Kineski beli luk nas košta milione

Gornji Milanovac -- Proizvodnja belog luka u Srbiji može da bude najunosniji povrtarski posao, a zbog uvoza iz Kine gube se milioni dinara.

Izvor: Beta
Pošaljite komentar
  1. A da li kineski beli luk štiti od domaćih vampira kojih je sve više?
    (Drakula, 6. decembar 2011 17:40)

    # Link komentara

  2. Daje samo beli luk, nebi bilo toliko opasno nego se uvozi mnogo sta i nikakvog kvaliteta, ali se uvozi radi nekih i necijih interesa nije niko toliko nepismen da nezna to i ptica na grani zna, da pitamo nasu vladu sta to rade ja mislim da gos. Cvetkovic zna odg..i trebo bi da da taj odgovor.
    (eliot, 1. decembar 2011 17:09)

    # Link komentara

  3. ja pojo glavicu iz svoje baste. domaci srpski. sitan ali dinamitan. spustio0 mi pritisak. pisem komentar ali zbog njega nisam socijalan.
    (65339, 30. novembar 2011 21:08)

    # Link komentara

  4. Ove ljude je zaobislo vreme.
    Da im zagarantuju otkup. Cuj! Pa gde to na svetu ima.
    Zamisli, imas neku firmu za prpizvodnju decije odece
    i trazis od drzave da ti garantuje otkup tvoje robe?!
    Hajde da im posaljemo pare unapred.
    Gde je ponuda i potraznja. Gde je slobodno trziste?
    Gde je isto pravo za svakog privrednika?
    (radmila, 30. novembar 2011 19:23)

    # Link komentara

  5. Beli luk koji se uvozi iz Kine je 1000 puta bolji od luka koji se proizvodi u Srbiji. Ima bolji ukus, krupniji je 10 puta, mnogo se lakse ljusti i jeftiniji je.
    Cena na veliko u kini je 5centi po kg. U Srbiji ide za 150d. Sa sve prevozom je jeftiniji od domaceg.
    Ako u Srbiji neko misli da moze da proizvede bolji, umesto sto trazi garancije za otkup od drzave neka se takmici sa Kinezima cenom i kvalitetom.
    Ali za sada je mrka kapa.

    Ovakvim pozivima neradnici zele da izvrse pritisak da se zabrani uvoz, da bi oni mogli da nas terorisu monopolistickim cenama.
    Proizvodjaci hrane u Srbiji su previse zasticeni i zbog toga imamo najskuplju hranu u Evropi.

    Treba otvoriti maksimalno trziste sto se tice hrane...
    Dosta su nam domaci monopolisti drali kozu.
    (Gojko, 30. novembar 2011 19:16)