Biz - B92.net

Đilas: Ovde nema mnogo zadovoljnih

Beograd -- Ne znam skoro nikoga ko je u Srbiji zadovoljan, kaže zamenik predsednika Demokratske stranke i gradonačelnik Beograda Dragan Đilas.

Izvor: Politika
Pošaljite komentar
  1. Jao bre! Kako brani sebe okrivljujuci druge. Nemoj slucajno foteljica da mu izmrda. Sad se svi nesto prave pametni, priblizavaju se izbori... Svi da kupe kartu za Sibir i u neki rudnik na -40, pa posle neka daju izjave. Unistili su nas totalno, ostali su samo prazni zidovi. Gospodine lasDji, primaj platu 150 eura u porodici sa dva studenta, pa tad daj komentar...
    (Makijaveli, 24. jun 2011 03:24)

    # Link komentara

  2. Има много не задовољних, није крив само министар за инфраструктуру који гради 20 година Коридор десет.Крива је и власт која подржава такве малверзације.Ђилас ни ти ништа бољи градиш најскупљи мост на свету.Поднесите оставке, распишите изборе.
    (Ивана, 6. maj 2011 17:45)

    # Link komentara

  3. Reci slobodno OVDE IME MNOGO NEZADOVOLJNIH
    (vladimir, 2. maj 2011 11:34)

    # Link komentara

  4. Da je narod pametan,
    bio bi zadovoljan.

    Posto je narod glup,
    mora biti nezadovoljan.

    Trece,nema.

    Ostaje,jednog lepog dana,
    da se narod odglupi,
    pa ce polako biti i zadovoljniji...

    Do tad,
    bice uvek onih,veoma zadovoljnih,dok je narod glup...

    Ako se uporedimo sa ostalima u evropi,
    trenutno smo najgluplji narod u evropi,a pri vrhu u svetu.

    Blago se nama.
    (Vuk, 1. maj 2011 23:40)

    # Link komentara

  5. Đilas je u pravu - i ja tako mislim.
    (zoran, 1. maj 2011 21:48)

    # Link komentara

  6. Kakav je ovo demagog.Vrh.
    (Goran, 1. maj 2011 21:26)

    # Link komentara

  7. Наравно да је мало задовољних у Србији, Земљи коју су демократе толико опустошиле и довеле до ивице пропасти. Резултати њиховог дугогодишњег рада су јасно видљиви: близу два милиона незапослених, криминал и корупција на сваком кораку, понижени грађани и Држава, потпуно одустајање од борбе за Косово и метохију итд. У таквој осиромашеној Земљи задовољни су само они који су бар на неки начин повезани са странкама владајуће коалиције, а који су своју имовну стекли управо на рачун обичних грађана.
    (Дарко, 1. maj 2011 18:43)

    # Link komentara

  8. evo ja cu biti zadovoljan kad se resi problem nehigijenskih naselja u beogradu.
     (vladimir, 1. maj 2011 17:37)

    # Link komentara

  9. ZIVEO SRECKO SOJIC!
    (snezana, 1. maj 2011 16:36)

    # Link komentara

  10. Kako kaze Djilas, glasati kom se vise veruje. Ja pratim malo sa strane obecanja i diskusije vladajuce vlade i oposizije, nisam od nikog cula neki program. Mozda to kod nes ne treba, mi smo najpametniji, mozemo dosta da izdrzimo, a na kraju krajeva uvek cemo naci krivca. U 'demokratskim' zemljama obecava se dosta pred izboze i daju programi, i bogami ako se vidi da nisu ispunjeni, ti isti politicari budu kaznjeni na sledecin izborima najkasnije ako jos i ne pre. Izlaza nema, napravljeno je da nekog od tih nesposobnih morate izabrati, i mozete cekati da dodje opet neki pametan, pa da ga ubijete, ili da pljujete po njemu kao sto ste radili, kada vam je bilo receno da mora da se radi i da se jedno vreme podnesu zrtve. E sada imate sta imate, ali bar imate svakog dana ako ne solidan posao i sve sto treba normalnom coveku imate besplatne komedije (bile bi stvarno smesne da nije sve zalosno)
    E kad bi hteli opet tutci da dodju bilo bi nam bolje verujte
    (zz, 1. maj 2011 16:04)

    # Link komentara

  11. Stanje nije blistavo, ali bice jos crnje ako ova nesrecna opozicija preuzme kormilo nakon sledecih izbora. Nakon politickog harakirija koji je nedavno izvrsila Stiropor partija, mislim da bi svakome trebalo biti jasno da je DS jedini pametan izbor.
    (sonja, 1. maj 2011 15:09)

    # Link komentara

  12. Postoje biraci koji su nezadovoljni, ali ce ponoviti svoj izbor, jer veruju da demokrate mogu bolje od onoga sto su prikazali u prethodne 2 godine.
    (ana, 1. maj 2011 14:55)

    # Link komentara

  13. Djilas uvek stvari predstavi onakvim kakve jesu, bez ulepsavanja i negiranja problema.
    (natasa, 1. maj 2011 14:48)

    # Link komentara

  14. Bez obzira na sve slabosti na koje Djilas ukazuje, Demokratska stranka i dalje ima najvise mogucnosti da unapredi stanje u drustvu. Ono sto je potrebno su brze reforme i brze reagovanje na propuste pojedinih ministara, kao i cesce kadrovske promene.
    (danica, 1. maj 2011 14:39)

    # Link komentara

  15. Djilas je dao vrlo realnu ocenu stanja iz koje proistice to da se vidi da je raspolozenje vecine biraca negativno, ali to opet ne znaci da ce poverenje sutra biti pretezno na strani opozicije. I kod dela tih nezadovoljnih gradjana postoji jako uverenje da sadasnja opozicija nema kapacitet da napravi sustinske preokrete.
    (sofija, 1. maj 2011 14:29)

    # Link komentara

  16. BRANKO DRAGAS ZA PREDSEDNIKA!!!
    (MUKA ME NATERALA, 1. maj 2011 14:27)

    # Link komentara

  17. Успешан градоначелник се мери по томе колика је његова заоставштина Београду након његовог мандата. Сабирајући и одузимајући,мало тога иде у корист господина Ђиласа. Зашто? Па зато што на месту градоначелника не сме да постоји страначка сујета и препуцавање са политичким противницима! Градоначелник мора бити исти за све грађане,без обзира где је која странка на власти у општини. Ако постоји неки вид реваншизма,само зато што је у некој општини противничка странка на власти,ту онда престаје функција градоначелника и постаје се искључиво партијски функционер са осветољубивим намерама. Чиме су заслужили становници Алтине онаква понижавања када падну кише? Шта је то што они плаћају сваког месеца на комуналним рачунима? Зар под ставком ''канализација'' се не подразумева да то и постоји!? Зашто им се сада прети од стране ЈП ''водовод и канализација'' ? Да ли само зато што је у свако градско предузеће постављен по један радикал са задужењем да загорчава живот Земунцима? Зашто господине Ђилас?
    (Саша, 1. maj 2011 13:57)

    # Link komentara

  18. predlazem Brankici da snimi INSIDER o enormnom bogacenju preko noci Djilasa,Saper,Krstica i ostalih "idola" ove vladajuce garniture,jer su izgleda u ovoj zemlji jedino oni zadovoljni
    (crna guja, 1. maj 2011 13:57)

    # Link komentara

  19. predlazem Brankici da snimi INSIDER o enormnom bogacenju preko noci Djilasa,Saper,Krstica i ostalih "idola" ove vladajuce garniture,jer su izgleda u ovoj zemlji jedino oni zadovoljni
    (crna guja, 1. maj 2011 13:57)

    # Link komentara

  20. Milutine =========si mu ======= komentarom :)) Hteo sam nesto da napisem ali suvisno je.
    (brat Bing, 1. maj 2011 13:13)

    # Link komentara

  21. I tako, kazem ja koleginici (koja je inace office assistant, a radimo u istoj kancelariji u Becu)kako je u Srbiji prosecna plata 350 Eur, a ona mi na to kaze da je pre 20 godina njena prva plata iznosila 500 Eur!!!
    (Mackan, 1. maj 2011 13:04)

    # Link komentara

  22. Cisto da podsetim posto se ovde pojedini citaoci ppzivaju kako je Beograd izgledao pre deset godina ili pre 5. oktobra da je Beograd kao i skoro sva lokalna vlast po Srbiji u rukama istih ljudi kao i danas jos od 1996. godine. U Beogradu je koliko se secam prvi gradonacelnik posle izbora 1996.g bio Zoran Djindjic, a sa tog mesta ga je smenio SPO i radikali zbog sumnje u pronevere gradskih para. Ako gresim neka neko iznese kako je bilo. Od 1996. godine je doslo do prave destrukcije (beo)gradskog jezgra, neleganlim ili neplanskim nadgradnjama, proterivanjem pod prisilom iz lokala starih zanatlija (moji dobri prijatelji su na taj nacin izgubili lokal), poklanjanjem gradskog zemljista kroz razne marifetluke srpskim i belosvetskim tajkunima i slicno. Znaci, ako se neko poziva na stanje Beograda od pre (iako je pre 1996.g. najuspesniji gradonacelnik bio Nebojsa Covic) neka taj period prosiri na 15 godina ili neka kaze nisu dobro radili Djindjic, klan Draskovica, Bogdanovic, a sada je nastala epoha gradske "renesanse!?!?" pod Djilasom. Ostalo je stvar finansijske policije, poreske policije i svih drugih istraznih organa, kao i na kraju suda.
    (Pamtisa, 1. maj 2011 12:21)

    # Link komentara

  23. @ Mary
    Vidi se da Mary nije imao(la) ni ta 93 dana u prosveti...
    (Srdjan, 1. maj 2011 12:17)

    # Link komentara

  24. Nas mentalitet je takav,da imamo i 1000evra prosecnu platu,bili bi svi nezadovoljni.Takodje,niko se vise ne seca hiperinflacije,plate od 5 maraka,benzina na flasu,ratova,i ostalih pratecih elemenata tog divno razdoblja.
    E,sada,kapiram da nije savrseno,a nikada i nece biti,ali da li neko misli stvrano da kada/ako/ dodje Toma i Vucic,sve sa Karicem i bivsim julovcima,da ce odmah da poceti med i mleko da tecu Srbijom?
    (Igor, 1. maj 2011 12:06)

    # Link komentara

  25. Samo radi informacije,a to je da danas od 27 zemalja clanica EU,samo 5 imaju socijaldemokratsku vlast!!!Vreme je za smenu zuti!!!
    (konzervativac, 1. maj 2011 11:08)

    # Link komentara

  26. upamtite"Gospodo"Narodu nemoze biti bolje dok se tako vodi politika i ekonomija semlje,dok postoje politicari, menadzeri,analiticari,strucnjaci,eksperti....,a neznaju kako se lift pokrece a kamoli privreda.Svi hoce da budu budzetlije,da se zovu radnici da kao prosveta u godini rade 93 radna dana sa punim fondom casova,da politicar ubedjuje narod da On kao radi a ova lepa Srbija od svih njih i stranih konsultanaka dovedena odnosno vec je uveliko BANKROT drzava.Kad u Beogradu u proizvodnji radi samo 13,500 proizvodnih radnika a pola Srbije je u Beogradu,a pola naroda iz unutrasnjosti tumara po svetu za parce hleba vi se sepurite da znate kako se radi.Molimo Vas samo se sklonite da Vas negledamo jer stvarno nista neznate da radite.MORA DA SE RADI 25 SATI DNEVNO DA BI SRBIJA BILA MESTO GDE MOZE DA SE ZIVI,DA NAM SE DIVNA I PAMETNA DECA VRATE U ZEMLJU DA RADE A VI SE SKLANJAJE JER SVAKI VAS DAN JE SAHRANA ZA SRBIJU>
    (mary, 1. maj 2011 10:56)

    # Link komentara

  27. Sta sad treba svi da placemo sto ce DS izgubiti vlast u svim centralnim beogradskim opstinama - sto se inace nije desilo od uvodjena visepartijskog sistema - dragi dragane - mi smo prosto prisiljeni da glasamo protiv vas iz ciste odbrane, nakon ovog monstroznog poreza na imovinu, kada biste vi - ne daj boze - opet u beogradu bili na vlasti poceli biste da nam ulazite u stanove, da nas samarate dok ne kazemo gde smo sakrili poslednji bezvredni evric koji je pametnom monetarnom politikom dosao na nivo 1 evro za jedan dinar, mi moramo da glasamo protiv vas, na stranu sto cemo to sa zadovoljstvom uraditi, zato sto je sledeca stepenica vase vladavine da pocnete fizicki da nas istrebljujete
    (gavran, 1. maj 2011 10:34)

    # Link komentara

  28. Ja kao zena, javno priznajem da mi je citajuci vecinu komentara pocela da raste brada. Normalno, nicim izazvana.
    (srbijanka, 1. maj 2011 10:28)

    # Link komentara

  29. Pa zar i ti nisi zadovoljan. Malo ti što si monopolista na reklamni prostor, što si zakupio reklamni prostor na RTS-u do 2014, što narodu nudiš "genijalne" proizvode u vidu rialti šou-a, što si za 10 godina od golje postao buržuj. Tako je to nikad vam nije dosta, uostalom da ste skromni ne bi se ni gurali u politiku.
    (Miki, 1. maj 2011 10:05)

    # Link komentara

  30. Za reči Đilasa odavno me .... Ali sam oduševljen da se B92 vratio svojim korenima i pustio ovoliki broj negativnih komentara. Bravo za urednika sajta!!! Neko je spomenuo pauk. Pa evo šta kažu stručnjaci, prof. Milan Vujanić (inače član DS od osnivanja) je milion puta izjavio da ne postoje nikakvi saobraćajni razlozi da se odnose vozila koja ne ugrožavaju bezbednost saobraćaja. Ako su pogrešno parkirali - lepo im se samo okači kazna za pogrešno parkiranje. Ali ne, to mladim tajkunima iz DS-a nije dovoljno, nego su uveli reket pa čovek mora da plati kaznu i za odnošenje. E sad u celoj toj situaciji je najzanimljivije što je bivši direktor Parking Servisa Živorad Anđelković unapređen u pomoćnika gradonačelnika!!! Prethodno se dokazao kao jedan od kadrova DS-a koji vodio politiku KK Crvena Zvezda u koju je ubacio milione iz svog Parking Servisa. I šta se na kraju desilo? KK Zvezda je u gubitku 9 miliona evra i na pragu ispadanja iz prve lige!!! E to je Đilasov kadar.
    Drugo, svi stručnjaci znaju da Beogradu nije potreban nikakav metro. To je toliko skupo da je apsolutno neisplativo!!! Jeftinije bi nam bilo da lansiramo čoveka na mesec. Ali to je politika "brzog" ulaska Srbije u EU koju po cenu svih nas sprovodi DS. Da bi Nemci dali saglasnost na neki papirić, poklonićemo im Telekom (i Austrijancima). Za francuski glas izmislićemo neki metro od par milijardi evra koji će naši unuci da otplaćuju. Italijane odobrovoljavamo nekim poklonima za parkove elektro-vetrenjača i naravno poklanjanjem srpskog automobilskog tržišta jer Fijat 3 godine ne plaća carinu a automobili se proizvode na robotskoj liniji koju je platila Zastava!!! Belgijance su odobrovoljili pritiskanjem Miškovića da im proda Maxi. Za Sloveniju (i Gorenje - nemoralna pomoć od 10.000 evra po novozaposlenom radniku) smo odavno kolonija. Imperiji su poklonili železaru i srpsko tržište duvanskih proizvoda. Dalje ne bih da nabrajam.
    Pošto će se javiti neobavešteni po pitanju metroa, samo ću reći da Nemci poslednjih pet godina razvijaju hibridne autobuse (malo idu na struju malo na gas) i to je ubedljivo najjeftini vid transporta u gradovima!!! E kad smo kod autobusa na metan, da li se sećate da je pok. Bogdanović dobio jedne izbore na toj priči, kao Beograd će pročistiti vazduh kad uvedu te autobuse. Što Đilas koji se diči Bogdanovićem nije taj posao završio? Jer investicija u prepravku autobusa i pumpu za metan se otplaćuje u roku od šest meseci, jer je metan 4 puta jeftiniji od dizela a hiljadu puta čistiji. Verovatno ima neka "kombinacija" a preko hiljadu autobusa dnevno potroši tone i tone.
    (Obavešten, 1. maj 2011 09:31)

    # Link komentara

  31. Ajde ako smes objavi usvojenu ponudu Porr-a za most, da vidi malo nasa propala operativa po kojim cenama radi firma iz Austrije !
    (Razocaran do bola, 1. maj 2011 08:25)

    # Link komentara

  32. Za zaboravne: ovaj dziber je dosao na mesto gradonacelnika partijskim nagodbama i prevarama, a ne na izborima. Covek sumnjive proslosti i neizvesne buducnosti. Nazalost, nije jedini takav u vrhu drzave i DS.
    (Jovan, 1. maj 2011 05:27)

    # Link komentara

  33. @mile s, 30. april 2011 19:35
    Kanalizacija i asvalt je resena kupovinom nekretnine i u cenu je uracunata i infrastuktura kao sastavni deo.
    Te bubrege koje prodajete vi sa drganom djilasom kod nas nece proci.
    Asvalt se radi bez podloge,oa ni 6 meseci nemoze da opstane.
    Slazem se da sindjeliceva na 6 meseci se zatvara zbog nekavih radova, no i dalje nije poznato ko to placa i finansira?
    To ovi sto nece da plate legalizaciju(vecina nema odakle) jer su divljacki gradili u proseku 140kv/m nije moj problem.
    Kad je gradio u njivama, morao je znati da ce ici na poljski,a ne na kanalizaciju.
    Kad pocnete da trabunjate tako, avioni ,kamione, vi kao da ne postoje ljudi kojima to vredja zdrav razum i da nisu skolovani za to.
    Nisam clan ni jedne partije, jer je parijska knjizica samo za **** ljude i one koji hoce da obuku odelo i kravatu,pri tom nisu svesni da su cirkusanti
    (gradjevinac u izbeglistvu u dalekoj Arabiji, 1. maj 2011 02:59)

    # Link komentara

  34. Iz porodicnih razloga prinudjen sam da zivim u inostranstvu , imam 83 godine , ali budno pratim zivot u nasoj , sada , Srbijici .Procitao sam sve komentare i smucilo mi se koliko je kratko pamcenje nasg naroda ! Zaboravili su ko je bio koalicioni partner u vladi Milosevica , kada su nas gusili sankcijama , opustosili privredu ,bombardovali i ubijali "nepodobne" , i u cemu su dvadesetogodisnji koreni sadasnje bede . Sudeci po komentarima , zaboravljeno je sta je sve "obnovitelj" obecao da ce uraditi za vreme svog sadasnjeg mandata !!! Neka Gospodin Mrkonjic izadje "na crtu" i izbilansira Obecano - uradjeno . Znam samo da se za vreme svog obnoviteljskog rada nakon bombardovanja galamdziski reklamirao , istovremeno upropascujuci gradjevinsku privredu naredjujuci im sta moraju da urade , i to sve o " svojoj hrani i dzebani" , tj ne placajuci im uradjeno . Dozvolite mi da ocenim da je Djilas odlican domacin i na funkciji i vlastitom zivotu Da je vise takvih , nasa ojadjena zemlja bi se brze izvlacila iz krize i bilo bi manje siromastva i bede . Uostalom , rezultati govore i o jednoj i o drugoj licnosti !
    (Sokobanjac, 1. maj 2011 02:55)

    # Link komentara

  35. Evo ga opet ovaj, postao je dosadan kao onaj Dulic.Da mu pojasnim stvari.Preko 90 % gradjana Beograda koji su do sada bili redovni ds glasaci posle drasticnog uvecanja poreza na imovinu vise nikada u svom zivotu nece glasati za DS na celu sa Botom i Didom i njihovim poltronima, ali nikada, ova jeftina demagogija im nece pomoci, kandidatura im nece pomoci jer niko vise ne veruje u tu pricu o njoj.Da imaju imalo obraza otisli bi sami, ali ove lopovcine su se toliko slepile sa foteljom da ih jedino motkama mozemo oterati.
    Nikada vise DS!!
    (mrs bre, 1. maj 2011 02:51)

    # Link komentara

  36. shvatam da ljudi kritikuju politiku vlast ali mislim da je petar komentarisao pauk u beogradu kaže skupo odnošenje pa druže nemoj parkirati gde stigneš pa te pauk neće nositi. vaš je problem što ne možete da se naviknete da nema parkiranja gde kome padne napamet i da kada ste odlučili da siđete sa svoje planine morate prihvatiti život u gradu
     (milan, 1. maj 2011 02:50)

    # Link komentara

  37. Gradonacelnik je u pravu,OVDE zbilja ima MALO zadovoljnih,zadovoljni su uglavnom onih desetak kriminalaca iz zmijskog gnezda na dedinju koje je evropa javno proglasila da su opljackali srbiju,tu su jos poneki monopolisti koji drze SVE minutaze u javnim servisima i medijima u svom dzepu,ONDA vajni experti koji su posrkali narodnu krv u KOLUBARI,po evropi vajni savetnici cerupaju oko 4 milijarde eura na javnim nabavkama godisnje x 11- godina,moglo bi tu jos dosta da se nabraja jer po evropi ovde je opljackano za 11- godina preko 200-milijardi eura,ZNACI SPISAK ZADOVOLJNIH NIJE BAS TAKO MALI,ali zato preko 7- miliona gradjana je oglodano do gole koze i gladuje svakodnevno,naravno da mora da se dogode izbori koliko JUCE,ne zbog formalnosti,TO NIKAKO,izbori moraju doneti totalno demontiranje ovog talibanskog parti-tajkunskog nacina vladavine kojim je narod okovan kao roblje I U TOME NAM MORA POMOCI EVROPA.Uvazeni gradonacelnik ovakvim obracanjem potvrdjuje inace stav vlastodrzaca kad je narod u pitanju DA SIT GLADNOM NEVERUJE,to nije nista novo za ovih 11- godina.
    (krstivoje, 1. maj 2011 01:22)

    # Link komentara

  38. Sramota me je od sebe same što nisam imala hrabrosti da napustim zemlju u kojoj sam se rodila i odem negde daleko, jer mislim da manje boli kada ste negde pridošlica pa ste građanin drugog reda i niko Vas ne poštuje, NEGO OVA PONIŽENJA KOJA DOŽIVLJAVAM SLUŠAJUĆI I SLUŽEĆI OVIM POLITIČKIM LICEMERIMA!
    (Boba, 1. maj 2011 00:11)

    # Link komentara

  39. Kad Vi gos. Djilas konacno tvrdite da je sitacija u zemlji losa; a to je ocigledna cinjenica onda raspisite izbore na svim nivoima od predsednickih do opstinskih i da pokusamo da izaberemo nove ljude koji bar nesto mogu da rese u ovoj ojadjenoj zemlji od Vase strane.
    (ljubo, 1. maj 2011 00:06)

    # Link komentara

  40. Grdno gresis sinak, taj avion ti nikada nece poleteti.
    Osoba za koju cu glasati sam ja, za moje prijatelje. A jedina osoba za koju cu glasati na drzavnom nivou, je osoba koja pre glasanja nam je donela plate minimum 300 odsto vece od sadasnjeg minimalca (oko 20000 dinara), osoba koja je stala na put "pravdi za Urosa", svim kriminalcima i korumpiranim ljudima. I to stala odmah na pocetku, koja je krenula punom parom da cisti ovu drzavu od debila.
    (Aleksandar, 30. april 2011 23:43)

    # Link komentara

  41. "Zato program ove države treba da bude kako da građani imaju plate 30 odsto veće."

    Frustrirajuce, frustrirajuce, frustrijace!
    A sta su ovih 10 godina radili ? Bavili se ekoloskim problemima ? Pravili vetrenjace mozda ? Pa naravno da vec 10, recimo DESET godina pokusavaju da "gradjani imaju plate 30 odsto vece", ali Vi gos. Djilas niste, prosto, niste i sposobni da to i ostvarite.
    Dakle, prekinite da zamagljujete prostu cinjenicu!
    (!, 30. april 2011 23:41)

    # Link komentara

  42. Ни Дачић није задовољан. Од нове године само је недељу дана провео у Америци.

    Ди је ту правда? xD
    (Nemanja, 30. april 2011 23:11)

    # Link komentara

  43. Samo ti se cini!
    (Okinava, 30. april 2011 23:01)

    # Link komentara

  44. Neki komentarisu, dok drugi stvaraju vesti... Svih vas 147, ili koliko vec, ukljucujuci i mene, hajde da, umesto sto se bavimo bacanjem senke da bilo sta konstruktivno uradjeno u gradu i zemlji, zaista se potrudimo da budemo realni, toliko da shvatimo da treba da radimo. Je l' treba drugi posao da nam izmisli? Ako da, onda hajde da isposnicki buljimo u stiropor...
    (Tamara, 30. april 2011 22:33)

    # Link komentara

  45. "Ne razumem ljude koji svakoga ko zna da napravi pare privatno i te svoje sposobnosti stavi u sluzbu gradjana nazivaju tajkunom"...pa ko je mogao u ovim vremenima da napravi pare, a normalno je da kada ih imaš, poželiš da stekneš i moć kroz politiku. Pioniri pišu za svoje političare.
    (ccc...., 30. april 2011 22:28)

    # Link komentara

  46. Како волим ове новокомпоноване богаташе (зар то није Ђилас?), како брине о незадовољству и тешком животу "раје". Ђиласе, Ђиласе, ниси ти ништа бољи од свих осталих. Боже,чиме смо заслужили да се ређају ******* на власти. Где су нам очи ?
    (Пеђа, 30. april 2011 22:19)

    # Link komentara

  47. samo vi oćutite,
    u svakom slučaju nikad više za vas zbog:

    vlade sa sps-om
    miškovića
    gazele (od 60.000.000€)
    mosta (500.000.000€)
    ulja, šećera, brašna...
    struje, komunalija...
    tablica,saobraćajnih,pasoša,nalepnica...
    poreza
    akciza
    uredbi
    komunalnih policajaca u sluzbi jedne firme (gsb)
    ...

    ih mogao bih do sutra,
    sram vas bilo
    (cvelebg, 30. april 2011 22:14)

    # Link komentara

  48. Koliko para,toliko muzike!Uvek bilo, uvek ce i biti!
    (Gordana, 30. april 2011 22:12)

    # Link komentara

  49. Cutanje je zlato! Cuo ko...?!
    (Paraskeva, 30. april 2011 22:07)

    # Link komentara

  50. ne zanima me plata nego standard.... gori nam je od albanaca. Sramota za DS. Sumnjam da ce radikal(n)i ista bolje... problem lezi u sistemu vrednosti i korupciji goroj od centralnoafrickih zemalja. Svi su lopovi.
    (aleksa, 30. april 2011 21:58)

    # Link komentara

  51. Milutin Mladjenovic objasnio neke stvari!
    (123, 30. april 2011 21:52)

    # Link komentara

  52. Drvosek,nemoj da nas farbas,znamo mi takve cvecke kao sto si ti.

    Ako te ovaj narod izglasa za premijera na sledecim izborima ugasili smo.
    (Anonimus, 30. april 2011 21:38)

    # Link komentara

  53. (Beogradski matorac, 30. april 2011 09:08)

    Što se tiče platnog prometa, DELTA duguje svojim dobavljačima u Srbiji oko 300 miliona EVRA, a slovenački TUŠ oko 700 miliona EVRA.

    Na vuka povika, a lisica pojede grožđe.
    (Radovan, 30. april 2011 21:24)

    # Link komentara

  54. Ne znam da li ovi placeni stranacki vojnici kapiraju koliko su jadni i smesni?Sto je najgore oni su ti koji ce poput ovog vecitog studenta novopecenog tajkuna da vladaju ovom zemljom..samo je bitno da se sto vise uvlace.CItajuci komentare imam utisak da sam u zoni sumraka i da u ovoj zemlji zive roboti a ne ljudi koji imaju mozak.
    (DzoniKG, 30. april 2011 21:18)

    # Link komentara

  55. Otvorite malo oči i odajte priznanje čoveku koji je nešto uradio!
    (Grada, 30. april 2011 21:12)

    # Link komentara

  56. Ne da bi bilo bolje da oćutiš, nego bi najbolje bilo da svi iz vlasti i takozvane opozicije umuknete i izgubite se ili...
    (Batica, 30. april 2011 21:05)

    # Link komentara

  57. ako si mu rek'o! da nisi ti ja bih mu rekla! dokle više taj Mrka! xD
    (majce, 30. april 2011 21:01)

    # Link komentara

  58. Čitam ove komentare...ma nema nam ravnim kao narodu! Ništa ljudima nije slađe nego da sasuju drvlje i kamenje na nekoga ko radi i ko je nešto napravio! Ma slađe im je i to nego leba da jedu!
    (Gradimir, 30. april 2011 20:41)

    # Link komentara

  59. Sve ste veci demagog.

    Ako zelite dobro Srbiji,vasoj partiji i sebi, prozovite konacno nekog i iz vasih redova.

    Ili mozda ne znate /ili ne zelite da znate/ kakve ste ljude postavili po gradovima sirom Srbije.

    Siguran sam da znate.

    Skupo ce te to platiti na izborima.
    (Predrag, 30. april 2011 20:39)

    # Link komentara

  60. E da nam je više takvih kao što je Đilas gde bi nam kraj bio!? Samo napred!!!!
    (Tijana, 30. april 2011 20:34)

    # Link komentara

  61. Gospodin Djilas uvek govori I radio no sto misli. Otvoreno predlaze svoje predloge za nasu bolju situaciju I javno govori o svojim stavovima I namerama. Jedini je uspeo da u skorije vreme Beogradu podari bolji izgled I bolje uslove za zivot I zato cenim ovog coveka jer dok drugi samo pricaju on vredno radi.
    (Marko, 30. april 2011 20:25)

    # Link komentara

  62. Dok neki rade i iznose cinjenice, ostali sede i kukaju za vlast u Srbiji! Iskljuci Pink i ukljuci mozak!
    (Andrej, 30. april 2011 20:17)

    # Link komentara

  63. Д. Ђилас очигедно прича удварачко предизборну причу,
    па ће мој коментар бити предизборни:
    *****
    Како да гласам?
    Имам двије могућности:
    - да гласачки листу диагонално прецртам, доле им свима опсујем и у кутију..
    - да галасам са неку ромску странку, као моје лично признање, што тај напаћени народ проживи (и још преживљава) са нама Србима.
    (M. Н. Лазар, 30. april 2011 20:02)

    # Link komentara

  64. Ovde se radi o obmani i skupljanju poena na sledecim izborima.Da obrazlozim,nema sumnje da je gos.Djilas ucinio mnogo za Beograd ali se postavlja pitanje zasto se on kao clan jedne politicke partije ne zalaze za obracun i kaznjavanje mafijasa koji su opljackali drustvo.Nikada nisam cuo,ne samo od njega vec ni od vodecih politicara da se jasno izjasnjavaju po tom najvaznijem pitanju(nije kosovo najvaznije).Sve sto je doticni uradio nije platio iz svog dzepa,takodje bih veoma voleo videti njegovu finansijsku situaciju koja je sigurno na zavidnom nivou.Nema narod nista od necijeg razumevanja kada ga ti razumno i potkradaju.Dakle narode "paznja opasnost"inace ti sledi nastavak bedne stvarnosti.Ljudi koji hoce dobro svome narodu najpre rasciste sa onima koji mu otimaju od usta,a ovi sto se preobrazuju,menjaju imena stranki ili osnivaju nove imaju samo jedan cilj...dobar zivot na grbaci jadnoga naroda i za to su spremni na sva obecanja i manipulacije.
    (deni, 30. april 2011 19:59)

    # Link komentara

  65. Koji si ti folirant Djilasu, nemati ravnog.
    (Goran, 30. april 2011 19:48)

    # Link komentara

  66. Ne mogu da opišem koliko poštujem Dragana i njegovu ljubav prema bližnjim.
    (Cica, 30. april 2011 19:48)

    # Link komentara

  67. informišite se malo šta znači prosek i prosečna plata pa onda razmatrajte izjavu o prosečnoj plati od 350e. Djilas je rekao da je prosečna plata 350 e a da mnogi primaju i mnogo manje. Nije ni čudo što ovaj narod ne zna šta znači prosek kad se informiše na Pinku.
    (maki, 30. april 2011 19:39)

    # Link komentara

  68. Naravno da nisu zadovoljni jer sve podrazumevaju, gledaju samo da li mogu vise ili manje da trose. Koga sada je uopste briga sto nema guzve u prevozu, sto skoro sve ulice imaju asfalt, sto svi imaju mnogo bolja kola, sto srbija ima 9 miliona korisnika mobilnih telefona itd.. Pa naravno da je pao standard ! A gde nije? Pa budzet grada je za trecinu manji a sve funkcionise kako treba? Pa hocete jos metro i kanalizaciju u celom Beogradu ali da neplatimo! Hocete stalan, siguran posao i 800 evra platu pa cete da budete zadovoljni ali i jos da budem sef i malo radim! Koji su vasi zivotni uspesi kada ovako lepo znate da relativizujete stvari! Nova srpska ideologija treba da bude rezultati, kazna i motivacija! Ali nasim ljudima i smetaju sposobnio ljudi koji imaju rezultate jer su vecina nesposobnjakovici i mesetari! Ovoj zemlji i treba Vucic i Toma, drugacije i nezasluzujemo! Svajcarski standard a bugarski zivotni stavovi i navike! p.s kao i vecina ostalih komentatora organizovanih iz SNS omladine vi niste na proslim izborima glasali za Djilasa vec za SRS, malo ste se zbunili
    (mile s, 30. april 2011 19:35)

    # Link komentara

  69. Dragane, nemoj da cutis, svako normalan vidi da si pokrenuo stvari.
    Izgleda da je ovde generalno pravilo da svako normalan cuti i stidi se.
    Nadam se da se neces zadrzati na mestu gradonacelnika, treba biti ambiciozniji,konacno da glas na izborima ode u prave ruke, ako vredi uopste glasati.
    Iz trenutne konstalacije jedino ovog coveka mogu da vidim na mestu buduceg premijera.
    (Umoran od cutnje, 30. april 2011 19:16)

    # Link komentara

  70. Verujem ovdasnjoj vlasti u Srbiji i verujem da se bore za poboljsanje standarda nas gradjanja. Do sada sam mogao da primetim promene na bolje, sve sto je obecano to je i ispunjeno.
    (Zare, 30. april 2011 19:04)

    # Link komentara

  71. Verujem ovdasnjoj vlasti u Srbiji i verujem da se bore za poboljsanje standarda nas gradjanja. Do sada sam mogao da primetim promene na bolje, sve sto je obecano to je i ispunjeno.
    (Zare, 30. april 2011 19:04)

    # Link komentara

  72. U Bgd-u imate preko 1000, sto gradskih sto opstinskih odbornika, kvazi-politicara, koji sisaju krv gradjanima, a Djilas nema ideju kako da organizuje grad u modernu svetsku metropolu. Bgd-ska politikantsko-administrativna-policijska organizacija unistava grad i ne dozvoljava mu da se razvija onako kako bi trebalo. Ako mislite da je jedan most, nekoliko vrtica, jedna ulica i par parkova uspeh onda i niste za bolje. Samo da napomenem da jedan New York ima ukupno 51, a Chicago 50 odbornika.
    (M, 30. april 2011 19:03)

    # Link komentara

  73. ne vidim šta je čovek pogrešno rekao... Milutin Mrkonjić ne radi dobro a nije izgubio poziciju.. živa istina. Čovek govori samo istinu, bez obzira kome ona smeta, pa makar to bila i njegova mama! A istina ume da zaboli, stvarno... :D
    (marre, 30. april 2011 18:50)

    # Link komentara

  74. Slazem se da u nasoj zemlji nema mnogo zadovoljnih, ali takodje se slazem da se u ovoj zemlji danas mnogo bolje zivi nego pre 10 godina, da danas mogu da putujem po svetu uz pasos ove drzave i to sa svojom prosecnom platom, da sebi mogu da priustim mnogo vise.
    (Arijana, 30. april 2011 18:50)

    # Link komentara

  75. Nasoj politickoj sceni potrebno je vise ovakvih politicara koju su spremni da otvoreno govore o problemima I koji pokusavaju da rese te probleme. Kao gradonacelnik Beograda pokazao se I vise nego dobar I uvek je sprema da o svakom problemu otvoreno diskutuje.
    (Dragana, 30. april 2011 18:35)

    # Link komentara

  76. Gospodin Djilas ce mnogo toga dobrog uraditi u srbiji, ne samo za Beograd samo ako nastavi da radi kao i do sad. U potpuno se slazem sa njegovom izjavom.
    (Milos, 30. april 2011 18:34)

    # Link komentara

  77. Kako ljudi brzo zaborave sve sto se uradi?! Pa da li se iko seca Beograda od pre 10 godina?! Kakve su bile skole,koliko ih je bilo? Kakve su bile ulice? Kakav je bio gradski prevoz? Koliko je bilo vrtica? Kakvi su bili parkovi i druge javne povrsine?
    Znamo svi da ni danas nije sve savrseno i da ima jos puno toga da se uradi ali makar priznajte da je puno toga dobrog uradjeno.
    Djilas se zaista izdvaja kao covek i svaka mu cast.
    (Goxa, 30. april 2011 18:33)

    # Link komentara

  78. Normalno je da u u Srbiji ima malo zadovoljnih zivimo u teskom vremenu, a ko se jedino trudi da nam olaksa situcaiju barem malo jeste ovaj covek.
    (Sanja, 30. april 2011 18:33)

    # Link komentara

  79. Gospodin Djilas realno govori o standardu zivota u nasoj zemlji iako se njegova stranka nalazi na vlasti. On predstavlja coveka koji je uvek spreman da otvoreno govori o svemu sto pokazuje I ovaj interviju.
    (001, 30. april 2011 18:31)

    # Link komentara

  80. Uvek su me odusevljavale Djilasove izjave, uvek su bile na mestu i bez mnogo okolisanja i zavlacenja.
    (Milos, 30. april 2011 18:29)

    # Link komentara

  81. Eee, kad bi svaki grad imao ovakvog gradonacelnika! Brine covek o svojim sugradjanima, resava svakakve probleme u gradu, pocevsi od onih najjednostavnijih pa sve do onih najvecih. Za neke treba manje a za neke vise vremena i novca ali sredjuju se konacno neke stvari i grad jako dobro funkcionise. Naravno, uvek moze bolje. Samo nastavi sa radom, ima ko to prati i ceni.
    (Boboo, 30. april 2011 18:27)

    # Link komentara

  82. Tačno! Nema mnogo zadovoljnih u Srbiji, nažalost. Rezultate vladavine demokratske stranke vidimo na svakom koraku – korupcija, pljačka države i građana, nezaposlenost koja raste iz dana u dan, bedan život građana....nabrajanje bi potrajalo. Mislim da je vreme za korenite promene. Treba probati sa novim ljudima jer nemamo šta da izgubimo. Verujem u bolje sutra. Zato tražimo svoje pravo da biramo! Promene što pre!!!
    (Duki, 30. april 2011 18:27)

    # Link komentara

  83. Djilas je krenuo nekim jako, jako, cudnim putem za jednog politicara, govori istinu, radi svoj posao, podseca me na nekog koga vise nema....
    (Jordanka, 30. april 2011 18:24)

    # Link komentara

  84. Zasto u Srbiji ne postoji vise ovakvih ljudi poput Djilasa. Da je nama u nasoj opstini jedan Djilas.
    (milos, 30. april 2011 18:24)

    # Link komentara

  85. Bilo bi dobro da ovakvih ljudi ima vise u Srbiji. Djilas samo napred.
    (mr, 30. april 2011 18:19)

    # Link komentara

  86. Nije tacno Mrka je potpuno zadovoljan, a i svi ovi oko njega :)
    (Iskra, 30. april 2011 18:18)

    # Link komentara

  87. Pricajte vi sta hocete ali covek je uradio odlicne stvari za ovaj grad! Svaka mu cast! Zaista zasluzuje sve pohvale! Pa ko jos moze da se pohvali time sta je sve uradio kao Djilas?! Ako neko ne primecuje njegov rad taj je definitivno slep.
    (Dzoni, 30. april 2011 18:16)

    # Link komentara

  88. Da su plate u Srbiji 350eura,vi ne bi imali nikakav problem ,i narod bi vas birao 100 godina ,i ne biste morali praviti koalicije ,i ne bi bilo demostracija i niko ne bi zeleo izbore ili promene ,i svi investitori bi dolazili u Srbiju jer ovde bi bilo od cega da se zivi i trosi ,i.....Neki put se pitam da li se ovi politicari skoluju za bljuvanje sto vece gluposti.Trebali bi to sto plasiraju narodu svaki put posle da pred ogledalom ponove,pali bi u totalnu destrucijsku depresiju.
    (janika, 30. april 2011 18:15)

    # Link komentara

  89. Gospodine Djilas vi uopste ne razumete Mrkonjica, on ne radi tamo za platu, tih 200 hiljada on potrosi za noc ako ga ponese atmosfera, on nece da radi ako nema kombinaciju, ako moze da se utali ok a ako ne, nista od posla, doci ce onaj koji hoce, ima Mrka vremena jer kao sto i on sam kaze "Ma lepo je biti ministar"...
    (Borko, 30. april 2011 18:11)

    # Link komentara

  90. Постоји тзв. феномен наменски написаног коментара који, тобоже, даје подршку неком од политичара. Оно што маркетиншке агенције и омладински подмладак не капира то је да се из начина и тона коментара одмах може провалити да је писан по диктату. Ја сам само на ову вест нашао двадесетак таквих коментара.
    (Марко (Дорћол), 30. april 2011 18:09)

    # Link komentara

  91. Zeleo bih da se zahvalim gospodinu Djilasu za:

    -nove vrtice i one renovirane,
    -besplatnu vestacku oplodnju,
    -dopunu plate trudnicama i porodiljama,
    -pruzenu novcanu pomoc vaterpolistima, teniserima, studentima, mladim sportistima...(izvinite, ne mogu svih da se setim),
    -nove autobuse,
    -rekonstruisani Bulevar,
    -most na Adi,
    -besplatne knjige djacima,
    -socijalnu pomoc romima i najstarijima,
    -pomoc Nasticima...
    - i za jos puno toga, ne mogu svega da se setim.
    (Acko, 30. april 2011 18:06)

    # Link komentara

  92. Poznajem Dragana Djilasa, nismo nikakvi prijatelji, u mnogo cemu se ne slazemo, ali jedno znam uvek govori sto misli a radi ono u sta veruje, dok s druge strane Mrkonjić u nista ne veruje, sem u sveti znak evra...
    (Nevena, 30. april 2011 18:03)

    # Link komentara

  93. Ne pratim ja politiku niti me to zanima, samo pratim ono sto se desava. I slobodno mogu da kazem da od svih njih jedino ovaj Djilas nesto konkretno i radi. Naravno da nije sjajno ali uvek moze bolje i vise da se radi. On se makar zaista trudi i radi za svoj grad i sugradjane. I sigurna sam da, ma kad bili izbori, Djilas osvaja Bgd.
    (Biljana, 30. april 2011 18:01)

    # Link komentara

  94. "..niko nema tapiju na nezadovoljne glasače..." hahhaa genijalan spin!
    (spin me, 30. april 2011 18:00)

    # Link komentara

  95. Uvek treba procenjivati ljude po onoj staroj: "Ne slusaj ga sta prica, nego gledaj sta radi".A sta radi?Pa savrseno vrsi naplatu parkinga.U Beogradu je naplata parkinga pitanje zivota ili smrti. Drugo Porez na imovinu ce biti ona kljucna tacka zbog koje ce Zuti zazaliti kada su se setili da tako nesto izmisle.Dragutinovicka i Kolundzija su im ugasile stranku sa Porezom na imovinu.O Mostu? Pa most kada je vec toliko skup i sa takvim pilonom 200 metara visine, mogle su da mu se dodaju jos cetiri trake u oba smera, pa da nekako zazmurimo i stisnemo zube za tu cenu.Ovako Zutima zelim da se bore za cenzus sa Cedom na sledecim izborima, a Djilas ako je zavrio masinski fakultet neka radi u struci kada je toliko sposoban, a ne da za skupe pare iz budzeta prodaje marketinsku maglu.
    (Dule, 30. april 2011 18:00)

    # Link komentara

  96. Djilas samo kaze ono sto svi osecamo, lepo od njega sto se ne ponasa sablonski kao drugi politicari, dosta nam je vise praznih prici.
    (Branislav, 30. april 2011 17:52)

    # Link komentara

  97. Covek realno kaze kako stoje stvari. Ne razumem ljude koji svakoga ko zna da napravi pare privatno i te svoje sposobnosti stavi u sluzbu gradjana nazivaju tajkunom. Po mom misljenju treba nam vise ovakvih ljudi u drzavnoj upravi
    (Niodaklevic, 30. april 2011 17:46)

    # Link komentara

  98. MOLIM UREDNIKA SAJTA "NOVE" B92 DA PUSTI KOMENTAR SA POTPISOM --SINDIKAT---

    GUSITE SLOBODU IZRAZAVANJA!!!!!!
    (SINDIKAT, 30. april 2011 17:42)

    # Link komentara

  99. djilasu nisam ni radikal ni naprednjak..jesi ti zadovoljan ,,hodao si u djempercicu godinama supak jedan iz DS biznismen uz Tadica, sposoban...vidim te voyas BMW ispred meka kupijes a moja deca nisu videla mek 4 godine..
    (sloba, 30. april 2011 17:42)

    # Link komentara

  100. Cinjenica je da aktuelnu Vladu cini preveliki broj politickih stranaka, a po ovim komentarima zakljucujem da je DS jedina kriva za sve lose sto se desava... Malo mi to nelogicno...
    (Lala, 30. april 2011 17:39)

    # Link komentara

  101. Gospodine Đilas, Vi lažete kad kažete da neznate zadovoljne ljude (dali ih je malo ili mnogo to je stvar lične procene) ovom vlašću i ovim režimom. Svi oni koji su se sada obogatili Vama su itekako poznati ali sam siguran da poznajete malo ovih siromašnih građana jer Vas za njih nije briga odnosno od njih nemate nikakve koristi.
    (Branko, 30. april 2011 17:13)

    # Link komentara

  102. Slazem se!!!
    Predlažem da se na sledećim izborima uvede dodatno glasačko polje sa tekstom "Nisam ni za jednog od predloženih sa liste". Ukoliko više od 50% glasaca zaokruži ovo polje, izbori se ponavljaju, a svim kandidatima sa te liste se zabranjuje kandidovanje na izborima u naredne 4 godine.
    (uros, 30. april 2011 17:06)

    # Link komentara

  103. @ Nikola

    Postovani g-dine jeste gradonacelnik dipl. ing. ali nema strucnost koju ta diploma nosi. Bio sam njim od trece godine masinstva u istoj grupi na aerokosmotehnici i diplomirao sam taj isti fakultetu u roku sa prosekom preko 9.60. Dok smo se i ostali ubijali od rada, crtanja, racunanja g-din Dragan je bio najvisi omladinski i partijski funkcioner na fakultetu, vedrio i oblacio i medju studentima i profesorima i dobijao ocene iako ga mi nismo videli na mnogim ispitima (neka to objave profesori koji su morali da mu poklanjaju ocene). Da je g-din Dragan strucnjak on bi radio u struci, u to vreme ili u VTI ili UTVI ili fakultetu, medjutim on je otisao za Nemacku i vratio se kao kadar i perspektivni bogatas. Ne komentarisem kakav je gradonacelnik ili politicar ili strucnjak za marketing. Vazduhoplovni strucnjak nije i to PODVLACIM. To znaju svi studenti a danas rasuti po svetu inzenjeri aerokosmotehnike.
    (Voyger, 30. april 2011 17:04)

    # Link komentara

  104. Odusevljava me Djilasova pragmaticnost i jednostavnost, nema velikih reci i metafizike. Potpuno sam uverena u njegovu iskrenost, jer me do sada nije razocarao. Nije slucajno sto daje sebi za pravo da ovako otvoreno kritikuje, cak i svoje stranacke kolege. Ispunio je sva svoja obecanja, dobio sve pohvale i podrsku, a sa takve pozicije su sve kritike opravdane i smislene.
    (Eleonora, 30. april 2011 17:02)

    # Link komentara

  105. Samo ovakve izjave politicara, koji vode ovu zemlju, imaju smisla. Djilas je pravi primer kako bi trebalo raditi. Sve dok su svesni pravog stanja u zemlji, koliko je opao standard i koliko se tesko zivi.. i kad to glasno kazu, onda imam nadu da ce biti bolje, da ipak imaju najbolje namere.
    (na pravom mestu, 30. april 2011 17:01)

    # Link komentara

  106. Svaka čast, Srbiji trebaju takvi političari koji realno govore o standardu života iako su na vlasti.
    (Žarko, 30. april 2011 17:00)

    # Link komentara

  107. pravo zbog ovakvih izjava Djilas je postao jedan od najpopularnijih politicara u Srbiji. Ne libi se da jasno i glasno kaze sve sto mu je na pameti, pa cak i ono sto je politicki nepopularno, a mozda cak steti i njegovoj stranci. Mislim da ga sve vise postuju i simpatizeri opozicionih stranaka.
    (lepo je rek'o, 30. april 2011 16:58)

    # Link komentara

  108. Svi ste isti,pred izbore pricate kako mi tesko zivimo,a kada zasednede terate po starome .Dokle vi mislite da ce vam trajati da dzovanska demagogija,vecito nece,vec je ta vasa tehnika kojom se sluzite,da se docepate vlasti,na zatonu a onda?
    (MUKNAVI, 30. april 2011 16:57)

    # Link komentara

  109. E ne mogu da docekam izbore...ziv nisam...DS moj glas NIKAD NIKAD NIKAD NIKAD NIKAD NIKAD NIKAD...vise dobiti nece!
    (Lik, 30. april 2011 16:47)

    # Link komentara

  110. Moramo odvojiti neke stvari. Nema mnogo ljudi u Srbiji koji su zadovoljni, pre svega ekonomskom situacijom. Takvih nema mnogo ni u Beogradu. Sa druge strane, u Beogradu ima mnogo ljudi koji su zadovoljni onim sto je u ovom gradu uradjeno od kad je Djilas gradonacelnik. Ne bez razloga. Nezadovoljni ste jednim projektom i samo njega pominjete. I to je u redu. Prosto, nije vam dat prostor da jos nesto iskoristite kao argument. I to dovoljno govori. Meni odgovara i taj most i cena tog mosta i tempo kojim se gradi i izgled... Neke stvari vredi platiti. Necete se secati te cene kada vam znacajno skrati put do kuce.
    (Marija Kovacevic, 30. april 2011 16:23)

    # Link komentara

  111. Ja znam ko ce biti najmanje zadovoljan posle izbora, e to ce biti nadam se ovi iz DS. Oni su toliko losi da ih vec neki uporedjuju sa Milosevicevom vlascu. E moj Tadicu gde si ti odveo stranku. Kad se samo setim da sam uvek glasao za vas, sramota me je da i pomislim a ne da kazem nekom. To je danasnje stanje sa DS-om.
    Sto se tice onog sto je neko napisao kako je ovaj Djilas velik covek. Velik je onoliko koliko mlati pare u Emotion firmi ili je mlatio. Ako to nije istina nek novinari pitaju RTS koliko RTS PLACA EMOTION-U ZA SAMO JEDNU PONAVLJAM JEDNU EPIZODU "48 SATI SVADBA" ?
    To nisu posteni ljudi to su sve krimanlci, da to nije tako, neka odgovore sta bi sa KOLUBAROM, STO SU TO ZATASKALI ?
    (I kao da je bilo nekad, 30. april 2011 16:04)

    # Link komentara

  112. Na primeru vođenja Beograda Dragan Đilas pokazuje kako se uspešno ostvaruju ciljevi i iz dana u dan stiče sve veće poverenje i podršku građana.
    (sophia, 30. april 2011 15:55)

    # Link komentara

  113. napred majstore, takav nam treba, jasan i odlucan
    (Deni Strasni, 30. april 2011 15:54)

    # Link komentara

  114. "bolje da oćutim" ?!?! Nemate vi pravo da oćutite ništa,gospodine Đilas !
    Vi ste deo te vlasti i snosite svoj udeo odgovornosti ! Ne možete izdvojiti pojedinačne rezultate vaše vladavine,jer ste svi u istoj koaliciji. A što se tiče rezultata - Lako je izjavljivati "građani treba da imaju plate 30 % veće",lako je zadužiti se za pola milijarde evra i podići najskuplji most na svetu,lako je kupovati "svemirske" tramvaje u godinama krize! Hajde da se ne zadužujemo više. Hajde da ne gradimo "iz kredita" (kao što vi kažete) već iz realnih sredstava. Hajde da asfaltiramo još jednu od 2,200 beogradskih ulica,a ne samo Bulevar,i to ovaj put,bez slikanja ! Lako je reklamirati se na račun građana...
    (Rakijo,i Bogu si teška, 30. april 2011 15:52)

    # Link komentara

  115. odakle ste prepisali ovaj intervju...
    (ime, 30. april 2011 15:44)

    # Link komentara

  116. Vladavina demokratske stranke,svela je Srbiju na banana-državu,u kojoj ne vladaju pravo ni pravičnost,već partijska podobnost i zakon jačeg. Ne znam kada je poslednji put u istoriji,Srbija pala toliko nisko,a da nije bila okupirana od strane druge zemlje. I sada jedan od ključnih igrača u toj vlasti,doduše nešto veštiji u samo-prezentaciji,izjavljuje tu kako "ima nezadovoljnih" ?? Gospodine Đilas,mi postajemo zemlja ljudi koji nemaju šta da izgube. Ne radi se tu o "nezadovoljstvu" ! Radi se o beznađu,o nedostatku posla i perspektive ! O kontejnerima i narodnim kuhinjama ! O oduzimanju stana zbog duga za struju ! Radi se o životu ! Gospodine Đilas,vaša vlast je poput malignog tumora koga treba odstraniti hirurškim putem - na izborima ! A vi učešćem u toj vlasti,dajete joj alibi,pa ćete morati da snosite i svoje deo odgovornosti !
    (Miloš Radulac, 30. april 2011 15:41)

    # Link komentara

  117. ma bas me briga sta drugi kazu, ja kazem Djilasa za premijera!Da nije njega bilo, ne bih nastavila fakultet... on nadje resenje za sve, e to je dragi politicari odogovornost prema gradjanima, ucite od najboljih!
    (student, 30. april 2011 15:36)

    # Link komentara

  118. Srbiji su potrebni odlucni i uspesni ljudi kao sto je nas gradonacelnik. Samo napred, podrsku moju imate.
    (Marko Surcin, 30. april 2011 15:35)

    # Link komentara

  119. Da li si ti zadovoljan? Sigurno ti je plata 4-5 hiljada evra,primas na pet sest mesta.Tebi treba nama ne treba.Ja treba da budem srecan sto ti imas.
    DOKLE TAKO?
    (KIKI, 30. april 2011 15:34)

    # Link komentara

  120. Veliki komunista.
    (Rudi, 30. april 2011 15:31)

    # Link komentara

  121. pa ovako, nemam platu 300 eura ali sam ZADOVOLJNA jer NEMAM ni bombe nad glavom, jer sam prvi put otisla u posetu rodbini u inostranstvo avionom, i to zahvaljujuci dolasku jeftinih avio kompanija, zadovoljna sam jer mogu da ucestvujem na omladinskim seminarima sirom sveta i osetim se kao deo sveta...e zbog toga sam zadovoljna, malo li je?!
    (Sladja, 30. april 2011 15:24)

    # Link komentara

  122. Raspišite izbore kada je tako i kada je svima u Srbiji jasno da vladajuća koalicija ne funkcioniše!
    (bojan, 30. april 2011 15:24)

    # Link komentara

  123. Vidim da Djilas ne može da sakrije mržnju prema koalicionim partnerima je želi da opravda ministre iz DS redova a da indirektno kritikuje druge. Na pomolu su prevremeni izbori, a sve ovo govori u prilog tome.
    (Sima Radić, 30. april 2011 15:22)

    # Link komentara

  124. NEMA MNOGO ZADOVOLJNIH, ALI IMA MNOGO NEZADOVOLJNIH !
    Tražili ste 6 oktobar imaćete ga!
    (Gavrilo Princip, 30. april 2011 15:22)

    # Link komentara

  125. Naravno da su svi nezadovoljni, ali ćete i vi biti posle sledećih izbora, jer nećete ni cenzus preći. Najiskrenije se nadam da ce nova vlada da vas sve pohapsi zbog uništavanja Srbije na svim nivoima.
    (iv@n, 30. april 2011 15:20)

    # Link komentara

  126. "nezadovoljni ne glasaju samo za opozicione stranke, već i za DS, neki za SPS, G 17..."

    Kako da glasam za DS kada je unazadio moj život i doveo me na golu egzistenciju?
    (maicon, 30. april 2011 15:20)

    # Link komentara

  127. Molba, na koju mi iz Skupštine grada niko nije odgovorio !
    Poštovani Gradonačelniče,
    Poštovani Predsedniče Skupštine Grada Beograda,
    Dana 14.05.2011 godine ističe mandat svim članovima Upravnih i Nadzornih odbora iz reda zaposlenih u svim zdravstvenim ustanovama kojima je osnivač Skupština Grada Beograda. Po zakonu Stručni saveti zdravstvenih ustanova biraju najbolje u njima za članove upravnih i nadzornih odbora, a osnivač samo potvrđuje izbor. U nekim ustanovama je započet postupak izbora novih direktora i ne može se očigledno završiti zbog isteka mandata članova Upravnog odbora, kao npr. u Studentskoj poliklinici. Legalitet izbora od strane starih članova kojima ističe mandat može biti osporen na sudu.
    Obzirom da imamo informacije da će sednica Skupštine grada Beograda biti zakazana tek početkom juna APELUJEMO na Vas da je zakažete što pre, a svakako do isteka mandata do 14 maja.
    Nije dobro da se atmosfera javašluka i nerada do izbora novih direktora produžava u nedogled. Naime posle ove sednice mora početkom juna biti održana još jedna sednica, koja bi potvrdila odluke Upravnih odbora o izboru direktora. Krajem mandata obično direktori ništa ne rade ili loše rade i nanose štetu ustanovi znajući da neće biti ponovo izabrani. ZAŠTO DA SVE ODLAŽEMO ZA JESEN?
    Neophodno je po mišljenju nas zdravstvenih radnika da Skupština uvaži ovu činjenicu i da jednom makar kratkotrajnom sednicom imenuje ovih oko 100 članova Upravnih i Nadzornih odbora čineći ih funkcionalnim i u roku osposobljenim za donošenje odluka.
    Molimo da ovo shvatite kao dobronamernu inicijativu koja ukazuje na realan problem, koji odbornici mogu da reše bez po muke, samo jednim glasanjem za dobro pripremljene predloge.
    Smatramo da bi bilo neumesno da se obraćamo svim odborničkim grupama radi podrške ovom predlogu i molimo Vas da im prenesete naše pozdrave i zahvalnost na naporu koji će uložiti u cilju boljeg i funkcionalnijeg zdravstva.
    S poštovanjem,
    Dr M. Brkić Beograd
    (Misa, 30. april 2011 15:17)

    # Link komentara

  128. Ja licno sam prezadovoljan, palim odavde u roku od mesec dana tako da: Zbogom Srbijo, zbogom!!!
    (ledu, 30. april 2011 15:10)

    # Link komentara

  129. Ni ja nisam zadovoljan radom Ministarsta za infrastrukturu! Sreca je pa nemaju mnogo nadleznosti u BG, jer i ovo sto je u njihovoj nadleznosti nije bas pa pohvalu! Mislim da grad treba da preuzme nadleznisti od njih za SVE sto se nalazi u Beogradu!
    (voja, 30. april 2011 15:03)

    # Link komentara

  130. Jedini covek koji nesto radi...
    (beogradjanin, 30. april 2011 14:57)

    # Link komentara

  131. Hvala Bogu da neko u ovoj zemlji moze da kaze istinu. Sustina je da je ovom narodu u najgorim vremenima potrebna podrska iskrenih ljudi a ne onih koji sede na foteljama i nista ne rade. Nama je potrebna sitna pravda i briga o najsiromasnijima a ostalo cemo lako. Nismo ni prvi ni poslednji put gladni ali smo se sada otudjili vise nego ikada jedni od drugih. Gradonacelniku verujem samo iz jednog razloga - iskren je!
    (RESNIK, 30. april 2011 14:56)

    # Link komentara

  132. Da nema zadovoljnih ali barem ne moramop vise da gledamo TOMA reailty .... Jedini covek koji ispuni sve sto obeca.
    (Petar Kralj, 30. april 2011 14:54)

    # Link komentara

  133. Ljudi imamo legendu gradonacelnika . Sad ne moramo da brinemo ni za kosarku vise a nadam se uskoro ni za ostale stvari. Dragane Beograd je uz tebe!!!
    (Bon Jovi, 30. april 2011 14:52)

    # Link komentara

  134. Previse je Djilas veliki da bi ga ovi ovde pojedinci blatili... Znam da je mnogima krivo sto nemaju ovakvog gradonacelnika ali od srca vam zelim to.
    (Sablja, 30. april 2011 14:51)

    # Link komentara

  135. Bravo za velikog coveka.... jedini covek na politickoj sceni koji je u stanju da kritikuje sve bez obzira iz koje je ko stranke ako nesto ne valja.
    (Goran Pantic, 30. april 2011 14:46)

    # Link komentara

  136. Pa naravno da je nezadovoljan radom nekih ministara u vladi, a posebno Mrkonicem. Secam se samo kako je pre par godina na radovima na obilaznici Djilas resio problem kasnjenja radova koji su bili paceni na vreme i za koje nije bilo opravdanja. Mrkonic, em ne plati izvodjacicma, em mana predstavi da ce sve biti pre roka, em nista ne bude uradjeno! Doslednost je rec koja ne postoji kod njega za razliku od Djilasa. U svakom slucaju, mogao bi sada Beograd da se zrtvuje za Srbiju, pa da Djilas malo zavede red u vladi jer tu ima mnogo posla. U Beogradu je i onako previse uradjeno. A u nekim njihovim opstinama su plate 500 EUR, dok su po Srbiji negde oko 100 EUR, onda naravno da ima nezadovoljnih gradjana. Ne kazem da ih nema u Beogradu, ali cinjenica je da je tamo zivot laksi i lepsi. U svakom slucaju, voleo bih da i ostatak Srbije malo dobije doslednu i odgovornu vlast. I samo da budem jasan, nisam siguran da bi ikada glasao za zute, ali Djilasa bi voleo da vidim na mestu premijera!
    (boki, 30. april 2011 14:28)

    # Link komentara

  137. Ahhh uvek će biti nezadovoljnih ljudi, mnogi su zaboravili kako nam je bilo pre 10-15 godina!!!! I nije bitno kojoj stranci pripadamo ili ne pripadamo, ali treba da budemo realni i da vidimo kad neko radi i istinski se trudi kao Đilas!
    (BG girl, 30. april 2011 14:23)

    # Link komentara

  138. Jao kako njima nije jasno koliko smo blizu pucanja. Uljujkali se da je Toma uz svu pompu izveo samo 50 hiljada ljudi na ulicu. Pa normalno kada narod nece da izlazi na ulice zbog tajkunskih placenika. Nece ovde kapisla biti nikakav unapred zakazan i organizovan miting. Nego, kada se neki mucenik spali ispred Vlade, ili kada obezbedjenje, koja cuva Miskovica i Beka, prebije nekog sirotanovica zbog pogresnog pogleda... E tada cete da vidite sta je masa ozlojadjenih, prevarenih i PRAVDE zeljnih ljudi. A tada vas nece spasiti ni sluzbeni automobili, ni privatno obezbedjenje, ni vile sa bazenima na Dedinju, ni racuni u inostranstvu. Nista vas tada nese spasiti narodnog besa i mrznje koja se ovde skuplja vec 20 godina.
    (Marko (Dorcol), 30. april 2011 14:19)

    # Link komentara

  139. Naravno da mnogi građani nisu zadovoljni, ali to je zahvaljujući i Demokratskoj stranci i Draganu Đilasu. Kako građani da budu zadovoljni kada je vladajućoj stranci draži interes tajkuna ili partijskih javnih preduzeća nego interes sve siromašnijih građana? A to ko ima tapiju na nezadovoljne, ja ne znam, ali jedno znam: ako su nekada nezadovoljni i glasali za DS, sasvim sam siguran da na prvim sledećim izborima to neće biti slučaj. Hoću reći: ja sam na prošlim izborima glasao za Borisa Tadića, na ovim izborima mi ne pada na pamet da glasam za Srđana Šapera i Dragana Đilasa. Ne, nikako.
    (Dacha, 30. april 2011 14:19)

    # Link komentara

  140. Надам се да је г-дин Ђилас задовољан!!! Његове фирме раде са милионима еура зараде, са друге страна дере кожу народу кроз разне порезе, таксе и разноименоване глобе живота у Београду. Потом тако хумано отет новац од грађана пласира Монтери, Денези, Алпини, Кошаркашком Савезу, Србија Опену и ето успешног и задовољног Градоначелника. Ђилас је увео пљачку за паркинг, ограничавајући слободу кретања, крвнички скуп паук који наплаћује глобу од десетак хиљада динара за неправилно паркиран аутомобил. Да ли у цењеној и високоузвишеној ЕУ постоји град у коме казна одношења аутомобила износи четвртину просечног личног дохотка у истом том граду? Да ли постоји држава у тој истој вољеној, никада достигнутој а беспрекорној и сталнохваљеној ЕУ, у којој је порез на некретнину у којој станујемо до 2 процената???!!! Е, али Градоначелник има изузетну идеју: доћи на власт, увести што веће глобе, хапсити и отимати милионску имовину све у име града, свакоме ко нема да плати а онда то трошити, наравно транспарентно..."Криви смо који смо ћутали" рече једном панонски морнар!!!
    (Петар, 30. april 2011 14:06)

    # Link komentara

  141. Pa tvoja stranka je dovela do toga da niko nije zadovoljan mislis da narod moze jos da trpi ovu nemastinu
    (Jelena Milosevic, 30. april 2011 13:53)

    # Link komentara

  142. g-din DJilas govori kao da ima dva razreda osnovne skole. Pa zar on nije vlasnik marketinske agencije, pa mogao bi da izmislja nesto domisljatije? Neverovatno kako su nam sustinski neuki i ljudi bez ikakve strategije do lova u mutnom i besmislenog lupetanja na celu.
    (ana, 30. april 2011 13:41)

    # Link komentara

  143. "kazao je Đilas i na konstataciju da je "Milutin Mrkonjić ipak 'preživeo' rekonstrukciju vlade" odgovorio:"Bolje da oćutim".

    U tom slucaju ti je bolje da nista nisi ni pricao. Imaju moji Dorcolci univerzalan naziv za takve koji sve KAO nesto hoce, ali ne smeju. Takav si bio kao mali takav si i sada takav ces biti i pod stare dane i nikakvi milioni i BMW-ovi koje bahato parkiras dok te voze u teretanu tu ne pomazu. . .
    (Sunce Slobode, 30. april 2011 13:24)

    # Link komentara

  144. Demagog.Gomila advertajzing agencija je zatvoreno ili pred gasenjem,jer njegove i Saperove agencije drze monopol.Da li su one na minimalcu ili im kasne plate?
    (Ivan, 30. april 2011 12:52)

    # Link komentara

  145. A ne, neću ja da glasam da bi nekog dovela na vlast. Ko god da je na vlasti meni svakako neće biti dobro. JA ĆU DA GLASAM DA TEBI I TEBI SLIČNIMA ODUZMEM FOTELJE!!! Neću da dozvolim da VI i vaši ljudi sedite u foteljama!!! Pa da vidimo ko će biti tada zadovoljan!!!
    (nikad više DS, G17+, LDP..., 30. april 2011 12:51)

    # Link komentara

  146. Jedino sto si dobro uradio je sto nisi poklonio stanove romima...ali oni su sada 200m dalje od Gazele, tako da nista bolje nije...jedino da stranci ne gledaju njih kada prolaze....

    Sta reci samo za BEograd put, koliiko se tu para obrce, koliko imamo najgori asfalt? Sta sa tim Djilas ??

    Sta ce nama da se hvalimo mostom ako on ne smanji guzve AMAN, umesto 3 ruzna ali dobra i funkcionalna, mi zamisli imamo PILON od 200m ...realno koji ce nam???…??

    Ja bih te samo pitao, da li si ti medju onima sto se zali na to kako zivis??
    (banovo brdo..svi ste vi isti, 30. april 2011 12:42)

    # Link komentara

  147. ma ovi politicari se sprdaju sa nama...kako mi nismo imali srece ko rusi da nam dodje neki Putin na vlast...
    (nindza klinac, 30. april 2011 12:37)

    # Link komentara

  148. 30% !!! HAHAHAAAAA pa ako je prosecna plata 350e, onda je sa povecanjem od 30% to 455 evrica, ej bre od toga ne moze normalno da se zivi, pa jel to program ove drzave ! Kako bi bilo da malo ti i bajatovic imate toliku platu ? pa zivite od nje ako mozete... NEMATE OBRAZA, NE ZNATE STA JE STID, UNISTAVATE LJUDE I DRZAVU ! ODLAZITE !!!
    (jeremija, 30. april 2011 12:33)

    # Link komentara

  149. Zbog Djilasa i dalje glasam za ds..
     (alex, 30. april 2011 12:30)

    # Link komentara

  150. Ljudi dosta je bilo prazne slame, sve političare treba pobacati u Savu, Dunav, Moravu i ostale pritoke. Hoćemo neposredno upravljanje nećemo armiju trutova na svojoj grbači.
    IZAĐITE NA IZBORE I UBACITE NEVAŽEĆI LIST. 3 MILIONA NEVAŽEĆIH I PROMENIĆEMO NE SRBIJU NEGO CEO SVET.

    Hoćemo neposredno upravljanje - elektronsko glasanje svih ljudi umesto parlamenta.
    Hoćemo ukidanje funkcije političara, a u prelaznom periodu dok narod ne izglasa prave demokratske zakone njihovu funkciju je potrebno prebaciti na administraciju.
    Politička propaganda se mora kažnjavati kao najteže krivično delo.
    (Milan, 30. april 2011 12:29)

    # Link komentara

  151. Jeste, puno je nezadovoljnih. I svi nešto mašu rukama, kao Danica onomad u Kažiprstu kada je iznervirala plahovitog gradonačelnika, koji je lak na obaraču...
    Da li je to pala gledanost programu Emotion produkcije (sa kojom Đilas nema nikakve veze, naravno)? Veliki su to licemeri, veliki. I sada će svi reći: "Ok, ali nemam za koga drugog da glasam!" Pa nije tačno. Verica Barać, Rodoljub Šabić, Biljana Srbljanović, Srbijanka Turajlić, Danilo Šuković... ovi su mi prvi pali na pamet.
    (GoranM, 30. april 2011 12:29)

    # Link komentara

  152. Očito da gospodin Dragan Đilas, dipl. maš. inž. ima kvalitete: stručne, organizacione, ljudske. Ali, imam utisak da je u lošem društvu i da bi se najradije iz toga sklonio. Verujem, da kada bi osnovao stranku, nadmoćno bi pobedio da bi sam, sa svojim ljudima, mogao samostalno da formira vladu.
    (Nikola, 30. april 2011 12:23)

    # Link komentara

  153. Kako te nije sramota Djilas, zbog tebe je promenjen izborni zakon za izbor gradonacelnika, vase lopurde i tajkuni su doveli zemlju do samog dna, i Ti sad valjas neku demagogiju. jel ovo skrivena kamera ? Ili je to samo vrhunac bezobrazluka.
    (autohtoni, 30. april 2011 12:19)

    # Link komentara

  154. "Zato program ove države treba da bude kako da građani imaju plate 30 odsto veće ..."

    Gradjani ove drzave su imali 30% vece plate u vreme kada ste vi dosli na vlast. Tri godine kasnije vi obecavate da cete da nam vratite ono sto smo imali kada smo vam poverovali i glasali za vas.

    Gospodin Djilas je stvarno inzenjer. Nikada nije radio u struci, ali se bavi inzenjeringom - socijalnim inzenjeringom.
    (Sergije, 30. april 2011 12:14)

    # Link komentara

  155. Nema ih mnogo ali su svi pri vlasti!
    (Miloš, 30. april 2011 12:02)

    # Link komentara

  156. I Djilas poceo predizbornu kampanju.Sta narod ima od toga sto on misli da bi ljudi trebali da zaradjuju 30% vise i 'da biraci treba da glasaju za onog kome veruju da moze da ispuni takva obecanja' Ima do izbora godinu dana..sta cete uraditi do tada da se stvari poboljsaju?! Mada..moram priznati da je ipak jedan od onih koji nesto rade i koji daju relativno zdrave komentare. I meni je npr. M.Mrkonjic kriminalan, a ostao je na funkciji. Sramota.
    (zeks, 30. april 2011 11:55)

    # Link komentara

  157. Bla, bla, truc, truc...Jel ovaj stvarno misli da smo retardirani!!! Uostalom mozda i jesmo kad nas godinama navlace na istu pricu!!!
    (LLudi Milojko, 30. april 2011 11:45)

    # Link komentara

  158. ŠTA JE OVO VI NE PUŠTATE KOMENTARE?
    Da ne povredite njegovu suptilnu strukturu!
    da mu ne smanjite rečnik koji je sveukupno obima 500 reči ili ispod svih proseka.
    (Dragoslava, 30. april 2011 11:25)

    # Link komentara

  159. Čuj, ako Cvetković proceni, pa nema zadovoljnih. Koješta.

    Hajde reci gde je novac, ko su lopovi koji su pljačkali,
    pljačkaju i pljačkaće ovaj jadni narod, koji Vas sve trpi.

    Insistiranje na istini i kao fol iskrenost
    nije istina i iskrenost ako se ne primenjuje.

    Podrška će uslediti, narod još uvek nije toliko glup,
    da ne prepozna ko ovde zaista može da PRIMENI pravila,
    napravi INVENTAR i vrati život.

    Npr. Brankica i Insajder B92 koji su nagrađeni,
    ali prava nagrada su dela za kojima vape i slede
    kao reakcija na njihovu neverovatnu hrabrost...
    (insajder fan, 30. april 2011 11:23)

    # Link komentara

  160. Ja poznajem mnogo zadovoljnih ljudi, nisi u pravu Djilas evo na primer Boris Tadic je najzadovoljniji covek u Srbiji, pa Ivica Dacic, pa Mirko, pa Mladjan, pa Palma ko to kaze ko to laze da ih nema.
    (marko, 30. april 2011 11:21)

    # Link komentara

  161. Sto vise slusam Djilasa shvatam da i nije puno pametan!!! Djilase bolje ces proci ako cutis a narod misli da si pametan.
    (M, 30. april 2011 11:12)

    # Link komentara

  162. Ja znam ko jeste itekako zadovoljan..ti i tvoji pajtosi iz stranke svi naprasno u najsiromasnijoj zemlji evrope postaste bogatasi pa tako ti odjednom od vecitog studentra posta tajkun tezak 350 miliona eura ,od svakog biblorda u Bg-u mora da kapne na tvoj racun.
    (Dzoni, 30. april 2011 11:09)

    # Link komentara

  163. Evo, krenulo je hejtovanje! Mogli smo 20 parkova po Borci i Ovci, za ovaj most smo mogli preko 300 mostova po Vladicinom Hanu, Kursumliji, Nedodjiji i sl. 'Selo moje, lepse od Pariza'...
    Ljudi, hajde ostavite malo Beograd na miru, radite i gradite svoje gradove, svoje parkove, svoja dvorista. Manite se vise Beograda "koji usisava sve", a eto niko ne zeli da ulaze u perspektivnu xyz vukoj....Uostalom, otkud vi svi ovde, kad je tako dobro 'kod vas kuci'? Tako kazete, zar ne, kad petkom krenete sa posla? Ja kuci idem u centar Beograda, da sa svojim detetom prosetam po tom uredjenom Tasu, koji 40 godina nije sredjen. A vi po spremljene dzakove paprika i krompira, po smrznute ruckove, po zimnice i ko zna sta jos. Ja po to idem subotom na pijacu gde moram da kupim isto to. I ne zalim se, hocu da odem sa zenom na pijacu, da prosetamo i kupimo zajedno, ali hocu i da je pijaca sredjena, hocu da dzogiram trim stazom na sredjenom Tasu, hocu da platim i veci porez ako treba za to. Rodjen sam ovde i hocu da mi bude lepo i sredjeno. Ovde mi je kuca. Ja nemam rezervnu gde cu petkom da odem, a preko nedelje da ovde prezirem i hejtujem 'Beogracice'.
    Hvala redakciji ako objavi komentar, stvarno nisam zeleo nikoga da uvredim, uvek sam tezio tome da budem kosmopolita i trudicu se. Ali stvarno, umoran sam od tog hejtinga. Ako vam Beograd ne valja, pa niko vas ne drzi. Da sam nevaspitan, rekao bih da biste nam ucinili uslugu. Evo praznicima se vidi uostalom, prazan grad, moze da se parkira covek gde hoce. "Beogradjani" otisli kuci...
    (Beogradjanin, 30. april 2011 11:08)

    # Link komentara

  164. Citam komentare gradjana na ovu vest i ne verujem! Kako vas nije sramota da pljujete jednog od retkih politicara u nasoj zemlji koji su zaista nesto uradili za svoju zemlju!? Covek je napravio most kakav Beograd treba da ima! Ne moze se sa obicnim mostovima i skromnom arhitekturom turizam koji donosi mnogo novca biti poboljsan, vec nekim simbolima grada koji ce popraviti sliku naseg prljavog i sivog Beograda.
    Bolji vam je Velja, Kostunica, Dinkic, Toma, Palma, Mrkonjic ili neko drugi? Pa ovaj narod i zasluzuje da ga gaze kada ne moze da razlikuje dobro i lose. Secam se pre nego sto je Djindjic bio ubijen, ista je prica bila svi su ga pljuvali, svima je bio lopov, kriminalac, a kada je covek ubijen i kada se videlo malo kasnije koja je to tragedija ustvari za drzavu i njene ljude onda su svi okrenuli plocu i velicali ga. Ponekad me stvarno sramota kada vidim kako gradjani nase zemlje zatucano razmislaju.
    (Boris, 30. april 2011 11:07)

    # Link komentara

  165. Sve pametniji od pametnijeg!Srbija je zrela za TOTALNU rekonstrukciju.Drzavu nam vode ljudi cije je prvo radno mesto u Ministarstvima,agencijama,skupstinskim klupama,nisu ni sibicu u svom radnom angazmanu napravili,da ne govorim o ozbiljnijim stvarima.Moja generacija je u ovoj i bivsoj zemlji prqavila tenkove,avione,lokomotive,kamione,traktore,televizore i da ne nabrajam vise...!!!!
    Sve je ovo raadjeno sa inzenjerima i majstorima koje je ova zemlja skolovala i obucavala.Danas trce po belom svetu ,mole da te iste masine remontuju?????,i hvale se kako je to uspeh Vlade????
    Ne mogu da verujem sta se sve u ovoj zemlji dogadja,a sta ce se sve dogadjati!!!????

    Imam sina koji za godinu dana zavrsava u Beogradu jedan od tehnickih fakulteta,i samo jednu zelju da nakon diplomiranja ode iz ovog srpskog blata,jer ja kao dipl.inz.masinstva ne zelim biti clan ni jedne od ovih GIGANT stranaka,a to i njemu savetujem!!!,jer u protivnom ne znam kako bi on mogao dobiti posao dostojan coveka u ovako postavljenom drustvu!
    Mozda bi mu(mi) doticni gospodin(kolega po struci) mogao da objasni....!!!
    I za kraj,NE OKRECI SE SINE.....,zivot se od Gospoda jednom dobija!!!!!
    (slavko-licno, 30. april 2011 11:07)

    # Link komentara

  166. Ne treba biti previše mudar da bi se shvatilo koliko je nezadovoljnih u ovoj zemlji. Ali, gospodine Đilas, Vi svakako ne pripadate toj armiji.
    Nezadovoljni su ono koji su se borili protiv režima, koji su stajali pred kordonima ,zviždali, lupali, bivali izlupani, kojima je prećeno, koji su gubili posao...A, Vi ste za to vreme povećavali svoje bogatstvo, pa ga, stupajući u radove DS-a 2004!, samo povećavali. Mora da se udvostručilo, priznajte, ne terajte me da računam, slab sam iz matemetike. Nisu nezadovoljni ni Šaper i kompanije, a kako i bi kad je
    savetnik predsednika zanimanje, unosna profesija.
    Velite da Srbiju ne mogu spasiti Karić i kompanija, što je verovatno tačno, ali ne kažete zašto je treba spašavati, niti od koga. A, odgovor se nameće, sam po sebi, zar ne?
    (bulat92, 30. april 2011 11:07)

    # Link komentara

  167. Sve pametniji od pametnijeg!Srbija je zrela za TOTALNU rekonstrukciju.Drzavu nam vode ljudi cije je prvo radno mesto u Ministarstvima,agencijama,skupstinskim klupama,nisu ni sibicu u svom radnom angazmanu napravili,da ne govorim o ozbiljnijim stvarima.Moja generacija je u ovoj i bivsoj zemlji prqavila tenkove,avione,lokomotive,kamione,traktore,televizore i da ne nabrajam vise...!!!!
    Sve je ovo raadjeno sa inzenjerima i majstorima koje je ova zemlja skolovala i obucavala.Danas trce po belom svetu ,mole da te iste masine remontuju?????,i hvale se kako je to uspeh Vlade????
    Ne mogu da verujem sta se sve u ovoj zemlji dogadja,a sta ce se sve dogadjati!!!????

    Imam sina koji za godinu dana zavrsava u Beogradu jedan od tehnickih fakulteta,i samo jednu zelju da nakon diplomiranja ode iz ovog srpskog blata,jer ja kao dipl.inz.masinstva ne zelim biti clan ni jedne od ovih GIGANT stranaka,a to i njemu savetujem!!!,jer u protivnom ne znam kako bi on mogao dobiti posao dostojan coveka u ovako postavljenom drustvu!
    Mozda bi mu(mi) doticni gospodin(kolega po struci) mogao da objasni....!!!
    I za kraj,NE OKRECI SE SINE.....,zivot se od Gospoda jednom dobija!!!!!
    (slavko-licno, 30. april 2011 11:06)

    # Link komentara

  168. Ne treba biti previše mudar da bi se shvatilo koliko je nezadovoljnih u ovoj zemlji. Ali, gospodine Đilas, Vi svakako ne pripadate toj armiji.
    Nezadovoljni su ono koji su se borili protiv režima, koji su stajali pred kordonima ,zviždali, lupali, bivali izlupani, kojima je prećeno, koji su gubili posao...A, Vi ste za to vreme povećavali svoje bogatstvo, pa ga, stupajući u radove DS-a 2004!, samo povećavali. Mora da se udvostručilo, priznajte, ne terajte me da računam, slab sam iz matemetike. Nisu nezadovoljni ni Šaper i kompanije, a kako i bi kad je
    savetnik predsednika zanimanje, unosna profesija.
    Velite da Srbiju ne mogu spasiti Karić i kompanija, što je verovatno tačno, ali ne kažete zašto je treba spašavati, niti od koga. A, odgovor se nameće, sam po sebi, zar ne?
    (bulat92, 30. april 2011 11:06)

    # Link komentara

  169. Kakav nam je premijer sve ostalo je još i odlično.
    (Vuk Lau, 30. april 2011 10:54)

    # Link komentara

  170. Vazno je da je vasar tastine i osrednjosti koji nam je ponudila DS u vidu ZES-a zadovoljan,posto je cela igra igrana za vase zadovoljstvo i korist!Mi smo prestali da postojimo nakon sto smo obavili duznost i glasali protiv radikale za iste takve derikoze i neznalice.A vi,kao tipican primer tastine,bezobrazluka,loseg marketinga,nikakvog rada a mnogo slikanja i govorenja u prazno,treba da ste vise nego zadovoljni.Mi cekamo da vam prodje mandat,a vama ce svakako biti dobro:i kad ne budete gradonacelnik,bicete kao Miskovic i Beko-ugledni tajkun nepoznatog porekla bogatstva i imovine.Dolce vita na srpski nacin.
    ((Vlast)a, 30. april 2011 10:39)

    # Link komentara

  171. "nezadovoljni ne glasaju samo za opozicione stranke, već i za DS, neki za SPS, G 17... " - Što je babi milo to joj se i snilo.
    (Siki, 30. april 2011 10:33)

    # Link komentara

  172. Da ti nisi slučajno član stranke koja je uvela najveći harač na svetu za imovinu. Baš smo u takvim segmentima lideri.
    Ti si najsrećniji čovek na svetu, jer tužilaštvo ni u mislima nemisli da ispita lopovluk i koliko će da košta most koji praviš. Jedan od razloga zašto će te da oderete ljude sa porezom u BG-u jeste i taj neverovatni most od 400 miliona evra.
    (stidi se malo, 30. april 2011 10:31)

    # Link komentara

  173. Evo Djida predvidja da ce DS i premijerministar Cvetkovic biti i u sledecem mandatu posle izbora?Znaci Mrka je DS,u pobrkao loncice,a da i neki drugi ministri posle rekonstrukcije,mozda nece prezivati u sledecem sastavu Cvetkoviceve vlade?DS kalkulise da mogu da legnu u krevet i s SNS,SRS,SPS,LDP,NS,G-17+,URS itd..,itd..,a to sve da bi nas koji smo vec lobotomirani jos iz doba Miloseviceve vladavine i rezima,ubediliu da ste svi isti i da u sustini nije bilo promena 5 okt,vec jednostavno promenile se face na politickoj sceni,a posedujete isti pedigre?
    (titov pionir, 30. april 2011 10:21)

    # Link komentara

  174. Ne znam koliko se moze verovati ovom coveku ali mi u moru svih ovih spodoba na nasoj politickoj sceni deluje najozbiljnije i jedini koji je sposoban da bar nesto uradi. Ukoliko dodje na celo DS mozda ali mozda opet glasam za njih...
    (audio, 30. april 2011 10:17)

    # Link komentara

  175. da je g. Djilas istrcao go iz gradske skupstine vicuci ovo sto je izjavio, bilo bi nam zabavno.
    ovako,.... smara.
    (fyrty54654, 30. april 2011 10:10)

    # Link komentara

  176. "Bolje da ocutim"?!Pa dokle planirate da cutite? KATASTROFA!!!Moram da izrazim svoje nezadovoljstvo,iako izuzetno cenim gospodina Djilasa.
    (Nemanja, 30. april 2011 10:04)

    # Link komentara

  177. Zar niste Vi gospodine Djilas dosli na vlast tako sto su ljudi bili nezadovoljni. Cini mi se da ste Vi tada itekako polagali pravo na te glasace. Koliko ja vidim nije se mnogo promenilo, osim sto ste sada sa druge strane (sto se zadovoljstva tice).
    Ja sam recimo 5.10. bio nezadovoljan i otisao da to iskazem. Sada sam opet nezadovoljan i opet cu to iskazati. I tako u krug.
    Zao mi je samo sto je taj ciklus decenijski, umesto recimo - godisnji.
    Ovako vesto izbegavate kaznjavanje od strane naroda Vi, vasi prethodnici, a nazalost verovatno i naslednici!
    (kolateralnaSteta, 30. april 2011 09:57)

    # Link komentara

  178. Sta se bre vise hvatate za tih 350 evra, to je bruka, i bezobrazluk....zivim u Loznici i ne znam nijednog radnika koji ima 350 evra.....ko vam je to izracunao odmah da ga smenite....Treba vam svima %$#$%@@%%$&^%*^*(&^*(&
    (Sramota, 30. april 2011 09:51)

    # Link komentara

  179. Demokratskoj stranci, koja je na vlasti u Beogradu već 10 godina, potrebno je 10 godina od projekta do izgradnje mosta. Sa druge strane, ista ta DS, ima ministarku finansija koja predloži promenu zakona o porezima na imovinu, pa ga poslanici izmene u skupštini (u kojoj isto dominira DS) i kad dođe do primene zakona (6 meseci od predloga), potpredsednik DS-a mi na Uskrs glumi "spasitelja" i spasava nas "grešnike", predlažući da se isti taj zakon promeni - jer nema smisla, ljudi ne mogu da izdrže.
    Pa dobro Đilase, u pravu si za Mrkonjića, ali pođi malo od svoje stranke. Jel' vi tamo na tim vašim odborima razgovarate o nečemu? Jel' se vi barem družite među sobom u stranci? Jel' imate vi strategiju o bilo čemu?

    A ovi što misle da je most koji se gradi u Beogradu preskup, trebalo bi da znaju da Beograd nije palanka i da ovde živi 2 miliona ljudi. To što se neki bave demagogijom, pa bi da prave ćuprije preko Save i Dunava, vidi se da su izašli iz sela, ali selo nije izašlo iz njih!
    (Marko, 30. april 2011 09:31)

    # Link komentara

  180. djilas je branio i dulica izjavivsi novinaru da kada vi budete na vlasti odlucite koliko kosta onaj bilbord

    time je rekao ko ustvari upravlja
    (deda mraz ne postoji, 30. april 2011 09:28)

    # Link komentara

  181. Ja mislim da je Vlahovic zadovoljan sa svjih 7 stanova i par stotina hiljada evra.Mislim da su Miskovic i Beko prilicno zadovoljni..
    (Sale, 30. april 2011 09:19)

    # Link komentara

  182. Kako je receno nedavno na utisku nedelje - Djilas i Saper poseduju svaki sekund reklamnog prostora na RTS-u do 2014 godine - bez obzira da li je olimpijada, liga sampiona ili vencanje engleskog prestolonaslednika. Hoce li Brankica da ispita ovu zloupotrebu koja bi nam objasnila moc gosn. Djilasa i povecanje njegove imovine mereno bukvalno HILJADAMA puta od kad je poceo da se mesa u vlast? Ko plati pretplatu - placa da kompenzuje ono sto je Djilasu otislo u dzep - umesto RTS-u. Nadam se da cenzura nece da obrise ovo
    (milenko, 30. april 2011 09:19)

    # Link komentara

  183. Sem Vas i Vasih prijatelja, nema puno zadovoljnih.
    (Nenad, 30. april 2011 09:17)

    # Link komentara

  184. G-dine Đilas. Mnogi ljudi iza sebe imaju dugogodišnje i dobre poslovne karijere, ali se nisu laktali. Da, nismo zadovoljno vama, sa Cvetkovićem, Dulićem, Tadićem... Problem je u tome što mnogo pričate, obećavate, a kada to treba da sprovedete nemate sa kim. Tako velika stranka nije istina da nema kapaciteta, niti ljudi kvalitetnijih od sviju vas na vrhu. Očigledno da vam je lakše da pretrpite i ne sprovedete lustraciju, da vam je lakše da kohabitirate i da se mirite sa SPS-om koji nas doveo na ivicu propasti, a vi svojim nečinjenjem ste samo overili to stvarno stanje. Veoma ćete se iznenaditi na narednim izborima, kada ljudi u međuvremenu shvate vašu suštinu i nameru Tome Nikolića da narodu ogadi politiku, a vi na taj način profitirate. Malo više odgovornosti u opštem interesu, a ne samo u ličnom svima vama ne bi vamio na odmet.
    (bivši dugogodišnji član DS-a, 30. april 2011 09:16)

    # Link komentara

  185. evo ja sam super zadovoljan.
    imam vilu na dedinju, imam farmu kod valjeva, imam mercedes imam lepu i pametnu devojku i pritom nisam kriminalac.
    a vama gospodine djilas jedan savet, ne dajte ni pet para na to sta kaze neko. sprovedite i dalje sve sto ste naumili od kako ste vi na politickoj sceni ima nade.
    (Voki_BG, 30. april 2011 09:15)

    # Link komentara

  186. Svedok sam mnogih gradonačelnika ovog našeg belog grada, počevši od Minića, Pešića i svih ostalih. Ovaj mladi i otresiti momak mi se najviše sviđa posle Branka Pešića. Malo da pojasnim: ne može gradonačelnik da bude kriv ili odgovoran za jadno stanje u srpskoj privredi. Jednostavno to nije u njegovoj nadležnosti. Glavni krivac od svih privrednika je Milorad Mišković! Zbog čega? Jednostavno, zbir firmi u njegovom vlasništvu je imao ubedljivo najveći novčani promet. Nije plaćao urednim dobavljačima i po godinu dana, davio ih davio, a od brzine novčanih protoka i zavisi privreda. Veća brzina obrta, manje para treba u prometu. Dobavljači su se mučili, mnogi od njih i propali, a to je u suštini Srbija. Nažalost! Da se vratim na ovog Đilasa, eto, baš bih takvog birao za premijera umesto ovog smotanog i usporenog. Toliko mi on uliva takvo poverenje. Baš zbog one pomenute brzine. Ona nam je toliko sada potrebna!
    (Beogradski matorac, 30. april 2011 09:08)

    # Link komentara

  187. Sad izbacuju u prvi plan jednog koji ce vikati "nismo zadovoljni, nismo zadovoljni", pa onda na sledecim izborima glasaci glasaju za tog.
    Ova vlast u tu svrhu za sledece izbore izbacuje Djilasa, Rasima...
    (borislav, 30. april 2011 09:06)

    # Link komentara

  188. pa ako mi obecate bar 50% glasam za Vas, MALO SUTRA

    PA DA LI STE VI NORMALNI!!!! posle onih obecanja od 1000e, 500.000 novih radnih mesta, novi putevi, bolje zdravstvo, brze sudstvo....
    (DJole, 30. april 2011 09:01)

    # Link komentara

  189. Ja bih pohvalu gospodinu Djilasu!Raduje me bg voz koji ide u minut na vreme i koji nas spasava muka putovanja autousom.Jednostavno osecamo se delom Beogada.Hvala!
    (Mirjana, 30. april 2011 08:57)

    # Link komentara

  190. E pa Dragane Djilase, mogu da ti poručim apropo ovih, bilo kojih izbora u Srbiji sledeće :

    Ko u Srbiji misli da je Boris bolji od Tome, taj je Budala.
    Ko u Srbiji misli da je Toma bolji od Borisa, još veća je budala.
    Ko u Srbiji misli da je Koštunica bolji od Borisa, Tome, taj je IdiJot.
    Ko u Srbiji misli da je Rasim napravio stranku zbog naroda, taj je običan papan.
    Ko u Srbiji misli da je bilo koja stranka u Srbiji formirana, da bi se bavila problemima u društvu, taj je običan Ćuran ili Ćurka.
    Ko u Srbiji uopšte misli da o njemu neko misli, taj je vidjen na psihijatriskom krevetu ili stolici.
    Ko u Srbiji uopšte misli svojom glavom, taj je najveći neprijatelj ove vlasti i opozicije.
    (Milutin Mladjenović, 30. april 2011 08:52)

    # Link komentara

  191. ovde ima samo cemer i jad,a zahvaljujuci vama iz vladajuce kaste
    (goran d, 30. april 2011 08:52)

    # Link komentara

  192. Ovo je najbolji komentar jednog naseg politicara o radu nekog ministra :"BOLJE DA CUTIM"!!! Samo zbog lobiranja oko prodaje Luke Bar trebao je da leti, a o rasipanju i "pranju" para na koridoru , odavno je zrelo za INSAJDER. A bajke kako nema zadovoljnih , samo dajte na uvid pasose demokratskih direktora, sekretara raznih agencija, predsednika ,potpredsednika opstina, upravnih odbora , a da ne pricamo koliko para operu u lokalnoj samoupravi na "projekte".
    (Defetista, 30. april 2011 08:43)

    # Link komentara

  193. A zadovoljan si učinkom Ministarstva unutrašnjih poslova? Smanjena kriminal i korupcija, pohapšeni politkriminalci i lupeži. Smanjene saobraćajne nesreće. Bolji javni red i mir! Ništa od toga!
    Pa što dačić ne hapsi ove u Beogradu što što grade most za pola milijarde evra?
    (Lazar, 30. april 2011 08:28)

    # Link komentara

  194. Svaka cast Djilase, postedi nas vise tvoje demagogije u stilu tvog poznatog "inzenjerskog" i prakticnog pogleda na stvarnost. Sve sto si rekao je svakom iole pametnom coveku jasno odavno i bez tvoje ekspertize, samo sto nisi pomenuo inzenjeru da je tvoja ds za ovih 10-ak godina od promena najzasluznija za ovu bedu u drzavi.
     (Igor, 30. april 2011 08:25)

    # Link komentara

  195. LAZNO PARALAZNA NAKNADNA PAMET.
    (GORAN, 30. april 2011 08:10)

    # Link komentara

  196. LAZNO PARALAZNA NAKNADNA PAMET.
    (GORAN, 30. april 2011 08:10)

    # Link komentara

  197. Molba upućena Kabinetu! Niko nije odgovorio!
    Poštovani Gradonačelniče,
    Poštovani Predsedniče Skupštine Grada Beograda,
    Dana 14.05.2011 godine ističe mandat svim članovima Upravnih i Nadzornih odbora iz reda zaposlenih u svim zdravstvenim ustanovama kojima je osnivač Skupština Grada Beograda. Po zakonu Stručni saveti zdravstvenih ustanova biraju najbolje u njima za članove upravnih i nadzornih odbora, a osnivač samo potvrđuje izbor. U nekim ustanovama je započet postupak izbora novih direktora i ne može se očigledno završiti zbog isteka mandata članova Upravnog odbora, kao npr. u Studentskoj poliklinici. Legalitet izbora od strane starih članova kojima ističe mandat može biti osporen na sudu.
    Obzirom da imamo informacije da će sednica Skupštine grada Beograda biti zakazana tek početkom juna APELUJEMO na Vas da je zakažete što pre, a svakako do isteka mandata do 14 maja.
    Nije dobro da se atmosfera javašluka i nerada do izbora novih direktora produžava u nedogled. Naime posle ove sednice mora početkom juna biti održana još jedna sednica, koja bi potvrdila odluke Upravnih odbora o izboru direktora. Krajem mandata obično direktori ništa ne rade ili loše rade i nanose štetu ustanovi znajući da neće biti ponovo izabrani. ZAŠTO DA SVE ODLAŽEMO ZA JESEN?
    Neophodno je po mišljenju nas zdravstvenih radnika da Skupština uvaži ovu činjenicu i da jednom makar kratkotrajnom sednicom imenuje ovih oko 100 članova Upravnih i Nadzornih odbora čineći ih funkcionalnim i u roku osposobljenim za donošenje odluka.
    Molimo da ovo shvatite kao dobronamernu inicijativu koja ukazuje na realan problem, koji odbornici mogu da reše bez po muke, samo jednim glasanjem za dobro pripremljene predloge.
    Smatramo da bi bilo neumesno da se obraćamo svim odborničkim grupama radi podrške ovom predlogu i molimo Vas da im prenesete naše pozdrave i zahvalnost na naporu koji će uložiti u cilju boljeg i funkcionalnijeg zdravstva.
    S poštovanjem,
    Dr M. Brkić Beograd
    (Misa, 30. april 2011 08:10)

    # Link komentara

  198. Pola milijarde evra za jedan most! Pa kako da ne budemo zadovoljni? Bilo bi vrlo nepošteno da to ne ispoštujemo.
    Dobro si uradio što si prećutao ono. Mrka je isto kao ti nesposoban, mada ti emituješ lažnu sposobnost. Radiš samo u svom interesu. Ali ja imam razumevanja za tebe. Nemam razumevanja za vas braćo srbi?
    Pisao sam ovako isto i o Pašiću, koji je za Đilasa bio veliki amater.
    (dr Arčibald Rajs, 30. april 2011 08:06)

    # Link komentara

  199. Pretpostavljam da je Dragan Đilas, gradonačelnik beogradski i "prvi do prvog" među ovdašnjim Demokratama, odgledao film "Kraljev govor" reditelja Toma Hupera. Ako nije, predlažem mu da to učini, koliko danas, ne bi li se, vrlo slikovito a poučno, upoznao sa ozbiljnim teškoćama koje je pri (iz)govoru imao britanski princ Džordž, zvani Berti.
    Živeći svoj mirni, srećni porodični život, daleko o primisli, a kamoli mogućnosti da preuzme tron, mogao je i da zamuckuje ili pravi neprijatno duge pauze u izgovaranju pojedinih glasova... Ali, sudbina je odredila da postane suveren. Uz pomoć čudotvornog logopeda i njegovih neočekivanih metoda i nekonvencionalnih tehnika, budući kralj Džordž VI je naučio da - govori. Da, štaviše, u važnim trenucima za Imperiju kojom je rukovodio - uključujući i vreme Drugog svetskog rata - bude čak i odličan govornik. Mnogo se može, kada se hoće!
    Stoga bi, uz ne mali napor poznavalaca lepog i pravilnog govora, i mukotrpne treninge, Dragan Đilas, takođe, mogao na napreduje. Jezički i stilski. Mislim, pritom, i na gradivo koje se mora savladati u osnovnoj školi: slaganje rečenice, u obavezni podmet, prirok i dodatke, potom poneka stilska figura... Jer vokabular koji je ovaj političar, minule sedmice, demonstrirao pred slušaocima i gledaocima emisije Kažiprst (B 92) je neprihvatljiv: siromašan rečnik, nedopustive gramatičke i jezičke nepravilnosti ("teli","nači", "ja bi"...), neprilične figure ("pa nisam im ja držo sveću"), nepoznavanje značenja nekih pojmova ("legitimno"), prečesta upotreba zamenica ("ti, ta, to"...) teško bi zadovoljio jezičke znalce sa najvišim pragom tolerencije. Ali se zato D.Đ. u razgovoru sa Danicom Vučinić, autorkom emisije, razbacivao sa neizdrživom količinom bahatosti koja je prečesto, prelazila u čistu drskost.
    Bilo je to u danu u kojem će Dragan Đilas biti izabran za prvog čoveka Košarkaškog saveza Srbije. Institucije koja je decenijama, kao integralni deo šire asocijacije, juče, kao samostalni savez, ali i danas, zbog kolosalnih rezultata, ugleda i rejtinga koji uživa, mnogo više od pukog sportskog udruženja. Jer, košarka je, uz još nekolike sportove, naš nacionalni ponos, a u svetu, prepoznatljivi barjak Srbije.
    Nezadovoljan osnovnom temom (štrajk žeđu i glađu Tomislava Nikolića) dotadašnjeg razgovora, i, biće, preostalom minutažom emisije, budući predsednik je odbio ("neću da odgovorim na to pitanje") da kaže i nekoliko rečenica tom prigodom. Sramotno!
    Podsetiću, D.Đ., jedan od osnivača te medijske kuće, izvesno vreme se bavio novinarstvom. Te, ako već nije ispoštovao Vučenićevu kao bivšu koleginicu, nije smeo prenebreći činjenicu da razgovara sa - damom.
    Ovaj čovek bi morao, vrlo hitno, da poboljša način svog ponašanja. Jezički, ali i u ophođenju sa ljudima. Obe važne funkcije na kojima se trenutno nalazi, tako nešto bezuslovno zahtevaju, a dični prethodnici, uz retke izuzetke, na to ga čvrsto obavezuju. Dusko Bogdanovic
    (Milka Popov, 30. april 2011 07:57)

    # Link komentara

  200. Lepo zbori gospodin Đilas, lepo zbori ali jedno zaboravlja, niko nije branio DS-u i strapima u Vladi RS da i sada poveća standard, da smanji korupciju, da pohapsi sve koje treba pohapsiti.I ono što me čudi, zašto i Đilas počinje da priča prazne priče, kao i svi ostali iz vlasti, zar ni on nema ideja, čudo.Gospodo ovo samo govori da Vi nermate rwešenja ,za ovu državu, za ovaj narod, mi više nismo ni lasni ni moćni da čekamo, ako je Vama lepo, većini naroda nije, i sirotinja raja bi da živi, uništili ste srednju klasu i tu je Vaš kraj.Izbori
    (Zoran, 30. april 2011 07:56)

    # Link komentara

  201. osim ovih na vlasti,ovde nema nikoga sa zadovoljnim osmehom na licu,a ako se i nasmejemo,izgleda kiselo
    (zivka, 30. april 2011 07:36)

    # Link komentara

  202. Gospodine Djilas jel vi znate da ste vi na vlasti?!Sto ne kazete mi smo krivi za propast Srbije!!!Samo se nadam iskrneo da cete zadgovrati pred zakonom.Sto se moje porodice tice vi iz DS/a ste zavrsili zauvek...
    (Ivan, 30. april 2011 07:30)

    # Link komentara

  203. ne razumem ovakve komentare,djilas je pokazao da u zadnjih 10 godina postoji americki san u srbiji,barem za neke,odavno izabrane
    (goran d, 30. april 2011 07:17)

    # Link komentara

  204. izbore u srbiji nece dobiti ni broj zadovoljnih ni broj nezadovoljnih gradjana.izbore ce dobiti politicka strnka koja vrati nadu narodu.nije samo mrkonjic sirio lazni optimizam.ministri su se sluzili razlicitim taktikama.sta je bolji ministar oliver dulic sa legalizacijom koja promovise bezakonje, snezana malovic sa skupom, naopakom reformom pravosudja, milan markovic koji se ne mesa u svoj posao, "igranka" mladjana dinkica, skupstina kojoj je vrhovni zakon carobni broj 126, narkodileri i tajkuni koji "kupuju" srbiju...
    (svetlanast., 30. april 2011 07:08)

    # Link komentara

  205. Gde ima pravo ima pravo, prema Mrkonjicu se ponasaju, a posebno SPS kao prema svetoj kravi to valda zbog Miloseviceve slike u njegovoj kancelariji.
    (milan, 30. april 2011 06:54)

    # Link komentara

  206. "A neke stvari su svima jasne. Da li stvarno mislite da je neko zadovoljan učinkom Ministarstva za infrastrukturu ove dve godine? Ja nisam", kazao je Đilas i na konstataciju da je "Milutin Mrkonjić ipak 'preživeo' rekonstrukciju vlade" odgovorio:"Bolje da oćutim".

    Asto da ocutite! Pa eto i licnim primerom dajete do znanja sta vam je prioritet!!! Funkcija!!!? Pa zar to nije ta demokratija koja je osnova nacela vase stranke, da mozete da iznesete u javnost sta je to sto ne valja!? Vidim da se desava novi trend, sve vi shvatate da je lose, ne bezite od toga da ljudi imaju nikada manje plate ali tu sve staje... po 100x SRAM VAS BILO SVE
    (dosledan, 30. april 2011 06:53)

    # Link komentara

  207. tacno je da nema mnogo zadovoljnih, ali tacno je da su oni koji jesu zadovoljni clanovi ili simpatizeri ili veoma bliski DS-u i vladajucim strankama.
    Tacno je i da za ovakvu situaciju krivicu snosi iskljucivo ova vlada na celu sa DS-om i Tadicem koji ima apsolutnu vlast u drzavi.
    Tacno je da ste suludim potezima urnisali privredu, tacno je da ste osiromasenom narodu podigli namete (zadnji slucaj sa porezom na imovinu), tacno je da je reforma pravosudja katastrofalno uradjena, da je infrastruktura na nivou Albanije, da su nam zakoni gori nego Titovi, da su nam sela sve siromasnija, da ovu zemlju napustaju cak i tajkuni ( a zasto onda ne bi i mladi i sposobni koji ovde vise sebe ne vide)...
    Za sve je ovo kriva DS koja participira u vlasti zadnjih godina a koja ovu vladu vodi u svakom smislu prethodne 3 godine. Nista niste uradili, osim sto ste dodatno unazadili ovu zemlju.
    Da ste bar pokrenuli neke reforme(uspesne), da ste bar uradili giljotinu propisa, da ste bar smanjil birokratiju, ili bar isreno pokusali, da ste pokusali da suzbijete crnu ekonomiju, da ste bar... Nista od toga niste uradili, niti pokusali, krili ste se iza evropskih integracija, krili ste se iza EU i trcali pred rudu samo da se dodvorite Evropi(ovde se ne raspravlja ni o cemu kada neko kaze to Evropa trazi od nas), krili ste se iza nekih standarda koje ni zemlje EU nemaju(a mi smo na nivou razvoja Zanzibara) namecuci e standarde koje ni mnogo razvijenije zemlje ne mogu da primene(kao da tek prohodalom detetu nametnete obavezu da sledece godine mora da trci na Olimpijadi) krili ste se iz ekonomske krize,... Ne ide to tako gospodine Djilas i moglo je da prolazi kod naroda sve dok nije osetio da si sve to prazne price...

    E zbog toga gospodine Djilas DS nema niakvo pravo da racuna na glasove nezadovoljnih i zato ce gospodine Djilas DS tesko ostati na vlasti....
    Zao mi je samo sto je stranka Zorana Djindjica dovedena u ovu situaciju, ali mozda je vreme da procistite svoje redove i da na nekim buducim izborima sa novim ljudima trazite sansu...
     (tabasco pit, 30. april 2011 06:51)

    # Link komentara

  208. Ja sam zadovoljan!Imamo prelep park i fitness!Bas me briga sto je za te pare jos 20 moglo da se napravi,malo skromnijih,ali za ove iz prigradskih naselja nije ni bitno,njih tv nece da snima!
    (mali perica, 30. april 2011 06:28)

    # Link komentara

  209. Bravo gospodine Djilas!Sa Vama sam jedino zadovoljan,napravili ste nam,najskuplji most na svetu,Versajski park,ali ima samo jedan problem,srpski standard je previse nizak za tako nesto
    (angus, 30. april 2011 05:58)

    # Link komentara

  210. Ne stajte nam na muke tim konstatacijama na nivou cetvrtaka molim vas...dajte nesto novije,niko nije srecan oko mene od kad sam rodjen!
     (Youth, 30. april 2011 05:57)

    # Link komentara

  211. pojavi se tako sa vremena na vreme,neki takav i evo vec 20 godina isto,a ako ne promenimo vlast i sistem upravljanja,takve pojave su neminovnost
    (azra, 30. april 2011 05:45)

    # Link komentara