Nedelja, 16.09.2018.

13:11

Kraj za "srpsku nutelu", konačno pravda za "građane drugog reda"

Evropski parlament je velikom većinom od čak 464 glasa "za” izglasao izveštaj o različitom kvalitetu proizvoda za istočno i zapadno tržište.

Izvor: Politika

Kraj za "srpsku nutelu", konaèno pravda za "graðane drugog reda" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

88 Komentari

Sortiraj po:

Ako je 99 din = 35 Centi, koji je onda kurs Evra ?

pre 5 godina

Bas me briga za nezdrave cokoladice, interesuje me, kao nekog ko vodi racuna o svom zdravlju, kada ce Löwenbräu(Apatin) da bude slicnog kvaliteta kao i Löwenbräu(München), kao i kada ce Oettinger(Maxi) da kosta slicno kao i Oettinger(Nemacka) !

Fidelio

pre 5 godina

A što jedete nutelu? Jedite domaći džem od kajsija i pekmez od šljiva napravljen po bakinom receptu.
(stanislav, 17. septembar 2018 01:48)

Jel' od onih bar 16 puta prskanih kajsija i šljiva, po bakinom receptu "kilo voća/kilo i po šećera", konzervirano sa samo po jednom velikom šoljom salicila po tegli?

sladoledsmesom

pre 5 godina

Vi stvarno jedete sve to đubre? Da bude još gore, dajete deci?
(Always look at the bright side of life, 17. septembar 2018 07:49)

Miroljube Petroviću...

Miki

pre 5 godina

A čuveni PIVNICKI sir koji je bio jedan od najboljih sireva koji se pravio u Pivnicama od domaćeg mleka sada pravi Imlek uvezen iz AUSTRIJE

jasdf

pre 5 godina

Preterana regulacija. Ako proizvod zadovoljava propise zemlje u kojoj se prodaje, sta tu ima EU da se mesa. Istocne clanice se stalno bune kada EU pokusava da utice na njihove regulative, ali im smeta i kada dobiju proizvode po tim regulativama, a ne po zapadnim koje ne zele da uvedu.

Fert 14

pre 5 godina

Razumem komentare tipa, vi to stvarno jedete ili što to pored pekmeza od šljive-kajsije itd. Samo tu postoji još jedna stvar. Tu voćku mogu kupiti na pijaci jer nemam voćnak. Ista prskana x puta. Šećer koji kupiš u prodavnici je kontrolisan od strane naših organa. Kostićevi drugari. Tužna srca kažem da više verujem da je nutela zdravija.

gospodja iz blokova

pre 5 godina

"Ne kupujem Nutelu, ne sviđa mi se, masna je i gumasta... stvar ukusa. Palačinke mažemo Linoladom."

Draga Una, to je zato sto u nasim radnjama imamo Nutelu proizvedenu u Poljskoj, koja je losijeg kvaliteta od, na primer, italijanske

nja

pre 5 godina

Zato lepo odete na Bubanj potok u subotu, cim udjete s leve strane ispod drveta ima par njih koji prodaju sve proizvode direktno iz nemacke, ukljucujuci i nutelu. Cena je oko 650 din za KILOGRAM a ne 700 din za 750gr u nasim marketima. I eto, jedete nemacku nutelu

Žile

pre 5 godina

" Nismo svi isti ..."
I mi srljamo u tu iskvarenu i zlu EU ( koja se uzgred već uveliko "plišano" raspada ) da bi bili još veći robovi nego sada.

Antisha

pre 5 godina

Prvu koka kolu sam popio 1972god, naravno u staklenoj ambalaži od 1l.Ovo što se sada prodaje je zašećerena smeđe obojena vodica.Nema veze onaj ukus od pre sa ovim danas.Što je najgore plastika se oseti i ispušta neki neprijatan ukus u kolu.Zašećerena je čuvenim fruktozno glukoznim sirupom samo da bi uštedeli.Ove nove generacije nikad nisu popile pravu kolu.Ovo je samo velika reklama.!Užas!
(Zoran, 16. septembar 2018 19:29)

i kola nazalost nije ista na svakom trzistu, ona za jugoistok Europe iliti Balkan, je medju najgorima. a sta se tice sirupa slazem se 100%, ako nisi probaj meksicku kolu, jos uvijek je proizvode sa secerom.

rebro

pre 5 godina

@Lorimer, u tom kremu ima 45 grama šećera na 100 grama proizvoda. Ako ima 40% lešnika na 200 grama krema to znači da u 100 grama ima 40 grama lešnika. u teglici od 200 grama bi po toj računici trebalo da ima 90 grama šećera i 80 grama lešnika. To je 170 grama. A gde su ostali sastojci? Isparili? Pa hajde ti napravi kuči krem u toj kombinaciji ukoliko je moguće.

cx

pre 5 godina

Cisto za brojne komentatore:
- svaki od tih kremova je djubre (ukljucujuci Nutelu) i 80 posto ulje, al cisto za info:
- Eurokrem (Swislion) je promenio recepturu i izgubio licencu i ne valja nista
- Jaffa se uvozi iz Italije i navodno je originalna Gandola (pravi Eurokrem)
- U toj klasi trenutno je vrlo dobar, ako ne i najbolji Premia Duo krem (uvoz iz Belgije)
- Linolada je izgleda Ok, ima vise lesnika
Ostale nisam probo...

T

pre 5 godina

Ja BiH uveo prosto pravilo: možeš da praviš 100 verzija istog proizvoda, ali onda moraš da mu staviš drugo ime. Pa ko je lud da kupi "Nutela Eastern Europe" neka kupi, ali bar zna šta kupuje.

qla

pre 5 godina

I onda nastavite kupovati i dalje te proizvode iz tih pouzdanih kompanija i tih prijateljskih zemalja.
(Božo Guda, 16. septembar 2018 14:20)

Hajde ukapiraj, nije tesko. Privatne firme su koristile rupu u zakonu koja nije regulisala ovu oblast i nama, kao i nekim clanicama EU je stizala roba nizeg kvaliteta. Predstavnici EU zemalja su izglasali zakon po kojem to vise nije moguce. Cemu onda ta cinicna opaska o prijateljima iz EU zemalja? Oni su to dobro uradili. Sad je potez na nasoj dravi. EU je svoje uradila, cak i za nase dobro - ako umemo to da iskoristimo, i zakonski prinudimo proizvodjace da nam salju robu istog kvaliteta kao za EU. Srbijo?

Sale vampir

pre 5 godina

Radio sam za najveću prehrambenu kompaniju na svetu.
Ako je mleko u prahu napravljeno od mleka koje je stajalo do 24 sata od trenutka ulaska u fabriku, korišćeno je za proizvode koji su bili prodavani na tržištu Švajcarske, Nemačke, Francuske, Velike Britanije, Danske, Norveške i Švedske.
Ako je stajalo od 24 do 48 sati, onda je išlo za ostale države zapadne Evrope.
Ako je stajalo duže od 48 sati - u istočnu Evropu.

Moma

pre 5 godina

Istini za volju, nije samo "srpska" Nutela nego za tržište celog regiona. To znači da podjednako lošiji proizvod od originalnog dobijaju i svi ostali na Balkanu, pa i šire (npr. Mađari). Sa druge strane, bilo bi dobro da domaći proizvođači ponude neku iole dobru alternativu. Eurokrem je ljuta hemija od koje je ostalo samo poznato ime, Cipiripi isto a Jaffa krem malo bolji od njih ali i dalje nije to to. Nekako sumnjam da je velika mudrost napraviti nešto iole ukusno, iako svi znamo da nikako ne može da bude zdravo.

Dr

pre 5 godina

Kada bi znali kako to smeće od kremova podiže insulin i pravi haos u organizmu ne biste nikada u životu to probali kamoli jeli. To je šećerna bomba. Da ne govorimo o ljudima koji smažu pola tegle za noć. Jezivo!!!

Dragan

pre 5 godina

Nije Nutela najbolja postoji naprimer Nudos slicno Nuteli ima 36%lesnikaI cena duplo veca od Nutele,pa onda ima ekoloskih tako zvane bio creme i one su skuplje.Pa ima creme koje imaju manje secera nego Nutela.Sve jedno koju uzmete sve imaju vise secera nego domaci pekmez.

Srle

pre 5 godina

Uzmite lesnik i sameljite u fin prah u blenderu. Dodajte urme (ne kandirane!) i sve sa malo vode sameljite dok ne dobijete homogenu smesu. U to dodate kakao i eto vam domace nutele, mnogo kvalitetnije od svih alternativa iz prodavnice.

Kokakolicar

pre 5 godina

Zasto se i Koka Kola sada reklamira kao Originalni ukus? A kakav je bio u medjuvremenu?
(sasa, 16. septembar 2018 18:21)

1985. Koka kola kompanija je odlucila da posle 99 godina promeni tajnu formulu i promeni ukus koka kole. To je izazvalo masovne proteste medju kupcima koji su trajali 75 dana. Svakog dana je kompanija dobijala hiljade besnih poziva, ljudi su pravili zalihe stare koka kole po podrumima kako bi “preziveli”, nastala je opsta panika i revolt.
Nalon 75 dana Koka kola je priznala gresku i vratila originalni ukus.

Paradoksalno, ceo skandal je okacao kompaniju i pospesio prodaju. Ovaj dogadjaj se proucava kao primer najveceg marketinskog promasaja i istovremeno ogromnog marketinskog uspeha...

Mićun

pre 5 godina

Najveca greska je sto ljudi na istoku najvise vole da kupe ono sto se najvise reklamira,jel misle da su ti brendovi najbolji,Nutela je bila na zadnjem mestu kada su je testirali,Lidl namaz je bio naprimer bolji.A najgore je sto kod nas postoje velike trgovine koje bas narucuju takav kvalitet da bi imali vecu zaradu.U Nemackoj postoje firme koja prave isto namaz kao nutela ali imaju 44posto lesnika i 10%manje secera.(Gale4, 16. septembar 2018 16:18)Koji to krem ima 44 posto lesnika? Nema nijedan toliko, jer bi onda bio preskup I za Nemce.
(help, 16. septembar 2018 18:02)
Nema sa 44% ali ima sa 40%....npr Lindt (7-8€ 250g), ali ima jos 2-3 proizvodjača ne znam im imena i pritom su jeftinija, ali opet skuplja od Nutelle

Миленко

pre 5 godina

Мени се свиђао Ципирипи какав је некад био. Сада има укус као да је чоколадни маргарин у питању, а исти такав укус имају и сви остали кремови. У палачинке сада волим само домаћи џем.

Ma da

pre 5 godina

Rama margarin se ne prodaje kod nas jer je skup.Prodaje se Dijamant ili slicno,zato sto je jeftin.Uzmite lamperiju u Srbiji,normalno i cenu(kriva,svaka razlicite sirine debljine,vlazna itd) i u npr Austriji (svaka identicna sa svakom i suva) koja je ohoho skuplja.Tu Austrijsku nikad prodati na istoku necete.Nisu Nemci kupovali Yugo.Dobicete isto,kao i Iphone ali ih kupovati necete.

Lorimer

pre 5 godina

Koji to krem ima 44 posto lesnika? Nema nijedan toliko, jer bi onda bio preskup I za Nemce.
(help, 16. septembar 2018 18:02)

Ima Lindt, 40%. 7 evra za teglicu od 200 grama, jeo sam ga pre neki dan.

srbin

pre 5 godina

I onda nastavite kupovati i dalje te proizvode iz tih pouzdanih kompanija i tih prijateljskih zemalja.
(Božo Guda, 16. septembar 2018 14:20)

Naravno, zato što su takvi kvalitetniji nego mnogi domaći. A ti i svi vi što ste lajkovali komentar slobodno nastavite da kupujete domaće proizvode - nikakva kontrola kvaliteta, zemlja zatrovana, prska se do iznemoglosti... i sve to po većim cenama. Pa moj pas okreće glavu od 90% domaćih mesnih proizvoda i sireva... njegovom njuhu verujem.

Zoran

pre 5 godina

Prvu koka kolu sam popio 1972god, naravno u staklenoj ambalaži od 1l.Ovo što se sada prodaje je zašećerena smeđe obojena vodica.Nema veze onaj ukus od pre sa ovim danas.Što je najgore plastika se oseti i ispušta neki neprijatan ukus u kolu.Zašećerena je čuvenim fruktozno glukoznim sirupom samo da bi uštedeli.Ove nove generacije nikad nisu popile pravu kolu.Ovo je samo velika reklama.!Užas!

help

pre 5 godina

Najveca greska je sto ljudi na istoku najvise vole da kupe ono sto se najvise reklamira,jel misle da su ti brendovi najbolji,Nutela je bila na zadnjem mestu kada su je testirali,Lidl namaz je bio naprimer bolji.A najgore je sto kod nas postoje velike trgovine koje bas narucuju takav kvalitet da bi imali vecu zaradu.U Nemackoj postoje firme koja prave isto namaz kao nutela ali imaju 44posto lesnika i 10%manje secera.
(Gale4, 16. septembar 2018 16:18)

Koji to krem ima 44 posto lesnika? Nema nijedan toliko, jer bi onda bio preskup I za Nemce.

sasa

pre 5 godina

Nutella je oduvek bila primer koga se svi doticcu, uostalom na buvjacima uvek pise iz koje zemlje potice Nutella, nemacka, italijanska, spanska se smese sa svih tezgi. No nije samo rec o raznim trzistima nego ponekad proizvod vremenom postane nekvalitetniji. Zasto se i Koka Kola sada reklamira kao Originalni ukus? A kakav je bio u medjuvremenu?
Kad smo kod kreme od lesnika niko ne moze da se meri sa Turcima, najvecim odgajivacem lesnika. Procenat lesnika 70 posto, ukus carski.

Super Mario

pre 5 godina

Znaci ostaje samo onaj losiji kvalitet. Jednako za sve. Bolji ce nestati a sa njime i sansa za poredjenjem. Vrlo prosto. Sada ce svi da jedu ista Go***!

Lešnjak ili Lešnik

pre 5 godina

https://www.b92.net/biz/komentari.php?nav_id=1444377#k28231854

Vratili su Linoladu sa 12% lešnika pre godinu dana i stvarno je dobra i jeftina, a Idea ima još jeftiniji namaz sa 12% lešnika koji se proizvodi u BiH. Jaffa krem je samo u prvoj seriji bio super jer je receptura originalna od Eurokrema ali sa više lešnika, sada je gori ukus od eurokrema.

Jax

pre 5 godina

Svakog proizvođača bih kaznila sa ogromnom novčanom kaznom! I uvela inspekciju koja bi ih kontrolisala svakodnevno.
Kad se nešto iz Srbije izvozi za zapadno tržište, onda nas testiraju do iznemoglosti, a oni rade sta god hoće i još nam naplaćuju više!
Ali, sami smo krivi sto smo to dozvolili.
@nfs,

Za veci deo komentara se slazem sem za deo o tome kako nam proizvodjaci vise naplate, to nije tacno. Naplate nam manje nego bilo kom trzistu, a nasi uvoznici - monopolisti nas deru marzama. I sami imaju uvek opciju kupovati kvalitetnije ali platiti skuplje, ali ipak kupuju po ceni smeća a deru nas kao volove! Imamo najskuplju hranu zahvaljujuci monopolu trgovaca koji su za 15 god rada napravili imperije za koje ti na zapadu treba 50-100 godina.

Suvi genije

pre 5 godina

Najgore je sto je i sa lekovima verovatno slicna stvar.Muka mi je sto se svi dohvate samo Nutele, kao da ne jedu nista drugo.Hranite decu prozvodom koji je 85 posto biljno ulje.Imate med, orahe, valjda neko pravi i dzem od vas.

Sarastro

pre 5 godina

U redu, Nutela, uvozni proizvod.

Ali šta ćemo sa domaćim proizvodima, kao što su sirevi koji se prodaju pod uvoznim imenima (Feta, Edamer, Gauda, Mocarela), a na više "svemirskih" godina su od originalnog proizvoda?

Meni nije jasno kako to smeće uopšte može da se proizvodi i prodaje kod nas pod originalnim imenima?! Moguće da to nisu zaštićeni brendovi, ili će pre biti da se stranci ne bune sve dok to plasiramo isključivo na domaće tržište.

A sve i da boćemo, teško da bismo i uspeli da to prodamo izvan Srbije jer svi ti sirevi, bez obzira na naziv, imaju istu lepljivu teksturu i isti odvratan ukus sapuna (jer se prave od mleka u prahu koje jeftino uvozimo jer mu je najčešće prošao rok trajanja). Srbima su odlični jer ni ne znaju za bolje i 95% njih nije nikad ni probalo original!

Kalesu

pre 5 godina

Kod proizvođača naši uvoznici, razni zastupnici za delove i deliće tržišta, i vele- i maloprodaje (kao i u većini sličnih zemalja) ne kupuju kvalitet, jer bi im ZARADA (namerno velika slova, jer im ugradnja nije mala) tada bila manja. Kod nas je, baš zato, trgovina najzastupljeniji privatni biznis. Inače, ko im brani šta će uvesti u zemlju, proizvođač nudi i jedno i drugo. Usput, blago bljutav ukus je imao odgovor predstavnika proizvođača Nutele, baš na ovu temu:"Istočnoevropski potrošač ima drugačiji ukus od zapadnoevropskog!" Nije nego!

leptirica

pre 5 godina

Ljudi, ako jos uvek ima kod nas, nadjite Lino Ladu GOLD verzija. Razbija nutelu i po ukusu i po kvalitetu. 

A onaj njihov beli MILK krem sadrzi 18 posto mleka, sto je daleko vise od svih kremova kojih ima na nasem trzistu. Plus sadrzi i lesnike (9 posto), sto nijedan beli krem ne sadrzi. 

(Sada je isti kvalitet i u hrvatskoj i u srbiji)
(Mika, 16. septembar 2018 14:44)

Ako je ista kao i u Hrvatskoj, preporučam. Bolja i od Njemačke Nutelle.

boki

pre 5 godina

Lagano ćemo mi za Nutelu, Ariel i Milku čokoladu, šta ćemo sa starom zamrznutom piletinom i svinjetinom, roba koja u Eu nesme da bude zaleđena dugo onda dolazi u Srbiju!? Šta ćemo sa domaćim lažnim medom po radnjama, prskanom malinom koja nije mogla preko, zatrovanim krompirima iz Srbije, seljacima na pijaci koji prskaju danas a prodaju za par dana, što se u poljoprivrednoj apoteci može kupiti 1 litar Totala za 10 eur sa kojim možete da kontaminirate celi vodovodni sistem Novoga Sada???? To nas ubija a ne 3 ili 8% lešnika u Nuteli.

Shone

pre 5 godina

Nije za srpsku. Unificiranje proizvoda vazi samo za drzave clanice EU. Poz
(Laik, 16. septembar 2018 15:20)
Нема то везе. Након ове одлуке они ће просто престати да производе ту лошију верзију производа. Шта су добијали Хрвати и Бугари, који јесу у ЕУ, добијали смо и ми који нисмо. Сувише је мало тржиште оних "источних" држава које су потпадале под ту категорију а нису у ЕУ да би произвођачи обратили пажњу и искористили рупу у пропису.

Наравно, оно што је до сада произведено то се негде мора пласирати, тако да сва роба лошијег квалитета која је на лагеру у наредних рецимо годину дана има да заврши у СРБ, МНЕ, МАК, и БиХ. А и иначе би била ту, сад бар знамо да ће ускоро престати после неког времена.

Gale4

pre 5 godina

Najveca greska je sto ljudi na istoku najvise vole da kupe ono sto se najvise reklamira,jel misle da su ti brendovi najbolji,Nutela je bila na zadnjem mestu kada su je testirali,Lidl namaz je bio naprimer bolji.A najgore je sto kod nas postoje velike trgovine koje bas narucuju takav kvalitet da bi imali vecu zaradu.U Nemackoj postoje firme koja prave isto namaz kao nutela ali imaju 44posto lesnika i 10%manje secera.

nesa

pre 5 godina

Ne kupujem Nutelu, ne sviđa mi se, masna je i gumasta... stvar ukusa. Palačinke mažemo Linoladom.
(una, 16. septembar 2018 15:20)
nazalost Linolada za srpsko trziste nije ista kao za hrvatsko, vec je odvratna i plasticna kao oni najjeftiniji kremovi a kosta kao Nutela. Opravdanje kompanije je da kupci u Srbiji preferiraju ovakav ukus I verovatno zele losiji proizvod za iste pare. I da vrate originalnu na nase trziste iz principa je ne bih kupio

Elektronac Leskovac

pre 5 godina

Ne kupujem Nutelu, ne sviđa mi se, masna je i gumasta... stvar ukusa. Palačinke mažemo Linoladom.
(una, 16. septembar 2018 15:20)
Linolada je jedna za Hrvatsku i EU, a druga za Balkan. Tako da, samo ruckaj.

nepismeni

pre 5 godina

nfs... Ko ti naplaćuje više?ta nutela ili bilo šta koja je rađena za naše tržište je i dalje 100 puta kvalitetnija od prvog sledećeg proizvoda domaće proizvodnje tipa imleka ili slično.A naplaćuje ti više naša država a ne ti stranci.U Nemačkoj jeftiniji svi proizvodi a u Srbiji za 30-50% skuplji,nije ti to zbog EU i zapada nego se obrati našim političarima.

mali radojica

pre 5 godina

Svi koji ovde sada tvrde da ce u Srbiju da stize to đubre koje nece EU grdno greše. Prvo ova odluka ce važiti za celu Evropu(i za zemlje kandidate),drugo dovoljno je da u Albaniji nadju "falš" Milku i odmah ce sumnja da padne i za ostale zemlje u EU. Ovakvi skandali veoma skupo koštaju te velike firme i kad se sve sabere jeftinije im je da svima prodaju isti proizvod a ne da npr. Milku tuzi neki Nemacki turista koji je u Tirani u supermarketu kupio njihovu čokoladu istog izgleda a drugog kvaliteta i usput se otrovao.I trece i mi kod nas imamo tu agenciju za zastitu potrosaca koja uopste nije naivna a ovi kad pohapse sve lopove da bi ubirali poene pred izbore obruši će se na "uvoznički lobi" koga će okriviti za sve ekonomske nedaće, za Kosovo......ma za sta hoces.

Marx

pre 5 godina

I onda nastavite kupovati i dalje te proizvode iz tih pouzdanih kompanija i tih prijateljskih zemalja.
(Božo Guda, 16. septembar 2018 14:20)

Šta da se kupuje? Ruske proizvode?

Natasa

pre 5 godina

Nasi ,,prijatelji" nas bas cene....inace zivim u francuskoj tamo su cene cokplade jeftinije a bolji ukus nego kod nas u srbiji .....jednostavno 80% namirnica koje uvozimo su losijeg kvaliteta od njihovog a po vecoj ili istoj ceni su

Marcus Müller

pre 5 godina

U teoriji bi se ovakva praksa kažnjavala na samom tržištu, ali na žalost, tržište nije slobodno čak ni na zapadu. Zapravo, posebno nije na zapadu. Da postoji prava slobodna trgovina, onda bi potrošači mogli da izaberu ekvivalentne proizvode boljeg kvaliteta, po eventualno jeftinijoj ceni. Ali probajte da uvezene Nutelu iz Nemačke u Srbiju, ili bebi hranu i opremu. Međutim u Nemačkoj je još manji izbor, posebno u proizvodima za bebe. Npr u Nemačkoj ne postoji Nivea bebi program, a u Francuskoj postoji. Zašto u Nemačkoj nema Nestle bebi hrana? Zašto postoji samo jedan gel za ublažavanje bola kad rastu zubići, po ceni skoro 5€ malena tunica i nema baš ni jedna druga? Znači da se formirao kartel i da se u mulja na sve strane, i na istoku i na zapadu. Sve više mi ovaj svet liči na film Blade Runner, gde je sve monopolizovano.

GlasBrisela

pre 5 godina

Nazalost ce i dalje roba najgore kvalitete, ali jeftina, stizati tonama u Srbiju! u Srbiji ljudi ne poznaju pravu kvalitetu, pa kupuju sve....glavno da je jeftino.

dejan

pre 5 godina

Zivim u Francuskoj i koristim ceo život isti šampon l'oreal.Obično kada dolazim na duži odmor u Srbiji ja nosim šampon jer taj isti u Srbiji je ustvari skroz drugačiji. U Francuskoj je bele boje, u Srbiji crvene boje, ambalaža potpuno ista.

miki

pre 5 godina

neko ovde ne razume suštinu. Proizvodjač može da proizvodi robu različitog kvaliteta ALI ne može da bude ista deklaracija, isti naziv, isti vizuelni izgled. Na taj način potrošač može da bira koju robu kupuje. Ovako se radi o velikoj prevari. Da ne pričam o deklaraciji za koju treba mikroskop da bi se pročitala

nfs

pre 5 godina

Svakog proizvođača bih kaznila sa ogromnom novčanom kaznom! I uvela inspekciju koja bi ih kontrolisala svakodnevno.
Kad se nešto iz Srbije izvozi za zapadno tržište, onda nas testiraju do iznemoglosti, a oni rade sta god hoće i još nam naplaćuju više!
Ali, sami smo krivi sto smo to dozvolili.

Tolo

pre 5 godina

U deklaraciji je nutritivna tabela ista. Ali sigurno ne koriste isti kvalitet sirovina. Recimo kvalitet lesnika. Od kvalitetnijeg lesnika prave krem sebi a od manje kvalitetnijeg lesnika prave krem nama.

Mene isto tako nervira kad Srbin kaze da mu se nasa Nutela vise svidja od zapadne. To je zbog toga sto je navikao na ovaj gori kvalitet. Kad bi jeo godinu dana zapadnu pa presao na nasu video bi boga...

oruzar

pre 5 godina

Za vreme SFRJ nikome ovde nije smetalo sto su nase fabrike proizvodile kvalitetniju i jeftiniju robu za izvoz, nego za nase trziste. Toga ce se setiti svako stariji od 50 i ko pamti duze od pileta. Naravoucenije: tretirace te onako, kako se sam prema sebi postavis

Mika

pre 5 godina

Ljudi, ako jos uvek ima kod nas, nadjite Lino Ladu GOLD verzija. Razbija nutelu i po ukusu i po kvalitetu.

A onaj njihov beli MILK krem sadrzi 18 posto mleka, sto je daleko vise od svih kremova kojih ima na nasem trzistu. Plus sadrzi i lesnike (9 posto), sto nijedan beli krem ne sadrzi.

(Sada je isti kvalitet i u hrvatskoj i u srbiji)

bbb

pre 5 godina

Veci krivci su uvoznici proizovoda od proizvodjaca. Sta je neka kompanija kriva sto npr Nemackom uvozniku napravi cokoladu sa 40 % kakao delova, a nekom uvozniku po zelji u Slovackoj npr cokoladu sa 25 % kakao delova a taj uvoznik Slovaku naplati skuplje cokoladu nego nemacki uvoznik Nemcu mnogo kvalitetniju cokoladu. Slicno i kod drugih proizvoda da li virsa, kobasica, riblji stapici i pljeskavice imaju 60 % , 40 % ili 20 % mesa a ostalo cine ostale sastojci.

antrop

pre 5 godina

Kakve ovo ima veze sa Srbijom? Ovo se odnosi na tržište EU. A za nas mogu da zamislim šta je namenjeno. Nutela, sa druge strane, jeste junk food, gde gde god je kupili. Pa još kad vidim da to daju deci. Horor.

oki

pre 5 godina

E tek sada smo nadrljali jer će ovi naši biznismeni sada svu tu robu uvesti kod nas i prodavati na našem tržištu jer vide odmah odličnu priliku da uzmu novac. Mi sluzimo kao otpad za eu zemlje. A i šire.

Diplomirani DJ

pre 5 godina

(bbb, 16. septembar 2018 14:31)

Ne majstore, nije to nikakav problem, al onda i nazoveš taj proizvod malo drugačije a ne samo da promeniš sitna slova na pakovanju.

nfs

pre 5 godina

Svakog proizvođača bih kaznila sa ogromnom novčanom kaznom! I uvela inspekciju koja bi ih kontrolisala svakodnevno.
Kad se nešto iz Srbije izvozi za zapadno tržište, onda nas testiraju do iznemoglosti, a oni rade sta god hoće i još nam naplaćuju više!
Ali, sami smo krivi sto smo to dozvolili.

miki

pre 5 godina

neko ovde ne razume suštinu. Proizvodjač može da proizvodi robu različitog kvaliteta ALI ne može da bude ista deklaracija, isti naziv, isti vizuelni izgled. Na taj način potrošač može da bira koju robu kupuje. Ovako se radi o velikoj prevari. Da ne pričam o deklaraciji za koju treba mikroskop da bi se pročitala

oruzar

pre 5 godina

Za vreme SFRJ nikome ovde nije smetalo sto su nase fabrike proizvodile kvalitetniju i jeftiniju robu za izvoz, nego za nase trziste. Toga ce se setiti svako stariji od 50 i ko pamti duze od pileta. Naravoucenije: tretirace te onako, kako se sam prema sebi postavis

Natasa

pre 5 godina

Nasi ,,prijatelji" nas bas cene....inace zivim u francuskoj tamo su cene cokplade jeftinije a bolji ukus nego kod nas u srbiji .....jednostavno 80% namirnica koje uvozimo su losijeg kvaliteta od njihovog a po vecoj ili istoj ceni su

Tolo

pre 5 godina

U deklaraciji je nutritivna tabela ista. Ali sigurno ne koriste isti kvalitet sirovina. Recimo kvalitet lesnika. Od kvalitetnijeg lesnika prave krem sebi a od manje kvalitetnijeg lesnika prave krem nama.

Mene isto tako nervira kad Srbin kaze da mu se nasa Nutela vise svidja od zapadne. To je zbog toga sto je navikao na ovaj gori kvalitet. Kad bi jeo godinu dana zapadnu pa presao na nasu video bi boga...

boki

pre 5 godina

Lagano ćemo mi za Nutelu, Ariel i Milku čokoladu, šta ćemo sa starom zamrznutom piletinom i svinjetinom, roba koja u Eu nesme da bude zaleđena dugo onda dolazi u Srbiju!? Šta ćemo sa domaćim lažnim medom po radnjama, prskanom malinom koja nije mogla preko, zatrovanim krompirima iz Srbije, seljacima na pijaci koji prskaju danas a prodaju za par dana, što se u poljoprivrednoj apoteci može kupiti 1 litar Totala za 10 eur sa kojim možete da kontaminirate celi vodovodni sistem Novoga Sada???? To nas ubija a ne 3 ili 8% lešnika u Nuteli.

dejan

pre 5 godina

Zivim u Francuskoj i koristim ceo život isti šampon l'oreal.Obično kada dolazim na duži odmor u Srbiji ja nosim šampon jer taj isti u Srbiji je ustvari skroz drugačiji. U Francuskoj je bele boje, u Srbiji crvene boje, ambalaža potpuno ista.

GlasBrisela

pre 5 godina

Nazalost ce i dalje roba najgore kvalitete, ali jeftina, stizati tonama u Srbiju! u Srbiji ljudi ne poznaju pravu kvalitetu, pa kupuju sve....glavno da je jeftino.

Миленко

pre 5 godina

Мени се свиђао Ципирипи какав је некад био. Сада има укус као да је чоколадни маргарин у питању, а исти такав укус имају и сви остали кремови. У палачинке сада волим само домаћи џем.

oki

pre 5 godina

E tek sada smo nadrljali jer će ovi naši biznismeni sada svu tu robu uvesti kod nas i prodavati na našem tržištu jer vide odmah odličnu priliku da uzmu novac. Mi sluzimo kao otpad za eu zemlje. A i šire.

T

pre 5 godina

Ja BiH uveo prosto pravilo: možeš da praviš 100 verzija istog proizvoda, ali onda moraš da mu staviš drugo ime. Pa ko je lud da kupi "Nutela Eastern Europe" neka kupi, ali bar zna šta kupuje.

antrop

pre 5 godina

Kakve ovo ima veze sa Srbijom? Ovo se odnosi na tržište EU. A za nas mogu da zamislim šta je namenjeno. Nutela, sa druge strane, jeste junk food, gde gde god je kupili. Pa još kad vidim da to daju deci. Horor.

Gale4

pre 5 godina

Najveca greska je sto ljudi na istoku najvise vole da kupe ono sto se najvise reklamira,jel misle da su ti brendovi najbolji,Nutela je bila na zadnjem mestu kada su je testirali,Lidl namaz je bio naprimer bolji.A najgore je sto kod nas postoje velike trgovine koje bas narucuju takav kvalitet da bi imali vecu zaradu.U Nemackoj postoje firme koja prave isto namaz kao nutela ali imaju 44posto lesnika i 10%manje secera.

Marcus Müller

pre 5 godina

U teoriji bi se ovakva praksa kažnjavala na samom tržištu, ali na žalost, tržište nije slobodno čak ni na zapadu. Zapravo, posebno nije na zapadu. Da postoji prava slobodna trgovina, onda bi potrošači mogli da izaberu ekvivalentne proizvode boljeg kvaliteta, po eventualno jeftinijoj ceni. Ali probajte da uvezene Nutelu iz Nemačke u Srbiju, ili bebi hranu i opremu. Međutim u Nemačkoj je još manji izbor, posebno u proizvodima za bebe. Npr u Nemačkoj ne postoji Nivea bebi program, a u Francuskoj postoji. Zašto u Nemačkoj nema Nestle bebi hrana? Zašto postoji samo jedan gel za ublažavanje bola kad rastu zubići, po ceni skoro 5€ malena tunica i nema baš ni jedna druga? Znači da se formirao kartel i da se u mulja na sve strane, i na istoku i na zapadu. Sve više mi ovaj svet liči na film Blade Runner, gde je sve monopolizovano.

Sale vampir

pre 5 godina

Radio sam za najveću prehrambenu kompaniju na svetu.
Ako je mleko u prahu napravljeno od mleka koje je stajalo do 24 sata od trenutka ulaska u fabriku, korišćeno je za proizvode koji su bili prodavani na tržištu Švajcarske, Nemačke, Francuske, Velike Britanije, Danske, Norveške i Švedske.
Ako je stajalo od 24 do 48 sati, onda je išlo za ostale države zapadne Evrope.
Ako je stajalo duže od 48 sati - u istočnu Evropu.

nesa

pre 5 godina

Ne kupujem Nutelu, ne sviđa mi se, masna je i gumasta... stvar ukusa. Palačinke mažemo Linoladom.
(una, 16. septembar 2018 15:20)
nazalost Linolada za srpsko trziste nije ista kao za hrvatsko, vec je odvratna i plasticna kao oni najjeftiniji kremovi a kosta kao Nutela. Opravdanje kompanije je da kupci u Srbiji preferiraju ovakav ukus I verovatno zele losiji proizvod za iste pare. I da vrate originalnu na nase trziste iz principa je ne bih kupio

Mika

pre 5 godina

Ljudi, ako jos uvek ima kod nas, nadjite Lino Ladu GOLD verzija. Razbija nutelu i po ukusu i po kvalitetu.

A onaj njihov beli MILK krem sadrzi 18 posto mleka, sto je daleko vise od svih kremova kojih ima na nasem trzistu. Plus sadrzi i lesnike (9 posto), sto nijedan beli krem ne sadrzi.

(Sada je isti kvalitet i u hrvatskoj i u srbiji)

Srle

pre 5 godina

Uzmite lesnik i sameljite u fin prah u blenderu. Dodajte urme (ne kandirane!) i sve sa malo vode sameljite dok ne dobijete homogenu smesu. U to dodate kakao i eto vam domace nutele, mnogo kvalitetnije od svih alternativa iz prodavnice.

Diplomirani DJ

pre 5 godina

(bbb, 16. septembar 2018 14:31)

Ne majstore, nije to nikakav problem, al onda i nazoveš taj proizvod malo drugačije a ne samo da promeniš sitna slova na pakovanju.

Dr

pre 5 godina

Kada bi znali kako to smeće od kremova podiže insulin i pravi haos u organizmu ne biste nikada u životu to probali kamoli jeli. To je šećerna bomba. Da ne govorimo o ljudima koji smažu pola tegle za noć. Jezivo!!!

Jax

pre 5 godina

Svakog proizvođača bih kaznila sa ogromnom novčanom kaznom! I uvela inspekciju koja bi ih kontrolisala svakodnevno.
Kad se nešto iz Srbije izvozi za zapadno tržište, onda nas testiraju do iznemoglosti, a oni rade sta god hoće i još nam naplaćuju više!
Ali, sami smo krivi sto smo to dozvolili.
@nfs,

Za veci deo komentara se slazem sem za deo o tome kako nam proizvodjaci vise naplate, to nije tacno. Naplate nam manje nego bilo kom trzistu, a nasi uvoznici - monopolisti nas deru marzama. I sami imaju uvek opciju kupovati kvalitetnije ali platiti skuplje, ali ipak kupuju po ceni smeća a deru nas kao volove! Imamo najskuplju hranu zahvaljujuci monopolu trgovaca koji su za 15 god rada napravili imperije za koje ti na zapadu treba 50-100 godina.

Sarastro

pre 5 godina

U redu, Nutela, uvozni proizvod.

Ali šta ćemo sa domaćim proizvodima, kao što su sirevi koji se prodaju pod uvoznim imenima (Feta, Edamer, Gauda, Mocarela), a na više "svemirskih" godina su od originalnog proizvoda?

Meni nije jasno kako to smeće uopšte može da se proizvodi i prodaje kod nas pod originalnim imenima?! Moguće da to nisu zaštićeni brendovi, ili će pre biti da se stranci ne bune sve dok to plasiramo isključivo na domaće tržište.

A sve i da boćemo, teško da bismo i uspeli da to prodamo izvan Srbije jer svi ti sirevi, bez obzira na naziv, imaju istu lepljivu teksturu i isti odvratan ukus sapuna (jer se prave od mleka u prahu koje jeftino uvozimo jer mu je najčešće prošao rok trajanja). Srbima su odlični jer ni ne znaju za bolje i 95% njih nije nikad ni probalo original!

Suvi genije

pre 5 godina

Najgore je sto je i sa lekovima verovatno slicna stvar.Muka mi je sto se svi dohvate samo Nutele, kao da ne jedu nista drugo.Hranite decu prozvodom koji je 85 posto biljno ulje.Imate med, orahe, valjda neko pravi i dzem od vas.

Zoran

pre 5 godina

Prvu koka kolu sam popio 1972god, naravno u staklenoj ambalaži od 1l.Ovo što se sada prodaje je zašećerena smeđe obojena vodica.Nema veze onaj ukus od pre sa ovim danas.Što je najgore plastika se oseti i ispušta neki neprijatan ukus u kolu.Zašećerena je čuvenim fruktozno glukoznim sirupom samo da bi uštedeli.Ove nove generacije nikad nisu popile pravu kolu.Ovo je samo velika reklama.!Užas!

Elektronac Leskovac

pre 5 godina

Ne kupujem Nutelu, ne sviđa mi se, masna je i gumasta... stvar ukusa. Palačinke mažemo Linoladom.
(una, 16. septembar 2018 15:20)
Linolada je jedna za Hrvatsku i EU, a druga za Balkan. Tako da, samo ruckaj.

Kokakolicar

pre 5 godina

Zasto se i Koka Kola sada reklamira kao Originalni ukus? A kakav je bio u medjuvremenu?
(sasa, 16. septembar 2018 18:21)

1985. Koka kola kompanija je odlucila da posle 99 godina promeni tajnu formulu i promeni ukus koka kole. To je izazvalo masovne proteste medju kupcima koji su trajali 75 dana. Svakog dana je kompanija dobijala hiljade besnih poziva, ljudi su pravili zalihe stare koka kole po podrumima kako bi “preziveli”, nastala je opsta panika i revolt.
Nalon 75 dana Koka kola je priznala gresku i vratila originalni ukus.

Paradoksalno, ceo skandal je okacao kompaniju i pospesio prodaju. Ovaj dogadjaj se proucava kao primer najveceg marketinskog promasaja i istovremeno ogromnog marketinskog uspeha...

Shone

pre 5 godina

Nije za srpsku. Unificiranje proizvoda vazi samo za drzave clanice EU. Poz
(Laik, 16. septembar 2018 15:20)
Нема то везе. Након ове одлуке они ће просто престати да производе ту лошију верзију производа. Шта су добијали Хрвати и Бугари, који јесу у ЕУ, добијали смо и ми који нисмо. Сувише је мало тржиште оних "источних" држава које су потпадале под ту категорију а нису у ЕУ да би произвођачи обратили пажњу и искористили рупу у пропису.

Наравно, оно што је до сада произведено то се негде мора пласирати, тако да сва роба лошијег квалитета која је на лагеру у наредних рецимо годину дана има да заврши у СРБ, МНЕ, МАК, и БиХ. А и иначе би била ту, сад бар знамо да ће ускоро престати после неког времена.

Kalesu

pre 5 godina

Kod proizvođača naši uvoznici, razni zastupnici za delove i deliće tržišta, i vele- i maloprodaje (kao i u većini sličnih zemalja) ne kupuju kvalitet, jer bi im ZARADA (namerno velika slova, jer im ugradnja nije mala) tada bila manja. Kod nas je, baš zato, trgovina najzastupljeniji privatni biznis. Inače, ko im brani šta će uvesti u zemlju, proizvođač nudi i jedno i drugo. Usput, blago bljutav ukus je imao odgovor predstavnika proizvođača Nutele, baš na ovu temu:"Istočnoevropski potrošač ima drugačiji ukus od zapadnoevropskog!" Nije nego!

qla

pre 5 godina

I onda nastavite kupovati i dalje te proizvode iz tih pouzdanih kompanija i tih prijateljskih zemalja.
(Božo Guda, 16. septembar 2018 14:20)

Hajde ukapiraj, nije tesko. Privatne firme su koristile rupu u zakonu koja nije regulisala ovu oblast i nama, kao i nekim clanicama EU je stizala roba nizeg kvaliteta. Predstavnici EU zemalja su izglasali zakon po kojem to vise nije moguce. Cemu onda ta cinicna opaska o prijateljima iz EU zemalja? Oni su to dobro uradili. Sad je potez na nasoj dravi. EU je svoje uradila, cak i za nase dobro - ako umemo to da iskoristimo, i zakonski prinudimo proizvodjace da nam salju robu istog kvaliteta kao za EU. Srbijo?

Marx

pre 5 godina

I onda nastavite kupovati i dalje te proizvode iz tih pouzdanih kompanija i tih prijateljskih zemalja.
(Božo Guda, 16. septembar 2018 14:20)

Šta da se kupuje? Ruske proizvode?

bbb

pre 5 godina

Veci krivci su uvoznici proizovoda od proizvodjaca. Sta je neka kompanija kriva sto npr Nemackom uvozniku napravi cokoladu sa 40 % kakao delova, a nekom uvozniku po zelji u Slovackoj npr cokoladu sa 25 % kakao delova a taj uvoznik Slovaku naplati skuplje cokoladu nego nemacki uvoznik Nemcu mnogo kvalitetniju cokoladu. Slicno i kod drugih proizvoda da li virsa, kobasica, riblji stapici i pljeskavice imaju 60 % , 40 % ili 20 % mesa a ostalo cine ostale sastojci.

cx

pre 5 godina

Cisto za brojne komentatore:
- svaki od tih kremova je djubre (ukljucujuci Nutelu) i 80 posto ulje, al cisto za info:
- Eurokrem (Swislion) je promenio recepturu i izgubio licencu i ne valja nista
- Jaffa se uvozi iz Italije i navodno je originalna Gandola (pravi Eurokrem)
- U toj klasi trenutno je vrlo dobar, ako ne i najbolji Premia Duo krem (uvoz iz Belgije)
- Linolada je izgleda Ok, ima vise lesnika
Ostale nisam probo...

nepismeni

pre 5 godina

nfs... Ko ti naplaćuje više?ta nutela ili bilo šta koja je rađena za naše tržište je i dalje 100 puta kvalitetnija od prvog sledećeg proizvoda domaće proizvodnje tipa imleka ili slično.A naplaćuje ti više naša država a ne ti stranci.U Nemačkoj jeftiniji svi proizvodi a u Srbiji za 30-50% skuplji,nije ti to zbog EU i zapada nego se obrati našim političarima.

Moma

pre 5 godina

Istini za volju, nije samo "srpska" Nutela nego za tržište celog regiona. To znači da podjednako lošiji proizvod od originalnog dobijaju i svi ostali na Balkanu, pa i šire (npr. Mađari). Sa druge strane, bilo bi dobro da domaći proizvođači ponude neku iole dobru alternativu. Eurokrem je ljuta hemija od koje je ostalo samo poznato ime, Cipiripi isto a Jaffa krem malo bolji od njih ali i dalje nije to to. Nekako sumnjam da je velika mudrost napraviti nešto iole ukusno, iako svi znamo da nikako ne može da bude zdravo.

sasa

pre 5 godina

Nutella je oduvek bila primer koga se svi doticcu, uostalom na buvjacima uvek pise iz koje zemlje potice Nutella, nemacka, italijanska, spanska se smese sa svih tezgi. No nije samo rec o raznim trzistima nego ponekad proizvod vremenom postane nekvalitetniji. Zasto se i Koka Kola sada reklamira kao Originalni ukus? A kakav je bio u medjuvremenu?
Kad smo kod kreme od lesnika niko ne moze da se meri sa Turcima, najvecim odgajivacem lesnika. Procenat lesnika 70 posto, ukus carski.

Lorimer

pre 5 godina

Koji to krem ima 44 posto lesnika? Nema nijedan toliko, jer bi onda bio preskup I za Nemce.
(help, 16. septembar 2018 18:02)

Ima Lindt, 40%. 7 evra za teglicu od 200 grama, jeo sam ga pre neki dan.

Lešnjak ili Lešnik

pre 5 godina

https://www.b92.net/biz/komentari.php?nav_id=1444377#k28231854

Vratili su Linoladu sa 12% lešnika pre godinu dana i stvarno je dobra i jeftina, a Idea ima još jeftiniji namaz sa 12% lešnika koji se proizvodi u BiH. Jaffa krem je samo u prvoj seriji bio super jer je receptura originalna od Eurokrema ali sa više lešnika, sada je gori ukus od eurokrema.

mali radojica

pre 5 godina

Svi koji ovde sada tvrde da ce u Srbiju da stize to đubre koje nece EU grdno greše. Prvo ova odluka ce važiti za celu Evropu(i za zemlje kandidate),drugo dovoljno je da u Albaniji nadju "falš" Milku i odmah ce sumnja da padne i za ostale zemlje u EU. Ovakvi skandali veoma skupo koštaju te velike firme i kad se sve sabere jeftinije im je da svima prodaju isti proizvod a ne da npr. Milku tuzi neki Nemacki turista koji je u Tirani u supermarketu kupio njihovu čokoladu istog izgleda a drugog kvaliteta i usput se otrovao.I trece i mi kod nas imamo tu agenciju za zastitu potrosaca koja uopste nije naivna a ovi kad pohapse sve lopove da bi ubirali poene pred izbore obruši će se na "uvoznički lobi" koga će okriviti za sve ekonomske nedaće, za Kosovo......ma za sta hoces.

Dragan

pre 5 godina

Nije Nutela najbolja postoji naprimer Nudos slicno Nuteli ima 36%lesnikaI cena duplo veca od Nutele,pa onda ima ekoloskih tako zvane bio creme i one su skuplje.Pa ima creme koje imaju manje secera nego Nutela.Sve jedno koju uzmete sve imaju vise secera nego domaci pekmez.

Ma da

pre 5 godina

Rama margarin se ne prodaje kod nas jer je skup.Prodaje se Dijamant ili slicno,zato sto je jeftin.Uzmite lamperiju u Srbiji,normalno i cenu(kriva,svaka razlicite sirine debljine,vlazna itd) i u npr Austriji (svaka identicna sa svakom i suva) koja je ohoho skuplja.Tu Austrijsku nikad prodati na istoku necete.Nisu Nemci kupovali Yugo.Dobicete isto,kao i Iphone ali ih kupovati necete.

srbin

pre 5 godina

I onda nastavite kupovati i dalje te proizvode iz tih pouzdanih kompanija i tih prijateljskih zemalja.
(Božo Guda, 16. septembar 2018 14:20)

Naravno, zato što su takvi kvalitetniji nego mnogi domaći. A ti i svi vi što ste lajkovali komentar slobodno nastavite da kupujete domaće proizvode - nikakva kontrola kvaliteta, zemlja zatrovana, prska se do iznemoglosti... i sve to po većim cenama. Pa moj pas okreće glavu od 90% domaćih mesnih proizvoda i sireva... njegovom njuhu verujem.

leptirica

pre 5 godina

Ljudi, ako jos uvek ima kod nas, nadjite Lino Ladu GOLD verzija. Razbija nutelu i po ukusu i po kvalitetu. 

A onaj njihov beli MILK krem sadrzi 18 posto mleka, sto je daleko vise od svih kremova kojih ima na nasem trzistu. Plus sadrzi i lesnike (9 posto), sto nijedan beli krem ne sadrzi. 

(Sada je isti kvalitet i u hrvatskoj i u srbiji)
(Mika, 16. septembar 2018 14:44)

Ako je ista kao i u Hrvatskoj, preporučam. Bolja i od Njemačke Nutelle.

Mićun

pre 5 godina

Najveca greska je sto ljudi na istoku najvise vole da kupe ono sto se najvise reklamira,jel misle da su ti brendovi najbolji,Nutela je bila na zadnjem mestu kada su je testirali,Lidl namaz je bio naprimer bolji.A najgore je sto kod nas postoje velike trgovine koje bas narucuju takav kvalitet da bi imali vecu zaradu.U Nemackoj postoje firme koja prave isto namaz kao nutela ali imaju 44posto lesnika i 10%manje secera.(Gale4, 16. septembar 2018 16:18)Koji to krem ima 44 posto lesnika? Nema nijedan toliko, jer bi onda bio preskup I za Nemce.
(help, 16. septembar 2018 18:02)
Nema sa 44% ali ima sa 40%....npr Lindt (7-8€ 250g), ali ima jos 2-3 proizvodjača ne znam im imena i pritom su jeftinija, ali opet skuplja od Nutelle

Super Mario

pre 5 godina

Znaci ostaje samo onaj losiji kvalitet. Jednako za sve. Bolji ce nestati a sa njime i sansa za poredjenjem. Vrlo prosto. Sada ce svi da jedu ista Go***!

help

pre 5 godina

Najveca greska je sto ljudi na istoku najvise vole da kupe ono sto se najvise reklamira,jel misle da su ti brendovi najbolji,Nutela je bila na zadnjem mestu kada su je testirali,Lidl namaz je bio naprimer bolji.A najgore je sto kod nas postoje velike trgovine koje bas narucuju takav kvalitet da bi imali vecu zaradu.U Nemackoj postoje firme koja prave isto namaz kao nutela ali imaju 44posto lesnika i 10%manje secera.
(Gale4, 16. septembar 2018 16:18)

Koji to krem ima 44 posto lesnika? Nema nijedan toliko, jer bi onda bio preskup I za Nemce.

nja

pre 5 godina

Zato lepo odete na Bubanj potok u subotu, cim udjete s leve strane ispod drveta ima par njih koji prodaju sve proizvode direktno iz nemacke, ukljucujuci i nutelu. Cena je oko 650 din za KILOGRAM a ne 700 din za 750gr u nasim marketima. I eto, jedete nemacku nutelu

Fert 14

pre 5 godina

Razumem komentare tipa, vi to stvarno jedete ili što to pored pekmeza od šljive-kajsije itd. Samo tu postoji još jedna stvar. Tu voćku mogu kupiti na pijaci jer nemam voćnak. Ista prskana x puta. Šećer koji kupiš u prodavnici je kontrolisan od strane naših organa. Kostićevi drugari. Tužna srca kažem da više verujem da je nutela zdravija.

sladoledsmesom

pre 5 godina

Vi stvarno jedete sve to đubre? Da bude još gore, dajete deci?
(Always look at the bright side of life, 17. septembar 2018 07:49)

Miroljube Petroviću...

Miki

pre 5 godina

A čuveni PIVNICKI sir koji je bio jedan od najboljih sireva koji se pravio u Pivnicama od domaćeg mleka sada pravi Imlek uvezen iz AUSTRIJE

rebro

pre 5 godina

@Lorimer, u tom kremu ima 45 grama šećera na 100 grama proizvoda. Ako ima 40% lešnika na 200 grama krema to znači da u 100 grama ima 40 grama lešnika. u teglici od 200 grama bi po toj računici trebalo da ima 90 grama šećera i 80 grama lešnika. To je 170 grama. A gde su ostali sastojci? Isparili? Pa hajde ti napravi kuči krem u toj kombinaciji ukoliko je moguće.

Fidelio

pre 5 godina

A što jedete nutelu? Jedite domaći džem od kajsija i pekmez od šljiva napravljen po bakinom receptu.
(stanislav, 17. septembar 2018 01:48)

Jel' od onih bar 16 puta prskanih kajsija i šljiva, po bakinom receptu "kilo voća/kilo i po šećera", konzervirano sa samo po jednom velikom šoljom salicila po tegli?

jasdf

pre 5 godina

Preterana regulacija. Ako proizvod zadovoljava propise zemlje u kojoj se prodaje, sta tu ima EU da se mesa. Istocne clanice se stalno bune kada EU pokusava da utice na njihove regulative, ali im smeta i kada dobiju proizvode po tim regulativama, a ne po zapadnim koje ne zele da uvedu.

Antisha

pre 5 godina

Prvu koka kolu sam popio 1972god, naravno u staklenoj ambalaži od 1l.Ovo što se sada prodaje je zašećerena smeđe obojena vodica.Nema veze onaj ukus od pre sa ovim danas.Što je najgore plastika se oseti i ispušta neki neprijatan ukus u kolu.Zašećerena je čuvenim fruktozno glukoznim sirupom samo da bi uštedeli.Ove nove generacije nikad nisu popile pravu kolu.Ovo je samo velika reklama.!Užas!
(Zoran, 16. septembar 2018 19:29)

i kola nazalost nije ista na svakom trzistu, ona za jugoistok Europe iliti Balkan, je medju najgorima. a sta se tice sirupa slazem se 100%, ako nisi probaj meksicku kolu, jos uvijek je proizvode sa secerom.

Ako je 99 din = 35 Centi, koji je onda kurs Evra ?

pre 5 godina

Bas me briga za nezdrave cokoladice, interesuje me, kao nekog ko vodi racuna o svom zdravlju, kada ce Löwenbräu(Apatin) da bude slicnog kvaliteta kao i Löwenbräu(München), kao i kada ce Oettinger(Maxi) da kosta slicno kao i Oettinger(Nemacka) !

gospodja iz blokova

pre 5 godina

"Ne kupujem Nutelu, ne sviđa mi se, masna je i gumasta... stvar ukusa. Palačinke mažemo Linoladom."

Draga Una, to je zato sto u nasim radnjama imamo Nutelu proizvedenu u Poljskoj, koja je losijeg kvaliteta od, na primer, italijanske

Žile

pre 5 godina

" Nismo svi isti ..."
I mi srljamo u tu iskvarenu i zlu EU ( koja se uzgred već uveliko "plišano" raspada ) da bi bili još veći robovi nego sada.

Mika

pre 5 godina

Ljudi, ako jos uvek ima kod nas, nadjite Lino Ladu GOLD verzija. Razbija nutelu i po ukusu i po kvalitetu.

A onaj njihov beli MILK krem sadrzi 18 posto mleka, sto je daleko vise od svih kremova kojih ima na nasem trzistu. Plus sadrzi i lesnike (9 posto), sto nijedan beli krem ne sadrzi.

(Sada je isti kvalitet i u hrvatskoj i u srbiji)

Marx

pre 5 godina

I onda nastavite kupovati i dalje te proizvode iz tih pouzdanih kompanija i tih prijateljskih zemalja.
(Božo Guda, 16. septembar 2018 14:20)

Šta da se kupuje? Ruske proizvode?

bbb

pre 5 godina

Veci krivci su uvoznici proizovoda od proizvodjaca. Sta je neka kompanija kriva sto npr Nemackom uvozniku napravi cokoladu sa 40 % kakao delova, a nekom uvozniku po zelji u Slovackoj npr cokoladu sa 25 % kakao delova a taj uvoznik Slovaku naplati skuplje cokoladu nego nemacki uvoznik Nemcu mnogo kvalitetniju cokoladu. Slicno i kod drugih proizvoda da li virsa, kobasica, riblji stapici i pljeskavice imaju 60 % , 40 % ili 20 % mesa a ostalo cine ostale sastojci.

nfs

pre 5 godina

Svakog proizvođača bih kaznila sa ogromnom novčanom kaznom! I uvela inspekciju koja bi ih kontrolisala svakodnevno.
Kad se nešto iz Srbije izvozi za zapadno tržište, onda nas testiraju do iznemoglosti, a oni rade sta god hoće i još nam naplaćuju više!
Ali, sami smo krivi sto smo to dozvolili.

help

pre 5 godina

Najveca greska je sto ljudi na istoku najvise vole da kupe ono sto se najvise reklamira,jel misle da su ti brendovi najbolji,Nutela je bila na zadnjem mestu kada su je testirali,Lidl namaz je bio naprimer bolji.A najgore je sto kod nas postoje velike trgovine koje bas narucuju takav kvalitet da bi imali vecu zaradu.U Nemackoj postoje firme koja prave isto namaz kao nutela ali imaju 44posto lesnika i 10%manje secera.
(Gale4, 16. septembar 2018 16:18)

Koji to krem ima 44 posto lesnika? Nema nijedan toliko, jer bi onda bio preskup I za Nemce.

Ma da

pre 5 godina

Rama margarin se ne prodaje kod nas jer je skup.Prodaje se Dijamant ili slicno,zato sto je jeftin.Uzmite lamperiju u Srbiji,normalno i cenu(kriva,svaka razlicite sirine debljine,vlazna itd) i u npr Austriji (svaka identicna sa svakom i suva) koja je ohoho skuplja.Tu Austrijsku nikad prodati na istoku necete.Nisu Nemci kupovali Yugo.Dobicete isto,kao i Iphone ali ih kupovati necete.

Elektronac Leskovac

pre 5 godina

Ne kupujem Nutelu, ne sviđa mi se, masna je i gumasta... stvar ukusa. Palačinke mažemo Linoladom.
(una, 16. septembar 2018 15:20)
Linolada je jedna za Hrvatsku i EU, a druga za Balkan. Tako da, samo ruckaj.

mali radojica

pre 5 godina

Svi koji ovde sada tvrde da ce u Srbiju da stize to đubre koje nece EU grdno greše. Prvo ova odluka ce važiti za celu Evropu(i za zemlje kandidate),drugo dovoljno je da u Albaniji nadju "falš" Milku i odmah ce sumnja da padne i za ostale zemlje u EU. Ovakvi skandali veoma skupo koštaju te velike firme i kad se sve sabere jeftinije im je da svima prodaju isti proizvod a ne da npr. Milku tuzi neki Nemacki turista koji je u Tirani u supermarketu kupio njihovu čokoladu istog izgleda a drugog kvaliteta i usput se otrovao.I trece i mi kod nas imamo tu agenciju za zastitu potrosaca koja uopste nije naivna a ovi kad pohapse sve lopove da bi ubirali poene pred izbore obruši će se na "uvoznički lobi" koga će okriviti za sve ekonomske nedaće, za Kosovo......ma za sta hoces.

Tolo

pre 5 godina

U deklaraciji je nutritivna tabela ista. Ali sigurno ne koriste isti kvalitet sirovina. Recimo kvalitet lesnika. Od kvalitetnijeg lesnika prave krem sebi a od manje kvalitetnijeg lesnika prave krem nama.

Mene isto tako nervira kad Srbin kaze da mu se nasa Nutela vise svidja od zapadne. To je zbog toga sto je navikao na ovaj gori kvalitet. Kad bi jeo godinu dana zapadnu pa presao na nasu video bi boga...

oruzar

pre 5 godina

Za vreme SFRJ nikome ovde nije smetalo sto su nase fabrike proizvodile kvalitetniju i jeftiniju robu za izvoz, nego za nase trziste. Toga ce se setiti svako stariji od 50 i ko pamti duze od pileta. Naravoucenije: tretirace te onako, kako se sam prema sebi postavis

antrop

pre 5 godina

Kakve ovo ima veze sa Srbijom? Ovo se odnosi na tržište EU. A za nas mogu da zamislim šta je namenjeno. Nutela, sa druge strane, jeste junk food, gde gde god je kupili. Pa još kad vidim da to daju deci. Horor.

Gale4

pre 5 godina

Najveca greska je sto ljudi na istoku najvise vole da kupe ono sto se najvise reklamira,jel misle da su ti brendovi najbolji,Nutela je bila na zadnjem mestu kada su je testirali,Lidl namaz je bio naprimer bolji.A najgore je sto kod nas postoje velike trgovine koje bas narucuju takav kvalitet da bi imali vecu zaradu.U Nemackoj postoje firme koja prave isto namaz kao nutela ali imaju 44posto lesnika i 10%manje secera.

GlasBrisela

pre 5 godina

Nazalost ce i dalje roba najgore kvalitete, ali jeftina, stizati tonama u Srbiju! u Srbiji ljudi ne poznaju pravu kvalitetu, pa kupuju sve....glavno da je jeftino.

nesa

pre 5 godina

Ne kupujem Nutelu, ne sviđa mi se, masna je i gumasta... stvar ukusa. Palačinke mažemo Linoladom.
(una, 16. septembar 2018 15:20)
nazalost Linolada za srpsko trziste nije ista kao za hrvatsko, vec je odvratna i plasticna kao oni najjeftiniji kremovi a kosta kao Nutela. Opravdanje kompanije je da kupci u Srbiji preferiraju ovakav ukus I verovatno zele losiji proizvod za iste pare. I da vrate originalnu na nase trziste iz principa je ne bih kupio

jasdf

pre 5 godina

Preterana regulacija. Ako proizvod zadovoljava propise zemlje u kojoj se prodaje, sta tu ima EU da se mesa. Istocne clanice se stalno bune kada EU pokusava da utice na njihove regulative, ali im smeta i kada dobiju proizvode po tim regulativama, a ne po zapadnim koje ne zele da uvedu.

Dr

pre 5 godina

Kada bi znali kako to smeće od kremova podiže insulin i pravi haos u organizmu ne biste nikada u životu to probali kamoli jeli. To je šećerna bomba. Da ne govorimo o ljudima koji smažu pola tegle za noć. Jezivo!!!

nepismeni

pre 5 godina

nfs... Ko ti naplaćuje više?ta nutela ili bilo šta koja je rađena za naše tržište je i dalje 100 puta kvalitetnija od prvog sledećeg proizvoda domaće proizvodnje tipa imleka ili slično.A naplaćuje ti više naša država a ne ti stranci.U Nemačkoj jeftiniji svi proizvodi a u Srbiji za 30-50% skuplji,nije ti to zbog EU i zapada nego se obrati našim političarima.

qla

pre 5 godina

I onda nastavite kupovati i dalje te proizvode iz tih pouzdanih kompanija i tih prijateljskih zemalja.
(Božo Guda, 16. septembar 2018 14:20)

Hajde ukapiraj, nije tesko. Privatne firme su koristile rupu u zakonu koja nije regulisala ovu oblast i nama, kao i nekim clanicama EU je stizala roba nizeg kvaliteta. Predstavnici EU zemalja su izglasali zakon po kojem to vise nije moguce. Cemu onda ta cinicna opaska o prijateljima iz EU zemalja? Oni su to dobro uradili. Sad je potez na nasoj dravi. EU je svoje uradila, cak i za nase dobro - ako umemo to da iskoristimo, i zakonski prinudimo proizvodjace da nam salju robu istog kvaliteta kao za EU. Srbijo?

cx

pre 5 godina

Cisto za brojne komentatore:
- svaki od tih kremova je djubre (ukljucujuci Nutelu) i 80 posto ulje, al cisto za info:
- Eurokrem (Swislion) je promenio recepturu i izgubio licencu i ne valja nista
- Jaffa se uvozi iz Italije i navodno je originalna Gandola (pravi Eurokrem)
- U toj klasi trenutno je vrlo dobar, ako ne i najbolji Premia Duo krem (uvoz iz Belgije)
- Linolada je izgleda Ok, ima vise lesnika
Ostale nisam probo...

Super Mario

pre 5 godina

Znaci ostaje samo onaj losiji kvalitet. Jednako za sve. Bolji ce nestati a sa njime i sansa za poredjenjem. Vrlo prosto. Sada ce svi da jedu ista Go***!

Natasa

pre 5 godina

Nasi ,,prijatelji" nas bas cene....inace zivim u francuskoj tamo su cene cokplade jeftinije a bolji ukus nego kod nas u srbiji .....jednostavno 80% namirnica koje uvozimo su losijeg kvaliteta od njihovog a po vecoj ili istoj ceni su

Marcus Müller

pre 5 godina

U teoriji bi se ovakva praksa kažnjavala na samom tržištu, ali na žalost, tržište nije slobodno čak ni na zapadu. Zapravo, posebno nije na zapadu. Da postoji prava slobodna trgovina, onda bi potrošači mogli da izaberu ekvivalentne proizvode boljeg kvaliteta, po eventualno jeftinijoj ceni. Ali probajte da uvezene Nutelu iz Nemačke u Srbiju, ili bebi hranu i opremu. Međutim u Nemačkoj je još manji izbor, posebno u proizvodima za bebe. Npr u Nemačkoj ne postoji Nivea bebi program, a u Francuskoj postoji. Zašto u Nemačkoj nema Nestle bebi hrana? Zašto postoji samo jedan gel za ublažavanje bola kad rastu zubići, po ceni skoro 5€ malena tunica i nema baš ni jedna druga? Znači da se formirao kartel i da se u mulja na sve strane, i na istoku i na zapadu. Sve više mi ovaj svet liči na film Blade Runner, gde je sve monopolizovano.

dejan

pre 5 godina

Zivim u Francuskoj i koristim ceo život isti šampon l'oreal.Obično kada dolazim na duži odmor u Srbiji ja nosim šampon jer taj isti u Srbiji je ustvari skroz drugačiji. U Francuskoj je bele boje, u Srbiji crvene boje, ambalaža potpuno ista.

Sale vampir

pre 5 godina

Radio sam za najveću prehrambenu kompaniju na svetu.
Ako je mleko u prahu napravljeno od mleka koje je stajalo do 24 sata od trenutka ulaska u fabriku, korišćeno je za proizvode koji su bili prodavani na tržištu Švajcarske, Nemačke, Francuske, Velike Britanije, Danske, Norveške i Švedske.
Ako je stajalo od 24 do 48 sati, onda je išlo za ostale države zapadne Evrope.
Ako je stajalo duže od 48 sati - u istočnu Evropu.

miki

pre 5 godina

neko ovde ne razume suštinu. Proizvodjač može da proizvodi robu različitog kvaliteta ALI ne može da bude ista deklaracija, isti naziv, isti vizuelni izgled. Na taj način potrošač može da bira koju robu kupuje. Ovako se radi o velikoj prevari. Da ne pričam o deklaraciji za koju treba mikroskop da bi se pročitala

srbin

pre 5 godina

I onda nastavite kupovati i dalje te proizvode iz tih pouzdanih kompanija i tih prijateljskih zemalja.
(Božo Guda, 16. septembar 2018 14:20)

Naravno, zato što su takvi kvalitetniji nego mnogi domaći. A ti i svi vi što ste lajkovali komentar slobodno nastavite da kupujete domaće proizvode - nikakva kontrola kvaliteta, zemlja zatrovana, prska se do iznemoglosti... i sve to po većim cenama. Pa moj pas okreće glavu od 90% domaćih mesnih proizvoda i sireva... njegovom njuhu verujem.

Shone

pre 5 godina

Nije za srpsku. Unificiranje proizvoda vazi samo za drzave clanice EU. Poz
(Laik, 16. septembar 2018 15:20)
Нема то везе. Након ове одлуке они ће просто престати да производе ту лошију верзију производа. Шта су добијали Хрвати и Бугари, који јесу у ЕУ, добијали смо и ми који нисмо. Сувише је мало тржиште оних "источних" држава које су потпадале под ту категорију а нису у ЕУ да би произвођачи обратили пажњу и искористили рупу у пропису.

Наравно, оно што је до сада произведено то се негде мора пласирати, тако да сва роба лошијег квалитета која је на лагеру у наредних рецимо годину дана има да заврши у СРБ, МНЕ, МАК, и БиХ. А и иначе би била ту, сад бар знамо да ће ускоро престати после неког времена.

Kalesu

pre 5 godina

Kod proizvođača naši uvoznici, razni zastupnici za delove i deliće tržišta, i vele- i maloprodaje (kao i u većini sličnih zemalja) ne kupuju kvalitet, jer bi im ZARADA (namerno velika slova, jer im ugradnja nije mala) tada bila manja. Kod nas je, baš zato, trgovina najzastupljeniji privatni biznis. Inače, ko im brani šta će uvesti u zemlju, proizvođač nudi i jedno i drugo. Usput, blago bljutav ukus je imao odgovor predstavnika proizvođača Nutele, baš na ovu temu:"Istočnoevropski potrošač ima drugačiji ukus od zapadnoevropskog!" Nije nego!

leptirica

pre 5 godina

Ljudi, ako jos uvek ima kod nas, nadjite Lino Ladu GOLD verzija. Razbija nutelu i po ukusu i po kvalitetu. 

A onaj njihov beli MILK krem sadrzi 18 posto mleka, sto je daleko vise od svih kremova kojih ima na nasem trzistu. Plus sadrzi i lesnike (9 posto), sto nijedan beli krem ne sadrzi. 

(Sada je isti kvalitet i u hrvatskoj i u srbiji)
(Mika, 16. septembar 2018 14:44)

Ako je ista kao i u Hrvatskoj, preporučam. Bolja i od Njemačke Nutelle.

Lešnjak ili Lešnik

pre 5 godina

https://www.b92.net/biz/komentari.php?nav_id=1444377#k28231854

Vratili su Linoladu sa 12% lešnika pre godinu dana i stvarno je dobra i jeftina, a Idea ima još jeftiniji namaz sa 12% lešnika koji se proizvodi u BiH. Jaffa krem je samo u prvoj seriji bio super jer je receptura originalna od Eurokrema ali sa više lešnika, sada je gori ukus od eurokrema.

oki

pre 5 godina

E tek sada smo nadrljali jer će ovi naši biznismeni sada svu tu robu uvesti kod nas i prodavati na našem tržištu jer vide odmah odličnu priliku da uzmu novac. Mi sluzimo kao otpad za eu zemlje. A i šire.

Sarastro

pre 5 godina

U redu, Nutela, uvozni proizvod.

Ali šta ćemo sa domaćim proizvodima, kao što su sirevi koji se prodaju pod uvoznim imenima (Feta, Edamer, Gauda, Mocarela), a na više "svemirskih" godina su od originalnog proizvoda?

Meni nije jasno kako to smeće uopšte može da se proizvodi i prodaje kod nas pod originalnim imenima?! Moguće da to nisu zaštićeni brendovi, ili će pre biti da se stranci ne bune sve dok to plasiramo isključivo na domaće tržište.

A sve i da boćemo, teško da bismo i uspeli da to prodamo izvan Srbije jer svi ti sirevi, bez obzira na naziv, imaju istu lepljivu teksturu i isti odvratan ukus sapuna (jer se prave od mleka u prahu koje jeftino uvozimo jer mu je najčešće prošao rok trajanja). Srbima su odlični jer ni ne znaju za bolje i 95% njih nije nikad ni probalo original!

sasa

pre 5 godina

Nutella je oduvek bila primer koga se svi doticcu, uostalom na buvjacima uvek pise iz koje zemlje potice Nutella, nemacka, italijanska, spanska se smese sa svih tezgi. No nije samo rec o raznim trzistima nego ponekad proizvod vremenom postane nekvalitetniji. Zasto se i Koka Kola sada reklamira kao Originalni ukus? A kakav je bio u medjuvremenu?
Kad smo kod kreme od lesnika niko ne moze da se meri sa Turcima, najvecim odgajivacem lesnika. Procenat lesnika 70 posto, ukus carski.

Srle

pre 5 godina

Uzmite lesnik i sameljite u fin prah u blenderu. Dodajte urme (ne kandirane!) i sve sa malo vode sameljite dok ne dobijete homogenu smesu. U to dodate kakao i eto vam domace nutele, mnogo kvalitetnije od svih alternativa iz prodavnice.

Dragan

pre 5 godina

Nije Nutela najbolja postoji naprimer Nudos slicno Nuteli ima 36%lesnikaI cena duplo veca od Nutele,pa onda ima ekoloskih tako zvane bio creme i one su skuplje.Pa ima creme koje imaju manje secera nego Nutela.Sve jedno koju uzmete sve imaju vise secera nego domaci pekmez.

Zoran

pre 5 godina

Prvu koka kolu sam popio 1972god, naravno u staklenoj ambalaži od 1l.Ovo što se sada prodaje je zašećerena smeđe obojena vodica.Nema veze onaj ukus od pre sa ovim danas.Što je najgore plastika se oseti i ispušta neki neprijatan ukus u kolu.Zašećerena je čuvenim fruktozno glukoznim sirupom samo da bi uštedeli.Ove nove generacije nikad nisu popile pravu kolu.Ovo je samo velika reklama.!Užas!

nja

pre 5 godina

Zato lepo odete na Bubanj potok u subotu, cim udjete s leve strane ispod drveta ima par njih koji prodaju sve proizvode direktno iz nemacke, ukljucujuci i nutelu. Cena je oko 650 din za KILOGRAM a ne 700 din za 750gr u nasim marketima. I eto, jedete nemacku nutelu

Миленко

pre 5 godina

Мени се свиђао Ципирипи какав је некад био. Сада има укус као да је чоколадни маргарин у питању, а исти такав укус имају и сви остали кремови. У палачинке сада волим само домаћи џем.

Kokakolicar

pre 5 godina

Zasto se i Koka Kola sada reklamira kao Originalni ukus? A kakav je bio u medjuvremenu?
(sasa, 16. septembar 2018 18:21)

1985. Koka kola kompanija je odlucila da posle 99 godina promeni tajnu formulu i promeni ukus koka kole. To je izazvalo masovne proteste medju kupcima koji su trajali 75 dana. Svakog dana je kompanija dobijala hiljade besnih poziva, ljudi su pravili zalihe stare koka kole po podrumima kako bi “preziveli”, nastala je opsta panika i revolt.
Nalon 75 dana Koka kola je priznala gresku i vratila originalni ukus.

Paradoksalno, ceo skandal je okacao kompaniju i pospesio prodaju. Ovaj dogadjaj se proucava kao primer najveceg marketinskog promasaja i istovremeno ogromnog marketinskog uspeha...

Diplomirani DJ

pre 5 godina

(bbb, 16. septembar 2018 14:31)

Ne majstore, nije to nikakav problem, al onda i nazoveš taj proizvod malo drugačije a ne samo da promeniš sitna slova na pakovanju.

boki

pre 5 godina

Lagano ćemo mi za Nutelu, Ariel i Milku čokoladu, šta ćemo sa starom zamrznutom piletinom i svinjetinom, roba koja u Eu nesme da bude zaleđena dugo onda dolazi u Srbiju!? Šta ćemo sa domaćim lažnim medom po radnjama, prskanom malinom koja nije mogla preko, zatrovanim krompirima iz Srbije, seljacima na pijaci koji prskaju danas a prodaju za par dana, što se u poljoprivrednoj apoteci može kupiti 1 litar Totala za 10 eur sa kojim možete da kontaminirate celi vodovodni sistem Novoga Sada???? To nas ubija a ne 3 ili 8% lešnika u Nuteli.

Jax

pre 5 godina

Svakog proizvođača bih kaznila sa ogromnom novčanom kaznom! I uvela inspekciju koja bi ih kontrolisala svakodnevno.
Kad se nešto iz Srbije izvozi za zapadno tržište, onda nas testiraju do iznemoglosti, a oni rade sta god hoće i još nam naplaćuju više!
Ali, sami smo krivi sto smo to dozvolili.
@nfs,

Za veci deo komentara se slazem sem za deo o tome kako nam proizvodjaci vise naplate, to nije tacno. Naplate nam manje nego bilo kom trzistu, a nasi uvoznici - monopolisti nas deru marzama. I sami imaju uvek opciju kupovati kvalitetnije ali platiti skuplje, ali ipak kupuju po ceni smeća a deru nas kao volove! Imamo najskuplju hranu zahvaljujuci monopolu trgovaca koji su za 15 god rada napravili imperije za koje ti na zapadu treba 50-100 godina.

Lorimer

pre 5 godina

Koji to krem ima 44 posto lesnika? Nema nijedan toliko, jer bi onda bio preskup I za Nemce.
(help, 16. septembar 2018 18:02)

Ima Lindt, 40%. 7 evra za teglicu od 200 grama, jeo sam ga pre neki dan.

Suvi genije

pre 5 godina

Najgore je sto je i sa lekovima verovatno slicna stvar.Muka mi je sto se svi dohvate samo Nutele, kao da ne jedu nista drugo.Hranite decu prozvodom koji je 85 posto biljno ulje.Imate med, orahe, valjda neko pravi i dzem od vas.

rebro

pre 5 godina

@Lorimer, u tom kremu ima 45 grama šećera na 100 grama proizvoda. Ako ima 40% lešnika na 200 grama krema to znači da u 100 grama ima 40 grama lešnika. u teglici od 200 grama bi po toj računici trebalo da ima 90 grama šećera i 80 grama lešnika. To je 170 grama. A gde su ostali sastojci? Isparili? Pa hajde ti napravi kuči krem u toj kombinaciji ukoliko je moguće.

Fert 14

pre 5 godina

Razumem komentare tipa, vi to stvarno jedete ili što to pored pekmeza od šljive-kajsije itd. Samo tu postoji još jedna stvar. Tu voćku mogu kupiti na pijaci jer nemam voćnak. Ista prskana x puta. Šećer koji kupiš u prodavnici je kontrolisan od strane naših organa. Kostićevi drugari. Tužna srca kažem da više verujem da je nutela zdravija.

sladoledsmesom

pre 5 godina

Vi stvarno jedete sve to đubre? Da bude još gore, dajete deci?
(Always look at the bright side of life, 17. septembar 2018 07:49)

Miroljube Petroviću...

T

pre 5 godina

Ja BiH uveo prosto pravilo: možeš da praviš 100 verzija istog proizvoda, ali onda moraš da mu staviš drugo ime. Pa ko je lud da kupi "Nutela Eastern Europe" neka kupi, ali bar zna šta kupuje.

Moma

pre 5 godina

Istini za volju, nije samo "srpska" Nutela nego za tržište celog regiona. To znači da podjednako lošiji proizvod od originalnog dobijaju i svi ostali na Balkanu, pa i šire (npr. Mađari). Sa druge strane, bilo bi dobro da domaći proizvođači ponude neku iole dobru alternativu. Eurokrem je ljuta hemija od koje je ostalo samo poznato ime, Cipiripi isto a Jaffa krem malo bolji od njih ali i dalje nije to to. Nekako sumnjam da je velika mudrost napraviti nešto iole ukusno, iako svi znamo da nikako ne može da bude zdravo.

Miki

pre 5 godina

A čuveni PIVNICKI sir koji je bio jedan od najboljih sireva koji se pravio u Pivnicama od domaćeg mleka sada pravi Imlek uvezen iz AUSTRIJE

Mićun

pre 5 godina

Najveca greska je sto ljudi na istoku najvise vole da kupe ono sto se najvise reklamira,jel misle da su ti brendovi najbolji,Nutela je bila na zadnjem mestu kada su je testirali,Lidl namaz je bio naprimer bolji.A najgore je sto kod nas postoje velike trgovine koje bas narucuju takav kvalitet da bi imali vecu zaradu.U Nemackoj postoje firme koja prave isto namaz kao nutela ali imaju 44posto lesnika i 10%manje secera.(Gale4, 16. septembar 2018 16:18)Koji to krem ima 44 posto lesnika? Nema nijedan toliko, jer bi onda bio preskup I za Nemce.
(help, 16. septembar 2018 18:02)
Nema sa 44% ali ima sa 40%....npr Lindt (7-8€ 250g), ali ima jos 2-3 proizvodjača ne znam im imena i pritom su jeftinija, ali opet skuplja od Nutelle

Antisha

pre 5 godina

Prvu koka kolu sam popio 1972god, naravno u staklenoj ambalaži od 1l.Ovo što se sada prodaje je zašećerena smeđe obojena vodica.Nema veze onaj ukus od pre sa ovim danas.Što je najgore plastika se oseti i ispušta neki neprijatan ukus u kolu.Zašećerena je čuvenim fruktozno glukoznim sirupom samo da bi uštedeli.Ove nove generacije nikad nisu popile pravu kolu.Ovo je samo velika reklama.!Užas!
(Zoran, 16. septembar 2018 19:29)

i kola nazalost nije ista na svakom trzistu, ona za jugoistok Europe iliti Balkan, je medju najgorima. a sta se tice sirupa slazem se 100%, ako nisi probaj meksicku kolu, jos uvijek je proizvode sa secerom.

Fidelio

pre 5 godina

A što jedete nutelu? Jedite domaći džem od kajsija i pekmez od šljiva napravljen po bakinom receptu.
(stanislav, 17. septembar 2018 01:48)

Jel' od onih bar 16 puta prskanih kajsija i šljiva, po bakinom receptu "kilo voća/kilo i po šećera", konzervirano sa samo po jednom velikom šoljom salicila po tegli?

Žile

pre 5 godina

" Nismo svi isti ..."
I mi srljamo u tu iskvarenu i zlu EU ( koja se uzgred već uveliko "plišano" raspada ) da bi bili još veći robovi nego sada.

gospodja iz blokova

pre 5 godina

"Ne kupujem Nutelu, ne sviđa mi se, masna je i gumasta... stvar ukusa. Palačinke mažemo Linoladom."

Draga Una, to je zato sto u nasim radnjama imamo Nutelu proizvedenu u Poljskoj, koja je losijeg kvaliteta od, na primer, italijanske

Ako je 99 din = 35 Centi, koji je onda kurs Evra ?

pre 5 godina

Bas me briga za nezdrave cokoladice, interesuje me, kao nekog ko vodi racuna o svom zdravlju, kada ce Löwenbräu(Apatin) da bude slicnog kvaliteta kao i Löwenbräu(München), kao i kada ce Oettinger(Maxi) da kosta slicno kao i Oettinger(Nemacka) !