1. Računica je jasna, Srbija je najviše izgubila raspadom države i naročito sankcijama. Kasno je za ovakve ideje, za nas je jedini mogući rast ulazak u EU i potpuna reforma društva u pro-biznis pravcu. A bojim se da je i za to kasno. Treba pokrenuti pregovore o švajcarskom modelu dok i taj voz ne ode. Mi bi mogli doći na mesto koje nam pripada a to je bdp veći od hrvatskog pametnim upravljanjem. Na žalost ni vlast ni opozicija ne predlažu to sada. Vlast je korumpirana i anti-tržišna, opozicija je socijalistička.
     (Vlada, 4. novembar 2019 06:55)

    # Link komentara

  2. Hm, Slovenija je je prije ulazka u Jugoslaviju imala razvijenost na 90% Austrije, Štajerska čak 99%, pred kraj. SFRJ pali smo na 28%.....
    (Geopolitik, 3. novembar 2019 11:13)

    A cela slovenija populacije ko jedan BG.
    (pex, 3. novembar 2019 16:25)

    # Link komentara

  3. Ajde prvo da vidimo koliko srpski firmi su kupili Slovenci i Hrvati a koliko njihovih smo mi kupili. Pa da vidimo koliko oni izvoze kod nas a kolimo mi kod njih. Onda mozemo da pricamo dalje, naravno bez korumpiranih srpskih jugonostalgicara.
    (ekonomija je racun a ne prazna prica, 3. novembar 2019 15:48)

    # Link komentara

  4. Sad bi ovi sto su razbili Jugoslaviju da bi je privatizovali i oteli nam imovinu da imaju lakse poslovanje. E pa ne moze.
    (delboj, 3. novembar 2019 13:56)

    # Link komentara

  5. Svi “strucnjaci” su pocetkom 90-ih govorili da je ekonomski mnogo bolje da se republike razidju! Politicari su ubedjivali narod da ce ruze procvetati i da “Beograd” nece vise krasti pare svima! Voleo bih da je neko 90-tih rekao da ce nas tako male svi progutati i da je to pravi razlog ratova, mozda je neko i govorio ali niko slusao nije!!!
    (Metropola, 3. novembar 2019 12:42)

    # Link komentara

  6. Slažem se da je potrebno bolje ekonomsko povezivanje na Balkanu. Odličan je trenutak za uspostavljanje reciprociteta te da Hrvatska omogući da u njoj posluje jednako srpskih firmi koliko i hrvatskih u Srbiji.
    (BobRock, 3. novembar 2019 12:12)

    # Link komentara

  7. samo nemojte uvoditi zajednicku valutu. jer to ce opet placati srbija a nema potrebe
     (biki, 3. novembar 2019 11:18)

    # Link komentara

  8. Zašto upravo mi moramo da forsiramo ove teme a upravo smo mi kao država najviše izgubili ulaskom u Jugoslaviju?!
    (Djoksa, 3. novembar 2019 09:37)

    Hm, Slovenija je je prije ulazka u Jugoslaviju imala razvijenost na 90% Austrije, Štajerska čak 99%, pred kraj. SFRJ pali smo na 28%.....
    (Geopolitik, 3. novembar 2019 11:13)

    # Link komentara

  9. A sada zamislite Jugoslaviju, njeno tržište i industriju da je "netko" pristao na konfederativnu Jugoslaviju. 
    Šteta.
    (Gledam_Ne_Vjerujem, 03. novembar 2019 10:23)

    Isto bi bilo kao i sada. Industrija troma, glomazna i zastarela. Slavenci koji su najpragmatičniji, sposobni i dovoljno mali da budu fleksibilni ostali bez skoro svega: tam, elan, gorenje, imv... Sve je ili ugašeno na vreme, ili propalo ili je ostalo samo ime. Mada namacne može biti gore nego što jeste : uniištili svu privredu, poljoprivredu dajemo drugima, uništavamo prirodne resurse, a i mi smo se promenili na gore u poslednjih 20 godina. Krađa je postala sastavni deo našeg života, i važili smo za lopove i ranije, a sada je to epidemija.
     (VP, 3. novembar 2019 10:58)

    # Link komentara

  10. Nikad unija, samo Srbija. Hvala, ne treba. Imali smo mi unije i iz svake izašli sa manje teritorija i ljudi. Dosta muže Srbije.
     (Zoki Lo, 3. novembar 2019 10:58)

    # Link komentara

  11. Sad kad su mrežice postavljene možemo da igramo ping-pong !
     (Superhik, 3. novembar 2019 10:28)

    # Link komentara

  12. A sada zamislite Jugoslaviju, njeno tržište i industriju da je "netko" pristao na konfederativnu Jugoslaviju.
    Šteta.
    (Gledam_Ne_Vjerujem, 3. novembar 2019 10:23)

    # Link komentara

  13. Ne slažem se da se ne može ali zbog poznavanja proizvoda lakše je prodavati na tržištima koje poznaju proizvod nego krenuti od nule i probijati se. Može danas svako bez svakoga, uostalom svijet se globalizovao i svako trguje sa svakim a u globalnim okvirima čitav region je beznačajan. Naravno da zbog blizine, zbog jezika i zbog poznavanja proizvoda trgovina i investovanje u regionu su olakšani ali animoziteti su i dalje prisutni i biće još dugo. U prednosti su bogatiji i razvijeniji, u regionu to su Slovenija i Hrvatska.
    (exyu, 3. novembar 2019 10:21)

    # Link komentara

  14. Па ако ћемо прецизно онда треба рећи да су фирме из Словеније и Хрватске дубоко пенетриране код нас и да фактички они без нас не могу, што се и знало пре 20 година када су они формирали своја посебна одељења при министарствима да би деловали у правцу Србије. Србији уопште нису потребне фирме из тих држава јер оне у 95% случајева нису у стању да донесу никакав квалитет већ се ради о чистој експлоатацији, а што се види по честим судским споровима и сумњивим радњама. Ето тако је, па ви ако хоћете пустите.
    (mr, 3. novembar 2019 09:48)

    # Link komentara

  15. Ne, ne i ne! Nista vise zajednicko sa bivsim republikama SFRJ! Stvaranje nekih novih unija, ekonomskih I slicnih je samo uvod u stvaranje neke nove zajednice. To prvo bude ekonomska unija, pa onda se polako uvode dalje i drugi zajednicki prerogative... I za 20 - 30 godina imamo neku novu Jugoslaviju. Kazu da je pametnom dovoljno I jednom a Srbi su se u proslom veku 2 puta opekli sa tim bivsim republikama. Ako nam se desi I treci put stvarno treba da nestanemo. Najbolje, svako u se I u svoje kljuse pa ko dokle stigne. U suprotnom cemo opet za 50 godina biti mi krivci... a naci ce se vec nesto, kao I uvek do sada.
    (Tarzan, 3. novembar 2019 09:46)

    # Link komentara

  16. Sve u redu ali se zadrzite na ekonomskoj racunici u kojoj Srbija nesto dobija ekonomski a manite se trabunjanja o bratstvu i jedinstvu.
    (Aleksa Pufta, 3. novembar 2019 09:44)

    # Link komentara

  17. Dok dođe iz donje u gornju zonu...
    (Mića Stošić, 3. novembar 2019 09:41)

    # Link komentara

  18. Zašto upravo mi moramo da forsiramo ove teme a upravo smo mi kao država najviše izgubili ulaskom u Jugoslaviju?! Svi drugi (ostalih 5 bivših republika) to doživljavaju kao velikosrpski hegemonizam, što na neki način i jeste, jer im nabijamo na nos da smo najveća i najjača država na Balkanu. Dok se mi ne otarasimo svoje ideje o veličini ništa od povezivanja sa bivšim republikama SFRJ, što će reći nikad!
     (Djoksa, 3. novembar 2019 09:37)

    # Link komentara

  19. Mi smo banana republike kojima upravlja nekolicina kojima nije cilj ekonomsko udruživanje. Što je narod više podeljen, lakše se njima upravlja. Surovo, ali istinito.
     (Vesna, 3. novembar 2019 09:33)

    # Link komentara

  20. Pa realno Crna Gora moze bez svakoga jer ne proizvodi apsolutno nista i nista ne izvozi u zemlje regiona, a sve uvozi iz zemalja regiona. Tako da za CG je svejedno od koga ce da kupuje..
     (PGpg, 3. novembar 2019 09:29)

    # Link komentara

  21. I šta onda? Opet ojačamo ekonomski i opet nas budale napale na ustaše i četnike pa sve iz početka? EU će nas jedino povezati ako nas prime
     (BENELUX, 3. novembar 2019 09:27)

    # Link komentara

  22. Većina ne govori sličnim, već istim jezikom.
     (Voland, 3. novembar 2019 09:26)

    # Link komentara

  23. Naravno,celi svet je globalno selo...
    (Topla voda, 3. novembar 2019 09:22)

    # Link komentara

  24. Neko nameće i gura varijantu ekonomskog objedinjavanja prostora, gde politički to nije uspelo. Nije realno.
     (mr, 3. novembar 2019 09:20)

    # Link komentara