Sreda, 29.02.2012.

22:34

Srbija će još čekati na PejPal

Iako je najavljeno da će PejPal doći još prošle godine, za dolazak tog bezbednog sistema za onlajn plaćanje u Srbiji još nema uslova.

Izvor: 24 sata

Srbija æe još èekati na PejPal IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

87 Komentari

Sortiraj po:

Dragan88

pre 11 godina

Hteo bih nesto da narucim iz iz inostranstva,ali ne mogu jer nemam PayPal...nemozemo ni E-bay da koristimo...
Nije to do PayPala,nego do nas,kada bi se uveo PayPal par banki bi propalo,prodavci kod nas nebi mogli da zaradjuju visestruko na nama,jer bi smo umesto njih narucivali raznu robu iz inostranstva za dosta manje pare...zato podmicuju politicare da odlazu dolazak PayPal-a...
Necemo ga skoro docekati,nista dok se ne digne narod i krene da ih unistimo sve do jednog,jer su svi isti,jedna velika banda kojoj su licni interesi vazniji od interesa miliona ljudi,preko 2 decenije nam sede na grbaci...ali i posle ovih opet ce da dodju neki drugi novi lopovi.Takav smo narod.Da li smo uopste zasluzili bolje???

NikolaNikola

pre 12 godina

Ma Paypal nista nemoze da zameni! Paypal i Ebay su zajedno, na Ebay se najvise koristi Paypal a Ebay se uglavnom koristi za trgovanje (kupovanje, prodavanje, licitiranje). A nasa drzava nas farba da ne postoje prepreke za “dolazak” PayPal-a, a na Paypal-ovu stranicu na engleskom pise da bi dragom voljom dosli u srbiji nego da ima prepreke oko carine i nekih nasih zakona........Pa ja se pitam sta to kod nas pogresno ide? Na celi svet jos malo moze da se koristi paypal pa cak i u burina faso gde veci deo ljudi i neznu sta je kompjuter ili internet. SRAMOTA

boris

pre 12 godina

ja znam da je moneybookers odlican i koristio sam ga nekoliko puta ali ljudi, samo zato sto PayPal nije podrzan u nasoj drzavi ja sam brat bratu izgubio nekoliko hiljada $ jer neki klijenti za koje sam trebao da radim SAMO placaju preko PayPal-a i nije im bilo ni na kraj pameti da sada kreiraju nalog negde drugde zbog mene. Znaci PayPal je svim onima koji se bave web programiranjem, web dizajnom ili slicnim online poslovima preko potreban, a to sto ova drzava takve stvarni ne vidi je velika bruka!

Petar

pre 12 godina

Narode, mooneybookers(skrill) je mnogo dobra stvar i stvarno mi je mnogo pomogla. Sa lakocom primate novac iz inostranstva, ako unesete broj vase Visa kartice, novac se prebacuje momentalno, bez ikakvog cekanja a cena prebacivanja je 1.80EU. Jedino sto je malo zeznuto je da registrujete i verifikujete vasu adresu, broj racuna u banci i Visa karticu. Treba malo vremena, ali nakon toga mozete u roku od 90 dana da prebacite i 10 000 EU bez problema. Bez tih verifikacija, u roku od 90 dana mozete da radite samo sa 1 000 EU. Ukoliko vam treba pomoc, kontaktirajte me slobodno na pelesrb AT gmail.com

aleksandar

pre 12 godina

qq majko gde zivimooooooooooooooooooooooooo
nikad bre nece da dodje
jedino ako bude preduslov za EU onda ce da ga uvedu odma da se uvuku u dupe

Marko

pre 12 godina

Kako ljudi neshvataju neke stvari da nam Paypal netreba radi kupovine na internetu,na vecini mesta moze da se kupi karticom,paypal ljudima treba da bi primali novac preko paypal,evo dacu vam tacno primer zasto treba paypal ,naprimer zaradite pareko interneta,ne bitno koji posao je u pitanju... da vas isplate putem čeka,dok ček dodje do vas prodje mesec dana ,dok banka proveri taj ček,čeka se po 45 dana,znaci nebitno koji cek je u pitanju ,da li su u pitanju kladionice ili neka druga kompanija,svaki cek mora da ceka na proveru 45 dana ,u nekim bankama jos duze ,pa mi vi recite sada ,naprimer zaradite pare i treba da cekate 2-3 meseca da dobijete pare,sada ce neko da kaze Alertpay je tu ,tačno je da preko Alertpay mogu da se primaju pare ,ali isto tako isti taj alertpay dere sa provzijama,gori su od najgorih zelenasa,svuda je provizija za transakciju 2.5% +0.25 dolara ,e za Srbiju je provizija 5% + 0.25 dolara,plus kada povlacite pare sa alertpay na devizni racun za provozijju 15 dolara + 5% ,e sada vi zamisliti da neko zaradjuje manju cifru a treba svuce pare sa alertpay,pa alertpay mu uzme trecinu zarade,a drugo na Alertpay nepostoji mogucnost da se pare povuku sa kartice da se stavi u depozit na alertpay,alertpay je ukinuo svaki vid kartica ,niti moze da se placa karticama preko alertpay,niti mogu da se uploaduju pare ,a deru za provoziju,totalni amateri,deru za usluge,koje ne mozes da koristis,a sto se tice moneybookersa ili skrill kako se zove sada,moneybookers vecinom koriste za isplatu online kockarnice i kladinice.Veoma malo kompanija na internetu pruzaju uslugu isplate ili uplate na moneybookers, pa sta je ceo svet lud sto ima paypal,ima preko 100 miliona korisnika ,mi smo pametni nama to ne treba,pa onima koji se plase da ukljuce kompijuter,njima to i netreba ,ali imaju ljudi kojima treba.Bankarski sektor nam je u 19 veku.

Ras Voja

pre 12 godina

Gore dole pay pal, ali su troskovi izrade papira (prepev listinga sa engl), rada carinika i XYZ taksi takvi da posiljke ispod 100 evra nemaju isplativost - mene je posiljka od 35$ kostala jos 60 evra troskova. I jos carine i vredmost postarine a ne robe. Bezobrazluk.
Sta znaci limit od 25 odnosno sada 40 evra? Ili carinjenje POKLONA?

Administrativnim glupostima se povecavaju troskovi i ometa uvoz 1-2 primerka bilo cega, dakle za licnu upotrebu kako bi svi kupovali preskupu robu kod nasih dilera. Obaska sto oni ne uvoze sve, pa smo i u izboru onemoguceni.

U Srbiji ni kad se skupi neka crkavica ne pomaze

Milos

pre 12 godina

To sto PayPal ne dolazi, stvarno mi nije jasno, a ne verujem u neke teorije zavere.
Recimo neko kaze da neko ima monopol na transfer novca pa da zato nece da menjaju propise. Ne znam ko to ima monopol? Mozda Western union sa Postama Srbije?
U svakom slucaju dolaskom PayPal-a veliki broj ljudi ce i dalje samo da koristi Western Union ili Bank transfer za prenos novca jer nisu svi "moderni".
Recimo provizije na PayPal-u su dosta vece od provizije banaka, s tim sto kupac placa proviziju a ne prodavac. Na primer, meni neko posalje 100 evra preko PayPal-a za odredjenu uslugu, PayPal od toga uzme oko 3.50 evra (zavisi od drzave posiljalaca 3-4%) dakle ja imam 96.50 evra. Onda da bih dobio te virtualne pare, ja moram da ih prebacim na banku, PayPal uzima dodatnih 2 evra fiksno za transakciju (dakle podizem 94.50 evra) a banka skida 1% tj. 0.94 evra za prenos (novac se prebacuje na visa karticu), tako da od pocetnih 100 evra ja imam 93.5.
E sad da mi neko salje preko Western Uniona morao bi da plati proviziju od 12-18 evra (u zavisnosti od drzave) a takodje slicne provizije su na slanje preko banke, dok za primanje u nasim bankama provizije su 0.3% samo)
Tako da u principu PayPal se isplati onome ko salje novac.
Medjutim glavna prednost PayPala je zato sto je to najlaksi nacin placanja, i realizuje se u sekundi, i prosto ljudi nece od vas da kupuju proizvode i usluge ako nemate taj nacin placanja vec ce da izaberu nekog drugog ko prihvata taj nacin (pricam za zapad).
Takodje treba da se zna da postoje drzave koje mogu da koriste PayPal samo da salju novac ali ne i da ga primaju (BiH recimo)
Albanija od skoro ima PayPal i mogu i da salju i da primaju novac, tako da stvarno mi smo iza vecine africkih zemalja po tom pitanju, pogledajte spisak drzava koje mogu da koriste PayPal:
https://www.paypal.com/worldwide/
Zaista u ovoj drzavi sva pamet je otisla a ostali su samo oni koji na neznanje i monopol hoce da se bogate. A kada pamet ode, drzava ce nestati i propasti ...

tajkun

pre 12 godina

Priča da PayPal funkcioniše ako stavite da ste iz Bugarske više ne drži vodu jer su počeli da proveravaju poreklo svih kartica. Drugo, veći problem sa PayPalom je zapravo slanje novca iz inostranstva. Za plaćanje uvek možete da se snađete, ali ako hoćete da vam neko šalje pare iz inostranstva, tu ste u velikom problemu. Domaće banke deru vam kožu s leđa prilikom transfera, da ne pominjem da uvek morate da dajete (maltene u sudu overenu) izjavu odakle vam pare, pa makar se radi i o 20 pišljivih evra. Oni koji govore da nam ne treba paypal, očigledno ne znaju ni čemu služi. Uostalom, kako smemo da razmišljamo o PayPalu, kad nam fusnota visi s ivice papira...

Novak

pre 12 godina

Sto se tice online kupovine, Paypal je samo jedan od nacina placanja, ali ne i jedini. Tvrditi da vas nepostojanje Paypala sprecava da kupujete na internetu je cista besmislica. Ono sto vas zaista sprecava da nesto jeftino kupite iz inostranstva je - dostava. Ili prodavnice nemaju isporuku u srbiju ili je ona toliko skupa da vam ubije tu razliku u ceni tamo-ovde. Prestanite stoga vise sa zapomaganjem u vezi Paypal-a aman zaman.

Oni koje nepostojanje Paypal-a zaista ostecuje su ljudi koji prodaju usluge, softver, artwork i slicno preko neta. Ali ni njima nije problem, uvek se nadje neki posredan nacin. Znam sta govorim posto i sam imam nekoliko freelance projekata i naplatio sam ih. Na drugoj strani kupovao sam mastercardom preko neta i to artikle do 400eur cene iz Nemacke. Znaci Paypal jeste zgodan ali nije najbitnija stvar u zivotu da bi toliko penili oko njega.

Srdjan

pre 12 godina

Sramota je da budemo toliko zaostali u internet poslovanju. Pa PayPal je nesto najnormalnije i najobicnije sto moze da se radi na internetu, a mi jos nemamo tu mogucnos. Bruka za politicare koje bira narod da mu olaksaju zivot, a oni ga tako komplikuju i koriste za svoje bogacenje (kao u ovom slucaju gospodin koji ima exkluzivno pravo deviznog poslovanja izmedju srba i inostranstva).
Strasno.

slo

pre 12 godina

@Vladimir, 1. mart 2012 12:23

Ne komplikuj i ne gubi vreme. Ako mislis da imas pravi proizvod i potencijalno trziste - pocni da radis! Ako iz bilo kog razloga ne ide preko firme kreni kao "fizikalac".

dO

pre 12 godina

@Vladimir

"(kartica iz recimo Intese i mozete sve da kupujete, sto direktno, sto preko Google Checkout, Moneybookers ili PayPal-a"

Ovo nije tačno.
PayPal proverava poreklo kartice i ne prihvata kartice iz Srbije, tako da uveliko stoji teza da se PayPal (tj eBay) blokira u Srbiji zbog monopola u trgovini i monopola na transfer novca.

LazoNk

pre 12 godina

nije to nista, u Crnjoj Gori, 512/256 kbps naplacaju 25 eu mesecno, koja je to smejurija
(goxy, 1. mart 2012 07:01)


Xaxaxa,molim te reci da se šališ...Znači,nidje veze.Evo ja npr. koristim adsl od 2mb/sek što mi je i više nego dovoljno i plaćam ga 20e.

lukrecije

pre 12 godina

Koristim Moneybookers ili kako se sada zove Skrill, godinama. I on definitivno radi za mene. Ne vidim cemu tolika buka oko PayPala, kada postoji alternativa.

Putuj Evropo

pre 12 godina

Oni koji tvrde da PayPal nije nista posebno i da ne menja nista ocigledno ga nisu nikada ni koristili. Pitajte nekoga ko je koristio ovaj servis i servise u Srbiji. Ja kao jedan koji je imao ta nesrecna iskustva tvrdim da je PayPal najbolji i najsigurniji sistem placanja na internetu i ako ga i Srbija usvoji definitivno ce biti boljitak po kupce a i prodavce. Jedini koji gubi je drzava i pojedine banke.

Djordje Stanic

pre 12 godina

Ovo je ogroman problem. Pokušao sam još pre 5 godina da napravim on-line shop a kada sam shvatio da je to protiv zakona Srbije, odustao sam. To mi je bio najgluplji potez koji sam mogao da napravim. Pošto u Srbiji nema kupaca za program koji sam napravio morao sam da nađem rešenje i da taj program ponudim u celom svetu. Pošto nemamo PayPal odlučio sam se da koristim Fastspring. To je dobro rešenje ali samo za sowtware. Primer kako to izgleda možete videti na http://www.creativetemplatedesigner.com/

Ako želite da prodajete robu, možete da koristite 2CheckOut ili Moneybookers. 2checkout ima dosta ograničenja u tome šta smete da prodajete.

U svakom slučaju ljudi, potrudite se i nađite način da prodajete jer ovde nema para.

Majko Kjaljević

pre 12 godina

Drugar prodaje rukotvorine za LARP igre preko interneta i srećom pa njegov kolega ima PP u Mađarskoj. Da je čekao PP u Srbiji još bi bio nezaposlen. Naravno, sada dyje procenat kolegi i moli boga da ovaj ne ode iz zemlje. Toliko.

Slo

pre 12 godina

E, samo da PayPal dodje pa da lokalnim online bizmisenima procveta posao. A i kupci su stvarno jaki... Sta kazete - Patike u Srbiji 180 a u komšiluku 70?!? Ma neko vas tamo laže - Iste patike koštaju 20 evra i imaju garanciju 5 godina, a ako platiš paypalom dobiješ i bonus 20%. Nego, stvarno je vreme za ermigaciju... Ne da se izdržati više.

Mare

pre 12 godina

Ово ће сигурно користити на изборима... "Гласајте за нас и добићете ПејПал"... Ни један посао нису у стању да заврше до краја, неспособни преваранти...

Vladimir

pre 12 godina

Ne znam odakle ovoliko neinformisanih ljudi. Za KUPCE iz Srbije nema nikakvih prepreka za kupovinu na Internetu (kartica iz recimo Intese i mozete sve da kupujete, sto direktno, sto preko Google Checkout, Moneybookers ili PayPal-a ako kazete da je Beograd grad u Bugarskoj recimo). Znaci prica o blokiranju PayPal-a zbog zastite nekih uvoznika-monopolista pada u vodu.
E sada, sto se tice PRODAVACA iz Srbije, tu je vec nemogucnost koriscenja PayPal-a ozbiljan problem, a taj problem ima mnogo vise od desetak zemalja (iz kojih moze da se kupuje preko PayPal ali ne moze da se prodaje).

Deda Pera

pre 12 godina

@ (Petar, 1. mart 2012 09:20)
Oprosti ako te je povredila moja nepismenost,mene tvoja glupost nije.
A da sam glup...e to jesam. Glup sam jer nakon 20 godina rada po svetu i korespodencije na 3 strana jezika,napravim pravopisne greske koje Vas mlade intelektualce, kojima PayPal treba da kupu Nike patike, tako pogadjaju.
Eto jel ti sad lakse pismeni moj sagovornice?
I sami da ti kazem i to da ja ovako nepismen koristim PP godinama,inam racun u par zemalja i smart telefon jos od I-mate modela made by HTC.

Nenad

pre 12 godina

Sve kad se sabere i oduzme dobijemo ovo: prosečna neto zarada u Srbiji, isplaćena u januaru 2012. godine, iznosila je 36.639 dinara, objavio je Republički zavod za statistiku. Podaci Republičkog zavoda za statistiku ukazuju da je u istom mesecu prosečna plata u Albaniji bila 380 evra, Bugarskoj 390, a u Rumuniji 480 evra, dok, istovremeno, zarade u Makedoniji bile su 380 evra, BiH 450, Crnoj Gori 530, Hrvatskoj 800 i Sloveniji 1.000 evra.

Vladimir

pre 12 godina

Daću vam lični primer - pokušavam da pokrenem sopstveni posao preko interneta. Radi se o malim proizvodima koje je moguće lako slati bilo gde u svetu. Međutim, ako ste firma, minimalni troškovi carinjenja i slanja bilo čega iznose oko 3000 din, što je veća cena od samog proizvoda. Kada isti paket šaljete kao fizičko lice u Nemačku recimo, cena je 300 din.

O procesiranju kreditnih kartica da ne govorim - kontaktirao sam preko 40 payment gateway provajdera, niko ne radi sa Srbijom a domaća Banca Intesa traži promet od 500.000 Eur da bi vam omogućili online procesiranje kreditnih kartica.

Milan

pre 12 godina

Kao što mene profesor na ispitu ne pita zbog čega nisam umeo da uradim zadatak, tako ni mi vas ne pitamo, već zahtevamo da ga uradite, jer ćete u suprotnom pasti. Jedina razlika je u tome što ću ja dobiti novu priliku za 3 meseca, a vi tek za 4 godine. Meni možda neko i poveruje da me profesor ne voli, a vama niko ne veruje u to što govorite, pa ćete u skladu sa tim i proći na sledećem ispitu.

Dimitrof

pre 12 godina

@Homma - Negativna selekcija u Srbiji svakako postoji, ali kakve sad veze ima guverner. Druze, politicari su problem i tajkuni cije interese brane, a ne guverner. Cak naprotiv, nisam nezadovoljan nacinom na koji on radi niti njegovim obrazovanjem. Inace, sto se tice njegovog iskustva, on je profesor na univerzitetu (drzavnom) sa poprilicno bogatim iskustvom. Ali me nervira da politicari uvek nadju nekog ko je kriv umesto njih. a narod uvek veruje ...

schraff

pre 12 godina

190 zemalja sveta su u sistemu Pay Pala, uključujući i zemlje poput Arube, Čada, Eritreje, Namibije... Čak i somalijski gusari mogu da vrše transfer novca ovim putem. Kakvi su to "nemogući" uslovi sa kojima su se čak i u Turkmenistanu saglasili, u zemlji gde je zabranjena opera, nošenje brade, zlatnih zuba... Čak i tamo Pay Pal funkcioniše, ali ne i "evropskoj" Srbiji.

Zarko

pre 12 godina

Ovaj tekst najbolje pokazuje kakvi prevaranti vode ovu drzavu. Pre par meseci su zvonili na sa zvona da mo spremni i da nema vise prepreka a sada kazu da su prepreke jos uvek tu i sto je naj smesnije iste su kao sto su bile i tanije

Stamota!

dukaPPS

pre 12 godina

"Kod nas još postoji veliki broj zakonskih i podzakonskih akata Ministarstva finansija, Narodne banke i Poreske uprave........."...tako se kaže za moju babu,a ovako za nas mlađe:"Kod nas još postoji veliki broj pijavica i lezilebovića koji ne znaju ni Mail da otvore a rade u Ministarstvu finansija, Narodnoj banci i Poreskoj upravi

laki je malo nervozan

pre 12 godina

glavni problem sa dolaskom paypal je dogovor između pošte srbije i western uniona koji je do nedavno imao monopol na transfer novca u inostranstvo.vlada je zakonima ukinula takav položaj, međutim PTT i WU su nekim "zakonskim rupama" ustanovile ponovo dogovor. nema NBS sa ovim ništa. smanjene su carine ali se naplaćuju pdv i nekakai "troškovi špedicije",fiksno 40 evra, iako je transport robe već naplaćen u momentu kupovine. kupovao sam delove za bicikl kojih ovde nema sa sajta iz engleske. može i preko bank računa,ali je veće šansa da vas opljačkaju (meni se "fishing" potom i dogodio).

Dex

pre 12 godina

"1. Увођењем пејпала уништава се монопол 2 фирме и неколико банака
2. Увођењем пејпала прорадиће трговина преко мреже и самим тим масу уништити бахатост домаћих трговаца који обожавају да зараде 3х
3. Увођењем пејпала домаће продавнице свега и свачега ће боље позиционирати своје пословање (писци, продавци књига, музичари, итд)
4. Увођењем пејпала ће пасти зараде оних који по тржним центрима наплаћују превелику цену за нешто што ван Србије кошта много мање јер ће народ исте моделе да купује преко нета
5. Увођењем пејпала један човек из владајуће странке неће имати монопол на примање и слање пара, ако се узме у обзир да неколико милијарди евра буде послато из емиграције у Србију"

Eto odgovora zasto kod nas nece nikad proraditi PP

Србија = робовласничко друштво

pre 12 godina

Зашто нико од политичара није одговарао због лажних обећања?

Нисмо добили, јер се штите тајкуни, који нас деру.

MIlan

pre 12 godina

Molim Vas da objavite ovaj komentar da ljudi ne bi ostali uskraceni za jednu veoma vaznu cinjenicu citajuci tekst iznad.

Ko Vam kaze da rezident Srbije ne moze da ima racun u inostranstvu ?
Ja imam racun u Londonu i otvorio sam ga jos pre 3 godine kada sam bio na obicnom kursu engleskog u trajanju od 9 meseci. Tada sam imao i dozvolu za posao takozvano part-time radno vreme.

I PayPal sam tada otvorio s kojim danas odlicno funckionisem i kupujem sta god mi je potrebno.


Dakle , rezident Srbije moze da ima racun gde god pozeli u inostranstvu ukoliko ispuni uslove u zemlji kojoj otvara racun. Srbija nema nikakve veze sa tim .


Sto se tice PayPala procice jos bar 2 godine dok ne dodje jer prvo bankarski sistem mora da se dovede u normalnu situaciju pa tako da imate jednu karticu za sve uz devizni i dinarski racun. Ja imam dva devizna racuna,jedan dinarski i 3 kartice na moje ime,sve to u jednoj banci a to je nenormalno.

Aristotel

pre 12 godina

A sto ne spomene da je Srbija jedna od 10-tak zemalja u celom svetu (sa nama je i Makedonija, jer imamo isto banditsko-podzemno rukovodstvo, ocigledno) koja nema PayPal? Zar ga nije sramota? PayPal imaju, izmedju ostalih: Lesoto, Gambia, Malavi, Nauru, Vanuatu, Tonga, Togo, Mayotte, Niger, Niue, Palau...
Verujem da za dobar deo ovih zemalja niko kod nas nije cuo (osim Niger, Togo i Lesoto, recimo). Bitno je da smo mi lideri medju onima koji ne koriste PayPal.

ofk

pre 12 godina

(Deda Pera, 1. mart 2012 08:40)

A sta ti to crni Petre kupujes na stranim sajtovima....>>????a drugo ako ti nema sta da prodas i ponudis ima drugi....

nixon

pre 12 godina

paypal je nista posebno, uzme nekoliko dana da se pare prebace. Instant kupovina karticom na Amazonu je moj favorit. Problem je carina. kod nas je limit 800$ a u Srbiji mnogo manji.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nixon, 1. mart 2012 04:08)

Stvarno ne znam o cemu pricas... Ako na kupovinu mislis, cak je i brze paypalom jer imas u amazon profilu sacuvanu adresu i prilikom kupovine unosis samo svoju paypal adresu i sifru... Cak ne rizikujes svoju karticu...

A to za dane, stvarno ne znam na sta mislis... Eventualno na cekanje da prebacis novac sa svog paypal racuna na tekuci racun...

Ja vec 3 godine poslujem online sa ortakovim paypalom iz slovenije i uzivancija je...


Mnogo lupas. UZme 3 dana da se prebace pare sa bankovnog racuna na paypal tzv. clearance. A ti dalje posluj sa ortakovog racuna.

moneybookers

pre 12 godina

ma dobar je i http://moneybookers.com koristi se u svetu sasvim dovoljno, a i kod nas. mene tako placaju naprimer za freelance work

noj

pre 12 godina

Ja ne znam sto dizete toliku frku oko Paypal-a. Uopste nije tu problem. Problem je u CARINI i PAPIROLOSKIM TROSKOVIMA!! Ako za patike od 52 EUR moram da platim carinu i troskove od 100 ili vise EUR, ne treba mi Paypal. TO je razlog zasto oni ne dolaze. I njima je jasno da sa limitom od 50 EUR prosto nece imati dovoljno posla da bi zaradili nesto. Kad nase drzavne derikoze prestanu da rade za uvoznike i podignu limit na par stotina EUR, doci ce i Paypal.A do tada, placacemo sve duplo i vise nego normalan svet.

Ljutko

pre 12 godina

Hvala vam na vesti o ovom. Nejasna Matić se pojavljivala mnogo puta u medijima ali nikad nije otvoreno rekla da za sada nema ništa od PayPala. I da preduhitrim sve genijalce koji će mi objasniti kako se mogu snaći preko Bosne Hrvatske Mađarske, nije poenta u tome da li ću se ja "snaći" nego da Srbija konačno uskladi svoje propise sa normalnim zemljama i da sama postane normalna zemlja. Možda tražim previše.

onaj

pre 12 godina

kao da ima sta sa se kupi sa tim paj palom. godinama smo ziveli bez njega i sada je neophodan??!!! cisto pomodarstvo, meni je ovako odlicno, i bolje da zarade neku nasi ljudi nego stranci.

Изногуд

pre 12 godina

Ја гласам за оног ко доведе ПП. Глупо? Није глупо - нећу да плаћам капут 12.000 ако од истог произвођача у суседној земљи кошта 5.500, нећу ни патике да плаћам 11.000 ако коштају у суседној земљи 7.000, а они који ово спречавају својим лобирањем директно ПЉАЧКАЈУ НАРОД. Већ смо видели колике су марже трговаца прехрамбеном робом, а нико не помиње ове што за 1,5 еуро купују кошуље које нам овде продају по 30 еура. Дајте ви ПП, па да народ овде мало предахне.
Купићу и стону лампу из Шведске за 4 еура, а не за 85 колико иста кошта овде.
Лопови, преваранти и пљачкаши - то је ова власт!

Petar

pre 12 godina

@(Deda Pera, 1. mart 2012 08:40) Ne znam da li si glup ali da si nepismen, to jesi. Cudo jedno kako nepismeni imaju uvek nesto da kazu i to pametno. U sve se razumeju osim u pravopis i gramatiku.

хоћу ПЕЈПЛАЈ!!!

pre 12 godina

Ајде бандити објасните народу зашто је слање и примање новца у Србију такође под монополом неколицине људи. Објасните народу зашто је куповина преко интернета против интереса те мањине која патике продаје за 180 евра а код наших суседа дупло мање?

[mad]MeSSiaH

pre 12 godina

Bas me zabole ja para nemam ni za prodavnicu a kamoli za paypal. svaki dan nista vam ne valja ... nema se para... a sad treba vam paypal za internet kupovina za sprdnju ... ceo zivot sam stedeo, rmbacio, pusio najgore pljuge i sta sam ustedeo?? NISTA!!!

gost

pre 12 godina

Vlast se pravi da ne razume, ili stvarno ne razume da su oni problem u ovom slicaju. Ne znam sta je gore od ova dva uglavnom odslikava njihovu nesposobnost da resi bilo koje pitanje u interesu gradjana. Sta god mi ostajemo u rangu par zemalja na planeti bez internet trgovine.

Homma

pre 12 godina

Problem svih problema u Srbiji je negativna selekcija a odatle dolazi neznanje i nestručnost. Glavna smetnja za dolazak PP u Srbiju je NBS i gospodin Šoškić. Živimo u zemlji u kojoj za guvrenera dođe čovek bez dana iskustva (nadam se bar teorijski potkovan). Mi smo jedina zemlja na svetu u kojoj ne raspolažete svojim akcijama kao imovinom i devizama kao svojinom.

Dragan

pre 12 godina

Sramota je da se drzava ovako indolentno ponasa u ovom slucaju.
Da li su toliko neobavesteni, neizainteresovani ili neko ima interes u ovoj prici oko dolaska PayPal-a.
Naravno da bi oni odmah dosli ovde ako bi se uvela normalna a ne staljinisticka zakonska regulativa.

Tamara Ristović.

pre 12 godina

Sramotna je cela ova situacija u vezi internet trgovine ali tako je kako je a da je velika lova u pitnju i mnogo interesnih grupa je upleteno u celu situaciju... Ko zeli ipak da koristi pogodnosti internet trgovine iz Srbije onda mu je za sada jedino Web Kurir Servis na raspolaganju. Barem dok ovi pametnjakovici ne smiluju a mozda ce se i dogoditi nesto po tom pitanju jer ce uskoro izbori...

јанковић

pre 12 godina

1. Увођењем пејпала уништава се монопол 2 фирме и неколико банака
2. Увођењем пејпала прорадиће трговина преко мреже и самим тим масу уништити бахатост домаћих трговаца који обожавају да зараде 3х
3. Увођењем пејпала домаће продавнице свега и свачега ће боље позиционирати своје пословање (писци, продавци књига, музичари, итд)
4. Увођењем пејпала ће пасти зараде оних који по тржним центрима наплаћују превелику цену за нешто што ван Србије кошта много мање јер ће народ исте моделе да купује преко нета
5. Увођењем пејпала један човек из владајуће странке неће имати монопол на примање и слање пара, ако се узме у обзир да неколико милијарди евра буде послато из емиграције у Србију

Deda Pera

pre 12 godina

Zasto stalno pljujete po svojoj zemlji?
Ko od Vas ima ista da proda strancima???
PayPal se nikada!?! nije oglasio zvanicno povodom uvodjenja Srbije u sistem. Dali zbog gluposti uprave ili zbog cinjenice da nemogu lako da nam u velikim kolicinama uvaljuju kinesku robu,to niko nezna,a onu nr govore.
Sto se mene tice,oni su krivi jer nikad nisu rekli sta ne odgovara.
A sto se tice placanja karticama na nasim sajtovima,to radi odavno,a ko nezna nek ne lupeta.
Ako meni Add Sense uredno posalje cek i ja ga unovcim,neznam u cemu je problem da se lova naplati. Ako usluge drugima pruzas kao freelancer,tu ima odredjenih poteskoca,ali i za to postoji elegantno resenje,ko zna kako...
PayPal nesto mulja,a sta i zasto....videcemo. A mozda su samo glupi???

danijel

pre 12 godina

Ja cekam pejpal poslednjih 5 godina. Imaju ga i Bosna i Albanija a mi ne.
Zbog drzavne politike osteceni su mnogi gradjani koji posluju preko interneta. Ovo je samo jedan od brojnih razloga zbog koga cu ove godine da napustim zemlju.

runaway

pre 12 godina

Pomislio bi covek da u Srbiji nema dovoljno zaposlenih u drzavnim organima da omoguce funkcionisanje zgodnih sistema poslovanja svojim gradjanima. Mala zemlja - malo ucinjeno. Mora da im se prelivaju soljice grand kafe u ofisima, verovatno i koji viski, a o parama da ne govorimo. Mene bi bilo stid.

runaway

pre 12 godina

Pomislio bi covek da u Srbiji nema dovoljno zaposlenih u drzavnim organima da omoguce funkcionisanje zgodnih sistema poslovanja svojim gradjanima. Mala zemlja - malo ucinjeno. Mora da im se prelivaju soljice grand kafe u ofisima, verovatno i koji viski, a o parama da ne govorimo. Mene bi bilo stid.

nesh_bros

pre 12 godina

@A. Ne znam sta si hteo da kazes.. ali u nazad 3 - 4 godine od posla sa interneta meni lezu pare na devizni racun, isto tako kada treba nesto da platim, a to je zadnjih 5 - 6 godina, prodavac bez problema skine pare sa deviznog racuna. p.s. PayPal je vrhunski sevis, a razlog sto nase vlasti ne dozvoljavaju dolazak je: pod 1: jer bi znali koja kolicina stranog novca leze na racune i pod 2: jer se neplaca porez !!!

Hoćemo Paypal što pre

pre 12 godina

Slažem se sa komentarima da je neozbiljno da se ovoliko dugo blokiraju gradjani pa i mala preduzeća u korišćenju usluga paypal-a. Pogrešno je spominjati Moneybookers i slične servise jer većina trgovaca koristi isključivo Paypal. Ako će država da propadne što ću ja da potrošim 100-200 evra godišnje na majice, pantalone ili knjige i cd kojih nema u Srbiji onda takva država i treba da propadne. Ovo vidim kao vid sankcija prema sopstvenim gradjanima i rešavanje ovog problema će uticati na moj glas na izborima. Vi mene blokirate, ja blokiram vas. Toliko.

Sumnjiv

pre 12 godina

Pa kakva je ova vlast,zamolio bih B92 da samo nadje snimak u kojem Vesna Matic decidno izjavljuje da smo kao drzava sve ucinili sto se toga tice,sad cekamo odgovor. I tako dve godine...."Desi se..covek, pa pogresi".

Bole

pre 12 godina

Jednostavno nije tacno da je limit za carinu 70eur. Kada je u pitanju kupovina, gornji limit je samo 50eur i sve preko toga se carini,a samo kad ti rodbina/prijatelj nesto salje,limit vrednosti robe je 70eur.

Micko

pre 12 godina

paypal je nista posebno, uzme nekoliko dana da se pare prebace. Instant kupovina karticom na Amazonu je moj favorit. Problem je carina. kod nas je limit 800$ a u Srbiji mnogo manji.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nixon, 1. mart 2012 04:08)

Stvarno ne znam o cemu pricas... Ako na kupovinu mislis, cak je i brze paypalom jer imas u amazon profilu sacuvanu adresu i prilikom kupovine unosis samo svoju paypal adresu i sifru... Cak ne rizikujes svoju karticu...

A to za dane, stvarno ne znam na sta mislis... Eventualno na cekanje da prebacis novac sa svog paypal racuna na tekuci racun...

Ja vec 3 godine poslujem online sa ortakovim paypalom iz slovenije i uzivancija je...

Jovan

pre 12 godina

Oni znaju razlog zasto nema PayPal?
Pa radite onda da otklonite probleme, sta se meni zalite? Mala vam plata, a?
Ne brinite, bice vam jos manja, posle izbora.

A.-ue

pre 12 godina

Za ovakvu situaciju oko paypal-a iskljicivo je odgovorna demokratska stranka, sve su uradili da onemoguce firme i gradjane da posluju preko interneta,i na taj nacin naneli privredi Srbije ogromnu stetu.Da pojasnim situaciju,ni jedna firma ne moze da vrsi naplatu iz inostranstva kao i u zemlji putem placanja platnim karticama preko interneta.Ocigledno vlada Srbije stiti neciji monopol.

nixon

pre 12 godina

paypal je nista posebno, uzme nekoliko dana da se pare prebace. Instant kupovina karticom na Amazonu je moj favorit. Problem je carina. kod nas je limit 800$ a u Srbiji mnogo manji.

A.-ue

pre 12 godina

Za ovakvu situaciju oko paypal-a iskljicivo je odgovorna demokratska stranka, sve su uradili da onemoguce firme i gradjane da posluju preko interneta,i na taj nacin naneli privredi Srbije ogromnu stetu.Da pojasnim situaciju,ni jedna firma ne moze da vrsi naplatu iz inostranstva kao i u zemlji putem placanja platnim karticama preko interneta.Ocigledno vlada Srbije stiti neciji monopol.

јанковић

pre 12 godina

1. Увођењем пејпала уништава се монопол 2 фирме и неколико банака
2. Увођењем пејпала прорадиће трговина преко мреже и самим тим масу уништити бахатост домаћих трговаца који обожавају да зараде 3х
3. Увођењем пејпала домаће продавнице свега и свачега ће боље позиционирати своје пословање (писци, продавци књига, музичари, итд)
4. Увођењем пејпала ће пасти зараде оних који по тржним центрима наплаћују превелику цену за нешто што ван Србије кошта много мање јер ће народ исте моделе да купује преко нета
5. Увођењем пејпала један човек из владајуће странке неће имати монопол на примање и слање пара, ако се узме у обзир да неколико милијарди евра буде послато из емиграције у Србију

Hoćemo Paypal što pre

pre 12 godina

Slažem se sa komentarima da je neozbiljno da se ovoliko dugo blokiraju gradjani pa i mala preduzeća u korišćenju usluga paypal-a. Pogrešno je spominjati Moneybookers i slične servise jer većina trgovaca koristi isključivo Paypal. Ako će država da propadne što ću ja da potrošim 100-200 evra godišnje na majice, pantalone ili knjige i cd kojih nema u Srbiji onda takva država i treba da propadne. Ovo vidim kao vid sankcija prema sopstvenim gradjanima i rešavanje ovog problema će uticati na moj glas na izborima. Vi mene blokirate, ja blokiram vas. Toliko.

хоћу ПЕЈПЛАЈ!!!

pre 12 godina

Ајде бандити објасните народу зашто је слање и примање новца у Србију такође под монополом неколицине људи. Објасните народу зашто је куповина преко интернета против интереса те мањине која патике продаје за 180 евра а код наших суседа дупло мање?

danijel

pre 12 godina

Ja cekam pejpal poslednjih 5 godina. Imaju ga i Bosna i Albanija a mi ne.
Zbog drzavne politike osteceni su mnogi gradjani koji posluju preko interneta. Ovo je samo jedan od brojnih razloga zbog koga cu ove godine da napustim zemlju.

Jovan

pre 12 godina

Oni znaju razlog zasto nema PayPal?
Pa radite onda da otklonite probleme, sta se meni zalite? Mala vam plata, a?
Ne brinite, bice vam jos manja, posle izbora.

Изногуд

pre 12 godina

Ја гласам за оног ко доведе ПП. Глупо? Није глупо - нећу да плаћам капут 12.000 ако од истог произвођача у суседној земљи кошта 5.500, нећу ни патике да плаћам 11.000 ако коштају у суседној земљи 7.000, а они који ово спречавају својим лобирањем директно ПЉАЧКАЈУ НАРОД. Већ смо видели колике су марже трговаца прехрамбеном робом, а нико не помиње ове што за 1,5 еуро купују кошуље које нам овде продају по 30 еура. Дајте ви ПП, па да народ овде мало предахне.
Купићу и стону лампу из Шведске за 4 еура, а не за 85 колико иста кошта овде.
Лопови, преваранти и пљачкаши - то је ова власт!

Sumnjiv

pre 12 godina

Pa kakva je ova vlast,zamolio bih B92 da samo nadje snimak u kojem Vesna Matic decidno izjavljuje da smo kao drzava sve ucinili sto se toga tice,sad cekamo odgovor. I tako dve godine...."Desi se..covek, pa pogresi".

Dex

pre 12 godina

"1. Увођењем пејпала уништава се монопол 2 фирме и неколико банака
2. Увођењем пејпала прорадиће трговина преко мреже и самим тим масу уништити бахатост домаћих трговаца који обожавају да зараде 3х
3. Увођењем пејпала домаће продавнице свега и свачега ће боље позиционирати своје пословање (писци, продавци књига, музичари, итд)
4. Увођењем пејпала ће пасти зараде оних који по тржним центрима наплаћују превелику цену за нешто што ван Србије кошта много мање јер ће народ исте моделе да купује преко нета
5. Увођењем пејпала један човек из владајуће странке неће имати монопол на примање и слање пара, ако се узме у обзир да неколико милијарди евра буде послато из емиграције у Србију"

Eto odgovora zasto kod nas nece nikad proraditi PP

Homma

pre 12 godina

Problem svih problema u Srbiji je negativna selekcija a odatle dolazi neznanje i nestručnost. Glavna smetnja za dolazak PP u Srbiju je NBS i gospodin Šoškić. Živimo u zemlji u kojoj za guvrenera dođe čovek bez dana iskustva (nadam se bar teorijski potkovan). Mi smo jedina zemlja na svetu u kojoj ne raspolažete svojim akcijama kao imovinom i devizama kao svojinom.

nesh_bros

pre 12 godina

@A. Ne znam sta si hteo da kazes.. ali u nazad 3 - 4 godine od posla sa interneta meni lezu pare na devizni racun, isto tako kada treba nesto da platim, a to je zadnjih 5 - 6 godina, prodavac bez problema skine pare sa deviznog racuna. p.s. PayPal je vrhunski sevis, a razlog sto nase vlasti ne dozvoljavaju dolazak je: pod 1: jer bi znali koja kolicina stranog novca leze na racune i pod 2: jer se neplaca porez !!!

Bole

pre 12 godina

Jednostavno nije tacno da je limit za carinu 70eur. Kada je u pitanju kupovina, gornji limit je samo 50eur i sve preko toga se carini,a samo kad ti rodbina/prijatelj nesto salje,limit vrednosti robe je 70eur.

gost

pre 12 godina

Vlast se pravi da ne razume, ili stvarno ne razume da su oni problem u ovom slicaju. Ne znam sta je gore od ova dva uglavnom odslikava njihovu nesposobnost da resi bilo koje pitanje u interesu gradjana. Sta god mi ostajemo u rangu par zemalja na planeti bez internet trgovine.

Aristotel

pre 12 godina

A sto ne spomene da je Srbija jedna od 10-tak zemalja u celom svetu (sa nama je i Makedonija, jer imamo isto banditsko-podzemno rukovodstvo, ocigledno) koja nema PayPal? Zar ga nije sramota? PayPal imaju, izmedju ostalih: Lesoto, Gambia, Malavi, Nauru, Vanuatu, Tonga, Togo, Mayotte, Niger, Niue, Palau...
Verujem da za dobar deo ovih zemalja niko kod nas nije cuo (osim Niger, Togo i Lesoto, recimo). Bitno je da smo mi lideri medju onima koji ne koriste PayPal.

runaway

pre 12 godina

Pomislio bi covek da u Srbiji nema dovoljno zaposlenih u drzavnim organima da omoguce funkcionisanje zgodnih sistema poslovanja svojim gradjanima. Mala zemlja - malo ucinjeno. Mora da im se prelivaju soljice grand kafe u ofisima, verovatno i koji viski, a o parama da ne govorimo. Mene bi bilo stid.

Dragan

pre 12 godina

Sramota je da se drzava ovako indolentno ponasa u ovom slucaju.
Da li su toliko neobavesteni, neizainteresovani ili neko ima interes u ovoj prici oko dolaska PayPal-a.
Naravno da bi oni odmah dosli ovde ako bi se uvela normalna a ne staljinisticka zakonska regulativa.

noj

pre 12 godina

Ja ne znam sto dizete toliku frku oko Paypal-a. Uopste nije tu problem. Problem je u CARINI i PAPIROLOSKIM TROSKOVIMA!! Ako za patike od 52 EUR moram da platim carinu i troskove od 100 ili vise EUR, ne treba mi Paypal. TO je razlog zasto oni ne dolaze. I njima je jasno da sa limitom od 50 EUR prosto nece imati dovoljno posla da bi zaradili nesto. Kad nase drzavne derikoze prestanu da rade za uvoznike i podignu limit na par stotina EUR, doci ce i Paypal.A do tada, placacemo sve duplo i vise nego normalan svet.

schraff

pre 12 godina

190 zemalja sveta su u sistemu Pay Pala, uključujući i zemlje poput Arube, Čada, Eritreje, Namibije... Čak i somalijski gusari mogu da vrše transfer novca ovim putem. Kakvi su to "nemogući" uslovi sa kojima su se čak i u Turkmenistanu saglasili, u zemlji gde je zabranjena opera, nošenje brade, zlatnih zuba... Čak i tamo Pay Pal funkcioniše, ali ne i "evropskoj" Srbiji.

runaway

pre 12 godina

Pomislio bi covek da u Srbiji nema dovoljno zaposlenih u drzavnim organima da omoguce funkcionisanje zgodnih sistema poslovanja svojim gradjanima. Mala zemlja - malo ucinjeno. Mora da im se prelivaju soljice grand kafe u ofisima, verovatno i koji viski, a o parama da ne govorimo. Mene bi bilo stid.

Micko

pre 12 godina

paypal je nista posebno, uzme nekoliko dana da se pare prebace. Instant kupovina karticom na Amazonu je moj favorit. Problem je carina. kod nas je limit 800$ a u Srbiji mnogo manji.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nixon, 1. mart 2012 04:08)

Stvarno ne znam o cemu pricas... Ako na kupovinu mislis, cak je i brze paypalom jer imas u amazon profilu sacuvanu adresu i prilikom kupovine unosis samo svoju paypal adresu i sifru... Cak ne rizikujes svoju karticu...

A to za dane, stvarno ne znam na sta mislis... Eventualno na cekanje da prebacis novac sa svog paypal racuna na tekuci racun...

Ja vec 3 godine poslujem online sa ortakovim paypalom iz slovenije i uzivancija je...

Ljutko

pre 12 godina

Hvala vam na vesti o ovom. Nejasna Matić se pojavljivala mnogo puta u medijima ali nikad nije otvoreno rekla da za sada nema ništa od PayPala. I da preduhitrim sve genijalce koji će mi objasniti kako se mogu snaći preko Bosne Hrvatske Mađarske, nije poenta u tome da li ću se ja "snaći" nego da Srbija konačno uskladi svoje propise sa normalnim zemljama i da sama postane normalna zemlja. Možda tražim previše.

Србија = робовласничко друштво

pre 12 godina

Зашто нико од политичара није одговарао због лажних обећања?

Нисмо добили, јер се штите тајкуни, који нас деру.

Vladimir

pre 12 godina

Daću vam lični primer - pokušavam da pokrenem sopstveni posao preko interneta. Radi se o malim proizvodima koje je moguće lako slati bilo gde u svetu. Međutim, ako ste firma, minimalni troškovi carinjenja i slanja bilo čega iznose oko 3000 din, što je veća cena od samog proizvoda. Kada isti paket šaljete kao fizičko lice u Nemačku recimo, cena je 300 din.

O procesiranju kreditnih kartica da ne govorim - kontaktirao sam preko 40 payment gateway provajdera, niko ne radi sa Srbijom a domaća Banca Intesa traži promet od 500.000 Eur da bi vam omogućili online procesiranje kreditnih kartica.

dukaPPS

pre 12 godina

"Kod nas još postoji veliki broj zakonskih i podzakonskih akata Ministarstva finansija, Narodne banke i Poreske uprave........."...tako se kaže za moju babu,a ovako za nas mlađe:"Kod nas još postoji veliki broj pijavica i lezilebovića koji ne znaju ni Mail da otvore a rade u Ministarstvu finansija, Narodnoj banci i Poreskoj upravi

nixon

pre 12 godina

paypal je nista posebno, uzme nekoliko dana da se pare prebace. Instant kupovina karticom na Amazonu je moj favorit. Problem je carina. kod nas je limit 800$ a u Srbiji mnogo manji.

Tamara Ristović.

pre 12 godina

Sramotna je cela ova situacija u vezi internet trgovine ali tako je kako je a da je velika lova u pitnju i mnogo interesnih grupa je upleteno u celu situaciju... Ko zeli ipak da koristi pogodnosti internet trgovine iz Srbije onda mu je za sada jedino Web Kurir Servis na raspolaganju. Barem dok ovi pametnjakovici ne smiluju a mozda ce se i dogoditi nesto po tom pitanju jer ce uskoro izbori...

Zarko

pre 12 godina

Ovaj tekst najbolje pokazuje kakvi prevaranti vode ovu drzavu. Pre par meseci su zvonili na sa zvona da mo spremni i da nema vise prepreka a sada kazu da su prepreke jos uvek tu i sto je naj smesnije iste su kao sto su bile i tanije

Stamota!

Milan

pre 12 godina

Kao što mene profesor na ispitu ne pita zbog čega nisam umeo da uradim zadatak, tako ni mi vas ne pitamo, već zahtevamo da ga uradite, jer ćete u suprotnom pasti. Jedina razlika je u tome što ću ja dobiti novu priliku za 3 meseca, a vi tek za 4 godine. Meni možda neko i poveruje da me profesor ne voli, a vama niko ne veruje u to što govorite, pa ćete u skladu sa tim i proći na sledećem ispitu.

Nenad

pre 12 godina

Sve kad se sabere i oduzme dobijemo ovo: prosečna neto zarada u Srbiji, isplaćena u januaru 2012. godine, iznosila je 36.639 dinara, objavio je Republički zavod za statistiku. Podaci Republičkog zavoda za statistiku ukazuju da je u istom mesecu prosečna plata u Albaniji bila 380 evra, Bugarskoj 390, a u Rumuniji 480 evra, dok, istovremeno, zarade u Makedoniji bile su 380 evra, BiH 450, Crnoj Gori 530, Hrvatskoj 800 i Sloveniji 1.000 evra.

Majko Kjaljević

pre 12 godina

Drugar prodaje rukotvorine za LARP igre preko interneta i srećom pa njegov kolega ima PP u Mađarskoj. Da je čekao PP u Srbiji još bi bio nezaposlen. Naravno, sada dyje procenat kolegi i moli boga da ovaj ne ode iz zemlje. Toliko.

laki je malo nervozan

pre 12 godina

glavni problem sa dolaskom paypal je dogovor između pošte srbije i western uniona koji je do nedavno imao monopol na transfer novca u inostranstvo.vlada je zakonima ukinula takav položaj, međutim PTT i WU su nekim "zakonskim rupama" ustanovile ponovo dogovor. nema NBS sa ovim ništa. smanjene su carine ali se naplaćuju pdv i nekakai "troškovi špedicije",fiksno 40 evra, iako je transport robe već naplaćen u momentu kupovine. kupovao sam delove za bicikl kojih ovde nema sa sajta iz engleske. može i preko bank računa,ali je veće šansa da vas opljačkaju (meni se "fishing" potom i dogodio).

Putuj Evropo

pre 12 godina

Oni koji tvrde da PayPal nije nista posebno i da ne menja nista ocigledno ga nisu nikada ni koristili. Pitajte nekoga ko je koristio ovaj servis i servise u Srbiji. Ja kao jedan koji je imao ta nesrecna iskustva tvrdim da je PayPal najbolji i najsigurniji sistem placanja na internetu i ako ga i Srbija usvoji definitivno ce biti boljitak po kupce a i prodavce. Jedini koji gubi je drzava i pojedine banke.

Slo

pre 12 godina

E, samo da PayPal dodje pa da lokalnim online bizmisenima procveta posao. A i kupci su stvarno jaki... Sta kazete - Patike u Srbiji 180 a u komšiluku 70?!? Ma neko vas tamo laže - Iste patike koštaju 20 evra i imaju garanciju 5 godina, a ako platiš paypalom dobiješ i bonus 20%. Nego, stvarno je vreme za ermigaciju... Ne da se izdržati više.

dO

pre 12 godina

@Vladimir

"(kartica iz recimo Intese i mozete sve da kupujete, sto direktno, sto preko Google Checkout, Moneybookers ili PayPal-a"

Ovo nije tačno.
PayPal proverava poreklo kartice i ne prihvata kartice iz Srbije, tako da uveliko stoji teza da se PayPal (tj eBay) blokira u Srbiji zbog monopola u trgovini i monopola na transfer novca.

Petar

pre 12 godina

@(Deda Pera, 1. mart 2012 08:40) Ne znam da li si glup ali da si nepismen, to jesi. Cudo jedno kako nepismeni imaju uvek nesto da kazu i to pametno. U sve se razumeju osim u pravopis i gramatiku.

Srdjan

pre 12 godina

Sramota je da budemo toliko zaostali u internet poslovanju. Pa PayPal je nesto najnormalnije i najobicnije sto moze da se radi na internetu, a mi jos nemamo tu mogucnos. Bruka za politicare koje bira narod da mu olaksaju zivot, a oni ga tako komplikuju i koriste za svoje bogacenje (kao u ovom slucaju gospodin koji ima exkluzivno pravo deviznog poslovanja izmedju srba i inostranstva).
Strasno.

Deda Pera

pre 12 godina

@ (Petar, 1. mart 2012 09:20)
Oprosti ako te je povredila moja nepismenost,mene tvoja glupost nije.
A da sam glup...e to jesam. Glup sam jer nakon 20 godina rada po svetu i korespodencije na 3 strana jezika,napravim pravopisne greske koje Vas mlade intelektualce, kojima PayPal treba da kupu Nike patike, tako pogadjaju.
Eto jel ti sad lakse pismeni moj sagovornice?
I sami da ti kazem i to da ja ovako nepismen koristim PP godinama,inam racun u par zemalja i smart telefon jos od I-mate modela made by HTC.

Mare

pre 12 godina

Ово ће сигурно користити на изборима... "Гласајте за нас и добићете ПејПал"... Ни један посао нису у стању да заврше до краја, неспособни преваранти...

tajkun

pre 12 godina

Priča da PayPal funkcioniše ako stavite da ste iz Bugarske više ne drži vodu jer su počeli da proveravaju poreklo svih kartica. Drugo, veći problem sa PayPalom je zapravo slanje novca iz inostranstva. Za plaćanje uvek možete da se snađete, ali ako hoćete da vam neko šalje pare iz inostranstva, tu ste u velikom problemu. Domaće banke deru vam kožu s leđa prilikom transfera, da ne pominjem da uvek morate da dajete (maltene u sudu overenu) izjavu odakle vam pare, pa makar se radi i o 20 pišljivih evra. Oni koji govore da nam ne treba paypal, očigledno ne znaju ni čemu služi. Uostalom, kako smemo da razmišljamo o PayPalu, kad nam fusnota visi s ivice papira...

MIlan

pre 12 godina

Molim Vas da objavite ovaj komentar da ljudi ne bi ostali uskraceni za jednu veoma vaznu cinjenicu citajuci tekst iznad.

Ko Vam kaze da rezident Srbije ne moze da ima racun u inostranstvu ?
Ja imam racun u Londonu i otvorio sam ga jos pre 3 godine kada sam bio na obicnom kursu engleskog u trajanju od 9 meseci. Tada sam imao i dozvolu za posao takozvano part-time radno vreme.

I PayPal sam tada otvorio s kojim danas odlicno funckionisem i kupujem sta god mi je potrebno.


Dakle , rezident Srbije moze da ima racun gde god pozeli u inostranstvu ukoliko ispuni uslove u zemlji kojoj otvara racun. Srbija nema nikakve veze sa tim .


Sto se tice PayPala procice jos bar 2 godine dok ne dodje jer prvo bankarski sistem mora da se dovede u normalnu situaciju pa tako da imate jednu karticu za sve uz devizni i dinarski racun. Ja imam dva devizna racuna,jedan dinarski i 3 kartice na moje ime,sve to u jednoj banci a to je nenormalno.

ofk

pre 12 godina

(Deda Pera, 1. mart 2012 08:40)

A sta ti to crni Petre kupujes na stranim sajtovima....>>????a drugo ako ti nema sta da prodas i ponudis ima drugi....

Dimitrof

pre 12 godina

@Homma - Negativna selekcija u Srbiji svakako postoji, ali kakve sad veze ima guverner. Druze, politicari su problem i tajkuni cije interese brane, a ne guverner. Cak naprotiv, nisam nezadovoljan nacinom na koji on radi niti njegovim obrazovanjem. Inace, sto se tice njegovog iskustva, on je profesor na univerzitetu (drzavnom) sa poprilicno bogatim iskustvom. Ali me nervira da politicari uvek nadju nekog ko je kriv umesto njih. a narod uvek veruje ...

[mad]MeSSiaH

pre 12 godina

Bas me zabole ja para nemam ni za prodavnicu a kamoli za paypal. svaki dan nista vam ne valja ... nema se para... a sad treba vam paypal za internet kupovina za sprdnju ... ceo zivot sam stedeo, rmbacio, pusio najgore pljuge i sta sam ustedeo?? NISTA!!!

Marko

pre 12 godina

Kako ljudi neshvataju neke stvari da nam Paypal netreba radi kupovine na internetu,na vecini mesta moze da se kupi karticom,paypal ljudima treba da bi primali novac preko paypal,evo dacu vam tacno primer zasto treba paypal ,naprimer zaradite pareko interneta,ne bitno koji posao je u pitanju... da vas isplate putem čeka,dok ček dodje do vas prodje mesec dana ,dok banka proveri taj ček,čeka se po 45 dana,znaci nebitno koji cek je u pitanju ,da li su u pitanju kladionice ili neka druga kompanija,svaki cek mora da ceka na proveru 45 dana ,u nekim bankama jos duze ,pa mi vi recite sada ,naprimer zaradite pare i treba da cekate 2-3 meseca da dobijete pare,sada ce neko da kaze Alertpay je tu ,tačno je da preko Alertpay mogu da se primaju pare ,ali isto tako isti taj alertpay dere sa provzijama,gori su od najgorih zelenasa,svuda je provizija za transakciju 2.5% +0.25 dolara ,e za Srbiju je provizija 5% + 0.25 dolara,plus kada povlacite pare sa alertpay na devizni racun za provozijju 15 dolara + 5% ,e sada vi zamisliti da neko zaradjuje manju cifru a treba svuce pare sa alertpay,pa alertpay mu uzme trecinu zarade,a drugo na Alertpay nepostoji mogucnost da se pare povuku sa kartice da se stavi u depozit na alertpay,alertpay je ukinuo svaki vid kartica ,niti moze da se placa karticama preko alertpay,niti mogu da se uploaduju pare ,a deru za provoziju,totalni amateri,deru za usluge,koje ne mozes da koristis,a sto se tice moneybookersa ili skrill kako se zove sada,moneybookers vecinom koriste za isplatu online kockarnice i kladinice.Veoma malo kompanija na internetu pruzaju uslugu isplate ili uplate na moneybookers, pa sta je ceo svet lud sto ima paypal,ima preko 100 miliona korisnika ,mi smo pametni nama to ne treba,pa onima koji se plase da ukljuce kompijuter,njima to i netreba ,ali imaju ljudi kojima treba.Bankarski sektor nam je u 19 veku.

aleksandar

pre 12 godina

qq majko gde zivimooooooooooooooooooooooooo
nikad bre nece da dodje
jedino ako bude preduslov za EU onda ce da ga uvedu odma da se uvuku u dupe

LazoNk

pre 12 godina

nije to nista, u Crnjoj Gori, 512/256 kbps naplacaju 25 eu mesecno, koja je to smejurija
(goxy, 1. mart 2012 07:01)


Xaxaxa,molim te reci da se šališ...Znači,nidje veze.Evo ja npr. koristim adsl od 2mb/sek što mi je i više nego dovoljno i plaćam ga 20e.

Djordje Stanic

pre 12 godina

Ovo je ogroman problem. Pokušao sam još pre 5 godina da napravim on-line shop a kada sam shvatio da je to protiv zakona Srbije, odustao sam. To mi je bio najgluplji potez koji sam mogao da napravim. Pošto u Srbiji nema kupaca za program koji sam napravio morao sam da nađem rešenje i da taj program ponudim u celom svetu. Pošto nemamo PayPal odlučio sam se da koristim Fastspring. To je dobro rešenje ali samo za sowtware. Primer kako to izgleda možete videti na http://www.creativetemplatedesigner.com/

Ako želite da prodajete robu, možete da koristite 2CheckOut ili Moneybookers. 2checkout ima dosta ograničenja u tome šta smete da prodajete.

U svakom slučaju ljudi, potrudite se i nađite način da prodajete jer ovde nema para.

Milos

pre 12 godina

To sto PayPal ne dolazi, stvarno mi nije jasno, a ne verujem u neke teorije zavere.
Recimo neko kaze da neko ima monopol na transfer novca pa da zato nece da menjaju propise. Ne znam ko to ima monopol? Mozda Western union sa Postama Srbije?
U svakom slucaju dolaskom PayPal-a veliki broj ljudi ce i dalje samo da koristi Western Union ili Bank transfer za prenos novca jer nisu svi "moderni".
Recimo provizije na PayPal-u su dosta vece od provizije banaka, s tim sto kupac placa proviziju a ne prodavac. Na primer, meni neko posalje 100 evra preko PayPal-a za odredjenu uslugu, PayPal od toga uzme oko 3.50 evra (zavisi od drzave posiljalaca 3-4%) dakle ja imam 96.50 evra. Onda da bih dobio te virtualne pare, ja moram da ih prebacim na banku, PayPal uzima dodatnih 2 evra fiksno za transakciju (dakle podizem 94.50 evra) a banka skida 1% tj. 0.94 evra za prenos (novac se prebacuje na visa karticu), tako da od pocetnih 100 evra ja imam 93.5.
E sad da mi neko salje preko Western Uniona morao bi da plati proviziju od 12-18 evra (u zavisnosti od drzave) a takodje slicne provizije su na slanje preko banke, dok za primanje u nasim bankama provizije su 0.3% samo)
Tako da u principu PayPal se isplati onome ko salje novac.
Medjutim glavna prednost PayPala je zato sto je to najlaksi nacin placanja, i realizuje se u sekundi, i prosto ljudi nece od vas da kupuju proizvode i usluge ako nemate taj nacin placanja vec ce da izaberu nekog drugog ko prihvata taj nacin (pricam za zapad).
Takodje treba da se zna da postoje drzave koje mogu da koriste PayPal samo da salju novac ali ne i da ga primaju (BiH recimo)
Albanija od skoro ima PayPal i mogu i da salju i da primaju novac, tako da stvarno mi smo iza vecine africkih zemalja po tom pitanju, pogledajte spisak drzava koje mogu da koriste PayPal:
https://www.paypal.com/worldwide/
Zaista u ovoj drzavi sva pamet je otisla a ostali su samo oni koji na neznanje i monopol hoce da se bogate. A kada pamet ode, drzava ce nestati i propasti ...

Ras Voja

pre 12 godina

Gore dole pay pal, ali su troskovi izrade papira (prepev listinga sa engl), rada carinika i XYZ taksi takvi da posiljke ispod 100 evra nemaju isplativost - mene je posiljka od 35$ kostala jos 60 evra troskova. I jos carine i vredmost postarine a ne robe. Bezobrazluk.
Sta znaci limit od 25 odnosno sada 40 evra? Ili carinjenje POKLONA?

Administrativnim glupostima se povecavaju troskovi i ometa uvoz 1-2 primerka bilo cega, dakle za licnu upotrebu kako bi svi kupovali preskupu robu kod nasih dilera. Obaska sto oni ne uvoze sve, pa smo i u izboru onemoguceni.

U Srbiji ni kad se skupi neka crkavica ne pomaze

Dragan88

pre 11 godina

Hteo bih nesto da narucim iz iz inostranstva,ali ne mogu jer nemam PayPal...nemozemo ni E-bay da koristimo...
Nije to do PayPala,nego do nas,kada bi se uveo PayPal par banki bi propalo,prodavci kod nas nebi mogli da zaradjuju visestruko na nama,jer bi smo umesto njih narucivali raznu robu iz inostranstva za dosta manje pare...zato podmicuju politicare da odlazu dolazak PayPal-a...
Necemo ga skoro docekati,nista dok se ne digne narod i krene da ih unistimo sve do jednog,jer su svi isti,jedna velika banda kojoj su licni interesi vazniji od interesa miliona ljudi,preko 2 decenije nam sede na grbaci...ali i posle ovih opet ce da dodju neki drugi novi lopovi.Takav smo narod.Da li smo uopste zasluzili bolje???

Deda Pera

pre 12 godina

Zasto stalno pljujete po svojoj zemlji?
Ko od Vas ima ista da proda strancima???
PayPal se nikada!?! nije oglasio zvanicno povodom uvodjenja Srbije u sistem. Dali zbog gluposti uprave ili zbog cinjenice da nemogu lako da nam u velikim kolicinama uvaljuju kinesku robu,to niko nezna,a onu nr govore.
Sto se mene tice,oni su krivi jer nikad nisu rekli sta ne odgovara.
A sto se tice placanja karticama na nasim sajtovima,to radi odavno,a ko nezna nek ne lupeta.
Ako meni Add Sense uredno posalje cek i ja ga unovcim,neznam u cemu je problem da se lova naplati. Ako usluge drugima pruzas kao freelancer,tu ima odredjenih poteskoca,ali i za to postoji elegantno resenje,ko zna kako...
PayPal nesto mulja,a sta i zasto....videcemo. A mozda su samo glupi???

nixon

pre 12 godina

paypal je nista posebno, uzme nekoliko dana da se pare prebace. Instant kupovina karticom na Amazonu je moj favorit. Problem je carina. kod nas je limit 800$ a u Srbiji mnogo manji.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nixon, 1. mart 2012 04:08)

Stvarno ne znam o cemu pricas... Ako na kupovinu mislis, cak je i brze paypalom jer imas u amazon profilu sacuvanu adresu i prilikom kupovine unosis samo svoju paypal adresu i sifru... Cak ne rizikujes svoju karticu...

A to za dane, stvarno ne znam na sta mislis... Eventualno na cekanje da prebacis novac sa svog paypal racuna na tekuci racun...

Ja vec 3 godine poslujem online sa ortakovim paypalom iz slovenije i uzivancija je...


Mnogo lupas. UZme 3 dana da se prebace pare sa bankovnog racuna na paypal tzv. clearance. A ti dalje posluj sa ortakovog racuna.

slo

pre 12 godina

@Vladimir, 1. mart 2012 12:23

Ne komplikuj i ne gubi vreme. Ako mislis da imas pravi proizvod i potencijalno trziste - pocni da radis! Ako iz bilo kog razloga ne ide preko firme kreni kao "fizikalac".

Vladimir

pre 12 godina

Ne znam odakle ovoliko neinformisanih ljudi. Za KUPCE iz Srbije nema nikakvih prepreka za kupovinu na Internetu (kartica iz recimo Intese i mozete sve da kupujete, sto direktno, sto preko Google Checkout, Moneybookers ili PayPal-a ako kazete da je Beograd grad u Bugarskoj recimo). Znaci prica o blokiranju PayPal-a zbog zastite nekih uvoznika-monopolista pada u vodu.
E sada, sto se tice PRODAVACA iz Srbije, tu je vec nemogucnost koriscenja PayPal-a ozbiljan problem, a taj problem ima mnogo vise od desetak zemalja (iz kojih moze da se kupuje preko PayPal ali ne moze da se prodaje).

Novak

pre 12 godina

Sto se tice online kupovine, Paypal je samo jedan od nacina placanja, ali ne i jedini. Tvrditi da vas nepostojanje Paypala sprecava da kupujete na internetu je cista besmislica. Ono sto vas zaista sprecava da nesto jeftino kupite iz inostranstva je - dostava. Ili prodavnice nemaju isporuku u srbiju ili je ona toliko skupa da vam ubije tu razliku u ceni tamo-ovde. Prestanite stoga vise sa zapomaganjem u vezi Paypal-a aman zaman.

Oni koje nepostojanje Paypal-a zaista ostecuje su ljudi koji prodaju usluge, softver, artwork i slicno preko neta. Ali ni njima nije problem, uvek se nadje neki posredan nacin. Znam sta govorim posto i sam imam nekoliko freelance projekata i naplatio sam ih. Na drugoj strani kupovao sam mastercardom preko neta i to artikle do 400eur cene iz Nemacke. Znaci Paypal jeste zgodan ali nije najbitnija stvar u zivotu da bi toliko penili oko njega.

lukrecije

pre 12 godina

Koristim Moneybookers ili kako se sada zove Skrill, godinama. I on definitivno radi za mene. Ne vidim cemu tolika buka oko PayPala, kada postoji alternativa.

boris

pre 12 godina

ja znam da je moneybookers odlican i koristio sam ga nekoliko puta ali ljudi, samo zato sto PayPal nije podrzan u nasoj drzavi ja sam brat bratu izgubio nekoliko hiljada $ jer neki klijenti za koje sam trebao da radim SAMO placaju preko PayPal-a i nije im bilo ni na kraj pameti da sada kreiraju nalog negde drugde zbog mene. Znaci PayPal je svim onima koji se bave web programiranjem, web dizajnom ili slicnim online poslovima preko potreban, a to sto ova drzava takve stvarni ne vidi je velika bruka!

NikolaNikola

pre 12 godina

Ma Paypal nista nemoze da zameni! Paypal i Ebay su zajedno, na Ebay se najvise koristi Paypal a Ebay se uglavnom koristi za trgovanje (kupovanje, prodavanje, licitiranje). A nasa drzava nas farba da ne postoje prepreke za “dolazak” PayPal-a, a na Paypal-ovu stranicu na engleskom pise da bi dragom voljom dosli u srbiji nego da ima prepreke oko carine i nekih nasih zakona........Pa ja se pitam sta to kod nas pogresno ide? Na celi svet jos malo moze da se koristi paypal pa cak i u burina faso gde veci deo ljudi i neznu sta je kompjuter ili internet. SRAMOTA

onaj

pre 12 godina

kao da ima sta sa se kupi sa tim paj palom. godinama smo ziveli bez njega i sada je neophodan??!!! cisto pomodarstvo, meni je ovako odlicno, i bolje da zarade neku nasi ljudi nego stranci.

moneybookers

pre 12 godina

ma dobar je i http://moneybookers.com koristi se u svetu sasvim dovoljno, a i kod nas. mene tako placaju naprimer za freelance work

Petar

pre 12 godina

Narode, mooneybookers(skrill) je mnogo dobra stvar i stvarno mi je mnogo pomogla. Sa lakocom primate novac iz inostranstva, ako unesete broj vase Visa kartice, novac se prebacuje momentalno, bez ikakvog cekanja a cena prebacivanja je 1.80EU. Jedino sto je malo zeznuto je da registrujete i verifikujete vasu adresu, broj racuna u banci i Visa karticu. Treba malo vremena, ali nakon toga mozete u roku od 90 dana da prebacite i 10 000 EU bez problema. Bez tih verifikacija, u roku od 90 dana mozete da radite samo sa 1 000 EU. Ukoliko vam treba pomoc, kontaktirajte me slobodno na pelesrb AT gmail.com

Deda Pera

pre 12 godina

Zasto stalno pljujete po svojoj zemlji?
Ko od Vas ima ista da proda strancima???
PayPal se nikada!?! nije oglasio zvanicno povodom uvodjenja Srbije u sistem. Dali zbog gluposti uprave ili zbog cinjenice da nemogu lako da nam u velikim kolicinama uvaljuju kinesku robu,to niko nezna,a onu nr govore.
Sto se mene tice,oni su krivi jer nikad nisu rekli sta ne odgovara.
A sto se tice placanja karticama na nasim sajtovima,to radi odavno,a ko nezna nek ne lupeta.
Ako meni Add Sense uredno posalje cek i ja ga unovcim,neznam u cemu je problem da se lova naplati. Ako usluge drugima pruzas kao freelancer,tu ima odredjenih poteskoca,ali i za to postoji elegantno resenje,ko zna kako...
PayPal nesto mulja,a sta i zasto....videcemo. A mozda su samo glupi???

nixon

pre 12 godina

paypal je nista posebno, uzme nekoliko dana da se pare prebace. Instant kupovina karticom na Amazonu je moj favorit. Problem je carina. kod nas je limit 800$ a u Srbiji mnogo manji.

[mad]MeSSiaH

pre 12 godina

Bas me zabole ja para nemam ni za prodavnicu a kamoli za paypal. svaki dan nista vam ne valja ... nema se para... a sad treba vam paypal za internet kupovina za sprdnju ... ceo zivot sam stedeo, rmbacio, pusio najgore pljuge i sta sam ustedeo?? NISTA!!!

onaj

pre 12 godina

kao da ima sta sa se kupi sa tim paj palom. godinama smo ziveli bez njega i sada je neophodan??!!! cisto pomodarstvo, meni je ovako odlicno, i bolje da zarade neku nasi ljudi nego stranci.

Vladimir

pre 12 godina

Ne znam odakle ovoliko neinformisanih ljudi. Za KUPCE iz Srbije nema nikakvih prepreka za kupovinu na Internetu (kartica iz recimo Intese i mozete sve da kupujete, sto direktno, sto preko Google Checkout, Moneybookers ili PayPal-a ako kazete da je Beograd grad u Bugarskoj recimo). Znaci prica o blokiranju PayPal-a zbog zastite nekih uvoznika-monopolista pada u vodu.
E sada, sto se tice PRODAVACA iz Srbije, tu je vec nemogucnost koriscenja PayPal-a ozbiljan problem, a taj problem ima mnogo vise od desetak zemalja (iz kojih moze da se kupuje preko PayPal ali ne moze da se prodaje).

lukrecije

pre 12 godina

Koristim Moneybookers ili kako se sada zove Skrill, godinama. I on definitivno radi za mene. Ne vidim cemu tolika buka oko PayPala, kada postoji alternativa.

MIlan

pre 12 godina

Molim Vas da objavite ovaj komentar da ljudi ne bi ostali uskraceni za jednu veoma vaznu cinjenicu citajuci tekst iznad.

Ko Vam kaze da rezident Srbije ne moze da ima racun u inostranstvu ?
Ja imam racun u Londonu i otvorio sam ga jos pre 3 godine kada sam bio na obicnom kursu engleskog u trajanju od 9 meseci. Tada sam imao i dozvolu za posao takozvano part-time radno vreme.

I PayPal sam tada otvorio s kojim danas odlicno funckionisem i kupujem sta god mi je potrebno.


Dakle , rezident Srbije moze da ima racun gde god pozeli u inostranstvu ukoliko ispuni uslove u zemlji kojoj otvara racun. Srbija nema nikakve veze sa tim .


Sto se tice PayPala procice jos bar 2 godine dok ne dodje jer prvo bankarski sistem mora da se dovede u normalnu situaciju pa tako da imate jednu karticu za sve uz devizni i dinarski racun. Ja imam dva devizna racuna,jedan dinarski i 3 kartice na moje ime,sve to u jednoj banci a to je nenormalno.

Novak

pre 12 godina

Sto se tice online kupovine, Paypal je samo jedan od nacina placanja, ali ne i jedini. Tvrditi da vas nepostojanje Paypala sprecava da kupujete na internetu je cista besmislica. Ono sto vas zaista sprecava da nesto jeftino kupite iz inostranstva je - dostava. Ili prodavnice nemaju isporuku u srbiju ili je ona toliko skupa da vam ubije tu razliku u ceni tamo-ovde. Prestanite stoga vise sa zapomaganjem u vezi Paypal-a aman zaman.

Oni koje nepostojanje Paypal-a zaista ostecuje su ljudi koji prodaju usluge, softver, artwork i slicno preko neta. Ali ni njima nije problem, uvek se nadje neki posredan nacin. Znam sta govorim posto i sam imam nekoliko freelance projekata i naplatio sam ih. Na drugoj strani kupovao sam mastercardom preko neta i to artikle do 400eur cene iz Nemacke. Znaci Paypal jeste zgodan ali nije najbitnija stvar u zivotu da bi toliko penili oko njega.

Deda Pera

pre 12 godina

@ (Petar, 1. mart 2012 09:20)
Oprosti ako te je povredila moja nepismenost,mene tvoja glupost nije.
A da sam glup...e to jesam. Glup sam jer nakon 20 godina rada po svetu i korespodencije na 3 strana jezika,napravim pravopisne greske koje Vas mlade intelektualce, kojima PayPal treba da kupu Nike patike, tako pogadjaju.
Eto jel ti sad lakse pismeni moj sagovornice?
I sami da ti kazem i to da ja ovako nepismen koristim PP godinama,inam racun u par zemalja i smart telefon jos od I-mate modela made by HTC.

moneybookers

pre 12 godina

ma dobar je i http://moneybookers.com koristi se u svetu sasvim dovoljno, a i kod nas. mene tako placaju naprimer za freelance work

A.-ue

pre 12 godina

Za ovakvu situaciju oko paypal-a iskljicivo je odgovorna demokratska stranka, sve su uradili da onemoguce firme i gradjane da posluju preko interneta,i na taj nacin naneli privredi Srbije ogromnu stetu.Da pojasnim situaciju,ni jedna firma ne moze da vrsi naplatu iz inostranstva kao i u zemlji putem placanja platnim karticama preko interneta.Ocigledno vlada Srbije stiti neciji monopol.

nixon

pre 12 godina

paypal je nista posebno, uzme nekoliko dana da se pare prebace. Instant kupovina karticom na Amazonu je moj favorit. Problem je carina. kod nas je limit 800$ a u Srbiji mnogo manji.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nixon, 1. mart 2012 04:08)

Stvarno ne znam o cemu pricas... Ako na kupovinu mislis, cak je i brze paypalom jer imas u amazon profilu sacuvanu adresu i prilikom kupovine unosis samo svoju paypal adresu i sifru... Cak ne rizikujes svoju karticu...

A to za dane, stvarno ne znam na sta mislis... Eventualno na cekanje da prebacis novac sa svog paypal racuna na tekuci racun...

Ja vec 3 godine poslujem online sa ortakovim paypalom iz slovenije i uzivancija je...


Mnogo lupas. UZme 3 dana da se prebace pare sa bankovnog racuna na paypal tzv. clearance. A ti dalje posluj sa ortakovog racuna.

nesh_bros

pre 12 godina

@A. Ne znam sta si hteo da kazes.. ali u nazad 3 - 4 godine od posla sa interneta meni lezu pare na devizni racun, isto tako kada treba nesto da platim, a to je zadnjih 5 - 6 godina, prodavac bez problema skine pare sa deviznog racuna. p.s. PayPal je vrhunski sevis, a razlog sto nase vlasti ne dozvoljavaju dolazak je: pod 1: jer bi znali koja kolicina stranog novca leze na racune i pod 2: jer se neplaca porez !!!

Slo

pre 12 godina

E, samo da PayPal dodje pa da lokalnim online bizmisenima procveta posao. A i kupci su stvarno jaki... Sta kazete - Patike u Srbiji 180 a u komšiluku 70?!? Ma neko vas tamo laže - Iste patike koštaju 20 evra i imaju garanciju 5 godina, a ako platiš paypalom dobiješ i bonus 20%. Nego, stvarno je vreme za ermigaciju... Ne da se izdržati više.

Micko

pre 12 godina

paypal je nista posebno, uzme nekoliko dana da se pare prebace. Instant kupovina karticom na Amazonu je moj favorit. Problem je carina. kod nas je limit 800$ a u Srbiji mnogo manji.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nixon, 1. mart 2012 04:08)

Stvarno ne znam o cemu pricas... Ako na kupovinu mislis, cak je i brze paypalom jer imas u amazon profilu sacuvanu adresu i prilikom kupovine unosis samo svoju paypal adresu i sifru... Cak ne rizikujes svoju karticu...

A to za dane, stvarno ne znam na sta mislis... Eventualno na cekanje da prebacis novac sa svog paypal racuna na tekuci racun...

Ja vec 3 godine poslujem online sa ortakovim paypalom iz slovenije i uzivancija je...

Homma

pre 12 godina

Problem svih problema u Srbiji je negativna selekcija a odatle dolazi neznanje i nestručnost. Glavna smetnja za dolazak PP u Srbiju je NBS i gospodin Šoškić. Živimo u zemlji u kojoj za guvrenera dođe čovek bez dana iskustva (nadam se bar teorijski potkovan). Mi smo jedina zemlja na svetu u kojoj ne raspolažete svojim akcijama kao imovinom i devizama kao svojinom.

danijel

pre 12 godina

Ja cekam pejpal poslednjih 5 godina. Imaju ga i Bosna i Albanija a mi ne.
Zbog drzavne politike osteceni su mnogi gradjani koji posluju preko interneta. Ovo je samo jedan od brojnih razloga zbog koga cu ove godine da napustim zemlju.

Tamara Ristović.

pre 12 godina

Sramotna je cela ova situacija u vezi internet trgovine ali tako je kako je a da je velika lova u pitnju i mnogo interesnih grupa je upleteno u celu situaciju... Ko zeli ipak da koristi pogodnosti internet trgovine iz Srbije onda mu je za sada jedino Web Kurir Servis na raspolaganju. Barem dok ovi pametnjakovici ne smiluju a mozda ce se i dogoditi nesto po tom pitanju jer ce uskoro izbori...

Petar

pre 12 godina

@(Deda Pera, 1. mart 2012 08:40) Ne znam da li si glup ali da si nepismen, to jesi. Cudo jedno kako nepismeni imaju uvek nesto da kazu i to pametno. U sve se razumeju osim u pravopis i gramatiku.

noj

pre 12 godina

Ja ne znam sto dizete toliku frku oko Paypal-a. Uopste nije tu problem. Problem je u CARINI i PAPIROLOSKIM TROSKOVIMA!! Ako za patike od 52 EUR moram da platim carinu i troskove od 100 ili vise EUR, ne treba mi Paypal. TO je razlog zasto oni ne dolaze. I njima je jasno da sa limitom od 50 EUR prosto nece imati dovoljno posla da bi zaradili nesto. Kad nase drzavne derikoze prestanu da rade za uvoznike i podignu limit na par stotina EUR, doci ce i Paypal.A do tada, placacemo sve duplo i vise nego normalan svet.

laki je malo nervozan

pre 12 godina

glavni problem sa dolaskom paypal je dogovor između pošte srbije i western uniona koji je do nedavno imao monopol na transfer novca u inostranstvo.vlada je zakonima ukinula takav položaj, međutim PTT i WU su nekim "zakonskim rupama" ustanovile ponovo dogovor. nema NBS sa ovim ništa. smanjene su carine ali se naplaćuju pdv i nekakai "troškovi špedicije",fiksno 40 evra, iako je transport robe već naplaćen u momentu kupovine. kupovao sam delove za bicikl kojih ovde nema sa sajta iz engleske. može i preko bank računa,ali je veće šansa da vas opljačkaju (meni se "fishing" potom i dogodio).

ofk

pre 12 godina

(Deda Pera, 1. mart 2012 08:40)

A sta ti to crni Petre kupujes na stranim sajtovima....>>????a drugo ako ti nema sta da prodas i ponudis ima drugi....

slo

pre 12 godina

@Vladimir, 1. mart 2012 12:23

Ne komplikuj i ne gubi vreme. Ako mislis da imas pravi proizvod i potencijalno trziste - pocni da radis! Ako iz bilo kog razloga ne ide preko firme kreni kao "fizikalac".

Hoćemo Paypal što pre

pre 12 godina

Slažem se sa komentarima da je neozbiljno da se ovoliko dugo blokiraju gradjani pa i mala preduzeća u korišćenju usluga paypal-a. Pogrešno je spominjati Moneybookers i slične servise jer većina trgovaca koristi isključivo Paypal. Ako će država da propadne što ću ja da potrošim 100-200 evra godišnje na majice, pantalone ili knjige i cd kojih nema u Srbiji onda takva država i treba da propadne. Ovo vidim kao vid sankcija prema sopstvenim gradjanima i rešavanje ovog problema će uticati na moj glas na izborima. Vi mene blokirate, ja blokiram vas. Toliko.

Majko Kjaljević

pre 12 godina

Drugar prodaje rukotvorine za LARP igre preko interneta i srećom pa njegov kolega ima PP u Mađarskoj. Da je čekao PP u Srbiji još bi bio nezaposlen. Naravno, sada dyje procenat kolegi i moli boga da ovaj ne ode iz zemlje. Toliko.

Nenad

pre 12 godina

Sve kad se sabere i oduzme dobijemo ovo: prosečna neto zarada u Srbiji, isplaćena u januaru 2012. godine, iznosila je 36.639 dinara, objavio je Republički zavod za statistiku. Podaci Republičkog zavoda za statistiku ukazuju da je u istom mesecu prosečna plata u Albaniji bila 380 evra, Bugarskoj 390, a u Rumuniji 480 evra, dok, istovremeno, zarade u Makedoniji bile su 380 evra, BiH 450, Crnoj Gori 530, Hrvatskoj 800 i Sloveniji 1.000 evra.

Bole

pre 12 godina

Jednostavno nije tacno da je limit za carinu 70eur. Kada je u pitanju kupovina, gornji limit je samo 50eur i sve preko toga se carini,a samo kad ti rodbina/prijatelj nesto salje,limit vrednosti robe je 70eur.

Изногуд

pre 12 godina

Ја гласам за оног ко доведе ПП. Глупо? Није глупо - нећу да плаћам капут 12.000 ако од истог произвођача у суседној земљи кошта 5.500, нећу ни патике да плаћам 11.000 ако коштају у суседној земљи 7.000, а они који ово спречавају својим лобирањем директно ПЉАЧКАЈУ НАРОД. Већ смо видели колике су марже трговаца прехрамбеном робом, а нико не помиње ове што за 1,5 еуро купују кошуље које нам овде продају по 30 еура. Дајте ви ПП, па да народ овде мало предахне.
Купићу и стону лампу из Шведске за 4 еура, а не за 85 колико иста кошта овде.
Лопови, преваранти и пљачкаши - то је ова власт!

Dimitrof

pre 12 godina

@Homma - Negativna selekcija u Srbiji svakako postoji, ali kakve sad veze ima guverner. Druze, politicari su problem i tajkuni cije interese brane, a ne guverner. Cak naprotiv, nisam nezadovoljan nacinom na koji on radi niti njegovim obrazovanjem. Inace, sto se tice njegovog iskustva, on je profesor na univerzitetu (drzavnom) sa poprilicno bogatim iskustvom. Ali me nervira da politicari uvek nadju nekog ko je kriv umesto njih. a narod uvek veruje ...

Milos

pre 12 godina

To sto PayPal ne dolazi, stvarno mi nije jasno, a ne verujem u neke teorije zavere.
Recimo neko kaze da neko ima monopol na transfer novca pa da zato nece da menjaju propise. Ne znam ko to ima monopol? Mozda Western union sa Postama Srbije?
U svakom slucaju dolaskom PayPal-a veliki broj ljudi ce i dalje samo da koristi Western Union ili Bank transfer za prenos novca jer nisu svi "moderni".
Recimo provizije na PayPal-u su dosta vece od provizije banaka, s tim sto kupac placa proviziju a ne prodavac. Na primer, meni neko posalje 100 evra preko PayPal-a za odredjenu uslugu, PayPal od toga uzme oko 3.50 evra (zavisi od drzave posiljalaca 3-4%) dakle ja imam 96.50 evra. Onda da bih dobio te virtualne pare, ja moram da ih prebacim na banku, PayPal uzima dodatnih 2 evra fiksno za transakciju (dakle podizem 94.50 evra) a banka skida 1% tj. 0.94 evra za prenos (novac se prebacuje na visa karticu), tako da od pocetnih 100 evra ja imam 93.5.
E sad da mi neko salje preko Western Uniona morao bi da plati proviziju od 12-18 evra (u zavisnosti od drzave) a takodje slicne provizije su na slanje preko banke, dok za primanje u nasim bankama provizije su 0.3% samo)
Tako da u principu PayPal se isplati onome ko salje novac.
Medjutim glavna prednost PayPala je zato sto je to najlaksi nacin placanja, i realizuje se u sekundi, i prosto ljudi nece od vas da kupuju proizvode i usluge ako nemate taj nacin placanja vec ce da izaberu nekog drugog ko prihvata taj nacin (pricam za zapad).
Takodje treba da se zna da postoje drzave koje mogu da koriste PayPal samo da salju novac ali ne i da ga primaju (BiH recimo)
Albanija od skoro ima PayPal i mogu i da salju i da primaju novac, tako da stvarno mi smo iza vecine africkih zemalja po tom pitanju, pogledajte spisak drzava koje mogu da koriste PayPal:
https://www.paypal.com/worldwide/
Zaista u ovoj drzavi sva pamet je otisla a ostali su samo oni koji na neznanje i monopol hoce da se bogate. A kada pamet ode, drzava ce nestati i propasti ...

Marko

pre 12 godina

Kako ljudi neshvataju neke stvari da nam Paypal netreba radi kupovine na internetu,na vecini mesta moze da se kupi karticom,paypal ljudima treba da bi primali novac preko paypal,evo dacu vam tacno primer zasto treba paypal ,naprimer zaradite pareko interneta,ne bitno koji posao je u pitanju... da vas isplate putem čeka,dok ček dodje do vas prodje mesec dana ,dok banka proveri taj ček,čeka se po 45 dana,znaci nebitno koji cek je u pitanju ,da li su u pitanju kladionice ili neka druga kompanija,svaki cek mora da ceka na proveru 45 dana ,u nekim bankama jos duze ,pa mi vi recite sada ,naprimer zaradite pare i treba da cekate 2-3 meseca da dobijete pare,sada ce neko da kaze Alertpay je tu ,tačno je da preko Alertpay mogu da se primaju pare ,ali isto tako isti taj alertpay dere sa provzijama,gori su od najgorih zelenasa,svuda je provizija za transakciju 2.5% +0.25 dolara ,e za Srbiju je provizija 5% + 0.25 dolara,plus kada povlacite pare sa alertpay na devizni racun za provozijju 15 dolara + 5% ,e sada vi zamisliti da neko zaradjuje manju cifru a treba svuce pare sa alertpay,pa alertpay mu uzme trecinu zarade,a drugo na Alertpay nepostoji mogucnost da se pare povuku sa kartice da se stavi u depozit na alertpay,alertpay je ukinuo svaki vid kartica ,niti moze da se placa karticama preko alertpay,niti mogu da se uploaduju pare ,a deru za provoziju,totalni amateri,deru za usluge,koje ne mozes da koristis,a sto se tice moneybookersa ili skrill kako se zove sada,moneybookers vecinom koriste za isplatu online kockarnice i kladinice.Veoma malo kompanija na internetu pruzaju uslugu isplate ili uplate na moneybookers, pa sta je ceo svet lud sto ima paypal,ima preko 100 miliona korisnika ,mi smo pametni nama to ne treba,pa onima koji se plase da ukljuce kompijuter,njima to i netreba ,ali imaju ljudi kojima treba.Bankarski sektor nam je u 19 veku.

Petar

pre 12 godina

Narode, mooneybookers(skrill) je mnogo dobra stvar i stvarno mi je mnogo pomogla. Sa lakocom primate novac iz inostranstva, ako unesete broj vase Visa kartice, novac se prebacuje momentalno, bez ikakvog cekanja a cena prebacivanja je 1.80EU. Jedino sto je malo zeznuto je da registrujete i verifikujete vasu adresu, broj racuna u banci i Visa karticu. Treba malo vremena, ali nakon toga mozete u roku od 90 dana da prebacite i 10 000 EU bez problema. Bez tih verifikacija, u roku od 90 dana mozete da radite samo sa 1 000 EU. Ukoliko vam treba pomoc, kontaktirajte me slobodno na pelesrb AT gmail.com

NikolaNikola

pre 12 godina

Ma Paypal nista nemoze da zameni! Paypal i Ebay su zajedno, na Ebay se najvise koristi Paypal a Ebay se uglavnom koristi za trgovanje (kupovanje, prodavanje, licitiranje). A nasa drzava nas farba da ne postoje prepreke za “dolazak” PayPal-a, a na Paypal-ovu stranicu na engleskom pise da bi dragom voljom dosli u srbiji nego da ima prepreke oko carine i nekih nasih zakona........Pa ja se pitam sta to kod nas pogresno ide? Na celi svet jos malo moze da se koristi paypal pa cak i u burina faso gde veci deo ljudi i neznu sta je kompjuter ili internet. SRAMOTA

Jovan

pre 12 godina

Oni znaju razlog zasto nema PayPal?
Pa radite onda da otklonite probleme, sta se meni zalite? Mala vam plata, a?
Ne brinite, bice vam jos manja, posle izbora.

Sumnjiv

pre 12 godina

Pa kakva je ova vlast,zamolio bih B92 da samo nadje snimak u kojem Vesna Matic decidno izjavljuje da smo kao drzava sve ucinili sto se toga tice,sad cekamo odgovor. I tako dve godine...."Desi se..covek, pa pogresi".

јанковић

pre 12 godina

1. Увођењем пејпала уништава се монопол 2 фирме и неколико банака
2. Увођењем пејпала прорадиће трговина преко мреже и самим тим масу уништити бахатост домаћих трговаца који обожавају да зараде 3х
3. Увођењем пејпала домаће продавнице свега и свачега ће боље позиционирати своје пословање (писци, продавци књига, музичари, итд)
4. Увођењем пејпала ће пасти зараде оних који по тржним центрима наплаћују превелику цену за нешто што ван Србије кошта много мање јер ће народ исте моделе да купује преко нета
5. Увођењем пејпала један човек из владајуће странке неће имати монопол на примање и слање пара, ако се узме у обзир да неколико милијарди евра буде послато из емиграције у Србију

Србија = робовласничко друштво

pre 12 godina

Зашто нико од политичара није одговарао због лажних обећања?

Нисмо добили, јер се штите тајкуни, који нас деру.

schraff

pre 12 godina

190 zemalja sveta su u sistemu Pay Pala, uključujući i zemlje poput Arube, Čada, Eritreje, Namibije... Čak i somalijski gusari mogu da vrše transfer novca ovim putem. Kakvi su to "nemogući" uslovi sa kojima su se čak i u Turkmenistanu saglasili, u zemlji gde je zabranjena opera, nošenje brade, zlatnih zuba... Čak i tamo Pay Pal funkcioniše, ali ne i "evropskoj" Srbiji.

Zarko

pre 12 godina

Ovaj tekst najbolje pokazuje kakvi prevaranti vode ovu drzavu. Pre par meseci su zvonili na sa zvona da mo spremni i da nema vise prepreka a sada kazu da su prepreke jos uvek tu i sto je naj smesnije iste su kao sto su bile i tanije

Stamota!

Milan

pre 12 godina

Kao što mene profesor na ispitu ne pita zbog čega nisam umeo da uradim zadatak, tako ni mi vas ne pitamo, već zahtevamo da ga uradite, jer ćete u suprotnom pasti. Jedina razlika je u tome što ću ja dobiti novu priliku za 3 meseca, a vi tek za 4 godine. Meni možda neko i poveruje da me profesor ne voli, a vama niko ne veruje u to što govorite, pa ćete u skladu sa tim i proći na sledećem ispitu.

Vladimir

pre 12 godina

Daću vam lični primer - pokušavam da pokrenem sopstveni posao preko interneta. Radi se o malim proizvodima koje je moguće lako slati bilo gde u svetu. Međutim, ako ste firma, minimalni troškovi carinjenja i slanja bilo čega iznose oko 3000 din, što je veća cena od samog proizvoda. Kada isti paket šaljete kao fizičko lice u Nemačku recimo, cena je 300 din.

O procesiranju kreditnih kartica da ne govorim - kontaktirao sam preko 40 payment gateway provajdera, niko ne radi sa Srbijom a domaća Banca Intesa traži promet od 500.000 Eur da bi vam omogućili online procesiranje kreditnih kartica.

LazoNk

pre 12 godina

nije to nista, u Crnjoj Gori, 512/256 kbps naplacaju 25 eu mesecno, koja je to smejurija
(goxy, 1. mart 2012 07:01)


Xaxaxa,molim te reci da se šališ...Znači,nidje veze.Evo ja npr. koristim adsl od 2mb/sek što mi je i više nego dovoljno i plaćam ga 20e.

dO

pre 12 godina

@Vladimir

"(kartica iz recimo Intese i mozete sve da kupujete, sto direktno, sto preko Google Checkout, Moneybookers ili PayPal-a"

Ovo nije tačno.
PayPal proverava poreklo kartice i ne prihvata kartice iz Srbije, tako da uveliko stoji teza da se PayPal (tj eBay) blokira u Srbiji zbog monopola u trgovini i monopola na transfer novca.

Srdjan

pre 12 godina

Sramota je da budemo toliko zaostali u internet poslovanju. Pa PayPal je nesto najnormalnije i najobicnije sto moze da se radi na internetu, a mi jos nemamo tu mogucnos. Bruka za politicare koje bira narod da mu olaksaju zivot, a oni ga tako komplikuju i koriste za svoje bogacenje (kao u ovom slucaju gospodin koji ima exkluzivno pravo deviznog poslovanja izmedju srba i inostranstva).
Strasno.

Putuj Evropo

pre 12 godina

Oni koji tvrde da PayPal nije nista posebno i da ne menja nista ocigledno ga nisu nikada ni koristili. Pitajte nekoga ko je koristio ovaj servis i servise u Srbiji. Ja kao jedan koji je imao ta nesrecna iskustva tvrdim da je PayPal najbolji i najsigurniji sistem placanja na internetu i ako ga i Srbija usvoji definitivno ce biti boljitak po kupce a i prodavce. Jedini koji gubi je drzava i pojedine banke.

tajkun

pre 12 godina

Priča da PayPal funkcioniše ako stavite da ste iz Bugarske više ne drži vodu jer su počeli da proveravaju poreklo svih kartica. Drugo, veći problem sa PayPalom je zapravo slanje novca iz inostranstva. Za plaćanje uvek možete da se snađete, ali ako hoćete da vam neko šalje pare iz inostranstva, tu ste u velikom problemu. Domaće banke deru vam kožu s leđa prilikom transfera, da ne pominjem da uvek morate da dajete (maltene u sudu overenu) izjavu odakle vam pare, pa makar se radi i o 20 pišljivih evra. Oni koji govore da nam ne treba paypal, očigledno ne znaju ni čemu služi. Uostalom, kako smemo da razmišljamo o PayPalu, kad nam fusnota visi s ivice papira...

Ras Voja

pre 12 godina

Gore dole pay pal, ali su troskovi izrade papira (prepev listinga sa engl), rada carinika i XYZ taksi takvi da posiljke ispod 100 evra nemaju isplativost - mene je posiljka od 35$ kostala jos 60 evra troskova. I jos carine i vredmost postarine a ne robe. Bezobrazluk.
Sta znaci limit od 25 odnosno sada 40 evra? Ili carinjenje POKLONA?

Administrativnim glupostima se povecavaju troskovi i ometa uvoz 1-2 primerka bilo cega, dakle za licnu upotrebu kako bi svi kupovali preskupu robu kod nasih dilera. Obaska sto oni ne uvoze sve, pa smo i u izboru onemoguceni.

U Srbiji ni kad se skupi neka crkavica ne pomaze

runaway

pre 12 godina

Pomislio bi covek da u Srbiji nema dovoljno zaposlenih u drzavnim organima da omoguce funkcionisanje zgodnih sistema poslovanja svojim gradjanima. Mala zemlja - malo ucinjeno. Mora da im se prelivaju soljice grand kafe u ofisima, verovatno i koji viski, a o parama da ne govorimo. Mene bi bilo stid.

runaway

pre 12 godina

Pomislio bi covek da u Srbiji nema dovoljno zaposlenih u drzavnim organima da omoguce funkcionisanje zgodnih sistema poslovanja svojim gradjanima. Mala zemlja - malo ucinjeno. Mora da im se prelivaju soljice grand kafe u ofisima, verovatno i koji viski, a o parama da ne govorimo. Mene bi bilo stid.

gost

pre 12 godina

Vlast se pravi da ne razume, ili stvarno ne razume da su oni problem u ovom slicaju. Ne znam sta je gore od ova dva uglavnom odslikava njihovu nesposobnost da resi bilo koje pitanje u interesu gradjana. Sta god mi ostajemo u rangu par zemalja na planeti bez internet trgovine.

хоћу ПЕЈПЛАЈ!!!

pre 12 godina

Ајде бандити објасните народу зашто је слање и примање новца у Србију такође под монополом неколицине људи. Објасните народу зашто је куповина преко интернета против интереса те мањине која патике продаје за 180 евра а код наших суседа дупло мање?

Dragan

pre 12 godina

Sramota je da se drzava ovako indolentno ponasa u ovom slucaju.
Da li su toliko neobavesteni, neizainteresovani ili neko ima interes u ovoj prici oko dolaska PayPal-a.
Naravno da bi oni odmah dosli ovde ako bi se uvela normalna a ne staljinisticka zakonska regulativa.

Ljutko

pre 12 godina

Hvala vam na vesti o ovom. Nejasna Matić se pojavljivala mnogo puta u medijima ali nikad nije otvoreno rekla da za sada nema ništa od PayPala. I da preduhitrim sve genijalce koji će mi objasniti kako se mogu snaći preko Bosne Hrvatske Mađarske, nije poenta u tome da li ću se ja "snaći" nego da Srbija konačno uskladi svoje propise sa normalnim zemljama i da sama postane normalna zemlja. Možda tražim previše.

Dex

pre 12 godina

"1. Увођењем пејпала уништава се монопол 2 фирме и неколико банака
2. Увођењем пејпала прорадиће трговина преко мреже и самим тим масу уништити бахатост домаћих трговаца који обожавају да зараде 3х
3. Увођењем пејпала домаће продавнице свега и свачега ће боље позиционирати своје пословање (писци, продавци књига, музичари, итд)
4. Увођењем пејпала ће пасти зараде оних који по тржним центрима наплаћују превелику цену за нешто што ван Србије кошта много мање јер ће народ исте моделе да купује преко нета
5. Увођењем пејпала један човек из владајуће странке неће имати монопол на примање и слање пара, ако се узме у обзир да неколико милијарди евра буде послато из емиграције у Србију"

Eto odgovora zasto kod nas nece nikad proraditi PP

Aristotel

pre 12 godina

A sto ne spomene da je Srbija jedna od 10-tak zemalja u celom svetu (sa nama je i Makedonija, jer imamo isto banditsko-podzemno rukovodstvo, ocigledno) koja nema PayPal? Zar ga nije sramota? PayPal imaju, izmedju ostalih: Lesoto, Gambia, Malavi, Nauru, Vanuatu, Tonga, Togo, Mayotte, Niger, Niue, Palau...
Verujem da za dobar deo ovih zemalja niko kod nas nije cuo (osim Niger, Togo i Lesoto, recimo). Bitno je da smo mi lideri medju onima koji ne koriste PayPal.

dukaPPS

pre 12 godina

"Kod nas još postoji veliki broj zakonskih i podzakonskih akata Ministarstva finansija, Narodne banke i Poreske uprave........."...tako se kaže za moju babu,a ovako za nas mlađe:"Kod nas još postoji veliki broj pijavica i lezilebovića koji ne znaju ni Mail da otvore a rade u Ministarstvu finansija, Narodnoj banci i Poreskoj upravi

Mare

pre 12 godina

Ово ће сигурно користити на изборима... "Гласајте за нас и добићете ПејПал"... Ни један посао нису у стању да заврше до краја, неспособни преваранти...

Djordje Stanic

pre 12 godina

Ovo je ogroman problem. Pokušao sam još pre 5 godina da napravim on-line shop a kada sam shvatio da je to protiv zakona Srbije, odustao sam. To mi je bio najgluplji potez koji sam mogao da napravim. Pošto u Srbiji nema kupaca za program koji sam napravio morao sam da nađem rešenje i da taj program ponudim u celom svetu. Pošto nemamo PayPal odlučio sam se da koristim Fastspring. To je dobro rešenje ali samo za sowtware. Primer kako to izgleda možete videti na http://www.creativetemplatedesigner.com/

Ako želite da prodajete robu, možete da koristite 2CheckOut ili Moneybookers. 2checkout ima dosta ograničenja u tome šta smete da prodajete.

U svakom slučaju ljudi, potrudite se i nađite način da prodajete jer ovde nema para.

aleksandar

pre 12 godina

qq majko gde zivimooooooooooooooooooooooooo
nikad bre nece da dodje
jedino ako bude preduslov za EU onda ce da ga uvedu odma da se uvuku u dupe

boris

pre 12 godina

ja znam da je moneybookers odlican i koristio sam ga nekoliko puta ali ljudi, samo zato sto PayPal nije podrzan u nasoj drzavi ja sam brat bratu izgubio nekoliko hiljada $ jer neki klijenti za koje sam trebao da radim SAMO placaju preko PayPal-a i nije im bilo ni na kraj pameti da sada kreiraju nalog negde drugde zbog mene. Znaci PayPal je svim onima koji se bave web programiranjem, web dizajnom ili slicnim online poslovima preko potreban, a to sto ova drzava takve stvarni ne vidi je velika bruka!

Dragan88

pre 11 godina

Hteo bih nesto da narucim iz iz inostranstva,ali ne mogu jer nemam PayPal...nemozemo ni E-bay da koristimo...
Nije to do PayPala,nego do nas,kada bi se uveo PayPal par banki bi propalo,prodavci kod nas nebi mogli da zaradjuju visestruko na nama,jer bi smo umesto njih narucivali raznu robu iz inostranstva za dosta manje pare...zato podmicuju politicare da odlazu dolazak PayPal-a...
Necemo ga skoro docekati,nista dok se ne digne narod i krene da ih unistimo sve do jednog,jer su svi isti,jedna velika banda kojoj su licni interesi vazniji od interesa miliona ljudi,preko 2 decenije nam sede na grbaci...ali i posle ovih opet ce da dodju neki drugi novi lopovi.Takav smo narod.Da li smo uopste zasluzili bolje???