1. I Dinkić obećao 1000e :)
     (CND, 15. januar 2020 22:49)

    # Link komentara

  2. (Ljovisna, 15. januar 2020 16:14)
    Bugarska je ušla u EU kada i Rumunija! Razlika ogromna! Šta kažete na to?
    Lično mislim da Srbija može stopama Poljske, Češke i Rumunije! Ne treba da se očekuje “blagostanje” da budu bolji uslovi za rad, da ljudi imaju za osnovno i “sitan luksuz” da se sredi infrastruktura, poboljša stanje u zdravstvu...
    (ja sam ja, 15. januar 2020 20:40)

    # Link komentara

  3. Pise se o visini plate, a niko o troskovima i standardu. Za pet godina cene ce otici daleko, pa mozemo da se slikamo sa tih 900 ...
     (Realan, 15. januar 2020 16:15)

    # Link komentara

  4. Poredjenje sa Rumunijom. neprimereno.Rumunija je drzava clanica EU i NATO i sto je najvaznije raskrstila sa Rusijom.
    (Ljovisna, 15. januar 2020 16:14)

    # Link komentara

  5. Naravno da moze.Verovatno i brze.Samo treba da postoji zelja i namera i da pare idu tamo gde treba da idu,a ne u dzepove mocnika.
     (Boki, 15. januar 2020 16:04)

    # Link komentara

  6. Iskreno, moguce je. Ove godine su medicinski tehnicari dobili 7000din povecanja. Da bi dosli do 900€ (105.000) plate drzava mora da povecava oko 10.000din na godisnjem nivou. Ako se nastavi sa ovakvim vodjenjem zemlje, realno je. Ali samo sa trenutnim covekom na vlasti, drugacije mislim da nije moguce.
     (KriticarNi, 15. januar 2020 15:31)

    # Link komentara

  7. Ја верујем. Плата у државним фирмама ће расти и због њих биће просек 900е. Угоститељство, трговина, индустрија и даље имаће минималац. Ма нека ми је плата и 1е али да само могу од тога платити све рачуне, рату за стан, увек пун фрижидер, рату за ауто и његово одржавање, летовање или зимовање оба је луксуз, деци све потрепштине и екскурзију, и да имам за трошак једну трећину од плате.
     (download, 15. januar 2020 14:53)

    # Link komentara

  8. od kad je to u rumuniji 900eur?!?
    jesu rumuni napredovali ali ne bas toliko..ne preteruj..
     (nePanda, 15. januar 2020 14:43)

    # Link komentara

  9. Neki veruju a neki ne a ja kazem živi bili pa videli...
     (Kg, 15. januar 2020 14:43)

    # Link komentara

  10. Startna pozicija nam je nepunih 500 evra proseka. Uz pretpostavku da naša privreda godišnje realno raste oko četiri odsto.

    A ako udari recesija u EU ili svetu? Onda dve pada u vodu i plate padaju umesto da rastu. Kad je u Nemačkoj recesija pada prodaja automobila. Kad je u Srbiji recesija ljudi o gaće na buvljacima kupuju. Ales cler?
    (01.03. Aufwiedersehen banditn Danke tante Merkel, 15. januar 2020 14:27)