1. 409

    Westgate kod Zagreba je trenutno najveci shopping centar u EU. Ovaj ce biti veći.
    (Kako smo važni i bitni!, 23. oktobar 2020 17:12)

    Nema šanse, bar 5 komada u Moskvi su veći
     (Bojan RF, 23. oktobar 2020 23:56)

    # Link komentara

  2. Beograd- najzagadjeniji grad na svetu tokom cele jeseni i zime, djubre na sve strane, kante prepune otpadaka, centar kulture pred zatvaranjem, manjak zelenih povrsina, biciklistickih staza i bolnica.

    Takvom gradu trebaju druge, vaznije stvari a ne besmisleni trzni centri.
    (smogokonas, 23. oktobar 2020 23:51)

    # Link komentara

  3. Da li neko moze da zamisli trzni centar pored Sene u centru Pariza ili mozda na mestu sidnejske opere?
    (e, 23. oktobar 2020 18:07)

    Pa nije baš zgrada ispod autoputa baš najbolji komad zemljišta u gradu... A odgovor na tvoje pitanje je da. CC Bercy 2, sa sve Metroom Cash & Carry pored, pa u Clichyju ih ima mali milion, sve to uz Senu.
    (Marko, 23. oktobar 2020 23:51)

    # Link komentara

  4. Manite se ljudii TC. Imaju oni svoje musterije to nije problem .Sto se tice ovog TC je pitanje ko placa ,ko naplacuje ,ko gradi . Nigde ugovor da se vidi . Znaci jednostavno . Baki ja tebi za ono a ti meni Baki za ono .Na kraju Baki odracemo one koji nam dolaze a ima ih puno .I ne brini Baki vratice se pare vrlo brzo . Ne brini Baki !!! Joj sto volim ove nase napuderisane obuvene u kopacke ...
    (misa, 23. oktobar 2020 23:21)

    # Link komentara

  5. A posle je narod kriv što ima mnogo zaraženih...
     (Al-nil, 23. oktobar 2020 22:51)

    # Link komentara

  6. Joj, najjači su mi naši gastarbajteri iz Hamburga koji dolaze da nam kažu kako je kod nas sve najgore i kako smo zaostali. Čuj “ljudi kod nas donose sitnice na kasu u Ikei”, ne nego će da donesu dva kreveta i trokrilni ormar. Dosta više lupetanja, otvoriš sajt Ikee u Britaniji i u Srbiji i vidis da je asortiman identičan.
    (Vagabond, 23. oktobar 2020 22:50)

    # Link komentara

  7. NE treba nam toliki broj trznih centara.

    Osposobite gradski prevoz, javne toalete, bolnice, kante za otpatke.

    Nemamo elementarno al' glavno je da se grade novi trzni centri. BEDA.
    (bedus, 23. oktobar 2020 22:16)

    # Link komentara

  8. Najveci je onaj u Rakovici.
     (Dr, 23. oktobar 2020 21:46)

    # Link komentara

  9. Pa nisam ni mislio da ce se otvoriti u banatu.
    (Kiki, 23. oktobar 2020 21:43)

    # Link komentara

  10. Nije baš najzgodnije vreme za otvaranje nove robne kuće sa koronom neće biti jdnostavno ali ipak sve najbolje.
    (Milenko, 23. oktobar 2020 21:18)

    # Link komentara

  11. Da li je moguce da će dozvoliti ovo, a broj zaraženih raste svaki dan?
    (J.j, 23. oktobar 2020 19:13)

    # Link komentara

  12. A online kupovina?
     (Xxl, 23. oktobar 2020 19:03)

    # Link komentara

  13. Baš ste našli kada da ga otvarate.
    Ljudi su radoznali, nagrnuće da vide "čudo" i eto novog žarišta korone.
     (Stanislav, 23. oktobar 2020 19:00)

    # Link komentara

  14. Tržni centri-mašine za pranje novca....
     (RacQ, 23. oktobar 2020 18:43)

    # Link komentara

  15. Da li neko moze da zamisli trzni centar pored Sene u centru Pariza ili mozda na mestu sidnejske opere?
    (e, 23. oktobar 2020 18:07)

    A da li se secas sta je tu bilo pre? Bara Venecija, ako si zaboravio, prepuna starih vagona, baraka, magacina, na reci napusteni brodovi i barze, milina!
     (rani, 23. oktobar 2020 18:36)

    # Link komentara

  16. Ovakve grdosije od objekata se obicno grade na periferijama velikih gradova a ne u samom centru i to na obali reke.Ovaj trzni centar je trebao da bude u nekoj visoj poslovnoj zgradi i da zauzima odredjeni broj spratova.Sam trzni centar ima buducnost samo ako zakupci postanu prestizne svetske marke poput Hermes,LV,Rolex, Loro Piana itd jer takav soping nedostaje BG koji je pun jeftine nekvalitetne robe koja se prodaje po trznim centrima.Kad takvi ozbiljni brendovi otvore svoje butike to je znak da BG polako postaje atratktivno trziste.
    (Igor, 23. oktobar 2020 18:33)

    # Link komentara

  17. Seven@ Jel znas koliko je desetina luta veca kupovna moc engleza od nas? Nasi ljudi nemaju za super market, a ne za mol od 300K kvadrata. Plus kriza, koja ce da traje bar 5 godina.
    (sasa jokic, 23. oktobar 2020 18:11)

    # Link komentara

  18. Živim u Hamburgu, dolazim u zavičaj redovno i meni u tržnim centrima u Beogradu prvo privlači pažnju što na izlazu veoma malo ljudi nosi kese sa kupljenom robom, što znači da posetioci mahom "ubijaju" vreme razgledajući stvari. Mahom ljudi sede po kafićima, a ima i puno omladine po McDonald's i sličnim restoranima. Roba, konkretno modeli patika, dolaze sa zakašnjenjem od min. jedne ili dve godine u odnosu na Nemačku. Slično je sa IKEA robnim kućama. Imam vikendicu blizu IKEA u Beogradu i kada dođem uvek mi nešto zatreba. Na kasi vidim da ljudi kupuju isključivo sitnice. Nije kao u Nemačkoj gde je uvek gužva na park placu gde se vrši utovar kupljene robe. U IKEA Beograd tu je gotovo uvek pusto. Pozdrav zemljacima.
    (Mihajlo, HH, 23. oktobar 2020 18:10)

    # Link komentara

  19. Da li neko moze da zamisli trzni centar pored Sene u centru Pariza ili mozda na mestu sidnejske opere?
    (e, 23. oktobar 2020 18:07)

    # Link komentara

  20. Naravno da je bolje garderobu kupiti na licu mesta, jer možeš da je isprobaš. I to je jedino što tržne centre još uvek drži u životu. Na kraju krajeva, nisu prodavnice garderobe jedine koje posluju u tržnom centru. Postoje i druge delatnosti, čija se prodaja rapidno prebacuje online. Opet, kad se pogleda koliko je u poslednjih 10 godina skočila online prodaja i garderobe, shvatićete da je to na uštrb prodavnica u tržnim centrima. Ova transformacija ne ide preko noći, ali da su tržni centri stvar prošlosti, jesu. Najbolji primer za to je SAD, koja postavlja trendove kada su ove stvari u pitanju. Tamo se sve manje investira u velike tržne centre. Sve se prebacuje na mrežu. Pogledajte samo Amazonovu trajektoriju i sve će vam biti jasno.
     (Seneka, 23. oktobar 2020 17:51)

    # Link komentara

  21. ne slazem se sa ovima koji pricaju kako je ovaj koncept sopinga prevazidjen. recimo westfield u londonu je pre dve godine povecan i sada ima oko 250K m2 upotrebljive povrsine i najveci je u evropi (ovaj u bgd ima ukupnu, a ne upotrebljivu povrsinu od 300K m2). da li zaista mislite da bi poslovni englezi ulozili jos bar jedno pola miljardi funti u dogradnju, a da nisu sve dobro proucili?
    U Ljubljani Btc centar ima 400K m2...Westgate u Zagrebu 280K m2...
    Gde su ostali centri.Taj u Londonu spada u manje molove,a ne najveće u Eu.
    (Seven, 23. oktobar 2020 17:26)

    # Link komentara

  22. A korona...,nista?Kakvi crni festivali sedam dana...
     (srb..., 23. oktobar 2020 17:24)

    # Link komentara

  23. A vlasnik ovog TC je .....?
     (Roman Grozan, 23. oktobar 2020 17:23)

    # Link komentara

  24. Najpre, trzne centre otvaraju privatnici, i sto se mene tiče, neka ih slobodno otvaraju dokle god im se isplati. Karaburma je svakako postala daleko primamljivija otkada je otvoren BIG. Dakle, nisu privatnici krivi sto se u Srbiji ne otvaraju fabrike i ne ulaze se u ustanove kulture.

    Drugo, možda na zapadu tržni centri odumiru jer onlajn kupovina uzima maha, ali u Srbiji su mirni bar još dve decenije. Uostalom, npr ja sam tehnološki pismen, onlajn kupujem knjige uglavnom, ali cipele i garderobu svakako nevu porucivati onlajn. Užitak mi je da odem i probam, opipam, vidim kako mi stoji. Nikada ne može onlajn kupovina da mi zameni odlazak u šoping
    (stole haringa, 23. oktobar 2020 17:20)

    # Link komentara

  25. Westgate kod Zagreba je trenutno najveci shopping centar u EU. Ovaj ce biti veći.
    (Kako smo važni i bitni!, 23. oktobar 2020 17:12)

    # Link komentara

  26. @Marko

    To sam i ja mislio dok nisam probao. Od tada samo online kupujem. Nemoram se više smarati po TCima.
     (nenad ch, 23. oktobar 2020 17:08)

    # Link komentara

  27. Haos kod Sajma u najavi.
     (miki, 23. oktobar 2020 17:05)

    # Link komentara

  28. Dokle vise Srbija radi Beograd se gradi . Mladi bezite iz ove proklete drzave koja se sastoji od Beogradskog pasaluka i ostale JUZNE BEDE. Jebes usranu druavu zreba da ostane samo BEOGRADSKI PASALUK STA CE IM OVI OSTALI BEDNICI KAD NEMAJU NI STRUJU NI VODU NI KANALIZACIJU.
    (Dragan, 23. oktobar 2020 16:53)

    # Link komentara

  29. Nadam se da ce biti Gucci, Louis Vuitton, Prada, Rolex itd, da konacno vikendom mogu kao covek da idem u soping a ne da putujem u Rim i Pariz non stop.
     (aabb, 23. oktobar 2020 16:47)

    # Link komentara

  30. prvo da vidimo koje brendove će imati...od toga sve zavisi.
    (Dragan, 23. oktobar 2020 16:01)

    Kao i svaki drugi tržni centar imaće iste brendove i lance prodavnica: Gigatron, Đak sport, Lilly, itd
    (Srki, 23. oktobar 2020 16:43)

    # Link komentara

  31. prvo da vidimo koje brendove će imati...od toga sve zavisi.
    (Dragan, 23. oktobar 2020 16:01)

    # Link komentara

  32. ...jer parkovi pored reke, zelene površine i biciklističke staze ne donose lovu..
    (kome trebaju zdravi i srecni gradjani?, 23. oktobar 2020 15:59)

    # Link komentara

  33. Ovako, nevezano za ovaj trznjak konkretno, ali ljudi koji govore da ce online kupovina ubiti trzne centre, nece. Moze im smanjiti promet, moze im svesti broj na nekoliko, ali ih sigurno nece ubiti. Ja apsolutno svasta kupujem online, ali recimo garderobu jednostavno ne mogu. Nije isto probati stvar i opipati materijal itd. i videti ga samo na slici, a lakse je otici za 10 min do TC i probati i videti uzivo stvar pa i odustati nego vracati porudzbinu kad stigne kuci postom nazad itd.
    (Marko, 23. oktobar 2020 15:50)

    # Link komentara

  34. Otvara se (još jedan) tržni centar, a Kolarčeva zadužbina, najvažnija kulturna ustanova u Beogradu, pred zatvaranje...
    (no comment, 23. oktobar 2020 13:06)

    Ne znam zašto mešaš babe i žabe. O zadužbini brine grad a ovo je privatna investicija.
    (Bgd, 23. oktobar 2020 14:46)

    # Link komentara

  35. ne slazem se sa ovima koji pricaju kako je ovaj koncept sopinga prevazidjen. recimo westfield u londonu je pre dve godine povecan i sada ima oko 250K m2 upotrebljive povrsine i najveci je u evropi (ovaj u bgd ima ukupnu, a ne upotrebljivu povrsinu od 300K m2). da li zaista mislite da bi poslovni englezi ulozili jos bar jedno pola miljardi funti u dogradnju, a da nisu sve dobro proucili? samo dzon luis je povecao svoju prodavnicu na preko 20K m2! sa ekonomske strane, ja ne mislim da je ovaj mol u bgdu sam po sebi ekonomski promasaj, tim pre sto je ovo privatna investicija i vlast sa tim, osim izdavanja dozvole nema nista.

    tu jedino dolazimo do pitanja o kome je trebalo razmisljati pre dozvole gradnje BGD H2O, a to je upotreba obale reke. pre par gdodina sam bio u brizbejnu i bio odusevljen nacinom na koji je uredjena juzna obala reke koja prolazi kroz grad (ukucajte: south bank, brisbane). savrseno osmisljena oaza kulture, zabave i rekreacije u inace jednom dosta ruznom i za zivot nehumanom gradu: ogroman park sa vestackim jezercima, plazama, barovima, galerijama, sportskim terenima, ulicnom umestnoscu... zar nije bilo lepse odraditi tako nesto i na potezu stari tramvajski most-gazela, kombinovano sa brodicima i slepovima na savi pretovrenima u restorane i klubove, a gde bi zeleznicka stanica ostala centralni objekat pretvoren u muzej? niskoscu takvog projekta bi se ocuvao i vizuelni dozivljaj starog grada gledano sa NBG strane. pa, ocigledno ne u srbistanu!
    (andreas kisser, 23. oktobar 2020 14:40)

    # Link komentara

  36. Kada budu počeli da se zatvaraju, od njih će se napraviti magacini (moderno rečeno distributivni centri) za Amazon, Alibabu i druge internet prodavnice. Ko voli neka požuri.
    (radivoje obradović, 23. oktobar 2020 14:24)

    # Link komentara

  37. Postujem. Ali pre sam nekako za svetsku kanalizaciju, bolnice, domove zdravlja, lekare,vrtice, skole, profesore, puteve, parkove, filtere na fabrikama, kulturu...


    Juce sam bio ...mozemo mi njega da ga mrzimo ,ali ovo,zaista , izgleda svetski !!!
    (advokat, 23. oktobar 2020 12:54)
     (Inovator, 23. oktobar 2020 13:14)

    # Link komentara

  38. Tržni centri su u prošlosti smišljeni za zemlje u kojima su ljudi imali svega dovoljno , osim vremena .
    Kod nas služe da uzmu zadnju paru ljudima koji imaju vremena na pretek.
    Da je do najpovoljnije kupovine Amazon i Alibaba bi kod nas bili glavni .
    (milan, 23. oktobar 2020 13:11)

    # Link komentara

  39. Otvara se (još jedan) tržni centar, a Kolarčeva zadužbina, najvažnija kulturna ustanova u Beogradu, pred zatvaranje...
    (no comment, 23. oktobar 2020 13:06)

    # Link komentara

  40. juce sam bio ...mozemo mi njega da ga mrzimo ,ali ovo,zaista , izgleda svetski !!!
    (advokat, 23. oktobar 2020 12:54)

    # Link komentara

  41. Nadam se da će u skladu sa imenom zadržati autentični urbani duh bez ruralne kulture
    (bakicar, 23. oktobar 2020 11:40)

    Ta ruralna kultura je sada već autentični duh ovog grada.
     (Mile, 23. oktobar 2020 12:48)

    # Link komentara

  42. Mi smo bogata nacija!!!
     (ognjen, 23. oktobar 2020 12:41)

    # Link komentara

  43. Bice lepo,to je bas za dan vestica u petak.Idealan datum za sve nas
    (Dux, 23. oktobar 2020 12:30)

    # Link komentara

  44. Ja bih zakonom zabranio trzne centre.
    (Dimi, 23. oktobar 2020 11:43)

    Nema potrebe, nestaće oni sami od sebe. Taj koncept je smisljen 70tih u severnoj americi a onda je došao u Evropi. Zadnjih 5-10 godina su ti tržni centri u razvijenim zemljama na ivici opstanka jer su troškovi održavanja istih preveliki a prodavci su našli jeftinije i efikasniji način za plasiranje robe putem interneta.
    (Necko, 23. oktobar 2020 12:26)

    # Link komentara

  45. Pa pazi, realno ranije je to bilo ozbiljno ruglo. Sad je bar uredno, cisto i bezbedno za setnju i generalno da se provodi vreme vani.

    E sad, zasto betoncina i shopping mall?? Cemu?
    Umesto betona zamislite neki park, skulpturu dve tri, klupice..nesto?

    I onaj BEO, ista prica, lepo parce grada za neki zeleni coskic.

    Jedino neko gerila ozelenjavanje BG-a
    (ultra soft, 23. oktobar 2020 12:23)

    # Link komentara

  46. na zapadu trzni centri umiru jer je onlajnkupovina mnogo laksa. Taj trend ce stici i u Srbiju. Sta onda?
    (db wonder, 23. oktobar 2020 12:20)

    # Link komentara

  47. @Ja bih zakonom zabranio trzne centre.
    (Dimi, 23. oktobar 2020 11:43)
    Zatvoriće ih tržište i to verovatno brže nego što očekujemo. U celom svetu ovakav vid trgovine propada ili stagnira zbog interneta, čak je i kod nas prisutan taj trend !
    (cinik, 23. oktobar 2020 12:19)

    # Link komentara

  48. zaboravili rokenrol, i otisli u soping mol
     (Goranac, 23. oktobar 2020 12:18)

    # Link komentara

  49. a korona? dokle vise trzni centri po Beogradu? zar ih vec nema malo mnogo?
    (magla svuda oko nas, 23. oktobar 2020 11:47)

    Ima ih premalo u odnosu na broj stanovnika. Sa ovim Beograd ih ima 8 malih, velikih i veoma velikih. Svrati u neki od njih i videces da su svi lokali zauzeti, da ima mnogo ljudi i da je tesko naci slobodno parking mesto sto je dovoljan dokaz da je izgradnja ovih centara opravdana i isplativa.

    Sto se tice korone, virus se prenosi podjednako u trznim centrima i izvan njih. Prenosenje ne zavisi od objekta nego od toga koliko pojedinac postuje mere zastite. Mnogi pacijenti i lekari su se zarazili u bolnicama i domovima zdravlja pa to ne znaci da treba zatvoriti ove objekte. Mnogi se nisu zarazili u diskotekama, klubovima, kaficima pa to ne znaci da covek ne treba da bude oprezan.
     (Nenad, 23. oktobar 2020 12:14)

    # Link komentara

  50. Ovo nije samo po sebi loše, neka ima i to, nemam ništa protiv, ali šta meni smeta su ćirilični natpisi (svako zna latinicu aman) i krajnje je glupo napisan naziv tržnog centra "Galerija Belgrade". Znači pomešan srpski i engleski. Neka piše "Gallery Belgrade" ili "Galerija Beograd", ovako je jako glupo. Dobro je što je broj parking mesta relativno veliki ali pitam se da li je mogao i veči ali ok, vreme će pokazati funkcionalnost projekta.
    (zabrinuti roditelj, 23. oktobar 2020 12:03)

    # Link komentara

  51. Nadam se da ce se strogo postovati sve mere, posebna lupa javnosti ce biti na tome. Vlast ovoga puta ne sme podbaciti. Kao sto je to slucaj sa splavovima i krcatim klubovima.
     (kole, 23. oktobar 2020 11:59)

    # Link komentara

  52. Koliko zalim za mojom železnickom stanicom....
     (rodjeni Beogradjanin 5 kolena, 23. oktobar 2020 11:58)

    # Link komentara

  53. grad trznih centara, imamo li mi nesto drugo osim toga..
     (sinisa, 23. oktobar 2020 11:57)

    # Link komentara

  54. Dobro je pa nema okupljanja preko 30 ljudi u zatvorenom prostoru.
     (ona stvar, 23. oktobar 2020 11:52)

    # Link komentara

  55. ovo je vise nego sramno sta rade i onda ce za 5 dana biti klubovi i kafici krivi,sramota
     (Dusan, 23. oktobar 2020 11:51)

    # Link komentara

  56. a korona? dokle vise trzni centri po Beogradu? zar ih vec nema malo mnogo?
     (magla svuda oko nas, 23. oktobar 2020 11:47)

    # Link komentara

  57. Kad se setim rugla koje je bio taj deo uz Savu, a kako sad izgleda. Bravo.
     (Spale, 23. oktobar 2020 11:46)

    # Link komentara

  58. Ja bih zakonom zabranio trzne centre.
     (Dimi, 23. oktobar 2020 11:43)

    # Link komentara

  59. Sedmodnevni festival u zatvorenom usred pandemije. Jedan aplauz, molim.
    (Beeblebrox, 23. oktobar 2020 11:42)

    # Link komentara

  60. Nadam se da će u skladu sa imenom zadržati autentični urbani duh bez ruralne kulture
     (bakicar, 23. oktobar 2020 11:40)

    # Link komentara