

  33. Romi Srbije! Pravac Vracar!
    (smile, 6. jun 2012 07:17)

    # Link komentara

  34. Jos Djukanovici da kupe nesto na Vracaru i eto Crnogorske vlade u izbjeglistu. *******
    (spasoje, 6. jun 2012 03:36)

    # Link komentara

  35. @crnogorac bravo, svaka chast, I ja znam jednog momka iz cg koji radi i poshteno se znoji za svoj dinar. ali 99.9% crnogoraca mulja, petlja i na sve to pljuje po beogradu a zhivi u njemu... taj stereotip postoji sa razlogom... no hard feelings:)
     (realno, 6. jun 2012 02:54)

    # Link komentara

  36. Ja sam bio u zgradi nekog drzavnog organa neki dan, kad tamo svi jekavicom i ijekavicom .
    (bgd, 6. jun 2012 01:37)

    # Link komentara

  37. Pa mislite li da je Dejo Savicevic bio genije zato sto je Crnogorac ili zato sto je sjajan fudbaler ? Nijesu gospodo Pavle Vujisic, Slobodan Aligrudic , Guta Dobricanin Petar Banicevic, a danas Voja Brajovic ,Mima Karadzic,Andrija Milosevic , sjajni glumci zato sto su Crnogorci. Ne gospodo oni su sjajni glumci zato sto su to postigli radom i talentom . Ne postaje se vrhunski ljekar , knijizevnik , umjetnik tako sto dolazis odnekle , vec zato sto to postignes radom i umjecem . ( Kad bih sad poceo da vam nabrajam sve uspjesne ljude koji su Crnogorci zacudili biste se . E nijesu to postigli zato sto su Crnogorci . I mislim da je ta fama o vezama i protekcijama zaista pretjerana . Ne znaci da toga nema ali nista vise nego kod bilo koga drugog .... Pozdrav svima ! Ps . Crnogorac sam zivim u C.G i imam stan u Bgd . Posteno zaradjen i kupljen.
    (gutenberg, 6. jun 2012 00:57)

    # Link komentara

  38. "Ljudi zovu, raspituju se, dolaze da gledaju" ali niko nije lud da kupi
     (ivan, 6. jun 2012 00:12)

    # Link komentara

  39. ISKRENO, BIH VOLIO DA IMAM STAN NA VRACARU, ALI KAO I VECINA SRBA.

    SVA OVA PRICA JE JEDAN DOSADNI KLISE ILI JOS BOLJE SELJACKA PRICA A JOS KAD VIDIM DA JE TO TOBOZ RENOMIRANI COLLIERS INTERNATIONAL.....
    (OBICAN, 6. jun 2012 00:06)

    # Link komentara

  40. Crnogorac, a bez stana na Vračaru?
    I dalje Crnogorac, sa ili bez stana.
    (zjoj, 5. jun 2012 23:44)

    # Link komentara

  41. Da crnogorcima svetle oči, Beograd bi svetleo kao Pariz!
    (Voyager, 5. jun 2012 23:33)

    # Link komentara

  42. Lezaljku i suncobran im treba naplatiti dodatnih 20 eura po danu.
    (Lider u regionu, 5. jun 2012 23:17)

    # Link komentara

  43. mora da se ne radi ko zivi u tim stanovima..:) zato je odaziv crnigoraca
     (danijel, 5. jun 2012 23:14)

    # Link komentara

  44. za (smesno, 5. jun 2012 19:31)

    da, ali nema toliko direktorskih pozicija u Beogradu, koliko CG ima stanovnika.
    (Aleksandar, 5. jun 2012 23:00)

    # Link komentara

  45. Narod na Cetinju,
    vlada na Dedinju.

    pardon ... na Vračaru

    :-))))))
     (pereira, 5. jun 2012 22:34)

    # Link komentara

  46. kompleksasi
     (mix, 5. jun 2012 22:30)

    # Link komentara

  47. @Gus

    Neispravno se pise zajedno, pa kad to naucis mozes da predjes na engleski.
    Ciljna grupa vrlo jasna.
    (Vracar, 5. jun 2012 22:30)

    # Link komentara

  48. @gus
    Imas pravo kad kažeš da grešiš: "ne ispravno" se piše zajedno!
     (probran, 5. jun 2012 22:27)

    # Link komentara

  49. @Gus: Kako god da se kaže na engleskom, neispravno je napisati 'ne ispravno'.
    (Klaić, 5. jun 2012 22:25)

    # Link komentara

  50. Inteligentna reklama, svaka čast autoru. @Gus, ako nije bila šala onda moram da te ispravim - nesipravno se piše zajedno.
    (Igor, 5. jun 2012 22:21)

    # Link komentara

  51. Cesto pisete o cg, super je to. Super su mi i negativni komentari kojih ima vise. Moj niti jedan ne objaviste. ******
    (Jago, 5. jun 2012 22:19)

    # Link komentara

  52. jadno i bedno a najstrasnije sto je istinito
    (apam, 5. jun 2012 22:02)

    # Link komentara

  53. Зашто ми не уживамо оваква права у ЦГ. Тамо смо мањина која нема право на српски језик којим тамо говори преко 50% становника према последњем попису...
    (Mile, 5. jun 2012 21:53)

    # Link komentara

  54. umesto da plačemo, mi se smejemo. to smo mi - klasični srbi.
     (mikile, 5. jun 2012 21:50)

    # Link komentara

  55. Sto bi bio Beograd da Crnogorcima svijetle oci...Las Vegas...
    (opsy, 5. jun 2012 21:47)

    # Link komentara

  56. Mislim da je ne ispravno "living good"
    Mozda gresim ali nesto mi tu ne zvuci kako treba.
    Mozda living well ali nadam se da ce neko vec znati da ispravi ili potvrdi,mene ili njih
    (Gus, 5. jun 2012 19:15)

    Dva g, na pocetku i kraju reci daju taj prizvuk. Livin good bi bilo vise govorno i 'modernije'.
    (relinq, 5. jun 2012 21:44)

    # Link komentara

  57. ... potpisujem . Nevjerovatan nepotizam , a kroz glave duvaju vjetrovi sa Lovćena . Ne do` Bog nikome pa ni Srbiji .
    (Zoran, 5. jun 2012 21:44)

    # Link komentara

  58. "Dajte molim vas prestanite sa malogradjanskim prozivkama, Beograd ima skoro cetiri puta vise stanovnika nego cela Crna Gora. Koliko god da ih se doselilo njihov broj u Beogradu je zanemarljiv."

    Ali nema Vračar! A kako su se domogli tolikih stanova, samo čitajte Selenićeve "Prijatelje sa Kosančićevog Venca".
    (Vostani Servije, 5. jun 2012 21:40)

    # Link komentara

  59. Pa kad prodaju dole sve Rusima, kupiće ovde, a "nisu" više Srbi. Što ne idu kod njihove braće Albanaca?
     (Alo Bre, 5. jun 2012 21:34)

    # Link komentara

  60. Ja bi ih samo jedno pitao,
    odakle ima novac za stan?
    (Vuk, 5. jun 2012 21:26)

    # Link komentara

  61. @loodak011

    Evo da razbijem tvoje predrasude. Imam malu privatnu firmu, više nego naporno radim, uredno izmirujem sve obaveze i nisam vlasnik bilo kakve nekretnine. Nadam se da će ti sada biti lakše.
    (Crnogorac, 5. jun 2012 21:23)

    # Link komentara

  62. "Dajte molim vas prestanite sa malogradjanskim prozivkama, Beograd ima skoro cetiri puta vise stanovnika nego cela Crna Gora. Koliko god da ih se doselilo njihov broj u Beogradu je zanemarljiv."

    Pa Crna Gora vec 40 godina ima isti broj stanovnika jer se sav pozitivan prirodni prirastaj naselio po beogradskim penthausima. Nemam nista protiv Crnogoraca, dok god se nalaze u Crnoj Gori...
    (Piter, 5. jun 2012 21:13)

    # Link komentara

  63. @loodak011, pa ko nam je kriv što nismo posvećeni ličnom uspehu, za nas je život pivo i fudbalske utakmice a tako se ne stiču pozicije. Uglavnom znam sledeće: dok sam studirao fazon je bio da letujem sa drugarima u Bugarskoj i jurimo Čehinje, za to vreme, moji prijatelji, Crnogorci, su prali tanjire po Londonu i učili jezik, ne mali broj !!!
    Pa kako onda da ne budu rukovodioci, naravno i njihovi rođaci i prijatelji kao svita za zaštitu i opstanak na poziciji.
    (Cool brate, 5. jun 2012 21:11)

    # Link komentara

  64. Smejem se, a plakao bih.
    (Cuburac, 5. jun 2012 21:10)

    # Link komentara

  65. koji ce moj ovde, su trazili da budu nezavisni eto im sada pa neka budu dole
    (joj boze, 5. jun 2012 20:57)

    # Link komentara

  66. @ (Gus, 05. jun 2012 19:15) Evo, ja cu da te ispravim. Ne pise se - ne ispravno! To je jedna rec. Nauci prvo svoj jezik, za strani ne brini.
     (Zapadna Srbija, 5. jun 2012 20:56)

    # Link komentara

  67. Predpostavljam da na ležaljku treba da legne crnogorac posle napornog rada u Beogradu?

    Jedan ovakav penthouse od 200m2 ima moj predsednik opštine Ješić. On je energično lupao u lonce i šerpe tijekom 90ih i to se lepo danas naplaćuje.
    (iz Indjije, 5. jun 2012 18:43)

    Ako, i treba da ima stan, s obzirom sta je sve uradio u Indjiji...
    Pogledaj ove moje iz Pazove... Nekad lupali u serpe i lonce, dilovali devize...a danas... jujuju
    (sekula, 5. jun 2012 20:53)

    # Link komentara

  68. svi zovu i raspituju ali niko ne kupuje za lovu vec na obraz.
    (u prolazu, 5. jun 2012 20:46)

    # Link komentara

  69. Vracar je postao Makarska pre 35 god. Bilo je dobro dok nije provaljeno. Vise ne valja.
    (Ex Vracarac, 5. jun 2012 20:36)

    # Link komentara

  70. @Gus
    Prvo nauci srpski jezik ("ne ispravno" se pise zajedno) pa cemo onda o engleskom... ;)
    (karamela, 5. jun 2012 20:31)

    # Link komentara

  71. Mislim da je ne ispravno "living good"
    Mozda gresim ali nesto mi tu ne zvuci kako treba.
    Mozda living well ali nadam se da ce neko vec znati da ispravi ili potvrdi,mene ili njih
    (Gus, 5. jun 2012 19:15)

    ...ako vec zakeras bar napisi 'NEISPRAVNO', ffs!!!
    (DeSoke, 5. jun 2012 20:31)

    # Link komentara

  72. Kako bese ono Nokolaidis & Co. kazu, velikosrpska hegemonija! Give me a break!
     (MilosM, 5. jun 2012 20:19)

    # Link komentara

  73. pa ima nas svuda i svi lepo zivimo zato sto se drzimo zajedno.a samo u Srbiji postoji izreka "da komsiji crkne krava".mislite o tome
     (hahaha, 5. jun 2012 20:17)

    # Link komentara

  74. Beograd je glavni grad Crne Gore,velike.
    (da se zna, 5. jun 2012 20:11)

    # Link komentara

  75. pakao, bolje da kupuju stanove na petlovom brdu, bliže je budvi...
     (pera kojot genije, 5. jun 2012 20:11)

    # Link komentara

  76. @Gus
    Moze kako hocete...a nije ni mnogo bitno trenutno. Ali mislim da je bitnije da znate da se kaze neispravno, a ne kako vi pisete, ne ispravno!
    (IS, 5. jun 2012 20:08)

    # Link komentara

  77. @loodak011 Pa nek otimaju ako znaju kako. Manje jadikuj, a više se bori i biće ti bolje.
     (bgd domorodac, 5. jun 2012 20:02)

    # Link komentara

  78. Ismejah se dobro na ozbiljnom sajtu...
     (iznogud, 5. jun 2012 19:58)

    # Link komentara

  79. @smesno
    koliko god da ih ima....ni jedan ne zivi lose u bgu i svi imaju extra plate i vrhunske pozicije u firmama i vladi...cak i ako 90% njih nema veze sa poslom kojim se bave. (ne omalovazavam,samo konstatujem iz nekih licnih primera)
    dakle ima ih taman dovoljno da otimaju ono sto nije njihovo!
     (loodak011, 5. jun 2012 19:43)

    # Link komentara

  80. Dajte molim vas prestanite sa malogradjanskim prozivkama, Beograd ima skoro cetiri puta vise stanovnika nego cela Crna Gora. Koliko god da ih se doselilo njihov broj u Beogradu je zanemarljiv.
    (smesno, 5. jun 2012 19:31)

    # Link komentara

  81. @QQ nama
    i onda cg stanovnik dodje ovde gore, kupi stan i automatski vrati pare rusu
    (nema deda mraza, 5. jun 2012 19:19)

    # Link komentara

  82. Nazalost istina.
    I sramota za Srbiju i Srbijance,ko zari i pali Beogradom.
    (borski, 5. jun 2012 19:18)

    # Link komentara

  83. Mislim da je ne ispravno "living good"
    Mozda gresim ali nesto mi tu ne zvuci kako treba.
    Mozda living well ali nadam se da ce neko vec znati da ispravi ili potvrdi,mene ili njih
    (Gus, 5. jun 2012 19:15)

    # Link komentara

  84. Lep oglas..Meni se sad cini da Crnogorska vlada vise nikad nece imati Kvorum..Svise im poslanici biti u BG.
    (The Srky, 5. jun 2012 19:03)

    # Link komentara

  85. crnogorci dokazuju privrzenost zavicaju tako sto u beogradu kupuju stanove iskljucivo u njegosevoj ulici!
    (ja to onako, 5. jun 2012 18:57)

    # Link komentara

  86. Degutantno. Na neki način se afirmiše stereotip neotesanog Crnogorca i alavog Srbina. Pripadam onim Beograđanima koji smatraju, da citiram novu odličnu Čuturinu pesmu "Beograde" - da je Beograd MESTO ZA SVE. I onako smo svi došli od nekud.
    (MunZ, 5. jun 2012 18:48)

    # Link komentara

  87. ..i nije smesno!
    (xxx, 5. jun 2012 18:47)

    # Link komentara

  88. Predpostavljam da na ležaljku treba da legne crnogorac posle napornog rada u Beogradu?

    Jedan ovakav penthouse od 200m2 ima moj predsednik opštine Ješić. On je energično lupao u lonce i šerpe tijekom 90ih i to se lepo danas naplaćuje.
    (iz Indjije, 5. jun 2012 18:43)

    # Link komentara

  89. To se zove marketing. Duhovito, ne vredja nikoga, a "odjeknulo" je po medijima.
    (Marko, 5. jun 2012 18:42)

    # Link komentara

  90. Bolje je ovako: Šta je Rus bez crnogorskog primorja....prodaja kuća po veoma niskoj ceni,iskoristite priliku dok traju zalihe.......
    (QQ nama, 5. jun 2012 18:38)

    # Link komentara

  91. Vala vise ih ima ovde nego dole!
     (Kol, 5. jun 2012 18:37)

    # Link komentara