1. Vozači autobusa u gradskom prevozu su vrlo arogantni prema putnicima, gotovo bezobrazni...valjda su svesni da vozača nema i to je u njihovim malim glavama napravilo zabunu da su nezamenjivi.
    (Brka, 20. januar 2019 17:37)

    # Link komentara

  2. Hahahaha! Bas cu zbog ovoga da kupim kartu. Hahaha! Imam bus plus sa sobom,ako mi bas zatreba. Poslednji put sam ga otkucao proslog leta. Ne koristim prevoz toliko cesto,nekoliko puta nedeljno i to 4-5 stanica tamo vamo. Uglavnim samo siri centar. Nisam lud da kucam 89 dinara za toliko, skuplje nego kolima da idem,pa jos krklema od busa, vozac uglavnon tenkre,prljavo,ne postuje se red voznje...itd.
     (Slobodni Klikeri, 20. januar 2019 11:19)

    # Link komentara

  3. Karta je 89 din .. a minimalac 155 din.. znaci radis vise od pola sata samo za prevoz u jednom pravcu.. tj da bi otisao I dosao kuci .. moras da rintas sat I 15 min .... hhmmm
    Smanjite cenu prevoza I videcete rezultate...
    (Deyan X, 19. januar 2019 13:11)

    18 sati radiš da bi platio mesečnu kartu. Za GSP radim dva dana, za Infostan 7 dana, za porez dan ipo, za struju jos dan ipo. Neću spominjati mobilni telefon i internet i svrstaću ih u lično bahaćenje. Dakle, 12 od 20-22 radna dana radim nekog ko je na državnim jaslama i boli ga briga za mene jer on će svoju platu svakako dobiti.
     (ajd sad reci, 20. januar 2019 11:07)

    # Link komentara

  4. Ja se i ne žalim. Samo krenem ranije nego što je potrebno da stignem na vreme. Ali me zanima kada će se uvesti da onaj ko predloži glupu ideju, uz to i nesvrsishodnu, a i onaj ko tu ideju primeni dobiju otkaz i skinu se sa budžeta? Te pare, koje se takvima daju za platu mogu mnogo korisnije da se upotrebe. Jedino što moze da spasi GSP je smanjenje cene karata, uvođjenje još jeftinijih karata za vožnju kraću od 30 minuta ( za ljude koji se voze svega 1-5 stanicao - već vidjeno u nekim zemljama) , optimizacija zaposlenih u GSP (vise vozaca i mehanicara a manje kancelarijskih pacova jer njihove poslove mogu da obave neki drugi zaposleni u gradskim sluzbama koji se bave istim ili slicnim poslovima npr obracun plate, nabavka goriva i guma i slicno). A ona fora "imate besplatan wi-fi" ne znači nista ako u autobusu duva kroz vrata jer nema keder gume, ako autobus nije opran po par nedelja ili meseci, ako su sedista uflekana kao da su sa đubrišta, ako vozač vozi i 25 minuta priča sa kolegom putem telefona koji drži u ruci ... jer sve to su u svetu norme za koje možeš da tužiš auto prevoznika jer ti nije pružena adekvatna usluga za novac koji si platio.
     (ajd sad reci, 20. januar 2019 11:00)

    # Link komentara

  5. (Sale BG,

    Bio sam u Instanbulu u juni i prevoz je skuplji od 36 din (osim ako su cene ostale iste a lira jos pala, za 1 evro se dobijalo 5,4 lire kako se secam, u alanj 2016 u junu za 1 evro 3,10 lira).Plastica kartica je na kioscima ako se secam bila 10 lira i nju dopunjavate na automatima, a voznja je kodtalac 2,6 lira a ako presedate sledeci put skida 1,8 lira. Slazem se da je gradski prevoz super organizovan (da nema potrebe ici kolima, gubiti zivce i sate putujuci).Sa njihovom bus plusom mozete koristiti autobuse, metrobus (autobuska linija koja ide sama posebnim trakama na putevima), metro, tramvaj, uspinjace, zicare, cak i vodene linije iz raznih pristanista u Instanbulu koje drzi drzavna firma., jedino ako se ne varam dodatno placa voznja dolmusima i privatnim brodskim prevoznicima. Cak u javni wc mozete uci i platiti bus karticom skida se 1 tlr).
    (JS, 20. januar 2019 03:45)

    # Link komentara

  6. Prag je smanjio svercovanje u gradskom prevozu pojeftinjenjem godisnje karte na 3650 kruna, da dnevna voznja kosta 10 kruna. 1 euro je 25,5 kruna. Godisnje izadje 143 eura. Prosecna plata je oko 900 eura. Zaista povoljno i pouzdano. Nema kasnjenja, metro funkcionise besprekorno. 
    (Iz Praga, 19. januar 2019 11:47) 

    Tom logikom, ako se uzme godišnja karta za zaposlene je to (plaća se 11 meseci) 11x3275/365=98,7 dinara, za povlašćene 11x1120/365=33.85 dinara dnevno.
     (Goxy, 20. januar 2019 03:10)

    # Link komentara

  7. Gde vam jw WI-FI u gradskom prevozu?
    (Smuleco, 19. januar 2019 13:53)

    Па имаш налепницу у (скоро) сваком басу!....мало ли је налепница!??... ;-)
     (vladimir, 20. januar 2019 00:51)

    # Link komentara

  8. Čudi me da još uvek nigde nije isplivala informacija da je karta plaćena Master karticom skuplja 10% - 98 dinara
    (Građanin, 19. januar 2019 22:03)

    # Link komentara

  9. Preskupe su karte. Vozim se 6 minuta za 89 dinara. Nocu uvek uzmemo taksi, jer nam se ne isplati busom ako nas je troje.
    (Bandzo, 19. januar 2019 19:23)

    # Link komentara

  10. Kad covek plati nesto, ocekuje dobru uslugu za svoj novac. Konzument GSP usluga dobija pravo da se zali na losu uslugu. Kraj
     (Milos, 19. januar 2019 17:33)

    # Link komentara

  11. Prag je smanjio svercovanje u gradskom prevozu pojeftinjenjem godisnje karte na 3650 kruna, da dnevna voznja kosta 10 kruna. 1 euro je 25,5 kruna. Godisnje izadje 143 eura. Prosecna plata je oko 900 eura. Zaista povoljno i pouzdano. Nema kasnjenja, metro funkcionise besprekorno.
    (Iz Praga, 19. januar 2019 11:47)

    Прошле године је 30 минута коштало 24, а 90 минута 32 круне. Откуд ти то о дневној карти за 10 круна?
    А заиста је беспрекоран превоз.
     (Јабучило, 19. januar 2019 16:39)

    # Link komentara

  12. Ja bi to uveo da se mora otić lično u sobu 27 na spratu i uz uverenje o državljanstvu podnese molba, a onda kroz 30 dana poštar donese informaciju o polasku busa. Sve preko toga je previše za stoku kojom nas smatraju. Uzgred, švercere baš zabole za informacije i polaske...
    (glup potez., 19. januar 2019 15:05)

    # Link komentara

  13. Ono kad se trude da uvedu pravila a ne znaju sta je to diskriminacija
     (mitko, 19. januar 2019 14:55)

    # Link komentara

  14. Ajde ovako, da bude pošteno: osoba uplati mesečno, a na kraju meseca, u skladu sa brojem prijava koje je ta osoba uputila sledi povraćaj novca. Sumnjam da bi gsp hteo tako.
     (student matematike, 19. januar 2019 14:50)

    # Link komentara

  15. Kakav promašaj! Mislite da će neko kupiti kartu zbog ovoga?
    (Dox, 19. januar 2019 14:45)

    # Link komentara

  16. ja se uglavnom vozim kolima ali nekad i koristim prevoz i tada uvek placam kartu. zasto ja ne bih imala pravo na zeljene informacije kao i dr koji placaju mesecnu kartu? ranije sam svakodnevno koristila liniju 89. godinama i uvek placala kartu. i onda ne dodju dva prva polaska ja se zalim nema nigde nikog. nedeljom uvece zadnji polazak sa N. Bgd nema nikad i ja izvisim na stanici kao i drugi. uvek sam kasnila na posao. nikad nisam stizala kuci na vreme. imam bebu. izgubila sam dragoceno vreme. niko se nije javljao na moje zalbe. uvek sam placala prevoz. zato sad vozim i nikog ne cekam i nece niko da me za.b..va.
    sram vas bilo iz gsp. osim vozaca oni rade svoj posao.
     (tea, 19. januar 2019 14:43)

    # Link komentara

  17. Da napravim paralelu. Od piva kupujem ono koje mi se svidja, i platim koliko kosta, pod uslovom da je cena u skladu sa kvalitetom. Lav pivo je jedno od najjeftinijih, i cena mu je u skladu sa kvalitwtom jer je jedno od najlosijih na nasem trzistu. Nikad ga ne bih kupio, jer nikad ne bih platio da pijem tako lose pivo. Cena javnog prevoza u Beogradu je jedna od visih u Evropi. Jos ako se uporedi sa nasim platama, mozda je i najskuplji, sto je svakako skroz suprotno u odnosu na kvalitet usluge. Koliko para dobijaju iz budzeta? Koliko para uzimaju od reklama na vozilima i u vozilima GSPa? Samo od tih reklama bi pametnim i realnim ugovorima mogli da pokriju troskove prevoza. U svakom slucaju da bude daleko jeftiniji nego sto jeste. A preko 100 gradova u svetu je dokazalo da javni prevoz moze da bude besplatan, posto takav sistem postoji i funkcionise. Bon, Esen i Manhajm u nemackoj, Talin u Estoniji, Dankerk u Francuskoj... Znam i za neki grad u kini od 14 miliona stanovnika, to je kao 2 Srbije. Znaci da moze. Cak i da nije besplatan, svakako bi cene mogle biti nize. A MORALA bi da bude bolja usluga. Pre svega da su polasci na vreme i da vozila budu ispravna. I da se ne vozimo u autobusima koji prokisnjavaju, ili gde vozac ne sme da ukljuci klimu na vrucini jer su mu direktori zabranili.
    (Milan, 19. januar 2019 14:08)

    # Link komentara

  18. ja sam cenu metroa u istanbulu plaćao 50 dinara kad se konvertuje sa turskih lira, a svako sledeće presedanje u narednih dva sata je pola te cene, pa sledeće pola od te, a prevoz je tri klase iznad u svakom smislu.

    ovde je realna karta za ovu jednu vožnju od sat i po 40-50 dinara, to je prilagođeno našem standardu, pritom taj gsp već dobija desetine miliona evra iz budžeta grada svake godine, to sve plaćaju građani, pa samim tim itekako treba smanjiti cenu. tamo nije problem ovi koji se švercuju, već lopovluk i nerad u samom gsp-u, gde pare nestaju u ko zna čije džepove.
     (marko, 19. januar 2019 14:06)

    # Link komentara

  19. Омогућите бесплатан превоз као Јагодина и Пожега, па неће бити потребе за шверцовањем. Уштедели бисте и за плате контролора јер не би било потребе за њима, а грађане ослободили њиховог малтретирања. Условити све послодавце да новац који треба да плаћају својим радницима за превоз уплаћују на рачун ГСП и имали бисте стабилан извор прихода. Уз добру расподелу финансија и штедљиве савремене аутобусе, трамваје и тролејбусе лако се може доћи до тога.
    (Огњен, 19. januar 2019 13:59)

    # Link komentara

  20. Gde vam jw WI-FI u gradskom prevozu?
     (Smuleco, 19. januar 2019 13:53)

    # Link komentara

  21. Bio sam skoro u Istanbulu i osim savršene čistoće grada imaju i odličan javni prevoz. Cena karte je oko 36 dinara i imaju metro (6 linija), bus, expres bus, tramvaj i kombi kao prevoz. U centralnon delu grada svaka stanica je ograđena sa rampom i obezbeđenjem tako da šverca nema i svaki put se validira karta. Na periferiji, svi ali svi, po jedan ulaze kod vozača i validiraju kartu. Toliko je sve čisto i uređeno da me je sramota gde živim.
    (Sale BG, 19. januar 2019 13:41)

    # Link komentara

  22. Možeš misliti jaka stvar. Prosto da čovek ne poveruje.
    (Mili, 19. januar 2019 13:35)

    # Link komentara

  23. Kontrola plaćanja usluge prevoza vozilima javnog gradskog prevoza može da se vrši kada putnik KORISTI tu uslugu, tj. kada je u vozilu ili neposredno pre ulaska u vozilo.

    Zamišljam: uđem u pekaru i pitam kada će da bude ispečen raženi hleb. A, pekar kaže da prvo pokažem pare kojima ću da platim taj hleb. Da li bi to bilo smešno ili glupo ili nelogično ili sve to zajedno?
    (A., 19. januar 2019 13:30)

    # Link komentara

  24. Kako bilo, taj prevoz se ceka sve jedno ko ima uplaćenu kartu ili ne, a od zalbi u ovoj državi nema nista... koja je logika, sigurno ti nece po pozivu odmah poslati bus
     (lalala, 19. januar 2019 13:30)

    # Link komentara

  25. Ja nemam mesečnu, već uplatim sebi kredit na BusPlus i NIKADA se ne švercujem, svaki put otkucam kartu.
    Da li ja zaista nemam pravo na informaciju?
    Da li NIKO ko dođe sastrane i plaća prevoz normalno, nema prava na informaciju samo zato što nema mesečnu kartu?
    (onako, 19. januar 2019 13:22)

    # Link komentara

  26. @Јабучило 
    Svi pricaju o svercerima i da kazna treba da im bude naplacena. Slazem se ali pod uslovom da kao korisnik prevoza imam pravo na nadoknadu stete zbog ne dolaska ili kasnjenja prevoza. Kupis mesecnu a onda se molis da ne moras 10x mesecno da placas taksi jer umesto na 5min na koliko po redu voznje ide prevoz, ne dodje ni jedan u 30min. 
    Da ne pominjem bahacenje "kontrolora". Ili jos gore privatnu komunalnu policiju..
    (Nele, 19. januar 2019 10:59)

    Ваљда се услуга за оно што плаћаш подразумева. Али се подразумева и плаћање да би био услужен. Слажем се са тобом, наравно. Али сам уверен да има људи који би се шверцовали и да је све потаман.
     (Јабучило, 19. januar 2019 13:22)

    # Link komentara

  27. Karta je 89 din .. a minimalac 155 din.. znaci radis vise od pola sata samo za prevoz u jednom pravcu.. tj da bi otisao I dosao kuci .. moras da rintas sat I 15 min .... hhmmm
    Smanjite cenu prevoza I videcete rezultate...
     (Deyan X, 19. januar 2019 13:11)

    # Link komentara

  28. Pa to je posteno kao kad bi se zalio da ti internet ne radi ili baguje a ti ga ne placas
     (ostoja, 19. januar 2019 12:57)

    # Link komentara

  29. Spreman sam da platim kartu, ali 3 dinara, pošto je i stanje u GSP kao 1997.
     (Stef, 19. januar 2019 12:55)

    # Link komentara

  30. znaci mi, koji gradski prevoz koristimo par puta mesecno i uredno kupimo kartu za jednu voznju kod vozaca, nemamo pravo na zalbe i informacije? kakva budalastina!
    (dudule, 19. januar 2019 09:23)

    I bus plus kartica za jednu vožnju ima svoj broj.
     (Axl, 19. januar 2019 12:49)

    # Link komentara

  31. u gradu sa najskupljim "ukrasnim osvetljenjem" na svetu oni sirotinju zovu sverceri...
    a sta kad platim kartu, pa nema prevoza sat vremena - ko je onda tu "svercer", ko ce meni da plati sat vremena zivota?
    (sisaj ovce!, 19. januar 2019 12:39)

    # Link komentara

  32. Posedovanje nepersonalizovane kartice ne znači da se i koristi.
    (Marx, 19. januar 2019 09:30)

    Istina je da ne znači da se nepersonalizovana BusPlus karta koristi ako je posedujete. Ali isto tako je istina da se njom plaća tek kad uđete u autobus, tj onaj koji je došao pa tek pošto se otkucate taj tamo moze da proveri jeste li platili kartu. Poenta ove priče je da se žena žalila na autobus koji nije došao, a ne na onaj u koji je ušla. Znači ona je "povlašćena" u odnosu na nekoga ko je "uplatio kredit" i isto dao pare GSP-u kao i dotična gospođa. Jato vidim kao čistu diskriminaciju putnika. Mada i jedno i drugo od žalbe nemaju ništa jer su zakasnili da obave svoje obaveze ako autobus ne dođe na vreme po redu vožnje. Eto npr zena krenula na razgovor za posao jer joj je muka od sadašnjeg (osnova za posedovanje personalizovene kartice) pa hoće da promeni. I ne stigne na vreme. I propadne joj prilika da umesto 35000 od sutra dobija platu 70000. Ko će to da joj nadoknadi? Hoće li je zaposliti na sigurnu republičku poslaničku platu ili bar gradskog poslanika da joj nadoknade? Neće, tako da se poenta žalbe gubi bez obzira što ima pravo na nju. Isto kao i da nema.
     (Nema tu ko da razmišlja, 19. januar 2019 12:29)

    # Link komentara

  33. Izmišliš broj ili kažeš broj od komšije koji uplaćuje i rešen problem.
    (Mitke, 19. januar 2019 12:15)

    # Link komentara

  34. šta je bilo sa dnevnim i pojedinačnim kartama,da li za njih ne vaźi isto pravilo
     (molele, 19. januar 2019 12:15)

    # Link komentara

  35. Samo represija, ništa logika. Karta od 30 dinara bi rešila 50% problema naplate. Eto recimo, nije mi jasno zašto neko ko pravoz plaća preko pripejd kartice BusPlusa ili preko kreditnw kartice Masterkarda nema pravo da se žali već samo oni koji plaćaju mesečnu? Jesu li to legitimna sredstva plaćanja? Jesu.
     (Nema tu ko da razmišlja, 19. januar 2019 12:15)

    # Link komentara

  36. Prag je smanjio svercovanje u gradskom prevozu pojeftinjenjem godisnje karte na 3650 kruna, da dnevna voznja kosta 10 kruna. 1 euro je 25,5 kruna. Godisnje izadje 143 eura. Prosecna plata je oko 900 eura. Zaista povoljno i pouzdano. Nema kasnjenja, metro funkcionise besprekorno.
    (Iz Praga, 19. januar 2019 11:47)

    # Link komentara

  37. Pa ako hocu da prijavim problem zvacu Beokom servis ili direktno inspekciju, sto bih zvao Sekretarijat. Svakako nema vajde zaliti se bilo kome, ali ajde...
     (Gardener, 19. januar 2019 11:18)

    # Link komentara

  38. kupujem redovno mesečnu kartu od 3000 din, malo sam boljeg materijalnog stanja pa mi to nije neki finansijski teret i slažem se da to treba da bude jeftinije u bedi od zemlje kakva je ova naša, ali opet mi ide na živce kad gomila kojekakve omladine, koja se švercuje, poseda po svim sedištima u busu i ja moram da stojim tokom vožnje od 30+ minuta, a kad uđe kontrola omladina se se kezi i izvlači i redovno samo napuste bus bez ikakve kazne. Pa za koji klinac kupujemo mesečne karte? Šta dobijamo za uzvrat? Prepune buseve švercera, i buseve koje čekaš po 20 minuta? Sdruge strane, da je ovo jedini problem u ovoj zemlji pa svi bismo se šutirali u guzicu od sreće...
    (i moj skromni prilog javnoj raspravi, 19. januar 2019 11:15)

    # Link komentara

  39. Švercer instalira aplikaciju bus plus, ona ga ne pita da li je uplatio kartu i dobije informaciju o dolasku autobusa jer mu je bukvalno nacrtan broj autobusa i vidi se kako ide po mapi i gde je tačno u tom trenutku vozilo.
    Čak imaju i najprecizniju informaciju.

    Ovo je plakanje od smeha.
     (ko je ovde lud, 19. januar 2019 11:15)

    # Link komentara

  40. Ljudi,morate shvatiti da se karta mora platiti,kad putujete na more,u drugi grad,prigradske linije svuda placate kartu,zasto ne placate u GSP?Od prodaje karata mozete ocekivati bolji prevoz,nove autobuse a ovako samo ce traziti nacine da vam naplate kartu a najgore od svega je sto ispastaju ljudi koji citav zivot imaju markicu i redovno placaju zbog budala koje misle da ako ne plate oni su pametni...
     (lifeisgood, 19. januar 2019 11:08)

    # Link komentara

  41. Глупост. Уместо да смање цену возне карте, а законски омогуће да шверцеру казна буде наплаћена.
    @Јабучило
    Svi pricaju o svercerima i da kazna treba da im bude naplacena. Slazem se ali pod uslovom da kao korisnik prevoza imam pravo na nadoknadu stete zbog ne dolaska ili kasnjenja prevoza. Kupis mesecnu a onda se molis da ne moras 10x mesecno da placas taksi jer umesto na 5min na koliko po redu voznje ide prevoz, ne dodje ni jedan u 30min.
    Da ne pominjem bahacenje "kontrolora". Ili jos gore privatnu komunalnu policiju..
    (Nele, 19. januar 2019 10:59)

    # Link komentara

  42. neverovatno ...
     (rico, 19. januar 2019 10:58)

    # Link komentara

  43. Da li je ova vest realna?
     (Klinac, ali pravi, 19. januar 2019 10:34)

    # Link komentara

  44. I, zanima me kako ce to, sto su utvrdili da gospodja placa kartu, njoj da pomogne sa propustena dva polaska autobusa na liniji 101?
    (petar, 19. januar 2019 10:34)

    # Link komentara

  45. ne razumem? a šta ako kupujem kartu kod vozača?!
    (Van Dizel, 19. januar 2019 10:33)

    # Link komentara

  46. Samo u Srbiji onaj ko ne placa odredjenu uslugu treba da se zali sto mu ta usluga ne radi ili da trazi informacije.
    (Srle, 19. januar 2019 10:32)

    # Link komentara

  47. Zapošljavaju operatere a nema vozača i servisera.
     (Pedja, 19. januar 2019 10:28)

    # Link komentara

  48. Wow! Da nije to možda "omaž" nama koji imamo mesečnu kartu? Bićemo privilegovani da nam se obratite, kada nas džiberski "legitimišete"? Sve mi se čini, da jedino želite da postignete, da mrzimo jedni druge, a ustvari, postajete sami omraženi. Očigledno želite da smanjite žalbe ljudi na neregularan saobraćaj, što ćete možda i uspeti, ali je glupo,neodgovorno i verovatno nelegalno. Na kraju ćete, zbog drskosti, zaratiti i sa nama "privilegovanima".
     (intimna prepiska sa moderatorom, 19. januar 2019 10:27)

    # Link komentara

  49. Ovo je stvarno komično, ali šta drugo očekivati kad vlast ne zanima narod, a narod ima mentalitet kakav ima, pa izabere vlast kakvu ima. To je zatvoren krug.
    Ako je prevoz besplatan, onda niko ne plaća, a ako nije, onda treba svi da plaćaju, ili? To je pitanje od milion dolara. Ima ih još. Da li se plaća tv pretplata, porez; da li ti treba građevinska dozvola, ili možeš da gradiš šta hoćeš, gde hoćeš; Da li ćeš odgovarati pred zakonom za ono što si uradio, ili to zavisi od toga ko stoji iza tebe?
    Ne možeš ti da preuzmeš vlast pričom da ćeš totalno promeniti funkcionisanje prevoza, a onda okreneš priču kad zasedneš. Zbog toga imamo ovo.
    Uglavnom, vrlo mali procenat švercera su ljudi kojima ta ušteda mnogo znači. Većina su, prosto, ljudi koji neće da plate jer ne moraju.
     (Stefan, 19. januar 2019 10:22)

    # Link komentara

  50. Plaćam redovno mesečnu kartu od 2004. Odgovorno tvrdim da je GSP oduvek isti, oduvek se guramo kao sardine u konzervi, oduvek kasne autobusi ili ih nema. Jedina je razlika što su tada gradske vlasti priznavale da imamo problem sa prevozom, dok nam danas ispiraju mozak kako imamo najbolji u Evropi.
    (Tom, 19. januar 2019 10:20)

    # Link komentara

  51. Pošto na onim automatima lepo piše da 90 min vožnje košta 89 din. ja jednom otkucam, a švercujem se 10 puta, jer retko kad se vozim duže od nekoliko minuta. Tako me jedna vožnja košta tačno onoliko koliko bi trebalo da iznosi cena jedne karte - da je u pitanju normalna država.
    (Howard Spring, 19. januar 2019 10:18)

    # Link komentara

  52. Nisam našao objašnjenje kako vraćaju novac korisnicima za koje je utvrđeno da su platili mesečnu kartu, a autobusa nema...
     (Srx BG, 19. januar 2019 10:16)

    # Link komentara

  53. Ama ljudi, samo smanjite malo cenu karte da nije preskupa i gotovo.
    Ovako mozete limunadu da mi sluzite dok se vozim, necu da platim kartu, jer je bezobrazno skupa. Nigde nije skup prevoz u svetu kao ovde. Tacka.
    Smanjite cenu i zavrsite ovu saradu.
    (amanzaman, 19. januar 2019 10:07)

    # Link komentara

  54. Nevereovatno.Evo pisem o liniji 57 koja kruzi oko naselja Golf pa do Stankom skole pa Kneza Viseslava iza Filmskog grada i natrag do okretnice Banovo Brdo.radnim danom saobraca na 20 minuta a vikendom i praznikom na 40 minuta.Nema dana da radnim danom barem 4-5 puta jedno od vozila ne bude van saobracaja.Okrenem dispecera na Okretnici on mi onako ljutito kaze da je vozilo u kvaru.Kako ba sna toj liniji da se toliko puta dnevno kvari vozilo.Pisao sam na desetine majlova nadleznima nikakav odgovor.Subotom ljudi idu da zavrsavaju poslove idu na pijacu i moraju da mere vreme kada ce na 40 minuta da uhvate autobus.Dok ovi nisu dosli na vlast i subotom smo imali na 20 minuta.Poslednji autobus uvece saobraca u 10,40.Kao da smo svi u kasarni.Ljudi izlaze u grad a onda peske tabanaju od Pozeske do Naselja Golf uzbrdo
    (Gradjanin Beograda, 19. januar 2019 10:03)

    # Link komentara

  55. Za Novogodisnje praznike par dana pred docek nove 2019-e sa jos par Bugarina koji studiraju u Beogradu smo bili do Sofije glavni grad Bugarske jedan dan i jedno vece.

    Sofija koja je pola povrsine Beograda ima 2 linije metroa i na svakom od 35 podzemnih metro stajalista isppod zemlje je jasno istaknuto ne broj stanice VEC BROJ MINUTA ZA KOLIKO STIZE podzemni gle cuda voz.

    Cena mesecne karte za Sofijski metro je oko 30 ak eura NEPERSONALIZOVANA dakle ne traze ti nikakve podatke kada kupujes kartu i imas pravo sa tom kartom sve da znas cak imas prava i na refundaciju reciprocno za broj dana koji je ostao u danu od datuma kupovina za koji podneses zahtev za refundaciju ne pitaju za razlog zbog cega zelis refundaciju.

    U Beogradu kada platis mesecnu kartu i autobus kasni dva sata ili nisi zadovoljan uslugom nemas nikakvih prava na refundaciju.

    Daleko smo mi i od 19-og veka ne od 21-og.
    (I Sofija nas je prestigla u svemu odavno, 19. januar 2019 09:59)

    # Link komentara

  56. Normalno
     (dr NS, 19. januar 2019 09:53)

    # Link komentara

  57. Al ste ih zaj..li
     (nikola, 19. januar 2019 09:50)

    # Link komentara

  58. Глупост. Уместо да смање цену возне карте, а законски омогуће да шверцеру казна буде наплаћена.
     (Јабучило, 19. januar 2019 09:50)

    # Link komentara

  59. Vređanje zdravog razuma.
     (Vlada1234, 19. januar 2019 09:45)

    # Link komentara

  60. Jel su za ovu ideju čekali da Šabić ode? Ovde je posredi kršenje više zakona, počevši od zakona protiv diskriminacija, zakona o zaštiti podataka o ličnosti.
     (pedja, 19. januar 2019 09:44)

    # Link komentara

  61. Imam mesečnu kartu.Kada bus ispadne iz reda vožnje,kome da se žalim?Dispečeru?Korisničkom centru?Hahaha.Budala.
     (marija, 19. januar 2019 09:42)

    # Link komentara

  62. Kakvo pametno resenje. Uplatim voznju i zalim se što su 3 polaska preskocena ili da mi kazu pa znate malo pada sneg nista od busa danas? A ni taksija jer nece da voze bez 2000 rsd. A car go i ostale kompanije, pa znate ne moze, imaju oni svi vozacke ali ne placaju reket... da ne skrenem mnogo sa teme, usluge gsp su najgore u zadnjih 18 godina. A bus minus je dobra ideja koja se pretvorila u lopovluk. Cena karte je preskupa. U bugarskoj sam se vozio za pola evra po pravcu izmedju dva gradica da ne pricam da su busevi na svakih 5 minuta. A ovde ako ga docekaa docekas. Mozda i ne udjes...
    (Stefan, 19. januar 2019 09:41)

    # Link komentara

  63. Ja dolazim redovno za BG i plaćam tu drakonsku cenu karte u vozilu svaki put i ja sada nemam pravo na info o dolasku vozila?! Sta je dobijeno sa ovim? Pa to da ću sad razmisliti hocu li vam išta platiti kada se i prema redovnim platišama ponašate kao prema go...ma.
     (LudiMilojko, 19. januar 2019 09:39)

    # Link komentara

  64. Platiću kartu kad ne budem imao na šta da se žalim, a imam dosta toga da prigovorim, od podele zona, cena karata, redovnosti i frekvence prevoza, do ispravnosti vozila i organizacije uopšte, kao i to da sam zbog režimskih i antirežimskih žurki po gradu juče od Vračara do Čukarice išao peške. Da znam da će bar ako se ništa od navedenog ne popravi, vozači bar od naših para biti plaćeni adekvatno, a pošto imaju mizerne plate, većina odlazi na zapad, a novac od karata ide za službena vozila, novogodišnje ukrase i stranačke skupove, kao onaj od prekjuče, od mene ni cvonjka. Kad mogu da se dele zalihe iz robnih rezervi narodu kao nagrada za dolazak ispred lidla, glasanje za SNS ili doček Putina, može GSP, RTS i RTV iz budžeta da se finansira.


    Do sad nisam plaćao, od sad ću još ređe.
     (sk, 19. januar 2019 09:39)

    # Link komentara

  65. Znaci da vi koji nemate markicu vec kupujete karte morate početi sa švercovanjem jer vas već tako tretiraju.
     (mimi, 19. januar 2019 09:35)

    # Link komentara

  66. Ti koji se svercuju ce sigurno najvise biti pogodjeni ovom merom.... Kakvi mozgovi majko mila...
     (Nikad kao Bane . .., 19. januar 2019 09:34)

    # Link komentara

  67. I jel joj bilo lakse kad je saznala zasto dva polaska na liniji 101 nisu odrzana?
     (Kukatilo, 19. januar 2019 09:32)

    # Link komentara

  68. Tako i treba! Nema besplatnog prevoza!
    (m, 19. januar 2019 09:17)

    Ima u Jagodini.
     (momke, 19. januar 2019 09:32)

    # Link komentara

  69. Jel to prikupljanje podataka zakonski?
     (sreten, 19. januar 2019 09:31)

    # Link komentara

  70. Ovo nikako nije izvodljivo. Samo deo o Mastercard karticama je na nivou krivičnog dela, ta se informacija nikome ne daje i eventualno samo banka može da ima uvid u njeno korišćenje. Dispečer nikako ne može da ima uvid u status ostalih kartica. Posedovanje nepersonalizovane kartice ne znači da se i koristi.
     (Marx, 19. januar 2019 09:30)

    # Link komentara

  71. Ok Megatrend menadzeri, tasna masna svalerske kombinacije, tetka i strina zaposljavanja. Sve sve. Ali odakle im ovakve nebulozne ideje ja se pitam jer je ovo zaista na granici debilizma.Kolicina gluposti po metru kvadratnom u Javnim preduzecima je alarmantna.
    (Otac MaKariJe, 19. januar 2019 09:26)

    # Link komentara

  72. Gotovi ste šverceri ima da poskapate od zime. Osim ako bar jedan član porodice ima markicu pa se svi pozovete na isti broj.
    (Smešni su kao bioskop, 19. januar 2019 09:25)

    # Link komentara

  73. Jao aj ne lupetajte. Mesec dana dobijam pogresne informacije koje mi se uredno naplacuju (kao i karta). Ooet su nesto pobrljalu, a i ne moze se ovako ispratiti koliko je vozila na liniji, sa dva deteta idem svuda peske posto ne mozemo da udjemo u prevoz od guzvi... Tako da ovo je jos jedan nacin kako prikriti svoju nesposobnost okrivljujuci druge.
    (Alessa, 19. januar 2019 09:24)

    # Link komentara

  74. znaci mi, koji gradski prevoz koristimo par puta mesecno i uredno kupimo kartu za jednu voznju kod vozaca, nemamo pravo na zalbe i informacije? kakva budalastina!
     (dudule, 19. januar 2019 09:23)

    # Link komentara

  75. Hahahaaha kakvi napredni diletanti!!!

    Znaci putnici koji placaju jednokratnu kartu, ne mogu da saznaju ove informacije?

    Nazadni haos.
    (Sasacg, 19. januar 2019 09:22)

    # Link komentara

  76. Zato platiš mesečnu a oni dva polaska preskoče pa se ti posle guraj kao stoka u trećem.
    (Građanin, 19. januar 2019 09:20)

    # Link komentara

  77. Pa dobro, samo necemo moci da znamo da je autobus 16 stanica daleko.
     (djoni, 19. januar 2019 09:18)

    # Link komentara

  78. Umesto da resavaju problem, oni se bave glupostima.
     (bgh2o, 19. januar 2019 09:17)

    # Link komentara

  79. Tako i treba! Nema besplatnog prevoza!
     (m, 19. januar 2019 09:17)

    # Link komentara

  80. A ako neku informaciju želi dobiti neko ko nije iz Beograda, a želi da zna kako da se snađe oko bus linija kada dođe?
     (gare, 19. januar 2019 09:14)

    # Link komentara

  81. Los smisao za humor...
     (ovca, 19. januar 2019 09:14)

    # Link komentara

  82. Dam im broj MasterCard kartice i PIN pa onda provere sta treba a? :)))) presmesno resenje. Sta cemo se onima kojima se recimo pokvario auto i cekaju bus 2 sata? Trazenje podataka sa kartice je zloupotreba i potencijalno veoma lak vid prevare
    (Mare, 19. januar 2019 09:12)

    # Link komentara

  83. Ludilo i alavost su uzeli previse maha.
    Ovde odluke donose oni kojima je izgleda potreban tutor.
    Citam i ne verujem koliko smo prevazisli i pajtonovce i likove iz Nusicevih i Domanicevih dela.
    (Milos, 19. januar 2019 09:10)

    # Link komentara

  84. Zamišljam tok sastanka: P1: "Kako da se obračunamo sa švercerima, nekih predloga?" P2: "Možda da smanjimo cene karte, odnosno da ih prilagodimo džepu potrošača?" P1: "GLUPOST!" P3: "Možda da tučemo putnike, dajemo im krivične prijave i odbijamo da im dajemo potrebne informacije?" P1: "Bravo, odlična ideja, zaslužuješ povišicu!"
    (Sremac, 19. januar 2019 09:08)

    # Link komentara

  85. Kakve mudre glave rade u GSP-u!!! Pa ingeniozna ideja, stopa švercovanja će pasti za 0,0007%, a maltretiranje svih kojima treba informacija će skoćiti za 100%.
    (Vladimir Milojevic, 19. januar 2019 09:07)

    # Link komentara

  86. Sve bi to bilo u redu da GSP nije budžetski korisnik
    (Senka, 19. januar 2019 09:04)

    # Link komentara

  87. Ne žalim se, super su busevi po centru, klima radi, grejanje radi, normalno švercujem se.
    (Lepo je, 19. januar 2019 09:04)

    # Link komentara

  88. U 21. veku imas dispecera? Nije ni cudo sto su karte skupe, treba to sve i nahraniti. U normalnim zemljama na telefonu preko mape pratis i tacno znas gde je.
     (daleko, 19. januar 2019 09:03)

    # Link komentara

  89. Kakva glupost! Odlika naprednjacke poslovnosti i inteligencije...
     (mokisa, 19. januar 2019 09:02)

    # Link komentara