Utorak, 09.11.2010.

16:39

Mrkonjić:Značaj puta i pruge za Bar

Ministar za infrastrukturu Milutin Mrkonjić kaže da će Koridor 11 i pruga Beograd - Bar dobiti na značaju u regionu.

Izvor: Tanjug

Mrkonjiæ:Znaèaj puta i pruge za Bar IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

53 Komentari

Sortiraj po:

Zagor

pre 13 godina

Dosta mi je vas bre vojvođana, šta bre više hoćete samo vama da se daju pare. Znate li koliko mene zanima koridor 10, ali itekako me zanima da do Beograda ibarskom ne putujem 2 sata i više i pritom barem pet puta imam raznoraznih rizičnih situacija. ne gradimo mi auto put crnogorcima gradimo auto put ka zapadnoj Srbiji mislite da nema potencijala u gradovima kao što su Čačak i Užice pa i Priboj, a turizam Zlatibor Mokra Gora, Tara pa niko neće da dođe kada mu se smuči putovanje posle pola sata vožnje. Nisam ni ja za Crnogorce ali jesam za auto put do granice sa Crnom Gorom. Još jednom dosta mi je vas Vojvođana, dajte malo i ostalima.

A autoput bijeljina-Doboj-Banja Luka?

pre 13 godina

Ja sam zainteresovana za autoput Bijeljina - Doboj - Banja Luka, da oživi privreda u Republici Srpskoj i da lakše stižemo gde želimo. CIP je uradio planska dokumenta još 2005.g., naša braća nemaju dovoljno para da sama realizuju ovaj posao. Zašto da ne pomognemo sebi. Zajedno ćemo lakše.

Stevan

pre 13 godina

Ovaj covek je definitivno vrlo opasan. Jedina uteha koja nam ostaje je da svoje stetocinske planove nece moci da realizuje do kraja mandata a posle toga dolazi prosrpska partija i vlast.

ivan

pre 13 godina

Komentatori nepadajte u trans sto Mrki zeli prugu i put ka Crnoj Gori,doticni gospodin nije sposoban put kroz ravnicu da zavrsi gde je zemlja odkupljena,postoji projekat i nadvoznjaci napravljeni a i pare su nabavljene.Nema od toga svega nista,netreba ga slusati.

Aleksandar

pre 13 godina

Daj bre Mrkonjicu zavrsavaj prvo koridor 10 pusti pruge i vrleti to ce vec neko drugi zavrsiti. Nemoj sad ja da ti pricam o znacaju reke Dunav. Sve je jasno kao dan, autoputevi i zeleznica su nam preko potrebni ali znajuci koliko smo neuki, neozbiljni i nerealni, najbolje je da cutimo i gradimo taj prokleti Skadar od Koridora 10!

pitam se, pitam

pre 13 godina

Dve poslednje godine, u desetina vesti, Mrkonjic se zdusno zalaze za rekonstrukciju pruge Beograd-Bar i autoputa, bez ikakvih razionalnih razloga, desetine komentarora ga listom zbog toga osudjuje, argumetujuci, da je to promasaj za Srbiju, ali dzaba, on gura svoju pricu. Sada u pomoc poziva, i Italijane i Rumune, sa nekim obecanjima, a za pretpostaviti je, da ce uskoro da izadje sa pricom, kako su drzave severne Afrike, izuzetno zainteresovane za saradnju sa Skandinavskim zemljama, bas preko pruke Beograd-Bar!
Strucnjaci (poznavaoci trenutnih i mogucih, kapaciteta barske luke), ekonomisti (jacina nase zemlje, da to finansira ili otplati), privrednici (potrebe, okrenutost nase privrede koridoru 10), kazu da je to Srbiji nepotrebno i bacanje ogromnih para (kao, sto je uostalim bilo bacanje para, i ulaziti u penjanje pruge na 800 metara n.v, zbog najplice luke na sredozemlju, potpuno neiskoristene od Srbije, jer je neupotrebljiva i nepotrebna srpskoj privredi)!
Procitajte:
http://starisajt.nspm.rs/ekonomskapolitika/2007_acimovic1.htm
Da li tu pricu, oko Barske luke, pruge Beograd-Bar i autoputa, gura crnogorski lobi u Srbiji, ili je Mrkonjic u zabludi?

Maree

pre 13 godina

Ma da, evo svi cekaju na taj koridor da se zavrsi *****
ajde *******, prestani, kao da ne znamo kako funkcioniste sistem u srbiji. Privreda, vazi, ti pomazes nama, vazi, svi igraju oko nas, vazi, svemir sve vrti oko tebe i mene-nezamenjivi smo, vazi. ********

MilosNis

pre 13 godina

Slazem se ministre sa vama i koridor 11 i luka Bar nam je jako bitna na zalost moram da vas obavestim da imamo mnogo bitnijih stvari sa kojima trebamo da se obracunamo a to su korupcija, kriminal, losa privatizacija... pa onda da zavrsite sve sto ste obecali pa tek onda da pricamo o koridoru11 i luci Bar, ako ima para i volje naravno!!

Deki

pre 13 godina

Znacaj puta i pruge za Bar? Hmmm... Da vidimo...
Da uzmu jos novca od poreskih obveznika, da se ulizuju Crnogorcima da bi hmmm uzeli jos novca, da bi skupili politicke poene (ima ljudi koje ove izjave njihove ozbiljno shvataju) i ostali jos na vlasti da bi pa pogadjate vec uzeli jos para!

Damljan

pre 13 godina

Ehm, daj da i ja kažem koju, pošto se bavim organizacijom brodskog transporta. Ulagati u jednu luku zbog poslovanja FIAT-a je naprosto suludo. Ako je FIAT-u potrebna brža veza sa Italijom preko luke Bar, neka izvoli pa ulaže. Ionako je dobio već previše subvencija iz naših džepova za neka obećanja proizvodnje 200-300 hiljada vozila koja su još uvek u gustoj magli. Drugo, luke poput Rijeke, Kopra ili Ploča, su daleko konkurentinije za uvoz u Srbiju, a naročito za izvoz iz Srbije. Treba, takođe, uzeti u obzir i Solun, koji neće doveka biti nekonkurentan zbog štrajkova. Imajući u vidu dosadašnja i najavljena ulaganja, naročito u luku Rijeka, jasno je da naša uboga država neće moći ni blizu da parira sa ulaganjima u Bar. Kupiće luku, uložiće nešto novca i to je to. Ta sredstva će biti nedovoljna da se bude konkurentan, a biće povelika da bi bila za bacanje tek tako. Nažalost, čini mi se da će se desiti upravo ovako.

Milovan

pre 13 godina

Ovaj lik stvarno više nema pojma šta priča. Kakva crna Crna Gora i kakav crni koridor ka njima??? Kome to još treba. Gradi ti čoveče normalnu prugu do granice na Kelebiji, a ne da se vozimo kao da smo u kočijama !!! Da si je gradio tim tempom kolike si silne gluposti izvaljivao, do sada bi već imali i drugi kolosek na njoj, a i onaj stari postojeći bi bio obnovljen.

Boki Moravac

pre 13 godina

Crnogorci ako vam treba auto put i pruga podignite kredit pa pravite,nemam nista protiv.Mrkonjiceve bajke su se svima smucile.Postoji razno lobiranje a poslednje je iz Vojvodine.Preko potreban auto put prema Cacku i ostatku Zapadne Srbije oborio je Vojvodjanski lobi.Gde je sada Kostres ciji je zadatak bio da obori tender i srusi Velju Ilica i preusmeri novac u Vojvodinu gde se pravi auto put od Horgosa do N.Sada i obilaznica oko Vrsca.Ekipa Kostres,Canak, Pajtic je ucenivsi ovu klimavu vladu i B.Tadica tako odradila posao za sebe i bez ikakve kontrole sada oni razvlace novac a Velju su razapinjali svako vece na svim televizijama.Ne kazem da je isti cvecka ali mi ostadosmo bez auto puta iako je ibarska magistrala najfrekventnija i najcrnja u celoj drzavi.Mrkonjic za TV dnevnik poceo deonicu 12 km.Ub-Lajkovac pa pobegao sa tehnikom a sada obecava brda i doline.Stvarno ste ga preterali gospodo politicari...

Dr Petrović

pre 13 godina

Mi nećemo da finansiramo Crnu Goru, predosta smo plaćali samodoprinose za zemljotres. Nečemo da ulažemo naše novce u prugu i auto put.
Mi hoćemo da se naši novci ulažu u Dunav i obnavljanje kanala i rečnu flotu, hoćemo jeftin i pametan transport kanalima i Dunavom i Tisom.
Hoćemo da se obnove naše pruge, hoćemo našu željeznicu.
Hoćemo da se završe naši putevi i to brzo. pametno i kvalitetno.
Jel ti Mrkonjiću razumeš Srpski: Mi hoćemo naše da ostane nama, a Crna Gora nas ne in te re su je!
Idi kradi tamo, nas ostavi na miru, dosta si nam pomagao.

srban

pre 13 godina

Pozdrav iz Crne Gore. Ono sto vas vadi je da je Italija zainteresovana za luku Bar i oni ce ulagati bez obzira da li ce Srbija ispuniti svoje obaveze ili nece.
(Joel, 9. novembar 2010 17:36)

Nisi razumeo. Srpski državljani, iznose svoje mišljenje o tome kako bi srpska vlada trebalo da troši srpske pare. Nema tu ništa za tebe. Tvoje mišljenje je potpuno irelevantno.

huan

pre 13 godina

Kosovo je zakupilo albansku luku drac na 99 god.americki behtel vec gradi autoput i prugu Pristina Drac,sve sto nama treba je da izgradimo autoput i prugu od Nisa do Pristine i stvar resena za neuporedivo manje novca,ali to nije patriotski.

Milos Obrenovic - RAZOCARANI

pre 13 godina

Toliko me svaka vest ovog coveka izludi da ne znam sta da napisem od besa, jednostavno munuo mu neko kintu pa stalno lobira za crnogorce, a mi kao da imamo piste na drumu, pa daj malo da damo viska nasoj braci....bolje je lacosta decko iniciraj da nam postave svetla na gazeli, nego sto se baskaris u svojoj meci s600!!!

Srle

pre 13 godina

Ne radi se o nikakvim Montenegro haterima kao sto sto napisa jedan komentator iz CG. Cinjenica je da studenti iz Crne Gore mogu da studiraju u Srbiji pod istim uslovima kao domaci studenti i da tim domacim studentima uimaju mesto na listama za upis o trosku budzeta, dok studenti iz Srbije ne mogu ako pozele da studiraju u Crnoj Gori, mada bi broj takvih zasigurno bio visetruko manji nego broj onih koji iz CG zele studirati u Srbiji. Ja ne vidim nijedan razlog zbog koga bi bilo normalno da gradjanin Srbije od cijeg poreza se puni njen budzet finansira besplatno visoko skolstvo za studenta iz Crne Gore, kada bi bar postojao neki reciprocitet jos bih i mogao da razumijem a ovako je potpuno nakaradno.

Sto se tice puta istina je taj putni pravac nikome osim Crnoj Gori i donekle Italiji moze da donese neku korist, a Srbiji gotovo nikakvu jer promet na tome putu nikada nece biti toliki da se od naplacenih putarina taj put moze odrzavati. Koridor 11 kao termin ne postoji nego su ga izmislili ovi nasi ministri, dok u evropskim kartama to nigde nije ucrtano.

molimtesamomaloćuti

pre 13 godina

"Mrkonjić je rekao da su predstavnici Ministarstva za infrastrukturu održali izuzetno zapažene prezentacije o saobraćajnom Koridoru 11"

Mogu misliti kako su ih tamo posmatrali!!!


Da li su svi bili uniformisani, tj. u benkicama poput Mrkine? Garant ljudi pomislili da prisustvuju cirkuskoj predstavi.



Kako se druže Mrko nakon svih ovih divnih komentara koji ti poručuju da nikada ništa nisi uradio ne postidiš i povučeš u mišju rupu do kraja mandata. Sedi druže Mrko u ministarsku foteljicu, krckaj platu i sve ostalo što ti dopadne u ruke i ćuti malo, ne iritiraj više svojim ... pričama i grandioznim idejama.

Arsenijevic

pre 13 godina

a -Dosta bre sa obecanjima.Izgadi put Subotica -Beogad .Obilaznicu oko Beograd Nis-Bugarska ili Makedonija i za td . Sta ga ti Ministre vise tupis .*******

Igor

pre 13 godina

Neverovatna (smesna) je prica o italijanskim firmama koje ce nekoliko puta pretovarati robu da bi isla do Rumunije.

Srbija nema apsolutno nikakav interes da ulaze u put i prugu do CrneGore
Ko ce vracati te dugove za razvoj crnegore (Kursumlija, Leskovac, Vojvodina) ?????


PRIORITET SRBIJE JE EVROPA A NE CRNAGORA....

Definitivno ovom zemljom upravljaju stranci koji uvode Srbiju u velike dugove da bi razvijali svoju domovinu....

Pogledajte komentar profesora ekon.fakulteta koji demantuje sve ove terazijske crnogorce:
http://starisajt.nspm.rs/ekonomskapolitika/2007_acimovic1.htm

pedja

pre 13 godina

Od Južne Italije preko Crne Gore i Srbije najkraći put do Istočne Evrope
Na konferenciji pod nazivom "Od Jadranskog mora do Dunava“, koja je danas u organizaciji ITALFERA i ambasade Srbije održana u Rimu, prezentovane su mogućnosti za razvoj i unapređenje Koridora XI,Bari-Bar-Beograd-Bukurešt.

"Koridor XI je najkraći put od Južne Italije preko Crne Gore i Srbije do Istočne Evrope. Ukoliko bi se taj Koridor razvio, skratilo bi se vrijeme putovanja tereta od Italije do Rumunije za 50 odsto, istakli su na prezentaciji predstavnici italijanske Vlade i tamošnjih kompanija , koji će se takođe založiti za redizajn TEN-T ( Transevropska transportna mreža) u kojoj svoje mjesto treba da zauzme Koridor XI“, saopšteno je iz Ministarstva saobraćaja, pomorstva i telekomunikacija.

Na konferenciji su prezentovani i rezultati Studije o tehničko ekonomskoj izvodljivosti rekonstrukcije pruge Bar-Beograd, kojom je predviđeno povećanje brzine sa sadašnjih 40 na 65 km/h, porast broja putnika sa 1.300 na 5.000 putnika na dan i povećanje obima prevoza tereta sa 1,8 miliona tona na pet miliona tona godišnje.

"To je kratkoročni scenario koji bi se mijenjao u skladu sa tokom rekonstrukcije pruge. Predstavnici italijanske kompanije ITALFER i Saobraćajnog instituta CIP iz Beograda koji su radili Studiju, istakli su da procjene rasta prometa baziraju na činjenici da u Rumuniji postoji 11.000 italijanskih kompanija koje zapošljavaju oko 800.000 radnika, čiji je interes da promet robe prema Rumuniji ide preko Crne Gore i Srbije. Tu je i činjenica da se predviđa rast trgovine između Italije i Srbije u čemu je investiranje italijanskog Fiata u kapacitete kragujevačke auto industrije najznačajnije“, saopšteno je iz tog ministarstva.


Već sada tri voza sedmično, prevozeći rezervne dijelove za Fiat, saobraćaju između Italije i Srbije, a u buduće, nakon probne proizvodnje konsultanti procijenjuju da će tu relaciju dnevno prelaziti pet vozova.

"Doda li se svemu tome procijenjena stopa povraćaja stopa investicije od 16 odsto, jasno je da je projekat rekonstrukcije pruge Bar-Beograd od izuzetnog značaja za sve tri države“, rečeno je na prezentaciji u Rimu.

Perezentaciji su pored Ministra saobraćaja pomorstva i telekomunikacija dr Andrije Lompara i Ministra za infrastrukturu Republike Srbije Milutina Mrkonjića , prisustvovali i generalni direktor Italijanskih željeznica Mauro Moreti i direktori željeznica Srbije, Crne Gore, Luke Bar, kao i zainteresovani predstavnici brojnih italijanskih kompanija i finansijkih institucija koje podržavaju ozvaničenje i razvoj Koridora XI.

miloje

pre 13 godina

Jadan bio, zaboravljas da od Italijanske granice do samog Beograda imas i autoput i zeljeznicku prugu u najboljem stanju. Jeste da i jedno i drugo 99% ide kroz drugu drzavu ali povezuje Srbiju i Italiju na najbolji nacin.

marko

pre 13 godina

srbijanci ukapirajte vise da vi tu nama nista ne radite i gradite ,jeste li pismeni? mi gradimo nas dio auto puta od nasih kredita vi vas ako hocete hocete ako ne niko vas ne tjera,sto se luke Bar tice,svaki covjek i iz Srbije koji se malo razumije u ekonomiju i rast obima pretovara zna da je to veoma perspektivna luka i mnogo jeftinija od drugih...inace nemate potrebe da se nervirate ako je vi ne kupite kinezi ili italijani ce..

Dran

pre 13 godina

Ovaj tip ...ciju slika bljesti na svakoj domacoj strani, je najopustenije rekao da planira da do 2030..(eeejjjj 2030) u Srbiji ce vozovi NA NEKIM DEONICAMA ici i do 160...a do 2020 do Cg sigurno 85..mislim da kad bih sam stvaljao jednu po jednu novu sinu do te Cg da bih stigao da poredjam do 2020. godine. 2030...ko na svetu prica o necemu sto moze da bude 2030 godine??

pedja

pre 13 godina

Od Južne Italije preko Crne Gore i Srbije najkraći put do Istočne Evrope
Na konferenciji pod nazivom "Od Jadranskog mora do Dunava“, koja je danas u organizaciji ITALFERA i ambasade Srbije održana u Rimu, prezentovane su mogućnosti za razvoj i unapređenje Koridora XI,Bari-Bar-Beograd-Bukurešt.

"Koridor XI je najkraći put od Južne Italije preko Crne Gore i Srbije do Istočne Evrope. Ukoliko bi se taj Koridor razvio, skratilo bi se vrijeme putovanja tereta od Italije do Rumunije za 50 odsto, istakli su na prezentaciji predstavnici italijanske Vlade i tamošnjih kompanija , koji će se takođe založiti za redizajn TEN-T ( Transevropska transportna mreža) u kojoj svoje mjesto treba da zauzme Koridor XI“, saopšteno je iz Ministarstva saobraćaja, pomorstva i telekomunikacija.

Na konferenciji su prezentovani i rezultati Studije o tehničko ekonomskoj izvodljivosti rekonstrukcije pruge Bar-Beograd, kojom je predviđeno povećanje brzine sa sadašnjih 40 na 65 km/h, porast broja putnika sa 1.300 na 5.000 putnika na dan i povećanje obima prevoza tereta sa 1,8 miliona tona na pet miliona tona godišnje.

"To je kratkoročni scenario koji bi se mijenjao u skladu sa tokom rekonstrukcije pruge. Predstavnici italijanske kompanije ITALFER i Saobraćajnog instituta CIP iz Beograda koji su radili Studiju, istakli su da procjene rasta prometa baziraju na činjenici da u Rumuniji postoji 11.000 italijanskih kompanija koje zapošljavaju oko 800.000 radnika, čiji je interes da promet robe prema Rumuniji ide preko Crne Gore i Srbije. Tu je i činjenica da se predviđa rast trgovine između Italije i Srbije u čemu je investiranje italijanskog Fiata u kapacitete kragujevačke auto industrije najznačajnije“, saopšteno je iz tog ministarstva.


Već sada tri voza sedmično, prevozeći rezervne dijelove za Fiat, saobraćaju između Italije i Srbije, a u buduće, nakon probne proizvodnje konsultanti procijenjuju da će tu relaciju dnevno prelaziti pet vozova.

"Doda li se svemu tome procijenjena stopa povraćaja stopa investicije od 16 odsto, jasno je da je projekat rekonstrukcije pruge Bar-Beograd od izuzetnog značaja za sve tri države“, rečeno je na prezentaciji u Rimu.

Perezentaciji su pored Ministra saobraćaja pomorstva i telekomunikacija dr Andrije Lompara i Ministra za infrastrukturu Republike Srbije Milutina Mrkonjića , prisustvovali i generalni direktor Italijanskih željeznica Mauro Moreti i direktori željeznica Srbije, Crne Gore, Luke Bar, kao i zainteresovani predstavnici brojnih italijanskih kompanija i finansijkih institucija koje podržavaju ozvaničenje i razvoj Koridora XI.

bojan

pre 13 godina

Stvar je prosta. Crnoj Gori je potrebna veza sa Evropskim koridorima da bi imala šanse za dalji razvoj. Plate se lobisti i stvar uspe. Šteta je samo što su naši ministri lobiraju za drugu državu.

wiener

pre 13 godina

autoput treba da se gradi jer sigurno ne skodi, ali ne vidim kako je put i pruga preko crnogorskih planincina bolja veza izmedju rumunije i srbije s jedne i itialije s druge strane nego vec postojeca veza preko hrvatske i slovenije? luka bar mi je oduvek vise izgledala kao jugoslovenski strateski projekat, jer su najprirodnije veze centralnog i istocnog balkana sa ostatkom sveta preko soluna i rijeke a prema rusiji preko dunava i rumunije.

Dejan

pre 13 godina

CRNOGORSKI KORIDOR 11.
Sve je propalo po Srbiji i Vojvodina i Sumadija..jug Srbije da i ne pominjem ...

Ali za naseg predsednika Tadica "patriotizam" je ulagati u NJIHOVU CrnuGoru.

Svakog dana smo svedoci velike kampanje gde politicari u nasoj vladi najavljuju investiranje NASEG NOVCA u NJIHOVU CrnuGoru ...
(izgradnja autoput-a, pruge, kupovina nekakve LukeBar ...)

Potpisite peticiju protiv ulaganja naseg novca u CrnuGoru i PRIDRUZITE SE NASEM TIMU...
www.usrbiji.com/peticija.aspx

Petar

pre 13 godina

Koliko je Luka Bar znacajna videli su svi na tedneru, tacnije na tenderima jer zainteresovanih na prvih par kao ni na poslednjem nije bilo.

Sva halabuka se zavrsila na prodaji tri kopije dokumentacije. TRI kopije!

I onda dodje Mrkonjic i kaze kako je nama potrebna Luka bar a mi nemamo ni zavrsen Koridor 10.

Memy

pre 13 godina

Aman covece vise smaras sa time. Ne interesuje me drugima da zidam bilo sta. REgulisi u Srbiji sta nevalja mani se tudjih zemalja.

Boris

pre 13 godina

Joj, stvarno vise ne mogu da gledam/citam/slusam vise ove gluposti. Obecavanja obecavanja, a mi i dalje vozimo kroz ravnicu, heeej ravnicu vojvodjansku 50km/h, jer nemamo auto-put uradjen. nemamo ni zeleznicu, nego do madjarske voz ide 40km/h...umesto da imamo zeleznicu koja tuda gazi 200km/h mi se truckamo kao u doba orijent expresa. A doticni gospodin bi vec jednom trebalo da presvuce ovu kosulju, jer lici na nekog ko je upravo sishao sa skele, a ne na ministra....

Jao kako smo mi tuzni narod...

Pozdrav iz EU.

Petar

pre 13 godina

Sve sto je ovaj covek uradio se moze svesti u jednu rec a to je NISTA!

Mnogo toga je zapoceo, za vreme prethodnih mandata a ponesto i za vreme sadasnjeg i za dosta toga je obezbedjen novac ali nista nije zavrseno.
Zasto ga niste pitali novinari sta je sa Prokopom na kome je otvorio radove pocetkom 2010-te, sa silnim krakovima Koridora 10, obilaznicom oko Beograda, Subotice, Novoga Sada?

Sta je sa radovima na auto putu? Sanacija 30m nadvoznjaka traje tri meseca?
Na bubanj potoku, znaju oni koji su prolazili. Pa primer sanacije odrona na Begaljickom Brdu, sanira se svake godine i uvek ista prica a to su samo neki banalni primeri.

gari kuper

pre 13 godina

Alo bre,jel si toliko nenormalan il je to ovaj narod sto te slusa i trpi..Pa nema ti narod leba da jede ti ces da mu pravis pruge i puteve inace najskuplje i najlosije u Evropi,naravno..
Sta mi trpimo vise,ovo vredja zdrav razum

Aleksandar

pre 13 godina

Što ne prenesete da je drug rekao "pruga Bar, Titograd, Beograd..."

Nećemo se mi navozati železnicom u Srbiji. I Pašić je svojevremeno tvrdio da nam to ništa ne treba. I bio je u pravu. Jer da treba za nešto, ne bi tako danas izgledala.

Joel

pre 13 godina

Sve se ovo pravi radi Crnogoraca jer su Mrkonjic i Tadic Crnogorci i samo razmisljaju kako da posalju pare u Crnu Goru i da izgrade Crnu Goru na racun Srbije. Kakva Italija, Fiat u Kragujevcu i italijanske firme u Rumuniji. To je samo da bi Mrkonjic i Tadic mogli lakse da odu u rodni kraj i tamo jedu kajmak. Hm, ne znam jesam li jos nesto zaboravio. Ajde pomognite mi Montenegro haters-i, koji su jos ono argumenti koje koristite oko luke Bar? Ah, da ljetovanje u Grckoj i ulaganje u luku Solun (jer je Solun blizi Italiji nego Bar). Ah, da, Crnogorski studenti ne smiju da studiraju besplatno u Srbiji. Znam da ovaj argument ne izgleda kao da je u kontekstu ali kad razmislite studenti iz Crne Gore bi koristili prugu i mnogo vise bi ih ondo doslo u Beograd. Eto, dao sam vam jos jedan novi argument protiv luke Bar. Salu na stranu, treba ulagati u konje. Onda se Fiat-ovi djelovi konjima prenose preko Dinare i Lombardije. Tu ne treba mnogo ulaganja i znanje postoji, ne treba doskolovavanje.

Pozdrav iz Crne Gore. Ono sto vas vadi je da je Italija zainteresovana za luku Bar i oni ce ulagati bez obzira da li ce Srbija ispuniti svoje obaveze ili nece.

bojan

pre 13 godina

Stvar je prosta. Crnoj Gori je potrebna veza sa Evropskim koridorima da bi imala šanse za dalji razvoj. Plate se lobisti i stvar uspe. Šteta je samo što su naši ministri lobiraju za drugu državu.

Boris

pre 13 godina

Joj, stvarno vise ne mogu da gledam/citam/slusam vise ove gluposti. Obecavanja obecavanja, a mi i dalje vozimo kroz ravnicu, heeej ravnicu vojvodjansku 50km/h, jer nemamo auto-put uradjen. nemamo ni zeleznicu, nego do madjarske voz ide 40km/h...umesto da imamo zeleznicu koja tuda gazi 200km/h mi se truckamo kao u doba orijent expresa. A doticni gospodin bi vec jednom trebalo da presvuce ovu kosulju, jer lici na nekog ko je upravo sishao sa skele, a ne na ministra....

Jao kako smo mi tuzni narod...

Pozdrav iz EU.

Petar

pre 13 godina

Sve sto je ovaj covek uradio se moze svesti u jednu rec a to je NISTA!

Mnogo toga je zapoceo, za vreme prethodnih mandata a ponesto i za vreme sadasnjeg i za dosta toga je obezbedjen novac ali nista nije zavrseno.
Zasto ga niste pitali novinari sta je sa Prokopom na kome je otvorio radove pocetkom 2010-te, sa silnim krakovima Koridora 10, obilaznicom oko Beograda, Subotice, Novoga Sada?

Sta je sa radovima na auto putu? Sanacija 30m nadvoznjaka traje tri meseca?
Na bubanj potoku, znaju oni koji su prolazili. Pa primer sanacije odrona na Begaljickom Brdu, sanira se svake godine i uvek ista prica a to su samo neki banalni primeri.

gari kuper

pre 13 godina

Alo bre,jel si toliko nenormalan il je to ovaj narod sto te slusa i trpi..Pa nema ti narod leba da jede ti ces da mu pravis pruge i puteve inace najskuplje i najlosije u Evropi,naravno..
Sta mi trpimo vise,ovo vredja zdrav razum

Aleksandar

pre 13 godina

Što ne prenesete da je drug rekao "pruga Bar, Titograd, Beograd..."

Nećemo se mi navozati železnicom u Srbiji. I Pašić je svojevremeno tvrdio da nam to ništa ne treba. I bio je u pravu. Jer da treba za nešto, ne bi tako danas izgledala.

Joel

pre 13 godina

Sve se ovo pravi radi Crnogoraca jer su Mrkonjic i Tadic Crnogorci i samo razmisljaju kako da posalju pare u Crnu Goru i da izgrade Crnu Goru na racun Srbije. Kakva Italija, Fiat u Kragujevcu i italijanske firme u Rumuniji. To je samo da bi Mrkonjic i Tadic mogli lakse da odu u rodni kraj i tamo jedu kajmak. Hm, ne znam jesam li jos nesto zaboravio. Ajde pomognite mi Montenegro haters-i, koji su jos ono argumenti koje koristite oko luke Bar? Ah, da ljetovanje u Grckoj i ulaganje u luku Solun (jer je Solun blizi Italiji nego Bar). Ah, da, Crnogorski studenti ne smiju da studiraju besplatno u Srbiji. Znam da ovaj argument ne izgleda kao da je u kontekstu ali kad razmislite studenti iz Crne Gore bi koristili prugu i mnogo vise bi ih ondo doslo u Beograd. Eto, dao sam vam jos jedan novi argument protiv luke Bar. Salu na stranu, treba ulagati u konje. Onda se Fiat-ovi djelovi konjima prenose preko Dinare i Lombardije. Tu ne treba mnogo ulaganja i znanje postoji, ne treba doskolovavanje.

Pozdrav iz Crne Gore. Ono sto vas vadi je da je Italija zainteresovana za luku Bar i oni ce ulagati bez obzira da li ce Srbija ispuniti svoje obaveze ili nece.

pitam se, pitam

pre 13 godina

Dve poslednje godine, u desetina vesti, Mrkonjic se zdusno zalaze za rekonstrukciju pruge Beograd-Bar i autoputa, bez ikakvih razionalnih razloga, desetine komentarora ga listom zbog toga osudjuje, argumetujuci, da je to promasaj za Srbiju, ali dzaba, on gura svoju pricu. Sada u pomoc poziva, i Italijane i Rumune, sa nekim obecanjima, a za pretpostaviti je, da ce uskoro da izadje sa pricom, kako su drzave severne Afrike, izuzetno zainteresovane za saradnju sa Skandinavskim zemljama, bas preko pruke Beograd-Bar!
Strucnjaci (poznavaoci trenutnih i mogucih, kapaciteta barske luke), ekonomisti (jacina nase zemlje, da to finansira ili otplati), privrednici (potrebe, okrenutost nase privrede koridoru 10), kazu da je to Srbiji nepotrebno i bacanje ogromnih para (kao, sto je uostalim bilo bacanje para, i ulaziti u penjanje pruge na 800 metara n.v, zbog najplice luke na sredozemlju, potpuno neiskoristene od Srbije, jer je neupotrebljiva i nepotrebna srpskoj privredi)!
Procitajte:
http://starisajt.nspm.rs/ekonomskapolitika/2007_acimovic1.htm
Da li tu pricu, oko Barske luke, pruge Beograd-Bar i autoputa, gura crnogorski lobi u Srbiji, ili je Mrkonjic u zabludi?

Srle

pre 13 godina

Ne radi se o nikakvim Montenegro haterima kao sto sto napisa jedan komentator iz CG. Cinjenica je da studenti iz Crne Gore mogu da studiraju u Srbiji pod istim uslovima kao domaci studenti i da tim domacim studentima uimaju mesto na listama za upis o trosku budzeta, dok studenti iz Srbije ne mogu ako pozele da studiraju u Crnoj Gori, mada bi broj takvih zasigurno bio visetruko manji nego broj onih koji iz CG zele studirati u Srbiji. Ja ne vidim nijedan razlog zbog koga bi bilo normalno da gradjanin Srbije od cijeg poreza se puni njen budzet finansira besplatno visoko skolstvo za studenta iz Crne Gore, kada bi bar postojao neki reciprocitet jos bih i mogao da razumijem a ovako je potpuno nakaradno.

Sto se tice puta istina je taj putni pravac nikome osim Crnoj Gori i donekle Italiji moze da donese neku korist, a Srbiji gotovo nikakvu jer promet na tome putu nikada nece biti toliki da se od naplacenih putarina taj put moze odrzavati. Koridor 11 kao termin ne postoji nego su ga izmislili ovi nasi ministri, dok u evropskim kartama to nigde nije ucrtano.

Milovan

pre 13 godina

Ovaj lik stvarno više nema pojma šta priča. Kakva crna Crna Gora i kakav crni koridor ka njima??? Kome to još treba. Gradi ti čoveče normalnu prugu do granice na Kelebiji, a ne da se vozimo kao da smo u kočijama !!! Da si je gradio tim tempom kolike si silne gluposti izvaljivao, do sada bi već imali i drugi kolosek na njoj, a i onaj stari postojeći bi bio obnovljen.

srban

pre 13 godina

Pozdrav iz Crne Gore. Ono sto vas vadi je da je Italija zainteresovana za luku Bar i oni ce ulagati bez obzira da li ce Srbija ispuniti svoje obaveze ili nece.
(Joel, 9. novembar 2010 17:36)

Nisi razumeo. Srpski državljani, iznose svoje mišljenje o tome kako bi srpska vlada trebalo da troši srpske pare. Nema tu ništa za tebe. Tvoje mišljenje je potpuno irelevantno.

Dr Petrović

pre 13 godina

Mi nećemo da finansiramo Crnu Goru, predosta smo plaćali samodoprinose za zemljotres. Nečemo da ulažemo naše novce u prugu i auto put.
Mi hoćemo da se naši novci ulažu u Dunav i obnavljanje kanala i rečnu flotu, hoćemo jeftin i pametan transport kanalima i Dunavom i Tisom.
Hoćemo da se obnove naše pruge, hoćemo našu željeznicu.
Hoćemo da se završe naši putevi i to brzo. pametno i kvalitetno.
Jel ti Mrkonjiću razumeš Srpski: Mi hoćemo naše da ostane nama, a Crna Gora nas ne in te re su je!
Idi kradi tamo, nas ostavi na miru, dosta si nam pomagao.

Damljan

pre 13 godina

Ehm, daj da i ja kažem koju, pošto se bavim organizacijom brodskog transporta. Ulagati u jednu luku zbog poslovanja FIAT-a je naprosto suludo. Ako je FIAT-u potrebna brža veza sa Italijom preko luke Bar, neka izvoli pa ulaže. Ionako je dobio već previše subvencija iz naših džepova za neka obećanja proizvodnje 200-300 hiljada vozila koja su još uvek u gustoj magli. Drugo, luke poput Rijeke, Kopra ili Ploča, su daleko konkurentinije za uvoz u Srbiju, a naročito za izvoz iz Srbije. Treba, takođe, uzeti u obzir i Solun, koji neće doveka biti nekonkurentan zbog štrajkova. Imajući u vidu dosadašnja i najavljena ulaganja, naročito u luku Rijeka, jasno je da naša uboga država neće moći ni blizu da parira sa ulaganjima u Bar. Kupiće luku, uložiće nešto novca i to je to. Ta sredstva će biti nedovoljna da se bude konkurentan, a biće povelika da bi bila za bacanje tek tako. Nažalost, čini mi se da će se desiti upravo ovako.

Boki Moravac

pre 13 godina

Crnogorci ako vam treba auto put i pruga podignite kredit pa pravite,nemam nista protiv.Mrkonjiceve bajke su se svima smucile.Postoji razno lobiranje a poslednje je iz Vojvodine.Preko potreban auto put prema Cacku i ostatku Zapadne Srbije oborio je Vojvodjanski lobi.Gde je sada Kostres ciji je zadatak bio da obori tender i srusi Velju Ilica i preusmeri novac u Vojvodinu gde se pravi auto put od Horgosa do N.Sada i obilaznica oko Vrsca.Ekipa Kostres,Canak, Pajtic je ucenivsi ovu klimavu vladu i B.Tadica tako odradila posao za sebe i bez ikakve kontrole sada oni razvlace novac a Velju su razapinjali svako vece na svim televizijama.Ne kazem da je isti cvecka ali mi ostadosmo bez auto puta iako je ibarska magistrala najfrekventnija i najcrnja u celoj drzavi.Mrkonjic za TV dnevnik poceo deonicu 12 km.Ub-Lajkovac pa pobegao sa tehnikom a sada obecava brda i doline.Stvarno ste ga preterali gospodo politicari...

Aleksandar

pre 13 godina

Daj bre Mrkonjicu zavrsavaj prvo koridor 10 pusti pruge i vrleti to ce vec neko drugi zavrsiti. Nemoj sad ja da ti pricam o znacaju reke Dunav. Sve je jasno kao dan, autoputevi i zeleznica su nam preko potrebni ali znajuci koliko smo neuki, neozbiljni i nerealni, najbolje je da cutimo i gradimo taj prokleti Skadar od Koridora 10!

Dejan

pre 13 godina

CRNOGORSKI KORIDOR 11.
Sve je propalo po Srbiji i Vojvodina i Sumadija..jug Srbije da i ne pominjem ...

Ali za naseg predsednika Tadica "patriotizam" je ulagati u NJIHOVU CrnuGoru.

Svakog dana smo svedoci velike kampanje gde politicari u nasoj vladi najavljuju investiranje NASEG NOVCA u NJIHOVU CrnuGoru ...
(izgradnja autoput-a, pruge, kupovina nekakve LukeBar ...)

Potpisite peticiju protiv ulaganja naseg novca u CrnuGoru i PRIDRUZITE SE NASEM TIMU...
www.usrbiji.com/peticija.aspx

Igor

pre 13 godina

Neverovatna (smesna) je prica o italijanskim firmama koje ce nekoliko puta pretovarati robu da bi isla do Rumunije.

Srbija nema apsolutno nikakav interes da ulaze u put i prugu do CrneGore
Ko ce vracati te dugove za razvoj crnegore (Kursumlija, Leskovac, Vojvodina) ?????


PRIORITET SRBIJE JE EVROPA A NE CRNAGORA....

Definitivno ovom zemljom upravljaju stranci koji uvode Srbiju u velike dugove da bi razvijali svoju domovinu....

Pogledajte komentar profesora ekon.fakulteta koji demantuje sve ove terazijske crnogorce:
http://starisajt.nspm.rs/ekonomskapolitika/2007_acimovic1.htm

MilosNis

pre 13 godina

Slazem se ministre sa vama i koridor 11 i luka Bar nam je jako bitna na zalost moram da vas obavestim da imamo mnogo bitnijih stvari sa kojima trebamo da se obracunamo a to su korupcija, kriminal, losa privatizacija... pa onda da zavrsite sve sto ste obecali pa tek onda da pricamo o koridoru11 i luci Bar, ako ima para i volje naravno!!

Stevan

pre 13 godina

Ovaj covek je definitivno vrlo opasan. Jedina uteha koja nam ostaje je da svoje stetocinske planove nece moci da realizuje do kraja mandata a posle toga dolazi prosrpska partija i vlast.

A autoput bijeljina-Doboj-Banja Luka?

pre 13 godina

Ja sam zainteresovana za autoput Bijeljina - Doboj - Banja Luka, da oživi privreda u Republici Srpskoj i da lakše stižemo gde želimo. CIP je uradio planska dokumenta još 2005.g., naša braća nemaju dovoljno para da sama realizuju ovaj posao. Zašto da ne pomognemo sebi. Zajedno ćemo lakše.

Petar

pre 13 godina

Koliko je Luka Bar znacajna videli su svi na tedneru, tacnije na tenderima jer zainteresovanih na prvih par kao ni na poslednjem nije bilo.

Sva halabuka se zavrsila na prodaji tri kopije dokumentacije. TRI kopije!

I onda dodje Mrkonjic i kaze kako je nama potrebna Luka bar a mi nemamo ni zavrsen Koridor 10.

Deki

pre 13 godina

Znacaj puta i pruge za Bar? Hmmm... Da vidimo...
Da uzmu jos novca od poreskih obveznika, da se ulizuju Crnogorcima da bi hmmm uzeli jos novca, da bi skupili politicke poene (ima ljudi koje ove izjave njihove ozbiljno shvataju) i ostali jos na vlasti da bi pa pogadjate vec uzeli jos para!

Arsenijevic

pre 13 godina

a -Dosta bre sa obecanjima.Izgadi put Subotica -Beogad .Obilaznicu oko Beograd Nis-Bugarska ili Makedonija i za td . Sta ga ti Ministre vise tupis .*******

Dran

pre 13 godina

Ovaj tip ...ciju slika bljesti na svakoj domacoj strani, je najopustenije rekao da planira da do 2030..(eeejjjj 2030) u Srbiji ce vozovi NA NEKIM DEONICAMA ici i do 160...a do 2020 do Cg sigurno 85..mislim da kad bih sam stvaljao jednu po jednu novu sinu do te Cg da bih stigao da poredjam do 2020. godine. 2030...ko na svetu prica o necemu sto moze da bude 2030 godine??

molimtesamomaloćuti

pre 13 godina

"Mrkonjić je rekao da su predstavnici Ministarstva za infrastrukturu održali izuzetno zapažene prezentacije o saobraćajnom Koridoru 11"

Mogu misliti kako su ih tamo posmatrali!!!


Da li su svi bili uniformisani, tj. u benkicama poput Mrkine? Garant ljudi pomislili da prisustvuju cirkuskoj predstavi.



Kako se druže Mrko nakon svih ovih divnih komentara koji ti poručuju da nikada ništa nisi uradio ne postidiš i povučeš u mišju rupu do kraja mandata. Sedi druže Mrko u ministarsku foteljicu, krckaj platu i sve ostalo što ti dopadne u ruke i ćuti malo, ne iritiraj više svojim ... pričama i grandioznim idejama.

Milos Obrenovic - RAZOCARANI

pre 13 godina

Toliko me svaka vest ovog coveka izludi da ne znam sta da napisem od besa, jednostavno munuo mu neko kintu pa stalno lobira za crnogorce, a mi kao da imamo piste na drumu, pa daj malo da damo viska nasoj braci....bolje je lacosta decko iniciraj da nam postave svetla na gazeli, nego sto se baskaris u svojoj meci s600!!!

huan

pre 13 godina

Kosovo je zakupilo albansku luku drac na 99 god.americki behtel vec gradi autoput i prugu Pristina Drac,sve sto nama treba je da izgradimo autoput i prugu od Nisa do Pristine i stvar resena za neuporedivo manje novca,ali to nije patriotski.

Maree

pre 13 godina

Ma da, evo svi cekaju na taj koridor da se zavrsi *****
ajde *******, prestani, kao da ne znamo kako funkcioniste sistem u srbiji. Privreda, vazi, ti pomazes nama, vazi, svi igraju oko nas, vazi, svemir sve vrti oko tebe i mene-nezamenjivi smo, vazi. ********

Memy

pre 13 godina

Aman covece vise smaras sa time. Ne interesuje me drugima da zidam bilo sta. REgulisi u Srbiji sta nevalja mani se tudjih zemalja.

marko

pre 13 godina

srbijanci ukapirajte vise da vi tu nama nista ne radite i gradite ,jeste li pismeni? mi gradimo nas dio auto puta od nasih kredita vi vas ako hocete hocete ako ne niko vas ne tjera,sto se luke Bar tice,svaki covjek i iz Srbije koji se malo razumije u ekonomiju i rast obima pretovara zna da je to veoma perspektivna luka i mnogo jeftinija od drugih...inace nemate potrebe da se nervirate ako je vi ne kupite kinezi ili italijani ce..

ivan

pre 13 godina

Komentatori nepadajte u trans sto Mrki zeli prugu i put ka Crnoj Gori,doticni gospodin nije sposoban put kroz ravnicu da zavrsi gde je zemlja odkupljena,postoji projekat i nadvoznjaci napravljeni a i pare su nabavljene.Nema od toga svega nista,netreba ga slusati.

wiener

pre 13 godina

autoput treba da se gradi jer sigurno ne skodi, ali ne vidim kako je put i pruga preko crnogorskih planincina bolja veza izmedju rumunije i srbije s jedne i itialije s druge strane nego vec postojeca veza preko hrvatske i slovenije? luka bar mi je oduvek vise izgledala kao jugoslovenski strateski projekat, jer su najprirodnije veze centralnog i istocnog balkana sa ostatkom sveta preko soluna i rijeke a prema rusiji preko dunava i rumunije.

miloje

pre 13 godina

Jadan bio, zaboravljas da od Italijanske granice do samog Beograda imas i autoput i zeljeznicku prugu u najboljem stanju. Jeste da i jedno i drugo 99% ide kroz drugu drzavu ali povezuje Srbiju i Italiju na najbolji nacin.

pedja

pre 13 godina

Od Južne Italije preko Crne Gore i Srbije najkraći put do Istočne Evrope
Na konferenciji pod nazivom "Od Jadranskog mora do Dunava“, koja je danas u organizaciji ITALFERA i ambasade Srbije održana u Rimu, prezentovane su mogućnosti za razvoj i unapređenje Koridora XI,Bari-Bar-Beograd-Bukurešt.

"Koridor XI je najkraći put od Južne Italije preko Crne Gore i Srbije do Istočne Evrope. Ukoliko bi se taj Koridor razvio, skratilo bi se vrijeme putovanja tereta od Italije do Rumunije za 50 odsto, istakli su na prezentaciji predstavnici italijanske Vlade i tamošnjih kompanija , koji će se takođe založiti za redizajn TEN-T ( Transevropska transportna mreža) u kojoj svoje mjesto treba da zauzme Koridor XI“, saopšteno je iz Ministarstva saobraćaja, pomorstva i telekomunikacija.

Na konferenciji su prezentovani i rezultati Studije o tehničko ekonomskoj izvodljivosti rekonstrukcije pruge Bar-Beograd, kojom je predviđeno povećanje brzine sa sadašnjih 40 na 65 km/h, porast broja putnika sa 1.300 na 5.000 putnika na dan i povećanje obima prevoza tereta sa 1,8 miliona tona na pet miliona tona godišnje.

"To je kratkoročni scenario koji bi se mijenjao u skladu sa tokom rekonstrukcije pruge. Predstavnici italijanske kompanije ITALFER i Saobraćajnog instituta CIP iz Beograda koji su radili Studiju, istakli su da procjene rasta prometa baziraju na činjenici da u Rumuniji postoji 11.000 italijanskih kompanija koje zapošljavaju oko 800.000 radnika, čiji je interes da promet robe prema Rumuniji ide preko Crne Gore i Srbije. Tu je i činjenica da se predviđa rast trgovine između Italije i Srbije u čemu je investiranje italijanskog Fiata u kapacitete kragujevačke auto industrije najznačajnije“, saopšteno je iz tog ministarstva.


Već sada tri voza sedmično, prevozeći rezervne dijelove za Fiat, saobraćaju između Italije i Srbije, a u buduće, nakon probne proizvodnje konsultanti procijenjuju da će tu relaciju dnevno prelaziti pet vozova.

"Doda li se svemu tome procijenjena stopa povraćaja stopa investicije od 16 odsto, jasno je da je projekat rekonstrukcije pruge Bar-Beograd od izuzetnog značaja za sve tri države“, rečeno je na prezentaciji u Rimu.

Perezentaciji su pored Ministra saobraćaja pomorstva i telekomunikacija dr Andrije Lompara i Ministra za infrastrukturu Republike Srbije Milutina Mrkonjića , prisustvovali i generalni direktor Italijanskih željeznica Mauro Moreti i direktori željeznica Srbije, Crne Gore, Luke Bar, kao i zainteresovani predstavnici brojnih italijanskih kompanija i finansijkih institucija koje podržavaju ozvaničenje i razvoj Koridora XI.

Zagor

pre 13 godina

Dosta mi je vas bre vojvođana, šta bre više hoćete samo vama da se daju pare. Znate li koliko mene zanima koridor 10, ali itekako me zanima da do Beograda ibarskom ne putujem 2 sata i više i pritom barem pet puta imam raznoraznih rizičnih situacija. ne gradimo mi auto put crnogorcima gradimo auto put ka zapadnoj Srbiji mislite da nema potencijala u gradovima kao što su Čačak i Užice pa i Priboj, a turizam Zlatibor Mokra Gora, Tara pa niko neće da dođe kada mu se smuči putovanje posle pola sata vožnje. Nisam ni ja za Crnogorce ali jesam za auto put do granice sa Crnom Gorom. Još jednom dosta mi je vas Vojvođana, dajte malo i ostalima.

pedja

pre 13 godina

Od Južne Italije preko Crne Gore i Srbije najkraći put do Istočne Evrope
Na konferenciji pod nazivom "Od Jadranskog mora do Dunava“, koja je danas u organizaciji ITALFERA i ambasade Srbije održana u Rimu, prezentovane su mogućnosti za razvoj i unapređenje Koridora XI,Bari-Bar-Beograd-Bukurešt.

"Koridor XI je najkraći put od Južne Italije preko Crne Gore i Srbije do Istočne Evrope. Ukoliko bi se taj Koridor razvio, skratilo bi se vrijeme putovanja tereta od Italije do Rumunije za 50 odsto, istakli su na prezentaciji predstavnici italijanske Vlade i tamošnjih kompanija , koji će se takođe založiti za redizajn TEN-T ( Transevropska transportna mreža) u kojoj svoje mjesto treba da zauzme Koridor XI“, saopšteno je iz Ministarstva saobraćaja, pomorstva i telekomunikacija.

Na konferenciji su prezentovani i rezultati Studije o tehničko ekonomskoj izvodljivosti rekonstrukcije pruge Bar-Beograd, kojom je predviđeno povećanje brzine sa sadašnjih 40 na 65 km/h, porast broja putnika sa 1.300 na 5.000 putnika na dan i povećanje obima prevoza tereta sa 1,8 miliona tona na pet miliona tona godišnje.

"To je kratkoročni scenario koji bi se mijenjao u skladu sa tokom rekonstrukcije pruge. Predstavnici italijanske kompanije ITALFER i Saobraćajnog instituta CIP iz Beograda koji su radili Studiju, istakli su da procjene rasta prometa baziraju na činjenici da u Rumuniji postoji 11.000 italijanskih kompanija koje zapošljavaju oko 800.000 radnika, čiji je interes da promet robe prema Rumuniji ide preko Crne Gore i Srbije. Tu je i činjenica da se predviđa rast trgovine između Italije i Srbije u čemu je investiranje italijanskog Fiata u kapacitete kragujevačke auto industrije najznačajnije“, saopšteno je iz tog ministarstva.


Već sada tri voza sedmično, prevozeći rezervne dijelove za Fiat, saobraćaju između Italije i Srbije, a u buduće, nakon probne proizvodnje konsultanti procijenjuju da će tu relaciju dnevno prelaziti pet vozova.

"Doda li se svemu tome procijenjena stopa povraćaja stopa investicije od 16 odsto, jasno je da je projekat rekonstrukcije pruge Bar-Beograd od izuzetnog značaja za sve tri države“, rečeno je na prezentaciji u Rimu.

Perezentaciji su pored Ministra saobraćaja pomorstva i telekomunikacija dr Andrije Lompara i Ministra za infrastrukturu Republike Srbije Milutina Mrkonjića , prisustvovali i generalni direktor Italijanskih željeznica Mauro Moreti i direktori željeznica Srbije, Crne Gore, Luke Bar, kao i zainteresovani predstavnici brojnih italijanskih kompanija i finansijkih institucija koje podržavaju ozvaničenje i razvoj Koridora XI.

Joel

pre 13 godina

Sve se ovo pravi radi Crnogoraca jer su Mrkonjic i Tadic Crnogorci i samo razmisljaju kako da posalju pare u Crnu Goru i da izgrade Crnu Goru na racun Srbije. Kakva Italija, Fiat u Kragujevcu i italijanske firme u Rumuniji. To je samo da bi Mrkonjic i Tadic mogli lakse da odu u rodni kraj i tamo jedu kajmak. Hm, ne znam jesam li jos nesto zaboravio. Ajde pomognite mi Montenegro haters-i, koji su jos ono argumenti koje koristite oko luke Bar? Ah, da ljetovanje u Grckoj i ulaganje u luku Solun (jer je Solun blizi Italiji nego Bar). Ah, da, Crnogorski studenti ne smiju da studiraju besplatno u Srbiji. Znam da ovaj argument ne izgleda kao da je u kontekstu ali kad razmislite studenti iz Crne Gore bi koristili prugu i mnogo vise bi ih ondo doslo u Beograd. Eto, dao sam vam jos jedan novi argument protiv luke Bar. Salu na stranu, treba ulagati u konje. Onda se Fiat-ovi djelovi konjima prenose preko Dinare i Lombardije. Tu ne treba mnogo ulaganja i znanje postoji, ne treba doskolovavanje.

Pozdrav iz Crne Gore. Ono sto vas vadi je da je Italija zainteresovana za luku Bar i oni ce ulagati bez obzira da li ce Srbija ispuniti svoje obaveze ili nece.

srban

pre 13 godina

Pozdrav iz Crne Gore. Ono sto vas vadi je da je Italija zainteresovana za luku Bar i oni ce ulagati bez obzira da li ce Srbija ispuniti svoje obaveze ili nece.
(Joel, 9. novembar 2010 17:36)

Nisi razumeo. Srpski državljani, iznose svoje mišljenje o tome kako bi srpska vlada trebalo da troši srpske pare. Nema tu ništa za tebe. Tvoje mišljenje je potpuno irelevantno.

bojan

pre 13 godina

Stvar je prosta. Crnoj Gori je potrebna veza sa Evropskim koridorima da bi imala šanse za dalji razvoj. Plate se lobisti i stvar uspe. Šteta je samo što su naši ministri lobiraju za drugu državu.

marko

pre 13 godina

srbijanci ukapirajte vise da vi tu nama nista ne radite i gradite ,jeste li pismeni? mi gradimo nas dio auto puta od nasih kredita vi vas ako hocete hocete ako ne niko vas ne tjera,sto se luke Bar tice,svaki covjek i iz Srbije koji se malo razumije u ekonomiju i rast obima pretovara zna da je to veoma perspektivna luka i mnogo jeftinija od drugih...inace nemate potrebe da se nervirate ako je vi ne kupite kinezi ili italijani ce..

Zagor

pre 13 godina

Dosta mi je vas bre vojvođana, šta bre više hoćete samo vama da se daju pare. Znate li koliko mene zanima koridor 10, ali itekako me zanima da do Beograda ibarskom ne putujem 2 sata i više i pritom barem pet puta imam raznoraznih rizičnih situacija. ne gradimo mi auto put crnogorcima gradimo auto put ka zapadnoj Srbiji mislite da nema potencijala u gradovima kao što su Čačak i Užice pa i Priboj, a turizam Zlatibor Mokra Gora, Tara pa niko neće da dođe kada mu se smuči putovanje posle pola sata vožnje. Nisam ni ja za Crnogorce ali jesam za auto put do granice sa Crnom Gorom. Još jednom dosta mi je vas Vojvođana, dajte malo i ostalima.

pedja

pre 13 godina

Od Južne Italije preko Crne Gore i Srbije najkraći put do Istočne Evrope
Na konferenciji pod nazivom "Od Jadranskog mora do Dunava“, koja je danas u organizaciji ITALFERA i ambasade Srbije održana u Rimu, prezentovane su mogućnosti za razvoj i unapređenje Koridora XI,Bari-Bar-Beograd-Bukurešt.

"Koridor XI je najkraći put od Južne Italije preko Crne Gore i Srbije do Istočne Evrope. Ukoliko bi se taj Koridor razvio, skratilo bi se vrijeme putovanja tereta od Italije do Rumunije za 50 odsto, istakli su na prezentaciji predstavnici italijanske Vlade i tamošnjih kompanija , koji će se takođe založiti za redizajn TEN-T ( Transevropska transportna mreža) u kojoj svoje mjesto treba da zauzme Koridor XI“, saopšteno je iz Ministarstva saobraćaja, pomorstva i telekomunikacija.

Na konferenciji su prezentovani i rezultati Studije o tehničko ekonomskoj izvodljivosti rekonstrukcije pruge Bar-Beograd, kojom je predviđeno povećanje brzine sa sadašnjih 40 na 65 km/h, porast broja putnika sa 1.300 na 5.000 putnika na dan i povećanje obima prevoza tereta sa 1,8 miliona tona na pet miliona tona godišnje.

"To je kratkoročni scenario koji bi se mijenjao u skladu sa tokom rekonstrukcije pruge. Predstavnici italijanske kompanije ITALFER i Saobraćajnog instituta CIP iz Beograda koji su radili Studiju, istakli su da procjene rasta prometa baziraju na činjenici da u Rumuniji postoji 11.000 italijanskih kompanija koje zapošljavaju oko 800.000 radnika, čiji je interes da promet robe prema Rumuniji ide preko Crne Gore i Srbije. Tu je i činjenica da se predviđa rast trgovine između Italije i Srbije u čemu je investiranje italijanskog Fiata u kapacitete kragujevačke auto industrije najznačajnije“, saopšteno je iz tog ministarstva.


Već sada tri voza sedmično, prevozeći rezervne dijelove za Fiat, saobraćaju između Italije i Srbije, a u buduće, nakon probne proizvodnje konsultanti procijenjuju da će tu relaciju dnevno prelaziti pet vozova.

"Doda li se svemu tome procijenjena stopa povraćaja stopa investicije od 16 odsto, jasno je da je projekat rekonstrukcije pruge Bar-Beograd od izuzetnog značaja za sve tri države“, rečeno je na prezentaciji u Rimu.

Perezentaciji su pored Ministra saobraćaja pomorstva i telekomunikacija dr Andrije Lompara i Ministra za infrastrukturu Republike Srbije Milutina Mrkonjića , prisustvovali i generalni direktor Italijanskih željeznica Mauro Moreti i direktori željeznica Srbije, Crne Gore, Luke Bar, kao i zainteresovani predstavnici brojnih italijanskih kompanija i finansijkih institucija koje podržavaju ozvaničenje i razvoj Koridora XI.

pedja

pre 13 godina

Od Južne Italije preko Crne Gore i Srbije najkraći put do Istočne Evrope
Na konferenciji pod nazivom "Od Jadranskog mora do Dunava“, koja je danas u organizaciji ITALFERA i ambasade Srbije održana u Rimu, prezentovane su mogućnosti za razvoj i unapređenje Koridora XI,Bari-Bar-Beograd-Bukurešt.

"Koridor XI je najkraći put od Južne Italije preko Crne Gore i Srbije do Istočne Evrope. Ukoliko bi se taj Koridor razvio, skratilo bi se vrijeme putovanja tereta od Italije do Rumunije za 50 odsto, istakli su na prezentaciji predstavnici italijanske Vlade i tamošnjih kompanija , koji će se takođe založiti za redizajn TEN-T ( Transevropska transportna mreža) u kojoj svoje mjesto treba da zauzme Koridor XI“, saopšteno je iz Ministarstva saobraćaja, pomorstva i telekomunikacija.

Na konferenciji su prezentovani i rezultati Studije o tehničko ekonomskoj izvodljivosti rekonstrukcije pruge Bar-Beograd, kojom je predviđeno povećanje brzine sa sadašnjih 40 na 65 km/h, porast broja putnika sa 1.300 na 5.000 putnika na dan i povećanje obima prevoza tereta sa 1,8 miliona tona na pet miliona tona godišnje.

"To je kratkoročni scenario koji bi se mijenjao u skladu sa tokom rekonstrukcije pruge. Predstavnici italijanske kompanije ITALFER i Saobraćajnog instituta CIP iz Beograda koji su radili Studiju, istakli su da procjene rasta prometa baziraju na činjenici da u Rumuniji postoji 11.000 italijanskih kompanija koje zapošljavaju oko 800.000 radnika, čiji je interes da promet robe prema Rumuniji ide preko Crne Gore i Srbije. Tu je i činjenica da se predviđa rast trgovine između Italije i Srbije u čemu je investiranje italijanskog Fiata u kapacitete kragujevačke auto industrije najznačajnije“, saopšteno je iz tog ministarstva.


Već sada tri voza sedmično, prevozeći rezervne dijelove za Fiat, saobraćaju između Italije i Srbije, a u buduće, nakon probne proizvodnje konsultanti procijenjuju da će tu relaciju dnevno prelaziti pet vozova.

"Doda li se svemu tome procijenjena stopa povraćaja stopa investicije od 16 odsto, jasno je da je projekat rekonstrukcije pruge Bar-Beograd od izuzetnog značaja za sve tri države“, rečeno je na prezentaciji u Rimu.

Perezentaciji su pored Ministra saobraćaja pomorstva i telekomunikacija dr Andrije Lompara i Ministra za infrastrukturu Republike Srbije Milutina Mrkonjića , prisustvovali i generalni direktor Italijanskih željeznica Mauro Moreti i direktori željeznica Srbije, Crne Gore, Luke Bar, kao i zainteresovani predstavnici brojnih italijanskih kompanija i finansijkih institucija koje podržavaju ozvaničenje i razvoj Koridora XI.

gari kuper

pre 13 godina

Alo bre,jel si toliko nenormalan il je to ovaj narod sto te slusa i trpi..Pa nema ti narod leba da jede ti ces da mu pravis pruge i puteve inace najskuplje i najlosije u Evropi,naravno..
Sta mi trpimo vise,ovo vredja zdrav razum

Dr Petrović

pre 13 godina

Mi nećemo da finansiramo Crnu Goru, predosta smo plaćali samodoprinose za zemljotres. Nečemo da ulažemo naše novce u prugu i auto put.
Mi hoćemo da se naši novci ulažu u Dunav i obnavljanje kanala i rečnu flotu, hoćemo jeftin i pametan transport kanalima i Dunavom i Tisom.
Hoćemo da se obnove naše pruge, hoćemo našu željeznicu.
Hoćemo da se završe naši putevi i to brzo. pametno i kvalitetno.
Jel ti Mrkonjiću razumeš Srpski: Mi hoćemo naše da ostane nama, a Crna Gora nas ne in te re su je!
Idi kradi tamo, nas ostavi na miru, dosta si nam pomagao.

Aleksandar

pre 13 godina

Što ne prenesete da je drug rekao "pruga Bar, Titograd, Beograd..."

Nećemo se mi navozati železnicom u Srbiji. I Pašić je svojevremeno tvrdio da nam to ništa ne treba. I bio je u pravu. Jer da treba za nešto, ne bi tako danas izgledala.

Srle

pre 13 godina

Ne radi se o nikakvim Montenegro haterima kao sto sto napisa jedan komentator iz CG. Cinjenica je da studenti iz Crne Gore mogu da studiraju u Srbiji pod istim uslovima kao domaci studenti i da tim domacim studentima uimaju mesto na listama za upis o trosku budzeta, dok studenti iz Srbije ne mogu ako pozele da studiraju u Crnoj Gori, mada bi broj takvih zasigurno bio visetruko manji nego broj onih koji iz CG zele studirati u Srbiji. Ja ne vidim nijedan razlog zbog koga bi bilo normalno da gradjanin Srbije od cijeg poreza se puni njen budzet finansira besplatno visoko skolstvo za studenta iz Crne Gore, kada bi bar postojao neki reciprocitet jos bih i mogao da razumijem a ovako je potpuno nakaradno.

Sto se tice puta istina je taj putni pravac nikome osim Crnoj Gori i donekle Italiji moze da donese neku korist, a Srbiji gotovo nikakvu jer promet na tome putu nikada nece biti toliki da se od naplacenih putarina taj put moze odrzavati. Koridor 11 kao termin ne postoji nego su ga izmislili ovi nasi ministri, dok u evropskim kartama to nigde nije ucrtano.

Boki Moravac

pre 13 godina

Crnogorci ako vam treba auto put i pruga podignite kredit pa pravite,nemam nista protiv.Mrkonjiceve bajke su se svima smucile.Postoji razno lobiranje a poslednje je iz Vojvodine.Preko potreban auto put prema Cacku i ostatku Zapadne Srbije oborio je Vojvodjanski lobi.Gde je sada Kostres ciji je zadatak bio da obori tender i srusi Velju Ilica i preusmeri novac u Vojvodinu gde se pravi auto put od Horgosa do N.Sada i obilaznica oko Vrsca.Ekipa Kostres,Canak, Pajtic je ucenivsi ovu klimavu vladu i B.Tadica tako odradila posao za sebe i bez ikakve kontrole sada oni razvlace novac a Velju su razapinjali svako vece na svim televizijama.Ne kazem da je isti cvecka ali mi ostadosmo bez auto puta iako je ibarska magistrala najfrekventnija i najcrnja u celoj drzavi.Mrkonjic za TV dnevnik poceo deonicu 12 km.Ub-Lajkovac pa pobegao sa tehnikom a sada obecava brda i doline.Stvarno ste ga preterali gospodo politicari...

wiener

pre 13 godina

autoput treba da se gradi jer sigurno ne skodi, ali ne vidim kako je put i pruga preko crnogorskih planincina bolja veza izmedju rumunije i srbije s jedne i itialije s druge strane nego vec postojeca veza preko hrvatske i slovenije? luka bar mi je oduvek vise izgledala kao jugoslovenski strateski projekat, jer su najprirodnije veze centralnog i istocnog balkana sa ostatkom sveta preko soluna i rijeke a prema rusiji preko dunava i rumunije.

Petar

pre 13 godina

Koliko je Luka Bar znacajna videli su svi na tedneru, tacnije na tenderima jer zainteresovanih na prvih par kao ni na poslednjem nije bilo.

Sva halabuka se zavrsila na prodaji tri kopije dokumentacije. TRI kopije!

I onda dodje Mrkonjic i kaze kako je nama potrebna Luka bar a mi nemamo ni zavrsen Koridor 10.

Dejan

pre 13 godina

CRNOGORSKI KORIDOR 11.
Sve je propalo po Srbiji i Vojvodina i Sumadija..jug Srbije da i ne pominjem ...

Ali za naseg predsednika Tadica "patriotizam" je ulagati u NJIHOVU CrnuGoru.

Svakog dana smo svedoci velike kampanje gde politicari u nasoj vladi najavljuju investiranje NASEG NOVCA u NJIHOVU CrnuGoru ...
(izgradnja autoput-a, pruge, kupovina nekakve LukeBar ...)

Potpisite peticiju protiv ulaganja naseg novca u CrnuGoru i PRIDRUZITE SE NASEM TIMU...
www.usrbiji.com/peticija.aspx

miloje

pre 13 godina

Jadan bio, zaboravljas da od Italijanske granice do samog Beograda imas i autoput i zeljeznicku prugu u najboljem stanju. Jeste da i jedno i drugo 99% ide kroz drugu drzavu ali povezuje Srbiju i Italiju na najbolji nacin.

huan

pre 13 godina

Kosovo je zakupilo albansku luku drac na 99 god.americki behtel vec gradi autoput i prugu Pristina Drac,sve sto nama treba je da izgradimo autoput i prugu od Nisa do Pristine i stvar resena za neuporedivo manje novca,ali to nije patriotski.

Milovan

pre 13 godina

Ovaj lik stvarno više nema pojma šta priča. Kakva crna Crna Gora i kakav crni koridor ka njima??? Kome to još treba. Gradi ti čoveče normalnu prugu do granice na Kelebiji, a ne da se vozimo kao da smo u kočijama !!! Da si je gradio tim tempom kolike si silne gluposti izvaljivao, do sada bi već imali i drugi kolosek na njoj, a i onaj stari postojeći bi bio obnovljen.

Petar

pre 13 godina

Sve sto je ovaj covek uradio se moze svesti u jednu rec a to je NISTA!

Mnogo toga je zapoceo, za vreme prethodnih mandata a ponesto i za vreme sadasnjeg i za dosta toga je obezbedjen novac ali nista nije zavrseno.
Zasto ga niste pitali novinari sta je sa Prokopom na kome je otvorio radove pocetkom 2010-te, sa silnim krakovima Koridora 10, obilaznicom oko Beograda, Subotice, Novoga Sada?

Sta je sa radovima na auto putu? Sanacija 30m nadvoznjaka traje tri meseca?
Na bubanj potoku, znaju oni koji su prolazili. Pa primer sanacije odrona na Begaljickom Brdu, sanira se svake godine i uvek ista prica a to su samo neki banalni primeri.

Boris

pre 13 godina

Joj, stvarno vise ne mogu da gledam/citam/slusam vise ove gluposti. Obecavanja obecavanja, a mi i dalje vozimo kroz ravnicu, heeej ravnicu vojvodjansku 50km/h, jer nemamo auto-put uradjen. nemamo ni zeleznicu, nego do madjarske voz ide 40km/h...umesto da imamo zeleznicu koja tuda gazi 200km/h mi se truckamo kao u doba orijent expresa. A doticni gospodin bi vec jednom trebalo da presvuce ovu kosulju, jer lici na nekog ko je upravo sishao sa skele, a ne na ministra....

Jao kako smo mi tuzni narod...

Pozdrav iz EU.

Memy

pre 13 godina

Aman covece vise smaras sa time. Ne interesuje me drugima da zidam bilo sta. REgulisi u Srbiji sta nevalja mani se tudjih zemalja.

Igor

pre 13 godina

Neverovatna (smesna) je prica o italijanskim firmama koje ce nekoliko puta pretovarati robu da bi isla do Rumunije.

Srbija nema apsolutno nikakav interes da ulaze u put i prugu do CrneGore
Ko ce vracati te dugove za razvoj crnegore (Kursumlija, Leskovac, Vojvodina) ?????


PRIORITET SRBIJE JE EVROPA A NE CRNAGORA....

Definitivno ovom zemljom upravljaju stranci koji uvode Srbiju u velike dugove da bi razvijali svoju domovinu....

Pogledajte komentar profesora ekon.fakulteta koji demantuje sve ove terazijske crnogorce:
http://starisajt.nspm.rs/ekonomskapolitika/2007_acimovic1.htm

MilosNis

pre 13 godina

Slazem se ministre sa vama i koridor 11 i luka Bar nam je jako bitna na zalost moram da vas obavestim da imamo mnogo bitnijih stvari sa kojima trebamo da se obracunamo a to su korupcija, kriminal, losa privatizacija... pa onda da zavrsite sve sto ste obecali pa tek onda da pricamo o koridoru11 i luci Bar, ako ima para i volje naravno!!

Deki

pre 13 godina

Znacaj puta i pruge za Bar? Hmmm... Da vidimo...
Da uzmu jos novca od poreskih obveznika, da se ulizuju Crnogorcima da bi hmmm uzeli jos novca, da bi skupili politicke poene (ima ljudi koje ove izjave njihove ozbiljno shvataju) i ostali jos na vlasti da bi pa pogadjate vec uzeli jos para!

pitam se, pitam

pre 13 godina

Dve poslednje godine, u desetina vesti, Mrkonjic se zdusno zalaze za rekonstrukciju pruge Beograd-Bar i autoputa, bez ikakvih razionalnih razloga, desetine komentarora ga listom zbog toga osudjuje, argumetujuci, da je to promasaj za Srbiju, ali dzaba, on gura svoju pricu. Sada u pomoc poziva, i Italijane i Rumune, sa nekim obecanjima, a za pretpostaviti je, da ce uskoro da izadje sa pricom, kako su drzave severne Afrike, izuzetno zainteresovane za saradnju sa Skandinavskim zemljama, bas preko pruke Beograd-Bar!
Strucnjaci (poznavaoci trenutnih i mogucih, kapaciteta barske luke), ekonomisti (jacina nase zemlje, da to finansira ili otplati), privrednici (potrebe, okrenutost nase privrede koridoru 10), kazu da je to Srbiji nepotrebno i bacanje ogromnih para (kao, sto je uostalim bilo bacanje para, i ulaziti u penjanje pruge na 800 metara n.v, zbog najplice luke na sredozemlju, potpuno neiskoristene od Srbije, jer je neupotrebljiva i nepotrebna srpskoj privredi)!
Procitajte:
http://starisajt.nspm.rs/ekonomskapolitika/2007_acimovic1.htm
Da li tu pricu, oko Barske luke, pruge Beograd-Bar i autoputa, gura crnogorski lobi u Srbiji, ili je Mrkonjic u zabludi?

molimtesamomaloćuti

pre 13 godina

"Mrkonjić je rekao da su predstavnici Ministarstva za infrastrukturu održali izuzetno zapažene prezentacije o saobraćajnom Koridoru 11"

Mogu misliti kako su ih tamo posmatrali!!!


Da li su svi bili uniformisani, tj. u benkicama poput Mrkine? Garant ljudi pomislili da prisustvuju cirkuskoj predstavi.



Kako se druže Mrko nakon svih ovih divnih komentara koji ti poručuju da nikada ništa nisi uradio ne postidiš i povučeš u mišju rupu do kraja mandata. Sedi druže Mrko u ministarsku foteljicu, krckaj platu i sve ostalo što ti dopadne u ruke i ćuti malo, ne iritiraj više svojim ... pričama i grandioznim idejama.

Milos Obrenovic - RAZOCARANI

pre 13 godina

Toliko me svaka vest ovog coveka izludi da ne znam sta da napisem od besa, jednostavno munuo mu neko kintu pa stalno lobira za crnogorce, a mi kao da imamo piste na drumu, pa daj malo da damo viska nasoj braci....bolje je lacosta decko iniciraj da nam postave svetla na gazeli, nego sto se baskaris u svojoj meci s600!!!

Damljan

pre 13 godina

Ehm, daj da i ja kažem koju, pošto se bavim organizacijom brodskog transporta. Ulagati u jednu luku zbog poslovanja FIAT-a je naprosto suludo. Ako je FIAT-u potrebna brža veza sa Italijom preko luke Bar, neka izvoli pa ulaže. Ionako je dobio već previše subvencija iz naših džepova za neka obećanja proizvodnje 200-300 hiljada vozila koja su još uvek u gustoj magli. Drugo, luke poput Rijeke, Kopra ili Ploča, su daleko konkurentinije za uvoz u Srbiju, a naročito za izvoz iz Srbije. Treba, takođe, uzeti u obzir i Solun, koji neće doveka biti nekonkurentan zbog štrajkova. Imajući u vidu dosadašnja i najavljena ulaganja, naročito u luku Rijeka, jasno je da naša uboga država neće moći ni blizu da parira sa ulaganjima u Bar. Kupiće luku, uložiće nešto novca i to je to. Ta sredstva će biti nedovoljna da se bude konkurentan, a biće povelika da bi bila za bacanje tek tako. Nažalost, čini mi se da će se desiti upravo ovako.

A autoput bijeljina-Doboj-Banja Luka?

pre 13 godina

Ja sam zainteresovana za autoput Bijeljina - Doboj - Banja Luka, da oživi privreda u Republici Srpskoj i da lakše stižemo gde želimo. CIP je uradio planska dokumenta još 2005.g., naša braća nemaju dovoljno para da sama realizuju ovaj posao. Zašto da ne pomognemo sebi. Zajedno ćemo lakše.

Dran

pre 13 godina

Ovaj tip ...ciju slika bljesti na svakoj domacoj strani, je najopustenije rekao da planira da do 2030..(eeejjjj 2030) u Srbiji ce vozovi NA NEKIM DEONICAMA ici i do 160...a do 2020 do Cg sigurno 85..mislim da kad bih sam stvaljao jednu po jednu novu sinu do te Cg da bih stigao da poredjam do 2020. godine. 2030...ko na svetu prica o necemu sto moze da bude 2030 godine??

Arsenijevic

pre 13 godina

a -Dosta bre sa obecanjima.Izgadi put Subotica -Beogad .Obilaznicu oko Beograd Nis-Bugarska ili Makedonija i za td . Sta ga ti Ministre vise tupis .*******

Maree

pre 13 godina

Ma da, evo svi cekaju na taj koridor da se zavrsi *****
ajde *******, prestani, kao da ne znamo kako funkcioniste sistem u srbiji. Privreda, vazi, ti pomazes nama, vazi, svi igraju oko nas, vazi, svemir sve vrti oko tebe i mene-nezamenjivi smo, vazi. ********

Aleksandar

pre 13 godina

Daj bre Mrkonjicu zavrsavaj prvo koridor 10 pusti pruge i vrleti to ce vec neko drugi zavrsiti. Nemoj sad ja da ti pricam o znacaju reke Dunav. Sve je jasno kao dan, autoputevi i zeleznica su nam preko potrebni ali znajuci koliko smo neuki, neozbiljni i nerealni, najbolje je da cutimo i gradimo taj prokleti Skadar od Koridora 10!

Stevan

pre 13 godina

Ovaj covek je definitivno vrlo opasan. Jedina uteha koja nam ostaje je da svoje stetocinske planove nece moci da realizuje do kraja mandata a posle toga dolazi prosrpska partija i vlast.

ivan

pre 13 godina

Komentatori nepadajte u trans sto Mrki zeli prugu i put ka Crnoj Gori,doticni gospodin nije sposoban put kroz ravnicu da zavrsi gde je zemlja odkupljena,postoji projekat i nadvoznjaci napravljeni a i pare su nabavljene.Nema od toga svega nista,netreba ga slusati.