1. Jedini problem je sto je broj taksi vozila ogranicen, kao i cena voznje, sve ostalo je naklapanje. Nema slobodnog trzista. Neka promene zakon, uvedu licencu za "javni prevoz putnika" koja mora da se ima, odrede i sve ostale uslove kao sto je osiguranje, placanje poreza i doprinosa, kvalitet vozila i slicno. Ko to ispuni moze da radi kao taksi, vozi za uber, ili sam za sebe. Da bude neogranicen broj ljudi koji time mogu da se bave i slobodno formiranje cena, kao bilo kojo drugi posao u trzisnoj ekonomiji, sve dok su ispunjeni spomenuti uslovi.
     (Dejan, 17. maj 2019 11:45)

    # Link komentara

  2. kaze mi jedan, ima i on neku skolu, mama mu je bila medicinska sestra, zna da dâ infuziju. brate... mili...
     (svi me volu, 17. maj 2019 10:19)

    # Link komentara

  3. Taksisti bolje da shvate da je ovo sada prelazni period, gde Uber, Lyft i ostali rade taj prevoz samo da bi privukli investitore, tu se obican vozac nece ovajditi. Njihov cilj je samovozeci prevoz robe i ljudi. Kada se to desi, to je kraj za taksiste i kamiondzije. Masina vozi ceo dan, ne umara se, ne pravi pauze za ishranu, toalet itd. Ovaj taksista ce onda morati ponovo knjigu u sake.
    (drvobradi, 17. maj 2019 10:11)

    # Link komentara

  4. I moj pradeda je jahao konja. to treba da znači da ja ne mogu da vozim auto??
     (sanja, 17. maj 2019 10:03)

    # Link komentara

  5. živeo sam par godina u becu. često sam koristio taxi usluge. jednom sam imao priliku da me vozi nas taksista. da li treba da vam kažem da je probao da me odere!? od posla do stana svi su vozili istom rutom i cena je bila skoro uvek ista a ovaj majstor kad je ukapirao da sam stranac vozio je preko male krsne i probao da mi naplati tri puta više. na kraju kad sam trebao da mu platim ja izvadim 20e koliko je i inače koštala ta vožnja kod drugih pa mu dam i na srpskom ga upitam - jel u redu!? baja obori glavu pa prosikta - jeste, dade gas i ode. jeste li i za to ucili ko konji ili šta!? e, zato je uber zakon.
    (tony, 17. maj 2019 09:58)

    # Link komentara

  6. Da nisu mozda fakultet zavrsili da budu taksisti...
     (Dzasmin, 17. maj 2019 09:44)

    # Link komentara

  7. U Americi i uber i taxi i lyft i ko zna sta sve jos, svi imaju posla preko glave... Radi sta ti volja, ali cik ne plati porez u februaru... Standard i sistem- kljucne stvari... Taksisti strahuju za onaj mali procenat ljudi koji moze da ih plati... Da svi mogu da plate brz i efikasan prevoz bilo bi posla za sve... Svako nadje svoju klijentelu... I da, socijalizam davno prosao... No mercy...
     ("Sistem te laze...", 17. maj 2019 09:16)

    # Link komentara

  8. Uze mi reč iz usta. Očekujem samovozeće taksije u roku od 5 do najkasnije 10 godina na ulicama razvijenih evropskih gradova.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nedostizni, 16. maj 2019 22:55)

    To se upravo sad desava, Pustanjem Uber-a i sl se obaraju cene i ljudi se tako"mekom silom" teraju da traze nesto isplativije da rade. Trenutno se testiraju razna vozila i razni sistemi (i Google radi na tome) i prvo ce da se rese problem kamionskog prevoza na dugim linijama (po Americi, Kanadi) pa onda gradski prevoz - autobusi (vec se rade pilot projekti po Evropi) a tu je sledeci taxi i avio prevoz. E sad, naravno, nece to poceti od sledece godine ali se moze ocekivati vec za 5-7god da to u manjem broju postane normalna pojava na ulicama velikih gradove Evrope.
    (Nikola, 17. maj 2019 09:08)

    # Link komentara

  9. A kad su nam mame, sestre, devojke, zene ostale bez posla u tekstilnoj industriji onda se niko nije bunio
    (Eto, 17. maj 2019 09:04)

    # Link komentara

  10. Ucio kao konj i na kraju zavrsio kao taksista?
    (Igor, 17. maj 2019 09:00)

    # Link komentara

  11. Izvinjavam se na ovako dugačkom tekstu, ali sam morao pokušati objasniti problematiku ove branše, i ponadati se da kupac ili korisnik taxi usluga razume probleme sa kojima se ta branša svakodnevno bori.
    Pozdrav svima i svako dobro.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Kowalski, 16. maj 2019 21:26)

    Upravo sam napisao kritican tekst na racun taksista, ali kada vidim vas pristojan tekst bude mi malo zao.
    Zivim u Holandiji, dosta sam radio u Stokholmu i koristio taksi. Taxi Stokholm su stvarno gospoda, ali su vec imali nejolalnu konkurenciju u TAxi Kuriru - losija kola, manje cene itt.
    Znaci toga je uvek bilo, svet se menja.
    Ovde u Holandiji su isto Uber docekali na noz i jos uvek im prave probleme. Ali pogledajate ovo - zivim 15min voznje od aerodroma, standardan taxi me je kostao nikad manje od 35Eura, Uber me u proseku kosta ispod 20 Eura. Pri tome oni definitivno placaju porez, nije tacno da ne placaju.
    U mojoj struci, IT-ju sve se okrenulo naopako u poslednjih 15 godina - kada sam dosao ovde 90% poslova je bilo u zapadnoj Evropi, 10% negde drugde. Sada je samo 20% poslova u Evropi, 80% po Aziji i Istocnoj Evropi. Vise od 150000 ljudi je u mojoj firmi zamenjeno/otpusteno u poslednjih 10 godina zbog toga. Mi koji smo preziveli smo se borili kao lavovi, ucili, prilagodjavali se. Nikome nije palo na pamet da strajkuje, jer se to ne moze zaustaviti. Zato, gledajte kako da se prilagodite, ponudite nesto sto oni ne nude.
    (izgubljeni u prostoru, 16. maj 2019 23:52)

    # Link komentara

  12. Ljudi nije rec o tome da li smeju da rade nego da placaju doprinose i porez. Logikom Ubera i Car Go svako ko ima kucu ili plac pored puta moze da otvori hostel, rostilj, restoran, kafanu, kafic, piceriju, frizerski salon, studio za lepotu... i da ne placa doprinose jer eto ima mobilni telefon i aplikaciju pa mu drugo za posao ne treba. Evo otvorim piceriju i sta ima da placam doprinose kad imam aplikaciju i mobilni?
    (Ma nikad a mozda ni tad, 16. maj 2019 20:38)

    Nije baš isto. Car Go ne sme da primi vožnju na ulici, ne može da koristi žutu traku, ne može da prima gotov novac, celokupan promet je transparentan jer ide preko aplikacije i država u svakom trenutku može zna bruto zaradu.
    Porez plaća Car Go na svoj deo odkinut od te zarade a vozač ako pređe neoporezivi deo onda je i on dužan da plati s tim što on ne može da se sakrije, sve je transparentno.

    Ovde je problem to što država debelo kasni sa modernizacijom zakona, shodno vremenu u kojem se nalazimo. Sada su druga vremena, ljudi se povezuju na razne načine pa i na ovaj a u ovom slučaju država uopšte nije oštećena pa zašto bi onda zabranjivala rad. Ako jedan određen sloj ljudi želi da se organizuje među sobom i da samo u toj grupi ostvaruje neki promet (ja tebi ti meni), o čemu mi onda pričamo?

    Da, tvoja picerija može tako da funkcioniše ali ne smeš da okačiš tablu, nema keša, ne može niko da ti uđe sa ulice ako nije član grupe i kako onda bilo ko može da ti to brani?
    (Bivsi, 16. maj 2019 23:46)

    # Link komentara

  13. Učio sam kao konj da bih dobio taksi licencu.

    Nemam komentar. Kada bi se tako poredili onda bi svako ko zavrsi fakultet trebalo da ima jedno 30 puta vecu platu od taksiste (jer je toliko vise ucio za svoju diplomu), a znamo da je to daleko od istine. Ali taksisti su pogubili glavu, misle da svet stoji. To bi bilo isto kao kada bih automehanicari protestovali protiv kompjuterskog stelovanja, ili protiv elektricnih kola u buducnosti.
    E moji taksiti, odrao sam i stolicu i pantalone dok sam zavrsio ETF i prodje mi zivotu u ucenju da bih ostao u toku - imam 57 godina i jos uvek non-stop ucim. U mojoj firmi su (jedna od najvecih IT firmi u svetu) u poslednjih 10 godina otpustili/zamenili vise od 150000 ljdi. A vi biste da sa par ispita obezbedite monopol za ceo zivot.
    (izgubljeni u prostoru, 16. maj 2019 23:38)

    # Link komentara

  14. Uopste ne razumem komentare koji se odnose na plaćanje odnosno ne plaćanje poreza. Ako koristiš app kao Uber ili ti naš Car:Go ti plaćaš preko platne kartice svaka transakcija je evidentirana u banci, pare idu sa privatnog računa korisnika na račun firme koja je u apr-u i kako to mislite da neko može da ne plaća porez i doprinose po istom. Ko je ovde lud, onaj koji uzima keš i ne prijavljuje isti on plaća porez a onaj koji radi transparentno i čiji se tokovi novca vide,on ne plaća i finansijska policija ne reaguje na to. Gospodo taksisti vreme vas je pregazilo i odavno se ne ore volovima nego traktorima i još imate hrabrosti da bilo sta kažete. Da se nadje 1 pametan da vas licencira kao u svakoj normalnoj državi pa kada platiš licencu 50000 eura, pa ulaganje u nov auto i sve te izadje 100000eura onda traži svoja prava ali tada bato imaš i obavezu prema delatnosti. Ajde da Pošta prestane sa radom jer ima sada i 2 kurirskih službi Aks, Bex, i ostali. Neka pekarska industrija prestane da pravi hleb sta će nam, ima pekara na svakom ćosku. Gospodo, kratko i jasno tržišna trka ponuda i potražnja ko je jeftiniji i bolji ostaje u igri. Pa mene Car go vozi po širem centru za 300 din, do aerodroma za 1200.pa jel sam ja lud da bacam pare koje teškom mukom zaradim. Veliki pozdrav i sto pre UBER da dodje Car go će biti još jeftiniji a vas Taksista neće biti jer će te svi da vozite za njih!
     (miroslav, 16. maj 2019 23:34)

    # Link komentara

  15. @T
    U Svajcarskoj placa Uber porez jer je i registrovana firma. Kao i zaposleni jer da bi vozio Uber moras da imas profesionalnu dozvolu za prevoz putnika, isto kao i taksista. Mozes da prekrijes ti dosta prihoda tu jer porez deklarises, ali jednog dana za 2-3-5-8 godina ce da ti iskopaju i onda ces platiti troduplo. Oni su eto trazili te profesionalne dozvole i omogucili rad Uber jer ce ubirati porez, a i ljudi ce vise raditi. U svakom pogledu gledaju da ljudi mogu da rade i stvaraju im nove uslove kao drzava, zasto? Pa da ubiraju porez. Sto vise ljudi radi, vise para za drzavu. To samo banana zemlje se ne bore da zaposle coveka.
    (kako da ne, 16. maj 2019 23:25)

    # Link komentara

  16. "Učio sam kao konj za licencu" - ne sekiraj se majstore, znanje ti niko ne može uzeti.
     (antibot, 16. maj 2019 23:19)

    # Link komentara

  17. (Miloš, 16. maj 2019 22:54)
    I vozaci Ubera moraju da placaju poreze i doprinose. Kako drugacije zamisljate preduzetnistvo?!
    A clanarina u udruzenju = procenat Uberu...
    (pregazilo ih vreme, 16. maj 2019 23:12)

    # Link komentara

  18. A da predju u Uber, to nije opcija?
     (Vasilije, 16. maj 2019 23:09)

    # Link komentara

  19. @uu,
    to bi se moglo i nazvati "atomizacijom" radnicke klase ili onoga sto je ostalo od nje. Solidarnost je nestala, svatko misli samo na sebe i manipulaciji znacajnog broja radno sposobnih ljudi je otvoren put.
    Ljudi misle da se zakoni trzista mogu primjeniti na sve i da ce oni fino urediti odnose medju ljudima.
    (zeljko zg, 16. maj 2019 23:00)

    # Link komentara

  20. Izgleda da se neki ljudi radjaju kao taksisti i to moraju da ostanu do kraja zivota. Da li je gospodi taksistima jasno da ce ih uskoro menjati automobili koje vozi racunar? U istoj toj EU? Bolje se prekvalifikujte za nesto korisno inace ce vas napredak ostaviti bez posla.
    (Nikola, 16. maj 2019 21:36)

    Uze mi reč iz usta. Očekujem samovozeće taksije u roku od 5 do najkasnije 10 godina na ulicama razvijenih evropskih gradova.
     (nedostizni, 16. maj 2019 22:55)

    # Link komentara

  21. Sto se papirologije nameta zakona tice potpuno razumem taksiste ljudi su u pravu usli su u kredit neki da bi kupili vozilo placaju porez socijalno penziono clanarinu u udruzenju itd i sad se pojavi neki uber ili ko kod nad nas car go koji nema iste obaveze kao taksisti sa idejom da je to buducnost i zdrava konkurencija malo je nerealno , iako meni kao korisniku se isplati uber ili car go ali ovde se radi o pravdi gde su obaveze i prava totalno razliciti za istu stvar nije posteno.Podrska za taksiste .
     (Miloš, 16. maj 2019 22:54)

    # Link komentara

  22. ... a koliko kosta licenca kod nas Mikula? Al po zakonu, to sto ste potplacivali ne racunaj! I zasto da vam drzava vrati pare? Taksirali ste i taksirate sa njom, vrati licencu pa nek ti vrate pare!
    (Metropola, 16. maj 2019 20:42)

    Vest ne govori o nasim taksistima , vec o evropskim. I ovog puta sam na strani taksista. Ovo nije neka prica o napretku kakvu su spominjali neki komentatori, ovde se govori o neravnopravnoj trzisnoj utakmici gde oni koji postuju pravila drzave su na gubitnickoj strani.
     (Usamljeni vuk, 16. maj 2019 22:09)

    # Link komentara

  23. Porez plaća i UBER, stim što je sve 100% transparentno tako da se za razliku od TAXI-ja tačno zna gde ide novac. TAXI industrija je jedan veliki "crni market" gde se lovi u mutnom. Apsplutno podrzavam sve kom0anije kao UBER.
     (Milos, 16. maj 2019 22:08)

    # Link komentara

  24. Izgleda da se neki ljudi radjaju kao taksisti i to moraju da ostanu do kraja zivota. Da li je gospodi taksistima jasno da ce ih uskoro menjati automobili koje vozi racunar? U istoj toj EU? Bolje se prekvalifikujte za nesto korisno inace ce vas napredak ostaviti bez posla.
    (Nikola, 16. maj 2019 21:36)... nece oni izgubiti posao tek tako, bar nece oni koji se sada bave time! Ali moraju da promene i sebe i nacin razmisljanja kako bi napravili neku prednost u odnosu na aplikaciju! Licno, retko koristim usluge taksija ali kad koristim, volim da mahnem i da me covek odveze gde zelim, malo procaskamo i to je to. Ali se ne slazem sa njima oko carGo i nacina na koji zele da sacuvaju monopol. Da bi se postao taksista kod nas, ulaganja su minimalna u odnosu na gotovo sve usluzne delatnosti! E sad sto moraju da se “snalaze” da bi dobili table, to je vec nesto drugo!
    (Metropola, 16. maj 2019 22:08)

    # Link komentara

  25. (Kowalski, 16. maj 2019 21:26)
    Ja kao obican gradjanin, vozac, nemam nikakvu licencu (osim vozacke dozvole). Auto mi je osiguran prilikom registracije.
    Mogu da vozim bilo koga, od 1 osobe (ako je u pitanju dvosed) do njih 6 (ako je neki minivan ili SUV) bez ikakvih ogranicenja grad/autoput, dan/noc, non-stop ili povremeno.
    Jedino sto ne mogu da naplacujem (mogu ali moze da bude cupavo ako me uhvate).

    Tu Uber i sl. uskacu, daju aplikaciju (koja radi posao centrale, taksimetra, naplate i racunovodje). Pa ko voli - samo napred.

    Poenta - vas taxiste su zeznuli naplatom tih silnih licenci, dozvola, opreme, itd. Te pare nikad necete povratiti. Danasnji i buduci "taxisti" (bili ljudi ili roboti/kompjuteri) to nece placati. Dzaba se nervirate, mozete se ili pomiriti i nastaviti (kao taxisti ili uber ili oboje istovremeno) ili promeniti profesiju.
    (pregazilo ih vreme, 16. maj 2019 22:07)

    # Link komentara

  26. @(Metropola, 16. maj 2019 20:42) Ovde se koliko ja vidim priča o taksistima u uredjenoj drzavi, u Beču. A kod nas stvarno ne znam koliko kosta. I u Parizu je ista situacija kao i u Beču.
    (Mikula, 16. maj 2019 21:30)... pa i za njih isto vazi! Vrati licencu i dobijes pare nazad. Ne verujem da bi potrcali da je vrate, kao i kod nas!
    (Metropola, 16. maj 2019 22:01)

    # Link komentara

  27. Citao sam neku analizu da je vozacima ubera isplativo da rade kratko, kad vec imaju vozilo, da uzmu pare kad nemaju bolji izvor para. Ako se ostane duze u poslu i uracuna cena obnavljanja vozila i sva amortizacija i troskovi, nema matematike za ostanak.

    Ako je tako, taksiranje onda odlazi u drugu ciljnu grupu, onih kojima treba privremeni posao, a nece vise biti nesto sto se radi kao profesija.
    (Sima, 16. maj 2019 22:00)

    # Link komentara

  28. "Šef taksista Irfan" problem je sto po Nemackoj, Francuskoj, Austriji samo Turci, Arapi i Balkanci rade kao taksisti. Pa navikli da deru, da su neljubazni, voze kao budale. Ko se vozio taksijem u tim zemljama zna o cemu pricam. Mene je "nas covek" u Kelnu izbacio iz taksija jer mu je voznja bila prekratka a nije hteo da gubi red u koloni zbog toga (posto nije kao kod nas da mozes da izabered taxi, nego su svi ista firma i stoje i redu i moras da uzmes prednji).
    (kmok098, 16. maj 2019 21:57)

    # Link komentara

  29. Uopšte nije stvar u napretku tehnologije. I taksisti koriste nove tehnologije. Stvar je u tome da je poslednja zaštita od globalnog kapitalizma bila na lokalu. Lokalni serviser mi popravlja auto i živi od toga. Idem da se šišam kod frizera iz komsiluka. Taksira me lokalni taksista. I placaju porez. Uber je primer kradje lokalnih sitnih poslova od kojih se sada profit sliva u džepove bogatih tamo negde u svetu. Zato se nikad neću voziti Uberom.
    (Nikon Sevast, 16. maj 2019 21:49)

    # Link komentara

  30. Markonikus Prime@ molim te reci mi koi je to napredak. U celoj evropi je ogranicen broj taksi vozila, grad odredio cenu i radis 10-12 h i neto ostane oko 50.000,00 u najboljem slucaju ako to iko moze da izracuna koliko je. Car go vozac negde radi uzme neki din za taj dan i milina, radi 2-3 meseca pobegne dodje novi. Kako ide u nasoj zemlji novih uvek ce biti (svima nedostaje novac). A napredna tehnologija tuzna im prica, ko iole zeli da obuje tudje cipele.
    (zoran, 16. maj 2019 21:46)

    # Link komentara

  31. Jadni oni, ne mogu vise da zarade 1000 dinara za pola sata voznje. I kad bi im se ispunila zelja da uber postuje sve zakone, zalili bi se na nesto drugo cisto da bi se zalili
     (Ime, 16. maj 2019 21:37)

    # Link komentara

  32. Treba samo napraviti sistem da i jedni i drugi mogu da zarade, tako je bar ovde na trulom zapadu.
     (mile, 16. maj 2019 21:37)

    # Link komentara

  33. Izgleda da se neki ljudi radjaju kao taksisti i to moraju da ostanu do kraja zivota. Da li je gospodi taksistima jasno da ce ih uskoro menjati automobili koje vozi racunar? U istoj toj EU? Bolje se prekvalifikujte za nesto korisno inace ce vas napredak ostaviti bez posla.
    (Nikola, 16. maj 2019 21:36)

    # Link komentara

  34. @
    (Metropola, 16. maj 2019 20:42) Ovde se koliko ja vidim priča o taksistima u uredjenoj drzavi, u Beču. A kod nas stvarno ne znam koliko kosta. I u Parizu je ista situacija kao i u Beču.
    (Mikula, 16. maj 2019 21:30)

    # Link komentara

  35. Ljudi, da bi diskutovali o nečemu, morate bar malo biti upućeni u materiju, ili se bar pitati zašto taksisti protestvuju protiv Ubera i sličnih operatera.

    Govorim/pišem kao bivši vlasnik taksi licence u jednoj od skandinavskih zemalja, znači jako dobro upućen u pravila i dešavanja u toj branši. I ovde su taksisti protestvovali, ne zbog novih aktera na marketu, već zbog nepravedne konkurencije.

    Misi, Ziki, Belom, ili Zigiju je naravno cena taksi usluge najbitnija, što ja i razumem, i nemam ništa protiv. Medjutim, pravila koja taksisti moraju da poštuju, jer su nametnuta od strane vlasti, a tako i treba, jer bez pravila bi nastao haos, e ta pravila Uber i slični ne moraju da poštuju. I tu nastaje problem. Koja su to pravila koja taksisti moraju da poštuju? Pokusacu da vam predocim, govorim o zemlji u kojoj živim, a verovatno je drugačije u drugim zemljama.

    Da bi dobio licencu, moraš voziti kao običan sofer izvestan broj godina, u medjuvremenu moraš završiti kurs, gde bivas upoznat sa pravilima poreza, pdv-a, administracije, i uopšteno vodjenja te vrste biznisa. Kurs obično košta oko 2000€.
    Na javnom konkursu se preda sva dokumentacija, uz potvrde od poreske uprave da nista nisi duzan državi, i potvrde iz policije da nisi krivično gonjen. Uz to ide i garancija od 8500€ ,koja mora biti uplaćena pre dobijanja licence.
    Dobijanjem licence, idu velika ulaganja, kupovina auta, i ugradjivanje taxi opreme.
    Dobro auto ovde moraš platiti barem 50.000€, plus ugradnja taxi opreme koja košta 3000€.
    Dolazimo do sume od 63500€. I to pre nego što uopšte kreneš sa poslom. Taxi osiguranje vozila je mene godišnje koštalo 3000€, godišnje bazdarenje opreme 350.
    Uz to je pdv 12%, a porez na dohodak 30%.
    Moraš imati i svog računovodju. Mesecni namet taxi centrali 850€. Plus gorivo, plus putarine i čuda.

    E, Uber i slični većinu nabrojanih stvari jednostavno ne plaćaju , zato i mogu da ponude jeftiniji prevoz. Znači, nemamo istu vrstu nameta, i zbog toga se taksisti i bune.
    Ulozis ogroman novac, jer tako zahtevaju vlasti, i onda dodje neki teletabis koji uopšte nema te namete, i razbije te kao zvecku. Pa prijatelju, to nije ni fer ni pošteno. Uvek smo ovde podvlacili, nemamo ništa protiv novih aktera, cak je i pozeljno, ali da bi borba bila poštena moramo se boriti pod istim uslovima. Kao vlasnik licence, imaš dužnost da je tvoje vozilo dostupno 24/7, a to košta. Uber vozač izadje vani samo kad ima potražnje, onako iz zezanja.

    Izvinjavam se na ovako dugačkom tekstu, ali sam morao pokušati objasniti problematiku ove branše, i ponadati se da kupac ili korisnik taxi usluga razume probleme sa kojima se ta branša svakodnevno bori. Otvoren sam i odgovoriti na pristojna pitanja onih koje interesuje tematika, iako se više ne bavim tim poslom.

    Pozdrav svima i svako dobro.
     (Kowalski, 16. maj 2019 21:26)

    # Link komentara

  36. Meni samo nije jasno sto ovi taksisti jednostavno ne predju u uber. I sami kazu da je lakse, isplativije, i imas vise kontrole nad samim sobom i svojim vremenom. Ja sam iskreno za uber zato sto je to logican napredak i korak napred u danasnjem svetu. Pa zamislite da su kocijasi protestovali i pokusavali da zaustave razvoj automobila. I kocijasi su sigurno dosta ulagali u svoj posao ali vreme ide napred i ako se ne prilagodis, pregazi te.
    (pppp, 16. maj 2019 21:16)

    # Link komentara

  37. Почетком прошлог века кочијаши протествовали због појаве таксиста. Дакле или остајете да протествујете са кочијашима или пратите напредак и опстајете.
    (Keykey, 16. maj 2019 21:14)

    # Link komentara

  38. Ne vidim koja je suštinska razlika između taksija i Ubera. Prvi plaćaju članarinu udruženju da bi im dispečer davao vožnje a ovde to radi kompjuter i uzima procenat. Suštinska razlika je što Uber ne plaća porez. U Srbiji čak ni to ne bi bila razlika jer ni taksisti ne plaćaju porez. Bila je razlika kod Car:go jer oni jesu plaćali porez.
    (T, 16. maj 2019 20:56)

    # Link komentara

  39. Hajde sada da plačemo nad sudbinom nesrećnih taksista, ostaše ljudi bez posla zbog napretka tehnologije. Prvi put u istoriji da se ovakve stvari dešavaju...

    Isto su ovako kukali i kočijaši i oni ljudi što su palili lampe po ulicama i radnici raznih profila u industrijama nakon pojave automobila, električne struje i mašina. Isto će ovako kukati šalteruše kad ih za desetak godina zameni AI. Poenta je da svet konstantno ide napred, neki poslovi se izgube, budu prevaziđeni, drugi se pojave i sve u krug.
    (Pera Detlić, 16. maj 2019 20:56)

    # Link komentara

  40. Ako. Treba blokirati sve gradove u kojima rade te prevarantske kompanije.
     (ja, 16. maj 2019 20:52)

    # Link komentara

  41. Giganti poput ubera,amazona...su zlo ove civilizacije.
    Ljudi ce kasno ukapirati!!!
     (Igor, 16. maj 2019 20:47)

    # Link komentara

  42. Vecina ovde vas nema pojma o cemu prica i kritikuje taksiste. Taksisti su obavezni bili da polazu ispite i da placaju debelo licence da bi, kako vi kazete, "samo vozili". I sad se pojavi Uber, gde vozac samo kupi auto i skine aplikaciju i moze da radi bez problema. Pa naravno da ce da protestuju ili neka im drzava vrati pare koje su dali za licence (u Francuskoj je to kostalo oko 200000€). Ali mi Srbi smo sampioni da kritikujemo i u sve se mesamo, a ne poznajemo materiju ni 10%. Strasno
    (Mikula, 16. maj 2019 19:34)

    ... a koliko kosta licenca kod nas Mikula? Al po zakonu, to sto ste potplacivali ne racunaj! I zasto da vam drzava vrati pare? Taksirali ste i taksirate sa njom, vrati licencu pa nek ti vrate pare!
    (Metropola, 16. maj 2019 20:42)

    # Link komentara

  43. Ljudi nije rec o tome da li smeju da rade nego da placaju doprinose i porez. Logikom Ubera i Car Go svako ko ima kucu ili plac pored puta moze da otvori hostel, rostilj, restoran, kafanu, kafic, piceriju, frizerski salon, studio za lepotu... i da ne placa doprinose jer eto ima mobilni telefon i aplikaciju pa mu drugo za posao ne treba. Evo otvorim piceriju i sta ima da placam doprinose kad imam aplikaciju i mobilni?
    (Ma nikad a mozda ni tad, 16. maj 2019 20:38)

    # Link komentara

  44. Vrlo zanimljiv način za učenje, takozvano konjsko učenje.
    (Magarac u Beč, magarac iz Beča, 16. maj 2019 20:37)

    # Link komentara

  45. A naši vlastelini protiv zakonito puštaju da taksira ko god hoće i Komunalna policija samo kontroliše legalne i poštene taksiste a"divljake" i lopove ispred TC Ušće i TC Delta City ne dira kao i one na Trgu Republike i Narodnog pozorišta ne sankcioniše a sve ih mogu kazniti u roku od 24 sata da, samo, hoće to da urade... Bruka i sramota za sve nadležne!!!
     (Srb, 16. maj 2019 20:33)

    # Link komentara

  46. Radio sam kao serviser audio, TV i video aparata do 2006. Zbog napretka u razvoju tehnologije proizvodnje i pada cena uredjaja morao sam da zatvorim servis zato sto nije vise bilo isplatljivo baviti se time (zarada jedva da pokrije troskove). Slazem se da treba uvesti neka pravila za sve ucesnike u njihovom poslu ali ne u meri da se cuva taksi prevoz, nove tehnologije treba da unaprede i pojeftine usluge. Neka se taksisti prilagode njima ili neka promene posao.
    (Markonikus Prime, 16. maj 2019 20:16)

    # Link komentara

  47. Dosta je bilo divljanja kriminalaca koji se nazivaju taksistima. Car Go u Bg-u, radi bez greske, ljudi voze voznje i ispod 300 dinara, npr. Divota.
     (The Advocate, 16. maj 2019 20:14)

    # Link komentara

  48. ucio covel godinama da bi bio taksista... mozda je magistar taksiranja, ko zna
     (zika dobrosav, 16. maj 2019 20:11)

    # Link komentara

  49. (star, 16. maj 2019 18:55)

    Druze sto bi ja sedao u Taksi? Prvo cale me zakleo da ne budem vozac u zivotu a drugo sve ti verujem. Samo sam napisao sto i ovaj iz Svajcarske da Taksisti samo traze da ti iz Ubera poloze testove isto sto su i oni morali da poloze da bi bili taksisti. Za Beograd bi dodao da poloze i da placaju porez i doprinose kao i oni. A ako se bune zato sto im ne daju taksi dozvole ja ih licno podrzavam i smatram da su po tom pitanju u pravu mada mnoge prestonice imaju tacno ogranicen broj taksista i uskladjuju to redovno prema broju stanocnika grada. Dozvolu mozes dobiti ili kad uskladjuju broj taksista sa brojem stanovnika ili tako sto otkupis dozvolu od vec postojeceg taksiste, koji ide u penziju ili menja delatnost, umro pa kupis od porodice. A razumem ja sve ove koji zele da budu taksisti u BG. Meni ni iz dzepa ni u dzep imam samo stari taksimetar (ne ovaj digitalni i tablu kao uspomenu) Oni koji imaju dozvolu ne zele konkurenciju ovi sto bi preko Car Go bi da rade a bez poreza i doprinosa a posteno sta je koga briga u zemlji Srbiji?
    (Milovan, 16. maj 2019 19:50)

    # Link komentara

  50. (Milovan, 16. maj 2019 18:16)
    Moj deda je dao 2000 maraka za prikljucak za struju, 1000 za telefon (ili obrnuto, zaboravio sam), oko 2000e za gas i 300e za kablovsku.

    Ja sam prosle godine sve to (+ kablovsku) platio ni 1500e.

    Dzaba se zalis, pre ce taksisti ostati bez licenci/dozvola nego sto ce novi morati da uce i placaju.
    Ionako ce za par godina proizvodjaci/uvoznici automobila direktno pustati autonomne flote u promet (i naravno naplacivati).
    (pregazilo ih vreme, 16. maj 2019 19:42)

    # Link komentara

  51. Vecina ovde vas nema pojma o cemu prica i kritikuje taksiste. Taksisti su obavezni bili da polazu ispite i da placaju debelo licence da bi, kako vi kazete, "samo vozili". I sad se pojavi Uber, gde vozac samo kupi auto i skine aplikaciju i moze da radi bez problema. Pa naravno da ce da protestuju ili neka im drzava vrati pare koje su dali za licence (u Francuskoj je to kostalo oko 200000€). Ali mi Srbi smo sampioni da kritikujemo i u sve se mesamo, a ne poznajemo materiju ni 10%. Strasno
    (Mikula, 16. maj 2019 19:34)

    # Link komentara

  52. Meni Yandex uzme svaki put u proseku od 50-120 dinara više u odnosu na car:go i još se ljute kad je kratka vožnja.
     (veme, 16. maj 2019 19:26)

    # Link komentara

  53. e kad uberizacija dodje i do vaše profesije onda ću da vas pitam kako vam je.
    Sportski pozdrav.
    (uu, 16. maj 2019 18:07)

    Pa to je uvek tako bilo, napredak stvara nova zanimanja i gasi zastarela. Jedino je razlika sto se, zbog primene racunara u svim oblastima, ove promene desavaju mnogo brze nego ikada ranije. Sto zahteva da se ljudi stalno dodatno obrazuju da bi drzali korak sa vremenom.
    (Pozdrav iz Toronta, 16. maj 2019 19:25)

    # Link komentara

  54. Da li su se novinari bunili kada se pojavio radio, pa da li su se ovi iz radija bunili kada se pojavila televizija, nastavite niz...

    Ne moze se progres zaustaviti, ovako ce vas samo pojesti trziste
     (pravnik, 16. maj 2019 19:22)

    # Link komentara

  55. Učio učio, al nisi naučio.
     (Kole, 16. maj 2019 19:20)

    # Link komentara

  56. To je sustina,isto ko i u Bgd,strah od konkurencije,nista drugo.
    A to vam nece proci u Becu nikako.
    Ovde moze naravno ali u Eu nikako.
     (C i n i k, 16. maj 2019 19:19)

    # Link komentara

  57. kad ti je prethodno stivo bukvar, razumem da je taksi ispit izazov... Salu na stranu, treba da se uredi ova delatnost. Onaj ko ima taksi tablu moze da skuplja voznju na ulici, sto ostali ne mogu, sto je prednost taksija. S druge strane, ovi sto voze preko aplikacija nemaju kontrolu kao taksisti i nemaju iste namete. Bilo bi u redu da je svima isti pregled zdravstevni i osiguranje, a ko hoce taksi tablu, baska taksa. Pa ko voli nek izvoli.
     (Programer, 16. maj 2019 19:11)

    # Link komentara

  58. (uu, 16. maj 2019 18:07)

    Bravo za komentar! Ne mogu da verujem koliko ljudi ne vide dalje od nosa i “jeftine vožnje”. Komentatoru koji spominje slobodno tržište preporučujem da pročita članak još jednom i pronadje “slobodu” u činjenici da Uber pruža identičnu uslugu uz daleko manje poreskih i zakonskih opterećenja.
    (Rade, 16. maj 2019 19:08)

    # Link komentara

  59. Uber je odlican.Udjete u aplikaciju i vidite koliko su daleko od vas,platite vizom i duplo je jeftiniji od redovnog taxija...
     (Pozdrav iz Kanade, 16. maj 2019 19:04)

    # Link komentara

  60. @Stryker
    Fora je jer moras da prodjes test da bi bio taxista. Isto i u Svajcarskoj. I to svaki grad ima svoje testove jer ustvari ucis ulice. Na testu ti kazu ‘vozi u toj ulici’, naravno nemas gps. Ili vozi ajmo tamo, a to ja drugoj strani grada i ne smes da izadjes na autoput jer ce taksimetar brzo da radi i odraćeš klijenta vec moras po gradu, smesno jer danas skoro svaki noviji auto ima navigaciju, a i da nema imas je za 100e. Mozda i manje, ne znam. U Svajcarskoj moras test za profesionalnu dozvolu, a to je dozvola za prevoz putnika i zavisi u kom si gradu poznavanje grada. Vozaci Ubera samo profesionalna dozvola.
    (kako da ne, 16. maj 2019 19:00)

    # Link komentara

  61. @uu
    Uber u Švajcarskoj već radi sa McDonalds-om isporuku na kućnu adresu. Nije isto kao da budes vozač Uber-a jer da bi vozio ‘taxi’ za Uber moraš da imas profesionalnu dozvolu kao i taksisti. Ovo uzmes bajs ili skuter i nosis za narudzbine na kucne adrese. Konkretno vidjam ih na ulici u 97% slucajeva na bajsu i veliki ranac na ledja. Video jednom i u samom Mc-u lika koji dodje i otvori ranac, ovi mu daju i odeee. Skoro sam upoznao lika koji vozi Taxi zapravo, on vozi Taxi ali kad nema posla on skine tablu i upali aplikaciju Uber :D Covek ne kuka, vec taman i to koristi. Vecina taksija ovde nije iscrtano kao u Srbiji, mnogi imaju samo tablu Taxi i to je to, pa im taman odgovara da je samo skinu i jure Uber, a po prici ovog lika uvek ima voznji na Uber-u. Noc petak na subotu i subota na nedelju zaradi za te dve noci samo od uber-a oko 1000 franaka, pokazao mi racun od Ubera i uplate jer nisam verovao ;)
    (kako da ne, 16. maj 2019 18:55)

    # Link komentara

  62. @Milovan
    Meni su i deda i otac i stricevi i brat bili taksisti,pa ovo sto kazem apsolutno stoji: Taksisti su u profesionalnom smislu sami sebi dozvolili da table nose gilipteri,krimosi,nekulturni. sve su to uradile gazde udruzenja deleci table i kapom i sakom. gomila vozi sa turbinama(stelovanje tarife),ogromna vecina vozi tehnicki neispravna i sanitarno neprihvatljiva vozila. To je taxi sada u Bgd. A ti lepo sedi u CarGo pa vidi kakva su im vozila,koliko su tacni,transparentni uljudni i cisti pa posteno samom sebi priznaj koliko gresis. poznavanje grada? kome to vise uopste treba pored navigacije. i da sad ces cuveno pitanje,a sta kad ne radi internet? pa pitas,isto kao sto i taksisti jedi druge cimaju na motorolu...sve u svemu ,apsolutna podrska za nove vidove prevoza
     (star, 16. maj 2019 18:55)

    # Link komentara

  63. Pa u Becu samo i mogu da protestuju neki Sladjan,Zlatko i predsednik udruzenja Irfan,ljudi koji su nelegalno tamo dosli,vozili godinama taksi na crno,dosli do papira i sada im malo sve sto su dobili od Austrije i Austrijanaca,a svoju "kulturu" sire i vidi se na svakom koraku tamo.Samo da pitam sve te nase neobrazovane sa sela koji su tamo,gde ce ici kada od Austrije,Nemacke,Francuske,Kanade,Amerike,Norveske,Danske,Svedske,Svajcarske...naprave svoje selo,sve upropaste,uprljaju,gde ce onda da pobegnu?Prosle godine se glasalo u Svici da li da se placa neka pretplata,Svajcarci glasali svi da se placa,Balkanci tamo glasali da se ne placa,to je njihov mozak,dali su mi dosta para ali sto bih placao,a ne kapiraju da je to razlog zasto je to uredjena zemlja koja radi u korist gradjana.
    (Loby, 16. maj 2019 18:54)

    # Link komentara

  64. Uveče prelistaš, ujutru zablistaš!
     (Marko, 16. maj 2019 18:48)

    # Link komentara

  65. Pa pazite, vidim da komentariste da si ucio kao konj ne bi bio taksista. U Londonu treba uciti kao dva konja da biste postali taksista. Ali dobro to je London jedan od zajtevnijih gradova kada je voznja u pitanju. Ali verujem da ni u Becu nije lako postati taksista.
     (kole, 16. maj 2019 18:47)

    # Link komentara

  66. (uu, 16. maj 2019 18:07)
    To postoji decenijama, zovu se preduzetnicke radnje tj. agencije.
    (pregazilo ih vreme, 16. maj 2019 18:32)

    # Link komentara

  67. Taxi nikada i nigde nije bio gospodski posao. Samo ako klepaš i kradeš možeš od taksija da živiš kao lord. Ili ako si vlasnik taksi udruženja. U suprotnom si obična šoferčina i ne možeš očekivati da zarađuješ brdo para. Samo Srbi u Srbiji i Srbi u Austriji navikli da uživaju na taksiju.
     (mile rizik, 16. maj 2019 18:17)

    # Link komentara

  68. Koliko zlobe i zavisti zbog u vasim glavama lakog posla (pokojni otac mi je bio taksista) Samo zamisli dok cekas voznju zimi par sati kako je lepo? Ako ces izmedju svake dve kratke voznje da ides u kafic to je skup sport a nema ni kafica svuda da mozes da vidis koji si po redu. Ako ces non stop da se grejes opet kosta mnogo. U njegovo vreme ni klimu nisu imali. Ovi ljudi samo traze da taj neko ispuni iste uslove kao sto i od svakog ko hoce da postane redovan taksista u udruzenju grad i drzava traze. Beograd je nesto drugo jer su oni zasticeni brojem taksista pa tu razloga za nezadovoljstvo onih koji bi da udju u taksi ima. Mada ima gradova u USA gde mozes da postanes taksista tako sto otkupis od nekoga pravo na broj ako ispunjavas uslove. Najlakse je mrzeti nekog ko ima posao. Hocu i ja da budem carinik i da se ubijem od para od mita da budem neposten bas zato sto sam video kako smo mi ziveli uz postenog taksistu a kako moji drugovi iz zgrade uz taksistu sa aerodroma. Dakle za vas iz Car Go, Cammeo i slicno ajde dajte najpre oko 500-1000 eura za poznavanje grada pa onda jedno 5000 eura mita (da tako to u Srbiji ide i ne moj otac nije dao jer je prilikom raspada drzavnog taksija automatski bez mita postao privatnik igrom slucaja, ali da tako se dobija dozvola i to kad imas kome da das) I onda dodje neko ko ima auto i kaze imam aplikaciju ja sam isto sto i taksista i jos ne placam porez. Lepo i razumem vas u potpunosti kao sto razumem i njih sto vam ne daju.
    (Milovan, 16. maj 2019 18:16)

    # Link komentara

  69. U normalnim zemljama nije lako postati takstita samo kod nas moze svaka baraba da bude taksista u Londonu recimo moras da znas svaku ulicu u gradu i kako do nje da dodjes najblizim putem iz glave bez upotrebe mape,a kamoli navigacija i to moras da polazes na ispitu.
    (Samo kazem, 16. maj 2019 18:11)

    # Link komentara

  70. Drugari to se zove free market, znaci da neko moze da se pojavi sa necim novim i da te baci u zaborav. E sad mozes ili da se adaptiras ili da smislis nesto bolje. Konkurencija je podsticaj napretka taksisto!
     (Amerikanac, 16. maj 2019 18:08)

    # Link komentara

  71. Uberizacija ako se uvede u druge poslove biće veselo. Radnici neće imati poslodavca nego će biti samostalni preduzetnici.
    Od 8 ujutru do 12h voziš Uber, onda preko aplikacije čistiš poslovni prostor par sati, onda odlaziš da zameniš grejač na šporetu.
    Sam sebi uplaćuješ penziju, zdravstveno, odmor ti niko ne garantuje...A vama to nije bitno vi hoćete da se vozite jeftino, e kad uberizacija dodje i do vaše profesije onda ću da vas pitam kako vam je.
    Sportski pozdrav.
     (uu, 16. maj 2019 18:07)

    # Link komentara

  72. I ovi bolidi nisu culi za razvoj tehnologije, sta li su toliko ucili da mi je znati?
    U danasnje vreme Google maps, daje cak i opcije zagusenja saobracaja, alternativne rute....
    Ako mogu neka se prilagode, ako ne, katanac u bravu svog posla.
     (dr.kadzija, 16. maj 2019 18:04)

    # Link komentara

  73. U USA se UBER sluzi korupcijom... vozaci imaju regularno osiguranje ali ne i komercijalno koje placaju taksisti i limuzine (komercijano kosta oko 300 dolara mesecno), plus svi troskovi ground transportation tax, tablice 600 dolara, porez na aerodromu. Sve to taksisti i limo vozaci moraju da placaju, safety inspection...
    (tomica chicago, 16. maj 2019 18:04)

    # Link komentara

  74. Ti ispiti za licencu u Beču su zastarjeli, stvarno si morao učiti kao konj jer te na ispitu npr. pita kojom rutom bi vozio npr. od Blumauergasse u Drugom do Lacknergasse u Osamnaestom Bezirku, danas u doba GPS-a to više nije potrebno, u Londonu je prije školovanje za taksistu trajalo čak 3 godine!
    (Bruder Jakob, 16. maj 2019 18:01)

    # Link komentara

  75. Ucio Kao konj "Sta" ime ulica, hihihi, imas GPS I gotova prica,
    (Stryker, 16. maj 2019 17:54)

    # Link komentara

  76. Mene samo zanima, kako posluje Uber, ako nudi ist servis kao Taxi po znatno nizoj ceni?
    Vozaci se tretiraju kao freelanceri, znaci na njima stoji da, nakon sto daju 25 % Uberu od celokupne ostvarene sume, plate troskove auta, benzin, poreze, zdravstveno(mozda sam nesto zaboravio) . I jos ako dodje do neke nesuglasice sa klijentom, dobiju negative ocene koje mogu dovesti do oduzimanja license.
    Ne znam, meni sve to deluje kao zestoko moderno robovlasnistvo.
     (Herbalajzer, 16. maj 2019 17:46)

    # Link komentara

  77. Hteo bih da ukazem da se za licencu za taxi vozaca u Becu polaze I da je dosta tesko I skupo dobiti licencu. Za Uber u Americi ne znam Ali znam da oni nemaju svoje automobile nemaju vozace I najmanje od svega licencu za rad.
     (dusan, 16. maj 2019 17:40)

    # Link komentara

  78. Ti da si učio kao konj ne bi vozio taksi. :)
    (đole, 16. maj 2019 17:30)

    # Link komentara

  79. pa ko ti brani strucnjace sto si ucio kao konj da predjes u uber?

    sindrom - 'tisina, sad malo ona'
    (miki, 16. maj 2019 17:29)

    # Link komentara

  80. Mozda jesi konj , pa ti ucenje ide normalno . Nova organizacija transporta je stigla. Napredak se nece zaustaviti vasim blokadama i strajkovima .
     (T- zex, 16. maj 2019 17:28)

    # Link komentara

  81. Najstrašnije u svemu je što je moralo da se uči...
    Ako bi to ikako moglo da se izbegne u životu i da za sve bude dovoljno znanje iz drugog osnovne, to bi bilo idealno.
    (Gmaz, 16. maj 2019 17:24)

    # Link komentara

  82. Ovo je prelazni period dok autonomna vozila ne preuzmu. Pozicioniranje na trižištu uz prihvatanje gubitaka. Uber je prošle godine globalno gledano u minusu 3 milijarde dolara. Opet kad uskoro objavi izlazak na berzu vrednost će da skoči do astronomskih visina. Iza Ubera stoje Microsoft, Google i druge multinacionalne kompanije. Tu taksisti nema šta da traže. Neće biti vozača, obuke i ostalog što prati klasičnog taksistu. Protiv koga će se buniti? Verovatno će neko vreme lupati vozila i to je sve. Treba da se pripremi ko je pametan.
     (ivan, 16. maj 2019 17:16)

    # Link komentara

  83. stop korporatizmu. .ljudi ne razumeju da.je to moderan uznepredovali i unapredjeni fasuzam
     (stefan, 16. maj 2019 17:16)

    # Link komentara

  84. Lično bih vam dao monopol da možete samo vi da vozite, digao cenu goriva na 3 € (samo za vas) mesečni porez od 1000 €, pa radite ako vas neko unajmi.
     (Cobe, 16. maj 2019 17:14)

    # Link komentara

  85. Ne zivim u Evropi preko dve decenije i svedok sam samog pocetka Uber i Lift aplikacija. U Uber je ulozeno $40 mil. za softver, aplikaciju, marketing, logistiku itd. Znaci ozbiljno ulaganje. Moje licno misljenje je da je taxi aorist u razvijenijim zemljama. Uber je izuzetno konkurentan sa cenama, i iz licnog iskustva, mnogo bolja usluga. Znaci, kraj bahatim taksistima.
     (bogart, 16. maj 2019 17:14)

    # Link komentara

  86. Ko god protestvuje moze da postane vozač ubera ili cargoa...nego bi bahati taksisti za najlaksi posao na svetu (voznja kola) da uzimaju direktorsku platu. Oce da vozi od slavije do banovog brda i da uzme 1200 dinara! E pa nece moci vise gospodo...cuj ucilo se haha svi ste vi zreli za robiju
    (Stefan, 16. maj 2019 16:52)

    # Link komentara

  87. Nije Uber kriv!Vreme je pregazilo mnoge zanate.Tako će i taksisti otići u istoriju.Njihov posao će na kraju preuzeti autonomna vozila.Ovo je samo uvod.
     (Zoran, 16. maj 2019 16:45)

    # Link komentara

  88. Uber, Lyft, cargo, je budućnost, barem nekakva bliska buducnost. Za 20-30 godina auta će se sama voziti. Taman da ja dobro ostarim i kada mi se vid pogorša. Barem ću znati da me neki balkanski taksista neće moći podvaliti na konto pokvraneog taxi metra ili nekog drugog razloga
    (niko kao ja, 16. maj 2019 16:43)

    # Link komentara

  89. Лаж. У Америци возачи Убера плаћају порез, осигурани су, и воде највише рачуна да буду љубазни и професионални јер услед две жалбе путника могу да добију отказ.
    За шта си ти рођаче учио "као коњ". За шофера? :)))
    Смејурија од такси возача. Такси је превазиђено средство превоза.
     (Ђенерал, 16. maj 2019 16:40)

    # Link komentara

  90. OK, slazem se da treba urediti i ovu oblast jer je Uber nasao rupu u zakonu.
    Ali ovaj taksista sto je ucio kao konj :-) Sta reci. Da je ucio kao konj, ne bi bio taksista...
    (igop, 16. maj 2019 16:39)

    # Link komentara

  91. Sta je, necete konkurenciju? pa ne moze tako.
     (Apatrid, 16. maj 2019 16:34)

    # Link komentara

  92. Hahaha, koji pacijenti. :D
    Zamisljam situaciju za par godina: "polagao sam voznju i ucio kao konj za licencu a sad tamo neki kompjuteri upravljaju vozilima"
    (pregazilo ih vreme, 16. maj 2019 16:13)

    # Link komentara