1. zašto veći,pa imaju tu privilegiju da žive i rade u Beogradu. Ako im nije po volji neka idu Ivanjicu, Kać,,Uzice, Bor, Sentu ,Kosovsku Mitrovicu itd
     (zole, 20. septembar 2020 09:58)

    # Link komentara

  2. Minimalac treba da bude 50000_ pa ako je u Beogradu skupo onda odeš lepo u Pazovu, Pančevo, Inđija... manji gradovi, jeftinije a do Beograda si za pola sata... Tu su BG opštine Lazarevac i Mladenovac gde država samo ako ho?e može da uvede voz na 15 minuta... Tada bi se pola Beograda preselilo tamo. Ali imamo razne interese, lobiste od autoprevoznika do graditelja...
     (skene, 20. septembar 2020 09:16)

    # Link komentara

  3. Najskuplji grad za zivot je Subotica, pogotovo sada. Nekretnine su jeftinije ali to je sve.
    (Marko NS, 20. septembar 2020 08:51)

    # Link komentara

  4. Zasto onda zivite tamo ako su uslovi za zivot tako nepovoljni, dodjite na selo. Placate istu clanarinu za sindikat, a troskovi zivota jeftiniji.. Molim lepo..
     (Jeste i bice.., 20. septembar 2020 08:20)

    # Link komentara

  5. Ovako nesto bi otvorili pandorinu kutiju. A druga stvar ko kaze da je samo u Beogradu zivot skup? Sta je sa Novim Sadom? vec sada su i cene nekretnina u Novom Sadu prakticno kao u Beogradu.. I nema kraja... Da ne govorimo o tome da se na sve nacine tezi tome da se Beograd istakne kao nesto posebno. Pa kad je poseban neka onda zivi sam dalje od ostatka Srbije. Da mi iz ostalih gradova uvedemo carine prema Beogradu za hranu koju ce da uvozi iz ostalih gradova. Pa realno...
    (Djordje, 20. septembar 2020 07:43)

    # Link komentara

  6. Ionako se pola Srbije preseli u Beograd....treba uraditi baš suprotno.....
     (Miloje, 20. septembar 2020 07:39)

    # Link komentara

  7. Šta ste se primili. Nije skupština Beograda donela ovaj glupi predlog nego je neki sindikat.
     (miki, 20. septembar 2020 07:34)

    # Link komentara

  8. Ajmo svi u Beograd, Beogradski pašaluk confirmed.
     (Kosovo je Srbija!, 20. septembar 2020 07:06)

    # Link komentara

  9. Ko voli nek izvoli u unutrasnjost
    Ako je skup život u PRESTONICI
     (Eliot nes, 20. septembar 2020 05:44)

    # Link komentara

  10. Može veci minimalac za Beogradjane, ali onda i veci porez za ljude koji rade u Beogradu.
    (Mladen LV, 20. septembar 2020 01:38)

    # Link komentara

  11. Realno Bg jeste skuplji, ali iz tog razloga, vlada treba da gura u pravcu da napravi život prihvatljivim i van Beograda....i zašto Građevinska direkcija Srbije, koja verovatno lokacije u Beogradu dobija po nerealno niskim cenama, ima nerealno visoke cene stanova, čime dodatno diže cene stanova i ostalih učesnika u prometu? I to ovu problematiku dodatno komplikuje.....
     (Miloje, 20. septembar 2020 00:15)

    # Link komentara

  12. To nije stav sindikata... To je stav parazita iz Beograda koji rade u centrali sindikata, a kao rade u korist svih radnika Srbije. Nego, pitam ja njih: Da li vam je članarina veća u Beogradu, u odnosu na ostatak Srbije, ili svuda uzimate isti procenat?
     (Mudronja, 19. septembar 2020 23:21)

    # Link komentara

  13. (123123, 19. septembar 2020 15:44)

    Koliko nisi u pravu govori cinjenica sto je Lazarevac proglasen Beogradskom opstinom iako je 50 km od Beograda I to samo da bi pare iz Kolubare preselili u Beograd.Dok se ljudi iz Lazarevca truju od Kolubare I Opstina su sa najvecim prosecnim brojem kancera po glavi stanovnika lova putuje za Beograd.
    Sutra kad bi Paracin pronasao zlato u svojoj opstini odma bi bio proglasen Beogradskom opstinom.
     (Smrt fasizmu,sloboda narodu!, 19. septembar 2020 23:17)

    # Link komentara

  14. Realno, u Beogradu je skuplje stanovanje, hrana, zdravstvene i stomatoloske usluge, taksi prevoz, ugostiteljske usluge, parkiranje, ... a to predstavlja 75% troskova zivota.
    (Dragan, 19. septembar 2020 20:39)

    I sta, sad ja treba da se odusevim?
     (ls, 19. septembar 2020 22:37)

    # Link komentara

  15. Svi da napuste ovako nakaradan sindikat.
     (veverica, 19. septembar 2020 22:36)

    # Link komentara

  16. kakav spin.

    ako se uvede da je veci minimalac u bg-u, poslodavci se formalno sele van bg-a. Onda korist imaju sve opstine koje nisu bg, jer imaju poreze u svoj budzet.

    A oni koji ne rade, a primaju minimalac (budzetski korisnici), oni ce da traze adrese u bg-u.

    Ukratko, samo napred.
    (love, 19. septembar 2020 22:19)

    # Link komentara

  17. Realno, u Beogradu je skuplje stanovanje, hrana, zdravstvene i stomatoloske usluge, taksi prevoz, ugostiteljske usluge, parkiranje, ... a to predstavlja 75% troskova zivota.
     (Dragan, 19. septembar 2020 20:39)

    # Link komentara

  18. Beograd bi mogao da obrati pažnju i na parametar prosečne plate, a ne da posmatraju brojke samo iz svoje perspektive. Shodno većim troškovima tj. višoj min. potr. korpi veće su i zarade u Beogradu. Sramota za ovakvu separativnu inicijativu...
     (milos, 19. septembar 2020 20:06)

    # Link komentara

  19. Srbija ima pet statistickih regiona od kojih je Beograd jedan od njih. Kada bi neki morao da se otcepi a da Srbiji ostane Kosovo, onda bi Beograd bio odabran bez ikakvog pogovora. Putuj Beograde, glavni grad neka bude Novi Sad.
    (Sasa, 19. septembar 2020 20:01)

    # Link komentara

  20. Kaaakkkkvaaa glupost????
     (Tako je kako je, 19. septembar 2020 20:01)

    # Link komentara

  21. Samo za Beograd, pa sta ste vi posebna država, nama u Novom Sadu je sve jeftino, sram vas bilo.
     (Vladimir NS, 19. septembar 2020 19:26)

    # Link komentara

  22. Ako ovako nesto prodje onda ce Beograd zvanicno postati posebna drzava koja nema nikakve veze sa ostatkom Srbije.
    (Djordje, 19. septembar 2020 19:14)

    # Link komentara

  23. Савез самосталних београдских синдиката
    (Попићете стрељање, 19. septembar 2020 18:48)

    # Link komentara

  24. zamislite molim Vas vise treba para Beogradjanima nego ostlom jadnom narodu u Srbiji sramota crknite Vi koji niste u Beogradu
    (majstor, 19. septembar 2020 18:40)

    # Link komentara

  25. Ukoliko vam je skupo, sto se ne preselite, na primer u Leskovac, Smederevo, Novi sad. Na primer mogu i upravni odbori, sindikati da se vrate iz Beograda u mesto gde njihovo preduzece posluje, tipa rudnici, elektroprivreda, termoelektrane.. Vi bi da crpite ostatak Srbije sedeci po kancelarijama.

    Drzave bivse Jugoslavije se nisu otpcepile zbog Srbije, nego zbog Beograda. Najveca pijavica u evropi. Nigde nema ovako centralizovane drzave
    (s, 19. septembar 2020 18:38)

    # Link komentara

  26. Tržište to samo rešava, malo je onih koji stvarno primaju minimalac u Beogradu (poslodavac im na ruke daje razliku) i to je uredu jer su troškovi života u Beogradu znatno veći.
    (Danijel, 19. septembar 2020 18:34)

    # Link komentara

  27. Moze ako se otcepe od ostatka drzave sto bi realno bilo najpostenije! Mi iz ostatka srbije radimo za beograd! Nije nam to uopste zanimljivo... ovako neka dele beogradjani sebi plate koliko god hoce ali neka sami to finansiraju...
    (baneton, 19. septembar 2020 15:20)
    to veze s mozgom nema
    cak sta vise potpuno je suprotno
    beograd radi za pstatak srbije
    ne kazem da se slazem sa predlogom samo da ovo sto si rekao nema smisla koliko ima gradova po unutrasnjosti koji od svog prikupljenog poreza ne bi imali ni rupu na pitu da zakrpe, a kamoli da daju plate svima u javnom sektoru
    to je slucaj i za Vojvodinu uglavmom...uzimaju se pare iz bga i bojvodine i krpe rupe u ostatku srbije..
    al to mislim i da je i normalno donekle
    (123123, 19. septembar 2020 15:44)

    Da bi videli da niste u pravu potrebna ne decentralizacija.
    Ukoliko se ne bi sva preduzeca smestala po bg i ako veze nemaju sa poslovanjem u Bg vec u drugim hradovima u Srbiji pa tako.se na hiljade registracija auta tamo registruje. Kada bi glavni grad bio npr. Kragujrevac. Da bolnice velike se instaliraju i rasporede u druge gradove, da univerziteti budu u drugim gradovima. Ne potcenjujjte druge regije u Srbiji gde uredno ljudi placaju porez, doprinose.
    U Beogradu najvecu pricu imaju naduvane nekretnine (one su naduvane pa ce da se izduvaju) i poslovni boravci u hotelima (zato sto je sve regiatrovano u BG, zato sto su ambasade i dr diplomate tu) da nema ovih elemenata gde dolaze ljudi iz citave Srbije, regiona i sveta. Beograd bi imao drugu pricu.
    Mada je vreme da prestonica postane drugi grad u Srbiji, Bg se dovolj o razvio iako ne planski pa deluje kao Kambodza.
     (Dušan R., 19. septembar 2020 18:17)

    # Link komentara

  28. Ajmo sad svako svoje da trazi,Beogradjani dovidjenja...
     (sta reci....., 19. septembar 2020 18:10)

    # Link komentara

  29. Neka predju u unutrasnjost pa neka rade, zasto je Beograd poseban, zasto mora da bude poseban?!
     (Kojot, 19. septembar 2020 18:10)

    # Link komentara

  30. pa ovo nema smisla. niko te ne tera da živis u Beogradu
     (pseudo_slucajno, 19. septembar 2020 18:09)

    # Link komentara

  31. Ja mislim da će VAM ostati Beograd i pašaluk u tom slučaju...
    (savo, 19. septembar 2020 17:21)

    # Link komentara

  32. Podelite minimalac po regijama! Lakse ce mo da ne glasamo za vas. A po ustavu imamo pravo i na otcepljenje.
     (fore i fazoni, 19. septembar 2020 17:21)

    # Link komentara

  33. može veći za beograd.ali u tom slučaju fakulteti ,ministarstva i savezi moraju po ostalim gradovima ravnomerno. pa kad dete Beograđana hoće da upiše pravni mora da ide u Leskovac pa ako se Beograđanin žali na presudu mora u Suboticu u vrhovni sud i tako....čisto da imamo iste troškove života
     (dmg, 19. septembar 2020 17:19)

    # Link komentara

  34. Rođen sam i živim u Beogradu. Uskoro ću steći uslove za odlazak u penziju. Svašta sam čuo u životu, ali da stanovnici jednog grada treba da imaju veće osnovne plate od drugih, još nisam. Od lažnih sindikata nisam očekivao nikakav napredak, niti borbu za prava zaposlenih, jer njihov jedini 'posao' je da zbrinu sebe i glumataju da nešto rade (narodski rečeno, da palamude). Uzgred i koju reč o temi življenja u Beogradu, ili nekom drugom većem gradu u Srbiji: kome god je preskupo da živi u gradovima treba pod hitno da se vrati na selo ili u varoš odakle je došao i svima će biti bolje. Nemam ništa protiv doseljenika (migracije su normalna stvar) i moj deda je došao u Beograd, ali imam primedbu na sve koji dolazeći u grad donose najgore 'manire' (koji nisu 'pristali' ni u selima) i koji smatraju da su svojim dolaskom postali neko poseban. Ne, (Beo)građani nisu ništa bolji od varošana (u zadnje vreme, sve gori) i seljana (seljačine žive u gradovima) ali se privlačenjem mladih (i inih) u gradove prazni Srbija (posle dolaska u grad kreće i odlazak u inostranstvo, iz koga se gotovo niko ne vraća) i uništava država na svim nivoima. Većim minimalcem bi se stvorila lažna slika boljeg života u Beogradu i stvaranjem falangi sirotinje u gradu.
    (Persona, 19. septembar 2020 17:11)

    # Link komentara

  35. Sram vas bilo bezobrazna skupino prevaranata. Samo Beograd treba da živi. Em ste nam sve pare pokrali i slili u to kriminalno leglo od grada em nas ponižavate maksimalno. To je davno bio BEOgrad. Sad je leglo zmija kriminalaca lopova narkodilera i ostalih muvatora a kad je tvrdo mi iz unutrašnjosti uvek kroz istoriju dolazimo da vas oslobadjamo od svega i svačega. E izgleda došlo vreme da jednom dodjemo i da uradimo što NERON uradi RIMU. SRAMOTA
     (V KAO VENDETA, 19. septembar 2020 17:05)

    # Link komentara

  36. Na žalost.Svi ste došli u BG,i mi postadosmo jedno veliko selo.
    (zbun, 19. septembar 2020 15:33)

    Jesam došao nakratko, zbog školovanja. Brže-bolje otišao iz smrdljaka
     (Neplivač, 19. septembar 2020 17:03)

    # Link komentara

  37. Moze,ali pod uslovom da se finansira samo od prikupljenih poreza sa teritorije grada Beograda. Dokle vise da hranimo pijavicu zvanu BG
     (posmatrac, 19. septembar 2020 17:01)

    # Link komentara

  38. Pa naravno sve za Beograd, ovo ako se desi to će biti velika nepravda prema siromašnoj provinciji, sramota.
     (sara, 19. septembar 2020 16:53)

    # Link komentara

  39. Nisam ni znao da neko u Bg radi za minimalac.
    (Nišlija, 19. septembar 2020 16:53)

    # Link komentara

  40. Eto zapadne Srbije predsedniku u BGD istog momenta...Živi bili pa videli..
    (Goran Loznica, 19. septembar 2020 16:09)

    # Link komentara

  41. ovo nije realno da se desi, ni u jednoj drzavi ne postoji minimalna zarada na nivou grada, postoji eventualno u federacijama ili tamo gde postoji minimalna satnica a ne minimalna plata. niko ne prisiljava ljude da zive u beogradu, mi nismo socijalisticka drzava vise pa da drzava finansira ovakve price. malo mi je ovo protivno svim nacelima i nasem putu ka evropi. ali dobro, ovde je i nemoguce - moguce.
     (neo, 19. septembar 2020 15:46)

    # Link komentara

  42. pa imaju mnogi neporebni kadrovi gomilu para i td
    (jovica beljan, 19. septembar 2020 15:44)

    # Link komentara

  43. Moze ako se otcepe od ostatka drzave sto bi realno bilo najpostenije! Mi iz ostatka srbije radimo za beograd! Nije nam to uopste zanimljivo... ovako neka dele beogradjani sebi plate koliko god hoce ali neka sami to finansiraju...
    (baneton, 19. septembar 2020 15:20)
    to veze s mozgom nema
    cak sta vise potpuno je suprotno
    beograd radi za pstatak srbije
    ne kazem da se slazem sa predlogom samo da ovo sto si rekao nema smisla koliko ima gradova po unutrasnjosti koji od svog prikupljenog poreza ne bi imali ni rupu na pitu da zakrpe, a kamoli da daju plate svima u javnom sektoru
    to je slucaj i za Vojvodinu uglavmom...uzimaju se pare iz bga i bojvodine i krpe rupe u ostatku srbije..
    al to mislim i da je i normalno donekle
     (123123, 19. septembar 2020 15:44)

    # Link komentara

  44. i onda vi pricate o vojvodini kako se separatise???
    pa vi ste najveci separatisti ekonomski!
    da vojvodina hoce,ali ekonomski,pa ako je beograd najjaci po ekonomiji neka ima najvece plate,ali pazite da vam se posle ne lupi oglavu da iapadne da je neki deo juga,ili sumadija ili deo vojvodine jaci !
     (mozaks, 19. septembar 2020 15:44)

    # Link komentara

  45. Koji bre skuplji troskovi zivota u Beogradu. Sta placate skuplje..struju,hleb, gorivo, hemiju, grejanje...sta? Imate najeftiniji prevoz u Srbiji, placate grejanje najeftinije u celoj Srbiji. Sramota. Neka taj sindikat izadje malo iz Beograda, da vidite kako ostatak naroda zivi.
    (Bob, 19. septembar 2020 15:35)

    # Link komentara

  46. Na žalost.Svi ste došli u BG,i mi postadosmo jedno veliko selo.
     (zbun, 19. septembar 2020 15:33)

    # Link komentara

  47. Pa kome je skupo u Beogradu neka se preseli na jug, tamo je jeftino. Ionako je 50% "Beogradjana" rodjeno negde na selu.
    (Milan, 19. septembar 2020 15:33)

    # Link komentara

  48. Hehe kad bi to tako moglo!
    Ja bih inače najviše voleo da opštine funkcionišu finansijski nezavisno od države,tj. sve što se nalazi na teritoriji opštine,da od toga ta opština i živi.
    Npr. u mom mestu ima hidroelektrana,bogota opština šumom,cela opština bi mogla da živi od prodaje struje i drveta,i turizam nije loš,....mogle bi plate biti po 1000-2000€ odmah,jer je opština mala.
    Šta na ovaj predlog kaže sindikat? :)
     (Aleksa, 19. septembar 2020 15:32)

    # Link komentara

  49. Ocete onda posle da se cudite kad Vojvodina bude htela isto da se odcepi? Dobro provodjenje preizbornih obecanja i decentralizacije, bravo!
    (A da sad, 19. septembar 2020 15:30)

    # Link komentara

  50. Sramota. Da li neko razmišlja o tome koliko je sve skupo u manjim mestima jer trgovci nemaju konkurenciju. Pa benzin je skuplji na NIS-ovoj pumpi u manjim mestima. Znate li koliko košta školovati dete u Beogradu jer, zamislite, ne postoje fakulteti u svom gradovima a od srednjih škola imate samo po tri - četiri smera. A šta će oni koji imaju dva ili tri studenta? Posle se svi čude što se ljudi masovno sele u Beograd.
     (Сава Савановић, 19. septembar 2020 15:30)

    # Link komentara

  51. Slazem se da troskovi jesu veliki ali ako ja ne mogu da izdržim tamo onda ili trazim plaćeniji posao ili idem u manji grad. Jel znate da u selima ili manjim gradovima neretko mogu da se vide cene svega po 20-30% veće nego u bilo kom marketu u Beogradu? Uz to da bih zavrsio nesto oko papirologije ili bolnice ljudi iz unutrašnjosti moraju platiti kartu ili putarinu po 1000-2000, to njima nije trosak, kao i mnogo drugih primera...
     (Moje ime, 19. septembar 2020 15:29)

    # Link komentara

  52. Taman da "beograđani" posle imaju više za gorivo kada svakog vikenda pođu kućama... daleko
    (ReMa, 19. septembar 2020 15:29)

    # Link komentara

  53. Beograd ne treba da dobije ni dinar od ostatka Srbije, kad tako bude bilo neka Beograd radi sta hoce sa svojim parama, ovako nastavlja se sa sve vecim jazom izmedju Beograda i ostatka 'drzave'.
     (nenad, 19. septembar 2020 15:27)

    # Link komentara

  54. Neka Beogradjani naprave soptvenu drzavu pa da se razilazimo polako, ovakav nivo centralizacije ne postoji ni u Severnoj Koreji.
     (vojvodjanin, 19. septembar 2020 15:27)

    # Link komentara

  55. U tom slučaju, svi članovi tog sindikata, koji žive van Beograda, treba da ga napuste.
    (drvobradi, 19. septembar 2020 15:27)

    # Link komentara

  56. Ma nemoj.
    Da vam se ne slosi od mlogo
     (zip Niš, 19. septembar 2020 15:22)

    # Link komentara

  57. Samo probajte da prihvatite ovo!!!! Cela Srbija dolazi u Beograd da vam kaze sta misli o tome!!!
    (Sakaluda, 19. septembar 2020 15:22)

    # Link komentara

  58. Moze ako se otcepe od ostatka drzave sto bi realno bilo najpostenije! Mi iz ostatka srbije radimo za beograd! Nije nam to uopste zanimljivo... ovako neka dele beogradjani sebi plate koliko god hoce ali neka sami to finansiraju...
    (baneton, 19. septembar 2020 15:20)

    # Link komentara