Petak, 21.09.2018.

13:47

Potpis za novi auto-put: 2 rute kroz Srbiju - gradiće se obe

Srbija je sa turskom kompanijom Tašjapi potpisala Okvirni sporazum u oblasti infrastrukturnih projekata, što obuhvata i izgradnju auto-puta Beograd-Sarajevo.

Izvor: Tanjug

Potpis za novi auto-put: 2 rute kroz Srbiju - gradiæe se obe IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

53 Komentari

Sortiraj po:

bg info

pre 5 godina

ne odrzavamo postojece a ne da gradimo novo. autoput hr granica -sr. mitrovica je ruglo, putevi rupe smece trava... i sad mi pricamo o necemu

pera

pre 5 godina

Da li može i granični prelaz Jamena(SRB) - Strošinci(HR)? Ne košta mnogo, treba samo par kilometara puta. Značilo bi stanovnicima tih mesta, a leti bi bio alternativa za Batrovce.

Djed Gavrilo

pre 5 godina

Na Balkanu nema ni jedne prirodnije stvari od saradnje i zbližavanja gradjana ove dve regije.Necu da ih nazivam Srbima i Bisnjacima niti pravoslavcima i muslimanima bas zbog bliskosti i upucenosti jednih na druge.
Infrastruktura je kljuc,a otrežnjenje i osvescenje gradjana alat za zblizavanje i odbacivanje svih onih koji rade na svadjanju i tenziji.

mali zeleni

pre 5 godina

Da se ne lažemo, Turska ne daje kredite da nama bude dobro već da njoj i ostalim muslimanima u Srbiji bude dobro i da su povezani. Apsolutno nemam ništa protiv njihove povezanosti ali imam protiv kredita. Mi uzimamo kredit za njihove potrebe i mi ćemo i naša deca otplaćivati taj kredit dok u zemlji ima bezbroj prioritetnijih stvari koje treba rešavati počev od lečenja dece sms porukama pa na dalje.

kako da ne

pre 5 godina

@koliko miliona
U Evrima, zavisno gde su ga radili jer ima zaista teskih terena gde su radili autoputeve u Svajcarskoj, ali ako je teren ravniji i sve to, kosta ih u Evrima oko 12-13 miliona eura. S’tim sto je u Svajcarskoj radnik na tim radovima placen po satu vise nego radnik na istom za ceo dan u Srbiji. Pa ona masinerija i ostalo. Ne znam kako u Srbiji ista gradnja ispada skuplje. Zamislite koliko cm autoputa stave onda u dzep ;) Mada u Svajcarskoj sve te radove izvodi njihova drzavna firma, nema kineza i ostalih da kao dodju da im ‘ucine’ kao sto to rade u Srbiji. Drzavna kompanija radi sve malo zahtevnije radove ali i proste ako su u pitanju neke lake deonice autoputa, teze deonice regionalnih puteva, mostove i ostalo. Dok u gradovima, selima za radove na putevima, ulicama se uzimaju firme iz tih opstina ili ako je opstina nema onda iz kantona neka firma koja moze to da uradi. Tako predjete iz manje varosice u drugu varosicu i vidite radove u obe, ali druge firme i nikad niste culi za njih. Ali to je sredjena drzava, uredjena. Rupu jos na putu nisam video, rupa ne postoji. Kroz njive imate puteve, ne blato ili ne znam sta, put ali u 80% betonski. Da ne pricamo o selima ili gradovima. Jos moj auto ovde nije zagazio blato ili moja patika. Sta su novog asfalta postavili ovog leta, neverovatno. Toliko ulica i regionalnih puteva su ‘obukli’ u novi asfalt da je neverovatno. Urade za leto dok su odmori vise nego na celom balkanu sto urade za par godina. Ali uredjeno, sredjeno, nema organizovanije zemlje na svetu. Ima i ovde sigurno pranja para kroz sve to, ali daleko manje tj ‘nevidljivo’. I kazu ‘nedostajace ti Srbija’, zasto? Ako nekome pored ovoga nedostaje jedna banana zemlja on onda ovo i nije zasluzio i sto kazu Svajcarci kada neko ne postuje njihovu zemlju ‘Mozete se vratiti odakle ste dosli ako ne postujete ono sto imate ovde’ i u pravu su ;) Poz i od ovih puteva nece biti nista u Srb i ako bude bice za jedno 30’godina. Sve sto ovi znaju jeste da predstavljaju i to je to. Hvala na objavljenom komentaru i pozzzzzic

Ima li te Bože?

pre 5 godina

Izračunao na prste - put Kuzmin - Sremska Rača = 210 : 17.5 = 12 (miliona evra/kilometru). Da li se ti Zorana sa nama za*ebavaš ili je u pitanju štamparska greška?

e2

pre 5 godina

Ako vam nije jasno sta ce tom "nerazvijenom" delu Srbije autoput, zamislite da cete brze stici na Zlatibor i Taru, a nama ostavite da se malo razvijemo ili da ipak svi dodjemo u BG, ako mislite da nas nema vec dovoljno tamo?

Vlada

pre 5 godina

U kvalitet turskih majstora za puteve imao sam prilike da se uverim putujuci godinama kroz Ukrajnu. Tamo gde su Makedonci pravili put vise od 10 godina bio je bez rupe na putu,tamo gde su turci gradili, nije potrajali 3 godine,taman toliko da stignu da pokupe svoj alat i odu

Saša

pre 5 godina

Ja kući znam kad radim nešto pa malo dosadno stalo isto da radim onda započnem i nešto drugo. Nakon nekog vremena i treće pa i četvrto započnem.
Al' ne zanemarujem prvo, ni drugo, ni treće, završim ipak sve u nekom trenutku.

Mi izgleda u državi još nismo stigli do tog momenta da završavamo.

Koliko miliona

pre 5 godina

17 km autoputa kroz ravnicu 210 miliona eura?!?!?
To je apsolutna KRADJA! Ljudi, kilometar najkomplikovanijeg autoputa kroz Svajcarsku, Austriju ili Hrvatsku nije kostao preko 10 miliona eura po kilometru!
Ovo je krak od 17 km sa jednim mostom preko Save, ej, 17 km 210 miliona eura, puno kume puno

nele

pre 5 godina

Nama treba dobar autoput sa 6traka od Madjarske do Makedonije sa odvajanjima za Bugarsku I Hrvatsku. Crnoj Gori ako treba autoput, nek plati izgradnju u Srbiji. Zasto bi mi placali za CG? Izdali su nas kad god su imali prilike.

jabreja

pre 5 godina

Nista zlobno, ali opis stanja: u Raskoj oblasti, N.Pazar, Tutin, u njihovoj okolini, jedino sto neprekidno raste su minareti dzamija. A za ostalo traze da im finansira ostatak Srbije.
Generalno, ove sage o autoputevima, o nekakvoj gradnji, najbolje je sazeo dozivotni predsednik SPSa, Milutin Mrkonjic: OVA VLAST, ne ume dobro ni da okreci ono sta su drugi napravili! Otvaranje uz svecanosti i govori pred kameramama semafore, raskrsnice - da.
I dalje nema odgovora: gde su 4,5 milijardi dolara za 112 hektara za "Arapski kvart" u Beogradu (koji su sami krstili podugrivljo "Beograd na vodi". I ako bi bilo smislenije "Beograd na Aladinovom cilimu")
I dalje ne znamo da li je tacno da je trenutni dug Srbije 37 milijardi, a zatekli su 10,3.
Steta ko nije gledao Insajder o marifetlucima oko JATa i pljacke oko ErSrbija...
Bedno je reci da ce navodni autoput Bgd - Sa biti znacajan za region: eno se cepaju od smeha i srece Grci, Bugari, Rumuni, Madjari, Hrvati... A tek za nesrecni autoput ka Crnoj Gori i Nis-Pristina: Srbija je brod u magli...

Zauvek mlad

pre 5 godina

Ne znam ni jednu drzavu gde se toliko prica o autoputevima kao kod nas.Pogotovu da se sa tolikom mediskom paznjom otvara recimo 20km auto puta.Predhodna vlast nije ni toliko uradila i shvatam da nismo tolikot bogati da mozemo tako brzo izgraditi putnu mrezu.Molim vlast da bude skromnija u hvalisanju.Zavrsite auto put do Sarajeva i kada bude gotov,videcemo i sami pa cemo vas i sami pohvaliti .Molio bih ministarku da obrati malo na put Sombor Vrbas./auto put/Sramota .Od Crvenke do Vrbasa katastrofa.

Koky

pre 5 godina

...neko već napisa ali ajde da se ponovi:da li može neko stručan da objasni kako "rehabilitacija" 1km puta košta milion i kusur €.Koliko bi koštala izgradnja?

Pera Srbin

pre 5 godina

Znam samo da stranci neće evro da ulože u mesto koje je dalje od 50 km od autoputa. Znači ovim se povezuje zapadni deo Srbije sa svetom, plus, na ovaj put če se prikaćiti i put od Pojata do Preljine, da ne bi turski šleperi išli bezveze čak gore do Beograda. Dalje ovaj projekat je važan i Srbima i Bošnjacima jer pruža.mogućnosti za privredu i transport i jednima i drugima, a biće frekventniji od Jadranskog autoputa, znači zarada cele godine, a ne samo preko leta. Uveren sam da je ovaj projekat duplo isplativiji od kraka Niš Pločnik, koji će.služiti za odlazak kući kosovskih gastarbajtera., a na istom će se voziti do.5% Srba. Neko pomenu da je skup put od Pazara do Tutina. Pa i građani ovog kraja su građani Republike Srbije, možda i više a sigurno duže nego oni sa Srarog grada ili Savskog Venca.Ovde žive, firme iz tih opšrina plaćaju obaveze i poreze i normalno je da imaju makar put prema planiranom autoputu.

svet

pre 5 godina

@Smrda
Sve stoji ali isto tako stoji da taj deo Srbije je jedan od zaostalih u smislu infrastrukture i da i tamo zive i Srbi i drugi ljudi gradjani i drzavljani Srbije. Znaci akone zelimo da nam taj deo zaostaje i da svi krenu na sever zemlje ili i dalje, pa da bude ko Italija, razvijen sever, nerazvijena jug i jugozapad zemlje, naravno to vazi i za ostale delove zemlje. Ako hoces da ljudi ostanu, da imaju posla onda treba tamo da imaju industriju, a ona trazi infrastrukturu, pocevsi od osnovnog a to je put, pa onda dolazi sa njim i struja, vodovod-kanalizacija, telekomunikacije, zeleznica i ostalo. Ako ostane po tvome, onda ce taj deo zemlje za koji kazes da je neprespektivan, jel tako te ja razumem, onda tu moze jos samo da postane rezervat za divje zivotinje, mesto kriminalaca i lopuza itd.. Prema tome yreba nam dobri putevi u svim pravcima.

m1k3

pre 5 godina

Opet nema govora o izgradnji auto-puta na najpometnijoj deonici kroz Srbiju - NS-ŠA-granica prema Srpskoj. Koji smo mi idioti?
Gradimo puteve da bi povezali drzave u okruzenju, a ne da bi povezali nase putne pravce. Madjari su recimo prvo povezali svoju drzavu, a na kraju povezivali izgradjene auto-puteve sa granicama...

Reziel

pre 5 godina

Moram da priznam, nisam preterano detaljno pazio na svo hvalisanje autoputevima ove godine, ali slušajući voljenu premijerku, predsednika i onu punačku plavušu, bio sam ubeđen da ćemo do Halkidikija autoputem.
Takođe, slušao sam priče kako smo prestigli ove ili one, ali... Realnost.
Auto-put kroz Srbiju, od Beograda, do Grdeličke klisure, kao i prethodnih deset godina. Okolo kao neki kamioni i parčići puta, ali voziš kroz klisuru, kao i pre. Posle toga nešto malo auto-put pa opet neki raspad 30ak kilometara pre granice. E da, videli smo i onaj zid što se srušio.
Inače, kroz Makedoniju, auto-put u full-u do granice sa Grčkom. Nije nešto, ali svuda je barem dve trake, ima novih tunela, mostova i potpuno novih delova auto-puta. Do Soluna, takođe auto-put, posle nešto ka Nea Kalikratei malo magistralni put, ali sve ostalo - auto-put sa dve i više traka. Rečju - samo priče, najave i zaduživanje. U realnosti, jedno veliko NIŠTA.

gojko 12

pre 5 godina

A sta ce nam Bgd - Sarajevo? Sta tamo izvozimo ili uvozimo? Mrznju? 
(Zox, 21. septembar 2018 14:16) 

Slažem se da nam taj put nije neophodan i ni u ludilu po toj ceni.

Ali pitati " šta tamo izvozimo " ????

Pa u Bosnu izvozimo više nego što ukupno izvozimo u Rusiju-Ameriku-Kinu zajedno !!!

Smrda

pre 5 godina

Zavrsite jedan kako treba, ali samo jedan. Samo najavljujete, zaduzujete se, obecavate, pa onda stizu novae najave i obecanja. Autoput preko Kosova do Albanije, autoput do Crne Gore, sad dva autoputa do BiH su totalno bacanje para. Njima znace, nama jedva, a zaduzujemo se poprilicno. Nam su potrebni autoputevi prema Madjarskoj, Hrvatskoj i Rumuniji sa severa i prema Bugarskoj i Makedoniji sa juga. Ostalo dobro odrzavani regionalni i lokalni putevi. Vi nas zaduzujete za neke mega projekte, sa sumnjivim izvodjacima, a rupe i blato ne sve strane.

Bgd

pre 5 godina

Bez obzira šta se radi, uvek ista pitanja: "a kad će..."; "zašto prvo ne..."...mi smo neverovatan narod kojem nikad ništa ne valja. Daleko od toga da sam fan ove vlasti, naprotiv, ali sudeći po ovakvim komentarima izgleda da i ne zaslužujemo bolje. I ovo nam je premija.

The Spatula

pre 5 godina

Milion po kilometru...? Ljudi moji ala se oni tale i dele izmedju sebe...a posle par meseci, zrelo za krpljenje i sanaciju. A jos zalosnije sto niko nikad nije odgovarao nizasta.

ne lipši magare do zelene trave

pre 5 godina

a autoput Ruma Loznica?
(Bard Živa, 21. septembar 2018 15:29)

Prvo projekat a onda gradnja samo...projekat za Fruškogorski koridor (NS-Ruma koji treba da se poveže sa Ruma-Loznica) je završen 2016te a ministarka rekla da će gradnja početi početkom 2017te...sad je skoro kraj 2018te i još ni ašov nije udaren a ne započeta gradnja...tako da...

zapadnopropagandska aliansa

pre 5 godina

Od Pozege do Mokre Gore (Kotroman) hocete da pravite Autoput?! Ahahahahaha! Koga vi lazete? Gde ima Mesta za 4 Trake od naprimer Sevojna do Uzica pa na gore? Pa Grdelicka Klisura nije nista za taj poduhvat! To nije izvodljivo - definitivno nemoguce!

Aleksandar

pre 5 godina

A jel moze neko da nam sredi ulice u Nišu i okolini a kad budemo imali para za vozila i kad budemo imali para da putujemo, neka se onda prave ti auto putevi kojih nigde nema osim u najavama i na maketama ???

chema

pre 5 godina

Jedina prava investicija u ovu državu je auto put. Kada bude gotov do Makedonije i Bugarske biće odlična zarada. Ali to je jedina normalna investicija, ostalo je cirkus. Škole, bolnice, sve propada, deca nam beže preko granice...

srbenda

pre 5 godina

Ja ne vidim svrhu sto se tice nase ekonomije i prodaje jer mi jako malo toga mozemo da izvezemo, ovde oni otvaraju sebi vrata za prodaju svojih proizvoda na ceo Balkan a ako zahvate i eu onda su puska...
Od ovoga Srpska ekonomija, mislim na proizvodnju gotovih proizvoda nece imati neku korist, jer kod nas je jako skupo napraviti gotov proizvod sto se tice prehrane i pica jer drzava uzima na gotov proizvod 60 posto zarade firmi, ne racunajuci kazne koje im pisu za bud sta da napune budzet. Mi mozemo imati bolje proizvode i od Nemaca ali ne i cenu, ne i brend, a te dve stvari jedino cine robu za koju postoji traznja. I narod se posle cudi kako kod nas skuplje, pa lepo, stavi na papir i videces.

limun

pre 5 godina

Kuzmin - S. Raca...Fruskogorski koridor...Ruma - Sabac...razbacivanje na vise strana. Umesto Ruma - Sabac - Loznica - most na Drini koji je sigurno tri puta jeftiniji od mosta na Savi a put izlazi opet u ravnu Semberiju pa dalje moze kud hoces.

чарапан

pre 5 godina

А Појате - Прељина ???? Зар ови стварно мисле да смо то заборавили ??? Захваљујући њему су и дошли на власт у овом реону захваљујући њему ћемо их и смакнути са те исте власти !!!

Gavro

pre 5 godina

A sta ce nam Bgd - Sarajevo? Sta tamo izvozimo ili uvozimo? Mrznju?
(Zox, 21. septembar 2018 14:16)
Pa nije tako,kada se povezemo auto putem sa Sarajevom,onda smo bukvalno se povezali i sa gradom Istocno Sarajevo koje pripada Republici Srpskoj.

M

pre 5 godina

Potpišite bar jedan međunarodni ugovor!!
Kakvi okvirni sporazumi??!

Okvirni sporazumi su pamfleti sa dva potpisa,
apsolutno pravno neobavezujući!!

stvarajte sami za sebe

pre 5 godina

Kako 210 mil za 17,5 km?
Koliko to košta kilometar auto puta?
Razumem da treba da se napravi most preko Save, ali sve ostalo je kroz "tešku" ravnicu.

M

pre 5 godina

Potpišite bar jedan međunarodni ugovor!!
Kakvi okvirni sporazumi??!

Okvirni sporazumi su pamfleti sa dva potpisa,
apsolutno pravno neobavezujući!!

чарапан

pre 5 godina

А Појате - Прељина ???? Зар ови стварно мисле да смо то заборавили ??? Захваљујући њему су и дошли на власт у овом реону захваљујући њему ћемо их и смакнути са те исте власти !!!

stvarajte sami za sebe

pre 5 godina

Kako 210 mil za 17,5 km?
Koliko to košta kilometar auto puta?
Razumem da treba da se napravi most preko Save, ali sve ostalo je kroz "tešku" ravnicu.

gojko 12

pre 5 godina

A sta ce nam Bgd - Sarajevo? Sta tamo izvozimo ili uvozimo? Mrznju? 
(Zox, 21. septembar 2018 14:16) 

Slažem se da nam taj put nije neophodan i ni u ludilu po toj ceni.

Ali pitati " šta tamo izvozimo " ????

Pa u Bosnu izvozimo više nego što ukupno izvozimo u Rusiju-Ameriku-Kinu zajedno !!!

Reziel

pre 5 godina

Moram da priznam, nisam preterano detaljno pazio na svo hvalisanje autoputevima ove godine, ali slušajući voljenu premijerku, predsednika i onu punačku plavušu, bio sam ubeđen da ćemo do Halkidikija autoputem.
Takođe, slušao sam priče kako smo prestigli ove ili one, ali... Realnost.
Auto-put kroz Srbiju, od Beograda, do Grdeličke klisure, kao i prethodnih deset godina. Okolo kao neki kamioni i parčići puta, ali voziš kroz klisuru, kao i pre. Posle toga nešto malo auto-put pa opet neki raspad 30ak kilometara pre granice. E da, videli smo i onaj zid što se srušio.
Inače, kroz Makedoniju, auto-put u full-u do granice sa Grčkom. Nije nešto, ali svuda je barem dve trake, ima novih tunela, mostova i potpuno novih delova auto-puta. Do Soluna, takođe auto-put, posle nešto ka Nea Kalikratei malo magistralni put, ali sve ostalo - auto-put sa dve i više traka. Rečju - samo priče, najave i zaduživanje. U realnosti, jedno veliko NIŠTA.

Gavro

pre 5 godina

A sta ce nam Bgd - Sarajevo? Sta tamo izvozimo ili uvozimo? Mrznju?
(Zox, 21. septembar 2018 14:16)
Pa nije tako,kada se povezemo auto putem sa Sarajevom,onda smo bukvalno se povezali i sa gradom Istocno Sarajevo koje pripada Republici Srpskoj.

ne lipši magare do zelene trave

pre 5 godina

a autoput Ruma Loznica?
(Bard Živa, 21. septembar 2018 15:29)

Prvo projekat a onda gradnja samo...projekat za Fruškogorski koridor (NS-Ruma koji treba da se poveže sa Ruma-Loznica) je završen 2016te a ministarka rekla da će gradnja početi početkom 2017te...sad je skoro kraj 2018te i još ni ašov nije udaren a ne započeta gradnja...tako da...

chema

pre 5 godina

Jedina prava investicija u ovu državu je auto put. Kada bude gotov do Makedonije i Bugarske biće odlična zarada. Ali to je jedina normalna investicija, ostalo je cirkus. Škole, bolnice, sve propada, deca nam beže preko granice...

Smrda

pre 5 godina

Zavrsite jedan kako treba, ali samo jedan. Samo najavljujete, zaduzujete se, obecavate, pa onda stizu novae najave i obecanja. Autoput preko Kosova do Albanije, autoput do Crne Gore, sad dva autoputa do BiH su totalno bacanje para. Njima znace, nama jedva, a zaduzujemo se poprilicno. Nam su potrebni autoputevi prema Madjarskoj, Hrvatskoj i Rumuniji sa severa i prema Bugarskoj i Makedoniji sa juga. Ostalo dobro odrzavani regionalni i lokalni putevi. Vi nas zaduzujete za neke mega projekte, sa sumnjivim izvodjacima, a rupe i blato ne sve strane.

zapadnopropagandska aliansa

pre 5 godina

Od Pozege do Mokre Gore (Kotroman) hocete da pravite Autoput?! Ahahahahaha! Koga vi lazete? Gde ima Mesta za 4 Trake od naprimer Sevojna do Uzica pa na gore? Pa Grdelicka Klisura nije nista za taj poduhvat! To nije izvodljivo - definitivno nemoguce!

Ima li te Bože?

pre 5 godina

Izračunao na prste - put Kuzmin - Sremska Rača = 210 : 17.5 = 12 (miliona evra/kilometru). Da li se ti Zorana sa nama za*ebavaš ili je u pitanju štamparska greška?

jabreja

pre 5 godina

Nista zlobno, ali opis stanja: u Raskoj oblasti, N.Pazar, Tutin, u njihovoj okolini, jedino sto neprekidno raste su minareti dzamija. A za ostalo traze da im finansira ostatak Srbije.
Generalno, ove sage o autoputevima, o nekakvoj gradnji, najbolje je sazeo dozivotni predsednik SPSa, Milutin Mrkonjic: OVA VLAST, ne ume dobro ni da okreci ono sta su drugi napravili! Otvaranje uz svecanosti i govori pred kameramama semafore, raskrsnice - da.
I dalje nema odgovora: gde su 4,5 milijardi dolara za 112 hektara za "Arapski kvart" u Beogradu (koji su sami krstili podugrivljo "Beograd na vodi". I ako bi bilo smislenije "Beograd na Aladinovom cilimu")
I dalje ne znamo da li je tacno da je trenutni dug Srbije 37 milijardi, a zatekli su 10,3.
Steta ko nije gledao Insajder o marifetlucima oko JATa i pljacke oko ErSrbija...
Bedno je reci da ce navodni autoput Bgd - Sa biti znacajan za region: eno se cepaju od smeha i srece Grci, Bugari, Rumuni, Madjari, Hrvati... A tek za nesrecni autoput ka Crnoj Gori i Nis-Pristina: Srbija je brod u magli...

Koliko miliona

pre 5 godina

17 km autoputa kroz ravnicu 210 miliona eura?!?!?
To je apsolutna KRADJA! Ljudi, kilometar najkomplikovanijeg autoputa kroz Svajcarsku, Austriju ili Hrvatsku nije kostao preko 10 miliona eura po kilometru!
Ovo je krak od 17 km sa jednim mostom preko Save, ej, 17 km 210 miliona eura, puno kume puno

Aleksandar

pre 5 godina

A jel moze neko da nam sredi ulice u Nišu i okolini a kad budemo imali para za vozila i kad budemo imali para da putujemo, neka se onda prave ti auto putevi kojih nigde nema osim u najavama i na maketama ???

kako da ne

pre 5 godina

@koliko miliona
U Evrima, zavisno gde su ga radili jer ima zaista teskih terena gde su radili autoputeve u Svajcarskoj, ali ako je teren ravniji i sve to, kosta ih u Evrima oko 12-13 miliona eura. S’tim sto je u Svajcarskoj radnik na tim radovima placen po satu vise nego radnik na istom za ceo dan u Srbiji. Pa ona masinerija i ostalo. Ne znam kako u Srbiji ista gradnja ispada skuplje. Zamislite koliko cm autoputa stave onda u dzep ;) Mada u Svajcarskoj sve te radove izvodi njihova drzavna firma, nema kineza i ostalih da kao dodju da im ‘ucine’ kao sto to rade u Srbiji. Drzavna kompanija radi sve malo zahtevnije radove ali i proste ako su u pitanju neke lake deonice autoputa, teze deonice regionalnih puteva, mostove i ostalo. Dok u gradovima, selima za radove na putevima, ulicama se uzimaju firme iz tih opstina ili ako je opstina nema onda iz kantona neka firma koja moze to da uradi. Tako predjete iz manje varosice u drugu varosicu i vidite radove u obe, ali druge firme i nikad niste culi za njih. Ali to je sredjena drzava, uredjena. Rupu jos na putu nisam video, rupa ne postoji. Kroz njive imate puteve, ne blato ili ne znam sta, put ali u 80% betonski. Da ne pricamo o selima ili gradovima. Jos moj auto ovde nije zagazio blato ili moja patika. Sta su novog asfalta postavili ovog leta, neverovatno. Toliko ulica i regionalnih puteva su ‘obukli’ u novi asfalt da je neverovatno. Urade za leto dok su odmori vise nego na celom balkanu sto urade za par godina. Ali uredjeno, sredjeno, nema organizovanije zemlje na svetu. Ima i ovde sigurno pranja para kroz sve to, ali daleko manje tj ‘nevidljivo’. I kazu ‘nedostajace ti Srbija’, zasto? Ako nekome pored ovoga nedostaje jedna banana zemlja on onda ovo i nije zasluzio i sto kazu Svajcarci kada neko ne postuje njihovu zemlju ‘Mozete se vratiti odakle ste dosli ako ne postujete ono sto imate ovde’ i u pravu su ;) Poz i od ovih puteva nece biti nista u Srb i ako bude bice za jedno 30’godina. Sve sto ovi znaju jeste da predstavljaju i to je to. Hvala na objavljenom komentaru i pozzzzzic

The Spatula

pre 5 godina

Milion po kilometru...? Ljudi moji ala se oni tale i dele izmedju sebe...a posle par meseci, zrelo za krpljenje i sanaciju. A jos zalosnije sto niko nikad nije odgovarao nizasta.

nele

pre 5 godina

Nama treba dobar autoput sa 6traka od Madjarske do Makedonije sa odvajanjima za Bugarsku I Hrvatsku. Crnoj Gori ako treba autoput, nek plati izgradnju u Srbiji. Zasto bi mi placali za CG? Izdali su nas kad god su imali prilike.

limun

pre 5 godina

Kuzmin - S. Raca...Fruskogorski koridor...Ruma - Sabac...razbacivanje na vise strana. Umesto Ruma - Sabac - Loznica - most na Drini koji je sigurno tri puta jeftiniji od mosta na Savi a put izlazi opet u ravnu Semberiju pa dalje moze kud hoces.

Vlada

pre 5 godina

U kvalitet turskih majstora za puteve imao sam prilike da se uverim putujuci godinama kroz Ukrajnu. Tamo gde su Makedonci pravili put vise od 10 godina bio je bez rupe na putu,tamo gde su turci gradili, nije potrajali 3 godine,taman toliko da stignu da pokupe svoj alat i odu

e2

pre 5 godina

Ako vam nije jasno sta ce tom "nerazvijenom" delu Srbije autoput, zamislite da cete brze stici na Zlatibor i Taru, a nama ostavite da se malo razvijemo ili da ipak svi dodjemo u BG, ako mislite da nas nema vec dovoljno tamo?

Zauvek mlad

pre 5 godina

Ne znam ni jednu drzavu gde se toliko prica o autoputevima kao kod nas.Pogotovu da se sa tolikom mediskom paznjom otvara recimo 20km auto puta.Predhodna vlast nije ni toliko uradila i shvatam da nismo tolikot bogati da mozemo tako brzo izgraditi putnu mrezu.Molim vlast da bude skromnija u hvalisanju.Zavrsite auto put do Sarajeva i kada bude gotov,videcemo i sami pa cemo vas i sami pohvaliti .Molio bih ministarku da obrati malo na put Sombor Vrbas./auto put/Sramota .Od Crvenke do Vrbasa katastrofa.

Saša

pre 5 godina

Ja kući znam kad radim nešto pa malo dosadno stalo isto da radim onda započnem i nešto drugo. Nakon nekog vremena i treće pa i četvrto započnem.
Al' ne zanemarujem prvo, ni drugo, ni treće, završim ipak sve u nekom trenutku.

Mi izgleda u državi još nismo stigli do tog momenta da završavamo.

Koky

pre 5 godina

...neko već napisa ali ajde da se ponovi:da li može neko stručan da objasni kako "rehabilitacija" 1km puta košta milion i kusur €.Koliko bi koštala izgradnja?

Pera Srbin

pre 5 godina

Znam samo da stranci neće evro da ulože u mesto koje je dalje od 50 km od autoputa. Znači ovim se povezuje zapadni deo Srbije sa svetom, plus, na ovaj put če se prikaćiti i put od Pojata do Preljine, da ne bi turski šleperi išli bezveze čak gore do Beograda. Dalje ovaj projekat je važan i Srbima i Bošnjacima jer pruža.mogućnosti za privredu i transport i jednima i drugima, a biće frekventniji od Jadranskog autoputa, znači zarada cele godine, a ne samo preko leta. Uveren sam da je ovaj projekat duplo isplativiji od kraka Niš Pločnik, koji će.služiti za odlazak kući kosovskih gastarbajtera., a na istom će se voziti do.5% Srba. Neko pomenu da je skup put od Pazara do Tutina. Pa i građani ovog kraja su građani Republike Srbije, možda i više a sigurno duže nego oni sa Srarog grada ili Savskog Venca.Ovde žive, firme iz tih opšrina plaćaju obaveze i poreze i normalno je da imaju makar put prema planiranom autoputu.

svet

pre 5 godina

@Smrda
Sve stoji ali isto tako stoji da taj deo Srbije je jedan od zaostalih u smislu infrastrukture i da i tamo zive i Srbi i drugi ljudi gradjani i drzavljani Srbije. Znaci akone zelimo da nam taj deo zaostaje i da svi krenu na sever zemlje ili i dalje, pa da bude ko Italija, razvijen sever, nerazvijena jug i jugozapad zemlje, naravno to vazi i za ostale delove zemlje. Ako hoces da ljudi ostanu, da imaju posla onda treba tamo da imaju industriju, a ona trazi infrastrukturu, pocevsi od osnovnog a to je put, pa onda dolazi sa njim i struja, vodovod-kanalizacija, telekomunikacije, zeleznica i ostalo. Ako ostane po tvome, onda ce taj deo zemlje za koji kazes da je neprespektivan, jel tako te ja razumem, onda tu moze jos samo da postane rezervat za divje zivotinje, mesto kriminalaca i lopuza itd.. Prema tome yreba nam dobri putevi u svim pravcima.

m1k3

pre 5 godina

Opet nema govora o izgradnji auto-puta na najpometnijoj deonici kroz Srbiju - NS-ŠA-granica prema Srpskoj. Koji smo mi idioti?
Gradimo puteve da bi povezali drzave u okruzenju, a ne da bi povezali nase putne pravce. Madjari su recimo prvo povezali svoju drzavu, a na kraju povezivali izgradjene auto-puteve sa granicama...

srbenda

pre 5 godina

Ja ne vidim svrhu sto se tice nase ekonomije i prodaje jer mi jako malo toga mozemo da izvezemo, ovde oni otvaraju sebi vrata za prodaju svojih proizvoda na ceo Balkan a ako zahvate i eu onda su puska...
Od ovoga Srpska ekonomija, mislim na proizvodnju gotovih proizvoda nece imati neku korist, jer kod nas je jako skupo napraviti gotov proizvod sto se tice prehrane i pica jer drzava uzima na gotov proizvod 60 posto zarade firmi, ne racunajuci kazne koje im pisu za bud sta da napune budzet. Mi mozemo imati bolje proizvode i od Nemaca ali ne i cenu, ne i brend, a te dve stvari jedino cine robu za koju postoji traznja. I narod se posle cudi kako kod nas skuplje, pa lepo, stavi na papir i videces.

Bgd

pre 5 godina

Bez obzira šta se radi, uvek ista pitanja: "a kad će..."; "zašto prvo ne..."...mi smo neverovatan narod kojem nikad ništa ne valja. Daleko od toga da sam fan ove vlasti, naprotiv, ali sudeći po ovakvim komentarima izgleda da i ne zaslužujemo bolje. I ovo nam je premija.

mali zeleni

pre 5 godina

Da se ne lažemo, Turska ne daje kredite da nama bude dobro već da njoj i ostalim muslimanima u Srbiji bude dobro i da su povezani. Apsolutno nemam ništa protiv njihove povezanosti ali imam protiv kredita. Mi uzimamo kredit za njihove potrebe i mi ćemo i naša deca otplaćivati taj kredit dok u zemlji ima bezbroj prioritetnijih stvari koje treba rešavati počev od lečenja dece sms porukama pa na dalje.

Djed Gavrilo

pre 5 godina

Na Balkanu nema ni jedne prirodnije stvari od saradnje i zbližavanja gradjana ove dve regije.Necu da ih nazivam Srbima i Bisnjacima niti pravoslavcima i muslimanima bas zbog bliskosti i upucenosti jednih na druge.
Infrastruktura je kljuc,a otrežnjenje i osvescenje gradjana alat za zblizavanje i odbacivanje svih onih koji rade na svadjanju i tenziji.

pera

pre 5 godina

Da li može i granični prelaz Jamena(SRB) - Strošinci(HR)? Ne košta mnogo, treba samo par kilometara puta. Značilo bi stanovnicima tih mesta, a leti bi bio alternativa za Batrovce.

bg info

pre 5 godina

ne odrzavamo postojece a ne da gradimo novo. autoput hr granica -sr. mitrovica je ruglo, putevi rupe smece trava... i sad mi pricamo o necemu

Gavro

pre 5 godina

A sta ce nam Bgd - Sarajevo? Sta tamo izvozimo ili uvozimo? Mrznju?
(Zox, 21. septembar 2018 14:16)
Pa nije tako,kada se povezemo auto putem sa Sarajevom,onda smo bukvalno se povezali i sa gradom Istocno Sarajevo koje pripada Republici Srpskoj.

Bgd

pre 5 godina

Bez obzira šta se radi, uvek ista pitanja: "a kad će..."; "zašto prvo ne..."...mi smo neverovatan narod kojem nikad ništa ne valja. Daleko od toga da sam fan ove vlasti, naprotiv, ali sudeći po ovakvim komentarima izgleda da i ne zaslužujemo bolje. I ovo nam je premija.

zapadnopropagandska aliansa

pre 5 godina

Od Pozege do Mokre Gore (Kotroman) hocete da pravite Autoput?! Ahahahahaha! Koga vi lazete? Gde ima Mesta za 4 Trake od naprimer Sevojna do Uzica pa na gore? Pa Grdelicka Klisura nije nista za taj poduhvat! To nije izvodljivo - definitivno nemoguce!

чарапан

pre 5 godina

А Појате - Прељина ???? Зар ови стварно мисле да смо то заборавили ??? Захваљујући њему су и дошли на власт у овом реону захваљујући њему ћемо их и смакнути са те исте власти !!!

jabreja

pre 5 godina

Nista zlobno, ali opis stanja: u Raskoj oblasti, N.Pazar, Tutin, u njihovoj okolini, jedino sto neprekidno raste su minareti dzamija. A za ostalo traze da im finansira ostatak Srbije.
Generalno, ove sage o autoputevima, o nekakvoj gradnji, najbolje je sazeo dozivotni predsednik SPSa, Milutin Mrkonjic: OVA VLAST, ne ume dobro ni da okreci ono sta su drugi napravili! Otvaranje uz svecanosti i govori pred kameramama semafore, raskrsnice - da.
I dalje nema odgovora: gde su 4,5 milijardi dolara za 112 hektara za "Arapski kvart" u Beogradu (koji su sami krstili podugrivljo "Beograd na vodi". I ako bi bilo smislenije "Beograd na Aladinovom cilimu")
I dalje ne znamo da li je tacno da je trenutni dug Srbije 37 milijardi, a zatekli su 10,3.
Steta ko nije gledao Insajder o marifetlucima oko JATa i pljacke oko ErSrbija...
Bedno je reci da ce navodni autoput Bgd - Sa biti znacajan za region: eno se cepaju od smeha i srece Grci, Bugari, Rumuni, Madjari, Hrvati... A tek za nesrecni autoput ka Crnoj Gori i Nis-Pristina: Srbija je brod u magli...

Smrda

pre 5 godina

Zavrsite jedan kako treba, ali samo jedan. Samo najavljujete, zaduzujete se, obecavate, pa onda stizu novae najave i obecanja. Autoput preko Kosova do Albanije, autoput do Crne Gore, sad dva autoputa do BiH su totalno bacanje para. Njima znace, nama jedva, a zaduzujemo se poprilicno. Nam su potrebni autoputevi prema Madjarskoj, Hrvatskoj i Rumuniji sa severa i prema Bugarskoj i Makedoniji sa juga. Ostalo dobro odrzavani regionalni i lokalni putevi. Vi nas zaduzujete za neke mega projekte, sa sumnjivim izvodjacima, a rupe i blato ne sve strane.

nele

pre 5 godina

Nama treba dobar autoput sa 6traka od Madjarske do Makedonije sa odvajanjima za Bugarsku I Hrvatsku. Crnoj Gori ako treba autoput, nek plati izgradnju u Srbiji. Zasto bi mi placali za CG? Izdali su nas kad god su imali prilike.

stvarajte sami za sebe

pre 5 godina

Kako 210 mil za 17,5 km?
Koliko to košta kilometar auto puta?
Razumem da treba da se napravi most preko Save, ali sve ostalo je kroz "tešku" ravnicu.

Reziel

pre 5 godina

Moram da priznam, nisam preterano detaljno pazio na svo hvalisanje autoputevima ove godine, ali slušajući voljenu premijerku, predsednika i onu punačku plavušu, bio sam ubeđen da ćemo do Halkidikija autoputem.
Takođe, slušao sam priče kako smo prestigli ove ili one, ali... Realnost.
Auto-put kroz Srbiju, od Beograda, do Grdeličke klisure, kao i prethodnih deset godina. Okolo kao neki kamioni i parčići puta, ali voziš kroz klisuru, kao i pre. Posle toga nešto malo auto-put pa opet neki raspad 30ak kilometara pre granice. E da, videli smo i onaj zid što se srušio.
Inače, kroz Makedoniju, auto-put u full-u do granice sa Grčkom. Nije nešto, ali svuda je barem dve trake, ima novih tunela, mostova i potpuno novih delova auto-puta. Do Soluna, takođe auto-put, posle nešto ka Nea Kalikratei malo magistralni put, ali sve ostalo - auto-put sa dve i više traka. Rečju - samo priče, najave i zaduživanje. U realnosti, jedno veliko NIŠTA.

srbenda

pre 5 godina

Ja ne vidim svrhu sto se tice nase ekonomije i prodaje jer mi jako malo toga mozemo da izvezemo, ovde oni otvaraju sebi vrata za prodaju svojih proizvoda na ceo Balkan a ako zahvate i eu onda su puska...
Od ovoga Srpska ekonomija, mislim na proizvodnju gotovih proizvoda nece imati neku korist, jer kod nas je jako skupo napraviti gotov proizvod sto se tice prehrane i pica jer drzava uzima na gotov proizvod 60 posto zarade firmi, ne racunajuci kazne koje im pisu za bud sta da napune budzet. Mi mozemo imati bolje proizvode i od Nemaca ali ne i cenu, ne i brend, a te dve stvari jedino cine robu za koju postoji traznja. I narod se posle cudi kako kod nas skuplje, pa lepo, stavi na papir i videces.

Aleksandar

pre 5 godina

A jel moze neko da nam sredi ulice u Nišu i okolini a kad budemo imali para za vozila i kad budemo imali para da putujemo, neka se onda prave ti auto putevi kojih nigde nema osim u najavama i na maketama ???

M

pre 5 godina

Potpišite bar jedan međunarodni ugovor!!
Kakvi okvirni sporazumi??!

Okvirni sporazumi su pamfleti sa dva potpisa,
apsolutno pravno neobavezujući!!

kako da ne

pre 5 godina

@koliko miliona
U Evrima, zavisno gde su ga radili jer ima zaista teskih terena gde su radili autoputeve u Svajcarskoj, ali ako je teren ravniji i sve to, kosta ih u Evrima oko 12-13 miliona eura. S’tim sto je u Svajcarskoj radnik na tim radovima placen po satu vise nego radnik na istom za ceo dan u Srbiji. Pa ona masinerija i ostalo. Ne znam kako u Srbiji ista gradnja ispada skuplje. Zamislite koliko cm autoputa stave onda u dzep ;) Mada u Svajcarskoj sve te radove izvodi njihova drzavna firma, nema kineza i ostalih da kao dodju da im ‘ucine’ kao sto to rade u Srbiji. Drzavna kompanija radi sve malo zahtevnije radove ali i proste ako su u pitanju neke lake deonice autoputa, teze deonice regionalnih puteva, mostove i ostalo. Dok u gradovima, selima za radove na putevima, ulicama se uzimaju firme iz tih opstina ili ako je opstina nema onda iz kantona neka firma koja moze to da uradi. Tako predjete iz manje varosice u drugu varosicu i vidite radove u obe, ali druge firme i nikad niste culi za njih. Ali to je sredjena drzava, uredjena. Rupu jos na putu nisam video, rupa ne postoji. Kroz njive imate puteve, ne blato ili ne znam sta, put ali u 80% betonski. Da ne pricamo o selima ili gradovima. Jos moj auto ovde nije zagazio blato ili moja patika. Sta su novog asfalta postavili ovog leta, neverovatno. Toliko ulica i regionalnih puteva su ‘obukli’ u novi asfalt da je neverovatno. Urade za leto dok su odmori vise nego na celom balkanu sto urade za par godina. Ali uredjeno, sredjeno, nema organizovanije zemlje na svetu. Ima i ovde sigurno pranja para kroz sve to, ali daleko manje tj ‘nevidljivo’. I kazu ‘nedostajace ti Srbija’, zasto? Ako nekome pored ovoga nedostaje jedna banana zemlja on onda ovo i nije zasluzio i sto kazu Svajcarci kada neko ne postuje njihovu zemlju ‘Mozete se vratiti odakle ste dosli ako ne postujete ono sto imate ovde’ i u pravu su ;) Poz i od ovih puteva nece biti nista u Srb i ako bude bice za jedno 30’godina. Sve sto ovi znaju jeste da predstavljaju i to je to. Hvala na objavljenom komentaru i pozzzzzic

limun

pre 5 godina

Kuzmin - S. Raca...Fruskogorski koridor...Ruma - Sabac...razbacivanje na vise strana. Umesto Ruma - Sabac - Loznica - most na Drini koji je sigurno tri puta jeftiniji od mosta na Savi a put izlazi opet u ravnu Semberiju pa dalje moze kud hoces.

The Spatula

pre 5 godina

Milion po kilometru...? Ljudi moji ala se oni tale i dele izmedju sebe...a posle par meseci, zrelo za krpljenje i sanaciju. A jos zalosnije sto niko nikad nije odgovarao nizasta.

mali zeleni

pre 5 godina

Da se ne lažemo, Turska ne daje kredite da nama bude dobro već da njoj i ostalim muslimanima u Srbiji bude dobro i da su povezani. Apsolutno nemam ništa protiv njihove povezanosti ali imam protiv kredita. Mi uzimamo kredit za njihove potrebe i mi ćemo i naša deca otplaćivati taj kredit dok u zemlji ima bezbroj prioritetnijih stvari koje treba rešavati počev od lečenja dece sms porukama pa na dalje.

ne lipši magare do zelene trave

pre 5 godina

a autoput Ruma Loznica?
(Bard Živa, 21. septembar 2018 15:29)

Prvo projekat a onda gradnja samo...projekat za Fruškogorski koridor (NS-Ruma koji treba da se poveže sa Ruma-Loznica) je završen 2016te a ministarka rekla da će gradnja početi početkom 2017te...sad je skoro kraj 2018te i još ni ašov nije udaren a ne započeta gradnja...tako da...

e2

pre 5 godina

Ako vam nije jasno sta ce tom "nerazvijenom" delu Srbije autoput, zamislite da cete brze stici na Zlatibor i Taru, a nama ostavite da se malo razvijemo ili da ipak svi dodjemo u BG, ako mislite da nas nema vec dovoljno tamo?

chema

pre 5 godina

Jedina prava investicija u ovu državu je auto put. Kada bude gotov do Makedonije i Bugarske biće odlična zarada. Ali to je jedina normalna investicija, ostalo je cirkus. Škole, bolnice, sve propada, deca nam beže preko granice...

gojko 12

pre 5 godina

A sta ce nam Bgd - Sarajevo? Sta tamo izvozimo ili uvozimo? Mrznju? 
(Zox, 21. septembar 2018 14:16) 

Slažem se da nam taj put nije neophodan i ni u ludilu po toj ceni.

Ali pitati " šta tamo izvozimo " ????

Pa u Bosnu izvozimo više nego što ukupno izvozimo u Rusiju-Ameriku-Kinu zajedno !!!

Djed Gavrilo

pre 5 godina

Na Balkanu nema ni jedne prirodnije stvari od saradnje i zbližavanja gradjana ove dve regije.Necu da ih nazivam Srbima i Bisnjacima niti pravoslavcima i muslimanima bas zbog bliskosti i upucenosti jednih na druge.
Infrastruktura je kljuc,a otrežnjenje i osvescenje gradjana alat za zblizavanje i odbacivanje svih onih koji rade na svadjanju i tenziji.

Saša

pre 5 godina

Ja kući znam kad radim nešto pa malo dosadno stalo isto da radim onda započnem i nešto drugo. Nakon nekog vremena i treće pa i četvrto započnem.
Al' ne zanemarujem prvo, ni drugo, ni treće, završim ipak sve u nekom trenutku.

Mi izgleda u državi još nismo stigli do tog momenta da završavamo.

m1k3

pre 5 godina

Opet nema govora o izgradnji auto-puta na najpometnijoj deonici kroz Srbiju - NS-ŠA-granica prema Srpskoj. Koji smo mi idioti?
Gradimo puteve da bi povezali drzave u okruzenju, a ne da bi povezali nase putne pravce. Madjari su recimo prvo povezali svoju drzavu, a na kraju povezivali izgradjene auto-puteve sa granicama...

svet

pre 5 godina

@Smrda
Sve stoji ali isto tako stoji da taj deo Srbije je jedan od zaostalih u smislu infrastrukture i da i tamo zive i Srbi i drugi ljudi gradjani i drzavljani Srbije. Znaci akone zelimo da nam taj deo zaostaje i da svi krenu na sever zemlje ili i dalje, pa da bude ko Italija, razvijen sever, nerazvijena jug i jugozapad zemlje, naravno to vazi i za ostale delove zemlje. Ako hoces da ljudi ostanu, da imaju posla onda treba tamo da imaju industriju, a ona trazi infrastrukturu, pocevsi od osnovnog a to je put, pa onda dolazi sa njim i struja, vodovod-kanalizacija, telekomunikacije, zeleznica i ostalo. Ako ostane po tvome, onda ce taj deo zemlje za koji kazes da je neprespektivan, jel tako te ja razumem, onda tu moze jos samo da postane rezervat za divje zivotinje, mesto kriminalaca i lopuza itd.. Prema tome yreba nam dobri putevi u svim pravcima.

Vlada

pre 5 godina

U kvalitet turskih majstora za puteve imao sam prilike da se uverim putujuci godinama kroz Ukrajnu. Tamo gde su Makedonci pravili put vise od 10 godina bio je bez rupe na putu,tamo gde su turci gradili, nije potrajali 3 godine,taman toliko da stignu da pokupe svoj alat i odu

Pera Srbin

pre 5 godina

Znam samo da stranci neće evro da ulože u mesto koje je dalje od 50 km od autoputa. Znači ovim se povezuje zapadni deo Srbije sa svetom, plus, na ovaj put če se prikaćiti i put od Pojata do Preljine, da ne bi turski šleperi išli bezveze čak gore do Beograda. Dalje ovaj projekat je važan i Srbima i Bošnjacima jer pruža.mogućnosti za privredu i transport i jednima i drugima, a biće frekventniji od Jadranskog autoputa, znači zarada cele godine, a ne samo preko leta. Uveren sam da je ovaj projekat duplo isplativiji od kraka Niš Pločnik, koji će.služiti za odlazak kući kosovskih gastarbajtera., a na istom će se voziti do.5% Srba. Neko pomenu da je skup put od Pazara do Tutina. Pa i građani ovog kraja su građani Republike Srbije, možda i više a sigurno duže nego oni sa Srarog grada ili Savskog Venca.Ovde žive, firme iz tih opšrina plaćaju obaveze i poreze i normalno je da imaju makar put prema planiranom autoputu.

Koliko miliona

pre 5 godina

17 km autoputa kroz ravnicu 210 miliona eura?!?!?
To je apsolutna KRADJA! Ljudi, kilometar najkomplikovanijeg autoputa kroz Svajcarsku, Austriju ili Hrvatsku nije kostao preko 10 miliona eura po kilometru!
Ovo je krak od 17 km sa jednim mostom preko Save, ej, 17 km 210 miliona eura, puno kume puno

Ima li te Bože?

pre 5 godina

Izračunao na prste - put Kuzmin - Sremska Rača = 210 : 17.5 = 12 (miliona evra/kilometru). Da li se ti Zorana sa nama za*ebavaš ili je u pitanju štamparska greška?

Koky

pre 5 godina

...neko već napisa ali ajde da se ponovi:da li može neko stručan da objasni kako "rehabilitacija" 1km puta košta milion i kusur €.Koliko bi koštala izgradnja?

Zauvek mlad

pre 5 godina

Ne znam ni jednu drzavu gde se toliko prica o autoputevima kao kod nas.Pogotovu da se sa tolikom mediskom paznjom otvara recimo 20km auto puta.Predhodna vlast nije ni toliko uradila i shvatam da nismo tolikot bogati da mozemo tako brzo izgraditi putnu mrezu.Molim vlast da bude skromnija u hvalisanju.Zavrsite auto put do Sarajeva i kada bude gotov,videcemo i sami pa cemo vas i sami pohvaliti .Molio bih ministarku da obrati malo na put Sombor Vrbas./auto put/Sramota .Od Crvenke do Vrbasa katastrofa.

bg info

pre 5 godina

ne odrzavamo postojece a ne da gradimo novo. autoput hr granica -sr. mitrovica je ruglo, putevi rupe smece trava... i sad mi pricamo o necemu

pera

pre 5 godina

Da li može i granični prelaz Jamena(SRB) - Strošinci(HR)? Ne košta mnogo, treba samo par kilometara puta. Značilo bi stanovnicima tih mesta, a leti bi bio alternativa za Batrovce.