Tadić: Trenutak da prodamo Telekom

Beograd -- Predsednik Srbije Boris Tadić kaže da Telekom neće biti prodat po ceni nižoj od 1,4 milijarde evra, iako mnogi unapred optužuju Vladu da je spremna da to uradi.

Izvor: Tanjug, Novosti
Pošaljite komentar
  1. A mi mislili Dinkić nas upropastio! Dinkić sebi završio posao i otišao, e sad je red na "davljenike" iz DSa, jer idu izbori, a i gradilo se po cenama 80-100% većim nego u ostalim zemljama Evrope, pa treba sad to i platiti. Ponekad se čovek pita, koliko je samo ova naša Srbija bogata, kad je toliko dugo ljudi na vlasti pljačkaju! Jedno je sigurno, DS je najbolji u tome!
    (Boban, 10. april 2011 16:33)

    # Link komentara

  2. "ova vlast nema od toga neke koristi, već samo štete…

    Pa što onda prodajete, ako je štetno?
    (Mishko, 10. april 2011 16:18)

    # Link komentara

  3. Da se sve ovo oko Telekoma dešavalo pre nekoliko godina prodali bi ga sigurno i za manje para, ali vremenom se i narod se naučio i opametio. Vidi narod svu ovu gospodu i gospodičiće - tašna, mašna, laptop, i svi učestvovali u nekim privatizacijama. Njima firme - narodu dugovi, njima monopoli - narodu cene veće nego u Evropi, njima vlast - narodu beda. E sad više neće moći: Telekom nije na prodaju, onaj ko to uradi odrobijaće ga zasigurno. SMRT FAŠIZMU (kakve god boje i oblika bio), SLOBODA SRPSKOM NARODU!
    (GAVRILO, 9. april 2011 16:45)

    # Link komentara

  4. Koliko predsednik drzave Srbije postuje svoj narod! A narod, sram ga bilo, dize "LARMU" oko prodaje necega sto treba da je njegovo!
    Niste dovoljno ostetili ni narod ni drzavu! Treba vam Telekom! Pa prodacete ga samo da biste uzeli jos para! I pare vam trebaju, idu izbori......
    (gaga, 9. april 2011 00:17)

    # Link komentara

  5. Председниче Борисе Тадићу,
    Искрен да будем, и ја сам доста збуњен том силном "лармом", и морам да признам да ми тек сада ништа није јасно. С једне стране огроман број "лармаџија" - научних радника, професора, академика, истакнутих и у свету признатих, противе се продаји Телекома, истичући велики број јаких аргумената, а с друге стране Влада и Председник Републике Србије усамљени, и ни један прави контрааргумент који би ишао у прилог продаје Телекома не износе - или ћуте, или кад и кажу нешто, боље да нису ништа рекли. Збуњен сам, јер нисам очекивао да ћете Влада и Ви "ћутањем" комуницирати са "поткованим лармаџијама". Мислим да сте у старту погршили, што се нисте одмах огласили на све прозивке и она јавна писма. И кроз дијалог разрешите све неспоразуме. Овако сте навукли гнев не само "лармаџија" већ и оних који нису дизали "ларму", већ су је само посматрали.
    Ви сте Председниче требали, кад то Влада није умела или није знала, да објасните народу Србије, и "лармаџијама" наравно, шта су преднодсти приватизације Телекома, ко ту све добија и колико, а ко су све губитници, на који начин сте осмислили да заштитите сиромашне, а верујем да Вам је баш то било на памети, на који начин сте замислили да се повећа број запослених, какву сте стратегију смислили у вези са заустављањем одласка младих из Србије и тд. и тд...
    Разочарали сте ме Председниче Борисе Тадићу, жао ми је, .....
    (Дели Радивоје, 8. april 2011 00:39)

    # Link komentara

  6. Kada neka tema izazove ogromnu javnu polemiku, kao što je slučaj sa prodajom Telekoma, i kada za stavove, u svetu i Srbiji priznatih i uvaženih, doktora nauka, profesora univerziteta, naučnih radnika, inženjera, ekonomista kao i svih onih koji se više ili manje razumeju u telekomunikacije i ekonomiju, Predsednik Srbije, po struci psiholog, to nazove "LARMOM", onda je ustvari šalje poruku da u Srbiji NEMA DEMOKRATIJE, (bar dok traje prvobitna akumulacija kapitala), i da je "DEMOKRATIJA" samo sjajno izvedena predstava za lakoverne. Posledice te predstave su očigledne - broj nezaposlenih i siromašnih iz dana u dan raste, mladi nam iz Srbije odlaze, Srbija je već preumorna od Vaše demokratije. Predsedniče Borise Tadiću, ovo je Vaše pravo lice, razočarali ste me, ali ja ne mogu iz Srbije jer sam sa 59 godina pri kraju svog radnog veka.
    (Rajna, dipl.inž.el., 7. april 2011 19:28)

    # Link komentara

  7. ...imate li vi imalo stida i srama,pa zar i telekom mora da se proda,cela Srbija je rasprodata-gde idete vise!!!
    (dragica, 7. april 2011 15:22)

    # Link komentara

  8. Komentar se odnose na naslov - Trenutak da prodamo Telekom.
    Svaka čast predsedniku koji za svoj narod kaže da "diže larmu" u vezi polemike oko prodaje Telekoma. Ovaj epitet upućen je neukima,učenim i visoko stručnim ljudima, a takođe i zaposlenima u Telekomu. Ovako, sa podignutim kažiprstom na slici (kao Obama),on je snažno uveren jedino za sebe da ne larma, nego da jako pametno govori. Kad čovek dođe na vlast, onda nema sakrivanja - ona ga obavezno ofira.
    (Nikolić Mitrović Petar, 7. april 2011 15:18)

    # Link komentara

  9. Doslo je vreme da se razmislja kako ce se izaci na prevremene izbore,pa ste resili da telekom prodate-budzasto,zar vas nije sramota...
    (srna, 7. april 2011 15:18)

    # Link komentara

  10. Ovi koji u komentarima osuđuju prodaju su izgleda zaposleni u Telekomu pa se plaše da će nešto morati i da rade kad se proda. Pa kada budu imali planove prodaje i tržišno orijentisanu kompaniju moraće da opravdaju svoje zarade. E to Vam nimalo neće biti lako!
    (Čovek iz branše, 7. april 2011 15:01)

    # Link komentara

  11. Verovatno je tako ali samo sa psiholoske strane jer ce ubrzo izbori.
    Nezavisni ekonomisti se prodaji Telekoma PROTIVE.
    Da li bi ikada neko sa sela prodao svoju najbolju njivu koja iz godine u godinu donosi sve veci prihod?
    Da li bi ikada vlasnik neke firme prodao firmu koja mu konstantno donosi sve vecu dobit?
    Da li je logicno da se odricemo vlasnistva nad Telekomom da bi kod stranog kupca bili obicna najamna radna snaga?
    Telenor je u vecinskom vlasnistvu norveske vlade pa sto ga ona ne proda kada je sada pravi trenutak.
    ...
    (Nova Ekonomija, 7. april 2011 13:32)

    # Link komentara

  12. Pa kako vas nije sramota? Da li vi uopste mozete mirno da spavate ?? Sve sto je moglo prodali ste i to svojim ljudima za male pare. Ako Bog da pa vas sklonimo sa vlasti vi se lepo zaposlite u neku agenciju za prodaju nekretnina kao agent prodaje posto vidim da imate izuzetnu zelju da prodajete !!!
    (Srbijanka, 7. april 2011 12:00)

    # Link komentara

  13. Samo mi nije jasno kako dosad nismo procitali clanak u novinama da je predsednik prodao svoju mamu posto on po default-u prodaje sve!
    (sin Dragan, 7. april 2011 11:44)

    # Link komentara

  14. Kad Tadić kaže da je dobro da prodamo Telekom , onda nema dvoumljenja- to je to! Kad klinički psiholog kaže ( on se neće "mešati", samo iznosi svoje mišljenje (!!) ) onda ga treba prodati!? Gopspodine Predsedniče, u kojoj zemlji se prodaje, ili bolje reći otudjuje firma koja daje profit, zapošljava veliki roj radnika... I zašto ste navalili da prodate Telekom? Znam , izbori su pred vratima, treba gradjanima "zamazati" oči nečim opipljivim(parama) ,ali da li je to interes ove države,ili samo Vaš i Vaše stranke, da prodate ovo što vredi. Gradjani su, samio zante, protiv toga. A vi ako hoćete da budete drugi Tito da Vi budete i predsednik države,i vlade, i ministar spoljnih poslova i svi ministri ukupno, i komandant Vojske , nedostaje vam još samo MARŠALSKA titula, e onda je to baš previše za jednu osobu.I kakovoj narodnoj demokratiji govorimo. Osytavite Telekom, oslušnite glas naroda i glas stručnjaka, ekonomskih eksperata, gospodine klinički psiholže, prodali ste sve budzašto , narod je bedan, glasan, jasan, ponižen...To vidite i o tome razmišljajte ako kao Predsednik volite državu Srbiju bez obzira ko je na vlaszti.
    (šumadinac, 7. april 2011 10:21)

    # Link komentara

  15. Tadicu, ti nisi bas mnogo pametan!!! Svaka nama cast, ako ti nemas ni jednu drugu ideju nego da prodas Telekom, a plasis se globalne konkurencije. Znaci svi treba da odustanemo da mozemo bilo sta samostalno!!! Ja ne znam da Srbija zive bilo gde drufde nego u glabalno svetu. A ti ces biti zadovoljan da bues prvi u selu. Mnogo su ti male ambicije da bi bio ista bitno u bilo kom zivotu. Sidji s vlasti i pusti nekog sposobnijeg da se bavi.
    (Marija Golubovic, 7. april 2011 09:53)

    # Link komentara

  16. ko da je njegov telekom straota verovatno ovo necete da stavite u komentar
    (kiza, 7. april 2011 08:47)

    # Link komentara

  17. "Trenutak, (još samo) da prodamo Telekom..."
    Trenutak bio i prošao.
    Vlast bila i odlazi.
    Narod stiže...Vreme je!
    (Miodrag B., 7. april 2011 08:27)

    # Link komentara

  18. samo ludak može prodati Telekom Srbija.
    (gorki, 7. april 2011 08:05)

    # Link komentara

  19. pohvala coveku bas sve vreme tebi je najbolje isla bas prodaja ,razprodaja i zaduzivanja!
    (Perica, 7. april 2011 05:19)

    # Link komentara

  20. Znaci sledecima ostaje "samo" EPS a onda?Pa Igrajmo Narode po ritmu domace tajkunerije i gospodara iz Evrope u Srbiji bez KiM i Vojvodine..Bilo bi lepo da ne bude tako,al sve "mirise" da se to priprema..sada se krcka u loncu na tihoj vatri,pa kad krene "zaprska" bice i pojacana vatra!
    (MUKNAVI, 7. april 2011 03:16)

    # Link komentara

  21. ***** Ako je prava prilika da se proda znaci da nije prava prilika da se kupi. Jos nisi prodao, a ni ponudu nemas. Dobro je da si to rekao Austrijancima, sada ce garant da povecaju cenu.
    (Dule, 7. april 2011 02:46)

    # Link komentara

  22. Procitao sam clanak i moram reci da sam ZGADJEN. Ovo vise nije ni prazna demagogija. Ovo je SVESNO laganje i neumesno vredjanje zdravog razuma (cak i ako ga imate samo u tragovima).
    Ako sam ikada imao sumnje u pogledu Borisa Tadica sada vise nemam. *******
    (jose carioca, 7. april 2011 02:29)

    # Link komentara

  23. vreme je ljudi da vi uzmete poslednje pare pred izbore,napunite vase dzepove
    (niko koblenz, 7. april 2011 02:10)

    # Link komentara

  24. Prodadoste sve . Jel će te i nas, ljude jednog dana?
    (Postojimo li u buducnosti, 7. april 2011 02:01)

    # Link komentara

  25. ova vlast je sramotna sto hoce da proda telekom za tako malu cifru
    (svila, 7. april 2011 01:49)

    # Link komentara

  26. vreme je da vi odete sa vlasti
    (nemanja v, 7. april 2011 01:45)

    # Link komentara

  27. Ocigledno, postoji sinergija B.Tadica i Martina Slafa. *****
    (Gorkic, 7. april 2011 01:35)

    # Link komentara

  28. Dajte ga na aukciju na allegro...
    (kokan87, 7. april 2011 01:15)

    # Link komentara

  29. Nemogu vise !!
    (Zika, 7. april 2011 00:49)

    # Link komentara

  30. U prevodu - bolje da prodamo sada i ugradimo se dok smo tu, jer za dve-tri godine verovatno necemo biti na vlasti...
    (Momcilo, 6. april 2011 19:03)

    Pravo u centar!
    (belly, 7. april 2011 00:42)

    # Link komentara

  31. glsao sam za vas i vise nikada necu jer nasoj deci unistavate buducnost radi opstanka na vlasti i rasprodajete u bescenje sve. nisam manje patriota od vas sto zelim da pobegnem odavde jer se i ja rukovodim SAMO I ISKLJUCIVO licnim interesima kao i svi vi na vlasti. sve prodajete a zelite da mladi ostanu da nije tragicno bilo bi smesno
    (април 5, 2011, 7. april 2011 00:34)

    # Link komentara

  32. Trenutak, da!?

    Nemate dovoljno para za prljavu kampanju pošto slede izbori!

    Zato je vama dobar trenutak za prodaju Telekoma.

    ******
    (3OPAH, 7. april 2011 00:22)

    # Link komentara

  33. E,sad jos samo da mi sveznajuci Predsednik(izgleda da on bas o svemu odlucuje i da je kao Josip Broz majstor i za ekonomiju i za ekologiju) da znak kad da dam zadnjicu na prodaju posto ce na kraju samo to za prodaju i da nam ostane...
    (Martin,Pirot, 7. april 2011 00:18)

    # Link komentara

  34. Svi oni sto imaju telefone su platili linije. Neki i dosta. Nema samo Tadic telefon.
    Otkud ideja da se nesto tuđe proda?!
    Seek mind.
    (da se zna, 7. april 2011 00:18)

    # Link komentara

  35. Strasno je sta sve prica predsednik drzave koji bi trebao da misli na dobrobit gradjana kao i dobara u ovoj jadnoj zemlji Srbiji.Pa da li ce jedan Vip mobile ili Telenor(npr)da razvija telekom u smeru da postane lider pa makar u regionu?Pa naravno da nece samo ce ga integrisati u svoje vec postojece preduzece i to je to,njima je to samo jedan izvor prihoda i nece razvijati i siriti telekom nego svoju firmu a telekom ce ostati samo na vec postojecim trzistima.A inace sve te kompanije su krenule od necega ni one nisu postale globalne odjednom vec su se postepeno gradile u njih se ulagalo strpljivo i marljivo i zato su dosle tu gde jesu.Top menadzment telekoma treba da koristi privilegije na postojecim trzistima i da se nadogradjuje preuzima neka nova trzista (npr Rumunija Bugarska Albanija)e to je vec globalno trziste.Treba ulagati treba razmisljati a,vi predsednice razmisljajte kako da popunite budzet i razmisljajte malo kako da pomognete boljitku zemlje.I mislim da je javna tajna da Telekom zaposljav a vise radnika nego sto im je potrebno(a sad nam najmanje treba jos 5-6 hiljada nezaposlenih.)toliko od mene Pozz
    (Bosko, 7. april 2011 00:12)

    # Link komentara

  36. Ja samo cekam dan kada ce neko iz bivse, sadasnje ili buduce vlasti da zaglavi barem 20 godina + plenidba imovine svim blizim i daljim rodjacima zbog rasprodaje, kradje... ukratko, veleizdaje dok je bio na vlasti!
     (Divljacina, 7. april 2011 00:09)

    # Link komentara

  37. MA STA SE CUDITE OVI BI PRODALI SVE ITD NEGO DA IH MENJAMO DOK JOS IMAMO OVO MALO SRBIJE U SRBSKIM RUKAMA !!! INACE CEMO IZUMRETI STO JE MOZDA I NJIHOV KRAJNJI CILJ !!! KO ZNA MOZDA!!!
    (STEFAN, 6. april 2011 23:47)

    # Link komentara

  38. Strašno. Čovek je potpuno izgubio kompas. Uvek sam glasao za njih, ali sad znam da NIKAD više neću ponoviti tu grešku. Što je najgore sve ista banda, te mi ne preostaje ništa drugo nego da se spakujem odavde pa među kanibale.
    (Vuk, 6. april 2011 23:45)

    # Link komentara

  39. TADICU CARE UZMI TE PARE SRBIJA JE UZ TEBE CARE.
    (klinton, 6. april 2011 23:40)

    # Link komentara

  40. Predlog austrijske strane u produženim pregovorima bio je da ostane cena od 950 miliona evra za akcije, dok bi ponuda bila popravljena utoliko što bi investicije od 450 miliona evra u naredne dve godine dali iz sopstvenih sredstava, a ne iz prihoda Telekoma Srbija, kako je ranije ponuđeno. Prve reakcije iz Vlade Srbije nisu bile povoljne, pa je u igri i opcija da se ponuda popravi tako što bi se pristalo na cenu od 1,4 milijarde za akcije, ali tako da se preostalih 450 miliona evra isplati na rate u narednih nekoliko godina. Kako saznajemo, nijedna od pomenutih opcija još nije odbačena, a Vlada, u ogromnim problemima sa rupama u budžetu, rado bi pristala na ustupke, ali ne zna kako da ih opravda pred javnošću.
    (Dzoni, 6. april 2011 23:39)

    # Link komentara

  41. Nemozes ti uporedit Brazil i Srbiju - U Brazilu su poslednjih 10 godina nasli veliku kolicinu nafte i ostalih vredni stvari - na taj nacin niko nema problem da vodi sposobno jednu drzavu.

    ---…--

    Srbiji bi dobro došao jedan Luis Injacio Lula da Silva.

    On je posle 8 godina vlasti postao veoma popularan u Brazilu od kojeg je napravio ekonomsku silu, a pred kraj vlasti uživao je podršku 90% stanovnika svoje zemlje.

    On nije prodavao, on je pravio i izvozio.
    Za njegove vladavine u Brazilu broj siromašnog siromašnih stanovnika je smanjen za 27% i to posle njegov prvog mandata!

    [link]
    (Zanatlija, 6. april 2011 18:02)
    (Bukephalos, 6. april 2011 23:35)

    # Link komentara

  42. Trulo je!!!Vec pocinje da zaudara????
    (SLAVKO-licno, 6. april 2011 23:34)

    # Link komentara

  43. tako će prodati i državu.
    (jaro, 6. april 2011 23:30)

    # Link komentara

  44. Hitno konsultovati Dzarovskog oko prodaje Telekoma i odmah ga po garantovano uspesno obavljenom poslu kandidovati za Predsednika Srbije.
    (Boris Milosevica Kundak, 6. april 2011 23:25)

    # Link komentara

  45. Zašto Vlada mora da prodaje nacionalnu imovinu?

    „Postoje dva načina da se osvoji i porobi jedno društvo: jedan je pomoću mača, a drugi pomoću dugova.“ (Džon Adams – 1735.-1826.)

    Prvo smo dobili od Svetske Banke i MMF-a ogromnu pozajmicu za koju ne možemo vratiti ni kamate, pa nam je dug refinansiran – znači još kamata. Sada ćemo morati da prodamo, i već smo prodali, sve na šta multinacionalne kompanije – štićenice banaka zajmodavaca pruže prst i to po ceni koju one odrede da ne bi država Srbija bankrotirala. Šta je sledeće posle Telekoma?
    (Ana, 6. april 2011 23:22)

    # Link komentara

  46. Došao je trenutak da se Milošević kupi a Tadić pokloni
    (kupoprodaja, 6. april 2011 23:21)

    # Link komentara

  47. А шта то jош да ствите на тендер? Да можда неби србиjу продали? СРБJА НИJЕ На ПРОДАJУ.
    (игор, 6. april 2011 23:20)

    # Link komentara

  48. Kako to pojedini komentatori pričaju da Boris Tadić nije stručnjak za ovu materiju !? Mislim, stvarnooo --- pa zar o nije bio negde već Ministar za telekomunikacije !?
    (Milivoj Cimeša, 6. april 2011 23:19)

    # Link komentara

  49. Samo ga vi novinari, palite da treba zeni da kupi nove cizme?
    (Bane, 6. april 2011 22:58)

    # Link komentara

  50. '' Telekom danas ima ovu cenu, ali dugoročno, trka sa konkurentima koji su globalne kompanije - nije moguća. Telekom nema tu količinu vazduha u plućima. Za dve-tri godine bismo lako mogli doći u situaciju da Telekom bude preuzet za mnogo manji novac. I ko će onda biti kriv što država nije materijalizovala sadašnji potencijal, dok tog potencijala ima", upitao je Tadic ''.



    ... eto sta bude kada se dozvoli da psiholog govori o finansijama! Ispade da smo mi sada najpametniji na svetu, jer navodno sada treba iskoristiti trenutak i prodati!!! Pa da li to znaci da su ovi sto kupuju totalni glupaci i diletanti, pa sto onda kupuju nesto sto ce da za dve tri godine vredi mnogo manje!?!?! Nemojte gospodine Tadicu da se bavite finansijama, mislim da bi vasa struka i reagovanje pre trebalo primeniti na vladu kojom rukovodite!!!
    (dosledan, 6. april 2011 22:53)

    # Link komentara

  51. Gdin bi da kumuje jos jednoj privatizaciji.Pametnom dosta a ludom dovoljno.
    (misa, 6. april 2011 22:50)

    # Link komentara

  52. Sta god da prodate, nas kupiti necete, a kupljeni glasovi vam vise ne vaze. Prosao im rok upotrebe.
    (Glas M, 6. april 2011 22:50)

    # Link komentara

  53. ko li će za vas da glasa, kad ovako vodite zemlju?

    kome ćete smeti u oči da pogledate na ulici?

    kad jednom budem imao decu, rećiću da u našoj državi ništa nije naše, naši su vlasnici stranci. prodala nas je naša vlast.

    medjutim, ja ću to da pričam s druge strane atlantika, poslaću duliću razglednicu.

    hvala lepo.
    (adios, 6. april 2011 22:47)

    # Link komentara

  54. Pošto je već reč o Telekomu Austrija... podatak je da oni imaju 21 milion korisnika i 11000 zaposlenih, a Telekom Srbja 10 miliona korisnika i 10500 zaposlenih. To koliko je Telekom profitabilan je diskutabilno jer ga država vodi i uzima pare kako želi. Ako svi Vi koji se protivite prodaji mislite da ako ostane da će i Vama biti bolje mislim da se varate. Slažem se da cena nije dobra 3 milijarde nije poželjno ali u ovom trenutku retko ko je spreman i to da plati.
    (Vladimir, 6. april 2011 22:43)

    # Link komentara

  55. Tako je, predsednice, da se proda, nego sta! Sta ce to nama? I onako ste sve prodali, pa bi bila prava steta da ovoj drzavi ista ostane.
    (Alo M, 6. april 2011 22:43)

    # Link komentara

  56. prodaja zasto cemu ?
    Ko nas tera da to prodamo i gde pise da mora da se proda! Nemacki telekom je i dalje u vecinskom vlasnistvu drzave Zasto onda mi moramo sve da prodamo i da neko treci ubire prihode umesto same drzave! Telekom bi bio dovoljan da se samo penzije od njega isplacuju ili ti veci deo penzija ! Ako finasira te nesrecnike onda nisam da se proda ili nekog drugog!
    Prodajete sve jer ne znate da upravljate niste domacini , vecinom niste ni iz Srbije nego ste dodjosi pa vas briga! PRedsednice sramota je biti vi sigurno !
    (sramota je biti predsednik, 6. april 2011 22:42)

    # Link komentara

  57. A jel bilo hladno ..... kokoskama?
    (zeljkonbg, 6. april 2011 22:39)

    # Link komentara

  58. Da mi lepo oteramo sve ove (poziciju i Opoziciju) raspišemo konkurs za predsednika i damo mu platu. Zemljo SRBIJO šta si dočekala?!
    (sale, 6. april 2011 22:33)

    # Link komentara

  59. Za vas kao koaliciju jeste trenutak za prodaju, jer 100% gubite naredne izbore. Za sve što ostavljate iza sebe vas nije briga. Oni koji budu došli posle vas, neka se češu. Take money and run.
    (Neutralni, 6. april 2011 22:25)

    # Link komentara

  60. Ma, bitno je ponovo dobiti izbore, zato se prodaje. Novac ce da se usmeri ka bedi a nesto ce se usmeriti i na investicije po regionima da bi na taj nacin kupili izbore. Niko ne razmislja o interesu zemlje a on sugerise da se jedina krava mlekara ne prodaje iz kuce. Losi brat kafandzija to upravo hoce da uradi ispred brace i sestara! Bitno je da se ima dok se ima, a ko te pita za porodicu! Eto, to je ta farsa u minijaturi!
    (pepe, 6. april 2011 22:19)

    # Link komentara

  61. Od kada to moze da se pregovara sa jedinim ponudjacem, obzirom da ima dosta prostora za korupciju?!

    Protiv sam prodaje Telekoma, jer isti donosi novac budzetu i treba kupovati druge kompanije u inostranstvu a ne rasprodavati svoje a novac ce ionako biti potrosen za predizborne kampanje kroz podizanje penzija na neki mesec i slicno, vec vidjeno.
    (Miki, 6. april 2011 22:12)

    # Link komentara

  62. Cest je slucaj svuda po svetu da se pri konkurisanju za posao radi neki test, mora da se potvrdi ipak da covek moze da obavlja osnovne stvari za koje konkurise. Predlazem da se uvedu za pocetak bazicni testovi kao uslov za obavljanje bilo kakvih politickih funkcija. Samo taj jedan, naizgled mali potez, bi mirnim putem resio sve nase probleme i doveo do smene kompletne politicke garniture u zemlji.
    (objektivno - stranka za testiranje na sledecim izborima, 6. april 2011 22:11)

    # Link komentara

  63. Jadni Tadicu moja deca a i njihova deca ce te pamtiti kao najgoru rak ranu koja je ova zemlja imala.Sloba je za tebe lik koji je barem imao .....Raspikuce i strani placenici caruju nasim zivotima, dajte ljudi sprecimo ove pijavice da nam unistavaju buducnost!
    (dokle s gnjidama, 6. april 2011 22:10)

    # Link komentara

  64. Nemoj nas više braniti, ko boga te molim.
    (Zeljko, 6. april 2011 22:10)

    # Link komentara

  65. Jel ima neko iz predsednikove blize okoline da zna da cita pa da mu bar procita ove komentare. Mozda mu nakon toga postane jasno sta mislimo o njemu i njegovim sposobnostima.
    (visibaba, 6. april 2011 21:52)

    # Link komentara

  66. Svima je i vise nego jasno kakva je ova vlada,da moze prodala bi i narod,a ne Telekom!
    (Tigar, 6. april 2011 21:49)

    # Link komentara

  67. Je l' ima neko iz DS ta cita ovo i da mu kaze sta narod misli?
    Borise pukao si kao zvecka, nemoj da nas masiras jos godinu dana!
    Posto si se javio ovo za Telekom, nadam se da ce posle sudovi da te
    vijaju kad se bude raspetljavala kradja.
    (Miki, 6. april 2011 21:48)

    # Link komentara

  68. Nema smisla da lazete vise ove ljude,Telekom je vec odavno prodat i to po jako smesnoj ceni..
    (B43, 6. april 2011 21:47)

    # Link komentara

  69. to ce vam biti poslednja kradja, dosta je bio...
    (zvezda padalica, 6. april 2011 21:42)

    # Link komentara

  70. Ovo je trenutak da NE PRODAMO TELEKOM. I taj trenutak treba da potraje mozda i vecno. Nemamo nikakav brend, nemamo sta da izvezemo, a mogli bismo da uvezemo sve i svasta kada bismo imali cime. Pored miliona argumenata da se ne proda Telekom evo jos jednog. Posedovanjem Telekoma u RS i SG, mi preko Telekoma na neki nacin izvozimo telekom usluge a u Srbiji trosimo domace. Kada prodaju Telekom pocecemo da uvozimo od Austrijanaca telekom usluge. A oni se kao trude da pospese izvoz. Stetocine. Dobro, izgubice izbore ali kakva je to satisfakcija za stetu koju prave?
    (a glasao sam za njih, fuj!, 6. april 2011 21:37)

    # Link komentara

  71. Telekom je izgradjen za vreme komunizma i to od naseg novca, znaci pripada gradjanima/narodu. Ko si ti da prodajes nase bez da nas pitas? Ionako gubis izbore uskoro! A i preispitacemo tvoje finansije kada odes s vlasti.
    (dana, 6. april 2011 21:36)

    # Link komentara

  72. tadicu? (namerno sa malim slovima)

    citas ti komentare?

    zar ti nije sramota?
    (cc, 6. april 2011 21:33)

    # Link komentara

  73. Pa onaj ludak Milosevic je bio bolji biznismen i racuncija od tebe Tadicu, prvo prodaj DS pa se tek onda obrati narodu, vecu ces lovu zaraditi.
    (Bolero, 6. april 2011 21:31)

    # Link komentara

  74. JEL TELEKOM TVOJA DEDOVINA
    (VESNA, 6. april 2011 21:26)

    # Link komentara

  75. "Tadić je primetio da je teško postići cenu za Telekom, pošto je reč o kompaniji koja je bitna regionalno, ali ne i globalno"

    Popustićete na prvu ponudu samo da se dodje do novca za kampanju!
    (Nenad, 6. april 2011 21:15)

    # Link komentara

  76. TAdic je i ranije odusevljavao svojim EKONOMSKIM izjavama kako je "patriotizam ulagati u CrnuGoru" ili kad je izmislio ime (tzv: Koridor 11) za autoput do Bara u CrnojGori.

    Vec je i najavljeno da cemo prodati nas Telekom, a novac uloziti u autoput u prugu do Bara u NJIHOVOJ CrnojGori ...
    (Goran, 6. april 2011 21:14)

    # Link komentara

  77. BRKATE STVARI,BAR VECINA VAS,TELEKOM SE PRODAJE DOK SU JOS NA VLASTI DA SE MAZNE MASNA PROVIZIJA,STO GA JEFTINIJE DAJU,PUNIJI DZEPOVI ... NIKAKVE TO NEMA VEZE SA PLATAMA,BUDZETOM,IZBORIMA,SAMO GOLI KES !!!
    (demokrata, 6. april 2011 21:07)

    # Link komentara

  78. Moj Miško je GENIJA!
    (Dragoljub, 6. april 2011 21:01)

    # Link komentara

  79. Ista meta isto odstojanje,netreba se cuditi njegovim partijskim drugovima kada o "ON" misli isto.Molim da sledece bude :Drzava na prodaju sve sa ful opremom-stanovnistvo "Gratis."
    (Jelesije zemljoradnik, 6. april 2011 20:50)

    # Link komentara

  80. Vreme je da ti i tvoji počnete da tražite drugi posao.
    (Sima, 6. april 2011 20:48)

    # Link komentara

  81. „Тадић је приметио да је тешко постићи цену за Телеком, пошто је реч о компанији која је битна регионално, али не и глобално.“ — лепи, Срби живе локално, а не глобално. Као регионални председник треба да гледаш шта је битно за твој реон када си већ свестан чињенице да је фирма битна.

    Ето шта се деси када учитељ психологије води државу уместо некога ко је завршио школе са мало развијенијим аналитичким размишљањем и стекао искуства у производњи у свету и код нас: такве сте отерали.
    (Марко, 6. april 2011 20:43)

    # Link komentara

  82. Dosadan si.
    (Nidza, 6. april 2011 20:40)

    # Link komentara

  83. Mi smo stvarno srecna zemlja. Imamo predsedmnika drzave koji stvarno sve zna najbolje. To je vec odavno svima jasno, samo mi nije jasno kako mi je svakim danom sve gore i gore. ipak sam ja neki maler, valjda je svima drugima verovatno dobro samo ja to ne primecujem. Ajmo ljudi aplauz za maseg predsednika, sada je najbolje vreme za prodaju i ne galamite covek spava!
    (Milic, 6. april 2011 20:40)

    # Link komentara

  84. Pekar,lekar,apotekar,kolar, stolar, i kričar i demagog, polupesnik ***** mogao si bti TI, samo NE PREDSEDNIK.

    Borise, u pidžamicu i na dugo, dugo spavanje!
    (čovek, 6. april 2011 20:37)

    # Link komentara

  85. Ma skloni nam se bre s očiju, ne možemo da te gledamo više! Ti ćeš da prodaješ Telekom, pa nije ti to deda ostavio da raspolažeš s tim kako ti hoćeš.
    Aaa, neka, neka, nikome nije gorela do zore, pa neće ni vama, to vam ovaj napaćen,ojađen,obespravljen,izmanipulisan,ponižen narod obećava.
    (Izbori što pre!, 6. april 2011 20:36)

    # Link komentara

  86. Najbolje je za Srbiju da prodamo tebe, ali ko ce da te kupi???
    (Ivan, 6. april 2011 20:35)

    # Link komentara

  87. Tadic prica potpune gluposti i svojim izjavama obmanjuje javnost. Sve ste upropastili u zemlji Srbiji.Bolje odgovori da se necees na tome zaustaviti Tadicu i da ce ti cilj biti da Srbiju koja kleca potpuno bacis ekonomski na koljena. Sledeca faza ce biti prodaja EPS-a. Jasno je da ti srpsko blago nije kupio otac pa sada rasprodajes i unistavas buduce generacije.Posle svih prodaja Srbiji slijedi ekonomsko ropstvo !
    (Mico Sestic, 6. april 2011 20:30)

    # Link komentara

  88. Шта jош има те да продате? када сте све подали.
    (Anti DsSPs, 6. april 2011 20:26)

    # Link komentara

  89. Sramota me je što sam ikada glasao za ovakve "ljude"... Nikada više.
    (IS, 6. april 2011 20:25)

    # Link komentara

  90. Moze, al prvo sve vas koji ste dosli u Srbiju da vladate i pljackate da vratimo nazad pa cemo onda mi ovde rodjeni da prodajemo sta je nase kome i kako mi odlucimo. Da li si me razumeo ili da ti prevedem na jekavicu ?!
    (Srbijanac, 6. april 2011 20:09)

    # Link komentara

  91. Nešto mi se javlja da će ga uvaljati za 1.2 milijarde + "časnu pionirsku" da će investirati još 200 miliona.
    Uzgred, ako vlast od prodaje ima štetu, zašto onda to uporno gura?
    (Siki, 6. april 2011 20:02)

    # Link komentara

  92. Pa ovo je skandalozno, predsednik Države Srbije se napokon oglasio. Kada se diplomirani psiholog napokon oglasi i ustane u odbranu sramne rasprodaje državne imovine, koja će po građane Srbije, i Državu Srbiju čiji je on Predsednik, imati katastrofalne posledice, on šalje poruku mladima, pametnima i obrazovanim da u Srbiji za njih nema mesta. Poruka je jasna i za brojne domaće i svetski priznate naučne radnike, doktore nauka, profesore univerziteta, inženjere telekomunikacija i sve one brojne, koji su javno ustali u odbranu Telekoma, da za njih i njihova dela u Srbiji nema više mesta. Umesto njih, Srbiji će prekopotrebnu stabilnost doneti čudotvorac Martin Šlaf, i to je za predsednika prihvatljivo.
    U zabludi sam bio svo ovo vreme, mislio sam da ono što pričaju zvaničnici pričaju iskreno, a izgleda da je iskreno samo ono što oni rade, zato nam deca i mladi beže iz Srbije, u Srbiju dolaze samo lupeži i trgovci drogom, sela nam se prazne, gradovi u belom prahu.......
    (Penzioner Mikan, 6. april 2011 20:02)

    # Link komentara

  93. Prodaj, Tadicu, i za nizu cenu, i onako nemas vise nista da prodajes .
    (BoracZaPravdu, 6. april 2011 19:57)

    # Link komentara

  94. Od predsednika do poslanika-Boris Tadic,cela manufaktura.(ovo da stavite na plakate za izbore)
    (igor, 6. april 2011 19:51)

    # Link komentara

  95. Pa dobro ako nemožete to da nekom ućarite, vi će te taj teret (TELEKOM) da uvalite Koletu za 3 evra.
    (i koliko ste ono beše izgadili kilometrra?, 6. april 2011 19:50)

    # Link komentara

  96. Ne pripadam ni jednoj stranci, šta više ne znam ni za koga bi glasao, ali je očigledno da za tebe i tvoje žute više neću. Kako se primiču izbori činite sve što je u vašoj moći da prevarite ovaj jadni narod ne bi li vas ponovo izabrao i ostavio na vlasti. Dokazali ste da vas drugo ništa i ne interesuje, jer vlast je slatka i pruža vam mnoge, ničim zaslužene, privilegije.Radim u još uvek društvenoj firmi (nekad veoma moćnoj) i dobro znam šta ste nam svojom politikom učinili. Između ostalog, svojom neodgovornom politikom ste nam oterali zakupce od kojih smo mogli normalno funkcionisati. Osim toga, dva puta je bila ne tenderu i veoma ozbiljni stranci su bili zainteresovani da je kupe. Vi ste, umesto da ih bar primite kao ljude, činili sve da ih odvratite od kupovine. Naravno, uspeli ste u tome. Očigledno je čuvate za nekog domaćeg tajkuna, koji vas finansira, pa će te mu se na taj način zahvaliti, jer će je dobiti za male pare. U isto vreme, sada su vam pare pred izbore neophodne i učinićete sve da prodate telekom. Sram Vas bilo Borise Tadiću.
    (Miki, 6. april 2011 19:47)

    # Link komentara

  97. Prodaj, Tadicu, i za nizu cenu, i onako vise nemas sta da prodas .
    (BoracZaPravdu, 6. april 2011 19:44)

    # Link komentara

  98. Pitam se, da li je umesno da Predsednik komentariše nešto što je izvan njegove nadležnosti? Opet, možda je prodaja Telekoma ipak u okviru njegove nadležnosti? Onda, zašto se to otvoreno ne kaže javnosti. Uh, previše pitanja se otvara...
    (Macedoroman, 6. april 2011 19:43)

    # Link komentara

  99. Tekst iz NIn-a broj 2608 od 21.12.2000

    No, ovo je samo vrh ledenog brega prodaje "Telekoma", ledenog brega koji tek sada počinje da se topi.
    Već je sam način pronalaženja stranih partnera tada izazvao sumnje, pošto javne licitacije nije bilo ni u tragovima. "Još se ne zna tačno kako su odabrani strani partneri", za NIN kaže savezni ministar telekomunikacija Boris Tadić. "Umesto javne licitacije organizovali smo pozivni tender", lakonski je, svojevremeno, sumnje razvejavao tadašnji ministar za vlasničku transformaciju Milan Beko, od Slobodana Miloševića direktno zadužen da u delo sprovede završnu fazu pregovora.
    U prvoj fazi pregovora glavnu reč imao je svestrani predsednik Jugoslovenske levice LJubiša Ristić, političar i stručnjak za ekonomiju i pozorište, otkriva ministar Tadić. "Ristić je vodio pregovore oko procene vrednosti 'Telekoma' sa bivšim britanskim ministrom spoljnih poslova Daglasom Herdom, predstavnikom konsultantske firme 'Net Vest'", govori Tadić i nastavlja: "Procenjujući vrednost 'Telekoma', Ristić ga je najpre višestruko precenio, da bi se zatim dogodilo nešto što ga je nateralo da ponudu drastično promeni, i predloži cenu koja je znatno manja i od realne i od prvobitne. Naposletku se, ipak, druga Ristićeva ponuda donekle povećava, i 49 procenata 'Telekoma' prodaje se za (zvanično) milijardu i 568 miliona nemačkih maraka."
    Tu leži još jedan od problema: "Akcije kompanije prodate su za daleko manje novca nego što je moglo da se izvuče. Prema nekim procenama, 'Telekom' je zapravo vredeo oko četiri milijarde maraka", kaže ministar Tadić, "dok je vrednost čitavog tadašnjeg PTT-a iznosila oko osam milijardi." V.d. generalnog direktora "Telekoma" Draško Petrović za NIN iznosi slično mišljenje, i kaže da je "suma za koju je prodat deo 'Telekoma' daleko od njegove realne vrednosti".

    "Iskopan" tajni ugovor
    Šta je bliže istini, naslutiće se iz reči Draška Petrovića, koji je u vreme prodaje ovog preduzeća bio poslanik u Skupštini Srbije i član Odbora za saobraćaj i veze: "Ono što znam, sigurno jeste da od dobijenog novca nijedna marka nije ušla ni u 'Telekom' ni u PTT." Na Petrovićeve reči nadovezuje se ministar Boris Tadić: "Još nemamo jasne uvide kuda je tačno otišao novac, ali znamo da je jedan deo otišao na popunjavanje budžetskih rupa." Plate, dakle, i penzije, odnele su jedan deo novca (Petrović smatra da bi valjalo "zaviriti" i u Fond za razvoj Srbije), interesantni krediti "pojedinim" preduzećima i ljudima - drugi deo, trebalo je potpomoći i predizbornu kampanju vladajućih stranaka... Čudni su putevi dobijenog novca, koliki god on bio, ali zasad je sve, ipak, samo u sferi pretpostavki - njihovu preciznost pokazaće istraga koja počinje, najavljuje ministar Tadić.

    To, što se novca tiče, nije sve; stvarnost je mnogo iščašenija: ne samo da "Telekom" nije dobio ni marku od prodaje svoje polovine, već se usput, kako saznajemo od direktora Petrovića, i dobrano zadužio, tako da, do 2005. godine, treba da vrati preko dve stotine miliona nemačkih maraka.
    Zanimljivo je, inače, i pitanje zašto su stranci uopšte odlučili da uđu u ovaj posao u onom trenutku. NIN je pre tri godine pisao da je u noći potpisivanja ugovora, u Beograd inkognito sleteo italijanski ministar spoljnih poslova Lamberto Dini, a Boris Tadić zaključuje da je prodaja dela "Telekoma", "finansijska injekcija Miloševićevom režimu", bila "dokaz da Zapad u to vreme nije želeo demokratske promene u našoj zemlji".
    Kako god, tek, ugovor je potpisan, i generalni direktor "Telekom Srbija" postao je Miloš Nešović, predsednik Skupštine akcionara Radmila Anđelković a Upravnog odbora Milorad Vučelić. Sam ugovor sakriven je daleko od znatiželjnih pogleda i dobio je status najstrože čuvane državne tajne, dostupne samo najposvećenijima.
    Dokle se u tome išlo, govori i to da ugovor, i pored pokušaja, nije uspela da vidi ni ministarka za vlasničku transformaciju u socijalističko-julovsko-radikalskoj vladi narodnog jedinstva, funkcionerka Srpske radikalne stranke Jorgovanka Tabaković.
    Ni Aris Heretis, kako tvrdi, nije video ugovor čiji su potpisnici, zapravo, bili samo STET, odnosno SIN, i Vlada Srbije, dok je OTE potpisnik samo ugovora sa italijanskom kompanijom.
    Utoliko su se nove vlasti pokazale snalažljivijim; ugovor o prodaji dela "Telekoma" Italijanima iz Amsterdama "iskopan" je i, kaže Boris Tadić, njegova je analiza u toku, zbog čega je o detaljima mogao da ispriča tek ponešto.
    (IzNoGooD, 6. april 2011 19:43)

    # Link komentara

  100. Pa i bilo je za ocekivati. Odakle pare za izbornu kampanju. Banke su uletele u kupovinu drzavnih indeksiranih obveznica jel su dobile garanciju da ce dinar biti (u najmanju ruku) stabilan. Evo kako je zadnja emisija obveznica prosla kada je prodaja telekoma postala neizvesna (i samim tim i sudbina dinara). Ljudi mi smo bankrot samo ovaj tip ne zna kako to da saopsti narodu. Pare od telekoma (cak i po vecoj ceni) krpe nas 4 - 5 meseci max. Narod to ne razume. Bitno da je dinar jak.
    (Niki, 6. april 2011 19:43)

    # Link komentara

  101. Aha, dobro. Uverljivo zvuči. Ali negde drugde, ne ovde, kod nas. Hoćemo onda sve da prodamo? Mogu li u privatizaciju škole, bolnice, fakulteti... Pa ništa od toga, po predsednikovim rečima, ne može da se bori sa konkurentima u narednom periodu. To znamo i vidimo. Ali gde su rešenja? Ko će nešto da predloži, zašto su tu političari? Jel jedino rešenje prodaja? Čim nešto ne ide, oni odmah na prodaju! Pa dokle više? Rešenja, rešenja, ideje, ideje...
    (rale, 6. april 2011 19:40)

    # Link komentara

  102. Ma kako da ne,"stetno po ovu vladu"!Kao i kod svih dosadasnjih velikih pljacki,na steti ce biti samo drzava,to jeste njeni nesrecni gradjani,dok ce pojedinci,mahom vasi finansijeri,da debelo omaste brke,a vasa vlada ce,gospodine Tadicu, sto bi se svakodnevnim narodskim jezikom reklo , da "premosti" do izbora i zbog toga vam je i tolika frka da prodate Telekom.Sve znam,samo ne znam kada cu da vam vidim ledja!
    (nicija nije gorela do zore, 6. april 2011 19:37)

    # Link komentara

  103. "Ajde Jano ajde duso Telekom da damo,
    da ga damo samo da igramo..."
    (yard sale, 6. april 2011 19:36)

    # Link komentara

  104. ...TO JE ZA METRO U BEOGRADU, A MI IZ OSTATKA SRBIJE NEKA KREPAMO!!!
    (lutrija, 6. april 2011 19:35)

    # Link komentara

  105. Tadicu u tvom i slicnim slucajevima cutanje je zlato.
    (Bojan, 6. april 2011 19:33)

    # Link komentara

  106. Druže Predsedniče (Vlade i države), još jedan dokaz da se ti pitaš za sve, što znači da će TELEKOM SIGURNO BITI PRODAT.
    Takođe, to znači da NE MISLIŠ DOBRO SRBIJI !!!
    SRAMOTA, prodajete najprofitabilniju firmu, ali za male pare.
    Sve zarad političke kampanje pred izbore.
    (voja, 6. april 2011 19:31)

    # Link komentara

  107. U trenutku kada prodaje Tadic tvrdi da ce za dve tri godine Telekom mozda biti prodan za manje pare. Ja sam zapanjena ovakvom stetnom izjavom. Ne znam koji prodavac sebi tako spusta cenu, neverovatna glupost.
    (Danijelath, 6. april 2011 19:31)

    # Link komentara

  108. Gosn. predsedniče jel ste Vi beše završili psihologiju ili ekonomiju, ja nešto pobrkao...
    (Dejan, 6. april 2011 19:31)

    # Link komentara

  109. Ma prodajte i celu državu, ionako nemamo potencijal.
    (Austriji Telekom, a narodu magla, 6. april 2011 19:28)

    # Link komentara

  110. Zbog ovakvih i njemu slicnih likova (isti su i pozicija i opozicija) Srbija nema buducnost, mladi odlaze. Zar nije bolje da mi njih proteramo iz Srbije radi buducnosti? Podrzimo mlade, cestite, neokaljane ljude i zavrsimo sa ovim nestrucnim, korumpiranim likovima. Javno kazu da ne umeju da upravljaju ni jednim preduzecem, a treba da upravljaju drzavom?
    (sahista, 6. april 2011 19:28)

    # Link komentara

  111. Ovakva izjava Tadica be me bas kao kupca primorala da razmislim i da mozda sacekam sa kupovinom:
    "Ako sada ne prodamo, moracemo za mnogo manje pare u buducnosti."
    Ili mozda pokusava da se obeshrabri moguce konkurente i uvali telekom nekom sa kojim je vec napravljen dogovor.
    (mile, 6. april 2011 19:27)

    # Link komentara

  112. Gosin Tadicu, naravno da nema vazduha u plucima kada ste ga vi i vasi muzli unazad 10 godina. Da je bila situacija da je drzava uzimala samo ono sto joj je sledovalo a to je porez, iako je Telekom drzavno preduzece. Naravno da telekom nije za globalne bitke ali verujem da se u proteklih 11 godina postupalo domacinski, sada bi gledali drugaciji telekom, ne globalni ali regionalni. Sta je falilo da telekom bude na nivou Balkana glavna telekominikaciona kompanija.

    Po mom vidjenju telekom se prodaje iz ralzoga ne sto je cena dobra, nego sto ova drzava ne planira da ulozi ni dinara u narednih nekoliko godina i time ce naravno cena tolokoma postati nikakva u odnosu na trenutnu.

    Posto sam student Stocarstva, to vam je gospodo kao da pokusavate da muzete kravu, sto je manje hranite, manjecete mleka da dobijete, a na kraju kada nema vise ni hrane ni mleka, dobicete jednu jadnu i mrsavu kravu koja nece vredeti, a sto je najgore trajno ste upropastili da ta krava postane visoko mlecna jer je take predispozicije imala, a takodje i svo njeno potomostvo koje je potencijalno mogla da ostavi za sobom i time, vama, tj. napuni dzep. Mislite o tome!
    (miroslav013, 6. april 2011 19:27)

    # Link komentara

  113. DruŽe Predsedniče (Vlade i države), ne brukaj se !!!
    Znamo da se ti pitaš za sve....što znači: TELEKOM ĆE SIGURNO BITI PRODAT !!!
    SRAMOTA, prodajete jedinu profitabilnu firmu, ZA MALE PARE.
    Samo radi predizborne kampanje...
    (voja, 6. april 2011 19:26)

    # Link komentara

  114. A kakve veze predsednik drzave ima sa prodajom bilo koje firme? Ji kome je bitno sta on misli o prodaji Telekoma? Ja mislim da i vi novinari gresite pa pitate svakoga za svasta. Vi ste delom odgovorni za izgradjeni kult lika Klunija....
    (Goran, 6. april 2011 19:25)

    # Link komentara

  115. Ovaj covek nas upropasti!Gori je od Milosevica!
    (vladimir, 6. april 2011 19:25)

    # Link komentara

  116. Da li sam ja lud ili je nesto drugo u pitanju? Ljudi, moze li meni neko da kaze gde pise da mi MORAMO da prodamo Telekom? Rezonovanje "prvog medju jednakima" je da ga mi prodamo sada posto za 3 godine nece dostici cenu od 1,4 miliarde. Na stranu sto je ta izjava nebulozna i nema veze sa vezom(za 3 godine vrednost Telekoma mozda bude 2,5 milijarde samo sto DS mozda ne bude na vlasti pa daj da sklonimo jos koje milionce dok mozemo), ali nasa vlada se ponasa kao da se prodaja Telekoma uopste ne dovodi u pitanje-mi cemo njega sigurno prodati samo je pitanje da li sada ili za 3 godine. Ajde neka se raspitaju malo i pogledaju podatke o privatizacijama telekomunikacionih kompanija u EU (cene usluga, zaposlenost...) i onda ako imaju 2 grama mozga mozda dodju do zakljucka da Telekom ne treba prodavati. Druga je prica to sto treba kontrolisati kompaniju i reagovati kad se neko uhvati u kradji(a ne da mu jos asistiras u tome).
    (Cika Denis, 6. april 2011 19:24)

    # Link komentara

  117. "Poštujući zakon, Vlada je ušla u razgovor sa ponuđačem o tome da li on može da postigne traženu cenu. Ponuđač još nije dao odgovor. Ako prihvati cenu, Vlada će pozitivno odgovoriti. Ako ne prihvati, siguran sam da neće", rekao je Tadić. Tek toliko da se zna ko odlucuje u ime vlade.
    (Stevan, 6. april 2011 19:24)

    # Link komentara

  118. ...da prodamo, Jano dušo, samo da igraaamooo...
    (logobilbordhepekadvertajzing, 6. april 2011 19:23)

    # Link komentara

  119. Covek ide po svetu i pokusava kako zna i ume da uvalja tu drzavnu firmu. Jel on predsedni il trgovac?
    (Lakrdijass, 6. april 2011 19:23)

    # Link komentara

  120. Vreme ja da ti odes u...
    (Milan, 6. april 2011 19:22)

    # Link komentara

  121. Trenutak je da prodamo Šapera, Đilasa, Kostića, Beka, Miškovića. Početna cena je 1 dinar. Da ne sitničarimo, kuvajtski. Ostali idu gratis!!! Ispod te cene ne pristajemo!
    (Sloba, 6. april 2011 19:19)

    # Link komentara

  122. Sta ste zapeli za prodaju Telekoma? Uvedite jos jednog operatera i onda grebete sa dve strane. A kada ga prodate, posle toga prodajte i sebe, nas ste odavno prodali. *****
    (bandere cekaju, 6. april 2011 19:19)

    # Link komentara

  123. Jos jedno krsenje Ustava od strane predsednika DS inastupanje van okvira ovlascenja.Kakav ekonomski diletantizam.Kakvo glupo saopstenje.Ko uopste kaze da se mora prodavati Telekom,to ni EU ne trazi.EU trazi ukidanje monopola a njega nema ulaskom fiksnih i mobilnih operatera.Upropastili ste Srbiju a Vasa odgovornost je najveca.Ni Slobodan Milosevic nije prigrabio ovoliko vlasti i marginalizovao institucije.Iza svega stoje licni interesi DS i ako prodaju Telekom,kad tad ce odgovarati.
    (deNiro, 6. april 2011 19:17)

    # Link komentara

  124. Kupljeno!
    (em_em, 6. april 2011 19:15)

    # Link komentara

  125. Kupljeno!
    (em_em, 6. april 2011 19:15)

    # Link komentara

  126. sve su prodali,jos telekom je ostao,evo ja sam siguran da 90% ljudi ne zele prodaju telekoma!
    pa sto nas ne slusate ?

    hoce li neko za to da odgovara!?

    zanimljivo da od kad je demokrata kod nas,nista nisu napravili,a ono sto su komunjare napravili su sve prodali,podelili,poklonili...

    KO JE BRE OVDE LUD?!

    alo lopovi,ne prodajte telkom!
    (Dosta bre !, 6. april 2011 19:15)

    # Link komentara

  127. Ode Telekom...
    (Ivan, 6. april 2011 19:12)

    # Link komentara

  128. Ko si ti Borise da dajes strucno misljenje o Telekomu? "Nema tu kolicinu vazduha u plucima" da izdrzi trzisnu utakmicu sa Telenorom i VIP-om? Ma dajte molim vas, nekoliko godina su oni tu vec i nas Telekom je samo povecao trzisni udeo. Vi koji bi da ga prodate za malo dolara, koji bi vam MOZDA omogucili da podmazete javni sektor da bi kupili sebi jos jedan mandat, vi ne cujete nijedan argument protiv, a samo izmisljate nove za prodaju. Vi imate licni interes da prodate javno dobro, protiv saveta i apela cele strucne i laicke javnosti, i zato vam ne verujem nista. Samo mi je zao onih ljudi koji vama pisu neka pisma i peticije nadajuci se da ste vi osoba koja im moze pomoci. Jos ne shvataju da ste vi kapo di tuti kapi tog udruzenog kriminalnog poduhvata protiv sopstvenog naroda. Ali shvatice, u to sam sigurna.
    (Maja, 6. april 2011 19:10)

    # Link komentara

  129. Naravno, treba kinta za izbore!
    (x), 6. april 2011 19:06)

    # Link komentara

  130. Tadic, premijer, predsednik, psiholog, profesor, strucnjak za telekomunikacije, predsednik stranke, maneken, kum, prijatelj, babica...
    (alo alo, 6. april 2011 19:06)

    # Link komentara

  131. U prevodu - bolje da prodamo sada i ugradimo se dok smo tu, jer za dve-tri godine verovatno necemo biti na vlasti...
    (Momcilo, 6. april 2011 19:03)

    # Link komentara

  132. Telekom treba prodati!
    Od 15000 zaposlenih verujte mi na rec da je 13000 nesposobnih i lenih ljudi i nestrucnih. Ili ga prodajte ili ce se sam srusiti.
    (borislav, 6. april 2011 19:02)

    # Link komentara

  133. Mi nemamo vise vazduha u plucima da izdrzimo tvoju vladavinu. Telekom ce da ostane, a ti ces da ides...
    (Laki, 6. april 2011 19:01)

    # Link komentara

  134. Mletacki trgovac ili....
    (Kubba, 6. april 2011 19:01)

    # Link komentara

  135. па да још мало па палите .,...
    (nemar, 6. april 2011 18:59)

    # Link komentara

  136. Zasto bi neko platio koliko ti kazes ako sam tvrdis da ce vrediti manje za koju godinu?? Koji pacijent!
    (dario, 6. april 2011 18:54)

    # Link komentara

  137. Istina, sad vam je poslednja šansa jer vam Toma beži za 17%.
    (Saša, 6. april 2011 18:50)

    # Link komentara

  138. Telekom prodati(posto vidim da mora da ode izgleda posto poto). Nakon toga- pratiti koliko ce samo promena upravljacke strukture (tzv. menadzment) i sitna ulaganja i promene doneti ZARADE TELEKOMU U DATOJ POSLOVNOJ GODINI.

    Nakon toga ,kada se ponovi ono o cemu je b92 izvestio a mi lako smetnuli sa uma([link]) sve koji su zagovarali i bili odgovorni za prodaju optuziti za nesavesno rukovanje drzavnom imovinom, nemanje strategije i bilo kakvog vizionarstva, sitne kalkulacije i ZABRANITI svako pravo na dalju politicku aktivnost-jer je valjda odavno svima jasno da nesto sto se naziva bilo kakvim moralnim i politickim kredibilitetom odavno ne postoji u nasoj drzavi. drzavni aparat ne gleda ni dva meseca u napred a ne dve godine ili decenije.

    sprecavanje monopola, davanje mogucnosti konkurencije , sprecavanje politikanstva i partijskog uzurpiranja vitalnih potencijala na svim nivoima naseg drustva je ono sto nama treba.
    (Peca, 6. april 2011 18:45)

    # Link komentara

  139. Znači Telekom je već prodat!
    (VETERAN, 6. april 2011 18:44)

    # Link komentara

  140. Znaci zato je Maxi postigao odlicnu cenu, zato sto je znacajan globalno! Bas mi je drago da imamo ovako pametnog i postenog predsednika pa da nam lepo objasni sve sto nam nije jasno i da radi za dobrobit svih nas. Blago nama!
    (Kocha, 6. april 2011 18:37)

    # Link komentara

  141. Tu nema vise sta da se doda, to je sve sto se o prodaji Telekoma moze recei.
    (milan, 6. april 2011 18:36)

    # Link komentara

  142. Postoji li nesto u sta se ovaj covek razume? I, da li sam sebe razume? Ili je to samo njegov dijalog sa samim sobom?
    (Jovan, 6. april 2011 18:34)

    # Link komentara

  143. Nemojte da prodate Telekom.Firma koja ima najviše profita.Vladajuća koalicija nema rešenje za izlazak iz krize.Raspišite izbore, samo izbori donose stvarne promene.Miting će se održati 16 aprila na miran i demokratski način.Izađimo na ulice da se izborimo za izbore.
    (Ivana, 6. april 2011 18:31)

    # Link komentara

  144. A da ga poklonimo rusima, ipak su oni naša braća.
    (DedaMraz, 6. april 2011 18:31)

    # Link komentara

  145. **** misli da ce sa parama od Telekoma uspeti da kupi izbornu pobedu.
    (gkod, 6. april 2011 18:29)

    # Link komentara

  146. e bre lepi kad bi samo mogao besplatno da odes sa vlasti, sa svojim putarima,bankarima i ovim pink zelenim ekolozima sto naplacuju reket za deda mraza i velikog brata.Da je ovoj zemlji bolje pa da sebi priusti krace izborne mandate, izlazio bi svake nedelje da glasam , ne bi me mrzelo majke mi.
    (tomorrow belongs to me, 6. april 2011 18:29)

    # Link komentara

  147. Ne vidim kakve ingerencije ima BoTa da tvrdi po kojoj će ceni Telekom biti prodat. Naročito ako je ta izjava u suprotnosti sa stavom Vlade. Ili je to samo još jedna od njihovih predizbornih igara - ovoga puta 'dobar policajac, loš policajac'.
    (Monden, 6. april 2011 18:27)

    # Link komentara

  148. "Radna grupa za prodaju Telekoma Srbija 1. aprila se sastala sa predstavnicima Telekoma Austrija, ali je sastanak okončan posle 15 minuta."

    Како је то, уствари, изгледало:

    - Одвезана ти пертла, уважени представниче делегације из Аустрије!
    - Чек' да видим... ма није, бре, где...
    - Априлилилилииии!

    - Него.. ми смо одлучили да повећамо понуду са 950 милиона, на 1,4 милијарде евра.
    - Одлична одлука господине из Аустрије! Ево, потпишите само овде...
    - Априлилилилилилииии!
    - Није вам фазон... :(

    Крај састанка.
    (Срле, 6. april 2011 18:22)

    # Link komentara

  149. Sto predsednice ne kazes lepo da ga prodajete jer ste nesposobni da zaposlite vanstranacki menadzment koji bi mogao da stvara nove vrednosti vec ste sposobni jedino da izmuzete pare i ostavite neku privrednu crkotinu iza sebe?
    Pa svako bi vise cenio takvu iskreno priznatu nesposobnost, nego ovakve bljutavosti izrecene, zaista.
    (Gramzivost i pohlepa, 6. april 2011 18:17)

    # Link komentara

  150. Ok, Dulić je dobio zadatak da priča kako mladi stručnjaci treba da ostaju u državi davajući svoj primer što je jako licemerno a Tadić ima zadatak da nas ubeđuje kako Telekom mora da se proda... Šta je sledeće, Cvetković koji objašnjava da je zakon vezan za određivanje poslaničkih mesta toliko bitan da moramo da ga sačuvamo i po cenu neulaska u EU jer bi Srbija bez njega propala pošto zamislite molim Vas kako bismo propali da se do nas probije prava demokratija...
    (Kaljavi, 6. april 2011 18:17)

    # Link komentara

  151. Dakle ovaj covek je neverovatan!!!!!
    Celokupna strucna i laicka javnost iz zemlje i dijaspore je protiv prodaje Telekoma, a on gura li gura svoju pricu...

    DOSTA VISE!!!! IZBORI!!!!
    (Manojlo, 6. april 2011 18:17)

    # Link komentara

  152. Ako dobije pare ne mora da da prevremene izbore. A to je kupvina vremena neophodna za unistavanje dokaza o nezapamcenoj pljacki koju sprovodi ova vlast u zadnje 3 godine
    (Mito bekrijo, 6. april 2011 18:16)

    # Link komentara

  153. Pravi je trenutak da prodamo telekom, dok smo jos malo na vlast, jer drugu priliku necemo vise ikad imati, posto sigurno vise necemo biti vlast, kad cemo da napunimo nase djepove ako ne sad, KAD???
    (pekar, 6. april 2011 18:15)

    # Link komentara

  154. Mozda je ipak trenutak da odes?
    (Pravi savetnik, 6. april 2011 18:13)

    # Link komentara

  155. Borise šaljivdžijo.. Pre neki dan Oliver a sad ti.
    Uvek me nasmejete.. do suza .-(
    (uvek me nasmejete, 6. april 2011 18:10)

    # Link komentara

  156. Vi nećete dobiti izbore, ni tako, ni tako. To znaci da vam je jedini cilj da se ugradite dok ste jos tu. Drugog razloga nema. Toliko umnih glava kaze - ne prodati, a vi zapeli. Ne radite to iz čovekoljublja sigurno.
     (Koji je vas deo?, 6. april 2011 18:08)

    # Link komentara

  157. jasno nam je da ti hoces da potrosis pare za novu kampanju...ne ide se tebi sa vlasti, iako su ti rezultati katastrofalni...goreg nismo imali do sada, a mislili smo da posle slobe ne moze biti gore...
    (beli macor, 6. april 2011 18:08)

    # Link komentara

  158. Trenutak je da date ostavke - ti i tvoji jahaci apokalipse
    (druze Tito mi ti se kunemo, 6. april 2011 18:07)

    # Link komentara

  159. Godišnji prihod Telekoma je oko 900 miliona eura, a dobit ( i sa ovako neefikasnim radom) oko 160 miliona eura. Treba pitati bilo kog domaćina u Srbiji da li bi prodao nešto što može SAMO da se isplati za 7-8 godina. Ovo je "klanje vola za kilu mesa", odnosno 'ajd da dobijemo još jedne izbore pa...
    (Objektivni, 6. april 2011 18:04)

    # Link komentara

  160. Slazem se sa prodajom Telekoma, jer je to preduzece naduvan balon nesposobnjakovica koji samo ceka da pukne. To je preduzece koje je po politickoj liniji kupilo Telekom Srpske za 600 miliona evra, dvostruko vise nego sto vredi. Problem mogu da budu samo motivi prodaje, ali ti motivi svakako nisu nista bolji od motiva onih koji to preduzece zele da zadrze u drzavnom vlasnistvu.

    Drzavni budzet ozbiljne drzave ne treba da se puni kapitalom dobiti preduzeca, vec mudrom i striktnom poreskom politikom. Drzava kao vlasnik preduzeca je koncept socijalistickog upravljanja, koji se pokazao kao plodno tle za razvoj korupcije, partokratije i stranackog zaposljavanja. Novac poreskih obveznika je suvise mnogo puta odlazio u krpljenje budzeta drzavnih konglomerata i pokazalo se kao nemoguce transparentno pratiti posovanje ovih kompanija. Samim tim, privatizacija preostalih preduzeca, bila to preduzeca sa zaradom ili gubitkom, je od sustinskog znacaja za smanjenje moci partija u Srbiji i ima moju punu podrsku.

    U praksi se pokazalo, na uzorku prethodnih 60 godina, da su partije rukovodile preduzecima u skladu sa stranackim, a ne drzavnim interesom, pa je i dobit doticnih preduzeca odlazila u velikoj meri na potrebe partija i partijskih cinovnika, a vrlo retko na dalji razvoj infrastrukture i profesionalizma doticnih preduzeca. U slucaju da Telekom ne bude prodat, vreme ce pokazati da ce to ogromno preduzece zbog nekonkurentnosti, neprofesionalnosti i ulaska velikog kapitala u Telenor i VIP izgubiti presotali uticaj na trziste.

    Na kraju, krajnje racionalno posmatrano, preduzece vredi samo onoliko koliko je neko spreman da za njega plati. Na primeru Telekoma se pokazuje da je javna svest o vrednosti drzavnih firmi u znacajnoj meri iskrivljena.
    (Historia magistra vitae, 6. april 2011 18:04)

    # Link komentara

  161. Odavno nam precednik zivi u nekom paralelnom univerzumu, u nekom svetu koji kreiraju njegovi savetnici,menadzeri i partijski vojnici.
    (dukees, 6. april 2011 18:03)

    # Link komentara

  162. Srbiji bi dobro došao jedan Luis Injacio Lula da Silva.

    On je posle 8 godina vlasti postao veoma popularan u Brazilu od kojeg je napravio ekonomsku silu, a pred kraj vlasti uživao je podršku 90% stanovnika svoje zemlje.

    On nije prodavao, on je pravio i izvozio.
    Za njegove vladavine u Brazilu broj siromašnog siromašnih stanovnika je smanjen za 27% i to posle njegov prvog mandata!

    [link]
    (Zanatlija, 6. april 2011 18:02)

    # Link komentara

  163. "Ova vlast od toga nema neke koristi", osim 1,4 milijarde evra koje cemo spucati u izbornu kampanju.
    (Blue, 6. april 2011 18:01)

    # Link komentara

  164. Ovaj Tadić zahebo i Čaveza. Pa jel' ima i jedna stvar u Srbiji o kojoj on ne odlučuje? K'o na onoj reklami: u sve se meša.
    (MaxBunker, 6. april 2011 18:00)

    # Link komentara

  165. Ma prodaj! Sve prodaj! Tako se rasprodaje sve kad se covek za to ne oznoji nego mu padne sa neba. Raspikuce!
     (vojvoda, 6. april 2011 17:59)

    # Link komentara

  166. Evo ideje. Da se iskulira sa prodajom telekoma dok ne prodju izbori, pa ma kad oni bili.
    (Wildhoney, 6. april 2011 17:58)

    # Link komentara

  167. Boze koji ludaci, samo nam jos jedan monopolista fali!
    (Rajko, 6. april 2011 17:57)

    # Link komentara

  168. Ne gospodine Tadicu, NE treba prodavati Telekom, to su vec rekli univerzitetski profesori Srbije, koji o tom znaju daleko vise nego vi kao psiholog-maneken.
    Umesto da se prodaje Telekom, za Srbiju bi daleko profitabilnije bilo da prodamo nekim strancima Vas, i celu vladajucu garnituru. Ako niko nije zainteresovan da vas kupi (kao sto verovatno i nije, jer ste dokazani nesposobnjakovici, sumnjivog morala), isplatilo bi se platiti nesto strancima da vas uzmu, sve u jednom paketu (ala bismo ih usrecili), i da vas obavezno sklone iz Srbije, da bi Srbija mogla krenuti napred.
    (Emigrant, 6. april 2011 17:57)

    # Link komentara

  169. Opet bi da kršiš zakone koje si doneo.Koja Vlada, misliš Ti????
    (branozio, 6. april 2011 17:53)

    # Link komentara

  170. Predsednice, predsednice!
    Vi i Vasi nista ne stvarate. Vi samo cerdate vec napravljeno i mukotrpno steceno! Sta ste napravili za vasih mandata? Nista! Sve ste prokockali, rasprodali, opljackali, obezvredili i srozali Srbiju na nivo beznadja i sirotinje. Ugusili ste medije, unistili bankarski sistem a sada prodajete Telekom za budizasto! To ni najpijaniji ekonomisti ni neprijatelji Srbije ne bi radili! Prodajete nam zutu maglu i obecavate slatku buducnost! Samo da znate, necemo glasati za Vas!Srbija se mora menjati a sa promenama i Vi, Predsednice Srbije, Borise Tadicu!
    (Milivoj, 6. april 2011 17:52)

    # Link komentara

  171. Tadicu, tvoja stranka i ti nemate vazduh u plucima, a smese vam se visegodisnje kazne robije i zaplena imovine zbog pljacke drzavne i drustvene imovine.

    Vazduh u plucima se ne stice rasipnickim ponasanjem i narkomanskom rasprodajom svega iz kuce vec borbom protiv korupcije i kriminala koji je najprisutniji u vrhu tvoj stranke

    O S T A V K E !!!
    (zuti skakavci zemlju opustosise, 6. april 2011 17:51)

    # Link komentara

  172. Izgleda da su naredbodavci iz Brisela gadno pritisli nasega gospodina predsednika kada i on ovako javno zahteva da se proda jedna rentabilna domaca firma (kakva je takva je).
    (Oplenac, 6. april 2011 17:47)

    # Link komentara

  173. Sedi, jedan.
    (Djole, 6. april 2011 17:47)

    # Link komentara

  174. Cudo os pameti je ovaj bivsi ministar za"telekomunikativnost".On zna da nece da ima vazduha,pa naravno da zna jer njegovi sve isisase. A i tata mu je kupio Telekom pa naravno sin moze da proda
    (Marina Tucakovic, 6. april 2011 17:47)

    # Link komentara

  175. Нема свињарије у коју се неће умијешати Тадић.
    (М. Н. Лазар, 6. april 2011 17:45)

    # Link komentara

  176. Nekad se govorilo: "obrali bostan pa i kolibu upalili!"
    Tadic hoce da je podpali,ne kolibu,vec nazalost ono sto je od Srbije ostalo
    (Pirocanac, 6. april 2011 17:45)

    # Link komentara

  177. Postovani gospodine Tadicu.

    Da li je moguce da se i dalje zalazete za prodaju Telekoma Srbija?
    Da li je moguce da izjavite da Telekom za par godina nece imati kondiciju?
    Da li znate da je za Telekom Srpske sa 10 puta manjim trzistem dato 700 miliona evra,a za M-tel u Crnoj Gori 320 miliona evra.Samo te dve stvari vrede milijardu evra,a pitam Vas gde je tu jos trziste Srbije?
    Da li mozete da preracunate koliko je to para za budzet Srbije tokom narednih godina?
    Da li to znaci da sad treba pokriti rupu u budzetu samo da dobijete izbore pa posle koga briga?
    Da li znate predsednice koliki je profit NIS-a prosle godine?
    Da li znate da su samo za tu jednu godinu otplatili nesto manje od polovine cene koju su platili za taj NIS?
    Da li znate kako su to uspeli?
    Da li znate da su smanjili troskove,kradje svih vrsta,razna odlivanja itd?
    Da li znate da su za 70% posto povecali kolicine nafte koju iscrpe u Srbiji?
    Da li znate da su sa kolicinama koje su jos u nalazistima po Vojvodini dobili NIS dzabe?
    Da li znate bilo koji odgovor na ova pitanja?
    Da znate odgovore nikada ne bi pomislili da prodate to sto ste rekli, u ovom tekstu, koji je povod da Vam se obratim.
    I na kraju da znate,NIKADA VISE NECU GLASATI ZA VASU STRANKU IAKO SAM TO RADIO SVE OVE GODINE JER JE NEVEROVATNO KAKO MANIPULISETE LJUDIMA I KAKO I DALJE MISLITE DA JE NAROD NEOBRAZOVAN.
    (mikica, 6. april 2011 17:44)

    # Link komentara

  178. Smesan si!Kako slovenacki telekom moze a telekom srbije ne ,ako ne znate povucite se iz politike a ne da ne znate nego nemate pojma o zivotu a kamoli vodjenju zemlje,jedino sto znate je pljacka.Zapelo vam da uzmete proviziju i napunite dzepove jer niste sigurni da cete posle biti na vlasti,malo vam je 10 godina kradje.
    (DZoni, 6. april 2011 17:42)

    # Link komentara

  179. Hallo Bing, wie geht es Ihrem Bruder...
    (jeremija, 6. april 2011 17:40)

    # Link komentara

  180. Ako Austrijanci daju tih 1.4 onda ok.
    (my name is..., 6. april 2011 17:37)

    # Link komentara

  181. Jedino javno preduzeće koje nije gubitaš? Telekom sigurno vredi mnogo više od toga, ali i pored toga ga ne bi trebalo prodavati! Pre bih prodao Železnicu Japancima za 1 evro! :)
    (Antiprotivan, 6. april 2011 17:36)

    # Link komentara

  182. money,money,money was the funny...
    (buki, 6. april 2011 17:29)

    # Link komentara

  183. Zar i ti sine Bota?

    U ovom trenutku kad je odlazak izvestan.
    (sitni car, 6. april 2011 17:23)

    # Link komentara

  184. Boris Tadić - stručnjak za telekomunikacije hahahahahahahah
    (Marko, 6. april 2011 17:22)

    # Link komentara

  185. Ako bi se išlo logikom da "nema vazduha u plućima za borbu sa konkurencijom" onda bi to značilo da ne treba da postoji nijedno preduzeće u domaćem vlasništvu jer iskreno nijedno ne bi moglo da se bori sa ino konkurencijom. Ono što treba Telekomu je profesionalni menadžment, dakle ljudi koji znaju taj posao sa tehničke i ekonomske strane. Uz adekvatnu naknadu, postoje ljudi koji bi bili spremni da prihvate upravljanje Telekomom i zaista ne vidim problem da se to uradi. Dati im odrešene ruke da naprave od Telekoma efikasno preduzeće, ono je već sada sa svim manama i nedostacima profitabilno tako da konkurencija sa jedne strane jeste opasnost, ali uz adekvatne mere postoje i rezerve u Telekomu koje bi se mogle iskorititi (vidi slučaj NIS-a koji je od gubitaša postao profitabilan). Prodaja Telekoma u sadašnjem trenutku može da se opravda jedino rupom u budžetu, ali nikako pričama da je pravi trenutak za prodaju jer nije. U vreme recesije prodaje ko mora, a kupuje ko može.
    (Telefonista, 6. april 2011 17:18)

    # Link komentara

  186. BT: Telekom nema tu količinu vazduha u plućima. Za dve-tri godine bismo lako mogli doći u situaciju da Telekom bude preuzet za mnogo manji novac. I ko će onda biti kriv što država nije materijalizovala sadašnji potencijal, dok tog potencijala ima.

    Vrlo je pametno sto si ovo izjavio sada kada se pregovara o ceni. Sa druge strane, ko tebe uopste slusa.
    (Veliki pozdrav, 6. april 2011 17:17)

    # Link komentara

  187. Trenutak je da ti letiš sa funkcije, a sa tobom i tvoja vlada. Želite da prodate telekom samo da bi imali čime isplatiti plate i penzije da bi se održali na vlasti do sledećih izbora 2012.
    (mladi kopicl, 6. april 2011 17:13)

    # Link komentara

  188. Tesko je razumeti Tadica, njegova prica nema smisla, Telekom je Telekom i uvek ce to biti, svako zna da su ulaganja minimalna u odnosu na dobit, cak i da DS zaposli sve svoje clanove u Telekom, on ce i tada biti Telekom.
    Tadicu promeni savetnike, pogotovu one koji spremaju tekst.
    Jos jedno razocarenje u Tadica, jos ga porede sa Djindjicem, tuzno.
    (Sasa M., 6. april 2011 17:12)

    # Link komentara

  189. Ja mislila da je predsednik drzave tu da brani interese naroda, kad ono on bi da rasproda i zadnji civiluk iz zida. Moracu sto pre potraziti ili psihijatra ili drugi narod, ovaj je skroz prolupo kad dozvoljava ovakve stvari u njegovo ime.
    (neda, 6. april 2011 17:10)

    # Link komentara

  190. Trenutak da podneses ostavku i raspises izbore na svim nivoima.
    (mhm, 6. april 2011 17:10)

    # Link komentara

  191. Tadicu, ti i Kostunica ste grobari Srbije. Sahranili ste nas.
     (mitar, 6. april 2011 17:09)

    # Link komentara

  192. U vreme kada ste objavili ovu "vest" Tadic je u Francuskoj. Predsednik se "uticajno bavio biznisom" direktno iz Pariza? Necete objaviti ovaj komentar ali nesto ne stima. Mozda je ovo nalog koji ste morali da objavite.
    (Jova, 6. april 2011 17:09)

    # Link komentara

  193. Samo jedna rečenica.Sram te bilo za sve ovo što si izjavio u vezi prodaje, ti si se čoveče izgubio, interesuje te samo vlast,zalicemo ako ne prodamo.Svašta
    (zoran, 6. april 2011 17:08)

    # Link komentara

  194. Dragi nas Predsednice, vreme je da se proda telekom i sve sto vredi u Srbiji Prodaju treba usloviti sa paketom ostalih 6-7 Miliona gradjana iste drzave ciji je i telekom...

    Lazar Dragin


    PS. Ostaviti neprodatu policiju i pravosudje da odbrani nase piljare..
    (Lazar Dragin, 6. april 2011 17:07)

    # Link komentara

  195. "Za dve-tri godine bismo lako mogli doći u situaciju da Telekom bude preuzet za mnogo manji novac. I ko će onda biti kriv što država nije materijalizovala sadašnji potencijal, dok tog potencijala ima", upitao je".
    Слажем са са г. Тадићем да уколико кадрови Демократске странке још 2-3 године буду управљали овом компанијом, неће остати ништа од ње. То нам је познато из неких других јавних предузећа која су жути и црвени кадрови ојадили.
    Најбоље би било да се консултује са др. Александром Смиљанић (министар телекомуникација друге владе В. Коштунице), она је била члан ДС и међународно је признати стручњак за телекомуникације. Она ће му рећи зашто је погубно продавати Телеком Србије и сад и било кад.
    (Јован Дероко, 6. april 2011 17:07)

    # Link komentara

  196. Da prodamo dok imamo potencijal ??? Ovaj ne da nas vredja nego nas razvaljuje,
    telekom monopolista sad nesto vredi za za koju godinu nece ??? Bruka ...i ...
    (Lemi, 6. april 2011 17:06)

    # Link komentara

  197. Za dve, tri godine cena Telekomu može samo da skoči a ne da padne. Uz dužno poštovanje, mislim da Tadić greši u proceni. Ova oblast je tehnološki najnaprednija i beleži konstatntan rast profita. Dakle,na regionalnom tržištu Telekom može da ostvaruje ogroman profit dugoročno gledano.
    (Marko BG, 6. april 2011 17:06)

    # Link komentara

  198. Izvinite gosn predsedniče, a da li znate možda i koji će brojevi lotoa biti izvučeni?.....cccc
    (srđan živanović, 6. april 2011 17:05)

    # Link komentara

  199. Judo, prodaj svoju kucu!
     (mitar, 6. april 2011 17:04)

    # Link komentara

  200. Telekom je lider u regionu. U svom vlasnistvu ima Telekom Republike Srpske a preko njega i crnogorski m:tel i zasto bi Vlada Srbije prodavala zlatnu koku koja samo donosi pare?
    Mozda jer je Austrijancima zapalo za oko da budu monopolista buduci da poseduju i VIP?

    Telekom ima cist profit od 200 miliona evra godisnje. Pa jel to malo? Ako je vama malo kako to da Austrijancima nije?
    (neko iz mase, 6. april 2011 16:59)

    # Link komentara

  201. Ovde je predsednik i otac i majka i blagajnik i cistacica.Kupuje, prodaje,oduzima i dodaje ...menadzer,sef,vozac,ministar,vojnik ,pekar lekar....ja samo ne ne znam sta ce mu narod ?! Sta mi ovde radimo glumimo ,statiramo....covek sve sam moze ...
    (Darko, 6. april 2011 16:58)

    # Link komentara

  202. Tadicu smesan si k'o bioskop. Smeje ti se i staro i mlado, i domace i strano. Skloni se sto pre, ogromnu stetu nanosite zemlji ti i iz tvoje ekipe neznalica.
    (Bankarac Monetarac, 6. april 2011 16:55)

    # Link komentara

  203. ama covece, ko vam je dao pravo da prodajete telekom i gde to pise
    da mora da se proda.

    ******
    (zoran11, 6. april 2011 16:53)

    # Link komentara

  204. A onda je mrmot zavio čokoladu u foliju...
    (Miloš, 6. april 2011 16:52)

    # Link komentara

  205. Ovo je samo priprema javnosti za prodaju Telekoma po cijeni nizoj od 1.4 mlrd.eura. Cinjenica je da ovako organizovan telekom u ovakvom vlasnickom odnosu ne moze izdrzati bitku sa mnogo jacom konkurencijom, ali je cinjenica da i takav vise vrijedi od pomenute cifre. Ipak je u pitanju trziste u tri drzave regiona, sa zavidnom infrastrukturom! Ne treba ici ispod ove cijene, kad je vec pala odluka da se proda. Nazalost pa ce taj novac otici u krpanje budzeta i potrosnju, a ne na investicije kako bi to trebalo da bude.
    (filmar, 6. april 2011 16:51)

    # Link komentara

  206. "Telekom nema tu količinu vazduha u plućima."

    Pre bih rekao da nema sivih celija dovoljno....
    (Zoran, 6. april 2011 16:49)

    # Link komentara

  207. Pravi momenat za prodaju Telekoma gospodine Predsednice bio je pre tri-cetiri godine. Tada bi ste lako dobili preko 2 milijarde evra, mozda i 3. Ali vi tada ni rec niste rekli, kamoli doneli odluku da to i ucinitie.
    (Nenad, 6. april 2011 16:49)

    # Link komentara