1. Kukate za 150 din. Kradu oni nas i sakom i kapom samo ne vidite dalje od nosa
    (Ickoslav, 8. jun 2021 11:49)

    # Link komentara

  2. Samo da se zna u svetu i Holandiji se ne naplaćuju nikakve transakcije plaćanje preko kartice ili interneta.
    (shone, 7. jun 2021 23:19)

    # Link komentara

  3. Sramota da nema ni JEDNA instotucija i NBS da nas zastiti. Ove "sitnice" me izluđuju, zbog ovakvih stvari nemam pretplatu za telefon
    (pero, 7. jun 2021 22:43)

    # Link komentara

  4. Promenio sam banku pre jedno dve godine jer je uvodjenje provizije na online uplate bila poslednja kap. Mogao sam da napisem esej o tome sta sam sve dozivljavao kod njih. I onda odem u banku koja se reklamira da ne naplacuje proviziju da bi mi negde u martu poslali cirkularno pismo sa obavestenjem o izmenama svojih provizija uz genijalnu recenicu “ukoliko niste saglasni sa predlozenim izmenama , imate mogucnost da pre navedenog datuma raskinete okvirni ugovor sa Bankom, bez dodatnih troskova…” Ovo mu dodje kao da nas oni caste, toliko su dobri. Ili sto bi rekao Dusko Radovic: “Hvala vam sto ste bili tako dobri iako nismo zasluzili”.
    Naravno sve je pisano sitnim slovima, terminologija cisto strucna tako da bi covek mogao da razume tekst trebalo bi da uci za guvernera. Verujem da ni 1% klijenata nije ni pogledao dopis. A posto vec uz racun imam i placam odredjeni mesecni paket ispada da se online transakcije sustinski naplacuju dvostruko bez obzira kako ih zvali.
    (chief, 7. jun 2021 21:53)

    # Link komentara

  5. "Nigde na zapadu se ne naplacuje provizija na placanje!!!!"
    (coach, 7. jun 2021 16:27) # Link komentara

    Ne znam u kom to ti "svetu" zivis, ja evo u Italiji i placa se mnogo vise provizije nego kod nas. Na sce i svasta, sto ne kozete ni da zamislite (npr. kad ti se razmagnetise kartica). Cak i za interna prebacivanje pteko e-bankinga (s racuna na karticu, s kartice na karticu,...).
    (Miki, 7. jun 2021 21:47)

    # Link komentara

  6. Pa godinama unazad NBS ima najveći prihod u Srbiji kao definisana kao neprofitna organizacija. Ona dere poslove banke, a oni to prenose na nas. Isto kao i obavezno zdravstveno i penziono osiguranje. Nametnuto, a ništa se na kraju ne dobije za to.
    (lekinobarac, 7. jun 2021 21:45)

    # Link komentara

  7. komentari su svi na mestu. I jednostavno je! Ako se pokrene gradjanska svest o tome, zatrazi pravno tumacenje te iskustva iz drugih zemalja, dobije podrska NBS (sto je tesko ostvarivo sem ako su izbori), informise stanovnistvo o nepopularnoj politici banaka itd.moglo bi se mnogo uraditi po tom pitanju.
    (Znalac, 7. jun 2021 21:42)

    # Link komentara

  8. De pitajte ove pametne komentatore što viču menjaj banku šta da rade oni koji su uzeli kredit, pa ne mogu menjati?
    (Kritičar, 7. jun 2021 21:20)

    # Link komentara

  9. Da banke nisu dobrotvorna organizacija, odlicno onda nam dajte izbor tj kes na ruke kod poslodavca.
    (trt, 07. jun 2021 20:02)

    Zakonom imate pravo da ne primate platu preko računa već na ruke u obračunskoj službi poslodavca. To što je takav vid isplate zarade za poslodavca trošak je i razlog više da Vas "motivišu" za isplatu zarade preko računa. Prosto i jednostavno... Radite za poslodavca, on određuje uslove.. Kome se ne sviđa neka menja poslodavca, isto tako važi za banku. Sami birate, niko Vas ne tera ni na šta.
    (crno beli svet, 7. jun 2021 20:47)

    # Link komentara

  10. Da banke nisu dobrotvorna organizacija, odlicno onda nam dajte izbor tj kes na ruke kod poslodavca.
    (trt, 7. jun 2021 20:02)

    # Link komentara

  11. Pa nisu banke dobrotvorne organizacije koje besplatno pružaju usluge. Naravno da će naplaćivati sve usluge koje mogu, zato je tu tržišna konkurencija pa možete izabrati između skoro 30 banaka na našem tržištu.
    Tačno je da su u početku elektronka plaćanja bila bespalatna ali se znalo da će u nekom trenutku početi naplaćivati jer su u ugovorima vremenski ograničili trajanje besplatnog plaćanja.
    A što se tiče pitanja koji su im troškovi, pa ni mene niko ne pita koji su moji troškovi kad prodajem kafu u kafiću. Mogu da stavim i cenu 1000 dinara za kafu, ko neće nek ne pije, nek ide u drugu kafanu
    (Zacvo, 7. jun 2021 19:38)

    # Link komentara

  12. Samo da znate, da privatnicima uzimaju i 10 puta vise, nego sto se to radi napolju, za placanje preko kartica.
    (parx, 7. jun 2021 19:29)

    # Link komentara

  13. Jednostavno promenite banku. Postoje banke koje ne naplaćuju nista od toga. Kada im ode pola klijenata zapitace se gde je problem
    (uzimam.kokice, 7. jun 2021 19:28)

    # Link komentara

  14. Pitajte NBS da se odrekne svojih troškova za svaku transakciju koja se napravi u zemlji. Nije bitno da li je gotovinska-bezgotovinska; na šalteru, E- ili m -bank.Ona se ničega ne odriče.
    (Mirka Zvirka, 7. jun 2021 19:28)

    # Link komentara

  15. Само у србији
    (ИБАРСКА ЛАСИЦА, 7. jun 2021 18:55)

    # Link komentara

  16. Zato se ponovo vraćam kešu. Tako manje trošim. Mojih 20 dinara za nešto što sam odradim neće videti.
    (Cash, 7. jun 2021 18:52)

    # Link komentara

  17. EM radimo njhov posao em nam uzimaju pare
    (ko je ovde lud, 07. jun 2021 15:58)

    ti onda čekaj u redu ...
    (Oj debeli lade..., 7. jun 2021 18:50)

    # Link komentara

  18. Meni je neverovatna stvar da te država obavezuje da imaš račun u banci a da ti privatna bsnka naplaćuje održavsnje istog. A jde onda s obzirom da se bavim IT-jem da država obaveže građanine ove zemlje da budu korisnici sofvera moje firme i da ja svima naplaćujem održavanje?
    (Darko, 7. jun 2021 18:44)

    # Link komentara

  19. Zato se vratimo gotovom novcu, nisu dzaba banke promovisale bezgotovinsko placanje, panod svake transakcije dobiju masnu proviziju. Kada placamo gotovinom, banke nemaju od toga nista!
    (Drzavni ekonomista, 7. jun 2021 18:28)

    # Link komentara

  20. Ovo je razlog zbog kojeg sam posle 10 godina zatvorio racun u Intesi.
    (Branislav, 7. jun 2021 18:28)

    # Link komentara

  21. Dokle god se kao narod ne upodobimo za normalan život i ujedinimo oko osnovnih stvari, ovo će se dešavati. Pre neku godinu u Irskoj država najavila povećanje cene vode, sutradan na ulicama 100.000 ljudi. Isto se odnosi i na banke. Svi, kao po komandi, da pozatvaraju sve i jedan dan da ne troše. Da vidimo kakvu bi pesmu pevali. NBS reakcija ne postoji (da li je neko očekivao nešto drugo).
    (maxmagnus, 7. jun 2021 18:03)

    # Link komentara

  22. Sve bankarske usluge u Kanadi plaćam ravno 0$.
    (HM, 7. jun 2021 17:44)

    # Link komentara

  23. Davno, 2010 godine bio na sastanku u Soc Gen banci, IT sektoru, i moj šef, Italijan, onako bockajući, pita: "Da li je stvarno moguće da u današnje vreme naplaćujete ebanking?"
    Da ste samo videli lica ovih u banci...
    A to je bilo 2010 godine....
    (k.rajber, 7. jun 2021 17:33)

    # Link komentara

  24. Још нешто, изводе на шалтеру који се штампају на папир, не плаћате, електронске изводе које добијате на електронску пошту, плаћате. Тотално лудило, значи одузимање времена шалтерском раднику, трошење тонера, струје и папира не кошта ништа али електронски извештај кошта?!?
    (!, 7. jun 2021 17:32)

    # Link komentara

  25. Lepo zatvorite racun u postojecoj banci i otvorite u Telenor Mobi banci, tamo je online placanje besplatno. Onda kad sve banke ostanu bez klijenata mozda se dozovu upamet. Inace neke banke su pocele da naplacuju i odrzavanje deviznh racuna kao sto je Intesa 120 dinara mesecno plus ebnaking 50 dinara plus mobilni banking 50 dinara pa plus odrzavanje racuna. Raiffeisen je ukinula devizne racune van paketa pa sada naplacuje preko 700 dinara mesecno. Ne isplati se.
    (Aca, 7. jun 2021 17:07)

    # Link komentara

  26. Banke su forsirale e-transakcije kako bi smanjile broj svojih zaposlenih, ekspozitura i srezali troskove. Sada, pored inicijalnog rezanja troskova, krecu i da profitiraju na tome.
    (Milos, 7. jun 2021 16:33)

    # Link komentara

  27. Jednom recju : BANKSTERI (Bankarski gangsteri) !!!
    (Mile Surla, 7. jun 2021 16:31)

    # Link komentara

  28. Nigde na zapadu se ne naplacuje provizija na placanje!!!!
    (coach, 7. jun 2021 16:27)

    # Link komentara

  29. Jel ovo samo u nas?
    (Hadžija, 7. jun 2021 16:15)

    # Link komentara

  30. EM radimo njhov posao em nam uzimaju pare
    (ko je ovde lud, 7. jun 2021 15:58)

    # Link komentara

  31. i gde je reakcija NBS za dranje korisnika mimo inicijalnih ugovora?
    (banke, 7. jun 2021 15:58)

    # Link komentara

  32. samo mi nije mi jasno zasto se svuda naplacivalo i za online placanje Infostana koji je svuda oslobodjen provizije
    u banci su mi dali truli korporativni odgovor "zato sto ne cekate u redu za salterom"
    to samo kod nas prolazi...
    sada je uvedeno e sanduce pa se placa karticom online
    (Klijent, 7. jun 2021 15:50)

    # Link komentara

  33. Bankari, stare poznate krvopije, vampiri su za njih jaganjci!
    (mr.gud, 7. jun 2021 15:50)

    # Link komentara

  34. ozbiljna Ciganija... kao po običaju, samo da mlate pare.
    (sheva7, 7. jun 2021 15:48)