Petak, 15.03.2019.

15:45

Car go: Protest dok ne sednemo za sto; laptop za ministarku FOTO/VIDEO

Udruženje građana registrovano za prevoz putnika Protest Car protestovalo je vožnjom, uz zaustavljanje saobraćaja.

Izvor: B92

Car go: Protest dok ne sednemo za sto; laptop za ministarku FOTO/VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

46 Komentari

Sortiraj po:

advokat

pre 5 godina

(Advokat na strani gradjana, 17:19) Dragi kolega, i ja sam na strani gradjana, valjda se zato i bavimo ovom časnom profesijom. Na strani sam taksista u ovom slučaju jer su i oni gradjani koji slično nama, ličnim radom zaradjuju za život. Takodje sam bio učesnik zajedničkog protesta advokata i taksista na Ušću devedesetih godina i podržavam taksiste kao esnaf dok Car go ne smatram esnafom. Medjutim, dragi kolega, ipak ne može svako ko ispunjava formalne uslove da postane advokat jer upravni odbori naših komora ocenjuju dostojnost nekog lica da bude advokat pa u slučaju nedostojnosti (osuda na krivično delo itd. - vidite statut) može se i odbiti molba za upis u imenik advokata. Ono što je najvažnije: niko nema pravo da stvori paralelnu organizaciju za pružanje advokatskih usluga, već to može isključivo advokatska komora Srbije što, dragi kolega, piše i u Ustavu. Prema tome advokatske usluge može da pruža samo član adv. komore Srbije a nikako neka Adv.Go organizacija, i svako ko želi da se bavi advokaturom MORA biti član adv. komore jer u protivnom čini krivično delo Nadripisarstva. Isto je i sa taksistima. Inače, nikako ne poričem sve loše stvari taxi udruženja koje pogadjaju gradjane i kojima se moramo suprotstaviti i zakonski i inspekcijski i preko taxi udruženja. Poštovanje.

student

pre 5 godina

Vozio sam se pre neki dan. Čist auto, kulturan čovek. Minut čekanja u gužvi pet dinara. Vozio se od zvezdinog stadiona do bioskopa takvud u 15h popodne i izašlo me je oko 300 din sa stajanjem u najgorem špicu.
Nema keša, aplikacija prati sve, kartica povezana na aplikaciju, skine ti koliko treba kada završi vožnju, ne može da te zakine vozač za 50 din, nema dodira sa kešom.
A ne od ušća do karaburme onomad kad sam platio taksi 1500 dinara, kao u poršeu da sam se vozio.

bucko

pre 5 godina

Masa komentara sa tvrdnjom "Car:Go ne plaća porez".
Odakle takva nebuloza? Oni vrše naplatu vožnje isključivo elektronski, dakle sve se transakcije vide na računu i nema načina da izbegnu porez. Dok su radili kao d.o.o. morali su da plate i pdv i porez na dobit. Kao udruženje, sva eventualna dobit biće takođe oporezovana, sasvim sigurno.
Za to vreme, glavni promoteri priče o porezu su taksisti koji rade sa gotovinom, bez izdavanja računa i bez fiskalnog (sem za plaćanja karticom što je zanemarljiv udeo) a oporezovani su kao preduzetnici, da li paušalno ili na prijavljen prihod, nebitno.
Drugo je pitanje to što taksistima njihova udruženja deru kožu i drže monopol na dozvole u dogovoru sa gradom. To je objektivno nepravedno, ali nije im Car:Go kriv za to.

Vozač Car Go

pre 5 godina

Udruženje građana naplaćuje vožnju po pređenom kilometru, neko vozi, neko plaća, a gazda aplikacije uzima 30% vozaču od vožnje. Biznis i to dobar, ljudi kakva modernizacija, digitalizacija . 100 mučenika vrti volan danas u proseku 5000 pazare i daju gazdi 30% od svake vožnje. Sami izračunajte, gomila pare bez poreza. BIZNIS i t o dobar.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Aleksandar, 15. mart 2019 17:15)
A šta to tebe briga ako mi hocemo da vozimo Car Go za 70% od 5.000? I zapitaj se zašto je taxi toliko skuplji a nemaju gazdu kome daju 30%.

wer

pre 5 godina

nema tu nikakve filozofije,
kao musterija biram bolje, jeftinije, cistije i prijatnije resenje

umesto da taksisti reaguju poboljsanjem usluge, oni bi da lome, prete i ucenjuju? ne ide tako rodjaci, mozda u zoo vrtu...

Harun el Rašid

pre 5 godina

Za sve koji podržavaju ovaj protest:

Idite na sajt car-go, pogledajte sekciju gradovi. Obratite dobro pažnju:

U delu za Beograd piše to što piše i stoji logo kompanije.

U delu za Cirih, piše da vas voze profesionalni vozači sa svim potrebnim dozvolama i to vozači taksija. Logo kompanije u sebi sadrži natpis Taksi Cirih.

Ovi su toliko drski, ali i nepažljivi u svom laganju, da je to strašno.

Još jednom: ko vas ne zna, skupo bi vas platio.

analog

pre 5 godina

Da li je čudno što prozivaju samo jednu ministarku a svi ostali su superška? Ne brinite "jadni" kargo ima takva ledja u vladi da nikada neće biti ukinut, kao što i nije već 4 godine!

O

pre 5 godina

Kaze jedan taxista da su i stanovi u BGu skuplji. Pa yesu! Jer je zemljište skuplje!! A zašto je taxi skuplji kada je sve isto kao u celoj Srbiji?

Igor

pre 5 godina

(Harun el Rašid, 15. mart 2019 18:28)

Ali ja nemam nikakav problem da me vozi obican gradjanin?

Cak sta vise osecam se bezbednije nego u taksiju.

nemanja

pre 5 godina

Opcije
1 da car go nastavi da radi i otme trziste vredno 50mill eura (sa 20% provizije) i ugasi priliv porodicama taksi vozaca
2 da ukineno cargo a da taksisti nastave da deru
3 da se prosiri broj dozvola sa 5000 na 25000 i konacno taxi da bude pristupacan nacin prevoza kad vec nemamo normalan gsp, metro i prostor za parkiranje

Iskreno ja sam za opciju 3

Ostin A

pre 5 godina

U Hrvatskoj taksisti blokiri grad zbog Ubera, bio opšti haos... Došao Uber, podmazali institucije, država legalizovala Uber i situacija je super.

Očigledno se čeka da dođu neki stranci i podmite koga treba da bi sklonili ove. Zašto bi Srbija imala Srpsku aplikaciju, kada može Uber(Američku) ili Yandex(Holandsko-Rusku)... uostalom jedan vozač može da ima i nekoliko aplikacija.

U Hrvatskoj svaki vozač ima 2 aplikacije Bolt i Uber. Istovremeno su mu upaljene, pa na kojoj prvo nađe vožnju.

Stefan

pre 5 godina

Podrška za CarGo, ne zbog CarGo, već da se razbije taxi monopol i da dobijemo kvalitetniju i jeftiniju uslugu. Mora da se stvori tržišna utakmica, da se ukinu ograničenja broja licenci i minimalna cena. Onda neka radi ko god ispunjava uslove. To je u interesu svih osim taksista.
CarGo je super stvar. Ja ga često koristim i bilo bi strašno da ga ukinu. Taxi ne koristim nikada, sramotna je cena, a i celokupna usluga je loša. A od onda kad su protestovali i izdejstvovali ovaj novi zakon koji je užasan, pre bih išao peške noću po mećavi, nego što bih uzeo taxi.
Šteta što ovi iz CarGo protestuju usred radnog vremena. Došao bih na protest da je drugačije.

Advokat na strani građana

pre 5 godina

@Advokat
Kolega kada ste već stavili advokate i taksiste u isti koš, kažite da li je moguće da Advokatska komora pobije upis u imenik advokata lice koje ispunjava sve uslove za taj upis, da li neko telo izdaje dozvole za taj upis?
Odgovor je Ne! Dakle svaki građanin Srbije koji ispunjava uslove može da bude advokat u Srbiji (čak i stranac), dok svaki građanin ne može da bude taksista, nego mora da bude član "mafije" i da radi samo u gradu koji drži njegova "mafija".
Interes građana je da ne postoji monopol u prevozu putnika!

9804

pre 5 godina

Cenu taksija određuje grad! Taksi dozvolu daje grad Beograd. Broj taksi vozila je ograničio grad Beograd. Šta ovi hoće? Neko je namiriso pare, kupio TOJOTE i hoće na ulicu mimo zakona. Uredba grada Beograda kaže kako se obavlja javni gradski prevoz. Udruženje građana naplaćuje vožnju po pređenom kilometru svojim, vozač daje 30%gazdi te aplikacije. Podrška TAKSISTIMA.

Nemanja

pre 5 godina

Ne znam da li ovi rade po Zakonu ali znam da u bransi taksista vlada mafija! Ej, ne mogu da rese problem divljih taksista godinama. Svaki dan neki divljak na aerodromu. Ej, na aerodromu gde imte potpunu kontrolu pristupa! Na taxi stanici na Trgu, ispred nosa komunalnih policajaca stoji bar 1/3 divljaka. Nekoliko taksista imaju po 20, 30 prijava za divlju voznju, nikom nista. To je problem koji moze da se resi za 3 dana, samo ako postoji volja... A da treba da postoji alternativa taksiju - treba!

Max

pre 5 godina

Moja podrska za Car go ali blokiranje grada u spicu nije najbolje resenje.Taxisti su ozlojedjeni bez potrebe jer su sami krivi sto je doslo do otvaranja jedne firme koja pruza mnogo bolju i jeftiniju uslugu od njih.Nema kradje kao kod pojedinih taxista koji su i stvorili los imidz kako kod stranaca tako i kod nasih musterija.Svaka konkurencija je dobra jer donosi nesto novo i utice na celokupni valitet usluge.Uber postoji u vecini zemalja sveta i ne vidim zasto nesto slicno ne bi bilo i kod nas.Nisu tu taxisti da se pitaju kao ni politicari vec je narod tu da bira sta mu vise odgovara.Licno moslim a i iz iskustva da je Cargo odlicno osmisljen kako za vlasnika tako i za musterije a najlose u celoj prici prolaze vozaci.

Цвекла

pre 5 godina

Што држава или град не направи јавну такси апликацију и систем за позивање таксија. Лепо себи узме део провизије и уреди закон да буде лепо и корисницима и већем делу таксиста. Овим су угрожени само они који 'краду'. Који пораз државе да дозволи да се појави КарГоу или Убер а може сама да направи све.

Aleksandar

pre 5 godina

Udruženje građana naplaćuje vožnju po pređenom kilometru, neko vozi, neko plaća, a gazda aplikacije uzima 30% vozaču od vožnje. Biznis i to dobar, ljudi kakva modernizacija, digitalizacija . 100 mučenika vrti volan danas u proseku 5000 pazare i daju gazdi 30% od svake vožnje. Sami izračunajte, gomila pare bez poreza. BIZNIS i t o dobar.

Grande Milovan

pre 5 godina

Bilo kakav štrajk bilo kog Udruženja blokiranjem saobraćaja treba strogo ZABRANITI!
Štrajk taksija ili Ubera u Svetu znači da tada zbog štrajka ne voze,a ne zloupotrebe nekih izmišljenih prava blokiranjem saobraćaja i maltretiranjem građana koje MORA da zaštiti Policija!

Ime

pre 5 godina

Ako mogu nelegalni taksisti da voze, moze i car go. Sad im je zao sto je dosao neko ko ne naplacuje od aerodroma do centra 5000. Jadni oni, bas mi je zao sto nece moci da kradu.

Vrle

pre 5 godina

U Uzicu platim taxi 300 din a u Beogradu 1000,ne znam kako je to moguce?
Za sve koji ce da se smeju na ovo konstataciju hteo bih da kazem da je cena goriva ista u oba grada za razliku od nekretnina koje su logicnu skuplje u Beogradu.
Kad budem shvatio zasto je to tako, tad cu podrzati taksiste u Beogradu.

Stefan

pre 5 godina

Ljudi sta je sa vama? Beogradjani? Pa zelite valjda da se vozite duplo ali napominjem DUPLO jeftinije. Pritom ti se automatski skine novac sa kartice gospotski, taksista samo gleda da te zavrne da ti uzme vise para, a pritom sto muljaju sa taksimetrima muka mi je. Cak su i mene (mladog Beogradjanina muskarca) uspeli par puta da nasamare nocu. Stop kriminalu, stop taksi mafiji... Puna podrska protestima!

Roko

pre 5 godina

Bez obzira na sve
Ovaj lik koristi užasan rečnik a predstavlja se kao neki gospodar 4. revolucije digitalizacije i sl.
Njegove reči su mnogo daleko od onoga kako on želi da se predstavi.

Stefan

pre 5 godina

Niste mafija i nemate šta da tražite protiv taksi udruženja. Oduvaće vas kao i svaki put kad im neko zagrabi deo kolača. Živi bili pa videli.

Blejz

pre 5 godina

Izgubio sam svaku simpatiju prema Car-go. Šta ovo znači? Nama su kola prevozno sredstvo pa blokiramo grad! Isto ko i taxisti, ili svojevremeno JSO. I oni su svojim osnovnim sredstvima blokirali Gazelu. Iz principa ću da sačekam Uber, a do tada taxi kad moram.

dule

pre 5 godina

O čemu se ovde radi? o jednoj privatnoj kompaniji koja zarađuje ogromne pare radeći mimo zakona.normalno je da ne žele da se odreknu toga. Ali ovakve uvrede na račun Ministarke mislim da nisu na mestu. Tako Da navijamo za državu

Mare

pre 5 godina

Nije ovo poziv za privatan biznis.

Ti ako hoces sistem u kome te neko udara po dzepu zato sto mu se tako svidja, lepo kofer u ruke i paojba u Severnu Koreju.

Ovde se vise radi o principima konkurentnosti s jedne i sirovoj moci i lobiranju s druge strane.

Isto zbog cega protestvuju primeni za druge branse u kojima postoji kartelsko drzavna masinerija.

Sem toga jel tebi u interesu da placas konkurentnu cenu nekome ili ti je bitno zlurado sto je neko sposobniji? Budi i ti sposoban kao cargo u bilo kojoj bransi pa nas zovi na ulicu ako te drzava namerno saplice zato sto si jeftiniji i kvalitetniji.

123

pre 5 godina

katastrofa... zovu gradjane da protestvuju za privatan biznis?! tako nesto treba da postoji kod nas i slazem se da su taksksti zasticeni kao beli medvedi ali je ovo moguce samo u Srbiji
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (peca, 15. mart 2019 16:00)

Mislim da ste promasili siru sliku pozivanja na protest. Tacnije, ne razumete siri aspekt njihove borbe.

advokat

pre 5 godina

Ovaj Car go je kao kad bi neko osnovao agenciju za pružanje advokatskih usluga koje nudi preko nekih aplikacija i tvrdi da se ne bavi advokatskom delatnošću nego pružanjem usluga. Na strani sam taksista jer smo i devedesetih godina zajedno protestvovali na Ušću, ali sam svakako za to da se u taksi udruženjima uvede red, usaglase tarife i spreči rad na crno.

Ide Mile lajkovackom prugom...

pre 5 godina

Petak je, ionako su petkom guzve u saobracaju. Ljudi se vracaju sa posla, umorni, jedva cekaju vikend. Dokle vise da se gradjani maltretiraju od strane najobicnijih vozaca, bilo taksi vozila, bilo CarGo udruženja, ili bilo koga treceg. Malo ste preterali, ali bas preterali.

peca

pre 5 godina

katastrofa... zovu gradjane da protestvuju za privatan biznis?! tako nesto treba da postoji kod nas i slazem se da su taksksti zasticeni kao beli medvedi ali je ovo moguce samo u Srbiji

dule

pre 5 godina

O čemu se ovde radi? o jednoj privatnoj kompaniji koja zarađuje ogromne pare radeći mimo zakona.normalno je da ne žele da se odreknu toga. Ali ovakve uvrede na račun Ministarke mislim da nisu na mestu. Tako Da navijamo za državu

O

pre 5 godina

Kaze jedan taxista da su i stanovi u BGu skuplji. Pa yesu! Jer je zemljište skuplje!! A zašto je taxi skuplji kada je sve isto kao u celoj Srbiji?

wer

pre 5 godina

nema tu nikakve filozofije,
kao musterija biram bolje, jeftinije, cistije i prijatnije resenje

umesto da taksisti reaguju poboljsanjem usluge, oni bi da lome, prete i ucenjuju? ne ide tako rodjaci, mozda u zoo vrtu...

Roko

pre 5 godina

Bez obzira na sve
Ovaj lik koristi užasan rečnik a predstavlja se kao neki gospodar 4. revolucije digitalizacije i sl.
Njegove reči su mnogo daleko od onoga kako on želi da se predstavi.

Stefan

pre 5 godina

Ljudi sta je sa vama? Beogradjani? Pa zelite valjda da se vozite duplo ali napominjem DUPLO jeftinije. Pritom ti se automatski skine novac sa kartice gospotski, taksista samo gleda da te zavrne da ti uzme vise para, a pritom sto muljaju sa taksimetrima muka mi je. Cak su i mene (mladog Beogradjanina muskarca) uspeli par puta da nasamare nocu. Stop kriminalu, stop taksi mafiji... Puna podrska protestima!

student

pre 5 godina

Vozio sam se pre neki dan. Čist auto, kulturan čovek. Minut čekanja u gužvi pet dinara. Vozio se od zvezdinog stadiona do bioskopa takvud u 15h popodne i izašlo me je oko 300 din sa stajanjem u najgorem špicu.
Nema keša, aplikacija prati sve, kartica povezana na aplikaciju, skine ti koliko treba kada završi vožnju, ne može da te zakine vozač za 50 din, nema dodira sa kešom.
A ne od ušća do karaburme onomad kad sam platio taksi 1500 dinara, kao u poršeu da sam se vozio.

Vozač Car Go

pre 5 godina

Udruženje građana naplaćuje vožnju po pređenom kilometru, neko vozi, neko plaća, a gazda aplikacije uzima 30% vozaču od vožnje. Biznis i to dobar, ljudi kakva modernizacija, digitalizacija . 100 mučenika vrti volan danas u proseku 5000 pazare i daju gazdi 30% od svake vožnje. Sami izračunajte, gomila pare bez poreza. BIZNIS i t o dobar.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Aleksandar, 15. mart 2019 17:15)
A šta to tebe briga ako mi hocemo da vozimo Car Go za 70% od 5.000? I zapitaj se zašto je taxi toliko skuplji a nemaju gazdu kome daju 30%.

Mare

pre 5 godina

Nije ovo poziv za privatan biznis.

Ti ako hoces sistem u kome te neko udara po dzepu zato sto mu se tako svidja, lepo kofer u ruke i paojba u Severnu Koreju.

Ovde se vise radi o principima konkurentnosti s jedne i sirovoj moci i lobiranju s druge strane.

Isto zbog cega protestvuju primeni za druge branse u kojima postoji kartelsko drzavna masinerija.

Sem toga jel tebi u interesu da placas konkurentnu cenu nekome ili ti je bitno zlurado sto je neko sposobniji? Budi i ti sposoban kao cargo u bilo kojoj bransi pa nas zovi na ulicu ako te drzava namerno saplice zato sto si jeftiniji i kvalitetniji.

Igor

pre 5 godina

(Harun el Rašid, 15. mart 2019 18:28)

Ali ja nemam nikakav problem da me vozi obican gradjanin?

Cak sta vise osecam se bezbednije nego u taksiju.

123

pre 5 godina

katastrofa... zovu gradjane da protestvuju za privatan biznis?! tako nesto treba da postoji kod nas i slazem se da su taksksti zasticeni kao beli medvedi ali je ovo moguce samo u Srbiji
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (peca, 15. mart 2019 16:00)

Mislim da ste promasili siru sliku pozivanja na protest. Tacnije, ne razumete siri aspekt njihove borbe.

Vrle

pre 5 godina

U Uzicu platim taxi 300 din a u Beogradu 1000,ne znam kako je to moguce?
Za sve koji ce da se smeju na ovo konstataciju hteo bih da kazem da je cena goriva ista u oba grada za razliku od nekretnina koje su logicnu skuplje u Beogradu.
Kad budem shvatio zasto je to tako, tad cu podrzati taksiste u Beogradu.

Harun el Rašid

pre 5 godina

Za sve koji podržavaju ovaj protest:

Idite na sajt car-go, pogledajte sekciju gradovi. Obratite dobro pažnju:

U delu za Beograd piše to što piše i stoji logo kompanije.

U delu za Cirih, piše da vas voze profesionalni vozači sa svim potrebnim dozvolama i to vozači taksija. Logo kompanije u sebi sadrži natpis Taksi Cirih.

Ovi su toliko drski, ali i nepažljivi u svom laganju, da je to strašno.

Još jednom: ko vas ne zna, skupo bi vas platio.

bucko

pre 5 godina

Masa komentara sa tvrdnjom "Car:Go ne plaća porez".
Odakle takva nebuloza? Oni vrše naplatu vožnje isključivo elektronski, dakle sve se transakcije vide na računu i nema načina da izbegnu porez. Dok su radili kao d.o.o. morali su da plate i pdv i porez na dobit. Kao udruženje, sva eventualna dobit biće takođe oporezovana, sasvim sigurno.
Za to vreme, glavni promoteri priče o porezu su taksisti koji rade sa gotovinom, bez izdavanja računa i bez fiskalnog (sem za plaćanja karticom što je zanemarljiv udeo) a oporezovani su kao preduzetnici, da li paušalno ili na prijavljen prihod, nebitno.
Drugo je pitanje to što taksistima njihova udruženja deru kožu i drže monopol na dozvole u dogovoru sa gradom. To je objektivno nepravedno, ali nije im Car:Go kriv za to.

Nemanja

pre 5 godina

Ne znam da li ovi rade po Zakonu ali znam da u bransi taksista vlada mafija! Ej, ne mogu da rese problem divljih taksista godinama. Svaki dan neki divljak na aerodromu. Ej, na aerodromu gde imte potpunu kontrolu pristupa! Na taxi stanici na Trgu, ispred nosa komunalnih policajaca stoji bar 1/3 divljaka. Nekoliko taksista imaju po 20, 30 prijava za divlju voznju, nikom nista. To je problem koji moze da se resi za 3 dana, samo ako postoji volja... A da treba da postoji alternativa taksiju - treba!

Grande Milovan

pre 5 godina

Bilo kakav štrajk bilo kog Udruženja blokiranjem saobraćaja treba strogo ZABRANITI!
Štrajk taksija ili Ubera u Svetu znači da tada zbog štrajka ne voze,a ne zloupotrebe nekih izmišljenih prava blokiranjem saobraćaja i maltretiranjem građana koje MORA da zaštiti Policija!

advokat

pre 5 godina

(Advokat na strani gradjana, 17:19) Dragi kolega, i ja sam na strani gradjana, valjda se zato i bavimo ovom časnom profesijom. Na strani sam taksista u ovom slučaju jer su i oni gradjani koji slično nama, ličnim radom zaradjuju za život. Takodje sam bio učesnik zajedničkog protesta advokata i taksista na Ušću devedesetih godina i podržavam taksiste kao esnaf dok Car go ne smatram esnafom. Medjutim, dragi kolega, ipak ne može svako ko ispunjava formalne uslove da postane advokat jer upravni odbori naših komora ocenjuju dostojnost nekog lica da bude advokat pa u slučaju nedostojnosti (osuda na krivično delo itd. - vidite statut) može se i odbiti molba za upis u imenik advokata. Ono što je najvažnije: niko nema pravo da stvori paralelnu organizaciju za pružanje advokatskih usluga, već to može isključivo advokatska komora Srbije što, dragi kolega, piše i u Ustavu. Prema tome advokatske usluge može da pruža samo član adv. komore Srbije a nikako neka Adv.Go organizacija, i svako ko želi da se bavi advokaturom MORA biti član adv. komore jer u protivnom čini krivično delo Nadripisarstva. Isto je i sa taksistima. Inače, nikako ne poričem sve loše stvari taxi udruženja koje pogadjaju gradjane i kojima se moramo suprotstaviti i zakonski i inspekcijski i preko taxi udruženja. Poštovanje.

Ime

pre 5 godina

Ako mogu nelegalni taksisti da voze, moze i car go. Sad im je zao sto je dosao neko ko ne naplacuje od aerodroma do centra 5000. Jadni oni, bas mi je zao sto nece moci da kradu.

Advokat na strani građana

pre 5 godina

@Advokat
Kolega kada ste već stavili advokate i taksiste u isti koš, kažite da li je moguće da Advokatska komora pobije upis u imenik advokata lice koje ispunjava sve uslove za taj upis, da li neko telo izdaje dozvole za taj upis?
Odgovor je Ne! Dakle svaki građanin Srbije koji ispunjava uslove može da bude advokat u Srbiji (čak i stranac), dok svaki građanin ne može da bude taksista, nego mora da bude član "mafije" i da radi samo u gradu koji drži njegova "mafija".
Interes građana je da ne postoji monopol u prevozu putnika!

Stefan

pre 5 godina

Podrška za CarGo, ne zbog CarGo, već da se razbije taxi monopol i da dobijemo kvalitetniju i jeftiniju uslugu. Mora da se stvori tržišna utakmica, da se ukinu ograničenja broja licenci i minimalna cena. Onda neka radi ko god ispunjava uslove. To je u interesu svih osim taksista.
CarGo je super stvar. Ja ga često koristim i bilo bi strašno da ga ukinu. Taxi ne koristim nikada, sramotna je cena, a i celokupna usluga je loša. A od onda kad su protestovali i izdejstvovali ovaj novi zakon koji je užasan, pre bih išao peške noću po mećavi, nego što bih uzeo taxi.
Šteta što ovi iz CarGo protestuju usred radnog vremena. Došao bih na protest da je drugačije.

Aleksandar

pre 5 godina

Udruženje građana naplaćuje vožnju po pređenom kilometru, neko vozi, neko plaća, a gazda aplikacije uzima 30% vozaču od vožnje. Biznis i to dobar, ljudi kakva modernizacija, digitalizacija . 100 mučenika vrti volan danas u proseku 5000 pazare i daju gazdi 30% od svake vožnje. Sami izračunajte, gomila pare bez poreza. BIZNIS i t o dobar.

Stefan

pre 5 godina

Niste mafija i nemate šta da tražite protiv taksi udruženja. Oduvaće vas kao i svaki put kad im neko zagrabi deo kolača. Živi bili pa videli.

Max

pre 5 godina

Moja podrska za Car go ali blokiranje grada u spicu nije najbolje resenje.Taxisti su ozlojedjeni bez potrebe jer su sami krivi sto je doslo do otvaranja jedne firme koja pruza mnogo bolju i jeftiniju uslugu od njih.Nema kradje kao kod pojedinih taxista koji su i stvorili los imidz kako kod stranaca tako i kod nasih musterija.Svaka konkurencija je dobra jer donosi nesto novo i utice na celokupni valitet usluge.Uber postoji u vecini zemalja sveta i ne vidim zasto nesto slicno ne bi bilo i kod nas.Nisu tu taxisti da se pitaju kao ni politicari vec je narod tu da bira sta mu vise odgovara.Licno moslim a i iz iskustva da je Cargo odlicno osmisljen kako za vlasnika tako i za musterije a najlose u celoj prici prolaze vozaci.

Ostin A

pre 5 godina

U Hrvatskoj taksisti blokiri grad zbog Ubera, bio opšti haos... Došao Uber, podmazali institucije, država legalizovala Uber i situacija je super.

Očigledno se čeka da dođu neki stranci i podmite koga treba da bi sklonili ove. Zašto bi Srbija imala Srpsku aplikaciju, kada može Uber(Američku) ili Yandex(Holandsko-Rusku)... uostalom jedan vozač može da ima i nekoliko aplikacija.

U Hrvatskoj svaki vozač ima 2 aplikacije Bolt i Uber. Istovremeno su mu upaljene, pa na kojoj prvo nađe vožnju.

nemanja

pre 5 godina

Opcije
1 da car go nastavi da radi i otme trziste vredno 50mill eura (sa 20% provizije) i ugasi priliv porodicama taksi vozaca
2 da ukineno cargo a da taksisti nastave da deru
3 da se prosiri broj dozvola sa 5000 na 25000 i konacno taxi da bude pristupacan nacin prevoza kad vec nemamo normalan gsp, metro i prostor za parkiranje

Iskreno ja sam za opciju 3

Цвекла

pre 5 godina

Што држава или град не направи јавну такси апликацију и систем за позивање таксија. Лепо себи узме део провизије и уреди закон да буде лепо и корисницима и већем делу таксиста. Овим су угрожени само они који 'краду'. Који пораз државе да дозволи да се појави КарГоу или Убер а може сама да направи све.

peca

pre 5 godina

katastrofa... zovu gradjane da protestvuju za privatan biznis?! tako nesto treba da postoji kod nas i slazem se da su taksksti zasticeni kao beli medvedi ali je ovo moguce samo u Srbiji

advokat

pre 5 godina

Ovaj Car go je kao kad bi neko osnovao agenciju za pružanje advokatskih usluga koje nudi preko nekih aplikacija i tvrdi da se ne bavi advokatskom delatnošću nego pružanjem usluga. Na strani sam taksista jer smo i devedesetih godina zajedno protestvovali na Ušću, ali sam svakako za to da se u taksi udruženjima uvede red, usaglase tarife i spreči rad na crno.

analog

pre 5 godina

Da li je čudno što prozivaju samo jednu ministarku a svi ostali su superška? Ne brinite "jadni" kargo ima takva ledja u vladi da nikada neće biti ukinut, kao što i nije već 4 godine!

Ide Mile lajkovackom prugom...

pre 5 godina

Petak je, ionako su petkom guzve u saobracaju. Ljudi se vracaju sa posla, umorni, jedva cekaju vikend. Dokle vise da se gradjani maltretiraju od strane najobicnijih vozaca, bilo taksi vozila, bilo CarGo udruženja, ili bilo koga treceg. Malo ste preterali, ali bas preterali.

9804

pre 5 godina

Cenu taksija određuje grad! Taksi dozvolu daje grad Beograd. Broj taksi vozila je ograničio grad Beograd. Šta ovi hoće? Neko je namiriso pare, kupio TOJOTE i hoće na ulicu mimo zakona. Uredba grada Beograda kaže kako se obavlja javni gradski prevoz. Udruženje građana naplaćuje vožnju po pređenom kilometru svojim, vozač daje 30%gazdi te aplikacije. Podrška TAKSISTIMA.

Blejz

pre 5 godina

Izgubio sam svaku simpatiju prema Car-go. Šta ovo znači? Nama su kola prevozno sredstvo pa blokiramo grad! Isto ko i taxisti, ili svojevremeno JSO. I oni su svojim osnovnim sredstvima blokirali Gazelu. Iz principa ću da sačekam Uber, a do tada taxi kad moram.

Stefan

pre 5 godina

Podrška za CarGo, ne zbog CarGo, već da se razbije taxi monopol i da dobijemo kvalitetniju i jeftiniju uslugu. Mora da se stvori tržišna utakmica, da se ukinu ograničenja broja licenci i minimalna cena. Onda neka radi ko god ispunjava uslove. To je u interesu svih osim taksista.
CarGo je super stvar. Ja ga često koristim i bilo bi strašno da ga ukinu. Taxi ne koristim nikada, sramotna je cena, a i celokupna usluga je loša. A od onda kad su protestovali i izdejstvovali ovaj novi zakon koji je užasan, pre bih išao peške noću po mećavi, nego što bih uzeo taxi.
Šteta što ovi iz CarGo protestuju usred radnog vremena. Došao bih na protest da je drugačije.

Nemanja

pre 5 godina

Ne znam da li ovi rade po Zakonu ali znam da u bransi taksista vlada mafija! Ej, ne mogu da rese problem divljih taksista godinama. Svaki dan neki divljak na aerodromu. Ej, na aerodromu gde imte potpunu kontrolu pristupa! Na taxi stanici na Trgu, ispred nosa komunalnih policajaca stoji bar 1/3 divljaka. Nekoliko taksista imaju po 20, 30 prijava za divlju voznju, nikom nista. To je problem koji moze da se resi za 3 dana, samo ako postoji volja... A da treba da postoji alternativa taksiju - treba!

Mare

pre 5 godina

Nije ovo poziv za privatan biznis.

Ti ako hoces sistem u kome te neko udara po dzepu zato sto mu se tako svidja, lepo kofer u ruke i paojba u Severnu Koreju.

Ovde se vise radi o principima konkurentnosti s jedne i sirovoj moci i lobiranju s druge strane.

Isto zbog cega protestvuju primeni za druge branse u kojima postoji kartelsko drzavna masinerija.

Sem toga jel tebi u interesu da placas konkurentnu cenu nekome ili ti je bitno zlurado sto je neko sposobniji? Budi i ti sposoban kao cargo u bilo kojoj bransi pa nas zovi na ulicu ako te drzava namerno saplice zato sto si jeftiniji i kvalitetniji.

dule

pre 5 godina

O čemu se ovde radi? o jednoj privatnoj kompaniji koja zarađuje ogromne pare radeći mimo zakona.normalno je da ne žele da se odreknu toga. Ali ovakve uvrede na račun Ministarke mislim da nisu na mestu. Tako Da navijamo za državu

123

pre 5 godina

katastrofa... zovu gradjane da protestvuju za privatan biznis?! tako nesto treba da postoji kod nas i slazem se da su taksksti zasticeni kao beli medvedi ali je ovo moguce samo u Srbiji
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (peca, 15. mart 2019 16:00)

Mislim da ste promasili siru sliku pozivanja na protest. Tacnije, ne razumete siri aspekt njihove borbe.

advokat

pre 5 godina

Ovaj Car go je kao kad bi neko osnovao agenciju za pružanje advokatskih usluga koje nudi preko nekih aplikacija i tvrdi da se ne bavi advokatskom delatnošću nego pružanjem usluga. Na strani sam taksista jer smo i devedesetih godina zajedno protestvovali na Ušću, ali sam svakako za to da se u taksi udruženjima uvede red, usaglase tarife i spreči rad na crno.

Blejz

pre 5 godina

Izgubio sam svaku simpatiju prema Car-go. Šta ovo znači? Nama su kola prevozno sredstvo pa blokiramo grad! Isto ko i taxisti, ili svojevremeno JSO. I oni su svojim osnovnim sredstvima blokirali Gazelu. Iz principa ću da sačekam Uber, a do tada taxi kad moram.

Roko

pre 5 godina

Bez obzira na sve
Ovaj lik koristi užasan rečnik a predstavlja se kao neki gospodar 4. revolucije digitalizacije i sl.
Njegove reči su mnogo daleko od onoga kako on želi da se predstavi.

Advokat na strani građana

pre 5 godina

@Advokat
Kolega kada ste već stavili advokate i taksiste u isti koš, kažite da li je moguće da Advokatska komora pobije upis u imenik advokata lice koje ispunjava sve uslove za taj upis, da li neko telo izdaje dozvole za taj upis?
Odgovor je Ne! Dakle svaki građanin Srbije koji ispunjava uslove može da bude advokat u Srbiji (čak i stranac), dok svaki građanin ne može da bude taksista, nego mora da bude član "mafije" i da radi samo u gradu koji drži njegova "mafija".
Interes građana je da ne postoji monopol u prevozu putnika!

Ide Mile lajkovackom prugom...

pre 5 godina

Petak je, ionako su petkom guzve u saobracaju. Ljudi se vracaju sa posla, umorni, jedva cekaju vikend. Dokle vise da se gradjani maltretiraju od strane najobicnijih vozaca, bilo taksi vozila, bilo CarGo udruženja, ili bilo koga treceg. Malo ste preterali, ali bas preterali.

Stefan

pre 5 godina

Niste mafija i nemate šta da tražite protiv taksi udruženja. Oduvaće vas kao i svaki put kad im neko zagrabi deo kolača. Živi bili pa videli.

peca

pre 5 godina

katastrofa... zovu gradjane da protestvuju za privatan biznis?! tako nesto treba da postoji kod nas i slazem se da su taksksti zasticeni kao beli medvedi ali je ovo moguce samo u Srbiji

Ostin A

pre 5 godina

U Hrvatskoj taksisti blokiri grad zbog Ubera, bio opšti haos... Došao Uber, podmazali institucije, država legalizovala Uber i situacija je super.

Očigledno se čeka da dođu neki stranci i podmite koga treba da bi sklonili ove. Zašto bi Srbija imala Srpsku aplikaciju, kada može Uber(Američku) ili Yandex(Holandsko-Rusku)... uostalom jedan vozač može da ima i nekoliko aplikacija.

U Hrvatskoj svaki vozač ima 2 aplikacije Bolt i Uber. Istovremeno su mu upaljene, pa na kojoj prvo nađe vožnju.

nemanja

pre 5 godina

Opcije
1 da car go nastavi da radi i otme trziste vredno 50mill eura (sa 20% provizije) i ugasi priliv porodicama taksi vozaca
2 da ukineno cargo a da taksisti nastave da deru
3 da se prosiri broj dozvola sa 5000 na 25000 i konacno taxi da bude pristupacan nacin prevoza kad vec nemamo normalan gsp, metro i prostor za parkiranje

Iskreno ja sam za opciju 3

analog

pre 5 godina

Da li je čudno što prozivaju samo jednu ministarku a svi ostali su superška? Ne brinite "jadni" kargo ima takva ledja u vladi da nikada neće biti ukinut, kao što i nije već 4 godine!

Vrle

pre 5 godina

U Uzicu platim taxi 300 din a u Beogradu 1000,ne znam kako je to moguce?
Za sve koji ce da se smeju na ovo konstataciju hteo bih da kazem da je cena goriva ista u oba grada za razliku od nekretnina koje su logicnu skuplje u Beogradu.
Kad budem shvatio zasto je to tako, tad cu podrzati taksiste u Beogradu.

Harun el Rašid

pre 5 godina

Za sve koji podržavaju ovaj protest:

Idite na sajt car-go, pogledajte sekciju gradovi. Obratite dobro pažnju:

U delu za Beograd piše to što piše i stoji logo kompanije.

U delu za Cirih, piše da vas voze profesionalni vozači sa svim potrebnim dozvolama i to vozači taksija. Logo kompanije u sebi sadrži natpis Taksi Cirih.

Ovi su toliko drski, ali i nepažljivi u svom laganju, da je to strašno.

Još jednom: ko vas ne zna, skupo bi vas platio.

9804

pre 5 godina

Cenu taksija određuje grad! Taksi dozvolu daje grad Beograd. Broj taksi vozila je ograničio grad Beograd. Šta ovi hoće? Neko je namiriso pare, kupio TOJOTE i hoće na ulicu mimo zakona. Uredba grada Beograda kaže kako se obavlja javni gradski prevoz. Udruženje građana naplaćuje vožnju po pređenom kilometru svojim, vozač daje 30%gazdi te aplikacije. Podrška TAKSISTIMA.

Ime

pre 5 godina

Ako mogu nelegalni taksisti da voze, moze i car go. Sad im je zao sto je dosao neko ko ne naplacuje od aerodroma do centra 5000. Jadni oni, bas mi je zao sto nece moci da kradu.

Aleksandar

pre 5 godina

Udruženje građana naplaćuje vožnju po pređenom kilometru, neko vozi, neko plaća, a gazda aplikacije uzima 30% vozaču od vožnje. Biznis i to dobar, ljudi kakva modernizacija, digitalizacija . 100 mučenika vrti volan danas u proseku 5000 pazare i daju gazdi 30% od svake vožnje. Sami izračunajte, gomila pare bez poreza. BIZNIS i t o dobar.

Grande Milovan

pre 5 godina

Bilo kakav štrajk bilo kog Udruženja blokiranjem saobraćaja treba strogo ZABRANITI!
Štrajk taksija ili Ubera u Svetu znači da tada zbog štrajka ne voze,a ne zloupotrebe nekih izmišljenih prava blokiranjem saobraćaja i maltretiranjem građana koje MORA da zaštiti Policija!

advokat

pre 5 godina

(Advokat na strani gradjana, 17:19) Dragi kolega, i ja sam na strani gradjana, valjda se zato i bavimo ovom časnom profesijom. Na strani sam taksista u ovom slučaju jer su i oni gradjani koji slično nama, ličnim radom zaradjuju za život. Takodje sam bio učesnik zajedničkog protesta advokata i taksista na Ušću devedesetih godina i podržavam taksiste kao esnaf dok Car go ne smatram esnafom. Medjutim, dragi kolega, ipak ne može svako ko ispunjava formalne uslove da postane advokat jer upravni odbori naših komora ocenjuju dostojnost nekog lica da bude advokat pa u slučaju nedostojnosti (osuda na krivično delo itd. - vidite statut) može se i odbiti molba za upis u imenik advokata. Ono što je najvažnije: niko nema pravo da stvori paralelnu organizaciju za pružanje advokatskih usluga, već to može isključivo advokatska komora Srbije što, dragi kolega, piše i u Ustavu. Prema tome advokatske usluge može da pruža samo član adv. komore Srbije a nikako neka Adv.Go organizacija, i svako ko želi da se bavi advokaturom MORA biti član adv. komore jer u protivnom čini krivično delo Nadripisarstva. Isto je i sa taksistima. Inače, nikako ne poričem sve loše stvari taxi udruženja koje pogadjaju gradjane i kojima se moramo suprotstaviti i zakonski i inspekcijski i preko taxi udruženja. Poštovanje.

Igor

pre 5 godina

(Harun el Rašid, 15. mart 2019 18:28)

Ali ja nemam nikakav problem da me vozi obican gradjanin?

Cak sta vise osecam se bezbednije nego u taksiju.

Stefan

pre 5 godina

Ljudi sta je sa vama? Beogradjani? Pa zelite valjda da se vozite duplo ali napominjem DUPLO jeftinije. Pritom ti se automatski skine novac sa kartice gospotski, taksista samo gleda da te zavrne da ti uzme vise para, a pritom sto muljaju sa taksimetrima muka mi je. Cak su i mene (mladog Beogradjanina muskarca) uspeli par puta da nasamare nocu. Stop kriminalu, stop taksi mafiji... Puna podrska protestima!

Vozač Car Go

pre 5 godina

Udruženje građana naplaćuje vožnju po pređenom kilometru, neko vozi, neko plaća, a gazda aplikacije uzima 30% vozaču od vožnje. Biznis i to dobar, ljudi kakva modernizacija, digitalizacija . 100 mučenika vrti volan danas u proseku 5000 pazare i daju gazdi 30% od svake vožnje. Sami izračunajte, gomila pare bez poreza. BIZNIS i t o dobar.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Aleksandar, 15. mart 2019 17:15)
A šta to tebe briga ako mi hocemo da vozimo Car Go za 70% od 5.000? I zapitaj se zašto je taxi toliko skuplji a nemaju gazdu kome daju 30%.

student

pre 5 godina

Vozio sam se pre neki dan. Čist auto, kulturan čovek. Minut čekanja u gužvi pet dinara. Vozio se od zvezdinog stadiona do bioskopa takvud u 15h popodne i izašlo me je oko 300 din sa stajanjem u najgorem špicu.
Nema keša, aplikacija prati sve, kartica povezana na aplikaciju, skine ti koliko treba kada završi vožnju, ne može da te zakine vozač za 50 din, nema dodira sa kešom.
A ne od ušća do karaburme onomad kad sam platio taksi 1500 dinara, kao u poršeu da sam se vozio.

O

pre 5 godina

Kaze jedan taxista da su i stanovi u BGu skuplji. Pa yesu! Jer je zemljište skuplje!! A zašto je taxi skuplji kada je sve isto kao u celoj Srbiji?

Max

pre 5 godina

Moja podrska za Car go ali blokiranje grada u spicu nije najbolje resenje.Taxisti su ozlojedjeni bez potrebe jer su sami krivi sto je doslo do otvaranja jedne firme koja pruza mnogo bolju i jeftiniju uslugu od njih.Nema kradje kao kod pojedinih taxista koji su i stvorili los imidz kako kod stranaca tako i kod nasih musterija.Svaka konkurencija je dobra jer donosi nesto novo i utice na celokupni valitet usluge.Uber postoji u vecini zemalja sveta i ne vidim zasto nesto slicno ne bi bilo i kod nas.Nisu tu taxisti da se pitaju kao ni politicari vec je narod tu da bira sta mu vise odgovara.Licno moslim a i iz iskustva da je Cargo odlicno osmisljen kako za vlasnika tako i za musterije a najlose u celoj prici prolaze vozaci.

bucko

pre 5 godina

Masa komentara sa tvrdnjom "Car:Go ne plaća porez".
Odakle takva nebuloza? Oni vrše naplatu vožnje isključivo elektronski, dakle sve se transakcije vide na računu i nema načina da izbegnu porez. Dok su radili kao d.o.o. morali su da plate i pdv i porez na dobit. Kao udruženje, sva eventualna dobit biće takođe oporezovana, sasvim sigurno.
Za to vreme, glavni promoteri priče o porezu su taksisti koji rade sa gotovinom, bez izdavanja računa i bez fiskalnog (sem za plaćanja karticom što je zanemarljiv udeo) a oporezovani su kao preduzetnici, da li paušalno ili na prijavljen prihod, nebitno.
Drugo je pitanje to što taksistima njihova udruženja deru kožu i drže monopol na dozvole u dogovoru sa gradom. To je objektivno nepravedno, ali nije im Car:Go kriv za to.

wer

pre 5 godina

nema tu nikakve filozofije,
kao musterija biram bolje, jeftinije, cistije i prijatnije resenje

umesto da taksisti reaguju poboljsanjem usluge, oni bi da lome, prete i ucenjuju? ne ide tako rodjaci, mozda u zoo vrtu...

Цвекла

pre 5 godina

Што држава или град не направи јавну такси апликацију и систем за позивање таксија. Лепо себи узме део провизије и уреди закон да буде лепо и корисницима и већем делу таксиста. Овим су угрожени само они који 'краду'. Који пораз државе да дозволи да се појави КарГоу или Убер а може сама да направи све.