Biz - B92.net

DSS: U Srbiji ustaju gladni i besni

Beograd -- Demokratska stranka Srbije (DSS) podržava proteste i zahteve sindikata zaposlenih u prosveti, zdravstvu, policiji i pravosuđu.

Izvor: Beta, Tanjug
Pošaljite komentar
  1. ...samo da podsetim drugove iz dss-a , da je taj bolji zivot , na koji se oni danas toliko pozivaju , a koji smo ziveli za vreme dok je na celu vlade bio njihov lider , BIO ODJEK ODGOVORNE POLITIKE ( I HARIZME ) DR.ZORANA DJINDJICA . Jer ta i takva politika ( uostalom , kao i svaka druga )nije odmah mogla da rezultira boljitkom , vec mora da prodje odredjeno vreme ! Nazalost , DR.Zoran Djindjic nije doziveo da vidi njene rezultate , ali je zato legalista pobrao lovorike,kiti se tudjim perjem i sada nas neprestano zatrpava time. A u medjuvremenu , evo sta je vDR.k radio ( [link] ) , pa sad trpimo posledice toga ! (kao i u malopredjasnjem slucaju , mora da prodje odredjeno vreme da se vide rezultati , pa ih sada i vidimo u punomm svetlu i obimu - pogledajte samo kako zivimo ) ! A legalizam do kojeg im je toboze toliko stalo i na koji se toliko pozivaju , ... , pa dobro , neka legalista ode kod sudskih organa i objasni sve sto ga pitaju , pa nek tek onda spocitava svima nama ostalima ...
    (dosta bre vise LOPOVI i LICEMERI, 29. mart 2011 11:04)

    # Link komentara

  2. Jedina razlika izmedju ove i vlade u kojoj je ucestvovao DSS je u tome sto ova vlada nosi breme svetske ekonomske krize, pa se cini da je gora. Ali obe vlade stoje cvrsto na istoj liniji: "Politicka funkcija je privilegija za prvobitnu akumulaciju kapitala, prodajem budzasto sve sto mogu, proizvodim afere, pljackam narod kroz monopole, a posle mene potop".

    SPS poznajemo dobro od ranije. G17 plus je modernizovana verzija JUL-a. Naprednjaci su radikali sa americkom sminkom. Izmedju DSS i DS razlika je samo u jednom slovu.
    (Martin, 29. mart 2011 10:33)

    # Link komentara

  3. Vreme je za Kraljevinu.
     (Stefan, 29. mart 2011 07:34)

    # Link komentara

  4. kakvi su ovi mračnjaci.
     (pranjic, 29. mart 2011 03:49)

    # Link komentara

  5. Interesantno je da pol.partije cute o strajkovima,Dss je prva podrzala strajkove i verovatno da ce to imati odjeka medju strajkacima koji jesu u pravu,druga je stvar sto zaposleni kod privatnika i ne smeju da strajkuju,to su dve razlicite price. Sto se mene tice,DS,G17 i SPS,PUPS i JS su katastrofa kakvu ne verujem da je iko mogao da pretpostavi da ce da nas zadesi,pa moze se 'ladno meriti sa posledicima cunamija u Japanu,drugim recima,iza sebe ostavljaju pustos i osakacene gradjane !
    Najiskrenije ovoj ekipi sa vlasti zelim brz odlazak u visedecinijsku opoziciju !
    (EX demokrata 1, 29. mart 2011 02:46)

    # Link komentara

  6. Slažem se sa DSS-om ali neka organizuju miting i pokažu svoju snagu umesto što kritikuju i opoziciju u zahtevima da se popravi stanje u zemlji.
    (nemanja, 29. mart 2011 02:20)

    # Link komentara

  7. "On je podsetio da je u vreme kada je DSS bio na vlasti država bila u znatno boljem položaju, o čemu, prema njegovim rečima, svedoče tadašnje veće plate...". Svidjalo se nekom ili ne, ovo je potpuno tacno. Sadasnja vlast se pravda nebuloznim opravdanjem da je "svetska kriza", ali u doba prethodne vlade je Srbija imala vece plate nego Crna Gora, Makedonija i Bosna i Hercegovina, a sada su nas sve te zemlje pretekle. Valjda je svetska kriza bila i kod njih?
    (maximus, 28. mart 2011 18:14)

    To mozhe da izjavi jedino osoba koja radi u javnom sektoru i koja nema dve blage o privatnom. Pri tom ja lichno mislim da se ovde ne radi o neznanju vecj o bezobrazluku i bahatosti. Svi koji rade u privatnom sektoru koji, da Vas podsetim, puni taj isti budzhet, znaju koliko je budzhet osiromashen za 4 godine koshtunichinog legalizma (kad si gazda firme pa vidish da ti budzhet sve manji i manji od kako je premijer neko nov koga onda krivish?). I svi znaju da ovo nije nikakav veliki bunt naroda, vecj odredjeni igrachi iza zavese odgovaraju na pritisak MMF-a koji zahteva smanjenje javne potroshnje ako zhelimo sardnju.
    P.S. Moj stric radnik MUP-a se tada najvishe hvalio time kako je ministar Jochicj ekstra podigao plate (ne secjam se procenta) i kako ga chitav MUP mnogo voli i poshtuje.
    (Borac za svoja prava, 29. mart 2011 01:25)

    # Link komentara

  8. Gadite mi se! Kakao vas nije sramota da se javljate!! Legalisti, cujte, vaseg predsednika su zvali da svedoci o politickoj pozadini ubistva premijera Srbije, Zorana Djindjica. Sta je on umesto toga uradio? Odmah je poceo da kuka i sve to poistovecuje sa nekakvim napadom na srpsku veru, narod, kulturu, tradiciju, i sta vec ne...potpisuje se neka peticija, neki fosili ga brane. Pojavljuju se neverovatni likovi iz nase tamne proslosti da brze bolje potpisu. Hej, ljudi, govorimo o jednom sudskom pozivu!!! Ovo se nece tek tako zavrsiti jer se mi svega secamo, i necemo zaboraviti, i jednako smo besni kao sto smo bili onog marta 2003.
    (mrlja, 29. mart 2011 01:22)

    # Link komentara

  9. ,.. ajde *****, odakle su sad tebe izvukli !?
    (Marija, 29. mart 2011 00:41)

    # Link komentara

  10. a ljudi moji,prati li neko u tzv. vlasti sve ove besne komentare,ili ih bas zabole,pitam se...
    (bojan krkic, 29. mart 2011 00:07)

    # Link komentara

  11. jeste ustaju i ustace jos vise ali i vi ste na listi za tabanje!svi ***** i stranke koji su bili na vlasti i kkoji su pomagali onima na vlasti proteklih 20 i kusur godina su na listi za **** i tabanje!
    (andrej, 29. mart 2011 00:05)

    # Link komentara

  12. Ovaj chak i lichi na Andriju Mladenovica. Ista ta ***** faca i neargumentovana demagogija.

    Da se mi ne lazemo, da ste ostali na vlasti IDENTICHNO bi bilo - ovi su iskasapili zemlju maksimalno sto su mogli, islo je po inerciji - ko god od vas nesposobnih **** da je bio kormiral brod bi na isti nachin potonuo.

    Razlika je samo sto bi neki pevali, a neki svirali, neki bili lepi i najsmejani, a neki neobaveshteni..

    Ali ovo je gospodo neminovnost, zato sto ste svi toliko nesposobni da kad se ne bi bavili politikom crkli bi gladni!
    (Sin Bludimir, 29. mart 2011 00:04)

    # Link komentara

  13. za ovo katastrofalno stanje u zemlji krivi smo mi gradjani

    ko je svojevremeno glasao za slobu?
    ko je podrzavao tu crveno-crnu koaliciju sa tomom i vucicem?
    ko je glasao za DOS i ovog nesretnog DR vojislava?
    ko je glasao za DS i tadica?
    ko je glasao za dacica,djelica,cvetkovica,palmu,dinkica...itd?
    da nisu mozda vanzemaljci ili komarci?

    e ti ljudi su sistematski unistavali ovaj narod 20g, kroz razne koalicije i mutne radnje,zaboravljamo slobu,tomu,vucica 90-tih?koji su nam skoro seme zatrli,zaboravljamo kostunicu i njegove mahinacije sa javnim firmama,kolubaru,C-market,NIS,drzavni udar,ubistvo premijera,zaboravljamo dacica i aferu KOFER(bivsi ministar DSS-a jocic maloletni delikvent obijalo dete trafiku)e to su ministri policije,zaboravljamo dinkica(koji je lagao za tadica)djelica koji se obogatio,palmu i njegov "biznis"
    tomu nikolica koji je znao 2g da ljudi iz DSS-a kradu po kolubari i nije prijavio(nadao se koaliciji sa DSS-om i ucinio krivicno delo)ko nas je prevario za 5.oktobar,ko sprecava hapsenje haskih optuzenika?ko je blokirao istragu o politickoj pozadini ubistva premijera?sta seselj zna u vezi ubistva premijera?ko je najavio zoranovu smrt?sta toma nikolic zna o tome?zaboravicemo tadica?(koji je okupio najgore ministre u istoriji srbije koji veze nemaju sa onim za sta ih placamo)

    necu vise da nabrajam sve mahinacije tih ljudi mogao bih do jutra,e odgovore na ova pitanja znaju otprilike svi gradjani srbije,i sta narod radi po tom pitanju?pa podrzava i dalje te ljude,jer neko uhapsen zbog kolubare?sta vam to govori?sad cu da vam kazem,svakog politicara u srbiji je briga za narod tretiraju nas kao ovce za sisanje,u politiku se ulazi zbog privatnog biznisa a ne zbog naroda,svi su isti!!!samo vlast i moc i usput moze svako sa svakim,bogacenje ne bira sredstvo.
    pa ljudi moji tomi nikolicu izlazi 70000 ljudi na miting,bez obzira sto menja politicki stav ko ja carape,razumem nezadovoljstvo,i ja sam nezadovoljan ovom katastrofalnom vladom ali na tomin miting nikada ne bih isao(zato sto smatram da je covek los politicar pun tajni nepredvidiv, neznam sta ce sutra da misli a ne 4g)

    da li ce gradjani zaboraviti sta su ovi ljudi radili u proslosti kad dodje vreme za glasanje i izbora?ne da ce zaboraviti nego ce da glasa za njih po svom izboru,I KO JE TU ONDA KRIV STO SRBIJA PROPADA?????i sto se ovi ljudi vrte u krug i u nasim zivotima toliko dugo godina???
    (maki, 28. mart 2011 23:59)

    # Link komentara

  14. DSS je politicki mrtva stranka! Koprcaju se, ali ne jos zadugo. Mislim, ne zna se tacan datum izbora. Ovi ostali su se ozbiljno razboleli tako da se za njih jos ne zna ali su prognoze veoma lose.
    (Miladin, 28. mart 2011 23:49)

    # Link komentara

  15. Pa siti i dobro raspolozeni nemaju razlog da se bune, njima je super, kao npr. ekopa iz Kolubare i sl.
    (gladan i besan, 28. mart 2011 23:48)

    # Link komentara

  16. Какви коментари такви су и писци истих. Ево ја се пријављујем да станем испред свих вас тако храбрих и препоштених кад навалите са тим моткама.Поведите и Чеду са собом.
    (Милутин, 28. mart 2011 23:33)

    # Link komentara

  17. DSS - Kolubarci .. vi pricate nekome o pljacki !! vratite bre onih 130 Miliona Eura sto ste opljackali samo u Kolubari, ko zna sta ste jos krali, pa pomozite ovom narodu. Kako vas iz te kombi-stranke nije sramota da se pojavite bilo gde ??
    (Beograd, 28. mart 2011 23:28)

    # Link komentara

  18. Slazem se sa Dinkicem.....samo u jednom,najjbolje se zivelo za vreme Kostunicine vlade,pricali mi sta hocemo..a tu varijantu SEKA ili DEKA su nam krivi za sve,batalite.....evidentno je da nam politiku vode lopovi i nesposnjakovici.....
    a vi sto pljujete po dss,zapitajte se malo ZASTOO IH PLJUJETE,ja iskreno mislim da su svi politicari hostapleri,pa i dss,ali nisu ovi trenutno nista bolji cak mislim da su mnogo GORRI!!!
    eeejJJJJJ LJUDI PRAVE VLADU SA SPS-om,pa dajte premotajte film malo,do skora su bili na nozz
    eto kascu glasno i jasno,SADA SAM SE ODLUCIO..GLASAM ZA DSS....pa ako jos vise upropaste drzavu,i bude jos gore...odoh odavde!
    ako budu penzioneri,sps na vlasti odoh odma,NEMAM NISTA PRoTIV DS(zadnjih 2-4x glasao za njih),samo ne mogu oni sami izgurati sve!!
    da nama penzioneri kroje sudbinu,NEVEROVATNO ALI ISTINITO!!!
    (billy, 28. mart 2011 23:08)

    # Link komentara

  19. Kampanja ******* protiv DSS je ocigledna...Bice zanimljivo.
    (NBG, 28. mart 2011 23:05)

    # Link komentara

  20. Moj komentar? Vi iz DSS-a ste neviđeno bezobrazni, dvolični, beskrupulozni oportunisti, ma nema reči koja vas može opisati. Dakle, niste uspeli da me pridobijete ovom izjavom, ali nemojte odustajati. Ko zna, možda udarim glavu i izgubim pamćenje i - eto prilike za još jedan glas!
    (Igor, 28. mart 2011 22:41)

    # Link komentara

  21. Onome kome je bolje sad sa ovom vladom neka glasa za DS.A ovi ostali koji se ipak sjecaju manjih cijena,vecih plata,preuzimanja Mobtela od "jadnog Bogoljuba",prevremenog vracanja kredita MMF-u itd znaju za koga ce glasati.A ostali koji daju vaznost "Radulovicima,Suboticima" i drugim zasticenim svjedocima sa predizbornim "istinama" neka glasaju za Insajder.
    (ben, 28. mart 2011 22:35)

    # Link komentara

  22. @sai baba, nemojte molim vas da ispravljate njihove "greske" tj 6% rast proizvodnje godisnje i dva puta manje zaduzivanje, doveli ste nas ispravljajuci na prosjacki stap.
    (Mirko, 28. mart 2011 22:33)

    # Link komentara

  23. Bas si sladak. Ti ce nam dadnes lebac...
    (doc, 28. mart 2011 22:29)

    # Link komentara

  24. ...A DSS je legalisticka stranka koja se zalaze za vladavinu prava...
    Osim kada predsednika stranke sud pozove da svedoci u vezi sa ubistvom premijera.
    (Srle, 28. mart 2011 22:22)

    # Link komentara

  25. pa naravno, to je posledica vaše vlasti!
    (mića-salaš, 28. mart 2011 22:14)

    # Link komentara

  26. "Narod ustaje protiv vlasti, jer je gladan, bez posla i besan. To nam je donela politika 'Evropa nema alternativu'".

    Koliko zao mora biti covek da bi izjavio ovako nesto? Nas problem je upravo to sto je priblizavanje Evropi samo deklarativno dok je sistem ostao skoro nepromenjen. Jedino za vreme Djindjica smo isli napred u pravom smeru. A onda je dosao Kostunica i uspostavljen je sistem partijskih feuda i podele plena u drzavnoj administraciji i javnim preduzecima. Upravo u to vreme su zaboravili na rec 'tender', vec su privatizacije poceli da obavljaju "ispod zita". Upravo u to vreme su domaci tajkuni ugrabili pola Srbije...
    Gospoda iz DSS-a bolje da se zavuku u misiju rupu i da se ne pojavljuju vise.
    (Sasa, 28. mart 2011 22:07)

    # Link komentara

  27. Jedno je sigurno gladni nisu nijedni navedeni sindikati oni imaju posao, sigurno radna mesta i mozda su samo besni. Gladni su drugi koje svi brzo zaboravljaju da spomene. Ako je bilo bolje bez krize dok je DSS regirala sa drugima sigurno nije bilo bolje zato sto su oni bili na vlasti nego zato sto je bilo lakse regirati u to vreme ili mislite da je Dinkiceva opaska dovoljno merilo za to.
    (milan, 28. mart 2011 22:06)

    # Link komentara

  28. al su se zuti dobro organizovali pa komentarisu li komentarisu neka neka jos malo pa ce te u opoziciju doterali ste srbiju do dna nema kud nize !!!
    (stefan, 28. mart 2011 22:02)

    # Link komentara

  29. vlast je daleko od dobre, ali nije ds kriv sto glupi narod da glasove sps-u i slicnim pa moraju da prave kompromise.
     (nigg, 28. mart 2011 21:45)

    # Link komentara

  30. a s-SS je nashao da prica o pravdi

    da ih podestimo na Kolubaru, Zeleznice, NIS .....
    (Djape 6. oktobar, 28. mart 2011 21:42)

    # Link komentara

  31. Treba da se stidite ovakvih komentara i odnosa prema DSS-u. Ja zivim u dijaspori i znam kolike su plate nastavnika koji ovde drze dopunsku nastavu nasoj deci. Imaju dnevno po dva tri casa i one su premorene a njih nasa drzava finansira. Ministar Obradovic treba da se stidi. Vratio nam je kadar protiv goga smo se mi roditelji devedesetih ovde borili da ih smenimo. Dosli ponovo sa jos vecim platama koje su kod pojedinih nastavnika vece od prosecne nemacke plate. To bi trebao vas insajder da ispita pa onda da vidim komentare.
    (vera, 28. mart 2011 21:31)

    # Link komentara

  32. gde se oblaci ovaj djecarac, baby gap mozda? uski..
    (Ivan, 28. mart 2011 21:26)

    # Link komentara

  33. @maximus:

    Kako mi Srbi znamo da izvrnemo stvar, pa to ti je. Pa, maximuse, za vreme njihove vlasti je prodato najviše preduzeća, a po Zakonu o privatizaciji, 15 posto iznosa se uplaćuje u budžet RS. Izračunaj koliko je to love. Ali, zato, novopečeni vlasnici su jedva čekali ekonomsku krizu da krenu sa škartiranjem radnika. To je konačan rezultat vlade DSS-a.

    Kakav DSS, man'te me ljudi, ako boga znate. Ne kaže se džabe - ista ..... - samo drugo pakovanje.
    (gladius, 28. mart 2011 21:25)

    # Link komentara

  34. Besni mozda jesu,ali gladni sigurno nisu.Ako su prosvetni,zdravstveni radnici,policajci i sudije gladni sta onda da se kaze za zaposlene u privredi,koji rade mnogo vise za mnogo manje plate.........SRAMOTA DA VAS JE KAD MOZETE OVAKO NESTO DA KAZETE....ALI VI DA IMATE SRAMOTE ,NE BISTE TO NI IZJAVILI....
    (sladjanadi, 28. mart 2011 21:25)

    # Link komentara

  35. mihajlov deluje bas onako legalisticno.
    (sai baba, 28. mart 2011 21:24)

    # Link komentara

  36. Kakva faca, pravi kadrovcik politicke stranke, sigurno je bio vukovac i cinkario drugove uciteljici.
    (Nadalu se gace uvukle u ..., 28. mart 2011 21:23)

    # Link komentara

  37. Nego kada cete vi na sud ?
    Sta ste se razmahali u zadnje vreme? :)
    (pancevac, 28. mart 2011 21:22)

    # Link komentara

  38. Vi niste ni gladni ni zedni za vas rade vasi buldozeri u Kolubari...alo bre DOSTA!
    (Kubba, 28. mart 2011 21:16)

    # Link komentara

  39. Ne nazivajte narod "besan"!!!!!!!!!!
    Vaša osećanja, frustracije, ideje i rečnik, nisu žargon naroda!
    (Slаđan, 28. mart 2011 21:16)

    # Link komentara

  40. Kako ovog Petkovica nije sramota?????? On prica o gladnim ustima a njegov posao je krajnje neproduktivan - dobija platu da ne daje jasne odgovore, vec da prica price u koje ni sam nije ubedjen.... A DSS treba da se sakrije, da cuti i se stidi!!!! Zasto? - pa recimo Kolubara
    (neko, 28. mart 2011 21:13)

    # Link komentara

  41. Pravosudni organi su jedina adresa za sva ta pitanja. Jedino tamo može da se utvrdi puna istina, a DSS je legalistička stranka i podržava vladavinu prava i poštovanje zakona",

    E sad lepo kod šefa pa mu ponovi to i pitaj ga zašto ne poštuje stav stranke.
    (predrag, 28. mart 2011 21:11)

    # Link komentara

  42. Правосудни органи су у овој земљи, задње место где се може утврдити пуна истина! Тако стоје ствари у овој тужној земљи Србији. Види се да се дотични господин никада није тужио са државом. Ми који јесмо, знамо у каквом су расулу горе споменути органи и какав закон мита тамо влада.
    (Ана, 28. mart 2011 21:11)

    # Link komentara

  43. Ovoga sam se i plašila - da oni podržavaju...
    (Tamara, 28. mart 2011 21:05)

    # Link komentara

  44. Znate onu izreku o Kurti i Murti!
    (mama, 28. mart 2011 21:03)

    # Link komentara

  45. Za vas iz DSS-a znam da niste gladni... osim vlasti.

    A znam i da ste besni... jer niste na vlasti.

    A i legalizam vam je sjajan... važi za sve, sem za vašeg faraona.
    (Marko, 28. mart 2011 20:51)

    # Link komentara

  46. @voja
    a da li ti je bilo bolje devedesetih sa platom od jedne marke , praznim rafovima, restrikcijama struje po ceo dan, hladnim stanovima, redovima ispred radnji. Da nece mozda Toma i Velja da donesu boljitak. Tu njihovu pricu slusamo vec deset godina, borba za vlast ali veciti gubitnici, . Tek ovi od ovog sto se jos nije probudio
    (Demagogija, 28. mart 2011 20:51)

    # Link komentara

  47. Oterali ste Karica kao i Radulovicai prodali mobtel za 1.3 milijarde Telenoru. Od toga se zivotarilo dve, tri godine. Radulovicu ste oteli "C market" (iako ni Om kao ni Karic nisu cvecke) evo sada ga Misko prodaje za milijardu, tako ste Vi to radili, prava mafija! NIS ste poklonili Rusima, Novosti ste poklonili Beku i Misku, Kolubaru ste opljackali, i zato danas narod gladuje, jer ste upropastili privredu Srbije na duge staze dajuci monopole Milosevicevim tajkunima! Ali ipak najveci zlocin od svih je atentat na Zorana, tako ste dosli na vlast, i uradili sve gore navedeno! Svi ovi strajkovi, a vidimo i Dinkicevo ponasanje od juce, krece da rusi Vladu govore da se osmi putnik uplasio, i da sprema napad. Tadicu ili hapsi gamad, ili odosmo u devedesete!
    (sasa jokic, 28. mart 2011 20:49)

    # Link komentara

  48. Samo da obavestim clanove Drustva Mrtvih Pesnika (DSS) o prelasku na letnje racunanje vremena. To znaci da je ustajanje prakticno 1 sat ranije, pa vodite racuna o tome kada budite vaseg sefa svakog dana oko 19 casova.
    (Vladan Grujić, 28. mart 2011 20:34)

    # Link komentara

  49. A vi iz DSS niste ni gladni ni besni, vi ste ludi.
    (only an expert can deal with the problem, 28. mart 2011 20:30)

    # Link komentara

  50. ...a vi ćete da nas izbavite...dosta sa tom demagogijom, videli smo vas na delu
    (sale, 28. mart 2011 20:23)

    # Link komentara

  51. Da, narod je gladan i besan... (ja, eto, nisam, iako nisam clan nijedne partije, ali to nije vazno).
    Ali ne nadajte se da cete vi i oni drugi izvuci korist od toga!
    Trazimo promene, ali hocemo nova lica!
    Od vas u opoziciji i od onih na vlasti nam se zgadilo!!!
    (Aristotel, 28. mart 2011 20:07)

    # Link komentara

  52. Sklanjajte nam se sa puta vi iz DSS.. Ako nastavite da se pravite pametni kao do sada mozda na vama iskalimo bes i glad !
    (T_REX, 28. mart 2011 20:01)

    # Link komentara

  53. Ako jeste, kao što tvrdite, legalistička stranka, zašto vaš predsednik ne poštuje sudski poziv za svedočenje? Ili možda mislite da vi imate isključivo pravo da tumačite šta jeste po zakonu, a šta nije? Da li je možda u vaš Statut uneto diskreciono pravo svevišnjeg K. da odlučuje ko sme i može da pljačka državu, a ko ne? Da li vaša služba i vaši (s)vrzići i imaju isključivo pravo da obmanjuju Srbiju SF ledenim pričama? da li ste to umislili da vam je dato da odlučujete ko treba da živi,a ko ne u Srbiji?
    Takođe me čudi da sa ovim beguncem od pravde (Radulovićem) ne želite da komunicirate, a sa drugim beguncem su vaši ministri vodili tako dug i ugodan razgovor, usput sprečavajući nadležne organe da ga pre toga saslušaju! Legalistički, nema šta!
    Podsećam vas, kao i ostale zaboravne, da su i te kako gladni i bez posla građani Srbije ostajali za vreme vaše vladavine - kao na primer posle otimanja C marketa!
    (Branko, 28. mart 2011 19:58)

    # Link komentara

  54. Kada je formirana predhodna vlada SPS je prvo razgovarao sa DSSom!
    Krkobabic je insistirao na povecanju penzija za 10%.

    Odgovor DSSa je bio da je to nemoguce jer nema ekonomskog osnova za to, da ce to dovesti do inflacije, pada vrednosti dinara i umanjenja svih plata.
    Tako da bi to povecanje imalo samo kontra efekat i nebi poboljsalo polozaj penzionera!

    SPS i Krkobabic su insistirali na tom povecanju, dogovorili se sa DSom.
    Penzije su povecane za 10%, Krkobabic je odrzao predizborno obecanje.
    Dinar je otisao sa 78 na 90 i time su svi izgubili 15% vrednosti svojih primanja.

    Koga je bilo bolje poslusati tada?
    (jedina solucija revolucija, 28. mart 2011 19:57)

    # Link komentara

  55. Pa dal je moguce da ljudi iz ove stranke komentarisu situaciju u zemlji? Svako ko se razume u politiku i ekonomiju shvata da je zahvaljujuci upravo ovoj stranci situacija takva kakva jeste. Posledice se uvek osecaju kasnije, a uz ekonomsku krizu tu smo gde jesmo danas. Plus je cinjenica i da je trenutna vlast katastrofalna.
    (Boris, 28. mart 2011 19:54)

    # Link komentara

  56. Pravosudje ne štrajkuje. Na skupu se pojavio onaj mali sindikat koji je opstruisao štrajk pravosudja tokom oktobra prošle godine i koji je potpisao protokol. Znači izdajnički i sad su tu bili još neki sindikati kako bi navukli bes gradjana a ne da bi pomogli prosvetarima. Bio je zadovoljan protokolom i min. pravde, iako nije štrajkovao?! Inače, zaposlene u pravosudju upravo je DSS zavio u crno, mislim onaj ministar iz njihove partije. Svi ste isti, ne brinete vi o narodu nego o svom rejtingu.
    (Mladji referent, 28. mart 2011 19:51)

    # Link komentara

  57. Nema nama spasa dok god budemo imali ovakvu vlast i opoziciju.
    Nikog od njih neinteresuje nista osim licnog interesa.
    Ono sto najvise nervira je bezobrazluk i nacin na koji to rade.
    (Zika, 28. mart 2011 19:50)

    # Link komentara

  58. ...Sto niste isli u kartonsko n aselje pa da tamo trazite da vam daju podrsku za Lojanicu??
    (Dragan Bosnjakovic, 28. mart 2011 19:41)

    # Link komentara

  59. zemljo otvori se. pa i dan danas se ispravljaju vase greske, koje je nemoguce ispraviti. prodali ste pola srbije upravo vi i zahvaljujuci vama je najvise ljudi ostalo bez posla. DSS je sprdnja.
    (sai baba, 28. mart 2011 19:31)

    # Link komentara

  60. Protesti sindikata su 100% opravdani.
    Treba da se digne i kuka i motika i da hitno smeni NAJNESPOSOBNIJU VLADU U ISTORIJI SRBIJE.
    Što pre padna Vlada, bolje za većinu građana.
    (voja, 28. mart 2011 19:31)

    # Link komentara

  61. Steta je sto sada niste na vlasti ,,prava steta ,,,
    (B.J, 28. mart 2011 19:31)

    # Link komentara

  62. Lako cemo za gladne. Nas narod je naucio da gladuje kroz vekove
    i izdrzao je. Ali bes, to je nesto drugo. Cuvajte se ponizenog
    i besnog naroda!
    (Polugladan puno besan, 28. mart 2011 19:29)

    # Link komentara

  63. Zao mi je ali ne verujem tipovima u sivim odelima, sa besprekorno ispeglanim kosuljama i finim kravatama. A "faca" se slike je bas takva. Ne verujem im ni kad obuku farmerke i "idu u narod", a ni Mrki u njegovim "T shirt" majicama. Recju ne verujem politicarima, sve su to demagozi usta su im puna praznih obecanja, a imaju na umu samo jedno - kako se dokopati vlasti.
    Nisam pristalica ni jedne stranke, jer sam kroz 20-godisnje iskustvo, mitinga, setnji, serpi... dosla do zakljucaka - SVI SU ISTI.
    (Zao mi je..., 28. mart 2011 19:25)

    # Link komentara

  64. tacno je da u Srbiji ustaju gladni i besni. I da nesto mora da se menja. Ali otkud hrabrosti da to izjavljuje stranka koja je jedino kriva za ovakvo stanje. Sramota. Vladali ste 8 godina ovom zemljom i pokrali je. Nisu ni zuti nesto bolji ali ipak nije za poredjenje.
    (Diselhead, 28. mart 2011 19:20)

    # Link komentara

  65. Citat: "ta stranka nema potrebu da komentariše izjave "begunca od pravde"". Uplasio sam se da govore o Mladicu :)
    (LaFonten, 28. mart 2011 19:18)

    # Link komentara

  66. Postoji jedna odlična metoda za procenjivanje potencijala neke grupe. Dovoljno je pogledati samo ko je predstavlja. Kada pronjuškate malo po vrhu DSS-a, pogledate i saslušate, ali pre svega pogledate, postane vam jasno da od njih nećete bogzna šta dobiti.

    Pa stanje u državi jeste bilo bolje, zahvaljujući privatizacijama. Pošto smo sada ušli u završnu fazu a pre od iste ubacili u potrošnju čeka nas Argentina, ali bolje da kada se taj scenario desi o mom političkom životu odlučuje neka druga fizionomija a ne ova!

    Ispratio sam poslednje dve nedelje nastupe DSS-a i trenutno bez ikakvog preterivanja ova ekipa daleko ispod SRS-a, kako po kadrovima, kognitivnim sposobnostima, strategiji i svemu ostalome što valjda neko ko se bavi politikom treba da ima.

    Za njih važi omiljena mi krilatica, čovek kada se jednom oklizne, ne zna gde će završiti!
    (Ivan S., 28. mart 2011 19:17)

    # Link komentara

  67. Samo nek ste se vi javili. **** Jedino sto znate je da nesto ne valja, a nikada kako nesto da bude bolje. Jedino u cemu ste uspeli je da nam ubijete buducnost, jednog 12. marta, jedne ne tako davne godine. Destrukcija je vasa specijalnost.Ne trazimo novog Zorana, treba svi da promenimo stav i svu nasu politicku elitu isteramo iz nase drzave. E onda , mozda nam bude bolje.
    (Joshua, 28. mart 2011 19:14)

    # Link komentara

  68. Petooktobarski usrećitelji nam obaćavaše bolji život i standard ali ne rekoše da će to i narod osetiti tek kad budemo članica EU...Zato, glasam za njih opet...sve dok ne udjenom u EU.Nije ni njima lako!
    (Sitnica, 28. mart 2011 19:11)

    # Link komentara

  69. I to kazu ljudi iz stranke ciji je kadar drzao Kolubaru!?! Bolje se pokrijte usima,i cutite,da vas se neko ne seti....
    (Igor, 28. mart 2011 19:09)

    # Link komentara

  70. besni smo i na vas... ne morate da se osecate zapostavljeno.

    ds, dss, sns, sps, rs, g17, ns... sve su to ista *********
    (marko, 28. mart 2011 19:05)

    # Link komentara

  71. Dosta mi je i vaseg licemernog ****. Vasa DB-ovska i kvazipatriotska posla ce 100% doneti bolji zivot radnicima u drzavnoj sluzbi? Za koga vi smatrate ovaj narod?
    (Nemojte samo vi da se javljate..., 28. mart 2011 19:03)

    # Link komentara

  72. Kako si pogodio?
    (Oduševljen zaključkom, 28. mart 2011 18:57)

    # Link komentara

  73. Kostunice, pevaj!!
    (vladimir, 28. mart 2011 18:54)

    # Link komentara

  74. Ova simbioza ranohriscanske sekte i moderne jedinice organizovanog kriminala, pod nazivom DSS, svakako nije gladna. Od Kolubare i slicnih poduhvata hranice se i njihovi unuci. Besni mozda jesu, ali samo kada neko ukaze da i oni potpadaju pod pozitivne zakonske propise.
    (nesa, 28. mart 2011 18:54)

    # Link komentara

  75. Na žalost vi ste još gori.
     (Attila, 28. mart 2011 18:48)

    # Link komentara

  76. Bravo za DSS koji sa novim mladim ljudima na celu pocinje raditi ono sto je neophodno za oporavak i napredak ove nase siromasne zemlje. Jedina stranka koja vodi izbalansiranu politiku ali nazalost vecina je smatra huliganskom strankom. Namerno ne kazem nacionalistickom, jer ljudi nacionalizam poitovecuju za huliganizmom neznajuci da je nacionalizam isto sto i patriotizam U Srbiji je danas sramota predstavljaati se kao nacionalista , kao desno orijentisan, kao patriota jer je sve to izgubilo smisao.Ljudi nema nicega losem u tome ako smo patriote i ako se opredeljujemo za ovu patriotsku stranku.
    (Jos jednom, 28. mart 2011 18:48)

    # Link komentara

  77. Bravo za DSS koji sa novim mladim ljudima na celu pocinje raditi ono sto je neophodno za oporavak i napredak ove nase siromasne zemlje. Jedina stranka koja vodi izbalansiranu politiku ali nazalost vecina je smatra huliganskom strankom. Namerno ne kazem nacionalistickom, jer ljudi nacionalizam poitovecuju za huliganizmom neznajuci da je nacionalizam isto sto i patriotizam U Srbiji je danas sramota predstavljaati se kao nacionalista , kao desno orijentisan, kao patriota jer je sve to izgubilo smisao.Ljudi nema nicega losem u tome ako smo patriote i ako se opredeljujemo za ovu patriotsku stranku.
    (Jos jednom, 28. mart 2011 18:47)

    # Link komentara

  78. Lopovi tisina!!!!
    (student, 28. mart 2011 18:44)

    # Link komentara

  79. Xexexe,ovaj naslov me podsetio na Soica :) A u sustini i jeste tako u Srbiji,ko god bio u opoziciji prica ono sto narod zeli da cuje,a cim dodje na vlast okrene drugi list.Isti su i jedni i drugi...i treci i deseti...Svi su isti i sve ih treba strpati na neki novi Goli otok.
    Sjasi Kutra da uzjase Murta.
    (Babin_zub, 28. mart 2011 18:41)

    # Link komentara

  80. Svi ste vi jedni te isti nesposobnjakovici.
    (Istina, 28. mart 2011 18:37)

    # Link komentara

  81. Prvo da se oslobodimo takozvane brace iz susedne juzne ekolosko-sverckomerz drzave,koji vec godinama duboko zavaljeni u foteljama unistavaju i potkradaju ono malo sto je ostalo od ovog napacenog naroda...Cak su i na sport uspeli da stave svoje sape...Drugo svi tajkuni,politicari koji su umesani u bilo kakvu aferu,lopovluk ,korupciju da vrate ono sto su nahapali od naroda i da odgovaraju za to.Trece da buduci politicari znaju da im je narod poslodavac,i kao takav u slucaju da ne ispunjavaju svoje duznosti mogu da dobiju nogu.Kad izbije KUKA i MOTICA bice prekasno...
    (Sasha, 28. mart 2011 18:34)

    # Link komentara

  82. "To nam je donela politika 'Evropa nema alternativu'"".
    To nam nije donela politika Evropa nema alternativu nego ste nam to doneli prvo vi lopovi pa sada ovi lopovi. Tako da zacepi jer ce tebi raditi o glavi ti besni i gladni isto
    (Hrkljus, 28. mart 2011 18:33)

    # Link komentara

  83. "...a DSS je legalistička stranka i podržava vladavinu prava i poštovanje zakona, rekao je Petković." -
    Baš fino! Dakle možemo očekivati da će i Vojislav Koštunica poštovati zakone sopstvene zemlje i pojaviti se u sudu ne bi li se konačno razvejala magla u vezi ubistva pokojnog Premijera Đinđića!?
    (Žaki, 28. mart 2011 18:24)

    # Link komentara

  84. "...a DSS je legalistička stranka i podržava vladavinu prava i poštovanje zakona", rekao je Petković."
    Da li to znaci da ce Kostunica da se odazove eventualnom pozivu tuzioca?
    (Jovan, 28. mart 2011 18:23)

    # Link komentara

  85. Evo prodje deset minuta kako sam procitao saopstenje i jos uvek ne mogu da verujem.

    Kakvo uvlacenje. Ja peticiju za njih ipak necu da potpisem.

    Sad bar znamo kako je bilo Putinu pre neki dan. Stvarno neprijatno.
    (Zvonimir, 28. mart 2011 18:22)

    # Link komentara

  86. U ovoj zemlji izgleda sve naopako. DS najvise razglaba o ekonomiji, a ekonomija je uzasna sa njima. Na suprotnoj strani, DSS razglaba samo o Kosovu i drzavnosti, a za njihove vladavine je Crna Gora proglasila nezavisnost, a Kosovo se definitivno i nepovratno odvojilo od Srbije. Protiv DSS-a nisu ljudi glasali zbog ekonomije, vec zbog uzasno netakticne i bezidejne spoljne politike, koja nas je postepeno dovodila do izolacije. Po meni nije vreme ni za DS ni za DSS na narednim izborima i voleo bih kada bi se neki novi ljudi pojavili na politickoj sceni. U koliko ne bude tako, moj glas odlazi onima koji se do sada nisu oprobali u vodjenju ove drzave.
    (dovlab, 28. mart 2011 18:18)

    # Link komentara

  87. kako mi je odvratan ovaj lik.
    (zulu boy, 28. mart 2011 18:16)

    # Link komentara

  88. "...a DSS je legalistička stranka i podržava vladavinu prava i poštovanje zakona""

    Sjajno. Pa to znaci da ce Kostunica da se odazove pozivu na informativni razgovor o pozadini ubistva Djindjica? E, bas mi je drago!
    (DJ, 28. mart 2011 18:15)

    # Link komentara

  89. "On je podsetio da je u vreme kada je DSS bio na vlasti država bila u znatno boljem položaju, o čemu, prema njegovim rečima, svedoče tadašnje veće plate...". Svidjalo se nekom ili ne, ovo je potpuno tacno. Sadasnja vlast se pravda nebuloznim opravdanjem da je "svetska kriza", ali u doba prethodne vlade je Srbija imala vece plate nego Crna Gora, Makedonija i Bosna i Hercegovina, a sada su nas sve te zemlje pretekle. Valjda je svetska kriza bila i kod njih?
    (maximus, 28. mart 2011 18:14)

    # Link komentara

  90. Kostunica je gospodin ocek sa ove sadasnje na vlasti...
    Narod nema sta da jede, a oni povecavaju strankama budzet, kazu tako ce smanjiti korupciju u stranci, struju dizu, hleb je u Kostunicine vreme kostao 30 dinara, a sad ide na 70... Onaj Oliver Dulic za bilbord na srbija openu daje pola miliona, pa svajcarsaka sa tim parama ocisti celu svoju zemlju...
    SRAMOTA, zato se ne mojmo cuditi sto po nekim anketama DSS ima 28%, SRS 24% dok DS i SNS nemaju zajedno 10%...
    (Dejan Topic, 28. mart 2011 18:13)

    # Link komentara

  91. Jeste. A onda ce i Kostunjavi kad ga pozovu na sud da ode i kaze sta ima, a ne da skupljate potpise protiv sudskog poziva.
    Ovi kako kog portparola izvedu svaki je smesniji od prethodnog.
    (Jagodinac, 28. mart 2011 18:13)

    # Link komentara

  92. Sram vas bilo! Raduluvić da svedoči, sud je jedina adresa, legalizam... zašto bi Radulović svedočio kad neće Koštunica!? Prvo vaš predsednik stranke, neobavešteni Vojislav Dr Koštunica, da svedoči pa ćemo tržiti da dođe Radulović...
    (Nikola, 28. mart 2011 18:11)

    # Link komentara

  93. Ево баш малопре је стигао рачун за уличну расвету за јануар и фебруар, по 200 динара. Све ми нешто пуца да и то плаћам неком лопову из општине.
    (Иван, 28. mart 2011 18:11)

    # Link komentara

  94. A meni se čini da ste vi iz DSS-a više besni nego gladni.
    (ilegalista, 28. mart 2011 18:10)

    # Link komentara

  95. Neka Vojislav Koštunica dođe u Beograd, preda se vlastima pa neka kaže šta ima. Pravosudni organi su jedina adresa za sva ta pitanja. Jedino tamo može da se utvrdi puna istina, a DSS je "legalistička" stranka i "podržava" vladavinu prava i "poštovanje" zakona.
    (Dupli standard, 28. mart 2011 18:08)

    # Link komentara

  96. "narod ustaje protiv vlasti, jer je gladan, bez posla i besan. To nam je donela politika 'Evropa nema alternativu'".

    Kakva zamena teza.
    Ovaj raspad je posledica neopisivo velikih krađa državnog novca i imovine, a za šta treba da snose odgovornost svi političari koji su bili na vlasti pa i DSS !!!
    (nije nego, 28. mart 2011 18:08)

    # Link komentara

  97. Hvala na podrsci.

    I sta sad, treba da vam potpisemo peticiju da ne morate da se odazovete na sudski poziv?

    DSS ce podrzati i crnog djavola samo ako im potpise.
    (Zvonimir, 28. mart 2011 18:07)

    # Link komentara

  98. Rekoh ja zeni da cemo mi praviti Kostunicu od blata,kad je pao sa vlasti.
    (Srdjan, 28. mart 2011 18:07)

    # Link komentara

  99. koga ovi podrzavaju ti trebaju da se zapitaju :-) zvuci sasavo ali ja bih prekinio strajk samo zbog njih. da cujem gde je sledeca slamcica :-)
     (bole, 28. mart 2011 18:05)

    # Link komentara

  100. Dali vi iz DSS sebe reklamirate i predlazete za spasioce?
    Ma pokazali ste vi vase "znanje"!
    Ovi su nule a vi jos gori! Jadna buducnost Srbije sa vama! I jednima i drugima!
    (Zoran-Nemac, 28. mart 2011 18:05)

    # Link komentara

  101. Dali vi iz DSS sebe reklamirate i predlazete za spasioce?
    Ma pokazali ste vi vase "znanje"!
    Ovi su nule a vi jos gori! Jadna buducnost Srbije sa vama! I jednima i drugima!
    (Zoran-Nemac, 28. mart 2011 18:05)

    # Link komentara

  102. Ovaj mali lepo kaze. Ne samo da je kod nas bilo bolje za vreme DSS-a, vec je ceo svet ziveo bolje.
    U Americi je zaposlenost bila veca, nekretnine stabilne, banke cvetale, Grcka, Irska, Spanija, Portugal... svima je bilo bolje.
    Vratite nam onda Kostunicu i nemojte ga vise nikada menjati. Usrecite narod citavog sveta.
    (zoran58, 28. mart 2011 17:59)

    # Link komentara

  103. Tako je ! USTAJ NAODE !!!!!
    (Srbija, 28. mart 2011 17:56)

    # Link komentara

  104. Dok je vama onaj ***** Nikitovic u vrhu partije, dok vedri i oblaci - nema od vas nista, ni legalnosti, ni legitimiteta, nicega. Hocete da lepo zborite, ali lose ste radili. Razlika izmedju vas DSS i ovih bes jednog "S", je sto su ovi jos gori nego vi. Pa se trkajte u goroći i nemoći.
    (Crnogorac, 28. mart 2011 17:54)

    # Link komentara