Petak, 09.11.2018.

18:18

Britanci odbili Madura: Ko zna šta će on s tim zlatom

Banka Engleske odbila je da preda oko 550 milona dolara u zlatu koje traži Venecuela nazad.

Izvor: B92

Britanci odbili Madura: Ko zna šta æe on s tim zlatom IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

56 Komentari

Sortiraj po:

Dejo

pre 5 godina

Čini mi se da Britanci hoće da zadrže to zlato sa sebe! Maduro je predsednik Venecuele koji nije ni njima ni Amerikancima po volji i sve čine ne bi li ga skinuli. Ovo zlato bi rešio mnogo problema u toj bogatoj i napaćenoj Venecueli!

Tarabicka

pre 5 godina

To je već viđeno u Srbiji sa starom deveznom štednjom, koja je tobože nestala. Ona nije nestala već je vrhuška uzela za sebe i stavila na čuvanje po raznim bankama.Što sadašnja pravdoljubiva vlast neobjavi šta je sa starom deviznom štednjom, koja istini za volju delimično vraćena u iznosu od oko 50%.
(Temerinac, 10. novembar 2018 08:42)

To je upravo ono o cemu govorim, i Toma je, dok je bio PreCednik, otisao sa par stranackih kolega kao svedocima, da otvori Titov sef i izjavio da je u njemu zatekao par moljaca, a da pritom niko nepristrasan nije otvaranju prisustvovao!

Mozda nemam mozga (zasto nemas mozga@), ali kad ti baraba trazi ono sto pripada narodu, bolje mu je ne dati, jer ima male sanse da zavrsi gde treba, bez obzira da li su ovom slucaju Englezi posteni, ovakvi ili onakvi,veci su im prijatelji, nego njihov korumpirani diktator!

jasdf

pre 5 godina

Jel neko od komentatora nekada bio u banci? Za svaki malo veci iznos ce te pitati za nameru. Ako podizes nesto sto je pod ugovorom moraces da pises i pismo o namerama i jos ces se nacekati za pare. Znaju cak i da pozovu policiju iako samo dizes svoje pare.
Ali, sta znaju oni koje jos uvek finansiraju mama i tata.

Leti vreme

pre 5 godina

Vlada Venecuele je pokrenula akciju povratka zlata iz UK znajuci da im Britanci nece zlato vratiti a kvaka je u tome da je Venecuela treca na svetu po rezervama nafte,pored nacionalne kompanije naftu eksploarisu samo Kinezi i BP(UK), vlada pravi kripto valutu "petro" koja ce vredeti kao barel nafte i fino ce nacionalizovati sve sto BP vadi u Venecueli da im izbiju adut da mesetare i podrivaju "petro". Vlada dala na cuvanje,vlada ima pravo da ga uzme nazad,trazili su povratak znajuci da ce im ovi nece vratiti,Britanci su kupovali vreme frazom "nece niko da osigura prevoz tolikog zlata" i sada krece nacionalizacija. Nisu mogli praviti "petro" ako im UK moze rusiti vrednost po zelji a gubitak zlata ce nadohnaditi u par meseci od nacionalizacije.

Makarije

pre 5 godina

Pa cuvajte svoje zlato kod Engleza i Amerikanaca posle.
(konzervativac, 9. novembar 2018 19:10)
----
Pre nekoliko godina (bas kada je bila aktuelna temao vracanju zlata Nemackoj) je u javnosti postavljeno pitanje gde su nase devizne i zlatne rezerve. Tajna - odgovor je ministra finansija i direktora Narodne banke. Pisalo je da je nas novac u najpouzdanijim svetskim bankama i istim takvim fondovima. E, pa da znate da su nase pare kod Engleza i Amerikanaca samo nisu smeli da nam kazu, uslovi banaka sta li. Oni nit su pouzdani nit posteni. Zamislite sad sta bi bilo da im trazimo svoj novac nazad.

Zasto nemas mozak

pre 5 godina

Ne, ne daju Maduru njihovo zlato, jer je unistio Venecuelu i vrlo verovatno bi zavrsilo u njegovim privatnim rezervama, a narod bi ostao bez icega, ionako ih je doveo do ivice gladi, onakvu bogatu zemlju!!! 

On je diktator, bravo Britanci!
(Tarabicka, 09. novembar 2018 23:22)

On diktator, a Britanci najodvratniji narod na svetu postenjacine se brinu za venecuelanski narod ?!! Oni koji su ojadili i opustosili pola Sveta ?!
Kakva nebuloza !!!

Temerinac

pre 5 godina

To je već viđeno u Srbiji sa starom deveznom štednjom, koja je tobože nestala. Ona nije nestala već je vrhuška uzela za sebe i stavila na čuvanje po raznim bankama.Što sadašnja pravdoljubiva vlast neobjavi šta je sa starom deviznom štednjom, koja istini za volju delimično vraćena u iznosu od oko 50%.

istina

pre 5 godina

Kriminal na najvisem svetskom nivou nazvan pod laznim imenom "demokratija"! Ovo vec prelazi sve granice dobrog ukusa, prvo pljacka Iraka, Avganistana, Libije,... sad i ovo

masha

pre 5 godina

On je diktator, bravo Britanci!
(Tarabicka, 9. novembar 2018 23:22)

Hahahahahah!!!
On je diktator, pa mu zato Britanci ne daju njegovo zlato! Hahahahahah!!!

Nunkiš

pre 5 godina

Ako je zlato u vlasnistvu venecuelanske drzave, a jeste, ona moze da sa njim radi sta hoce - sacuva, proda, pretopi, pokloni, baci na dno okeana itd.
(Kolja, 09. novembar 2018 20:22)

Čekaj polako. To što si napisao može, ali ako je vlasnik privatno lice, tj. čovek sa imenom i prezimenom. Međutim kad je u pitanju država, stvari nisu tako jednostavne. Ko i sa kojim pravom u ime države Venecuele traži zlato? Čije je to zlato, narodno ili vladino? Na koji način planiraju da ga troše? Hoće li kupovati francuske sireve za skupštinu po besnim cenama? Šta ako su pučem preuzeli vlast? Jel treba UK da trči da im preda "njihovo" zlato? Da li bi dao ovoj našoj srpskoj vladi 11 tona zlata da ga troše po svom nahođenju? Malo morgen bi im dao.

Tarabicka

pre 5 godina

čekaj oni ne daju ljudima njihovo zlato?
(milesa, 9. novembar 2018 20:53)

Ne, ne daju Maduru njihovo zlato, jer je unistio Venecuelu i vrlo verovatno bi zavrsilo u njegovim privatnim rezervama, a narod bi ostao bez icega, ionako ih je doveo do ivice gladi, onakvu bogatu zemlju!!!

On je diktator, bravo Britanci!

severoistok

pre 5 godina

Zlato ne mogu sad, ali ako Venezueli treba novac, Engleska Banka rado bi sredila da podizu kredit. Naravno pokrice vec lezi tamo, u naturi!

gari

pre 5 godina

Briga mene za njihovo zlato, gde ja naše??? Sve to vratiti u Srbiju !!! Nisu Kinezi, Rusi i ostali glupi što kupuju zlato i čuvaju ga kod njih, ide opako vreme ne zna se šta će sutra da se desi... Zato pamet u glavu, "zuto zlato, za crne dane"...

Britanofil

pre 5 godina

Britanci su bili, i jos su znacajan faktor u svetu, i s toga me ova vest obradovala.Ja sam jedan od onih, sto voli Engleski kolonijalizam, i zaista me iznenadjuje koliko je Britanija po pitanju moci i statusa, zapostavljena zaboga, i dalje je medju 5 najvaznijih svetskih centara moci.:)Ne vojno, ali uticaj kroz svoju cerku Ameriku, i London siti, je dovoljan da Britanija bude veliki akter.

Mlađi

pre 5 godina

Venezuela traži svoje a velika britanija ne da. Šta njih briga za šta će suverena zemlja da koristi zlato. Aman da naprave zlatnu figuru koja piški po zastavi velike britanije to je njihov problem a ne problem velike britanije.

Pedja

pre 5 godina

Gadafija su ubili da ne bi morali da mu vrate. A za one koji misle da su im pare sigurne u banci, setite se kiparske krize 2013 gde su svakome ko ima pare u banci uzali parče, a zamrzli miljarde ruskim bankama.

prellee

pre 5 godina

Britanci su naučili pružati ruku i uzimati tuđe.Oni smatraju da im to prirodno pravo pripada.Valjda ostalo kao navika od kolonizacije u prošlim vjekovima.Teško se tog osloboditi. Poslije će zlato nestati, kao što su nestale i Gadafijeve milijarde. Zapad će to dobro sačuvati, Venecuelanski narod je neozbiljan i rasipnički.

Baxuz

pre 5 godina

Pa normalno. Zamislite sad da meni neko poveri na cuvanje recimo 5000€. Nakon nekog vremena cujem da se svadja sa zenom. Nesto kasnije ga vidim kako razgleda oruzje u prodavnici. Na kraju mi kaze daj mi pare nazad. Da li bi mu dao ako mi ne dokaze da nece da kupi pusku da ubije zenu? Svaka cas Britaniji.

Avram

pre 5 godina

Komsija mi duguje neke pare, i nece da mi vrati, kazi plasi se da cu potrositi na nesto sto se njemu ne svidja. Dobar covek taj moj komsija, brine o mojim parama.

Kolja

pre 5 godina

Prvo, ako je zlato u vlasnistvu venecuelanske drzave, a jeste, ona moze da sa njim radi sta hoce - sacuva, proda, pretopi, pokloni, baci na dno okeana itd. Ona ga je samo stavila na cuvanje u banku i njime moze da raspolaze kako god i ksd god to zeli. To bi bilo isto kao da ja imam ustedjevinu u banci i zelim da je povucem da kupim auto, a banka mi kaze da ne moze da mi vrati novac jer im se ne dopada kako cu ga potrositi. To nije samo protivpravno, vec krajnje kriminalno. Drugo, ovo je nauk svim malim zemljama da svoje zlato i druge dragocenosti uglavnom cuvaju kod svoje kuce, pa kako god bilo, a ne da tamo neke siledzije pausalno odlucuju da li je nesto moje, iako svi znaju da jeste, i sta cu ja sa tim da radim. Ovakav stepen bahatosti, nepostovanja zakona i siledzijstva su pokazivali nacisti - zrtva je uvek kriva i nema nikakva zakonska prava. Istorija se zaista ponavlja.

nemke

pre 5 godina

E zato se nikad nista ne drzi u drugim zemljama. To zlato nije vlasnistvo britanije niti ta britanija ima pravo da trazi od vlasnika zlata objasnjenja sta vlasnik zlata namerava da radi sa svojim zlatom. to je cist bezobrazluk. zamislite da banka nece da vam isplati vase pare nego vas pita a sta vi nameravate da radite sa vasim parama? sramota

sdned

pre 5 godina

Neće da im vrate njihovo zlato!?
Neverovatno!!!
To je isto kao kad nekome banka ne bi htela da isplati ušteđevinu jer se neki službenik boji da stranka ne kupi npr. otrov ili pušku.
Nonsens. Teško licemerje zapada koji proklamuje privatnu imovinu kao svetinju, ali samo kad je njihova.

Mongoloid

pre 5 godina

Kako se oni brinu oko toga šta će neka druga država da radi sa novcem koji istoj pripada... Eh, da nam je još takvih dušebrižnika u svetu...

Dex

pre 5 godina

Šta reći
Kakvo nasilje.
Šta ako hoće da ga daju rusima?
Mogu sta hoce sa svojim zlatom ili to nije u skladu sa demokratskim državama zapada?

Nik CG

pre 5 godina

Citam i ne vjerujem. Zamislite da predate u engleskoj banci pare na cuvanje i da vam neko posle kaze pod izgovorom "ko zna za sta ces ti to upotrijebiti ne damo ti pare".

Avram

pre 5 godina

Komsija mi duguje neke pare, i nece da mi vrati, kazi plasi se da cu potrositi na nesto sto se njemu ne svidja. Dobar covek taj moj komsija, brine o mojim parama.

Kolja

pre 5 godina

Prvo, ako je zlato u vlasnistvu venecuelanske drzave, a jeste, ona moze da sa njim radi sta hoce - sacuva, proda, pretopi, pokloni, baci na dno okeana itd. Ona ga je samo stavila na cuvanje u banku i njime moze da raspolaze kako god i ksd god to zeli. To bi bilo isto kao da ja imam ustedjevinu u banci i zelim da je povucem da kupim auto, a banka mi kaze da ne moze da mi vrati novac jer im se ne dopada kako cu ga potrositi. To nije samo protivpravno, vec krajnje kriminalno. Drugo, ovo je nauk svim malim zemljama da svoje zlato i druge dragocenosti uglavnom cuvaju kod svoje kuce, pa kako god bilo, a ne da tamo neke siledzije pausalno odlucuju da li je nesto moje, iako svi znaju da jeste, i sta cu ja sa tim da radim. Ovakav stepen bahatosti, nepostovanja zakona i siledzijstva su pokazivali nacisti - zrtva je uvek kriva i nema nikakva zakonska prava. Istorija se zaista ponavlja.

sdned

pre 5 godina

Neće da im vrate njihovo zlato!?
Neverovatno!!!
To je isto kao kad nekome banka ne bi htela da isplati ušteđevinu jer se neki službenik boji da stranka ne kupi npr. otrov ili pušku.
Nonsens. Teško licemerje zapada koji proklamuje privatnu imovinu kao svetinju, ali samo kad je njihova.

Nik CG

pre 5 godina

Citam i ne vjerujem. Zamislite da predate u engleskoj banci pare na cuvanje i da vam neko posle kaze pod izgovorom "ko zna za sta ces ti to upotrijebiti ne damo ti pare".

Pedja

pre 5 godina

Gadafija su ubili da ne bi morali da mu vrate. A za one koji misle da su im pare sigurne u banci, setite se kiparske krize 2013 gde su svakome ko ima pare u banci uzali parče, a zamrzli miljarde ruskim bankama.

nemke

pre 5 godina

E zato se nikad nista ne drzi u drugim zemljama. To zlato nije vlasnistvo britanije niti ta britanija ima pravo da trazi od vlasnika zlata objasnjenja sta vlasnik zlata namerava da radi sa svojim zlatom. to je cist bezobrazluk. zamislite da banka nece da vam isplati vase pare nego vas pita a sta vi nameravate da radite sa vasim parama? sramota

prellee

pre 5 godina

Britanci su naučili pružati ruku i uzimati tuđe.Oni smatraju da im to prirodno pravo pripada.Valjda ostalo kao navika od kolonizacije u prošlim vjekovima.Teško se tog osloboditi. Poslije će zlato nestati, kao što su nestale i Gadafijeve milijarde. Zapad će to dobro sačuvati, Venecuelanski narod je neozbiljan i rasipnički.

Dex

pre 5 godina

Šta reći
Kakvo nasilje.
Šta ako hoće da ga daju rusima?
Mogu sta hoce sa svojim zlatom ili to nije u skladu sa demokratskim državama zapada?

severoistok

pre 5 godina

Zlato ne mogu sad, ali ako Venezueli treba novac, Engleska Banka rado bi sredila da podizu kredit. Naravno pokrice vec lezi tamo, u naturi!

Mongoloid

pre 5 godina

Kako se oni brinu oko toga šta će neka druga država da radi sa novcem koji istoj pripada... Eh, da nam je još takvih dušebrižnika u svetu...

Mlađi

pre 5 godina

Venezuela traži svoje a velika britanija ne da. Šta njih briga za šta će suverena zemlja da koristi zlato. Aman da naprave zlatnu figuru koja piški po zastavi velike britanije to je njihov problem a ne problem velike britanije.

gari

pre 5 godina

Briga mene za njihovo zlato, gde ja naše??? Sve to vratiti u Srbiju !!! Nisu Kinezi, Rusi i ostali glupi što kupuju zlato i čuvaju ga kod njih, ide opako vreme ne zna se šta će sutra da se desi... Zato pamet u glavu, "zuto zlato, za crne dane"...

Zasto nemas mozak

pre 5 godina

Ne, ne daju Maduru njihovo zlato, jer je unistio Venecuelu i vrlo verovatno bi zavrsilo u njegovim privatnim rezervama, a narod bi ostao bez icega, ionako ih je doveo do ivice gladi, onakvu bogatu zemlju!!! 

On je diktator, bravo Britanci!
(Tarabicka, 09. novembar 2018 23:22)

On diktator, a Britanci najodvratniji narod na svetu postenjacine se brinu za venecuelanski narod ?!! Oni koji su ojadili i opustosili pola Sveta ?!
Kakva nebuloza !!!

masha

pre 5 godina

On je diktator, bravo Britanci!
(Tarabicka, 9. novembar 2018 23:22)

Hahahahahah!!!
On je diktator, pa mu zato Britanci ne daju njegovo zlato! Hahahahahah!!!

Makarije

pre 5 godina

Pa cuvajte svoje zlato kod Engleza i Amerikanaca posle.
(konzervativac, 9. novembar 2018 19:10)
----
Pre nekoliko godina (bas kada je bila aktuelna temao vracanju zlata Nemackoj) je u javnosti postavljeno pitanje gde su nase devizne i zlatne rezerve. Tajna - odgovor je ministra finansija i direktora Narodne banke. Pisalo je da je nas novac u najpouzdanijim svetskim bankama i istim takvim fondovima. E, pa da znate da su nase pare kod Engleza i Amerikanaca samo nisu smeli da nam kazu, uslovi banaka sta li. Oni nit su pouzdani nit posteni. Zamislite sad sta bi bilo da im trazimo svoj novac nazad.

istina

pre 5 godina

Kriminal na najvisem svetskom nivou nazvan pod laznim imenom "demokratija"! Ovo vec prelazi sve granice dobrog ukusa, prvo pljacka Iraka, Avganistana, Libije,... sad i ovo

Tarabicka

pre 5 godina

čekaj oni ne daju ljudima njihovo zlato?
(milesa, 9. novembar 2018 20:53)

Ne, ne daju Maduru njihovo zlato, jer je unistio Venecuelu i vrlo verovatno bi zavrsilo u njegovim privatnim rezervama, a narod bi ostao bez icega, ionako ih je doveo do ivice gladi, onakvu bogatu zemlju!!!

On je diktator, bravo Britanci!

Baxuz

pre 5 godina

Pa normalno. Zamislite sad da meni neko poveri na cuvanje recimo 5000€. Nakon nekog vremena cujem da se svadja sa zenom. Nesto kasnije ga vidim kako razgleda oruzje u prodavnici. Na kraju mi kaze daj mi pare nazad. Da li bi mu dao ako mi ne dokaze da nece da kupi pusku da ubije zenu? Svaka cas Britaniji.

Temerinac

pre 5 godina

To je već viđeno u Srbiji sa starom deveznom štednjom, koja je tobože nestala. Ona nije nestala već je vrhuška uzela za sebe i stavila na čuvanje po raznim bankama.Što sadašnja pravdoljubiva vlast neobjavi šta je sa starom deviznom štednjom, koja istini za volju delimično vraćena u iznosu od oko 50%.

Nunkiš

pre 5 godina

Ako je zlato u vlasnistvu venecuelanske drzave, a jeste, ona moze da sa njim radi sta hoce - sacuva, proda, pretopi, pokloni, baci na dno okeana itd.
(Kolja, 09. novembar 2018 20:22)

Čekaj polako. To što si napisao može, ali ako je vlasnik privatno lice, tj. čovek sa imenom i prezimenom. Međutim kad je u pitanju država, stvari nisu tako jednostavne. Ko i sa kojim pravom u ime države Venecuele traži zlato? Čije je to zlato, narodno ili vladino? Na koji način planiraju da ga troše? Hoće li kupovati francuske sireve za skupštinu po besnim cenama? Šta ako su pučem preuzeli vlast? Jel treba UK da trči da im preda "njihovo" zlato? Da li bi dao ovoj našoj srpskoj vladi 11 tona zlata da ga troše po svom nahođenju? Malo morgen bi im dao.

Britanofil

pre 5 godina

Britanci su bili, i jos su znacajan faktor u svetu, i s toga me ova vest obradovala.Ja sam jedan od onih, sto voli Engleski kolonijalizam, i zaista me iznenadjuje koliko je Britanija po pitanju moci i statusa, zapostavljena zaboga, i dalje je medju 5 najvaznijih svetskih centara moci.:)Ne vojno, ali uticaj kroz svoju cerku Ameriku, i London siti, je dovoljan da Britanija bude veliki akter.

Leti vreme

pre 5 godina

Vlada Venecuele je pokrenula akciju povratka zlata iz UK znajuci da im Britanci nece zlato vratiti a kvaka je u tome da je Venecuela treca na svetu po rezervama nafte,pored nacionalne kompanije naftu eksploarisu samo Kinezi i BP(UK), vlada pravi kripto valutu "petro" koja ce vredeti kao barel nafte i fino ce nacionalizovati sve sto BP vadi u Venecueli da im izbiju adut da mesetare i podrivaju "petro". Vlada dala na cuvanje,vlada ima pravo da ga uzme nazad,trazili su povratak znajuci da ce im ovi nece vratiti,Britanci su kupovali vreme frazom "nece niko da osigura prevoz tolikog zlata" i sada krece nacionalizacija. Nisu mogli praviti "petro" ako im UK moze rusiti vrednost po zelji a gubitak zlata ce nadohnaditi u par meseci od nacionalizacije.

jasdf

pre 5 godina

Jel neko od komentatora nekada bio u banci? Za svaki malo veci iznos ce te pitati za nameru. Ako podizes nesto sto je pod ugovorom moraces da pises i pismo o namerama i jos ces se nacekati za pare. Znaju cak i da pozovu policiju iako samo dizes svoje pare.
Ali, sta znaju oni koje jos uvek finansiraju mama i tata.

Tarabicka

pre 5 godina

To je već viđeno u Srbiji sa starom deveznom štednjom, koja je tobože nestala. Ona nije nestala već je vrhuška uzela za sebe i stavila na čuvanje po raznim bankama.Što sadašnja pravdoljubiva vlast neobjavi šta je sa starom deviznom štednjom, koja istini za volju delimično vraćena u iznosu od oko 50%.
(Temerinac, 10. novembar 2018 08:42)

To je upravo ono o cemu govorim, i Toma je, dok je bio PreCednik, otisao sa par stranackih kolega kao svedocima, da otvori Titov sef i izjavio da je u njemu zatekao par moljaca, a da pritom niko nepristrasan nije otvaranju prisustvovao!

Mozda nemam mozga (zasto nemas mozga@), ali kad ti baraba trazi ono sto pripada narodu, bolje mu je ne dati, jer ima male sanse da zavrsi gde treba, bez obzira da li su ovom slucaju Englezi posteni, ovakvi ili onakvi,veci su im prijatelji, nego njihov korumpirani diktator!

Dejo

pre 5 godina

Čini mi se da Britanci hoće da zadrže to zlato sa sebe! Maduro je predsednik Venecuele koji nije ni njima ni Amerikancima po volji i sve čine ne bi li ga skinuli. Ovo zlato bi rešio mnogo problema u toj bogatoj i napaćenoj Venecueli!

Baxuz

pre 5 godina

Pa normalno. Zamislite sad da meni neko poveri na cuvanje recimo 5000€. Nakon nekog vremena cujem da se svadja sa zenom. Nesto kasnije ga vidim kako razgleda oruzje u prodavnici. Na kraju mi kaze daj mi pare nazad. Da li bi mu dao ako mi ne dokaze da nece da kupi pusku da ubije zenu? Svaka cas Britaniji.

Tarabicka

pre 5 godina

čekaj oni ne daju ljudima njihovo zlato?
(milesa, 9. novembar 2018 20:53)

Ne, ne daju Maduru njihovo zlato, jer je unistio Venecuelu i vrlo verovatno bi zavrsilo u njegovim privatnim rezervama, a narod bi ostao bez icega, ionako ih je doveo do ivice gladi, onakvu bogatu zemlju!!!

On je diktator, bravo Britanci!

Britanofil

pre 5 godina

Britanci su bili, i jos su znacajan faktor u svetu, i s toga me ova vest obradovala.Ja sam jedan od onih, sto voli Engleski kolonijalizam, i zaista me iznenadjuje koliko je Britanija po pitanju moci i statusa, zapostavljena zaboga, i dalje je medju 5 najvaznijih svetskih centara moci.:)Ne vojno, ali uticaj kroz svoju cerku Ameriku, i London siti, je dovoljan da Britanija bude veliki akter.

Nunkiš

pre 5 godina

Ako je zlato u vlasnistvu venecuelanske drzave, a jeste, ona moze da sa njim radi sta hoce - sacuva, proda, pretopi, pokloni, baci na dno okeana itd.
(Kolja, 09. novembar 2018 20:22)

Čekaj polako. To što si napisao može, ali ako je vlasnik privatno lice, tj. čovek sa imenom i prezimenom. Međutim kad je u pitanju država, stvari nisu tako jednostavne. Ko i sa kojim pravom u ime države Venecuele traži zlato? Čije je to zlato, narodno ili vladino? Na koji način planiraju da ga troše? Hoće li kupovati francuske sireve za skupštinu po besnim cenama? Šta ako su pučem preuzeli vlast? Jel treba UK da trči da im preda "njihovo" zlato? Da li bi dao ovoj našoj srpskoj vladi 11 tona zlata da ga troše po svom nahođenju? Malo morgen bi im dao.

jasdf

pre 5 godina

Jel neko od komentatora nekada bio u banci? Za svaki malo veci iznos ce te pitati za nameru. Ako podizes nesto sto je pod ugovorom moraces da pises i pismo o namerama i jos ces se nacekati za pare. Znaju cak i da pozovu policiju iako samo dizes svoje pare.
Ali, sta znaju oni koje jos uvek finansiraju mama i tata.

Zasto nemas mozak

pre 5 godina

Ne, ne daju Maduru njihovo zlato, jer je unistio Venecuelu i vrlo verovatno bi zavrsilo u njegovim privatnim rezervama, a narod bi ostao bez icega, ionako ih je doveo do ivice gladi, onakvu bogatu zemlju!!! 

On je diktator, bravo Britanci!
(Tarabicka, 09. novembar 2018 23:22)

On diktator, a Britanci najodvratniji narod na svetu postenjacine se brinu za venecuelanski narod ?!! Oni koji su ojadili i opustosili pola Sveta ?!
Kakva nebuloza !!!

Kolja

pre 5 godina

Prvo, ako je zlato u vlasnistvu venecuelanske drzave, a jeste, ona moze da sa njim radi sta hoce - sacuva, proda, pretopi, pokloni, baci na dno okeana itd. Ona ga je samo stavila na cuvanje u banku i njime moze da raspolaze kako god i ksd god to zeli. To bi bilo isto kao da ja imam ustedjevinu u banci i zelim da je povucem da kupim auto, a banka mi kaze da ne moze da mi vrati novac jer im se ne dopada kako cu ga potrositi. To nije samo protivpravno, vec krajnje kriminalno. Drugo, ovo je nauk svim malim zemljama da svoje zlato i druge dragocenosti uglavnom cuvaju kod svoje kuce, pa kako god bilo, a ne da tamo neke siledzije pausalno odlucuju da li je nesto moje, iako svi znaju da jeste, i sta cu ja sa tim da radim. Ovakav stepen bahatosti, nepostovanja zakona i siledzijstva su pokazivali nacisti - zrtva je uvek kriva i nema nikakva zakonska prava. Istorija se zaista ponavlja.

masha

pre 5 godina

On je diktator, bravo Britanci!
(Tarabicka, 9. novembar 2018 23:22)

Hahahahahah!!!
On je diktator, pa mu zato Britanci ne daju njegovo zlato! Hahahahahah!!!

istina

pre 5 godina

Kriminal na najvisem svetskom nivou nazvan pod laznim imenom "demokratija"! Ovo vec prelazi sve granice dobrog ukusa, prvo pljacka Iraka, Avganistana, Libije,... sad i ovo

Mlađi

pre 5 godina

Venezuela traži svoje a velika britanija ne da. Šta njih briga za šta će suverena zemlja da koristi zlato. Aman da naprave zlatnu figuru koja piški po zastavi velike britanije to je njihov problem a ne problem velike britanije.

Nik CG

pre 5 godina

Citam i ne vjerujem. Zamislite da predate u engleskoj banci pare na cuvanje i da vam neko posle kaze pod izgovorom "ko zna za sta ces ti to upotrijebiti ne damo ti pare".

Avram

pre 5 godina

Komsija mi duguje neke pare, i nece da mi vrati, kazi plasi se da cu potrositi na nesto sto se njemu ne svidja. Dobar covek taj moj komsija, brine o mojim parama.

Pedja

pre 5 godina

Gadafija su ubili da ne bi morali da mu vrate. A za one koji misle da su im pare sigurne u banci, setite se kiparske krize 2013 gde su svakome ko ima pare u banci uzali parče, a zamrzli miljarde ruskim bankama.

gari

pre 5 godina

Briga mene za njihovo zlato, gde ja naše??? Sve to vratiti u Srbiju !!! Nisu Kinezi, Rusi i ostali glupi što kupuju zlato i čuvaju ga kod njih, ide opako vreme ne zna se šta će sutra da se desi... Zato pamet u glavu, "zuto zlato, za crne dane"...

Dex

pre 5 godina

Šta reći
Kakvo nasilje.
Šta ako hoće da ga daju rusima?
Mogu sta hoce sa svojim zlatom ili to nije u skladu sa demokratskim državama zapada?

prellee

pre 5 godina

Britanci su naučili pružati ruku i uzimati tuđe.Oni smatraju da im to prirodno pravo pripada.Valjda ostalo kao navika od kolonizacije u prošlim vjekovima.Teško se tog osloboditi. Poslije će zlato nestati, kao što su nestale i Gadafijeve milijarde. Zapad će to dobro sačuvati, Venecuelanski narod je neozbiljan i rasipnički.

severoistok

pre 5 godina

Zlato ne mogu sad, ali ako Venezueli treba novac, Engleska Banka rado bi sredila da podizu kredit. Naravno pokrice vec lezi tamo, u naturi!

Mongoloid

pre 5 godina

Kako se oni brinu oko toga šta će neka druga država da radi sa novcem koji istoj pripada... Eh, da nam je još takvih dušebrižnika u svetu...

sdned

pre 5 godina

Neće da im vrate njihovo zlato!?
Neverovatno!!!
To je isto kao kad nekome banka ne bi htela da isplati ušteđevinu jer se neki službenik boji da stranka ne kupi npr. otrov ili pušku.
Nonsens. Teško licemerje zapada koji proklamuje privatnu imovinu kao svetinju, ali samo kad je njihova.

nemke

pre 5 godina

E zato se nikad nista ne drzi u drugim zemljama. To zlato nije vlasnistvo britanije niti ta britanija ima pravo da trazi od vlasnika zlata objasnjenja sta vlasnik zlata namerava da radi sa svojim zlatom. to je cist bezobrazluk. zamislite da banka nece da vam isplati vase pare nego vas pita a sta vi nameravate da radite sa vasim parama? sramota

Dejo

pre 5 godina

Čini mi se da Britanci hoće da zadrže to zlato sa sebe! Maduro je predsednik Venecuele koji nije ni njima ni Amerikancima po volji i sve čine ne bi li ga skinuli. Ovo zlato bi rešio mnogo problema u toj bogatoj i napaćenoj Venecueli!

Makarije

pre 5 godina

Pa cuvajte svoje zlato kod Engleza i Amerikanaca posle.
(konzervativac, 9. novembar 2018 19:10)
----
Pre nekoliko godina (bas kada je bila aktuelna temao vracanju zlata Nemackoj) je u javnosti postavljeno pitanje gde su nase devizne i zlatne rezerve. Tajna - odgovor je ministra finansija i direktora Narodne banke. Pisalo je da je nas novac u najpouzdanijim svetskim bankama i istim takvim fondovima. E, pa da znate da su nase pare kod Engleza i Amerikanaca samo nisu smeli da nam kazu, uslovi banaka sta li. Oni nit su pouzdani nit posteni. Zamislite sad sta bi bilo da im trazimo svoj novac nazad.

Temerinac

pre 5 godina

To je već viđeno u Srbiji sa starom deveznom štednjom, koja je tobože nestala. Ona nije nestala već je vrhuška uzela za sebe i stavila na čuvanje po raznim bankama.Što sadašnja pravdoljubiva vlast neobjavi šta je sa starom deviznom štednjom, koja istini za volju delimično vraćena u iznosu od oko 50%.

Tarabicka

pre 5 godina

To je već viđeno u Srbiji sa starom deveznom štednjom, koja je tobože nestala. Ona nije nestala već je vrhuška uzela za sebe i stavila na čuvanje po raznim bankama.Što sadašnja pravdoljubiva vlast neobjavi šta je sa starom deviznom štednjom, koja istini za volju delimično vraćena u iznosu od oko 50%.
(Temerinac, 10. novembar 2018 08:42)

To je upravo ono o cemu govorim, i Toma je, dok je bio PreCednik, otisao sa par stranackih kolega kao svedocima, da otvori Titov sef i izjavio da je u njemu zatekao par moljaca, a da pritom niko nepristrasan nije otvaranju prisustvovao!

Mozda nemam mozga (zasto nemas mozga@), ali kad ti baraba trazi ono sto pripada narodu, bolje mu je ne dati, jer ima male sanse da zavrsi gde treba, bez obzira da li su ovom slucaju Englezi posteni, ovakvi ili onakvi,veci su im prijatelji, nego njihov korumpirani diktator!

Leti vreme

pre 5 godina

Vlada Venecuele je pokrenula akciju povratka zlata iz UK znajuci da im Britanci nece zlato vratiti a kvaka je u tome da je Venecuela treca na svetu po rezervama nafte,pored nacionalne kompanije naftu eksploarisu samo Kinezi i BP(UK), vlada pravi kripto valutu "petro" koja ce vredeti kao barel nafte i fino ce nacionalizovati sve sto BP vadi u Venecueli da im izbiju adut da mesetare i podrivaju "petro". Vlada dala na cuvanje,vlada ima pravo da ga uzme nazad,trazili su povratak znajuci da ce im ovi nece vratiti,Britanci su kupovali vreme frazom "nece niko da osigura prevoz tolikog zlata" i sada krece nacionalizacija. Nisu mogli praviti "petro" ako im UK moze rusiti vrednost po zelji a gubitak zlata ce nadohnaditi u par meseci od nacionalizacije.