Ponedeljak, 27.08.2018.

08:22

Ko ima beneficirani staž: Nema kaznenih poena za policiju, vojsku,...

Do kraja godine svima koji su tokom radnog veka imali beneficiran radni staž biće ukinuti kazneni poeni za penzije.

Izvor: Tanjug

Ko ima beneficirani staž: Nema kaznenih poena za policiju, vojsku,... IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

80 Komentari

Sortiraj po:

Goran

pre 5 godina

Pozdrav svima, samo jedna zamerka svima koji kude beneficirani radni staž a to je što su se uhvatili vojske i policije kao da se beneficirani radni staž odnosi samo na te dve struke u državi. Elem beneficirani radni staž imaju i svi koji rade sa zračenjem, opasnim materijama, ljudi koji rade na velikim visinama, ronioci, ...itd otvorite civilni zakon o radu i pročitajte ko ima pravo na beneficirani radni staž i koliko, nije svima isto. Takođe poslodavci koji imaju radnike sa beneficirani m stažom u određenim procentima plaćaju više doprinose za te radnike. Takođe zakon o vojsci ne donosi i ne piše vojska nego se usklađuje sa civilnim zakonom o radu to jest prvo se donose civilni zakoni koji se zatim prelivaju na njene građane u koje spadaju svi bili vojnici, zidari,kuvari, policajci, vozači itd...da ne dolazi do zabune da vojska ima neke posebne zakone to jest nema već ima prava i obaveze kao i svi drugi. Pročitajte zakon! Takođe svi mi u životu u određenom trenutku odlučimo čime i kojim zanimanjem hoćemo da se bavimo ne znajući šta nosi dan a šta noć, kada neko sa 15 godina upiše vojnu školu a treba da konkuriše za istu sa 14 godina da li se to dete tada odlučilo za taj poziv zbog beneficija ili zato što je iskreno verovalo da ide negde gde je časno i pošteno raditi. Ko misli da nije tako neka pita svoje dete šta je beneficija i ako bude znalo da Vam odgovori na to pitanje tada su ovi kritičari u pravu i mi smo svi izabrali taj poziv zbog beneficija!

anja

pre 5 godina

Svidja mi se kako neki bez razmisljanja odmah osuju paljbu po svima koji imaju "malo bolje" uslove rada od njih.
Primer:
Vojni pilot bez svoje 2 na 1 beneficije bi leteo na borbenoj masini sa 63 godine. Ja svom ocu od 63 ne bih dala da vozi auto kakvi su mu refleksi.
Vatrogasac u 63 godini, pod punom opremom treba da uleti u pozar i spasi neciju decu. Malo verovatno da bi i sam izasao iz vatre.
Onaj cika sto uklanja kasetne bombe treba to da radi do svoje 65 godine ...
Nemaju svi pripadnici beneficiju, samo oni ciji poslovi su izuzetno teski, opasni i ne mogu se obavljati u starosti.

ali dobro, bitno da ste vi iz svoje klimatizovane kancelarije ljuti sto pojedini pripadnici oruzanih snaga imaju "BOLJE" uslove rada.

vozdra

Bole

pre 5 godina

Samo njih i štiti država. Postoje dva odnosa, jedan prema ljudima u državnim službama,posebno vojska i policija i drugi koji pokazuje da ovi koji rade za privatnike spadaju u građane drugog reda. Ja se baš tako osećam.

Đuro

pre 5 godina

"Tipična diktatorska država u kojoj vlada policija i vojska. Oficir može u penziju sa 50 godina života iako je izgubio sve ratove. A radnik ne može sa 60 iako je celo vreme izdržavao celu državu i kompletan parazitski aparat. Ko god može nek ide na zapad, ako ništa drugo ono zbog svoje dece."

Oficir ide u penziju sa 57 godina života. A poslednji rat smo izgubili zbog odnosa snaga 300:1 u vazduhu što si valjda osetio na svojoj koži.

I za tvoju informaciju, američki vojnik, može na svoj zahtev da ide u penziju sa 20 godina službe (kod njih nema beneficije koje ti tako bodu oči).

Nemanja

pre 5 godina

@Vlada
Sigurno si rodjen posle 2000.god a? Stepen mentalnog i fizickog opterecenja je veci na ovim poslovima. Nije to recimo kad si novinar i kuckas po tastaturi ili redovni komentator. Zamisli recimo jedan radni dan nekog oficira, kada mora da preturi preko glave 50+ vojnika na poligonu za "bacanje bombe". A vojniku se tresu gace jer mora da izvuce iglu i u tom trenutku ima eksplozivnu napravu u ruci koja moze da mu ispadne. E vidis taj oficir je tu da u slucaju ispadanja reaguje spasi dva zivota (vojnikov i svoj) A o izgubljenim ratovima necu da komentarisem. I ne znam sto se bunis, idi na vojnu akademiju, zavrsi pa "uzivaj." Naravno ako te prime...

Sale

pre 5 godina

Prosecna starost 70 god.  
Policajac 96.000€ penzija.  
Radnik 14.400 € penzija. 
(Zoran, 27. avgust 2018 08:56) 

kako si ovo izračunao, svaka ti čast! ja, policajac (starešina, sa državnim fakultetom), 51 godina života, imam platu 66.000. dakle po tvojoj računici imaću penziju za 30.000 dinara veću, nego što imam platu....
(policajac, 27. avgust 2018 11:12)
Lepo je on izračunao ali tebe muči matematika.
Da ti uprostim!
Odeš u penziju sa 50 god. imaš penziju 400 eura= 400x12meseci x20 god do 70 i to ti je 96000 eura.
Običan radnik ode u penziju sa 65 god sa penzionera od 200 eura manje-vise= 200x12 meseci x5 do 70 godine =12000 manje više.
Jel sada razumeš?

japanac

pre 5 godina

Koliko sam ja pročitao u Zakonu o penzijama piše da policajci idu u starosnu penziju, a ne u prevremenu. Umanjenje penzija postoji samo za prevremenu penziju, što ovde nije slučaj. O čemu onda finansista priča?

Ostao ovde

pre 5 godina

Prepucavanje do besvesti.Narod neslozan kao i uvek.Podele,podele.Kada cemo vec jednom biti udruzeni protiv losih stvari.Zar je bitno sto je to uvela vlast za koju je, koliko vidim, dobar deo komentatora glasao,ako ona steti gradjanima.Kaznene poene treba ukinuti.Ako neko ima 40 god.staza i 63 god.treba da ide u penziju jer je placao doprinose 40punih godina.Kako je moguce da on bude kaznjen a onaj koji ima 65 god.i 39 god.staza nije kaznjen a uplatio je manje para.Alo mafijo.Ne trebate vi da fantazirate sa tim vasim zakonima vec da vratite ljudima ono sto su uplacivali u fond.A vojska,policija,vatrogasci,rudari itd.i treba da imaju beneficirani r.staz ali samo oni na terenu a ne salterski sluzbenici.

čika Boki

pre 5 godina

@Nikola
Jesi li bio samnom na Kosovu, čistio nanose i fekalije po tuđim kućama u Obrenovcu, Tekiji, Boljetinu, Žagubici. Jesi li gasio šumske požare po Staroj planini, Deliblatskoj peščari, industrijskim objektima FMT i Kožare u Zaječaru. Jesi li odlazio od kuće na zadatak kada su ti deca bolesna, penjao se po planinama na minus 10, kroz sneg, vejavicu ili na plus 35 sa 30 i kusur kila opreme. Jesi li hvatao kriminalce na granici, izbeglice i švercere jurio po bespućima. Možda si stajao na straži na minus 20 i kusur sa smenama od sat vremena u rotaciji vas trojica 7 dana.
25 godina radim po ugovoru u Vojsci. Danas da se razbolim dobio bih otkaz bez dinara otpremnine. Nemam prava na penziju, stan, uvećane troškove stanovanja, topli obrok, osim kad dežuram ili radim duže od 10 sati. Regres za GO sam dobio par puta, zadnji pre više od 10 godina. Neću dalje, ne vredi.

Tor

pre 5 godina

pola ljudi koji su bili u ratu ne dobija nista! to svi znamo. nemojte se kriti iza mucenika koji su ratovali a nece cvonjka dobiti a kamoli i beneficije. ja samo znam trojicu. dalje, ljudi mora da shvate da ovo nisu 70e i 80e gde svi imaju posao a niko nista ne radi. tad je bilo i realno dati policiji i vojsci beneficije da odrzavaju to "savrseno stanje" (sto, uzgred, nisu uspeli). sad, kad smo ogrezli u kriminalu i vojno izgubili dosta srpske teritorije, nznm da li nam je to pametno...pogotovo sto je prica da treba da se radi i obnavlja a ne ratuje, zar ne? samo svi koji rade teske fizicke poslove koji ukljucuju dosta trovanja, otprilike je to to za danasnje muceno vreme ja msm.

Aca El Loco

pre 5 godina

Da je do mene, kao sto nije - beneficirani bi imali DB, specijalci, vatrogasci, rudari. U slucaju rata - zdravstvo, policija, vojska(samo ljudi koji su aktivno tamo iz te tri grupe). Ostali ne bi pomislili na beneficirani, posebno policija i vojska.

Novca za rasipanje ima (jarboli, novogodisnja rasveta, fontane, fudbalski sportski klubovi ...)

pre 5 godina

Ne smeju postojati nikakvi kazneni poeni za bilo koga ko ima puni radni staz od 40 godina. A sto se tice vojnika i policajaca znam da je ratni staz (zbog koga i postoji odrednica beneficiran, prevashodno tu misleci na vojsku, ali i na policiju) potpuno ukinut. Za vreme vlasti do 2000-te godine taj staz je iznosio broj aktivno provedenih godina na ratistu x2, za vreme vlasti nakon toga godina je vredela godinu, a u danasnje vreme taj staz se ne priznaje. To znam posto je osoba iz moje porodice tako prosla pri upisivanju staza pre samo nekih pola godine, srecom uslov od 40+ godina staza je ispunjen, ali penali postoje posto uslov od 65 godina starosti nije ispunjen (fale 2 godine). Sve u svemu divan odnos prema radnim ljudima i ljudima koji su dali mnogo i to konstantno u prvim borbenim linijama, a ne u komandi ili u pozadini. Nije ni cudo da se sluzenje vojnog roka prihvata za rezignacijom.

raketaš

pre 5 godina

Veće nepravde od ovoga nema. Rudare izuzimam a njih su na jedvite jade ubacili u ovo društvo neradnika i lezilebovića koji sa svojih pedesetak i nešto godina odlaze u penziju bez kaznenih umanjenja. Pored toga su svi uglavnom vrlo očuvanog zdravlja jer su uvek imali povlastice pa i u lečenju, pa mogu da rade druge poslove još petnaestak godina. Dobra penija plus plata, bog da ih vidi. Penziju koriste bar trideset godina i za njih nema zime. Ali zato moj kolega koji se zaposlio sa devetnaest godina i prošle godine navršio četrdeset godina staža biva kažnjen sa dvadeset posto umanjenja zato što je "premlad" za penziju. Čovek ne može da stoji na nogama, isceđen kao limun ali ako hoće u penziju 20% kazna. Zato neki potpukovnik sa 53. godine i zdrav ko dren ide u punu penziju. Pošteno, nema šta.

penzija-zanimljiva tema

pre 5 godina

Nije lako biti policajac,vojno lice,rudar,radnik u proizvodnji struje,bilo gde gde je beneficirani staž.Nijedan od tih poslova nije lak.Brzo se čovek potroši radeći ove poslove.I ja radim posao gde je staž beneficiran i jedva čekam da odem u penziju.A da li ću posle toga raditi nešto drugo,to zavisi samo od mene,mog zdravlja i mojih sposobnosti.Gledam penzionere oko sebe,neki su i dalje u pokretu,stalno nešto rade,a komšija preko puta već 15 godina sedi po ceo dan na klupi ispred zgrade,malo prošeta kuče i to je sve.Sve zavisi od samog čoveka.

zexy

pre 5 godina

Radim 31 godinu noćne smene u javno komunalnom preduzeću na poslovima gde nema ni dremanja, a kamoli spavanja i ne samo da nemam benificirani radni staž nego kad napunim 40 godina staža ne mogu u punu penziju zbog penala... veoma pošteno!

Slaninica Novi Sad

pre 5 godina

Fizikalac sam i polumajstor. Teski fizicki poslovi uglavnom. Radim skoro svaki dan. Nekada i po dva pa cak i 3 posla dnevno. Od kraja vojske radim. Sad imam 40 godina a ni radnog dana staza. Samo za 5 godina sam se naradio koliko neko nije za ceo zivot. Stvaram i doprinosim pojedincima i drustvu sa svojim poslovima. Mnogi mogu da sednu i placu kad nas vide sta sve radimo i sto se kaze ne radimo. Nas ima gomile takvih. A nema nas na mapi ni p od penzija. Sve politicare da skupim nisu radili koliko i ja. Kakav nepravedan sistem. Izuzetno

Slaninica Novi Sad

pre 5 godina

I jos da dodam da treba da je stid i sram kao coveka svakog ko lupa minuse. Ne bi imali ni stola ni stolice ni puta ni mosta ni vode ni kanalizacije ni krova nad glavom ni lifta ni prevoza kao ni hrane i svega mnogo toga ostaloga da nije nas radnika fizikalaca. Mislite da smo niza rasa i manje vredni kao ljudi. Mislite da postojimo na planeti samo zbog vas. Da smo podredjeni vama. Koliko para il obecanja dobijete za lupanje minusa na razne vesti od zivotnog znacaja? Koliki greh cinite ni svesni niste.

Јабучило

pre 5 godina

Svako ko radi nocnu smenu treba da ima benificirani radni staz, sa razlicitim procentom naravno. Jer noc je ipak samo za spavanje
(Portir, 27. avgust 2018 09:06)

Ноћни рад се по закону додатно плаћа. Проблем је што послодавци без икаквих последица крше закон (по више основа када су радничка права у питању).
Такође, ноћна смена је најчешће повремена.

marica, kriv, razumevanje

pre 5 godina

e kad bi mi svi ovi komentatori koji su ostavili izjavu "imaju velike penzije pa se zaposle da rade u obezbedjenju" objasnili logiku njihove izjave bio bih im vrlo zahvalan - sigurno ce neko u svojim 60-tim pored velike penzije da bleji 8-12 sati dnevno za minimalac kao neko obezbedjenje negde

nenad

pre 5 godina

nista , ....svi vi sto ste protiv dajte decu u vojsku i policiju i resen problem !! krvav je to hleb ! Vi takodje ste imali tu mogucnost u svom zivotu ! Kad su bili ratovi niko nije hteo da salje decu u vojsku i policiju sad kad treba da imaju benefite smeta vam !! licemeran narod

Bobić

pre 5 godina

Ko zavidi oficirima neka on/ona ili deca im upišu vojne akademije. Ups, naporno, težak posao, ne bi prošli upis...
Za izgubljene ratove optužite političare za koje glasate zadnjih skoro 30 godina.

Banaćanin

pre 5 godina

Koliko zlobe i pakosti u ljudima, svaki drugi komentar vatrogasci,policajci neradnici,vojnici izgubili sve ratove!?!?! To pišu verovatno likovi sa kokošijim grudima,spuštenim ramenima,koji povrede ručni zglob od cimanja balona sa helijumom!!!!!. Bio sam u ratu,na Kosovu od 1993.g.pripadnik sam policije. Svi moji ratni drugovi,znani i neznani zaslužuli su beneficiran radni staž,kao i kolege vojnici,vatrogasci a posebno braća rudari. A ovi infantili foteljaši,nek se spreme pa nek idu u svoj vojni odsek,ako znaju gde se nalazi,pak da traže ratni raspored , ali ne oko kuće već da se pokažu kao junačine,baš kao u ovim komentarima. Puno pozdrava i sve najbolje mojim ratnim drugovima policajcima,vojnicima,vatrogascima i braći rudarima.

m

pre 5 godina

Za vojsku i rudare OK,ali policajci i vatrogasci najveci neradnici(uz taksiste)naravno,sa srednjom skolom imaju vecu platu od fakultetski obrazovanog coveka,sramota,zalosno,jos sad da idu sa 50 godina u penziju,u manjim mestima spavaju na radnim mestima...
(lifeisgood, 27. avgust 2018 12:41)

rudari ok ali vojska se bas ubi od posla ! sta oni pa rade majke ti !?

Tor

pre 5 godina

nikako ovo policiji! alooooo! jel nas neko zeza?? oni koji odrzavaju pa cak i podrzavaju kriminal da dobiju beneficirani radno stazzz???!!! nesto ne pije vodu. nemojte nemire i nerede praviti ovoj zemlji! nikako korunpirana policija da dobija beneficije! briga me sto tu ima i normalnih ljudi kada i ono svi znaju s kim rade a cute, samim tim su saucesnici. bez hiljade hapsenja u samoj policiji, nikako nikakve beneficije njima!!

realno

pre 5 godina

Kako su ovo razlike "nebo i zemlja"? Da je otišla u Severnu Koreju, pa da je rekla da su njenog drugara iz razreda streljali na trgu jer nije dovoljno plakao kada je čuo da Kim ima kijavicu
(Phoeb, 27. avgust 2018 12:39)
Ma da. I od gladi jedu jedni druge. A zemlja je ravna ploča i vakcinisanje je štetno opasno ...

Nikola

pre 5 godina

Za rudare ok što se tiče beneficija, ali dokle više sa vojskom i policijom? 6 meseci kursa u Kamenici i plata kao lekar opšte prakse plus putni troškovi, iako nikad ne plaćaju kartu za prevoz. Ovi što su bili na Kosovu otvorili redom zlatare. Koliko njih nakon smene obezbeđuje kriminalce i splavove? Najveći kriminalci su oni sa značkama. Šta tek reći za vojsku? Opredeliš se za taj poziv, ceo život povlastice zbog toga (penzija, stanovi itd), a kad se zarati šalju sirotinjsku decu u prve redove da izginu, a oficiri da se sklone i pri tom izgubiš sve ratove u poslednjih 30 godina. Samo što i batina ima dva kraja, jednom će se valjda i radnici i njihova deca dozvati pameti, pa ustati.

Đorđe sa Pejićevih

pre 5 godina

Kao i sve kod nas ovo je nova prilika za zloupotrebe. Tu priliku nikad ne propustimo. Inače, kao pilot nemam beneficiran staž. Nekad bilo...

Nenad

pre 5 godina

Za vojsku i rudare OK,ali policajci i vatrogasci najveci neradnici(uz taksiste)naravno,sa srednjom skolom imaju vecu platu od fakultetski obrazovanog coveka,sramota,zalosno,jos sad da idu sa 50 godina u penziju,u manjim mestima spavaju na radnim mestima...
(lifeisgood, 27. avgust 2018 12:41)

kako bih voleo da bar jednom u zivotu vadis polumrtve iz kola, jer to vatrogasci rade osim sto gase pozar...i da hapsis likove koji su za dve glave veci od tebe a zna gde zivis i zna kolika su ti deca...mislim da treba da te bude sramota. Slazem se da oni koji su u kancelarijama u MUP-u ostanu bez beneficije. Sta ce njima beneficija uopste?! Ovi sto su na terenu, sto rizikuju zivot ( nije fraza ) njima treba dati a ostalima ukinuti.

Milos

pre 5 godina

Ovo je u celosti veliki projekat i kada se zavrsi bice od velike koristi gradjanima.
(katarina, 27. avgust 2018 09:27)

kako ce svega ti da nam od toga sto korumpirani policajac koji je vec dobio dva stana i sve moguce dodatke i odbitke i bonuse za svoju decu i jos ce krace da radi i da dobija vecu penziju, bude bolje? molim te objasni

Radnička Klasa

pre 5 godina

Napokon jedna dobra vest za rudare koji svi pošteno i sa teškom mukom u 3 smene radeći zarađuju svoj hleb sa 7 kora. Ima jedan izraz među rudarima ,,Zbogom Kope, Zdravo Pope !!!
Mnogi rudari i ne sačekaju penziju ili je sačekaju sa ozbiljno narušenim zdravljem. Beneficija se ne dobija u rudarstvu zbog lepih očiju, nego zbog izuzetno složenih i teških uslova rada i zagađene sredine u kojoj se radi. Rudari gotovo uopšte ne opterećuju penzioni fond iz gore navedenih razloga. U ovoj zemlji bi mnogi još učili pod svećama da nije vrednih rudara i ne bi sedeli u toplim sobama zavaljani u svoje udobne fotelje za komjuterima i pisali zlurade komentare o beneficiji rudara. Rudari Srećno!

ArtuDitu

pre 5 godina

@ Pedja

Vojsci i policiji niko ne spori beneficije. Medjutim, sta cemo da radimo ako oni ne obavljaju svoj posao ili krse zakon? Sta cemo kada policija odbije da izadje na teren i spreci nelegalno rusenje u Savamali? Ili kada pripadnici policije suruju sa kriminalcima ili su njihovo obezbedjenje? Sta cemo sa saobracajnom policijom ciji pripadnici mito shvataju kao deo posla. Da li ce tada prestati da im vaze beneficije? Ili ce umesto kazne napredovati u sluzbi? Nemam nikakav problem da pripadnici vojske i policije ne placaju komunalije, da pripadnici saobracajne policije dobijaju procenat od svake naplacane kazne ali da ne smeju da naplacuju kazne na licu mesta i da moraju da nose kamere kojima snimaju komunikaciju sa svakim zaustavljenim ucesnikom u saobracaju. Jer, iz prava koja nemaju drugi gradjani treba da proizilaze i daleko vece obaveze i odgovornost.
Da li hirurzi imaju beneficirani radni staz? I ako nemaju, zasto nemaju?

Raja

pre 5 godina

Ministar nije procitao zakon o pio da je procitao znaobi da to je zakonom predvidjeno oduvek.Ko ima beneficije umamjuju mu se godine starosti.Jedini je uslov da oma 2/3 staza pod bemeficijama od ukupnog staza.

lifeisgood

pre 5 godina

Za vojsku i rudare OK,ali policajci i vatrogasci najveci neradnici(uz taksiste)naravno,sa srednjom skolom imaju vecu platu od fakultetski obrazovanog coveka,sramota,zalosno,jos sad da idu sa 50 godina u penziju,u manjim mestima spavaju na radnim mestima...

Vlada

pre 5 godina

Tipična diktatorska država u kojoj vlada policija i vojska. Oficir može u penziju sa 50 godina života iako je izgubio sve ratove. A radnik ne može sa 60 iako je celo vreme izdržavao celu državu i kompletan parazitski aparat. Ko god može nek ide na zapad, ako ništa drugo ono zbog svoje dece.

Stanovi za vojne penzionere ???!!!

pre 5 godina

Obicni reketasi kao u Cikagu tridesetih ! Od koga nas to brani polocija ? Od dilera droge ? A ko su dileri drog sem njih ? Ukinite policiju imacemo 80% kriminala manje, ostace samo pilicari ! A o vojsci koja je sve ratove izgubila kao i to sto je regrute gurala na Kosare dok su se profesionalci skrivali na Dedinju i Novom Beogradu, sve je vec receno !

policajac

pre 5 godina

Prosecna starost 70 god. 
Policajac 96.000€ penzija. 
Radnik 14.400 € penzija.
(Zoran, 27. avgust 2018 08:56)

kako si ovo izračunao, svaka ti čast! ja, policajac (starešina, sa državnim fakultetom), 51 godina života, imam platu 66.000. dakle po tvojoj računici imaću penziju za 30.000 dinara veću, nego što imam platu....

milamila

pre 5 godina

Zakon o PIO zaista treba da iskristališe sve kaznene odredebe jer teret snose penzioneri u više navrata, em za beneficije, em za "prevremeni" odlazak,em smanjenja....

gusar

pre 5 godina

pšta otimačina vojske i policije od radničke klase...nerade ništa samo su na grbači ovog glupog naroda..u penziju sa 50 g i posle opet nadju posao i njima nikad bolje
(zoran, 27. avgust 2018 09:10)

čoveče... bukvalno.

ja

pre 5 godina

Dosta vojnih lica kad ode u penziju sa 50 godina zaposli se kao čuvari u firmama bliskim vojsci. Tako oni imaju 2 prihoda, stan dobiju od države i razne privilegije.

iVar

pre 5 godina

Imam beneficiju 12/16 i po sadašnjem zakonu mogu sa 53 godine u penziju. Sa ovom novom uredbom ću moći sa 55. Ne bojte se, ne misle oni na nas nego na sebe. A kolege u penziji neka se ne nadaju ničem novom - sve će biti po starom! Hvala

Dejan X

pre 5 godina

A sta je sa radnicima u Hemijskoj industriji? Oni se truju svaki dan. I prva i druga i treca smena!!!! Jel su oni manje vazni, ili drzavu bas briga za tamo neke njene gradjane i gradjanke koji se truju.
Nebih da Vam opisujem vrste bolesti, i oboljenja. Ponekim radnicima ruke imaju izgled kao iz horor filmova, bolovanje mogu da dobiju kad hoce, ali u prevremenu penziju nemoze. Beneficije nije bilo do skora... Jos sada da kazu dzaba Vam i ovo malo beneficija, kao puj pike nevazi... Ma sramota bre sta rade...

Ima i toga

pre 5 godina

Ja radim na radnom mestu gde sam 8 godina imao beneficiarn radni staz , obim posla je povecan a beneficiran radni staz je jednostavno ukinut od stre poslodavca i ako ,koliko znam,samo drzava moze da donese takvu odluku

Bob

pre 5 godina

Nekada sam radio u policiji, i napustio. Sada radim kao radnik obezbedjenja. Mogu da kazem da se u policiji nista ne radi u odnosu na poslove obezbedjenja u privatnim firmama. Ali sam na zalost to shvatio na svojoj gresci. I sad policija ima benificije i radi za 60000 dinara platu, a radnik obezbedjenja prinudjen da radi prekovremeno koje se ne placa za 24000 dinara i nema benificiju. Gde je tu logika i pravda.

nemanja

pre 5 godina

Ministar ne zna osnovni zakon u svojoj nadležnosti! Beneficirani radnici vec sadan u postojecem zakonu, imaju smanjenje redovne starosne dobi, bez penala. Izgleda da se sofer malo prekombinovao..

patriota

pre 5 godina

Pa vi Zorane idite u policiju, vojsku, rudare pa ćete imati beneficiaries radni staž. Ja radim u toj policiji i meni nije nikako lako kao što kažete, zato se uzdržite od vaših komentara.

белорог/тророг

pre 5 godina

Мислим да је од 1.700.000 пензинера (цифра која се не мења од 2012. године, као да нема морталитета на годишњем нивоу од 110.000 до 140.000 умрлих, а једва ако у пензију оде по новом закону око 10.000 нових пензионера годишње), бар је минимум 500.000 ако не и више од половине, са бенифицираним стажом, тако да цивилни грађани (осим рудара), тешко да могу да оду у пензију за свог живота, а крваво им се одбија за пензини стаж, који опет користе, бенифицирани радници МУП-а, Војске Србије, БИА, Државне безбедности, ватрогасци, разни државни службеници у секретаријатима по министарствима Владе... итд. Није никакав проблем, ако су ту бенифицију стекли теренски радници и на тешким физичким радним местима, али када су то службеници на шалтерима ових установа и многим канцеларијама, онда је то проблем.
Да ли се намерно крије да велики број пензионисануих припадника МУП-а и Војске, одлази са 55 година у пензију, прима дебелу пензију, и онда се масовно запошљава по агенцијама за обезбеђење објеката, материјалне својине и људи, јер поседују дозволу за ношење ватреног оружја и наводно су ментално и даље способни да обављају ту врсту послова, а млађим кандидатима се то не дозвољава јер тешко могу да прођу тзв. обуке за те врсте послова, а камоли да добију дозволу за ношење оружја,јер онда постају конкуренција за додатни посао пензионисаним припадницима разних безбедносних служби државе.
Зато треба издвојити војне и полицијске пензије из цивилног пензионог фонда као што је некада било.

ćika Muhamed

pre 5 godina

opšta otimačina vojske i policije od radničke klase...nerade ništa samo su na grbači ovog glupog naroda..u penziju sa 50 g i posle opet nadju posao i njima nikad bolje
(zoran, 27. avgust 2018 09:10)

Tebi oni krivi što si nepismen, pa kao takav imaš "tržišnu" vrednost kao pet paketa "perfeks" toalet papira? To što ljudi "opet nađu posao" govori o tome da su vredni i marljivi, za razliku od tebe koji sa 4 razreda osnovne škole "čekaš posao u struci" i kuneš državu što vreme prolazi a za tvoju struku sve manje šansi.

solja

pre 5 godina

sve zivotinje su jednake, samo su neke vise jednake. zao mi je nas konja koji vucemo dok svinje uz pomoc pasa vladaju. ali, izgleda da je to prirodno stanje stvari, pa ko ima stomak da bude svinja ili dzukela moze i da bira.

zoran

pre 5 godina

opšta otimačina vojske i policije od radničke klase...nerade ništa samo su na grbači ovog glupog naroda..u penziju sa 50 g i posle opet nadju posao i njima nikad bolje

www

pre 5 godina

zoran@ Ako misliš da imaju beneficiran staž bezveze, pogledaj procenat onih koji imaju beneficirani staž a koji preminu u prvih 5 godina penzije!

iza ugla

pre 5 godina

Gospodine ministre sta mislite o sledecem : Niko nema beneficiran staz kao osvajaci medalja u karateu, tekvondu, vaterpolu... Penzija od 40 g bez umanjenja a iznosi i do 160.000din bez uplate din u Pio fond.

Zemljo Indijo

pre 5 godina

Kakvr rečenice, kakav stil objašnjavanja... "To znači da će im se smanjivati potrebne godine života..." Stvarno?! Smanjujete IQ čitaocima.

Pedja

pre 5 godina

opšta otimačina vojske i policije od radničke klase...nerade ništa samo su na grbači ovog glupog naroda..u penziju sa 50 g i posle opet nadju posao i njima nikad bolje
(zoran, 27. avgust 2018 09:10)
Uvek su vojska i policija imali beneficije. Tako je u svakoj drzavi. Komentar ti je glup do bola zato sto ne postoji vojska i policija koja nije na grbaci naroda. Ne postoji oruzana sila na svetu koja proizvodi nesto da bi samu sebe finansirala. Uz to si i iskompleksiran. Ko ti brani da se zaposlis u vojsci ili policiji kada im je tako dobro? Umesto da se bunis zbog sebe da bi tebi bilo bolje ti bi radije da drugome crkne krava. Zbog takvih malih pakosnih ljudi kao sto si ti i zivimo kako zivimo.

karaburac

pre 5 godina

Kineska livnica u Bariču, rade punom parom već godinu dana, BEZ upotrebne dozvole i radnicima zbog toga ne priznaju beneficirani radni staž.

zoran

pre 5 godina

opšta otimačina vojske i policije od radničke klase...nerade ništa samo su na grbači ovog glupog naroda..u penziju sa 50 g i posle opet nadju posao i njima nikad bolje

Vlada

pre 5 godina

Tipična diktatorska država u kojoj vlada policija i vojska. Oficir može u penziju sa 50 godina života iako je izgubio sve ratove. A radnik ne može sa 60 iako je celo vreme izdržavao celu državu i kompletan parazitski aparat. Ko god može nek ide na zapad, ako ništa drugo ono zbog svoje dece.

Nikola

pre 5 godina

Za rudare ok što se tiče beneficija, ali dokle više sa vojskom i policijom? 6 meseci kursa u Kamenici i plata kao lekar opšte prakse plus putni troškovi, iako nikad ne plaćaju kartu za prevoz. Ovi što su bili na Kosovu otvorili redom zlatare. Koliko njih nakon smene obezbeđuje kriminalce i splavove? Najveći kriminalci su oni sa značkama. Šta tek reći za vojsku? Opredeliš se za taj poziv, ceo život povlastice zbog toga (penzija, stanovi itd), a kad se zarati šalju sirotinjsku decu u prve redove da izginu, a oficiri da se sklone i pri tom izgubiš sve ratove u poslednjih 30 godina. Samo što i batina ima dva kraja, jednom će se valjda i radnici i njihova deca dozvati pameti, pa ustati.

Banaćanin

pre 5 godina

Koliko zlobe i pakosti u ljudima, svaki drugi komentar vatrogasci,policajci neradnici,vojnici izgubili sve ratove!?!?! To pišu verovatno likovi sa kokošijim grudima,spuštenim ramenima,koji povrede ručni zglob od cimanja balona sa helijumom!!!!!. Bio sam u ratu,na Kosovu od 1993.g.pripadnik sam policije. Svi moji ratni drugovi,znani i neznani zaslužuli su beneficiran radni staž,kao i kolege vojnici,vatrogasci a posebno braća rudari. A ovi infantili foteljaši,nek se spreme pa nek idu u svoj vojni odsek,ako znaju gde se nalazi,pak da traže ratni raspored , ali ne oko kuće već da se pokažu kao junačine,baš kao u ovim komentarima. Puno pozdrava i sve najbolje mojim ratnim drugovima policajcima,vojnicima,vatrogascima i braći rudarima.

policajac

pre 5 godina

Prosecna starost 70 god. 
Policajac 96.000€ penzija. 
Radnik 14.400 € penzija.
(Zoran, 27. avgust 2018 08:56)

kako si ovo izračunao, svaka ti čast! ja, policajac (starešina, sa državnim fakultetom), 51 godina života, imam platu 66.000. dakle po tvojoj računici imaću penziju za 30.000 dinara veću, nego što imam platu....

Stanovi za vojne penzionere ???!!!

pre 5 godina

Obicni reketasi kao u Cikagu tridesetih ! Od koga nas to brani polocija ? Od dilera droge ? A ko su dileri drog sem njih ? Ukinite policiju imacemo 80% kriminala manje, ostace samo pilicari ! A o vojsci koja je sve ratove izgubila kao i to sto je regrute gurala na Kosare dok su se profesionalci skrivali na Dedinju i Novom Beogradu, sve je vec receno !

nenad

pre 5 godina

nista , ....svi vi sto ste protiv dajte decu u vojsku i policiju i resen problem !! krvav je to hleb ! Vi takodje ste imali tu mogucnost u svom zivotu ! Kad su bili ratovi niko nije hteo da salje decu u vojsku i policiju sad kad treba da imaju benefite smeta vam !! licemeran narod

www

pre 5 godina

zoran@ Ako misliš da imaju beneficiran staž bezveze, pogledaj procenat onih koji imaju beneficirani staž a koji preminu u prvih 5 godina penzije!

gusar

pre 5 godina

pšta otimačina vojske i policije od radničke klase...nerade ništa samo su na grbači ovog glupog naroda..u penziju sa 50 g i posle opet nadju posao i njima nikad bolje
(zoran, 27. avgust 2018 09:10)

čoveče... bukvalno.

ja

pre 5 godina

Dosta vojnih lica kad ode u penziju sa 50 godina zaposli se kao čuvari u firmama bliskim vojsci. Tako oni imaju 2 prihoda, stan dobiju od države i razne privilegije.

Radnička Klasa

pre 5 godina

Napokon jedna dobra vest za rudare koji svi pošteno i sa teškom mukom u 3 smene radeći zarađuju svoj hleb sa 7 kora. Ima jedan izraz među rudarima ,,Zbogom Kope, Zdravo Pope !!!
Mnogi rudari i ne sačekaju penziju ili je sačekaju sa ozbiljno narušenim zdravljem. Beneficija se ne dobija u rudarstvu zbog lepih očiju, nego zbog izuzetno složenih i teških uslova rada i zagađene sredine u kojoj se radi. Rudari gotovo uopšte ne opterećuju penzioni fond iz gore navedenih razloga. U ovoj zemlji bi mnogi još učili pod svećama da nije vrednih rudara i ne bi sedeli u toplim sobama zavaljani u svoje udobne fotelje za komjuterima i pisali zlurade komentare o beneficiji rudara. Rudari Srećno!

белорог/тророг

pre 5 godina

Мислим да је од 1.700.000 пензинера (цифра која се не мења од 2012. године, као да нема морталитета на годишњем нивоу од 110.000 до 140.000 умрлих, а једва ако у пензију оде по новом закону око 10.000 нових пензионера годишње), бар је минимум 500.000 ако не и више од половине, са бенифицираним стажом, тако да цивилни грађани (осим рудара), тешко да могу да оду у пензију за свог живота, а крваво им се одбија за пензини стаж, који опет користе, бенифицирани радници МУП-а, Војске Србије, БИА, Државне безбедности, ватрогасци, разни државни службеници у секретаријатима по министарствима Владе... итд. Није никакав проблем, ако су ту бенифицију стекли теренски радници и на тешким физичким радним местима, али када су то службеници на шалтерима ових установа и многим канцеларијама, онда је то проблем.
Да ли се намерно крије да велики број пензионисануих припадника МУП-а и Војске, одлази са 55 година у пензију, прима дебелу пензију, и онда се масовно запошљава по агенцијама за обезбеђење објеката, материјалне својине и људи, јер поседују дозволу за ношење ватреног оружја и наводно су ментално и даље способни да обављају ту врсту послова, а млађим кандидатима се то не дозвољава јер тешко могу да прођу тзв. обуке за те врсте послова, а камоли да добију дозволу за ношење оружја,јер онда постају конкуренција за додатни посао пензионисаним припадницима разних безбедносних служби државе.
Зато треба издвојити војне и полицијске пензије из цивилног пензионог фонда као што је некада било.

penzija-zanimljiva tema

pre 5 godina

Nije lako biti policajac,vojno lice,rudar,radnik u proizvodnji struje,bilo gde gde je beneficirani staž.Nijedan od tih poslova nije lak.Brzo se čovek potroši radeći ove poslove.I ja radim posao gde je staž beneficiran i jedva čekam da odem u penziju.A da li ću posle toga raditi nešto drugo,to zavisi samo od mene,mog zdravlja i mojih sposobnosti.Gledam penzionere oko sebe,neki su i dalje u pokretu,stalno nešto rade,a komšija preko puta već 15 godina sedi po ceo dan na klupi ispred zgrade,malo prošeta kuče i to je sve.Sve zavisi od samog čoveka.

Milos

pre 5 godina

Ovo je u celosti veliki projekat i kada se zavrsi bice od velike koristi gradjanima.
(katarina, 27. avgust 2018 09:27)

kako ce svega ti da nam od toga sto korumpirani policajac koji je vec dobio dva stana i sve moguce dodatke i odbitke i bonuse za svoju decu i jos ce krace da radi i da dobija vecu penziju, bude bolje? molim te objasni

solja

pre 5 godina

sve zivotinje su jednake, samo su neke vise jednake. zao mi je nas konja koji vucemo dok svinje uz pomoc pasa vladaju. ali, izgleda da je to prirodno stanje stvari, pa ko ima stomak da bude svinja ili dzukela moze i da bira.

ArtuDitu

pre 5 godina

@ Pedja

Vojsci i policiji niko ne spori beneficije. Medjutim, sta cemo da radimo ako oni ne obavljaju svoj posao ili krse zakon? Sta cemo kada policija odbije da izadje na teren i spreci nelegalno rusenje u Savamali? Ili kada pripadnici policije suruju sa kriminalcima ili su njihovo obezbedjenje? Sta cemo sa saobracajnom policijom ciji pripadnici mito shvataju kao deo posla. Da li ce tada prestati da im vaze beneficije? Ili ce umesto kazne napredovati u sluzbi? Nemam nikakav problem da pripadnici vojske i policije ne placaju komunalije, da pripadnici saobracajne policije dobijaju procenat od svake naplacane kazne ali da ne smeju da naplacuju kazne na licu mesta i da moraju da nose kamere kojima snimaju komunikaciju sa svakim zaustavljenim ucesnikom u saobracaju. Jer, iz prava koja nemaju drugi gradjani treba da proizilaze i daleko vece obaveze i odgovornost.
Da li hirurzi imaju beneficirani radni staz? I ako nemaju, zasto nemaju?

Nemanja

pre 5 godina

@Vlada
Sigurno si rodjen posle 2000.god a? Stepen mentalnog i fizickog opterecenja je veci na ovim poslovima. Nije to recimo kad si novinar i kuckas po tastaturi ili redovni komentator. Zamisli recimo jedan radni dan nekog oficira, kada mora da preturi preko glave 50+ vojnika na poligonu za "bacanje bombe". A vojniku se tresu gace jer mora da izvuce iglu i u tom trenutku ima eksplozivnu napravu u ruci koja moze da mu ispadne. E vidis taj oficir je tu da u slucaju ispadanja reaguje spasi dva zivota (vojnikov i svoj) A o izgubljenim ratovima necu da komentarisem. I ne znam sto se bunis, idi na vojnu akademiju, zavrsi pa "uzivaj." Naravno ako te prime...

Јабучило

pre 5 godina

Svako ko radi nocnu smenu treba da ima benificirani radni staz, sa razlicitim procentom naravno. Jer noc je ipak samo za spavanje
(Portir, 27. avgust 2018 09:06)

Ноћни рад се по закону додатно плаћа. Проблем је што послодавци без икаквих последица крше закон (по више основа када су радничка права у питању).
Такође, ноћна смена је најчешће повремена.

Slaninica Novi Sad

pre 5 godina

Fizikalac sam i polumajstor. Teski fizicki poslovi uglavnom. Radim skoro svaki dan. Nekada i po dva pa cak i 3 posla dnevno. Od kraja vojske radim. Sad imam 40 godina a ni radnog dana staza. Samo za 5 godina sam se naradio koliko neko nije za ceo zivot. Stvaram i doprinosim pojedincima i drustvu sa svojim poslovima. Mnogi mogu da sednu i placu kad nas vide sta sve radimo i sto se kaze ne radimo. Nas ima gomile takvih. A nema nas na mapi ni p od penzija. Sve politicare da skupim nisu radili koliko i ja. Kakav nepravedan sistem. Izuzetno

iza ugla

pre 5 godina

Gospodine ministre sta mislite o sledecem : Niko nema beneficiran staz kao osvajaci medalja u karateu, tekvondu, vaterpolu... Penzija od 40 g bez umanjenja a iznosi i do 160.000din bez uplate din u Pio fond.

Nenad

pre 5 godina

Za vojsku i rudare OK,ali policajci i vatrogasci najveci neradnici(uz taksiste)naravno,sa srednjom skolom imaju vecu platu od fakultetski obrazovanog coveka,sramota,zalosno,jos sad da idu sa 50 godina u penziju,u manjim mestima spavaju na radnim mestima...
(lifeisgood, 27. avgust 2018 12:41)

kako bih voleo da bar jednom u zivotu vadis polumrtve iz kola, jer to vatrogasci rade osim sto gase pozar...i da hapsis likove koji su za dve glave veci od tebe a zna gde zivis i zna kolika su ti deca...mislim da treba da te bude sramota. Slazem se da oni koji su u kancelarijama u MUP-u ostanu bez beneficije. Sta ce njima beneficija uopste?! Ovi sto su na terenu, sto rizikuju zivot ( nije fraza ) njima treba dati a ostalima ukinuti.

Slaninica Novi Sad

pre 5 godina

I jos da dodam da treba da je stid i sram kao coveka svakog ko lupa minuse. Ne bi imali ni stola ni stolice ni puta ni mosta ni vode ni kanalizacije ni krova nad glavom ni lifta ni prevoza kao ni hrane i svega mnogo toga ostaloga da nije nas radnika fizikalaca. Mislite da smo niza rasa i manje vredni kao ljudi. Mislite da postojimo na planeti samo zbog vas. Da smo podredjeni vama. Koliko para il obecanja dobijete za lupanje minusa na razne vesti od zivotnog znacaja? Koliki greh cinite ni svesni niste.

Pedja

pre 5 godina

opšta otimačina vojske i policije od radničke klase...nerade ništa samo su na grbači ovog glupog naroda..u penziju sa 50 g i posle opet nadju posao i njima nikad bolje
(zoran, 27. avgust 2018 09:10)
Uvek su vojska i policija imali beneficije. Tako je u svakoj drzavi. Komentar ti je glup do bola zato sto ne postoji vojska i policija koja nije na grbaci naroda. Ne postoji oruzana sila na svetu koja proizvodi nesto da bi samu sebe finansirala. Uz to si i iskompleksiran. Ko ti brani da se zaposlis u vojsci ili policiji kada im je tako dobro? Umesto da se bunis zbog sebe da bi tebi bilo bolje ti bi radije da drugome crkne krava. Zbog takvih malih pakosnih ljudi kao sto si ti i zivimo kako zivimo.

Dejan X

pre 5 godina

A sta je sa radnicima u Hemijskoj industriji? Oni se truju svaki dan. I prva i druga i treca smena!!!! Jel su oni manje vazni, ili drzavu bas briga za tamo neke njene gradjane i gradjanke koji se truju.
Nebih da Vam opisujem vrste bolesti, i oboljenja. Ponekim radnicima ruke imaju izgled kao iz horor filmova, bolovanje mogu da dobiju kad hoce, ali u prevremenu penziju nemoze. Beneficije nije bilo do skora... Jos sada da kazu dzaba Vam i ovo malo beneficija, kao puj pike nevazi... Ma sramota bre sta rade...

Tor

pre 5 godina

nikako ovo policiji! alooooo! jel nas neko zeza?? oni koji odrzavaju pa cak i podrzavaju kriminal da dobiju beneficirani radno stazzz???!!! nesto ne pije vodu. nemojte nemire i nerede praviti ovoj zemlji! nikako korunpirana policija da dobija beneficije! briga me sto tu ima i normalnih ljudi kada i ono svi znaju s kim rade a cute, samim tim su saucesnici. bez hiljade hapsenja u samoj policiji, nikako nikakve beneficije njima!!

karaburac

pre 5 godina

Kineska livnica u Bariču, rade punom parom već godinu dana, BEZ upotrebne dozvole i radnicima zbog toga ne priznaju beneficirani radni staž.

nemanja

pre 5 godina

Ministar ne zna osnovni zakon u svojoj nadležnosti! Beneficirani radnici vec sadan u postojecem zakonu, imaju smanjenje redovne starosne dobi, bez penala. Izgleda da se sofer malo prekombinovao..

iVar

pre 5 godina

Imam beneficiju 12/16 i po sadašnjem zakonu mogu sa 53 godine u penziju. Sa ovom novom uredbom ću moći sa 55. Ne bojte se, ne misle oni na nas nego na sebe. A kolege u penziji neka se ne nadaju ničem novom - sve će biti po starom! Hvala

Bobić

pre 5 godina

Ko zavidi oficirima neka on/ona ili deca im upišu vojne akademije. Ups, naporno, težak posao, ne bi prošli upis...
Za izgubljene ratove optužite političare za koje glasate zadnjih skoro 30 godina.

lifeisgood

pre 5 godina

Za vojsku i rudare OK,ali policajci i vatrogasci najveci neradnici(uz taksiste)naravno,sa srednjom skolom imaju vecu platu od fakultetski obrazovanog coveka,sramota,zalosno,jos sad da idu sa 50 godina u penziju,u manjim mestima spavaju na radnim mestima...

Bob

pre 5 godina

Nekada sam radio u policiji, i napustio. Sada radim kao radnik obezbedjenja. Mogu da kazem da se u policiji nista ne radi u odnosu na poslove obezbedjenja u privatnim firmama. Ali sam na zalost to shvatio na svojoj gresci. I sad policija ima benificije i radi za 60000 dinara platu, a radnik obezbedjenja prinudjen da radi prekovremeno koje se ne placa za 24000 dinara i nema benificiju. Gde je tu logika i pravda.

Zemljo Indijo

pre 5 godina

Kakvr rečenice, kakav stil objašnjavanja... "To znači da će im se smanjivati potrebne godine života..." Stvarno?! Smanjujete IQ čitaocima.

čika Boki

pre 5 godina

@Nikola
Jesi li bio samnom na Kosovu, čistio nanose i fekalije po tuđim kućama u Obrenovcu, Tekiji, Boljetinu, Žagubici. Jesi li gasio šumske požare po Staroj planini, Deliblatskoj peščari, industrijskim objektima FMT i Kožare u Zaječaru. Jesi li odlazio od kuće na zadatak kada su ti deca bolesna, penjao se po planinama na minus 10, kroz sneg, vejavicu ili na plus 35 sa 30 i kusur kila opreme. Jesi li hvatao kriminalce na granici, izbeglice i švercere jurio po bespućima. Možda si stajao na straži na minus 20 i kusur sa smenama od sat vremena u rotaciji vas trojica 7 dana.
25 godina radim po ugovoru u Vojsci. Danas da se razbolim dobio bih otkaz bez dinara otpremnine. Nemam prava na penziju, stan, uvećane troškove stanovanja, topli obrok, osim kad dežuram ili radim duže od 10 sati. Regres za GO sam dobio par puta, zadnji pre više od 10 godina. Neću dalje, ne vredi.

ćika Muhamed

pre 5 godina

opšta otimačina vojske i policije od radničke klase...nerade ništa samo su na grbači ovog glupog naroda..u penziju sa 50 g i posle opet nadju posao i njima nikad bolje
(zoran, 27. avgust 2018 09:10)

Tebi oni krivi što si nepismen, pa kao takav imaš "tržišnu" vrednost kao pet paketa "perfeks" toalet papira? To što ljudi "opet nađu posao" govori o tome da su vredni i marljivi, za razliku od tebe koji sa 4 razreda osnovne škole "čekaš posao u struci" i kuneš državu što vreme prolazi a za tvoju struku sve manje šansi.

patriota

pre 5 godina

Pa vi Zorane idite u policiju, vojsku, rudare pa ćete imati beneficiaries radni staž. Ja radim u toj policiji i meni nije nikako lako kao što kažete, zato se uzdržite od vaših komentara.

Ostao ovde

pre 5 godina

Prepucavanje do besvesti.Narod neslozan kao i uvek.Podele,podele.Kada cemo vec jednom biti udruzeni protiv losih stvari.Zar je bitno sto je to uvela vlast za koju je, koliko vidim, dobar deo komentatora glasao,ako ona steti gradjanima.Kaznene poene treba ukinuti.Ako neko ima 40 god.staza i 63 god.treba da ide u penziju jer je placao doprinose 40punih godina.Kako je moguce da on bude kaznjen a onaj koji ima 65 god.i 39 god.staza nije kaznjen a uplatio je manje para.Alo mafijo.Ne trebate vi da fantazirate sa tim vasim zakonima vec da vratite ljudima ono sto su uplacivali u fond.A vojska,policija,vatrogasci,rudari itd.i treba da imaju beneficirani r.staz ali samo oni na terenu a ne salterski sluzbenici.

m

pre 5 godina

Za vojsku i rudare OK,ali policajci i vatrogasci najveci neradnici(uz taksiste)naravno,sa srednjom skolom imaju vecu platu od fakultetski obrazovanog coveka,sramota,zalosno,jos sad da idu sa 50 godina u penziju,u manjim mestima spavaju na radnim mestima...
(lifeisgood, 27. avgust 2018 12:41)

rudari ok ali vojska se bas ubi od posla ! sta oni pa rade majke ti !?

Sale

pre 5 godina

Prosecna starost 70 god.  
Policajac 96.000€ penzija.  
Radnik 14.400 € penzija. 
(Zoran, 27. avgust 2018 08:56) 

kako si ovo izračunao, svaka ti čast! ja, policajac (starešina, sa državnim fakultetom), 51 godina života, imam platu 66.000. dakle po tvojoj računici imaću penziju za 30.000 dinara veću, nego što imam platu....
(policajac, 27. avgust 2018 11:12)
Lepo je on izračunao ali tebe muči matematika.
Da ti uprostim!
Odeš u penziju sa 50 god. imaš penziju 400 eura= 400x12meseci x20 god do 70 i to ti je 96000 eura.
Običan radnik ode u penziju sa 65 god sa penzionera od 200 eura manje-vise= 200x12 meseci x5 do 70 godine =12000 manje više.
Jel sada razumeš?

Đorđe sa Pejićevih

pre 5 godina

Kao i sve kod nas ovo je nova prilika za zloupotrebe. Tu priliku nikad ne propustimo. Inače, kao pilot nemam beneficiran staž. Nekad bilo...

Raja

pre 5 godina

Ministar nije procitao zakon o pio da je procitao znaobi da to je zakonom predvidjeno oduvek.Ko ima beneficije umamjuju mu se godine starosti.Jedini je uslov da oma 2/3 staza pod bemeficijama od ukupnog staza.

raketaš

pre 5 godina

Veće nepravde od ovoga nema. Rudare izuzimam a njih su na jedvite jade ubacili u ovo društvo neradnika i lezilebovića koji sa svojih pedesetak i nešto godina odlaze u penziju bez kaznenih umanjenja. Pored toga su svi uglavnom vrlo očuvanog zdravlja jer su uvek imali povlastice pa i u lečenju, pa mogu da rade druge poslove još petnaestak godina. Dobra penija plus plata, bog da ih vidi. Penziju koriste bar trideset godina i za njih nema zime. Ali zato moj kolega koji se zaposlio sa devetnaest godina i prošle godine navršio četrdeset godina staža biva kažnjen sa dvadeset posto umanjenja zato što je "premlad" za penziju. Čovek ne može da stoji na nogama, isceđen kao limun ali ako hoće u penziju 20% kazna. Zato neki potpukovnik sa 53. godine i zdrav ko dren ide u punu penziju. Pošteno, nema šta.

Ima i toga

pre 5 godina

Ja radim na radnom mestu gde sam 8 godina imao beneficiarn radni staz , obim posla je povecan a beneficiran radni staz je jednostavno ukinut od stre poslodavca i ako ,koliko znam,samo drzava moze da donese takvu odluku

anja

pre 5 godina

Svidja mi se kako neki bez razmisljanja odmah osuju paljbu po svima koji imaju "malo bolje" uslove rada od njih.
Primer:
Vojni pilot bez svoje 2 na 1 beneficije bi leteo na borbenoj masini sa 63 godine. Ja svom ocu od 63 ne bih dala da vozi auto kakvi su mu refleksi.
Vatrogasac u 63 godini, pod punom opremom treba da uleti u pozar i spasi neciju decu. Malo verovatno da bi i sam izasao iz vatre.
Onaj cika sto uklanja kasetne bombe treba to da radi do svoje 65 godine ...
Nemaju svi pripadnici beneficiju, samo oni ciji poslovi su izuzetno teski, opasni i ne mogu se obavljati u starosti.

ali dobro, bitno da ste vi iz svoje klimatizovane kancelarije ljuti sto pojedini pripadnici oruzanih snaga imaju "BOLJE" uslove rada.

vozdra

milamila

pre 5 godina

Zakon o PIO zaista treba da iskristališe sve kaznene odredebe jer teret snose penzioneri u više navrata, em za beneficije, em za "prevremeni" odlazak,em smanjenja....

Bole

pre 5 godina

Samo njih i štiti država. Postoje dva odnosa, jedan prema ljudima u državnim službama,posebno vojska i policija i drugi koji pokazuje da ovi koji rade za privatnike spadaju u građane drugog reda. Ja se baš tako osećam.

realno

pre 5 godina

Kako su ovo razlike "nebo i zemlja"? Da je otišla u Severnu Koreju, pa da je rekla da su njenog drugara iz razreda streljali na trgu jer nije dovoljno plakao kada je čuo da Kim ima kijavicu
(Phoeb, 27. avgust 2018 12:39)
Ma da. I od gladi jedu jedni druge. A zemlja je ravna ploča i vakcinisanje je štetno opasno ...

Đuro

pre 5 godina

"Tipična diktatorska država u kojoj vlada policija i vojska. Oficir može u penziju sa 50 godina života iako je izgubio sve ratove. A radnik ne može sa 60 iako je celo vreme izdržavao celu državu i kompletan parazitski aparat. Ko god može nek ide na zapad, ako ništa drugo ono zbog svoje dece."

Oficir ide u penziju sa 57 godina života. A poslednji rat smo izgubili zbog odnosa snaga 300:1 u vazduhu što si valjda osetio na svojoj koži.

I za tvoju informaciju, američki vojnik, može na svoj zahtev da ide u penziju sa 20 godina službe (kod njih nema beneficije koje ti tako bodu oči).

zexy

pre 5 godina

Radim 31 godinu noćne smene u javno komunalnom preduzeću na poslovima gde nema ni dremanja, a kamoli spavanja i ne samo da nemam benificirani radni staž nego kad napunim 40 godina staža ne mogu u punu penziju zbog penala... veoma pošteno!

Novca za rasipanje ima (jarboli, novogodisnja rasveta, fontane, fudbalski sportski klubovi ...)

pre 5 godina

Ne smeju postojati nikakvi kazneni poeni za bilo koga ko ima puni radni staz od 40 godina. A sto se tice vojnika i policajaca znam da je ratni staz (zbog koga i postoji odrednica beneficiran, prevashodno tu misleci na vojsku, ali i na policiju) potpuno ukinut. Za vreme vlasti do 2000-te godine taj staz je iznosio broj aktivno provedenih godina na ratistu x2, za vreme vlasti nakon toga godina je vredela godinu, a u danasnje vreme taj staz se ne priznaje. To znam posto je osoba iz moje porodice tako prosla pri upisivanju staza pre samo nekih pola godine, srecom uslov od 40+ godina staza je ispunjen, ali penali postoje posto uslov od 65 godina starosti nije ispunjen (fale 2 godine). Sve u svemu divan odnos prema radnim ljudima i ljudima koji su dali mnogo i to konstantno u prvim borbenim linijama, a ne u komandi ili u pozadini. Nije ni cudo da se sluzenje vojnog roka prihvata za rezignacijom.

Tor

pre 5 godina

pola ljudi koji su bili u ratu ne dobija nista! to svi znamo. nemojte se kriti iza mucenika koji su ratovali a nece cvonjka dobiti a kamoli i beneficije. ja samo znam trojicu. dalje, ljudi mora da shvate da ovo nisu 70e i 80e gde svi imaju posao a niko nista ne radi. tad je bilo i realno dati policiji i vojsci beneficije da odrzavaju to "savrseno stanje" (sto, uzgred, nisu uspeli). sad, kad smo ogrezli u kriminalu i vojno izgubili dosta srpske teritorije, nznm da li nam je to pametno...pogotovo sto je prica da treba da se radi i obnavlja a ne ratuje, zar ne? samo svi koji rade teske fizicke poslove koji ukljucuju dosta trovanja, otprilike je to to za danasnje muceno vreme ja msm.

Aca El Loco

pre 5 godina

Da je do mene, kao sto nije - beneficirani bi imali DB, specijalci, vatrogasci, rudari. U slucaju rata - zdravstvo, policija, vojska(samo ljudi koji su aktivno tamo iz te tri grupe). Ostali ne bi pomislili na beneficirani, posebno policija i vojska.

marica, kriv, razumevanje

pre 5 godina

e kad bi mi svi ovi komentatori koji su ostavili izjavu "imaju velike penzije pa se zaposle da rade u obezbedjenju" objasnili logiku njihove izjave bio bih im vrlo zahvalan - sigurno ce neko u svojim 60-tim pored velike penzije da bleji 8-12 sati dnevno za minimalac kao neko obezbedjenje negde

japanac

pre 5 godina

Koliko sam ja pročitao u Zakonu o penzijama piše da policajci idu u starosnu penziju, a ne u prevremenu. Umanjenje penzija postoji samo za prevremenu penziju, što ovde nije slučaj. O čemu onda finansista priča?

Goran

pre 5 godina

Pozdrav svima, samo jedna zamerka svima koji kude beneficirani radni staž a to je što su se uhvatili vojske i policije kao da se beneficirani radni staž odnosi samo na te dve struke u državi. Elem beneficirani radni staž imaju i svi koji rade sa zračenjem, opasnim materijama, ljudi koji rade na velikim visinama, ronioci, ...itd otvorite civilni zakon o radu i pročitajte ko ima pravo na beneficirani radni staž i koliko, nije svima isto. Takođe poslodavci koji imaju radnike sa beneficirani m stažom u određenim procentima plaćaju više doprinose za te radnike. Takođe zakon o vojsci ne donosi i ne piše vojska nego se usklađuje sa civilnim zakonom o radu to jest prvo se donose civilni zakoni koji se zatim prelivaju na njene građane u koje spadaju svi bili vojnici, zidari,kuvari, policajci, vozači itd...da ne dolazi do zabune da vojska ima neke posebne zakone to jest nema već ima prava i obaveze kao i svi drugi. Pročitajte zakon! Takođe svi mi u životu u određenom trenutku odlučimo čime i kojim zanimanjem hoćemo da se bavimo ne znajući šta nosi dan a šta noć, kada neko sa 15 godina upiše vojnu školu a treba da konkuriše za istu sa 14 godina da li se to dete tada odlučilo za taj poziv zbog beneficija ili zato što je iskreno verovalo da ide negde gde je časno i pošteno raditi. Ko misli da nije tako neka pita svoje dete šta je beneficija i ako bude znalo da Vam odgovori na to pitanje tada su ovi kritičari u pravu i mi smo svi izabrali taj poziv zbog beneficija!

zoran

pre 5 godina

opšta otimačina vojske i policije od radničke klase...nerade ništa samo su na grbači ovog glupog naroda..u penziju sa 50 g i posle opet nadju posao i njima nikad bolje

ArtuDitu

pre 5 godina

@ Pedja

Vojsci i policiji niko ne spori beneficije. Medjutim, sta cemo da radimo ako oni ne obavljaju svoj posao ili krse zakon? Sta cemo kada policija odbije da izadje na teren i spreci nelegalno rusenje u Savamali? Ili kada pripadnici policije suruju sa kriminalcima ili su njihovo obezbedjenje? Sta cemo sa saobracajnom policijom ciji pripadnici mito shvataju kao deo posla. Da li ce tada prestati da im vaze beneficije? Ili ce umesto kazne napredovati u sluzbi? Nemam nikakav problem da pripadnici vojske i policije ne placaju komunalije, da pripadnici saobracajne policije dobijaju procenat od svake naplacane kazne ali da ne smeju da naplacuju kazne na licu mesta i da moraju da nose kamere kojima snimaju komunikaciju sa svakim zaustavljenim ucesnikom u saobracaju. Jer, iz prava koja nemaju drugi gradjani treba da proizilaze i daleko vece obaveze i odgovornost.
Da li hirurzi imaju beneficirani radni staz? I ako nemaju, zasto nemaju?

Slaninica Novi Sad

pre 5 godina

I jos da dodam da treba da je stid i sram kao coveka svakog ko lupa minuse. Ne bi imali ni stola ni stolice ni puta ni mosta ni vode ni kanalizacije ni krova nad glavom ni lifta ni prevoza kao ni hrane i svega mnogo toga ostaloga da nije nas radnika fizikalaca. Mislite da smo niza rasa i manje vredni kao ljudi. Mislite da postojimo na planeti samo zbog vas. Da smo podredjeni vama. Koliko para il obecanja dobijete za lupanje minusa na razne vesti od zivotnog znacaja? Koliki greh cinite ni svesni niste.

Slaninica Novi Sad

pre 5 godina

Fizikalac sam i polumajstor. Teski fizicki poslovi uglavnom. Radim skoro svaki dan. Nekada i po dva pa cak i 3 posla dnevno. Od kraja vojske radim. Sad imam 40 godina a ni radnog dana staza. Samo za 5 godina sam se naradio koliko neko nije za ceo zivot. Stvaram i doprinosim pojedincima i drustvu sa svojim poslovima. Mnogi mogu da sednu i placu kad nas vide sta sve radimo i sto se kaze ne radimo. Nas ima gomile takvih. A nema nas na mapi ni p od penzija. Sve politicare da skupim nisu radili koliko i ja. Kakav nepravedan sistem. Izuzetno

Nikola

pre 5 godina

Za rudare ok što se tiče beneficija, ali dokle više sa vojskom i policijom? 6 meseci kursa u Kamenici i plata kao lekar opšte prakse plus putni troškovi, iako nikad ne plaćaju kartu za prevoz. Ovi što su bili na Kosovu otvorili redom zlatare. Koliko njih nakon smene obezbeđuje kriminalce i splavove? Najveći kriminalci su oni sa značkama. Šta tek reći za vojsku? Opredeliš se za taj poziv, ceo život povlastice zbog toga (penzija, stanovi itd), a kad se zarati šalju sirotinjsku decu u prve redove da izginu, a oficiri da se sklone i pri tom izgubiš sve ratove u poslednjih 30 godina. Samo što i batina ima dva kraja, jednom će se valjda i radnici i njihova deca dozvati pameti, pa ustati.

gusar

pre 5 godina

pšta otimačina vojske i policije od radničke klase...nerade ništa samo su na grbači ovog glupog naroda..u penziju sa 50 g i posle opet nadju posao i njima nikad bolje
(zoran, 27. avgust 2018 09:10)

čoveče... bukvalno.

Milos

pre 5 godina

Ovo je u celosti veliki projekat i kada se zavrsi bice od velike koristi gradjanima.
(katarina, 27. avgust 2018 09:27)

kako ce svega ti da nam od toga sto korumpirani policajac koji je vec dobio dva stana i sve moguce dodatke i odbitke i bonuse za svoju decu i jos ce krace da radi i da dobija vecu penziju, bude bolje? molim te objasni

Novca za rasipanje ima (jarboli, novogodisnja rasveta, fontane, fudbalski sportski klubovi ...)

pre 5 godina

Ne smeju postojati nikakvi kazneni poeni za bilo koga ko ima puni radni staz od 40 godina. A sto se tice vojnika i policajaca znam da je ratni staz (zbog koga i postoji odrednica beneficiran, prevashodno tu misleci na vojsku, ali i na policiju) potpuno ukinut. Za vreme vlasti do 2000-te godine taj staz je iznosio broj aktivno provedenih godina na ratistu x2, za vreme vlasti nakon toga godina je vredela godinu, a u danasnje vreme taj staz se ne priznaje. To znam posto je osoba iz moje porodice tako prosla pri upisivanju staza pre samo nekih pola godine, srecom uslov od 40+ godina staza je ispunjen, ali penali postoje posto uslov od 65 godina starosti nije ispunjen (fale 2 godine). Sve u svemu divan odnos prema radnim ljudima i ljudima koji su dali mnogo i to konstantno u prvim borbenim linijama, a ne u komandi ili u pozadini. Nije ni cudo da se sluzenje vojnog roka prihvata za rezignacijom.

Đorđe sa Pejićevih

pre 5 godina

Kao i sve kod nas ovo je nova prilika za zloupotrebe. Tu priliku nikad ne propustimo. Inače, kao pilot nemam beneficiran staž. Nekad bilo...

iVar

pre 5 godina

Imam beneficiju 12/16 i po sadašnjem zakonu mogu sa 53 godine u penziju. Sa ovom novom uredbom ću moći sa 55. Ne bojte se, ne misle oni na nas nego na sebe. A kolege u penziji neka se ne nadaju ničem novom - sve će biti po starom! Hvala

Tor

pre 5 godina

nikako ovo policiji! alooooo! jel nas neko zeza?? oni koji odrzavaju pa cak i podrzavaju kriminal da dobiju beneficirani radno stazzz???!!! nesto ne pije vodu. nemojte nemire i nerede praviti ovoj zemlji! nikako korunpirana policija da dobija beneficije! briga me sto tu ima i normalnih ljudi kada i ono svi znaju s kim rade a cute, samim tim su saucesnici. bez hiljade hapsenja u samoj policiji, nikako nikakve beneficije njima!!

Stanovi za vojne penzionere ???!!!

pre 5 godina

Obicni reketasi kao u Cikagu tridesetih ! Od koga nas to brani polocija ? Od dilera droge ? A ko su dileri drog sem njih ? Ukinite policiju imacemo 80% kriminala manje, ostace samo pilicari ! A o vojsci koja je sve ratove izgubila kao i to sto je regrute gurala na Kosare dok su se profesionalci skrivali na Dedinju i Novom Beogradu, sve je vec receno !

ja

pre 5 godina

Dosta vojnih lica kad ode u penziju sa 50 godina zaposli se kao čuvari u firmama bliskim vojsci. Tako oni imaju 2 prihoda, stan dobiju od države i razne privilegije.

белорог/тророг

pre 5 godina

Мислим да је од 1.700.000 пензинера (цифра која се не мења од 2012. године, као да нема морталитета на годишњем нивоу од 110.000 до 140.000 умрлих, а једва ако у пензију оде по новом закону око 10.000 нових пензионера годишње), бар је минимум 500.000 ако не и више од половине, са бенифицираним стажом, тако да цивилни грађани (осим рудара), тешко да могу да оду у пензију за свог живота, а крваво им се одбија за пензини стаж, који опет користе, бенифицирани радници МУП-а, Војске Србије, БИА, Државне безбедности, ватрогасци, разни државни службеници у секретаријатима по министарствима Владе... итд. Није никакав проблем, ако су ту бенифицију стекли теренски радници и на тешким физичким радним местима, али када су то службеници на шалтерима ових установа и многим канцеларијама, онда је то проблем.
Да ли се намерно крије да велики број пензионисануих припадника МУП-а и Војске, одлази са 55 година у пензију, прима дебелу пензију, и онда се масовно запошљава по агенцијама за обезбеђење објеката, материјалне својине и људи, јер поседују дозволу за ношење ватреног оружја и наводно су ментално и даље способни да обављају ту врсту послова, а млађим кандидатима се то не дозвољава јер тешко могу да прођу тзв. обуке за те врсте послова, а камоли да добију дозволу за ношење оружја,јер онда постају конкуренција за додатни посао пензионисаним припадницима разних безбедносних служби државе.
Зато треба издвојити војне и полицијске пензије из цивилног пензионог фонда као што је некада било.

realno

pre 5 godina

Kako su ovo razlike "nebo i zemlja"? Da je otišla u Severnu Koreju, pa da je rekla da su njenog drugara iz razreda streljali na trgu jer nije dovoljno plakao kada je čuo da Kim ima kijavicu
(Phoeb, 27. avgust 2018 12:39)
Ma da. I od gladi jedu jedni druge. A zemlja je ravna ploča i vakcinisanje je štetno opasno ...

solja

pre 5 godina

sve zivotinje su jednake, samo su neke vise jednake. zao mi je nas konja koji vucemo dok svinje uz pomoc pasa vladaju. ali, izgleda da je to prirodno stanje stvari, pa ko ima stomak da bude svinja ili dzukela moze i da bira.

milamila

pre 5 godina

Zakon o PIO zaista treba da iskristališe sve kaznene odredebe jer teret snose penzioneri u više navrata, em za beneficije, em za "prevremeni" odlazak,em smanjenja....

Nenad

pre 5 godina

Za vojsku i rudare OK,ali policajci i vatrogasci najveci neradnici(uz taksiste)naravno,sa srednjom skolom imaju vecu platu od fakultetski obrazovanog coveka,sramota,zalosno,jos sad da idu sa 50 godina u penziju,u manjim mestima spavaju na radnim mestima...
(lifeisgood, 27. avgust 2018 12:41)

kako bih voleo da bar jednom u zivotu vadis polumrtve iz kola, jer to vatrogasci rade osim sto gase pozar...i da hapsis likove koji su za dve glave veci od tebe a zna gde zivis i zna kolika su ti deca...mislim da treba da te bude sramota. Slazem se da oni koji su u kancelarijama u MUP-u ostanu bez beneficije. Sta ce njima beneficija uopste?! Ovi sto su na terenu, sto rizikuju zivot ( nije fraza ) njima treba dati a ostalima ukinuti.

iza ugla

pre 5 godina

Gospodine ministre sta mislite o sledecem : Niko nema beneficiran staz kao osvajaci medalja u karateu, tekvondu, vaterpolu... Penzija od 40 g bez umanjenja a iznosi i do 160.000din bez uplate din u Pio fond.

Pedja

pre 5 godina

opšta otimačina vojske i policije od radničke klase...nerade ništa samo su na grbači ovog glupog naroda..u penziju sa 50 g i posle opet nadju posao i njima nikad bolje
(zoran, 27. avgust 2018 09:10)
Uvek su vojska i policija imali beneficije. Tako je u svakoj drzavi. Komentar ti je glup do bola zato sto ne postoji vojska i policija koja nije na grbaci naroda. Ne postoji oruzana sila na svetu koja proizvodi nesto da bi samu sebe finansirala. Uz to si i iskompleksiran. Ko ti brani da se zaposlis u vojsci ili policiji kada im je tako dobro? Umesto da se bunis zbog sebe da bi tebi bilo bolje ti bi radije da drugome crkne krava. Zbog takvih malih pakosnih ljudi kao sto si ti i zivimo kako zivimo.

karaburac

pre 5 godina

Kineska livnica u Bariču, rade punom parom već godinu dana, BEZ upotrebne dozvole i radnicima zbog toga ne priznaju beneficirani radni staž.

Dejan X

pre 5 godina

A sta je sa radnicima u Hemijskoj industriji? Oni se truju svaki dan. I prva i druga i treca smena!!!! Jel su oni manje vazni, ili drzavu bas briga za tamo neke njene gradjane i gradjanke koji se truju.
Nebih da Vam opisujem vrste bolesti, i oboljenja. Ponekim radnicima ruke imaju izgled kao iz horor filmova, bolovanje mogu da dobiju kad hoce, ali u prevremenu penziju nemoze. Beneficije nije bilo do skora... Jos sada da kazu dzaba Vam i ovo malo beneficija, kao puj pike nevazi... Ma sramota bre sta rade...

nemanja

pre 5 godina

Ministar ne zna osnovni zakon u svojoj nadležnosti! Beneficirani radnici vec sadan u postojecem zakonu, imaju smanjenje redovne starosne dobi, bez penala. Izgleda da se sofer malo prekombinovao..

Bob

pre 5 godina

Nekada sam radio u policiji, i napustio. Sada radim kao radnik obezbedjenja. Mogu da kazem da se u policiji nista ne radi u odnosu na poslove obezbedjenja u privatnim firmama. Ali sam na zalost to shvatio na svojoj gresci. I sad policija ima benificije i radi za 60000 dinara platu, a radnik obezbedjenja prinudjen da radi prekovremeno koje se ne placa za 24000 dinara i nema benificiju. Gde je tu logika i pravda.

ćika Muhamed

pre 5 godina

opšta otimačina vojske i policije od radničke klase...nerade ništa samo su na grbači ovog glupog naroda..u penziju sa 50 g i posle opet nadju posao i njima nikad bolje
(zoran, 27. avgust 2018 09:10)

Tebi oni krivi što si nepismen, pa kao takav imaš "tržišnu" vrednost kao pet paketa "perfeks" toalet papira? To što ljudi "opet nađu posao" govori o tome da su vredni i marljivi, za razliku od tebe koji sa 4 razreda osnovne škole "čekaš posao u struci" i kuneš državu što vreme prolazi a za tvoju struku sve manje šansi.

lifeisgood

pre 5 godina

Za vojsku i rudare OK,ali policajci i vatrogasci najveci neradnici(uz taksiste)naravno,sa srednjom skolom imaju vecu platu od fakultetski obrazovanog coveka,sramota,zalosno,jos sad da idu sa 50 godina u penziju,u manjim mestima spavaju na radnim mestima...

Bole

pre 5 godina

Samo njih i štiti država. Postoje dva odnosa, jedan prema ljudima u državnim službama,posebno vojska i policija i drugi koji pokazuje da ovi koji rade za privatnike spadaju u građane drugog reda. Ja se baš tako osećam.

Zemljo Indijo

pre 5 godina

Kakvr rečenice, kakav stil objašnjavanja... "To znači da će im se smanjivati potrebne godine života..." Stvarno?! Smanjujete IQ čitaocima.

Bobić

pre 5 godina

Ko zavidi oficirima neka on/ona ili deca im upišu vojne akademije. Ups, naporno, težak posao, ne bi prošli upis...
Za izgubljene ratove optužite političare za koje glasate zadnjih skoro 30 godina.

m

pre 5 godina

Za vojsku i rudare OK,ali policajci i vatrogasci najveci neradnici(uz taksiste)naravno,sa srednjom skolom imaju vecu platu od fakultetski obrazovanog coveka,sramota,zalosno,jos sad da idu sa 50 godina u penziju,u manjim mestima spavaju na radnim mestima...
(lifeisgood, 27. avgust 2018 12:41)

rudari ok ali vojska se bas ubi od posla ! sta oni pa rade majke ti !?

patriota

pre 5 godina

Pa vi Zorane idite u policiju, vojsku, rudare pa ćete imati beneficiaries radni staž. Ja radim u toj policiji i meni nije nikako lako kao što kažete, zato se uzdržite od vaših komentara.

Aca El Loco

pre 5 godina

Da je do mene, kao sto nije - beneficirani bi imali DB, specijalci, vatrogasci, rudari. U slucaju rata - zdravstvo, policija, vojska(samo ljudi koji su aktivno tamo iz te tri grupe). Ostali ne bi pomislili na beneficirani, posebno policija i vojska.

Raja

pre 5 godina

Ministar nije procitao zakon o pio da je procitao znaobi da to je zakonom predvidjeno oduvek.Ko ima beneficije umamjuju mu se godine starosti.Jedini je uslov da oma 2/3 staza pod bemeficijama od ukupnog staza.

Sale

pre 5 godina

Prosecna starost 70 god.  
Policajac 96.000€ penzija.  
Radnik 14.400 € penzija. 
(Zoran, 27. avgust 2018 08:56) 

kako si ovo izračunao, svaka ti čast! ja, policajac (starešina, sa državnim fakultetom), 51 godina života, imam platu 66.000. dakle po tvojoj računici imaću penziju za 30.000 dinara veću, nego što imam platu....
(policajac, 27. avgust 2018 11:12)
Lepo je on izračunao ali tebe muči matematika.
Da ti uprostim!
Odeš u penziju sa 50 god. imaš penziju 400 eura= 400x12meseci x20 god do 70 i to ti je 96000 eura.
Običan radnik ode u penziju sa 65 god sa penzionera od 200 eura manje-vise= 200x12 meseci x5 do 70 godine =12000 manje više.
Jel sada razumeš?

čika Boki

pre 5 godina

@Nikola
Jesi li bio samnom na Kosovu, čistio nanose i fekalije po tuđim kućama u Obrenovcu, Tekiji, Boljetinu, Žagubici. Jesi li gasio šumske požare po Staroj planini, Deliblatskoj peščari, industrijskim objektima FMT i Kožare u Zaječaru. Jesi li odlazio od kuće na zadatak kada su ti deca bolesna, penjao se po planinama na minus 10, kroz sneg, vejavicu ili na plus 35 sa 30 i kusur kila opreme. Jesi li hvatao kriminalce na granici, izbeglice i švercere jurio po bespućima. Možda si stajao na straži na minus 20 i kusur sa smenama od sat vremena u rotaciji vas trojica 7 dana.
25 godina radim po ugovoru u Vojsci. Danas da se razbolim dobio bih otkaz bez dinara otpremnine. Nemam prava na penziju, stan, uvećane troškove stanovanja, topli obrok, osim kad dežuram ili radim duže od 10 sati. Regres za GO sam dobio par puta, zadnji pre više od 10 godina. Neću dalje, ne vredi.

raketaš

pre 5 godina

Veće nepravde od ovoga nema. Rudare izuzimam a njih su na jedvite jade ubacili u ovo društvo neradnika i lezilebovića koji sa svojih pedesetak i nešto godina odlaze u penziju bez kaznenih umanjenja. Pored toga su svi uglavnom vrlo očuvanog zdravlja jer su uvek imali povlastice pa i u lečenju, pa mogu da rade druge poslove još petnaestak godina. Dobra penija plus plata, bog da ih vidi. Penziju koriste bar trideset godina i za njih nema zime. Ali zato moj kolega koji se zaposlio sa devetnaest godina i prošle godine navršio četrdeset godina staža biva kažnjen sa dvadeset posto umanjenja zato što je "premlad" za penziju. Čovek ne može da stoji na nogama, isceđen kao limun ali ako hoće u penziju 20% kazna. Zato neki potpukovnik sa 53. godine i zdrav ko dren ide u punu penziju. Pošteno, nema šta.

Radnička Klasa

pre 5 godina

Napokon jedna dobra vest za rudare koji svi pošteno i sa teškom mukom u 3 smene radeći zarađuju svoj hleb sa 7 kora. Ima jedan izraz među rudarima ,,Zbogom Kope, Zdravo Pope !!!
Mnogi rudari i ne sačekaju penziju ili je sačekaju sa ozbiljno narušenim zdravljem. Beneficija se ne dobija u rudarstvu zbog lepih očiju, nego zbog izuzetno složenih i teških uslova rada i zagađene sredine u kojoj se radi. Rudari gotovo uopšte ne opterećuju penzioni fond iz gore navedenih razloga. U ovoj zemlji bi mnogi još učili pod svećama da nije vrednih rudara i ne bi sedeli u toplim sobama zavaljani u svoje udobne fotelje za komjuterima i pisali zlurade komentare o beneficiji rudara. Rudari Srećno!

Ima i toga

pre 5 godina

Ja radim na radnom mestu gde sam 8 godina imao beneficiarn radni staz , obim posla je povecan a beneficiran radni staz je jednostavno ukinut od stre poslodavca i ako ,koliko znam,samo drzava moze da donese takvu odluku

Ostao ovde

pre 5 godina

Prepucavanje do besvesti.Narod neslozan kao i uvek.Podele,podele.Kada cemo vec jednom biti udruzeni protiv losih stvari.Zar je bitno sto je to uvela vlast za koju je, koliko vidim, dobar deo komentatora glasao,ako ona steti gradjanima.Kaznene poene treba ukinuti.Ako neko ima 40 god.staza i 63 god.treba da ide u penziju jer je placao doprinose 40punih godina.Kako je moguce da on bude kaznjen a onaj koji ima 65 god.i 39 god.staza nije kaznjen a uplatio je manje para.Alo mafijo.Ne trebate vi da fantazirate sa tim vasim zakonima vec da vratite ljudima ono sto su uplacivali u fond.A vojska,policija,vatrogasci,rudari itd.i treba da imaju beneficirani r.staz ali samo oni na terenu a ne salterski sluzbenici.

marica, kriv, razumevanje

pre 5 godina

e kad bi mi svi ovi komentatori koji su ostavili izjavu "imaju velike penzije pa se zaposle da rade u obezbedjenju" objasnili logiku njihove izjave bio bih im vrlo zahvalan - sigurno ce neko u svojim 60-tim pored velike penzije da bleji 8-12 sati dnevno za minimalac kao neko obezbedjenje negde

Tor

pre 5 godina

pola ljudi koji su bili u ratu ne dobija nista! to svi znamo. nemojte se kriti iza mucenika koji su ratovali a nece cvonjka dobiti a kamoli i beneficije. ja samo znam trojicu. dalje, ljudi mora da shvate da ovo nisu 70e i 80e gde svi imaju posao a niko nista ne radi. tad je bilo i realno dati policiji i vojsci beneficije da odrzavaju to "savrseno stanje" (sto, uzgred, nisu uspeli). sad, kad smo ogrezli u kriminalu i vojno izgubili dosta srpske teritorije, nznm da li nam je to pametno...pogotovo sto je prica da treba da se radi i obnavlja a ne ratuje, zar ne? samo svi koji rade teske fizicke poslove koji ukljucuju dosta trovanja, otprilike je to to za danasnje muceno vreme ja msm.

zexy

pre 5 godina

Radim 31 godinu noćne smene u javno komunalnom preduzeću na poslovima gde nema ni dremanja, a kamoli spavanja i ne samo da nemam benificirani radni staž nego kad napunim 40 godina staža ne mogu u punu penziju zbog penala... veoma pošteno!

japanac

pre 5 godina

Koliko sam ja pročitao u Zakonu o penzijama piše da policajci idu u starosnu penziju, a ne u prevremenu. Umanjenje penzija postoji samo za prevremenu penziju, što ovde nije slučaj. O čemu onda finansista priča?

Banaćanin

pre 5 godina

Koliko zlobe i pakosti u ljudima, svaki drugi komentar vatrogasci,policajci neradnici,vojnici izgubili sve ratove!?!?! To pišu verovatno likovi sa kokošijim grudima,spuštenim ramenima,koji povrede ručni zglob od cimanja balona sa helijumom!!!!!. Bio sam u ratu,na Kosovu od 1993.g.pripadnik sam policije. Svi moji ratni drugovi,znani i neznani zaslužuli su beneficiran radni staž,kao i kolege vojnici,vatrogasci a posebno braća rudari. A ovi infantili foteljaši,nek se spreme pa nek idu u svoj vojni odsek,ako znaju gde se nalazi,pak da traže ratni raspored , ali ne oko kuće već da se pokažu kao junačine,baš kao u ovim komentarima. Puno pozdrava i sve najbolje mojim ratnim drugovima policajcima,vojnicima,vatrogascima i braći rudarima.

Đuro

pre 5 godina

"Tipična diktatorska država u kojoj vlada policija i vojska. Oficir može u penziju sa 50 godina života iako je izgubio sve ratove. A radnik ne može sa 60 iako je celo vreme izdržavao celu državu i kompletan parazitski aparat. Ko god može nek ide na zapad, ako ništa drugo ono zbog svoje dece."

Oficir ide u penziju sa 57 godina života. A poslednji rat smo izgubili zbog odnosa snaga 300:1 u vazduhu što si valjda osetio na svojoj koži.

I za tvoju informaciju, američki vojnik, može na svoj zahtev da ide u penziju sa 20 godina službe (kod njih nema beneficije koje ti tako bodu oči).

policajac

pre 5 godina

Prosecna starost 70 god. 
Policajac 96.000€ penzija. 
Radnik 14.400 € penzija.
(Zoran, 27. avgust 2018 08:56)

kako si ovo izračunao, svaka ti čast! ja, policajac (starešina, sa državnim fakultetom), 51 godina života, imam platu 66.000. dakle po tvojoj računici imaću penziju za 30.000 dinara veću, nego što imam platu....

nenad

pre 5 godina

nista , ....svi vi sto ste protiv dajte decu u vojsku i policiju i resen problem !! krvav je to hleb ! Vi takodje ste imali tu mogucnost u svom zivotu ! Kad su bili ratovi niko nije hteo da salje decu u vojsku i policiju sad kad treba da imaju benefite smeta vam !! licemeran narod

Vlada

pre 5 godina

Tipična diktatorska država u kojoj vlada policija i vojska. Oficir može u penziju sa 50 godina života iako je izgubio sve ratove. A radnik ne može sa 60 iako je celo vreme izdržavao celu državu i kompletan parazitski aparat. Ko god može nek ide na zapad, ako ništa drugo ono zbog svoje dece.

Nemanja

pre 5 godina

@Vlada
Sigurno si rodjen posle 2000.god a? Stepen mentalnog i fizickog opterecenja je veci na ovim poslovima. Nije to recimo kad si novinar i kuckas po tastaturi ili redovni komentator. Zamisli recimo jedan radni dan nekog oficira, kada mora da preturi preko glave 50+ vojnika na poligonu za "bacanje bombe". A vojniku se tresu gace jer mora da izvuce iglu i u tom trenutku ima eksplozivnu napravu u ruci koja moze da mu ispadne. E vidis taj oficir je tu da u slucaju ispadanja reaguje spasi dva zivota (vojnikov i svoj) A o izgubljenim ratovima necu da komentarisem. I ne znam sto se bunis, idi na vojnu akademiju, zavrsi pa "uzivaj." Naravno ako te prime...

www

pre 5 godina

zoran@ Ako misliš da imaju beneficiran staž bezveze, pogledaj procenat onih koji imaju beneficirani staž a koji preminu u prvih 5 godina penzije!

Јабучило

pre 5 godina

Svako ko radi nocnu smenu treba da ima benificirani radni staz, sa razlicitim procentom naravno. Jer noc je ipak samo za spavanje
(Portir, 27. avgust 2018 09:06)

Ноћни рад се по закону додатно плаћа. Проблем је што послодавци без икаквих последица крше закон (по више основа када су радничка права у питању).
Такође, ноћна смена је најчешће повремена.

penzija-zanimljiva tema

pre 5 godina

Nije lako biti policajac,vojno lice,rudar,radnik u proizvodnji struje,bilo gde gde je beneficirani staž.Nijedan od tih poslova nije lak.Brzo se čovek potroši radeći ove poslove.I ja radim posao gde je staž beneficiran i jedva čekam da odem u penziju.A da li ću posle toga raditi nešto drugo,to zavisi samo od mene,mog zdravlja i mojih sposobnosti.Gledam penzionere oko sebe,neki su i dalje u pokretu,stalno nešto rade,a komšija preko puta već 15 godina sedi po ceo dan na klupi ispred zgrade,malo prošeta kuče i to je sve.Sve zavisi od samog čoveka.

anja

pre 5 godina

Svidja mi se kako neki bez razmisljanja odmah osuju paljbu po svima koji imaju "malo bolje" uslove rada od njih.
Primer:
Vojni pilot bez svoje 2 na 1 beneficije bi leteo na borbenoj masini sa 63 godine. Ja svom ocu od 63 ne bih dala da vozi auto kakvi su mu refleksi.
Vatrogasac u 63 godini, pod punom opremom treba da uleti u pozar i spasi neciju decu. Malo verovatno da bi i sam izasao iz vatre.
Onaj cika sto uklanja kasetne bombe treba to da radi do svoje 65 godine ...
Nemaju svi pripadnici beneficiju, samo oni ciji poslovi su izuzetno teski, opasni i ne mogu se obavljati u starosti.

ali dobro, bitno da ste vi iz svoje klimatizovane kancelarije ljuti sto pojedini pripadnici oruzanih snaga imaju "BOLJE" uslove rada.

vozdra

Goran

pre 5 godina

Pozdrav svima, samo jedna zamerka svima koji kude beneficirani radni staž a to je što su se uhvatili vojske i policije kao da se beneficirani radni staž odnosi samo na te dve struke u državi. Elem beneficirani radni staž imaju i svi koji rade sa zračenjem, opasnim materijama, ljudi koji rade na velikim visinama, ronioci, ...itd otvorite civilni zakon o radu i pročitajte ko ima pravo na beneficirani radni staž i koliko, nije svima isto. Takođe poslodavci koji imaju radnike sa beneficirani m stažom u određenim procentima plaćaju više doprinose za te radnike. Takođe zakon o vojsci ne donosi i ne piše vojska nego se usklađuje sa civilnim zakonom o radu to jest prvo se donose civilni zakoni koji se zatim prelivaju na njene građane u koje spadaju svi bili vojnici, zidari,kuvari, policajci, vozači itd...da ne dolazi do zabune da vojska ima neke posebne zakone to jest nema već ima prava i obaveze kao i svi drugi. Pročitajte zakon! Takođe svi mi u životu u određenom trenutku odlučimo čime i kojim zanimanjem hoćemo da se bavimo ne znajući šta nosi dan a šta noć, kada neko sa 15 godina upiše vojnu školu a treba da konkuriše za istu sa 14 godina da li se to dete tada odlučilo za taj poziv zbog beneficija ili zato što je iskreno verovalo da ide negde gde je časno i pošteno raditi. Ko misli da nije tako neka pita svoje dete šta je beneficija i ako bude znalo da Vam odgovori na to pitanje tada su ovi kritičari u pravu i mi smo svi izabrali taj poziv zbog beneficija!