Nedelja, 13.01.2019.

08:05

Nova pravila stanovanja u BG: Evo kada mora da bude tišina

Nacrt Odluke o kućnom redu u stambenim zgradama u Beogradu je pripremljen, i nakon što ga usvoji Gradsko veće, naći će se na dnevnom redu za usvajanje.

Izvor: Veèernje novosti

Nova pravila stanovanja u BG: Evo kada mora da bude tišina IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

84 Komentari

Sortiraj po:

auto - moto

pre 5 godina

Najgore je kada ti je prozor okrenut ka prometnoj ulici ili putu. Buka ne prestaje. I nema otvaranja prozora, koliko zbog buke toliko i zbog smrada izduvnih gasova.

nako

pre 5 godina

Zivim u staroj zgradi u centru, zidovi su debeli i retko kad cujem komsije u bilo kom obliku. Mozda kad neko pravi sedeljku ali cak i tad se jedva cuje, i da nije noc i tisina ne bih ni primetio. Medjutim, imam jedan problem a verujem i moje komsije. Valjda su cevi dotrajale i kad neko odvrne vodu cuje se onaj pisakv glas i vibrira zid. Nije nista strasno ali je jako iritantno, posebno uvece. A te glavne cevi nekako prolaze po vertikali, kroz centar zgrade. Razmisljam da uradim zvucnu izolaciju, video sam da u zavisnosti sta radite cena ide od 800 do 2000 dinara po metru kvadratnom. A meni be trebalo mozda nekih 10-15 kvadrata da se izoluje sto nije neka investicija za miran zivot. Preporucujem i ostalima, jer ovako se samo bzvze nervirate.

Mesec

pre 5 godina

Ljudi grad je bucan sam po sebi. U zgradama ljudi moraju imati vise tolerancije i strpljenja. Daj Boze da je sve ostalo sredjeno, a da je problem samo buka i vreme za odmor.

pit anje

pre 5 godina

A kad se ulazi u stan k'o u komunističko vreme i pravi šteta, ili galama, kome se piše kazna?
I šta je sa zgradama koje nisu legalne, za njih pretpostavljam ne važi ni kužni red?

U trendu

pre 5 godina

Takodje treba poostriti i kaznenu politiku, bez toga nista. Ko burgija ili pusta narodnjake glasno,u vreme kada ne bi smeo, odmah u zatvor do mesec dana prvi put, tri meseca drugi i tako dalje. Ili kazne od 20 pa 50 pa 100 hiljada !

jasamaja

pre 5 godina

Sve je stvar kulture i kućnog vaspitanja. Ceo život živim u stanovima i sećam se kad sam bila mala koliko su me maltrerirali roditelji(koji su isto odrasli u stanovima) kako treba da se ponašam u stanu, u zgradi , ispred zgrade... Sve to učim i svoju decu a i svog muža koji je rođen i odrastao u kući i još nema osećaja za ponešto. Kako hodas, u čemu hodas, kako otvaras i zatvaras vrata, spustas i dizes roletne, koliko je glasan tv ili muzika, kad se renovira, kako se hvata za lopatu kad padne sneg , gde se igraju deca i kad, đubre i još mnogo toga. Život u stanu je suživot sa gomilom ljudi i zahteva žrtve. Pogotovo što mnogi nemaju pojma kako treba da se ponašaju.

zoran

pre 5 godina

Dodjite u Bulevar Marsala Tolbuhina 5 Zemun da se uverite da su to sve gluposti. Prijavite haos, galamu, tucu, policija nece da dodje, komunalna dodje da popije kafu i pojede ponesto, i sve ostane po starom. Ova zemlja je cirkus.

Bob Barkli

pre 5 godina

Zeleo bih da pitam, da li neko ima problema sa komsijama koje se svako vece skupljaju od 11 pa do ujutru 3,4, ispijaju piva i glasno se smeju i razgovaraju? Pokusao sam da resim to ceduljom ubacenom u postansko sanduce, ali nije upalilo. Komunalnu da zovem, ne bi vredelo. Kako prevazici normalno ovaj problem, ima li ko ideju? Ponavljam, svako vece je tako, a zidovi su kao lic papir, sve se cuje i ne moze da se spava.

Dex

pre 5 godina

Popodnevno “zatisje” na zapadu je od 14 do 17 h. I to mi ima neku logiku jer tada moze da se odspava. Ovo od 16 do 18 h stvarno nema nikakvu svrhu.
(Srrrrrrrrrdjan, 13. januar 2019 09:02)

Gde radiš ti kad možeš da odspavaš radnim danima, negde između 14 i 17h?
(Kraba, 13. januar 2019 09:27)

Kao prvo, u nekim zemljama je u modi radno vreme iz dva dela, tj. s pauzom (Spanija i Grcka kao primeri). Kao drugo, ne radi se svaki dan. Sve cesca je praksa od cetiri radna dana u nedelji. Kao trece, postoje i slobodni dani, bolovanja. Kao cetvrto, valjda ces nekad zavrsiti u penziji? Kao peto, deca ne ostaju ceo dan u skoli. Kao sesto, studenti mogu biti kuci u to doba dana. I naravno, nazalost, kao sedmo, postoji sansa da si nezaposlen ili izmedju dva posla.
Ukratko, desava se da ljudi budu u sopstvenoj kuci.

Reziel

pre 5 godina

Ljudi bre, zato kuca na periferiji grada, s malo vecim placem, kosta kao trecina bilo kakvog stana u gradu, tisina je kad ti hoces, buka kad ti odgovara, rostilj bilo kad i bilo gde. Potpuna sloboda, nemoj da mi zamerite, ali mi zivot u stanu deluje ko ptica u kavezu.
(sabbath94, 13. januar 2019 13:53)

A šta ćeš druže, kad ti kao meni, prvi komsija proda kuću pored, a novi vlasnik tu otvori igraonicu za decu? Ili kao drugom komšiji iz ulice kome je čovek otvorio auto servis u dvorištu pored...
Još jednom, problem je u nedostatku podele na rezidencijalne i komercijalne zone. Jednostavno ne možete otvarati komercijalne objekte, firme, magacine u rezidencijalnim zonama - bilo da su zgrade ili kuće. Isto važi i za kafiće, restorane, noćne klubove. To je jedino pravo rešenje.

Warpten

pre 5 godina

Ljudi trazio bih savet. Vec duze vreme ispod mene se cuje dete koje po ceo dan lupa dok trci. Nelogicnost je sto sam ja stan iznad ali stan mi odzvanja. Zalio se, lupao im nazad ali nista.
Muka je kad hocete da dremnete popodne ali se cuje trcanje. Bukvalno poludim da lupam i ja njima pa onda cujem i svadju.
Oni kao da ne izlaze iz stana jer je stalno neka svadja i lupanje ispod mene.
Ne znam da li da pretim sa policijom ali sta i da dodju napisace im kaznu a meni mogu i auto da izgrebu.
Uzas je ziveti u stanu!

Swarog

pre 5 godina

Ja zivim u jednom velikom gradu koji je poznat po notornom "partijanju", turistima i svakoj mogucoj buci kako u zgradi tako i na ulicama. Mir po zakonu vlada od 22:00 do 7 (i ugostitelji moraju da zatvore baste u 22:00) ali je realno nemoguce to pravilo sprovesti, tako ce biti i kod vas. Zakon sluzi bukvalno da ako je neko napravio pozvao 50 ljudi u stan ili radi neku nenormalnu buku bude u tome onemogucen ali "normalno" kucno lupanje, muziciranje, slonovsko hodanje i trcanje po stanu, nepotrebno lupanje prozorima i vratima i sl. se ne sankcionise niti su komsije realno sposobne da saslusaju, private postojanje problema i koriguju ponasanje. Sve se svodi na taj isti fazon koji je cuje i u BG: "U gradu se partija a tebi ako se ne svidja preseli se u..." Ja takodje volim da se zabavljam ali kad sam u stanu koji preskupo iznajmljujem zelim da me se ne uznemirava. Ne zalost nemoguce, jedina opcija je ili kuca ili mozda stan na poslednjem spratu i prema spoljasnjem zidu zgrade koji gleda u dvoriste... I jos da dodam, za barove postoji resenje, adekvatna zvucna izolacija i da vlasnik pazi da se gosti posle 22:00 ne skupljaju pred lokalom. Problem je sto se tu radi o velikoj investiciji...

Klinci

pre 5 godina

@Dejan:zasto ne lansiras raketu ako vec mozes?
Ja igram fudbal sa ortacima na igralistu,kojih ima,rostiljam retko,skoro nikada ali kada me pozove neko ima livada i mesta za to koliko hoces.I?
Poenta je da budemo ljudi,kulturni,civilizovani,postujemo tudje i svoje.Ne da raspravljamo ko kada spava,radi.Normalno je da zivis u skladu sa uslovima stanovanja i ne ugrozavas druge.Sta je tu sporno?

.

pre 5 godina

ovo vazi za burgijanje i radove u stanu. A, tisina mora uvek da bude. Sem glasnijeg razgovora nista od komsije ne smes da cujes, ni muziku...., muzika u njegovom stanu ne sme da bude toliko glasna da se cuje u drugom i tacka. Sve sto proizvodi buku koja se cuje van mog stana je buka. Ovde mislim na igru, skakanje, glasnu muziku, pa i vodjenje ljubavi.... To vazi za uvek ne samo u vreme apsolutne tisine. Moze da se tolerise i kad nije apsolutni mir npr samo usisivac, zamor od gostiju ne divljanje, vristanje, naravno plac bebe i to je to. Narod je primitivan posebno mladi sa preglasnom muzikom.

cojle

pre 5 godina

izdavanje zajedničkih prostorija?!?!

Pa zar postoji i jedna zgrada u BGD da ima podrum il tavan ili terasu koju neko već nije uzurpirao i pretvorio u stan?

sabbath94

pre 5 godina

Ljudi bre, zato kuca na periferiji grada, s malo vecim placem, kosta kao trecina bilo kakvog stana u gradu, tisina je kad ti hoces, buka kad ti odgovara, rostilj bilo kad i bilo gde. Potpuna sloboda, nemoj da mi zamerite, ali mi zivot u stanu deluje ko ptica u kavezu.

ненад

pre 5 godina

а шта ћемо са ђубретом,паркираним аутомобилима по зеленим површинсма,блатом,тротоарима који служе за паркирање а не за пешаке!!!!отворите очи и немојте нам продавати стари закон него засуците рукаве и уведите неке новине.нпр:снимање или сликање особе или аутомобила која баца ђубре кроз терасу или се паркира где хоће,е онда се лепо проследи конуналцима па нека га гањају!уштедели би и време и новац!

Reziel

pre 5 godina

Gledajte, problem nije u tome što tu i tamo neki klinac napravi žurku u zgradi. Problemi sa bukom su renoviranje stanova koje radi kako se kome ćefne, i blizina ugostiteljskih objekata stambenim zgradama. Imati kafanu sa živom muzikom, u lokalu od 100m2, u stambenoj zgradi... To je pakao i za stanare te zgrade, ali i za sve ostale. Jednostavno, kafići u okviru rezidencinalnih zona ne mogu da rade posle 22h, bez žive muzike i jasno precizirane glasnosti muzike. Ima tu i drugih problema, parkiranje, pijani gosti koji prave buku, lome, mokre u ulazima... Svako ko ozbiljno radi nešto u životu, zna da ceni tišinu i nije mu važno da li ima kafić na 50m od kuće.

Bšbzk

pre 5 godina

Predstavnici Gradskog veća, kao i svi zaposleni u gradskim, opštinskim i republičkim organima uprave rade od 08:30 do 16:30. Kome, onda, odgovara kućni red od 16:00 do 18:00?

Džoni

pre 5 godina

Kad nešto renoviraš u stanu tipa kupatilo smatram da je bolje da na primer dva dana ide drndanje, bušenje i lupanje ceo dan i to je to od tih grubih bučnih radova, nego da nedelju dana to sve radiš po par sati dnevno. Ja smatram da je iritantnija po stanare ova druga varijanta?

D

pre 5 godina

Ja ne mogu da verujem da vecina misli da je po podnevni odmor izmisljen zbog dece?Pa valjda i odrasli odmaraju?Ne spavaju ni sva deca u isto vreme.Meni licno mnogo vise znaci da se definise to od 22h i vikend,posto se obavezno sub i ned komsija,koji je inace u penziji,obavezno seti da burgija od 08h,a radnim danom cuti.Zbog raznoraznih bolesnika treba udariti po dzepu.

CC

pre 5 godina

Evo, kod mene komsija vec 4 meseca renovira stan, buse, lupaju, kuckaju, odnose sut, ostave na stepenistuba rnekoliko sati brdo prasine od svega pre nego usisaju i tako od 08,30 do 10 uvece svaki dan. Sad se uselio novi vlasnik u stan ispod i on nastavlja sa istim renoviranjem i trajace nekoliko meseci. Nema spavanja preko dana i niko ne zahteva a ni kucni red ne odredjuje takvu mogucnost preko dana, da, da ali to je u Norveskoj.:-))) Sta da kzem, mnogo ste razmazeni, te jedan spava od 1-3, drugi, od 3-5, treci od 4-6, pa ko da vam ugodi!?:-))))) Kupite kuce 50km od grada pa cete imati bas to sto vam treba.:-))))

blabla

pre 5 godina

Pa da li je moguce razmisljati egoisticno samo onako kako "ja" zivim mi odgovara. Gde su tu stari koji se odmaraju od dva do pet, deca, ljudi koji rade u smenama... Za one koji rade do uvece nema svrhe jedino vikendom, ne rade svi od pola osam do pola cetiri!
(Mici, 13. januar 2019 10:46)

Ne rade svi u tom terminu ali necemo valjda da se orijentisemo prema izuzecima?! I ako su ovi na poslu od 8-16, ovi iz nocne smene spavaju, deca isto spavaju, a stari svakako ne prave buku, PA KO ONDA PRAVI BUKU u to vreme?!

Papageno

pre 5 godina

A da li ovo važi i za kafiće i splavove, ili su oni, kao i dosad, izuzeti i mogu da nagare ozvučenje do daske kad hoće i koliko hoće, samo ako to veselo društvo traži (i plaća)?

mokisa

pre 5 godina

Ljudi ukapirajte jedno ovaj popodnevni odmor je napravljen da mogu mala deca i stariji da odmore (normalno i one koji rade nocne smene a ima ih dosta) Nemojte biti egoisti, kakav crni popodnevni odmor za one koji rade do 16,17h casova? Pa ti koji dodju tada kuci mogu samo da veceraju i onda u krevet.Ko normalan leze u 18h pa da posle ne moze nocu da spava?Znaci stari propis je dobar ali se uglavnom ne postuje. Nije bas u komunizmu sve bilo lose i nelogicno.

X

pre 5 godina

Mislim da bi bilo dobro odrediti i neke mesece za renoviranje. Npr. skupstina stanara odredi da se svi bucni radovi u stanovima tipa renoviranja, mogu raditi samo u recimo u aprilu i oktobru. Neka druga zgrada ce izabrati druge mesece, da se ravnomerno raspodele majstori. I sad, Markovici, Jovanovici i Petrovici pocinju radove ISTOVREMENO i zavrsavaju za mesec dana. Nema vise ono, Markovici zavrse, nastavljaju Jovanovici da svrdlaju, onda stemuju Petovici...i tako cele godine neko nesto lupa po zgradi! Plus, posto imaju samo mesec dana da zavrse, moraju da zovu ozbiljne majstore, a ne majstora Ziku koji lagano razvlaci radove tri meseca!

Dejan

pre 5 godina

Zato braco moja, lepo uzmite i sazidajte kucu... Ne mora bas u centru BGa... Moze malo i na perifiriji... I ne moze niko da vam govori sta i kako... Zivim u unutrasnjosti, van grada, imam kucu od 250 kvadrata i poslovni prostor od 500 kvadrata i oko 2 hektara placa... Zamalo bih mogao raketu da lansiram iz dvorista, niko ne bi mogao nista da mi kaze. A jedan stan od 150 kvadrata u BGu kosta k'o pola svega navedenog, al dzaba, nemas tu slobodu. Doduse, kada padne sneg, idem sa svojom grtalicom da cistim. Sve sisteme moram sam da odrzavam, pa i pelet moram sam da stovaram, al ej, bar mogu da upalim ATV i da divljam po dvoristu... Ili da zovnem drugare da igramo fudbal i da raspalimo rostilj. Nije sve u ta cetiri zida. Cisto da naglasim, posto ce mnogi pogresno da razumeju ovo gore. Zeleo sam da kazem da lepo zive i oni koji ne zive u stanovima i zgradama, iako mnogi misle da nije tako.

Pex

pre 5 godina

Kako se zove drustveno uredjenje u kome vam se drzava mesa u svakodnevni zivot govoreci vam gde da se parkirate,kada da se odmarate i dajuci vam jedan izvor informacija?istorija itekako poznaje takve slucajeve,pitanje je da li ih vi prepoznajete?

skorpija

pre 5 godina

Kucni red od 13h je omogucavao maloj deci da odspavaju na miru.
U soliterima poput mog, gde su konstantno radovi po stanovima, odbusilica i cekica deca nece imati dnevni san.

PD

pre 5 godina

Mene mnogo više zanima definisanje šta je "preglasno" i čime će to da se utvrđuje, u odnosu na vreme.
Čak i da ljudi rade od 7-15h, opet dok stignu kući i "raskomote" se, ne može da bude pre 16h.

milosh

pre 5 godina

Psihički savršeno zdravoj osobi neće smetati bilo kakva buka za odmor pa čak i spavanje. Problem je što niko od nas nije takav. Još kada smo bili deca (pričam o gradskoj deci) su nas utišavali pa sada i nama smeta buka. I to je jedno veliko vrzino kolo

Polidor

pre 5 godina

Tisina treba uvek da bude. Ovo tumacenje da mir treba da bude samo u navedenim terminima, a u ostatku dana moze da se skace komsijama po glavi je pogresno.

Lange

pre 5 godina

A sta je sa kaznama za roditelje sa nevaspitanom malom decom? U zkonu jasno stoji da je tokom celog dana zabranjeno trcanje, loptanje i bilo kakvo narusavanje mirnog koriscenja stana. Buka u vezi radova je ok jer su oni potrebni, mendjutim pustanje glasne muzike, klompe po stanu i trcanje i igranje fudbala od strane dece po stanu nikako nisu neophodni i potrebni. Stanovi nisu teretane da u njima mozete praviti buku sa spravama, kao ni azili za kerove, pa da vam laju od gore ili od dole. Znacu u BG i Srbiji se mora toliko toga srediti jer smo prava selendra. Mir je bozji i mora se gledati da bude uvek ili uvek obezbedjen. Ko nece da slusa drakonske kazne, pa ce da nauci da bude poslusan. Koknretno znam da zakon o buci koji nema veze sa ovim zakonom zabranjuje trcanje, loptanje od 00-24h medjutim to niko ne postuje a kada policiji date isti da procita, pocnu da se iscudzavaju pa zovu stanicu da provere kako da reaguju, u glavnom pisu samo prijave , medjutim trebalo bi i da hapse nesavesne roditelje koji su duzni da 24h bdiju nad decom i prate svaki njihov pokret. Ja sam recimo bio u stanju na krv i noz sa komsijom sto su mi trcala njegova deca, tako da je na zalost sve zavrseno njegovim odlaskom u neki drugi stan. Sta cemo sa mrvicama, jer postoje oni koji hrane ptice mrvicama hleba kultura Beograda. Ljudi budite svoji i izborite se za svoje pravo, ako treba i silom, ali imate lepak u bravu, razbijanje prozora i slicno, ono prvo ako ovo ne upali.

Ivana

pre 5 godina

U periodu od 16 - 18 se ljudi vraćaju polako sa posla, deca iz vrtića, škole i svakako je galama, teško će to uspeti da utišaju. Zna se kad treba da je odmor i zbog koga - zbog dece i starih koji nisu na poslu, školi ili vrtiću i koji odmaraju mahom posle ručka, dakle tipa onaj komunjarski propis od 14 - 17 je bio sasvim ok. I naravno, jako je važno da se svi utišaju posle 22 uveče, za drugo nema ni veze toliko.

Jana

pre 5 godina

@Bojan

U 14 spavaju upravo ljudi koji rade noćne smene. Jer ako imaju decu, dok odu u školu, vrtić, spremi se klopa, šta god, nema spavanja ujutru nego baš tad. U 14 spava i većina male dece kao i penzosi posle ručka. 14 - 17 jeste idealno, ne bih ja to dirala. Posle kad se svi vraćaju sa posla i svakako je buka, može slobodno ii da se burgija i sve, pa opet tišina u 22. Idealno.

Stefan cerak

pre 5 godina

Nedelja ceo dan, subota do 10 ujutru.. a sto se tice radnih dana, do kad god da radite, 4 ili 5, jos sat vremena ste minimum u prevozu tako da slobodno moze da se stavi i od 17 do 19, ne da bi ljudi spavali, nego da bi bila tisina za vreme rucka. Ps.niko i ne postuje ovaj pravilnik da se razumemo...

blabla

pre 5 godina

Ovaj popodnevni odmor je zbog male dece i njihovog spavanja popodne. Kad ti neko burgija da vidim kako ćeš da ga uspavaš.
(jole, 13. januar 2019 10:16)

Naravno. Nikako za one koji rade do 4...

erazmo beogradski

pre 5 godina

Odmah možete da dodjete kod mene, i da napišete kazne skoro svim komšijama. Noću se ne spava već godinama, jer kako moje drage komšije kažu: "Beograd nije za spavanje - nego za partijanje!" (partijanje = novoserbski izraz za praviti žurku/zabavu)
Samo ne vidim kako će ovaj "zakon" da promeni stvari na terenu. I dosadašnji je zabranjivao šikaniranje komšija bukom - samo ga niko nije sprovodio... :/

Bojan

pre 5 godina

@Srđan
Kad ti to radiš pa možeš da legneš u 14h?
Ja pre 17-18h nisam kući, pa mi nije jasno, a i kad se vratim čekaju me obaveze.
Srdjane, postoji mnogo ljudi koji rade u nocnim smenama. Nemojte ljudi komentarisati tako sto sebe postavljate u centru sveta. Posmatrajte zivot malo sirim okvirom.

koki

pre 5 godina

A jeftina struja do 8 ujutru. A tisina do 7, a vikendom do 8 i 10. Dajte nam onda jeftinu struju u drugom terminu, kao sto imaju svi drugi gradovi i sela, na primer od 18-22.

Miki

pre 5 godina

Popodnevno “zatisje” na zapadu je od 14 do 17 h.
(Srrrrrrrrrdjan, 13. januar 2019 09:02)

Ne znam o kom "zapadu" ti ovde pricas. Zivim u Holandiji i ovde je na nivou drzave zakonom ustanovljeno zatisje samo izmedju 10 uvece i 8 ujutro. Pod zatisjem se podrazumeva zabrana burgijanja, lupanja cekicem, pustanja glasne muzike itd - svega sto prelazi 80 dB ili tako nesto. Vrzmanje ljudi po stanovima u vreme odlaska na posao je normalna stvar i niko to ne sprecava, iako su zidovi tanki i cujem im svaku rec. Ali to je cena koju placas stanovanjem u stambenoj zgradi. Bas zato stambene zgrade nisu popularne i ljudi vise vole porodicne kuce. Takodje, nedeljom i praznicima ne smes da pravis veliku buku i to vazi ceo dan. Ali nema nikakve popodnevne dremke, to postoji samo u Spaniji (tzv. siesta) i Italiji, gde se radi dvokratno i gde to ima smisla. I naravno u Srbiji, gde to nema smisla, jer se vec vise od pola veka ne radi dvokratno. I nije tacno da je taj odmor popodne izmisljen zbog nekakve dece, ne znam odakle vam to. To je ostatak starih vremena kada se i u Srbiji radilo dvokratno.

Nikola

pre 5 godina

U Subotici, bar u mojoj zgradi, a verujem i u ostalim, vise od 2 godine vaze ove odredbe iz kucnog reda navedene u tekstu, tako da nista novo...

Jax

pre 5 godina

Ma kakav kucni red? Kakav poslepodnevni odmor? 
U to vreme ljudi rade, ili su u skoli, ili su dosli sa posla i spremaju veceru sa decom. Tj svi su budni i aktivni.. Samo posle 22 se racuna.
(Marko, 13. januar 2019 09:33)

E vidis, ovo je sustina naseg problema. generalno. Ti pricas o sebi, ali u mnozini jer smatras da je tvoj raspored ispravan i da svi imaju isti. Ja npr nemam decu i jako me nerviraju nevaspitana deca komsija. Takodje ne veceram kod kuce skoro nikad. Da li da generalizujemo pa da kazemo da niko ne sme da se cuje u zgradi u vreme kad meni to odgovara? Ne. Samo vaspitajte decu i nema problema.

Mici

pre 5 godina

Pa da li je moguce razmisljati egoisticno samo onako kako "ja" zivim mi odgovara. Gde su tu stari koji se odmaraju od dva do pet, deca, ljudi koji rade u smenama... Za one koji rade do uvece nema svrhe jedino vikendom, ne rade svi od pola osam do pola cetiri!

gunđalo

pre 5 godina

Ovo je totalno pogrešno. A podnevna dremka za malu decu koja je obično između 12 i 16 (zavisno od ritma deteta), šta će bilo kome mir u kući u periodu posle 16h, kad je to jedino vreme kada možete majstora da pozovete u kuću da vam reši neke stvari jer ste na poslu preostalo vreme....
Veća tišina treba detetu za dremku nego odrasloj osobi.

Prénom

pre 5 godina

Dzaba svi propisi kad smo kao narod 0. Vecina misli da ako su kupili stan ili placaju kiriju da unutra mogu da rade sta hoce i kad hoce. Plase se samo sile (kriminalaca), ako si starija osoba ili samo neko ko je kulturan i fin, ne fermaju te ni dva posto. Posle kad dodje do krvi onda plac i kukanje "pa bio je fin komsija"... Treba vam propis da vam kaze da postujete red i mir??? Sad ce svi da stave plus a u praksi puste dete da baca delove od FAP-a po stanu i kad imaju sex zavijaju i skarlicu kao da su sami na planeti. Valjda zele da svi cuju kako su oni dobri u krevetu? Tuga Srbi, nacija egoista (mada je to sad na globalnom nivou).

Nadzirac

pre 5 godina

Dok se radilo "kako je Bog rekao" od "7 do 3", mogao si posle rucka, ili da dremas, ili da zavrsavas puno toga - kupovine, sport, hobiji, izleti......

Sada kada dodjes kuci u 18h, sta da radis? Da rucas ili veceras? Ako odspavas malo, onda uvece ne mozes da zaspis. Nista, ama bas nista ne mozes od privatnih poslova da zavrsis. Sve mora da ceka subotu i nedelju, kada umesto odmora, jurcas kojekuda da sve pozavrsavas sto ti se nakupilo.

Dakle, vratiti staro radno vreme i nema potrebe za izmenom pravilnika o kucnom redu.

Mnogobrojni primeri dokazuju da sam u pravu. Pogledajte kako su organizovani uslovi zivota u: bolnicama, vrticima, vojsci, zatvorima, hotelima........
Uvek je rucak oko 15h.

Jednostavno to je najoptimalnije za ljudsku biologiju, ali to se sada namerno krsi.

mikin

pre 5 godina

Sto bi moja baka rekla: "Besposlen pop i jariće krsti". Kod nas vec POSTOJE zakoni samo se ne sprovode. Sta vas sprecava da postujete postojece zakone? Od maja do novembra ne mogu da spavam do 3-4 sata ujutro ud buke okolnih kafica! Koga ih sprecava da primene zakon? Mito, besplatno pice ili vecera.
A ovo od 16-18 je tek budalastina. Opravdano bi bilo od 15-17, posle toga je smejurija!

ZoranJ

pre 5 godina

Mi kao nacija očigledno preziremo svaku vrstu različitosti, hendikepa, nemoći i sl. Nerviraju nas penzioneri u autobusu, majke sa decom koje bi preko reda, homoseksualci na ulici, osobe u invalidskim kolicima, pobogu šta ima da nam zauzimaju prostor, neka lepo sede kući, mi koji smo fala bogu sposobni, mi koji radimo, mi smo građani prvog reda, sve bre nama ima da se ugađa. Šta ima bebe da spavaju popodne od 13h, valjda smo mi koji radimo do 17h kod privatnika valjda najvažniji. Aman ljudi, prst na čelo, recite hvala bogu da ste zdravi i radno sposobni, spavaćete kad odete u penziju, mislite malo na one koji ne mogu

blabla

pre 5 godina

Aman vise da je neko ovo promenio! U 8 ujutru nedeljom neko nadje za zgodno da burgija i jos mu ne mogu nista po zakonu (kad sam video da je jos i dobro jer ima pravo od 6 da burgija, dobro se nisam slogirao)... Ma daaaaj... Nemojte samo da ne bude niko nadlezan (npr. ona komunalna u cijoj nadleznosti nista nije osim da paradiraju).

Pajazzo

pre 5 godina

Posto se vise dece radja u visokim zgradama, kako mudro rece Vodja, trebalo bi i ovo prilagoditi njima. Deca spavaju recimo od 13h, retko koje dete spava od 4 popodne. Tisina od 16-18 je nebuloza. I zasto tek od 22h? Opet ista prica, vecina dece leze oko 20h-21h, barem bi tako trebalo da bude, tako da bi tisina od 20h imala smisla

Nezadovoljna

pre 5 godina

Da li su ti ljudi koji smišljaju propise ikada pomislili da se malo raspitaju kada se stvarno nešto dešava ili žive isključivo u svom svetu? Ne vidim nikakvu svrhu da popodnevni “mir” bude 16-18h, jer se tad ljudi vraćaju s posla i mora da bude nekog komešanja, počev od liftova. Dodatno, dnevno spavanje male dece (moje sve troje) je uglavnom oko 14h i tad je najvažnije da ne bude burgijanja i lupanja po zgradi. Molim nadležne da se ne prave pametni i ne kvare ono što ne treba dirati. Nadam se da će bar neko pročitati moje mišljenje. Hvala

Neko iz mase

pre 5 godina

@Srđan
Kad ti to radiš pa možeš da legneš u 14h?
Ja pre 17-18h nisam kući, pa mi nije jasno, a i kad se vratim čekaju me obaveze.

Srrrrrrrrrdjan

pre 5 godina

Popodnevno “zatisje” na zapadu je od 14 do 17 h. I to mi ima neku logiku jer tada moze da se odspava. Ovo od 16 do 18 h stvarno nema nikakvu svrhu.

Kraba

pre 5 godina

Popodnevno “zatisje” na zapadu je od 14 do 17 h. I to mi ima neku logiku jer tada moze da se odspava. Ovo od 16 do 18 h stvarno nema nikakvu svrhu.
(Srrrrrrrrrdjan, 13. januar 2019 09:02)

Gde radiš ti kad možeš da odspavaš radnim danima, negde između 14 i 17h?

Boris Banović

pre 5 godina

Kućni red će morati da se poštuje uvek, a u određenim vremenskim intervalima neće biti dozvoljeno narušavanje kućnog mira ( glasna muzika, izvođenje građevinskih radova koji izazivaju buku veću od propisane itd, itd !

Nije sve u parama nesto je i u novcu

pre 5 godina

Ima svrhu, ko spava tokom radnog dana u 13 casova ? Meni je ovo logicnije taman ljudi tada oko 16, 17 casova dolaze sa posla i hoce mir i tisinu. Ovo do sada je bilo besmisleno i glupo.

Marko

pre 5 godina

Ma kakav kucni red? Kakav poslepodnevni odmor?
U to vreme ljudi rade, ili su u skoli, ili su dosli sa posla i spremaju veceru sa decom. Tj svi su budni i aktivni.. Samo posle 22 se racuna.

Ok je

pre 5 godina

Promenilo se vreme rada. Sada se radi od 8 do 16h ili od 9 do 17h tako da dremka od 16-18h ima smisla možda bolje i do 19h da su stavili jer u Bg-u ti treba oko 45min da dodješ kući posle posla. Vikend pravila su ok mada bi bilo kul i subota i nedelja do 10h :D

Ostao ovde

pre 5 godina

Ionako vecina radi u to vreme Od 16 do 18 ima vise smisla Dodjes sa posla i odmoris a ne da neko urla i burgija u to vreme.Kakvih ludaka ima ovde,a svaki dan se potvrdjuje po stampi,ako nekog obavestis da komsije prave buku,mozes da zazalis jer je ovaj narod izgubio kompas totalno.

samuraj i ustani narode

pre 5 godina

Ovo samo ovi da smisle,

da tisina bude od 16-18 ? Pa ko to spava u 18 uvece ? Ni bebe ne spavaju.

A treba busilica da mi lomi u 14h kad mi beba spava ili majka odmara ?
Ili da mi majstori skidaju plocice iz susednog stana u 7 ujutru

Kucni red u zgradama bi trebao da bude ovakav - od 13-17h kao i do sada sto je bilo i 20-9.

Ako majstori ne mogu da izvedu posao od 9 ujutru do 13h onda im niko nije kriv. I uvece jos 3h.

Ko daje ove predloge, za ciji je ovo interes. Mora da je i ovo u portfoliju za agendu protiv Srba, da nas jos vise istresiraju.

cuj odmor popodne od 16-18. Koji idiotizam i bezobrazluk

Aлекса

pre 5 godina

У Швајцарској је од 12 до 1 поподне и наравно, од 10 увече до 7 ујутру. Недељом цео дан. Некако ми је ово од 4 до 6 мало чудно

Kraba

pre 5 godina

Popodnevno “zatisje” na zapadu je od 14 do 17 h. I to mi ima neku logiku jer tada moze da se odspava. Ovo od 16 do 18 h stvarno nema nikakvu svrhu.
(Srrrrrrrrrdjan, 13. januar 2019 09:02)

Gde radiš ti kad možeš da odspavaš radnim danima, negde između 14 i 17h?

Prénom

pre 5 godina

Dzaba svi propisi kad smo kao narod 0. Vecina misli da ako su kupili stan ili placaju kiriju da unutra mogu da rade sta hoce i kad hoce. Plase se samo sile (kriminalaca), ako si starija osoba ili samo neko ko je kulturan i fin, ne fermaju te ni dva posto. Posle kad dodje do krvi onda plac i kukanje "pa bio je fin komsija"... Treba vam propis da vam kaze da postujete red i mir??? Sad ce svi da stave plus a u praksi puste dete da baca delove od FAP-a po stanu i kad imaju sex zavijaju i skarlicu kao da su sami na planeti. Valjda zele da svi cuju kako su oni dobri u krevetu? Tuga Srbi, nacija egoista (mada je to sad na globalnom nivou).

Ostao ovde

pre 5 godina

Ionako vecina radi u to vreme Od 16 do 18 ima vise smisla Dodjes sa posla i odmoris a ne da neko urla i burgija u to vreme.Kakvih ludaka ima ovde,a svaki dan se potvrdjuje po stampi,ako nekog obavestis da komsije prave buku,mozes da zazalis jer je ovaj narod izgubio kompas totalno.

Srrrrrrrrrdjan

pre 5 godina

Popodnevno “zatisje” na zapadu je od 14 do 17 h. I to mi ima neku logiku jer tada moze da se odspava. Ovo od 16 do 18 h stvarno nema nikakvu svrhu.

Reziel

pre 5 godina

Ljudi bre, zato kuca na periferiji grada, s malo vecim placem, kosta kao trecina bilo kakvog stana u gradu, tisina je kad ti hoces, buka kad ti odgovara, rostilj bilo kad i bilo gde. Potpuna sloboda, nemoj da mi zamerite, ali mi zivot u stanu deluje ko ptica u kavezu.
(sabbath94, 13. januar 2019 13:53)

A šta ćeš druže, kad ti kao meni, prvi komsija proda kuću pored, a novi vlasnik tu otvori igraonicu za decu? Ili kao drugom komšiji iz ulice kome je čovek otvorio auto servis u dvorištu pored...
Još jednom, problem je u nedostatku podele na rezidencijalne i komercijalne zone. Jednostavno ne možete otvarati komercijalne objekte, firme, magacine u rezidencijalnim zonama - bilo da su zgrade ili kuće. Isto važi i za kafiće, restorane, noćne klubove. To je jedino pravo rešenje.

jasamaja

pre 5 godina

Sve je stvar kulture i kućnog vaspitanja. Ceo život živim u stanovima i sećam se kad sam bila mala koliko su me maltrerirali roditelji(koji su isto odrasli u stanovima) kako treba da se ponašam u stanu, u zgradi , ispred zgrade... Sve to učim i svoju decu a i svog muža koji je rođen i odrastao u kući i još nema osećaja za ponešto. Kako hodas, u čemu hodas, kako otvaras i zatvaras vrata, spustas i dizes roletne, koliko je glasan tv ili muzika, kad se renovira, kako se hvata za lopatu kad padne sneg , gde se igraju deca i kad, đubre i još mnogo toga. Život u stanu je suživot sa gomilom ljudi i zahteva žrtve. Pogotovo što mnogi nemaju pojma kako treba da se ponašaju.

Neko iz mase

pre 5 godina

@Srđan
Kad ti to radiš pa možeš da legneš u 14h?
Ja pre 17-18h nisam kući, pa mi nije jasno, a i kad se vratim čekaju me obaveze.

Polidor

pre 5 godina

Tisina treba uvek da bude. Ovo tumacenje da mir treba da bude samo u navedenim terminima, a u ostatku dana moze da se skace komsijama po glavi je pogresno.

Nije sve u parama nesto je i u novcu

pre 5 godina

Ima svrhu, ko spava tokom radnog dana u 13 casova ? Meni je ovo logicnije taman ljudi tada oko 16, 17 casova dolaze sa posla i hoce mir i tisinu. Ovo do sada je bilo besmisleno i glupo.

Dejan

pre 5 godina

Zato braco moja, lepo uzmite i sazidajte kucu... Ne mora bas u centru BGa... Moze malo i na perifiriji... I ne moze niko da vam govori sta i kako... Zivim u unutrasnjosti, van grada, imam kucu od 250 kvadrata i poslovni prostor od 500 kvadrata i oko 2 hektara placa... Zamalo bih mogao raketu da lansiram iz dvorista, niko ne bi mogao nista da mi kaze. A jedan stan od 150 kvadrata u BGu kosta k'o pola svega navedenog, al dzaba, nemas tu slobodu. Doduse, kada padne sneg, idem sa svojom grtalicom da cistim. Sve sisteme moram sam da odrzavam, pa i pelet moram sam da stovaram, al ej, bar mogu da upalim ATV i da divljam po dvoristu... Ili da zovnem drugare da igramo fudbal i da raspalimo rostilj. Nije sve u ta cetiri zida. Cisto da naglasim, posto ce mnogi pogresno da razumeju ovo gore. Zeleo sam da kazem da lepo zive i oni koji ne zive u stanovima i zgradama, iako mnogi misle da nije tako.

Papageno

pre 5 godina

A da li ovo važi i za kafiće i splavove, ili su oni, kao i dosad, izuzeti i mogu da nagare ozvučenje do daske kad hoće i koliko hoće, samo ako to veselo društvo traži (i plaća)?

Ok je

pre 5 godina

Promenilo se vreme rada. Sada se radi od 8 do 16h ili od 9 do 17h tako da dremka od 16-18h ima smisla možda bolje i do 19h da su stavili jer u Bg-u ti treba oko 45min da dodješ kući posle posla. Vikend pravila su ok mada bi bilo kul i subota i nedelja do 10h :D

mikin

pre 5 godina

Sto bi moja baka rekla: "Besposlen pop i jariće krsti". Kod nas vec POSTOJE zakoni samo se ne sprovode. Sta vas sprecava da postujete postojece zakone? Od maja do novembra ne mogu da spavam do 3-4 sata ujutro ud buke okolnih kafica! Koga ih sprecava da primene zakon? Mito, besplatno pice ili vecera.
A ovo od 16-18 je tek budalastina. Opravdano bi bilo od 15-17, posle toga je smejurija!

erazmo beogradski

pre 5 godina

Odmah možete da dodjete kod mene, i da napišete kazne skoro svim komšijama. Noću se ne spava već godinama, jer kako moje drage komšije kažu: "Beograd nije za spavanje - nego za partijanje!" (partijanje = novoserbski izraz za praviti žurku/zabavu)
Samo ne vidim kako će ovaj "zakon" da promeni stvari na terenu. I dosadašnji je zabranjivao šikaniranje komšija bukom - samo ga niko nije sprovodio... :/

blabla

pre 5 godina

Aman vise da je neko ovo promenio! U 8 ujutru nedeljom neko nadje za zgodno da burgija i jos mu ne mogu nista po zakonu (kad sam video da je jos i dobro jer ima pravo od 6 da burgija, dobro se nisam slogirao)... Ma daaaaj... Nemojte samo da ne bude niko nadlezan (npr. ona komunalna u cijoj nadleznosti nista nije osim da paradiraju).

Bob Barkli

pre 5 godina

Zeleo bih da pitam, da li neko ima problema sa komsijama koje se svako vece skupljaju od 11 pa do ujutru 3,4, ispijaju piva i glasno se smeju i razgovaraju? Pokusao sam da resim to ceduljom ubacenom u postansko sanduce, ali nije upalilo. Komunalnu da zovem, ne bi vredelo. Kako prevazici normalno ovaj problem, ima li ko ideju? Ponavljam, svako vece je tako, a zidovi su kao lic papir, sve se cuje i ne moze da se spava.

zoran

pre 5 godina

Dodjite u Bulevar Marsala Tolbuhina 5 Zemun da se uverite da su to sve gluposti. Prijavite haos, galamu, tucu, policija nece da dodje, komunalna dodje da popije kafu i pojede ponesto, i sve ostane po starom. Ova zemlja je cirkus.

Jax

pre 5 godina

Ma kakav kucni red? Kakav poslepodnevni odmor? 
U to vreme ljudi rade, ili su u skoli, ili su dosli sa posla i spremaju veceru sa decom. Tj svi su budni i aktivni.. Samo posle 22 se racuna.
(Marko, 13. januar 2019 09:33)

E vidis, ovo je sustina naseg problema. generalno. Ti pricas o sebi, ali u mnozini jer smatras da je tvoj raspored ispravan i da svi imaju isti. Ja npr nemam decu i jako me nerviraju nevaspitana deca komsija. Takodje ne veceram kod kuce skoro nikad. Da li da generalizujemo pa da kazemo da niko ne sme da se cuje u zgradi u vreme kad meni to odgovara? Ne. Samo vaspitajte decu i nema problema.

samuraj i ustani narode

pre 5 godina

Ovo samo ovi da smisle,

da tisina bude od 16-18 ? Pa ko to spava u 18 uvece ? Ni bebe ne spavaju.

A treba busilica da mi lomi u 14h kad mi beba spava ili majka odmara ?
Ili da mi majstori skidaju plocice iz susednog stana u 7 ujutru

Kucni red u zgradama bi trebao da bude ovakav - od 13-17h kao i do sada sto je bilo i 20-9.

Ako majstori ne mogu da izvedu posao od 9 ujutru do 13h onda im niko nije kriv. I uvece jos 3h.

Ko daje ove predloge, za ciji je ovo interes. Mora da je i ovo u portfoliju za agendu protiv Srba, da nas jos vise istresiraju.

cuj odmor popodne od 16-18. Koji idiotizam i bezobrazluk

Bojan

pre 5 godina

@Srđan
Kad ti to radiš pa možeš da legneš u 14h?
Ja pre 17-18h nisam kući, pa mi nije jasno, a i kad se vratim čekaju me obaveze.
Srdjane, postoji mnogo ljudi koji rade u nocnim smenama. Nemojte ljudi komentarisati tako sto sebe postavljate u centru sveta. Posmatrajte zivot malo sirim okvirom.

Aлекса

pre 5 godina

У Швајцарској је од 12 до 1 поподне и наравно, од 10 увече до 7 ујутру. Недељом цео дан. Некако ми је ово од 4 до 6 мало чудно

koki

pre 5 godina

A jeftina struja do 8 ujutru. A tisina do 7, a vikendom do 8 i 10. Dajte nam onda jeftinu struju u drugom terminu, kao sto imaju svi drugi gradovi i sela, na primer od 18-22.

Miki

pre 5 godina

Popodnevno “zatisje” na zapadu je od 14 do 17 h.
(Srrrrrrrrrdjan, 13. januar 2019 09:02)

Ne znam o kom "zapadu" ti ovde pricas. Zivim u Holandiji i ovde je na nivou drzave zakonom ustanovljeno zatisje samo izmedju 10 uvece i 8 ujutro. Pod zatisjem se podrazumeva zabrana burgijanja, lupanja cekicem, pustanja glasne muzike itd - svega sto prelazi 80 dB ili tako nesto. Vrzmanje ljudi po stanovima u vreme odlaska na posao je normalna stvar i niko to ne sprecava, iako su zidovi tanki i cujem im svaku rec. Ali to je cena koju placas stanovanjem u stambenoj zgradi. Bas zato stambene zgrade nisu popularne i ljudi vise vole porodicne kuce. Takodje, nedeljom i praznicima ne smes da pravis veliku buku i to vazi ceo dan. Ali nema nikakve popodnevne dremke, to postoji samo u Spaniji (tzv. siesta) i Italiji, gde se radi dvokratno i gde to ima smisla. I naravno u Srbiji, gde to nema smisla, jer se vec vise od pola veka ne radi dvokratno. I nije tacno da je taj odmor popodne izmisljen zbog nekakve dece, ne znam odakle vam to. To je ostatak starih vremena kada se i u Srbiji radilo dvokratno.

Marko

pre 5 godina

Ma kakav kucni red? Kakav poslepodnevni odmor?
U to vreme ljudi rade, ili su u skoli, ili su dosli sa posla i spremaju veceru sa decom. Tj svi su budni i aktivni.. Samo posle 22 se racuna.

Warpten

pre 5 godina

Ljudi trazio bih savet. Vec duze vreme ispod mene se cuje dete koje po ceo dan lupa dok trci. Nelogicnost je sto sam ja stan iznad ali stan mi odzvanja. Zalio se, lupao im nazad ali nista.
Muka je kad hocete da dremnete popodne ali se cuje trcanje. Bukvalno poludim da lupam i ja njima pa onda cujem i svadju.
Oni kao da ne izlaze iz stana jer je stalno neka svadja i lupanje ispod mene.
Ne znam da li da pretim sa policijom ali sta i da dodju napisace im kaznu a meni mogu i auto da izgrebu.
Uzas je ziveti u stanu!

Nadzirac

pre 5 godina

Dok se radilo "kako je Bog rekao" od "7 do 3", mogao si posle rucka, ili da dremas, ili da zavrsavas puno toga - kupovine, sport, hobiji, izleti......

Sada kada dodjes kuci u 18h, sta da radis? Da rucas ili veceras? Ako odspavas malo, onda uvece ne mozes da zaspis. Nista, ama bas nista ne mozes od privatnih poslova da zavrsis. Sve mora da ceka subotu i nedelju, kada umesto odmora, jurcas kojekuda da sve pozavrsavas sto ti se nakupilo.

Dakle, vratiti staro radno vreme i nema potrebe za izmenom pravilnika o kucnom redu.

Mnogobrojni primeri dokazuju da sam u pravu. Pogledajte kako su organizovani uslovi zivota u: bolnicama, vrticima, vojsci, zatvorima, hotelima........
Uvek je rucak oko 15h.

Jednostavno to je najoptimalnije za ljudsku biologiju, ali to se sada namerno krsi.

Reziel

pre 5 godina

Gledajte, problem nije u tome što tu i tamo neki klinac napravi žurku u zgradi. Problemi sa bukom su renoviranje stanova koje radi kako se kome ćefne, i blizina ugostiteljskih objekata stambenim zgradama. Imati kafanu sa živom muzikom, u lokalu od 100m2, u stambenoj zgradi... To je pakao i za stanare te zgrade, ali i za sve ostale. Jednostavno, kafići u okviru rezidencinalnih zona ne mogu da rade posle 22h, bez žive muzike i jasno precizirane glasnosti muzike. Ima tu i drugih problema, parkiranje, pijani gosti koji prave buku, lome, mokre u ulazima... Svako ko ozbiljno radi nešto u životu, zna da ceni tišinu i nije mu važno da li ima kafić na 50m od kuće.

.

pre 5 godina

ovo vazi za burgijanje i radove u stanu. A, tisina mora uvek da bude. Sem glasnijeg razgovora nista od komsije ne smes da cujes, ni muziku...., muzika u njegovom stanu ne sme da bude toliko glasna da se cuje u drugom i tacka. Sve sto proizvodi buku koja se cuje van mog stana je buka. Ovde mislim na igru, skakanje, glasnu muziku, pa i vodjenje ljubavi.... To vazi za uvek ne samo u vreme apsolutne tisine. Moze da se tolerise i kad nije apsolutni mir npr samo usisivac, zamor od gostiju ne divljanje, vristanje, naravno plac bebe i to je to. Narod je primitivan posebno mladi sa preglasnom muzikom.

Pajazzo

pre 5 godina

Posto se vise dece radja u visokim zgradama, kako mudro rece Vodja, trebalo bi i ovo prilagoditi njima. Deca spavaju recimo od 13h, retko koje dete spava od 4 popodne. Tisina od 16-18 je nebuloza. I zasto tek od 22h? Opet ista prica, vecina dece leze oko 20h-21h, barem bi tako trebalo da bude, tako da bi tisina od 20h imala smisla

U trendu

pre 5 godina

Takodje treba poostriti i kaznenu politiku, bez toga nista. Ko burgija ili pusta narodnjake glasno,u vreme kada ne bi smeo, odmah u zatvor do mesec dana prvi put, tri meseca drugi i tako dalje. Ili kazne od 20 pa 50 pa 100 hiljada !

Klinci

pre 5 godina

@Dejan:zasto ne lansiras raketu ako vec mozes?
Ja igram fudbal sa ortacima na igralistu,kojih ima,rostiljam retko,skoro nikada ali kada me pozove neko ima livada i mesta za to koliko hoces.I?
Poenta je da budemo ljudi,kulturni,civilizovani,postujemo tudje i svoje.Ne da raspravljamo ko kada spava,radi.Normalno je da zivis u skladu sa uslovima stanovanja i ne ugrozavas druge.Sta je tu sporno?

Dex

pre 5 godina

Popodnevno “zatisje” na zapadu je od 14 do 17 h. I to mi ima neku logiku jer tada moze da se odspava. Ovo od 16 do 18 h stvarno nema nikakvu svrhu.
(Srrrrrrrrrdjan, 13. januar 2019 09:02)

Gde radiš ti kad možeš da odspavaš radnim danima, negde između 14 i 17h?
(Kraba, 13. januar 2019 09:27)

Kao prvo, u nekim zemljama je u modi radno vreme iz dva dela, tj. s pauzom (Spanija i Grcka kao primeri). Kao drugo, ne radi se svaki dan. Sve cesca je praksa od cetiri radna dana u nedelji. Kao trece, postoje i slobodni dani, bolovanja. Kao cetvrto, valjda ces nekad zavrsiti u penziji? Kao peto, deca ne ostaju ceo dan u skoli. Kao sesto, studenti mogu biti kuci u to doba dana. I naravno, nazalost, kao sedmo, postoji sansa da si nezaposlen ili izmedju dva posla.
Ukratko, desava se da ljudi budu u sopstvenoj kuci.

Nezadovoljna

pre 5 godina

Da li su ti ljudi koji smišljaju propise ikada pomislili da se malo raspitaju kada se stvarno nešto dešava ili žive isključivo u svom svetu? Ne vidim nikakvu svrhu da popodnevni “mir” bude 16-18h, jer se tad ljudi vraćaju s posla i mora da bude nekog komešanja, počev od liftova. Dodatno, dnevno spavanje male dece (moje sve troje) je uglavnom oko 14h i tad je najvažnije da ne bude burgijanja i lupanja po zgradi. Molim nadležne da se ne prave pametni i ne kvare ono što ne treba dirati. Nadam se da će bar neko pročitati moje mišljenje. Hvala

Boris Banović

pre 5 godina

Kućni red će morati da se poštuje uvek, a u određenim vremenskim intervalima neće biti dozvoljeno narušavanje kućnog mira ( glasna muzika, izvođenje građevinskih radova koji izazivaju buku veću od propisane itd, itd !

ZoranJ

pre 5 godina

Mi kao nacija očigledno preziremo svaku vrstu različitosti, hendikepa, nemoći i sl. Nerviraju nas penzioneri u autobusu, majke sa decom koje bi preko reda, homoseksualci na ulici, osobe u invalidskim kolicima, pobogu šta ima da nam zauzimaju prostor, neka lepo sede kući, mi koji smo fala bogu sposobni, mi koji radimo, mi smo građani prvog reda, sve bre nama ima da se ugađa. Šta ima bebe da spavaju popodne od 13h, valjda smo mi koji radimo do 17h kod privatnika valjda najvažniji. Aman ljudi, prst na čelo, recite hvala bogu da ste zdravi i radno sposobni, spavaćete kad odete u penziju, mislite malo na one koji ne mogu

Lange

pre 5 godina

A sta je sa kaznama za roditelje sa nevaspitanom malom decom? U zkonu jasno stoji da je tokom celog dana zabranjeno trcanje, loptanje i bilo kakvo narusavanje mirnog koriscenja stana. Buka u vezi radova je ok jer su oni potrebni, mendjutim pustanje glasne muzike, klompe po stanu i trcanje i igranje fudbala od strane dece po stanu nikako nisu neophodni i potrebni. Stanovi nisu teretane da u njima mozete praviti buku sa spravama, kao ni azili za kerove, pa da vam laju od gore ili od dole. Znacu u BG i Srbiji se mora toliko toga srediti jer smo prava selendra. Mir je bozji i mora se gledati da bude uvek ili uvek obezbedjen. Ko nece da slusa drakonske kazne, pa ce da nauci da bude poslusan. Koknretno znam da zakon o buci koji nema veze sa ovim zakonom zabranjuje trcanje, loptanje od 00-24h medjutim to niko ne postuje a kada policiji date isti da procita, pocnu da se iscudzavaju pa zovu stanicu da provere kako da reaguju, u glavnom pisu samo prijave , medjutim trebalo bi i da hapse nesavesne roditelje koji su duzni da 24h bdiju nad decom i prate svaki njihov pokret. Ja sam recimo bio u stanju na krv i noz sa komsijom sto su mi trcala njegova deca, tako da je na zalost sve zavrseno njegovim odlaskom u neki drugi stan. Sta cemo sa mrvicama, jer postoje oni koji hrane ptice mrvicama hleba kultura Beograda. Ljudi budite svoji i izborite se za svoje pravo, ako treba i silom, ali imate lepak u bravu, razbijanje prozora i slicno, ono prvo ako ovo ne upali.

cojle

pre 5 godina

izdavanje zajedničkih prostorija?!?!

Pa zar postoji i jedna zgrada u BGD da ima podrum il tavan ili terasu koju neko već nije uzurpirao i pretvorio u stan?

Ivana

pre 5 godina

U periodu od 16 - 18 se ljudi vraćaju polako sa posla, deca iz vrtića, škole i svakako je galama, teško će to uspeti da utišaju. Zna se kad treba da je odmor i zbog koga - zbog dece i starih koji nisu na poslu, školi ili vrtiću i koji odmaraju mahom posle ručka, dakle tipa onaj komunjarski propis od 14 - 17 je bio sasvim ok. I naravno, jako je važno da se svi utišaju posle 22 uveče, za drugo nema ni veze toliko.

Jana

pre 5 godina

@Bojan

U 14 spavaju upravo ljudi koji rade noćne smene. Jer ako imaju decu, dok odu u školu, vrtić, spremi se klopa, šta god, nema spavanja ujutru nego baš tad. U 14 spava i većina male dece kao i penzosi posle ručka. 14 - 17 jeste idealno, ne bih ja to dirala. Posle kad se svi vraćaju sa posla i svakako je buka, može slobodno ii da se burgija i sve, pa opet tišina u 22. Idealno.

ненад

pre 5 godina

а шта ћемо са ђубретом,паркираним аутомобилима по зеленим површинсма,блатом,тротоарима који служе за паркирање а не за пешаке!!!!отворите очи и немојте нам продавати стари закон него засуците рукаве и уведите неке новине.нпр:снимање или сликање особе или аутомобила која баца ђубре кроз терасу или се паркира где хоће,е онда се лепо проследи конуналцима па нека га гањају!уштедели би и време и новац!

CC

pre 5 godina

Evo, kod mene komsija vec 4 meseca renovira stan, buse, lupaju, kuckaju, odnose sut, ostave na stepenistuba rnekoliko sati brdo prasine od svega pre nego usisaju i tako od 08,30 do 10 uvece svaki dan. Sad se uselio novi vlasnik u stan ispod i on nastavlja sa istim renoviranjem i trajace nekoliko meseci. Nema spavanja preko dana i niko ne zahteva a ni kucni red ne odredjuje takvu mogucnost preko dana, da, da ali to je u Norveskoj.:-))) Sta da kzem, mnogo ste razmazeni, te jedan spava od 1-3, drugi, od 3-5, treci od 4-6, pa ko da vam ugodi!?:-))))) Kupite kuce 50km od grada pa cete imati bas to sto vam treba.:-))))

D

pre 5 godina

Ja ne mogu da verujem da vecina misli da je po podnevni odmor izmisljen zbog dece?Pa valjda i odrasli odmaraju?Ne spavaju ni sva deca u isto vreme.Meni licno mnogo vise znaci da se definise to od 22h i vikend,posto se obavezno sub i ned komsija,koji je inace u penziji,obavezno seti da burgija od 08h,a radnim danom cuti.Zbog raznoraznih bolesnika treba udariti po dzepu.

Džoni

pre 5 godina

Kad nešto renoviraš u stanu tipa kupatilo smatram da je bolje da na primer dva dana ide drndanje, bušenje i lupanje ceo dan i to je to od tih grubih bučnih radova, nego da nedelju dana to sve radiš po par sati dnevno. Ja smatram da je iritantnija po stanare ova druga varijanta?

Nikola

pre 5 godina

U Subotici, bar u mojoj zgradi, a verujem i u ostalim, vise od 2 godine vaze ove odredbe iz kucnog reda navedene u tekstu, tako da nista novo...

blabla

pre 5 godina

Pa da li je moguce razmisljati egoisticno samo onako kako "ja" zivim mi odgovara. Gde su tu stari koji se odmaraju od dva do pet, deca, ljudi koji rade u smenama... Za one koji rade do uvece nema svrhe jedino vikendom, ne rade svi od pola osam do pola cetiri!
(Mici, 13. januar 2019 10:46)

Ne rade svi u tom terminu ali necemo valjda da se orijentisemo prema izuzecima?! I ako su ovi na poslu od 8-16, ovi iz nocne smene spavaju, deca isto spavaju, a stari svakako ne prave buku, PA KO ONDA PRAVI BUKU u to vreme?!

auto - moto

pre 5 godina

Najgore je kada ti je prozor okrenut ka prometnoj ulici ili putu. Buka ne prestaje. I nema otvaranja prozora, koliko zbog buke toliko i zbog smrada izduvnih gasova.

pit anje

pre 5 godina

A kad se ulazi u stan k'o u komunističko vreme i pravi šteta, ili galama, kome se piše kazna?
I šta je sa zgradama koje nisu legalne, za njih pretpostavljam ne važi ni kužni red?

sabbath94

pre 5 godina

Ljudi bre, zato kuca na periferiji grada, s malo vecim placem, kosta kao trecina bilo kakvog stana u gradu, tisina je kad ti hoces, buka kad ti odgovara, rostilj bilo kad i bilo gde. Potpuna sloboda, nemoj da mi zamerite, ali mi zivot u stanu deluje ko ptica u kavezu.

Swarog

pre 5 godina

Ja zivim u jednom velikom gradu koji je poznat po notornom "partijanju", turistima i svakoj mogucoj buci kako u zgradi tako i na ulicama. Mir po zakonu vlada od 22:00 do 7 (i ugostitelji moraju da zatvore baste u 22:00) ali je realno nemoguce to pravilo sprovesti, tako ce biti i kod vas. Zakon sluzi bukvalno da ako je neko napravio pozvao 50 ljudi u stan ili radi neku nenormalnu buku bude u tome onemogucen ali "normalno" kucno lupanje, muziciranje, slonovsko hodanje i trcanje po stanu, nepotrebno lupanje prozorima i vratima i sl. se ne sankcionise niti su komsije realno sposobne da saslusaju, private postojanje problema i koriguju ponasanje. Sve se svodi na taj isti fazon koji je cuje i u BG: "U gradu se partija a tebi ako se ne svidja preseli se u..." Ja takodje volim da se zabavljam ali kad sam u stanu koji preskupo iznajmljujem zelim da me se ne uznemirava. Ne zalost nemoguce, jedina opcija je ili kuca ili mozda stan na poslednjem spratu i prema spoljasnjem zidu zgrade koji gleda u dvoriste... I jos da dodam, za barove postoji resenje, adekvatna zvucna izolacija i da vlasnik pazi da se gosti posle 22:00 ne skupljaju pred lokalom. Problem je sto se tu radi o velikoj investiciji...

blabla

pre 5 godina

Ovaj popodnevni odmor je zbog male dece i njihovog spavanja popodne. Kad ti neko burgija da vidim kako ćeš da ga uspavaš.
(jole, 13. januar 2019 10:16)

Naravno. Nikako za one koji rade do 4...

Mici

pre 5 godina

Pa da li je moguce razmisljati egoisticno samo onako kako "ja" zivim mi odgovara. Gde su tu stari koji se odmaraju od dva do pet, deca, ljudi koji rade u smenama... Za one koji rade do uvece nema svrhe jedino vikendom, ne rade svi od pola osam do pola cetiri!

mokisa

pre 5 godina

Ljudi ukapirajte jedno ovaj popodnevni odmor je napravljen da mogu mala deca i stariji da odmore (normalno i one koji rade nocne smene a ima ih dosta) Nemojte biti egoisti, kakav crni popodnevni odmor za one koji rade do 16,17h casova? Pa ti koji dodju tada kuci mogu samo da veceraju i onda u krevet.Ko normalan leze u 18h pa da posle ne moze nocu da spava?Znaci stari propis je dobar ali se uglavnom ne postuje. Nije bas u komunizmu sve bilo lose i nelogicno.

gunđalo

pre 5 godina

Ovo je totalno pogrešno. A podnevna dremka za malu decu koja je obično između 12 i 16 (zavisno od ritma deteta), šta će bilo kome mir u kući u periodu posle 16h, kad je to jedino vreme kada možete majstora da pozovete u kuću da vam reši neke stvari jer ste na poslu preostalo vreme....
Veća tišina treba detetu za dremku nego odrasloj osobi.

PD

pre 5 godina

Mene mnogo više zanima definisanje šta je "preglasno" i čime će to da se utvrđuje, u odnosu na vreme.
Čak i da ljudi rade od 7-15h, opet dok stignu kući i "raskomote" se, ne može da bude pre 16h.

milosh

pre 5 godina

Psihički savršeno zdravoj osobi neće smetati bilo kakva buka za odmor pa čak i spavanje. Problem je što niko od nas nije takav. Još kada smo bili deca (pričam o gradskoj deci) su nas utišavali pa sada i nama smeta buka. I to je jedno veliko vrzino kolo

Stefan cerak

pre 5 godina

Nedelja ceo dan, subota do 10 ujutru.. a sto se tice radnih dana, do kad god da radite, 4 ili 5, jos sat vremena ste minimum u prevozu tako da slobodno moze da se stavi i od 17 do 19, ne da bi ljudi spavali, nego da bi bila tisina za vreme rucka. Ps.niko i ne postuje ovaj pravilnik da se razumemo...

Mesec

pre 5 godina

Ljudi grad je bucan sam po sebi. U zgradama ljudi moraju imati vise tolerancije i strpljenja. Daj Boze da je sve ostalo sredjeno, a da je problem samo buka i vreme za odmor.

nako

pre 5 godina

Zivim u staroj zgradi u centru, zidovi su debeli i retko kad cujem komsije u bilo kom obliku. Mozda kad neko pravi sedeljku ali cak i tad se jedva cuje, i da nije noc i tisina ne bih ni primetio. Medjutim, imam jedan problem a verujem i moje komsije. Valjda su cevi dotrajale i kad neko odvrne vodu cuje se onaj pisakv glas i vibrira zid. Nije nista strasno ali je jako iritantno, posebno uvece. A te glavne cevi nekako prolaze po vertikali, kroz centar zgrade. Razmisljam da uradim zvucnu izolaciju, video sam da u zavisnosti sta radite cena ide od 800 do 2000 dinara po metru kvadratnom. A meni be trebalo mozda nekih 10-15 kvadrata da se izoluje sto nije neka investicija za miran zivot. Preporucujem i ostalima, jer ovako se samo bzvze nervirate.

Pex

pre 5 godina

Kako se zove drustveno uredjenje u kome vam se drzava mesa u svakodnevni zivot govoreci vam gde da se parkirate,kada da se odmarate i dajuci vam jedan izvor informacija?istorija itekako poznaje takve slucajeve,pitanje je da li ih vi prepoznajete?

skorpija

pre 5 godina

Kucni red od 13h je omogucavao maloj deci da odspavaju na miru.
U soliterima poput mog, gde su konstantno radovi po stanovima, odbusilica i cekica deca nece imati dnevni san.

X

pre 5 godina

Mislim da bi bilo dobro odrediti i neke mesece za renoviranje. Npr. skupstina stanara odredi da se svi bucni radovi u stanovima tipa renoviranja, mogu raditi samo u recimo u aprilu i oktobru. Neka druga zgrada ce izabrati druge mesece, da se ravnomerno raspodele majstori. I sad, Markovici, Jovanovici i Petrovici pocinju radove ISTOVREMENO i zavrsavaju za mesec dana. Nema vise ono, Markovici zavrse, nastavljaju Jovanovici da svrdlaju, onda stemuju Petovici...i tako cele godine neko nesto lupa po zgradi! Plus, posto imaju samo mesec dana da zavrse, moraju da zovu ozbiljne majstore, a ne majstora Ziku koji lagano razvlaci radove tri meseca!

Bšbzk

pre 5 godina

Predstavnici Gradskog veća, kao i svi zaposleni u gradskim, opštinskim i republičkim organima uprave rade od 08:30 do 16:30. Kome, onda, odgovara kućni red od 16:00 do 18:00?

Srrrrrrrrrdjan

pre 5 godina

Popodnevno “zatisje” na zapadu je od 14 do 17 h. I to mi ima neku logiku jer tada moze da se odspava. Ovo od 16 do 18 h stvarno nema nikakvu svrhu.

samuraj i ustani narode

pre 5 godina

Ovo samo ovi da smisle,

da tisina bude od 16-18 ? Pa ko to spava u 18 uvece ? Ni bebe ne spavaju.

A treba busilica da mi lomi u 14h kad mi beba spava ili majka odmara ?
Ili da mi majstori skidaju plocice iz susednog stana u 7 ujutru

Kucni red u zgradama bi trebao da bude ovakav - od 13-17h kao i do sada sto je bilo i 20-9.

Ako majstori ne mogu da izvedu posao od 9 ujutru do 13h onda im niko nije kriv. I uvece jos 3h.

Ko daje ove predloge, za ciji je ovo interes. Mora da je i ovo u portfoliju za agendu protiv Srba, da nas jos vise istresiraju.

cuj odmor popodne od 16-18. Koji idiotizam i bezobrazluk

Lange

pre 5 godina

A sta je sa kaznama za roditelje sa nevaspitanom malom decom? U zkonu jasno stoji da je tokom celog dana zabranjeno trcanje, loptanje i bilo kakvo narusavanje mirnog koriscenja stana. Buka u vezi radova je ok jer su oni potrebni, mendjutim pustanje glasne muzike, klompe po stanu i trcanje i igranje fudbala od strane dece po stanu nikako nisu neophodni i potrebni. Stanovi nisu teretane da u njima mozete praviti buku sa spravama, kao ni azili za kerove, pa da vam laju od gore ili od dole. Znacu u BG i Srbiji se mora toliko toga srediti jer smo prava selendra. Mir je bozji i mora se gledati da bude uvek ili uvek obezbedjen. Ko nece da slusa drakonske kazne, pa ce da nauci da bude poslusan. Koknretno znam da zakon o buci koji nema veze sa ovim zakonom zabranjuje trcanje, loptanje od 00-24h medjutim to niko ne postuje a kada policiji date isti da procita, pocnu da se iscudzavaju pa zovu stanicu da provere kako da reaguju, u glavnom pisu samo prijave , medjutim trebalo bi i da hapse nesavesne roditelje koji su duzni da 24h bdiju nad decom i prate svaki njihov pokret. Ja sam recimo bio u stanju na krv i noz sa komsijom sto su mi trcala njegova deca, tako da je na zalost sve zavrseno njegovim odlaskom u neki drugi stan. Sta cemo sa mrvicama, jer postoje oni koji hrane ptice mrvicama hleba kultura Beograda. Ljudi budite svoji i izborite se za svoje pravo, ako treba i silom, ali imate lepak u bravu, razbijanje prozora i slicno, ono prvo ako ovo ne upali.

Dejan

pre 5 godina

Zato braco moja, lepo uzmite i sazidajte kucu... Ne mora bas u centru BGa... Moze malo i na perifiriji... I ne moze niko da vam govori sta i kako... Zivim u unutrasnjosti, van grada, imam kucu od 250 kvadrata i poslovni prostor od 500 kvadrata i oko 2 hektara placa... Zamalo bih mogao raketu da lansiram iz dvorista, niko ne bi mogao nista da mi kaze. A jedan stan od 150 kvadrata u BGu kosta k'o pola svega navedenog, al dzaba, nemas tu slobodu. Doduse, kada padne sneg, idem sa svojom grtalicom da cistim. Sve sisteme moram sam da odrzavam, pa i pelet moram sam da stovaram, al ej, bar mogu da upalim ATV i da divljam po dvoristu... Ili da zovnem drugare da igramo fudbal i da raspalimo rostilj. Nije sve u ta cetiri zida. Cisto da naglasim, posto ce mnogi pogresno da razumeju ovo gore. Zeleo sam da kazem da lepo zive i oni koji ne zive u stanovima i zgradama, iako mnogi misle da nije tako.

Marko

pre 5 godina

Ma kakav kucni red? Kakav poslepodnevni odmor?
U to vreme ljudi rade, ili su u skoli, ili su dosli sa posla i spremaju veceru sa decom. Tj svi su budni i aktivni.. Samo posle 22 se racuna.

milosh

pre 5 godina

Psihički savršeno zdravoj osobi neće smetati bilo kakva buka za odmor pa čak i spavanje. Problem je što niko od nas nije takav. Još kada smo bili deca (pričam o gradskoj deci) su nas utišavali pa sada i nama smeta buka. I to je jedno veliko vrzino kolo

Pex

pre 5 godina

Kako se zove drustveno uredjenje u kome vam se drzava mesa u svakodnevni zivot govoreci vam gde da se parkirate,kada da se odmarate i dajuci vam jedan izvor informacija?istorija itekako poznaje takve slucajeve,pitanje je da li ih vi prepoznajete?

Aлекса

pre 5 godina

У Швајцарској је од 12 до 1 поподне и наравно, од 10 увече до 7 ујутру. Недељом цео дан. Некако ми је ово од 4 до 6 мало чудно

Nije sve u parama nesto je i u novcu

pre 5 godina

Ima svrhu, ko spava tokom radnog dana u 13 casova ? Meni je ovo logicnije taman ljudi tada oko 16, 17 casova dolaze sa posla i hoce mir i tisinu. Ovo do sada je bilo besmisleno i glupo.

Warpten

pre 5 godina

Ljudi trazio bih savet. Vec duze vreme ispod mene se cuje dete koje po ceo dan lupa dok trci. Nelogicnost je sto sam ja stan iznad ali stan mi odzvanja. Zalio se, lupao im nazad ali nista.
Muka je kad hocete da dremnete popodne ali se cuje trcanje. Bukvalno poludim da lupam i ja njima pa onda cujem i svadju.
Oni kao da ne izlaze iz stana jer je stalno neka svadja i lupanje ispod mene.
Ne znam da li da pretim sa policijom ali sta i da dodju napisace im kaznu a meni mogu i auto da izgrebu.
Uzas je ziveti u stanu!

Kraba

pre 5 godina

Popodnevno “zatisje” na zapadu je od 14 do 17 h. I to mi ima neku logiku jer tada moze da se odspava. Ovo od 16 do 18 h stvarno nema nikakvu svrhu.
(Srrrrrrrrrdjan, 13. januar 2019 09:02)

Gde radiš ti kad možeš da odspavaš radnim danima, negde između 14 i 17h?

X

pre 5 godina

Mislim da bi bilo dobro odrediti i neke mesece za renoviranje. Npr. skupstina stanara odredi da se svi bucni radovi u stanovima tipa renoviranja, mogu raditi samo u recimo u aprilu i oktobru. Neka druga zgrada ce izabrati druge mesece, da se ravnomerno raspodele majstori. I sad, Markovici, Jovanovici i Petrovici pocinju radove ISTOVREMENO i zavrsavaju za mesec dana. Nema vise ono, Markovici zavrse, nastavljaju Jovanovici da svrdlaju, onda stemuju Petovici...i tako cele godine neko nesto lupa po zgradi! Plus, posto imaju samo mesec dana da zavrse, moraju da zovu ozbiljne majstore, a ne majstora Ziku koji lagano razvlaci radove tri meseca!

Pajazzo

pre 5 godina

Posto se vise dece radja u visokim zgradama, kako mudro rece Vodja, trebalo bi i ovo prilagoditi njima. Deca spavaju recimo od 13h, retko koje dete spava od 4 popodne. Tisina od 16-18 je nebuloza. I zasto tek od 22h? Opet ista prica, vecina dece leze oko 20h-21h, barem bi tako trebalo da bude, tako da bi tisina od 20h imala smisla

Nezadovoljna

pre 5 godina

Da li su ti ljudi koji smišljaju propise ikada pomislili da se malo raspitaju kada se stvarno nešto dešava ili žive isključivo u svom svetu? Ne vidim nikakvu svrhu da popodnevni “mir” bude 16-18h, jer se tad ljudi vraćaju s posla i mora da bude nekog komešanja, počev od liftova. Dodatno, dnevno spavanje male dece (moje sve troje) je uglavnom oko 14h i tad je najvažnije da ne bude burgijanja i lupanja po zgradi. Molim nadležne da se ne prave pametni i ne kvare ono što ne treba dirati. Nadam se da će bar neko pročitati moje mišljenje. Hvala

.

pre 5 godina

ovo vazi za burgijanje i radove u stanu. A, tisina mora uvek da bude. Sem glasnijeg razgovora nista od komsije ne smes da cujes, ni muziku...., muzika u njegovom stanu ne sme da bude toliko glasna da se cuje u drugom i tacka. Sve sto proizvodi buku koja se cuje van mog stana je buka. Ovde mislim na igru, skakanje, glasnu muziku, pa i vodjenje ljubavi.... To vazi za uvek ne samo u vreme apsolutne tisine. Moze da se tolerise i kad nije apsolutni mir npr samo usisivac, zamor od gostiju ne divljanje, vristanje, naravno plac bebe i to je to. Narod je primitivan posebno mladi sa preglasnom muzikom.

mikin

pre 5 godina

Sto bi moja baka rekla: "Besposlen pop i jariće krsti". Kod nas vec POSTOJE zakoni samo se ne sprovode. Sta vas sprecava da postujete postojece zakone? Od maja do novembra ne mogu da spavam do 3-4 sata ujutro ud buke okolnih kafica! Koga ih sprecava da primene zakon? Mito, besplatno pice ili vecera.
A ovo od 16-18 je tek budalastina. Opravdano bi bilo od 15-17, posle toga je smejurija!

blabla

pre 5 godina

Pa da li je moguce razmisljati egoisticno samo onako kako "ja" zivim mi odgovara. Gde su tu stari koji se odmaraju od dva do pet, deca, ljudi koji rade u smenama... Za one koji rade do uvece nema svrhe jedino vikendom, ne rade svi od pola osam do pola cetiri!
(Mici, 13. januar 2019 10:46)

Ne rade svi u tom terminu ali necemo valjda da se orijentisemo prema izuzecima?! I ako su ovi na poslu od 8-16, ovi iz nocne smene spavaju, deca isto spavaju, a stari svakako ne prave buku, PA KO ONDA PRAVI BUKU u to vreme?!

CC

pre 5 godina

Evo, kod mene komsija vec 4 meseca renovira stan, buse, lupaju, kuckaju, odnose sut, ostave na stepenistuba rnekoliko sati brdo prasine od svega pre nego usisaju i tako od 08,30 do 10 uvece svaki dan. Sad se uselio novi vlasnik u stan ispod i on nastavlja sa istim renoviranjem i trajace nekoliko meseci. Nema spavanja preko dana i niko ne zahteva a ni kucni red ne odredjuje takvu mogucnost preko dana, da, da ali to je u Norveskoj.:-))) Sta da kzem, mnogo ste razmazeni, te jedan spava od 1-3, drugi, od 3-5, treci od 4-6, pa ko da vam ugodi!?:-))))) Kupite kuce 50km od grada pa cete imati bas to sto vam treba.:-))))

sabbath94

pre 5 godina

Ljudi bre, zato kuca na periferiji grada, s malo vecim placem, kosta kao trecina bilo kakvog stana u gradu, tisina je kad ti hoces, buka kad ti odgovara, rostilj bilo kad i bilo gde. Potpuna sloboda, nemoj da mi zamerite, ali mi zivot u stanu deluje ko ptica u kavezu.

Prénom

pre 5 godina

Dzaba svi propisi kad smo kao narod 0. Vecina misli da ako su kupili stan ili placaju kiriju da unutra mogu da rade sta hoce i kad hoce. Plase se samo sile (kriminalaca), ako si starija osoba ili samo neko ko je kulturan i fin, ne fermaju te ni dva posto. Posle kad dodje do krvi onda plac i kukanje "pa bio je fin komsija"... Treba vam propis da vam kaze da postujete red i mir??? Sad ce svi da stave plus a u praksi puste dete da baca delove od FAP-a po stanu i kad imaju sex zavijaju i skarlicu kao da su sami na planeti. Valjda zele da svi cuju kako su oni dobri u krevetu? Tuga Srbi, nacija egoista (mada je to sad na globalnom nivou).

Bojan

pre 5 godina

@Srđan
Kad ti to radiš pa možeš da legneš u 14h?
Ja pre 17-18h nisam kući, pa mi nije jasno, a i kad se vratim čekaju me obaveze.
Srdjane, postoji mnogo ljudi koji rade u nocnim smenama. Nemojte ljudi komentarisati tako sto sebe postavljate u centru sveta. Posmatrajte zivot malo sirim okvirom.

Dex

pre 5 godina

Popodnevno “zatisje” na zapadu je od 14 do 17 h. I to mi ima neku logiku jer tada moze da se odspava. Ovo od 16 do 18 h stvarno nema nikakvu svrhu.
(Srrrrrrrrrdjan, 13. januar 2019 09:02)

Gde radiš ti kad možeš da odspavaš radnim danima, negde između 14 i 17h?
(Kraba, 13. januar 2019 09:27)

Kao prvo, u nekim zemljama je u modi radno vreme iz dva dela, tj. s pauzom (Spanija i Grcka kao primeri). Kao drugo, ne radi se svaki dan. Sve cesca je praksa od cetiri radna dana u nedelji. Kao trece, postoje i slobodni dani, bolovanja. Kao cetvrto, valjda ces nekad zavrsiti u penziji? Kao peto, deca ne ostaju ceo dan u skoli. Kao sesto, studenti mogu biti kuci u to doba dana. I naravno, nazalost, kao sedmo, postoji sansa da si nezaposlen ili izmedju dva posla.
Ukratko, desava se da ljudi budu u sopstvenoj kuci.

Neko iz mase

pre 5 godina

@Srđan
Kad ti to radiš pa možeš da legneš u 14h?
Ja pre 17-18h nisam kući, pa mi nije jasno, a i kad se vratim čekaju me obaveze.

ZoranJ

pre 5 godina

Mi kao nacija očigledno preziremo svaku vrstu različitosti, hendikepa, nemoći i sl. Nerviraju nas penzioneri u autobusu, majke sa decom koje bi preko reda, homoseksualci na ulici, osobe u invalidskim kolicima, pobogu šta ima da nam zauzimaju prostor, neka lepo sede kući, mi koji smo fala bogu sposobni, mi koji radimo, mi smo građani prvog reda, sve bre nama ima da se ugađa. Šta ima bebe da spavaju popodne od 13h, valjda smo mi koji radimo do 17h kod privatnika valjda najvažniji. Aman ljudi, prst na čelo, recite hvala bogu da ste zdravi i radno sposobni, spavaćete kad odete u penziju, mislite malo na one koji ne mogu

Mesec

pre 5 godina

Ljudi grad je bucan sam po sebi. U zgradama ljudi moraju imati vise tolerancije i strpljenja. Daj Boze da je sve ostalo sredjeno, a da je problem samo buka i vreme za odmor.

Boris Banović

pre 5 godina

Kućni red će morati da se poštuje uvek, a u određenim vremenskim intervalima neće biti dozvoljeno narušavanje kućnog mira ( glasna muzika, izvođenje građevinskih radova koji izazivaju buku veću od propisane itd, itd !

gunđalo

pre 5 godina

Ovo je totalno pogrešno. A podnevna dremka za malu decu koja je obično između 12 i 16 (zavisno od ritma deteta), šta će bilo kome mir u kući u periodu posle 16h, kad je to jedino vreme kada možete majstora da pozovete u kuću da vam reši neke stvari jer ste na poslu preostalo vreme....
Veća tišina treba detetu za dremku nego odrasloj osobi.

Ostao ovde

pre 5 godina

Ionako vecina radi u to vreme Od 16 do 18 ima vise smisla Dodjes sa posla i odmoris a ne da neko urla i burgija u to vreme.Kakvih ludaka ima ovde,a svaki dan se potvrdjuje po stampi,ako nekog obavestis da komsije prave buku,mozes da zazalis jer je ovaj narod izgubio kompas totalno.

Jana

pre 5 godina

@Bojan

U 14 spavaju upravo ljudi koji rade noćne smene. Jer ako imaju decu, dok odu u školu, vrtić, spremi se klopa, šta god, nema spavanja ujutru nego baš tad. U 14 spava i većina male dece kao i penzosi posle ručka. 14 - 17 jeste idealno, ne bih ja to dirala. Posle kad se svi vraćaju sa posla i svakako je buka, može slobodno ii da se burgija i sve, pa opet tišina u 22. Idealno.

Miki

pre 5 godina

Popodnevno “zatisje” na zapadu je od 14 do 17 h.
(Srrrrrrrrrdjan, 13. januar 2019 09:02)

Ne znam o kom "zapadu" ti ovde pricas. Zivim u Holandiji i ovde je na nivou drzave zakonom ustanovljeno zatisje samo izmedju 10 uvece i 8 ujutro. Pod zatisjem se podrazumeva zabrana burgijanja, lupanja cekicem, pustanja glasne muzike itd - svega sto prelazi 80 dB ili tako nesto. Vrzmanje ljudi po stanovima u vreme odlaska na posao je normalna stvar i niko to ne sprecava, iako su zidovi tanki i cujem im svaku rec. Ali to je cena koju placas stanovanjem u stambenoj zgradi. Bas zato stambene zgrade nisu popularne i ljudi vise vole porodicne kuce. Takodje, nedeljom i praznicima ne smes da pravis veliku buku i to vazi ceo dan. Ali nema nikakve popodnevne dremke, to postoji samo u Spaniji (tzv. siesta) i Italiji, gde se radi dvokratno i gde to ima smisla. I naravno u Srbiji, gde to nema smisla, jer se vec vise od pola veka ne radi dvokratno. I nije tacno da je taj odmor popodne izmisljen zbog nekakve dece, ne znam odakle vam to. To je ostatak starih vremena kada se i u Srbiji radilo dvokratno.

mokisa

pre 5 godina

Ljudi ukapirajte jedno ovaj popodnevni odmor je napravljen da mogu mala deca i stariji da odmore (normalno i one koji rade nocne smene a ima ih dosta) Nemojte biti egoisti, kakav crni popodnevni odmor za one koji rade do 16,17h casova? Pa ti koji dodju tada kuci mogu samo da veceraju i onda u krevet.Ko normalan leze u 18h pa da posle ne moze nocu da spava?Znaci stari propis je dobar ali se uglavnom ne postuje. Nije bas u komunizmu sve bilo lose i nelogicno.

skorpija

pre 5 godina

Kucni red od 13h je omogucavao maloj deci da odspavaju na miru.
U soliterima poput mog, gde su konstantno radovi po stanovima, odbusilica i cekica deca nece imati dnevni san.

Ok je

pre 5 godina

Promenilo se vreme rada. Sada se radi od 8 do 16h ili od 9 do 17h tako da dremka od 16-18h ima smisla možda bolje i do 19h da su stavili jer u Bg-u ti treba oko 45min da dodješ kući posle posla. Vikend pravila su ok mada bi bilo kul i subota i nedelja do 10h :D

jasamaja

pre 5 godina

Sve je stvar kulture i kućnog vaspitanja. Ceo život živim u stanovima i sećam se kad sam bila mala koliko su me maltrerirali roditelji(koji su isto odrasli u stanovima) kako treba da se ponašam u stanu, u zgradi , ispred zgrade... Sve to učim i svoju decu a i svog muža koji je rođen i odrastao u kući i još nema osećaja za ponešto. Kako hodas, u čemu hodas, kako otvaras i zatvaras vrata, spustas i dizes roletne, koliko je glasan tv ili muzika, kad se renovira, kako se hvata za lopatu kad padne sneg , gde se igraju deca i kad, đubre i još mnogo toga. Život u stanu je suživot sa gomilom ljudi i zahteva žrtve. Pogotovo što mnogi nemaju pojma kako treba da se ponašaju.

Nadzirac

pre 5 godina

Dok se radilo "kako je Bog rekao" od "7 do 3", mogao si posle rucka, ili da dremas, ili da zavrsavas puno toga - kupovine, sport, hobiji, izleti......

Sada kada dodjes kuci u 18h, sta da radis? Da rucas ili veceras? Ako odspavas malo, onda uvece ne mozes da zaspis. Nista, ama bas nista ne mozes od privatnih poslova da zavrsis. Sve mora da ceka subotu i nedelju, kada umesto odmora, jurcas kojekuda da sve pozavrsavas sto ti se nakupilo.

Dakle, vratiti staro radno vreme i nema potrebe za izmenom pravilnika o kucnom redu.

Mnogobrojni primeri dokazuju da sam u pravu. Pogledajte kako su organizovani uslovi zivota u: bolnicama, vrticima, vojsci, zatvorima, hotelima........
Uvek je rucak oko 15h.

Jednostavno to je najoptimalnije za ljudsku biologiju, ali to se sada namerno krsi.

Jax

pre 5 godina

Ma kakav kucni red? Kakav poslepodnevni odmor? 
U to vreme ljudi rade, ili su u skoli, ili su dosli sa posla i spremaju veceru sa decom. Tj svi su budni i aktivni.. Samo posle 22 se racuna.
(Marko, 13. januar 2019 09:33)

E vidis, ovo je sustina naseg problema. generalno. Ti pricas o sebi, ali u mnozini jer smatras da je tvoj raspored ispravan i da svi imaju isti. Ja npr nemam decu i jako me nerviraju nevaspitana deca komsija. Takodje ne veceram kod kuce skoro nikad. Da li da generalizujemo pa da kazemo da niko ne sme da se cuje u zgradi u vreme kad meni to odgovara? Ne. Samo vaspitajte decu i nema problema.

Ivana

pre 5 godina

U periodu od 16 - 18 se ljudi vraćaju polako sa posla, deca iz vrtića, škole i svakako je galama, teško će to uspeti da utišaju. Zna se kad treba da je odmor i zbog koga - zbog dece i starih koji nisu na poslu, školi ili vrtiću i koji odmaraju mahom posle ručka, dakle tipa onaj komunjarski propis od 14 - 17 je bio sasvim ok. I naravno, jako je važno da se svi utišaju posle 22 uveče, za drugo nema ni veze toliko.

Džoni

pre 5 godina

Kad nešto renoviraš u stanu tipa kupatilo smatram da je bolje da na primer dva dana ide drndanje, bušenje i lupanje ceo dan i to je to od tih grubih bučnih radova, nego da nedelju dana to sve radiš po par sati dnevno. Ja smatram da je iritantnija po stanare ova druga varijanta?

U trendu

pre 5 godina

Takodje treba poostriti i kaznenu politiku, bez toga nista. Ko burgija ili pusta narodnjake glasno,u vreme kada ne bi smeo, odmah u zatvor do mesec dana prvi put, tri meseca drugi i tako dalje. Ili kazne od 20 pa 50 pa 100 hiljada !

Nikola

pre 5 godina

U Subotici, bar u mojoj zgradi, a verujem i u ostalim, vise od 2 godine vaze ove odredbe iz kucnog reda navedene u tekstu, tako da nista novo...

Stefan cerak

pre 5 godina

Nedelja ceo dan, subota do 10 ujutru.. a sto se tice radnih dana, do kad god da radite, 4 ili 5, jos sat vremena ste minimum u prevozu tako da slobodno moze da se stavi i od 17 do 19, ne da bi ljudi spavali, nego da bi bila tisina za vreme rucka. Ps.niko i ne postuje ovaj pravilnik da se razumemo...

koki

pre 5 godina

A jeftina struja do 8 ujutru. A tisina do 7, a vikendom do 8 i 10. Dajte nam onda jeftinu struju u drugom terminu, kao sto imaju svi drugi gradovi i sela, na primer od 18-22.

Polidor

pre 5 godina

Tisina treba uvek da bude. Ovo tumacenje da mir treba da bude samo u navedenim terminima, a u ostatku dana moze da se skace komsijama po glavi je pogresno.

erazmo beogradski

pre 5 godina

Odmah možete da dodjete kod mene, i da napišete kazne skoro svim komšijama. Noću se ne spava već godinama, jer kako moje drage komšije kažu: "Beograd nije za spavanje - nego za partijanje!" (partijanje = novoserbski izraz za praviti žurku/zabavu)
Samo ne vidim kako će ovaj "zakon" da promeni stvari na terenu. I dosadašnji je zabranjivao šikaniranje komšija bukom - samo ga niko nije sprovodio... :/

Bšbzk

pre 5 godina

Predstavnici Gradskog veća, kao i svi zaposleni u gradskim, opštinskim i republičkim organima uprave rade od 08:30 do 16:30. Kome, onda, odgovara kućni red od 16:00 do 18:00?

Mici

pre 5 godina

Pa da li je moguce razmisljati egoisticno samo onako kako "ja" zivim mi odgovara. Gde su tu stari koji se odmaraju od dva do pet, deca, ljudi koji rade u smenama... Za one koji rade do uvece nema svrhe jedino vikendom, ne rade svi od pola osam do pola cetiri!

blabla

pre 5 godina

Ovaj popodnevni odmor je zbog male dece i njihovog spavanja popodne. Kad ti neko burgija da vidim kako ćeš da ga uspavaš.
(jole, 13. januar 2019 10:16)

Naravno. Nikako za one koji rade do 4...

Swarog

pre 5 godina

Ja zivim u jednom velikom gradu koji je poznat po notornom "partijanju", turistima i svakoj mogucoj buci kako u zgradi tako i na ulicama. Mir po zakonu vlada od 22:00 do 7 (i ugostitelji moraju da zatvore baste u 22:00) ali je realno nemoguce to pravilo sprovesti, tako ce biti i kod vas. Zakon sluzi bukvalno da ako je neko napravio pozvao 50 ljudi u stan ili radi neku nenormalnu buku bude u tome onemogucen ali "normalno" kucno lupanje, muziciranje, slonovsko hodanje i trcanje po stanu, nepotrebno lupanje prozorima i vratima i sl. se ne sankcionise niti su komsije realno sposobne da saslusaju, private postojanje problema i koriguju ponasanje. Sve se svodi na taj isti fazon koji je cuje i u BG: "U gradu se partija a tebi ako se ne svidja preseli se u..." Ja takodje volim da se zabavljam ali kad sam u stanu koji preskupo iznajmljujem zelim da me se ne uznemirava. Ne zalost nemoguce, jedina opcija je ili kuca ili mozda stan na poslednjem spratu i prema spoljasnjem zidu zgrade koji gleda u dvoriste... I jos da dodam, za barove postoji resenje, adekvatna zvucna izolacija i da vlasnik pazi da se gosti posle 22:00 ne skupljaju pred lokalom. Problem je sto se tu radi o velikoj investiciji...

D

pre 5 godina

Ja ne mogu da verujem da vecina misli da je po podnevni odmor izmisljen zbog dece?Pa valjda i odrasli odmaraju?Ne spavaju ni sva deca u isto vreme.Meni licno mnogo vise znaci da se definise to od 22h i vikend,posto se obavezno sub i ned komsija,koji je inace u penziji,obavezno seti da burgija od 08h,a radnim danom cuti.Zbog raznoraznih bolesnika treba udariti po dzepu.

blabla

pre 5 godina

Aman vise da je neko ovo promenio! U 8 ujutru nedeljom neko nadje za zgodno da burgija i jos mu ne mogu nista po zakonu (kad sam video da je jos i dobro jer ima pravo od 6 da burgija, dobro se nisam slogirao)... Ma daaaaj... Nemojte samo da ne bude niko nadlezan (npr. ona komunalna u cijoj nadleznosti nista nije osim da paradiraju).

Papageno

pre 5 godina

A da li ovo važi i za kafiće i splavove, ili su oni, kao i dosad, izuzeti i mogu da nagare ozvučenje do daske kad hoće i koliko hoće, samo ako to veselo društvo traži (i plaća)?

ненад

pre 5 godina

а шта ћемо са ђубретом,паркираним аутомобилима по зеленим површинсма,блатом,тротоарима који служе за паркирање а не за пешаке!!!!отворите очи и немојте нам продавати стари закон него засуците рукаве и уведите неке новине.нпр:снимање или сликање особе или аутомобила која баца ђубре кроз терасу или се паркира где хоће,е онда се лепо проследи конуналцима па нека га гањају!уштедели би и време и новац!

Reziel

pre 5 godina

Gledajte, problem nije u tome što tu i tamo neki klinac napravi žurku u zgradi. Problemi sa bukom su renoviranje stanova koje radi kako se kome ćefne, i blizina ugostiteljskih objekata stambenim zgradama. Imati kafanu sa živom muzikom, u lokalu od 100m2, u stambenoj zgradi... To je pakao i za stanare te zgrade, ali i za sve ostale. Jednostavno, kafići u okviru rezidencinalnih zona ne mogu da rade posle 22h, bez žive muzike i jasno precizirane glasnosti muzike. Ima tu i drugih problema, parkiranje, pijani gosti koji prave buku, lome, mokre u ulazima... Svako ko ozbiljno radi nešto u životu, zna da ceni tišinu i nije mu važno da li ima kafić na 50m od kuće.

nako

pre 5 godina

Zivim u staroj zgradi u centru, zidovi su debeli i retko kad cujem komsije u bilo kom obliku. Mozda kad neko pravi sedeljku ali cak i tad se jedva cuje, i da nije noc i tisina ne bih ni primetio. Medjutim, imam jedan problem a verujem i moje komsije. Valjda su cevi dotrajale i kad neko odvrne vodu cuje se onaj pisakv glas i vibrira zid. Nije nista strasno ali je jako iritantno, posebno uvece. A te glavne cevi nekako prolaze po vertikali, kroz centar zgrade. Razmisljam da uradim zvucnu izolaciju, video sam da u zavisnosti sta radite cena ide od 800 do 2000 dinara po metru kvadratnom. A meni be trebalo mozda nekih 10-15 kvadrata da se izoluje sto nije neka investicija za miran zivot. Preporucujem i ostalima, jer ovako se samo bzvze nervirate.

Bob Barkli

pre 5 godina

Zeleo bih da pitam, da li neko ima problema sa komsijama koje se svako vece skupljaju od 11 pa do ujutru 3,4, ispijaju piva i glasno se smeju i razgovaraju? Pokusao sam da resim to ceduljom ubacenom u postansko sanduce, ali nije upalilo. Komunalnu da zovem, ne bi vredelo. Kako prevazici normalno ovaj problem, ima li ko ideju? Ponavljam, svako vece je tako, a zidovi su kao lic papir, sve se cuje i ne moze da se spava.

pit anje

pre 5 godina

A kad se ulazi u stan k'o u komunističko vreme i pravi šteta, ili galama, kome se piše kazna?
I šta je sa zgradama koje nisu legalne, za njih pretpostavljam ne važi ni kužni red?

PD

pre 5 godina

Mene mnogo više zanima definisanje šta je "preglasno" i čime će to da se utvrđuje, u odnosu na vreme.
Čak i da ljudi rade od 7-15h, opet dok stignu kući i "raskomote" se, ne može da bude pre 16h.

cojle

pre 5 godina

izdavanje zajedničkih prostorija?!?!

Pa zar postoji i jedna zgrada u BGD da ima podrum il tavan ili terasu koju neko već nije uzurpirao i pretvorio u stan?

Klinci

pre 5 godina

@Dejan:zasto ne lansiras raketu ako vec mozes?
Ja igram fudbal sa ortacima na igralistu,kojih ima,rostiljam retko,skoro nikada ali kada me pozove neko ima livada i mesta za to koliko hoces.I?
Poenta je da budemo ljudi,kulturni,civilizovani,postujemo tudje i svoje.Ne da raspravljamo ko kada spava,radi.Normalno je da zivis u skladu sa uslovima stanovanja i ne ugrozavas druge.Sta je tu sporno?

Reziel

pre 5 godina

Ljudi bre, zato kuca na periferiji grada, s malo vecim placem, kosta kao trecina bilo kakvog stana u gradu, tisina je kad ti hoces, buka kad ti odgovara, rostilj bilo kad i bilo gde. Potpuna sloboda, nemoj da mi zamerite, ali mi zivot u stanu deluje ko ptica u kavezu.
(sabbath94, 13. januar 2019 13:53)

A šta ćeš druže, kad ti kao meni, prvi komsija proda kuću pored, a novi vlasnik tu otvori igraonicu za decu? Ili kao drugom komšiji iz ulice kome je čovek otvorio auto servis u dvorištu pored...
Još jednom, problem je u nedostatku podele na rezidencijalne i komercijalne zone. Jednostavno ne možete otvarati komercijalne objekte, firme, magacine u rezidencijalnim zonama - bilo da su zgrade ili kuće. Isto važi i za kafiće, restorane, noćne klubove. To je jedino pravo rešenje.

zoran

pre 5 godina

Dodjite u Bulevar Marsala Tolbuhina 5 Zemun da se uverite da su to sve gluposti. Prijavite haos, galamu, tucu, policija nece da dodje, komunalna dodje da popije kafu i pojede ponesto, i sve ostane po starom. Ova zemlja je cirkus.

auto - moto

pre 5 godina

Najgore je kada ti je prozor okrenut ka prometnoj ulici ili putu. Buka ne prestaje. I nema otvaranja prozora, koliko zbog buke toliko i zbog smrada izduvnih gasova.