1. Каква мала крафт пивара? Јагодинско пиво је бренд, симбол, друга најстарија пивара у Србији. Најквалитетније пиво на тржишту дуго времена са рецептом који се није мењао. Чак и кад се тржиште свело само на Поморавље опет је велика већина пила искључиво ово пиво. Места на тржишту би било, само је потребна исплата дугова и неки подстицај, пивара је то, нису потребне милијарде. Али какве су комбинације у Јагодини тешко да ће се било шта добро десити.
     (Кајзер Созе, 19. februar 2019 15:51)

    # Link komentara

  2. Lako je pljuvati ali mi smo jedni od vodećih izvoznika piva u regionu i imamo 3 najveća svetska igrača Inbev, Carlsberg i Heinenken.
    Jagodinska pivara i ostala mogu da uspeju samo kao male craft pivare koje su izuzetno moderne. U Beogradu su otvorene: Kabinet, Dogma itd Inače koncept craft pivara is booming World wide.
    (maestro i mandolina, 19. februar 2019 10:48)

    # Link komentara

  3. Kada imas tri svetske pivare u Srbiji( Inbev, Carlsberg i Heinenken) nije ni cudo sto ove manje pivare propadaju ili su propale. Jednostavno nema mesta za sve igrace na trzistu a posto su ove tri glavne preuzele svo trziste Srbije u svim gradovima i selima, jednostavno ove male lokalne pivare koje su drzavle lokalno trziste su unistene.
    (hahah, 19. februar 2019 10:05)

    # Link komentara

  4. Idealna lokacija, 500 - 600 m od strogog centra Jagodine, glavna ulica.
    Plus sto su svi voleli da piju to pivo, pogotovo po Pomoravlju.
    (pr, 19. februar 2019 10:02)

    # Link komentara

  5. A za ovih 145 ljudi biće 3000 za gospodina.
     (Lane, 19. februar 2019 09:58)

    # Link komentara

  6. Српски политичари су велики "мајстори" кад су успели да упропасте овакве фирме
    Има Хемингвеј једну приповетку,о намештању коњских трка.После намештене трке
    причају џокеји:Овај је велики џокеј кад је успео онаквог коња да спречи да буде први.Е то се исто може рећи за СВЕ српске политичаре,без обзира на дрес.
    Јагодинска пивара,БИП,зрењанинска пивара,ваљевска пивара,бечејска пивара,свака
    част мајстори.
    (артиљерац, 19. februar 2019 09:36)

    # Link komentara

  7. Центар за лицитацију фирми???? Агенција за приватизацију није довољна?.....Јадна мајко....
     (Лорд, 19. februar 2019 09:33)

    # Link komentara

  8. Bruka i sramota.Onoliki objekti,silosi,povrsina,na lokaciji u samom gradu,za te pare!?Strasno je sta smo dozvolili.To je neki Palmin ortak ponudio.I unistena je da bi je neko od njih kupio za mizernu cenu.
    (Decak iz vode, 19. februar 2019 09:26)

    # Link komentara

  9. E , moja pivaro ... sklona si padu ... kao što je bio i Kulturni centar . Zato će jagodinski šerif da preuzme inicijativu da se to reši po kratkom postupku . Razvaljuj !!!
     (Ikac Jagodinac, 19. februar 2019 09:25)

    # Link komentara

  10. Izgleda pivara propada ako nije u sastavu neke svetske korporacije
    (Nikola, 19. februar 2019 09:22)

    # Link komentara

  11. Dakle još jedan plac.
     (Progledaćemo nikad, 19. februar 2019 09:16)