Sreda, 06.04.2011.

10:57

Dulić: Nećemo nuklearke u Srbiji

Ministar životne sredine, rudarstva i prostornog planiranja Oliver Dulić kaže da se to ministarstvo protivi bilo kakvom razmišljanju o gradnji nuklearki.

Izvor: Tanjug

Duliæ: Neæemo nuklearke u Srbiji IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

113 Komentari

Sortiraj po:

Ortodox

pre 12 godina

Amerika ima preko 100 nuklearki,Francuska oko 30 a nama nevaljaju.Nema nista ni priblizno sto bi zamjenilo nuklearku po cjeni struje.Sto se tice ekologije cistija je od od bilo kakve elektrane na ugalj.

Bata

pre 13 godina

Питам се:
- Да ли још ико може да верује човеку који је на челу Министарства заштите животне средине, када рекама Србије скоро да више не плови вода, већ пластичне флаше, кесе, конзерве и остало ђубре?
- Да ли још ико може да верује човеку који само прича о донетим спасоносним законима (и онима који су у скупштинској процедури), када смо сведоци хаоса који ти закони производе у пракси и њихове потпуне неефикасности?
- Да ли још ико може да верује човеку који толико обећава да ће бити урађено у ресору његовог министарства, којим већ три године руководи, а резултат његовог рада ових дана гледамо на снимку тока Јужне Мораве?
- Шта још треба да се деси да неко, aко има части и морала, каже: „Извињавам се, хтео сам, ... имао сам најбољу намеру ... нисам успео ... крив сам ....одлазим!
- Који је то тако магичан разлог што једног дипломораног ортопеда још увек тако снажно одвлачи далеко од његове струке?? Власт, моћ, новац, шта ли је???

Pekar, lekar, apotekar, ...

pre 13 godina

DS logika postavljanja ministara je za "pohvalu" pa tako dobismo da lekar odlucuje o rudarstvu, prostornom planiranju, nuklerakama, ...
Verovatno je dobro sto DS nema resor zdravstva jer bi onda na njegovom celu bio verovatno pekar :)

Vladimir J.

pre 13 godina

Čitajte malo Ustav. Ne pita se Dulić o nuklearkama već narod Srbije. Nema govora o gradnji nuklearnih postrojenja-ta tema je zatvorena odavno. A kad smo već kod toga šta nećemo u Srbiji... *****

Robert

pre 13 godina

Kako je krenulo dečko se sprema za ministarstvo energetike... Sad se već rezume i u nuklearke ,stvarno... Nadam se da ce odrobijati ovaj mandat

Igor

pre 13 godina

Nuklearna energija je najisplativija, najekonomicnija i najmanje steti zivotnoj okolini. Apsolutno mi nisu jasni ljudi koji svako vece sednu gledaju televiziju, greju vodu za kupanje, igraju se na kompjuteru a ocekuju da ta energija dodje sa neba. Jednostavno ne moze, napredak i razvoj ima svoju cenu i rizici moraju da se preuzmu.

Kao poredjenje.. vise je ljudi poginulo u avionskim nesercama nego zbog nuklearki, a vidim da ne postoji ni jedna akcija da se avionski saobracaj zabrani.

Klasika u Srbiji je sve novo strasno i neprihvatljivo.

Imate nuklearke oko Srbije, da u bilo kojoj dodje do problema i mi bismo bili u problemu.. jedino sto ovako imate je problem a nemate energiju. Odbijanjem izgradnje samo gubimo a ne dobijamo nista.

Muckalica M

pre 13 godina

Mrkonjic nece, Dulic hoce, Cvetkovic cuti, Dinkic grdi, Djelic se saplice na daske, Tadic prodaje... Ovde neko luta po magli.

Bojdza

pre 13 godina

Dosta bre vise Olivere. Nadam se da brojis poslednje ministarske dane te da se neces pitati ni kao clan skupstine stanara o ciscenju zgrade a kamoli o nuklearkama. Sjasi bre vec jednom. Zar ne vidis da te narod prezire. Sklanjaj se dok ne prorade fekalno obradjene motke.

Robinjo

pre 13 godina

Nedaj Bože Srbiji da pravi nuklearku!
Pa tradicionalna srpska neorganizovanost,neodgovornost,lenjost(sasvim dovoljno o "kvalitetima") bi dovela do intergalaktičke supersonične eksplozije,ni E.T. ne bi preživeo!

Mozda je ovde trebalo staviti tacku

pre 13 godina

Dulić: Nećemo nuklearke u Srbiji
IZVOR: TANJUG
Beograd -- Ministar životne sredine, rudarstva i prostornog planiranja Oliver Dulić kaže da se to ministarstvo protivi bilo kakvom razmišljanju

rahel

pre 13 godina

a je li mogu plasticne flase za bio energiju, verovatno mogu. zato i ne treba da se ocisti srbija, (samo na papiru), jer kada budemo dosli do te tehnologije, onda cemo sav ovaj odpad da unovcimo.
jedno pitanje: sta je gosp. dulic u stvari konkretno uradio za ove, skoro 3 godine? ovo me jako interesuje,molim samo ozbiljne odgovore. hvala

Sinisa

pre 13 godina

Ahahah Dulicu pile moje
Medicinar zavrsio srednju medicinsku a posle toga Singedunum.
Rofl PWN pa ti ces nesto da pricas o nuklearnoj tehnologiji.
Ona nuklearka iz Japana je Americka tehnologija iz 50-60tih godina.
Jedina zla sreca te centrale je u tome sto je njena fizicka pozicija bila na putu cunamija.
Kako se nisi nasao da kazes "Da hocemo nuklearnu tehnologiju ali tehnologiju poslednje generacije i zalimo da stvarni strucnjaci upravljaju njome a ne kvazi strucnjaci i partijski clanovi".

Sinisa

pre 13 godina

Molim ministra za urbanizaciju i prostrno planiranje da mi pojasni sta je Mobile LIDAR.
Ahahhah umreh od smeha da li je on cuo uopste za to ili je to sci fi koji treba da poruci iz video kluba

Марко

pre 13 godina

„Оливер Дулић каже да се то министарство противи било каквом размишљању...“ — е коначно да се сложим са њим. Не само да не могу да размишљају (као што реално, не могу), већ се томе и противе (у случају да би некако могли).

Posmatrač

pre 13 godina

G-din Dulić je na žalost u pravu: niti smo mi za to, niti je to za nas...
Dokaz: aktuelni direktor Nuklearnih objekata Srbije (NOS) je partijski kadar čija profesija nije u skladu sa namenom objekata čiji je direktor.
Kada je portir partijski kadar posledice nisu ozbiljne, kao ni kada je ortoped :) ministar energetike... Ali ako je Radojica Pešić direktor NOSa i ako su u upravnom odboru sve sami "članovi", bolje da ne rizikujemo sa ovom, za nas, suviše sofisticiranom tehnologijom...

TnT, Nis

pre 13 godina

Woow impresionirana sam! Pricamo o nuklearkama u Srbiji!
Sta li ovaj covek vise trabunja i prica prazne price, koje nuklearke , pa on ni flase iz Morave ne moze da ocisti a zamajava narod s praznim pricama o nuklearkama.
Pa one pare za cuveni sajt sto je uterao nekom svom prijatelju u dzep je trebalo preusmeriti na ciscenje Srbije koja ceeela izgleda ko smetliste i velika deponija!Sto ne krene malo po Srbiji da pogleda?
c c c pa staa vise necu da cujem od ovih sto su zaseli po foteljama sa diskutabilnim koeficijentima inteligencije i obrascicima kao djon. Nego moze im se kad je narod glup.

CheGe

pre 13 godina

Ni pod tackom razno nemojte ovde nuklearku, posto: prvo bi ukrali cement kad bi se zidalo a posle kolko ste odgovorni cernobil bi bio smesno pored toga sto bi se ovde desilo. Nismo mi tolko odgovorni da bi nesto ovakvo funkcionisao kod nas.

Duca

pre 13 godina

Konacno jedna pametna inicijativa od strane nase vlasti. Medjutim, kao i sa svim naprednim idejama u ovoj zemlji, veliko pitanje ostaje da li ce i kako biti sprovedena u delo.

Naćaljnik

pre 13 godina

Ko vas šta Pita.Ima bre da uzmete od Rusije kredit od jedno 20 milijardi za dve centrale i migove.Putin je tako rekao i tačka.kakva bre struja od vetra i od neke slame.

Gnevni

pre 13 godina

"Pokušaćemo da u najkaraćem mogućem roku, dobrom koordinacijom lokalnih samouprava, komunalnih preduzeća, privatnih investitora i velikih državnih preduzeća poput Srbijašuma, napravimo model da sve ono što pada na zemlju i tokom godine istrune završi u postojenjima za preradu biomase", rekao je Dulić." ... nemoj više. Eno penzioneri od straha više ne smeju nos da promole iz kuće, šta ako im se sloši, i padnu na zemlju?

Nenad SU

pre 13 godina

Ti nisi u stanju da se brines o flasama i deponijama u rekama i kanalima,a brinuces se o nuklearci.
Daj molim te, lepo reci da ovaj monatorijum angeline merkel ide ti vise u prilog nego ista.
Dulicu koja je osnovna jedinica za merenje elektricne energije?

Misa Repac

pre 13 godina

Pogledajmo kako je Italija prosla. Sedamdesetih su izglasali na referendumu da nece nuklearne elektrane. Ubrzo na medjusobnoj granici Francuska je izgradila vise desetina nuklearki. Sada su ovisnisci i placaju struju a rizik je sustinski isti.

Bolje je da imamo nuklearke nego ovaj uvoznicki lobi koji bi samo da nam uvaljuje.

Hocu nuklearnu energiju i paypal ministre!

Nemanja

pre 13 godina

Prvo
Odakle Srbiji para za izgradnju Nuklearne elektrane, a sto se tice obnovljivih izvora energije,to treba iskoristiti i u tome je nasa energetska buducnost ali bojim se da ce realizacija svega toga ostati samo mrtvo slovo slovo na papiru.

Alexa

pre 13 godina

Nuklearna energija je energija budućnosti... ekološka je, bezbedna, jeftina i pojavljuje se kao trajno rešenje problema energije u narednih nekoliko desetina pa i stotina godina. Manje je poznato da je Obamin protivkandidat na proteklim izborima(Mekejn) predložio izgradnju 40 do 50 nuklearki u Americi koje bi počele gradnju odmah, a koje bi bile završene za 10-tak godina. Razumem zabrinutost ljudi zbog Fukušime, ali mislim da bi bio red da neko javno saopšti da bi broj žrtava samo u Obrenovcu bio veći nego u celom Japanu da Nikolu Teslu potrefi zemljotres one snage. Zato, ako jedna Francuska može da dobija oko 60% energije iz nuklearki, ako može Rusija i Amerika, možemo i mi... nas i onako naši političari manje cene nego bilo koje druge građane.

stef

pre 13 godina

Za divno cudo slazem se sa njim!

Zamislite da se kod nas napravi nuklearka, pa da dodje do zemljotresa kao u Japanu, ili neke druge katastrofe, ko bi to sredio??? Mi?
Niko nebi razmisljao da ide da to sanira, ostalo bi tako narednih 500 godina, a svi bi bili ozraceni ko zmajevi!

djole

pre 13 godina

Ja znam da u nekoj Skandinavskij zemlji koriste komunalno smece kao pogon za termoelektrane ,a opet taj pepeo sto se odlaze od sagorelog goriva koriste kao podlogu za asvaltiranje puteva ! E moja Pameti Srpska !

Igor

pre 13 godina

Ne dizite dramu vise sa nuklearkama, napredak ima cenu.

Vise je ljudi umrlo u avionskim nesercama nego u svim nuklearnim incidentima zajedno, zasto ne dramite toliko o tome i zalazete se za ukidanje avionskog saobracaja.

mne

pre 13 godina

U svijetu trenutno rade 442 nuklearke ,a u izgradnji je 65.USA -104,Francuska-58,Japan-54,Rusija 32 itd ,a ovi naši stručnjaci kao i vaši nasli da spašavaju svijet svake godine restrikcije!Toliko o tome!

misko

pre 13 godina

Ovo što on priča je šablon za korupciju. Kao, protiv smo nuklearnih elektrana (svi mi srećni), ali daćemo nepovratne i bespovratne kredite za postrojenja koja će proivoditi energiju pomoću bio-mase a na konkurs mogu da se jave JAVNA PREDUZEĆA i privatna preduzeća. E ta javna preduzeća kojim upravljaju političke stranke, proizvodiće energiju skuplju za 50% nego što je sada. Sećam se kakda su prve cevi za gasifikaciju Južno Bačkog okruga postavljane u zemlju, tada sam znao da će nas korišćenje gasa skupo koštati bez obzira što je gas isplativiji energent od struje za grejanje ali ne kod nas. Te cevi su do sada realno isplaćene bezbroj puta ali oni ih naplaćuju i dan danas kroz cenu gasa a plaćaće ih generacije. Mogu samo da zamislim, raja će skupljati bio otpad po poljima i šumama kao roblje dobijati neku malu naknadu a javna preduzeća će proizvoditi energiju i nju naplaćivati debelo.
Zavili ste ovu zemlju u crno preko javnih preduzeća i kad ih pomenete znam da se iza toga krije pljačka.

Atomska s desna

pre 13 godina

Nece ni prase na svadbu, pa se tamo nadje.

Ima da nicu nuklearke ko pecurke posle kise,
samo da zapad odluci da ih nece u svom dvoristu.

Pomozite mi doktore

pre 13 godina

Ovi sto se ovde javljaju i kritikuju zabranu nuklearki zreli su za ozbiljnu lekarsku dijagnozu. Ili se radi o podmlatku opozicionih stranaka, a njima leka nema.

ShoOo?!

pre 13 godina

Idi bre ministre po Srbiji i skupljaj plasticne flase i kese! Tako cesh imati pozitivne rezultate iza sebe (ako je to uopshte bitno).

velja

pre 13 godina

"Ministar životne sredine, rudarstva i prostornog planiranja Oliver Dulić kaže da se to ministarstvo protivi bilo kakvom razmišljanju".

Potpisujem. Od suviše razmišljanja boli glava a može i da se sklizne s fotelje i ugruva

aca

pre 13 godina

„Ministar životne sredine, rudarstva i prostornog planiranja Oliver Dulić kaže da se to ministarstvo protivi bilo kakvom razmišljanju“ -- tačka

DeKOb

pre 13 godina

Izmisljena problematika, jer, prvo - na 'pljucometar' u Bugarskoj i Sloveniji vec postoje, tako da smo izlozeni opasnosti hteli-ne hteli. Drugo, nemamo mi para kojima bi to finansirali, a nijedan normalan investitor nece u Srbiju. Trece, malo je obrazovanog kadra koji bi mogao da upravlja centralama.

Ove price sa bio-masom, snagom vetra, solarnom energijom su super, ali za to treba posvecena i ozbiljna drzava koja podstice investicije u toj sferi,

Dakle, za pocetak bi Dr. Dulic ucinio veliku uslugu kad bi napustio funkcije koje ima i pogledao malo u svoje finansije da nije slucajno zaboravio da plati porez drzavi na onaj silni biznis kojim se bavi ...

Miroslav

pre 13 godina

Vec zamisljam kako bi tekli pregovori izmedju vlade i izvodjaca:

Ministar: Stavicete polovne reaktore a razliku dajete meni.
Pomocnik ministra: ugradite manju snagu od dogovorene a razliku delimo na pola.
Drzavni sekretar: mozete li da je napravite da malo zraci okolinu a ustedu na izolaciji da mi uplatite na racun na Sejselima. Castim vas cim pare legnu.

Helios

pre 13 godina

"...novih 10 000 radnih mesta?" poverovavše i oduševljeno viknuše Ura Ura Ura svi građani DSu zahvalne Srbije! Da nastavim komentar sa http://www.b92.net/biz/komentari.php?nav_id=504350#hrono Znalac ekologije urbanizma građevinarstva tehnologije reciklaže informatike i uopšte svega prelazi i na energetiku! Potrebno je iskoristiti tragediju u Japanu i maskaradom zvanom ekologija zajahati nove kredite!
Najcrnji humor je što su uhapsili Kneževića koji je već dogovorio sa austrijancima uljanu repicu sa neplodnih slatina za biogorivo. A neobaveštenost i panika stvaraju potpuno naopaku sliku. Kao i Černobil sa ruskim vojnim gorivom tako i poraženi te stoga kolonija japan ima američke nuklearke u kojima kao gorivo služi uranijum i plutonijum iz rashodovanog US nuklearnog oružja. Zato one rade i nakon što im je pre 10 godina istekao predviđeni rok trajanja, zato ih ne zatvaraju. Već prvih dana rusi su im bili poslali brod sa smesom betona i metalnh kuglica i kompletan tim sa tehnologijom i iskustvom zabetoniranja u katastrofi. Odbili su i opravljaju ih sada po već velikoj ceni za ambijent. Sve ostale nuklearke u svetu, pogotovu one bez vojne svrhe, rade bez većih problema decenijama. Naročito kanadski tip ima besprekoran dizajn i istorijat, uz nikad nižu cenu i veću efikasnost, kao i sposobnost da za gorivo koristi različite fisione materijale.
Obrati pažnju: mnogo više ljudi pogine po megavatu instalirajući solarne panele i vetrenjače nego što je ukupna šteta od nuklearki, svezajedno sa katastrofama 3 Milje, Černobil i Fukušima! O uništavanju tla i pepelu termoelektrana da ne govorim. Od toge svega jedino je gore "zračenje" i ekonomsko samoubistvo koje donose Dulić i slični "eksperti".

Slobodan

pre 13 godina

Imate dve različite vesti sa gotovo istom sadržinom, pa ne zameriti što komentarišem obe. Ovo o čemu Dulić sada priča, objavljeno je u tekstu na sajtu Ljajićevog SDP-a, još pre više od 2 nedelje!
Pogledajte i sami:
http://www.sdpsrbije.org.rs/blogovi/japan-i-nuklearno-pitanje/

Perica Hebiwind

pre 13 godina

A, nuklearkama alternative nema??
Pa, Evropa čeka struju od nas... da im bude zdraviji život tamo.
More, još će da tražiš još, kad ti se to lepo partijski objasni,
pa kad sa TV-a počnu da sevaju reklame plaćene raznim EU projektima, pa kad se uveze jedno 1000 green automobila na električni pogon, gde svaki zahteva jedno 30KW dnevno za punjenje...

odliveni mozak

pre 13 godina

ni mi necemo Dulica u Srbiji!!!

istina je doduse da proizvodi dosta biomase svojim postupcima, ali je jednako stetan po zemlju kao radijacija

Zuki

pre 13 godina

Necemo nuklearke u Srbiji ali cemo da uvozimo struju proizvedenu u nuklearkama na pljuvomet od Srbije.

PR tim DS-a mnogo gresi sto pusta ovog nestrucnog coveka da zarad predizborne kampanje svako malo lansira ovakve populisticke izjave. Izgleda da su toliko ocajni sto ce izgubiti vlast da cak i (ne)opravdan strah gradjana od nuklearnih elektrana pokusavaju da iskoriste za jeftine poene.

MioMio

pre 13 godina

Doticnom gospodinu tj.njegovom ministarstvu smo pre dve godine poslali projekat koji se tice razvoja i primene u oblasti obnovljivih izvora energije.Taj projekat je zamisljen kao otvaranje i upoznavanje sa ovom vrstom energije.Njegovo ministarstvo i on su se licno zahvalili uz objasnjenje da nema dovoljno novaca, tako su podrzali ideju ciscenja deponije - posto poznaje neke ljude koji imaju neke masine - i to su konkretne akcije gde je bitno da se vidi da se nesto radi!?
Tako da prica o nasim izvorima obnovljive enrgije u vrednosti od 4,1t/nafte da neko u to ulozi pa da mi posle placamo energiju nesto manje... ma daj minstre molim te, mozes bolje.
Ovo je samo... eto prilika da se nesto pametno kaze.Ko bi bio srecan da mu u komsiluku nikne nuklearna elektrana??
Da nije ove katastrofe u Japanu oni bi nam jos pricali o ciscenju deponija kao o nekoj strategiji za sutra.

(Kada procvetaju deponije sve mirise na politiku)

JVL

pre 13 godina

Ono što se desilo u japanu je stvarno katastrofa, ali prouzrokovana zemljotresom od 8.9 i cunamijem!!! Odjednom niko nesme više da gradi nuklearne centrale!? Francuska je zemlja koja 78,8% električne energije dobija iz ukupno 59 nuklearnih elektrana! A, dali treba da zajedno gradimo nuklearnu elektranu sa bugarima.... Neee... zato što će Pera postavljen za direktora elektrane od neke stranke sa ličnim interesima sutra da dođe na posao mamuran jer je juče bio na slavi... ostalo zamislite sami.

Tvoje je pravo da glasas na izborima

pre 13 godina

Svidjaju mi se svi koji vicu kako nece ovog ili onog za ministar ili predsednika vlade itd...

Imao si sansu da se izjasnis na izborima, tvoja stranka nije pobedila!!! sad cuti i trpi do sledecih izbora....

Vecina nije 10.000 ili 100.000 , tako da dok je ne skupis , sedi tu gde si i spremaj se da glasas za nekog za koga verujes da ce napraviti promene na bolje

Djordje

pre 13 godina

Da li je rezultat 5.oktobra da slusamo lupetanja jednog lokalnog lika o rudastvu,medicini,gradnji autoputa,stanova,nuklearnoj enrgij i beloj magiji?
Gde su nestali pametni ljudi Srbije? Zar je dostle doslo ,da se DS zalaze da izgubi izbore cak i kada glasaci pokusavaju da gorcinu u ustima objasne neobjasnjivim ? Zasto nam to radite ,vi koji Djindjica mazete na hleb kada vam zatreba?

branka s.

pre 13 godina

Postalo je ocigledno da po necijem nalogu moramo da se Dulicem bavimo apsolutno svakodnevno.Pa, da predjemo na njegov jelovnik, na primer? A sta ce nam ministar veceras lepo vecerati?

ja

pre 13 godina

Sve dok nam klinac od 35 godina, pa još doktor (jel uopšte stigao da završi specijalizaciju) bez ikakvog radnog iskustva, ako ne računamo kojekakvo političko, bude upravljao prostornim planiranjem, rudarstvom, a vidim sad i pokušaje u energetici, za nas nade nema..
Eh Srbijo..
(MMS, 6. april 2011 11:44)

Pa to "klinac od 35 godina" ti i nije bas argument - eno onaj klinac upravlja Facebook-om samo tako... Nesto drugo je kod njega problem.

Tine

pre 13 godina

Sve najjače zemlje sveta imaju nuklearnu energiju kao izvor energije i struje...ama baš sve, eto u ovom trenutku KINA gradi 20 nuklarki, Indija 15 itd. Sve zapadne zemlje imaju oko 200 nuklearki, i sad se našao ortoped da bulazni o nuklarkama. Strašno.
Stvari su jasne, treba u Srbiji hitno narućiti 5 nuklearki, protivnicima ukinuti struju odmah na licu mesta, a pustiti im samo ako se pokajnički pismeno izjasne da su izmanipulisani i da ne znaju šta pričaju.
znate za one koji ne vole da čitaju šta je bilo pre 100 godina u Srbiji, i tada je pola srbije bilo protivu železničkih pruga, protiv telefonskih veza, smatrajući to sotonskim stvarima.
Kako vidimo, ništa se u srbiji nije promenilo ni posle 100 godina, i danas imamo protivnike napredka Srbije u tehnološkom i industrijskom smislu.
Ovde su još uvek taljige, te drveno ralo i volovi hit.

xox

pre 13 godina

kad je dulić, jedan tako uzoran lik od reči to rekao, sad mi je baš pao kamen sa srca.

kad se setim koliko puta je menjao mišljenje samo oko legalizacije, kao i za građevinske propise, stvarno mislite da mu bilo ko veruje? ovaj lik je klasični šarlatan: ministar kasarne "4. juli" ser oliver dulić, bivši predsednik skupštine opšte prakse i demagog gradnje kojem je obilaznica u rodnoj subotici udarila u visokonaponski stub, zahvaljujući njegovom ortopedskom prostornom planiranju. i, evo ga, počeo je da se bavi nuklearnom fizikom.

jedva čekam dan kada će se vinuti u kosmos.

Anarhista

pre 13 godina

Srbija nije sposobna da napravi put(auto) kroz njivu, a nuklearnu centralu sve i da hocemo nebi smo napravili ni za 100,a sta je Dulic neki zeleni pa cemo el. Energiju da proizvodimo od smeca koje prikupimo u akciji ocistimo Srbiju...

Немања

pre 13 godina

@MMS
Тако је шмекеру, то је став правог Српског предузетника - ако је човек млад, одмах да се омаловажи, без обзира што он има толко више школе од тебе( а за искуство не знам).

Због оваквих људи Србија остаје без образованих младих људи.

Александар Видаковић

pre 13 godina

Нисте способни ни електране да водите како треба, него крени ти Дулићу да се пакујеш полако, долази време за оне који заиста јесу способни нешто да ураде, а време тих твојих, који су способни само да баљезгају глупости, пролази.

juzna morava

pre 13 godina

ovaj covek da ima trunku casti bi dao otkaz nakon sto se pojavio onaj video koji pokazuje kakve su nam reke.

ali umesto toga on i dalje muti i ponavlja prazne fraze.
koja crna nuklearka, kad je srbija ozbiljno planirala da pravi neku???

um pred odlaskom

pre 13 godina

To je kad ortoped na funkciji ministra za urbanizam priča o energetici... To je bruka i sramota od količine neznanja i gluposti. Naravno, nije ni logično da ortoped ima neka znanja o energetici ali to se desi kad je postavljen na mesto "urbaniste", koji je našao da priča o elektranama. Sistem se ne može bazirati na obnovljivim izvorima, pogotovo na vetru. Danska ima reda 20-25% u energiji vetra (nisam siguran za tačan procenat) ali, kako je jedan moj prijatelj opisao, bukvalno visi na nemačkom elektroenergetskom sistemu, za potrebe vršenja regulacije sistema. Mi niti imamo dovoljno vetra, vode, plime i oseke itd. niti imamo Nemačku i pare da na njoj "visimo".

Ova histerija protiv nuklearki će proći i opet će se morati sesti i racionalno razmišljati. Klasične termoelektrane nas ubijaju polako i konstantno (ugalj, nafta, gas), a nuklearke su ipak bezbednije. Da, bezbedne, jer je i Fukušima stara, Černobilj je bila katastrofa, a primetite da je uprkos stravičnom zemljotresu samo ta Fukušima (1-4) ugrožena. Slažem se da bi neke starije elektrane, starije generacije, trebalo možda isključiti, čisto iz neke prirodne obazrivosti ali da treba stati je ludilo. Pa šta bi se desilo kada bi pukla neka veća brana akumulacionog jezera, što se kroz istoriju dešavalo? Katastrofa! Sve nosi sa sobom rizike.

Ova izjava je kao i sve što čujemo ovih dana, populistička, u funkciji izbora, a jednog dana će racionalni ljudi ipak morati da sednu i porade na strategiji energetike u Srbiji.

Darko

pre 13 godina

Jel to njegovo misljenje ili je to nacionalno pitanje ?! Krajnje je vreme da u Srbiji ministri shvate da se ne mogu iznositi misljenja koja se cuju na rucku u okviru porodice. Ministar ne sprovodi svoju politiku a jos manje smeju da iznosi sopstveno misljenje ...
Srbija ce promeniti verujem jos dva ili tri ministra u tom resoru dok se ne dodje do zakljucka u vezi nuklerane energije. I to pod uslovom da dodje do ekonomskog prosperiteta.
Duliceve reci su davanja na znacaju sopstvenoj licnosti tj. samoreklamerstvo a on u stvari kao covek koji se ,u rekonstrukciji, provukao kroz igene usi treba zapravo da cuti.
Dakle nisam obozavalac nuklerane energije ali ne zelim o tome da slusam nekompetentne ljude.

Milutin Mladjenović

pre 13 godina

Nećemo nuklearke, hoćemo "Kolubare", Buldožere, Bagere, termoelektrane, uglenokope...znaš šta Duliću, tebi bi isključio struju odmah večeras pre RTS-ovog drugog dnevnika. Onako vaspitno, upozoravajuće, čisto da vidiš da nisi ti najpametniji u Srbiji, već najbezobrazniji.

Dusan Silni

pre 13 godina

Pobiste vi srbadiju i bez nuklearki.Gospodine ovo je 21 vek,ostao si u 19,potrci malo i za tvoju informisanost francuska ih samo ima vise od 50. Gde su gospodine vetrenjace?gde su na zgradama solarni kolektori?gde su
male mini hidroelektrane o čemu ti pričaš,slušaš li sebe ili pričaš priče da nešto samo kao kažeš.

Kibo

pre 13 godina

Ovog coveka sve vise postujem. Ko god je u Srbiji nesto pokusao da radi i menja bio je osporavan. Za zabranu izgradnje nukleraki imas moju podsrku.

Nix

pre 13 godina

A ko ga je uopšte i pitao? Kakve su to gluposti, nuklearke, ovde? Ima toliko bližih pitanja, ali ne - mi ćemo se baviti ogromnim pitanjima. Ajd nek nešto kaže i o ekološkom priszupu kolonizovanja Marsa.

MMS

pre 13 godina

Sve dok nam klinac od 35 godina, pa još doktor (jel uopšte stigao da završi specijalizaciju) bez ikakvog radnog iskustva, ako ne računamo kojekakvo političko, bude upravljao prostornim planiranjem, rudarstvom, a vidim sad i pokušaje u energetici, za nas nade nema..
Eh Srbijo..

MMS

pre 13 godina

Sve dok nam klinac od 35 godina, pa još doktor (jel uopšte stigao da završi specijalizaciju) bez ikakvog radnog iskustva, ako ne računamo kojekakvo političko, bude upravljao prostornim planiranjem, rudarstvom, a vidim sad i pokušaje u energetici, za nas nade nema..
Eh Srbijo..

Dusan Silni

pre 13 godina

Pobiste vi srbadiju i bez nuklearki.Gospodine ovo je 21 vek,ostao si u 19,potrci malo i za tvoju informisanost francuska ih samo ima vise od 50. Gde su gospodine vetrenjace?gde su na zgradama solarni kolektori?gde su
male mini hidroelektrane o čemu ti pričaš,slušaš li sebe ili pričaš priče da nešto samo kao kažeš.

Milutin Mladjenović

pre 13 godina

Nećemo nuklearke, hoćemo "Kolubare", Buldožere, Bagere, termoelektrane, uglenokope...znaš šta Duliću, tebi bi isključio struju odmah večeras pre RTS-ovog drugog dnevnika. Onako vaspitno, upozoravajuće, čisto da vidiš da nisi ti najpametniji u Srbiji, već najbezobrazniji.

um pred odlaskom

pre 13 godina

To je kad ortoped na funkciji ministra za urbanizam priča o energetici... To je bruka i sramota od količine neznanja i gluposti. Naravno, nije ni logično da ortoped ima neka znanja o energetici ali to se desi kad je postavljen na mesto "urbaniste", koji je našao da priča o elektranama. Sistem se ne može bazirati na obnovljivim izvorima, pogotovo na vetru. Danska ima reda 20-25% u energiji vetra (nisam siguran za tačan procenat) ali, kako je jedan moj prijatelj opisao, bukvalno visi na nemačkom elektroenergetskom sistemu, za potrebe vršenja regulacije sistema. Mi niti imamo dovoljno vetra, vode, plime i oseke itd. niti imamo Nemačku i pare da na njoj "visimo".

Ova histerija protiv nuklearki će proći i opet će se morati sesti i racionalno razmišljati. Klasične termoelektrane nas ubijaju polako i konstantno (ugalj, nafta, gas), a nuklearke su ipak bezbednije. Da, bezbedne, jer je i Fukušima stara, Černobilj je bila katastrofa, a primetite da je uprkos stravičnom zemljotresu samo ta Fukušima (1-4) ugrožena. Slažem se da bi neke starije elektrane, starije generacije, trebalo možda isključiti, čisto iz neke prirodne obazrivosti ali da treba stati je ludilo. Pa šta bi se desilo kada bi pukla neka veća brana akumulacionog jezera, što se kroz istoriju dešavalo? Katastrofa! Sve nosi sa sobom rizike.

Ova izjava je kao i sve što čujemo ovih dana, populistička, u funkciji izbora, a jednog dana će racionalni ljudi ipak morati da sednu i porade na strategiji energetike u Srbiji.

Anarhista

pre 13 godina

Srbija nije sposobna da napravi put(auto) kroz njivu, a nuklearnu centralu sve i da hocemo nebi smo napravili ni za 100,a sta je Dulic neki zeleni pa cemo el. Energiju da proizvodimo od smeca koje prikupimo u akciji ocistimo Srbiju...

xox

pre 13 godina

kad je dulić, jedan tako uzoran lik od reči to rekao, sad mi je baš pao kamen sa srca.

kad se setim koliko puta je menjao mišljenje samo oko legalizacije, kao i za građevinske propise, stvarno mislite da mu bilo ko veruje? ovaj lik je klasični šarlatan: ministar kasarne "4. juli" ser oliver dulić, bivši predsednik skupštine opšte prakse i demagog gradnje kojem je obilaznica u rodnoj subotici udarila u visokonaponski stub, zahvaljujući njegovom ortopedskom prostornom planiranju. i, evo ga, počeo je da se bavi nuklearnom fizikom.

jedva čekam dan kada će se vinuti u kosmos.

Nix

pre 13 godina

A ko ga je uopšte i pitao? Kakve su to gluposti, nuklearke, ovde? Ima toliko bližih pitanja, ali ne - mi ćemo se baviti ogromnim pitanjima. Ajd nek nešto kaže i o ekološkom priszupu kolonizovanja Marsa.

Александар Видаковић

pre 13 godina

Нисте способни ни електране да водите како треба, него крени ти Дулићу да се пакујеш полако, долази време за оне који заиста јесу способни нешто да ураде, а време тих твојих, који су способни само да баљезгају глупости, пролази.

JVL

pre 13 godina

Ono što se desilo u japanu je stvarno katastrofa, ali prouzrokovana zemljotresom od 8.9 i cunamijem!!! Odjednom niko nesme više da gradi nuklearne centrale!? Francuska je zemlja koja 78,8% električne energije dobija iz ukupno 59 nuklearnih elektrana! A, dali treba da zajedno gradimo nuklearnu elektranu sa bugarima.... Neee... zato što će Pera postavljen za direktora elektrane od neke stranke sa ličnim interesima sutra da dođe na posao mamuran jer je juče bio na slavi... ostalo zamislite sami.

Darko

pre 13 godina

Jel to njegovo misljenje ili je to nacionalno pitanje ?! Krajnje je vreme da u Srbiji ministri shvate da se ne mogu iznositi misljenja koja se cuju na rucku u okviru porodice. Ministar ne sprovodi svoju politiku a jos manje smeju da iznosi sopstveno misljenje ...
Srbija ce promeniti verujem jos dva ili tri ministra u tom resoru dok se ne dodje do zakljucka u vezi nuklerane energije. I to pod uslovom da dodje do ekonomskog prosperiteta.
Duliceve reci su davanja na znacaju sopstvenoj licnosti tj. samoreklamerstvo a on u stvari kao covek koji se ,u rekonstrukciji, provukao kroz igene usi treba zapravo da cuti.
Dakle nisam obozavalac nuklerane energije ali ne zelim o tome da slusam nekompetentne ljude.

aca

pre 13 godina

„Ministar životne sredine, rudarstva i prostornog planiranja Oliver Dulić kaže da se to ministarstvo protivi bilo kakvom razmišljanju“ -- tačka

juzna morava

pre 13 godina

ovaj covek da ima trunku casti bi dao otkaz nakon sto se pojavio onaj video koji pokazuje kakve su nam reke.

ali umesto toga on i dalje muti i ponavlja prazne fraze.
koja crna nuklearka, kad je srbija ozbiljno planirala da pravi neku???

Tine

pre 13 godina

Sve najjače zemlje sveta imaju nuklearnu energiju kao izvor energije i struje...ama baš sve, eto u ovom trenutku KINA gradi 20 nuklarki, Indija 15 itd. Sve zapadne zemlje imaju oko 200 nuklearki, i sad se našao ortoped da bulazni o nuklarkama. Strašno.
Stvari su jasne, treba u Srbiji hitno narućiti 5 nuklearki, protivnicima ukinuti struju odmah na licu mesta, a pustiti im samo ako se pokajnički pismeno izjasne da su izmanipulisani i da ne znaju šta pričaju.
znate za one koji ne vole da čitaju šta je bilo pre 100 godina u Srbiji, i tada je pola srbije bilo protivu železničkih pruga, protiv telefonskih veza, smatrajući to sotonskim stvarima.
Kako vidimo, ništa se u srbiji nije promenilo ni posle 100 godina, i danas imamo protivnike napredka Srbije u tehnološkom i industrijskom smislu.
Ovde su još uvek taljige, te drveno ralo i volovi hit.

ja

pre 13 godina

Sve dok nam klinac od 35 godina, pa još doktor (jel uopšte stigao da završi specijalizaciju) bez ikakvog radnog iskustva, ako ne računamo kojekakvo političko, bude upravljao prostornim planiranjem, rudarstvom, a vidim sad i pokušaje u energetici, za nas nade nema..
Eh Srbijo..
(MMS, 6. april 2011 11:44)

Pa to "klinac od 35 godina" ti i nije bas argument - eno onaj klinac upravlja Facebook-om samo tako... Nesto drugo je kod njega problem.

Miroslav

pre 13 godina

Vec zamisljam kako bi tekli pregovori izmedju vlade i izvodjaca:

Ministar: Stavicete polovne reaktore a razliku dajete meni.
Pomocnik ministra: ugradite manju snagu od dogovorene a razliku delimo na pola.
Drzavni sekretar: mozete li da je napravite da malo zraci okolinu a ustedu na izolaciji da mi uplatite na racun na Sejselima. Castim vas cim pare legnu.

TnT, Nis

pre 13 godina

Woow impresionirana sam! Pricamo o nuklearkama u Srbiji!
Sta li ovaj covek vise trabunja i prica prazne price, koje nuklearke , pa on ni flase iz Morave ne moze da ocisti a zamajava narod s praznim pricama o nuklearkama.
Pa one pare za cuveni sajt sto je uterao nekom svom prijatelju u dzep je trebalo preusmeriti na ciscenje Srbije koja ceeela izgleda ko smetliste i velika deponija!Sto ne krene malo po Srbiji da pogleda?
c c c pa staa vise necu da cujem od ovih sto su zaseli po foteljama sa diskutabilnim koeficijentima inteligencije i obrascicima kao djon. Nego moze im se kad je narod glup.

DeKOb

pre 13 godina

Izmisljena problematika, jer, prvo - na 'pljucometar' u Bugarskoj i Sloveniji vec postoje, tako da smo izlozeni opasnosti hteli-ne hteli. Drugo, nemamo mi para kojima bi to finansirali, a nijedan normalan investitor nece u Srbiju. Trece, malo je obrazovanog kadra koji bi mogao da upravlja centralama.

Ove price sa bio-masom, snagom vetra, solarnom energijom su super, ali za to treba posvecena i ozbiljna drzava koja podstice investicije u toj sferi,

Dakle, za pocetak bi Dr. Dulic ucinio veliku uslugu kad bi napustio funkcije koje ima i pogledao malo u svoje finansije da nije slucajno zaboravio da plati porez drzavi na onaj silni biznis kojim se bavi ...

Igor

pre 13 godina

Ne dizite dramu vise sa nuklearkama, napredak ima cenu.

Vise je ljudi umrlo u avionskim nesercama nego u svim nuklearnim incidentima zajedno, zasto ne dramite toliko o tome i zalazete se za ukidanje avionskog saobracaja.

mne

pre 13 godina

U svijetu trenutno rade 442 nuklearke ,a u izgradnji je 65.USA -104,Francuska-58,Japan-54,Rusija 32 itd ,a ovi naši stručnjaci kao i vaši nasli da spašavaju svijet svake godine restrikcije!Toliko o tome!

odliveni mozak

pre 13 godina

ni mi necemo Dulica u Srbiji!!!

istina je doduse da proizvodi dosta biomase svojim postupcima, ali je jednako stetan po zemlju kao radijacija

Zuki

pre 13 godina

Necemo nuklearke u Srbiji ali cemo da uvozimo struju proizvedenu u nuklearkama na pljuvomet od Srbije.

PR tim DS-a mnogo gresi sto pusta ovog nestrucnog coveka da zarad predizborne kampanje svako malo lansira ovakve populisticke izjave. Izgleda da su toliko ocajni sto ce izgubiti vlast da cak i (ne)opravdan strah gradjana od nuklearnih elektrana pokusavaju da iskoriste za jeftine poene.

Tvoje je pravo da glasas na izborima

pre 13 godina

Svidjaju mi se svi koji vicu kako nece ovog ili onog za ministar ili predsednika vlade itd...

Imao si sansu da se izjasnis na izborima, tvoja stranka nije pobedila!!! sad cuti i trpi do sledecih izbora....

Vecina nije 10.000 ili 100.000 , tako da dok je ne skupis , sedi tu gde si i spremaj se da glasas za nekog za koga verujes da ce napraviti promene na bolje

velja

pre 13 godina

"Ministar životne sredine, rudarstva i prostornog planiranja Oliver Dulić kaže da se to ministarstvo protivi bilo kakvom razmišljanju".

Potpisujem. Od suviše razmišljanja boli glava a može i da se sklizne s fotelje i ugruva

MioMio

pre 13 godina

Doticnom gospodinu tj.njegovom ministarstvu smo pre dve godine poslali projekat koji se tice razvoja i primene u oblasti obnovljivih izvora energije.Taj projekat je zamisljen kao otvaranje i upoznavanje sa ovom vrstom energije.Njegovo ministarstvo i on su se licno zahvalili uz objasnjenje da nema dovoljno novaca, tako su podrzali ideju ciscenja deponije - posto poznaje neke ljude koji imaju neke masine - i to su konkretne akcije gde je bitno da se vidi da se nesto radi!?
Tako da prica o nasim izvorima obnovljive enrgije u vrednosti od 4,1t/nafte da neko u to ulozi pa da mi posle placamo energiju nesto manje... ma daj minstre molim te, mozes bolje.
Ovo je samo... eto prilika da se nesto pametno kaze.Ko bi bio srecan da mu u komsiluku nikne nuklearna elektrana??
Da nije ove katastrofe u Japanu oni bi nam jos pricali o ciscenju deponija kao o nekoj strategiji za sutra.

(Kada procvetaju deponije sve mirise na politiku)

Alexa

pre 13 godina

Nuklearna energija je energija budućnosti... ekološka je, bezbedna, jeftina i pojavljuje se kao trajno rešenje problema energije u narednih nekoliko desetina pa i stotina godina. Manje je poznato da je Obamin protivkandidat na proteklim izborima(Mekejn) predložio izgradnju 40 do 50 nuklearki u Americi koje bi počele gradnju odmah, a koje bi bile završene za 10-tak godina. Razumem zabrinutost ljudi zbog Fukušime, ali mislim da bi bio red da neko javno saopšti da bi broj žrtava samo u Obrenovcu bio veći nego u celom Japanu da Nikolu Teslu potrefi zemljotres one snage. Zato, ako jedna Francuska može da dobija oko 60% energije iz nuklearki, ako može Rusija i Amerika, možemo i mi... nas i onako naši političari manje cene nego bilo koje druge građane.

CheGe

pre 13 godina

Ni pod tackom razno nemojte ovde nuklearku, posto: prvo bi ukrali cement kad bi se zidalo a posle kolko ste odgovorni cernobil bi bio smesno pored toga sto bi se ovde desilo. Nismo mi tolko odgovorni da bi nesto ovakvo funkcionisao kod nas.

djole

pre 13 godina

Ja znam da u nekoj Skandinavskij zemlji koriste komunalno smece kao pogon za termoelektrane ,a opet taj pepeo sto se odlaze od sagorelog goriva koriste kao podlogu za asvaltiranje puteva ! E moja Pameti Srpska !

Nenad SU

pre 13 godina

Ti nisi u stanju da se brines o flasama i deponijama u rekama i kanalima,a brinuces se o nuklearci.
Daj molim te, lepo reci da ovaj monatorijum angeline merkel ide ti vise u prilog nego ista.
Dulicu koja je osnovna jedinica za merenje elektricne energije?

misko

pre 13 godina

Ovo što on priča je šablon za korupciju. Kao, protiv smo nuklearnih elektrana (svi mi srećni), ali daćemo nepovratne i bespovratne kredite za postrojenja koja će proivoditi energiju pomoću bio-mase a na konkurs mogu da se jave JAVNA PREDUZEĆA i privatna preduzeća. E ta javna preduzeća kojim upravljaju političke stranke, proizvodiće energiju skuplju za 50% nego što je sada. Sećam se kakda su prve cevi za gasifikaciju Južno Bačkog okruga postavljane u zemlju, tada sam znao da će nas korišćenje gasa skupo koštati bez obzira što je gas isplativiji energent od struje za grejanje ali ne kod nas. Te cevi su do sada realno isplaćene bezbroj puta ali oni ih naplaćuju i dan danas kroz cenu gasa a plaćaće ih generacije. Mogu samo da zamislim, raja će skupljati bio otpad po poljima i šumama kao roblje dobijati neku malu naknadu a javna preduzeća će proizvoditi energiju i nju naplaćivati debelo.
Zavili ste ovu zemlju u crno preko javnih preduzeća i kad ih pomenete znam da se iza toga krije pljačka.

branka s.

pre 13 godina

Postalo je ocigledno da po necijem nalogu moramo da se Dulicem bavimo apsolutno svakodnevno.Pa, da predjemo na njegov jelovnik, na primer? A sta ce nam ministar veceras lepo vecerati?

ShoOo?!

pre 13 godina

Idi bre ministre po Srbiji i skupljaj plasticne flase i kese! Tako cesh imati pozitivne rezultate iza sebe (ako je to uopshte bitno).

stef

pre 13 godina

Za divno cudo slazem se sa njim!

Zamislite da se kod nas napravi nuklearka, pa da dodje do zemljotresa kao u Japanu, ili neke druge katastrofe, ko bi to sredio??? Mi?
Niko nebi razmisljao da ide da to sanira, ostalo bi tako narednih 500 godina, a svi bi bili ozraceni ko zmajevi!

Misa Repac

pre 13 godina

Pogledajmo kako je Italija prosla. Sedamdesetih su izglasali na referendumu da nece nuklearne elektrane. Ubrzo na medjusobnoj granici Francuska je izgradila vise desetina nuklearki. Sada su ovisnisci i placaju struju a rizik je sustinski isti.

Bolje je da imamo nuklearke nego ovaj uvoznicki lobi koji bi samo da nam uvaljuje.

Hocu nuklearnu energiju i paypal ministre!

Atomska s desna

pre 13 godina

Nece ni prase na svadbu, pa se tamo nadje.

Ima da nicu nuklearke ko pecurke posle kise,
samo da zapad odluci da ih nece u svom dvoristu.

Kibo

pre 13 godina

Ovog coveka sve vise postujem. Ko god je u Srbiji nesto pokusao da radi i menja bio je osporavan. Za zabranu izgradnje nukleraki imas moju podsrku.

Немања

pre 13 godina

@MMS
Тако је шмекеру, то је став правог Српског предузетника - ако је човек млад, одмах да се омаловажи, без обзира што он има толко више школе од тебе( а за искуство не знам).

Због оваквих људи Србија остаје без образованих младих људи.

Duca

pre 13 godina

Konacno jedna pametna inicijativa od strane nase vlasti. Medjutim, kao i sa svim naprednim idejama u ovoj zemlji, veliko pitanje ostaje da li ce i kako biti sprovedena u delo.

Posmatrač

pre 13 godina

G-din Dulić je na žalost u pravu: niti smo mi za to, niti je to za nas...
Dokaz: aktuelni direktor Nuklearnih objekata Srbije (NOS) je partijski kadar čija profesija nije u skladu sa namenom objekata čiji je direktor.
Kada je portir partijski kadar posledice nisu ozbiljne, kao ni kada je ortoped :) ministar energetike... Ali ako je Radojica Pešić direktor NOSa i ako su u upravnom odboru sve sami "članovi", bolje da ne rizikujemo sa ovom, za nas, suviše sofisticiranom tehnologijom...

Djordje

pre 13 godina

Da li je rezultat 5.oktobra da slusamo lupetanja jednog lokalnog lika o rudastvu,medicini,gradnji autoputa,stanova,nuklearnoj enrgij i beloj magiji?
Gde su nestali pametni ljudi Srbije? Zar je dostle doslo ,da se DS zalaze da izgubi izbore cak i kada glasaci pokusavaju da gorcinu u ustima objasne neobjasnjivim ? Zasto nam to radite ,vi koji Djindjica mazete na hleb kada vam zatreba?

Helios

pre 13 godina

"...novih 10 000 radnih mesta?" poverovavše i oduševljeno viknuše Ura Ura Ura svi građani DSu zahvalne Srbije! Da nastavim komentar sa http://www.b92.net/biz/komentari.php?nav_id=504350#hrono Znalac ekologije urbanizma građevinarstva tehnologije reciklaže informatike i uopšte svega prelazi i na energetiku! Potrebno je iskoristiti tragediju u Japanu i maskaradom zvanom ekologija zajahati nove kredite!
Najcrnji humor je što su uhapsili Kneževića koji je već dogovorio sa austrijancima uljanu repicu sa neplodnih slatina za biogorivo. A neobaveštenost i panika stvaraju potpuno naopaku sliku. Kao i Černobil sa ruskim vojnim gorivom tako i poraženi te stoga kolonija japan ima američke nuklearke u kojima kao gorivo služi uranijum i plutonijum iz rashodovanog US nuklearnog oružja. Zato one rade i nakon što im je pre 10 godina istekao predviđeni rok trajanja, zato ih ne zatvaraju. Već prvih dana rusi su im bili poslali brod sa smesom betona i metalnh kuglica i kompletan tim sa tehnologijom i iskustvom zabetoniranja u katastrofi. Odbili su i opravljaju ih sada po već velikoj ceni za ambijent. Sve ostale nuklearke u svetu, pogotovu one bez vojne svrhe, rade bez većih problema decenijama. Naročito kanadski tip ima besprekoran dizajn i istorijat, uz nikad nižu cenu i veću efikasnost, kao i sposobnost da za gorivo koristi različite fisione materijale.
Obrati pažnju: mnogo više ljudi pogine po megavatu instalirajući solarne panele i vetrenjače nego što je ukupna šteta od nuklearki, svezajedno sa katastrofama 3 Milje, Černobil i Fukušima! O uništavanju tla i pepelu termoelektrana da ne govorim. Od toge svega jedino je gore "zračenje" i ekonomsko samoubistvo koje donose Dulić i slični "eksperti".

Robinjo

pre 13 godina

Nedaj Bože Srbiji da pravi nuklearku!
Pa tradicionalna srpska neorganizovanost,neodgovornost,lenjost(sasvim dovoljno o "kvalitetima") bi dovela do intergalaktičke supersonične eksplozije,ni E.T. ne bi preživeo!

Robert

pre 13 godina

Kako je krenulo dečko se sprema za ministarstvo energetike... Sad se već rezume i u nuklearke ,stvarno... Nadam se da ce odrobijati ovaj mandat

Perica Hebiwind

pre 13 godina

A, nuklearkama alternative nema??
Pa, Evropa čeka struju od nas... da im bude zdraviji život tamo.
More, još će da tražiš još, kad ti se to lepo partijski objasni,
pa kad sa TV-a počnu da sevaju reklame plaćene raznim EU projektima, pa kad se uveze jedno 1000 green automobila na električni pogon, gde svaki zahteva jedno 30KW dnevno za punjenje...

Pomozite mi doktore

pre 13 godina

Ovi sto se ovde javljaju i kritikuju zabranu nuklearki zreli su za ozbiljnu lekarsku dijagnozu. Ili se radi o podmlatku opozicionih stranaka, a njima leka nema.

Nemanja

pre 13 godina

Prvo
Odakle Srbiji para za izgradnju Nuklearne elektrane, a sto se tice obnovljivih izvora energije,to treba iskoristiti i u tome je nasa energetska buducnost ali bojim se da ce realizacija svega toga ostati samo mrtvo slovo slovo na papiru.

Naćaljnik

pre 13 godina

Ko vas šta Pita.Ima bre da uzmete od Rusije kredit od jedno 20 milijardi za dve centrale i migove.Putin je tako rekao i tačka.kakva bre struja od vetra i od neke slame.

Gnevni

pre 13 godina

"Pokušaćemo da u najkaraćem mogućem roku, dobrom koordinacijom lokalnih samouprava, komunalnih preduzeća, privatnih investitora i velikih državnih preduzeća poput Srbijašuma, napravimo model da sve ono što pada na zemlju i tokom godine istrune završi u postojenjima za preradu biomase", rekao je Dulić." ... nemoj više. Eno penzioneri od straha više ne smeju nos da promole iz kuće, šta ako im se sloši, i padnu na zemlju?

Slobodan

pre 13 godina

Imate dve različite vesti sa gotovo istom sadržinom, pa ne zameriti što komentarišem obe. Ovo o čemu Dulić sada priča, objavljeno je u tekstu na sajtu Ljajićevog SDP-a, još pre više od 2 nedelje!
Pogledajte i sami:
http://www.sdpsrbije.org.rs/blogovi/japan-i-nuklearno-pitanje/

Марко

pre 13 godina

„Оливер Дулић каже да се то министарство противи било каквом размишљању...“ — е коначно да се сложим са њим. Не само да не могу да размишљају (као што реално, не могу), већ се томе и противе (у случају да би некако могли).

Bojdza

pre 13 godina

Dosta bre vise Olivere. Nadam se da brojis poslednje ministarske dane te da se neces pitati ni kao clan skupstine stanara o ciscenju zgrade a kamoli o nuklearkama. Sjasi bre vec jednom. Zar ne vidis da te narod prezire. Sklanjaj se dok ne prorade fekalno obradjene motke.

Muckalica M

pre 13 godina

Mrkonjic nece, Dulic hoce, Cvetkovic cuti, Dinkic grdi, Djelic se saplice na daske, Tadic prodaje... Ovde neko luta po magli.

Igor

pre 13 godina

Nuklearna energija je najisplativija, najekonomicnija i najmanje steti zivotnoj okolini. Apsolutno mi nisu jasni ljudi koji svako vece sednu gledaju televiziju, greju vodu za kupanje, igraju se na kompjuteru a ocekuju da ta energija dodje sa neba. Jednostavno ne moze, napredak i razvoj ima svoju cenu i rizici moraju da se preuzmu.

Kao poredjenje.. vise je ljudi poginulo u avionskim nesercama nego zbog nuklearki, a vidim da ne postoji ni jedna akcija da se avionski saobracaj zabrani.

Klasika u Srbiji je sve novo strasno i neprihvatljivo.

Imate nuklearke oko Srbije, da u bilo kojoj dodje do problema i mi bismo bili u problemu.. jedino sto ovako imate je problem a nemate energiju. Odbijanjem izgradnje samo gubimo a ne dobijamo nista.

Sinisa

pre 13 godina

Ahahah Dulicu pile moje
Medicinar zavrsio srednju medicinsku a posle toga Singedunum.
Rofl PWN pa ti ces nesto da pricas o nuklearnoj tehnologiji.
Ona nuklearka iz Japana je Americka tehnologija iz 50-60tih godina.
Jedina zla sreca te centrale je u tome sto je njena fizicka pozicija bila na putu cunamija.
Kako se nisi nasao da kazes "Da hocemo nuklearnu tehnologiju ali tehnologiju poslednje generacije i zalimo da stvarni strucnjaci upravljaju njome a ne kvazi strucnjaci i partijski clanovi".

Mozda je ovde trebalo staviti tacku

pre 13 godina

Dulić: Nećemo nuklearke u Srbiji
IZVOR: TANJUG
Beograd -- Ministar životne sredine, rudarstva i prostornog planiranja Oliver Dulić kaže da se to ministarstvo protivi bilo kakvom razmišljanju

rahel

pre 13 godina

a je li mogu plasticne flase za bio energiju, verovatno mogu. zato i ne treba da se ocisti srbija, (samo na papiru), jer kada budemo dosli do te tehnologije, onda cemo sav ovaj odpad da unovcimo.
jedno pitanje: sta je gosp. dulic u stvari konkretno uradio za ove, skoro 3 godine? ovo me jako interesuje,molim samo ozbiljne odgovore. hvala

Sinisa

pre 13 godina

Molim ministra za urbanizaciju i prostrno planiranje da mi pojasni sta je Mobile LIDAR.
Ahahhah umreh od smeha da li je on cuo uopste za to ili je to sci fi koji treba da poruci iz video kluba

Bata

pre 13 godina

Питам се:
- Да ли још ико може да верује човеку који је на челу Министарства заштите животне средине, када рекама Србије скоро да више не плови вода, већ пластичне флаше, кесе, конзерве и остало ђубре?
- Да ли још ико може да верује човеку који само прича о донетим спасоносним законима (и онима који су у скупштинској процедури), када смо сведоци хаоса који ти закони производе у пракси и њихове потпуне неефикасности?
- Да ли још ико може да верује човеку који толико обећава да ће бити урађено у ресору његовог министарства, којим већ три године руководи, а резултат његовог рада ових дана гледамо на снимку тока Јужне Мораве?
- Шта још треба да се деси да неко, aко има части и морала, каже: „Извињавам се, хтео сам, ... имао сам најбољу намеру ... нисам успео ... крив сам ....одлазим!
- Који је то тако магичан разлог што једног дипломораног ортопеда још увек тако снажно одвлачи далеко од његове струке?? Власт, моћ, новац, шта ли је???

Vladimir J.

pre 13 godina

Čitajte malo Ustav. Ne pita se Dulić o nuklearkama već narod Srbije. Nema govora o gradnji nuklearnih postrojenja-ta tema je zatvorena odavno. A kad smo već kod toga šta nećemo u Srbiji... *****

Pekar, lekar, apotekar, ...

pre 13 godina

DS logika postavljanja ministara je za "pohvalu" pa tako dobismo da lekar odlucuje o rudarstvu, prostornom planiranju, nuklerakama, ...
Verovatno je dobro sto DS nema resor zdravstva jer bi onda na njegovom celu bio verovatno pekar :)

Ortodox

pre 12 godina

Amerika ima preko 100 nuklearki,Francuska oko 30 a nama nevaljaju.Nema nista ni priblizno sto bi zamjenilo nuklearku po cjeni struje.Sto se tice ekologije cistija je od od bilo kakve elektrane na ugalj.

Kibo

pre 13 godina

Ovog coveka sve vise postujem. Ko god je u Srbiji nesto pokusao da radi i menja bio je osporavan. Za zabranu izgradnje nukleraki imas moju podsrku.

um pred odlaskom

pre 13 godina

To je kad ortoped na funkciji ministra za urbanizam priča o energetici... To je bruka i sramota od količine neznanja i gluposti. Naravno, nije ni logično da ortoped ima neka znanja o energetici ali to se desi kad je postavljen na mesto "urbaniste", koji je našao da priča o elektranama. Sistem se ne može bazirati na obnovljivim izvorima, pogotovo na vetru. Danska ima reda 20-25% u energiji vetra (nisam siguran za tačan procenat) ali, kako je jedan moj prijatelj opisao, bukvalno visi na nemačkom elektroenergetskom sistemu, za potrebe vršenja regulacije sistema. Mi niti imamo dovoljno vetra, vode, plime i oseke itd. niti imamo Nemačku i pare da na njoj "visimo".

Ova histerija protiv nuklearki će proći i opet će se morati sesti i racionalno razmišljati. Klasične termoelektrane nas ubijaju polako i konstantno (ugalj, nafta, gas), a nuklearke su ipak bezbednije. Da, bezbedne, jer je i Fukušima stara, Černobilj je bila katastrofa, a primetite da je uprkos stravičnom zemljotresu samo ta Fukušima (1-4) ugrožena. Slažem se da bi neke starije elektrane, starije generacije, trebalo možda isključiti, čisto iz neke prirodne obazrivosti ali da treba stati je ludilo. Pa šta bi se desilo kada bi pukla neka veća brana akumulacionog jezera, što se kroz istoriju dešavalo? Katastrofa! Sve nosi sa sobom rizike.

Ova izjava je kao i sve što čujemo ovih dana, populistička, u funkciji izbora, a jednog dana će racionalni ljudi ipak morati da sednu i porade na strategiji energetike u Srbiji.

Tvoje je pravo da glasas na izborima

pre 13 godina

Svidjaju mi se svi koji vicu kako nece ovog ili onog za ministar ili predsednika vlade itd...

Imao si sansu da se izjasnis na izborima, tvoja stranka nije pobedila!!! sad cuti i trpi do sledecih izbora....

Vecina nije 10.000 ili 100.000 , tako da dok je ne skupis , sedi tu gde si i spremaj se da glasas za nekog za koga verujes da ce napraviti promene na bolje

Александар Видаковић

pre 13 godina

Нисте способни ни електране да водите како треба, него крени ти Дулићу да се пакујеш полако, долази време за оне који заиста јесу способни нешто да ураде, а време тих твојих, који су способни само да баљезгају глупости, пролази.

JVL

pre 13 godina

Ono što se desilo u japanu je stvarno katastrofa, ali prouzrokovana zemljotresom od 8.9 i cunamijem!!! Odjednom niko nesme više da gradi nuklearne centrale!? Francuska je zemlja koja 78,8% električne energije dobija iz ukupno 59 nuklearnih elektrana! A, dali treba da zajedno gradimo nuklearnu elektranu sa bugarima.... Neee... zato što će Pera postavljen za direktora elektrane od neke stranke sa ličnim interesima sutra da dođe na posao mamuran jer je juče bio na slavi... ostalo zamislite sami.

Tine

pre 13 godina

Sve najjače zemlje sveta imaju nuklearnu energiju kao izvor energije i struje...ama baš sve, eto u ovom trenutku KINA gradi 20 nuklarki, Indija 15 itd. Sve zapadne zemlje imaju oko 200 nuklearki, i sad se našao ortoped da bulazni o nuklarkama. Strašno.
Stvari su jasne, treba u Srbiji hitno narućiti 5 nuklearki, protivnicima ukinuti struju odmah na licu mesta, a pustiti im samo ako se pokajnički pismeno izjasne da su izmanipulisani i da ne znaju šta pričaju.
znate za one koji ne vole da čitaju šta je bilo pre 100 godina u Srbiji, i tada je pola srbije bilo protivu železničkih pruga, protiv telefonskih veza, smatrajući to sotonskim stvarima.
Kako vidimo, ništa se u srbiji nije promenilo ni posle 100 godina, i danas imamo protivnike napredka Srbije u tehnološkom i industrijskom smislu.
Ovde su još uvek taljige, te drveno ralo i volovi hit.

Igor

pre 13 godina

Ne dizite dramu vise sa nuklearkama, napredak ima cenu.

Vise je ljudi umrlo u avionskim nesercama nego u svim nuklearnim incidentima zajedno, zasto ne dramite toliko o tome i zalazete se za ukidanje avionskog saobracaja.

Alexa

pre 13 godina

Nuklearna energija je energija budućnosti... ekološka je, bezbedna, jeftina i pojavljuje se kao trajno rešenje problema energije u narednih nekoliko desetina pa i stotina godina. Manje je poznato da je Obamin protivkandidat na proteklim izborima(Mekejn) predložio izgradnju 40 do 50 nuklearki u Americi koje bi počele gradnju odmah, a koje bi bile završene za 10-tak godina. Razumem zabrinutost ljudi zbog Fukušime, ali mislim da bi bio red da neko javno saopšti da bi broj žrtava samo u Obrenovcu bio veći nego u celom Japanu da Nikolu Teslu potrefi zemljotres one snage. Zato, ako jedna Francuska može da dobija oko 60% energije iz nuklearki, ako može Rusija i Amerika, možemo i mi... nas i onako naši političari manje cene nego bilo koje druge građane.

stef

pre 13 godina

Za divno cudo slazem se sa njim!

Zamislite da se kod nas napravi nuklearka, pa da dodje do zemljotresa kao u Japanu, ili neke druge katastrofe, ko bi to sredio??? Mi?
Niko nebi razmisljao da ide da to sanira, ostalo bi tako narednih 500 godina, a svi bi bili ozraceni ko zmajevi!

MMS

pre 13 godina

Sve dok nam klinac od 35 godina, pa još doktor (jel uopšte stigao da završi specijalizaciju) bez ikakvog radnog iskustva, ako ne računamo kojekakvo političko, bude upravljao prostornim planiranjem, rudarstvom, a vidim sad i pokušaje u energetici, za nas nade nema..
Eh Srbijo..

Nemanja

pre 13 godina

Prvo
Odakle Srbiji para za izgradnju Nuklearne elektrane, a sto se tice obnovljivih izvora energije,to treba iskoristiti i u tome je nasa energetska buducnost ali bojim se da ce realizacija svega toga ostati samo mrtvo slovo slovo na papiru.

Duca

pre 13 godina

Konacno jedna pametna inicijativa od strane nase vlasti. Medjutim, kao i sa svim naprednim idejama u ovoj zemlji, veliko pitanje ostaje da li ce i kako biti sprovedena u delo.

Немања

pre 13 godina

@MMS
Тако је шмекеру, то је став правог Српског предузетника - ако је човек млад, одмах да се омаловажи, без обзира што он има толко више школе од тебе( а за искуство не знам).

Због оваквих људи Србија остаје без образованих младих људи.

ja

pre 13 godina

Sve dok nam klinac od 35 godina, pa još doktor (jel uopšte stigao da završi specijalizaciju) bez ikakvog radnog iskustva, ako ne računamo kojekakvo političko, bude upravljao prostornim planiranjem, rudarstvom, a vidim sad i pokušaje u energetici, za nas nade nema..
Eh Srbijo..
(MMS, 6. april 2011 11:44)

Pa to "klinac od 35 godina" ti i nije bas argument - eno onaj klinac upravlja Facebook-om samo tako... Nesto drugo je kod njega problem.

Naćaljnik

pre 13 godina

Ko vas šta Pita.Ima bre da uzmete od Rusije kredit od jedno 20 milijardi za dve centrale i migove.Putin je tako rekao i tačka.kakva bre struja od vetra i od neke slame.

Atomska s desna

pre 13 godina

Nece ni prase na svadbu, pa se tamo nadje.

Ima da nicu nuklearke ko pecurke posle kise,
samo da zapad odluci da ih nece u svom dvoristu.

Pomozite mi doktore

pre 13 godina

Ovi sto se ovde javljaju i kritikuju zabranu nuklearki zreli su za ozbiljnu lekarsku dijagnozu. Ili se radi o podmlatku opozicionih stranaka, a njima leka nema.

Misa Repac

pre 13 godina

Pogledajmo kako je Italija prosla. Sedamdesetih su izglasali na referendumu da nece nuklearne elektrane. Ubrzo na medjusobnoj granici Francuska je izgradila vise desetina nuklearki. Sada su ovisnisci i placaju struju a rizik je sustinski isti.

Bolje je da imamo nuklearke nego ovaj uvoznicki lobi koji bi samo da nam uvaljuje.

Hocu nuklearnu energiju i paypal ministre!

TnT, Nis

pre 13 godina

Woow impresionirana sam! Pricamo o nuklearkama u Srbiji!
Sta li ovaj covek vise trabunja i prica prazne price, koje nuklearke , pa on ni flase iz Morave ne moze da ocisti a zamajava narod s praznim pricama o nuklearkama.
Pa one pare za cuveni sajt sto je uterao nekom svom prijatelju u dzep je trebalo preusmeriti na ciscenje Srbije koja ceeela izgleda ko smetliste i velika deponija!Sto ne krene malo po Srbiji da pogleda?
c c c pa staa vise necu da cujem od ovih sto su zaseli po foteljama sa diskutabilnim koeficijentima inteligencije i obrascicima kao djon. Nego moze im se kad je narod glup.

Dusan Silni

pre 13 godina

Pobiste vi srbadiju i bez nuklearki.Gospodine ovo je 21 vek,ostao si u 19,potrci malo i za tvoju informisanost francuska ih samo ima vise od 50. Gde su gospodine vetrenjace?gde su na zgradama solarni kolektori?gde su
male mini hidroelektrane o čemu ti pričaš,slušaš li sebe ili pričaš priče da nešto samo kao kažeš.

xox

pre 13 godina

kad je dulić, jedan tako uzoran lik od reči to rekao, sad mi je baš pao kamen sa srca.

kad se setim koliko puta je menjao mišljenje samo oko legalizacije, kao i za građevinske propise, stvarno mislite da mu bilo ko veruje? ovaj lik je klasični šarlatan: ministar kasarne "4. juli" ser oliver dulić, bivši predsednik skupštine opšte prakse i demagog gradnje kojem je obilaznica u rodnoj subotici udarila u visokonaponski stub, zahvaljujući njegovom ortopedskom prostornom planiranju. i, evo ga, počeo je da se bavi nuklearnom fizikom.

jedva čekam dan kada će se vinuti u kosmos.

ShoOo?!

pre 13 godina

Idi bre ministre po Srbiji i skupljaj plasticne flase i kese! Tako cesh imati pozitivne rezultate iza sebe (ako je to uopshte bitno).

Igor

pre 13 godina

Nuklearna energija je najisplativija, najekonomicnija i najmanje steti zivotnoj okolini. Apsolutno mi nisu jasni ljudi koji svako vece sednu gledaju televiziju, greju vodu za kupanje, igraju se na kompjuteru a ocekuju da ta energija dodje sa neba. Jednostavno ne moze, napredak i razvoj ima svoju cenu i rizici moraju da se preuzmu.

Kao poredjenje.. vise je ljudi poginulo u avionskim nesercama nego zbog nuklearki, a vidim da ne postoji ni jedna akcija da se avionski saobracaj zabrani.

Klasika u Srbiji je sve novo strasno i neprihvatljivo.

Imate nuklearke oko Srbije, da u bilo kojoj dodje do problema i mi bismo bili u problemu.. jedino sto ovako imate je problem a nemate energiju. Odbijanjem izgradnje samo gubimo a ne dobijamo nista.

Nix

pre 13 godina

A ko ga je uopšte i pitao? Kakve su to gluposti, nuklearke, ovde? Ima toliko bližih pitanja, ali ne - mi ćemo se baviti ogromnim pitanjima. Ajd nek nešto kaže i o ekološkom priszupu kolonizovanja Marsa.

juzna morava

pre 13 godina

ovaj covek da ima trunku casti bi dao otkaz nakon sto se pojavio onaj video koji pokazuje kakve su nam reke.

ali umesto toga on i dalje muti i ponavlja prazne fraze.
koja crna nuklearka, kad je srbija ozbiljno planirala da pravi neku???

Anarhista

pre 13 godina

Srbija nije sposobna da napravi put(auto) kroz njivu, a nuklearnu centralu sve i da hocemo nebi smo napravili ni za 100,a sta je Dulic neki zeleni pa cemo el. Energiju da proizvodimo od smeca koje prikupimo u akciji ocistimo Srbiju...

odliveni mozak

pre 13 godina

ni mi necemo Dulica u Srbiji!!!

istina je doduse da proizvodi dosta biomase svojim postupcima, ali je jednako stetan po zemlju kao radijacija

Miroslav

pre 13 godina

Vec zamisljam kako bi tekli pregovori izmedju vlade i izvodjaca:

Ministar: Stavicete polovne reaktore a razliku dajete meni.
Pomocnik ministra: ugradite manju snagu od dogovorene a razliku delimo na pola.
Drzavni sekretar: mozete li da je napravite da malo zraci okolinu a ustedu na izolaciji da mi uplatite na racun na Sejselima. Castim vas cim pare legnu.

Helios

pre 13 godina

"...novih 10 000 radnih mesta?" poverovavše i oduševljeno viknuše Ura Ura Ura svi građani DSu zahvalne Srbije! Da nastavim komentar sa http://www.b92.net/biz/komentari.php?nav_id=504350#hrono Znalac ekologije urbanizma građevinarstva tehnologije reciklaže informatike i uopšte svega prelazi i na energetiku! Potrebno je iskoristiti tragediju u Japanu i maskaradom zvanom ekologija zajahati nove kredite!
Najcrnji humor je što su uhapsili Kneževića koji je već dogovorio sa austrijancima uljanu repicu sa neplodnih slatina za biogorivo. A neobaveštenost i panika stvaraju potpuno naopaku sliku. Kao i Černobil sa ruskim vojnim gorivom tako i poraženi te stoga kolonija japan ima američke nuklearke u kojima kao gorivo služi uranijum i plutonijum iz rashodovanog US nuklearnog oružja. Zato one rade i nakon što im je pre 10 godina istekao predviđeni rok trajanja, zato ih ne zatvaraju. Već prvih dana rusi su im bili poslali brod sa smesom betona i metalnh kuglica i kompletan tim sa tehnologijom i iskustvom zabetoniranja u katastrofi. Odbili su i opravljaju ih sada po već velikoj ceni za ambijent. Sve ostale nuklearke u svetu, pogotovu one bez vojne svrhe, rade bez većih problema decenijama. Naročito kanadski tip ima besprekoran dizajn i istorijat, uz nikad nižu cenu i veću efikasnost, kao i sposobnost da za gorivo koristi različite fisione materijale.
Obrati pažnju: mnogo više ljudi pogine po megavatu instalirajući solarne panele i vetrenjače nego što je ukupna šteta od nuklearki, svezajedno sa katastrofama 3 Milje, Černobil i Fukušima! O uništavanju tla i pepelu termoelektrana da ne govorim. Od toge svega jedino je gore "zračenje" i ekonomsko samoubistvo koje donose Dulić i slični "eksperti".

Zuki

pre 13 godina

Necemo nuklearke u Srbiji ali cemo da uvozimo struju proizvedenu u nuklearkama na pljuvomet od Srbije.

PR tim DS-a mnogo gresi sto pusta ovog nestrucnog coveka da zarad predizborne kampanje svako malo lansira ovakve populisticke izjave. Izgleda da su toliko ocajni sto ce izgubiti vlast da cak i (ne)opravdan strah gradjana od nuklearnih elektrana pokusavaju da iskoriste za jeftine poene.

mne

pre 13 godina

U svijetu trenutno rade 442 nuklearke ,a u izgradnji je 65.USA -104,Francuska-58,Japan-54,Rusija 32 itd ,a ovi naši stručnjaci kao i vaši nasli da spašavaju svijet svake godine restrikcije!Toliko o tome!

Nenad SU

pre 13 godina

Ti nisi u stanju da se brines o flasama i deponijama u rekama i kanalima,a brinuces se o nuklearci.
Daj molim te, lepo reci da ovaj monatorijum angeline merkel ide ti vise u prilog nego ista.
Dulicu koja je osnovna jedinica za merenje elektricne energije?

Sinisa

pre 13 godina

Ahahah Dulicu pile moje
Medicinar zavrsio srednju medicinsku a posle toga Singedunum.
Rofl PWN pa ti ces nesto da pricas o nuklearnoj tehnologiji.
Ona nuklearka iz Japana je Americka tehnologija iz 50-60tih godina.
Jedina zla sreca te centrale je u tome sto je njena fizicka pozicija bila na putu cunamija.
Kako se nisi nasao da kazes "Da hocemo nuklearnu tehnologiju ali tehnologiju poslednje generacije i zalimo da stvarni strucnjaci upravljaju njome a ne kvazi strucnjaci i partijski clanovi".

Bojdza

pre 13 godina

Dosta bre vise Olivere. Nadam se da brojis poslednje ministarske dane te da se neces pitati ni kao clan skupstine stanara o ciscenju zgrade a kamoli o nuklearkama. Sjasi bre vec jednom. Zar ne vidis da te narod prezire. Sklanjaj se dok ne prorade fekalno obradjene motke.

Darko

pre 13 godina

Jel to njegovo misljenje ili je to nacionalno pitanje ?! Krajnje je vreme da u Srbiji ministri shvate da se ne mogu iznositi misljenja koja se cuju na rucku u okviru porodice. Ministar ne sprovodi svoju politiku a jos manje smeju da iznosi sopstveno misljenje ...
Srbija ce promeniti verujem jos dva ili tri ministra u tom resoru dok se ne dodje do zakljucka u vezi nuklerane energije. I to pod uslovom da dodje do ekonomskog prosperiteta.
Duliceve reci su davanja na znacaju sopstvenoj licnosti tj. samoreklamerstvo a on u stvari kao covek koji se ,u rekonstrukciji, provukao kroz igene usi treba zapravo da cuti.
Dakle nisam obozavalac nuklerane energije ali ne zelim o tome da slusam nekompetentne ljude.

branka s.

pre 13 godina

Postalo je ocigledno da po necijem nalogu moramo da se Dulicem bavimo apsolutno svakodnevno.Pa, da predjemo na njegov jelovnik, na primer? A sta ce nam ministar veceras lepo vecerati?

DeKOb

pre 13 godina

Izmisljena problematika, jer, prvo - na 'pljucometar' u Bugarskoj i Sloveniji vec postoje, tako da smo izlozeni opasnosti hteli-ne hteli. Drugo, nemamo mi para kojima bi to finansirali, a nijedan normalan investitor nece u Srbiju. Trece, malo je obrazovanog kadra koji bi mogao da upravlja centralama.

Ove price sa bio-masom, snagom vetra, solarnom energijom su super, ali za to treba posvecena i ozbiljna drzava koja podstice investicije u toj sferi,

Dakle, za pocetak bi Dr. Dulic ucinio veliku uslugu kad bi napustio funkcije koje ima i pogledao malo u svoje finansije da nije slucajno zaboravio da plati porez drzavi na onaj silni biznis kojim se bavi ...

Gnevni

pre 13 godina

"Pokušaćemo da u najkaraćem mogućem roku, dobrom koordinacijom lokalnih samouprava, komunalnih preduzeća, privatnih investitora i velikih državnih preduzeća poput Srbijašuma, napravimo model da sve ono što pada na zemlju i tokom godine istrune završi u postojenjima za preradu biomase", rekao je Dulić." ... nemoj više. Eno penzioneri od straha više ne smeju nos da promole iz kuće, šta ako im se sloši, i padnu na zemlju?

CheGe

pre 13 godina

Ni pod tackom razno nemojte ovde nuklearku, posto: prvo bi ukrali cement kad bi se zidalo a posle kolko ste odgovorni cernobil bi bio smesno pored toga sto bi se ovde desilo. Nismo mi tolko odgovorni da bi nesto ovakvo funkcionisao kod nas.

Posmatrač

pre 13 godina

G-din Dulić je na žalost u pravu: niti smo mi za to, niti je to za nas...
Dokaz: aktuelni direktor Nuklearnih objekata Srbije (NOS) je partijski kadar čija profesija nije u skladu sa namenom objekata čiji je direktor.
Kada je portir partijski kadar posledice nisu ozbiljne, kao ni kada je ortoped :) ministar energetike... Ali ako je Radojica Pešić direktor NOSa i ako su u upravnom odboru sve sami "članovi", bolje da ne rizikujemo sa ovom, za nas, suviše sofisticiranom tehnologijom...

rahel

pre 13 godina

a je li mogu plasticne flase za bio energiju, verovatno mogu. zato i ne treba da se ocisti srbija, (samo na papiru), jer kada budemo dosli do te tehnologije, onda cemo sav ovaj odpad da unovcimo.
jedno pitanje: sta je gosp. dulic u stvari konkretno uradio za ove, skoro 3 godine? ovo me jako interesuje,molim samo ozbiljne odgovore. hvala

Muckalica M

pre 13 godina

Mrkonjic nece, Dulic hoce, Cvetkovic cuti, Dinkic grdi, Djelic se saplice na daske, Tadic prodaje... Ovde neko luta po magli.

Robert

pre 13 godina

Kako je krenulo dečko se sprema za ministarstvo energetike... Sad se već rezume i u nuklearke ,stvarno... Nadam se da ce odrobijati ovaj mandat

Vladimir J.

pre 13 godina

Čitajte malo Ustav. Ne pita se Dulić o nuklearkama već narod Srbije. Nema govora o gradnji nuklearnih postrojenja-ta tema je zatvorena odavno. A kad smo već kod toga šta nećemo u Srbiji... *****

Pekar, lekar, apotekar, ...

pre 13 godina

DS logika postavljanja ministara je za "pohvalu" pa tako dobismo da lekar odlucuje o rudarstvu, prostornom planiranju, nuklerakama, ...
Verovatno je dobro sto DS nema resor zdravstva jer bi onda na njegovom celu bio verovatno pekar :)

Bata

pre 13 godina

Питам се:
- Да ли још ико може да верује човеку који је на челу Министарства заштите животне средине, када рекама Србије скоро да више не плови вода, већ пластичне флаше, кесе, конзерве и остало ђубре?
- Да ли још ико може да верује човеку који само прича о донетим спасоносним законима (и онима који су у скупштинској процедури), када смо сведоци хаоса који ти закони производе у пракси и њихове потпуне неефикасности?
- Да ли још ико може да верује човеку који толико обећава да ће бити урађено у ресору његовог министарства, којим већ три године руководи, а резултат његовог рада ових дана гледамо на снимку тока Јужне Мораве?
- Шта још треба да се деси да неко, aко има части и морала, каже: „Извињавам се, хтео сам, ... имао сам најбољу намеру ... нисам успео ... крив сам ....одлазим!
- Који је то тако магичан разлог што једног дипломораног ортопеда још увек тако снажно одвлачи далеко од његове струке?? Власт, моћ, новац, шта ли је???

Ortodox

pre 12 godina

Amerika ima preko 100 nuklearki,Francuska oko 30 a nama nevaljaju.Nema nista ni priblizno sto bi zamjenilo nuklearku po cjeni struje.Sto se tice ekologije cistija je od od bilo kakve elektrane na ugalj.

Milutin Mladjenović

pre 13 godina

Nećemo nuklearke, hoćemo "Kolubare", Buldožere, Bagere, termoelektrane, uglenokope...znaš šta Duliću, tebi bi isključio struju odmah večeras pre RTS-ovog drugog dnevnika. Onako vaspitno, upozoravajuće, čisto da vidiš da nisi ti najpametniji u Srbiji, već najbezobrazniji.

Djordje

pre 13 godina

Da li je rezultat 5.oktobra da slusamo lupetanja jednog lokalnog lika o rudastvu,medicini,gradnji autoputa,stanova,nuklearnoj enrgij i beloj magiji?
Gde su nestali pametni ljudi Srbije? Zar je dostle doslo ,da se DS zalaze da izgubi izbore cak i kada glasaci pokusavaju da gorcinu u ustima objasne neobjasnjivim ? Zasto nam to radite ,vi koji Djindjica mazete na hleb kada vam zatreba?

MioMio

pre 13 godina

Doticnom gospodinu tj.njegovom ministarstvu smo pre dve godine poslali projekat koji se tice razvoja i primene u oblasti obnovljivih izvora energije.Taj projekat je zamisljen kao otvaranje i upoznavanje sa ovom vrstom energije.Njegovo ministarstvo i on su se licno zahvalili uz objasnjenje da nema dovoljno novaca, tako su podrzali ideju ciscenja deponije - posto poznaje neke ljude koji imaju neke masine - i to su konkretne akcije gde je bitno da se vidi da se nesto radi!?
Tako da prica o nasim izvorima obnovljive enrgije u vrednosti od 4,1t/nafte da neko u to ulozi pa da mi posle placamo energiju nesto manje... ma daj minstre molim te, mozes bolje.
Ovo je samo... eto prilika da se nesto pametno kaze.Ko bi bio srecan da mu u komsiluku nikne nuklearna elektrana??
Da nije ove katastrofe u Japanu oni bi nam jos pricali o ciscenju deponija kao o nekoj strategiji za sutra.

(Kada procvetaju deponije sve mirise na politiku)

Slobodan

pre 13 godina

Imate dve različite vesti sa gotovo istom sadržinom, pa ne zameriti što komentarišem obe. Ovo o čemu Dulić sada priča, objavljeno je u tekstu na sajtu Ljajićevog SDP-a, još pre više od 2 nedelje!
Pogledajte i sami:
http://www.sdpsrbije.org.rs/blogovi/japan-i-nuklearno-pitanje/

velja

pre 13 godina

"Ministar životne sredine, rudarstva i prostornog planiranja Oliver Dulić kaže da se to ministarstvo protivi bilo kakvom razmišljanju".

Potpisujem. Od suviše razmišljanja boli glava a može i da se sklizne s fotelje i ugruva

aca

pre 13 godina

„Ministar životne sredine, rudarstva i prostornog planiranja Oliver Dulić kaže da se to ministarstvo protivi bilo kakvom razmišljanju“ -- tačka

Perica Hebiwind

pre 13 godina

A, nuklearkama alternative nema??
Pa, Evropa čeka struju od nas... da im bude zdraviji život tamo.
More, još će da tražiš još, kad ti se to lepo partijski objasni,
pa kad sa TV-a počnu da sevaju reklame plaćene raznim EU projektima, pa kad se uveze jedno 1000 green automobila na električni pogon, gde svaki zahteva jedno 30KW dnevno za punjenje...

misko

pre 13 godina

Ovo što on priča je šablon za korupciju. Kao, protiv smo nuklearnih elektrana (svi mi srećni), ali daćemo nepovratne i bespovratne kredite za postrojenja koja će proivoditi energiju pomoću bio-mase a na konkurs mogu da se jave JAVNA PREDUZEĆA i privatna preduzeća. E ta javna preduzeća kojim upravljaju političke stranke, proizvodiće energiju skuplju za 50% nego što je sada. Sećam se kakda su prve cevi za gasifikaciju Južno Bačkog okruga postavljane u zemlju, tada sam znao da će nas korišćenje gasa skupo koštati bez obzira što je gas isplativiji energent od struje za grejanje ali ne kod nas. Te cevi su do sada realno isplaćene bezbroj puta ali oni ih naplaćuju i dan danas kroz cenu gasa a plaćaće ih generacije. Mogu samo da zamislim, raja će skupljati bio otpad po poljima i šumama kao roblje dobijati neku malu naknadu a javna preduzeća će proizvoditi energiju i nju naplaćivati debelo.
Zavili ste ovu zemlju u crno preko javnih preduzeća i kad ih pomenete znam da se iza toga krije pljačka.

djole

pre 13 godina

Ja znam da u nekoj Skandinavskij zemlji koriste komunalno smece kao pogon za termoelektrane ,a opet taj pepeo sto se odlaze od sagorelog goriva koriste kao podlogu za asvaltiranje puteva ! E moja Pameti Srpska !

Марко

pre 13 godina

„Оливер Дулић каже да се то министарство противи било каквом размишљању...“ — е коначно да се сложим са њим. Не само да не могу да размишљају (као што реално, не могу), већ се томе и противе (у случају да би некако могли).

Sinisa

pre 13 godina

Molim ministra za urbanizaciju i prostrno planiranje da mi pojasni sta je Mobile LIDAR.
Ahahhah umreh od smeha da li je on cuo uopste za to ili je to sci fi koji treba da poruci iz video kluba

Mozda je ovde trebalo staviti tacku

pre 13 godina

Dulić: Nećemo nuklearke u Srbiji
IZVOR: TANJUG
Beograd -- Ministar životne sredine, rudarstva i prostornog planiranja Oliver Dulić kaže da se to ministarstvo protivi bilo kakvom razmišljanju

Robinjo

pre 13 godina

Nedaj Bože Srbiji da pravi nuklearku!
Pa tradicionalna srpska neorganizovanost,neodgovornost,lenjost(sasvim dovoljno o "kvalitetima") bi dovela do intergalaktičke supersonične eksplozije,ni E.T. ne bi preživeo!