1. Realno polusvet.
     (79, 23. jun 2020 19:29)

    # Link komentara

  2. Zanimljivo, u Britaniji Quaker Oats nema logo u liku crnog coveka.
     (kvazi englez na srpskom, 23. jun 2020 17:53)

    # Link komentara

  3. Rasisti su upravo levicari tj. ovi kult marksisti jer bas sve vide kroz boju koze ili neku drugi grupnu identifikaciju.
    Ameri nasedaju. Vojr se da kazu ne ovom PC totalotarizmi kao sto su se bojali da kazu ne totalitarizmu i jednoumlju Hitlera.
     (Zoki, 23. jun 2020 17:46)

    # Link komentara

  4. Ne živim u Americi i nisam nikad tamo bio, pa verovatno zato ne razumem u čemu je ovde problem?

    Meni se čini da je, naprotiv, vrlo dobro da ostane lik crne žene na tom pakovanju jer mene kako kupca, to bi me asociralo na to da je nekad davno, negde u Americi živela neka "tetka Džemima" (ili Džemajma) koja je izmislila odličan sos za palačinke. Sasvim slučajno, ta tetka je bila crna, a ta flašica dokazuje da ne samo bele, nego i crne tetke umeju da smisle nešto dobro i ukusno, što se dopada i belim i crnim. U čemu je problem?

    Šta je sledeće? Skidanje slika crnih muzičara sa omota CD-ova i ploča? Slika crnih glumaca sa plakata za filmove?
    (Maslačak, 23. jun 2020 17:33)

    # Link komentara

  5. Apelujem da se film "White men can't jump sa Snipesom i Harrelsonom izbrise jer beli čovek moze da skoči. (Brent Barry prim.aut)
     (Mandrake superstar™, 23. jun 2020 17:13)

    # Link komentara

  6. Da li će Arnold Schwarzeneger sad morati da menja prezime?
    (Robert Olaj, 23. jun 2020 13:19)

    Nece, pod uslovom da prizna da je poreklom iz Crne Gore.

    Crnonegrovic ili Crnocrnic.

    Malo se salim, a malo i ne.Bas bih voleo da znam njegove korene u vidu DNK.
    (r2d2 oficijalni brojac krvnih zrnaca za Balkan, 23. jun 2020 16:55)

    # Link komentara

  7. a red onion ukidaju zbog "indijanaca"
    soft drinks zbog inpotentnih
    lunch box zbog onih koji nemaju za ručak
     (bobetko, 23. jun 2020 16:46)

    # Link komentara

  8. I naziv kontinenta "Amerika" je rasistički!
    To je naziv koji su nametnuli kolonijalisti i tlačitelji iz Evrope!
    I banane u prodavnicama su rasizam!
    I kafa je povezana sa rasizmom!

    Sve je rasističko i sve mora da se menja!
    Sve mora da nestane!
    (Tragikomično, 23. jun 2020 16:43)

    # Link komentara

  9. @ "lik nije autosrko pravo. po tvojoj logici, porodica alije sirotanovica je trebala da dobije procenat od svake zute banke koja je odstampana u sfrj.
    (andreas kisser, 23. jun 2020 13:21)"

    Lik nije autorsko pravo ali jeste osnov za novčanu naknadu. U većini zemalja traje isto kao autorska prava znači 70 godina. Čisto sumnjam da njeni današnji potomci dobijaju išta od eksploatacije njenog lika.
     (marko_sthlm, 23. jun 2020 16:14)

    # Link komentara

  10. Значи ако се узима кинта од тетке на паковању онда то није расизам, али ако не доноси никакав профит, онда настаје хаос
    (Пилипенда, 23. jun 2020 12:49)
    Lupas gluposti. Niko ne fobija nikakvu kintu zato sto je tetkina slika na flasici. Mozda je tetka dobila neki bonus u svije vreme i to je to. Sto vi mislite da tako pare lako padaju sa neva to je cudo jedno. Provincijski mentalitet.
    (achtwn, 23. jun 2020 15:55)

    # Link komentara

  11. A NEGRO bombone?
    (SkankHunt42, 23. jun 2020 13:23)

    Негро бомбоне су добиле име по Италијану Петру Негру који их је изумео и нема везе са било чим другим.
     (кукурику, 23. jun 2020 15:32)

    # Link komentara

  12. A verovatmo sad i porodica uzima tantijeme pa ce ostati bez lepe kinte
     (dr.kadzija, 23. jun 2020 15:15)

    # Link komentara

  13. Ако би тетка Џемима била бело(европско бело), то не би био расизам!
    (milan, 23. jun 2020 12:15)

    Neka se mr. Proper spremi. On je sledeći
    (maxy, 23. jun 2020 15:11)

    # Link komentara

  14. Kao i uvek idu iz krajnosti u krajnost.

    Politicka korektnost znatno vise naglasava stereotipe i predrasude nego sto ih brise.
     (Mali od Bg, 23. jun 2020 15:05)

    # Link komentara

  15. A sta ceka Black&Decker, mislim menjaj to odmah...
    (Platipus Peri, 23. jun 2020 14:57)

    # Link komentara

  16. Tako su i uradili u Francuskoj sa kakaom za mleko "Banania", pa promenili logo i ono sto je pisalo na kutiji... A brend star 100 godina.
    (nikola, 23. jun 2020 14:52)

    # Link komentara

  17. najveći krš od smese za palačinke i sirupa, đubre od hrane...
     (A3-5, 23. jun 2020 14:51)

    # Link komentara

  18. Nek se pripremi ujak Ben (pirinac), on je sledeci! A sta cemo sa master's diplomama, ispada da sam robovlasnik! Zasto stati tu, treba mozda porusiti i piramide u Gizi, ipak su to robovi pravili. Robovi i dalje postoje na crnom kontinentu, ali za to nikom nije stalo!
    (Igor, 23. jun 2020 14:45)

    # Link komentara

  19. Šta je sledece, Uncle Ben? Xd
     (Buba Šarba, 23. jun 2020 14:44)

    # Link komentara

  20. lik nije autosrko pravo. po tvojoj logici, porodica alije sirotanovica je trebala da dobije procenat od svake zute banke koja je odstampana u sfrj.
    (andreas kisser, 23. jun 2020 13:21)

    Lik jeste autorsko pravo. Alija Sirotanović nije dobijao procenat jer je tito navikao da otima a ne da daje.
     (sepultura, 23. jun 2020 14:40)

    # Link komentara

  21. Možda je krajnje vreme da moje ljubimce Živka i Đorđa odvedem kod frizera za kućne ljubimce, pa da posle tretmana prestanu biti potpuno crni i postanu potpuno beli a moj komšija da svo ljubimcu ime Crni promeni u Beli. Jer: kako je počelo i kako se nastavlja...
    (Samosvesna građanka, 23. jun 2020 14:34)

    # Link komentara

  22. Zbog ovakvih gluposti, politicke korektnosti i sto svaki sizoje koji zakuka ima veca prava od obicnog coveka, ima da bude haos, kada jednom do*u*c* ljudima!
    (Milos, 23. jun 2020 14:14)

    # Link komentara

  23. To se kod mene u selu kaže: "Žele da budu veći katolici od pape!"
    Postoji gomila ljudi svih boja koja ne podržava ove nakaradne "proteste" i sve što ide iza njih (zabrana filmova, knjiga, rušenje spomenika, zabrana proizvoda...), ali su protiv rasizma i ta porodica je verovatno jedna od njih.
    Najveći nonsens protesta je u sloganu: Black lifes matters, tolike generacije se borile da ih ne zovu Blacks nego African Americans, ovi fejsbuk i Instagram borci to verovatno ne znaju!
     (b1321, 23. jun 2020 14:13)

    # Link komentara

  24. A NEGRO bombone?
    (SkankHunt42, 23. jun 2020 13:23)



    Negro znači crno , a negro bombone i jesu crne bombone .
    Problem bi bio da se zovu nigger bombone ?
    (kakogod, 23. jun 2020 14:07)

    # Link komentara

  25. A NEGRO bombone?
     (SkankHunt42, 23. jun 2020 13:23)

    # Link komentara

  26. Na finjaka sklanjaju crnkinju sa proizvoda. ,a porodica se buni.
    Njima ne smeta rasni stereotip,ipak im je drazi novac koji dobijaju za koriscenje lika njihove rodjake
    (Bolton, 23. jun 2020 12:12)

    lik nije autosrko pravo. po tvojoj logici, porodica alije sirotanovica je trebala da dobije procenat od svake zute banke koja je odstampana u sfrj.
    (andreas kisser, 23. jun 2020 13:21)

    # Link komentara

  27. Da li će Arnold Schwarzeneger sad morati da menja prezime?
    (Robert Olaj, 23. jun 2020 13:19)

    # Link komentara

  28. Odličan sirup za palačinke. Često sam ih jeo u Atlanti i Čikagu.
     (marko_sthlm, 23. jun 2020 13:11)

    # Link komentara

  29. Pepsico kompanija
     (uwawa, 23. jun 2020 12:58)

    # Link komentara

  30. Hm, da li to znaci da ce se i ceo "Hair" Soundtrack povuci iz opticaja zbog "Colored spade"?
    (Berger, 23. jun 2020 12:51)

    # Link komentara

  31. Значи ако се узима кинта од тетке на паковању онда то није расизам, али ако не доноси никакав профит, онда настаје хаос
     (Пилипенда, 23. jun 2020 12:49)

    # Link komentara

  32. Politička korektnost novi fašizam.
     (idi bre, 23. jun 2020 12:49)

    # Link komentara

  33. Немају приход од продаје производа са ликом.

    Апсолутно сва права наследника престају 50 година после смрти носиоца права.

    Црњак, али одличан пример је Хитлеров "Мајм кампф". Хитлер је званично умро 1945. и правни наследник за издавање те књиге је била покрајина Баварска. После 1995, ту књигу може да штампа ко хоће.

    Овде је у питању лажни морал. Тако су и нас оплели када је суботички Пионир извезао Америма бомбоне Негро...
     (Срђан Јовановић, 23. jun 2020 12:48)

    # Link komentara

  34. ko nama drzi lekcije majko mila
     (ruski veto, 23. jun 2020 12:48)

    # Link komentara

  35. Njena porodica se protivi jer godinama dobijaju tantijeme i deonice, zapad bato!
     (Superoperater, 23. jun 2020 12:37)

    # Link komentara

  36. Quaker Oats - ubedljivo najbolje ovsene pahuljice koje se mogu kupiti u Srbiji. Svako jutro ih tamanim
    (GTR, 23. jun 2020 12:29)

    # Link komentara

  37. Ако би тетка Џемима била бело(европско бело), то не би био расизам!
    (milan, 23. jun 2020 12:15)

    # Link komentara

  38. Na finjaka sklanjaju crnkinju sa proizvoda. ,a porodica se buni.
    Njima ne smeta rasni stereotip,ipak im je drazi novac koji dobijaju za koriscenje lika njihove rodjake
     (Bolton, 23. jun 2020 12:12)

    # Link komentara

  39. sukob bolesne korektnosti i ličnih licemernih interesa.
    (kad je interes onda nije uvreda.bljak, 23. jun 2020 12:12)

    # Link komentara

  40. Sugurno ima i neki procenat od toga, tako da onda moze da ostane ;)
     (nnnn, 23. jun 2020 12:03)