Biz - B92.net
  1. Kod vas se braco Srbi barem nesto i cini kad je zeljeznica u pitanju a kod nas vjerovali ili ne prije 5 godina smo porucili tramvaje isto iz Svajcarske jer je Podgorica trebala da dobije 10 linija, i normalno kako to nalazu nasa lopovska posla od toga nista nije ni bilo. Tramvaji su stigli i onda su se sjetili dupeglavci da ih instaliraju na liniji Bar - Podgorica, Podgorica - Niksic i Podgorica - Bijelo Polje. I evo 5 godina 3 tramvaja i to modifikovana idu na te relaciji a pritom su i dizel tramvaji. Kakva sprdacina sa narodom u CG, a pritom je Vlada platila skoro 50 miliona, a odbili su 5 ovakvih vozova za iste te novce.
    (Thor, 29. oktobar 2021 16:54)


    Ovakav voz za 300 putnika za brzine od 200 km/h kosta skoro 60 miliona evra..
    SRB je kupila 3 a po okoncanju pruge Nis/Bgd kupice jos 1..
    Ali da bi imao brzu prugu mnogo toga treba da se uradi i to je ogroman i skup posao.
    Pruga Bgd/Subotica kosta malo preko 1.3 milijarde..
    CG bi u buducnosti mogla da sa SRB napravi model za brzi voz do Bara, jeste skupo ali bi vredelo, pre toga svakako CG treba da se odluci da li je SRB okupira i da li joj je kriva za sve...
    (SRB über alles, 29. oktobar 2021 21:14)

    # Link komentara

  2. Па шта хоћете за 200 динара карту?Е не може!Има нас који би платили и више!
    (бивши Граничар, 29. oktobar 2021 19:27)

    # Link komentara

  3. Amsterdam - Rotterdam 66 km 16,50€ u jednom pravcu.
    (Пера, 29. oktobar 2021 18:44)

    # Link komentara

  4. Amsterdam - Utrecht 35km. 8,20€

    Znaci cena sasvim ok. Bravo za nas!
    (Пера, 29. oktobar 2021 18:41)

    # Link komentara

  5. kako ye nece isplatit za 1000 u jednom pravcu..gorivo,putarine,platis parking ako ga nadjes,amortizacija,zamor voznje,tj paznja..ovako sednes i peglas..ljudi bre,pa celoj evropi ti brzi vozovi pice i jako puno se ljudi vozi..ovo nema veze meni licno sa politikom..ako trebam na jedan dan do N.BG da idem,naravno da cu vozom ici..pa danas od aerodroma kolono prema gradu..
    (noob, 29. oktobar 2021 17:50)

    # Link komentara

  6. Napravite bar jednu bus liniju sa nbg do prokopa... inace ce biti brze cekati bus u zemunu.....
    (Nbg, 29. oktobar 2021 17:47)

    # Link komentara

  7. Sajt cenovnika skanetrafiken.

    Malme-Kopenhagen,distansa 40 km. ca 15 evra jedan pravac,mesecna ca 250 evra.

    NS-Bgd 80 km, karta 8 evra...
    (Ticket, 29. oktobar 2021 17:31)

    # Link komentara

  8. Ovakvi vozovi treba da saobracaju na liniji Nis-Beograd-Subotica i to sto pre.
    (Petar, 29. oktobar 2021 17:24)

    # Link komentara

  9. Svaka cast, kapa dole!
    (111, 29. oktobar 2021 17:20)

    # Link komentara

  10. "brisel do antverpena €5, a standard 5x veci. koji mozak je rekao 1000din ili ti €8?"

    41 km.
    Inace voz kosta 9.5€.
    (ex, 29. oktobar 2021 16:58)

    # Link komentara

  11. Kod vas se braco Srbi barem nesto i cini kad je zeljeznica u pitanju a kod nas vjerovali ili ne prije 5 godina smo porucili tramvaje isto iz Svajcarske jer je Podgorica trebala da dobije 10 linija, i normalno kako to nalazu nasa lopovska posla od toga nista nije ni bilo. Tramvaji su stigli i onda su se sjetili dupeglavci da ih instaliraju na liniji Bar - Podgorica, Podgorica - Niksic i Podgorica - Bijelo Polje. I evo 5 godina 3 tramvaja i to modifikovana idu na te relaciji a pritom su i dizel tramvaji. Kakva sprdacina sa narodom u CG, a pritom je Vlada platila skoro 50 miliona, a odbili su 5 ovakvih vozova za iste te novce.
    (Thor, 29. oktobar 2021 16:54)

    # Link komentara

  12. 500 do tamo i 500 nazad je vec razumna cena,ipak nismo toliko bogati da damo 2000,za taj novac moze i automobilom,ali ajde da ne koristimo auto.Ako se ide kolektivno opet je jeftinije automobilom
    (Lynx011, 29. oktobar 2021 16:47)

    # Link komentara

  13. A sto nema vise vozova u Vranju, Leskovcu, Presevu....
    To nigde nema.
    (Dragan, 29. oktobar 2021 16:46)

    # Link komentara

  14. brisel do antverpena €5, a standard 5x veci. koji mozak je rekao 1000din ili ti €8?
    (kiki, 29. oktobar 2021 16:24)

    Brisel-Antwerp oko 65 kilometara a karta 5 eur?? Deurne(naselje udaljeno 5 kilometara od centra Antwerpena) tranvajska karta 3 eur.
    (Zadnjica, Gučevo, Cer…,, 29. oktobar 2021 16:44)

    # Link komentara

  15. Dr.mr
    Kako to misliš da odem kolima za manje od 1000 dinara do NS u jednom pravcu....vozim Pežo 308 1.6 hdi i na otvorenom mi troši 5.5 litara na 100 kilometara dakle do Novog Sada ima oko 80 kilometara i auto mi potroši oko 5 litara to je 5×170 što iznosi 850 dinara plus putarina 240 to je već 1090 dinara a gde je parking,vozom dolazim do centra N.Sada.....mislim možeš i bez putarine ali onda se klackaš preko sat vremena i nikako nije moguće porediti sa vozom.
    (hmmmm, 29. oktobar 2021 16:01)


    logicno voz kao kolektivni prevoz treba biti jeftiniji od privatnog luksuza auta vise od 10%
    (Dušan R., 29. oktobar 2021 16:39)

    # Link komentara

  16. Dr.mr
    Kako to misliš da odem kolima za manje od 1000 dinara do NS u jednom pravcu....vozim Pežo 308 1.6 hdi i na otvorenom mi troši 5.5 litara na 100 kilometara dakle do Novog Sada ima oko 80 kilometara i auto mi potroši oko 5 litara to je 5×170 što iznosi 850 dinara plus putarina 240 to je već 1090 dinara a gde je parking,vozom dolazim do centra N.Sada.....mislim možeš i bez putarine ali onda se klackaš preko sat vremena i nikako nije moguće porediti sa vozom.
    (hmmmm, 29. oktobar 2021 16:01)

    Slažem se, ALI
    Šta čovek da radi sam u drugom gradu? Dakle računato je samo za jednu osobu. Ok, studentima se isplati jer ne mogu da kupe automobil.
    A ako ide poslom, onda previše vremena čovek gubi na čekanje voza u oba pravca, i na dolazak i odlazak sa stanica.
    Takođe, u gornju računicu nije uračunata cena koštanja dolaska i odlaska sa stanica u oba pravca dva puta (znači oko 500 din busom)
    A naravno, slažem se i da je cena putarine kao i cena goriva bezobrazna!
    (oglav, 29. oktobar 2021 16:36)

    # Link komentara

  17. Pa od negde mora da se krene, prvo se gleda gde je najispativije i onda da se siri dalje, ali i drzava mora da jaca i svi delovi zemlje da bi uopste bilo moguce.
    za sve to treba dosta rada truda i upornosti.
    Drzava tj. politicari nebitno koji da su na vlasti nesmeju biti koruptivne lopine vec svom snagom da se bore, e onda je moguce i ovo sto se pitas
    (flex, 29. oktobar 2021 15:43)
    Sve je to lepo sto si rekao, ali to od negde mora da se pocne je upravo problem. Pocinjemo mi 22 godine vec, a i pre toga su pocinjali isto kao, a od ove 22, 10 godina pojedosi trenutni. Vec smo dobili donacija od Eu, samo za saobracaj, da tri puta izmenjamo pruge u celoj zemlji, to je proveriv podatak. Tako da ti spori poceci i bice za 20 godina ako krene sad su smesni, ispada sada treba da hvalimo svaki semafor koji naprave, kao da to nije normalno da stvari zastarevaju i da je posao drzave, tj vlasti da to isprati blagovremeno, a ne 40 godina kasnije kako ce na kraju biti kada Srbija napokon dobije cela normalne pruge. Samo dotle ce Evropa verovatno uveliko da koristi neki drugi vid prevoza, vazdusni ili nesto slicno...
    (voodoo, 29. oktobar 2021 16:32)

    # Link komentara

  18. Od Niša više nema vozova za Leskovac, Vladičin Han,
    Vranje i Preševo. Neće ih biti naredne dve godine. Za dalje ćemo da vidimo.
    (Leskovac, 29. oktobar 2021 16:31)

    # Link komentara

  19. ako je 1000din u jednom pravcu to je totalno neisplativo...pa ti za manje para odes kolima do ns....problem sa vozovima sto su stanice na losim lokacijama...nepristupacne..
    (Dr mr, 29. oktobar 2021 15:30)
    Beograd trenutno nema zeleznicku, ali voz ce ici iz "centra", a u Novom Sadu je zeleznicka realno na odlicnom mestu, pri centru maltene. Sto se tica kola, to nikako nije isplativije, gorivo ti je oko hiljadu dinara, zavisi od auta, nekim stedljivijim sa umerenom voznjom mozda malo manje, ali plus putarina i eto opet si preko. Pritom opet ides duze nego vozom, guzvu ne racunas, pogotovo dok izadjes i Bgd.
    (voodoo, 29. oktobar 2021 16:27)

    # Link komentara

  20. I ovo da doživimo...
    (Japanski car, 29. oktobar 2021 16:27)

    # Link komentara

  21. brisel do antverpena €5, a standard 5x veci. koji mozak je rekao 1000din ili ti €8?
    (kiki, 29. oktobar 2021 16:24)

    # Link komentara

  22. Vozio sam se tim vozom u Austriji bezbroj puta, udoban, prostoran voz, za pruge u Austriji dosta brz, najbrze sto sam putovao sa njim je bilo oko 180km/h.
    (dzaja, 29. oktobar 2021 16:23)

    # Link komentara

  23. Dr.mr
    Kako to misliš da odem kolima za manje od 1000 dinara do NS u jednom pravcu....vozim Pežo 308 1.6 hdi i na otvorenom mi troši 5.5 litara na 100 kilometara dakle do Novog Sada ima oko 80 kilometara i auto mi potroši oko 5 litara to je 5×170 što iznosi 850 dinara plus putarina 240 to je već 1090 dinara a gde je parking,vozom dolazim do centra N.Sada.....mislim možeš i bez putarine ali onda se klackaš preko sat vremena i nikako nije moguće porediti sa vozom.
    (hmmmm, 29. oktobar 2021 16:01)
    U kolima vas 5, a za voz treba za vas 5 celih 10.000 dinara za povratnu kartu. To je vise od punog rezervoara za tvoj 308.
    (mige, 29. oktobar 2021 16:22)

    # Link komentara

  24. Mnooogooo je kume crvena za kartu!!!
    (Patagonija, 29. oktobar 2021 16:19)

    # Link komentara

  25. Vlasta@ Ja sam se godinama vozio vozom za Uzice i sa putnickim se stize za 3:30 min. Sa brzim za 3h a sa poslovnim za 2:30 min. Iz Lazarevca. I to sa kasnjenjem!
    (Macakadabra, 29. oktobar 2021 16:18)

    # Link komentara

  26. "ako je 1000din u jednom pravcu to je totalno neisplativo...pa ti za manje para odes kolima do ns."

    Odaj nam tajnu, kojim kolima, na koji pogon, a za pola sata.

    10 lit gasa je 960 din + putarina.
    6 lii benzina je 1.000 din + putaina.

    Ok, nisam pravio racunicu za ukradena kola preko Indjije i Stare Pazove.
    (ex, 29. oktobar 2021 16:08)

    # Link komentara

  27. Svajcarska ima fantasticnu zeleznicu ali nema prugu za velike brzine. Pa ne moze se ni u Srbiji do svakog Kosjerica stizati velikom brzinom. Svaka cast Srbiji za novu prugu i vozove.
    (Djurdja, 29. oktobar 2021 16:01)

    # Link komentara

  28. Dr.mr
    Kako to misliš da odem kolima za manje od 1000 dinara do NS u jednom pravcu....vozim Pežo 308 1.6 hdi i na otvorenom mi troši 5.5 litara na 100 kilometara dakle do Novog Sada ima oko 80 kilometara i auto mi potroši oko 5 litara to je 5×170 što iznosi 850 dinara plus putarina 240 to je već 1090 dinara a gde je parking,vozom dolazim do centra N.Sada.....mislim možeš i bez putarine ali onda se klackaš preko sat vremena i nikako nije moguće porediti sa vozom.
    (hmmmm, 29. oktobar 2021 16:01)

    # Link komentara

  29. ako je 1000din u jednom pravcu to je totalno neisplativo...pa ti za manje para odes kolima do ns....problem sa vozovima sto su stanice na losim lokacijama...nepristupacne..
    (Dr mr, 29. oktobar 2021 15:30)


    U NS je stanica na top lokaciji. Cak je i dobra jako stanica, velika, prostrana itd. Lepo i izgleda. Ako je renoviraju bice pun pogodak.
    (Gojak, 29. oktobar 2021 15:56)

    # Link komentara

  30. I do Kosjerica se ranije vozom stizalo za manje od 2 sata a sada skoro 50 godina kasnije bez 3 i po sata nema ni govora. E to je prava slika kako mi napredujemo.
    (Vlasta, 29. oktobar 2021 15:43)

    # Link komentara

  31. Sve je to lepo,ali kada će ostatak zemlje dobiti takve pruge i vozove,imamo mi i druge gradove kojima bi dobra pruga dobro donela. Što se boje tiče,pa to je standard,ne samo u Srbiji već npr. i u Švajcarakoj je Stadlerov voz u ovim bojama .
    (Mirjana, 29. oktobar 2021 15:32)

    Pa od negde mora da se krene, prvo se gleda gde je najispativije i onda da se siri dalje, ali i drzava mora da jaca i svi delovi zemlje da bi uopste bilo moguce.
    za sve to treba dosta rada truda i upornosti.
    Drzava tj. politicari nebitno koji da su na vlasti nesmeju biti koruptivne lopine vec svom snagom da se bore, e onda je moguce i ovo sto se pitas
    (flex, 29. oktobar 2021 15:43)

    # Link komentara

  32. Pola sata do Novog Sada ali zato sat vremena do Prokopa.
    (liga, 29. oktobar 2021 15:10)

    Mozda je bolje kao sto je bilo ranije, pola sata do stare zeleznicke stanice, pa onda dva sata do Novog Sada. Sta mislis?
    (dragaN, 29. oktobar 2021 15:38)

    # Link komentara

  33. Imam neki osećaj da neće ići brže od 150km/h.
    (Mare, 29. oktobar 2021 15:32)

    # Link komentara

  34. Sve je to lepo,ali kada će ostatak zemlje dobiti takve pruge i vozove,imamo mi i druge gradove kojima bi dobra pruga dobro donela. Što se boje tiče,pa to je standard,ne samo u Srbiji već npr. i u Švajcarakoj je Stadlerov voz u ovim bojama .
    (Mirjana, 29. oktobar 2021 15:32)

    # Link komentara

  35. ako je 1000din u jednom pravcu to je totalno neisplativo...pa ti za manje para odes kolima do ns....problem sa vozovima sto su stanice na losim lokacijama...nepristupacne..
    (Dr mr, 29. oktobar 2021 15:30)

    # Link komentara

  36. Voz je super! Poznajem te vozove, Stadler pravi izuzetno kvalitetne vozove. Srecno!
    (Neso, 29. oktobar 2021 15:24)

    # Link komentara

  37. Kad ga sad isaraju.
    (Ergela, 29. oktobar 2021 15:13)

    # Link komentara

  38. Zar sve mora da bude u bojama zastave.Treba imati mere i ne preterivati jer postaje kontraproduktivno.
    (Kalina je u pravu, 29. oktobar 2021 15:12)

    # Link komentara

  39. Hoce li srbadija koristiti kako su navikli?
    (Danica, 29. oktobar 2021 15:11)

    # Link komentara

  40. Pola sata do Novog Sada ali zato sat vremena do Prokopa.
    (liga, 29. oktobar 2021 15:10)

    # Link komentara

  41. Treba da se ofarba kao onaj što je na Kosovo krenuo onomad!
    (nikola drezgić, 29. oktobar 2021 15:09)

    # Link komentara

  42. Voz je odlican, shema bojenja je katastrofalna.
    (Raguel, 29. oktobar 2021 15:09)

    # Link komentara

  43. 1000 rsd u jednom pravcu ili povratna?
    (Nik Hamer, 29. oktobar 2021 15:09)

    # Link komentara

  44. Cudo nevidjeno...
    (u sve se razume raja, osim kako da zaradi 400+ evra :), 29. oktobar 2021 15:01)

    # Link komentara