1. Svako treba da ima platu od koje moze pristojno da zivi,ali politika "istih stomaka" je neodrziva jer cistacica ne moze da leci a lekar moze da cisti.U tome je razlika
    (Ljilja, 11. jul 2019 07:24)

    # Link komentara

  2. Zdravstvo je u porazavajucoj situaciji.Prosto je neverovatno da vlast ne moze da nađe resenje.Resenje sigurno nije nova skupa oprema i nove zgrade mada je to naravno potrebno.Resenje je u drugacijem nacinu finansiranja zdravstva i sledstvenoj drugacijoj sistemskoj organizaciji sto bi vodilo ka drugacijem vrednovanju zdravstva u skladu sa znacajem za ove delatnosti za celo drustvo
    (Ljilja, 11. jul 2019 07:17)

    # Link komentara

  3. Svi su isti. Da ti ne zatrebadoktor, odmah svi okrecu dzep .
    (JeanGrey, 8. jul 2019 13:43)

    # Link komentara

  4. u Sloveniji lekar specijalista ima tri puta veću platu od pravnika bez pravosudnog ispita, jer mu toliko duže traje školovanje. I tačno je da je specijalista oko 3 puta jaci sa zaradom jer ako čistačica primi minimalac 27000 dr ima oko 80 000 i jeste tako. A svi oni koji pomenu dodatnu zaradu preko privatne prakse ili farmaceutskih kuća, verujete mi do je teško zarađen novac. Akcenat je na ZARAĐEN.
    (Deda Jevrem, 07. jul 2019 19:49)

    Nisi ti primirisao SLO pocim pises nevidjene gluposti brate mili.Ti izgleda mislis da je SLO zemlja ko Srbija? Odakle vam ovakve ideje uopste padaju na pamet?
    SLO od 2005 brate mili ima zakon o platnim razredima!
    Svako moze da proveri dal je tacno to sto ti pises na internetu,tamo to nije nikakva tajna.
    Neverovatno.
     (3 0 0, 8. jul 2019 10:40)

    # Link komentara

  5. Svako ko je obrazovan treba da, odlaskom iz ovog bunjista nemorala, nepismenosti, gluposti i lopovluka, sto dalje pobegne. Zapad vapi za skolivanim ljudima.
    (Srbin, 8. jul 2019 10:38)

    # Link komentara

  6. najbolje da čistačica radi bez plate a doktor da primi svoju i čistačicinu platu
     (ja, 8. jul 2019 10:37)

    # Link komentara

  7. Људи у болницама широм Србије масовно умиру након понекад и најбаналнијих операција попут операције крајника, чукљева или прелома прста од разних инфекција тако да одржавање хигијене у здравственим установама је веома, веома одговоран и важан посао јер од тога зависи да ли ће неко изаћи жив или мртав. Некоме другом препуштам да установи колико је пацијената убијено јер лекари нису прали руке и користили рукавице и маске за лице, колико јер неко од особља није стерилисао инструменте а колико јер чистачице нису одрадиле свој посао.
    (Глас разума, 8. jul 2019 10:26)

    # Link komentara

  8. To što neko radi kao spremačica ne znači da je bez obrazovanja, mnogo njih znam koje su završile fakultete ali su silom prilike primorane da obavljaju posao spremačice...
    (Helena, 8. jul 2019 07:00)

    # Link komentara

  9. Ovde u Norveskoj su razlike u platama cak i manje, ali poenta je da ce svako ko radi imati dovoljno.
     (Ja, 8. jul 2019 06:44)

    # Link komentara

  10. Pitao bih doktore šta oni uopšte rade.Odete kod izabranog on prepiše ono što je neko već propisao lečenje,odete kod "specijaluste" on samo pregleda rezultate laboratorija i ostalih.Kad ste na pregledu videli da izabrani koristi stetoskop,merač pritiska itd,kad ste videli da specijalista pregleda pacijenta ?Ja tri meseca obigravam oko izabranog da zakaže pregled kod očnog.Uvek kao zakazivanje je od do (datum) i to svaki lekar ima svoje.
     (dragan, 8. jul 2019 06:24)

    # Link komentara

  11. U USA odnos moje cistacice i mene (subspecijalistkinja) 1:9-10 otprilike. Moja bruto plata prosle godine oko 250K. Savetujem moje kolege da beze glavom bez obzira. Plata lekara u Srbiji mora da bude bar 2K!!!
    (Lekarka, 8. jul 2019 04:20)

    # Link komentara

  12. Treba postovati lekare,uvek nam vise daju nego sto dobiju.Plata i da je 3000 evra nije nista jer nase zdravlje nema cenu.Svi treba da zivimo materijalno zivot dostojan coveka.A sto ne zivimo? Zato sto smo zaostali tehnoloski za naprednim svetom .Lako ces podeliti ako imas sta, a mi nista ne proizvodimo.
    Pitanje je kako podici ekonomiju?Radnik u fiatu ima 400 evra platu.Toliko o stranim investicijama.Dok sami ne krenemo sa sopstvenom proizvodnjom ljudi ce bezati iz Srbije.Tako je i u bivsoj sfrj bugarskoj itd.Sa istoka se ljudi sele na zapad.Sve dileme i nepravde su u redu kao tema za razmisljanje,ali problem je u tome sto smo zaostali.I bivsa Sfrj je napredovala na zapadnim tehnologijama,cuvanju sopstvenog trzista i izvozu. Ko ce nam sada dati tehnologije?Otvorili smo granice a nemamo se s cim takmiciti ni na domacem a kamoli zapadnom trzistu.Jedino smo privlacni kao jeftina radna snaga.
    Dok nam domaca roba ne bude prioritet pri kupovini,nikada necemo podici ekonomiju.Kazemo da je nas rad podcenjen,a ne cenimo nasu robu.
    Inace,imamo vrhunske lekare,i zasluzuju svo postovanje, a mi braco Srbi,okrenimo se sebi ,postujmo sebe i svoj rad (nasu robu),kupujmo tehnologije iz inostranstva i ne dajmo nase trziste,ne prodajmo zlatne koke telekom ,eps itd jer tu lezi nezavisnost,u ekonomskoj samostalnosti.Kupujmo domace hvalimo domace.Ako ti ne kupis moj proizvod nego kupis strani i pare odu napolje,kako cu ja kupiti to sto to prodajes(proizvodis)?Prosta stvar,u tome je osnova.
    (vlada, 8. jul 2019 03:55)

    # Link komentara

  13. Okomili ste se na čistačice,mamini i tatini sinovi bez dana radnog staža? Odsedite jedan dan u nekoj bolnici bez da bilo šta radite pa ćete da shvatite da su 200 evra malo za čistačicu. Alo pošto vam tata kupio auto i eventualno neku diplomu vi sad znate da čistačica ima veliku platu... Vi bar ne morate da se brinete dok je tata živ ili na nekoj funkciji
     (gedza, 8. jul 2019 01:41)

    # Link komentara

  14. U Norveskoj razlika nije ni tolika...mozda 2x vecu placu ima diktor nego cistacica, pa se niko ne buni.
    (Bojan Radovanovic, 8. jul 2019 01:12)

    # Link komentara

  15. У Норвешкој лекар, lege, има два пута већу плату од чистачице, vaskedame.
    (Dule, 07. jul 2019 17:44)

    U Norveškoj lekar opšte prakse u prvim godinama radnog staža ima dva puta veću platu od čistačice. Čistačica u Norveškoj zarađuje najmanje 1 800 evra neto.
    Lekar opšte prakse zarađuje proporcionalno više sa godinama iskustva.
    Ovde je reč o lekarima specijalistima. U Norveškoj njihova plata nije manja od 5 000 evra mesečno i to neto. Plata može iči i do 10 000 evra posle 20 godina rada.
     (noorge, 8. jul 2019 00:23)

    # Link komentara

  16. @sindikat

    Sjajno receno!
    (Anja, 7. jul 2019 22:55)

    # Link komentara

  17. Kolika je razlika u Švedskoj, pitam o čistačici i doktoru?
     (Prvog dana revolucije..., 7. jul 2019 22:48)

    # Link komentara

  18. Sličan odnos je i u stranim državama. Problem je sto čistačica ima platu nedostojnu čoveka...
    (Ono, 7. jul 2019 22:42)

    # Link komentara

  19. Čistačica je vrlo ozbiljan i težak posao, posebno u zdravstvu.
     (Toma, 7. jul 2019 22:23)

    # Link komentara

  20. Da vam skratim svima muke. Ljudi koji su se potpisali "pp" i "Koča" su apsolutno sve rekli o ovoj temi, bar sve bitno. Ja imam iskustva kao i Koča, iako znatno količinski manje, ali svuda sam uvek prolazio bez problema, niko mi nikada ništa nije tražio. A "po" svaka čast, potpisujem svaku reč.
     (Kecman, 7. jul 2019 21:55)

    # Link komentara

  21. Ovo je cista laz,spremacice imaju platu 20 do 25000 dinara i tu je kraj lekar specijalista ima startnu 75000 a onda slede dezurstva,pripravnosti,rad na drzavni praznik,prekovremeni sati itd ne znam ni jednog specijalisti ispod 150 000 dinara.Specijalista ima tri puta vecu platu od sestrinih 42 000.
    (peki, 7. jul 2019 21:47)

    # Link komentara

  22. Koji to profesor i u kojoj srednjoj školi ima 100 hiljada platu???? Mislim, ako se skreće pažnja na problem malih zarada u jednoj branši, nije u redu plasirati dezinformacije i animozitet prema drugoj branši....
    (Marijana, 7. jul 2019 21:12)

    # Link komentara

  23. Svaka čast svakom čoveku i svakoj profesiji. Da li su ljudi uopšte svestni koliko je težak i zahtevan život i posao lekara.
     (horus, 7. jul 2019 21:11)

    # Link komentara

  24. Дајте прво да чистачица и муж имају од чега да живе и одгајају троје деце. А онда ћемо лако да дижемо другима плате.
     (Јабучило, 7. jul 2019 20:05)

    # Link komentara

  25. u Sloveniji lekar specijalista ima tri puta veću platu od pravnika bez pravosudnog ispita, jer mu toliko duže traje školovanje. I tačno je da je specijalista oko 3 puta jaci sa zaradom jer ako čistačica primi minimalac 27000 dr ima oko 80 000 i jeste tako. A svi oni koji pomenu dodatnu zaradu preko privatne prakse ili farmaceutskih kuća, verujete mi do je teško zarađen novac. Akcenat je na ZARAĐEN.
     (Deda Jevrem, 7. jul 2019 19:49)

    # Link komentara

  26. Pa zdravstvo nema sindikat!
    Lekarska komora nicemu ne sluzi I ja ocekujem da uvodjenjem platnih razreda plate lekara budu smanjene!
     (dragan, 7. jul 2019 19:29)

    # Link komentara

  27. Moj ocuh je hirurg, radi taj posao vec 30 godina. Ima platu 110.000 dinara. Pored toga radi privatno naravno, jer se samo tako moze adekvatno naplatiti ono sto radi i koliko pomaze ljudima. Ja imam 4 godine radnog staza, zavrsio sam privatni fakultet i kao diplomirani ekonomista u stranoj firmi imam platu vecu za 100 eura od njega koji spasava ljude. To nije normalno.
     (Uros, 7. jul 2019 19:27)

    # Link komentara

  28. I to zavisi sa kojom cistacicom se poredi!
    Ako na primer uzmete plate cistacica u TE "Nikola Tesla" u Obrenovcu, ili cistacice iz "Kolubare", videcete da su ako ne iste, onda cistacice iz ova dva drzavna preduzeca imaju cak i vecu platu od doktora!
    Pa sad vidite, ova drzava je za nekoga majka, a za nekoga maceha...
     (MarkoMB, 7. jul 2019 19:24)

    # Link komentara

  29. Новац и веће плате НИКАДА у Србији неће моћи да буду гарант етичности лекара и преданог и квалитетног рада. Само ћемо наставити негативну селекцију на тај начин.
    (Срба, 7. jul 2019 19:23)

    # Link komentara

  30. Neka se od plate cistacice moze skromno ziveti a dr. neka ima i 8 puta vecu platu
    To je standard nacije.
     (Lone, 7. jul 2019 19:20)

    # Link komentara

  31. Sve zavisi od tržišta radne snage. U Srbiji vodoinstalateri, električari i zidari recimo vec duže vreme zaradjuju višestruko više od recimo pravnika, učitelja, pa čak i profesora univerziteta. I zaradjivace još više. Nema tu nikakve državno kosmičke zavere - jednostavno, nema ih dovoljno, svi ih traže i ljudi naplaćuju najviše što mogu.
    Što se poredjenja lekara i čistačica tiče, mi u firmi kod nas (privatna farmaceutska, domaća firma), imamo čistačice sa platom od 50.000 dinara, i ekonomiste sa platom od 70.000 i farmaceute koji startuju sa 75.000. To možda zvuči kao mala razlika, ali kao što rekoh, čistačicu za platu od 35.000 više ne možeš zadržati u firmi, sve ili idu da sredjuju kuće, stanove za slične ili nešto veće pare, ili odoše u inostranstvo. S druge strane, farmaceuta se uvek javi na oglas bar 15ak... Tako da, ponuda i tražnja.
     (Reziel, 7. jul 2019 19:12)

    # Link komentara

  32. Taman tako i treba. 1:3 to je pravi odnos, samo treba čistačica da ima pristojnu platu. U Republici Srpskoj sudija ima od 3500 KM do 5500 KM platu, a daktilograf koji radi sa njim 600 KM.
    To je u evrima 1 marka je 1,95 eura. Pa vi vidite, valja li ovako. Još sudije imaju regres a radnici ne.
     (herhrc, 7. jul 2019 19:07)

    # Link komentara

  33. (mild, 7. jul 2019 16:0

    Kad smo kod "Dajte da se ne lazemo"... Ja ne znam o čemu pričaju ljudi koji ovo pišu. Imam bolesnu ženu kojoj je neophodno više različitih specijalista koje umesto nje ja i posećujem i to redovno. NIKADA mi NIKO nije ni tražio ni čokoladu a kamo li tih vaših 100€. Nikada! Stanem u red, zakazujem nekada i na koji mesec nekada odmah. Kada zakažem, strpljivo sačekam da dođem na red poštujući postojanje ostalih ljudi i da i drugi imaju svoje potrebe kao i vreme i život lekara i SVE sam i UVEK završavao bez problema. Kad je nešto hitno, raspitam se, normalno razgovaram i završavam odmah u 95% slučajeva. E sad, ako možda hoćeš preko reda, drugim rečima ako bi ti lično preskočio nekoga što nikako ne smatram ni pristojnim ni obzirnim a kamo li da posle imaš neku moralnu osnovu da posle pljuješ nekoga, onda bi valjda i logično bilo da platiš. Gde imaš da neko rizikuje sebe i da ti čini uslugu baš tebi zato što se tebi hoće ili na lepe oči? Ti bi da ukradeš par mesta, među njima i moje a da ne platiš? A posle da pljuješ onoga ko ti je to omogućio? Da ti kažem, za takve, 100€ je malo. Bez 500€ ništa ako mene pitaš, pa posle pljuj slobodno. Naravno, da se ne lažemo. Ne vidim što bi krivica onoga ko prima mito bila veća od onoga koji ga daje
    (Koča, 7. jul 2019 18:33)

    # Link komentara

  34. "Međunarodna praksa pokazuje da je najčešći raspon između najniže i najviše zarade u evropskim zemljama 1:12"

    Ja ovo nisam primetio. Pre će biti da je 1:4.
    Samo problem je što je plata čistačice ispod svakog minimuma pa je samim tim i doktorska mizerna. Mimimalne plate u npr Norveškoj su 2500€ dok CEO ima 10.000€.

    Kod nas je čovek generalno obezvređen, bez obzira da li je čistačica ili doktor. Jedini "njihov" problem je što doktora ima malo i počeli su da odlaze a ipak im trebaju. Zato sad sažaljevaju doktore. Za ostale ih boli uvo.
    (MM, 7. jul 2019 18:29)

    # Link komentara

  35. Da se slozimo da cistacica treba da ima platu od koje moze da se prezivi a doktor platu koja pripada drustvenoj eliti sto i treba ds budu.Po meni niko ne bi smeo ds radi puno radno vreme ispod 400 eur a lekar specijalista bez 2000 nema smisla.
     (trololo, 7. jul 2019 18:27)

    # Link komentara

  36. Pa, hocete i dalje socijalizam ili da idemo napred?
    (Ivan, 7. jul 2019 18:26)

    # Link komentara

  37. U komunizmu je čistačica i onaj sa čekićem bio vrednovan sa 30 % višom zaradom. Vladala je floskula da oni što guraju kolica moraju imati veću platu. Sada se to mora promeniti ili će čistačice imati tri puta manju paltu od doktora a neće imati ko da ih leči. Ako doktor nema 10 puta veću platu od čistačice onda će čistačice moratio same da se leče.
    (Kostadin, 7. jul 2019 18:23)

    # Link komentara

  38. @Kolovođa Lekar sam i naravno da nije sporno da strucni ljudi treba da budu adeovatno placeni, ali ... Rad u zdravstvu, odnosno kvalitet zavisi od celog lanca zaposlenih, od najnize do najvise strucne spreme pa i rad cistacice mora da bude adekvatno placen. Rad u zdravstvu je specifican I sto se tice odrzavanja higijene, pravila dezinfekcije, antisepse, ... pa I cistacice ( takodje su izlozene zbog prirode posla zdravstvenom riziku) moraju proci posebnu obuku. Sta vredi vrhunskom hirurgu da izvede operaciju i tog trenutka spasi zivot ako pacijent nakon toga dobije infekciju I umre? Poseban problem je sto se u zdravstvenim ustanovama sve visu angazuju spremacice preko nekakvih agencija ( umesto ranije stalno zaposlenih I za specifican rad osposobljenih), ti radnici se cesto menjaju I sve to nosi rizik za kvalitet rada.Dakle treba povecati najnizu platu.
     (pp, 7. jul 2019 18:20)

    # Link komentara

  39. Ja sam za to da se politicarima i onima u lokalnim samoupravama smanjuju plate i da se daju lekarima, uciteljima, policiji, vojsci...
    Pa nek malo nasi politicari krenu trbuhom za kruhom i probaju taj hleb malo
    (jova_ce, 7. jul 2019 18:19)

    # Link komentara

  40. a da li ta cistacica moze normalno i pristojno da zivi?da li obican radnik u srbiji ima uslova da zivi pristojno i da planira porodicu???

    ja nemam nista protiv da skolovani ljudi budu dobro placeni,doktori,profesori...itd neka imaju i par hiljada evra zasluzili su

    a sta cemo sa obicnom radnom snagom koja proizvodi i privredjuje?zasto obican radnik ne moze da zivi normalan zivot,koja je tu njegova greska?i ko odredjuje radnicku platu i procenjuje da je to dovoljno za zivot dostojnog coveka,zasto se radnik toliko podcenjuje,diskriminise???

    i onda se kaze sto nije ucio skole,pa gospodo draga ne mogu svi biti visoko obrazovani,moderno drustvo treba da bude univerzalno i da svima bude dobro,nekima vise nekima malo manje...radna snaga koja proizvodi puni budzet srbije!a oni su socijalni slucajevi

    zato cemo uvoziti radnu snagu...jer se radnik ne ceni,drustvo nam je izopaceno!!!
    (dd, 7. jul 2019 18:11)

    # Link komentara

  41. Ne znam gde ode taj ogroman novac pa je "u državnoj službi 20% veće primanje". Znam da je u zdravstvu državno primanje niže ili mnogo niže nego privatno. Isto važi i za školstvo. Gde onda ode silni novac i u koje verovatno "važnije stvari" pa je prosek, kako piše, 20% veći u državnom sektoru? U koje to važnije sektore?
    (Koča, 7. jul 2019 18:09)

    # Link komentara

  42. U svajcarskoj nekvalifikovan radnik ima 60% plate fakultetski obrazovanog. Ali posto su svima visoke plate onda je to ok. Nije poenta da neko ima 5 puta vecu platu vec da osnovica svima bude velika.
     (123, 7. jul 2019 18:05)

    # Link komentara

  43. Znaci da cistacica ima malu platu!!!
     (Janko, 7. jul 2019 18:02)

    # Link komentara

  44. Kolika je to mjesecna plata
    jednog specijaliste, da ima
    samo tri puta vecu platu od
    cistacice.To objavite, neka
    svako zna koliko ko vredi.
    Banana od drzave.
     (DRAGAN, 7. jul 2019 18:01)

    # Link komentara

  45. da se mene pita, svi bi imali istu platu pa ti onda brale radi ono sto volis ili za cega si sposoban a to sto je neko studirao da bi postao lekar nije kriva cistacica, da vam nema cistacice & co. ne bi se vise ni videli iz djubreta?
    (bog blagoslovio ladovinu, 7. jul 2019 17:57)

    # Link komentara

  46. Rešenje je bar jednostavno, smanjite plate čistačicama duplo i onda će doktori imati 6 puta veću platu i još će država da uštedi i da se hvali kako je ostvarila suficit u budžetu. Skoro svima lepo.
    (Bot, 7. jul 2019 17:50)

    # Link komentara

  47. Mislim da treba da imaju iste plate. E onda jednog dana doktor čisti a čistačica leči, pa tako ukrug. Dok društvo ne shvati šta mu i zašto treba.
    Ne samo u zdravstvu, već u svim sferama života.
     (Гарфилд, 7. jul 2019 17:48)

    # Link komentara

  48. Evo u Svedskoj konkretno, prosek jednog specijaliste je oko 8 hiljada evra bruto plata a cistacice je oko 2.5 hiljada evra takodje bruto. Znaci prosecna plata jednog specijaliste ovde je oko tri puta veca nego jedne cistacice/ca. Sta je problem sad? Pa problem je sto u Svedskoj nikad ama bas nikad nisam cuo da neko sebi daje za pravo da mora da ima vecu platu od nekog jer hajte molim vas ta osoba ima fakultet. Ovde se zavrsava skola jer osoba voli sa tim da radi a ne zbog plate ili nekog prestiza. Sve plate diktira trziste i potreba za tom strukom. Evo ovde nastavnici imaju platu kao cistacice ili mozda malo vecu i nikad nisam cuo da su se uporedili sa nekim a jesam da hoce vecu platu. Kad kod nas drustvo bude moglo dostojno da zivi sa najmanjom platom e onda cemo biti na konju.
    (Aziz, 7. jul 2019 17:47)

    # Link komentara

  49. Lekar specijalista (ja) imam 60% vecu platu od policajca. To je to.
     (IQ 149, 7. jul 2019 17:45)

    # Link komentara

  50. У Норвешкој лекар, lege, има два пута већу плату од чистачице, vaskedame.
     (Dule, 7. jul 2019 17:44)

    # Link komentara

  51. Da nema spremačice ni doktor ne bi mogao da radi.Najjadniji i najteži mogući posao,najbolje da ga neko radi za džabe.Da ta nesrećna spremačica radi za iole pristojan novac razlika bi bila i prevelika.U ovoj priči meni je žao spremačice a ne doktora,za njih se ne bojim. Svakako oni sebe namire na razne načine(mito,slanje pacijenata na privatnu kliniku gde takođe radi,prepisivanje određenih lekova pacijentima uz nadoknadu farmaceutskih kompanija itd.)
     (branko, 7. jul 2019 17:43)

    # Link komentara

  52. Slažem se da bi lekarima trebalo da bude veća plata, ali i da im poraste odgovornost i da odgovaraju oni koji ne poštuju etiku, moral i kodeks ponašanja prema pacijentima, kao i da se kažnjavaju oni koji nesavesno leče pacijente i od njih traže mito. Ali, isto tako, posao čistačice nije ni malo lak, njima su u bolnici svi šefovi i većina medicinskog osoblja ih ne tretira kao ljude sa dostojanstvom. Neretko presvlače pacijente i pomognu više od nekih sestara kojima je to posao, kao što negde, takodje, traže mito-kafa i kolači, pogotovo na ginekologiji i hirurgijama sestre i lekari čekaju mito, na svoj način. Iskoreniti loše ljude iz zdravstva ma kojim se poslom bavili. Svaki posao ima svoju odgovornost.
    (Vilma, 7. jul 2019 17:42)

    # Link komentara

  53. A što ne bi bilo : školska sprema + sposobnost zaposlenog + odrađen posao....
     (Mišel, 7. jul 2019 17:30)

    # Link komentara

  54. realno ta cistacica moze da pocne da radi i pre 18 godine i da dok taj doktor specijalista zavrsi fakultet 19+6=25 plus specijalizacija koja je cesto 4-5 god i dok nadje ikakav posao ovde to je izmedju 32-35g i on tada tek upisuje prve dane staza dok ta cistacica nista vise da ne radi do kraja zivota cim napuni godine moze da ide u penziju i posle kao motivisete mlade, mladi savet budite mesari pekari keramicari vozaci c kat jer jedino tako cete ovde i biti placeni, zasto ne kazete da lekar koji je zaposljen kao sekundarac prima minimalnu zaradu
     (aleksandar, 7. jul 2019 17:27)

    # Link komentara

  55. Napokon da neko ovo javno objavi.
    (kgman, 7. jul 2019 17:07)

    # Link komentara

  56. Fakultetski obrazovani ljudi neka zaradjuju i 100.000€ mesečno, nemam ništa protiv. Ali neka prosta radna snaga živi pristojno!
    (corporal777, 7. jul 2019 17:07)

    # Link komentara

  57. Znači čistačica počne da radi sa 18 godina, doktor za to vreme studira i troši ogroman novac na školovanje. Sa nekih 25-27 godina počne da radi punom parom, bori se za specijalizacije i usavršavanja, radno vreme 12+ sati, dežurstva itd. E sad, za 7 godina čistačica zaradi neto nekih 2.000.000,00 dinara (puno se i potroši). Doktor (budući) za to vreme ne zaradi (dtidira) ništa ali potroši nekih 2.000.000,00 dinara. Razlika oko 4.000.000,00 dinara u korist čistačice u trenutku kad doktor počne da radi. Doktor ima tri puta veću platu, znači, trebaće mu oko 7 godina da "stigne" čistačicu. Ne želim da omalovažavam bilo koju profesiju, ali zar nije malo čudno da profesija od koje nam zdravlje nacije (dece) zavisi, bude toliko marginalizovana. Nije ni čudo što nam doktori odlaze. Lečiće nas, kao nekada u srednjem veku, berberi.
     (Kolovođa, 7. jul 2019 16:56)

    # Link komentara

  58. Pa skolovanje mu traje duplo duze logicno je da ima duplu platu
     (igor, 7. jul 2019 16:40)

    # Link komentara

  59. Pa nije problem u razlici. kada bi minimalac bio npr. 2000 evra/ mesecno, i kada bi toliko zaradjivala cistacica, bilo bi sasvim ok da doktor zaradjuje 6000 evra! Ne treba praviti drustvo sa velikim razlikama, vec drustvo gde svi mogu normalno i dostojanstveno da zive!
     (evroskeptik, 7. jul 2019 16:36)

    # Link komentara

  60. Nije problem sto je svega tri pita veca vec sto je to 90.000 dinara ako je i toliko...
     (Slobodan, 7. jul 2019 16:29)

    # Link komentara

  61. a od rudara?
     (djolo, 7. jul 2019 16:27)

    # Link komentara

  62. sada znate zasto se uvek odlaze uvodjenje platnog razreda,drzava nema para za tako nesto
     (neko, 7. jul 2019 16:22)

    # Link komentara

  63. I jos toliko na mito.Dajte da se ne lazemo.Ja jesam za to da lekari narocito specijalisti imaju velike plate,nek imaju i 1500,2000 evra ali onda nema vise mita i korupcije.Ovako ne mozes kod specijaliste da dodjes za iole ozbiljniju stvar bez 100 evra i poklona.Nema smisla.
     (mild, 7. jul 2019 16:08)

    # Link komentara

  64. Problem je taj što čistačica MORA da ima platu koliku sad ima lekar specijalista, a lekar neka ima minimum 5 x više od čistačice.
    (Nežno i aromatično, 7. jul 2019 15:55)

    # Link komentara

  65. Gde je tu problem?
    Smanjite cistacicama plate i sve reseno.
    (Nik, 7. jul 2019 15:49)

    # Link komentara

  66. Znao sam da je čistačica kriva... pod hitno joj smanjite platu..
    (Pendula, 7. jul 2019 15:42)

    # Link komentara

  67. Koliko je ovo pogresan pristup "Lekar specijalista ima samo tri puta vecu platu od cistacice". Pa ljudi, nije poenta da lekar ima 10x vecu platu od cistacice, nego da i ta cistacica koja obavlja castan i naporan posao ima dovoljno da omoguci sebi i svojoj porodici normalan zivot. Poenta je da postoji neki standard za sve, a tek nakon ispunjenja njega da neki da odskoce vise u zavisnosti od obrazovanja i pozicije.
    (sindikat, 7. jul 2019 15:42)

    # Link komentara