Sreda, 29.08.2018.

09:14

"Vlada odobrila - jarbol od 80m, jačamo kult zastave"

Zamenik gradonačelnika Goran Vesić izjavio je da je Vlada Srbije na poslednjoj sednici donela odluku da se Gradu Beogradu odobri izgradnja jarbola na Ušću.

Izvor: Tanjug

"Vlada odobrila - jarbol od 80m, jaèamo kult zastave" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

172 Komentari

Sortiraj po:

Lefter

pre 5 godina

Jarbol, Slavija,Beograd na vodi,Cvetni trg; Da li zaista mislite da ovo nisu vaši veliki promašaji i mogu uticati na glasače više od pitanja Kosova. Nemojte se meriti i pominjati one stare; jer oni su izgubili izbore.

sui juris

pre 5 godina

svaka dogma je sama po sebi losa
drzava je takodje kult - kult drzavista -> osoba koje smatraju da neko kao predstavnik necega ima pravo da inicira nasilje ili da preti nasiljem ukoliko mu nije po volji krijuci se pritom iza legalnosti koja sama po sebi ne mora da bude i legitimna
u osnovi drzava je teritorija na kojoj je najbolje organizovana kriminalna grupa na vlasti i zahteva danak/porez od osoba koje su imale nesrecu da se na toj teritoriji rode
kriju se pritom iza "zakona" koje su doneli da ostvare privid legalnosti
koriste sva raspoloziva sredstva da, pocev od malih nogu, indoktriniraju lokalnu populaciju i zadrze moc koju su zgrabili
verovatno comment nece proci cenzuru ovog portala ali nek se bar neki bot zagrcne na sendvic i nek ga zaboli glava dok mu se tih par neurona aktiviraju u pokusaju razumevanja napisanog
uzgred, jarbol moze zaisa da ima visestruku funkciju, moglo bi da se sa njega, umesto zastave, zanjise nesto sto bi politicare moglo da natera da se zapitaju dal' im je dosta novca koji nemilice otimaju od sirotinje raje

Douglas Bader

pre 5 godina

Drzava se voli zato sto ti pomaze i sto te podrzava.

Drzava ne moze da se voli na silu

Drzava je trazila od naroda da rade za 2 marke kada je bila hiper-inflacija

Trazila je od narada da ratuju i da daju zivote svoje za nju.

Trazila je da napuste firme i fabrike jel su propale te firme zbog lose politike.

Trazila je od naroda da cuti i bude pod sankcijama.

Trazi da se ne upises u vrtic jel nema mesta

Trazi da cekas na zdravstveni pregled 6 meseci

Trazi da kada zidas kucu da osedis dok cekas papire

Trazi drzava svasta

A NE DAJE NISTA

Ajde da vidim jel vase majke ili sestre cekaju pregled 6 meseci??

Vama politicarima drzava daje sve a nama narodu NISTA

Zato narod ovde vise NE VOLI DRZAVU
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dule, 29. avgust 2018 12:55)

# Link komentara
Preporučujem (+397)
Ne preporučujem (-694)


Dule, svaka cast, to je to!!!! I vama botinama svaka cast, nadam se da je bar sendvic bio dobar.

nmnjvet

pre 5 godina

Bezobrazni ste što niste objavili komentar.
Kult zastave hahahah, nema ništa od toga sve dok te komunalac uhvati i napiše kaznu kad obučeš majicu ili se umotaš u svoju zastavu sa grbom. Ili ako ne smeš da staviš ispred svoje firme, na čamac, svadba.......... Dali nam kao neku narodnu osiromašrnu bez grba.....

ivan

pre 5 godina

Kad je uvedena uredba da sve drzavne institucije treba da izloze zastavu, na parkigu, koji gledam kroz prozor osvanula je zastava. Parking je u drzavnom vlasnistvu, pa se automobili patriotski i ponosno parkiraju uz po koju psovku, kada nesto zakace...

da.primetim

pre 5 godina

Zastavu Srbije poštujem, političare ne. U Srbiji je zakonom zabranjeno koristiti i isticati državnu zastavu, osim na institucijama države. I nošenje zastave na svadbama je suprotno zakonu, a kamoli isticati je na kući kao u Americi. Može jedino narodna zastava, odnosno trobojka (bez grba). A Vesić duva u šupeljku

ko razume shvatice

pre 5 godina

Bio sam skoro u Norveskoj, tamo skoro svaka kuca ima istaknutu zastavu i svaki gradjanin gaji postovanje prema i ljubav svojoj zemlji.

I zavidim im!

E sad, imamo i mi nesto (tacnije neke i to mnogo njih) sto oni nemaju.

I zbog toga im zavidim!

Petar_Veliki

pre 5 godina

E, pa dragi Beogradjani takvu vlast te glasali, tj. nisu vas interesovali izbori. Uzivajte sada u svim glupostima i zoni sumraki kome se ne nazire kraj.

Јабучило

pre 5 godina

Питам као Београђанин. Има ли Србије ван Београда? Не може се све у Београд, а остали да таворе. Јесте улагање у већи град исплативије по глави корисника, али не живе људи само овде.

Dejan P.

pre 5 godina

Svaka normalna zemlja već ima kult zastave, himne i jedino za razliku od naše zemlje ima i osećaj pripadnosti jednoj zemlji, obavezi da se ta zemlja brani, da se poštuje Ustav, da ljudi ispune ono što su obećali a da smo normalna zemlja i novinari bi podsetili političare na govore iz predizbornih kampanja na bazi kojih su dobijali izbore, na neispunjena obećanja i na obavezu moralnih ljudi da ako nešto ne mogu da ispune jednostavno daju ostavku.
Ljudi koji nemaju morala, koji su menjali partije prema tome koja im je pozicija u vlasti obećana, koji svoje mišeljenje formiraju prema mišljenju vodje a ne žele da koriste svoju glavu ne mogu ni imati ni kult zastave, ni kult himne, ni kult odbrane suvereniteta ni integriteta svoje zemlje, nemaju obavezu odbrane svog naroda na drugim tertiorijama i zato kad predaju Kosovo radi nekih fiks ideja gde će svi u Srbiji biti zaposleni i raditi kod stranaca za dvesta eura treba da kažu i koliko je Kosovo imalo cenu.
Za koliko se prodala ta teritorija da bi Beograd bolje živeo.
Stanovnici zapadne Srbije ne žive bolje zato što imaju svoje mišljenje ali devedsete godine su pokazale da bez obzira na političku pripadnost imaju i kult zastave i kult himne i kult Srbije i kult pripadnosti srpskom narodu.
Dezerteri su u tom lepom Beogradu a ne u zapadnoj Srbiji.
Zbog toga što imaju svoje mišljenje a ne misle vodjinom glavom zato i nemaju posla ni investicija ni boljeg života

just_saying

pre 5 godina

Хлеба и игара (латински: panem et circenses, дословно: „хлеба и циркуса" или „хлеба и игара“[1]) је популарна метафора за методе којима власт обезбеђује подршку становништва тако што привидно задовољава његове краткорочне интересе и неважне потребе, а науштрб дугорочних интереса, односно да би му скренула пажњу с далеко важнијих проблема.

Израз потиче из сатиричне песме римског песника Јувенала с почетка 2. века у којој се он жали на апатију грађана Рима, који су захваљујући подели бесплатног хлеба и све већим интересовањем за гладијаторске игре и друге јавне спектакле у организацији државе, изгубили сваки интерес за политику и бригу о јавним стварима, односно препустили је владарима и њиховим бирократским кликама.

bljak

pre 5 godina

"Jarbol neće biti samo nacionalni ponos već i mesto na koje će dolaziti ne samo turisti, već i mladi iz čitave Srbije, zaključio je zamenik gradonačelnika."

Mladi iz citave Srbije dolaze na granicne prelaze i nikakav isprazni "novi simbol Beograda" ih nece u tome spreciti. Ovo izaziva vise od ocaja sta vi radite...
Ko je imao SNS na vlasti, ni smrt mu nece tesko pasti.

mili

pre 5 godina

@ iron
Nisam putovao u više zemalja kao ti, pa ti verujem. Za Ameriku znam da ljudi ističu američku zastavu na svojim kućama i sl. Sad da se upitamo ZAŠTO se razlikujemo od Amerikanaca, Švajcaraca i drugih po tome? Ja ću navesti dva razloga. Prvi: ONI NISU menjali svoju zastavu stolećima a u Srbiji postoji sigurno masa zastava SA PETOKRAKOM. Srpski čovek je sluđen stalnim promenama. Drugi: Svaki građanin SAD će ponosno reći da je Amerikanac bez obzira na poreklo, boju, religiju...dok SPC svojata nacionalnost i Srbinom smatra samo vernika (ili lažnog vernika) svoje crkve. ETO, ZATO!

andreas kisser

pre 5 godina

zanimljivo, do podneva su botovi zestoko lupali minuse na komentare (vise inace uopste ne pisu i sami tupave koemntare sastavljene od dve proste ili jedne prosto prosirene recenice, verovatno jer je i gazda uvideo koliko su jadni providni i beskorisni), a onda od podneva bukvalno nestase :-) prvi komentar bez njihovih minusa je poslat u 11:23, ali je objavljen verovatno tu negde bas oko posneva. da li moze neko da mi pojasni o cemu se radi, jel tad pocinje pauza za rucak u javnim sluzbama ili je nesto drugo u pitanju? inace me kao doktora nauka jako zanima filozofija mase, da ne kazem stada, a ima li trenutno boljeg fenomena za posmatranje od vucicevih botova!

Влада

pre 5 godina

Људи матрикс није измишљотина и фикција, имамо све доказе за то. Ми грађани Србије живимо у матриксу.

Majakovski

pre 5 godina

ova zastava ce zagrliti narod...vi niste ni svesni koliko to znaci..narod u bojama trobojke, figurativno...meni je suza krenula vec na oko, jedno, kada je okace krenuce i na drugo...to ce onda biti suza, suzu stize...smrc, smrc...toga ima mislim kacenja zastava po proplancima narocito u USAi Rusija....pa zasto onda ne bi i mi...po zastavi se drzava poznaje, smrc, smrc...kud svi Turci tu i mali Mujo...

Kult? Aj da vidim sta kaze Wikipedia...

pre 5 godina

Kult? Aj da vidim sta kaze Wikipedia...
Kult je riječ koja u svojem najširem (i tradicionalnom) značenju označava javno poštovanje nekog božanstva, nadnaravnog ili prirodnog fenomena, odnosno pojedinca ili društvenog fenomena. Naziv dolazi od latinske riječi cultus, koja znači BRIGA( u ovom slucaju BAS IH BRIGA prim.aut.), i pod njim su se tradicionalno podrazumijevale obaveze vjernika prema određenom božanstvu, koje se prije svega odnose na prinošenje žrtvi, rituale i slične obrasce ponašanja.

U novije vrijeme izraz kult dobio je uglavnom pejorativno značenje, odnosno pod njim se podrazumijevaju sekte ili druge vjerske zajednice okupljene oko karizmatičnog vođe, koji traži potpunu predanost svojih sljedbenika.
Pa ok,ipak je to prava rec...treba jarbol..stanje u Srbiji tako nalaze..

мирковић

pre 5 godina

Слажем се да је застава симбол и светиња једног народа, слажем се да треба ојачати култ заставе који је у неким земљама много јачи. (САД на пример). Али исто тако сматрам да морамо и државу да уредимо да би имали чиме да се поносимо!

dule

pre 5 godina

Drzava se voli zato sto ti pomaze i sto te podrzava.

Drzava ne moze da se voli na silu

Drzava je trazila od naroda da rade za 2 marke kada je bila hiper-inflacija

Trazila je od narada da ratuju i da daju zivote svoje za nju.

Trazila je da napuste firme i fabrike jel su propale te firme zbog lose politike.

Trazila je od naroda da cuti i bude pod sankcijama.

Trazi da se ne upises u vrtic jel nema mesta

Trazi da cekas na zdravstveni pregled 6 meseci

Trazi da kada zidas kucu da osedis dok cekas papire

Trazi drzava svasta

A NE DAJE NISTA

Ajde da vidim jel vase majke ili sestre cekaju pregled 6 meseci??

Vama politicarima drzava daje sve a nama narodu NISTA

Zato narod ovde vise NE VOLI DRZAVU

Јабучило

pre 5 godina

Немам ништа против јачања националне свести. Али први корак је враћање достојанства. Ко ради у пеленама за 25.000 месечно, ни Душанов стег му неће помоћи.
Народ је понижен и потлачен.

Balls of Steel

pre 5 godina

steta sto u Srbiji ne postoji kult zastave. U Americi skoro svaka kuca ima okacenu zastavu ispred ulaza, u svajcarskoj isto dosta ima. Albanci imaju cak i dan zastave. Bez obzira na politicko opredeljenje i nezadovoljstvo, zastava treba za svakoga da bude svetinja!

Nemus

pre 5 godina

Jarbol neće biti samo nacionalni ponos već i mesto na koje će dolaziti ne samo turisti, već i mladi iz čitave Srbije, zaključio je zamenik gradonačelnika.

Dođe lik iz Bugarske sa ribom slika stub pošto teško možeš uhvati jarbol od 80 metara na fotografiju, nekih 5 minuta i ode. Hoćeli ovim filozofima na vlasti neko reći, turistu ne zanima ni fontana, ni jelka a kamoli neki jarbol. Najlakše je tovariti ljude koji nigde nemogu da idu jer nemaju finsijskih sredstava a ima ih dosta da te "atrakcije" su nešto što turistu zanima. Botovi će naravno da se slože sa istim a dobro znam da dobar deo njih idu na takve destinacije da vam stane pamet.

kurt valhajm

pre 5 godina

Bolje da jacate potporne zidove nego razne kultove, i previse nam je kultova, obezbedi narodu zivot pa ce da bude patriota, izumrece ti krezubi nece ti niko ostati odan. I to vrlo brzo. A naravno mladi bez 500 evra nece da ustanu pre 12. Tako i tteba.

STRUČNI KROMANJONAC

pre 5 godina

Kult zastave je u Srbiji gotovo neprimetan.Garantujem da 80% domacinstava u nasoj zemlji nema zastavu Srbije, i to na neki nacin i oslikava misljenje i ljubav prema svojoj domovini.Naravno da pored zastave postoje i drugi nacini pokazivanja ljubavi prema svojoj zemlji.Putovao sam u vise stranih zemalja i uvek me je to na neki nacin fasciniralo da svaka druga kuca ima zastavu svoje zemlje okacenu na terasu...Pa uzmite primer Grcke, u koje god mesto na letovanje da odete samo vise sa balkona Grcke zastave, dok kod nas izgleda to nije u modi.Veliki pozdrav
(iron, 29. avgust 2018 10:21)

Tačno. Ipak, postoji razlog za to. Da bi se poštovao kult zastave potrebno je voleti svoju državu. Ne zemlju, kako neki pogrešno poistovećuju, već državu jer upravo nju simbolizuje zastava. E, sad, državu Srbiju prosečan Srbin doživljava kao vlastito preduzeće kriminogenih političara i ujedno kao svoju tamnicu i kaznu. Da je jarbol dosegao svemir, tu se ništa ne bi promenilo. Promenilo bi se, međutim, kada bi se jarbol gradio tek kada su sve bolnice dovedene do savršenstva, a bolesnoj deci na raznim listama čekanja omogućilo lečenje o trošku države i tako dalje. Ovako, svi, sa malo mozga, svesni su da je ovo opet način da se neki bogati dodatno obogate, jer i da jeste u pozadini jedan rodoljubivi čin, ne bi se preskakali prioriteti. Ponižavaju nas, dragi moji. Besramno i beskrupulozno.

Englez u Njujorku

pre 5 godina

Zastavu treba da negujemo i da svaki ulaz ima svoju ispred zgrade pogotovo kada su državni praznici.
Na primer po Zagrebu na svakom koraku je njihova zastava a kod nas 0 bodova...

Golijat

pre 5 godina

Ja izuzetno volim srpsku zastavu. Jedna je od lepsih na planeti, ali jarbol od 80m?!? A skole, bolnice, vatrogasne stanice, metro, nova BASova stanica ( ne montazna ), Prokop, rupe po ulicama? Aman dosta vise fontana, kafica, splavova. Dosta bre vise vasih naprednjackih gluposti.

vladimir

pre 5 godina

Jarbol neće biti samo nacionalni ponos već i mesto na koje će dolaziti ne samo turisti, već i mladi iz čitave Srbije, zaključio je zamenik gradonačelnika."

Mmm, hmm, dakle, Vesko,pazi ovako.... mislim da će mladi izmedju tvog jarbola i Nemačkog konzulata, ipak izabrati da se okupljaju ispred ovog drugog!...

Арас

pre 5 godina

Са најављених 120 на 80 метара, јасно нам је и без тога да нема новца ни за основне ствари а не за ове глупости.

Krenuće kad tad

pre 5 godina

Mogu da izjavim samo jedno vezano za šaradu "zamenik" i ovaj trošak jarbola... mene je blam, sramota i stid. Da bar jedan od ovih termina dotakne krojače nam sudbine, gde bi nam bio kraj!

Petar Pan

pre 5 godina

Koja je ovo trol i spin vest to je nerealno... Vlada je dozvolila gradu Beogradu da napravi jarbol za zastavu!? Nerealno... Po nasem uredjenju grad Beograd kao jedinica lokalne samouprave nema nikakvu potrebu da dobija odobrenje od Vlade Srbije da sagradi jarbol za zastavu, niti Vlada Republike Srbije moze da ima bilo kakvu nadleznost da odlucuje o tome... Ova vest sluzi kao PR da pokaze kako je vlada super i kako sjajno saradjuje sa gradom... Medjutim, salje i drugu vrstu poruke a to je da ako grad trazi dozvolu od vlade za nesto zasta vlada nije nadlezna vec sam grad onda taj isti grad vode potpuno nesposobni ljudi koji nemaju pojma sta je u njihovoj nadleznosti... jadno... Samo da jarbol ne padne nekom na glavu uzimajuci u obzir graditeljske sposobnosti trenutnih vlasti...

daka

pre 5 godina

Kao da je narodu važna zastava.. Bolje stavite neku zastavu sa nacrtanom perecom pa da se sprdate narodu koji radi za 180€ i najvjerovatnije ima para samo za istu.. poz iz montekarla, pardon, montenegra crnog

borivoje surdilovic

pre 5 godina

kult zastave ne jaca jarbolom....ta zastava mora da uradi nesto za gradjane....npr da mogu da zive od plate...pa da se ponose njome....pogledajte holandjane...odu na more u rovunj npr....svuda zastave....

Bojan

pre 5 godina

"Jarbol neće biti samo nacionalni ponos već i mesto na koje će dolaziti ne samo turisti, već i mladi iz čitave Srbije, zaključio je zamenik gradonačelnika. "

Dolaziće tu da prinesu žrtvu, možda neko prasence ili jare. Kakve gluposti ovi izjavljuju, mozak me boli.

brzejacebahatije

pre 5 godina

Hvala Energoprojektu na tako velikodusnoj donaciji gradu Beogradu. Steta sto ce samo 80 metara biti, trebalo je to da ide i do 150 metara, patriJote svi da budemo, kad ogladnimo, da mozemo odmah pogled na jarbol da bacimo.

Paul Kersey

pre 5 godina

Kult zastave se jača jačanjem države, poštovanjem prava, kažnjavanjem kriminalaca, poštovanjem stečenih školskih i fakultetskih diploma, biranjem najboljih za rukovodioce...

A vi pravite jarbol, normalno.

veljko

pre 5 godina

U CERN sarađuju naučnici iz celog sveta, svetske metropole pune ljudi svih rasa, popularna kultura vec izbrisala granice, sci fi film ne moze da se zamisli bez istog šarenila, pošto bilo koja isključivost (rasna, nacionalna, religijska) ne deluje realno u budućnosti.
Zato kod nas, na Balkanu, za vladavine bivših radikala, usled nemaštine i beznađa, niče super predimenzionirani simbol nacionalnog. Nije dovoljno imati jarbol normalne veličine, već mora da ga gleda svaka terasa u Beogradu.
Pritom, glasnogovornik te priče je bivši kadar demokrata, koji su težili građanskom, uz otklon od primitivnog nacionalizma, koji je razbio državu i uspostavio šovinizam kao društvenu normu u svim bivšim republikama te iste zemlje. Kad to vidimo kod komšija, gadi nam se. Šta sad da osećamo? Ponos? Ili možda sramotu? Sramotu što smo još uvek ovde, a ovakvi nam kroje kapu...

AK47

pre 5 godina

Jacajte vi kult plate i boljeg standarda i zivota pa ce biti kao u Nemackoj, svaka druga treca kuca ima istaknutu zastavu Nemacke i ta zastava na kuci koja je dobrovoljno istaknuta ima mnogo vecu vrednost nego ova od 80 metara, a takvih zastava ima na milione po Nemackoj

Acko

pre 5 godina

Pametnije je jačati kult ostajanja u ovoj istoj državi, inače će tu zastavu gledati naša deca na zapadu sa natpisom, bila jednom jedna zemlja, jedan narod, jedna velika zastava...

intimna prepiska sa moderatorom

pre 5 godina

"Ponosni smo jer će Beograd dobiti jarbol sa srpskom zastavom i to na stogodišnjicu prisajedinjenja Vojvodine i Zemuna Srbiji, ukazao je Vesić."

Tako je.Vi ste ponosni.Mmm...hvala?
Zastava će svakako "pomoći", a jarbol ako ima neki veći,pa da krmu okrenemo po želji. :)
Pozdrav iz raspale varoši preko reke...

Borcanac

pre 5 godina

Zemlja se gusi u djubretu i zagadjenju, predgradja Beograda vise lice na najgoru tursku kasabu, gradi ko sta hoce i gde hoce, a oni dizu zastavu. Da nije tuzno, bilo bi smesno.

daroza

pre 5 godina

Zamolio bi da se povede računa o gradnji da neko ne nastrada.Najbolje da radi neka Nemačka firma da barem na jednom gradilištu nemamo i spomenik nekom radniku.

iron

pre 5 godina

Kult zastave je u Srbiji gotovo neprimetan.Garantujem da 80% domacinstava u nasoj zemlji nema zastavu Srbije, i to na neki nacin i oslikava misljenje i ljubav prema svojoj domovini.Naravno da pored zastave postoje i drugi nacini pokazivanja ljubavi prema svojoj zemlji.Putovao sam u vise stranih zemalja i uvek me je to na neki nacin fasciniralo da svaka druga kuca ima zastavu svoje zemlje okacenu na terasu...Pa uzmite primer Grcke, u koje god mesto na letovanje da odete samo vise sa balkona Grcke zastave, dok kod nas izgleda to nije u modi.Veliki pozdrav

bobb

pre 5 godina

Slažem se da zaostajemo za drugim zemljama što se kulta zastave tiče. Mislim da je Grčka dobar primer da se plavo bela zastava može videti na svakom koraku.
Moj predlog je da u Beogradu i u gradovima Srbije bude više zastava, ali manjih, na zgradama, u parkovima,blizu spomen obeležja, uz auto puteve na uzvišenjima.... Ne smeta mi jarbol, ali bolje njih 10 po 10 metara, nego 1 od 80.

Kultivisani

pre 5 godina

Kako bi bilo da za promenu malo jačamo kult kulturnog ponašanja, poštenja, časti, razumevanja, tolerancije, empatije ili još bolje kult jednakih prava za sve građane, kult smanjivanja jaza između siromašnih i bogatih, kult borbe protiv bahatosti, licemerja, šunda, kiča, raznih imaginarijuma, itd?

P.S. Kad je konkurs za upravljača zastavom ili odabir firme za pranje i peglanje zastave?

otac

pre 5 godina

350 dece sa cerebralnom paralizom ili autizmom je trenutno na listi cekanja sredstava od grada za personalnog asistenta
lista se dalje povecava i deca ce cekati godinama
Samo deo novca za jarbol bi bio dovoljan da sva prijavljena deca sa smetnjama u razvoju dobiju pomoc i zaposli se odredjen broj ljudi.

Neka cekaju...

Alan Ford

pre 5 godina

E to ce nas sve zaposliti i unaprediri automatski. Kada država bude pravična i zakon jednak za sve ali baš za sve onda se i voli i poštuje ta i takva država a zastava je samo njen simbol. Pametnom dosta.

vidim vas :)

pre 5 godina

Bilo bi bas providno da su i ove godine narucili jelku od 80k evra, a prosle se jedva odbranise da je ona za narednih 10 godina. To ce dogodine, kad ovaj izlapeli narod malo zaboravi. Tako da ce ove godine 80k evra da utuku u jarbol ;)

levylevy

pre 5 godina

Jacajte kult drzave, da je postena i pravedna, da svako dobija po zasluzi, da muljatori idu u zatvor a da brine o postenima, ja se osecas kao covek u njoj a ne kao magare. Ovako okacite zastavu kao sargarepu.

M

pre 5 godina

Na taj nacin pokazujete da smo drzava siromasnih gradjana, neobrazovanih ljubitelja šunda i rijalitija, cija vlast gradjane potkupljuje bez hleba, samo igrama. Nema potrebe da se u drugim mestima pravi ista slicno jer nece imati ko da gleda u te gluposti. Bice dovoljan jedan jarbol u Beogradu, a ako Nemacka, Austrija, Amerika, Kanada itd... dopuste, bilo bi sjajno tamo ih postavljati, naocigled izbeglih gradjana, cisto da se sete koliko su dobro ziveli u otadzbini.

HejDzo

pre 5 godina

Da li kult zastave treba jačati ili ne može se diskutovati. Može se diskutovati i o tome da li je potrebno postavljati taj jarbol. Ali ljudi, ja sam ubedjen da ova vlast nije sposobna da postavi taj jarbol. Znači, da stave šipku i da na šipku okače zastavu, ubeđen sam da nemaju znanje i sposobnost tj. da nemaju kadar.

смена страже

pre 5 godina

Јачамо култ застава,али ако државну заставу носите на свадбама следи вам казна... идиотизам.

Sreta

pre 5 godina

Treba da jacamo kult vrednosti- znanje, umece, cestitost. Ne treba birati izvodjace radova, vec najbolje po onome sta znaju u mogu a ne koga poznaju. Bili bi tako ponosni na svoju zemlju. Ako je zastava zamena za ovo... Pa, nek se dizu jarboli.

DrMr

pre 5 godina

Bolje da kupite skenere i ostale potrebne uređaje u bolnicama nego ovako suludo da trošite novac građana!!!Kome treba jarbol??? Kult zastave se ne ojačava podizanjem jarbola, već na drugi način....ali to je komplikovano za vas.....

Atish

pre 5 godina

Kaze finansirace grad Beograd,a grad Beograd finansiraju gradjani Srbije. Raspisuje se tender,a radovi pocinju u prolece! Pa ljudi jel se to gradi neki most?!

P76-ers

pre 5 godina

Jačanje kulta zastave samo dolazi ako radiš na unapređenju ekonomije i kvaliteta života....

(plus: Patriotizam je uvek bio skup, ne sumnjam da će i ovog puta ostati dosledan sebi. Možda ode i na viši nivo pa postane preskup)

Mimi

pre 5 godina

Glupost! Srbija poklanja deo teritirije zajedno sa gradjanima koji tamo zive. A ovde glumimo rodoljube i kacimo tkaninu na visinu. Tako se ne brani Srpstvo, zastitite gradjane a zastava se nosi u srcu, ne koristi se u marketinske svrhe.

mija

pre 5 godina

Treba da napravimo tako nesto. Video sam to u nekoliko drzava i izgleda vrlo zanimljivo. E samo ne znam ko bi to kod nas mogao da napravi a da se ne srusi jednog dana...

Nikica

pre 5 godina

Kult zastave bi bilo efikasnije i jeftinije izvesti tako što ćete tim parama finansirati sto hiljada ili već koliko zastava koje će ljudi postavljati na svoje kuće, kao što to rade Ameri...

Krsto

pre 5 godina

Kult drzave se jaca obrazovanjem, bolnicama, vrticima, lepim ponasanjem, zastitom prava i slicnim. Ali, otkud bi Vesic znao nesto o tome.
Cujem u Manjezu gosti od sramote napustaju restoran kada se doticni pojavi.

Miroslav_zna

pre 5 godina

Biće to prvi jarbol na Trip Advisor-u. Tagovaće se milioni turista, raste poseta Beograda. Šta videti - jarbol. Muzej - jarbol. Idem da se ubijem.

Radikali 90ih

pre 5 godina

Tako je: jarbol od 80 metara, naoružavanje, vojne vežbe, obavezan vojni rok... Tačno se vidi ko je na vlasti.

A bolji životni standard? Hapšenje i procesuiranje mafijaša, huligana, narko dilera? Za to država "nema snage", je l'?

dragan

pre 5 godina

svasta nesto moze da se okaci o jarbol i da se vidi iz celog grada.

nije ovo tako losa investicija kad se malo bolje razmisli.

a inace u Srbiji ima toliko mladih da komotno mogu da stanu pod jedan jarbol.

sljive su ionako passe.

vladimir

pre 5 godina

Jarbol neće biti samo nacionalni ponos već i mesto na koje će dolaziti ne samo turisti, već i mladi iz čitave Srbije, zaključio je zamenik gradonačelnika."

Mmm, hmm, dakle, Vesko,pazi ovako.... mislim da će mladi izmedju tvog jarbola i Nemačkog konzulata, ipak izabrati da se okupljaju ispred ovog drugog!...

otac

pre 5 godina

350 dece sa cerebralnom paralizom ili autizmom je trenutno na listi cekanja sredstava od grada za personalnog asistenta
lista se dalje povecava i deca ce cekati godinama
Samo deo novca za jarbol bi bio dovoljan da sva prijavljena deca sa smetnjama u razvoju dobiju pomoc i zaposli se odredjen broj ljudi.

Neka cekaju...

Balls of Steel

pre 5 godina

steta sto u Srbiji ne postoji kult zastave. U Americi skoro svaka kuca ima okacenu zastavu ispred ulaza, u svajcarskoj isto dosta ima. Albanci imaju cak i dan zastave. Bez obzira na politicko opredeljenje i nezadovoljstvo, zastava treba za svakoga da bude svetinja!

Englez u Njujorku

pre 5 godina

Zastavu treba da negujemo i da svaki ulaz ima svoju ispred zgrade pogotovo kada su državni praznici.
Na primer po Zagrebu na svakom koraku je njihova zastava a kod nas 0 bodova...

iron

pre 5 godina

Kult zastave je u Srbiji gotovo neprimetan.Garantujem da 80% domacinstava u nasoj zemlji nema zastavu Srbije, i to na neki nacin i oslikava misljenje i ljubav prema svojoj domovini.Naravno da pored zastave postoje i drugi nacini pokazivanja ljubavi prema svojoj zemlji.Putovao sam u vise stranih zemalja i uvek me je to na neki nacin fasciniralo da svaka druga kuca ima zastavu svoje zemlje okacenu na terasu...Pa uzmite primer Grcke, u koje god mesto na letovanje da odete samo vise sa balkona Grcke zastave, dok kod nas izgleda to nije u modi.Veliki pozdrav

STRUČNI KROMANJONAC

pre 5 godina

Kult zastave je u Srbiji gotovo neprimetan.Garantujem da 80% domacinstava u nasoj zemlji nema zastavu Srbije, i to na neki nacin i oslikava misljenje i ljubav prema svojoj domovini.Naravno da pored zastave postoje i drugi nacini pokazivanja ljubavi prema svojoj zemlji.Putovao sam u vise stranih zemalja i uvek me je to na neki nacin fasciniralo da svaka druga kuca ima zastavu svoje zemlje okacenu na terasu...Pa uzmite primer Grcke, u koje god mesto na letovanje da odete samo vise sa balkona Grcke zastave, dok kod nas izgleda to nije u modi.Veliki pozdrav
(iron, 29. avgust 2018 10:21)

Tačno. Ipak, postoji razlog za to. Da bi se poštovao kult zastave potrebno je voleti svoju državu. Ne zemlju, kako neki pogrešno poistovećuju, već državu jer upravo nju simbolizuje zastava. E, sad, državu Srbiju prosečan Srbin doživljava kao vlastito preduzeće kriminogenih političara i ujedno kao svoju tamnicu i kaznu. Da je jarbol dosegao svemir, tu se ništa ne bi promenilo. Promenilo bi se, međutim, kada bi se jarbol gradio tek kada su sve bolnice dovedene do savršenstva, a bolesnoj deci na raznim listama čekanja omogućilo lečenje o trošku države i tako dalje. Ovako, svi, sa malo mozga, svesni su da je ovo opet način da se neki bogati dodatno obogate, jer i da jeste u pozadini jedan rodoljubivi čin, ne bi se preskakali prioriteti. Ponižavaju nas, dragi moji. Besramno i beskrupulozno.

Radikali 90ih

pre 5 godina

Tako je: jarbol od 80 metara, naoružavanje, vojne vežbe, obavezan vojni rok... Tačno se vidi ko je na vlasti.

A bolji životni standard? Hapšenje i procesuiranje mafijaša, huligana, narko dilera? Za to država "nema snage", je l'?

Petar Pan

pre 5 godina

Koja je ovo trol i spin vest to je nerealno... Vlada je dozvolila gradu Beogradu da napravi jarbol za zastavu!? Nerealno... Po nasem uredjenju grad Beograd kao jedinica lokalne samouprave nema nikakvu potrebu da dobija odobrenje od Vlade Srbije da sagradi jarbol za zastavu, niti Vlada Republike Srbije moze da ima bilo kakvu nadleznost da odlucuje o tome... Ova vest sluzi kao PR da pokaze kako je vlada super i kako sjajno saradjuje sa gradom... Medjutim, salje i drugu vrstu poruke a to je da ako grad trazi dozvolu od vlade za nesto zasta vlada nije nadlezna vec sam grad onda taj isti grad vode potpuno nesposobni ljudi koji nemaju pojma sta je u njihovoj nadleznosti... jadno... Samo da jarbol ne padne nekom na glavu uzimajuci u obzir graditeljske sposobnosti trenutnih vlasti...

brzejacebahatije

pre 5 godina

Hvala Energoprojektu na tako velikodusnoj donaciji gradu Beogradu. Steta sto ce samo 80 metara biti, trebalo je to da ide i do 150 metara, patriJote svi da budemo, kad ogladnimo, da mozemo odmah pogled na jarbol da bacimo.

dule

pre 5 godina

Drzava se voli zato sto ti pomaze i sto te podrzava.

Drzava ne moze da se voli na silu

Drzava je trazila od naroda da rade za 2 marke kada je bila hiper-inflacija

Trazila je od narada da ratuju i da daju zivote svoje za nju.

Trazila je da napuste firme i fabrike jel su propale te firme zbog lose politike.

Trazila je od naroda da cuti i bude pod sankcijama.

Trazi da se ne upises u vrtic jel nema mesta

Trazi da cekas na zdravstveni pregled 6 meseci

Trazi da kada zidas kucu da osedis dok cekas papire

Trazi drzava svasta

A NE DAJE NISTA

Ajde da vidim jel vase majke ili sestre cekaju pregled 6 meseci??

Vama politicarima drzava daje sve a nama narodu NISTA

Zato narod ovde vise NE VOLI DRZAVU

Paul Kersey

pre 5 godina

Kult zastave se jača jačanjem države, poštovanjem prava, kažnjavanjem kriminalaca, poštovanjem stečenih školskih i fakultetskih diploma, biranjem najboljih za rukovodioce...

A vi pravite jarbol, normalno.

Nemus

pre 5 godina

Jarbol neće biti samo nacionalni ponos već i mesto na koje će dolaziti ne samo turisti, već i mladi iz čitave Srbije, zaključio je zamenik gradonačelnika.

Dođe lik iz Bugarske sa ribom slika stub pošto teško možeš uhvati jarbol od 80 metara na fotografiju, nekih 5 minuta i ode. Hoćeli ovim filozofima na vlasti neko reći, turistu ne zanima ni fontana, ni jelka a kamoli neki jarbol. Najlakše je tovariti ljude koji nigde nemogu da idu jer nemaju finsijskih sredstava a ima ih dosta da te "atrakcije" su nešto što turistu zanima. Botovi će naravno da se slože sa istim a dobro znam da dobar deo njih idu na takve destinacije da vam stane pamet.

Влада

pre 5 godina

Људи матрикс није измишљотина и фикција, имамо све доказе за то. Ми грађани Србије живимо у матриксу.

Bojan

pre 5 godina

"Jarbol neće biti samo nacionalni ponos već i mesto na koje će dolaziti ne samo turisti, već i mladi iz čitave Srbije, zaključio je zamenik gradonačelnika. "

Dolaziće tu da prinesu žrtvu, možda neko prasence ili jare. Kakve gluposti ovi izjavljuju, mozak me boli.

just_saying

pre 5 godina

Хлеба и игара (латински: panem et circenses, дословно: „хлеба и циркуса" или „хлеба и игара“[1]) је популарна метафора за методе којима власт обезбеђује подршку становништва тако што привидно задовољава његове краткорочне интересе и неважне потребе, а науштрб дугорочних интереса, односно да би му скренула пажњу с далеко важнијих проблема.

Израз потиче из сатиричне песме римског песника Јувенала с почетка 2. века у којој се он жали на апатију грађана Рима, који су захваљујући подели бесплатног хлеба и све већим интересовањем за гладијаторске игре и друге јавне спектакле у организацији државе, изгубили сваки интерес за политику и бригу о јавним стварима, односно препустили је владарима и њиховим бирократским кликама.

Јабучило

pre 5 godina

Немам ништа против јачања националне свести. Али први корак је враћање достојанства. Ко ради у пеленама за 25.000 месечно, ни Душанов стег му неће помоћи.
Народ је понижен и потлачен.

bljak

pre 5 godina

"Jarbol neće biti samo nacionalni ponos već i mesto na koje će dolaziti ne samo turisti, već i mladi iz čitave Srbije, zaključio je zamenik gradonačelnika."

Mladi iz citave Srbije dolaze na granicne prelaze i nikakav isprazni "novi simbol Beograda" ih nece u tome spreciti. Ovo izaziva vise od ocaja sta vi radite...
Ko je imao SNS na vlasti, ni smrt mu nece tesko pasti.

Krsto

pre 5 godina

Kult drzave se jaca obrazovanjem, bolnicama, vrticima, lepim ponasanjem, zastitom prava i slicnim. Ali, otkud bi Vesic znao nesto o tome.
Cujem u Manjezu gosti od sramote napustaju restoran kada se doticni pojavi.

Borcanac

pre 5 godina

Zemlja se gusi u djubretu i zagadjenju, predgradja Beograda vise lice na najgoru tursku kasabu, gradi ko sta hoce i gde hoce, a oni dizu zastavu. Da nije tuzno, bilo bi smesno.

Golijat

pre 5 godina

Ja izuzetno volim srpsku zastavu. Jedna je od lepsih na planeti, ali jarbol od 80m?!? A skole, bolnice, vatrogasne stanice, metro, nova BASova stanica ( ne montazna ), Prokop, rupe po ulicama? Aman dosta vise fontana, kafica, splavova. Dosta bre vise vasih naprednjackih gluposti.

kurt valhajm

pre 5 godina

Bolje da jacate potporne zidove nego razne kultove, i previse nam je kultova, obezbedi narodu zivot pa ce da bude patriota, izumrece ti krezubi nece ti niko ostati odan. I to vrlo brzo. A naravno mladi bez 500 evra nece da ustanu pre 12. Tako i tteba.

Kultivisani

pre 5 godina

Kako bi bilo da za promenu malo jačamo kult kulturnog ponašanja, poštenja, časti, razumevanja, tolerancije, empatije ili još bolje kult jednakih prava za sve građane, kult smanjivanja jaza između siromašnih i bogatih, kult borbe protiv bahatosti, licemerja, šunda, kiča, raznih imaginarijuma, itd?

P.S. Kad je konkurs za upravljača zastavom ili odabir firme za pranje i peglanje zastave?

мирковић

pre 5 godina

Слажем се да је застава симбол и светиња једног народа, слажем се да треба ојачати култ заставе који је у неким земљама много јачи. (САД на пример). Али исто тако сматрам да морамо и државу да уредимо да би имали чиме да се поносимо!

andreas kisser

pre 5 godina

zanimljivo, do podneva su botovi zestoko lupali minuse na komentare (vise inace uopste ne pisu i sami tupave koemntare sastavljene od dve proste ili jedne prosto prosirene recenice, verovatno jer je i gazda uvideo koliko su jadni providni i beskorisni), a onda od podneva bukvalno nestase :-) prvi komentar bez njihovih minusa je poslat u 11:23, ali je objavljen verovatno tu negde bas oko posneva. da li moze neko da mi pojasni o cemu se radi, jel tad pocinje pauza za rucak u javnim sluzbama ili je nesto drugo u pitanju? inace me kao doktora nauka jako zanima filozofija mase, da ne kazem stada, a ima li trenutno boljeg fenomena za posmatranje od vucicevih botova!

AK47

pre 5 godina

Jacajte vi kult plate i boljeg standarda i zivota pa ce biti kao u Nemackoj, svaka druga treca kuca ima istaknutu zastavu Nemacke i ta zastava na kuci koja je dobrovoljno istaknuta ima mnogo vecu vrednost nego ova od 80 metara, a takvih zastava ima na milione po Nemackoj

veljko

pre 5 godina

U CERN sarađuju naučnici iz celog sveta, svetske metropole pune ljudi svih rasa, popularna kultura vec izbrisala granice, sci fi film ne moze da se zamisli bez istog šarenila, pošto bilo koja isključivost (rasna, nacionalna, religijska) ne deluje realno u budućnosti.
Zato kod nas, na Balkanu, za vladavine bivših radikala, usled nemaštine i beznađa, niče super predimenzionirani simbol nacionalnog. Nije dovoljno imati jarbol normalne veličine, već mora da ga gleda svaka terasa u Beogradu.
Pritom, glasnogovornik te priče je bivši kadar demokrata, koji su težili građanskom, uz otklon od primitivnog nacionalizma, koji je razbio državu i uspostavio šovinizam kao društvenu normu u svim bivšim republikama te iste zemlje. Kad to vidimo kod komšija, gadi nam se. Šta sad da osećamo? Ponos? Ili možda sramotu? Sramotu što smo još uvek ovde, a ovakvi nam kroje kapu...

DrMr

pre 5 godina

Bolje da kupite skenere i ostale potrebne uređaje u bolnicama nego ovako suludo da trošite novac građana!!!Kome treba jarbol??? Kult zastave se ne ojačava podizanjem jarbola, već na drugi način....ali to je komplikovano za vas.....

смена страже

pre 5 godina

Јачамо култ застава,али ако државну заставу носите на свадбама следи вам казна... идиотизам.

Dejan P.

pre 5 godina

Svaka normalna zemlja već ima kult zastave, himne i jedino za razliku od naše zemlje ima i osećaj pripadnosti jednoj zemlji, obavezi da se ta zemlja brani, da se poštuje Ustav, da ljudi ispune ono što su obećali a da smo normalna zemlja i novinari bi podsetili političare na govore iz predizbornih kampanja na bazi kojih su dobijali izbore, na neispunjena obećanja i na obavezu moralnih ljudi da ako nešto ne mogu da ispune jednostavno daju ostavku.
Ljudi koji nemaju morala, koji su menjali partije prema tome koja im je pozicija u vlasti obećana, koji svoje mišeljenje formiraju prema mišljenju vodje a ne žele da koriste svoju glavu ne mogu ni imati ni kult zastave, ni kult himne, ni kult odbrane suvereniteta ni integriteta svoje zemlje, nemaju obavezu odbrane svog naroda na drugim tertiorijama i zato kad predaju Kosovo radi nekih fiks ideja gde će svi u Srbiji biti zaposleni i raditi kod stranaca za dvesta eura treba da kažu i koliko je Kosovo imalo cenu.
Za koliko se prodala ta teritorija da bi Beograd bolje živeo.
Stanovnici zapadne Srbije ne žive bolje zato što imaju svoje mišljenje ali devedsete godine su pokazale da bez obzira na političku pripadnost imaju i kult zastave i kult himne i kult Srbije i kult pripadnosti srpskom narodu.
Dezerteri su u tom lepom Beogradu a ne u zapadnoj Srbiji.
Zbog toga što imaju svoje mišljenje a ne misle vodjinom glavom zato i nemaju posla ni investicija ni boljeg života

Арас

pre 5 godina

Са најављених 120 на 80 метара, јасно нам је и без тога да нема новца ни за основне ствари а не за ове глупости.

mili

pre 5 godina

@ iron
Nisam putovao u više zemalja kao ti, pa ti verujem. Za Ameriku znam da ljudi ističu američku zastavu na svojim kućama i sl. Sad da se upitamo ZAŠTO se razlikujemo od Amerikanaca, Švajcaraca i drugih po tome? Ja ću navesti dva razloga. Prvi: ONI NISU menjali svoju zastavu stolećima a u Srbiji postoji sigurno masa zastava SA PETOKRAKOM. Srpski čovek je sluđen stalnim promenama. Drugi: Svaki građanin SAD će ponosno reći da je Amerikanac bez obzira na poreklo, boju, religiju...dok SPC svojata nacionalnost i Srbinom smatra samo vernika (ili lažnog vernika) svoje crkve. ETO, ZATO!

Miroslav_zna

pre 5 godina

Biće to prvi jarbol na Trip Advisor-u. Tagovaće se milioni turista, raste poseta Beograda. Šta videti - jarbol. Muzej - jarbol. Idem da se ubijem.

intimna prepiska sa moderatorom

pre 5 godina

"Ponosni smo jer će Beograd dobiti jarbol sa srpskom zastavom i to na stogodišnjicu prisajedinjenja Vojvodine i Zemuna Srbiji, ukazao je Vesić."

Tako je.Vi ste ponosni.Mmm...hvala?
Zastava će svakako "pomoći", a jarbol ako ima neki veći,pa da krmu okrenemo po želji. :)
Pozdrav iz raspale varoši preko reke...

dragan

pre 5 godina

svasta nesto moze da se okaci o jarbol i da se vidi iz celog grada.

nije ovo tako losa investicija kad se malo bolje razmisli.

a inace u Srbiji ima toliko mladih da komotno mogu da stanu pod jedan jarbol.

sljive su ionako passe.

HejDzo

pre 5 godina

Da li kult zastave treba jačati ili ne može se diskutovati. Može se diskutovati i o tome da li je potrebno postavljati taj jarbol. Ali ljudi, ja sam ubedjen da ova vlast nije sposobna da postavi taj jarbol. Znači, da stave šipku i da na šipku okače zastavu, ubeđen sam da nemaju znanje i sposobnost tj. da nemaju kadar.

vidim vas :)

pre 5 godina

Bilo bi bas providno da su i ove godine narucili jelku od 80k evra, a prosle se jedva odbranise da je ona za narednih 10 godina. To ce dogodine, kad ovaj izlapeli narod malo zaboravi. Tako da ce ove godine 80k evra da utuku u jarbol ;)

Mimi

pre 5 godina

Glupost! Srbija poklanja deo teritirije zajedno sa gradjanima koji tamo zive. A ovde glumimo rodoljube i kacimo tkaninu na visinu. Tako se ne brani Srpstvo, zastitite gradjane a zastava se nosi u srcu, ne koristi se u marketinske svrhe.

daka

pre 5 godina

Kao da je narodu važna zastava.. Bolje stavite neku zastavu sa nacrtanom perecom pa da se sprdate narodu koji radi za 180€ i najvjerovatnije ima para samo za istu.. poz iz montekarla, pardon, montenegra crnog

borivoje surdilovic

pre 5 godina

kult zastave ne jaca jarbolom....ta zastava mora da uradi nesto za gradjane....npr da mogu da zive od plate...pa da se ponose njome....pogledajte holandjane...odu na more u rovunj npr....svuda zastave....

Krenuće kad tad

pre 5 godina

Mogu da izjavim samo jedno vezano za šaradu "zamenik" i ovaj trošak jarbola... mene je blam, sramota i stid. Da bar jedan od ovih termina dotakne krojače nam sudbine, gde bi nam bio kraj!

daroza

pre 5 godina

Zamolio bi da se povede računa o gradnji da neko ne nastrada.Najbolje da radi neka Nemačka firma da barem na jednom gradilištu nemamo i spomenik nekom radniku.

M

pre 5 godina

Na taj nacin pokazujete da smo drzava siromasnih gradjana, neobrazovanih ljubitelja šunda i rijalitija, cija vlast gradjane potkupljuje bez hleba, samo igrama. Nema potrebe da se u drugim mestima pravi ista slicno jer nece imati ko da gleda u te gluposti. Bice dovoljan jedan jarbol u Beogradu, a ako Nemacka, Austrija, Amerika, Kanada itd... dopuste, bilo bi sjajno tamo ih postavljati, naocigled izbeglih gradjana, cisto da se sete koliko su dobro ziveli u otadzbini.

Atish

pre 5 godina

Kaze finansirace grad Beograd,a grad Beograd finansiraju gradjani Srbije. Raspisuje se tender,a radovi pocinju u prolece! Pa ljudi jel se to gradi neki most?!

levylevy

pre 5 godina

Jacajte kult drzave, da je postena i pravedna, da svako dobija po zasluzi, da muljatori idu u zatvor a da brine o postenima, ja se osecas kao covek u njoj a ne kao magare. Ovako okacite zastavu kao sargarepu.

Acko

pre 5 godina

Pametnije je jačati kult ostajanja u ovoj istoj državi, inače će tu zastavu gledati naša deca na zapadu sa natpisom, bila jednom jedna zemlja, jedan narod, jedna velika zastava...

Kult? Aj da vidim sta kaze Wikipedia...

pre 5 godina

Kult? Aj da vidim sta kaze Wikipedia...
Kult je riječ koja u svojem najširem (i tradicionalnom) značenju označava javno poštovanje nekog božanstva, nadnaravnog ili prirodnog fenomena, odnosno pojedinca ili društvenog fenomena. Naziv dolazi od latinske riječi cultus, koja znači BRIGA( u ovom slucaju BAS IH BRIGA prim.aut.), i pod njim su se tradicionalno podrazumijevale obaveze vjernika prema određenom božanstvu, koje se prije svega odnose na prinošenje žrtvi, rituale i slične obrasce ponašanja.

U novije vrijeme izraz kult dobio je uglavnom pejorativno značenje, odnosno pod njim se podrazumijevaju sekte ili druge vjerske zajednice okupljene oko karizmatičnog vođe, koji traži potpunu predanost svojih sljedbenika.
Pa ok,ipak je to prava rec...treba jarbol..stanje u Srbiji tako nalaze..

Petar_Veliki

pre 5 godina

E, pa dragi Beogradjani takvu vlast te glasali, tj. nisu vas interesovali izbori. Uzivajte sada u svim glupostima i zoni sumraki kome se ne nazire kraj.

Alan Ford

pre 5 godina

E to ce nas sve zaposliti i unaprediri automatski. Kada država bude pravična i zakon jednak za sve ali baš za sve onda se i voli i poštuje ta i takva država a zastava je samo njen simbol. Pametnom dosta.

Sreta

pre 5 godina

Treba da jacamo kult vrednosti- znanje, umece, cestitost. Ne treba birati izvodjace radova, vec najbolje po onome sta znaju u mogu a ne koga poznaju. Bili bi tako ponosni na svoju zemlju. Ako je zastava zamena za ovo... Pa, nek se dizu jarboli.

Majakovski

pre 5 godina

ova zastava ce zagrliti narod...vi niste ni svesni koliko to znaci..narod u bojama trobojke, figurativno...meni je suza krenula vec na oko, jedno, kada je okace krenuce i na drugo...to ce onda biti suza, suzu stize...smrc, smrc...toga ima mislim kacenja zastava po proplancima narocito u USAi Rusija....pa zasto onda ne bi i mi...po zastavi se drzava poznaje, smrc, smrc...kud svi Turci tu i mali Mujo...

Douglas Bader

pre 5 godina

Drzava se voli zato sto ti pomaze i sto te podrzava.

Drzava ne moze da se voli na silu

Drzava je trazila od naroda da rade za 2 marke kada je bila hiper-inflacija

Trazila je od narada da ratuju i da daju zivote svoje za nju.

Trazila je da napuste firme i fabrike jel su propale te firme zbog lose politike.

Trazila je od naroda da cuti i bude pod sankcijama.

Trazi da se ne upises u vrtic jel nema mesta

Trazi da cekas na zdravstveni pregled 6 meseci

Trazi da kada zidas kucu da osedis dok cekas papire

Trazi drzava svasta

A NE DAJE NISTA

Ajde da vidim jel vase majke ili sestre cekaju pregled 6 meseci??

Vama politicarima drzava daje sve a nama narodu NISTA

Zato narod ovde vise NE VOLI DRZAVU
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dule, 29. avgust 2018 12:55)

# Link komentara
Preporučujem (+397)
Ne preporučujem (-694)


Dule, svaka cast, to je to!!!! I vama botinama svaka cast, nadam se da je bar sendvic bio dobar.

P76-ers

pre 5 godina

Jačanje kulta zastave samo dolazi ako radiš na unapređenju ekonomije i kvaliteta života....

(plus: Patriotizam je uvek bio skup, ne sumnjam da će i ovog puta ostati dosledan sebi. Možda ode i na viši nivo pa postane preskup)

Јабучило

pre 5 godina

Питам као Београђанин. Има ли Србије ван Београда? Не може се све у Београд, а остали да таворе. Јесте улагање у већи град исплативије по глави корисника, али не живе људи само овде.

Nikica

pre 5 godina

Kult zastave bi bilo efikasnije i jeftinije izvesti tako što ćete tim parama finansirati sto hiljada ili već koliko zastava koje će ljudi postavljati na svoje kuće, kao što to rade Ameri...

sui juris

pre 5 godina

svaka dogma je sama po sebi losa
drzava je takodje kult - kult drzavista -> osoba koje smatraju da neko kao predstavnik necega ima pravo da inicira nasilje ili da preti nasiljem ukoliko mu nije po volji krijuci se pritom iza legalnosti koja sama po sebi ne mora da bude i legitimna
u osnovi drzava je teritorija na kojoj je najbolje organizovana kriminalna grupa na vlasti i zahteva danak/porez od osoba koje su imale nesrecu da se na toj teritoriji rode
kriju se pritom iza "zakona" koje su doneli da ostvare privid legalnosti
koriste sva raspoloziva sredstva da, pocev od malih nogu, indoktriniraju lokalnu populaciju i zadrze moc koju su zgrabili
verovatno comment nece proci cenzuru ovog portala ali nek se bar neki bot zagrcne na sendvic i nek ga zaboli glava dok mu se tih par neurona aktiviraju u pokusaju razumevanja napisanog
uzgred, jarbol moze zaisa da ima visestruku funkciju, moglo bi da se sa njega, umesto zastave, zanjise nesto sto bi politicare moglo da natera da se zapitaju dal' im je dosta novca koji nemilice otimaju od sirotinje raje

mija

pre 5 godina

Treba da napravimo tako nesto. Video sam to u nekoliko drzava i izgleda vrlo zanimljivo. E samo ne znam ko bi to kod nas mogao da napravi a da se ne srusi jednog dana...

ko razume shvatice

pre 5 godina

Bio sam skoro u Norveskoj, tamo skoro svaka kuca ima istaknutu zastavu i svaki gradjanin gaji postovanje prema i ljubav svojoj zemlji.

I zavidim im!

E sad, imamo i mi nesto (tacnije neke i to mnogo njih) sto oni nemaju.

I zbog toga im zavidim!

da.primetim

pre 5 godina

Zastavu Srbije poštujem, političare ne. U Srbiji je zakonom zabranjeno koristiti i isticati državnu zastavu, osim na institucijama države. I nošenje zastave na svadbama je suprotno zakonu, a kamoli isticati je na kući kao u Americi. Može jedino narodna zastava, odnosno trobojka (bez grba). A Vesić duva u šupeljku

bobb

pre 5 godina

Slažem se da zaostajemo za drugim zemljama što se kulta zastave tiče. Mislim da je Grčka dobar primer da se plavo bela zastava može videti na svakom koraku.
Moj predlog je da u Beogradu i u gradovima Srbije bude više zastava, ali manjih, na zgradama, u parkovima,blizu spomen obeležja, uz auto puteve na uzvišenjima.... Ne smeta mi jarbol, ali bolje njih 10 po 10 metara, nego 1 od 80.

nmnjvet

pre 5 godina

Bezobrazni ste što niste objavili komentar.
Kult zastave hahahah, nema ništa od toga sve dok te komunalac uhvati i napiše kaznu kad obučeš majicu ili se umotaš u svoju zastavu sa grbom. Ili ako ne smeš da staviš ispred svoje firme, na čamac, svadba.......... Dali nam kao neku narodnu osiromašrnu bez grba.....

ivan

pre 5 godina

Kad je uvedena uredba da sve drzavne institucije treba da izloze zastavu, na parkigu, koji gledam kroz prozor osvanula je zastava. Parking je u drzavnom vlasnistvu, pa se automobili patriotski i ponosno parkiraju uz po koju psovku, kada nesto zakace...

Lefter

pre 5 godina

Jarbol, Slavija,Beograd na vodi,Cvetni trg; Da li zaista mislite da ovo nisu vaši veliki promašaji i mogu uticati na glasače više od pitanja Kosova. Nemojte se meriti i pominjati one stare; jer oni su izgubili izbore.

vladimir

pre 5 godina

Jarbol neće biti samo nacionalni ponos već i mesto na koje će dolaziti ne samo turisti, već i mladi iz čitave Srbije, zaključio je zamenik gradonačelnika."

Mmm, hmm, dakle, Vesko,pazi ovako.... mislim da će mladi izmedju tvog jarbola i Nemačkog konzulata, ipak izabrati da se okupljaju ispred ovog drugog!...

STRUČNI KROMANJONAC

pre 5 godina

Kult zastave je u Srbiji gotovo neprimetan.Garantujem da 80% domacinstava u nasoj zemlji nema zastavu Srbije, i to na neki nacin i oslikava misljenje i ljubav prema svojoj domovini.Naravno da pored zastave postoje i drugi nacini pokazivanja ljubavi prema svojoj zemlji.Putovao sam u vise stranih zemalja i uvek me je to na neki nacin fasciniralo da svaka druga kuca ima zastavu svoje zemlje okacenu na terasu...Pa uzmite primer Grcke, u koje god mesto na letovanje da odete samo vise sa balkona Grcke zastave, dok kod nas izgleda to nije u modi.Veliki pozdrav
(iron, 29. avgust 2018 10:21)

Tačno. Ipak, postoji razlog za to. Da bi se poštovao kult zastave potrebno je voleti svoju državu. Ne zemlju, kako neki pogrešno poistovećuju, već državu jer upravo nju simbolizuje zastava. E, sad, državu Srbiju prosečan Srbin doživljava kao vlastito preduzeće kriminogenih političara i ujedno kao svoju tamnicu i kaznu. Da je jarbol dosegao svemir, tu se ništa ne bi promenilo. Promenilo bi se, međutim, kada bi se jarbol gradio tek kada su sve bolnice dovedene do savršenstva, a bolesnoj deci na raznim listama čekanja omogućilo lečenje o trošku države i tako dalje. Ovako, svi, sa malo mozga, svesni su da je ovo opet način da se neki bogati dodatno obogate, jer i da jeste u pozadini jedan rodoljubivi čin, ne bi se preskakali prioriteti. Ponižavaju nas, dragi moji. Besramno i beskrupulozno.

otac

pre 5 godina

350 dece sa cerebralnom paralizom ili autizmom je trenutno na listi cekanja sredstava od grada za personalnog asistenta
lista se dalje povecava i deca ce cekati godinama
Samo deo novca za jarbol bi bio dovoljan da sva prijavljena deca sa smetnjama u razvoju dobiju pomoc i zaposli se odredjen broj ljudi.

Neka cekaju...

Petar Pan

pre 5 godina

Koja je ovo trol i spin vest to je nerealno... Vlada je dozvolila gradu Beogradu da napravi jarbol za zastavu!? Nerealno... Po nasem uredjenju grad Beograd kao jedinica lokalne samouprave nema nikakvu potrebu da dobija odobrenje od Vlade Srbije da sagradi jarbol za zastavu, niti Vlada Republike Srbije moze da ima bilo kakvu nadleznost da odlucuje o tome... Ova vest sluzi kao PR da pokaze kako je vlada super i kako sjajno saradjuje sa gradom... Medjutim, salje i drugu vrstu poruke a to je da ako grad trazi dozvolu od vlade za nesto zasta vlada nije nadlezna vec sam grad onda taj isti grad vode potpuno nesposobni ljudi koji nemaju pojma sta je u njihovoj nadleznosti... jadno... Samo da jarbol ne padne nekom na glavu uzimajuci u obzir graditeljske sposobnosti trenutnih vlasti...

Radikali 90ih

pre 5 godina

Tako je: jarbol od 80 metara, naoružavanje, vojne vežbe, obavezan vojni rok... Tačno se vidi ko je na vlasti.

A bolji životni standard? Hapšenje i procesuiranje mafijaša, huligana, narko dilera? Za to država "nema snage", je l'?

brzejacebahatije

pre 5 godina

Hvala Energoprojektu na tako velikodusnoj donaciji gradu Beogradu. Steta sto ce samo 80 metara biti, trebalo je to da ide i do 150 metara, patriJote svi da budemo, kad ogladnimo, da mozemo odmah pogled na jarbol da bacimo.

dule

pre 5 godina

Drzava se voli zato sto ti pomaze i sto te podrzava.

Drzava ne moze da se voli na silu

Drzava je trazila od naroda da rade za 2 marke kada je bila hiper-inflacija

Trazila je od narada da ratuju i da daju zivote svoje za nju.

Trazila je da napuste firme i fabrike jel su propale te firme zbog lose politike.

Trazila je od naroda da cuti i bude pod sankcijama.

Trazi da se ne upises u vrtic jel nema mesta

Trazi da cekas na zdravstveni pregled 6 meseci

Trazi da kada zidas kucu da osedis dok cekas papire

Trazi drzava svasta

A NE DAJE NISTA

Ajde da vidim jel vase majke ili sestre cekaju pregled 6 meseci??

Vama politicarima drzava daje sve a nama narodu NISTA

Zato narod ovde vise NE VOLI DRZAVU

Nemus

pre 5 godina

Jarbol neće biti samo nacionalni ponos već i mesto na koje će dolaziti ne samo turisti, već i mladi iz čitave Srbije, zaključio je zamenik gradonačelnika.

Dođe lik iz Bugarske sa ribom slika stub pošto teško možeš uhvati jarbol od 80 metara na fotografiju, nekih 5 minuta i ode. Hoćeli ovim filozofima na vlasti neko reći, turistu ne zanima ni fontana, ni jelka a kamoli neki jarbol. Najlakše je tovariti ljude koji nigde nemogu da idu jer nemaju finsijskih sredstava a ima ih dosta da te "atrakcije" su nešto što turistu zanima. Botovi će naravno da se slože sa istim a dobro znam da dobar deo njih idu na takve destinacije da vam stane pamet.

Bojan

pre 5 godina

"Jarbol neće biti samo nacionalni ponos već i mesto na koje će dolaziti ne samo turisti, već i mladi iz čitave Srbije, zaključio je zamenik gradonačelnika. "

Dolaziće tu da prinesu žrtvu, možda neko prasence ili jare. Kakve gluposti ovi izjavljuju, mozak me boli.

Paul Kersey

pre 5 godina

Kult zastave se jača jačanjem države, poštovanjem prava, kažnjavanjem kriminalaca, poštovanjem stečenih školskih i fakultetskih diploma, biranjem najboljih za rukovodioce...

A vi pravite jarbol, normalno.

Влада

pre 5 godina

Људи матрикс није измишљотина и фикција, имамо све доказе за то. Ми грађани Србије живимо у матриксу.

just_saying

pre 5 godina

Хлеба и игара (латински: panem et circenses, дословно: „хлеба и циркуса" или „хлеба и игара“[1]) је популарна метафора за методе којима власт обезбеђује подршку становништва тако што привидно задовољава његове краткорочне интересе и неважне потребе, а науштрб дугорочних интереса, односно да би му скренула пажњу с далеко важнијих проблема.

Израз потиче из сатиричне песме римског песника Јувенала с почетка 2. века у којој се он жали на апатију грађана Рима, који су захваљујући подели бесплатног хлеба и све већим интересовањем за гладијаторске игре и друге јавне спектакле у организацији државе, изгубили сваки интерес за политику и бригу о јавним стварима, односно препустили је владарима и њиховим бирократским кликама.

Јабучило

pre 5 godina

Немам ништа против јачања националне свести. Али први корак је враћање достојанства. Ко ради у пеленама за 25.000 месечно, ни Душанов стег му неће помоћи.
Народ је понижен и потлачен.

Krsto

pre 5 godina

Kult drzave se jaca obrazovanjem, bolnicama, vrticima, lepim ponasanjem, zastitom prava i slicnim. Ali, otkud bi Vesic znao nesto o tome.
Cujem u Manjezu gosti od sramote napustaju restoran kada se doticni pojavi.

bljak

pre 5 godina

"Jarbol neće biti samo nacionalni ponos već i mesto na koje će dolaziti ne samo turisti, već i mladi iz čitave Srbije, zaključio je zamenik gradonačelnika."

Mladi iz citave Srbije dolaze na granicne prelaze i nikakav isprazni "novi simbol Beograda" ih nece u tome spreciti. Ovo izaziva vise od ocaja sta vi radite...
Ko je imao SNS na vlasti, ni smrt mu nece tesko pasti.

Golijat

pre 5 godina

Ja izuzetno volim srpsku zastavu. Jedna je od lepsih na planeti, ali jarbol od 80m?!? A skole, bolnice, vatrogasne stanice, metro, nova BASova stanica ( ne montazna ), Prokop, rupe po ulicama? Aman dosta vise fontana, kafica, splavova. Dosta bre vise vasih naprednjackih gluposti.

Borcanac

pre 5 godina

Zemlja se gusi u djubretu i zagadjenju, predgradja Beograda vise lice na najgoru tursku kasabu, gradi ko sta hoce i gde hoce, a oni dizu zastavu. Da nije tuzno, bilo bi smesno.

kurt valhajm

pre 5 godina

Bolje da jacate potporne zidove nego razne kultove, i previse nam je kultova, obezbedi narodu zivot pa ce da bude patriota, izumrece ti krezubi nece ti niko ostati odan. I to vrlo brzo. A naravno mladi bez 500 evra nece da ustanu pre 12. Tako i tteba.

veljko

pre 5 godina

U CERN sarađuju naučnici iz celog sveta, svetske metropole pune ljudi svih rasa, popularna kultura vec izbrisala granice, sci fi film ne moze da se zamisli bez istog šarenila, pošto bilo koja isključivost (rasna, nacionalna, religijska) ne deluje realno u budućnosti.
Zato kod nas, na Balkanu, za vladavine bivših radikala, usled nemaštine i beznađa, niče super predimenzionirani simbol nacionalnog. Nije dovoljno imati jarbol normalne veličine, već mora da ga gleda svaka terasa u Beogradu.
Pritom, glasnogovornik te priče je bivši kadar demokrata, koji su težili građanskom, uz otklon od primitivnog nacionalizma, koji je razbio državu i uspostavio šovinizam kao društvenu normu u svim bivšim republikama te iste zemlje. Kad to vidimo kod komšija, gadi nam se. Šta sad da osećamo? Ponos? Ili možda sramotu? Sramotu što smo još uvek ovde, a ovakvi nam kroje kapu...

andreas kisser

pre 5 godina

zanimljivo, do podneva su botovi zestoko lupali minuse na komentare (vise inace uopste ne pisu i sami tupave koemntare sastavljene od dve proste ili jedne prosto prosirene recenice, verovatno jer je i gazda uvideo koliko su jadni providni i beskorisni), a onda od podneva bukvalno nestase :-) prvi komentar bez njihovih minusa je poslat u 11:23, ali je objavljen verovatno tu negde bas oko posneva. da li moze neko da mi pojasni o cemu se radi, jel tad pocinje pauza za rucak u javnim sluzbama ili je nesto drugo u pitanju? inace me kao doktora nauka jako zanima filozofija mase, da ne kazem stada, a ima li trenutno boljeg fenomena za posmatranje od vucicevih botova!

AK47

pre 5 godina

Jacajte vi kult plate i boljeg standarda i zivota pa ce biti kao u Nemackoj, svaka druga treca kuca ima istaknutu zastavu Nemacke i ta zastava na kuci koja je dobrovoljno istaknuta ima mnogo vecu vrednost nego ova od 80 metara, a takvih zastava ima na milione po Nemackoj

Kultivisani

pre 5 godina

Kako bi bilo da za promenu malo jačamo kult kulturnog ponašanja, poštenja, časti, razumevanja, tolerancije, empatije ili još bolje kult jednakih prava za sve građane, kult smanjivanja jaza između siromašnih i bogatih, kult borbe protiv bahatosti, licemerja, šunda, kiča, raznih imaginarijuma, itd?

P.S. Kad je konkurs za upravljača zastavom ili odabir firme za pranje i peglanje zastave?

DrMr

pre 5 godina

Bolje da kupite skenere i ostale potrebne uređaje u bolnicama nego ovako suludo da trošite novac građana!!!Kome treba jarbol??? Kult zastave se ne ojačava podizanjem jarbola, već na drugi način....ali to je komplikovano za vas.....

Арас

pre 5 godina

Са најављених 120 на 80 метара, јасно нам је и без тога да нема новца ни за основне ствари а не за ове глупости.

dragan

pre 5 godina

svasta nesto moze da se okaci o jarbol i da se vidi iz celog grada.

nije ovo tako losa investicija kad se malo bolje razmisli.

a inace u Srbiji ima toliko mladih da komotno mogu da stanu pod jedan jarbol.

sljive su ionako passe.

Mimi

pre 5 godina

Glupost! Srbija poklanja deo teritirije zajedno sa gradjanima koji tamo zive. A ovde glumimo rodoljube i kacimo tkaninu na visinu. Tako se ne brani Srpstvo, zastitite gradjane a zastava se nosi u srcu, ne koristi se u marketinske svrhe.

Dejan P.

pre 5 godina

Svaka normalna zemlja već ima kult zastave, himne i jedino za razliku od naše zemlje ima i osećaj pripadnosti jednoj zemlji, obavezi da se ta zemlja brani, da se poštuje Ustav, da ljudi ispune ono što su obećali a da smo normalna zemlja i novinari bi podsetili političare na govore iz predizbornih kampanja na bazi kojih su dobijali izbore, na neispunjena obećanja i na obavezu moralnih ljudi da ako nešto ne mogu da ispune jednostavno daju ostavku.
Ljudi koji nemaju morala, koji su menjali partije prema tome koja im je pozicija u vlasti obećana, koji svoje mišeljenje formiraju prema mišljenju vodje a ne žele da koriste svoju glavu ne mogu ni imati ni kult zastave, ni kult himne, ni kult odbrane suvereniteta ni integriteta svoje zemlje, nemaju obavezu odbrane svog naroda na drugim tertiorijama i zato kad predaju Kosovo radi nekih fiks ideja gde će svi u Srbiji biti zaposleni i raditi kod stranaca za dvesta eura treba da kažu i koliko je Kosovo imalo cenu.
Za koliko se prodala ta teritorija da bi Beograd bolje živeo.
Stanovnici zapadne Srbije ne žive bolje zato što imaju svoje mišljenje ali devedsete godine su pokazale da bez obzira na političku pripadnost imaju i kult zastave i kult himne i kult Srbije i kult pripadnosti srpskom narodu.
Dezerteri su u tom lepom Beogradu a ne u zapadnoj Srbiji.
Zbog toga što imaju svoje mišljenje a ne misle vodjinom glavom zato i nemaju posla ni investicija ni boljeg života

mili

pre 5 godina

@ iron
Nisam putovao u više zemalja kao ti, pa ti verujem. Za Ameriku znam da ljudi ističu američku zastavu na svojim kućama i sl. Sad da se upitamo ZAŠTO se razlikujemo od Amerikanaca, Švajcaraca i drugih po tome? Ja ću navesti dva razloga. Prvi: ONI NISU menjali svoju zastavu stolećima a u Srbiji postoji sigurno masa zastava SA PETOKRAKOM. Srpski čovek je sluđen stalnim promenama. Drugi: Svaki građanin SAD će ponosno reći da je Amerikanac bez obzira na poreklo, boju, religiju...dok SPC svojata nacionalnost i Srbinom smatra samo vernika (ili lažnog vernika) svoje crkve. ETO, ZATO!

смена страже

pre 5 godina

Јачамо култ застава,али ако државну заставу носите на свадбама следи вам казна... идиотизам.

Miroslav_zna

pre 5 godina

Biće to prvi jarbol na Trip Advisor-u. Tagovaće se milioni turista, raste poseta Beograda. Šta videti - jarbol. Muzej - jarbol. Idem da se ubijem.

Majakovski

pre 5 godina

ova zastava ce zagrliti narod...vi niste ni svesni koliko to znaci..narod u bojama trobojke, figurativno...meni je suza krenula vec na oko, jedno, kada je okace krenuce i na drugo...to ce onda biti suza, suzu stize...smrc, smrc...toga ima mislim kacenja zastava po proplancima narocito u USAi Rusija....pa zasto onda ne bi i mi...po zastavi se drzava poznaje, smrc, smrc...kud svi Turci tu i mali Mujo...

Sreta

pre 5 godina

Treba da jacamo kult vrednosti- znanje, umece, cestitost. Ne treba birati izvodjace radova, vec najbolje po onome sta znaju u mogu a ne koga poznaju. Bili bi tako ponosni na svoju zemlju. Ako je zastava zamena za ovo... Pa, nek se dizu jarboli.

Kult? Aj da vidim sta kaze Wikipedia...

pre 5 godina

Kult? Aj da vidim sta kaze Wikipedia...
Kult je riječ koja u svojem najširem (i tradicionalnom) značenju označava javno poštovanje nekog božanstva, nadnaravnog ili prirodnog fenomena, odnosno pojedinca ili društvenog fenomena. Naziv dolazi od latinske riječi cultus, koja znači BRIGA( u ovom slucaju BAS IH BRIGA prim.aut.), i pod njim su se tradicionalno podrazumijevale obaveze vjernika prema određenom božanstvu, koje se prije svega odnose na prinošenje žrtvi, rituale i slične obrasce ponašanja.

U novije vrijeme izraz kult dobio je uglavnom pejorativno značenje, odnosno pod njim se podrazumijevaju sekte ili druge vjerske zajednice okupljene oko karizmatičnog vođe, koji traži potpunu predanost svojih sljedbenika.
Pa ok,ipak je to prava rec...treba jarbol..stanje u Srbiji tako nalaze..

HejDzo

pre 5 godina

Da li kult zastave treba jačati ili ne može se diskutovati. Može se diskutovati i o tome da li je potrebno postavljati taj jarbol. Ali ljudi, ja sam ubedjen da ova vlast nije sposobna da postavi taj jarbol. Znači, da stave šipku i da na šipku okače zastavu, ubeđen sam da nemaju znanje i sposobnost tj. da nemaju kadar.

daka

pre 5 godina

Kao da je narodu važna zastava.. Bolje stavite neku zastavu sa nacrtanom perecom pa da se sprdate narodu koji radi za 180€ i najvjerovatnije ima para samo za istu.. poz iz montekarla, pardon, montenegra crnog

borivoje surdilovic

pre 5 godina

kult zastave ne jaca jarbolom....ta zastava mora da uradi nesto za gradjane....npr da mogu da zive od plate...pa da se ponose njome....pogledajte holandjane...odu na more u rovunj npr....svuda zastave....

M

pre 5 godina

Na taj nacin pokazujete da smo drzava siromasnih gradjana, neobrazovanih ljubitelja šunda i rijalitija, cija vlast gradjane potkupljuje bez hleba, samo igrama. Nema potrebe da se u drugim mestima pravi ista slicno jer nece imati ko da gleda u te gluposti. Bice dovoljan jedan jarbol u Beogradu, a ako Nemacka, Austrija, Amerika, Kanada itd... dopuste, bilo bi sjajno tamo ih postavljati, naocigled izbeglih gradjana, cisto da se sete koliko su dobro ziveli u otadzbini.

vidim vas :)

pre 5 godina

Bilo bi bas providno da su i ove godine narucili jelku od 80k evra, a prosle se jedva odbranise da je ona za narednih 10 godina. To ce dogodine, kad ovaj izlapeli narod malo zaboravi. Tako da ce ove godine 80k evra da utuku u jarbol ;)

daroza

pre 5 godina

Zamolio bi da se povede računa o gradnji da neko ne nastrada.Najbolje da radi neka Nemačka firma da barem na jednom gradilištu nemamo i spomenik nekom radniku.

Atish

pre 5 godina

Kaze finansirace grad Beograd,a grad Beograd finansiraju gradjani Srbije. Raspisuje se tender,a radovi pocinju u prolece! Pa ljudi jel se to gradi neki most?!

Krenuće kad tad

pre 5 godina

Mogu da izjavim samo jedno vezano za šaradu "zamenik" i ovaj trošak jarbola... mene je blam, sramota i stid. Da bar jedan od ovih termina dotakne krojače nam sudbine, gde bi nam bio kraj!

Balls of Steel

pre 5 godina

steta sto u Srbiji ne postoji kult zastave. U Americi skoro svaka kuca ima okacenu zastavu ispred ulaza, u svajcarskoj isto dosta ima. Albanci imaju cak i dan zastave. Bez obzira na politicko opredeljenje i nezadovoljstvo, zastava treba za svakoga da bude svetinja!

levylevy

pre 5 godina

Jacajte kult drzave, da je postena i pravedna, da svako dobija po zasluzi, da muljatori idu u zatvor a da brine o postenima, ja se osecas kao covek u njoj a ne kao magare. Ovako okacite zastavu kao sargarepu.

Englez u Njujorku

pre 5 godina

Zastavu treba da negujemo i da svaki ulaz ima svoju ispred zgrade pogotovo kada su državni praznici.
Na primer po Zagrebu na svakom koraku je njihova zastava a kod nas 0 bodova...

Acko

pre 5 godina

Pametnije je jačati kult ostajanja u ovoj istoj državi, inače će tu zastavu gledati naša deca na zapadu sa natpisom, bila jednom jedna zemlja, jedan narod, jedna velika zastava...

Alan Ford

pre 5 godina

E to ce nas sve zaposliti i unaprediri automatski. Kada država bude pravična i zakon jednak za sve ali baš za sve onda se i voli i poštuje ta i takva država a zastava je samo njen simbol. Pametnom dosta.

P76-ers

pre 5 godina

Jačanje kulta zastave samo dolazi ako radiš na unapređenju ekonomije i kvaliteta života....

(plus: Patriotizam je uvek bio skup, ne sumnjam da će i ovog puta ostati dosledan sebi. Možda ode i na viši nivo pa postane preskup)

iron

pre 5 godina

Kult zastave je u Srbiji gotovo neprimetan.Garantujem da 80% domacinstava u nasoj zemlji nema zastavu Srbije, i to na neki nacin i oslikava misljenje i ljubav prema svojoj domovini.Naravno da pored zastave postoje i drugi nacini pokazivanja ljubavi prema svojoj zemlji.Putovao sam u vise stranih zemalja i uvek me je to na neki nacin fasciniralo da svaka druga kuca ima zastavu svoje zemlje okacenu na terasu...Pa uzmite primer Grcke, u koje god mesto na letovanje da odete samo vise sa balkona Grcke zastave, dok kod nas izgleda to nije u modi.Veliki pozdrav

Petar_Veliki

pre 5 godina

E, pa dragi Beogradjani takvu vlast te glasali, tj. nisu vas interesovali izbori. Uzivajte sada u svim glupostima i zoni sumraki kome se ne nazire kraj.

mija

pre 5 godina

Treba da napravimo tako nesto. Video sam to u nekoliko drzava i izgleda vrlo zanimljivo. E samo ne znam ko bi to kod nas mogao da napravi a da se ne srusi jednog dana...

Douglas Bader

pre 5 godina

Drzava se voli zato sto ti pomaze i sto te podrzava.

Drzava ne moze da se voli na silu

Drzava je trazila od naroda da rade za 2 marke kada je bila hiper-inflacija

Trazila je od narada da ratuju i da daju zivote svoje za nju.

Trazila je da napuste firme i fabrike jel su propale te firme zbog lose politike.

Trazila je od naroda da cuti i bude pod sankcijama.

Trazi da se ne upises u vrtic jel nema mesta

Trazi da cekas na zdravstveni pregled 6 meseci

Trazi da kada zidas kucu da osedis dok cekas papire

Trazi drzava svasta

A NE DAJE NISTA

Ajde da vidim jel vase majke ili sestre cekaju pregled 6 meseci??

Vama politicarima drzava daje sve a nama narodu NISTA

Zato narod ovde vise NE VOLI DRZAVU
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dule, 29. avgust 2018 12:55)

# Link komentara
Preporučujem (+397)
Ne preporučujem (-694)


Dule, svaka cast, to je to!!!! I vama botinama svaka cast, nadam se da je bar sendvic bio dobar.

Јабучило

pre 5 godina

Питам као Београђанин. Има ли Србије ван Београда? Не може се све у Београд, а остали да таворе. Јесте улагање у већи град исплативије по глави корисника, али не живе људи само овде.

Nikica

pre 5 godina

Kult zastave bi bilo efikasnije i jeftinije izvesti tako što ćete tim parama finansirati sto hiljada ili već koliko zastava koje će ljudi postavljati na svoje kuće, kao što to rade Ameri...

ivan

pre 5 godina

Kad je uvedena uredba da sve drzavne institucije treba da izloze zastavu, na parkigu, koji gledam kroz prozor osvanula je zastava. Parking je u drzavnom vlasnistvu, pa se automobili patriotski i ponosno parkiraju uz po koju psovku, kada nesto zakace...

intimna prepiska sa moderatorom

pre 5 godina

"Ponosni smo jer će Beograd dobiti jarbol sa srpskom zastavom i to na stogodišnjicu prisajedinjenja Vojvodine i Zemuna Srbiji, ukazao je Vesić."

Tako je.Vi ste ponosni.Mmm...hvala?
Zastava će svakako "pomoći", a jarbol ako ima neki veći,pa da krmu okrenemo po želji. :)
Pozdrav iz raspale varoši preko reke...

nmnjvet

pre 5 godina

Bezobrazni ste što niste objavili komentar.
Kult zastave hahahah, nema ništa od toga sve dok te komunalac uhvati i napiše kaznu kad obučeš majicu ili se umotaš u svoju zastavu sa grbom. Ili ako ne smeš da staviš ispred svoje firme, na čamac, svadba.......... Dali nam kao neku narodnu osiromašrnu bez grba.....

sui juris

pre 5 godina

svaka dogma je sama po sebi losa
drzava je takodje kult - kult drzavista -> osoba koje smatraju da neko kao predstavnik necega ima pravo da inicira nasilje ili da preti nasiljem ukoliko mu nije po volji krijuci se pritom iza legalnosti koja sama po sebi ne mora da bude i legitimna
u osnovi drzava je teritorija na kojoj je najbolje organizovana kriminalna grupa na vlasti i zahteva danak/porez od osoba koje su imale nesrecu da se na toj teritoriji rode
kriju se pritom iza "zakona" koje su doneli da ostvare privid legalnosti
koriste sva raspoloziva sredstva da, pocev od malih nogu, indoktriniraju lokalnu populaciju i zadrze moc koju su zgrabili
verovatno comment nece proci cenzuru ovog portala ali nek se bar neki bot zagrcne na sendvic i nek ga zaboli glava dok mu se tih par neurona aktiviraju u pokusaju razumevanja napisanog
uzgred, jarbol moze zaisa da ima visestruku funkciju, moglo bi da se sa njega, umesto zastave, zanjise nesto sto bi politicare moglo da natera da se zapitaju dal' im je dosta novca koji nemilice otimaju od sirotinje raje

da.primetim

pre 5 godina

Zastavu Srbije poštujem, političare ne. U Srbiji je zakonom zabranjeno koristiti i isticati državnu zastavu, osim na institucijama države. I nošenje zastave na svadbama je suprotno zakonu, a kamoli isticati je na kući kao u Americi. Može jedino narodna zastava, odnosno trobojka (bez grba). A Vesić duva u šupeljku

bobb

pre 5 godina

Slažem se da zaostajemo za drugim zemljama što se kulta zastave tiče. Mislim da je Grčka dobar primer da se plavo bela zastava može videti na svakom koraku.
Moj predlog je da u Beogradu i u gradovima Srbije bude više zastava, ali manjih, na zgradama, u parkovima,blizu spomen obeležja, uz auto puteve na uzvišenjima.... Ne smeta mi jarbol, ali bolje njih 10 po 10 metara, nego 1 od 80.

ko razume shvatice

pre 5 godina

Bio sam skoro u Norveskoj, tamo skoro svaka kuca ima istaknutu zastavu i svaki gradjanin gaji postovanje prema i ljubav svojoj zemlji.

I zavidim im!

E sad, imamo i mi nesto (tacnije neke i to mnogo njih) sto oni nemaju.

I zbog toga im zavidim!

мирковић

pre 5 godina

Слажем се да је застава симбол и светиња једног народа, слажем се да треба ојачати култ заставе који је у неким земљама много јачи. (САД на пример). Али исто тако сматрам да морамо и државу да уредимо да би имали чиме да се поносимо!

Lefter

pre 5 godina

Jarbol, Slavija,Beograd na vodi,Cvetni trg; Da li zaista mislite da ovo nisu vaši veliki promašaji i mogu uticati na glasače više od pitanja Kosova. Nemojte se meriti i pominjati one stare; jer oni su izgubili izbore.