1. Mogu da uvezu iz Afganistana ima koliko hoces.
    (Pop, 11. septembar 2021 10:20)

    # Link komentara

  2. @Bob
    Upravo to sto si nabrojao je najlaksi deo posla, da je samo do toga sutra bi krenuli kamioni bez ljudi.
    Autonomna voznja je i dalje prepreka ne toliko zbog tehnike koliko zbog zakona i propisa ali vec za 3 do 5 god. ce krenuti
    Bice to, za pocetak, kao AGV u industriji.
    (uskoro, 11. septembar 2021 09:36)

    # Link komentara

  3. Sinoc na carinskom terminalu u B. Palanci vozac kamiona u problemu - isticu mi arbajt sati a nisu zavrseni papiri !? Zivi u Vrbasu a zbog zakoskog ogranicenja mora da ostane do jutra !! Da ste ikada proveli uzastopno mesec dana u kamionu znali bi ste zasto se ljudi okrecu drugim humanijim poslovima ! ( Primer - dok u nekoj kancelariji radni dan pocinje u 8 a zavrsava u 16 casova potrosi se na ,,zagrevanje i kafe,, barem sat i po, - VOZACU kamiona je Nametnuto Radno vreme od 9 sati VOZNjE i pride ostale obaveze oko kamiona jos 3 - 5 sati ! Milicija Terorise za banalnosti - zamislite strahotu prekrsaja kada si krenuo 2 minuta pre isteka pauze - Pa to je za robiju !! Izmedju svega sta sam radio u zivotu na kraju sam zadnje 3 g. i vozac kamiona - usao u 65 g. zivota - Tezak posao i svaka cast savakome ko je odlucan da ga radi - plate u srbiji Ne prelaze 1300 evra a pojedini komentatori iznose neistine !
    (Matori Kesa, 11. septembar 2021 09:02)

    # Link komentara

  4. @užas je moja furka
    Zato sto bi u inostranstvu zaradjivao mnogo, neuporedivo vise, imao bi uredno placene sve doprinose, ne bi morao da placa harac svakoj budali i ziveo bi u uredjenom sistemu.
    Ti i slicne kvazi patriote koje nisu izasle iz svoje selendre, a pricaju o Evropi i svetu, bolje da svoja misljenja zadrzite za sebe.
    (ooo, 11. septembar 2021 08:55)

    # Link komentara

  5. a 12 posto neradnika na plaćenom birou.nek kvalifikuju one što obaraju spomenike.imaju snage.
    (psihodelija, 11. septembar 2021 05:39)

    # Link komentara

  6. @cinik
    šta misliš zašto se prave komplikovani propisi?
    npr u gradnji?
    zašto ne bi bilo jednostavno i brzo?
    e pa treba da zarade da 'bi ubrzali' gradnju.

    tako je i ovde
    treba pare da se prave i plate za kancelaraše/ke.
    (gradjani postoje zbog administracije, 11. septembar 2021 02:29)

    # Link komentara

  7. Jedinstvana prilika za automatizaciju kamiona. Nije to baš jednostavno, a jeste izvodljivo.
    (todos, 10. septembar 2021 20:16)

    Ovo sigurno nece biti izvodljivo bar jos 20-30 godina. Ko ce da podize i snira ciradu,ko da zameni gumu, proveri instlaciju izmedju kamiona i prikolice, da predaje papire na carini, proveri po otpremnici na terminalu utovar i istovar robe,da i ne govorim o mogucim problemima tokom transporta, udesi, zatvoreni putevi, i sl. Voznja kamiona je najmanji problem.
    (Bob, 10. septembar 2021 20:33)

    Doci ce to brze nego sto mislis. Pre desetak godina kompjutersko prevodjenje je bilo nezamislio, a pogledaj gde je sada Google translate. A sa algoritmima vestacke inteligenicje, sto se vise koristi, sve je bolji. Tako ce biti i sa kamionima. Skynet. :)
    (Spike, 11. septembar 2021 01:48)

    # Link komentara

  8. satrase ovi sa Bondom iz DHL a
    (šoma boba, 11. septembar 2021 01:41)

    # Link komentara

  9. "Eksperti iz agencije koje regrutuju vozače..." kako ovo idiotski zvuci kad upoznate bar jednog od njih!
    (neko iz mase, 11. septembar 2021 01:23)

    # Link komentara

  10. Da bi postao vozac danas, treba ti 3000 evra i 2 godine ucenja, nije dovoljna vise samo kategorija
    (Igor, 10. septembar 2021 23:17)

    Napravili nauku od toga pri tom priliku za lepu zaradu...
    Pre ces dobiti licencu za kapetana aviona nego dodvolu za sofera...
    (C i n i k, 10. septembar 2021 23:56)

    # Link komentara

  11. U SRB fali 4000 sofera...
    (C i n i k, 10. septembar 2021 23:54)

    # Link komentara

  12. Jedinstvana prilika za automatizaciju kamiona. Nije to baš jednostavno, a jeste izvodljivo.
    (todos, 10. septembar 2021 20:16)

    Ovo sigurno nece biti izvodljivo bar jos 20-30 godina. Ko ce da podize i snira ciradu,ko da zameni gumu, proveri instlaciju izmedju kamiona i prikolice, da predaje papire na carini, proveri po otpremnici na terminalu utovar i istovar robe,da i ne govorim o mogucim problemima tokom transporta, udesi, zatvoreni putevi, i sl. Voznja kamiona je najmanji problem.
    (Bob, 10. septembar 2021 20:33)

    apsolutno tacno. Jedino da prvi kamion vozi covek, a sledecih nekoliko su automatizovani i prate prvi.
    (Ivan, 10. septembar 2021 23:46)

    # Link komentara

  13. Da bi postao vozac danas, treba ti 3000 evra i 2 godine ucenja, nije dovoljna vise samo kategorija
    (Igor, 10. septembar 2021 23:17)

    # Link komentara

  14. Brat moj je vozac kamiona, spedicija. Vidjam se sa njim 3 puta godisnje, sve ukupno 30tak dana, ostalo je sve za volanom.Tezak je to hleba :(
    (JuZn1NiSk1, 10. septembar 2021 23:15)

    # Link komentara

  15. (užas je moja furka, 10. septembar 2021 20:00)

    Ako tvoj brat vozi kamion,a uzme bilo kakav stan,on nece zaraditi ni evro.Vozacima kamiona,kamion je stan,zato i jeste dobro placen posao,ali jako tezak.
    (mixa, 10. septembar 2021 22:42)

    # Link komentara

  16. radio ukupno iz dva puta godinu i 7 meseci u medjunarodnoj spediciji po EU..
    moras biti rodjen za taj posao,skidam kapu ljudima.
    ciste puteve vam zelim momcine.
    (eko krindz nju ejdz, 10. septembar 2021 22:07)

    # Link komentara

  17. Najslabije plaćen posao u EU a i tamo u VB, samo kad bi bili plaćani po satnici, plata ne bi bila ispod 3500e.
    (Stefan Simonovic, 10. septembar 2021 21:49)

    # Link komentara

  18. Moja dva druga se vratili iz UK, iako su tehnicki mogli da ostanu i posle Brexita. Maltretiranje sa korona merama, vise birokratije, manje plate i izracunali su da im se vise ne isplati boraviti tamo.
    (Marko, 10. septembar 2021 21:36)

    # Link komentara

  19. Vozio sam kamion oko tri godine.
    Po milji Amerika i Kanada, vozio sam i grad po satu. Moze da se zaradi ali sta ce vam pare ako vam zdravlje lagano odlazi.
    Ja sam pre za voznju po gradu, bar se vise krecete.
    Iskren da budem pre bi da konobarisem ili radim bilo koji posao vde se krecem nego da sedim.
    Znaci to sedenje po 10 i vise sati, 26 dana mesecno, ubistvo.
    Jako naporan posao za ne tako velike pare.
    Eventualno da radite to kao neki part time dva puta nedeljno, mada nisam siguran da to ima u Evropi.
    U Americi i Kanadi je to moguce.
    Pozdrav
    (Amerika, 10. septembar 2021 21:36)

    # Link komentara

  20. Jedinstvana prilika za automatizaciju kamiona. Nije to baš jednostavno, a jeste izvodljivo.
    (todos, 10. septembar 2021 20:16)

    Ovo sigurno nece biti izvodljivo bar jos 20-30 godina. Ko ce da podize i snira ciradu,ko da zameni gumu, proveri instlaciju izmedju kamiona i prikolice, da predaje papire na carini, proveri po otpremnici na terminalu utovar i istovar robe,da i ne govorim o mogucim problemima tokom transporta, udesi, zatvoreni putevi, i sl. Voznja kamiona je najmanji problem.
    (Bob, 10. septembar 2021 20:33)

    Slazem se da nece skoro a za ostalo ni malo. Taj sto bi sedeo u kamionu kao pratnja i da obavlja navedene poslove i papirologiju nikad ne bi bio placen kao vozac.
    (Kosta Konkordija, 10. septembar 2021 21:19)

    # Link komentara

  21. Nek povecaju platu 50% i rijesen problem
    (pero, 10. septembar 2021 21:10)

    # Link komentara

  22. Gadan je to posao. Ja sam radio u gradskom, nikad vise, sedis sam po 10 sati, ne smes da pricas (nisam vozio u Srbiji), ali ppsle posla bar odes kuci, malo dezorientisan, ali kamiondzija je stalno u toj kutiji. Da je dobar posao svi bi ga radili, svako moze da vozi kamion, sa osnovnom skolom mozes da budes kamiondzija, ali je to robija.
    (Konstantin, 10. septembar 2021 20:58)

    # Link komentara

  23. A zašto bi recimo moj brat išao bilo gde,u Srbiji radi kao vozač kamiona i ima okvirno oko 1500 evra,ima svoj stan živi u svojoj zemlji...verovatno bi preko imao 2500 ili možda i 3000 ali kada se odbije minimum 1000 za donekle pristojan stan ostaje mu 2000...da li za 500 evra više vredi ići u tuđu zemlju,govoriti tuđim jezikom i večno biti stranac....možda nekom
    (užas je moja furka, 10. septembar 2021 20:00)



    U računicu dodaj i ženinu platu i budućnost koja je neuporediva za decu.
    Malo je to više od 500 evra koje pominješ.
    (Stefan, 10. septembar 2021 20:52)

    # Link komentara

  24. "Crnacki je to posao a plata nikakva za kolicinu posla"

    Ne radi se toliko čak ni o količini posla, nego o problemima kao što su:

    - nedovoljno parkinga za odmor
    - krađe na parkinzima
    - spavanje u bučnom okruženju
    - nepodnošljivo ogromne kazne i za najveće gluposti, a kontrole sve žešće i češće
    - konstantno sedenje i loša ishrana što izaziva razne zdravstvene probleme

    Ima još toga...
    (Rade, 10. septembar 2021 20:49)

    # Link komentara

  25. Neka pređu na druga transportna sredstva. Npr. razvijena im je trgovačka mornarica, razvijena mreža železničkih pruga, odlična mreža plovnih kanala. Ima načina
    (Smislov, 10. septembar 2021 20:48)

    # Link komentara

  26. Barem da EU hoće da da radne dozvole gradjanima Srbije, svi bi otišli...
    (Bojna, 10. septembar 2021 19:39) 

    # Link komentara

    Preporučujem (+72)

    Ne preporučujem (-17)


    Gradjani Srbije mogu legalno u Nemackoj da rade od 2019, ali plate nisu nesto da se isplati.
    (Kemp, 10. septembar 2021 20:37)

    # Link komentara

  27. Jedinstvana prilika za automatizaciju kamiona. Nije to baš jednostavno, a jeste izvodljivo.
    (todos, 10. septembar 2021 20:16)

    Ovo sigurno nece biti izvodljivo bar jos 20-30 godina. Ko ce da podize i snira ciradu,ko da zameni gumu, proveri instlaciju izmedju kamiona i prikolice, da predaje papire na carini, proveri po otpremnici na terminalu utovar i istovar robe,da i ne govorim o mogucim problemima tokom transporta, udesi, zatvoreni putevi, i sl. Voznja kamiona je najmanji problem.
    (Bob, 10. septembar 2021 20:33)

    # Link komentara

  28. Neka posteno plate pa im nece nedostajati vozaci. Crnacki je to posao a plata nikakva za kolicinu posla( voznje i ostalog). Pa bolje je u DE za malo manje para vrsiti dostavu paketa nego biti vozac u medjunarodnom transportu.
    (Srecko Sojic, 10. septembar 2021 20:30)

    # Link komentara

  29. Kolika je plata ? Za pravu cifru odoh ja što imam kategoriju a radim drugi posao.
    (Rob Sinji, 10. septembar 2021 19:39)
    Zavisno koliko milja napravis.
    (achtwn, 10. septembar 2021 20:26)

    # Link komentara

  30. Barem da EU hoće da da radne dozvole gradjanima Srbije, svi bi otišli...
    (Bojna, 10. septembar 2021 19:39)

    Posao se ne dobija, nego se uzima. Lepo tražiš, apliciraš, odeš na razgovor, dogovor, pa kad ti ponude posao, tražiš radnu dozvolu, i pazi sad čuda: većina država EU će ti bez većih cimanja dati radnu dozvolu.
    (E8, 10. septembar 2021 20:23)

    # Link komentara

  31. Jedinstvana prilika za automatizaciju kamiona. Nije to baš jednostavno, a jeste izvodljivo.
    (todos, 10. septembar 2021 20:16)

    # Link komentara

  32. (užas je moja furka, 10. septembar 2021 20:00)

    Zato što bi u EU tvoj brat imao: funkcionalnu državu, funkcionalno zdravstvo, normalne vrtiće, normalne škole, normalne fakultete, normalno sudstvo, normalnu državnu administraciju, čist vazduh, čistu vodu... možeš slobodno da nastaviš niz. Nije sve u novcu.
    (igor, 10. septembar 2021 20:15)

    # Link komentara

  33. imperija nema vozaca, kako?
    (salgar, 10. septembar 2021 19:21)

    dosta jednostavno: rade se bolje plaćeni poslovi.
    (xox, 10. septembar 2021 20:13)

    # Link komentara

  34. @ USA owner

    Slazem se. Medjutim cini mi se da ovog puta ima i nesto istine. Rafovi i jesu praznjikavi tu i tamo, a moj prijatelj rece da ga svuda vuku za rukav...moze da bira.
    (Fore i fazoni, 10. septembar 2021 20:04)

    # Link komentara

  35. @Rob Sinji

    ?2500 cistog u proseku...
    (2-3 soma, 10. septembar 2021 20:01)

    # Link komentara

  36. A zašto bi recimo moj brat išao bilo gde,u Srbiji radi kao vozač kamiona i ima okvirno oko 1500 evra,ima svoj stan živi u svojoj zemlji...verovatno bi preko imao 2500 ili možda i 3000 ali kada se odbije minimum 1000 za donekle pristojan stan ostaje mu 2000...da li za 500 evra više vredi ići u tuđu zemlju,govoriti tuđim jezikom i večno biti stranac....možda nekom
    (užas je moja furka, 10. septembar 2021 20:00)

    # Link komentara

  37. Наравно да фали возача. Тај посао је веома слабо плаћен наспрам рада. Возач је у садашње доба постао најмање возач. Има ту много свега. Ово за плате је истина да су се скоро изједначиле.
    Поздрав
    (Sofer, 10. septembar 2021 19:57)

    # Link komentara

  38. Barem da EU hoće da da radne dozvole gradjanima Srbije, svi bi otišli...
    (Bojna, 10. septembar 2021 19:39)

    # Link komentara

  39. Kolika je plata ? Za pravu cifru odoh ja što imam kategoriju a radim drugi posao.
    (Rob Sinji, 10. septembar 2021 19:39)

    # Link komentara

  40. To je fora. Ljudi se prime a ono odjednom visak. A gde je viska tu je plata manja. To Nemacka stalno radi sa vozacima i svim mogucim zanatlijama. Dobra fora tako niko ne primeti da u stvari Nemci placaju mnooogooo manje od Holandije, Danske, Svedske, Finske, Norveske, Austrije, Belgije.
    (USA Owner, 10. septembar 2021 19:37)

    # Link komentara

  41. Samo ih plate više od ostalih i stvar rešena. Prosto. E jedino što oni oće manje da ih plate od drugih hahah
    (buzga, 10. septembar 2021 19:35)

    # Link komentara

  42. Радо бих се пре квалификовао, али то захтева превише година.
    (Pantagruel, 10. septembar 2021 19:33)

    # Link komentara

  43. imperija nema vozaca, kako?
    (salgar, 10. septembar 2021 19:21)

    # Link komentara