Petak, 07.06.2019.

19:42

Gotovo je: SAD prelomile - Turska izbačena iz programa F-35

Pentagon je obavestio Tursku da će poništiti ugovor o prodaji lovaca F-35 ako turska vlada sprovede kupovinu ruskog protivvazdušnog sistema S-400.

Izvor: Beta

Gotovo je: SAD prelomile - Turska izbaèena iz programa F-35 IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

35 Komentari

Sortiraj po:

acomurija

pre 4 godine

(Alexxx, 07. jun 2019 20:39)@,
Kog djavola lecis neznanje na javnom mestu?
Reci da je Turska u NATO-u "odmah posle Amerike po snazi" - je elementarno neznanje.
Turska ne proizvodi nista od sofisticirane vojne opreme, sve nabavlja na trzistu. Za razliku od NUKLERNIH SILA, pre svih Francuske, potom Engleske, do Spanije, Svedske, Nemacke, Italije...
Francuska i Engleska imaju i nosace aviona, koje same proizvode.
Turska ima (obuceno?) ljudstvo za peshadiju, brojcano pristojno, ali to je danas manje znacajna stavka.
Ono sto je cini "faktorom" u NATO-u je nekoliko bitnih baza, za kontrolu Bosfora, Crnog mora i, najvaznija - Indzirlik, za kontrolu juga Rusije, Kavkaza, Bliskog Istoka - Irana i Pakistana. Tj ono sto po americkoj strategiji ne moze uspesno da kontrolise nosacima aviona u Sredozemnom moru, Persijskom zalivu i Indijskom okeanu.
PS.
za sve koji mantraju o "vojnim procentima" Amerike i Rusije: Amerika mora da ima visestruko veci vojni budzet, od kojeg 90% ide na izdrzavanje ogromnog vojnog sistema shirom Globusa, a 30-50% manje izdvaja za oruzje! Zato je Rusija za 20-tak godina sustigla i prestigla Ameriku po kvalitetu oruzja.

Vasilije

pre 4 godine

"Cekaj, nece im dati pare nazad? Koliko je F35 x 4? Nije valjda da su Turci dali pare a da nisu ni videli te avione?
(bakica, 7. jun 2019 21:41) "
Da, amerikanci to mogu zbog svoje izuzetnosti.

SuMIGa

pre 4 godine

@Ludi Milojko
Su-57 ne postoji. Takođe ne postoji ni neki T-50. Pre će kinezi napraviti višenamenski stelt avion nego rusi. Rusi, jednostavno, nemaju kintu i nemaju tehnologiju da tako nešto naprave.

Što si gađao konja?

pre 4 godine

Ako se ovo stvarno desi, biće to javni šamar velikom bratu, i onda će ameri hteli ili ne hteli morati da pokažu šta se dešava kada neko od njihovih štićenika odjednom odluči da im njihova zaštita nije potrebna. Samo što je turska previše velika i važna da bi se krenulo u totalno uvođenje demokratije kao što je bio slučaj u Siriji, Libiji, Egiptu... pre bi se mogla očekivati neka pokazna vežba po oprobanom receptu iz Lenglija. Jedini problem je sam Erdogan koji je toliko zaslepljen apsolutnom vlašću, da će biti spreman na sve samo da je zadrži. Iskreno se nadam da će se dozvati pameti inače biće evropi veselo ako turci spoznaju čari demokratije po ujka Semovim standardima.

Samo pitam

pre 4 godine

"Troje američkih zvaničnika, koji su ove nedelje razgovarali s Rojtersom pod uslovom da ostanu anonimni, ostavili su otvorenu mogućnost da se ova odluka promeni, u slučaju da Turska izmeni svoje planove."
Da ovaj deo teksta nije malo u suprotnosti s naslovom?

koj će im rusko smeće

pre 4 godine

Tvrde Turci pazar za Patriot.
Videćete da će se tako završiti, daće ga Ameri Turcima po nižoj ceni, hteli su da ih oderu.

KOSINGAS

pre 4 godine

Između vrhunskog borbenog aviona i vrhunskog PVO sistema, svako iole pametan će izabrati ovo drugo. Uzgred, s400 je neuporedivo bolji PVO sistem nego što je f35 borbeni avion. Za sve one koji tvrde da s400 nije dokazan u borbi, ne može ni biti kada se niko ne usuđuje da napadne zemlju koja ga ima. Konkurs je stalno otvoren, ali se niko ne prijavljuje,što su lukavi Turci na vreme shvatili.

Alexxx

pre 4 godine

Turska je izuzetno moćna država,naravno nije u rangu Amerike,Rusije i Kine, mada spada posle njih u red najmoćnijih država i naroda na planeti.Turska armija je nakon USA najjača u NATO,Turaka na planeti ima preko 120 miliona i nisu narod sa kojim bi bilo ko pa ni USA voleli da imaju problem,veoma su dobri ratnici i izuzetno vole svoju naciju i državu a ni ekonomski nisu zanemarljivi dakle Turska će uraditi ovo isključivo jer je procenila da joj u narednih par decenija USA nisu bitne kao saveznik broj jedan takođe imaju solidne odnose sa Rusijom što ništa ne znači jer Turska ima sopstvene aspiracije i nije u rangu država-pudlica koje trče za gazdama dakle govorimo o državi koja je imala preko 800 godina imperiju i koja gaji imperijalni duh.Dobro je što Srbija ima više nego solidne odnose sa Turskom jer ipak su samo 1000 kilometara od nas.

Nesvstani

pre 4 godine

Tako i treba, svaka tica svome jatu leti, turci i ruje u svoju aziju, ameri u svoju ameriku, samo da ostave nas evrpljane na miru. A oni po svojim tundrama, anadolijama i prerijama nek rade sa sobom i medjusobno sta god hoce.

gradjanin kejn

pre 4 godine

Kod Turaka ne pali americka igra stapa i sargarepe.Mi vama par aviona,vi budete nasi vazali i mi se na kraju pitamo sta cete i kako raditi.Sto rece Tramp "Amerika na prvom mestu". Te F35 i onako ne bi smeli da koriste kako hoce po svom nahodjenju vec bi za sve akcije morali da pitaju US.Usput,pokusali su putem vojnok puca da smaknu glavu Erdogana pa kad im nije uspelo puj pike ne vazi.Erdogan je sve samo nije glup.Ako Turska i malo drzi do svog dostojanstva mora se otkaciti od Amerike i njenog ceda NATO-a.Nek trguje skim hoce i kako hoce,Rusijom,Kinom,Indijom jer u EU nikada nece uci.

Ludi Milojko

pre 4 godine

Turska ima jako vazduhoplovstvo, posle Izraela najjače u regionu. F35 je dosta sporadičan avion, za duplo manje para mogu da kupe novi Su-57 koji je više namenski avion i da budu kompletno bezbedni. Ovde je reč o novcu u prvom redu.

Maja

pre 4 godine

Piše "ako" jer još je sve na nivou zastrašivanja. I nije da će im "dati" nego prodati i to za velike pare te avione. Erdogan igra igru do zadnje, pa će izvagati, njemu niko ne može ništa vjerovati. Sve je ovo laža i paralaža.

Nesvstani

pre 4 godine

Tako i treba, svaka tica svome jatu leti, turci i ruje u svoju aziju, ameri u svoju ameriku, samo da ostave nas evrpljane na miru. A oni po svojim tundrama, anadolijama i prerijama nek rade sa sobom i medjusobno sta god hoce.

Maja

pre 4 godine

Piše "ako" jer još je sve na nivou zastrašivanja. I nije da će im "dati" nego prodati i to za velike pare te avione. Erdogan igra igru do zadnje, pa će izvagati, njemu niko ne može ništa vjerovati. Sve je ovo laža i paralaža.

KOSINGAS

pre 4 godine

Između vrhunskog borbenog aviona i vrhunskog PVO sistema, svako iole pametan će izabrati ovo drugo. Uzgred, s400 je neuporedivo bolji PVO sistem nego što je f35 borbeni avion. Za sve one koji tvrde da s400 nije dokazan u borbi, ne može ni biti kada se niko ne usuđuje da napadne zemlju koja ga ima. Konkurs je stalno otvoren, ali se niko ne prijavljuje,što su lukavi Turci na vreme shvatili.

Što si gađao konja?

pre 4 godine

Ako se ovo stvarno desi, biće to javni šamar velikom bratu, i onda će ameri hteli ili ne hteli morati da pokažu šta se dešava kada neko od njihovih štićenika odjednom odluči da im njihova zaštita nije potrebna. Samo što je turska previše velika i važna da bi se krenulo u totalno uvođenje demokratije kao što je bio slučaj u Siriji, Libiji, Egiptu... pre bi se mogla očekivati neka pokazna vežba po oprobanom receptu iz Lenglija. Jedini problem je sam Erdogan koji je toliko zaslepljen apsolutnom vlašću, da će biti spreman na sve samo da je zadrži. Iskreno se nadam da će se dozvati pameti inače biće evropi veselo ako turci spoznaju čari demokratije po ujka Semovim standardima.

Alexxx

pre 4 godine

Turska je izuzetno moćna država,naravno nije u rangu Amerike,Rusije i Kine, mada spada posle njih u red najmoćnijih država i naroda na planeti.Turska armija je nakon USA najjača u NATO,Turaka na planeti ima preko 120 miliona i nisu narod sa kojim bi bilo ko pa ni USA voleli da imaju problem,veoma su dobri ratnici i izuzetno vole svoju naciju i državu a ni ekonomski nisu zanemarljivi dakle Turska će uraditi ovo isključivo jer je procenila da joj u narednih par decenija USA nisu bitne kao saveznik broj jedan takođe imaju solidne odnose sa Rusijom što ništa ne znači jer Turska ima sopstvene aspiracije i nije u rangu država-pudlica koje trče za gazdama dakle govorimo o državi koja je imala preko 800 godina imperiju i koja gaji imperijalni duh.Dobro je što Srbija ima više nego solidne odnose sa Turskom jer ipak su samo 1000 kilometara od nas.

Samo pitam

pre 4 godine

"Troje američkih zvaničnika, koji su ove nedelje razgovarali s Rojtersom pod uslovom da ostanu anonimni, ostavili su otvorenu mogućnost da se ova odluka promeni, u slučaju da Turska izmeni svoje planove."
Da ovaj deo teksta nije malo u suprotnosti s naslovom?

gradjanin kejn

pre 4 godine

Kod Turaka ne pali americka igra stapa i sargarepe.Mi vama par aviona,vi budete nasi vazali i mi se na kraju pitamo sta cete i kako raditi.Sto rece Tramp "Amerika na prvom mestu". Te F35 i onako ne bi smeli da koriste kako hoce po svom nahodjenju vec bi za sve akcije morali da pitaju US.Usput,pokusali su putem vojnok puca da smaknu glavu Erdogana pa kad im nije uspelo puj pike ne vazi.Erdogan je sve samo nije glup.Ako Turska i malo drzi do svog dostojanstva mora se otkaciti od Amerike i njenog ceda NATO-a.Nek trguje skim hoce i kako hoce,Rusijom,Kinom,Indijom jer u EU nikada nece uci.

koj će im rusko smeće

pre 4 godine

Tvrde Turci pazar za Patriot.
Videćete da će se tako završiti, daće ga Ameri Turcima po nižoj ceni, hteli su da ih oderu.

Ludi Milojko

pre 4 godine

Turska ima jako vazduhoplovstvo, posle Izraela najjače u regionu. F35 je dosta sporadičan avion, za duplo manje para mogu da kupe novi Su-57 koji je više namenski avion i da budu kompletno bezbedni. Ovde je reč o novcu u prvom redu.

Vasilije

pre 4 godine

"Cekaj, nece im dati pare nazad? Koliko je F35 x 4? Nije valjda da su Turci dali pare a da nisu ni videli te avione?
(bakica, 7. jun 2019 21:41) "
Da, amerikanci to mogu zbog svoje izuzetnosti.

SuMIGa

pre 4 godine

@Ludi Milojko
Su-57 ne postoji. Takođe ne postoji ni neki T-50. Pre će kinezi napraviti višenamenski stelt avion nego rusi. Rusi, jednostavno, nemaju kintu i nemaju tehnologiju da tako nešto naprave.

acomurija

pre 4 godine

(Alexxx, 07. jun 2019 20:39)@,
Kog djavola lecis neznanje na javnom mestu?
Reci da je Turska u NATO-u "odmah posle Amerike po snazi" - je elementarno neznanje.
Turska ne proizvodi nista od sofisticirane vojne opreme, sve nabavlja na trzistu. Za razliku od NUKLERNIH SILA, pre svih Francuske, potom Engleske, do Spanije, Svedske, Nemacke, Italije...
Francuska i Engleska imaju i nosace aviona, koje same proizvode.
Turska ima (obuceno?) ljudstvo za peshadiju, brojcano pristojno, ali to je danas manje znacajna stavka.
Ono sto je cini "faktorom" u NATO-u je nekoliko bitnih baza, za kontrolu Bosfora, Crnog mora i, najvaznija - Indzirlik, za kontrolu juga Rusije, Kavkaza, Bliskog Istoka - Irana i Pakistana. Tj ono sto po americkoj strategiji ne moze uspesno da kontrolise nosacima aviona u Sredozemnom moru, Persijskom zalivu i Indijskom okeanu.
PS.
za sve koji mantraju o "vojnim procentima" Amerike i Rusije: Amerika mora da ima visestruko veci vojni budzet, od kojeg 90% ide na izdrzavanje ogromnog vojnog sistema shirom Globusa, a 30-50% manje izdvaja za oruzje! Zato je Rusija za 20-tak godina sustigla i prestigla Ameriku po kvalitetu oruzja.

Nesvstani

pre 4 godine

Tako i treba, svaka tica svome jatu leti, turci i ruje u svoju aziju, ameri u svoju ameriku, samo da ostave nas evrpljane na miru. A oni po svojim tundrama, anadolijama i prerijama nek rade sa sobom i medjusobno sta god hoce.

Alexxx

pre 4 godine

Turska je izuzetno moćna država,naravno nije u rangu Amerike,Rusije i Kine, mada spada posle njih u red najmoćnijih država i naroda na planeti.Turska armija je nakon USA najjača u NATO,Turaka na planeti ima preko 120 miliona i nisu narod sa kojim bi bilo ko pa ni USA voleli da imaju problem,veoma su dobri ratnici i izuzetno vole svoju naciju i državu a ni ekonomski nisu zanemarljivi dakle Turska će uraditi ovo isključivo jer je procenila da joj u narednih par decenija USA nisu bitne kao saveznik broj jedan takođe imaju solidne odnose sa Rusijom što ništa ne znači jer Turska ima sopstvene aspiracije i nije u rangu država-pudlica koje trče za gazdama dakle govorimo o državi koja je imala preko 800 godina imperiju i koja gaji imperijalni duh.Dobro je što Srbija ima više nego solidne odnose sa Turskom jer ipak su samo 1000 kilometara od nas.

Što si gađao konja?

pre 4 godine

Ako se ovo stvarno desi, biće to javni šamar velikom bratu, i onda će ameri hteli ili ne hteli morati da pokažu šta se dešava kada neko od njihovih štićenika odjednom odluči da im njihova zaštita nije potrebna. Samo što je turska previše velika i važna da bi se krenulo u totalno uvođenje demokratije kao što je bio slučaj u Siriji, Libiji, Egiptu... pre bi se mogla očekivati neka pokazna vežba po oprobanom receptu iz Lenglija. Jedini problem je sam Erdogan koji je toliko zaslepljen apsolutnom vlašću, da će biti spreman na sve samo da je zadrži. Iskreno se nadam da će se dozvati pameti inače biće evropi veselo ako turci spoznaju čari demokratije po ujka Semovim standardima.

KOSINGAS

pre 4 godine

Između vrhunskog borbenog aviona i vrhunskog PVO sistema, svako iole pametan će izabrati ovo drugo. Uzgred, s400 je neuporedivo bolji PVO sistem nego što je f35 borbeni avion. Za sve one koji tvrde da s400 nije dokazan u borbi, ne može ni biti kada se niko ne usuđuje da napadne zemlju koja ga ima. Konkurs je stalno otvoren, ali se niko ne prijavljuje,što su lukavi Turci na vreme shvatili.

Ludi Milojko

pre 4 godine

Turska ima jako vazduhoplovstvo, posle Izraela najjače u regionu. F35 je dosta sporadičan avion, za duplo manje para mogu da kupe novi Su-57 koji je više namenski avion i da budu kompletno bezbedni. Ovde je reč o novcu u prvom redu.

SuMIGa

pre 4 godine

@Ludi Milojko
Su-57 ne postoji. Takođe ne postoji ni neki T-50. Pre će kinezi napraviti višenamenski stelt avion nego rusi. Rusi, jednostavno, nemaju kintu i nemaju tehnologiju da tako nešto naprave.

koj će im rusko smeće

pre 4 godine

Tvrde Turci pazar za Patriot.
Videćete da će se tako završiti, daće ga Ameri Turcima po nižoj ceni, hteli su da ih oderu.

gradjanin kejn

pre 4 godine

Kod Turaka ne pali americka igra stapa i sargarepe.Mi vama par aviona,vi budete nasi vazali i mi se na kraju pitamo sta cete i kako raditi.Sto rece Tramp "Amerika na prvom mestu". Te F35 i onako ne bi smeli da koriste kako hoce po svom nahodjenju vec bi za sve akcije morali da pitaju US.Usput,pokusali su putem vojnok puca da smaknu glavu Erdogana pa kad im nije uspelo puj pike ne vazi.Erdogan je sve samo nije glup.Ako Turska i malo drzi do svog dostojanstva mora se otkaciti od Amerike i njenog ceda NATO-a.Nek trguje skim hoce i kako hoce,Rusijom,Kinom,Indijom jer u EU nikada nece uci.

acomurija

pre 4 godine

(Alexxx, 07. jun 2019 20:39)@,
Kog djavola lecis neznanje na javnom mestu?
Reci da je Turska u NATO-u "odmah posle Amerike po snazi" - je elementarno neznanje.
Turska ne proizvodi nista od sofisticirane vojne opreme, sve nabavlja na trzistu. Za razliku od NUKLERNIH SILA, pre svih Francuske, potom Engleske, do Spanije, Svedske, Nemacke, Italije...
Francuska i Engleska imaju i nosace aviona, koje same proizvode.
Turska ima (obuceno?) ljudstvo za peshadiju, brojcano pristojno, ali to je danas manje znacajna stavka.
Ono sto je cini "faktorom" u NATO-u je nekoliko bitnih baza, za kontrolu Bosfora, Crnog mora i, najvaznija - Indzirlik, za kontrolu juga Rusije, Kavkaza, Bliskog Istoka - Irana i Pakistana. Tj ono sto po americkoj strategiji ne moze uspesno da kontrolise nosacima aviona u Sredozemnom moru, Persijskom zalivu i Indijskom okeanu.
PS.
za sve koji mantraju o "vojnim procentima" Amerike i Rusije: Amerika mora da ima visestruko veci vojni budzet, od kojeg 90% ide na izdrzavanje ogromnog vojnog sistema shirom Globusa, a 30-50% manje izdvaja za oruzje! Zato je Rusija za 20-tak godina sustigla i prestigla Ameriku po kvalitetu oruzja.

Maja

pre 4 godine

Piše "ako" jer još je sve na nivou zastrašivanja. I nije da će im "dati" nego prodati i to za velike pare te avione. Erdogan igra igru do zadnje, pa će izvagati, njemu niko ne može ništa vjerovati. Sve je ovo laža i paralaža.

Vasilije

pre 4 godine

"Cekaj, nece im dati pare nazad? Koliko je F35 x 4? Nije valjda da su Turci dali pare a da nisu ni videli te avione?
(bakica, 7. jun 2019 21:41) "
Da, amerikanci to mogu zbog svoje izuzetnosti.

Samo pitam

pre 4 godine

"Troje američkih zvaničnika, koji su ove nedelje razgovarali s Rojtersom pod uslovom da ostanu anonimni, ostavili su otvorenu mogućnost da se ova odluka promeni, u slučaju da Turska izmeni svoje planove."
Da ovaj deo teksta nije malo u suprotnosti s naslovom?